• 115.

    בשתי מילים: את נהדרת!! (ל''ת)

    יפעת, 28/04/07 16:07

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    האמת מבט בתמונתך מראה על חוסר רגישות וואינרגיות שליליות (ל''ת)

    למה ?א, 11/07/06 23:27

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    המונדיל נגמר תיפגשי עם גזית יראה אותך וזהו יעלם ויצטער שנפגשתם (ל''ת)

    נפגעי המגזר, 11/07/06 23:21

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    כל מילה בסלע את מזיקה לכולנו ולעצמך (ל''ת)

    משמרת צניעות, 11/07/06 23:18

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    בעלך לגן עדן את הגהינום שלנו (ל''ת)

    בת ישראל פנימה, 11/07/06 23:16

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    גזית צוחק עליך וכתוצאה מרמתך גם עלינו (ל''ת)

    חילול ה, 29/06/06 22:11

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    פשוט מעולה

    קרן, 28/06/06 21:02

    כמה נכון.
    נהנתי.

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    טור מעולה ומשובח, נהניתי מאוד

    גור, 28/06/06 14:05

    חשבתי ששחורים זו סוד פרטי.וואלק

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    לצערנו את כבדת פה ורדודה רדי מהמסך (ל''ת)

    למענך, 27/06/06 23:39

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    חמוד ומצחיק! (ל''ת)

    גלי, 25/06/06 19:26

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    יהדות??

    שון, 24/06/06 23:22

     חוץ מהתנו רבנן שהמצאת בהתחלה לא הבנתי איך זה מתקשר ליהדות עם הריקוד האינטימי ואלס...

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    הכי חשוב זה התגובות

    נשואה, 20/06/06 22:00

    מה שטוב בטור הזה אלו הן התגובות הרבות שהוא גורר. מדברים על זה
    דנים בזה, זה מעורר תגובה וזה הכי חשוב.
    לאחר 30 שנות נישואים שום דבר לא נראה כמו בכתבה אבל למה לקלקל לכם?!

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    א

    א, 17/06/06 22:25

    חבלז!אני מקוה שבעלך לא יקרא אתזה...או שהוא כבר הספיק לצנזר את הדברים היותר...

    הגב לתגובה זו

    • ההדסים יותר חשוב משטויות אשתו (ל''ת)

      חברי הבעל, 23/06/06 15:52

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    שושה 141 ? נסעתי בדגם הזה ביצועים לא רעים אבל (ל''ת)

    בכלל לא מתוחכמת, 14/06/06 01:29

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    אני בשוק!!

    שוקי.., 13/06/06 18:28

    אני בשוק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! כנראה לעולם לא אתחתן...

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    כתבה שטותית שאין בה שמץ אמת....

    א.ל, 13/06/06 17:06

    רמת השטויות שהכתבה הזו מביאה אפילו לא מביאה חיוך על פני...
    אם ככה נראים חיי הנישואים לך כדאי לך ללכת לרבנות!!!
    הדבר היחיד שאת צריכה זה יעוץ נישואים טוב!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מה שברור זה שלך יש בעיה בחוש ההומור (ל''ת)

      רבותי הומור, 26/06/06 20:17

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    בעסה להיות אישה דוסית

    חילונית, 13/06/06 14:39

    כל הדברים שכתבת כאן, החילוניות מכירות מחיי זוגיות שבהן הן לא מהוות את רכושו של בן זוגן (בעל, בדוסית).

    כל הדברים שכתובים כאן מתארים גברים בוקים, לא מודעים, שוביניסטיים ולעומתם נשים שמטפחות את זה ומעודדות את השוביניזם ואת חוסר השיוויון.

    צר לי עליכן אחיותי. מגיע לכן יותר מתוקף יותכן נשים ובנות אדם. הקידמה קוראת לכן להשתחרר ולקבל יותר מנחיים.
    יש יותר בחיים מלגהץ חולצות לבוק שעובד במשרד עורכי דין במשרה משמימה. יש יותר בחיים מלהתיימר להיות מאושרת על ידי טור, שנון רק לכאורה, בעיתון.

    הגב לתגובה זו

    • אם את כל כך פתוחה,

      אילנית, 13/06/06 17:04

      אז איך זה שאת לא יודעת לזהות הומור, אפילו שהוא נמצא לך מתחת לאף?!

      הגב לתגובה זו

    • לא מייצג זוגות דתיים

      ענת, 13/06/06 17:22

      הזוגיות שמתוארת כאן לא מייצגת את כל הזוגות הדתיים. להפך, אצל רב הזוגות הדתיים יותר עיסוק בתוכן וערכים ולא בשטויות.

      הגב לתגובה זו

    • הסתכלי במראה

      חילוני, 14/06/06 14:58

      ציטוט מדברייך:''כל הדברים שכתבת כאן, החילוניות מכירות מחיי זוגיות שבהן הן לא מהוות את רכושו של בן זוגן (בעל, בדוסית).''

      אם כפי שרשמת, החילוניות מכירות את אותם הדברים, אז על מה את מלינה בעצם?

      דרך אגב, הומור עוד לא גרם לאף כאב. מי שצריך להשתחרר זו את כנראה. בוקית.

      הגב לתגובה זו

    • בוודאי שיש יותר!

      נעמה, 20/06/06 01:45

      קוראים לזה בולשיט!

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    כל פעם שאני קוראת את הטור אני נשפכת מחדש! הוא פשוט מעולה!

    אילנית, 13/06/06 11:26

    בעיקר הקטע עם הטונה. אגב, אני שידעתי שתהיה לי את אותה בעיה עם הזבל במשולש- פשוט לא קניתי משולשים לכיורים. זה עובד נהדר! ככה את זורקת הכל ישר לפח. או לתוך שקית- ואחרי זה לפח. בהצלחה!

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    מצעים פעם בחודש?! come on you can do better (ל''ת)

    טהרה, 13/06/06 09:21

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    הדבר הראשון שלומדים בקורס טייס - לגהץ

    עדיין מגהץ..., 13/06/06 08:36

    מצד שני כבר פתחו אותו לנשים ובעוד 20 שנה יהיו שם רק נשים.
    האם הפמניזים, לאחר ששיחרר את הנשים מעבדות, מחזיר אותם לאותו מקום?
    הפניה מעגלית?

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    ענק!!!

    ג'וס, 12/06/06 17:47

    רויטלזון, את ענקית...

    הגב לתגובה זו

    • איזה פולניה

      ש, 14/06/06 12:15

      כרגיל מצויינת- הוכחת בכתבה זו את כינוייך. הפולניה--ווואאו איזה פולניה!!

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    ''החתוליה מתחת למשרד'' סחתיין עלייך, קרעת אותי מצחוק

    רוני, 12/06/06 16:25

    ככה זה כשהאישה לא מכינה סנדוויצ'ים בבוקר...

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    נמאס

    לילך, 12/06/06 14:39

    אני מעריכה אותך בתןר בחורה, את נראית לי חכמה, נחמדה ומוכשרת.
    אבל תמיד אני מתאכזבת מהכתבות שלך, את נורא מזלזלת בנישואין ובבעלך.
    דבר ראשון זה ממש לא כך ואני נשואה פרק זמן דומה לשלך.
    דבר שני בני הזוג הזיכריים, אמנם שווים הרבה פחות מאיתנו אבל הם לא גרועים כמו שאת נהנית לעשות מהם.
    לדעתי העודף זלזול הזה חוטא למוסד הנישואין, שהוא לא כ''כ רקוב כמו שאת מתלהבת לכתוב כל פעם
    תחדשי .....

    הגב לתגובה זו

    • ''בני הזוג הזיכריים שווים הרבה פחות מאיתנו''

      יהודה, 12/06/06 16:43

      רצית לברך,ונמצאת מקללת(אותנו ''הזיכריים'')

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    מסקנה

    בן, 12/06/06 12:15

    הכי טוב להתחתן עם יתום אין הורים נודניקים

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    סחתיין

    קוראת, 12/06/06 10:54

    כל הכבוד - על הפתיחות בכתבה. שיחקת אותה. באמת אין לקנא בזוגות אחרים- כולם מתאמצים!

    אחלה כתבה! וכל הכבוד על האומץ!

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    מצויין!

    תני, 12/06/06 10:50

    וכל כך נכון...

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מה נסגר אתכם דתיים צרי אופקים וחסרי הומוור

    מי שלא נעים לו, 12/06/06 10:03

    בשבע זה העיתון בשבילכם !
    חד צדדי ומיושן שאני בכלל לא מבינה איך אפשר לקרוא לזה עיתונות.
    זה ערימה ענקית של שטיפת מוח במסווה.
    אז מה אם רויטל קצת צוחקת על עצמה ועל הפולניות וגם קצת על הציבור שהיא חיה בו. לצחוק על ערבים זה מצחיק? והומואים ושמאלנים זה בסדר?
    חבורה של מרכזניקים מטומטמים.אל תקראו ,אל תכנסו וזהו.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    פשוט פאקינג גדול!!! (ל''ת)

    ברני, 11/06/06 21:02

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    מעולה! (ל''ת)

    אנונימית, 11/06/06 20:31

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    איזון מבורך שנון וקליל לגברת יקרת הבית-שלמית! (ל''ת)

    ש, 11/06/06 17:27

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    עצה לזוגיות

    מיכל, 09/06/06 12:51

    רויטל, הכתבות שלך חביבות ומשעשעות , אם כי נראה שאת שואבת את רב רעיונותיך מז'אנרים שכבר קיימים - כדאי לחדש וליצור סגנון משל עצמך.

    ולגבי הכתבה הספציפית , למרות שניסית להצחיק (ובחלק מהמקומות גם הצלחת) עולה שמץ של מרירות אמיתית מן הכתבה, ולכן אני מרשה לעצמי להגיב ברצינות ולתת לך עצה מכל הלב (שאת כמובן לא חייבת לקבל):

    תנסו שניכם להתעסק ב''עיקר'' ולא ב''טפל'', כלומר לנסות להפסיק לריב על שטויות כמו איזה סלט להכין , עד כמה הבית נקי וכו' - אלה דברים טפלים בחיים שכאשר הופכים אותם לעיקר הם רק גורמים למריבות, והחיים נעשים משעממים כשעוסקים רק בזה. כדאי שתנסו יחד להתעסק ב''עיקר'' :
    עבודה על המידות ( כולל שליטה בכעסים ושיפור יכולת הנתינה ), עזרה לזולת , פעילות באירגונים שנועדו לתקן עוולות חברתייות , הרחבת אופקים , לימוד משותף ( של דברים ששניכם אוהבים ו) ועוד' . שאלו את עצמכם איזה מן אדם אני? ומי אני רוצה להיות? ולא איזה הרגלי נקיון ואוכל הבאתי מן הבית? - תראי שהחיים יהפכו להיות טובים ומענננים יותר וגם המריבות והכעסים יפחתו. בהצלחה!!!

    הגב לתגובה זו

    • את לא נשואה לאדם הנכון

      מרכז הרב, 11/06/06 03:47

      את נשמעת מתוסכלת

      הגב לתגובה זו

      • התכוונת אלי או לרויטל? (ל''ת)

        מיכל, 11/06/06 13:28

        הגב לתגובה זו

        • ריוטל, את לפני גירושין...

          אלחנן, 11/06/06 23:14

          מצטער, אבל לצד הכתיבה (הרעננה והמתקתקה) מבצעת את כמה מנגנוני הגנה ידועים (סובלימצייה, התקה ועוד).
          גם אם אינך מכירה במצב - כדאי שתפני לייעוץ טרם גירושייך. או שמא זה המצב שאת רוצה להגיע אליו נוכח חוסר הגשמה עצמית ופיתוח קריירה??

          הגב לתגובה זו

          • מסכימה בהחלט. תתגרשי ודי!

            איילת, 12/06/06 21:17

            יפה אמרת אלחנן.
            סגנון הכתיבה שלך הוא אובדני. את מזלזלת בנישואין ומציירת את הזוית השלילית שצפויה לאשה לצד טפשותו של הגבר.
            לעומתך, אני בקשר רציני - החיים יפים והגברים מבינים ומסייעים.
            גירושין מוצלחים....

            הגב לתגובה זו

            • תרגעו חבר'ה, קצת חוש הומור לא מזיק בחיים! (ל''ת)

              אילנית, 13/06/06 11:14

              הגב לתגובה זו

            • קצת ביקורת גם לא תזיק...

              רינת, 13/06/06 20:27

              מה קרה? פרגון יתקבל בברכה וביקורות לא?
              אז זהו שרויטל חשפה עצמה ואת תסכוליה. לא כולן מחפשות את האביר הלא קיים. קצת פשרה וביקורת עצמית לא תזיק לאף אחת...

              הגב לתגובה זו

  • 84.

    היזהרי, רואים לך ת'אופי!

    ליאור, ת''א, 09/06/06 11:41

    הוא מגיח בין הסדינים המכובסים, פולנייה זה לא סתם כינוי, זה ערך מילוני ופירושו: חומרנית, קטנונית, חמדנית וצרה בשל אחרים, תלותית ואם זאת מסרסת.
    לפי הטורים שלך לאורך שנתיים, ואני קורא אותם, ככה, מעת לעת, עשת עבודה טובה.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    עצה לזוגיות

    מיכל, 09/06/06 10:37

    רויטל, הכתבות שלך חביבות ומשעשעות , אם כי נראה שאת שואבת את רב רעיונותיך מז'אנרים שכבר קיימים - כדאי לחדש וליצור סגנון משל עצמך.

    ולגבי הכתבה הספציפית , למרות שניסית להצחיק (ובחלק מהמקומות גם הצלחת) עולה שמץ של מרירות אמיתית מן הכתבה, ולכן אני מרשה לעצמי להגיב ברצינות ולתת לך עצה מכל הלב (שאת כמובן לא חייבת לקבל):

    תנסו שניכם להתעסק ב''עיקר'' ולא ב''טפל'', כלומר לנסות להפסיק לריב על שטויות כמו איזה סלט להכין , עד כמה הבית נקי וכו' - אלה דברים טפלים בחיים שכאשר הופכים אותם לעיקר הם רק גורמים למריבות, והחיים נעשים משעממים כשעוסקים רק בזה. כדאי שתנסו יחד להתעסק ב''עיקר'' :
    עבודה על המידות ( כולל שליטה בכעסים ושיפור יכולת הנתינה ), עזרה לזולת , פעילות באירגונים שנועדו לתקן עוולות חברתייות , הרחבת אופקים , לימוד משותף ( של דברים ששניכם אוהבים ו) ועוד' . שאלו את עצמכם איזה מן אדם אני? ומי אני רוצה להיות? ולא איזה הרגלי נקיון ואוכל הבאתי מן הבית? - תראי שהחיים יהפכו להיות טובים ומענננים יותר וגם המריבות והכעסים יפחתו. בהצלחה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    עצה לזוגיות

    מיכל, 09/06/06 10:15

    רויטל, הכתבות שלך חביבות ומשעשעות , אם כי נראה שאת שואבת את רב רעיונותיך מז'אנרים שכבר קיימים - כדאי לחדש וליצור סגנון משל עצמך.

    ולגבי הכתבה הספציפית , למרות שניסית להצחיק (ובחלק מהמקומות גם הצלחת) עולה שמץ של מרירות אמיתית מן הכתבה, ולכן אני מרשה לעצמי להגיב ברצינות ולתת לך עצה מכל הלב (שאת כמובן לא חייבת לקבל):

    תנסו שניכם להתעסק ב''עיקר'' ולא ב''טפל'', כלומר לנסות להפסיק לריב על שטויות כמו איזה סלט להכין , עד כמה הבית נקי וכו' - אלה דברים טפלים בחיים שכאשר הופכים אותם לעיקר הם רק גורמים למריבות, והחיים נעשים משעממים כשעוסקים רק בזה. כדאי שתנסו יחד להתעסק ב''עיקר'' :
    עבודה על המידות ( כולל שליטה בכעסים ושיפור יכולת הנתינה ), עזרה לזולת , פעילות באירגונים שנועדו לתקן עוולות חברתייות , הרחבת אופקים , לימוד משותף ( של דברים ששניכם אוהבים ו) ועוד' . שאלו את עצמכם איזה מן אדם אני? ומי אני רוצה להיות? ולא איזה הרגלי נקיון ואוכל הבאתי מן הבית? - תראי שהחיים יהפכו להיות טובים ומענננים יותר וגם המריבות והכעסים יפחתו. בהצלחה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    רויטל, כתבה נהדרת, ושימותו הקנאים. (ל''ת)

    מעריץ, 09/06/06 08:45

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    זה היה מאוד מפחיד עכשיו

    יו שורטי!, 09/06/06 06:55

    עוד לא שבע בבוקר ואני צוחקת בקול וזה נשמע בערך כמו אוטובוס שבולם או משו כזה..

    טור מ-ע-ו-ל-ה! :)

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    האם היא שמעה קלטות של הרב לסרי

    הרשלה, 09/06/06 03:10

    זה נראה כאילו היא ציטטה מהקלטות שלו

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    המלצה חמה: תחליפו מצעים פעם בשבועיים - יותר נעים. לא ככה? (ל''ת)

    די עם השאלה הזו, 09/06/06 00:13

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    גם אני זאת שמגהצת בבית...

    גילי, 08/06/06 23:16

    את כרטיס האשראי

    הגב לתגובה זו

    • יפה (ל''ת)

      שיחקת אותה, 08/06/06 23:47

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    1. רואים שאין לכם עדין ילדים

    נשוי, 08/06/06 22:07

    (מאחל לכם ..)
    2. חוץ מהעובדה שחיי נישואין זה לא מה שמדמיינים לפני, לא הזדהתי כמעט עם כלום.
    3. מאחל לכם התבגרות נעימה, אף פעם לא מאוחר מדי. :-)
    שבת שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    שתי ביקורות (למרות שאני אוהב ונהנה מהטור שלך)

    משה, 08/06/06 21:42

    1. יש במסגרת הפניה לטור משנה שעברה והוא הרבה יותר מוצלח. האם את מתדרדרת?
    2. לא הבנתי את 6 (ובטח עוד כמה כמוני), כנראה שהוא לא מנוסח טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    שיו מדהים

    שוקיסטית, 08/06/06 21:23

    קלעת ממש לכל מילה
    אהבתי אהבתי אהבתי!

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    מעולההההההההה!!!!

    מוטי, 08/06/06 18:40

    כל מילה בסלע
    בע''ה שיהיו לך ילדים יתווספו עוד הרבה סעיפים - אבל על הכל מתגברים
    ד''ש בבית

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    לאה אהובתי

    מירי, 08/06/06 15:41

    על איזו לאה אהובתי מדובר?

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    פחות אהבתי מהטורים הקודמים

    רונה, 08/06/06 15:13

    פחות רהוט או שנון או מצחיק, לא יודעת.

    איכשהו גם הסטריאוטיפים כבר לא מצליחים לדבר אליי: יותר מידיי הכללות.

    אני מכירה רק גברים שמגהצים למשל, כי החולצות שלהם יותר דורשות את זה מהגופיות הקלילות שלנו.

    אני כשחוזרת מהעבודה לא מוכנה להתייחס לזבוב למשך כמה שעות שקט מופתי, הלחלוק קורא לי רק אחרי 5 שעות של שקט...

    הגברים שאני מכירה הם היותר בשלנים, ואני לוא דווקא יותר מסודרת מהם ...

    ולגבי חשבון הבנק: לטובתך, כדאי לך להתחיל להתיידד ולהכיר אותו קצת יותר,
    מצד שני אולי זה גם עניין של גיל,
    מגיל 30 יתווסף לך קצת טסטוסטרון וזה כבר יסדיר את שאר העניינים.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אחר כך הדתיים מתלוננים

    יובל ב., 08/06/06 14:53

    ואחר כך הדתיים עוד מתלוננים שאנחנו חושבים שהם פרימיטיביים?
    בין הטור של הפולנייה לטור של השפחה הנרצעת והמוכחשת (קרי - יקרת פרידמן) מה עוד אפשר לחשוב עליכם?
    אני קורא במדור הזה כבר איזה חודש חודשיים מתוך כוונה להכיר ואפילו ''להתקרב'' רח''ל לעולמם של דתיים בני גילי וקשה לומר שאני אחוז התפעלות.
    גב' ויטלזון, תמליצי לאחותך לגור עם החבר שלה קצת לפני הנישואין ואולי היא לא תתיחס ליום הנישואין כאל ''יארצייט''.

    הגב לתגובה זו

    • שני דברים

      מורן, 08/06/06 20:59

      1. אתה לא מבין הומור
      2. כדי להכיר אותנו עדיף שלא תקרא אותה.

      הגב לתגובה זו

    • יובל יקירי, כמה שאתה טועה

      משה, 08/06/06 21:05

      קודם כל זוגות שגרים יחד לפני הנישואין לא מתייחסים ליוןם נישואין כאל יארצייט בגלל שעבורם יום הנישואין הוא רק אקט פרוצדורלי לצורך משכנתא (גם אני לא חוגג את יום לקיחת המשכנתא).
      ולענין עצמו:
      א. זוגות חילוניים שגרו יחד לפני הנישואין מתגרשים יותר.
      ב. הטור הוא הומוריסטי. אל תדאג, במציאות היא לא ממש קוראת ליום הנישואין יארצייט.

      הגב לתגובה זו

      • למשה ושני

        יובל ב., 08/06/06 22:39

        קודם כל מעניין מאיפה הנתון שהבאת על הגירושים. כשלעצמו, גם אם הנתון נכון אז הוא עדיין לא מלמד הרבה - זוגות כאלו הם מן הסתם יותר ליברלים ולכן גירושין לא מלווים אצלם בסטיגמה שלילית כמו אצל זוגות שמרניים יותר. הנה לך הסבר אלטרנטיבי לנתון שהבאת.
        אין לי ספק שהטור הוא הומוריסטי - אבל הומור מתייחס למציאות כלשהי, גם אם הוא מקצין אותה. עצם השימוש בהומור הוא סוג של התמודדות, אז עם מה היא מנסה להתמודד שם עם כל כך הרבה ציניות?
        לשני - אז את מי כן לקרוא?

        הגב לתגובה זו

        • יובל, שמע סיפור אמיתי (בקיצור)

          משה, 08/06/06 23:53

          בחורה שאני עובד איתה: חילונית, אשכנזיה, ליברלית, אקדמאית, יפה, גרה במקום נחשב (רעננה), היו בני זוג (כולל מגורים משותפים), רווקה.
          הבחורה בת 29, לחוצה להתחתן, מתוסכלת. אימא שלה (גם: אשכנזיה, חילונית, ליברלית...) לחוצה שהיא תתחתן ואף מלחיצה אותה מאוד. (היא אפילו חשבה עלי כפוטנציאל לבת שלה למרות שאני דתי, נשוי +3 ומבוגר ממנה בעשר שנים).
          מה הפואנטה?
          זה שחילוניה לא כתבה טור דומה על חייה של רווקה לא אומר שחיי הרווקים החילוניים הם גן עדן.
          (כמו גם זה שרויטל מקטרת בטור שלה לא אומר שחיי הדתיים גיהנם או שאנחנו פרימיטיביים כהגדרתך)

          הגב לתגובה זו

          • למשה

            יובל ב., 09/06/06 17:26

            למשה היקר,
            אני מסכים איתך שכולם/ן רוצים/ות להתחתן. ותאמין שאת הלחיצות להתחתן רואים גם אצל חילונים (לדעתי יותר אצל חילוניות). הנקודה היא שהרושם שנוצר מהשיטוט שלי במדור, וגם משיחות עם חברים ומכרים דתיים, הוא שמרוב ''עומק'' הקשרים שנוצרים במגזר הדתי נוצרים קצת פחות בגלל חברות, תחושת שותפות, התאהבות, אהבה ותחושת השלמה הדדית, וקצת יותר בגלל הלחץ שמשדרת הסביבה להתחתן כבר.
            היה איתי פעם בחור דתי בעבודה, בן עשרים + , כיפה סרוגה וכו', שיצא עם מישהי. מה אני אגיד לך, חלק גדול מהשיחות שלנו נסבו סביב השאלה ''איך אני יודע אם אני באמת מאוהב בה?''. אתה מבין? הבנאדם שקל להתחתן עם מישהי מבלי שהייתה לו יכולת, או נסיון חיים, להעריך אפילו את אופי הרגשות שלו כלפיה. זה נגזר לדעתי בין השאר ממבוך האיסורים, ההחמרות וההקלות שבחור דתי צריך לנווט בו בתחום הרומנטי.
            אני הקטן סבור שחיים משותפים לפני החתונה הם מבוא מצויין לזוגיות שכולנו מחפשים, זה לא תנאי מספיק, אבל זה בהחלט תנאי חשוב. עכשיו, בעיני, מה לעשות, מי שמציירת את חיי הנישואין כמו הגב' פרידמן, או לחילופין מי שנאחזת בהפגנות רכושנות רגשית של לקחת ביס מהסביח שלו או להתעסק בשחורים שיש לו על הגב היא פרימיטיבית.

            הגב לתגובה זו

            • מסכים ולא מסכים

              דוד, 11/06/06 09:45

              לא מסכים: שקשר עם בנות לפני החתונה מחייב נישואים מוצלחים/שחוסר קשר אינטימי עם בנות לפני החתונה מחייב נישואים מתסכלים.
              הכל זה תלוי מקרה.

              מסכים: בחורות דתיות, אשר לא חוו קשר אינטימי אלא לאחר החתונה, מרגישות הרבה פעמים מתוסכלות מבחינה מינית- משום שהגברים הדתיים אינם יודעים להתמודד עם המצב. במיוחד כאשר מדובר מגברים שלמדו בישיבות שדוגלות בכך שחיי המין יהיו ''טהורים'' ויביאו אותך לספירות עליונות, וכך הבחורים מתרכזים בכל מיני מלמול פסוקים במקום להתרכז בלגרום עונג לבת הזוג.

              הגב לתגובה זו

            • לדוד

              יובל ב., 11/06/06 10:57

              שים לב, לא אמרתי ''מחייב'' זה בהחלט לא תנאי מספיק. במקרים רבים זה יכול להועיל ולהוות מעין תהליך של תיאום ציפיות. אני מכיר מספיק זוגות לשעבר שניצלו מנישואים מתסכלים בזכות המגורים המשותפים ביחד.
              בנוגע לתסכול המיני - האם מדובר גם ביוצאי ישיבות שאינן חרדיות? (מרכז, הסדר וכדו'?)

              הגב לתגובה זו

  • 69.

    אלוהים, את גדולה !!!

    עוד אחד, 08/06/06 13:37

    פוגעת אחד לאחד!
    רק שאצלנו במטבח הכל הפוך...

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    ואפשר גם אחרת...אני מפרנסת, הוא מנקה,

    אני, 08/06/06 13:18

    אני מבשלת, הוא שוטף כלים (וזה באמת לוקח 4 שעות...), אני מנקה אבק, הוא מטאטא ושוטף. ואגב, גם מגהץ, ..ואכן, יום החלפת המצעים הוא מהימים המאושרים בחודש...

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    שחורים בגב זה מצרך מבוקש?...

    יודלייב, 08/06/06 13:02

    אחלה טור! חזרת לעצמך...
    המעריצים רוצים ספיישל מונדיאל בטור הבא...
    שבת שלום

    הגב לתגובה זו

    • אתה רוצה שגם היא תכתוב על ''הפסל שיושב בסלון ובוהה''

      ואומר אהה על כל, 12/06/06 18:12

      כולן אותו דבר,קראת טור קיטורי-מונדיאל אחד של מישהי(ליהיא לפיד,לצורך העניין),קראת את כולם.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    ההתפכחות והקניות

    מזדהה ומודה, 08/06/06 12:20

    גם אני קונה לפעמים במזומן ומסירה אטיקטים(ולא ''טיקטים''...), והזדהיתי עם התחושה. הפרדוכס הוא שאת רוצה שהוא יראה שיפה לך הבגד, רק שלא יבלוט שזה חדש, וביטאת את זה יפה..
    ואכן, לאחר כמעט עשרים שנות נישואים, נכון שישנה התפכחות מההתחלה האופורית, ובשגרה האפרורית זו עבודה עצמית רצינית - שא תמיד מצליחה -
    להתגבר על החישבונים ורגשות הטינה השונים, שלעיתים חשים אותם יותר בתוך המשפחה הקרובה.
    וכדאי לשקול כל מילה רעה, שלא תיצרב לעד בליבו של הצד הנעלב. בכל זאת, איתו אנחנו אמורים/ות להישאר

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    פולניות במטיבה, מה יש לומר

    איתמר, 08/06/06 11:37

    לא יודע מה אתך רויטל, אבל אני מקווה שצורת החיים הבורגנית חסרת העניין תשתנה בקרוב, כי הדברים כפי שאת מציירת אותם, הכל על סמך מה שאת אומרת כמובן) נשמעים די לא משהו, דבר שגורם לך גם לשנוא בפולניות מובהקת כל זוג שנראה שטוב לו

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    טור מעולה - סעיף 7 הכי מצחיק!

    איפה, 08/06/06 11:09

    אבל למרות הכל אנחנו אוהבות אותם, הא?

    הגב לתגובה זו

    • גם אצלנו אשתי מגהצת, אבל לא הבנתי

      משה, 08/06/06 21:07

      למה היא צריכה לעשות את זה בזמן הכי לא נוח, הרי זה לא בא בהפתעה, שתגהץ מתי שנוח לה

      הגב לתגובה זו

      • כי אתה לא יודע שתמיד דוחים את זה לרגע האחרון? (ל''ת)

        אילנה, 08/06/06 23:20

        הגב לתגובה זו

  • 63.

    מדהימה!!!

    ש.נ, 08/06/06 11:03

    הטורים שלך מעולים, והפעם עלית על כולנה... טור מעולה! אנחנו חוגגים מחר בעזרת ה' 5 שנים לנישואים, ונחמד לי להיזכר דרכך בחוויות מלפני כמה שנים, אל דאגה - המצב משתפר כשבאים הילדים, ואין זמן למריבות...
    בכל אופן - מזל טוב, ותשרדו עד 120 שנים ויותר

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    כך פותרים את בעית הגיהוץ

    בצורה קלה, 08/06/06 11:02

    קונים בגדים שלא צריכים גיהוץ. באותה הזדמנות רצוי לבדור גם שהבגדים שאת קונה מסתפקים במכונת כביסה, ולא דורשים כביסה ביד או ניקוי יבש.

    הגב לתגובה זו

    • ועוד נקודה חשובה.

      קרלה, 08/06/06 12:17

      ואז אם הגיהוץ הוא רק לבגדים של הבעל, אז שהוא יגהץ.

      הגב לתגובה זו

      • למה שהבעל יגהץ? אין לו מה לעשות? (ל''ת)

        משה, 08/06/06 21:09

        הגב לתגובה זו

        • למה שהאשה תגהץ? אין לה מה לעשות? (ל''ת)

          יערה, 08/06/06 23:20

          הגב לתגובה זו

          • יפה יערה, קלעת לעניין. מי שתפקידו בבית לגהץ - שיגהץ

            משה, 08/06/06 23:57

            בהרבה בתים הבעל עובד יותר שעות ביום. בהרבה בתים הבעל חייב לצורך עבודתו חולצה מגוהצת. אז אם לאישה יש יותר פנאי והיא מגהצת היא צריכה להרגיש מושפלת? היא בסה''כ עושה את חלקה בחיים המשותפים.

            הגב לתגובה זו

  • 61.

    ויטלזון,תתבגרי! (ל''ת)

    דותן, 08/06/06 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    חבר'ה, בא לי להגיד משהו:

    רב פורים, 08/06/06 10:57

    כמה אני אוהב את אשתי המדהימה!!!!!
    מאחל לכולם אהבה כשלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    יהיו לך נישואים מצוינים!

    יאיר,יועץ זוגי, 08/06/06 10:42

    מלבד זה שהכותבת היא בחורה מצחיקה ואינטלגנטית,(ולא אני לא מכיר אותה)היכולת לצחוק ולבטא את הקשיים היומיומים בצורה קלילה וכנה כ''כ(גם אם קצת מוגזמת-לצורך הרייטינג)היא פשוט נוסחה להצלחה בחיים הזוגיים,ובכלל
    אני מוכן להתערב שהרבה מהמגיבים הזועמים וה''סטריליים'' כביכול מתמודדים הרבה פחות טוב עם בעיותהם בחיים.
    לרויטל-תמשיכי להנות מחיים זוגיים אנושיים ופתוחים כמו שיש לך.
    שבת שלום,אור ואהבה

    הגב לתגובה זו

    • קשה להגדיר את זה ''קליל''

      בצורה, 08/06/06 11:40

      ''ואין לכם מה לשאול אותי איך חגגנו, או מה קיבלתי מתנה. אני אסתפק בלשרוד עד היארצייט הבא'' זה קליל? זה נשמע לי מריר ומבואס. ככלל, כל הכתבה נראית לי כמו מישהי שעייפה מחיי הזוגיות שלה (אם היא היתה אומרת גם דברים משמחים ומצחיקים שקורים לה בחיי הזוגיות, חוץ מהפרצוף המצחיק של בעלה בזמן הגילוח, אז אולי זה היה נכון לומר זאת).

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    מטומטמת! אחת שמדברת ככה לא צריכה לקבל שום התיחסות¡ כי זה לא נכון! (ל''ת)

    שילי, 08/06/06 10:37

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    זוגיות וכל השאר

    ליאור פרידמן, 08/06/06 10:37

    אני מזדהה עם רוב הדברים אבל אתן חייבות להבין שאנחנו הגברים פשוט לא אוהבים לדבר על זוגיות למרות מה שאנחנו מרגישים.
    בכל מקרה, לאחר יום עבודה הדרך הנוחה ביותר להירגע היא עם הכבלים, ולכן השלמה עם עובדה זו יכולה לחסוך מריבות מיותרות.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    תבואי בתלונות לעצמך בלבד.

    שושה141, 08/06/06 09:32

    הכל בידיים שלך. כמו שהצעת את המיטה, ככה תישני בה. רוצה דוגמאות?
    1. אם לא תכיני לגבר את הארוחה בלילה, ותשאירי אותו רעב, הוא ילמד שבפעם הבאה הוא יכין לעצמו במקום לשבת לך על המצפון. אין לך מה לעשות כשאת חוזרת מאוחר, רק לעמוד ולהכין לו חביתה? הוא לא מסוגל להכין לבד? ועם כזה טיפש התחתנת?
    2. אם את רוצה תיקונים - תביאי איש מקצוע. יכול להיות שכשבן זוגך יראה את החשבון, הוא יחליט שבפעם הבאה הוא עושה זאת בעצמו.
    3. זה שאת הרגלת אותו שאת מגהצת זו בעיה שלך. אף אישה לא נולדה עם מגהץ, וזה ממש לא מובן מאליו שנשים מגהצות. יש המון בעלים מגהצים שהנשים שלהם היו חכמות מספיק בשביל לא לקחת את זה על עצמן כמובן מאליו בגלל שנולדו נשים.
    4. אם הוא לא אוהב את הדרך בה את עושה ספונג'ה - שהוא יעשה. בפעם הראשונה שתושיטי לו את המגב, תוך ציון ש''אם אתה כזה מומחה ,תעשה בעצמך'' והוא ישתוק, או לחילופין ינקה בעצמו, מה שיועיל בכל מקרה.
    5. למה את חושבת שאת אשמה כי הפח שלך לא כמו של אמא שלו? אם הוא רוצה שיהיה אותו דבר, שהוא יעשה!
    ומספיק כבר עם ההכללות של ''כל הנשים הן כך וכל הגברים הם כך''. האם היית רוצה הכללות בסגנון של ''כל הדתיים הם כך''?

    הגב לתגובה זו

    • וואי וואי, מזל שיקרת לא שומעת אותך! (ל''ת)

      שושה, חזרת?, 08/06/06 13:42

      הגב לתגובה זו

    • שושה כבר הצעתי לך פעם ללכת עם ראש זקוף שה-iq (ל''ת)

      לא ישפך מהאזנים, 14/06/06 01:04

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    מזל טוב

    אביבית, 08/06/06 09:23

    רויטל יקרה,
    מזל טוב.. תמסרי גם לנדב.
    ד''שחמה
    אביבית

    הגב לתגובה זו

    • גם ממני (ל''ת)

      משה, 08/06/06 21:11

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    גם אנחנו מחליפים פעם בחודש (ל''ת)

    נורית, 08/06/06 09:10

    הגב לתגובה זו

    • also we (ל''ת)

      sasi, 08/06/06 12:48

      הגב לתגובה זו

      • nosotros tambien (ל''ת)

        migek, 08/06/06 14:44

        הגב לתגובה זו

    • אז כולכן מלוכלכות מה אתן מכבסות חזיות פעם לחודש גם? (ל''ת)

      d, 09/06/06 01:41

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    סליחה, אבל מה זה שחורים בגב ? (ל''ת)

    סליחה-, 08/06/06 09:07

    הגב לתגובה זו

    • זבובים? (ל''ת)

      בזז, 08/06/06 12:48

      הגב לתגובה זו

    • חיצקונים (ל''ת)

      גם בעלי מוציא, 13/06/06 10:10

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    רק שנתיים

    יוסף, 08/06/06 08:52

    מסכנה. זה מה שקורה כאשר מתחתנים לפחות ארבע שנים לפני המועד המינימאלי לנישואין.

    נישואין זה יותר מאשר עבודת גמר של קורס קצר אצל מדריכי זוגיות דתיים/לאומיים/ציוניים/תורניים, שגם הם נישאו בגיל הפדופיליה.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    חשבתי שרק אצלנו. מסכים עם כל מילה. (ל''ת)

    צדיק, 08/06/06 07:35

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    השנה השלישית

    רווקה, 08/06/06 01:34

    אני בטוחה שתביא לך הפתעות טובות. החיים יפים יותר ממה שתארת, אני ממתינה לסיכום השנה השלישית, בינתיים, רויטל, תשרדי. זה שווה.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    את מחליפה מצעים רק מפעם בחודש? גועל נפש (ל''ת)

    מאיה, 08/06/06 01:31

    הגב לתגובה זו

    • מה את דואגת, היא לא ישנה כל יום בבית

      משה, 09/06/06 00:00

      כשהיא מופיעה בקצה הארץ היא ישנה בבתי מלון, ובשבתות היא בבבלי אצל ההורים (או אצל הורי בעלה)

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    Every person looks normal

    reader, 08/06/06 00:47

    Until you get to know them

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    תגובה לכולכם

    מיכל ז, 08/06/06 00:34

    תהנו קצת מהחיים ואל תקחו הכל בכבדות. אתם באמת חושבים שהיא מחליפה מצעים פעם בחודש??? אתם באמת חושבים שכל מפגש היא מתנה בהוצאת שחורים ? תהנו מהתובנה הבסיסית שהדפקט נמצא בכל אחד מאיתנו ושאף זוג (בד''כ) הוא לא חריג. ''צרת רביםחצי נחמה''

    הגב לתגובה זו

    • איך את יודעת, מה את אחותה או גיסתה? אני יודע שהיא כן מחליפה פעם בחו (ל''ת)

      אני, 08/06/06 07:43

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    wonderful!! thank you (ל''ת)

    tzippy, 08/06/06 00:29

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    תודה, רויטל. תודה על החשק שגרמת לי להמשיך לצפות, לקוות לחיים מאושרי

    יולי, 07/06/06 23:43

    ם, לרצות להתחתן, לדעת שהחיים דווקא לא כ''כ גרועים...
    אלוהים איזו כתבה מדכאת
    מישהו יודע מאיפה מזמינים ציאניד?

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    Well Written! (ל''ת)

    Soos, 07/06/06 23:13

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    יש נושאים שהשתיקה יפה להם........

    נשואה, 07/06/06 22:44

    בס''ד
    יש גבול לא על הכל אנחנו צריכים לכתוב! כמעט כל הכתבות כאן עוסקות ''בביפנוכו של הביפנוכו'' מילא אם זה היה ''הביפנו של הביפנוכו'' האישיותי ,אבל....עוסקים בדברים זולים בכדי למשוך קהל ...תהיה יותר בוטה יותר פתוח תספר שאתה מחטט באף ומצחצח שניים פעם בחודש ולמה???? בשביל להרגיש שאתה לא לבד בעולם . בקיצור כתבה עם טעם מסריח - אני חושבת שאת קצת מסכנה וזאת הפעם הראשונה שאני קוראת אותך ו..האחרונה.
    אני חושבת שהסיבה שקוראים אותך זה שאנשים אוהבים חשיפות הם אוהבים לראות אם הדיבליות שבחיים שלהם משתקפת ''בכותבים'' שנראים להם חשובים-שזה אומר שבמקום לעבוד על דברים אנחנו מקבלים את הדפוק בבחינת '' צרת רבים חצי נחמה''
    וזה בכלל מה שקורה היום עם המון אנשים שאנחנו מחשיבים אותם- כגון זהבי עצבני יאיר לפיד ארז טל וכו'- המור שמשפיל את עצמו זה כבר לא הומור זה פשוט ''פרסה'' -משהו מביך. אז תתבישו ...........

    הגב לתגובה זו

    • ביי..... (ל''ת)

      להתראות...., 08/06/06 01:23

      הגב לתגובה זו

    • מסכים אם כל מילה!

      גילר, 08/06/06 10:33

      תדעי לך שכתבת כזה נכון! אם היא לא חיה טוב זה באשמתה, את יודעת למה כי שום בעל בהעולם לא יכול להיות אכזר מול המון חום וויתור מניסיון ויעצתי להמון נשים וזה נכון מציאות!

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    שאלה פתוחה למגיבים? מי יוצא יותר אידיוט -

    חוקר טוקבקים, 07/06/06 22:36

    זה שכתב ''לא מצחיק'' ומסביבו עשרות שכתבו ''מעולה'' (הוא מהבודדים שלא הבין את הבדיחות)?
    או זה שכותב ''מעולה'' בזמן שעשרות מסביבו החליטו ''גרוע, לא מצחיק''?

    הגב לתגובה זו

    • תשובה: מי ששואל שאלות מפגרות (ל''ת)

      צפוי, 08/06/06 03:00

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    מחליפים מצעים פעם בחודש? אני מזוזעת!

    אוליב אויל, 07/06/06 21:53

    סעיף 14, וואו הצלחת להבין את זה אחרי שנתיים בלבד? אחותי, את פשוט משהו מיוחד!
    מחליפים מצעים כל שבוע, ככה מגדילים את ימי הכיף במיטה...

    הגב לתגובה זו

    • רואים שאת לא דתיה ולא הבנת מה היא רוצה לבטא

      דן, 07/06/06 22:40

      פעם החילונים, גם אם לא קיימו, לפחות היה להם קצת ידע בתרבות יהודית.
      היום הם דומים לגויים דוברי עברית
      וגם העברית שלהם דלה ועלובה.

      הגב לתגובה זו

      • רואים שאתה דתי ממורמר וקטנוני

        שחר, 07/06/06 23:36

        על מה אתה כל כך מתהדר? על זה שהצלחת לכתוב משפט שלם בלי שגיאת כתיב (אבל עם שגיאת תחביר אותה אתה מוזמן לחפש)?

        אם בזה מתבטאת אצלך היהדות אתה עובד אלילים פרימיטיב. ויותר מכך, אתה אדם קטן קטנוני ומסכן שמחפש להעליב אנשים כי זה עוזר לאגו שלו.

        הגב לתגובה זו

      • אדוני האינטיליגנט, אם הידע שלך היה קצת יותר נרחב ...

        אוליב אויל, 08/06/06 16:39

        היית חוסך לעצמך את הפדיחה...
        אני מזוזעת מתייחס לגולדה מאיר, לבור כמוך צריך לומר שהיא ראש הממשלה לשעבר!
        אבל מה יש לצפות מדתיים נבערים, בורים חסרי השכלה ואינטליגנציה?

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    מצעים פעם בחודש = מקווה!!!!

    טהרה, 07/06/06 21:42

    למה אף אחד לא הבין את זה?

    הגב לתגובה זו

    • הבנו, הבנו!! זה ענק!

      ציף, 08/06/06 12:53

      רויטל את מלכה

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    הכללים שלך, חלים עליך בלבד

    אחרי 3.5 שנה, 07/06/06 21:38

    לאחר שלוש וחצי שנות נישואין, אין לי מושג על מה את מדברת. כנראה שכשמפנימים סטריאוטיפים הם באמת מתחילים לעבוד. לרווקים חבל להתבאס כי זה לא נכון, ולכל הנשואים שמזדהים, תתחילו לעבוד יותר קשה.
    כנראה קשה לעבור את הגיל שבו כותבים בעלון הסניף על ''מהם ההבדלים בין גבר לאישה'' (לצד הטור על מיהו המדריך הממוצע, כמובן). אבל החיים הרבה יותר מורכבים. זה לא שאין לי חוש הומור, אבל זה פשוט לא מצחיק. ולכן כל מה שנשאר זה להזהיר את ה''ציבור'' שזה גם בולשיט די רציני

    הגב לתגובה זו

    • הזדהתי

      מיכל, 07/06/06 22:13

      זה גם לא דומה לצחוקים שאפשר להעביר על חיי הנישואין אחרי תשע ושלושת רבעי שנות נישואין, ולא דומה למציאות של חברותי שבסביבה - 10+- שנות נישואין.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    אנחנו רוצים לתת לך מתנת חינם באהבת חינם מדעת אמת

    מתנת חינם, 07/06/06 21:27

    מתנת ידע על מעמד האשה בהלכה היהודית.מאמר מאיר עיניים שיקנה לך ידע שיוכל לקדם את מעמד הנשים ושינוי ההלכה המפלה את הנשים לרעה.

    הגב לתגובה זו

    • תפנו, תפנו (ל''ת)

      שיר, 08/06/06 08:33

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    נודניקית (ל''ת)

    אלישבע, 07/06/06 21:20

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    להחליף סדינים פעם בחודש

    המקודד, 07/06/06 21:19

    להחליף סדינים פעם בחודש זה קוד של משהו אחר. ברור שמחליפים מצעים בתכיפות גבוהה יותר.

    הגב לתגובה זו

    • שמעת פעם על מושג הגזמה בהומר? (ל''ת)

      ברווזה, 07/06/06 21:53

      הגב לתגובה זו

      • אני מחליפה פעם בחודש !!! (ל''ת)

        קשקשן, 08/06/06 14:51

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    נשמע כמו חברות של אמא שלי בנות 60 על הבעל

    f, 07/06/06 21:14

    ממש מלחיץ אותי כול הסעיפים

    הכי מלחיץ פעם בחודש(!!!!!!!!)מצעים איכסה גועל בא לי להקיא.
    שחורים הגב??? לעזאזל כמה מלוכלכים הזוג הזה
    ולידיעתכם אתם חיים הארץ הקלישאות מסרטים הוליוודיים עם הגבר השתקן והאישה הדברנית ....שטויות
    תתגרשו ולכו לחפש עניין אחר

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מעולה. אני בכלל לא נשוי אבל בכיתי מצחוק. (ל''ת)

    משה לא, 07/06/06 20:51

    הגב לתגובה זו

    • מי שלא נשוי בכה מצחוק מי שנשוי בוכה כי בוכים ... (ל''ת)

      נני, 07/06/06 22:05

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    רויטל, מה קרה? נהפכת ליאיר לפיד ממין נקבה? (ל''ת)

    חיזרי כרגיל, 07/06/06 20:48

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מעולה ונכון! (ל''ת)

    רחלי, 07/06/06 20:44

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    היא תמיד מגהצת

    חגי, 07/06/06 20:38

    זה שטויות.

    זו הטענה הקבועה של הנשים: לי אין מה לגהץ אז תגהץ אתה את הבגדים שלך
    וכשאתה מתרעם על כך היא צלך ותוכיח לך מכל החברים מסביב שגם אצלהם אין לאשה מה לגהץ ולכן שהבעל יגהץ לעצמו

    וחוץ מזה אני נורא אוהב את הטור שלך (אשתי קצת פחות)

    הגב לתגובה זו

    • המסקנה - לא לקנות בגדים שדורשים גיהוץ. (ל''ת)

      מישהי, 07/06/06 21:04

      הגב לתגובה זו

      • כן, קנו בגדים 100% דליקים ואחחח איזה ריח נעים יהיה (ל''ת)

        מריחה, 08/06/06 10:33

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    אולי די אם ההכללות (ל''ת)

    בת מזל, 07/06/06 19:42

    הגב לתגובה זו

    • את לא כזו בת מזל אם את כותבת ''די אם ההכללות'' (ל''ת)

      חשבת על זה?, 07/06/06 20:12

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    מצחיק מצחיק מצחיק!!!

    מיכל, 07/06/06 19:26

    את מעולה

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ל 25 16 ושאר הטיפשים

    שרה הנקייה, 07/06/06 19:11

    הפסאדו היגיינים. להחליף מצעים פעם בחודש זה גם הרבה מדי.
    רילאקס בבקשה. אני כבר גיליתי שמי שמתקלח הרבה מחליף מצעים הרבה ומצחצח שיניים הרבה סובל בדרך כלל מאישיות אובססיבית מרירה עם בעיות אגו קשות. היידה ליכלוך הלאה ניקיון

    הגב לתגובה זו

    • תגידי את גרה מחוץ לשדא התעופה?

      d, 07/06/06 21:37

      כי בטח זאת הסירחון שממך מריחים כול המבקרים בארצינו הקטנטונת בדרך לת''א

      מפגרת להחליף מצעים פעם בשבוע ולהתקלח פעמיים ביום לא נחשב הפרעה אובססיבית זה נוראלי לחלוטין אם דואגים להקפיד על ריח טוב בסביבה ....
      לעומת זאת זו הפרעה לחשוב כמו שאת חושבת....
      את ממש מפגרת אם יורשה לי

      הגב לתגובה זו

      • די די, או די די טי????

        שרה הנקייה, 07/06/06 22:08

        כנראה חטפת הזרקת פוזיטרונים ישירות לסרבלום כי המוח שלך חושב כמו אוויל מהשורה
        ואם את בחורה-אז אני סולחת לך מראש יש לך פגם גנטי שמונע ממך לחשוב בצורה הגיונית

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    זה לא מקבץ תובנות, זה תיק לעילת גירושין.. (ל''ת)

    עו''ד טיטולי., 07/06/06 19:00

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    פשוט מעולה! הזדהינו עם כל מילה!

    זוג נפעם, 07/06/06 18:57

    במיוחד עם השחורים בגב - זה התחביב של האשה שבינינו...

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    פעם בחודש מחליפים מצעים?!?!

    מצע חן, 07/06/06 18:49

    איכס יא מגעילה!



    חוץ מזה - הכל מדויק...

    הגב לתגובה זו

    • לא ידעת? פולנים לא מזיעים! (ל''ת)

      י. פולני, 07/06/06 19:13

      הגב לתגובה זו

      • בעיקר פולניות! (ל''ת)

        רחלי, 07/06/06 20:42

        הגב לתגובה זו

    • מה לא ברור ? אצל פולניות סקס פעם

      דודידו, 09/06/06 18:47

      בשנתיים.

      אז אין שום בעיה עם המצעים.

      זה מה שקורה שמתחתנים ילדים.

      תסעו לטרק ביחד בנפאל לאיזה חודשיים תבינו מה זו זוגיות.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    מאמר חביב אני חושב שקצת הקצנת אבל בגדול יש משהו..... (ל''ת)

    משה, 07/06/06 18:43

    הגב לתגובה זו

    • לזה קוראים , הומור (ל''ת)

      י. פולני, 07/06/06 19:14

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    בעיקר משעמם, ולרוב גם לא נכון.

    1-1, 07/06/06 18:17

    בעלי מבשל ומגהץ, ואין לו שחורים בגב. ואוי לו אם יעז להעביר ביקורת על הספונג'ה שלי (גם אני לא אומרת לו מילה על שלו). למיטב ידיעתי אנחנו לא חריגים. ואגב, חיי הנישואין שלנו, אחרי 15 שנים, לא מושלמים בכלל, אבל מה שאת מתארת פשוט לא אמין ולא מצחיק.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    רויטל, זה הטור הכי מוצלח עד כה!

    ענבר, 07/06/06 18:10

    ככה זה נשים, בסופו של דבר מריבות מוציאות מאיתנו את הטוב ביותר....
    חייבת להודות שהתחברתי במיוחד למס. 9 ול 15.....
    ומילה לעידוד, ממרומי שנת הנישואים השלישית שלי שתיכף מסתיימת, בשנה השלישית מפתחים אדישות לחצי מהדברים שחטפת עליהם קריזות בשנים 1 ו 2 ... ואז כשפחות רבים, יש הרבה יותר זמן לתלות אהילים, להחליף מצעים ובטח ובטח שלהוציא שחורים... בהצלחה!!
    ענבר, ימי אלי''ן העליזים....

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אם אלו חייך כדאי לך להתגרש

    משה, 07/06/06 18:06

    אם את בוכה ומתכוננת להשרדות, אז נישואין שלכם לא שווים אגורה. שטות שהמצאת כביכול מהגמרא ( ואני מבין שזה סטירי ) לא קיים אצל זוגות נורמלים. עכשיו מובנת בעיית הרווקות המאוחרת. אם כולם חושבים כמוך - זה אסון.
    בת כמה את? נראה לי בת 8 ובעלך בן 10 . אם באת עם חלומות לשנות משהו בבן זוג וחלומות שכל יום זה ערב רומנטי עם נרות, אז עוד לא התבגרת. תדעי לך אהבה ונישואין זה לא ערבים רומנטיים ליד הים, אלא רצון להזדקן ביחד ולעבור את החיים ביחד גם בטוב וגם ברע. אם מבינים זאת ,אז בוגרים מספיק, אחרת אינפנטילים.
    אני התחתנתי בגיל 20 ואישתי היית בת 18 ( אנחנו נישואין 13 שנה אז אני יכול ללמד אותך משהו ) וידענו שצריך לקבל אחד את השני כמו שהוא עם כל צדדיו, גם היינו מספיק בוגרים כדי להבין מה רוצה אישה ומה רוצה גבר ואיך משלבים דברים - את ובעלך עדיין לא השכילו להבין זאת.
    אני כשחוזר מעבודה דבר ראשון שאנ עושה זה שואל מה שלום אישתי וילדי ואיך עבר היום ומקשיב וגם חולק איתם מה עבר עלי. אם אני לא מרגיש טוב אז אישתי מבינה שאני צריך שקט, כך נהגנו מיום ראשון של הנישואין באופן טבעי.
    בעבודות בית יש חלוקה ברורה מלכתחילה ולא מפריעם אחד לשני. דר''א אני מהגץ הכל , זה תפקידי ואני מכיר הרבה כמוני. מטבח עם כל המסתאף לא שלי, אך אישתי לא יודעת מה זה לנקות דירה.
    לעניינים כספיים צריך בכל קניה שיקול דעת ויש תמיד מעקב. אישתי מבינה כאשר אני אומר לה שיש לה לימיט עד סוף החודש, לדוגמה, 150 ש''ח ותו לא - והיא לא עוברת סכום זה. את יודעת מה פלא בזה - אף פעם אין לך מינוס ואפילו יש חסכונות ( ואל תחשבי שאנחנו חיים בדוחק וקמצנות - ממש לא, אך איננו קונים שטויות בקסטרו וכו' כי זה לא שווה את הכסף - הם צריכים לשלם לי כדי שאני יקח מה שהם מוכרים, זה זבל. יש חנויות עם בגדים הרבה יותר יפים ואלגנטיים ולפלא גם מחיר זול יותר).
    אנחנו יוצאים ביחד תמיד, לפחות סתם טיול רגלי בסוף שבוע. יש לנו חוק מהחתונה - לפחות פעם בשנה שבוע נופש ביחד בלי ילדים באילת או בחו''ל. ואת יודעת מה גם אם לא היה לנו כסף היינו מוצאים איך להיות ביחד, זה ענין שבדם, עד כמה אתה משקיע בזוגיות. שורה מי שמכיר כבר לפני החתונה בחשיבות עבודה על הזוגיות וניגש לזה באופן טבעי ופתוח בלי חלומות אינפנטיליים - חי באושר.
    אז בקיצור כל מה שכתבת זה אוסף שטויות או שחייך גיהנום ועליך מזמן להתבגר או להתגרש. אם תפיסתך, שאת הולכת לשרוד - זאת כבר לא אהבה ועליך להתגרש דחוף, כדי לא לקלקל חייך וחיי בן זוגך.

    הגב לתגובה זו

    • משה חבל על הבריאות שלך..

      אלעד, 07/06/06 18:41

      משה יקירי אנשים לא אוהבים לקרוא הרבה מילים.. אל תיעלב אבל לא נרא לי שמשהו מתכוון לקרוא את מה שכתבת..

      בכל אופן זה טור הומוריסטי עזוב אותך מלקחת ללב..

      הגב לתגובה זו

      • גם אני לא קראתי את מה שמשה כתב...ארוך מדי (ל''ת)

        אברי, 07/06/06 20:54

        הגב לתגובה זו

    • מקסים (ל''ת)

      שווה קריאה, 07/06/06 18:44

      הגב לתגובה זו

    • משה למוד הניסיון שלום

      דווקא קראתי, 07/06/06 20:03

      כל מילה מהתגובה שכתבת מביעה התנשאות רבה; אני מאושרת שבאמתחתי בעלי ולא אדם שחצן ואיום כמוך, הנוהג בזלזול כלפי כל התנהגות וכל דבר שאינו הוא עצמו.

      ישנן דרכים רבות לחזיק נישואין, אין לי סיבה להלאות אותך בפרטים כי גם ככה נדמה לך שאתה יודע הכל יותר טוב מכולם.

      כדאי שתבדוק עצמך במידותיך ואולי גם לבדוק מידי פעם בפעם אם אשתך באמת מרוצה בנישואים שלכם או שאולי אתה שוב מאמין שאם אצלך הכל דופק אז גם לה כנראה טוב...

      יש לי תחושה חזקה שהיא די אומללה.

      תחשוב על זה בפעם הבאה שתייעץ לאנשים להתגרש.

      בהצלחה.

      הגב לתגובה זו

    • צודק במאה אחוז (ל''ת)

      דנה, 07/06/06 20:16

      הגב לתגובה זו

      • דנה (ל''ת)

        מה את עושה, 09/06/06 00:02

        הגב לתגובה זו

    • רויטל, היית צריכה לשים שלט בסוף הטור ''עכשיו צוחקים''

      אילנית, 07/06/06 21:11

      לאנשים כמו משה שלוקחים כל דבר ללב. הטור נכתב בהומור ובחן. והוא בסה''כ מביא בעיות שיש לכולנו בזוגיות רק בהקצנה קלה, בשביל שתוכל לגחך מבעד לשפם העבות שלך. ברור שהיא לא מביאה כאן שיעור בזוגיות ולא מספרת לך איך לפתור את הבעיות שלך עם אשתך (מה שהבנתי שאתה עושה מצוין). היא רק מביאה את התקלים הקטנים האלה שיש בכל בית. ואני בטוחה שעם קצת אהבה וקציצות, אפשר לפתור הכל! בהצלחה (,'')

      הגב לתגובה זו

    • באמת נשמע שיש לך חיים מאושרים

      ורדית, 08/06/06 10:47

      אשתך - אני לא בטוחה כל כך אלא אם היא רובוט כמו שאתה נשמע.
      כנראה שהיא אומללה לגמרי או שכבר אילפת אותה מגיל 18 לקבל את ההתנהגות הקרה שלך לכל החיים.
      זה שאתה נשוי כבר 13 שנים לא מעיד על אושר - זה אולי מעיד על חוק ההתמדה. כל יום בחיי זוגיות זה בניה ועבודה. ולא נראה לי נורמלי ששני בני אדם שונים שחיים יחד תמיד ידעו וירצו לרצות אחד את השני בלי מריבות ובלי ויכוחים - משהו חסר פה...

      הגב לתגובה זו

      • מי אמר שאנחנו לא עובדים על זוגיות???????

        משה, 08/06/06 13:57

        אנחנו עובדים, אבל עבודה על זוגיות זה לא אומר מריבות בלתי פוסקות ואי הבנה אחד את השני. יש גם לנו מריבות , אך פותרים אותן מהר ע''י הקשבה והבנה. בחיים לא היה מצב כמו שמתארת גברת הנכבדה '' הוא שואל אם את כועסת ואת עונה ''לא'' בשיא העצבים והוא מאמין'', זו דוגמה לחוסר הבנה, אפילו יותר זה בעיה בתרגום קודים חברתיים.
        אישתי אינה אומללה ואינה רובוט - היא ד''ר לפסיכולוגיה וזה בזכות שכלה וכשרונותיה ובזכות שנתתי לה תמיד חופש פעולה. אך אישתי מבינה כאשר צריך לא לעשות משהו שזה נכון. ענין זה לא קשור לאילוף, אלא להבנה וחכמה.
        כן, אני אדם שכלתני - מה רע בזה? זה אסור? שכל בימינו מגונה? אני יכול להיות קר כשאני מתעצבן וגם יכול להיות מאד חם כשאני אוהב. הכותבת עצבנה אותי. עם העצות ותובנות שלה שתשתוק ולא תפרסם אותם ברבים, ואם זה באמת חיי משפחה שלה שתתבגר ותלך ליעוץ משפחתי או שתתגרש. אם, לדעת, זה אמור להצחיק מישהו, אז היא טועה.

        הגב לתגובה זו

    • משה אתה מדבר שטויות

      מני, 08/06/06 18:37

      נראה לי שאתה רודה ברעייתך
      חבל על הזמן

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    כמה סטיריאוטיפים....

    אני, 07/06/06 17:57

    באמת די...

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    איש ואישה ואש

    בעל, 07/06/06 17:54

    כל מילה זהב
    להחליף את המלמדים בשיעורי משפחה כדי למנוע אכזבות עתידיות ושיהיה בכיף

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כתבה מעולה!!! (ל''ת)

    לי, 07/06/06 17:51

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כיף. אני מתגעגע לזוגיות. (ל''ת)

    הגרוש, 07/06/06 17:47

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    פעם בחודש החלפת מצעים - איחחחססס! (ל''ת)

    מה נהיה?, 07/06/06 17:47

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ג ד ו ל !!

    יפה הלמן, 07/06/06 17:32

    אני ומוטק'ה נשואים כבר 30 שנה והזויגיות המדהימה שלנו היא בדיוק כך...
    כמה שאת כותבת נכון וקולע למציאות...

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    ויטלזון - להחליף מצעים רק פעם בחודש - נשמע קצת לא הגייני... (ל''ת)

    דני האדום, 07/06/06 17:30

    הגב לתגובה זו

    • הכל מתחיל ונגמר במצעים

      אורנה, 07/06/06 20:54

      פעם בחודש?! מה קורה?! תחליפי המצעים פעם בשבוע ותרגישי באנרגיות החדשות. כדי לפנות מקום לרעננות ונקיון, צריך לטפל בג'יפה. מקסימום פעם בשבועיים. צא ולמד.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    וזה עוד לפני שיש ילדים... (ל''ת)

    משה, 07/06/06 17:27

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה זה שחורים בגב? (ל''ת)

    נשואה באושר, 07/06/06 17:25

    הגב לתגובה זו

    • אני יסביר לך..

      אלעד, 07/06/06 18:34

      לבנות יש מן סטיה כזו לגעת בשחורים ובחצ'קונים של בני זוגם ולטפל בהם עד זוב דם...

      ימגעילוניות!!!

      סתם אני דווקא מבסוט מזה...

      הגב לתגובה זו

      • וואי, ואני חשבתי שאני הסוטה היחידה!

        אוליב אויל, 07/06/06 21:59

        אדריאן מונק שכמוני...

        הגב לתגובה זו

        • זה שיש הרבה כמוך זה לא אומר שזה...

          ערן, 07/06/06 22:13

          לא סטייה........

          הגב לתגובה זו

          • הבנתי מה זה חצ'קונים אבל מה זה שחורים ? (ל''ת)

            שחורי, 08/06/06 09:09

            הגב לתגובה זו

            • שחורים זה שלב טרום חצ'קוני (ל''ת)

              ר, 08/06/06 15:04

              הגב לתגובה זו

            • להיפך זה מצב פוסט חצ'קוני... (ל''ת)

              אוליב, 08/06/06 20:04

              הגב לתגובה זו

    • נק' המכילות שומן מיותר.. (ל''ת)

      ., 09/06/06 18:41

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    מעניין שגם אחרי הנישואים אנשים עדיין

    נורית, 07/06/06 17:25

    רואים אחד את השני בעיקר כדוגמאות מייצגות של המין השני.
    כך ויטלזון מחילה על המין הגברי את כל מה שמאפיין את האיש שלה. זה לדעתי החלק המשעשע במאמר

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    שתזכו לשנים רבות ומאושרות! (ל''ת)

    רחל דן-און, 07/06/06 16:57

    הגב לתגובה זו

    • רחל, האם הכרת גם בין רויטל לבין בעלה? (ל''ת)

      ממשודכייך, 08/06/06 10:51

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה זה שחורים בגב??? אולי בגלל זה אשתי מתוסכלת? (ל''ת)

    ירחמיאל, 07/06/06 16:55

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    יום נישואין שני... פחחחחח

    תתחילי ללמוד, 07/06/06 16:49

    לאור כל המאמרים, ההגיגים ותשפוכת המילים בחודשים האחרונים, אני לתומי חשבתי שמדובר במישהי עם קילומטראז' יותר גדול בנישואין. יום נישואין שני זה כמו נהג צעיר מאד. אין מה ללמוד ממנו.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    רויטל את חמודה לאללה, תודה על המון טורים נפלאים! וחיים מאושרים! (ל''ת)

    נוגה, 07/06/06 16:41

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ויטלזון שולתתת!

    נשוי באושר!, 07/06/06 16:37

    את מדהימה. זה הטור ה-5 שאני קורא ואני נהנה מאד.
    הכל נכון.
    חוץ מהשחורים בגב.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    די!

    משה, 07/06/06 16:31

    די, די נמאס כבר עם כל ההתעסקות
    בשטויות הדביקות שלך
    אפשר לחשוב שכך באמת מתנהלים כל הזוגות
    ח'לאס, די

    הגב לתגובה זו

    • די לכבדות! טור מצחיק, אמיתי ומי שלא רוצה שלא יקרא! (ל''ת)

      איילת, 07/06/06 17:00

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לאיילת

        משה, 07/06/06 17:28

        תאמיני לי שאני רחוק מכבידות
        אבל מה כ''כ שנון בלדבר על ''שחורים''
        או על הסלט המסריח של האמא
        או ויתור על חלומות זה קישפרוץ שכל
        וזה סה''כ משקף מבחינתי התבכינות
        דביקה ואיך לומר בלי להיות גזען
        קטן זה סגנון אשכנזי כבד שבו מתנסחים בכת מאד מצומצמת של יושבי הקרנות בבית הכנסת שמגיעים יחד עם נשותיהם כדי לראות ולהראות
        אז ח'לאס אל תגידי מה לקרא ואיך להגיב

        הגב לתגובה זו

        • אתה דפוק - אתה

          עמוס, 07/06/06 18:29

          מה השכל לקרוא ולבכות??
          אתה מזוכיסט?
          אם אתה אוהב את הסגנון הנחמד של ויטלזון - קדימה, ואם לא - עזוב, זה לא בשבילך!!!
          אני מאוד נהניתי מהטור וגם אם לא כל נקודה פוגעת בול, ולי אין שחורים אלא סתם שערות בגב, עדיין הכוונה ברורה והרצון לשרוד בזוגיות עולה מכל שורה.
          או בקיצור: ''אחלה קטע''.

          הגב לתגובה זו

        • משה יקר! אולי אתה רחוק מכבידות אך תגובתך המפורטת ומכלילה אכן מצביעה (ל''ת)

          איילת, 07/06/06 18:31

          הגב לתגובה זו

        • משה אתה לא כבד בכלל. אתה סתם טיפוס פוץ!!! (ל''ת)

          אלעד, 07/06/06 18:37

          הגב לתגובה זו

    • משה משה, זה אתה? (ל''ת)

      מיכל, 07/06/06 17:14

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אני נשוי כבר כמעט 20 שנה

    גבר, 07/06/06 16:17

    ואני חייב להגיד שטוב מאד שהבנת כל כך טוב את הדברים כל כך מהר.

    עכשיו צריך לדעת שאחרי שמנסים כל הזמן לשנות אחד את השני ולא מצליחים, מגיע הזמן לקבל אחד את השני ולאהוב אותו באמת. לא אהבה כמו שחולמים שזה בעצם לאהוב את עצמך ולעשות את מה שטוב לך ומה שנעים לך. אז מגיע שלב טוב ונעים בחיים.

    חי נפשי, גם חופרת בגב האומלל של בעלך בגלל ''שחורים בגב''?

    אתן מוזרות!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אצלנו רק אני מגהץ

    מפריך תזות, 07/06/06 16:11

    לאשתי האדים הורסים את הבניה בצפורניים שעלו 150 או שהיא עובדת עלי

    הגב לתגובה זו

    • וואי גם אצלנו. אני שונא לגהץ!!

      דוד המגהץ, 07/06/06 17:51

      שמישהו יפתח כבר עסק לגיהוץ.

      הגב לתגובה זו

      • אצלנו רק אני מגהץ

        מגהץ פיליפס, 07/06/06 18:48

        ואצלנו רק הסמרטוט מנקה את הריצפה, ואצלנו רק המטפחת מנגבת את הדמעות ואצלנו רק כרטיס האשראי משלם לקסטרו.

        יחי הבנאליה.
        בקרוב הסרט.

        הגב לתגובה זו

    • גם אצלנו-רק בעלי מגהץ

      ה.א, 08/06/06 09:55

      הוא לא פרייאר,אני עושה דברים אחרים

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    לא רוצה להישמע ביקורתי אבל דבר אחד:

    מגיב פעם ראשונה, 07/06/06 16:11

    זוג שחי חיי זוגיות ואני מתכוון ''חיי זוגיות'' כדאי לו להחליף מצעים פעם בשבוע בערב שבת ולא פעם בחודש כמו שכתבת. אפילו במזמורי שבת מוזכרת הפעולה של החלפת מצעים לכבוד שבת. גם יותר נעים וגם הגייני. חוצמזה אחלה טור כמו תמיד.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    גדול!!! - אם כי אני זה שמגהץ, והיא זו שיודעת כמה יש בבנק (ל''ת)

    נשוי כמעט שנה, 07/06/06 16:01

    הגב לתגובה זו

    • פראאאאייירררר!!!!! (ל''ת)

      ערן, 07/06/06 16:43

      הגב לתגובה זו

    • ואני מעדיף לא לדעת כמה אין לי בבנק (ל''ת)

      דודי, 07/06/06 19:17

      הגב לתגובה זו