• 67.

    פגשתי את נעם בחברוןבשבת אחלה אדם (ל''ת)

    אבירן לוי, 30/08/09 22:50

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    פגשתי את נעם בחברוןבשבת אחלה אדם (ל''ת)

    אבירן לוי, 30/08/09 22:50

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    פגשתי את נעם בחברוןבשבת אחלה אדם (ל''ת)

    אבירן לוי, 30/08/09 22:50

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    באמת מעניין מי החבורה המנותקת

    איפה הם חיים, 09/06/06 01:57

    למה בני בגין חנן פורת ולאחרונה עוזי לנדאו עפו כמו טילים (בכ''ס...) ???
    כמה מנדטים יהיו למפלגה שתרוץ על א''י השלמה??

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    מה זה מאבק בשטח? (ל''ת)

    גם אני רוצה, 09/06/06 01:46

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    שמתם לב שמדור שליפות הוא אוסף של המיטב הכתום

    כלומר זה בעצם, 09/06/06 01:44

    הקיצוני הסהרורי הראשי.
    הבחירה קשה
    קשה מאד

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    עמונה שממונה

    תתפנו בשקט, 09/06/06 01:23

    ויצורים נאלחים גרים בישוב היהודי בחברון

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אם כהנא חסר לו, זה לא ימין קיצוני??

    חוצמזה הכי פשוט, 09/06/06 01:20

    לקרוא לזה ימין לאומני ואנכרוניסטי

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    כל מי שמגיע ל''שליפות'' הוא ימין קיצוני, (ל''ת)

    מסתבר, 09/06/06 01:16

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אי קטן של אמת וחכמה בים של שמאלניות תקשורתית (ל''ת)

    לימור, 08/06/06 22:15

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    כמעט כל מילה זהב

    ציוני מתון, 08/06/06 15:23

    הקשיבו היטב לדבריו. במיוחד על ההיסטוריה.

    הגב לתגובה זו

    • איך באה לידי ביטוי מתינותך?? (ל''ת)

      מאד לא ברור, 09/06/06 01:52

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    נועם ארנון

    יעקב, 08/06/06 10:27

    איש שקול וחכם, אולם לגבי אהוד אולמרט הוא היה מדי פושר, אין סכוי שהוא יחזור בתשובה, מאחר והוא יודע שיתחילו לטפס עליו, הרי השמאלנים במדינה'' כולם צדיקים וישרי דרך''.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לפחות תסווה את טיפשותך

    nili, 08/06/06 08:56

    מסביב לכל מחסום יש דרכים עוקפות ובאין מפריע.
    ואם אתה באמת מאמין שהמחסום הוא זה ששומר עליך, אתה אדיוט אמיתי.
    לך ותווכח בעצמך!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    איזה אדם מבוזבז

    אפרת, 08/06/06 08:48

    הוא צריך להיות משהו גדול,כל מילה בומבה,כבר אין הרבה כאלה היום הוא משתייך למיעוט האיכותי של מדינתינו

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ארץ ישראל השלמה

    מיכל, 08/06/06 08:48

    בעתיד מן הנילוס עד לפרת (בעירק) וכוללת את כל שטח לבנון של היום עד הגבול הטורקי.

    הגב לתגובה זו

    • איתך במאבקך הצודק !

      אם לא שמעת, 09/06/06 01:50

      -הוחלט גם כולל טורקיה !
      אם כבר אז כבר כמו שאומרים

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    אני לא בדעותיו!אבל אחלה בנאדם,באמת!

    קובי, 07/06/06 19:17

    יצא לי להכיר אותו..
    בנאדם חכם משכנע ונחמד

    הגב לתגובה זו

    • שיהיה נחמד וחכם (ל''ת)

      בתוך הקו הירוק, 09/06/06 01:24

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    כתום וירוק זה הצבע שלי! (ל''ת)

    כהנאחמאסניק, 07/06/06 18:00

    הגב לתגובה זו

    • בול קליעה !!

      בול!, 09/06/06 01:59

      יישר כח כמו שאומרים אצלם...

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    התרשמתי לטובה, איש חכם (ל''ת)

    ערן, 07/06/06 16:47

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ביבון.

    יגאל כהן, 07/06/06 15:42

    זהו.
    אמרתי ביבון,אמרתי הכל.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    נעם ארנון - חזק ואמץ! (ל''ת)

    תהילה, 07/06/06 13:17

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הימין הקיצוני מי זה??? אתה...!!!

    פינוקיו, 07/06/06 12:32

     

    הגב לתגובה זו

    • זו התגובה הכי טובה שכתב!!!

      פינוקיו, צפון, 08/06/06 15:14

      ואתה, פינוקיו, השמאל הקיצוני!

      הגב לתגובה זו

      • ואיך היית מגדיר את כהנא שארנון מתגעגע אליו??? (ל''ת)

        צפיחית, 09/06/06 01:27

        הגב לתגובה זו

      • אם אפילו מועצת יש''ע קטנה עליו (ל''ת)

        הוא קצת ימין, 09/06/06 01:47

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    עמונה-גזל

    רון, 07/06/06 12:10

    עמונה היא גזל קרקע פרטית פלסטינית.מעשה זה מסמל את מהותו הגזענית-גזלנית של גוש אמונים.
    לכן היא תפונה.זה בטוח.

    הגב לתגובה זו

    • רמת אביב-גזל

      מתנחל, 07/06/06 16:10

      רמת אביב היא גזל קרקע פרטית פלסטינית. מעשה זה מסמל את מהותה הגזענית-גזלנית של התנועה הציונית.

      ועוד, בעמונה נבנו הבתים על הר טרשים שומם שרק היה רשום בטאבו הירדני (!) על שם איזה פלאח שמת מזמן. בעוד רמת אביב בנויה על חורבות הכפר הערבי שיח מוניס שתושביו גורשו באכזריות ע''י הנוגש הציוני בשנת 48 למניינם...

      לכן ברור את מי צריך לפנות. זה בטוח.

      הגב לתגובה זו

      • והרי מבזק חדשות:מלחמת העצמאות נגמרה. ניצחנו. (ל''ת)

        מבזקן, 08/06/06 14:07

        הגב לתגובה זו

        • אבל אנחנו חיים בסרט ורוצים חומה ומגדל וגאולת קרקעות... (ל''ת)

          מה נעשה?, 09/06/06 01:29

          הגב לתגובה זו

  • 45.

    אבראבנל קורא לך מותק!! עשה טובה לכולנו ותתאשפז (ל''ת)

    המבקרת1, 07/06/06 11:35

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אחי גיבורי התהילה (ל''ת)

    ענת, 07/06/06 11:16

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    כל הכבוד! כל מילה זהב! (ל''ת)

    מיכל, 07/06/06 10:53

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אשריך ואשרי תושבי חברון.......

    משה, 07/06/06 10:01

    אשריכם- תושבי חברון על האומץ והגבורה היום יומית. על המסירות למען כלל האומה. ואשריכם שיש לכם דובר כזה. איש בעל רוח ודעת תורה אשר יודע לבטא ולהוריד את הדברים למעשה. אלוקים יברך אתכם ושיירבו כמותכם בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לארנון,אתה נתפס בעיניי הציבור בימין חיצוני

    תכלס, 07/06/06 08:55

    גם אם זה לא נכון בעינייך ,זה עובדה.
    תעשה חושבים

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מי זה המוזר הזה? (ל''ת)

    אמיר, 07/06/06 08:28

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    נועם ארנון - אדם שפוי

    דוד, 07/06/06 08:20

    מאוד מעריך את האיש הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    שלל התגובות האחרונות נותן הרגשה כאילו רואיין כאן מישהו מרשים במיוחד

    תהיו, 07/06/06 07:51

    אמרת השפר הזאת: ''רדיו קול חי - תחנה נחמדה. אני אוהב לשמוע אותה כשאני באזור המרכז. לצערי לא קולטים אותה באזור חברון, ובשאר חלקי הארץ. למה לדתיים לא נותנים לשדר בארץ הזאת?'' מראה כמה שטויות אפשר להגיד במשפט אחד. גם הגדרת נוער הגבעות ''שובר מסגרות'' זו הגדרה המעליבה את האינטלגנציה (איזה מסגרות הם שוברים בדיוק?), ולמגיבים כאן אין ספק שמדובר ב''איש חכם ורציני'', ''תותח'', ו''אין מה להוסיף''

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    איש חכם ורציני, אין ספק (ל''ת)

    מתנגד מוחלט, 07/06/06 05:06

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    בגדול מסכים- הערה אחת קטנה וחשובה

    דורון, 07/06/06 02:13

    למה נוער הגבעות מזכיר לך את העלייה השניה ולא את תלמידי הגר''א למשל? שהקימו את ראש פינה...
    או את החרדים שהקימו את פ''ת או יצאו מחוץ לחומות ירושלים???
    האם גם לך, נועם ארנון, עשו שטיפת מח שהצליחה? בה ההיסטוריה מתחילה בעליה השניה (שהייתה בסה''כ 2000 איש שמתוכם 95% ירדו מהארץ)
    חבל, נפלת דווקא בהיסטוריה
    מעבר לכך יישר כח ענק!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    איזה תותח! (ל''ת)

    אדיר, 07/06/06 01:32

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    תושבי חברון, באשדוד מעריצים אתכם! תודה שאתם שומרים על קברי האבות! (ל''ת)

    חגית, 07/06/06 00:47

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אנשי חברון ת''א איתכם מכל הלב והנשמה (ל''ת)

    יהודי מתנחלים, 06/06/06 23:33

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    דניאלה מוזמנת לאיבחון יחד עם מתנחלים כי נראה לי שברש''ע יש

    ד''ר שפירא, 06/06/06 23:10

    ריכוז גבוהה במיוחד של אנשים עם הפרעות אישיות.אנשים לא רציונלים,לא ריאליים וכאלה המקדשים אדמה על דם אדם.

    הגב לתגובה זו

    • כרופא עינים לא הצלחתי להבין מה זה

      ד''ר טיכו, 07/06/06 08:19

      האם הכותב/ת ד''ר שפירא מטפל/ת בבי''ח גהה או מאושפז/ת שם??

      אשמח לתשובה בהירה, או שמי שמאושפז בבי''ח לחולי נפש אינו מסוגל לתגובה קוהרנטית ומסודרת.

      הגב לתגובה זו

      • נא להראות 1 תגובה עניינית (רצוי עם משמעות) מימין לפני שכותבים

        ''קוהרנטי''..., 09/06/06 01:40

        נו,כהנא ,מרזל ודניאלה וייס כדמויות מופת - מה נגיד ומה נדבר.
        אישפוז קטן עליכם, אתם זקוקים נואשות לחינוך מחדש במחנה הסגר.

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    חותם על כול מילה של נועם ארנון !! (ל''ת)

    יעקב, 06/06/06 23:02

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מותר גם להנות לפעמים

    אורי, 06/06/06 22:35

    ולו רק מלראות את תגובות השמאלנים ה''דמוקרטים הנאורים'' שמופיעות כאן.
    כשאתם מתעצבנים - טוב לי !!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כל הכבוד נועם!!! ושימותו הקנאים (ל''ת)

    יפית, 06/06/06 22:21

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ירעם אתה קורא את כל התגובות? (ל''ת)

    חגי, 06/06/06 22:15

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    למה כל אחד שמתראיין לדבר הזה בסוף חייב ללקק למדור המטופש? (ל''ת)

    דוד נווה, 06/06/06 22:11

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הם פלשו לפני 1300 שנה? נכון, ואנחנו לפני 100

    -, 06/06/06 21:52

    ואף אחד לא הולך לשום מקום.
    אפשר לחיות פה בשלום,
    רק שמטורפים כמו נועם ארנון וחבריו בחמאס מונעים את זה.

    הגב לתגובה זו

    • אם הם פלשו לפניך, למה אתה עוד פה? (ל''ת)

      לך לאוגנדה, 06/06/06 22:35

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    הומואים דתיים זה פשוט לא הולך יחד???

    הומו דתי, 06/06/06 21:50

    אני הומו וגיליתי את זה בגן!
    אני דתי ומאוד אוהב את השם!
    אז מה? זה לא הולך ביחד? יש דתיים שמדברים לשון הרע, יש כאלה שלא מתפללים יש כאלה שלא הולכות עם כיסוי ראש ויש כאלה שאפילו שמאלנים.
    אני, לעומת זאת, אוהב גברים...

    הגב לתגובה זו

    • יש דתי מדבר לשה''ר, אין דתי מחלל שבת

      אריה, 06/06/06 22:19

      יש הבדל מהותי בין כל בדוגמאות שהבאת למקרה שלך-ואתה בעצמך יודע זאת!עניינית-עצם זה שאתה אוהב גברים זו בעיה, צריך להתמודד, ולא חטא. החטא הוא המעשה! (וודאי הגאווה...)אין הנחות במקרה הזה, התורה לא הסתירה את דעתה...

      הגב לתגובה זו

      • ומה ההבדל ביניהם בדיוק? שלזה התרגלנו ולזה לא? (ל''ת)

        עמית, 07/06/06 09:26

        הגב לתגובה זו

        • אריה- אל תדון אדם עד שתגיע למקומו

          לסבית דתייה, 07/06/06 11:09

          אתה לא יודע באיזה קושי אנחנו נמצאים ולך קל לומר: 'טפלו בבעיה'
          זה לא עובד ככה!!!

          הגב לתגובה זו

          • זה כן עובד ככה , אתה מקל עם עצמך, אין בך כוונה אמיתית לעבוד את ה' (ל''ת)

            רועי, 07/06/06 14:54

            הגב לתגובה זו

            • רועי לבטח ניסה זאת בעצמו ולכן הוא יודע שזה כן אפשרי. (ל''ת)

              עמית, 08/06/06 18:45

              הגב לתגובה זו

    • זה דווקא כן הולך יחד ! אבל ...!!

      רועי, 07/06/06 14:53

      דתי הולך יחד עם רצח
      הולך יחד עם חילול שבת
      הולך יחד עם ניאוף
      הולך יחד עם גז
      הולך יחד עם הונאת דברים
      הולך יחד עם משכב זכר
      הולך יחד עם גילוי עריות
      הולך גם הולך.......
      כי לנו הבחירה.
      אך הבוחר בעיוות גם יאלץ לספוג את עוצמת העונש.
      מה שלא הוך זה לספר סיפורים שה' שבשמים מסכים לזה. כי הוא לא מסכים לזה הוא מתעב את זה. הוא שונא את זה יותר מכל!!

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    כך מדבר יהודי אמיתי, מקורי ישר כוח! (ל''ת)

    זעקי ארץ, 06/06/06 21:29

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    נקודות מענינות . (ל''ת)

    יורי, 06/06/06 21:19

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    תהיה בריא,

    מוש, 06/06/06 21:05

    יהודי יקר שכמוך :)

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לא ידעתי עד כמה אני מסכים עם הבן אדם הזה (ל''ת)

    אבי, 06/06/06 21:02

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    נועם ארנון - פושע, מחרחר מלחמה . nrg יהדות: ביטאון הימין הקיצוני (ל''ת)

    השולף, 06/06/06 20:55

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    סוף סוף יש במעריב מישהו שאני מסכימה איתו

    קרולה, 06/06/06 20:21

    מפתיע העניין...אבל האם התשקורת מתאזנת? לא נראה לי.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ''את התורה אי אפשר לשנות'' לא נכון. עובדה

    מישו, 06/06/06 20:09

    שבתורה יש איסור ריבית מפורש, אלא שהוא לא מתאים למציאות ימינו לכן מצאו מסלול עוקף איסור שנקרא ''היתר עיסקה''. אני לא מכיר אף יהודי שיסרב לקבל ריבית. דהיינו, ברגע שקובעי המדיניות ההלכתית מזהים שינוי במציאות או בידע הקיים ( ראו גם נושא קביעת רגע המוות שהשתנה באופן רדיקלי - ולא אכנס לזה כאן), הם מחפשים דרכים להתמודד עם הפער בין ההלכה למציאות, והדוגמאות שהבאתי הן רק טיפה בים. כך שהקביעה ''את התורה אי אפשר לשנות'' היא פשוט לא נכונה, אלא סתם קיבעון מחשבתי.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ארץ ישראל היפה! (ל''ת)

    מלח הארץ!, 06/06/06 18:51

    הגב לתגובה זו

    • בא לי להקיא משניכם (ל''ת)

      ההתנחלויות, 06/06/06 19:50

      הגב לתגובה זו

    • נועם ארנון - ראשות הממשלה מחכה לך (ל''ת)

      פרדי מרקיורי, 06/06/06 21:08

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    נועם ארנון

    יוחנן פ, 06/06/06 18:17

    לך בכוחך זה והושעת את ישראל

    בתקווה ובגעגועים

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    פשוט אין מה להוסיף. (ל''ת)

    אילנית, 06/06/06 17:38

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    יש להלחם בימין הקיצוני כאלו אין חמאס

    דייויד גילמור, 06/06/06 17:29

    ולהלחם בחמאס כאלו אין ימין קיצוני.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    להקים מדינה נפרדת לדתיים ולפנאטים משתי הדתות-חמאסניקים ומתנחבלים

    ישמור אותי האל, 06/06/06 16:47

    שם יוכלו הקיצונים והפנאטים לדבר בשם אלוהים כמה שירצו, לרצוח זה את זה בשם אלוהים כמה שירצו, להתפלל 4 פעמים ביום (פשרה בין 3 ל 5) , להוליד ילדים עד פיצוץ אוכלוסין כמה שירצו-
    ולתת לשפויים ישראלים ושפויים פלשתינים שאוהבים את החיים לחיות במדינתנו הנפרדת והעצמאית.

    הגב לתגובה זו

    • בזכות תפילותיהם ,שהם גם עליך ,אתה נושם (ל''ת)

      בכלל יא עז!, 06/06/06 18:25

      הגב לתגובה זו

    • אני בשמחה אעבור למדינה הזאת!מדינת יהודה.תוקם על מחצית האדמות שהוקצו

      חילוני.ימני, 06/06/06 21:19

      לנו.
      אנו נכבוש ממנה את ארץ ישראל השלמה.
      אחרי שהמוסלמים יבלעו אותכם בתוכם, אנחנו
      נכבוש את ישראל, ונספחה עלינו .

      ארץ ישראל השלמה, ללא ערבים ושמאלנים !!

      הגב לתגובה זו

      • ח ז ק ! ! ! (ל''ת)

        יפה כתבת, 06/06/06 22:33

        הגב לתגובה זו

      • איזה יהודה? (ל''ת)

        יהודה לוי?, 09/06/06 02:02

        הגב לתגובה זו

    • אבל יש בעיה קטנה...

      רועי, 07/06/06 14:56

      אין פלסטינים שפויים, שם כולם אבל כולם קיצונים.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אנשי חברון, חיזקו ואימצו! אנחנו אתכם!! (ל''ת)

    עמיחי, 06/06/06 16:39

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מרתק! קראתי בשקיקה כל מילה! (ל''ת)

    אבי, 06/06/06 16:08

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    טעות קטנה...

    מתנחל, 06/06/06 15:52

    לנועם היקר, אתה שולף יפה, בגדול אתה אומר דברים נכונים.
    רק דבר אחד קצת צרם לי. כשדיברת על ת אביב ''חם ומזיעים'', ברצוני להזכיר לך שאסור לדבר בגנות ארץ ישראל, ולכן 2 המילים האלה לא היו במקום. אני יודע שלא התכוונת, אבל עם הצדיקים ה' מדקדק כחוט השערה.
    תמשיך לבנות בחברון, אנחנו איתך, נקווה שבאמת תצמח הנהגה ראוייה.
    חזק ואמץ.

    הגב לתגובה זו

    • כנראה שהחום משפיע גם עליך

      אתה אדיוט או, 06/06/06 18:00

      ''כשדיברת על תל אביב ''חם ומזיעים'', ברצוני להזכיר לך שאסור לדבר בגנות ארץ ישראל'', אתה בסדר?

      הגב לתגובה זו

      • נראה לי שהוא התכוון שבתל ביב אי אפשר לנשום (ל''ת)

        בגלל הזימה החמה, 06/06/06 18:27

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    לכל השמאלנים

    אסי, 06/06/06 15:43

    תפיסת עולם צרה חחח הצחקת אותי בור אתה יודע מהי היהדות בכלל??? אפילו אתה לא יודע מי הם האנשים האנשים שמסכנים הכל למען הארץ ששייכת לעם ישראל ניראה כאילו כל השמאלנים נוהגים לעשות הפרדה בין מה שנוח להם לבין מה שלא נח הטיפשות היא שאתם לא מבינים שדין יהודה ושומרון הוא דין כל מדינת ישראל כל מה שאתה נותן לאויב לא יספיק לו זה רק יעצים את הרצון לזכות בהכל ואם אתה חושב שכדאי לוותר על ארץ ישראל השלמה ויהיה שלום אתה חיי בסרט כי כאן אם אתה נותן משהו הם רוצים את הכל הם לא רוצים שיהו בתל אביב ציוניים אז מה אתה מדבר שמאלנים הם אנשים חסרי שכל אנשים בורים שכל קשר בינהם למדינה הוא על רקע כלכלי אל תדבר איתי על רוני היא זמרת סוג ז' העולם החילוני כל כך צר שאתם צריכים להכנס למדור יהודת באמת למה כל ל-4 אתה טיפש גמור לך תילמד היסטוריה בור שכמוך אתה חושב בצורה חולה ול1 יגאל עמיר לא יותר גרוע מאבו טיר ועובדה שנתנו לו להביע את דעתו באתר ובקיצור שמאלנים אל תגיבו פה אתם לא רצויים

    הגב לתגובה זו

    • לך ללמוד לבר מצווה ילד (ל''ת)

      עמי, 06/06/06 17:35

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    קוקריקו...? (ל''ת)

    נוער אמנון, 06/06/06 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אם לא היה שמאלנים לא היה פיגועים וכל שמאלני שנולד אז נולד עוד מתאבד (ל''ת)

    דרור, 06/06/06 15:15

    הגב לתגובה זו

    • שתוק או שנפנה אותך (ל''ת)

      מתנחבל, 06/06/06 16:55

      הגב לתגובה זו

      • השוט והאזיקים כבר מוכנים... בוא, חמוד. (ל''ת)

        צ'רלי, 06/06/06 21:05

        הגב לתגובה זו

      • אתה טועה -נפנה אותו מהשטחים בכל מקרה (ל''ת)

        אם לא ישתוק, 09/06/06 02:05

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    הוא פשוט צודק השמאל יחריב את המדינה לפני החמאס

    מני, 06/06/06 15:09

    כל הכבוד

    הגב לתגובה זו

    • מי שאתה קורא ה''שמאל'' בנו את המדינה הזו. (ל''ת)

      איש, 06/06/06 21:35

      הגב לתגובה זו

      • גם שקר וגם שטות.

        פיש, 07/06/06 09:58

        שקר כי השמאל לא בנה את המדינה. הוא ניכס לעצמו את הבניה בעוד מי שבנה אותה באמת לא חשב שמאל. ה2000 איש שהתחילו את הקיבוצים לא נחשבו למי שבנו את המדינה. דווקא העליות הבורגניות מגרמניה ומפולין שהיו אנשי ימין מובהקים הם שבנו אותה באמת.
        עכשיו שסידרנו את ענין השקר -נניח לשיטתך שהשמאל הוא שבנה אותה.
        מתעוררות 2 שאלות:
        1.האם זה נותן לשמאל זכויות יתר?
        2.האם זכות היתר הזאת היא פשוט להרוס את מה (שלשיטתו) הוא בנה??

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    יש להעמיד לדין את המתנחלים ומנהיגיהם על פשעים נגד עם ישראל והאנושות

    אני מאשים, 06/06/06 15:00

    על 38 שנות מרמה וסחיטה של כל ממשלות ישראל- בלי החלטות כנסת, בלי משאל עם, ובלי בג''ץ

    על בזבוז מדהים של 63 (!@!!!!!) מיליארד שקלים שיכלו להיות מופנים למקמות עבודה, לחינוך, לבתי החולים, למעונות לנשים מוכות, לתשתיות כמו כבישים ורכבות , לתרבות, לספורט, למדע, לאוניברסיטאות ועוד ועוד ועוד ועוד

    על השחרת דמותה של ישראל בעולם

    על התעללות שיטתית באוכלוסייה הפלשתינית

    על סיכול כל סיכוי לחיים נורמליים וכריתת ברית של דתייים-פנאטים וקיצוניים עם החמאס והג'יהאד

    על אלימות והסתה, על יהירות התנשאות שחצנות, גזענות, אטימות

    על רצח אמיל גרינצוויג, על המחתרת היהודית, על ברוך גולדשטיין ויורם שקולניק, על עמי פופר ומחתרת בת-עין

    על המאחזים הבלתי חוקיים, על נוער הגבעות המסומם המוסת והפרוע

    על המשיחיות המטורללת שלכם

    על חטיפת היהודת והתנ''ך לצרכים החשוכים והפשיסטים שלכם

    על רצח רבין

    והכי גרוע - על מאות חיילים ואזרחים שנהרגו בגלל ההרפתקאות המיותרות שלכם בשטחים שנכבשו ב-67' ולא שייכים לנו

    לפני 67' ועידן ההתנחלויות והכיבוש ישראל היתה מקום 1 בעולם בחינוך- במבחני מתמטיקה ומדע (מי שלא מאמין שיבדוק) , היינו חברת מופת מוסרית, עם רווחה וצדק חברתי






    לא נשכח ולא נסלח

    הגב לתגובה זו

    • למה בעצם לא תאשים את ממשלתך ששלחה אותם (ל''ת)

      לשם חלוצים?,-עז, 06/06/06 16:22

      הגב לתגובה זו

      • צודק- אני מאשים גם את כל ממשלות העבר. אבל----------------

        אני מאשים, 06/06/06 17:33

        כמו שאז לממשלה היתה סמכות להקים מאחזים והתנחלויות- בלי כנסת, בלי בג''ץ ובלי משאל עם- כך לממשלה היום יש סמכות לפנות- בלי משאל עם ובלי בג''ץ. (תהיה הצבעה בכנסת ויהיה בה רוב)

        הגב לתגובה זו

        • עליך להאשים ר ק ! את ממשלות ישראל (ל''ת)

          ולא ת'חלוצים!, 06/06/06 18:30

          הגב לתגובה זו

    • תגיד אתה מקבל טיפול? אתה ודומיך לכו לחיות עם הערבים עזבו אותנו בשקט (ל''ת)

      יהודי, 06/06/06 20:59

      הגב לתגובה זו

    • יש להעמיד לדין את השמאלנים ומנהיגיהם על פשעים נגד עם ישראל והאנושות

      לא רק אתה מאשים, 06/06/06 21:19

      על 58 שנים של שליטה והרעלה בעמדות המשפיעות במדינה.

      ביזבוז כספי הקיבוצים שעלו מעל 100 מליארד שקלים ובניגוד לחקלאות המפוארתבהתנחלויות לא הכניסו שום גרוש למדינה רק חובות וגרעונות.

      על דחיקת והפיכתה של המסורת היהודית לפלקלור במקרה הטוב ומוקצה מבחינת מיאוס במקרה הרע.

      על האקדמיה ''הנאורה'' שמעודדת מרצים מחו''ל להחרים את ישראל ועל תעמולה שמאלנית קיצונית ששוטפת את כל הבא בשערי האוניברסיטה .

      על בג''ץ והמערכת המשפטית המסואבת שלנגד עינה עומד ''ההומניות'' בטיפול באוייב ולא של בטחון אזרחי ישראל .

      על התקשורת הלא אוביקטיבית ששוטפת את המוח של מליוני אזרחים בכיבוס מילים ושנאת מתנחלים .

      על תקיעת סכין בגבה של הדמוקרטיה החל משקר לבוחרים וכלה ביצירת רוב בממשלה ע''י פיטורי שרים.

      על הבאת השחיתות לשיאים חדשים בה כל ג'וב ניתן למקורב ,וכל אי יווני לבן של החבר.

      על אלפי קורבמות הטרור שנרצחו על מה שנקרא ''מזבח השלום'' ''במזרח התיכון החדש''.

      על אלטלנה והתותח הקדוש וכל קורבנות המחתרות העבריות שנמסרו לבריטים באצטלה של מניעת מלחמת אחים.

      על קשר השתיקה הנורא בשנות הארבעים ממעשי הזוועה באירופה הנאצית.

      על יפות הנפש והנאיביות המטורפת שתעיף את כולנו לעבר הים.

      על שיתוף פעולה עם טרורסטים וניתנת לגיטימיות לרוצחי אנשים נשים וילדים .

      על תרבות הפריצות והסגידה לגוף ועל זה שילדות בנות 14 שאיבדו את תמימותן לוקחות אמצעי מניעה.

      על זה שחצי ת''א מסוממת מגראס ואקסטזי ושילדים יכולים לרכוש סמים קלים וקשים כאחד במרכזה של עיר .

      על גירוש תושבי גוש קטיף ללא שמץ של רגש יהודי ועשיקתם להלא פיצוי הגון.

      וללא כל זה היינו ללא ספק חברה בריאה ,מוסרית, בטוחה, הוגנת ולא מושחתת ,

      על זה אני מאשים - לא שוכח ולא סולח .



      הגב לתגובה זו

      • תגובה מעולה ולענין!! רק בשניל זה היה שוה (ל''ת)

        להכנס!!!, 06/06/06 22:31

        הגב לתגובה זו

      • תגובה במקום -כדאי לקרוא ולהעביר הלאה. (ל''ת)

        אחד העם, 06/06/06 23:00

        הגב לתגובה זו

      • ענקקקקקקקקקקקקקק אהבתי ! (ל''ת)

        ערן, 06/06/06 23:42

        הגב לתגובה זו

      • דמגוגיה, סיסמאות ששמענו כבר אלף פעם (ל''ת)

        נסה, 07/06/06 11:26

        הגב לתגובה זו

    • אתה שמאלן וטפש.

      אני, 07/06/06 10:00

      מה זה לא נשכח ולא נסלח.???? האם אתה מאלה שצעקו נגד השימוש בשואה ובסמליה?
      לכם מותר??? נבלות סרוחות.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    אכן, עכשיו כבר ברור- דוסים ימנים הם כמו ילדים קטנים ואוטיסטים

    הדת- אופיום, 06/06/06 14:40

    אבל אני רוצה ! רוצה ארץ ישראל השלמה ! למה אי אפשר ? למה למה למה ? אז מה אם יש שם 3.5 מיליון פלשתינים שמתרבים כמו שפנים וחיים בעוני מטורף שרק הולך ומעמיק וכל העולם שונא אותנו בגלל הכביוש ויוום אחד נהיה מבודדים בחרם בינלאומי ? אבל אבא אני רוצה ארץ ישראל השלמה !

    הגב לתגובה זו

    • יש הרבה יותר מליונים ערבים מסביב שחיים בג'יפה אז בא נארז כולנו ונלך (ל''ת)

      מה אתה מזבל לנו, 06/06/06 15:16

      הגב לתגובה זו

    • תגובה לענין (ל''ת)

      חיים, 06/06/06 15:48

      הגב לתגובה זו

    • אכן, עכשיו כבר ברור - חילונים שמאלנים הם נטולי חוש ביקורת עצמית

      החילונות, 06/06/06 18:40

      אבל אני רוצה ! רוצה שלום ! למה אי אפשר ? למה למה למה ? אז מה אם יש 3.5 מיליון פלשתינים שמצביעים בבחירות לרוצחי ילדים, ושוב ושוב דוחים הזדמנויות להקים מדינה, למרות שממשלות שמאל וימין מטורפות נותנות להם עוד ועוד? אבל אבא אני רוצה שלום - רק לא עם יהודים בעלי דעות אחרות !

      הגב לתגובה זו

      • אני רוצה שלום אבל מכיר בכך שזה לא יקרה בשנים הקרובות

        הדת- אופיום, 06/06/06 19:57

        אני רוצה שלום עם העם הפלשתיני ואני חושב שמגיעה לו מדינה עצמאית בשטחים שנכבשו ב-67' אבל מכיר בכך שכל עוד החמאס שולט בעניינים שם וכל עוד הם לא מתפרקים מנשקם , מכירים בישראל ומחנכים את ילדיהם לשלום ולאהבהת החיים -לא יהיה שלום.

        זה לא הופך את ההתנחלויות לדבר מוצדק או הגיוני או מוסרי או נכון מבחינה כלשהי . ההתנחלוית הן האבון הגדול ביותר שקרה למדינה- נסיון לחטוף את היהדות ואת עם ישראל לכיוון המשיחי - בלי משאל עם, בלי בג''ץ, בלי החלטות כנסת וממשלה.

        זה ההבדל בין אדם מפוכח שרואה את המציאות נכוחה ובין אדם דתי שהאמונה מעוורת אותו ומונעת ממנו לראות את המציאות כמות שהיא.

        הגב לתגובה זו

        • כמו שכתבתי - שום חוש ביקורת עצמית

          החילונות, 06/06/06 20:44

          תגיד לי, אדון מפוכח - אתה חושב שאתה ראוי לשלום עם הפלשתינים, כשאתה מעליב את אמונתם הדתית?

          מי שאמונתו מעוורת אותו זה אתה, שברוב עוורונך לא מסוגל לראות עד כמה אתה נשמע כמו קלטת שחוקה: אופיום, דבילים, אוטיסטים, הכיבוש, אסון (סליחה, אבון), משיחי.

          הייתי מתווכח אתך לגבי העובדות (אתה מאמין לי שיש לי מה לכתוב בנושא, או שאתה חושב שאני רק יודע להתפלל כל היום ?) אבל אני בספק אם אדם יהיר, מקובע ומלא מעצמו כמוך יוכל להפנים דעות של אחרים.

          הגב לתגובה זו

  • 3.

    תפיסת עולם צרה

    דוד, 06/06/06 14:40

    אתה מבטא תפיסת עולם צרה,שרואה רק את עצמך,רק את מה שטוב לך ורק את מי שאתה מכיר.
    חברון אינה רק האדמה,אלא גם האנשים:הערבים שגרים בה,שאתה פשוט מתעלם מהם.
    עמונה,אינה רק האלימות של השוטרים
    אלא גם האלימות של בני הנוער הפרחחים על הגגות,שהתחילו אותה.
    במחסומים אתה לא רואה את הסבל האנושי של הערבים,כי לגביך הם פשוט לא קיימים.רק מה שטוב לך-קיים.
    יש בארץ עוד איזורים חוץ מהשטחים,שרוב אזרחי המדינה גרים בהם,ואתה אפילו לא מכיר.גם בתל אביב גרים אנשים ''נורמליים'',מן הישוב,שעובדים ומגדלים ילדים וחיים
    חיים נורמליים.
    ודבר אחרון,מי שלא יודע מי זאת רוני סופרסטאר,מעיד על עצמו שהוא לא שייך לפה.אתה לא חייב להקשיב ולאהוב את השירים שלה,אבל לפחות בשביל הידע הכללי,לדעת מי זאת.
    ככלל,אתה מבטא ראיה צרה מאד של העולם,חד ממדית,יש רק או טוב או רע.
    אבל העולם אינו כזה,יש טוב ויש רע ויש גם המון ביניהם,שהם לא מוחלטים.
    תראה גם אותם.

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכים אתך, אבל האם תפיסת העולם שלך רחבה יותר?

      אבי, 06/06/06 16:51

      האם חברון בשבילך היא גם אדמה וקברי אבות או רק ערבים?
      האם עמונה בשבילך היא גם אלימות המשטרה?
      האם מחסומים בשבילך הם גם הצלת חיי אדם?
      האם אתה מכיר גם את המהר''ם שיף, או רק את רוני סופרסטאר?
      האם אתה (ואני מביא אותך כדוגמה - אני לא מכיר אותך - אבל כל אחד יכול לשאול את עצמו) חי בבועה התל-אביבית שלך ובטוח שאתה מרכז העולם, או שיש לך גם ידע היסטורי ותרבותי על המקום שממנו באת?

      הגב לתגובה זו

      • תשובה לאבי ומשה

        דוד, 07/06/06 08:03

        מה שכתבתם בהחלט מוכיח את מה שאני כתבתי,כי אצלכם יש רק שני מימדים:או שאני יודע מי זאת רוני סופרסטאר ואז (לפי דעתכם) אני בטוח לא יודע מי זה המהר''ם שיף והרב שפירא,או הפוך.
        אז זהו,שיש המון גוונים גם באמצע:אני בהחלט יודע מי זה המהר''ם שיף,וגם למדתי את חידושיו על הגמרא,ואני יודע מי זה האדמו''ר מאמשינוב והאדמו''ר מקרעטשניף והרב אברהם שפירא (שבמקרה יש לנו קרבה משפחתית כלשהיא)וגם
        בשבילי חברון קדושה,כי האבות קבורים שם,אבל יש רצוי ויש מצוי והמצוי הוא שכעת יש שם גם תושבים ערבים,שצריך להתחשב גם בהם.
        וזה בדיוק מה שטענתי,שא''א לסווג אנשים לפי ''או או'',או שאתה ככה,ואז אין לך מושג על השאר,או הפוך.
        החיים מורכבים הרבה יותר מסתם שחור או לבן,ולכן הגישה של נועם ארנון,שרואה רק את הצד שלו ובטוח שהאמת היא מוחלטת רק בצד שלו,היא גישה צרה.

        הגב לתגובה זו

    • זה לא שלך יש...

      משה, 06/06/06 17:48

      מי זה האדמור מאמשינוב או אולי הרב שפירא או עוד עשרות רבנים ואנשי יהדות מובהקים אולי אתה [רק אם לא ידעת] לא שייך לכאן........[ואתה לא חייב להסכים או לאהוב אותם]

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    יש לעצור אותו על דברי ההסתה הפרועים שהוא אומר כאן. חולה נפש מסוכן (ל''ת)

    הוא רוצה עוד, 06/06/06 14:28

    הגב לתגובה זו

    • אבל אני מסכים איתו בכל מילה שאמר,

      איתי, 06/06/06 21:03

      אפילו הייתי מוסיף כמה דומות.

      וכמוני עוד הרבה הרבה אנשים.

      אז כולנו רצח-רבין-ימין-קיצוני ואת כולנו צריך לעצור?

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    בפעם הבאה: שליפות עם יגאל עמיר

    מה עובר, 06/06/06 14:19

    ''רצח ראש ממשלה''? ''עבור'', ''אבישי רב;יב''? ''לא מכיר'', ''פרס''? ''צריך לחסל גם אותו'' וכו'.

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה חושב - שפה זה התשקורת השמאלנית?

      דני האדום, 06/06/06 14:38

      כאן מביאים רק ראיונות איכותיים עם אנשים בעלי קשת דעות רחבה שאינם מתחבאים מאחורי משפטים ארוכים והיסטוריה מסורסת.

      הגב לתגובה זו

      • אני מקווה שאתה ציני, לטובתך

        איתמר, 06/06/06 15:05

        כי ההגדרה ''ראיונות איכותיים'' בקשר לשליפות עם מיטב המתראיינים (''אמילי עמרוסי, גונן גינת ונועם ארנון) הם בדיחה, וזה במקרה הטוב

        הגב לתגובה זו

        • מביאים כאן אמיתות שלא תקרא בשום מקום אחר (ל''ת)

          איתי, 06/06/06 21:04

          הגב לתגובה זו

          • ויש סיבה (ל''ת)

            ד, 06/06/06 21:56

            הגב לתגובה זו

          • בא להקיא מה''אמיתות'' שאני ''לא אקרא בשום מקום אחר'' האלה

            אמיתות? קשקושים, 06/06/06 22:06

            מה יש להגיד, עם אמירות כגון ''הומואים דתיים זה פשוט לא הולך יחד, כמו יהודי שנשא גויה'' לא נגיע רחוק, וגם לא אמרת השפר בנוגע ל''נשים המתוסבכות של מחסום וואטש''. איזה גאון, יא אללה

            הגב לתגובה זו

        • ציני, ציני - אל תדאג (ל''ת)

          דני האדום, 07/06/06 10:45

          הגב לתגובה זו

        • בוא נמשיך...

          אמת חלקית, 07/06/06 17:17

          הדר גלרון, צביה גרינפלד, רינו צרור, יונתן בשיא,סמדר שיר, אליעז כהן ועוד.

          בקיצור תפסיק לבלבל את המוח.

          הגב לתגובה זו

    • למה לא? שיביע את דעתו כמה שהוא רוצה. (ל''ת)

      שמאלן, 06/06/06 14:58

      הגב לתגובה זו

    • בפעם הבאה שליפות עם אבישי רביב (ל''ת)

      סרק סרק, 06/06/06 16:23

      הגב לתגובה זו