• 128.

    משטרה של משטר רע

    יפתח, 04/06/06 07:57

    המשטרה לא אשמה !

    הממשלה אשמה
    הציבור אשם
    הפושעים אשמים
    ה''תפוחים'' הרקובים אשמים
    חוסר אמצעים טכניים וכו' וכו'

    יש ל''חנך מחדש'' את רוב רובם של השוטרים וקציני המשטרה ואז אולי נוכל לסמוך על בעלי המקצוע במדים הכחולים.

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    אדוני רוצה אמון? אדוני ילך הביתה (ל''ת)

    לא שוטר, 03/06/06 08:10

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    ''הדג מסריח מהראש''כתבה בארכיון תקרא

    איציק, 02/06/06 21:50

    תקרא ותפנים

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    רוצה אמון ? תעיף לכל הרוחות , ללא פיצויים את ניסו ''חרא עליכם'' שחם.

    מיכל, 02/06/06 14:57

    ואת שאר השוטרים השקרנים והאלימים.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    משטרת ישראל בשפל חסר תקדים משטרה עלובה שירות רע לאזרחים

    עודד, 02/06/06 11:38

    קראדי היה צריך ללכת הביתה לחופשה עם חבריו הקצינים ביום קבלת מכתבי האזהרה משטרה ברמה ירודה ביותר שבחים מסתובבים חופשי בפ'ת רצחו בחורה צעירה בבית שמש רצחו ילדה אלימות גניבות 40000 כלי רכב בשנה גניבות רכוש אכיפה גרועה ביותר בכבישים אבי דיכטר תתעורר אתה מאכזב המצב עלוב ביותר

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    קראדי והשר שנכשל - הביתה !!!

    אריה, 02/06/06 11:31

    דיכטר הראה כי אין שוני בינו לבין קראדי - לשניהם אין יכולת מנהיגות.

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    קראדי, יש לי להציע לך תוכנית להשבת האמון,מצויינת ומיוחדת.

    יחזקאל מר''ג, 02/06/06 10:25

    תתפטר
    לך הביתה
    ומהר

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    יש סיבה שמעריב בצד של המושחתים (ל''ת)

    כן שוד הכשרת, 02/06/06 09:52

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    החזון שלי, קאראדי ילך הביתה.... (ל''ת)

    שלמה כ., 02/06/06 05:11

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    קראדי לכלא למרות תקשורת בזויה (ל''ת)

    ואינטרסנטית, 02/06/06 00:58

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    משטרה בכאילו - בעצם אין משטרה.

    סיציליה זה כאן, 01/06/06 21:06

    קראדי הוא מינוי של צחי הנגבי המושחת בשיתוף עם עמרי שרון.
    לאט לאט מתברר לכולם, איזה נזק עצום גרמו מושחתי הליכוד יחד עם אריאל שרון ובניו בראשם, למדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    מתוק שלי

    נערת-שער, 01/06/06 20:42

    קראדי הכי סקסי היתי עושה אותו ברצון ועונג

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    משטר-רע שנלחם ביהודים (ל''ת)

    Avi Ecuador, 01/06/06 20:37

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    קראדי נראה כמו רוצח ורוזנשטיין נראה כמו פני מפכל המשטרה

    עופר, 01/06/06 20:28

    סילחו לי על הכתוב .אבל בדיוק כך זה נראה לי

    הגב לתגובה זו

    • ואתה כנראה לא אינטיליגנט במיוחד. (ל''ת)

      ירון, 03/06/06 22:22

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    הרב ניצב

    מרקדו, 01/06/06 19:04

    לא רב ניצב אלה רב קשקשן,הוא לא עשה כלום ולא יעשה כלום חוץ מ-בלה,בלה,בלה בסיטונות,
    הוא פשוט מינוי מטעם, ומשום כך הוא מינוי לא נכון ולכן אכלנו ונאכל ברבורים בלבד. עד שיקום לציון גואל ויגאל אותנו גם מעונשו של זה.

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    החזון שלי שקראדי יסולק ובמהירות (ל''ת)

    עמוס, 01/06/06 19:03

    הגב לתגובה זו

    • קראדי המוצלח

      צ'יקו, 02/06/06 09:33

      מי יודע מה ומי חייבים למוצלח הזה, מה שכן יוטדעם שכמה פוליטיקאים ''ישרים במיוחד'' מעורבים במינויו מטעמים של צרכים וכדאיות אישית,כאשר גם הם ידעו את כישוריו ''המשטרתיים הגדולים'' אבל לא זה מה שקבע,היום כבר ידוע שהם ידעו את מעורבותו בפרשת פריניאן (גם מעורבות במחדל היא מעורבות ובטח של מפכ''ל ),אבל כאמור לממנים היו צרכים אחרים,והיום עם ישראל נהנה ''מהיצירה הנפלאה'' שהועמדה בראש המשטרה.

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    ערימה של קלישאות!

    שלא יעבוד עליכם, 01/06/06 18:56

    מדהים איזה אנשים עלובים עומדים בראשות הארגונים החשובים במדינה. האיש הזה חושב את הציבור למטומטם? פתאום הוא מגיע עם חזון (למה לא היה לו חזון אחרי הפיגועים הפליליים, האלימות המשתוללת?) דחוף לו להציג חזון רק כשהדחתו עומדת על הפרק.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    פתאום יש לו חזון? (ל''ת)

    מקריות?, 01/06/06 18:52

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    תדאג לתנאיי השוטרים

    בני, 01/06/06 18:42

    בושה וחרפה למפכ''ל , לא רק לאחרון גם קודמיו חטאו ,, לא דואגים לשוטרים
    את ערן נעים הקצין אתה זוכר אדוני המפכ''ל ? הוא יושב בבית רק על סמך מילה של אזרחית שנהג לא כשורה..ואתם שסרחתם בעבירות חמורות... אתם דואגים לעצמכם מה יהיה? הסוף? מדוע לא תשעו את עצמכם כמו שאתם עושים לכל קצין שאינו בכיר,, האם דאגתם לסעד רוחני ומשפטי למשפחתו ולו ? או שרק לבכירים ולמושחתים דואגים... בושה בושה ... בושה לכו הביתה כל מי שידו היתה בנושא.....

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    האמת תנצח

    רעות, 01/06/06 18:41

    המפכ''ל הטוב ביותר שהיה אי פעם במשטרה !!

    הגב לתגובה זו

    • חהההההההההה! (ל''ת)

      שוקי, 01/06/06 20:03

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    משטרת ישראל?אין יצור כזה=מנסיון

    יקי, 01/06/06 18:38

    יום ג',23מאי השנה,שעה 1100,כביש הכניסה הצפוני לקרית אתא מכיוון שפרעם,אשתי מתקשרת אלי היסטרית.נהג ערבי שרכבו נפגע מאחור בתאונה עם רכב אחר ,מנסה לשכנע את אשתי ,שלא היתה מעורבת בתאונה והצליחה לחמוק לצד הדרך ולהמנע מפגיעה, להצהיר שהיא זו שגרמה לתאונה(רכבה מבוטח רכבו לא) הוא חוסם את רכבה ומאיים עליה עם גרזןביד אחת ,בידו השנייה מנסה לפתוח את דלת רכבה ,צורח שירצח אותה ומקלל בקולי קולות.כל זאת לעיני עשרות נהגים ונוסעים שעוברים בכביש,עדים למחזה ולאנוקפים אצבע.(אני חושב שאני מבין למה...אין מי שיגן עליהם).אני יוצר קשר עם המשטרה ,מוקדנית שעונה לי מבטיחה לשלוח ניידת(היא עדיין בדרך).רק לאחר כ-5 דקות עוצר נהג מבוגר ומפחיד את הנהג הערבי שנמלט מהמקום.אשתי מתקשרת למשטרה ואז מתחילה מסכת של התנהלות ''משטרתית''ישראלית אופיינית...תתקשרי לפה..תפני לשם..לא זה לא אצלנו זה שייך לתחנה ההיא .התנהלות שמשכנעת אותך בעצם לוותר על דווח ולהסתפק בברכת הגומל על שנחלצת ממפגש עם עבריינים ללא פגע.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    שיבקש מ''השוטר'' שיודע לקרוא, להקריא לו את התגובות ! (ל''ת)

    ארז, 01/06/06 18:35

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    להתפטר

    צןלן, 01/06/06 18:25

    לאור המחדלים והשחיתות מערכת בה הוא מפקד ראוי שיתפטר או יפוטר . בקרדי אין ולא יהיי לי אמון.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    יש משטרה בישראל?היכן?איך יוצרים קשר? (ל''ת)

    אזרח מפוחד, 01/06/06 18:23

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    מדהים

    יוסי, 01/06/06 18:21

    פשוט מדהים איך הוא לא קורא את התמונה...לאזרחים פשוט נמאס לקבל הסברים,תרוצים והרבה יחצנות
    אנחנו רוצים משטרה..אפשר לקבל משטרה עם נוכחות ופעילות והצלחות
    לשם כך צריך מנהיגות ולא בכינות.
    אציבור לא מוכן לקבל תרוצים של תקציב, חינוך, מחסור בכוח אדם וכו'
    כול הנתונים והמגבלות היו ידועים מראש למפכ''ל ואם הוא לא יכול לבצע את העבודה שיתן לאחר לבצע אותה. המשטרה הנוכחית על המליארדים ועשרות אלפי השוטרים אפילו לא מתקרבת למטרה. השוטרים לא מתפקדים..יש יותר אנשי מטה ופיקוד משוטרים בשטח..האזרח מהווה מטרד עבורם..אין להם מטרות ולא בקרה על ההישגים והתפוקה.
    הכנופיות והפשע המאורגן אינם מתוכמים כלל וכלל. מדובר בחבורת בריונים שהשוטרים פשוט לא רוצים להתעסק איתם הם מתוחכמים רק ביחס למשטרה העצלה והלא מתפקדת חשוב שהממשלה תתעורר ותבין שאזרח אין בטחון לא בכביש ולא בעסק ולא ברכוש ובבית ובטח לא שילדיו יוצאים לבלות ולאזרח פשוט נמאס ואם הם לא יעשו מעשה הם ישלמו. יש גבול לכול תעלול

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    הבעיה לא במשטרה- הבעיה בשוטרים

    ליאור, 01/06/06 18:18

    תגייסו משכילים ואיכותיים, לא רק פושעים לשעבר ונערי רפול.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    לקוח עיסקי.פה קבור הקבר. נגמר היחס האנושי. (ל''ת)

    עיח, 01/06/06 18:17

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    לאחרונה הייתי קרבן לגניבת רכב.

    שי, 01/06/06 18:12

    היום כשקיימת גדר הפרדה אין סיבה
    מדוע המשטרה אינה שמה סוף למכת גניבת הרכב.
    חלפו הזמנים שסחבו רכב כדי לעשות סבוב.
    היום זו תעשיה שיש בה חוליות רבות .די לנפץ חוליה אחת (למשל רוכשי החלפים הגנובים) כדי להפסיק את הכדאיות בגניבה.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    במוצאי שבת נתפסתי מדבר בסלולרי

    יעקב, 01/06/06 18:06

    תוך נהיגה.
    השוטר קבל את הסברי שמדובר בהודעה על מפגע תנועה בהמשך
    הדרך וכי אין דרכי לדבר בנסיעה.
    הופתעתי שהשוטר וויתר על רישום דו''ח.
    באשר לתאונות דרכים יש לקבלן כחוק טבע.
    אי אפשר להרתיע נהג מלבצע שגיאות.
    העונש לבצוע שגיעות הוא מוות.

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    המפכ''ל המדבר

    לוליק, 01/06/06 18:03

    אילו דבורים היו מעשירים אדם, היה מפכ''לנו הולך עטוי בזהב,הוא מברבר הרבה ויפה אבל על ריק,חוץ מאשר הוא עצמו ''קצת נגוע'' בפרשת פריניאן ומנוי '' הכוכב'' נצ''מ לוי לתפקידו,האם מאחד כזה יש למשהוא ציפיות שיקום.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    אתם משרתים רק את העבריינים

    יחיא, 01/06/06 17:59

    העבריינות הלבנה בארץ פורחת, והכל בסיוע המשטרה. ועל האזרח שמים את המגף.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    שיפסיקו לצרוח ברמקולים שעל הניידות כמו חיות רעות בעיקר השוטרות... (ל''ת)

    אתי, 01/06/06 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    ''ההצלחה הענקית שרשמה המשטרה'' איזו הגדרה נאה

    מתחברת, 01/06/06 17:47

    לעקירה, גירוש, חורבן, הרס, חורבן בתי כנסת, עקירת קברים...
    תתביישו לכם

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    קראדי מה הם הרוצחים בשפרעם?

    אלי, 01/06/06 17:44

    למה אף אחד לא מגיש בג''צ על זהההההההההההההההההההה

    הגב לתגובה זו

    • הרוצח משפרעם מת ברוך השם (ל''ת)

      ע.ג, 01/06/06 18:25

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    מה זה אומר שיפור ביצועינו?לדעת לכוון את האלות בצורה שתפגע יותר חזק?

    ישראלית, 01/06/06 17:44

    אולי לאמן את הסוסים לרמוס מתנחלים יותר בתוך האדמה?עבריינים...
    כדאי להכנס:
    www.inn.co.l/amona/l

    הגב לתגובה זו

    • בקשר לכתובת.. זה בלי ה1 בסוף.. (ל''ת)

      ישראלית, 01/06/06 18:16

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    המהפיכה לא תבוא מבפנים

    דוידי, 01/06/06 17:39

    המהפיכה לא תבוא מבפנים. צריך לייבא לפה מספר מפקדים ממשטרת ניו-יורק ואלו ילמדו את המפקדים שלנו איך זה צריך לעבוד.
    כולם במשטרה עסוקים בענינים הפרטיים שלהם. שוטר נשלח להשגיח על חפירות בכביש יושב שעות עם הפלאפון שלו וכולם יכולים להיחנק. אין להם מושג מה התפקיד שלהם. סתם מקבלים משכורות רעב ומעבירים אותה עד הפנסיה. .

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    עלק ''כמה חריגים'' בעמונה...

    אזרחית מודאגת, 01/06/06 17:36

    עד מתי תמשיך להגן על עצמך ועל כנופיית הפושעים שפעלה שם????!!!! הציבור אולי לא ראה את כל התמונות ולא יודע מה בדיוק הלך שם, אבל אני משערת שקראדי יודע גם יודע ומתכחש לכך כדי להגן על תפקידו.. תתבייש ותתפטר !!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    משטרת ישראל - ארגון הפשיעה המסוכן ביותר בישראל! (ל''ת)

    פשיעה ממוסדת, 01/06/06 17:25

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    סליחה על השאלה

    חרמן תמידי, 01/06/06 17:23

    זה לא שייך לראיון החגיגי אבל השאלה מטרידה אותי בכל זאת, האם קראדי שעיר או חלק לדעתכם??

    הגב לתגובה זו

    • שעיר כדובון חביב (ל''ת)

      טומי הילפיגר, 01/06/06 20:40

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    לפי חזונו ה''עסקי'', עליו להתפטר מיד (ל''ת)

    אלי זר, 01/06/06 17:15

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    עזוב אותך, אח שלו. אני מכיר אותם. חרא עליהם. שישרפו. (ל''ת)

    ניסו ש., 01/06/06 17:15

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    כמה עצוב ש90% אחוז מהתגובות פה מוצדקות !!! (ל''ת)

    גדי, 01/06/06 17:11

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    ניזכר בציבור?

    שי, 01/06/06 17:09

    כשהוא דרך החוצה הוא ניזכר פיתאום שיש ''ציבור''? עכשיו הוא מלקק לנו?

    מישטרת ישראל היא בדיחה עצובה. הצעד הראשונה בשיקומה הוא להעיף את מי שהיה אחראי עליה עד עכשיו.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    רמת השוטר הממוצע ילד בכיתה ג' טעון טיפוח (ל''ת)

    גדי חי, 01/06/06 17:05

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מה קרה סך הכל ואזנה נתן ''טיפ '' למנשה!!תתנו גם והכל יסתדר!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ''טיפ'' לשוטר !!!, 01/06/06 16:55

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    קראדי הפוך - ידרעק

    אדם, 01/06/06 16:55

    משטרה עלק
    מחפשים סטלנים
    לכו תירו אחד בשני

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    אתה מושחת קראדי. מושחת מהיסוד

    פ י נ י, 01/06/06 16:54

    המינוי שלך מושחת קראדי. אתה מושחת מן היסוד. תתפטר. תראה מה קורה בתחנת זבולון בחשיפת אילנה דיין. אתה עומד בראש משטרת שחיתות

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    לא האיש המתאים

    חנוך מגן, 01/06/06 16:50

    משטרת ישראל נהרסה עד היסוד ע''י המערכת הפוליטית שהרגישה מאויימת החל מימיו של בורג.
    קראדי הוא חלק מחורבן.
    צריך איש חדש שמכיר את הגוף ויודע מה חסר לו.
    אבל צריך לשפוך תקציב מול תכנון מוקפד ושהגף הזה יקבל עצמות שרירים ומוח!

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    המפכ''ל חי כנראה על כוכב אחר... תרבות של שקר וטיוח (ל''ת)

    שלומי, 01/06/06 16:49

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    קודם שיתחיל לפטר שוטרים וידבר אח''כ!!

    ששי, 01/06/06 16:45

    חייבים להעיף את הזבל שיש במשטרה. קצינים בלי בגרויות בלי ידע מקצועי חאפרים ושוטרים דוחים ומגעילים משוחדים ומושחתים.

    כל המשטרה צריכה לעוף וצריכים להפריט את ההגנה על החוק או לחילופין להביא מפכ''ל מארה''ב.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    בשביל להחזיר את אמון הציבור..אתה קראדי צריך ללכת הביתה.ויפה שעה קוד (ל''ת)

    שוקי, 01/06/06 16:44

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    שחיתות, אטימות, טמטום ורוע לב במשטרה

    אסף שיאון, 01/06/06 16:43

    המפכ''ל מדבר על אמון הציבור. כידוע, קיימים מגזרים שלמים המתעבים את המשטרה, למשל: הערבים והחרדים. המשטרה איבדה אמון הציבור הנאור, השפוי, העובד, הממלא חובותיו, הנושא בעיקר הנטל של מיסים ושירות צבאי, כי במשטרה משרתים שוטרים רבים אלימים, שקרנים, מניאקים, נוכלים, גסי רוח, גנבים, שודדים, והיה גם שוטר רוצח. למשל השוטר שרון בן עוזיאל מהיישוב צורן, משרת בתחנת נתניה, שוטר מושחת, מניאק, שקרן, אלים, עבריין לכל דבר, למרות זאת, המשטרה ומח''ש מגבים אותו ומחפים עליו. רכז המודיעין רפי מנשה נתפס על חם, לוקח שוחד, מתחבר ומשתף פעולה עם עבריינים והמשטרה מחפה עליו. רוב השוטרים שנוררים, טמעים, לא אמינים, לא חכמים, לא מקצועיים, מגדלי כרסים, בטלנים ועצלים, עושים טובה אם כבר מואילים בטובם לענות לאזרחים. עד היום קצינים דהרו בקידום בדרגות, ללא כל קריטריון של הצלחה, שכל, מקצועיות וכיו''ב. יש לבחון הקידום באחריות טוטאלית לגבי המתרחש ברמת תחנה, כולל מס' מעצרי השווא הממריאים. רבים וטובים רואים בשוטר פצצת זמן מתקתקת של אלימות, שקרים וגסויות. צ'כצ'כים, שנראה כי צמחו מביב השופכין עם הפה המסריח מאלכוהול, מקללות, איומים וגסות רוח. בתי המשפט והפרקליטים נשענים על עדויות שקריות של סוטים מטומטמים אלה, שלא מבחינים בין טוב לרע בין אמת לשקר.

    הגב לתגובה זו

    • לכלכת קשות על אדם שהזכרת את שמו בפרהסיה. (ל''ת)

      אביב, 01/06/06 18:56

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    דבר ראשון תעלה את רמת השוטרים

    1 מהעם, 01/06/06 16:36

    לא יתכן שאדם עם IQ חד ספרתי יהיה שוטר ויש הרבה כאלה.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    קראדי מזלזל באינטליגנציה של הציבור!!לשוטר אין תעודת ביטוח!!!!!!!!!!

    שחיתות חוגגת, 01/06/06 16:36

    קראדי אתה צריך להתפטר מיד
    אתה עומד בראש המשטרה !!!!!!!!!
    ואם אותו שוטר מתחנת זבולון
    לא עף מהמשטרה אתה נותן יד
    לשחיתות!!!!!!!!!!!!
    המשטרה לא משרתת את הציבור
    המשטרה מתעללת בציבור!!!!!!!!!!!
    איך לשוטרים יש זמן להתעסק בפשע
    שהם עסוקים אם עצמם!!!!!!!!!!!
    לקחת שוחד !!!!!!!!!!
    להיפגש עם פושעים!!!!!!!!!!!!
    אתה מבין למה חסר כח אדם !!!!!!!!!!!
    אין למנשה זמן לשמוע את קצין המודעין שבא מירושלים!!!!!!!!!!!
    ויש עוד הרבה מנשה מתחנת זבולון
    !!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    המשטרה נטפלת רק לאזרחים בורגניים תמימים- עליהם קל להתלבש.

    משטרה מושחתת, 01/06/06 16:27

    יש היום כל כך הרבה עבריינים כבדים שפשוט לא מפחדים מאף אחד.
    הרי אם אביך/אמך שוטרים לא תקבל לעולם דוח.
    לעומת זאת שכני השוטר ביטל דוח תנועה לעבריין תנועה סדרתי נוהג במשאית, שהיה שכן שלנו. שירק על בעלי פעם משום שהעיר לו כי הוא מסכן חיי אדם. דיכטר- אתה ראוי- אבל תנקה את המשטרה- תעיף אותם הביתה. כך צעירים, יוצאי יחידות קרביות , אותם תכשיר לשוטרים.
    שוטר שיתפס בעברה גם תנועה- לנסועה במהירות מטורפת, לעקוף על פס לבן- זרוק אותם הביתה!

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    פנייה לאבי דיכטר !

    ארז, 01/06/06 16:18

    האם לא די לקרוא את התגובות פה כדי להבין שדרוש שינוי !
    התחל במהלך של ניקוי האורוות של משטרת ישראל !
    .


    הגב לתגובה זו

    • קראדי נותן שרות לאזרח!!!!!לאזרח שהוא עבריין!!!אזרח פושע מקבל שרות!! (ל''ת)

      שרות לאזרח פושע, 01/06/06 16:44

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    מספיק לראות שוטרים נוהגים כמה עבירות הם מבצעים בהנאה רבה ולהבין-

    משטרה מושחתת, 01/06/06 15:59

    רבותי וגבירותי יש לנו משטרה עבריינית.
    גרתי ליד שני יסמניקים שהיו מקפידים לסוע נגד כיוון התנועה , בחד סיטרי בלי שום בעיה- עם הניידת כמובן.
    המטפלת של ביתי, בעלה שוטר. השותף שלו היה מהמר- צבר חובותענק.
    שמעתי גם על עוד קצינים מהמרים וחייבים הון.
    איזה משטרה יש בארץ?

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    ראיתי השבוע

    צבי, 01/06/06 15:56

    בחורים צעירים פרחי עבריינים שמכים להנאתם אדם זקן שגר בשכנותם
    הזקן התקשר למשטרה
    תנו סוף לסיפור.....


    עברה חצי שעה
    אני מתעכב בדרך לעבודתי לראות מתי תגיע ניידת

    חיגתי אני למוקדנית
    ואמרתי לה בנוכחותי התקשר אדם למשטרה לפני חצי שעה היכן אתם?

    יותר לא יכולתי לחכות והלכתי.

    יכולתי רק לקוות שאם אהיה אני המותקף לא קראדי ינהל את המשטרההמותקף

    כואב הלב---

    הגב לתגובה זו

    • פחדן

      דניאל, 01/06/06 17:10

      אם ראית זקן מקבל מכות ולא עזרת לו ,אתה פחדן ועדיף שלא היית מגיב לכתבה כלל

      הגב לתגובה זו

      • למגיב

        צבי, 01/06/06 19:04

        ואם ידקרו אותי ילדי יהיו יתומיו של הגבר?

        הגב לתגובה זו

  • 70.

    איזו הפתעה, יש משטרה בישראל.

    רפי, 01/06/06 15:55

    אני לתומי חשבתי שסגרו את המשטרה עוד לפני הרבה שנים. למספר 100 לא עונים, הפשע משתולל, האזרח לא מוגן ועכשו אני קורא בכתבה שיש משטרה בישראל. איזו הפתעה.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מר קראדי עם כל הכבוד לי אלך בתור לקוח ארצי ישראלי קיבלתי שירות מוות

    מלבס, 01/06/06 15:55

    ואני שלחתי אלך חומר אודות תלונות
    שהגשתי במח''ש
    נגד שוטר (בלש) שפוצץ אותי ממכות
    ושדד (חטף לי את ארנקי)
    שתל לי סם במטרה להפליל אותי גרם לי נזק בלתי הפיך
    לרבות פברוק כתב אישום נגדי
    בגין החזקת סם תקיפת שוטרים ובל'ה בל'ה בקיצור ניפנאפתא
    אותי בחזרה למח''ש ולא דובים ולא יער לא חקירה ולא בדיקה מקצועית ולעומק אזזזזזזזזז בחיית לזה אתה קורא שירות לאזרח תעשה בדק בית .



    הגב לתגובה זו

    • הלינץ' שעשה אותו בלש מתגמד לעומת הלינץ' שהיה לי בשכם בהיותי בשמ'פ

      מלבס, 02/06/06 10:47

      ואותו בלש פסיכופט קודם לתפקיד
      לא פחות ולא יותר תובע משטרתי ,

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    לא נשכח ולא נסלח לפושעי הגירוש ולפושעי עמונה !

    יואב, 01/06/06 15:52

    בכחמה התנגדת לוועדת חקירה ממלכתית. כנראה היית מגיע לכלא.
    אתה אחד האנשים המושחתים ביותר במדינה, וגם אחד האנשים האכזריים ביותר.
    לא נשכח ולא נסלח. נלמד את בנינו ובנותינו לעולם לא לתת לדברם כאלה לקרות שוב.
    לעולם לא עוד !

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אם כל הכבוד המפכ''ל נכשל ועליו להתפטר

    מנדי, 01/06/06 15:50

    צריך לקחת אחריות על זה שהמשטרה בארץ בגדול נכשלה כמעט בכל תחום שבו טיפלה

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    משטרה באספמיה

    אזרח, 01/06/06 15:47

    מישהו הגיש תלונה במשטרה ?
    גועל נפש תת רמה אין עם מי לדבר לפרזיטים לא נוגע שאזרחים ממתינים.והדיווח בזיון השפלה חייבים ריאורגניזציה במשטרה העלובה הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מהשוטר מספר 1 הוא נהפך למושחת מס,1 (ל''ת)

    לך הביתה מושחת, 01/06/06 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מדוע הוא עדיין בתפקידו כמפכ''ל המשטרה ???

    איציק, 01/06/06 15:35

    ואני לתומי חשבתי שהוא פוטר, או התפטר מתפקידו,

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    החזון של קרפדי: משטרה מושחתת והוא המושחת הראשי! (ל''ת)

    קרפדי המושחת, 01/06/06 15:26

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    צריך להקים משטרה אלטרנטיבית!! שמשטרה הזאת מושחתת !! שוטרים תתי אדם!

    לבנות משטרה חדש, 01/06/06 15:23

    המשטרה הנוכחית נכשלה !!!!!!!!!!!
    קראדי אומר אפס סלחנות לחוסר משמעת!!!!!!!!!!!
    אמירה ריקה מתוכן!!!!!!!!!!!!!
    משטרה מקום עבודה יחיד שעובדים
    לא משלמים את המחיר עך עברות
    פליליות!!!!!!!!!!!
    מה שיותר גרוע שמח''ש גוף שצריך להעניש שוטרים עברינים מגבה אותם
    מח''ש גוף מיותר!!!!!!!!!!!!!
    חבל על השכר שהם מקבלים
    בושה למדינה שיש לה משטרה כזאת

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מדוע המשטרה גנזה את תיק רמדיה?

    צדק, 01/06/06 15:22

    לא הוגשו כתבי אישום ע''י הפרקליטות כי המשטרה החליטה לגנוז התיק למרות שיודעת בברור כי נעשו כאן מעשים פליליים, תינוקות מתו, אחרים נפגעו קשה והמשטרה שוב לא ממלאת תפקידה הציבורי

    מה גרם למשטרה לא להשלים החקירה ולגנוז התיק?
    שוחד? שחיתות?
    היכן מח''ש?

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לאמאמין

    ספקן, 01/06/06 15:22

    לא מאמין לכלום המשטרה בישראל מושחתת. גילו רק את קצה הקרחון
    הטובים לא מצליחים להתקדם המושחתים נוסקים אל על.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    העולם השלישי הוא אשליה של העולם השני

    ניצב, 01/06/06 15:20

    כשכולם צודקים זו שעתם של בעלי השררה. מי כמוני יודע.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    שכר

    פרון, 01/06/06 15:16

    הבעיה היא שגם השוטרים וגם המורים
    מקבלים שכר יחיסית נמוך להשקעה שלהם , ולכן מי שנשאר במערכת הם הבינונים ושתי ישויות אלה אמורות לחנך את הנוער .כל עוד לא יופמו משאבים גדולים למשטרה ולמורים המדינה שלנו תראה ככה .

    הגב לתגובה זו

    • שטויות

      שוטרוני, 01/06/06 15:37

      קשקוש בלבוש מה שייך.המשכורות בסדר גמור יש הרבה שוטרים בשכר.

      הגב לתגובה זו

    • שטויות..כל המושחתים הם בעלי ההון כולל במשטרה

      שוקי, 01/06/06 16:52

      דווקא השוטרים הפשוטים ביותר ישרים
      מי שמושחתים זה הקצונה הגבוה ומפקדי התחנות שלא עושים דבר לטפל בשחיתות..ויש להם את הכח לכך..אבל הבעיה שהם עצמם המושחתים.ומיותר לציין שהם מרויחים הרבה מאד ...
      .....ניקוי כללי למשטרה שאיבדה את אמון הציבור...

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    איך פושע יכול יכול לנקות את הפשע ? לך הביתה וקח איתך עוד כמה כמוך (ל''ת)

    בזיון למדינה, 01/06/06 15:11

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    רק לקרא את התגובות...

    שימו לב, 01/06/06 15:11

    רק לקרא את התגובות ולהבין עד כמה הגוף הזה שנוא על האזרחים שומרי החוק.

    הגב לתגובה זו

    • נכון

      שוטרוני, 01/06/06 15:39

      השוטרים חייבים להבין שהם משרתי הציבור ולא הציבור משרת אותם.

      הגב לתגובה זו

    • זו לא שנאה זה יאוש !!! (ל''ת)

      גדי, 01/06/06 16:06

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    ספין תקשורתי והסחת דעת של מפכל מושחט

    קראדי דכטר כנסו, 01/06/06 15:08

    אם היה איזה שהו מפכ''ל שסרח ולא ביצע את תפקידו כראוי הרי שקראדי הוא הדוגמא הבולטת לכך לא רק שאמון הציבור במשטרה לא קיים אלא חמור מזה למדנו להבין שהפשע משתלם ועוד איך לך הביתה פישר ואל תחזור

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    עם פושע כזה במשטרה ,מי צריך גנבים?שיעשו לבן שלך מה שעשית לילדים שלנ (ל''ת)

    משטר-רע, 01/06/06 15:08

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    שחיטות ,בצע כסף ,הפרת אמונים.

    רז, 01/06/06 15:07

    בשנים האחרונות הפכתם מגוף טהור ושומר חוק לחבורה של פושעים שלובשים בגדים זולים ונראים עלובים מפקד יקר תשמיד את הנגע של שוטר מושחט ותתחיל לעבוד כמו שמפקד צריך

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    מה אם התוכנית של חיים הכט מערוץ-2???????? (ל''ת)

    אזרח, 01/06/06 15:06

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    תלונה נגד סוחר מכוניות רמאי הועלמה במשטרה

    משטרה, 01/06/06 15:05

    תלונתי נגד סוחר מכוניות רמאי עם עדות מוכחת נעלמה במשטרה, אז שלא יגידו לי שאין קשר בין המשטרה לעולם הפשע. מישהו כבר דאג להעלים את התלונה עם העדות ולא אתפלא אם אקבל מכתב שהתיק שפתחתי נסגר מחוסר עניין לציבור !!!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אלימות שוטרים

    אבי, 01/06/06 15:04

    יש במשטרה שוטרים טובים שמבצעים את עבודתם נהדר וכל הכבוד והערכה להם.
    אני וחברי ישבנו בבלומפילד ןראינו שוטר מתנפלעל אוהד שקילל את מאמן שעבר ליד הגדר-דבר שמותר במגרשי כדורגל.
    הכה אותו וגרר אתו בצורה אלימה ומשפילה.
    אני ורוב האוהדים מבוגרים וצעירים לא הרגשנו שזו משטרה שמגינה עלינו
    ופחדנולהתערב
    כדאי לשוטרים להכנס לפרופוריות ולא להשתגע

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מינוי מפוקפק סופו בתיפקוד מפוקפק !!!!! (ל''ת)

    קראדי הבייתה, 01/06/06 15:03

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    חלק נכבד מהמשטרה קשורים לעולם התחתון (ל''ת)

    הצחיק אותי, 01/06/06 15:00

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    די נו, אתם יודעים שאני רגיש לנושאים האלו, אז למה אתם חוזרים ומפרסמי

    ב*ל*ן, 01/06/06 14:54

    כתבות בסגנון הזה? האא? הוו. וואואוו... חי גי גי הווו הווו הוו ...

    זה ממש מעצבן שאחרי התעמולה שלי(המאוד מתוחכם לדעתי) כנגד המדינה הזאת, אתם עדיין לא זנחתם את התקווה שלכם להשאירה בידכם, ולהופכה ליהודית ומוסרית.

    למה אתם מתאמצים כולכך? בסופו של דבר נאלץ להעביר אותה בחזרה לפלשתינאים .

    תפסיקו כבר לשכלל את מערכות החוק במדינה הזאת, כי ברגע שהמדינה תהיה יותר מפותחת ומוסרית, הצעד המתבקש, הראשון במעלה, יהיה לסגור את האוניברסיטאות- קני השמאל האנטי ישראלי . ואז לא תהיה לנו דרך לשטוף את מוחם של הישראלים, ולגייסם לשורותינו . וזה יכול להגמר באסון נוראה !

    למבולבלים מביניכם שעדיין קונים את התעמולה שלי, הקטע הבאה הוא בשבילכם ...

    תראו אתם לא יכולים להתעלם מהעם הפלשתינאי, זכותו על המדינה הזאת לא פחותה משלנו ואפילו גדולה יותר.

    והוא,העם הפלשתינאי הדגול, אמר את דברו- אנחנו (עם דוברי העברית... או איך שלא קוראים לנו ..)חייבים לעוף מהמזרח התיכון !

    אחרי אלפי שיחות בהם ניסינו לשכנע את הפלשתינאים שנדחוס את היהוד לתוך גבולות אושוויץ ואף הסכמנו להגיש להם את כול מלאי אוהבי הערבים שקים בקיבוצינו כדי שישמשו להם כשפחות מין, הם בכול זאת החליטו שהארץ הזאת לא לנו .

    מה נותר לנו לעשות ? את הלחי השניה כבר הגשנו !
    מה שנותר לנו לעשות זה להקשיב להם ולעזוב מרצון ! כי מה, איך נוכל לטעון נגדם אחרי שיגרשו אותו בכוח ויחללו את בנותינו ונשותינו ? לא נוכל! כי הם הרי ממשיכים ומזהירים אותנו כבר עשרות שנים !

    אני, אדון ביילין, מוותר על אזרחותי, ומקציב לעצמי חצי שנה להתפנות מארץ ישראל. במקרה שלא העמוד על מילתי, אני נותן לכם את הזכות להכות בראשם של בני באלות בטון ולחלל את בנותי .

    הגרב השמאלנית של ג'ומס,
    שיינקין

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    שילך להיות מנכ''ל פאלפון !!!!

    אזרח מודאג, 01/06/06 14:52

    מר קראדי רואה במשטרה גוף עיסקי. רק על התפיסה הזאת הייתי זורק אותו מהתפקיד.
    משטרה =אכיפת החוק,שמירת בטחון הנפש והרכוש. ולא גוף עיסקי.
    התפיסה שלו שאינה חדשה ומיושמת מאמצע שנות ה90 היא שהביאה את המדינה למצב העגום מבחינת הפשיעה ואמון הציבור במשטרה הקורסת.
    במסגרת התפיסה שלו כל אזרח שפונה למשטרה חייב לקבל שירות מהיר וניידת תישלח אליו בשיא המהירות. נשמע יפה? עכשיו תחשבו למה חברה עיסקית צריכה להקים מערך שירות משוכלל ומהיר למוצריה? אולי בגלל שהמוצר דפוק ומתקלקל לעיתים קרובות ואז חייבים לכסות על זה במתן שירות מהיר. כך המשטרה, היא נכשלת בתפקידה, אינה מסוגלת למגר את הפשיעה, את עבירות הרכוש והאלימות אז היא מכסה על זה באמצעות ''שירות מהיר ואדיב'' לאזרחים.
    אנחנו לא רוצים ניידת שתגיע אלינו אחרי שפרצו לנו או גנבו לנו. אנחנו רוצים שאותה ניידת תימנע או תתפוס את אותם עבריינים.
    אנחנו לא רוצים שיקבלו אותנו בפרחים ותזמורת בתחנת המשטרה כשאנו באים להתלונן ,אנחנו רוצים שהמשטרה תנטרל את הסיבות והגורמים שמביאים אותנו להתלונן.
    נכון השירות לאזרח הוא חשוב אבל הוא אמור להיות חלק מהעבודה והתיפקוד ולא יעד ראשי של המשטרה.
    קראדי צא לשוק הפרטי שם תוכל לישם את התורה שלך וכך גם לא תזיק לנו.

    הגב לתגובה זו

    • אם גוף עיסקי....

      שרו לינק, 01/06/06 18:20

      יהיה אפשרות לפטר אותך על כל הכישלונות האלו?

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    סוף סוף הבנתם שהמיסים שלנו

    סוף סוף הבנתם, 01/06/06 14:52

    סוף סוף הבנתם שהמיסים שלנו משלמים לכם משכורות ופנסיות ומדים וחדר כושר בתחנה ובנינים חדשים (תחנות משטרה חדשות ויחסית חדשות) כמו בבת ים וביפו , ורכב צמוד, וחדר אוכל, ומה לא , למשל ?
    בוודאי שאנו הלקוחות שלכם !!
    דה !!

    הגב לתגובה זו

    • לא רק אתה

      דניאל, 01/06/06 17:08

      גם שוטרים משלמים מיסים!!!

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    תכתוב את זה בספר הזכרונות, אחרי שתתפטר. (ל''ת)

    סימה, 01/06/06 14:51

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    כבר קשרת קשר עסקי עם עבריינים. לך הביתה! (ל''ת)

    אזרח לא מוגן, 01/06/06 14:50

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    גם קצינים בכירים,לרבות הוא עצמו,הם משרתי הציבור.כנראה שהוא שכח זאת. (ל''ת)

    @@@, 01/06/06 14:43

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    על פי התגובות,אל תתפטר,תעשה חריקירי!!! (ל''ת)

    יועץ, 01/06/06 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    שחיתות משטרתית דוגמה 2

    אמיתי, 01/06/06 14:40

    שמעתם על יחידת הג'יפים של המשטרה
    אז יש יחידה כזו שכוללת מס' ג'יפים עירוניים מדגם רובר ו טרנו צבע כסף מטאלי ללא סימון משטרתי
    אף אחד לא יודע למה זה משמש פרט לקצינים מקושרים לשכבת הקצונה הבכירה

    הגב לתגובה זו

    • מה שאתה לא יודע אל תכתוב

      אמיתי לא פחות, 01/06/06 19:46

      ביחידה יש גם ג'יפים מפוארים לא סתם, אבל זו יחידה שמורכבת ממתנדבים (לא קשקשנים כמוך)והג'יפים הם פרטיים שלהם והם נקראים ומגיעים למשימות מיוחדות ומסייעים למשטרה.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    תתחילו ליתפוס גנבים,גנבי מתכות,תפסיקו לעזור לפושעים!!!!

    יעקב, 01/06/06 14:39

    במדינת ישראל אין מישטרה שמטפלת בעברות רכש!!!

    ב ו ז ל מ י ש ט ר ת י ש ר א ל!!!!!

    פרצו לי לבית גנבו לי מהאוטו כל זה במספר חודשים פניתי למישטרה והיום ברור לי כי בזבזתי את זמני!!!!!!!!!!

    ראיתי כיצד חבורת נערים משחיטה לי את המכונית התקשרתי למישטרה
    המישטרה הודיעה לי כי אין בכוונתם לעזור לי!!!!!!!!

    אילו היתי מפנה את אותם נערים המישטרה הייתה מטפלת בי!!!

    ב ו ז ל מ י ש ט ר ת י ש ר א ל!!!!!

    איפה העיתונים מדוע אינכם מבליטים את המצב הגרוע ?????????????
    זה רק בגלל שאין דם???????
    ריטינג???????????????

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    פעם בילנו בטבע - קראתם לנו מסוממים

    ציון גיל, 01/06/06 14:30

    פעם בילנו בטבע - קראתם לנו מסוממים הרבצתם לנו השפלת אותנו והרסתם לנו את המסבות בטבע ואז
    דחפתם אותנו למועדונים ששם אכן יש סמים אלכוהול והרבה הרבה כסף הנה שלוש סיבות לאלימות ולשחיתות
    למועדון יש כתובת אז אפשר לקחת פרוטקשייין ושוחד אם תתעוררו תבין
    למה הציבור שונא מאוד את כחולי המדים ושנאה אינה מילה קלה

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    המהפכה שדרושה לאזרח היא ששוטרים כמוהו ילכו הבייתה !!!

    גדי, 01/06/06 14:29

    קראדי מייצג בנאמנות את שוטרי ישראל .
    מינוי מפוקפק . תפקוד מפוקפק . ובריחה מנטילת אחריות .
    קו מייצג לרוב שוטרי ישראל (יש יוצאים מהכלל אך הם לא רבים)
    מאותו יומנאי במשטרת כפר-סבא בפרשת החטיפה של הנערה שנרצחה כשרכבה נגנב . ועד למינוי המפקפק של יורם לוי בפרשת פריניאן. שלא לדבר על האלימות במגרשי הכדורגל במועדונים בדרכים וכמובן פריחת משפחות הפשע. קראדי עשה לעצמך ולאזרח שירות טוב ולך הבייתה .

    הגב לתגובה זו

    • ב ו ז ל מ י ש ט ר ת י ש ר א ל!!!!! (ל''ת)

      יעקב, 01/06/06 14:48

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    משטרה???

    חיים, 01/06/06 14:29

    האם יש גוף כזה? האם תפקידו למנוע פשיעה? האם כשפורצים למישהו ואו גונבים למישהו ואו כל מקרה אחר שקשור לאיכות חיים סבירה במדינת חוק מישהו בכלל חושב להיעזר במשטרה . ציבור שומרי החוק שכח שיש גוף כזה ובמקרה הטוב יבוא לתחנת משטרה כדי לקחת ''פתק '' לביטוח. המשטרה בדיחה עצובה וחבל....

    הגב לתגובה זו

    • לא כולם מושלמים

      דניאל, 01/06/06 17:14

      האם בשאר מדינות העולם החכם, כל הפושעים נתפסים ומובאים לדין,האם שם אזרח מטופל אחרת,האם שם אזרח שפרצו לו לדירה לא מקבל פתק לביטוח?

      הגב לתגובה זו

    • משטרעעעעע!!! (ל''ת)

      שרו לינק, 01/06/06 18:17

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    אחלה יחצן

    דני, 01/06/06 14:28

    זה מה שיש לו להגיד יום אחרי הפיצץ ביפו? כברחובות אין דין ואין דיין, שהבריונים משליטים טרור ברחובות, עסקים משמים דמי חסות,לנהוג ביו שישי מסוכן יותר ממלואים בשטחים, שהגנבים גונבים לחקלאים את החיים, שנערות ונשים נמכרות לזנות, אלפי בתי הימורים פועלים בארץ,שמתקשרים ל100 ומקבלים 000 שבכול הארץ יש 120 חוקרים שיש לו מלירדים בתקציב ו24 אלף שוטרים...רק יחסי הציבור עובדים במשטרה יש למנות את היחצן לפכל כי הוא היחיד שעובד

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    תתחיל לטפל קודם בשחיתות המשטרה

    אמיתי, 01/06/06 14:26

    דוגמה 1 :
    ניידת של משטרת גוש דן שחונה במשך 4 ימים בחניה עם סימון כחול לבן שקל בשעה
    באיזור מלון המלך שלמה באילת
    מה עושה ניידת של גוש דן באילת מי אישר נסיעה לאילת מי מימן את הדלק ?מי מוחק את דוחות החניה?
    לאורך כול השרשרת הזו תמצא שוטרים מושחתים.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מאוחר מדי - אחרי שנים ארוכות של התעללות, חוסר תפקוד וקיום

    ברווז במטבח, 01/06/06 14:23

    כגוף לגביית הכנסות - במקרים רבים בדרכים דרקוניות מהאזרחים, התנהגות המשטרה לא תוכל להשתנות בשל קיבעות והסתעבות והאמון של הציבור לא יינתן לה.
    כשיוצרים בעיה שהולכת ותופחת במשך כל כך הרבה שנים, אי אפשר להיפטר ממנה כל כך בקלות.

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      סביח, 01/06/06 15:40

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    לפני שיפור השירות אולי כדאי שתזמינו סקר

    שמן זית, 01/06/06 14:23

    בו תבדקו, מה אחוז התלונות המגיע אליכם ואיזה אחוז מהתלונות בפוטנציה, פשוט אינו מגיע אליכם משום שהציבור הרים ידיים.

    הגב לתגובה זו

    • איך אמר ש/לום חנוך? הציבור מטומטם, הציבור ישלם (ל''ת)

      שירה וולקוביץ, 01/06/06 17:25

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    ''זבל זבל תרדוף''

    ציון, 01/06/06 14:21

    מר קראדי המכובד אתה וכל פקודיך תחת המטריה של הרשות השופטת הפכתם את אזרחי ישראל לעבריינים בעל קורחם לכן כל אזרח בריא בנפשו קל לו יותר להזדהות עם כל גורם עברייני מאשר עם משטרת ישראל שמזה שנים לא עושה את עבודתה נאמנה.
    שוטריך מזלזלים בנו מתעללים בנו מרביצים לנו רושמים לנו דוחות ללא צדק ובוודאי שאינם נותנים דוגמא אישית אז מה הפלא שרוזנשטיין היה לסלבס.
    תסכל לעצמך בעיניים ותחשוב על כמה עוולות שנעשו תחת פיקודך ע''י שוטרים שטויחו ואולי תבין את הבעיה האמיתית של ישראל = משטרת ישראל היא הגוף המסוכן ביותר לאזרחי המדינה .

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ועדת חקירהאיך מונה קראדי למפ''כל

    דוד, 01/06/06 14:19

    נראון חברון במהדורה שניה

    לא סתם מונה רמון לשר משפטים

    שווה בדיקה איך מינה צחי הנגבי את

    קראדי

    הגב לתגובה זו

    • מה כיפורי קראדי להיות מס.1

      חנה, 01/06/06 14:38

      האם התחיל כשוטר רגיל - איזה מהשנים ?זה שיודע לכתוב או זה שיודע לקרוא?

      רמת השוטרים- על הפנים ולא פלא שאינה משטרת האזרח.
      להפנות משאבים לחינוך ולהקנית מקצוע לנוער- ולא למשרדי יחסי ציבור.

      הגב לתגובה זו

    • קראדי- הנגבי- שרון? הסיקו לבד תשובה (ל''ת)

      פשוט, 01/06/06 16:01

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    תדמית המשטרה תתחיל להשתפר

    השוטר אזולאי, 01/06/06 14:18

    כשאנשים יתמנו לתפקידים בזכות כישוריהם מקצועיותם ורמתם האישית והמוסרית ולא רק על פי כישוריהם.
    מינוH על פי קשרים בלבד גורם לנזק עצום לעבודת המשטרה-בוא תראה מה קורה בצפון!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אין סיכוי שהמשטרה תעשה את עבודתה

    ברני, 01/06/06 14:17

    כל עוד ראשיה הם קרימינלים בעצמם

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    שנים הוא מדבר על ''שירות לאזרח'' ולא עושה כלום (ל''ת)

    לפטר את, 01/06/06 14:16

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    הכול בולשיט

    חיפאי, 01/06/06 14:13

    אני חובב סוסים,
    לפני כחודש פרצו לנו לאורווה וגנבו
    8 אוכפים, הגשנו תלונה במשטרה, וכל מה שנעשה שלחו אלנו ניידת עם שני שוטרים שבאו לשתות קפה ולתת לנו אישור לביטוח.
    בזה הסתכם פחות או יותר טיפולה של משטרת ישראל.
    אבל בשביל כמה מתנות של שרה נתניהו, שלחו 30 שוטרים ואת ראש יאח''ה בכבודה ובעצמה.
    משטרה פופוליסטית.
    ואגב, טוב שזרקו הבייתה את ראש יאח''ה.

    הגב לתגובה זו

    • תגיד תודה שבאו.... גם זה יפה! (ל''ת)

      שרו לינק, 01/06/06 18:16

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    לא!הם לא מבינים!השוטרים,אז מה אתה עושה?

    פנסיונר, 01/06/06 14:06

    תפקידך לשמור על החוק והסדר והגנת האזרח מכל התחלואות של החברה.נקודה.ואם יש שוטרים או קצינים שסרחו יש לסלקם ולהענישם בכל חומרת הדין ואף יותר מאזרח פשוט שמעד,בגלל שהם אמונים על החוק!אתה יודע איזה עונש קיבל שוטר ניו יורקי על שדחף את אלתו לרקטום של כושי תמים?20-שנה!!!מספיק עם הקומבינות,והצ'פחות,והאחי,והכפרה,וכל הזבל הזה שאתם מוכרים לנו.בדובר באיום על קיומו של עם שלם שעבר מספיק תלאות.לא נסתפק במילים נבובות. חג שמח.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    שיתפוס פושעים לא יתעסק ביחסי ציבור !!!!

    משטרה צעצוע, 01/06/06 14:04

    המשטרה הזאת מתמחה בעיתונות ובכותרות.
    שיראו תוצאות בשטח לא בראיונות בעיתונות .
    בפרשה האחרונה מזמן הוא היה צריך לקחת אחריות ולהשעות את עצמו עד לסיום הבירור . אבל מאז הוא עסוק בראיונות לתקשורת מציג את עצמו כקורבן ומתחנפף .
    משטרת ישראל היא כשלון- נקודה.

    הגב לתגובה זו

    • לך הביתה אתה מושחת אבל

      שוטריוני, 01/06/06 14:18

      לא מספיק חכם. יש לנו מספיק מטיפי מוסר מושחתים בכל מערכות השלטון ואכיפת החוק.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    יש לי סיפור בשבילך... (מובא פעם שניה)

    דרוש ראש גדול, 01/06/06 14:04

    כתבתי אותו בכתבה על נאומו של דיכטר אולם הכתבה בדיוק נעלמה מהמסך הראשי ולא בטוח שספקתם לקרוא אותה).

    לפני כמה ימים ברח' סואן בת''א, קבצן להערכתי בן 70 ויותר, במצב של התפרקות גופנית, הולך מולי על המדרכה כשהוא גורר עגלת סופר מלאה חלקי מתכת. בערך 20 מטר לפני מעבר חציה, החליט הסבא לחצות את הכביש (3 נתיבים סואנים ביותר). ברור לגמרי שלפי משקל של העגלה ועומס התנועה יהיה לו מאוד קשה לעבור את הכביש במהירות. פתאום אני רואה ניידת משטרה בנתיב הימני. נעצרתי ואמרתי לעצמי, נראה מה הם יגידו לו. בליבי דמיינתי משהו כמו:
    א. סבא'לה מאיפה הברזל?
    ב. אדון, למה לא במעבר החציה?
    ג. כבודו יעלה על המדרכה חת שתיים.
    ד. א ו-ב נכונות.

    מה לדעתך קרה? הניידת חתכה לנתיב האמצעי והמשיכה בנסיעה כאילו היה האיש פטה מורגנה באמצע הסהרה.
    ראש גדול מר קראדי. כל מה שנדרש מהם היה להעיר לו הערה קטנה, לא יותר, ובכל זאת הם בחרו להתעלם. מהפכה, כבודה במקומה מונח, אבל עם ראש קטן זה פשוט לא יעבוד.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    רב ניצב כראדי לתשומת לבך

    נצ''מ בדימוס, 01/06/06 14:03

    הבעייה העיקרית במשטרה איננה כח אדם אלא מ-ש-מ-ע-ת!!!, אין משמעת במשטרה כי הארגון פועל לא נכון מבחינת היחסים בשרשרת הפיקוד.

    תהילך ההערכה והקידום של קצינים במשטרה הוא שלילי מיסודו. תפקידים רבים באג''מ (משם אני בא) מהווים אך ורק תחנה קצרה בדרך שיש לעבור אותה בשלום.

    כיצד עוברים תפקיד בשלום? משתדלים להיות ''בסדר'' עם כולם פיקודים ופקודים.

    איך להיות ''בסדר''? לא עושים יותר מדי שינויים (הרי באתי רק לשנה וחצי שנתיים), לא דורשים הקפדה על נוהלים, מעלימים עין מחריגות ומשתדלים ליחצ''ן כל פעולה טובה.

    אחד המדדים המזיקים ביותר בתהליך ההערכה הוא השאלון הסוציומטרי - במיוחד לפקודים. כולם מבינים אינטואיטיבית ומתוך הכרה שמפקד שיקפיד על נוהלים וידרוש משמעת יחשב למפקד רע ויחטוף נקמות קריטיות בהערכות התקופתיות דבר שישפיע לרעה על קידומו. לכן פשוט לא אוכפים משמעת ונוהלים אלא במקרים חריגים.

    הפתרון:יש לשנות מהותית את מסלולי הקידום במשטרה. יש ליעד קצינים לתפקידים ארוכי טווח ולהבטיח את קידומם לאו דווקא על ידי קידום בדרגה אלא על ידי דירוג מקצועי מתוגמל. לדוגמא: קמב''ץ או קצין קשר מחוזי צריך לשבת בתפקיד לפחות 4 שנים ולא שנה וחצי וקצין אג''מ צריך לשבת בתפקיד לפחות 5 שנים.

    אסור בשום אופן לאפשר לדרג כפוף לכתוב הערכות על הממונים עליו.

    יש לכונן מדד מיוחד למשמעת בהערכת מפקדים ולתת לו משקל של 50% מס''ך השכלול. הערכה נמוכה על הקפדה על משמעת תעצור קידום.

    רנ''צ כראדי:
    צריך לבדוק היטב את תפקודם של קציני הסיור. לצערי רבים מהם מהווים פקק נוראי מול הציבור. הם מעכבים אירועים במשך שעות והפכו לצוואר הבקבוק של המערכת. הטענה שהשוטרים עסוקים מאד נכונה חלקית. אני ביקשתי להוציא דוחות פעילות ניידת מהמוקד לתקופה של חצי שנה ומצאתי שבממוצע כל שוטר סיור אינו פעיל באירועים כשעה וחצי למשמרת לא כולל זמן מחסומים והפסקות.

    זה מעיד כאלף מונים שמשהו משובש מאד בשטח ועקב כל מה שכתבתי לעי''ל דבר לא נעשה כי לא אוכפים משמעת!!!

    ולבסוף יש לבחון היטב את רמת ההדרכה ואיכות התכנים בהכשרת המפקדים. או בלשון ישירה יותר להתלבש חזק על בית הספר לפיקוד ומטה שרמתו רדודה ביותר.

    הגב לתגובה זו

    • מהמם לא להאמין יש לנו משטרה (משחקיה) ושוטרים (צעצועים) כראדי תתעורר

      מלבס, 01/06/06 17:08

      אנחנו בארץ ישראל ארץ נאורה

      עם המון המון אנשים אינושים

      ומתורבתים אבל הנורמות

      שהשראשתם בצמרת המשטרה

      שהכול אפשרי ומותר

      רמסו ברגל גסה את כבוד האדם

      וחירותו ועירערתם את ביטחון האזרח

      במדינה אין לי אימון במשטרה .

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    חסר בושה, תתפטר! (ל''ת)

    שונא שוטרים, 01/06/06 14:02

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    תחמן וקשקשן (תקראו למה)

    אזרח, 01/06/06 14:01

    קראדי מצטטין בדבר אחד: לשון מהירה שיש לה תשובה לכל דבר

    אולי עורך דין טוב יוצא ממנו אבל המשטרה על הפנים.

    האם שוטרים שעומדים בתל אביב בפינת קפלן אבן גבירול ורק מחלקים דווחות לכל רכב שעובר בגלל ''שינוי נתיב'' (אין ברירה זו צומת עקומה) זה הפתרון לבעית תאונות הדרכים - בוודאי שלא.

    אז קראדי, אם אתה רואה עצמך כ''משרת ציבור'' תודיע על ביטול כל דוחות הסרק שניתנים עך ידי שוטרי התנועה ותתחיל לרדוף את המשוגעים האמיתים שמסכנים את עם ישראל בדרכים. הבעיה שהם נוסעים עוד יותר מהר מהלשון שלך.

    הגב לתגובה זו

    • לאזרח מ-20- האגו שלך נפגע שכעוקפים אותך

      אחד העם, 01/06/06 14:22

      אז פנה את הנתיב השמאלי ואפשר להם לעבור.
      גם מהירות זה לא הבעייה.
      הבעייה במשטרה שלנו שהיא נגד האזרח ולא בעד האזרח.
      אין למשטרה תודעה שרותית.

      הגב לתגובה זו

    • צודק - מעשים חשובים ממילים (ל''ת)

      קאלם פאדי, 01/06/06 14:23

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מסתבר שמשפחת פריניאן הם הלקוח העיסקי המועדף עלייך (ל''ת)

    מיקי, 01/06/06 13:55

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    קראדי יש לך עור של פיל תתפטר מפיונר (ל''ת)

    דיכטר, 01/06/06 13:50

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    יש לעשות סדר רציני במשטרה! היא מושחטת (ל''ת)

    רוקי, 01/06/06 13:47

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    המאפיונר מרגיש מאויים? כולנו יודעים מי אתה פושע! (ל''ת)

    לי, 01/06/06 13:45

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    קול אקווד למושא כרעדי שמביע אמון קווד למשתרא. בדיוך קמוני! (ל''ת)

    ניסו שחם, 01/06/06 13:43

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    קראדי בשבילך!!

    נאור, 01/06/06 13:42

    ''צריך להתחיל בחינוך...'' תסלח לי אבל העבודה שלך היא אכיפת החוק ותו לא, אל תיתן עצות! כשלת בתפקידך כי האלימות גואה הפשיעה נמצאת בכל מקום ואתם מתעסקים עם נהגים שלא עצרו בעצור או יותר גרוע באבטחת חופים בתשלום!!!! אתה יכול להאשים את הסמים והאלכוהול ואת הילדים אבל הכל זו אשמת המשטרה. בתור צרכן סמים כבד כבר מעל 15 שנה אני יכול להבטיח לך שהסמים שהיו פה לפני 15 שנה היו הרבה יותר חזקים ומשפיעים מאשר היום, כמו כן הזמינות היתה גדולה יותר והמחיר נמוך יותר, המחיר נמוך - לפי השוואה של אחוז מהכנסות. ולמרות כל זה האלימות לא היתה כמו שהיא היום. הבעיה היום ששוטרים כמוך נראים עם עבריינים ושלא נדבר על הסיקור העיתונאי שרק מאדיר את שם העבריינים וגורם להם להיות יותר אטרקטיביים לדור הצעיר. אז ככה תפסיקו למכור לציבור דיסאינפורמציה הציבור לא טיפש כפי שאתם חושבים תפסיקו להציק לצרכני סמים קטנים, פושעי כביש חסרי משמעות ותתחילו בלנקות את האורוות ולרדוף פושעים גדולים שאוזלת היד שלכם מולם זה פשוט עצוב. כמו כן אדוני, תלמד שעם האשמות שיש כלפייך הגיע הזמן ללכת.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה עניינית ורצינית. (ל''ת)

      מבקר תגובות, 01/06/06 14:19

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    איך הפושע הזה מעיז להתבטא?! (ל''ת)

    נתי, 01/06/06 13:42

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    המשטרה היא זרוע הגבייה של השלטון ותו לא

    דני, 01/06/06 13:40

    כתיבת דו''חות תנועה - זה הדבר היחיד שהם עושים באמונה , בדקדקנות ובמסירות נפש .
    האם היה הסכם בין האוצר לבין המשטרה שהם חייבים להביא סכום מסויים בדו''חות כדי שהאוצר ישחרר להם תקציבים ?
    ולא נשכח איך עזרה המשטרה לאגף הגביה של רשות השידור לעצור אנשים ולהחרים את מכוניותיהם בניגוד לחוק .
    ומי שמאמין שיש אפשרות לתקן - שיקום .

    הגב לתגובה זו

    • ב ו ז ל מ י ש ט ר ת י ש ר א ל!!!!! (ל''ת)

      יעקב, 01/06/06 15:03

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    קארדי אין אמון בך ולא בשוטרים המשחתים שלך תן דוגמא תתפטר מיד (ל''ת)

    רפי, 01/06/06 13:35

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אתמול ראינו בתוכנית עובדה איך המשטרה נלחמת בשחיתות..

    ציון, 01/06/06 13:34

    אתמול ראינו בתוכנית עובדה איך עבריין משחד רכז מודעין מהמשטרה.
    ואיך רכז הביטחון מספק לעבריין אינפורמציה מהתנור.

    זו עוד סיבה להיות מודאג ממה שקורה במשטרה שצריכה לשמור על האזרח ולשרתו.

    הגב לתגובה זו

    • זה רק קצה החוט בקטן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      יעקב, 01/06/06 14:57

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    לא נשכח את גירוש יהודי גוש קטיף (ל''ת)

    מאוחר מידי, 01/06/06 13:27

    הגב לתגובה זו

    • ...ובמיוחד את תנ''צ ניסו שחם (ל''ת)

      כתום, 01/06/06 16:38

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    קראדי=אחד משלנו!!! לך הביתה מאפיוז (ל''ת)

    פושע, 01/06/06 13:25

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    לאן נעלמה הכתבה על האפלייה?! (ל''ת)

    ג'ון, 01/06/06 13:19

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לך הביתה

    יותם, 01/06/06 13:12

    ותשקיע את הזמן והכישרון המוגבל שלך להתמודדות עם המשפט. תן לאיש רציני ונקי והתישב בלשכת המפכל ולהתחיל לשנות את הארגון הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    החליט שאתה והצמרת תוחלפו ותלכו לכלא (ל''ת)

    חובה לפרסם, 01/06/06 13:11

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    הליט להחליף אותה ואת כל הצמרת-יאללה לכלא (ל''ת)

    לקראדי-הציבור, 01/06/06 13:10

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    היא שהמשטרה חושבת שהציבור חייב לשרת אותה (ל''ת)

    לקראדי, הבעיה, 01/06/06 13:10

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    לקראדי. מה עם הפרוטקשן בנגב ??????????

    צ______________, 01/06/06 13:10

    בבאר שבע אין בעל עסק שלא משלם פרוטקשן.
    ואותו בעל עסק מעדיף לשלם פרוטקשן. בגלל שזה עדיף על שרפת העסק.

    ואיפה המשטרה ?!?!?!

    המשטרה לא בסיפור בכלל. וזה גם לא מענין אותה.

    הגב לתגובה זו

    • לפי דעתי המשטרה מקבלת אחוזים מהפרוטקשן (ל''ת)

      אזרחית תמימה, 01/06/06 13:44

      הגב לתגובה זו

    • תגיש תלונה - יטפלו בך

      אגם, 01/06/06 18:34

      פחדן!!!

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    השמאל מיסד את הפשיעה !!!!

    J.STeiNBECK, 01/06/06 13:01

    לשמאל היו 60 שנה להלחם בפשיעה !!!!
    ואתם רק הפכתם אותה ליותר ויותר פופולארית!

    הגב לתגובה זו

    • קראדי לרשות הממשלה! (ל''ת)

      כל אחד יכול, 01/06/06 13:38

      הגב לתגובה זו

    • יותר מידי זמן בשמש בלי כובע !! (ל''ת)

      גדי, 01/06/06 14:06

      הגב לתגובה זו

    • אתה מתבלבל - הימין בשלטון כבר 30 שנה (ל''ת)

      אאא, 01/06/06 14:16

      הגב לתגובה זו

      • אל מה אתה מדבר ? איזה ימין ? בחים לא היה ימין בשלטון!! (ל''ת)

        איןימין-יש שמאל, 01/06/06 14:43

        הגב לתגובה זו

    • תסבירו לי בבקשה, טננבאום ופריניאן זה שמאל או ימין? (ל''ת)

      פנסיה, 01/06/06 16:39

      הגב לתגובה זו