• 106.

    חבורת קמיקזות..

    ישראלית, 08/06/06 09:51

    עשו עבודתכם כחברי כנסת והוכיחו את עצמכם כנבחרי צבור. מה ההתבכיינות הזו?
    ובכלל מי אמר שאתם חייבים להשאר?
    מדוע לא התמודדתם על תפקיד ראש המפלגה? מי שלא לוקח סיכונים לא מצליח.
    למפלגה הצביעו בזכות פרץ לא בזכות וילנאי.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    למה הם שונאים את פרץ?

    אפרת, 05/06/06 21:18

    זה לא השד העדתי. זה הסנוביזם שלהם בגלל השכלתם הגבוהה.הם לא מבינים איך הוא עלה לגדולה? הנימוק הוא גנב מפלגה, מכסה על תסכול עמוק שלהם שמפתח ההשכלה נשבר על ידי פרץ. הנה קם אדם מוכשר מהם בלי תארים בלי קריירה צבאית, ויכול להם.הם יעשו הכל כדי להפילו ולבחור משהוא משלהם. לפחות עם תואר שני.לא קולטים שהוא תקוות העבודה.סנוביזם זו הבעיה.בהצלחה פרץ.

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    לתת לברוורמן תפקיד ולפרק את החמישיה (ל''ת)

    משה, 03/06/06 19:11

    הגב לתגובה זו

    • שיסע לאמריקה ויאסוף כספים בזה הוא גדול. (ל''ת)

      מגיב, 04/06/06 10:55

      הגב לתגובה זו

    • יש לו תפקיד הוא חבר כנסת בזכות פרץ (ל''ת)

      חבר כנסת, 05/06/06 21:19

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    למורדי העבודה לא תצליחו להחזיר את ברק. לא ניתן. (ל''ת)

    אילן, 03/06/06 17:37

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    איזו פוליטיקה מלוכלכת. אולמרט שלא תעיז ללכת בדרך הזאת. נפגין נגדך. (ל''ת)

    חנוך, 03/06/06 17:35

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    חפשו את האישה היא רוצה להיות שרה. בחרה בברק ונכשלה כמוהו.

    נעים, 03/06/06 14:24

    חכי לו אולי הוא עוד יחזור.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    וילנאי נהיה משמיצן ולא יותר,האחרים תפסו טרמפ (ל''ת)

    קורא, 03/06/06 14:03

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    ''אני אחליט אני אנווט.''את זה קבלתם ברצון.למה? (ל''ת)

    זוכר, 03/06/06 12:48

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    מורדי העבודה מבזים את עצמם. (ל''ת)

    אריה, 03/06/06 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    כבל תהיה מזכיר במשרה מלאה. עליך לבנות מפלגה ולנתרל את המתוסכלים (ל''ת)

    ארי, 03/06/06 08:34

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    פרץ הצליח לבחור את הצוות הטוב ביותר מבין חברי העבודה. טוב שלא בחר ב

    חבר העבודה, 03/06/06 08:32

    בחמישיה המתוסכלת.בדמוקרטיה יש למנהיג גם זכויות.לבחור את האנשים אתם יעבוד.הגיע זמנו של העורך דין של המפלגה לעזוב. הבקרת שלכם מצוצה מהאצבע.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    מורדי העבודה קחו דוגמה מגדולים מכם

    יועץ, 03/06/06 07:03

    1.לובה אליאב הלך להיות סניטר וכתב על כך ספר אחר כך הקים את ניצנה.
    2.אוריאל רייכמן חזר לעבודתו דוגמה לברוורמן.
    3. אחיו של יתום נתן דוגמה ליצירתיות.4 אפרים סנה מביא תועלת.
    ואתם מביאים רק נזק בשם הדמוקרטיה אותה אתם נושאים לשווא.

    הגב לתגובה זו

    • ויוסי שריד הלך לקרית שמונה להיות מורה ומצנע לעירת פתוח.

      איש העבודה, 03/06/06 10:10

      כל החמישה צריכים להיות מביאי תועלת ולא בכינים.לא בחרו בכם אז מה? פרץ המנהיג לא הפנמתם. יש לו הזכות המלאה להקשיב ולהחליט אחרת ממה שאתם חושבים. הצוות שלו מעולה.אתם לא חסרים שם.

      הגב לתגובה זו

    • קראו מורדי העבודה את 95 ותקבלו רעיונות טובים. (ל''ת)

      קורא, 03/06/06 17:38

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    ''מורדי העבודה נפגשו בחשאי''. היכן נמצאת חשאי? (ל''ת)

    אברום, 03/06/06 01:42

    הגב לתגובה זו

    • חשאי אצל אביטל בבית.נהיתה גברת מפורסמת.זה מה שרצתה. (ל''ת)

      יודע, 03/06/06 07:08

      הגב לתגובה זו

      • ולא תסלח לפרץ שלא בחר בה לשרה.איפא היא ואיפה תמיר (ל''ת)

        אחד העם, 03/06/06 16:53

        הגב לתגובה זו

  • 93.

    עמי איילון,הערכתי אותך יותר.כמה אתה מאכזב (ל''ת)

    יוסי, 03/06/06 00:21

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    5 בלונים מנופחים. אנחנו ואפסנו עוד במסווה של דואגים למפלגה.

    מכאל, 03/06/06 00:21

    כל אחד מהם פרימדונה. כל אחד מהם לא קיבל תפקיד, כל אחד מהם רואה עצמו לפחות שר אם לא ראש ממשלה, כל אחד מהם לא סובל את פרץ בלשון המעטה.אביטל ויתום אנשי ברק מובהקים.הם ממש שונאי פרץ מראש. ברוורמן העמיד פנים ושחק עד שלא קיבל תפקיד. חבר כנסת קטן עליו. בסך הכל נסיון של אספן כספים, וניהול אוניברסיטה. וכבר מורד.וילנאי מזמן היה צריך ללכת הביתה.לא קלט את גודל כשלונו.אילוןלא גאון הדור.וככה הורסים מפלגה שמנסה להשתקם אחרי מפלת ברק, מצנע ופרס.אתם עוכרי מפלגת העבודה.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    איפוא אתם שרי העבודה? מדוע אינכם מגיבים.? שתיקה כ....

    מתפקד חדש, 02/06/06 23:55

    שרי העבודה חיבים להגיב מול המתקפה המרושעת של החמישה בהשראת ברק.אם לא תתאחדו סביב פרץ זה סופכם וסופה של העבודה.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    ברוורמן דאג לעצמו לתפקיד באוניברסיטה יש לו לאן לחזור שיחזור

    דן, 02/06/06 23:45

    שימשיך לגייס כסף. את זה הוא יודע הכי טוב לעשות.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    לכל הסולידרים למינהם -מסכנים או צבועים?

    חופשי, 02/06/06 23:34

    אל תהיו סולידרים לאף מקום או מפלגה או אדם אלא רק לעצמכם ובפרט שכל ה''סולידרים התמימים'' הרוצים לשמור על המפלגה,יודעים ואף שותפים למעשי המרמה והזיוף חלוקת הכספים והבטחות בעת ספירת הקולות ובנוסף מערךנוסף גדול ביותר של מעשים שהשתיקה עליהם יפה, אך ידועה!
    רבותי סולידריות למפלגה כזו מעוררת רחמים על אנשים בין אם היו אקטיביסטים ובין היו פסיבים ועומדים התור למימוש הבטחות לצורך שתיקה וסולידריות. הרחמים צפים עליכם משום שאתם בכלא כלא של עבדים עם אמונה לאנשים ולאיזה אנשים?!
    יש אפילו שחלקכם ביצעתם תפילת תיקון, למי?! אה - לאלוקים ומה נאמר על גזילה רמיה על תתמוסר שבין אדם לחברו, מסכנים צבועים ! הכל זמני עם איזה אלוהים הולכים לישון בלילה?
    אגב גם אם מומשו לכם הבטחות ומשכורתכם משומנות, אז מה על הבריאות?!
    רק אנשים שהתיקון- מצפון והאלוהים הפנימי שלו ביחס שבין אדם לחברו ובכלל זה שמירה על צדק ומוסר רק אנשים כאלו זוכים למה שאין להרבה אנשים במדינה שלנו, זוכים לאותה חרות אמת! שאין לצבועים ולנגררים אחר אלוהים זר ..... ללב הנושם חופשי!

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    למורדים, קראו את התגובות ותבינו שנכשלתם. בקרת בתוך הבית ולא בתקשרת.

    יוסי, 02/06/06 22:39

    לא תצליחו להפיל את פרץ.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    תמונה קבוצתית עם גברת . שניים שניים והיא בתווך.

    הצופה לעבודה, 02/06/06 22:36

    הגברת הכיזה שנסיונה וכשוריה מתאימים לתפקיד שר. ממש צנועה. עוד לא שמענו על כשוריה הגדולים. כן, היא עבדה עם ניצולי שואה, וזה יפה,אבל תפקיד שר? נו באמת.אז היא ממורמרת. ברק אולי הבטיח לה הרים וגבעות. לא פרץ. ברוורמן? שב ועשה משהו בכנסת, רק התחלת כבר אצה לך הדרך? וילנאי איש טוב שהפוליטיקה לא בשבילו. יתום אגו גדול ופה ענקי.איילון רק הגעת, כבר מורד.ורוח המרידה של ברק הלוזר מרחפת על פניכם ולא נותנת מנוח. הוא מקווה להבנות מכם. תשכחו. פרץ מנהיגכם בסגנונו וטוב שכך.

    הגב לתגובה זו

    • ברק אכן מנסה להכות. המורדים הם שליחיו. שוב חרקירי? (ל''ת)

      חנן, 02/06/06 22:58

      הגב לתגובה זו

    • איך הם הסתדרו יפה לצילום. ממש מקצועי. (ל''ת)

      רועי, 02/06/06 23:51

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    פרץ, ענה להם. השב מלחמה שערה. אלה רודפי כסאות. (ל''ת)

    אוהד פרץ, 02/06/06 22:08

    הגב לתגובה זו

    • העבודה האבודה בגלל קבוצה כזאת. תנו לפרץ לעבוד בשקט. תעשו משהו מועי

      אוהד העבודה, 02/06/06 23:06

      יפי נפש, המפלגה בראש מעינם. נו באמת! הכסא בראש מעינם, הפרסום בראש מעינם, סלוקו של פרץ בראש מעינם,איזה גועל נפש להתפלץ. וזה גם בשם הערך דמוקרטיה. איך נשאתם לשווא את שמו של הערך הזה.מגיע לכם סילוק ממפלגת העבודה.הלוואי שתעזבו.

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    אתם חושפים את יתרונותיו של פרץ

    מנחם בן יצחק, 02/06/06 21:33

    מתן וילנאי - נכשל, נכשל, נכשל... וממשיך בערשת פנים פאטתית לנסות את מזלו. דני יתום - נכשל, נכשל, נכשל: צה''ל, מוסד, מיפקד הארגזים שיכול היה לנהל ביד רמה - אילו רק היה לו את זה... אבל אין לו. עמי אילון: אופורטיוניסט וציניקן שזנח את ''המפקד הלאומי'' באמצע הדרך, חזותו פאתוס ו-Dogma ותוכנו תאוות שררה מסוכנת. אבישי ברוורמן: שנורר מוצלח - ושחצן לא חכם במיוחד. קולט אביטל??? מה זה??? ואלה האנשים שמסייעים יותר מכל לחשוף את יתרונותיו של עמיר פרץ. שאגב - לא הצבעתי עבורו אבל עכשיו אני מתחיל להבין שאולי טעיתי.

    הגב לתגובה זו

    • 85 עם כל מילה שכתבת הזדהיתי.אביטל לחמה למען ברק וחושבת עצמה לגאון (ל''ת)

      מגיב, 02/06/06 22:01

      הגב לתגובה זו

    • צודק 100 אחוזים

      דלית גוטמן, 03/06/06 10:18

      גם אני לא תמכתי בעמיר פרץ - אבל ההתנהגות הנלוזה של החמישיה, עליה דיווחתם בכתבה - ממש מעוררת סלידה. אכן, אף אחד מהם עדיין לא הוכיח עצמו בחיים הציבוריים. יושרם האישי בסוגיה זו מוטל בספק רב. יש כאן ריח רע, רע מאד, של התנשאות אשכנזית מזעזעת. בזכות החמישה הזו, גם אני מתחילה לראות בעמיר פרץ דברים טובים שלא הייתי מודעת להם עד כה. באו לקלל - ויצאו מברכים. טפשים.

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    מורדי העבודה לא מבינים שהם כורים בור גדול לעצמם

    ש.לוין, 02/06/06 21:01

    מי שלא למד לקח ממה שקרה בליכוד לא מבין מה הוא עושה.
    אז לא קיבלתם ג'ובים כי אין עכשיו לכולם מה קרה אתם ברוגז אתם רוצים את השררה בכל מחיר. אז מה אתם אומרים עכשיו'' תמות נפשי עם פלשתים'' הקונספירציה רק תביא אתכם לעברי פי פחת, המרידה הזו תחליש את מפלגת העבודה ואתם תצאו ממנה עם הזנב בין הרגליים ותלכו לאולמרט שיעשה מכם צחוק אחד גדול.
    אז כדי למנוע את הבדיחה הזו תחשבו טוב טוב ותרדו מהעץ עליו עליתם ותחפשו מוצא אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    המורדים עלובים מנסים לשבש את ניסיון פרץ לבנות מפלגת שילטון סולירית!

    תנו גיבוי, 02/06/06 13:53

    זה לא סודי שלאחר העריקה לקדימה, מוסדות המפלגה מלאים באנשים שבעצם עבדו עבור קדימה בבחירות . פרץ צודק! אם רוצים לבנות מפלגה שתהיה מפלגת השלטון בבחירות הבאות צריך מוסדות דמוקרטיים אך סולידריים ץ המורדים מחפשים הון פוליטי ואינטרסים אישיים . פרץ - ישר כח!

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    בקשה אישית מאבישי ברוורמן ועמי איילון

    עדו, 02/06/06 13:52

    מכל החמישייה אני פונה אליכם מכיוון שרק אתם ראויים. דני,מתן ואהוד ברק ביזו את עצמם ואת המפלגה בחצי השנה האחרונה ותרמו בין היתר לתחושת המיאוס של הציבור מהמפלגה.
    מנהיגות ואמון לא בונים על סקרים (תהיו בטוחים שלביבי היו סקרים מעולים על כל צעדיו וצעדי המורדים) וגם לא על מחנה או קבוצות מקורבים במערכת המפלגתית(שוב תראו לאן ביבי הגיע עם מנהיגות כזאת)
    מנהיגות לא בונים על ידי חתרנות, מנהיגות לא בונים על בכיינות - זוהי מורשת פרס שלמזלנו הוקאה מהמפלגה. מנהיגות בונים על ידי עשייה. עשייה פרלמנטרית, עשייה מדינית , ועשייה חברתית. - זו הייתה דרכו של יצחק רבין ז''ל, זו היתה דרכו של בן אהרון ז''ל.
    כואב הלב לראות אותכם, אתם שנמצאים בלב הזירה הפוליטית. עיני כל העם מסתכלות עליכם - ובמקום לבחור בדרך העשייה הפוליטית אתם בוחרים בדרך העסקנות המחנאית של דני יתום,אהוד ברק,מתן וילנאי ויועצי האחיטופל שלכם.
    הבוחרים מצפים ממכם להמשיך בדרך הנכונה, על אף הקשיים. יתכן שהדיבידנד לא יהיה מיידי. יתכן והבחירות לראשות המפלגה יערכו רק בעוד שלוש שנים. בסופו של יום מה שיכריע את הכף זה הדעה הציבורית על כל אחד מכם ועל פועלו.
    החתרנות הזאת, והחברים המשונים שבחרתם ללכת איתם לא מסייעים לכם, ופוגעים גם במעמדה הציבורי של מפלגת העבודה. אם אינכם רוצים לסיים כמו שימעון (שתמיד ניצח בפוליטיקה הפנימית ומעולם לא ניצח בבחירות) השכילו נא לנצל את הבמה שקיבלתם כראוי

    הגב לתגובה זו

    • יפה כתבת אבל ברוורמן ואילון גם הם לא ראויים כי הם דואגים רק לעצמם.

      אהוד, 02/06/06 23:49

      שניהם הפכו מנופחי אגו והראו את פרצופם האמיתי. בזה אינם שונים מכל השאר.לא הייתי רוצה לראותם בתפקידים בכירים .

      הגב לתגובה זו

    • אכן קצנו בברק שדרדר בשטיקים שלו את העבודה.ה5 ממשיכים באותה דרך. (ל''ת)

      מגיב, 03/06/06 00:24

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    בסוף תגמרו כמו מורדי הליכוד בחוץ

    עמית קציר, 02/06/06 11:30

    נמאס מכמות האגו הנשפכת מכל חבר כנסת כזה או אחר, מה לעשות אין מספיק כסאות בשולחן המשלה , אתם רצים לכנסת כי להיות פרלמנטרים ולא שרים תפנימו, שנית חברים יקרים אל תשלו את עצמכם כל אחד ממכם דואג רק לאינטרס שלו , ולו ברוורמן או איילון וכמובן הזונה הפוליטית וילנאי (להזכירכם הדיל עם פרס) היו יושבים עתה מאחורי שולחן הממשלה ,הם היו נמנים עם מקורבי פרץ ולא היו מסתכלים אחורה.
    אם מפלגת העבודה חשובה בעינכם ,תתחילו לקבל את מנהיגה שנבחר ע''י 100000 אלף איש ואחר הביא לה 19 מנדטים בבחירות , אילולא ושינוי החברתי אותו הוא מביא אף אחד ממכם לא היה מצליח להתקרב ליותר מעשרה מנדטים.
    נמאס לנו כבר לשמוע שרק טובת המפלגה מובילה אותכם ,כולנו יודעים שהמניע זה התחת שלכם , תתחילו להפנים שנמממממאאאאאאסססססס לנו ממורדים רוצים יציבות ומנהיגות לא אגו .

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה אמת לאמיתה. חבר שחצנים מחפשי כסאות. (ל''ת)

      דודו, 03/06/06 00:26

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    תרשמו לפנכם! 10 חכי''ם מהעבודה יעברו לקדימה ו 5 מהליכוד

    מקור מהימן., 02/06/06 11:16

    לא מאמינים? ימים יגידו.

    הגב לתגובה זו

    • שיעברו אז מה? תופסים כסאות של טובים מהם.

      מגיב, 03/06/06 07:58

      קדימה תצתמק. עובדה שלא ניצחה כפי שרצתה.משחק הכסאות.

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    פרץ יוביל תפנימו.גם פוטין לא יודע אנגלית. מתרגמים אותו. (ל''ת)

    חנן, 02/06/06 09:27

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אביטל המרת על הםוס הלא נכון. לכי לברק , אותו את רוצה להחזיר. לא תצ

    אוהד העבודה, 02/06/06 09:24

    תצליחי.הסוס האמיתי שלך גמר.איך הבושה לא מכסה אותך.???? אמרת שאת מסתכלת סביב ואין בלתו. יש וזהו פרץ.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אני חוזר לליכוד. המורדים שם עדיפים בעיני

    איתי, 02/06/06 09:14

    ברחתי מהבית והצבעתי קדימה ומסתבר שבתים אחרים (קדימה, עבודה...)הרבה יותר גרועים ופתאום הבית הקודם כבר לא נראה כל כך גרוע ואפילו מתגעגעים לקצת אידיאולוגיה.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    סתם שתו לליכוד את הדם, כולם רוצים ג'ובים (ל''ת)

    הים אותו הים, 02/06/06 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    בעיני עדיפה מרידה אידיאולוגית על כסאולוגית

    אולי בכל זאת יש, 02/06/06 09:04

    אם כבר יש מרד, אז עדיף המרד שהיה בליכוד על המרידות שאנחנו רואים עכשיו בקדימה ובעבודה. בליכוד לפחות מרדו במנהיג על שסטה מהמצע המפלגתי ומעמדתו בבחירות ואילו עכשיו המרד הוא על כיבודים.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אם עמי איילון רץ מול פרץ (שכשל בבחירות) אני מצביע לעמי! (ל''ת)

    מתפקד עבודה, 02/06/06 08:11

    הגב לתגובה זו

    • אם עמי איילון ימשיך בחתרנות אני לא אצביע לו

      אפי, 02/06/06 10:42

      יואיל עמי איילון לתפקד שנתיים כחבר כנסת וחבר ועדת חו''ב, לפני שהוא רץ לראשות המפלגה. לא שפרץ גרוייסע מציאה אבל נמאס לי להצביע כל שנה על יו''ר. עבור עמי אני אצביע אבור הליימכים שהוא אוסף סביבו כמו וילנאי, יתום ואהוד ברק בחיים לא.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    חבורה של צבועים !

    סמי, 02/06/06 01:52

    מעניין האם הם היו נפגשים אם הם ממונים לתפקיד שרים או תפקידים יוקרתיים !
    זו חבורה של פוליטיקאים עלובים ואנשים קטנים ותו לא !

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אמיר תעמוד בפרץ בפני החתרנים שרוצים לכפות את רצונם על המפלגה (ל''ת)

    יצחק, 01/06/06 23:02

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    ללא ביקורת עצמית. ללא בושה.

    אלון, 01/06/06 22:37

    דני יתום עמד בראש המפקד הכושל, איבד שליטה, לא ניהל אותו - וכמו בצבא ובמוסד: ברח מאחריות. עמי אילון מעולם לא עשה משהו בחיים הציבוריים חוץ מלדבר ולהפקיר את ''המפקד הלאומי''. אבישי ברוורמן הוא שחצן ואינפנטיל שצריך לחזור לשנור. וינלאי וקולט אביטל - אין מלים. אתם חבורה מתנשאת שהורגלה להאמין כי המלוכה אכן ניתנה לכם. אני לא בחרתי בעמיר פרץ - אבל אני בז לכם. כשלונכם וחוסר ההגינות הציבורית שאתם מפגינים - רק חושפת את יתרונותיו של פרץ שהיו נסתרים מעיני זמן רב.

    הגב לתגובה זו

    • חוסר הגינות? - צבוע

      אחד שראה, 02/06/06 23:39

      צבוע שכמותך חוסר הגינות מילה עדינה לעומת הפשע בליל הפרימרייס, שם היתה הגינות נכון צבוע! מדובר על המדינה שלנו ולא על ג'וב שקיבלת והנך נדרש להצדיקו עלוב שכמותך!

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    כל הכבוד למורדים !!!

    תמר סטולרו, 01/06/06 22:37

    כל הכבוד לכם!, סוף, סוף המפלגה שלי ''לשעבר'' חוזרת להיות דמוקרטית ולא נותנת לעמיר פרץ לעשות במפלגה דיקטטורה. הגיע הזמן שיראה שהוא לא כל יכול במפלגה שממש גנב אותה..תמר סטולרו מהרצליה

    הגב לתגובה זו

    • לא ניתן לכם להחזיר את המפלגה לימי הסכינאות והחתרנות

      בוז לחתרנות, 01/06/06 23:00

      מי שרוצה למרוד ולפעול לפי מורשת החתרנות של פרס שילך לקדימה. כן אני מדבר אליך אהוד

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    עמיר פרץ לא ראוי

    עובד עירית לוד, 01/06/06 21:55

    הזהרנו אתכם מהאיש לפני הבחירות.
    אני מכירים אותו היטב. הוא דואג רק לעצמו וכולו פוזה.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    פרץ תהיה חזק, הם מגעילים (ל''ת)

    פרץ אוהבים אותך, 01/06/06 21:46

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    הצביעות, השקר, הנסיון לסלק את פרץ, במסווה של דאגה למפלגה בושה וחרפה

    זמיר, 01/06/06 21:32

    מעולם לא התכסיתי בושה כמו למשמע הדאגה הצבועה למפלגת העבודה של החמישיה הקאמרית הזאת. חתרנים אחד אחד. אביטל ויתום מראש שמו רגל לפרץ. הם היו עם ברק ותמכו בו. שנאתם לפרץ ידועה.ברוומן במקום לעזוב לאוניברסיטה שלו הפך למי שהאגו עלה לו לראש. איילון אצה לו הדרך.וילנאי מזמן היה צריך להסיק מסקנות ולצאת מהפוליטיקה. נכשלת חבר.למד ממצנע והבא תועלת ממשית.
    במקום לגבש את המפלגה אתם הורסים אותה. פרץ על אפכם וחמתכם.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אפילו לנהל עיר לא הייתי נותן לחמישה האלה. (ל''ת)

    מגיב, 01/06/06 21:19

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ביתה של אביטל הפך לקן צרעות.

    חנן, 01/06/06 21:16

    עם כמוכם באמת יש לחשוש לעתידה של המפלגה.הציון הנמוך הוא בגללכם. אין בכם טיפה של אמינות.באמת, אכפת לכם מהמפלגה? אכפת לכם מהכסא שלכם.. אתם הסכנה ולא אף אחד אחר.
    וילנאי ממך אנחנן מתרחקים. פקח עיניך. אתה לוזר גדול. הבטחת ברב אמינותך שאתה תנצח. הצחקת אותנו.מוטב שתלמד ממצנע ולך לנגב או תמשיך את מפעלו של אביך ז''ל.

    הגב לתגובה זו

    • ל- 65 יש בך בכלל אמינות נוכל שיודע

      צדיק, 02/06/06 23:46

      בגלל שכמותך המדינה תלך פאייפל ואיך יולי תמיר ושות גנבו קולות ולא צייצת? על אמינות אתה מדבר? מפלגה שעושה הפוך על הפוך לא פלא שהמדינה נראית כמו שנראית . מה לגבי '' אמינות '' של שרי מפלגת העבודה לנוכח שביתת חולי הסרטן , כשהג'ינג'נה שלהם היתה סל תרופות? איפה היית במערך התגובות, סליחה בטח טרם חלית?!, עלק אמינות!

      הגב לתגובה זו

      • לידיעתך פרץ היה עם השובתים (ל''ת)

        מגיב, 03/06/06 14:10

        הגב לתגובה זו

  • 64.

    ראיתם אותם? כל אחד מסתכל לכוון אחר. כל אחד אגו .אין נחת מכם (ל''ת)

    ימית, 01/06/06 21:04

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    עוד חרקירי לעבודה .אחד לא הספיק.

    אוהד העבודה, 01/06/06 20:58

    העבודה עוד מלקקת את תבוסתה הגדולה מתקופת ברק.קצת חזרה לדרך המלך וכבר בקעו הנחשים החדשים שבאו להקיש אותה.אתם קשקשנים באצטלה של דמוקרטים. חברתם נגד פרץ בלי שום סיבה. לא ניתן לכם.

    הגב לתגובה זו

    • אוהד עבודה, כמה כסף קיבלת בעת

      אמינות, 02/06/06 23:48

      ספירת הקולות בפרימרייס ואיזה ג'וב קיבלת? ממש דמוקרטיה!

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    השתן עלה לראשם של החמישה. שבו בשקט ותראו שאתם ראויים להיות חברי כנס

    רמי, 01/06/06 20:50

    כבר ? מה מגיע לכם? הגברת טוענת שמגיע לה להיות שרה. נו אז היא טוענת. יולי ראויה ממך גבירתי. נפגשת עם מוברכ וכבר מגיע לך? אין לכם שום סיבה להתגולל על פרץ חוץ מתאוות השלטון שלכם, ושנאת פרץ. לא ניתן לכם חרקירי נוסף למפלגת העבודה. הביתה.

    הגב לתגובה זו

    • ל- 63 יולי תמיר לא ראויה

      ראה הכל!, 02/06/06 23:52

      ואם היא ראויה בעינך אז הנורמות והערכים שישלטו הם נורמות קשות של פשע אתה רוצה ילדים פושעים? כמה כסף קיבלת מתמיר בעת ספירת הקולות ופגיעה באושיות הדמוקרטיה, מושחת?

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    חבל על הזמן שלהם!!

    חיים, 01/06/06 20:45

    בואו נאמר שחמשת המורדים מנצחים מה יקרה מפלגת העבודה תתפרק ובבחירות הבאות הם יהיו כמו מרץ.היגיע הזמן להעיף מכנסת ישראל את מתן וילנאי המוגבל והעילג ואת חברו הטוב דני יתום האפס ולצרף אליהם את קולט אביטל שמחפשת גנרלים ואת עמי איילון המיוסר והחושב שילך לחשוב במקום אחר.אבישי ברוורמן קורץ מחומר של ראשי ממשלה אסור לו להיות עם חבורת המוקיונים.בהצלחה למפלגת העבודה אני דווקא אוהב את עמיר פרץ .

    הגב לתגובה זו

    • ברוורמן דואג לעצמו יפה מאוד. שיגבה תרומות למען המדינה. (ל''ת)

      אחד העם, 03/06/06 14:12

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    זורקים אבן על באר ששותים ממנה מים.

    תומך העבודה, 01/06/06 20:42

    לא לתרום באתם. צבועים שכמותכם.
    באתם להרוס.
    באתם כדי לסלק את פרץ.
    חוסר הנחת היא מכם, כך אומרים לכם הבוחרים.
    ההשראה שלכם היא מברק שיחלום על פרק ב. הוא גמר וגם אתם לא רצויים בלשון המעטה.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    רמטכ''ל,סגן רמטכ''ל, שני אלופים

    עמי מירון, 01/06/06 19:38

    שכחו את הכלל הכי בסיסי בחי''ר - לא יורים בתוך הנגמ''ש
    תתביישו

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    יש ואפשר שאנו מתחילים לראות את הסוף ,ואין זה חזיון ! (ל''ת)

    אמנון בן-יהודה, 01/06/06 19:03

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    החמישיה הפותחת את חיסול העבודה. (ל''ת)

    יורם, 01/06/06 18:52

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    מה הם רוצים? תשובות משוערות.הוסיפו

    אשר, 01/06/06 18:50

    לחסל את פרץ
    להביא הגינות לקן הצרעות,אבל הם עצמם צרעות
    תפקידים, תפקידים ושררה
    להביא לעצמם פרסום
    לנטרל את פרץ
    לחנך לתרבות הדיבור. ביחוד יתום.
    להשתלט על המפלגה
    להבריח את שאריות בוחריהם בזה כבר הצליחו. לא בגלל פרץ ב ג ל ל כ ם נעזוב העבודה.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    פרץ-סופך קרב

    זאב, 01/06/06 18:50

    סופו של איש הצרחות והמגאפונים קרוב יותר מתמיד. האיש לא ראוי להיות שר ומנהיג מפלגה. הוא עסקן הסתדרותי נחות,מסית פועלים מקצועי. אין לו כל הבנה בנושא הביטחון ובנושאים מדיניים אחרים. כבשת מפלגה בדרי מרמה וכזב, הנח לה ולך לדרכך.אינך ראוי.

    הגב לתגובה זו

    • זאב הוא חיה רעה. מי אתה ? מי שמך לקלל את פרץ? (ל''ת)

      מגיב, 01/06/06 20:44

      הגב לתגובה זו

    • זאב זאב, אתה הוא הלא ראוי. של נעלך. (ל''ת)

      מרי, 01/06/06 20:52

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    ברוורמן תגיד תודה לפרץ אתה מחזיר רעה תחת טובה.

    איש באר שבע, 01/06/06 18:37

    לא נאה לך להיות חבר כנסת. בושה

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    תנו שם לתמונה אתם מוזמנים.קראו

    צלם, 01/06/06 18:31

    חמשת המוסקטרים
    חמשת הלוזרים
    חסרי מנוח והגינות
    נולדה חמישיה
    אנחנו העבודה
    עבודה בעינים
    את פרץ נחסל, אתך הבוחר
    אנחנו מלח הארץ
    גברת אחת וארבעה אדונים עומדים לשרותך הבוחר. אנחנו נטהר אנחנו נשלוט

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מפלגה בלי ידיאולוגיה

    חבר מפלגה, 01/06/06 18:24

    ותיקי המפלגה עם ידיאולוגיה אינם עוד בן החיים מה שנשאר הם אנשים מבוגרים הקולות שהביא עמיר פרץ הם קולות של אנשים ללא ידיאולוגיה אנשים שרצו לאניש את ביבי ,בפעם הבא לא יהיה ,מפלגת העבודה תשאר בהיסטוריה של מדינת ישראל בלבד

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מילא,וילנאי,יתום אבל איילון?חבל,מעריך אותו מאד (ל''ת)

    יוסי, 01/06/06 18:22

    הגב לתגובה זו

    • לאיילון עלה השתן לראש (ל''ת)

      מגיב, 01/06/06 20:59

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    תמונה קבוצתית עם גברת.כל הלוזרים של העבודה בהשראת הברק הלא מבריק

    עמית, 01/06/06 18:19

    הגברת מתה להיות שרה היא גם אוהבת נסיעות, וגם מתה על ברק. האדונים,לא נאה להם להיות חברי כנסת. קטן עליהם. הם מינימום רוצים לשלוט על העבודה. הם מחשיבים את עצמם. אנחנו אוהדי העבודה מגנים אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    חיסול פרץ זה לא מרד, מה זה? לא ניתן לכם לחסל את פרץ. (ל''ת)

    אוהד פרץ, 01/06/06 18:13

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    בליכוד אחרי 40 מנדטים ונסיגה החל ריב

    שפיץ, 01/06/06 17:17

    העבודה לא הפנימה שהיא מפלגה בנסיגה, מפלגת שלטון שגוררת עצמה לשוליים.
    מפלגה עם מספר מנדטים כמו ליברמן צריכה לבדוק את עצמה מול הציבור ולא מול הכיבודים .

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    פרץ עמוד בפרץ אל תתן לחמישה פתחון פה. יש לך זכויות כמנהיג (ל''ת)

    אוהד פרץ, 01/06/06 17:11

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מלחמה מכוערת של תומכי ברק אביטל ויתום וילנאי לוזר וברוורמן ואילון ח

    אבי, 01/06/06 17:08

    חוצפנים. קולט ויתום אנשי ברק כבר לבשו חליפות יחד עם ברק. אינם יודעים להפסיד בכבוד. עוד לא הפנימו את כשלונו הענק של ברק. וילנאי הוא לוזר אמיתי. איש כמוהו היה מביא תועלת רבה לא בפוליטיקה.ברוורמן רק הגיע בזכות פרץ וכבר מרים ראש תתביש.ועוד גנרל שכבר חושב שמגיע לו להיות ראש ממשלה. הורסי העבודה ומחריביה. לא אצביע לכם יותר. תשארו בלי מפלגה.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לפחות בליכוד המרד היה על עקרונות (ל''ת)

    רובי, 01/06/06 17:05

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    כרוניקה של מרד ידוע מראש

    דן, 01/06/06 17:00

    ברוורמן ועמי איילון חזקים יותר מהיו''ר שלהם.פרץ פועל מתוך רגשי נחיתות וחוסר בטחון.יש כאלה שיש להם את זה ויש כאלה שאין להם את זה.לפרץ אין את זה,הוא לא מספיק כריזמתי והוא חסר נסיון,ורק המחשבה שאחד כמוהו רוצה להיות ראש ממשלה גורמת לי לויברציות לא טובות בגוף.

    הגב לתגובה זו

    • לך לטיפול. (ל''ת)

      דנה, 01/06/06 21:00

      הגב לתגובה זו

    • פרץ שם את כולם בכיס ואתה צריך מסאז' (ל''ת)

      די לחתרנות, 02/06/06 12:36

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    השישיה מחסלת את העבודה לסלקם ומהר (ל''ת)

    איש העבודה, 01/06/06 16:58

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    למה כולם יורים על פרץ? אויבים מחוץ ומבפנים.

    פרץ נכנס לבונקר, 01/06/06 16:58

    אוי לא! בשבוע בו ירו על פרץ בביתו בשדרות, מתכנסים חבריו למפלגה ויורים אליו מבית.
    בשבוע שעבר החליף איתו ראש הממשלה אש.

    נוצר הרושם שכולם יורים עליו, וכתבנו חוזרים ומזהירים שלחיזבאללה טילים המגיעים עד באר-שבע. מה יהייה? נחכה עד שגם האיראנים ירו לעברו? שר-הבטחון צריך לסדר לעצמו דחוף חופשה/סיור בחו''ל. פה ימצא רק צרות!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אנשי ברק בהשראתו מרימים ראש בלי סיבה.

    מאוכזב, 01/06/06 16:55

    אי אפשר יומם ולילה להתחשב בדעתכם. אתם אנשים מתוסכלים שלא קבלו תפקיד וכל אחד מכם חושב שהוא מלך. אתם ממש קטנים. אביטל רק שרה רוצה להיות, פחןת מזה לא נאה לה. מגיע לה לכוכבת הזאת. מה עשית בבחירות יחד עם פרץ? הראת לו את עבודתך. יפה אז מה? המשיכי בה ולא תהיה תפארתך על הדרך הגרועה להתבלט. לכי לברק. עשי עוד טיול ושתקי. זו סתם נטפלות חסרת שחר.

    הגב לתגובה זו

    • קולט אביטל אשת עשייה

      אוהד מפלגת העבו, 02/06/06 23:59

      ויותר מכל אדם חכם עם הרבה יושר אישי ואנטלקטואלי. כן היא ראויה יותר ובטח מהאנשים האחרים אשר אינם ישרים ובינהם אתה!

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    אולמרט אני מאוד מכבד אותך! אם לא רעיון ההתכנסות וההתנתקות אני היתי

    אוהב ישראל, 01/06/06 16:54

    שוקל לבחור בך. והיו לך סיכוים מאוד גדולים !
    ההתכנסות רק מפלגת את העם ! זה ההפך
    הגמור לרעיון שלשמה היא נועדה !
    בבקשה ממך, תחזור בעצמך !

    בבקשה !

    ואם אפשר תחזיר אלינו את גוש קטיף שלנו .


    הגב לתגובה זו

  • 39.

    5 לוזרים עם אגו גדול ועם ברק שממשיך לעשות ברדק. (ל''ת)

    אראל, 01/06/06 16:49

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אמרנו לכם!פרץ לא יכול לנהל ולהתנהל,אין יציבות מוחית!! (ל''ת)

    המאבחן, 01/06/06 16:48

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לא מתאים ללא אשכנזי לעמוד בראש העבודה , ולא (ל''ת)

    ישלימו עם זה, 01/06/06 16:44

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מורדי מפלגת העבודה=מורדי מפלגת הליכוד=יענשו כמו מורדי הליכוד (ל''ת)

    חתרנים ב. נלאים, 01/06/06 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לא הצבעתי פרץ - אבל אני ממש בז לכם!

    אלון, 01/06/06 16:29

    דני יתום עמד בראש המפקד הכושל, איבד שליטה, לא ניהל אותו - וכמו בצבא ובמוסד: ברח מאחריות. עמי אילון מעולם לא עשה משהו בחיים הציבוריים חוץ מלדבר ולהפקיר את ''המפקד הלאומי''. אבישי ברוורמן הוא שחצן ואינפנטיל שצריך לחזור לשנור. וינלאי וקולט אביטל - אין מלים. אתם חבורה מתנשאת שהורגלה להאמין כי המלוכה אכן ניתנה לכם. אני לא בחרתי בעמיר פרץ - אבל אני בז לכם. כשלונכם וחוסר ההגינות הציבורית שאתם מפגינים - רק חושפת את יתרונותיו של פרץ שהיו נסתרים מעיני זמן רב.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לך. מסכים עם כל מילה. (ל''ת)

      מגעב, 01/06/06 16:48

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם כל מלה. הורסים את מפלגת העבודה. מגעילים! (ל''ת)

      yael, 01/06/06 17:05

      הגב לתגובה זו

    • אלון כל הכבוד. אביטל ויתום יש הרבה מילים לגנותם

      מגיב, 01/06/06 17:32

      אביטל ויתום הם אנשי ברק, שבר חשבו שהם מנצחים ברב חוצפתם. אביטל מסתבר אוהבת לנסוע יחד עם ברק התאהבה בנסיעות ובשררה. ליתום יש פה גדול למדי וחוצפה גדולה. למה שלא יהיה יצירתי כמו אחיו ויעזוב אותנו. כל אחד מהחמישיה עם תאוות שלטון שלא באה למימושה. תודה לאל. ברוורמן שיחזור לבאר שבע ווילנאי צריך להפנים את כשלונו.

      הגב לתגובה זו

    • אני איש מרץ המביט בדאגהבהתחסלות העבודה. ברק ממשיך להכות בה (ל''ת)

      איש מרץ, 01/06/06 17:34

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    חברי הכנסת

    ישקה, 01/06/06 16:26

    מתי ניראה חקיקה שתפקיע את הבעלות על המנדט של חברי הכנסת ותחזירו אל המפלגה בה בחרנו. נמאס ממשחק הבחירות שלאחריו מתאספים האופורטוניסטים אצל כל המרבה במחיר.

    הגב לתגובה זו

    • לחמישיה אתם מבזים את העבודה רק בגלל יצר השלטון שלכם שלא סופק. (ל''ת)

      יוני, 01/06/06 17:00

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    כל הכבוד למורדים !!!

    תמר סטולרו, 01/06/06 16:23

    כל הכבוד לכם!, סוף, סוף המפלגה שלי ''לשעבר'' חוזרת להיות דמוקרטית ולא נותנת לעמיר פרץ לעשות במפלגה דיקטטורה. הגיע הזמן שיראה שהוא לא כל יכול במפלגה שממש גנב אותה..תמר סטולרו מהרצליה

    הגב לתגובה זו

    • בוז למורדים

      יעקב קינן, 01/06/06 16:38

      עד שסוף כל סוף עזב את המפלגה שלי מזה 40 שנה החתרן הבלתי נלאה הנצחי נולדו חמישה חתרנים בלתי נלאים חדשים

      הגב לתגובה זו

      • כל מילה בסלע. מגעילים אחד אחד. (ל''ת)

        מגיב, 01/06/06 16:57

        הגב לתגובה זו

        • פרץ אני איתך במאה אחוז (ל''ת)

          קורט אייזנר, 01/06/06 19:16

          הגב לתגובה זו

    • בוז למורדים! איכסה!! (ל''ת)

      moshe, 01/06/06 17:06

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    זהו, נשבר הזין מהערב רב ! אני סופית עברתי למחנה הימין

    שי, 01/06/06 16:13

    טוב, כמו שאני מכיר את המנטליות השמאלנית, אני בטוח שאתם לא תאמינו לי . אני בעצמי

    לפני חודששים לא היתי מאמין לאחר, אם היה מספר לי ששינה את דעותיו ב105 מעלות( טוב היתי מעט מתון ..) מהשמאל לימין . הערב רב הזה כבר עבר את הגבול, אני לא יכול להחזיק את הזעם כלפיהם בפנים יותר !

    במקרה אמא שלי עברה במקום הפיגוע בתל-אביב, שעה לפני הפיגוע עצמו, ובמזל היא ניצלה. הטרוריסט פשוט יכול היה לחסל אותה , הם פשוט שונאים אותו, ורוצים לחסל את כול נו בגלל שאנחנו יהודים .

    כמעט כול יום הם יורים לעברנו . והערבים ישראלים משליטים טרור בשכונות שלהם .
    ומבצעים מעשים מאוד אכזרים (לפני כמה ימים היתה כתבה על 6 שאנסו ילדה עם מוגבלות, בצורה מאוד אכזרית .) בנגב הם משליטים אלימות . בירושלים הם מאוד אלימים ומתנקלים לבעלי עסק יהודים .

    אני יודע שזה לא כולם, אבל זה הרוב. אלימים. הם רובם מתנגדים לישראל. חלק גדול תומך בחמס (החמס !), למה להתכחש לזה שאי אפשר לחיות איתם ? פשוט אי אפשר . צריך לעשות פירוד . עדיף עכשיו, לפני שיספיקו לבצע עוד פשעים . ועכשיו דעת הקהל העולמית גם כן מבינה שהערבים מאוד מסוכנים. עכשיו זה הזמן .

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    פרץ הביתה

    אלי, 01/06/06 16:08

    פרץ עסקן זול שחייב ללכת הביתה הוא גנב מיפלגה שהקימה את המדינה אני מקווה שאולמרט יעיף אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מה קרה? לא שרים? אוי אוי אוי (ל''ת)

    מנהיג פרץ, 01/06/06 16:07

    הגב לתגובה זו

    • לא מוניתם להיות שרים?? מורדים גועלים!!! (ל''ת)

      yosi, 01/06/06 17:08

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    סוף סוף מנהיג. העבודה השתחררה מפרס, שכיבה אותה בשנים האחרונות

    פרץ בראש, 01/06/06 16:07

    מורדים הבייתה

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    חמשת הליצנים

    שלו, 01/06/06 16:06

    כמו חמש הבלונים מסיפור הילדים המפורסם ''מעשה בחמישה ''בלונים,
    גם סופם להיתפוצץ ,ולפנות מקומם לאלו,שיקבלו את מנהיגותו של פרץ ויובילו את ישראל לשלום ,בטחון,והתנערות מהכיבוש...

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    המורדים מייצגים ימין כלכלי- אינטרסים של תעשיינים

    בעד חברתיות, 01/06/06 16:06

    לכם פרץ לא מתאים לכם

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    ווהשאר איפה הייתם בשביתת חולי הסרטן? זה לא עניין אותכם

    בחרתי פרץ, 01/06/06 16:05

    פרץ מעולה

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    העם רוצה פרץ .מורדים החוצה. נראה אם תקבלו מנדט (ל''ת)

    פרץ נהדר, 01/06/06 16:05

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הרי הצבענו לרווחה -וקיבלו שמשון הגיבור -עבודה בעינים (ל''ת)

    מתפקד מתוסכל, 01/06/06 15:59

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אם רצה פרץ את תיק הרווחה יכול לו-בטחון זה אחלה פוזה לראשות ממשלה -ע (ל''ת)

    על גב המסכנים, 01/06/06 15:58

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    פרץ הבטיח תיקים חברתיים למפלגה-ואף לא אחד מהם שם -שקרניים (ל''ת)

    נפוליאון השקרן, 01/06/06 15:57

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    המומחה לשביתות -אחראי על בטחוננו ...

    אבי כ., 01/06/06 15:49

    כך אנו נראים ...
    דיון עיניני הוא כבר מזמן לא כאן.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    סתאם שאלה: יכול להיות שכל הנפגשים אשכנזים? לא..בטח דמיינתי (ל''ת)

    אשכנזי/ספרדי, 01/06/06 15:45

    הגב לתגובה זו

    • טמטום חוצה גבולות

      סתם שאלה, 01/06/06 16:16

      מטומטמים יכולים להיות גם מזרחים וגם אשכנזים. מי שעוד נתפס לענין הגזעני, כנראה שלא תהיה לו תקומה ותקוה.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    פרץ אמר שהוא קובר את השד העדתי-אז למה תומכיו ממשיכים בגזענות? (ל''ת)

    שי, 01/06/06 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לוזרים......בי בי בי בי בי בי נתן-יה-הוא! (ל''ת)

    @כספומט, 01/06/06 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אבישיי ברוורמן בן-גוריון הדיגיטאלי

    מטטרון, 01/06/06 15:08

    מי חלם על אוניברסיטה שכזאת מי חלם שהמונים יגיעו ברכבות לנגב מי חלם על בננין רק ל- HITECH מי חלם על פארק ביוטכנולוגי פרס?! פרץ?! אולי כן

    אבל אבישי ברוורמן הגשים את החלום אבל לא בשלמותו בואו ניתן לו להמשיך את העשייה במישור הלאומי

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אבישי לא להתייאש הדרך ארוכה...

    מטטרון, 01/06/06 15:07

    לא להתייאש אבישי הדרך ארוכה אך מחייבת אותך לתת תקווה לאזרחי המדינה,האמת הפנימית של כל אדם אחר הייתה מביאה אותו לאן שהגעת אנחנו מאחורייך ועוד רבים אחרים

    עמיר פרץ עוד יחפש עבודה בהסתדרות - כסיל שכמותך פרץ

    הגב לתגובה זו

    • הדרך הארוכה מתחילה מישיבה של שנה כח''כ

      אחיעזר, 01/06/06 15:25

      ולא על ידי תככנות אם טיפוסים נאלחים כמו דני יתום, אהוד ברק ומתן וילנאי.
      אבישי - תלחם על תקציב הנגב והגליל, תלחם על הגדלת מסגרת התקציב, תלחם למען תהליך השלום. בעוד שנה או שנתיים, אם נלחמת טוב, אנחנו ניתן את קולנו לך בהמוננו.
      אם תלחם על כיבודים ותחתור כנגד אנשי המפלגה אנחנו לא נעריך זאת, ודרכך ליו''ר תחסם.

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    ברוורמן בנה את BGU הוא יבנה גם את ISR

    מטטרון, 01/06/06 15:06

    תנו לאבישי את התמיכה וקבלו את המדינה בחזרה
    כל אזרח מוזמן לאוניברסיטת בן-גוריון לצפות במעשיי הקסם שהתחוללו פה ב- 16 שנה האחרונות
    מי שרוצה סיור מודרך מוזמן ליצור קשר

    הגב לתגובה זו

    • שיחזור לאוניברסיטה. היתה לו דוגמה טובה. (ל''ת)

      רון, 02/06/06 23:13

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    חבורת חמשת האפסים מנסה להתחיל לחתור

    רם, 01/06/06 14:53

    תמשיכו לפנטז ותקבלו את המכה שלכם בקרוב מאוד אשכנזים צבועים.

    הגב לתגובה זו

    • מטריד איך אנשי פרץ רואים את העניין כגזעני בלבד ולא מוכנים לקבל את

      דוד, 01/06/06 15:27

      העובדה שיש ביקורת עניינית על פרץ, שנושא במשרת שר בטחון מלי שיש לו את הכישורים המינימאליים לכך. אז תנו לי לחדש לכם משהו. גם אם פרץ היה אשכנזי גרוזיני או סיני הוא עדיין היה איש קטן, קטנוני ונקמן שאינו מתאים לכהן כשר בטחון!

      הגב לתגובה זו

    • ל 14

      שין, 01/06/06 15:35

      לפי תגובתך רואים שאתה אנאלפבית חסר תקנה
      תסתכל במילון אצל השכנים מה פרוש המילה

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    קודם כל תפנימו - פרץ ליצן

    אנונימי, 01/06/06 14:51

    אח''כ תבינו שהכל אבל הכל מותר כדי להעיף אותו כי הוא רמאי

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הפוליטיקה הישראלית נודפת ריח צחנה מכל הכיוונים

    ש.לוין, 01/06/06 14:48

    לאן שלא ניפנה בפוליטיקה הישראלית נריח ריח של צחנה. קודם זה היה הזובור שעשה שרון לשקרניהו ועכשיו שניהם בחוץ אחר כך החברים החדשים של קדימה פליטי ובורחי מפלגת העבודה, אבל קודם היו המורדים בשרון עכשיו המורדים בעבודה. כולם מורדים ממרידים תאבי בצע שלטון ושררה מי שלא קיבל ג'וב או לא תואם את מערכת הציפיות שלו מתחיל לבחוש בקדירה המצחינה של מפלגתו. כך הפכה הפוליטיקה הישראלית לסחי אחד גדול ומאוס.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    חזרנו אל בורות המים המסריחים ...

    בורות המים..., 01/06/06 14:25

    אותם בורות מלאי נחשים ועקרבים ,של מלחמות בין עדתיות.שכל כך אפיינו את מפלגת העבודה ,הלא היא מפאי שהיתה פעם מפלגת העובדים והנה היום קמים להם חמישה מבכירי המפלגה,שצווארון לבן בוהק להם שהחליף את הכחול של העובדים.
    זו הדרך שבה מתחילה המפלגה להתפלג ...

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אסור להפקיד את בטחון המדינה

    פרשנדתה, 01/06/06 14:22

    בידי ראש ממשלה מושחת ושר בטחון
    שקרן וגנב דעת.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מפלגת העבודה

    צדיק, 01/06/06 14:22

    מפלגה למען העניים מיקרת לחם וחלב

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    כל הכבוד לפני שנמחק מהמפה כמו הליכוד (ל''ת)

    ליאת עמר, 01/06/06 14:22

    הגב לתגובה זו

    • אם לא הבנת עד עכשיו, מה שמחק את הליכוד זה מורדים כמו החמישייה הזאת (ל''ת)

      עמי, 01/06/06 14:47

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    נו עמי איילון אתה באמת חושב שעדיף את ליברמן בממשלה?

    אלי, 01/06/06 14:13

    אבישי ברוורמן,עמי איילון וקולט אביטל תקשיבו וותקשיבו טוב.
    אני בוחר של המפלגה. אני אמרתי לסוקר שאינני מרוצה מתפקודה של המפלגה בחודש האחרון. אבל, אם מישהו מכם חושב שאני מוכן לקבל בעיסקת חבילה אנשים כמו דני יתום, מתן וילנאי ואהוד ברק בתור ''האג'נדה של מפלגת העבודה'' אתם טועים וטועים בענק.
    הרי וילנאי ברק או יתום היו דורשים הגדלת תקציב הבטחון על מי הם מנסים לעבוד החברים ה''חברתיים'' שלכם?

    תחזירו את הסכינים לנדנים. ותתחילו לעבוד בעבודה פרלמנטרית וציבורית בעד הנושאים החברתיים ובעד המשא ומתן ולא בשטיקים תככניים - מי יהיה היועץ המשפטי או מתי יהיו בחירות ליו''ר. אם תמשיכו ככה, אולי יהיו בחירות לראשות המפלגה בעוד 14 חודש אבל אני וכל מי שאני מכיר מהחברים לא נצביע עבורכם כי יותר מכל נמאס לנו שבמפלגת העבודה תוקעים סכין ביו''ר כל שנה .

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    הגיע הזמן-הבטחות צריך לקיים-תיק הרווחה עדין מחכה לפרץ החברתי!!!!!! (ל''ת)

    נפוליאון, 01/06/06 14:08

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט הטיל ווטו על תיק הרווחה כי הוא שומר אותו לאגודה

      אבי, 01/06/06 14:50

      עד כמה דמגוגים מטומטמים ינהלו את התקשורת?
      בוא נראה מפלגה אחת שמצליחה להוציא את ראשות וועדת הכספים מאגודת ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • תירוצים קלושים רדודים נמוכים -אחלה להיות שמשון הגיבור (ל''ת)

        מגיב, 01/06/06 16:00

        הגב לתגובה זו

        • לא תירוצים, אבל פרץ קיבל רק 19 ועם קן צרעות מבית כל צעדיו מובנים!! (ל''ת)

          גועל נפש, 01/06/06 19:23

          הגב לתגובה זו

          • אכן תירוצים קלושים יש לפרץ ולחלי-גם עם 19 יכול לקחת תיק חברתי (ל''ת)

            הקשת המזרחית, 01/06/06 23:37

            הגב לתגובה זו

            • מי אתה שתדבר בשם הקשת המזרחית

              מהקשת המזרחית, 02/06/06 04:19

              הקשת בטוחה בדבר אחד פרץ עדיף תמיד על חמשת האפסים

              הגב לתגובה זו

  • 5.

    דני יתום, אופיר פז פינס ואיתן כבל- תפרשו ותפרשו ותקימו מפלגה סוציאל

    זאבי צדק, 01/06/06 14:05

    סוציאליסיט וימנית מבחינה מדינית .
    אני היה מוכן להצביע לכם!

    הגב לתגובה זו

    • כבל = שפוט של פרץ (בלעדיו הוא כלום) (ל''ת)

      כבל מאריך, 01/06/06 14:20

      הגב לתגובה זו

      • כבל משרתם של אדונים

        עמיר, 01/06/06 14:41

        כבל הוא משרתם של אדונים

        הגב לתגובה זו

      • איתן כבל = שר = בדיחה גרועה (ל''ת)

        חיים זך, 01/06/06 19:05

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    חחחחחחחח (ל''ת)

    בארגז החול, 01/06/06 13:52

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ויפה שעה קודם

    אזרח מודאג, 01/06/06 13:47

    שר ביטחון - שילך לשחק פינג-פונג

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    למה מה? מי הם בכלל ?

    איתן מעם אחד, 01/06/06 13:47

    הם נטפלים לעמיר בגלל שהוא מרוקאי (חוץ מקולט אביטל שנטפלת לפרץ בגלל שהוא שלוך). גם כן אין להם חוט שדרה וגם כן הם גמרו יותר מ-10 כיתות שזה סימן שהם מושחטים. פרץ לא רואה אותם ממטר, גם כן הם. נראה אותם גברים איך הם אושים פיתות כמו עמיר.

    הגב לתגובה זו

    • כנראה אחי שגם אתה לא סיימת10 שנות לימוד

      אני, 01/06/06 17:18

      לידיעתך ומבחן בגרות בלשון עושים בכיתה י'
      עושים כותבים ב ע' ולא בא'

      וזה בגלל שאתה...

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    הצעה למורדים משמעונה מדימונה מירוחם:

    שמעונה מדימונה, 01/06/06 13:38

    תצרפו את שלי יחמוביץ' ואת הבחור הנחמד שמחה איתה על העלאת מחרי הלחם. ואז יש לכם 7 עם השבע הזה יש לכם שתי אפשרויות:
    1) לחבור לקדימה
    2) לשבת באופוזיציה כמפלגה עצמאית.
    איך שאני רואה את זה, אפשרות 1 פסולה, כי אז תהיו כמו פרץ.. אולי בלי פרץ, אבל כמוהו בדיוק..
    לעומת זאת אפשרות מס 2 היא אפשרות טובה לטווח הארוך.
    הרי מה קרה עם פרץ? הבטיח הבטיח הבטיח.. ואופס.. נפל למלכודת של שר הביטחון! תפקיד שאינו תואם את מצע העבודה בבחירות הנוכחיות.. מה שמעורר כלפיו זעם ציבורי על כל צעד שהוא עושה.. ומשאיר את ידיו כבולות מלפעול בתחום שהתחייב עליו ואותו דבר יהיה איתכם אם תתחברו לקדימה.. מה שאני מציעה זה, שתשבו באופוזיציה ותעשו להם את החיים קשים.. ותפעלו לטובת הציבור באמצעות חקיקה והתנגדות לעוולות וכל מה שהעבודה דיברה עליו במהלך הבחירות.. תארגנו הפגנות, שביתות, עד שהממשלה הזאת תיפול, בזכותכם.. ואז יהיה לכם סיכוי להיות מפלגה כמו שהבטחתם ורציתם..
    חג שמח (-:

    הגב לתגובה זו

    • שמעונה - פוליטיקה זה לא התחום שלך...

      אזרח, 01/06/06 14:13

      יחימוביץ היא צבועה בדיוק כמו פרץ וממילא בלעדיו היא כלום (גם איתו היא כלום) בכל מקרה היא תישאר איתו ולכן התרחיש שלך אינו מציאותי.

      אבל מאידך אני בהחלט יכול לחשוב על אחרים שיפרשו מהעבודה יחד עם החמישיה ויצטרפו לקדימה.

      הגב לתגובה זו

      • סימונה מדימונה חייה בקנדה!

        W, 01/06/06 15:17

        סימונה מדימונה חייה בקנדה כבר משנות השישים. ממש לא מעניין אותה הפוליטיקה הקטנה של ישראל.

        בחירות בעוד שנתיים בגלל שיטת הבחירות הבלתי אפשרית.

        הגב לתגובה זו

    • פשוט, יפה ונכון

      מבקר תגובות, 01/06/06 14:14

      הציבור הוכיח שיש לו זיכרון ארוך. ראו מה עלה בגורלו של נתניהו. נתניהו לא רימה את הבוחר ולא גנב את דעתו. לעומתו עמיר פרץ הוא שקרן וכנראה שהוא גם טיפש אם הוא נפל למלכודת של משרד הביטחון. כגודל התקווה כך גדולה האכזבה משר הביטחון השקרן וחסר האמינות
      ''מורדי העבודה אם חפצי חיים פוליטיים אתם שנו את הכיוון שבו הוליך השפם את מפלגתנו.

      הגב לתגובה זו