• 152.

    חייילם שלנו אנחנו אוהבים אתכם וגאים בכם! שה' ישמור אתכם! (ל''ת)

    כל עם ישראל! !, 26/06/07 11:04

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    עליית החמאס הוכיחה שאין יותר ''חפים מפשע''! יש ערבים שרוצים

    זעקי ארץ, 21/06/06 18:47

    לרשת אותנו עד הגרגר והתינוק האחרון-והם אומרים זאת בגלוי- אז בואו נפסיק להיתמם ולירות לעצמנו בראש!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    אני לא מבינה!

    מרים, 11/06/06 17:26

    למה אולמרט מביע כל כך הרבה צער על הפלשתינאים החפשים מפשע שנהרגו בטעות ע''י צה''ל? הוא עיוור לכל היהודים החפים מפשע שנרצחים פה ב-כ-ו-ו-נ-ה ע''י הפלשתינאים האלה? בדיוק ע''י אותם פלשתינאים מסכנים שנהרגו בטעות מצה''ל!! תפסיק להתנהג בכזאת צורה עיוורת למה שקורה לעם שלך!ומה עם לכעוס על הקסאמים היום בשדרות? מה, הנפגע לא חף מפשע בדיוק כמו אותם פלשתינאים מסכנים!? למה ערכו של חיי אויב תופסים פה חשיבות יתרה על חיי בני עמך, אחיך היהודיים!? לפעמים נדמה שהרצון לרצות את האמריקאים ואת שאר העולם מטשטש לך את החשיבה!

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    אם כבר הרגתם

    עלי בבה, 10/06/06 23:26

    אז אל תתנצלו רכיכות,
    היו איתנים ושימרו על כבודה של מדינתכם,תוך כדי ירי הדדי נפגעים חפים מפשע משני הצדדים,אני גם לא בטוח שתוך כדי ירי של צה''ל ירו הפלסטינים על עצמם כדי להפסיק את תקיפות צה''ל ,ולהפעיל לחץ פסיכולוגי,כי הרי הכל מותר אצלהם למען המטרה,לשחוט,לקרוע,לרצוח בדם קר .אז אל תהיו נאיבים.

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    לכל השמאלנים שלום! כן ,זה לא נעים

    אריה, 10/06/06 10:05

    שנהרגו 7 בני משפחה אחד כנראה מאש צה''ל אבל עם האנשים האלו היו רוצים כל זה לא היה קורא.אם הם היו רוצים הם היו מפסיקים את ירי הקסמים לעבר ישראל,לא בוחרים בחמאס בידיע ברורה שהם הולכים לאכול אותה בגדול,מונעים ממחבלים מתאבדים לצאת לעבר ישראל ולחיות משנת2000 כאזרחי מדינת פלסטין אבל מה לעשות כאשר אין להם רצון לחיים טובים ומעדיפים הרג ושנאה על פני שלום ודו קיום אז שיספרו את ההרוגים שלהם.רק חבל שגם ילדים נפגעים זה באמת כואב וזה לא משנה עם ילד יהודי או ערבי נפגע ילד זה ילד !! במלחמה יש גם קורבנות כאלו חבל

    הגב לתגובה זו

    • לאריה

      מוטי אטלנטה, 10/06/06 12:11

      אתה ממש לא רציני,על איזה חיים טובים אתה מדבר?האם פעם הסתובבת במחנות הפליטים וראית את העוני שם?ביוב זורם ברחובות ומה לא?!
      אז במקום לשקם את המקומות האלה
      אז אתה מוסר אותם לידי מחבלים,שכל רצונם הוא לעוד עבדים
      שיממנו את רכישות הנשק שלהם ואת המלחמות.
      האם אתה חושב שמה שמעניין את הטרוריסט הוא ענינו של האזרח מהשורה הרוצה להתפרנס ולגדל את ילדיו?!
      תפסיק להיות נאיבי.
      ילד נהרג?וכי רק היום נהרג ילד?
      הרי ההסטוריה מלאה בהריגת ילדים נשים וטף ע''י מתחזים שכביכול דורשי שלום המה,אבל כל ענינם הוא בכיסם שלהם.
      ידידי היקר אם היית משקיע עשירית מהמחשבה כיצד לעזור לאחיך ישמעאל לחיות אתך יחדיו במדינת ישראל,כפי שחותר אתה ללא לאות להקמת פלשתין,אז אני מבטיח לך כי הטרור היה נעלם כלא היה.
      כי האלוהים בוחן מעשי האדם ושופטם ורואה האם הם מתעסקים בעיקר או בטפל?
      אז זכור טיפול בגרים ביתומים ובאלמנות עזרה לנכה ולזקן הם האמת המנצחת כנגד כל הטרור כולו.
      לא עקירת ישובים וויתור על שטח שהם תוצאות מלחמה!!!!
      ובעזרת האלוהים הכל ייבנה מחדש
      כי עת לעקור ועת לבנות.
      וכשתבחר באלוהים האמיתי שהוא דיין אלמנות ויתומים אז תבוא אל המנוחה והנחלה ותזכה לחיות במדינת ישראל ובבריתו של אברהם אבינו על כל פני נחלת אברהם אבינו.
      כי ימות המשיח הם הרצון האמיתי שלך לחיות יחדיו עם ישמעאל אחיך באותה המדינה ולא במדינות נפרדות.
      -בן חכם ישמח אב ובן כסיל תוגת אמו.
      אז תהייה חכם!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • מתי תבין?

        מוטי אטלנטה, 10/06/06 13:56

        הנותן לחם לרעב מנצח את הטרור.
        העוזר לזקן לנכה ולחלש מנצח את הטרור.(בסידור ונקיון ביתו,בתיקון דברים שבורים גג דולף וכו,)
        המספק שמיכה ומזגן לעני ,מנצח את הטרור.
        הנותן מחמאה ומילה טובה לאחיו ,מנצח את הטרור.
        כי כשאלוהים אתך,מי יעמוד כנגדך?
        לכן ילדי בחר באלוהים שהוא רחום ורחמן ונצח את הטרור בשם ה' שהוא חזק יותר מכל כלי המלחמה אותם תרכוש.
        הפנם זאת ובצע!!!

        הגב לתגובה זו

        • ועכשיו לעקורים.

          מוטי אטלנטה, 10/06/06 14:44

          כן ,כל הישובים שנעקרו יבנו מחדש
          כולל כל בתי הכנסת שנשרפו-וזה יהיה ביום בו תעבוד אלוהים ולא ''עגלי זהב''.
          וכשתשפיל עצמך בפני האלוהים ותבחר בענווה ובעזרה לזולת אז האלוהים ינשאך ולא יעמוד איש בפניך.
          -אין עוד מלבדו!

          הגב לתגובה זו

          • מה שתית בנאדם?!

            משה רבנו, 11/06/06 11:46

            הם יורים והורגים ואנחנו נחלק להם סוכריות???

            הגב לתגובה זו

  • 147.

    ומה אמר שיראק??

    אני, 10/06/06 09:17

    מספיק כבר להיתנצל,זאת היא מילחמה ,האמריקאים והבריטים הורגים הרבה יותר אזרחים בעירק,הרוסים הורגים עשרות אלפים בצצניה והצרפתים מאיימים באטום על התקפת טרור-אז מספיק עם ההיתיפיפות המגעילה הזאת.מופז היה צריך לנהוג כמו פרץ ואז לא היה בלגאן כזה,לא לינצור אש-להמשיך להפציץ עד שהם יצעקו די ויפסיקו לירות עלינו בלחץ הרחוב הפלסטינאי,הבית של פרץ נימצא במיטוח כל לילה על ידם.דם יהודי לא יהיה הפקר יותר-נימאס כבר מהם והאיומים המגעילים שלהם,זה כמו נמלה שמאיימת על פיל.הגיע הזמן להראות להנהגה שלהם ולתושבים מי בעל הבית פה ולמי יש יותר כח,אז לחזור ולהפציץ במלוא הדר

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    קרבנות בעזה

    ישראלי אוהב שלו, 10/06/06 08:45

    כאשר כל טרוריסט שהיד קדוש,
    גם המעודדים הופכים לשהידים

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    חיי יום יום של ילדי יישובי עוטף עזה

    אורלי, 10/06/06 08:41

    כולנו חפויי ראש על הריגת משפחה בעזה.
    ומה עם ילדי ישראל הגרים סביב עזה?
    בניגוד לעיר, שבה גני הילדים מפוזרים בין רובעיה, גני הילדים מרוכזים במתחם אחד וסכנה נוראה מרחפת יום יום ושעה שעה על חייהם.
    נכדי, בן השש, חולם מדי לילה חלומות ביעותים וצעקותיו תוך כדי שינה מעירים את אחותו הישנה לידו.
    נכדי השני, שעדיין לא מלאו לו ארבע, נמצא כל הזמן תחת לחץ.
    כשהילדים נמצאים בגן אסור להם לצאת לחצר אם נשמעת הכרזה הידועה: ''שחר אדום''. כאשר הם נמצאים בחצר ונשמעת הכריזה אין להם לאן לברוח אלא לרוץ לקיר הקרוב ולהסתתר מאחוריו. ה''בומים'' , הבלתי יעילים, שצה''ל שולח לעבר עזה מטריפים גם אדם שליו לא כל שכן ילדים.
    לאלה המרחמים על ילדי עזה האין בכם רחמנות על ילדי יישובי עוטף עזה אשר יושבים עם משפחותיהם על הגבול ומגינים על מדינת ישראל מדחיקתה פנימה לעבר אשקלון?
    מדינת ישראל ותושביה אדישים להם.
    שמתם לב איזה מהומה קרתה כאשר הורידו את השאלטר בנתב''ג לכמה שעות?

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב100 אחוז (ל''ת)

      אלון, 10/06/06 10:19

      הגב לתגובה זו

  • 144.

    ''''collateral damage

    Presidet Bush, 10/06/06 08:38

    This is part of war. thwe arabs forced on israel.
    the USA wiped 3 whole villages in afganistan families and all, the world was silent.
    When jews defend themself\vs, everyone is in an uproar.
    the french and the egyptians can got to freaking hell.

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    אסור לצהל להפסיק לפגוע בטרוריסטים הם רוצחים רוצחים רוצחים

    ש.לוין, 10/06/06 08:30

    צהל שומר על עם ישראל ששואה לא תחזור אליו עוד . עם ישראל רוצה לחיות בשקט ובבטחון ובשלווה , הרוצחים הפלסתינאים מכינים כל יום מחדש את מכונות ההרג והרצח שלהם ומכוונים אותם ללא אבחנה דווקא אבל רק לעבר אזרחים ילדים נשים מבוגרים וצעירים. אין להם אלוהים יש להם מטרה אחת להשמיד את עם ישראל ולמחוק אותנו מעל פני האדמה, אולי כבר יפנים את זה העולם והישראלים התמימים שלא מבינים מה הרוצחים האלה רוצים לעשות ,גם להם ולמשפחותיהם. צבא ההגנה לישראל והעומדים בראשם הם המלאכים שמגנים בחירוף נפש יום ולילה על עם ישראל.
    זו היא זכותינו לחיות בארצינו ומי שינסה להשמידנו יידע שיד צהל תרדוף אחריו בכל מקום גם אם יסתתר מאחורי אזרחים.

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    פגיעה באזרחי עזה

    אורלי, 10/06/06 08:21

    שר בטחון של מדינת ישראל מופגז ללא הרף בביתו הלא מוגן ונפגעים שכניו, החפים מפשע, אשר גרים מסביבו.
    מטרת הקסאמים לפגוע ולהרוג ולא להשתעשע. רק בניסים לא נפגעים משפחות.
    צה''ל נראה כצולע וכחלש כאשר הקסאמים נשלחים לראש הצבא, שר הבטחון.
    איך היו מגיבים מדינות העולם אילו שר הבטחון שלהם היה מאויים על ידי טרור?
    על התקפה זדונית שכזו חייבים להגיב בתקיפות ועם כל הצער נגרמים אסונות לאנשים חפים מפשע.
    אין לנו ברירה. חייבים להגיב כך שהצד השני יחשוב פעמיים לפני שישלח קסאם לישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    אין בעזה חפים מפשע יותר מבשדרות

    עופר, 10/06/06 07:48

    זהו המחיר המינימלי שנדרשים תושבי עזה לשלם על ירי הקסאמים !!!
    האמריקאים היו מזמן מוחקים את עזה מהמפה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    שבע פלסטינים

    ראיה אוביקטיבית, 10/06/06 06:35

    אני לא מבין מה המהומה, הרי שלנו הורגים חפים מפשע אני לא רואה כאלה תגובות, הפלסטינים צריכים להבין שבלוחמת גרילה ישנם הרוגים שלצערי הם חפים מפשע אך אם הם לא יוקיעו אותם מקירבם הם עלולים לספוג עוד תרגדיות כאילו ולפני שבאים לבכות לעולם הם צריכים להביט במראה ולשאול את עצמם עד מתי הם רוצים לסבול הן במישור הכלכלי והן בספיגת אבדות

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    לא צריך לירות על אזרחים אלא לגרש תושבי כל איזור שיורים ממנו. (ל''ת)

    המטיף, 10/06/06 06:32

    הגב לתגובה זו

    • הסוף יהיה שנעלם מהמפה, זיכרו את מנחם המנחם (ל''ת)

      מנחם שור, 10/06/06 09:49

      הגב לתגובה זו

  • 138.

    מדוע אמרו על פרץ שהוא לא מבין בביטחון??

    טורונטו, 10/06/06 05:28

    שמופז ילך ללמוד ביטחון אצל פרץ וגם דיכטר.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    אנחנו עם שכול וחף מפשע-המתגונן 58 שנה מפני האויב האכזר! (ל''ת)

    זעקי ארץ, 10/06/06 04:16

    הגב לתגובה זו

    • אתה רמאי ונוכל שמעליב את עם ישראל בשקריך (ל''ת)

      דדון, 10/06/06 08:48

      הגב לתגובה זו

      • אנחנו פושעים שמבצעים פגועי התאבדות בשטח ששייך מהתנך לפלסטינים (ל''ת)

        דדון ''הגאון'', 10/06/06 09:21

        הגב לתגובה זו

  • 136.

    טעה, טועים , טעינו ..... חלק מהמשחק . (ל''ת)

    חיזוק חיובי, 10/06/06 03:53

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    הפלשתינים מפקירים את הילדים שלהם.שילחמו ביורי הקאסמים !

    היה ברור שזה, 10/06/06 03:52

    היה ברור שאם ימשיכו להפגיז בתי ספר בישראל - בסוף אזרחים ערבים ישלמו מחיר. אז או שהם ילחמו ביורי הקאסמים או שהם ימותו , כי במלחמה כמו במלחמה .
    עצוב על הילדים האומללים שלהם , אבל רק הם יכולים וצריכים לשמור עליהם . לנו כבר אין כוח .

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    להפסיק להתנצל, להמשיך לחסל

    ארז, 10/06/06 02:25

    התנצלויות = חולשה = עוד פיגועים ורצח

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    jews=fascism (ל''ת)

    yousef, 10/06/06 02:24

    הגב לתגובה זו

    • תודה יוסוף, מאד נעים לשמוע את זה מהאויב (ל''ת)

      jew, 10/06/06 10:01

      הגב לתגובה זו

  • 132.

    משגרי הקסאמים ידעו שזה מה שיקרה.

    C-cyclist, 10/06/06 02:18

    כאשר הם בחרו לירות קסאמים על שדרות הם ידעו שהם בוחרים בתגובה ישראלית.

    לפי החוק הבינלאומי מותר להשיב אש אל עבר מקורות הירי, כך שאם ירו על משגרי קסאמים ופגעו במשפחה מדובר במעשה חוקי לחלוטין.

    לפי החוק הבינלאומי אסור לכוח לוחם להסתתר בתוך אוכלוסייה אזרחית. אם משגרי הקסאמים ברחו למקום הומה אדם - הם שהביאו את האסון על האזרחים הפלשתינים.

    כאשר הפלשתינים יורים על מנת להרוג, ומיללים כל פעם שיש תגובה - חובה להתעלם מהם.

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    Gibor al yeladim

    Yossi, 10/06/06 01:45

    The was criminal Glant is a proud murderer, especially against children.

    הגב לתגובה זו

    • רוצה לכתוב באנגלית יוסי'לה?:))))

      אני, 03/07/06 00:29

      כל הכבוד!!!

      הגב לתגובה זו

  • 130.

    היכן חוקי המלחמה ? ומתי הערבים מכבדים את אמנת-ג''נבה !

    אמנון בן-יהודה, 10/06/06 01:40

    אנו במלחמה . במלחמה אין חוקים !יואילו כל אותם יפי-נפש אשר עושים במקרה המצער הזה קרדום לחפור בו ! נפלתם על הראש אתם מנסים להדביק סתיגמה של קניבלים לחילי-צה''ל ? מי זוכר את כל הרשימה של יהודים אשר נרצחו על-ידי מרצחים-צמאי דם ! כאשר יהודים נרצחים אני לא שומע שהבילין והשריד וכל השמאל למינהם יוצאים חוצץ ועושים ולו פעולה אחת פשוטה של נחום-אבלים ! בושו לכם כל זרזירי העט למינכם ! ואגב כך אני כואב את אובדן חי אדם שלא לצורך! אך שוב זו מלחמה .

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    מה בדיוק רוצה הרמטכל לבדוק? את ההוראות שהוא עצמו נתן?

    Yossi V, 10/06/06 01:38

    ולמה צריך להפסיק ירי אם רוצים לבדוק דבר מה?
    על מי הוא וכל חבורת הרוצחים הזו רוצה לעבוד?
    הסיבה היחידה שאולי ימנע העולם מלהעמיד את פושעי ישראל לדין בינלאומי יהיה סירובה של הולנד (או כל מדינה אחרת) להניח למזוהמים אלה לדרוך על אדמתה.

    הגב לתגובה זו

    • ה''פושעים'' האללה שומרים שתוכל לישון

      שמאל מגעיל, 10/06/06 09:49

      בלילה בשקט . רק שמאלנים בוגדים כמוך יכול להגדיר את צה''ל פושעים . אתה מתעלם מהעובדה שישנם יהודים שבגלל המחבלים הללו לא יושנים בשרט ולא יכולים לקיים חיים תקנים .

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    sorry but be ware

    David, 10/06/06 00:58

    It's hard to see pictures of kids and innocent people get hurt.
    BUT it happened the army said it will investigate and learn from the mistake if there was one. BUT we need to stand and say if you try to retaliate there will be a harsh and defenet reaction with all force .
    let them understand that we had too much and now its time to return big blow.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    יפי הנפש השמאלניים....

    ברק משה, 10/06/06 00:53

    ראינו כמה השתוללתם כשהיו פיגועים נגד חפים מפשע באוטובוסים,בקניונים במסעדות,רק שהשתוללות שלכם הייתה לא כלפי שונאי ישראל,הלא תמיד האשמתם את ישראל,מקומכם מעבר לגדר,צבועים הייתם צבועים תשארו.
    חס וחלילה והיה מחר יהיה פיגוע ויהרגו ישראלים תמימים וחפים מפשע מה תרוצו להגיד בתקשורת? הערבים נוקמים על הפגיעה בעזה,ולמה תגידו את זה? כי המוח שלכם סתום בשנאת אחים במקום להבין באיזה מצב אנחנו נמצאים כיום,אפרופו את שלהבת פז אתם זוכרים? כן כן התינוקת שירו לה כדור בראש צלפים שונאי ישראל,מענין שאז לא ראיתי את ההשתוללות הזאת שלכם שאני רואה כאן כיום,נגד עמכם,קרה מקרה מצער ברור,אבל בין זה לבין ההשתלחות והשנאה שלכם כלפי העם שלכם,זה כבר אומר שעברתם מזמן על דעתכם,והגיע הזמן שתפנימו,יש הבדל בין פגיעה מצערת של פגז,לבין לעמוד בתור לדיסקוטק ולהתפוצץ בו ולהרוג נערים וילדים תמימים באמת,צאו מהצביעות שלכם כבר, נמאסתם על עם ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • נקמת דם ילד קטן לא ברא השטן (ל''ת)

      רוני, 10/06/06 01:43

      הגב לתגובה זו

      • ברא, ברא. לא מעניין איש ומחר יחזרו על זה לסדר היום (ל''ת)

        עולם סוג ב, 10/06/06 09:22

        הגב לתגובה זו

    • אין מה להגיד, הרבה שכל אין בקודקוד הזה

      עופר, 10/06/06 02:54

      הפסק לשנוא ולכעוס, אולי גם יפסיקו לשנוא ולכעוס עליך.

      הגב לתגובה זו

    • עדיף להיות מכוער נפש כמוך?

      מיכאל, 10/06/06 04:55

      ערס ימני!

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    ~~~~~~^כול השופך דם רשעים,כאילו הקריב קורבן^~~~~~~ (ל''ת)

    יורי, 10/06/06 00:48

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    ''7 פלשתינים חפים מפשע נהרגו בתקיפה''

    Erez, 10/06/06 00:24

    די לצביעות ,ממתי הפלסתינאים שמטווחים ישירות לאוכלוסיה אזרחית חפה מפשע מכים על חטא ? או מצטערים ?

    הגב לתגובה זו

    • ל NRG: ואם אותם מבוגרים שנהרגו הצביעו חמאס אז הם חפים מפשע

      גיא, 10/06/06 04:13

      מאיפה לכם לדעת שאותם מבוגרים שנהרגו לא הצביעו חמאס, לא עבדו פעם בחמאס וסיעו להם. איזה מודעין יש לכם NRG שאתם מוסיפים את המילה חפים מפשע?
      אולי הם היו גם בעד השמדת ישראל. הרי רוב הפלשתנאים הצביעו חמאס לא רק בגלל המצב הכלכלי אלא גם בשביל האידואלוגיה להשמיד את ישראל. זה כמו להגיד שהגרמנים הצביעו למפלגה הנאצית רק בגלל המצב הכלכלי אבל לא בגלל שנאת יהודים (האם תעזו להגיד זאת על הגרמנים כנ''ל לפלשתנאים שהצביעו לחמאס מתוך שנאת העם היהודי) וזה מרתיח ולא נכון בכלל אלא בשביל להשמיד את היהודים כנ''ל לפלשתנאים שרובם הצביעו חמאס !!!! האם גם אזרחים גרמנים שנהרגו במלחמת העולם השניה ובחרו בנאצים בבחירות היו חפים מפשע ? נא לא צנזר את תגובתי.

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    אין לנו על מי לסמוך מלבד צה''ל! חוב לקרוא

    ציוני גאה, 10/06/06 00:08

    במלחמה כמו במלחמה נהרגים גם אזרחים(לצערי הרב)!
    אל לנו להאשים את הצבא!!!
    צה''ל הינו אחד הצבאות המוסריים ביותר בעולם!!!
    ומפקדיו הינם מהיחידים בעולם שמניקים השכם והערב את חיליו במושגי ''טוהר-הנשק'' וזאת עובדה שכל מי ששרת בצה''ל יודע כעובדה!
    אני גאה בחיילי העם שלי שמקריבים את חייהם בכדי להגן עלינו ועל ילדינו בכל מקום בארץ ובעולם! ההיסטוריה לימדה אותנו היטב כי אף אחד לא יעשה זאת מלבדינו!!!
    אני חונכתי על הכמיהה לשלום אין אדם בעולם שרוצה כמוני לחיות בשלום עם שכניו הערבים.
    אך לצערי יעברו עוד כמה דורות אם בכלל עד אשר נזכה לראות את צאצאיהם של שכנינו פונים לכיוון אמיתי של דו קיום ורצון אמיתי לשלום ושלווה (כל זאת בתנאי שלא יעלימו אותנו מכאן עד אז)!
    במשך ההיסטוריה הקצרה מאוד שלנו בא''י הושטה ידינו לשלום לעבר שכנינו הערבים אין ספור פעמים אך הם ראו בכך סימן לחולשה במקום לראות את ההזדמנות האמיתית שנתנו להם אין ספור פעמים!
    לצערי הרב שכנינו מעריכים רק את כח הזרוע ומכבדים רק את ה''חזק'' הם לא נטשו מעולם את רצונם להשמיד את מדינת ישראל, הם ניזונים רק משינאה לכל מה ששונה מהם תוך כדי ניצול ציני של שמאלנים יפי נפש וטיפשים בעם שלנו ושימוש מרושע בדמם של חפים מפשע למטרות תעמולה מכוערת בעולמינו הצבוע והמטומטם.
    מי שמנסה ללא הרף להפנות את שנאתו לעבר חפים מפשע הם שכנינו העלובים שאנו נאלצים לחיות איתם בפיסת אדמה קטנה ואנוסה זאת!
    צה''ל לא מפוצץ אוטובוסים בעזה ושכם ולא יורה טילים לעבר בתי אזרחים מתוך כוונה להרוג ללא אבחנה, ולא שולח צעירים שטופי שינאה לרצוח חפים מפשע ללא אבחנה, צלף בצה''ל לא יורה דרך כוונות על מנת להרוג תינוקת בת שנה ולא נכנס ליישוב ורוצח בדם קר משפחה שלמה שנמה את שנתה מתוך שנאה מטורפת!!!!
    אז תפסיקו לעזזל להטיף לצה''ל מוסר על עבודת הקודש שהוא עושה בתנאים שאף צבא בעולם לא היה מצליח בהם!!!!
    תפסיקו להרגיז אותי!!!!

    הגב לתגובה זו

    • תגובה על תגובה.

      אורי כהן, 10/06/06 01:42

      אשמח להכיר איש יקר כמוך. רק תגיד אך עושים את זה ? הטלפון שלי הוא :0528416261 אורי כהן.

      הגב לתגובה זו

    • אל תתרגז חמודי.אתה צודק. (ל''ת)

      יעקב, 10/06/06 05:53

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    ופה נפלה טעות..

    Amir, 10/06/06 00:08

    אני לא רוצה להכליל.. אבל יש לי הרגשה שאחרי פיגוע אכזרי פה במדינה שלנו (במתכוון) רב האנשים שם ככולם שמחים

    ופה נפלה טעות.. ואנחנו מתביישים

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    תהיו כבר הגיוניים בחייכם!!!!!!

    ianir, 09/06/06 23:53

    כמו בכל דבר חיים קורה שטועים אז מתוך אלפי דיוקים יש טעות
    אני בטוח שאים היו רוצים לפגוע בחפים מפשע יכלו לעשות מליוני הרוגים הרי הם שולחים הרבה מאד פגזים על הטירוריסטים ונראה אחד מכל אלו שמבקרים את הפעולה שלא טעה בחיים שלו במשהו ככה זה יש מלחמה מנסים לפגוע בטרור בדרך כלל זה מדוייק ולפעמים לצערינו מפספסים אנחנו נשתדל לדייק.....

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    זהו תוצאה של ירי סקאדים על שדרות

    אהרון, 09/06/06 23:47

    אין לנו על מה לאתנצל כל הכבוד לצה''ל

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    אז תנו להם מונדיאל בחינם.. אופס כבר יש להם.. לכולם יש חוץ מלישראל.. (ל''ת)

    איפה הימים, 09/06/06 23:44

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    אז הפכנו כמוהם, טירוריסטים??!! (ל''ת)

    A, 09/06/06 23:36

    הגב לתגובה זו

    • טירוריסטים?

      מומו, 10/06/06 00:02

      ערבי לא יקר בכלל.
      לא ''הפכנו'' להיות כמוכם.
      וחבל, כי זה מגיע לכם.

      הגב לתגובה זו

    • נכון! גם אנחנו לוחמי חופש!

      דני, 10/06/06 00:25

      ואתה הרי מזדהה עם לוחמי חירות, לא?

      הגב לתגובה זו

    • אתה הצבעת להם. מה אתה צורח? תאכל את הדיסה שבישלת (ל''ת)

      בתאבון פראייר, 10/06/06 00:43

      הגב לתגובה זו

  • 118.

    מלחמה היא מלחמה

    אורי אברהם, 09/06/06 23:23

    אם הפלסטינים לא מרוצים מהפגזות צה''ל, שיחדלו מירי הקסאמים אל עבר ישראל. כל עוד הם מגבים אירגוני טרור המאיימים על ביטחוננו, אין לצה''ל שום מחויבות אלא לגונן על המדינה. לו הקסאמים היו נוחתים ברמת אביב, אני בטוח שכל השמאל היה מסכים איתי באופן פלאי...



    הגב לתגובה זו

  • 117.

    הרמטכ''ל ושר הביטחון יאסרו אם ינחתו בלונדון - - לזה הגענו ! (ל''ת)

    קורא, 09/06/06 23:19

    הגב לתגובה זו

    • אז הוא יעשה להם שביתה ויסגור להם את השאלטר. אתה בחרת אותם, תחיה עם (ל''ת)

      זה או שתשתוק, 10/06/06 00:45

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    אין על מה להתנצל.להמשיך להפגיז (ל''ת)

    ניר, 09/06/06 22:59

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    אלפי נשים וילדים התפוצצו באוטובוסים ולא נשמע קול השמאל (ל''ת)

    טרור השמאל גרוע, 09/06/06 22:57

    הגב לתגובה זו

    • כן הטרור בארץ הוא עוד יותר גרוע!!!!!!!!

      התרנגול-קולשמאל, 09/06/06 23:35

      כי בגלל שכאן נאבדת השפיות!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    הם יורים קאסם על אזרחים ומצפים שנשיב בסוכריות. (ל''ת)

    עין תחת עין, 09/06/06 22:46

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    מה קורה לנו - אתם מוזמנים להגיב

    פז, 09/06/06 22:43

    ללא קשר בין שמאל לימין, הרג של חפים מפשע ובטח ילדים הוא פשע שנעשה בשמנו ויש לגנותו - בדיוק כפי שיש לגנות את אירועי הטרור הרצחניים.

    מה קרוה לימנים הסהרורים שמגנים את השמאל ושמחים ממוות כל כך נורא של חפים מפשע? לאן הגענו ?
    חיים הם מתנה של כולנו. שימרו עליהם.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה של פסיכופט (ל''ת)

      זפ, 09/06/06 23:40

      הגב לתגובה זו

    • תמשיכי לגדף, ונמשיך לשמוח לאיד

      הימין, 09/06/06 23:58

      סהרורים נעימים לך

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    הטוקבקים כאן בשמות עבריים שייכים לפלסטינאים וערביי א''י

    אזרחית, 09/06/06 22:39

    יש להם חברה בשכר והתנדבות דוברי עברית מצוינת שמפזרים רעל שמאלני בכל פינה באינטנרט תחת שמות עבריים.
    כמו תמר ויוסי ודן ועוד...

    הגב לתגובה זו

    • וגם ליהודים מתעבי פשיסטים (ל''ת)

      אזרחים, 09/06/06 22:55

      הגב לתגובה זו

      • תמשיך לצרוח זאב זאב. אתה, בסופו של דבר, בחרת פרץ. לא אני

        עצור!אתה פאשיסט, 10/06/06 00:48

        ואל תנסה להסתיר את זה

        הגב לתגובה זו

  • 111.

    עם ישראל חי (ל''ת)

    מיכל, 09/06/06 22:25

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    לפני שמתנצלים ומתרפסים

    חי, 09/06/06 22:24

    תבררו מי באמת היפגיז את החוף. לא אתפלא אם הם עצמם עשו זאת. עם כל הכאב - הם הכריזו מלחמה עלינו וכידוע: 'הקם להורגך השכם להורגו'.
    מלחמה זו מלחמה זו מלחמה ....

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    יהודים תמימים הטרוריסטים האלה רוצים לרצוח את כל העם בישראל

    ש.לוין, 09/06/06 22:20

    זו היא התכנית שלהם . הקסמים במקרה לא פגעו עדיין אבל אתם היהודים התמימים לא תדברו כך כאשר קסאם יהרוג משפחה שלמה ושלווה בביתה בשדרות, (חו''ח) אולי כבר תפנימו את זה הם הכריזו עלינו מלחמה במלחמה כמו במלחמה יש הרוגים וגם כאלה חפים מכל פשע אז הם צריכים להבין שצהל חיב להגן על תושבי הדרום כל אלה ממרכז הארץ השמנים והמדושנים שמברברים קלישאות על ערכים ועל הרג שיסתמו את הפה ויבואו לגור בשדרות וניראה אותם אחר כך מדברים.
    מי שהביא את ההרג הזה על עצמם הם שלטון החמאס הגיהאד והפתח כולם טרוריסטים ורוצחים . להם אין בכלל ערך לחיי אדם. אין להם אלוהים.

    הגב לתגובה זו

    • גם הילדה בת ה-4 והתינוק בן חמישה חודשים שנהרגו היום הם טרוריסטים? (ל''ת)

      חנוך א., 09/06/06 23:08

      הגב לתגובה זו

      • בדרך להיות גם טרוריסטים

        מוות לאויב, 09/06/06 23:28

        כל הכבוד לצה''ל!

        הגב לתגובה זו

        • לחנוך מ-109

          שם, 10/06/06 00:35

          הערבים שונאים אותנו עוד לפני היוולדם. זה משהו גנטי...

          הגב לתגובה זו

      • כן

        ארז, 09/06/06 23:47

        א. גם הילדה והתינוק והאשה בהריון - הרי הם תשתית הטרור הפלסטיני. אין חפים מפשע בקרב הפלסטינים.
        ב. כל זמן שהאוייב תוקף בכוונה תחילה את אזרחי ישראל וטובח בהם (1800 נרצחים מאז תחילת המלחמה הנוכחית!) אין לצפות כי אזרחיו יהיו חסינים.
        ג. מי שלא רוצה לספוג אבידות, שלא יפתח במלחמה. מי שפותח במלחמה, שלא יתבכיין.

        הגב לתגובה זו

      • maybe not today but tomorrow they would have been

        xyz, 10/06/06 00:31

        they can tahank their [parents for voting hamas

        הגב לתגובה זו

      • בדיוק כמו שלהבת פס שאתה אוהב לשנוא (ל''ת)

        בדיוק, 10/06/06 00:32

        הגב לתגובה זו

  • 108.

    פרס ביילין ש.אלוני - הכל שפיר/תקין ?!!! (ל''ת)

    פרופ' האקדימיה, 09/06/06 21:58

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    אין מונדיאל , יש רצח וטבח של חפים מפשע

    יוסי, 09/06/06 21:57

    ישראל מקום ''טוב'' לחיות בו

    הגב לתגובה זו

    • בעזה התפנו הרבה מקומות (7?) (ל''ת)

      אני, 09/06/06 22:25

      הגב לתגובה זו

      • יש לנו פלאפל !!! פלאפל !! :) (ל''ת)

        הוא, 09/06/06 23:47

        הגב לתגובה זו

    • ויש גם חנייה (ל''ת)

      אני, 09/06/06 22:26

      הגב לתגובה זו

    • לא טוב לך? תהגר. נראה מי ייקח אותך (ל''ת)

      כשכש, 09/06/06 22:38

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    מתגלה פרצופם הצבוע של כל אייטולות השמאל (ל''ת)

    עמוס עוז ושות', 09/06/06 21:54

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    תתארו לכם אמא על שפת הים עם ילדיה...והם מתפוצצים לה בידים... (ל''ת)

    ליל מנוחה פרץ.., 09/06/06 21:53

    הגב לתגובה זו

    • Imagine

      Zu Milchama, 09/06/06 23:04

      Imagine a father sitting at home waiting for his pregnant wife and 4 young daughters to
      return home.

      הגב לתגובה זו

      • זה קורה לנו ב5 השנים האחרונות מבלי לתאר

        אאאאא, 10/06/06 00:34

        מלון פארק
        רצח האם ושני ילדיה בקיבוץ
        דולפינריום
        צליפה בשלהבת פס בת 5 חודשים

        תתקין הרחבת זכרון חבוב. אתה לא זוכר כלום או שרוצה לשכוח.

        הגב לתגובה זו

    • לתאר ??? אנחנו צריכים לתאר ???

      נעמי, 10/06/06 10:06

      לא התפוצצו לנו מספיק, מבוגרים,
      צעירים, ילדים, תינוקות, זקנים,
      חפים מפשע ע''י מתאבדים ???
      במשך שנים ארוכות, ואני בטוחה, שהאיום יתממש וזה יתמשך.

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    רק השמאל לטפל בטרור ואין טענות לאיש (ל''ת)

    רצח ילדים ללא, 09/06/06 21:53

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    יש לי חלום: כנסו ... אשמח לקבל תגובות

    ערבי ישראלי, 09/06/06 21:49

    כמה נחיתות מוסרית וכמה נמוך אפשר לרדת... איזה תגובות בהמיות.

    ולעצם העניין .. רוב ההרוגים הפלסטינים באינתיפאדה האחרונה (78%) לפי אמנסטי הם אזרחים.

    ניום נרצחו רק 14 אזרחים.

    התכהות החושים המוסרית בשטחים מייצרת את הישראלי האלים שהורג את אשתו ושכנו, ואחד את השני בכבישים.

    תמשיכו כך.. לרצוח ילדים מהאוויר ומהים ובארטילריה ....תמשיכו להוציא להורג (ללא משפט) ע''י סיכול מנהיגים פלסטינים (כל פלסטיני הוא מחבל לפי ישראל).

    אך בקשה קטנה היא לכם: תפסיקו להתהדר בנוצות שלא לכם... כגון העם החכם ביותר (רובכם אהבלים) העם המוסרי ביותר (יש כמה מוסריים) והצבא החנון (הפלסטינים איבדו מאז 1948 מעל 140 אלף הרוגים).

    יום טוב לשפויים שביניכם ולמרות הכל אני חולם על מרח תיכון ללא קיצונים משני הצדדים.

    הגב לתגובה זו

    • במלחמה כמו במלחמה...

      ט, 09/06/06 22:02

      הייתם צריכים לחשוב על זה לפני שהכרזתם עלינו מלחמות וניסיתם לרצוח את כולנו

      הגב לתגובה זו

      • ל-103

        שלמה, 10/06/06 02:53

        חבוב, יש לכם מבחינה מסויימת מזל גדול שיש לכם עסק עם יהודים רחמנים(ואתם יודעים לנצל את זה).
        כל עם אחר כבר מזמן היה מוחק אתכם אחרי שהיו מבינים עם מי שיש לכם עסק.
        לפעמים אני מצטער שאת המדינה הזאת לא מנהל איזה מנהיג רוסי אמיתי, אפילו יפאני וגם אמריקאי בסגנון של בוש-תאמין לי הייתם פוחדים לצייץ.
        לאחרונה יצא לי לדבר עם פועלים זרים שמגיעים לעבוד בארץ(מטורקיה,רומניה ותאילנד) תאמין לי-הם לא מבינים מה הקטע שלנו עם הפלסטינאים-''תמחקו אותם וגמרנו''-ככה הם אומרים.במדינות שלהם כל מנהיג היה עושה את זה.

        הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      רצח העם לא מיצג, 09/06/06 22:06

      הגב לתגובה זו

    • אם היית קורא עיתונים היית יודע

      עיתונאי בחיר, 09/06/06 22:14

      שצה''ל הוא הצבא הכי מוסרי בעולם.
      וזה עובדה לא מזמן נארכה תחרות בין מספר צבאות מהעולם המודרני, וצה''ל שהשתתף בו לראושנה לקח בקלות את המקום הראשון.

      הגב לתגובה זו

      • אני קורא הרבה עיתונים ... כנס

        103, 09/06/06 22:20

        ידידי...

        ישראל גונתה מאז 1948 יותר מ 500 פעמים ע''י האו''ם ורק ווטו אמריקאי מנע עד היום סנקציות בינלאומיות ובידוד.

        תזכורת קטנה: צה,ל רצח 25 אלף אזרחים לבנונים במלחמת שלום הגליל בלבד ... צה''ל רצח שבויים מצרים וסורים.. צה''ל הפך את ערי התעלה המצריים לאיי חורבות... מעשי הטבח ב 1948 היו מתוכננים והמוניים.

        זה שהידע שלך בנוי על מערכת דיסאינפורמציה ומצמצם זו בעייה שלך.

        לילה טוב

        הגב לתגובה זו

        • מצצת את המספרים האלה מהתחת

          אורי אברהם, 09/06/06 23:10

          לא הרגנו 25 אלף ולא אבטיח. אם אתה מאמין להערכות האו''ם אתה אכן נאיבי, ידידי. הלבנונים רצחו אחד את השני.

          האו''ם גינה אותנו 500 בשל סיבה מאוד פשוטה - אנטישמיות, לא פחות ולא יותר.

          לא רצחנו שום שבויים מצרים. נהפוכו, במקום לנטוש אותם בסיני ולשלוחם למותם, ברוב טובנו סיפקנו להם מים ולא מרטנו שערה מראשם.

          טבחים ב-1948? אתה מתכוון אותה מלחמה בה הערבים ניסו להשמיד את יהודי ישראל? אולי כדאי שתנהל שיחה קצרה עם הורייך, הם בטח זוכרים.

          הגב לתגובה זו

        • באו''ם יש רוב למדינות מוסלמיות\עולם שלישי (הולך טוב ביחד)

          מחשבון, 09/06/06 23:47

          לכן גם אם מחר יאשימו את ישראל בזה שהעולם עגול, ויום למחרת יאשימו אותה בזה שהעולם שטוח, שני הגינויים יתקבלו ברוב מוחלט.

          הגב לתגובה זו

          • זו אמת.באו''מ-רוב מוסלמי.

            רמת אפעל., 10/06/06 07:50

            בקרתי באולם האו''ם. נהיה לי שחור בעינים.ישבתי באולם חמש דקות הם דנו על זכות השיבה...ברצינות רבה.מי שמבקר בניו -יורק,כדאי לו להיכנס ולראות ולהבין מה זה או''ם שמום.על הקהל הערבי הרב בו.
            לעולם לא יהיו לטובתינו.!!!!!!

            הגב לתגובה זו

        • מה שמדהים אותי ללא הרף זה מאיפה לעזזל

          ציוני גאה, 09/06/06 23:58

          אתה ושכמותך מוצצים את השקרים האלה.
          לצערי הרב העולם העיוור משנאתו האנטישמית מעדיף להקשיב לדברי השקר והשיטנה שלך במקום לראות את העובדות ואת האמת!!!
          ואני לא מאחל לך ולשכמותך פישר מושתן לילה-טוב כי פשוט לא מגיע לך!

          הגב לתגובה זו

    • אני שפוי!

      אלעזר, 09/06/06 22:28

      גם אני מתפלל למזרח תיכון חדש
      וזה יקרה אם תפסיקו להעריץ את כל חלאת המין האנושי כמו סאדם חוסיין
      בן לאדן וכל אלה שדומים להם שרק
      גוררים אותכם לאבדון.
      אנחנו יצאנו מכל רצועת עזה ובמקום
      להראות לעולם את כונות רצינותכם
      לשלום ולהתחיל לשקם את רצועת עזה הימשכתם לירות קאסמים
      לכיוון ישראל דבר שהוכיח לעולם שלא שחכתם ולא למדתם דבר
      מהעבר ולכן העולם לא יוצא מהכלים
      ולא מגיב על מה שקורא היום בעזה.
      אני באמת עצוב על הרג חפים מפשע
      ואני לא לבד כמו שאתה קורא את
      התגובות כאן .
      דבר שלא קורא כשמיתפוצץ אוטובוס
      בישראל אתם יורים באויר משמחה.
      ושלא תעיז לקרוא לנו אהבלים כי
      אם הינו אהבלים תאמין לי לא היא נשאר ערבי אחד חי היום בעזה.
      ותפסיק לכתוב מתוך היתנשאות
      כי אין לך על מה !

      הגב לתגובה זו

      • עזה היא גטו אחד גדול.. כנס

        103, 09/06/06 22:55

        שום דבר לא השתנה בעזה.

        היא עדיין מוקפת צבא ישראלי עם יציאה למדבר המצרי.. איסור קשר וביקורים בין הגדה ועזה.. עם תשתיות שישראל הרסה במהלך שנות הכיבוש. ו 80% מובטלים..

        אני לא מתנשא בכלל... אני באמת מכיר את החברה הישרלית טוב מאוד והיא לצערי מתאימה למה שהגדרתי.

        מזמן לא התפוצצו אוטובוסים בישראל אבל הרג הפלסטינים נמשך כל יום ולא מזיז לאף אחד מכם... סתם ערבושים .. נכון ?

        הגב לתגובה זו

        • כמובן האשמה היא על ישראל

          שתוק, 09/06/06 23:45

          היינו צריכים לסגת מעוד כמה מאות קמ''ר כדי שלערבים יהיה מקום, בכל זאת, צפוף וצריך מקום לכל הילדים, צודק, אנחנו צריכים לספק תעסוקה לכל הפלסטינים, בכלל, לכל העולם הערבי.

          די כבר עם השטויות, אתה חושב שעזה מוקפת צבא ישראלי סתם כי אנחנו רשעים? אם לא הייתם מנסים להכניס מחבלים לא היה שם צבא, אם לא הייתם יורים קסאמים לא היינו יורים בחזרה.

          הגב לתגובה זו

        • הסיבה היחידה שלא מתפוצצים אוטובוסים

          ציוני גאה, 09/06/06 23:51

          ברחבי הארץ הינה אך ורק בזכות צה''ל!!! בזכות זה שהפסקנו להאמין לשקרים הציניים שלכם ולקחנו את בטחוננו בידיים!

          הגב לתגובה זו

        • על שווארמה ראש העיר שמעת?

          תל אביב, 10/06/06 00:17

          11 הרוגים, 30 פצועים קשה, חלק מההרוגים והפצועים ילדים. מה זה לא טרור?

          הגב לתגובה זו

      • הוצאת לי את המילים מהפה....

        ציוני גאה, 09/06/06 23:09

        אני גאה בך

        הגב לתגובה זו

      • אלעזר חזק ואמץ על המילים הנכונות! איש יקר

        עמית, 10/06/06 00:06

        הבעיה שאתה מבזבז את האנרגיה על בחור שינק דעווה מוסלמית עוד מרחם אימו.

        הגב לתגובה זו

    • הנה הם השמאלנים המתחזים לערבים כי (ל''ת)

      שמאל וערבים, 09/06/06 22:32

      הגב לתגובה זו

    • משפט למחבלים? חחחחח

      אורי אברהם, 09/06/06 22:46

      כוונתך שצה''ל צריך להקריב את חייהם של חיילים ישראלים בכדי לעצור טרוריסטים על הקרקע ולשפוטם?
      או שאתה בלתי שפוי או שאתה בעל IQ של פיסת נייר. אם אתה מוכן להקריב את חיי הבן שלך כדי להבטיח משפט הוגן לרוצח בדם קר, בבקשה!

      הגב לתגובה זו

    • אל תשכח שאתם

      דד, 09/06/06 22:46

      מפנים את רוב פעולתיכם נגד אזרחים

      הגב לתגובה זו

    • 140000 מנוולים וחבל שרק ככ מעט (ל''ת)

      משה, 09/06/06 23:39

      הגב לתגובה זו

    • ל103: תשמע אני מסכים שזה מזעזע מה שקרה היום אבל...

      חילוני שפוי, 10/06/06 00:29

      אם אתם לא הייתם מתחילים עם הטרור שלכם, כל זה לא היה קורה ולא היו נהרגים חפים מפשע בשני הצדדים, ושלא תעז להטיל אחריות על
      צה''ל במה שקורה בשטחים כי זה רק באשמתכם...

      הגב לתגובה זו

    • אתה יודע כמה נשים ערביות נרצחו השנה על רקע חילול כבוד המשפחה? (ל''ת)

      אלפים, 10/06/06 10:24

      הגב לתגובה זו

    • יש לי חלום שערבים יתחילו לקחת אחריות על המעשים שלהם ולא רק להאשים (ל''ת)

      את כולם, 10/06/06 10:26

      הגב לתגובה זו

    • במאבק בין הפלסטינאים נרצחו גם מנהיגים וגם אזרחים ולאף אחד לא התלונן

      אלון, 10/06/06 10:31

      כמה חשוב לכם שלא יהרגו ערבים
      אבל רק אם זה ישראל או אמריקה הורגות!
      לנו הישראלים כואב על אלה שנהרגו אתמול יותר מאשר לכם.
      אבל לכם יש חשבון רק עם ישראל.
      כשערבים הורגים ערבים זה לא מזיז לכם
      כשערבים הורגים מערביים זה משמח אתכם
      אז אל תטיף מוסר ואל תתחרה אתנו על אנטיליגנציה.

      הגב לתגובה זו

    • האים הבעת משאלה כזו פעם באתרים ערביים כשנהרגו יהודים? (ל''ת)

      אלון, 10/06/06 10:33

      הגב לתגובה זו

    • כמה חתני פרס נובל הוציא העם

      אלי, 10/06/06 16:04

      הפלשתיני וכמה העם היהודי בישראל ובתפוצות.
      מי כאן האבאל. אם לא הייתם האבלים היתה מדינה פלשתינית עצמאית כבר מזמן וכולם היו חיים בשפע ובשגשוג אבל אז למחבלים לא היתה פרנסה.

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    פסוקו של יום

    קפה שינקיין, 09/06/06 21:49

    כל טרוריסט שנהרג כאילו הציל עולם ומלאו,
    ספר המצוות א, פסוק ג

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    עד כה הבריחה מעזה הביאה לנו רק צרות (ל''ת)

    עמי, 09/06/06 21:48

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    #######דיווח ראשוני. כנסו. #########

    א''פ, 09/06/06 21:48

    דיווח ראשוני: אירוע רב נפגעים בצפון רצועת עזה. ''צה''ל מכיר את האירוע ובודק את נסיבותיו.'' הנפגעים באירוע – רוחצים בחוף הים. מצה''ל נמסר כי ''כרגע יודעים בוודאות שלא בוצע ירי, לא מהים ולא מהאוויר''. במקום נמצאות שבע גופות מרוטשות, וצוותי ההצלה הפלסטיניים כבר החלו במלאכת הפינוי. דוברת צה''ל מסרה כי ''מפענוח אמצעי התיעוד של הירי לא נראית כל פגיעה של הפגזים באזור מאויש''. עשרות פצועים כבר הגיעו לבתי החולים בעזה. ''בצה''ל ממשיכים לחקור את מהות האירוע''. נהג אמבולנס פלסטיני מסר כי העביר אל בתי החולים את גופותיהם של שלושה תינוקות. אלוף פיקוד הדרום מסר כי ''אין בכוונתנו לפגוע באזרחים''. רשתות הטלוויזיה בעולם משדרות צילומים של סככות הפוכות, שולחנות ועגלות ילדים מוכתמות בדם. הרמטכ''ל מסר כי ''לישראל אין כוונה להילחם בעם הפלסטיני אלא בטרור''.

    בין ההרוגים - חמישה בני משפחה אחת:
    עלי רלייה בן 49,
    רסמיה בת 30,
    עאליה בת 24,
    הנאדי בת שנה וחצי
    והייתם בן חמישה חודשים.

    שר הביטחון הביע צער עמוק על הפגיעה בחפים מפשע. מיד אחרינו, צביקה הדר ב''כוכב נולד 4''.

    הגב לתגובה זו

    • מדויק! (ל''ת)

      איש רגיל, 09/06/06 22:09

      הגב לתגובה זו

      • זה הכל? זה מעט מדי.הם שיגרו מאות טילי קאסם

        ישראלי, 09/06/06 23:22

        ועד היום אנו חיים בנס גדול. לכן מגיבים בחריפות בשיטת עין תחת עין. לצערנו הם מבינים את שפת כוח!
        לכן אני מחזק את צה''ל ואומר כל כבוד לצה''ל!

        הגב לתגובה זו

  • 99.

    אין דבר כזה פלסטינים חפים מפשע

    אפרים, 09/06/06 21:46

    פלסטינים שיפגינו נגד מתן מחסה לטרוריסטים ויסרבו לשלוח את ילדיהם לבתי הספר כדי למנוע מהם את החינוך השאהידי - הם פלסטינים חפים מפשע.
    אין פלסטינים כאלה.

    הגב לתגובה זו

    • ומתי בפעם האחרונה פגשת פלסטיני?

      ש, 09/06/06 22:40

      זה כמו האמירה שהישראלים כולם לא חפים מפשע כי כולם הם חלק מהכיבוש וממדיניות האפרדטאיד ולכן אפשר לעשות פיגועים.

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    אולמרט ופרץ,בושו והכלמו, על דם הילדים בחוף הים ,זה ''קדימה''?? (ל''ת)

    אני מתבייש, 09/06/06 21:46

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש שבחרת אותם, טמבל (ל''ת)

      מדיניות חברתית, 10/06/06 00:42

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    זה לא צה''ל!!! כנסו!!!

    הלאה.., 09/06/06 21:46

    כבר יומיים יש חיסולים של בכירי המחבלים ולא נהרגו חפים מפשע...פתאום נזרק טיל לחוף והורג משפחה שלמה??איך??.?

    הגב לתגובה זו

    • מעולה,הלוואי שזה יהיה תמיד ככה. פלסטינים משגרים טילי קאסם ,גראד

      ישראלי, 09/06/06 23:25

      וכדומה לשדרות וסביבה ,עד היום אנו חיים בנס גדול. הם מבינים את שפת כח,עין תחת עין.
      כל כבוד לצה''ל,להמשיך בפעולה עד הם יפסקו לשגר טילי קאסם!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    הכל שקרים!הם זרקו טיל על עצמם!!-

    שקרים, 09/06/06 21:44

    איך ביומיים הללו לא נהרג ולו ילד אחד בכל החיסולים??ופתאום לאחר שהעולם לא מגנה את חיסולם של המחבלים הנבלות..פתאום נהרגים להם שני ילדים?? זה לא צה''ל תפנימו עם מי שי לנו עסק..הורגים את עצמם!!

    הגב לתגובה זו

    • חוצפן (ל''ת)

      נמאס, 09/06/06 22:07

      הגב לתגובה זו

      • אפס (ל''ת)

        נמאסת, 10/06/06 10:19

        הגב לתגובה זו

  • 95.

    אז אל זרקאווי בעירק נהרג...או שהוא הגיע לישראל..? מי למד ממי...? (ל''ת)

    ממש טרגדיה בושה, 09/06/06 21:41

    הגב לתגובה זו

    • פגעת בול. אמרת הכל...כל הכבוד לך. (ל''ת)

      מרים-אשקלון, 09/06/06 22:04

      הגב לתגובה זו

    • הצבעת לפרצולמרט זה מה קבלת. אל תצרח, צבוע (ל''ת)

      מגיע לך, 10/06/06 09:24

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    הצתה מאוחרת

    בוקרא פילמשמיש, 09/06/06 21:41

    חחחחחחחחחה , חחחחחחחה.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    ראיתם את יגאל רביד ?

    אלי, 09/06/06 21:35

    ראיתם את הזחוח הזה, הוא מדוח על הריגת ילדים חפים מפשע, ביומן, של ערוץ 1, ולקראת סוף המהדורה הוא מתלוצץ עם החזאית על תוכידס, ספר הילדים, ומסיים את המהדורה כשהוא מחוייך מאוזן לאוזן, גם כשנושאי המהדורה כה קשים וטראגיים. אכן צריך לסגור את ערוץ 1 אם אלה הם עובדיו.

    הגב לתגובה זו

    • אלה צריכים להיות כללי המשחק

      חיים, 09/06/06 21:58

      עם כל הצער על פגיעה באזרחים תמימים, אין דרך אחרת להלחם בטרור.
      אם, חלילה, ''קסאם'' היה פוגע והורג ישראלים חפים מפשע, הרי זו נורמה?
      ההמצאה הזאת של תגובה במפגעים בלבד, הנה המצאה של שמאלנים שמוכנים לשפוך את התינוק עם המים.
      במלחמת העולם השניה, ב''בליץ'', הגיעו טילי ה-''יו-2'' ללונדון.
      אזרחים נהרגו.
      בעלות הברית שחררו עשרות אלפי טונות של פצצות על ערי גרמניה.
      האם היו אמורים להגיב נקודתית, רק באלה שירו?
      האזרחים התמימים האלה הם שבחרו בחמאס לראשותם, הם התומכים והם אמורים להיות חסינים?
      היו צריכים לחשוב על עצמם, על עמם ועל עתידם.
      עם אש''ף בראשות אבו-מאזן היתה הדברות, היתה התקדמות לנורמליזציה.
      הם בחרו בדרכם זו ודמם בראשם.
      אל תטמטמו את דעתנו, צה''ל לא יצא לפגוע בהם.
      וכשחוטבים עצים, עפים שבבים, גם לצערינו.

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    מה זה חפים מפשע, איך יודעים???? (ל''ת)

    משה, 09/06/06 21:35

    הגב לתגובה זו

    • אין לך אלוהים

      יהודי מתבייש, 09/06/06 22:08

      כשהמשפחה שלך תרצח ויגידו, מי אמר שמשהו קרה בכלל אולי תבין

      הגב לתגובה זו

      • למתבייש

        נילי, 02/07/06 23:40

        במקרה אתה יהודי. זה שאתה מתבייש, אומר עליך הרבה יותר מאשר היותך יהודי! אבל אנשים שכמותך, מתביישים מצילם! אז המשך להתבייש זה יועיל לך ויפתור את כל הטרור שקיים בעולם. בהצלחה!!!

        הגב לתגובה זו

  • 91.

    רק ביבי יודע איך לטפל בטרור

    ליברמן, 09/06/06 21:34

    ביבי, ביבי, ביבי,

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    פרץ, דם ילדים חפים מפשע נשפך היום..איפא החמלה שצעקת..??תתבייש (ל''ת)

    גימלאי סבא, 09/06/06 21:34

    הגב לתגובה זו

    • חפים מפשע Ein davar kazeh (ל''ת)

      ., 09/06/06 21:59

      הגב לתגובה זו

      • דמם בראשם של המחבלים. (ל''ת)

        אלי, 10/06/06 16:17

        הגב לתגובה זו

  • 89.

    חראאאאאאאאאאאאאאאאאאם די:S (ל''ת)

    יאסו, 09/06/06 21:33

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    כנסו בראבם

    ג'וני קדחת, 09/06/06 21:32

    חפים מפשע? מה, הם לא יודעים שהמחבלים שלהם יורים קסאמים נגד אזרחי ישראל? הם יודעים? אז מה הם עושים בנדון? מפטרלים ברחובות עזה? מפגינים? מסגירים מחבלים למשטרה המקומית? לא? אז איך הם חפים מפשע? מי שיודע, מי שתומך, מי שמסכים, מי שמפגין הוא שותף, ושותף לפשע אינו חף מפשע!

    וכאן ג'וני קדחת (נוסד 1956) מבונקר הפיקוד של פרץ בשדרות (המפרומה נהדרת).

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    העם המוסרי ביותר ??? כנסו

    פלסטיני, 09/06/06 21:30

    כמה נחיתות מוסרית וכמה נמוך אפשר לרדת... איזה תגובות בהמיות.

    ולעצם העניין .. רוב ההרוגים הפלסטינים באינתיפאדה האחרונה (78%) לפי אמנסטי הם אזרחים.

    ניום נרצחו רק 14 אזרחים.

    התכהות החושים המוסרית בשטחים מייצרת את הישראלי האלים שהורג את אשתו ושכנו, ואחד את השני בכבישים.

    תמשיכו כך.. לרצוח ילדים מהאוויר ומהים ובארטילריה ....תמשיכו להוציא להורג (ללא משפט) ע''י סיכול מנהיגים פלסטינים (כל פלסטיני הוא מחבל לפי ישראל).

    אך בקשה קטנה היא לכם: תפסיקו להתהדר בנוצות שלא לכם... כגון העם החכם ביותר (רובכם אהבלים) העם המוסרי ביותר (יש כמה מוסריים) והצבא החנון (הפלסטינים איבדו מאז 1948 מעל 140 אלף הרוגים).

    יום טוב לשפויים שביניכם

    הגב לתגובה זו

    • בלה בלה בלה

      אני, 09/06/06 22:24

      זה מה בחרתם וזה מה שתקבלו.
      הבכי על 48? אתם והמנהיגים המנוולים שלכם בחרתם להלחם/לברוח בלי נעליים.

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו אהבלים ?

      גיבי, 10/06/06 01:55

      היהודים הם הגזע הנבחר ...
      תראה איזו מדינה בנינו ב- 58 שנים ...
      אתם עוד 2000 שנה תמשיכו לחיות כמו ערבים , כי כאלה אתם ..
      אבולוציונית נפלתם ... ....

      הגב לתגובה זו

      • to gibi, haifa

        maya, 10/06/06 06:46

        we are a higher race? are you crazy? or sick? or maybe you just read a book published in the 30s and didnt understand who is was about?

        הגב לתגובה זו

  • 86.

    מצער מאוד, אבל פעם הבאה שלא יתנו לכל האספסוף הזה לקרות, זה אשמתם...

    חילוני שפוי, 09/06/06 21:29

    ושלא יטילו אחראיות על אף אחד..

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    רבותי,בנפול אויבך אל תשמח,,,פרץ מקוה שכך נשכח את המרד בעבודה (ל''ת)

    מפאיניק, 09/06/06 21:28

    הגב לתגובה זו

    • למפאיניק אתה נשמע חרותניק יותר מאי פעם.. (ל''ת)

      חרותניק, 09/06/06 21:38

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    אולמרט,לא ישאר לך עם מי לדבר על שלום...הרג רק יביא לנו הרג ,תתבייש (ל''ת)

    בן אדם, 09/06/06 21:25

    הגב לתגובה זו

    • לא בן-אדם אלא חזיר (ל''ת)

      האזרח ק., 09/06/06 21:40

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    אולמרט ופרץ השתגעתם ??? עושים שרירים ע''ח ילדים בחוף הים..?בזיון. (ל''ת)

    פלמחניק, 09/06/06 21:19

    הגב לתגובה זו

    • למרות שלא הצבעתי באולמרט ובפרץ. אך אני מוריד את הכובע

      ישראלי, 09/06/06 23:27

      שהם גברים בגברים מלמדים לקח את פלסטינים שלא יזלזלו בנו!

      הגב לתגובה זו

    • אתה הצבעת עבורם. מה אתה צועק? לפחות תשב בצד ותתבייש (ל''ת)

      צבוע, 10/06/06 00:42

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    עכשיו יהיה שקט תראו!

    לשמאל, 09/06/06 21:14

    הקסמים יפסקו. הוכחה, אין ירי תגובתי עדין!!

    הגב לתגובה זו

    • 82 צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!

      רן, 09/06/06 21:55

      אין קסמים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
      עובדה!!!!!!!!!!!!1
      זה עבד!!!

      הגב לתגובה זו

    • אם זה המחיר, אז עדיף שיימשכו הקסאמים (ל''ת)

      גבי, 09/06/06 23:09

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    אמיר פרץ תודה לך !! הראית שאפשר לסמוך עליך ואתה הולך בדרך הנכונה ! (ל''ת)

    עומרי, 09/06/06 21:10

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    היום לחסל את ראשי הנחש, העולם צופה במונדיאל וממש לא מתעניין באיזור (ל''ת)

    ברשתות הזרות, 09/06/06 21:08

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    how dare you??

    jen, 09/06/06 21:08

    Are you all sane? I am against the murder of innocent people whether arab or not yet at the same time i think that the new government has been doing a great job. They are attempting to prevent the murder of innocent jews. How dare you shame what this country is doing

    הגב לתגובה זו

    • fuck you (ל''ת)

      tkh, 10/06/06 16:28

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    אנחנו במלחמה

    ירון, 09/06/06 21:07

    כבר מספר שנים. מלחמה זה דבר רע. במלחמה מתים. כדאי שגם הצד השני יבין את זה.

    הגב לתגובה זו

    • ירון חכם!

      מוטי אטלנטה, 09/06/06 21:53

      בן חכם ישמח אב ובן כסיל תוגת אמו.
      ובחרת בחיים ואין חיים אלא תורה,והשכנת שלום בין איש לאחיו.

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    לי נמאס מלקרוא חדשות הגיהנום

    מוטי אטלנטה, 09/06/06 21:06

    הדרך אל הגיהנום רצופה בהרבה כוונות טובות,לא מעונין להגיב על מעשי החילונים השמאלנים בשני צידי המתרס.
    הם נתנו ''בעיטה'' לאלוהים ובחרו במלחמות ובדרך לא נכונה המובילה לעוד מלחמה ושפיכות דמים, אז אנו אוכלים את מה שהם מבשלים-בתאבון!!!.
    וכאשר תשנו דרככם הרעות ותבחרו במפדל ובאיחוד הלאומי (באלוהי ישראל) ולא באלוהי נכר ועבודה זרה אז יבוא השלום האמיתי ולא נדע מלחמה ושפיכות דמים.
    ועד אז שבת שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    ישראל ביצעה היום פשע מלחמה (ל''ת)

    תמר, 09/06/06 20:50

    הגב לתגובה זו

    • כל יום אחד כזה, להמשיך את המומנטום! (ל''ת)

      סתום תפה, 09/06/06 21:10

      הגב לתגובה זו

    • תזכירי לי איזה מלחמה בדיוק? מי התחיל? מי התחיל ברצח אזרחים ולא (ל''ת)

      שילם?, 10/06/06 00:36

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    מדיניות מטורפת של ממשלת ישראל ומערכת הבטחון בראשות פרץ1

    אורי, 09/06/06 20:46

    עמיר פרץ ואולמרט ודן חלוץ התחרפנו ופתחו במקפת לחימה כנגד העם הפלסטיני בשבועות האחרונים!! מזה?? לא היתה איזו מתקפת טרור אפילו נגד ישראל, סתם ללא סיבה מתסיסים את השטח, כי כאילו יש לגיטימציה כי החמאס בשלטון...
    הורסים כרגיל את סיכויי המתינות שמנסה להנחיל אבו מאזן בעמו.. פשוט חורבן טוטאלי אנחנו מביאים על עצמנו ועל שכנינו..

    די לטירוף! די להרג ודי לכיבוש, לטרור ומספיק עם המלחמה המטומטמת הזאת!

    הגב לתגובה זו

    • אורי, נכון שלא שומעים קסאמים בחיפה? (ל''ת)

      אריה, 09/06/06 21:00

      הגב לתגובה זו

      • הוצאת לי את המילים מהפה... (ל''ת)

        דגכ, 09/06/06 21:27

        הגב לתגובה זו

      • לאריה

        מוטי אטלנטה, 09/06/06 21:35

        אורי צודק כי אם חשבת למנוע ירי קאסמים מבלי שצה''ל שולט בשטח בפועל,אז אתה נאיבי ממדרגה ראשונה.
        הטרור אינו חדל מלפעול ואינו מחכה לאף אחד,ותפנים עובדה זו.
        רק משא ומתן אמיתי לשלום(שלום אינו בהכרח ויתור על שטח ואין לבלבל
        בין הדברים)יכול להניב תוצאות.
        במשא ומתן כזה באים כל הצדדים הנוגעים לדבר לידי הסכמות בסיסיות
        אשר מאפשרים התקדמות.
        אחד מתנאים אלו אי פגיעה הדדית ושפיכות דמים בעת המשא והמתן.
        זה נוגע לישראל בדיוק כפי שנוגע לפלשתינאים,אין הנחות בנושא!
        דרך צלחה,ושבת שלום!

        הגב לתגובה זו

    • ''לא היתה איזו מתקפת טרור אפילו נגד ישראל''

      שחר, 09/06/06 21:12

      ואיזה שם אדוני מציע לירי של עשרות טילי קסאם על ישובים ישראליים ?

      הגב לתגובה זו

      • תוספת

        עגכ, 09/06/06 21:27

        והפיגוע בתחנה המרכזית הישנה לא נחשב?

        הגב לתגובה זו

    • איך זה שקןראים לחשך כמןך אור י (ל''ת)

      Goodman, 09/06/06 22:04

      הגב לתגובה זו

    • סופו של דבר אתה הצבעת לממשלה הזו. מה אתה מתלונן? (ל''ת)

      תאכל מה שבישלת, 10/06/06 09:25

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    ZAHAL ,KOL HAKAVOD

    Goodman, 09/06/06 20:36

    a good start

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    הני מקבה שלה קול היעודים סמחות לא טופ כחה (ל''ת)

    וליד, 09/06/06 20:30

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    GOOOOOOOOOOOOOOOOOOAL (ל''ת)

    Mudial, 09/06/06 20:29

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    צ''ה''ל פיספס את השטחים הריקים למען השינוי (ל''ת)

    @ בנצי-א @, 09/06/06 20:25

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    טוב מאד. אם הם יורים על אזרחים שלנו, חיי אזרחיהם יהיו הפקר. (ל''ת)

    ישעיהו לייבוביץ, 09/06/06 20:21

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ומה איתנו, כשלנו מתים אזרחים, הם לא חפים מפשע, משהו מאירגוני הצדק ק

    ם אומור משהו? מ, 09/06/06 20:21

    ה קרה שעכשיו הם מתעוררים? אין לנו ברירה עלינו להתגונן, בין האזרחים האלה ה''חפים מפשע'' מסתתרים מחבלים שעושים בנו שמות. אלינו לקחת בחשבון שאילמלא היו פוגעים בילדים שיצאו לתפילה, ובנער שהיה בדרכו לביה''ס גם לנו היו אבדות של חפים מפשע. שלא נדבר ונזכיר את הפיגועים שאירעו ואזרחים חפים מפשע מתו ועד היום אזרחים שפצעו ונפגעו ממשיכים לקבל טיפולים ונלחמים כדי לשרוד. אל לנו לשכוח מדובר באוייב מאוד אכזר שלא יודע מנוח ולא גבול ועלינו להלחם עד שנכניעו.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    כל הכבוד לצה''ל לא להפסיק

    ציון, 09/06/06 20:20

    להכות במחבלים בכל מקום ומקום אם נפגעים אזרחים זאת אשמתם של הפלסטינים

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ישראל בכוח לא רוצה שלום (ל''ת)

    א, 09/06/06 20:06

    הגב לתגובה זו

    • שלום עם מי? עם חמאס? אתה אידיוט? (ל''ת)

      מרק, 09/06/06 20:24

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    אין ברירה

    יהושע, 09/06/06 19:57

    אין ברירה, כנראה שרק תגובות כאלההם מבינים, וזה עם כל הכאב שנפגעים ילדים

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    סוף סוף. יש אקשן!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    כרמלה מנשה, 09/06/06 19:50

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    אבו-סמהדנה החמיץ את המונדיאל

    אבו-עגילה, 09/06/06 19:39

    זה נשמע לי כמו אוי אוי אוי, אבו-סמהדנה החמיץ את המונדיאל.....

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    להתמוגג סוף סוף

    ישראל, 09/06/06 19:35

    כל הכבוד לצה''ל אך סוף סוף תגובה הולמת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש! אתה לא בן אדם. (ל''ת)

      ארנון, 10/06/06 02:59

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    ty

    פלסתיניפלסתיני, 09/06/06 19:32

    זה חבאאאאאאאאאאל

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    עדיף שם מאשר בשדרות

    פרא אדם, 09/06/06 19:30

    מלחמה זה מלחמה.
    על כל הצער, מי שמתחיל במלחמה צריך לדעת שיש גם מחיר שצריך לשלם.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אבו כוס על הראבו אומר: ''זו מלחמת השמדה נגד אזרחים פלשתינים''.

    אריה, 09/06/06 19:30

    מה קרה, איפה היית עד עכשיו כאשר אלפי רקטות קסאמק נפלו על שדרות ועל כל ישובי הסביבה? זה לא נסיון כושל להשמדת אזרחים ישראלים?

    מה לעשות, הנסיונות הבודדים שלנו יכולים גם להצליח בעוד שאלפי הנסיונות שלכם כושלים בזה אחר זה!!!!!!

    ככה צריך לעשות להם כל פעם שמערכת שחר אדום פועלת! כל קסאם שנורה עלינו הוא קסאם אחד יותר מדי.......

    שבת שלום יהודים יקרים, שהשם ישמור על כולנו.......

    הגב לתגובה זו

    • שבת שלום אריה אוהב אותך אחי! (ל''ת)

      עמיחי, 09/06/06 23:57

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    יש טעויות במלחמה

    אלי, 09/06/06 19:26

    הדבר הוא אצלנו זאת טעות, ויש מקום להצטער על כך, יען כי, איננו נוהגים כמותם, ואוי לנו אם נגיע למצב זה.
    אצלם זהו הרג לשם הרג בלבד, ובפרט יהודים, אך לא רק יהודים, בינתיים הערבים הורגים אחד את השני, הסונים את השיעים ולהיפך, במספר פי כמה וכמה מונים מאשר אנו הורגים בהם, ראו את מקרה זרקאווי, שהרג ושחט אלפי אנשים מוסלמים כמובן, וזה רק מפני שאנס מטורף כמוהו מדבר בשם אללה, שספק אם הוא יודע מה זו מצווה, ראו מקרי אלגירייה, ששם טבחו אחד בשני למעלה מ 150000 איש, היסטורית האיסלאם רוויה למן השנה הראשונה להיווסדה באלימות כנגד כל מי שלא משתייך לעם הזה, החל במוחמד נביאם עצמו, אשר לא טמן ידו בצלחת.
    אמת הדבר שילדים הרוגים ופצועים, זה אינו דבר טוב לצילומי טלביזיה, אך מה לעשות אנו רק בני אדם ועושים טעויות.
    שבת שלום ושלווה לאנשי שדרות
    יש לי משפחה ענפה בשדרות, אשר סובלת מן המטורפים הללו, ובינתיים ההוצאות של הטיפולים שהם עוברים, לא מתירות ספק באופן התגובה של של הצבא, ונהפוך הוא, זו אינה מספקת, יש להגביר את הלחץ עד שיומרו די.

    הגב לתגובה זו

    • כאחרון המפגעים

      די לכיבוש, 09/06/06 20:38

      אני קורא את דבריך ואני בוש ונכלם על אזרחי מדינת ישראל, שדורות קודמים שלהם חזרו מן התופת בשואה ומעודדים ומתגאים על פשעי מלחמה חסרי כל רסן בשטחים.
      צה''ל נוהג כארגון טרור לכל דבר. רוצח אזרחים חפי מפשע, רוצח אנשים ללא משפט, מטהר אתנית אנשים על בסיס דתם.
      תתביישו, כל התומכים שותפים לפשעי האנושות!

      הגב לתגובה זו

      • אינשאללה יכבשו את שינקין. (ל''ת)

        אאא, 10/06/06 00:37

        הגב לתגובה זו

        • עבר זמנו של האיסלאם

          אלי, 10/06/06 05:50

          אני מפנה אותך להיסטוריה, הפסקתם להתפתח, ולא תתפתחו לעולם, יען כי עסוקים אצם רק בהרג, כל מי שאינו מוסלמי, הרי לו היה הדבר אפשרי, מזמן העולם לפי תפיסת האיסלאם לא היה קיים, ראשית היו הורגים את הכופרים, משמע, יהודים, נוצרים, ושאר הדתות, אחר כך הסונים את השיעים, ובין השיעים כת זו מול אחרת, האיסלאם רווי שנהא, הרג ורציחות, תתעשטו, עבר זמנכם, העולם הנאור יכה בכם ללא רחמים, מצד אחד, ואתם אחד את השני., ובא לציון גואל, יחד עם זאת, אם תתפכחו, וביננו אתה יודע שאין סיכוי, הרי יש מקום לכולם בעולם הזה. בקוראן ישנם דברים יפים, רק שהמטורפים מפרשים אותם אחרת.
          תקופת הדימה עברה מן העולם.

          הגב לתגובה זו

      • הנך לוקה בחסר

        אלי, 10/06/06 05:54

        אין זה עניין של כיבוש כן או לא, גם אני איני בעד כיבוש, העניין הינו עמוק ועתיק יומין יותר מכפי שאתה חושב.
        אני מבקש ממך ידידי המגיב, אנא ממך הקדש קצת לקריאת היסטורית האיסלאם, ואז תבין, שסכסוך זה, בינינו לבינם, בינם לבין עצמם, אינו פועל יוצא מן הכיבוש.
        שבת שלום

        הגב לתגובה זו

    • כל מילה זהב (ל''ת)

      Goodman, 09/06/06 22:10

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    אבל בשביל מה לעזאזל...

    איתי, 09/06/06 19:20

    יצאנו משם?!

    כדי שנוכל להפציץ אותם מהחוף ומהאויר למעלה, בלי לסכן את עצמנו? את החיילים? זה ברברי. סליחה. את זה אני לא מוכן לקבל. החיים של הילדים שלנו לא שווים יותר מחיי ילדים של אחרים.

    כשמחסלים שרץ כמו אבו סמהדנה אני מוחא כפיים, אבל להפציץ מהחוף? בשביל שיהיה אפשר לעשות את זה להרוס בתים של 10000 יהודים? ולהמשיך בתכניות ההזויות כאילו הכל כרגיל אחרי שהחמאס עלה לשלטון?

    להתעלם מפצצת אטום שהאיראנים מכינים לנו? הרי לסמוך על האמריקאים עד הדקה ה-90 אפשר, אבל לא עד שהמשחק נגמר!


    הלוווווווווו!! יש שם מישהו בכלל למעלה בממשלה, או ששמנו את עצמנו על טייס אוטומטי ואנחנו טסים ישר לתוך איזה הר?!


    שמישהו יתעורר כבר ויגיד לאדון אולמרט שזה לא מצחיק, מה שקורה פה!

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    כואב על כל ילד אישה או גבר שלא חטא

    חי, 09/06/06 19:17

    אבל כקולקטיב הם בני אותו העם והם לא נקיים ממעשה העושים בשמם ובשליחותם ובעידוד הקריאות ג'יהד ג'הד
    ואף על פי כן עלינו הימנע לא ככל שניתן אלא באופן מוחלט מהחפים שאינם נוגעים בפשע אבל באותה נשימה להכות ללא רחמים וללא עכבות בכל מבקש רעתנו ולא משנה אם כריש או דג רקק

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    סוף סוף כיף לקרוא חדשות

    רונה, 09/06/06 19:17

    כל הכבוד לצה''ל לפרץ ולכל המעורבים, אם זה ממשיך ככה אני חוזרת לארץ

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ~~~~~~~~^כול השופך דם רשעים, כאילו הקריב קורבן^~~~~~~~~ (ל''ת)

    צה'ל,העם איתכם!, 09/06/06 19:10

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ישראל, מדינה המחרחרת ריב, מלחמה ושפיכות דם.

    Yossi V, 09/06/06 19:10

    מדינה המסכנת את שלום האזור ושלום העולם. זה מה שתמיד היהודים ידעו לעשות וזה מה שישראל עושה היום כשיכלול השיטה הבזויה של הצקה מתמשכת לכל מי שבאפשרותה להציק.

    הבעיה (או אולי הפתרון) יהיה מתי שגם מי שאנחנו חושבים אותם לידידינו (אך בעצם גם הם נשלטים ע''י היהודים במדינותיהם) יגידו מספיק זה מספיק.

    הגב לתגובה זו

    • אתה אנרכיסט ? (ל''ת)

      שואל, 09/06/06 20:07

      הגב לתגובה זו

    • תמשיך לפנטז פנטזיות אנטישמיות סוג ב (ל''ת)

      בהצלחה, 09/06/06 20:48

      הגב לתגובה זו

    • Yossi אתה באמת רקטה v (ל''ת)

      Goodman, 09/06/06 22:12

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    הגיע הזמן לשנות את חוקי המשחק.

    ההיגיון הבריא, 09/06/06 19:06

    מספיק עם ההתנצלויות וההתרפסויות לאויבים שרוצים להשמיד אותנו.
    צריך להעביר מסר ברור, שמה שקרה היום (בטעות) עלול לקרות גם בעתיד, במידה וימשך ירי הרקטות לשטחנו.

    רק כך נוכל לנצח במערכה

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    רחמים אל כול יפי הנפש, בטח שמו שק שחור מעל הראש, וקרעו את הבגד.

    יום אבל בשבילכם, 09/06/06 19:03

    דרך אגב, אני תומך בפעולה של צהל.
    ישר כוח !

    הגב לתגובה זו

    • בקרוב אצלך (ל''ת)

      נחיה ונראה, 09/06/06 22:39

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    ''חפים מפשע''?!ומה עם תושבי שדרות?

    דני, 09/06/06 18:59

    כשפלסטינים מתים אז הם חפים מפשע.כאשר כבר חודשים ארוכים תושבי שדרות תחת אש,זה לא חפים מפשע?

    הגיע הזמן לתת ביטחון לתושבי שדרות,חבל מאוד שזה בא כ''כ מאוחר...

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    שואת הפלסטינים..

    וסים, 09/06/06 18:59

    מאז 48 מתחוללת השואה הגדולה בהיסטוריה האנושית-שואת העם הפלסטיני.. אבל העולם האכזרי ממשיך לעצום עיניים ולהאשים את הקורבן.

    הגב לתגובה זו

    • צודק! אך ביום שישראל תתעורר יהיה כבר מאוחר מדי.

      יוסי, 09/06/06 19:44

      אז גם גילגולי עיניים של התחסדות, צדקנות ורחמנות לא יעזרו.

      הגב לתגובה זו

      • צודק (ל''ת)

        יהודי?, 09/06/06 22:41

        הגב לתגובה זו

    • וסים!כול חזוק ואוסקוט. (ל''ת)

      אבו חזוק, 09/06/06 19:48

      הגב לתגובה זו

    • לא שואה ולא בטיח!

      TT, 09/06/06 19:54

      מ48 שילם העם הפלשתנאי את מחיר טימטום מנהיגיו! והיום אותו דבר!
      אתם עם דפוק עם עתיד שחור!

      הגב לתגובה זו

    • מה?????

      עונה, 09/06/06 20:05

      ערבי תמים אתה.תברר עובדות לפני שאתה אוכל מה שמאכילים אותך המסיתים המקצועיים.
      עד 67' לא היה קים כזה דבר עם פלסטיני.הגדה היתה בשליטת ירדן .כשהירדנים פתחו מלחמה עלינו, נאלצנו להדוף אותם ולכבוש את האזור.

      הגב לתגובה זו

    • מקווה שאתה הבא בתור (ל''ת)

      A jew, 09/06/06 22:21

      הגב לתגובה זו

    • ואללה צודק, בואו תראו את השואה הפלסטינית

      סעיפון, 10/06/06 00:06

      ב1936-1939 חוסלו 5,000 פלסטינים לאחר שהעלו לבריטים תסעיף.
      ב1948-1949 חוסלו 4,000 פלסטינים אחרי שהעלו לציונים תסעיף.
      ב1959 חוסלו 2,000 פלסטינים בעזה אחרי שהעלו לנאצר תסעיף.
      ב1970 חוסלו 15,000 פלסטינים אחרי שהעלו לחוסיין תסעיף.
      ב1982 בעיר חמה חוסלו 20,000 פלסטינים אחרי שהעלו לאסד תסעיף.
      בין השנים 1975-1991 חוסלו 40,000 פלסטינים אחרי שהעלו לנוצרים תסעיף.
      בין השנים 1982-2000 בלבנון חוסלו אלפי מחבלים פלסטינים אחרי שהעלו לצה''ל תסעיף.
      בין 1995-2006 בשטח ישראל חוסלו כ10,000 פלסטינים, מהם 60% מחבלים והשאר מגינים אנושיים בידי המחבלים, אחרי שהעלו לישראל תסעיף.

      אולי כדאי שתבדקו את עצמכם, למה אתם מעלים לכולם תסעיף ולמה זה תמיד נגמר אצלכם באלפי הרוגים, אולי הבעיה היא הגישה?

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    זו השפה שהם מבינים !

    יהודי לא ארופאי, 09/06/06 18:57

    תפסיקו להתנצל ! האמריקאים לא התנצלו אף פעם ולא יתנצלו על הרג ''חפים'' (והם הרגו הרבה).
    די !!! מספיק עם ההתרפסות הזו !!! במלחמה כמו במלחמה, מי שנמצא בשטח לא ממוגן נפגע, שהאירופאים יארגנו להם מערכת ''שחר אדום''. או שיפסיקו לירות לעבר חפים מפשע בצד שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הרגתם אותי

    איריס, 09/06/06 18:56

    12 פלשתינים ''תמימים..''.
    הרגתם אותי מצחוק.
    לא קיים דבר כזה
    לצערנו.
    ועכשיו כל הסמולנים קדימה להגיב.
    כן כן אני יודעת אני גזענית ועושה הכללות, אבל מה לעשות כשבני עירי נרצחים ילדים ונשים שהם באמת נשמות תמימות, המציאות , והתנהגות הרחוב הערבי בעצם העובדה שנותנים חממה למרצחים, גורמים לי להיות גזענית.

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאת

      קובי, 09/06/06 19:17

      צודקת במידה ויפרסמו ,חפים מפשע..... ,עם חדש שבעזרת אחיו הערבים ,מטרתו היחידה חיסול מדינת ישראל ,לא שלום לא שיקום אנשיו לא בניית בתי ספר כבישים ,אך ורק מטרה אחת חיסול הישות המחיר שיהיה היהודית ,חפים מפשע.........

      הגב לתגובה זו

      • אתה באמת אידיוט

        חיפאי, 09/06/06 19:49

        זה כמו שהיו זורקים 3/4 היהודים לים ואז אומרים לך תשכח מה שהיה ותתעסק בלבנות.... כבישים.

        מי שבא לכאן עם כוונות כיבוש הייתה התנועה הציונית, אשר לא מפסיקה להתאכזר כלפי אנשים שלא עשו שום דבר רע ליהודים, עכשיו אתה תאמר טרור באוטובוסים... אז תרשה לי להזכיר לך שאת המדינה ואת הטיהור האתני אתם היהודם ביצעתם בעזרת טרור רצחני המוני נגד אוכלוסיה חסרת הגנה!!! מעשי שחיטה המונית בכפרים וישובים פלסטיניים ב48 הביאו למנוסתם של האנשים, והכל מתועד יפה וממתין ליום שבו ישראל תאלץ להכיר באחריותה.

        אז לענייננו, עם שבוחר לשכוח ולוותר הוא עם נכבש אידיאלי שאתה בטח היית נותן הכל כדי שהפלסטיניים יהיו כאלה, מה לעשות שכל המכונה הציונית המשומנת לא מצליחה לפתור בעייה שיצרה בעצמה.

        ואל תחשוב שמדינה פלסטינאית היא המטרה העליונה... כלל לא נכון, מעולם לא הייתה כזאת, מושג הלאום התפתח כאן בתחילת המאה ה20 (ולא ב19 כבשאר העולם), הזיקה האמיתית של האנשים כאן היא לאדמה, ולכן ישראל יכולה להתפרס בין הים לנהר או להתפנות ממנו, זכות השיבה והחזקה על הרכוש שנשדד תשאר עד למציאת פתרון צודק לבעיה.

        ותפסיקו כבר לחשוב שכל העולם שונא אתכם בלי סיבה, א' לא כולם שונאים אתכם, וב' אתם עושים הכל כדי שכן. שים לב כמה שמחה יש בין התגובות על רצח של אזרחים תמימים ותבין איזה עם מקסים אתם.

        הגב לתגובה זו

        • תודה! תודה!

          די לכיבוש, 09/06/06 20:45

          מילים יפות, כל מילה במקום.
          טוב שיש הודעה כזו לשם שינוי, הודעת שפיות להבדיל מהשאר - הודעות גזעניות ומבזות את כותביהן.

          יהי זכר הנרצחים ברוך.

          הגב לתגובה זו

        • תגובה אנטישמית מגעילה (ל''ת)

          ניסים, 09/06/06 21:44

          הגב לתגובה זו

        • Love Ya

          The Man, 09/06/06 23:33

          Keep talking, I almost got your location. The smart bomb is on the way

          הגב לתגובה זו

          • r

            mr bn, 10/06/06 00:04

            r u tokin tu mi ?

            הגב לתגובה זו

        • האמת

          סופר, 09/06/06 23:41

          אדון פלישתי יקר אולי תתחיל להגיב בערבית כך יבינו אותך. גם משתמש בשפה לא שלך וגם חושב הוגה והוזה שטויות. עשה טובה לעצמך וחפש את עצמך וזהותך.אתה מוזמן לא להגיב.

          הגב לתגובה זו

        • מרכז מוסאוא, הוצאתם צו 8 לכל הסהרורים?

          לא מעניין, 10/06/06 00:39

          וגם לא אכפת לי. המצפון שלי התפוצץ לחתיכות בפגוע של מחבל מתאבד. מבחינתי שתלכו לכל הרוחות.

          הגב לתגובה זו

        • לחיפאי....

          ניל''י, 02/07/06 23:03

          כל העולם שונא אתכם גם כן. כל הכסף שיש לכם לערבים, מביא לכם הרבה אושר וקידמה. ערפת עשה לכיסו הוא. אתה יודע זאת, העולם יודע זאת, אלוהים יודע זאת וגם אלה ואכבר שלכם יודע זאת. רק שאתם הערבים, לעולם לא תודו בזאת. כל העולם חייב לכם. לא מספיק שאתם מחזיקים את העולם ב**** עם הנפט שלכם, רק רשי ממשלתכם היפים זכו בהפקר. לא טוב לך? לך לערב!!!:)

          הגב לתגובה זו

  • 47.

    עוד פעם צה''ל מתנצל.. אולי מספיק?? הם יורים עלינו טילים !!! (ל''ת)

    מוטי, 09/06/06 18:56

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    עוד יתברר שזה קסאם טועה! חכו ותראו........ (ל''ת)

    אריה, 09/06/06 18:55

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    זה ההבדל בין מרוקאי לגנרל

    תושב שדרות, 09/06/06 18:55

    מרוקאי מחזיר מייד ללא כל שיקול ודעת באמריקאים

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הכל בזכות ''התיקון'' של הרב בר-יוחאי משדרות כל הכבוד לרב

    תושב העיר, 09/06/06 18:52

    הכל בזכות ''התיקון'' של הרב בר-יוחאי משדרות כל הכבוד לרב אשר ערך אתמול טקס גדול עם שופרות וצם במשך כמה ימים כל הכבוד

    הגב לתגובה זו

    • ימי הביניים זה כאן. (ל''ת)

      שומשום, 09/06/06 19:19

      הגב לתגובה זו

    • הרב בר יוחאי התגייס לחיל תותחנים?

      חיים, 09/06/06 20:29

      או שהוא הסית בעצמו את פגזי ה155מ''מ אל הפלסטינים שנפגעו?

      מי צריך אלוהים שיש לנו כזה מכשף?

      הגב לתגובה זו

      • היזהר בכבוד החכמים

        צ'ינו הגדול, 09/06/06 23:50

        היזהר בכבוד החכמים

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    הכל בזכות ה''תיקון של הרב בר-יוחאי משדרות

    תשובי שדרות, 09/06/06 18:49

    הכל בזכות ה''תיקון של הרב בר-יוחאי משדרות הרב עשה אתמול יום חמישי צום ותענית וערך טקס תפילה גדול עם שופררות כל הכבוד לרב שלנו הרב שמעון בר-יואחי משדרות

    הגב לתגובה זו

    • הכל בזכות הפלאפל של התימני מהצומת.הוא הכניס פטרוזיליה למתכון.בודאות (ל''ת)

      טחינה, 09/06/06 19:22

      הגב לתגובה זו

      • חחח אוהבאותכם אחים שלי - דתיים וחילוניים! (ל''ת)

        אזרחוביץ', 09/06/06 23:54

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    וזה לא טרור?? (ל''ת)

    חן, 09/06/06 18:47

    הגב לתגובה זו

    • הקם להורגך השכם להורגו !! (ל''ת)

      אזרח, 09/06/06 18:55

      הגב לתגובה זו

    • זה לא מעניין אותי (ל''ת)

      עדגעדגע, 09/06/06 19:02

      הגב לתגובה זו

    • הדברת זיהום טרוריסטי פלסתינאצי היא לא טרור

      ש, 09/06/06 19:22

      היא מתחייבת מהחוק הבינ''ל

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    ומה היה עד היום בכל גוש קטיף,ובת''א

    ''אש ברצועה?!'', 09/06/06 18:46

    ובנתניה ובחדרה ואיפה לא?!לא להתחיל ליילל יחד אתם.מספיק יללנו אנחנו המצאנו את הבכי,הכאב השכול.ניתן להם ליילל לבד.באופן עצמאי.שילמדו את המלאכה הזו.אולי זו הדרך.כשימאס להם לסבול-יבינו שגם לאחרים לא צריך לעשות רע.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    '' דובר צה''ל מוסר...''

    עליכם השלום, 09/06/06 18:45

    ''הספינה עסקה בכיוון כלי הירי ותאום כוונות
    עכשיו הכל בסדר...''

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אין מוסלמים-אין טרור מוסלמי-אין יהודים הנרצחים בידי טרור מוסלמי! (ל''ת)

    עם ישראל חי !, 09/06/06 18:45

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אסור להתעסק עם מרוקאי

    מרוקאי גאה, 09/06/06 18:43

    עכשיו שהפרסי פינה את מקומו למרוקאי.... תראו איך המרוקאי סוגר לנו את כל הבעיות .

    בהצלחה לשר המרוקאי שלנו .

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    צהל שולח תשובות לחמאס והגיהד בדואר אוויר. ושיחשבו על זה.

    ש.לוין, 09/06/06 18:40

    הם מייללים עכשיו שידעו כל קסאם מקרב אליהם יותר ויותר את אש הגיהנום שתשלח אותם לשם. ושיחשבו על זה אם הם ימשיכו לשלוח קסאמים התשובה תחזור אליהם בדואר אוויר ישר וחזק.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    דו קרב של פושקין

    השואל, 09/06/06 18:39

    מי הכניס את נטליה פושקין להריון,
    זאת השאלה, דנטא?

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מהיכן שיורים תירו חזרה לא משנה מי שם

    או אני או הם, 09/06/06 18:24

    הגיע הזמן לעזוב את תסמונת יפי הנפש.. ירו עליכם תירו חזרה תפסיקו לעבוד עם פינצטה... ירו ממקום אזרחי הוא יותצר לא אזרחי ממזמן הוא צבאי בין אם זה מפעל לצמר גפן או בית פרטי.. כל מקום שממנו יורים צריך להוריד אותו... ככלל

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    תנו לנו מונדיאל

    kobi, 09/06/06 18:20

    די די די אמיר פרץ - לא בשביל זה בחרנו אותך. תרגע קצת עם היד על ההדק. וחוץ מזה תן לחיילים לראות מונדיאל - ארקדי דאג להם :)

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אם הם ממשיכים לאיים בפיגועים על ת''א, אין סיבה להפסיק!!

    שמאלני, 09/06/06 18:19

    זה ברור לכל בר דעת, גם אם הוא שמאלני כמוני .

    הגב לתגובה זו

    • אהה..שמולני דפוק תל-ביב זה הקו שלך? כל השאר (ל''ת)

      שיפגיזו אהה...., 09/06/06 18:32

      הגב לתגובה זו

    • ת,שמאלני כמו שאני כהניסט

      צח, 09/06/06 18:51

      כי שמאלן לא מדבר שטויות כמוך איומים כל אחד יכול כאוות נפשו
      כאן ההבדל בינינו אני לא מתרגש מאיום ולכן אני יכול לחיות בשקט עם דיבורים אתה לעומת זאת ימני קטן וחצוף עושה כל הזמן סערה בכוס של מים

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    רק שלא נתחיל לטפל להם בפצועים

    י, 09/06/06 18:19

    מדינת ישראל המשוגעת והמבולבלת, עוד עלולה להציע לטפל בפצועים הערבים ועוד על חשבון משלם המיסים חס וחלילה. כל עוד הם עוסקים בטרור, אין שם חפים מפשע!

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ''סאחטיין'' פרץ.קאסמים בשדרות= פגזים בעזה. משוואה מצויינת.

    דודי, 09/06/06 18:10

    אולי אתה תעשה ותבין תוך שיקול קר.

    ללא התחשבות בדעת האירופאים או האמריקאים.
    לעשות מה שטוב לנו ולא לדיעה שלהם
    כאן אין שקט, גם שם לא יהיה.

    הערבים, לעולם. אים נשפוט את ההיסטוריה שלהם, הבינו רק בכוח.
    מי שיבין זאת ויישם, יהיה שר הביטחון הכי מצליח וינצח את אנטיפאדה.
    ויהיהראש ממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    סוף סוף

    חנית, 09/06/06 18:07

    רק כל ימוגר הטרור

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    שקט מידי אז מיצרים שהידים (ל''ת)

    טט, 09/06/06 18:05

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    נכון לשעה זו הכול להד''ם

    דורון, 09/06/06 18:05

    לא היו דברים מעולם, לא הייתה הפגזה על חוף כזה או אחר,

    אם באמת הייתה הפגזה על חוף בעזה, מודע לא מוזכר הדבר במהדורות החדשות הבינ''ל???

    מדוע אין אתר חדשות אחד ראוי לשמו שמסקר את ה''טבח'', הכול שקר וכזב.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    בקשה דחופה לעזרה

    אללה הוא אכבר, 09/06/06 18:05

    מאגר הבתולות עבור השאהידים הגיבורים שלנו, הולך ומתדלדל.
    כל בתולה מוסלמית שמוכנה לעבוד בשירותו של אללה ולעזור לשאהידים הגיבורים, שתמצא דרך להגיע אלינו במהירות האפשרית.
    אללה הוא אכבר.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אמרנו לכם אל תעצבנו את המרוקאים... (ל''ת)

    שדרותניק, 09/06/06 18:04

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מדוע ז. גלאון לא מיללת? זהבה, אנו מתגעגעים אליך! נהרגו חפים מפשע! (ל''ת)

    חן, 09/06/06 18:03

    הגב לתגובה זו

    • היא עסוקה בהפגנה נגד הגדר בבילעין

      מוחמד דף, 09/06/06 18:32

      זורקת אבנים על חיילים יחד עם אישתו של אולמרט

      הגב לתגובה זו

    • הלכו לה זרקאווי וסמהדה - תן לה להתאבל בשקט (ל''ת)

      אל תתפוס, 09/06/06 18:40

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    ל 22 כבר שכחת את הרציחות האכזריות של נשים וילדים ? אולי תבין כשזה

    קצת אמת, 09/06/06 18:03

    יגיע אליך או לאהוביך
    אולי כשתראה אותם כרותי אברים
    או חסרי מאור עיניים
    אולי אז תבין
    אבל אז כבר יהיה מאוחר
    אז שחס וחלילה זה לא יקרה
    תתעורר
    תתעורר מהר

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    זה מה שקורה כשנופל קסאם ליד בית של מרוקאי (ל''ת)

    ועוד שר המטחון., 09/06/06 18:00

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ולכן אנו ממשיכים את הכיבוש הנפשע-לחזור מיד לגבולות 67 (ל''ת)

    ''פנינו לשלום'', 09/06/06 17:53

    הגב לתגובה זו

    • יש לי כמב מלפפונים בשבילך לכבוש

      עם מלח, 09/06/06 18:04

      אין ישראלים בעזה

      הגב לתגובה זו

      • ההתנחלויות זה לא כיבוש

        איתי, 09/06/06 19:23

        מתנחלים שיושבים בשקט בבתים שלהם ולא מפריעים לאף אחד זה לא הכיבוש. וזה אפילו פשע להזיז אותם מהבית.

        זה שיורים על הערבים מהחוף במקום לשלוח חיילים לעשות עבודה נכונה נגד מי שצריך - זה כיבוש. איפה טוהר הנשק?

        הגב לתגובה זו

    • ל-22.

      צ, 09/06/06 18:29

      יש לך דיפלומה בטימטום.

      אנו רוצים שלום והם רוצים מלחמה.

      אז אנו נראה להם מה זה מלחמה.

      ולגבי הכיבוש.
      עפ''י תפיסת הפלשתינאים כל ארץ ישראל היא פלשתין.
      משמעות.
      גם אתה חי האזור כבוש.

      הגב לתגובה זו

    • אלה הכיבוש!- לחזור לווארשה ולטריפולי מייד (ל''ת)

      סרטן ציוני, 09/06/06 18:58

      הגב לתגובה זו

    • ססמול

      a jew, 09/06/06 22:25

      מקווה שאתה ברשימת מזלט

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    עשרות נפגעים?

    אייל, 09/06/06 17:52

    תבינו אמיר פרץ לא קובע, מי שמחליט זה צהל.
    רק שישב בשקט ולא יתערב השמלאן הזה....

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בחופשת יום שישי?

    רן, 09/06/06 17:51

    אין לכם יום שישי יש לכם יום שבת שקרנים!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אין על עמיר פרץ! זה גבר-גבר! (ל''ת)

    עמיר פרץ, 09/06/06 17:51

    הגב לתגובה זו

    • והוא גם עושה פיתות ואוכל חריף

      כפרה, 09/06/06 18:14

      ממש שר בטחון אידאלי (לפועלי נמל אשדוד או חברת חשמל).

      הגב לתגובה זו

    • פרץ נתן היום גיבוי לפשע מלחמה (ל''ת)

      מרדכי, 09/06/06 20:52

      הגב לתגובה זו

      • אתה בחרת אותו , טמבל. מה אתה צועק?? (ל''ת)

        רק ביבי, 10/06/06 00:40

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    אם זה יסתיים ב''התכנסות'' זה היה לשווא

    חיים כץ, 09/06/06 17:50

    אם אולמרט באמת מתכוון למסור את אדמות ארץ ישראל ביהודה ושומרון לערבים ולעקור יהודים מאדמתם אז כל ה''חיסולים'' הללו לא שווים פרוטה ולא יתנו דבר.
    באופן כללי הערבים יבינו שהם מנצחים, גם אם פה ושם הם מפסידים בנקודות כמו היום עם התקיפה הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אוהבים אתכם, שדרות ותושבי עוטף עזה

    נדב, 09/06/06 17:50

    אל תדאגו, קיבלו פה החלטה שכל עוד ילדי ישראל יושבים מפוחדים בערב השבת, ילדי פלסטין ישבו בפחד, לא כי אנו נהנים לפגוע באנשים, כי זו היא המציאות זכפו עלינו ההורים של ידלי פלסטין.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    פלסטינים חמודים

    שברו את הכלים, 09/06/06 17:49

    מהיום אסור לירות קאסמים. שברו את הכלים ולא משחקים.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    עכשיו אנחנו נתחיל להתנצל ולבקש סליחה מהאויב ומכל העולם (ל''ת)

    יהודים גלותיים, 09/06/06 17:49

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    טוב מאוד

    הה, 09/06/06 17:48

    שיעזבו את דרך הטרור אז הם לא יפגעו.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    די להפציץ דיונות, חבל על הכסף. (ל''ת)

    ישראל, 09/06/06 17:48

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הם יורים על עצמם בשביל סקופ בחדשות (ל''ת)

    הגאון מוינה., 09/06/06 17:48

    הגב לתגובה זו

    • ברור, שתי כנופיות ערביות סגרו חשבונות (ל''ת)

      טלוויזיה צרפתית, 09/06/06 19:18

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    החמאס הוא הריבון

    מוטי, שמאל, 09/06/06 17:46

    ולא מוניע ירי על ישובים אזרחיים, מה הוא מצפה? מה שציפה ועשה היטלר?,ימח שמו וזיכרו, לא עוד, מי שיפגע ביהודים/ישראלים דמו בראשו, יש לחסל את הניה הוא לא עושה דבר במניעת הירי ואף מעודד זאת ומצהיר שיש ''זכות'' לפלסטינאים להתנגד ולהקיז דם של אזרחים בעוטף עזה, שתעלה להם ביוקר רב.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    איזה יום שמח לי היום.... (ל''ת)

    אלי, 09/06/06 17:44

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מעניין איפה השמאל הקיצוני?

    צ, 09/06/06 17:35

    הרי תמיד שפוגעים בטרוריסטים, הם מיד יוצאים מהכלים ומתחילים להשמיץ את מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • חמוד, שכחת שהיום יום שישי

      היפים והיפות, 09/06/06 17:59

      בימי שישי בבוקר אנחנו נפגשים בגדר בבלעין. הערב נפגשים בקפה איני, מעשנים קצת עשב, דנים באימפריאליזם הציוניסטי ושרים שירי מחאה (Kumbaya Lord, We Shall Overcome). אז אולי מחר, לפני שנפגשים בעוד קפה, נשרוף כמה צמיגים ונדליק נר לזיכרו של יקירנו יאסר.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    אני משתתף בצערם של השמאל הישראלי

    א, 09/06/06 17:17

    שלא תדעו עוד צער

    הגב לתגובה זו

    • גם אני ''משתתף'' בצערם של השמאל הקיצוני.

      צ, 09/06/06 17:33

      ואני באמת לא ציני.

      הגב לתגובה זו

      • וואו, שנכים קורעים מצחוק

        אה בה ציגלה מה, 09/06/06 17:53

        ציניות והומור משובח.

        ליאור שליין, מאחוריך.

        הגב לתגובה זו

      • אם הם ממשיכים לאיים בפיגועים על ת''א, אין סיבה להפסיק!!

        שמאלני ולא, 09/06/06 18:21

        זה ברור לכל מי שמעוניין בטובת ארץ ישראל.

        הגב לתגובה זו

        • ואם יאימו על אשקלון? (ל''ת)

          נפסיק?, 10/06/06 07:09

          הגב לתגובה זו

  • 7.

    אמיר . תן להם בראש אל תפחד . הקם להורגך השכם להורגו. (ל''ת)

    יצחק, 09/06/06 16:58

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    עמיר בדרך הנכונה כה לחי

    מנשה, 09/06/06 16:58

    אלוהיםיהיה בעזרינו ונאמר אמן ושבת שלום לכל ישראל

    הגב לתגובה זו

    • בדרך הנכונה לבית הדין לפשעי מלחמה (ל''ת)

      קובי, 09/06/06 23:11

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק לשם אתה הולך

        ש, 10/06/06 00:24

        תמיכה בטרור הפלסתינאצי היא פשע מלחמה חמור.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    למס' 1- אני איתך פשוט מאוד אין מה להוסיף וכמובן בלי להוריד את הרגל (ל''ת)

    רורו, 09/06/06 16:54

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מול החמאס צריך לשים מרוקאי!צבא מול צבא?אשכנזי!!אינטגרציה!!! (ל''ת)

    מסקנה, 09/06/06 16:48

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    עמיר פרץ מפתיע לטובה!!!! שבת שלום! (ל''ת)

    דיקלה, 09/06/06 16:29

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    שוב מכים בנו ללא רחם , אך בסופו של דבר

    דור שלום ., 09/06/06 16:22

    אנו ,הפלסתינים ננצח .

    הגב לתגובה זו

    • ידבע, אפילו תשם של העם שלך תלא יודע לכתוב. (ל''ת)

      עומרי, 09/06/06 17:33

      הגב לתגובה זו

      • גם אתה לא גאון הדור

        אופיר, 09/06/06 22:41

        אם כבר אז:
        ''יא דבע, אפילו ת'שם שלך של העם שלך אתה לא יודע לכתוב''
        או
        ''יא דבע, אפילו את השם שלך של העם שלך אתה לא יודע לכתוב''.
        נראה לי שאתה ילד בן 14 - 15 שמחפש להגיב באלימות למגיבים אחרים.

        הגב לתגובה זו

    • אתה מחפש לנצח בעלימות? אז תחשוב שאם אנחנו הינו רוצים להכנס בכם

      לא שונא, 10/06/06 10:18

      פירור לא היה נשאר מכם . לא היה עדיף להדבר כדי למנועה שפיחות דמים נוסף? וכצעד של רצון טוב מדינת ישראל מוכנה להחזיר את כל הפלסטינים תושבי מדינת ישראל לביתהם החדש בעזה

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    זו התרופא לטרור, רק את זה הם מבינים

    אבי, 09/06/06 16:16

    לצערי, השכנים שלנו מעדדיפים לעסוק בטרור, במקום בהדברות והתקדמות, התשובה צריכה להיות בהתאם, חכמה, כואבת, הם צריכים להתחבא כל היום, לעסוק בהשרדות, עמיר פרץ מתפקד מצוין במצב הנוכחי, אני מוריד בפניו את הכובע, אני רואה גם את הנסיונות שלו להקל על האוכלוסיה הפלשתינית, כל הכבוד. הרבה יותר טוב ממופז ''הגנרל הגדול''.

    הגב לתגובה זו

    • מעניין מאוד..........

      אריה, 09/06/06 16:31

      שמסתבר שבכדי להיות שר בטחון לא רע, (שר בטחון טוב היה פותר את הבעיה לפני שנים אם היה לנו כזה) לא צריך להיות איש צבא בכלל. אז למה נתנו לכל צמרת צה''ל כרטיס כניסה כמעט אוטומטי לפוליטיקה הישראלית?

      הגב לתגובה זו

    • צדקת רק באמצעות טרור נלחמים בטרור (ל''ת)

      הערבי, 09/06/06 16:53

      הגב לתגובה זו

      • טרור זה להפציץ שוק הומה בעזה כדי לגרום למקסימום הרוגים.

        C-cyclist, 09/06/06 17:51

        מי שיורה קסאמים הוא לוחם, ומותר לצבא להלחם באדם לוחם. לא מדובר באוכלוסייה אזרחית שאסור לפגוע בה, אלא באדם שמשתתף בלחימה.

        כנראה שה''כבוד'' שלכם הוא לירות קסאמים, ולילל כשיש לזה תוצאה.

        אם היינו מתנהגים כמוכם, לא היינו יורים על יורה הקסאמים כתגובה לקסאמים שנשפכים כגשם על שדרות כבר שנה, אלא מפציצים שווקים בעזה כדי להרוג כמה שיותר אנשים כ''נקמה''.

        יחי ההבדל הגדול בינינו לביניכם.

        הגב לתגובה זו

    • זה מרשם להמשך שפיכות הדמים (ל''ת)

      שפוי, 09/06/06 23:10

      הגב לתגובה זו