• 31.

    גם בצפון בתחילת השבוע וגם בדרום עכשיו..

    גם חי''ר וגם טנק, 03/06/06 13:54

    גם בצפון בתחילת השבוע וגם בדרום עכשיו..
    גם על הטנקים וגם ככוח חי''ר...
    למרות שלוחמי השריון לא מוכשרים ללוחמת חי''ר הם עושים את העבודה על הצד הטוב ביותר

    וכמובן העבודה על הטנקים שאין מה להוסיף ,
    תמשיכו כך

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ישראל זו שצריכה להגיש מחאה רשמית

    חוצפנים, 02/06/06 21:06

    על זה שהם ירו על סיור של צה''ל.
    החיילים התגוננו בצדק ואפשר להבין את חיילנו .

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אצלנו בכפר...

    הנרי ה-8, 02/06/06 20:54

    אצלנו בכפר חושבים שהשקר צף על פני המים...בתחילה אמר דובר צה''ל שהמדובר הוא במחבלים. רק לכשהתברר שאלו הם קצינים מצרים שהיו לבושים במדי הצבא המצרי והיו בשטח מצרים יצאו עם התרוץ : ''הם ירו קודם''... ברור שזו גרסא שקרית. נשמע לכם הגיוני ששלושה חיילים יפתחו באש על כח שריון...?
    על ישראל להתנצל ומיד !
    ממילא יעשו זאת מאוחר יותר. התנצלות מיידית הינה מחווה שתתקבל יפה.

    הגב לתגובה זו

    • לך ולמגזר שלך אין מה לדחוף את האף הכל מה

      100% ציוני בדם, 02/06/06 22:57

      שקשור לבטחון ישראל ראינו כבר לצד מי אתם

      הגב לתגובה זו

    • אצלנו בכפר...

      גאוס הגאון, 03/06/06 00:31

      אצלנו בכפר יש מלא מצטיינים ב5 יחידות מתמטיקה, אז ישבנו יחד ועשינו חישובים כל היום, לבסוף הגענו למסקנה שאם 25% מהמצרים הצביעו לאחים המוסלמים, זה אומר שאחד מכל ארבעה מצרים הוא פעיל חמאס פוטנציאלי (חמאס=האחים המוסלמים), עוד עשינו חשבון אל תוך הלילה וקיבלנו שזה אומר שאחד מכל ארבעה חיילים מצרים הוא חמאסניק פוטנציאלי, עשינו חישובי הסתברות מה הסיכוי ש3 כאלה יימצאו יחד באותה יחידה ומצאנו שזה לא כל כך בלתי אפשרי ש-3 חיילים מצרים תומכי האחים המוסלמים יצליחו לארגן מארב לסיור צה''ל, למרבה המזל הם עדיין יורים כמו ערבים וחיילי צה''ל הצליחו לחסל אותם בטרם יצליחו לממש את מושא תכליתם ''איטבח אל יאהוד''.

      חוץ מזה, שאלה לי לאדון הנכבד והחכם, נניח שפלשנו אל טריטוריה מצרית ריבנוית מתוך כוונות זדון ורצחנו באכזריות שלושה שוחרי שלום, איך הם בדיוק הגיעו 100 מטר אל תוך שטח ישראל והספיקו לירות לכיוון כוחותינו? מה הם זומבים?

      ואם כבר מדברים על התנצלות, מצרים היא זו שצריכה להתנצל, על זה שהיא לא מסוגל לשלוט בצבא שלה ולמנוע מהחיילים שלה לפלוש למדינה שאיתה היא חתמה על הסכם שלום, טוב נו, זה חלק מהקטע של להיות דיקטטורה, עם זה עוד נחיה, חג שמח!

      הגב לתגובה זו

      • בא נראה אם הדברים ההגיוניים כ''כ יחלחלו

        יהודי, 04/06/06 06:20

        למוחות הרופסים של חסידי '' ההתכנסות '' !

        הגב לתגובה זו

    • לידיעת הכפר: החיילים במקור היו שיריונרים, אבל נעו ללא הטנקים

      חיים, 03/06/06 10:39

      ואגב, בכתבה אחרת בנושא באתר זה ממש יש ווידאו ובו רואים את הגופות של החיילים המצרים, בצד הישראלי של הגבול, עם רובי סער לצידם ותרמילים ריקים.

      אז מה עשו המצרים החביבים בארץ ישראל? צדו חוגלות?

      פה בישראל ממתינים בקוצר רוח להתנצלותך, ולהתנצלות 7 ההנרים האחרים...

      הגב לתגובה זו

    • אין שם טנקים , השרינרים הם כוח חי'ר (ל''ת)

      שריונר, 03/06/06 13:50

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    שוטרים או לא, מצרים או לא .

    חי, 02/06/06 20:51

    אם ירו על חיילנינו למה ציפו???

    ממה אנחנו נבהלים?
    שיגישו תלונה על קצינים מצרים שיורים על ישראלים למרות ''השלום''.

    מעניין למה הם לא מטפלים במבריחים הפלסטינים.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    רע מאד. זה לא צריך היה לקרות. (ל''ת)

    אזרח המדינה, 02/06/06 20:40

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אצלנו בכפר...

    הנרי ה-8, 02/06/06 20:21

    אצלנו בכפר חושבים שזה מאד מעניין שכאשר קורה מקרה הפוך אנחנו תמיד זועקים עד לב השמיים. כאשר אנחנו בצד הפוגע תמיד נמצא תרוץ מטומטם, כמו למשל: חשבנו שהם מחבלים...
    הרי מחר יהרגו לנו מטיילים ויגידו שחשבו שהם מחבלים...

    הגב לתגובה זו

    • הסכם השלום קובע: סיני מפורזת

      מור, 02/06/06 21:42

      מכוחות צבא מצריים.על פי הסכם השלום שמצרים חתומה עליו נוכחות של כוחות מצריים מכל סוג שהוא אסורה לחלוטין בחלקו המזרחי של חצי האי.
      עד כמה שאני מבין בגיאוגרפיה החלק המזרחי של חצי האי סיני הוא החלק הגובל במדינת ישראל.
      ועכשיו שאלה:
      מה חיפשו קצינים מצרים במקום שבו על פי ההסכם נאסר עליהם להיות?

      הגב לתגובה זו

      • אזור מפורז

        ריקו, 13/08/06 16:45

        מותרת שהיית 2500 שוטרים עם נק''ל. קצינים אלו לא היו מכוחות הצבא, אלא מכוחות המשטרה.
        אכן, רק ברצועה A, כ-50 קמ מזרחית לתעלה תוכל למצוא כוחות צבא מצריים - והם אגב, יודעים לירות מצויין

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    אתם זוכרים את ראס בורקה?

    משה-ירושלים, 02/06/06 20:01

    אז ירו שוטרים מצריים במשפחות מטיילים ולאחר פגיעה בילדים השאירו אותם להתבוסס בדמם וגם לא אפשרו טיפול בהם.
    מי שיורה על ישראלים ידע שדמו בראשו.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    פלאשבאק מהתקרית בפילדלפי

    ניר, 02/06/06 19:56

    אינני חסיד של קונספירציות .ברם,הדבר דומה מאד לתקרית שהייתה עם הטנק בציר פילדלפי ואשר התרחשה גם לפני פגישהעם גורמים מצריים....

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    שכל השמאלנים פה ירגעו!!! וישתקו!!!

    חייל שמשרת שם, 02/06/06 19:09

    עצם זה ש 3 ספק חיילם ספק קצינים עברו את קו הגבול ללא אישור מדינת ישראל או צה''ל זה אישור חד משמעי לפתיחה באש.....
    בנוסף על כך, הם היו חמושים ועוד עם 9 מחסניות סה''כ....הם לא סתם טעו בדרך....במיוחד אם הם באמת ''קצינים''

    צה''ל לא צריך להתגונן.....המצרים האלה ידעו טוב טוב מה הם עושים.....
    כל הכבוד לחיילים על התגובה שלהם....
    להפך....מדינת ישראל צריכה לשלוח מחאה.....

    בושה וחרפה מה שקורה במדינה הזאת....אין גיבוי לחיילים שקורעים את התחת שלהם ומסכנים את עצמם לשמור עליכם...ציבור ישראל....

    גועל נפש!!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב100% , תתנו גיבוי לחיילי צה''ל (ל''ת)

      לוחם, 02/06/06 19:44

      הגב לתגובה זו

    • השמאל לא נותן לעובדות לבלבל אותו

      אמיר, 02/06/06 20:07

      זה לא חשוב כמה מחסניות היו ל''קצינים'' המצרים.
      זה לא משנה כמה נשקים ומכשירי קשר היו להם.
      זה לא משנה איפה הם היו.
      זה לא משנה מי פתח באש ראשון.

      הדבר היחיד שמשנה הוא שצה''ל הרג ערבים (כשערבים הורגים ערבים השמאל תמיד שותק)

      זאת הידיעה היחידה שמעניינת את השמאל.
      מבחינתם הם מצאו עוד הוכחה לכך שצה''ל גזעני.
      שהמדינה גזענית.
      ושאין לישראל זכות קיום.

      הגב לתגובה זו

    • פששש, בנאדם נשמע מה זה

      רגוע, 02/06/06 20:42

      אז מה, קצינים מצריים, שעוסקים בפטרול הגבול כדי שלא יבריחו נשק/מחבלים/זונות/סמים לישראל חצו את הגבול בלילה. נניח. לא יכול להיות שהם טעו? אנחנו אף פעם לא טועים? זה סיבה לירות בהם? אתה לא קצת חמום? אולי תוריד רגע את הקנה? זה רק אומר שאין לקנות את הסיפור של צה''ל כאילו הם ירו קודם.

      הגב לתגובה זו

      • שמעת על הסכם הפירוז של סיני?

        מיכאל, 02/06/06 21:49

        אם לא, אז בוא ואזכיר לך: בשנת 78 נחתם הסכם שלום בין מצרים לישראל, שבמסגרתו נקבע כי חצי האי סיני יהיה מפורז מכוחות צבא מצריים.
        ההסכם מתיר למצרים להחזיק כוחות סימליים במערב חצי האי. בחלקו המזרחי (זה הגובל בישראל) לא אמורה להיות נוכחות צבאית מצרית בשום צורה שהיא.
        לאור זאת כיצד תסביר את נוכחות הקצינים המצריים באיזור ?
        יש רק הגדרה אחת לתופעה כזו - הפרת הסכם השלום שמצרים חתומה עליו.

        הגב לתגובה זו

        • בעקבות ההתנתקות מרצים הייתה צריכה לפרוס כוחות מחדש

          המסביר, 03/06/06 00:33

          במזרח סיני לבקשת ישראל, מכיוון שמאז ההתנתקות החל זרם של מחבלים פלסטינים להגיע לסיני ולעשות מסלול U-turn אל תוך ישראל מהגבול הפרוץ.

          הגב לתגובה זו

  • 22.

    תגובה ל-18. תגיד פופז זה פרץ+מופז? (ל''ת)

    Nיקי, 02/06/06 19:03

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    על מה הם מוחים?

    סטודנט, 02/06/06 18:34

    מה הם ציפו שנעשה כשיורים עלינו מתוך השטח שלנו?!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הופה הנה ההוכחה שיש שוטרים מצריים בסיני למרות הטרור והברחות הנשק (ל''ת)

    אבי, 02/06/06 17:50

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    they were inside israeli teritory

    ven, 02/06/06 17:35

    If anything it should be egypt that apolegizes for having terrorists in its army and not being able to control its own soldiers.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הם באו לתאם העברת נשק לרשות אך שכחו לתאם זאת אם פופז (ל''ת)

    טורונטו, 02/06/06 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לא ממש ברור.-קודם יורים ואחר כך מבררים במי ירו?.מוזר מאוד (ל''ת)

    @@@, 02/06/06 17:18

    הגב לתגובה זו

    • 17 הגאון בתשובה לשאלתך - כן כאשר יורים עליך אתה משיב אש ולא בודק את

      ש ז ם, 02/06/06 18:06

      מספר ת.ז. של היורה.
      אנא זכור זאת אם תגיע פעם למשמר הגבול - שהרי אנחנו רוצים אותך בריא ושלם

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    למה לעזאזל אין גבול וגדר?

    למישהו זה כדאי?, 02/06/06 16:52

    כבר כמה שנים טובות לישראל יש הזדמנות לקבע גבול, ללא סכסוך קרקעות. גבול שיצמצם הברחות של נשים, אמל''ח ופלילים. למה לא עושים? מי יודע למה? אולי משחדים מישהו כדי שיימנע מעשייה זו? בעיית תקציב? עם זה כנראה נסתדר. אולמרט ופרץ - קדימה לעבודה. תרתי משמע!!!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    סמים, סודנים, מחבלים, זונות..

    שלומי, 02/06/06 16:35

    אפשר להפוך את הגבול ליותר בטיחותי??? כמו בגבול עזה ישראל ....

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אמיר פרץ - אוי ואבוי

    גיל שליט, 02/06/06 16:10

    ומי שצריך לפתור את התסבוכת הזו זה אמיר פרץ ''הביטחוניסט הידוע''. איזה פחד.

    הגב לתגובה זו

    • איברית, אוי ואבוי

      מישהו אחר, 02/06/06 17:04

      (הטעות במתכוון)

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    שר הביטחון נכשל

    חיים לוי, 02/06/06 15:57

    אוי ואווי לנו , במקום לקיים נורמליזציה עם העם הערבי צה''ל נכשל כישלון חרוץ
    מה אומר על כך השר נממונה עמיר פרץ -----כלום.......

    הגב לתגובה זו

    • תפקידו של צה''ל הוא לא ''לקיים נורמליזציה עם העם הערבי''

      הקוסם, 02/06/06 16:34

      תפקידו של צה''ל הוא לשמור על ביטחון מדינת ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • צודק. אין תועלת בצבא ש''נלחם למען השלום''. אנו צריכים צבא שנלחם למען

        מולך השלום, 02/06/06 18:45

        המדינה.
        די להקריב קורבנות-אדם למולך השלום!

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    הים הוא אותו הים

    דוד, 02/06/06 15:38

    אולמרט

    רוץ למוברק תתנצל אין כמו המצרים

    לפני זה תעבור משדרות תבקר בגני

    הילדים קח את עליזה תאכל קוסקוס

    אצל אחלמה מה דעתך?????

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מצרים

    זאב, 02/06/06 15:12

    עם ידידים כמו מצרים מי צריך אויבים

    הגב לתגובה זו

    • להזכירך, אנחנו אלה שהרגנו להם שני קצינים

      הרבנית, 02/06/06 16:46

      ולא להיפך...

      אגב, זאת לא פעם ראשונה. לפני מספר חודשים טנק של צה''ל ירה והרג שלושה שוטרים, כשעמדו בצד המצרי ליד הגדר.
      הסיבה היתה שהמט''ק התבלבל וירה לצד הלא נכון...

      הגב לתגובה זו

      • ולהזכירך הם ירו קודם על חיילינו בשטחנו (ל''ת)

        אני, 02/06/06 18:03

        הגב לתגובה זו

        • ולהזכירך, המטול של האו''מניקים

          התברר כאלונקה, 02/06/06 20:38

          לפני שמאמינים לצה''ל, צריך לבדוק.

          הגב לתגובה זו

          • שב בתצפית בגבול זמן מסוים ואז תבין

            חייל, 02/06/06 21:35

            שככל שאתה חרדחיים שלך, אתה מגיב מהר יותר.

            הגב לתגובה זו

  • 10.

    אני לא מבין. תסבירו לי, בבקשה.

    צבא.., 02/06/06 14:45

    ''החיילים השיבו באש כי חשבו שמדובר במחבלים.''

    ואם היו בטוחים שאלו מצרים שיורים עליהם, לא צריך להשיב אש?
    הצבא השתגע לגמרי?

    הגב לתגובה זו

    • למספר 10 - התשובה הנה

      למספר 10, 02/06/06 15:12

      כדלקמן : 1. אכן, צה''ל השתגע לגמרי. 2. אם חיילים/קצינים מצריים יורים עליך - אתה מנופף להם לשלום, ומאחל להם רוב בריאות. 3. אם מחבלים יורים עליך - אתה מתקשר לאחד מ אירגוני '' השלום '' בישראל, לקבלת הנחיות, ובינתיים אתה מעיין בקוראן, ע''מ לשאוב תעצומות נפש.
      4. כמו סעיף 1 לעיל.

      הגב לתגובה זו

      • גדול... (ל''ת)

        מולך השלום, 02/06/06 15:21

        הגב לתגובה זו

  • 9.

    מדובר לא במצרים ולא סתם מחבלים, כנסו

    אנונימי, 02/06/06 14:39

    מדובר בחולייה של אל קעידה שעשתה מארב לכוח הצה''לי. תקראו בתיק דבקה. המלחמה באיזור עומדת לקפוץ מדרגה. . .

    הגב לתגובה זו

    • 9 צודק, כך כתוב ב''דבקה'' (ל''ת)

      מ''צ, 02/06/06 14:58

      הגב לתגובה זו

    • תמשיך להסתמך על תיק דבקה...

      יוני, 02/06/06 16:15

      כל הידיעות שם מאוד ''אמינות''. אני עוד זוכר, בתקופה שהאמנתי להם, שקראתי שבועיים לפני הקמת ''קדימה'' נאמר שם ברוב פומפוזיות שאריאל שרון החליט לפרוש מהחיים הפוליטיים.

      אגב, שבוע לפני תום המלחמה בעיראק, הודיעה בכותרתו ''תיק דבקה'' כי סדאם החליט לערוק ולנטוש את עיראק. שמענו עליכם.

      הגב לתגובה זו

      • בנושא הפוליטי תיק דבקה כמעט

        אנונימי, 02/06/06 17:23

        תמיד נכשל. בזה אני מסכים איתך. אבל בידיעות של ביטחון ונושאים שקשורים בצה''ל בדרך כלל הם קולעים בול.

        אז נכון שיש להם טעויות, אבל לפחות הם לא מטייחים דברים תמורת אג'נדה מסויימת.

        הגב לתגובה זו

      • משהו יכול להסביר לי מה זה ''דבקה'' (ל''ת)

        אני, 02/06/06 18:28

        הגב לתגובה זו

        • http://www.debka.co.il/ (ל''ת)

          רמי, 02/06/06 18:54

          הגב לתגובה זו

        • תיק דבקה זה אתר חדשות הנה לינק

          קוליקוליי, 02/06/06 18:54

          http://www.debka.co.il/

          חג שבועות שמח:)

          הגב לתגובה זו

  • 8.

    מחאה רשמית?.מי חצה את הגבול..???ערבים פרימיטיבים (ל''ת)

    גורג'י, 02/06/06 14:20

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ח''כ שטיניץ צודק מצרים היא בעייה

    יוסי , ר''ג, 02/06/06 14:13

    או שמצרים אבדה את השליטה בסיני, לא סביר; או שמישהו במצרים מחמם את הגבול. ייתכן אפילו שמחר נשמע מהמצרים או ממקצתם כי ישראל פגעה בחילים מצריים בתוך השטח המצרי. מכשיר הקשר נועד לקשר עם מפקדה עורפית, היכן? העברת חשיש כמו בעבר ההיסטורי מטרתה גם להרוויח כסף גם להעשיר את העולם התחתון הישראלי וכך לערער את המדינה וגם לסמם את הישראלים. עוד מעשה אנטי ישראלי במובהק הנו הגנבת הסודנים, מחר הם יכולים לשנע לנגב אלפי סודאנים ולהציג את ישראל (בתמיכת בוגדים מקומיים) כמדינת אפרטייד שונאת שחורים. מצרים, ברצונו או שלא ברצונו של המעמד השליט, הופת לאט לאט אבל חד כיווני ומתמיד למדינת אוייב פעילה.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    תוצאת הבריחה בפילדלפי היא הוכחה נוספת לכשלון הקונספט של אוסלו

    כבשה מסבירה, 02/06/06 14:13

    פעם נוספת הוכח כי הציפיה שהאוייב יבצע עבורך המלאכה ''בליבג''צובליבצל''ם היא אשליה מסוכנת. לא רק זאת, אלא שאותם ''שוטרים'' (כמעט כתבתי ''פלסטינים'') שהובאו במיוחד בלחצנו לשמור עבורנו על הגבול הישראלי, מסתבר שלא רק שאינם עושים דבר אלא שאף פועלים באופן ייזום ועצמאי בהוצאת פיגועים נגדנו. המציאות המתהווה - חופפת לחלוטין לאזהרות
    הימין ובמיוחד לאלו של ח''כ יובל שטיניץ, כשעל הבעיות האופרטיביות הנובעות מאותו צעד נמהר של בריחה-נוספה כעת גם המתיחות עם הפרטנר המצרי, שבהתאם לתחזיות הימין תוביל בהכרח להרפיית האצבע הנחושה על ההדק של חיילי צה''ל השומרים על הגבול הדרומי. זה יעלה לנו בדם חיילי צה''ל, בהברחות ושעור גבוה יותר של פיגועים מוצלחים, כשהדיבידנדה שנשלם על-כך - הרעת יחסינו עם מצרים.
    היידד, צדקנו שוב!!!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אם הם קצינים מצרים

    חי, 02/06/06 14:09

    מדוע פתחו באש על חיילי צה''ל??

    סיפור מוזר!

    הגב לתגובה זו

    • אתה מאמין שהם פתחו באש?

      תחזקנה, 02/06/06 14:47

      אז אתה לא במיוחד חריף שכל.

      הגב לתגובה זו

      • אתה מאמין שאלו באמת קצינים מצרים?

        אורי אברהם, 02/06/06 17:42

        אז אתה לא חריף שכל...

        אם אלו קצינים מצרים שרצו לחצות את הגבול, מדוע לא עשו זאת דרך המעברים המוגדרים ומדוע לא הודיעו לצה''ל? וממתי קצינים הולכים ברגל? בדרך כלל הם באים בג'יפים, לא?

        הגב לתגובה זו

        • חצי האי סיני אמור להיות מפורז!

          אוריה החיתי, 02/06/06 21:35

          רוב המגיבים פה שכחו, או אינם מודעים לעובדה שבחלקו המזרחי של חצי האי סיני - כלומר האיזור שגובל עם ישראל- נוכחות של צבא מצרי אסורה על פי הסכם השלום הישראלי מצרי שנחתם בקמפ דייויד.
          לאור זאת מפליאה העובדה שקצינים מצריים נמצאים באיזור שעל פי ההסכם אסור להם לשהות בו.

          הגב לתגובה זו

    • אולי כי הם לא פתחו באש. חשבת על זה?

      שאול, 02/06/06 14:51

      לא צריך להאמין לכל דבר שצה''ל אומר. אלה לא דברי אלוהים חיים.

      הגב לתגובה זו

      • המצרים לא פתחו באש

        גאראבט, 02/06/06 21:56

        הם ''רק'' הפרו את הסכם השלום שמצרים חתומה עליו.
        אולי אינך מודע לעובדה שעל פי הסכם השלום הישראלי מצרי נוכחות של כוחות צבא מצריים אסורה לחלוטין בחלקו המזרחי של חצי האי.
        לאור העובדה הזו אתה מוכן להסביר לנו מה אנשי צבא מצריים חיפשו באיזור שבו אסור להם להיות?

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    שיקפצו המצרים האלה,

    צח, 02/06/06 14:04

    יותר טוב שישמרו על הגבול מהצד שלהם,הסתומים האלה...

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    בגבול מצרים יש גדר (ראה תמונה)

    יעקב, 02/06/06 13:57

    אם יש קטע בלי גדר הקו בו עובר הגבול אינו ברור כלל וכלל.
    התחושה שלי שמדובר בפשלה ממדרגה ראשונה.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    המצרים ממהרים להגיש מחאה

    אילן, 02/06/06 13:36

    ישראל צריכה להגיש מחאה במקום להתגונן.
    המחבלים המצרים חדרו לשטח ישראל עם אמלחים הציבו מארב לסיור
    שלנו ופתחו באש ובזריקת רמונים. חטפו מה שהגיע להם.

    הגב לתגובה זו

    • למה היו צריכים 9 מחסניות? (ל''ת)

      זרחיה אלברט, 02/06/06 13:59

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    שפוי מי שמאמין לגרסת הצ''ל

    וסים, 02/06/06 13:30

    רק בן אדם שפוי יכול לקבל את גרסת צה''לת הרי לא קשה להבחין בין אלה שנהרגו לבין אחרים. אותו פושע שהרג אותם אמר לעצמו שני ערבים פחות לא מזיק.. ואומרים שיש צדק בעולם האכזרי..

    הגב לתגובה זו

    • תגיד, אתה לא לובש מדים מצריים בטעות (ל''ת)

      א, 02/06/06 13:38

      הגב לתגובה זו

    • יש צדק, מחבלים הולכים לגיהנום

      הקוסם, 02/06/06 13:40

      גם אם הם לובשים מדים של קצינים, כדאי שתתרגל.

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      רפי בר, 02/06/06 13:43

      זה אף פעם לא מזיק שני ערבים פחות.

      הגב לתגובה זו

    • אתה חולה נפש

      ג'קי, 02/06/06 13:45

      תנחומים למישפחות ושלא ידעו עוד צער.

      בכתבה נאמר שהם ניכנסו לשטח ישראל וירו לעבר כוחותינו ריאשונים.

      אף אחד לא רוצה להרוג ערבים.

      הגב לתגובה זו

    • תה סתם חמור אם אתה באמת מאמין שעל סדר היום בצהל (ל''ת)

      יש כוונה לרצוח, 02/06/06 13:47

      הגב לתגובה זו

    • מה...???

      אבישי, 02/06/06 14:03

      תגיד, ואסים, אתה אידיוט מדופלם או סתם טיפש??

      הגב לתגובה זו

    • לא התבלבלת? שפוי זה דבר חיובי, יחסית (ל''ת)

      חיים, 02/06/06 14:05

      הגב לתגובה זו

    • עוד פנטזיה מזרחית

      מצעדנו ירעים, 02/06/06 21:08

      מתי תפסיקו לפנטז ותלמדו לחיות בשלום עם ישראל?

      הגב לתגובה זו