• 137.

    אכן כן, רק אתה יכול להיות ראש אמ''א!!! (ל''ת)

    חיים-בועז, 12/12/10 15:10


    IP: 80.230.167.25דווח על תגובה זו

  • 136.

    מצדיעה לך שטרן!!

    שירה, 15/08/10 01:44

    כל הכבוד!! אני סיימתי לקרוא את ספרך ''משא כומתה- ניווטים בגובה העיניים'' וזהו ספר מדהים! אחרי קריאתו לא נותר לי אלה להסכים איתך בקשר למצבנו בציונות הדתית! ואני בהחלט מסכימה איתך בקשר לסרבנות ולהשתמטות!

    IP: 78.105.52.132דווח על תגובה זו

  • 135.

    שטרן ושות'

    אנטי-מיליטריסט, 29/10/06 18:22

    צריך לשלול מבריונים מיליטנטיים כמו שטרן וליברמן את הבמה, אבל מצד שני: אולי ההצגות שלהם באמת יקרבו את סופה של המדינה הציונית.

    IP: 84.228.237.242דווח על תגובה זו

  • 134.

    אלעזר שטרן. קצין למופת. מצדיע לך!

    קצין, 16/06/06 11:17

    שטרקן הוא הקצין הכי מוערך בעיני לא רק עכשיו בצה''ל אלא בכלל. הוא מסמל את על סגולות הקצין הנדרשות והמובקשות, הוא הקצין הכי ערכי בצה''ל והוא מוכיח את זה כל יום מחדש.
    שטרן הוא קצין מחולל, משנה, משפיע, ולא מפחד מכלום. הוא אמיץ ונועז.
    אני חושב שלא בכלי הוא הגיע להיות מג''ד בצנחנים, מפקד בה''ד1, קח''ר, וראש אמ''ש. הללואי ויהיו עוד קצינים כמוהו בעתיד. הוא צבעוני ומשפיע על כל צה''ל ע''פ אמונותיו הפנימיות וניסיונו.
    לגי התגובות, כוללכם פשוט לא עניינים, תגובות לא רלוונטיות, ושפוט באות מקנאה ילדותיות ואי הבנה של המערכת הצבאית ומה שנדרש מקצין בצה''ל.

    IP: 80.178.141.251דווח על תגובה זו

  • 133.

    יש דברים נסתרים בעתיד אחשוף אותם (ל''ת)

    מקור מידע אמין, 14/06/06 11:45


    IP: 213.8.63.26דווח על תגובה זו

  • 132.

    צה''ל התעורר!! עמדה בכירה מדי לקצין זוטר!!!!!!!

    אמא 3, 02/06/06 14:08

    לחשוב שימשיך להיות מפקד?--לקרוא בעיון את 129. פסקת ''צבא העם''.
    פשוט לא ראוי! עוד קצין שעבורו הצבא, הוא נתיב יחיד להתקדמות כלשהי בחיים. קצין על,בעמדה כל כך בכירה,-- וראו כמה רעות חולות
    וטפשות, הוא נושא עמו.

    IP: 132.68.249.228דווח על תגובה זו

  • 131.

    מהכרות קרובה - האיש מניפולטור, וקומבינטור.

    אורנה ב., 02/06/06 11:48

    הרגשתי על בשרי את צביעותו, הוא עושה רק מה שטוב לאלעזר שטרן. כל האחרים - שקופים !

    IP: 88.153.212.40דווח על תגובה זו

  • 130.

    עד מתי רשעים יעלוזו? מניפולטור. (ל''ת)

    יונה ש, 01/06/06 17:52


    IP: 88.153.212.40דווח על תגובה זו

  • 129.

    תוספת לכתבה, ראוי לקרוא בעיון:

    אבא, 01/06/06 14:47

    http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=611888&contrassID=2&subContrassID=4&sbSubContrassID=0

    IP: 132.68.247.46דווח על תגובה זו

    • לקרוא ולבכות. שטרן שמעת? (ל''ת)

      אבא 2, 01/06/06 15:07


      IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

  • 128.

    תגידו מה שתגידו - הוא רזה והוא נראה טוב.

    אחד העם, 01/06/06 13:12

    תגידו מה שתגידו - הוא רזה והוא נראה טוב. אך לתת לו תפקיד - זה כבר לא שייך. אדם חסר מצפון שמה שחשוב לו זה הוא עצמו

    IP: 217.132.83.186דווח על תגובה זו

  • 127.

    אני גאה במפקד שלי. אתם פשוט לא מכירים אותו וחבל (ל''ת)

    תא''ל ניסים ברדה, 01/06/06 12:23


    IP: 62.90.2.253דווח על תגובה זו

    • אתה לא מתבייש? אין לך שכל? (ל''ת)

      משקית חינוך, 01/06/06 13:52


      IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

      • איך הוא לא מתבייש כפקוד שלו שחוטףך ממנו צרורות לפרגן לו כך קבל עם ו

        לימור, 01/06/06 15:16

        עדה

        IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

        • נסים עד לאיזה אשפתות אתה מוכן לרדת?הוא עשה לך זובור, העיף אותך מהתפ

          חבר לעבודה, 01/06/06 17:50

          מהתפקיד אחרי שנה וחצי. לא סופר אותך ממטר. ועוזר לו מאוד אבי זמיר, במשימת ההשפלה שלך. ואתה עוד מעז לתמוך בו. עד לאן החנופה.
          הכפפים שלו נאלצים לספוג מבלי יכולת להגיב. שמא עם שחרורך הקרב תפתח את הפה - פחדן שכמוך!

          IP: 88.153.212.40 דווח על תגובה זו

  • 126.

    דבר אחד אני לא מבין. למה אף אחד לא סותם לו את הפה.

    אורן. ', 01/06/06 12:16

    למה אף אחד לא יכול לסבול אותו. ואם כל מה שכתוב נכון כיצד הוא הפך לאלוף? מי נרדם על המשמרת. למה הוא חושב שרק דרך פרובוקציות ושינויים מרחיקי לכת אפשר להנהיג מערכת כמו צה''ל. אני נדהם כל פעם מחדש מהאדם הזה. עד כמה הוא מוכן למתוח את הקו האדום. אין לך משפחה אין לך חיים? למה אתה צריך כל הזמן לחטוף ביקורת? למה אתה לא לומד לשתוק?
    אם הנושא שהועלה כאן הוא דיון על מה שאני חושב על שטרן אז אני לבטח חושב שמדובר באיש חכם אבל שמנצל את המערכת ואת כלי התקשורת למניפולציות שליליות שברובן אני מתבייש שנאמרו על ידי קצין בכיר בצה''ל ועוד חובש כיפה. אל לנו ללכת אחרי הזרם ואנשים כאלה הלוואי ויסתמו את הפה שלהם. כי הוא לא מפיק מרגליות אלא שטויות ועדיף שיהוו מודל לחיקוי.

    IP: 62.90.2.253דווח על תגובה זו

  • 125.

    למה בזבזתם כל כך הרבה טקסט על האיש הקטן הזה (ל''ת)

    יפה חכמי, 01/06/06 12:06


    IP: 62.90.2.253דווח על תגובה זו

  • 124.

    תקראו 114, 115, 116 !!!!!!!! (ל''ת)

    ידעוני, 01/06/06 09:44


    IP: 212.25.124.145דווח על תגובה זו

    • ב 116 זה סתם רמזים שאי אפשר לדעת מהם כלום,אולי סתם הכפשה

      ב 2 האחרות, 01/06/06 10:07

      באמת לא בסדר-זה בדוק ברצינות?
      אבל בכל מקרה---הרי אתה יודע שלא על זה העניין.
      בתגובות האלה בונים ''רצח אופי'' כדי להגיע למטרה האמיתית- שטרן נתפס כ''אוייב'' למחנה הכתום ולכן ''נלחמים בו''.
      (בין המון המון ''אוייבים'' אחרים ששייכים לישום מדיניות הממשלה-על זה האש האמיתית ).

      IP: 88.153.100.174 דווח על תגובה זו

      • אתם נאחזים בכתומים ככסת''ח. הרי בהסתייגות והתעוב שעולים

        נו באמת, 01/06/06 12:05

        מן התגובות אינן קשורים לכתום או כחול. הם קשורים לתיעוב מהתנהלותו של האיש.
        כך שתפסיקו עם הגמגום המגן של הכתומים.
        זו בדיוק הטכניקה של שטרן לחפש כותרת על חשבון קבוצה שנוח להטפל אליה.

        IP: 212.25.124.145 דווח על תגובה זו

        • לדעתי, בכנות ,זה הפוך.כל הרעש על שטרן בגלל מה ?? (ל''ת)

          תמצת לי ב2-3, 01/06/06 13:49


          IP: 88.153.100.174 דווח על תגובה זו

          • אין תמצות ואין נעליים,כמו שחשבתי... (ל''ת)

            כולה השתלחות, 01/06/06 17:51


            IP: 88.153.100.174 דווח על תגובה זו

  • 123.

    ** ב 40 והתגובות די מעניין ** גם 121 *

    אבל אל תוסיפו, 01/06/06 09:33

    אלא תפתחו חדש להתייחסות עניינית,אם אתם רוצים כמובן

    IP: 88.153.100.174דווח על תגובה זו

  • 122.

    שטרן חובש כיפה ולא מיישם את ''מדיניות הכתומים''--זה כל הסיפור

    +++++++++++++++, 01/06/06 09:15

    הרי כל יום יש לכתומים ''אוייב'' חדש, מי שמריח להם לא ''כתום'' ----עליהום!
    כאילו ששטרן צריך להריח בכלל כחול או כתום..

    IP: 88.153.100.174דווח על תגובה זו

    • אל תתנו לעצמכם הנחה. ותייחסו התגובות לכתומים

      לאה בר, 01/06/06 09:27

      הטינה והסלידה ממך, שטרן, היא חוצת גבולות ואין לה קשר לכתומים. אל תנסה להפוך לכיבשה תמה שצריך לרחם עליה. אתה ממש לא. צבוע

      IP: 212.25.124.145 דווח על תגובה זו

      • אין קשר ?? איך אפשר להגיד את זה?

        אז על מה בדיוק, 01/06/06 09:52

        הקצף?

        IP: 88.153.100.174 דווח על תגובה זו

      • ללאה בר-לא שמתי לב שענית לי על מה הרעש (ל''ת)

        אם לא ההקשר, 01/06/06 13:52


        IP: 88.153.100.174 דווח על תגובה זו

  • 121.

    יש בעייה עם המחנה הדתי/לאומי עם מדיניות פינויים-זאת הבעייה

    ולא שטרן/חלוץ, 01/06/06 09:09

    אתם מתחמקים מבעיית השורש

    IP: 88.153.100.174דווח על תגובה זו

  • 120.

    בפעם הבאה תכתבו על תא''ל אבי זמיר גם הוא שווה תחקיר (ל''ת)

    הצעה, 01/06/06 09:00


    IP: 62.90.2.253דווח על תגובה זו

    • יופי , תיבת הצרעות מתחילה להפתח (ל''ת)

      משה, 01/06/06 09:08


      IP: 212.25.124.145 דווח על תגובה זו

  • 119.

    אדם שדוגל להבדיל בין דם לדם חסר מצפון שילך הביתה (ל''ת)

    גדעון חיאק, 01/06/06 08:24


    IP: 88.152.206.91דווח על תגובה זו

    • מופז היה צריך לבעוט בו החוצה אולי שעמיר פרץ ישכיל ויישלח אותו הביתה

      נכה צה''ל, 01/06/06 08:33

      ועדיף שעה אחת קודם

      IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

      • אל תדאגו ....הוא בסוף ישתחרר ויהיה האדם הכי קטן בעולם. ישבור שיא גי (ל''ת)

        מורנו, 01/06/06 12:12


        IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

  • 118.

    מאיפה עזות המצח שלך? אתה חוצפן שהעלת את נושא הבדל החללים. תחזור בך (ל''ת)

    אב שכול, 01/06/06 08:20


    IP: 62.90.2.253דווח על תגובה זו

    • הלוואי שיצליח

      אח שכול, 01/06/06 09:31

      לא יתכן שאחי, שנהרג בחילופי אש, יקבר לצד הרוג תאונות דרכים, או גרוע מכך- מתאבד.

      IP: 85.250.153.201 דווח על תגובה זו

      • ילד. קח כדור תערבב עם אנטיביוטיקה ותלך לישון. אולי אח''כ השטויות ושל

        אב ש., 01/06/06 12:21

        שטרן ימחקו מהעולם הזה. ואם החייל שנהרג בת''ד הוא לוחם מסיירת מטכ''ל שזה עתה חזר מפעילות בסוריה? או בלבנון? ורק בגלל שהיה עייף מהמבצע התהפך בדרך הביתה? ומה עם זה חייל שהתאבד בגלל טירטורים של מפקדיו כמו שהיה בדובדבן ולאחר שלא קיבל את הטיפול המתאים כי מפקדיו העדיפו להתעלם ממנו הוא שלח יד בנפשו? בוז לך ובוז רבתי לשטרן על שהעלתם בכלל על דל שפתיכם את הרעיון המטומטם הזה.

        IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

  • 117.

    אתם מצנזרים התייחסויות - למה?שכולם ידעו מי האיש העלוב הזה (ל''ת)

    מאיר בעל, 01/06/06 08:07


    IP: 88.153.212.40דווח על תגובה זו

    • פגעתי מאוד ולא אסלח לך עד יום מותי האחרון (ל''ת)

      מנחם ראובן, 01/06/06 08:40


      IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

  • 116.

    עוד הידעתם?

    דורית ב., 01/06/06 08:04

    תשאלו את הקצינה שהודחה מצה''ל - סאל קוטאי כמדומני, מה יש לה בתיבת הפנדורה נגדו. ביום מן הימים היא תדבר. ואז יהייה מעניין

    IP: 88.153.212.40דווח על תגובה זו

    • היא בקרוב מתראיינת לעיתון הארץ אצל אמיר אורן (ל''ת)

      חצאית במדים, 01/06/06 08:34


      IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

  • 115.

    ועוד - הידעתם? לקרוא!

    שמעון בר יוחאי, 01/06/06 08:03

    הידעתם שבחג הפסח בשנה שעברה הוא לקח מספר חדרים של חיילים בודדים והביא את כל המשפחה שלו למון קונטיננטל בתל אביב את ההסבים והסבתות , במקום לאפשר לחיילים בודדים להתארח במלון כאשר היה ביקוש עצום שלהם. למה שיבזבז כסף על הכנת סדר בבית אם אפשר לנצל יופי של אירוח בבית מלון. אבל כאשר שנה שעברה האירוח היה בגבעת אולגה (סתם מקום ) הוא לא מיהר להגיע...(גם כי הרמטכ''ל לא היה אלא רק סגנו.

    IP: 88.153.212.40דווח על תגובה זו

  • 114.

    הידעתם? לקרוא!

    שימעון, 01/06/06 08:00

    שטרןהחזיק במשך תקופה ארוכה שתי מכוניות צבאיות. והחביא אחת מאחורי השיחים בקריה....עד אשר הדבר נודע לעיתונאים שהם פנו, הוא נבהל והחזיר אחת. זה לא רמת המוסר הגבוהה שלו. זה הפחד מאיך הוא מצטייר בתקשורת. עוד אדם ערכי ...בוז.

    IP: 88.153.212.40דווח על תגובה זו

    • חבל לבזבד כתבה על אדם כזה

      שושנה, 29/10/06 15:37

      הכתבה עשתה שירות דוב לאלעזר שטרן. אפשר לראות שדברי החלקלקות והטיוח של הכתבה הרשמית מעלים את הלחץ דם אצל אנשים שמכירים את שטרן אישית. עם אנשים עלובים כמותו בצמרת, מקבלים מלחמה שמנוהלת בצורה עלובה כמו מלחמת לבנון האחרונה. אחד הקוראים הגיב: הוא רזה ונראה טוב. אז חתיך יכול ללכת להוליבוד, להפוך לדוגמן או גיגולו. אבל עם חתיכיות לא מנצחים במלחמה. דרך אגב אין לו שום זכות להרוס חייהם של בני אדם, אך ורק מפני שיש להם פרופיל 21. לאנשים כאלה יש זכות לבקש מקלט מדיני בחו''ל על פגיעה בזכויות אדם כפי שהם מנוסחים במגילת האו''מ.

      IP: 86.90.254.140 דווח על תגובה זו

  • 113.

    תחקיר?

    zvi Redler, 01/06/06 07:55

    לחפש בעיתונים כתבות משנות התשעים, זה לא ממש תחקיר. זו בושה וחרפה.
    חיל הצנחנים שלא הסתער? זה הוא אחד השקרים שבהם הסבך האלוף המביך הזה, ובור בו נפל ''''התחקירן''''.
    ראשית חייל בסיירת צנחנים. שנית חייל מצטיין, שלישית הוא מלא את חובותיו במלואן. את כל זה אפשר למצא בתחקיר הצבאי. אבל האמת לא עינינה את שטרן, וגם לא את ''התחקיר'' שלכם.
    החייל אמנם היסס לשניה, אבל מלא את חובתו והסתער. כן הוא אמר את דעתו חשף את היסוסיו, בקיצור היה בן אדם.
    אבל למה לבלבל את המח בעובדות.


    IP: 62.0.75.139דווח על תגובה זו

    • אם אתה כל כך חכם למה שלא תספר לנו מה האמת על האיש הזה שכולם כל כך א

      רוביק'ה, 01/06/06 08:14

      אוהבים לבקר ולכסח

      IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

  • 112.

    אני מכיר אותך היטב ויודע על כל מעללייך. מתי שהוא אחליט לפתוח ת'פה (ל''ת)

    אהרון . ס, 01/06/06 07:48


    IP: 62.90.2.253דווח על תגובה זו

    • אתה גר ברחוב אלם? (ל''ת)

      פרדי, 01/06/06 09:07


      IP: 88.153.100.174 דווח על תגובה זו

  • 111.

    מלך

    אלי, 01/06/06 07:48

    הוא מלך

    IP: 84.108.21.197דווח על תגובה זו

    • איזה מלך. ואם כבר מלך אז אולי על הגנון שלו ועל משפחתו

      חנן, 01/06/06 08:13

      לטעמי הוא צריך להיות מטפלת במשפחתון כי הוא מתנהג כמו ילד מגודל גדוש בחסכים מהילדות

      IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

  • 110.

    אני מכיר אותו אישית

    חבר שלו, 01/06/06 07:46

    הוא בחורטוב, אבל מתוסבך, הוא רודף סנסציות, ספינים.
    הוא פגעביחסי הצבא עם הדתיים. את הנזקים שלו טל רוסו מנסה לתקן. יועץ בגרוש שחושב שהוא חי בבני עקיבא לפני שלושים שנה. מאז דברים השתנו.
    סה''כ אדם מסכן,גמד עם תסביך גדלות.

    IP: 85.65.66.218דווח על תגובה זו

    • עם ''חברים'' כמוך מי צריך אוייבים? (ל''ת)

      איתי, 01/06/06 08:04


      IP: 192.94.94.105 דווח על תגובה זו

    • א ת ה צו ד ק!!! (ל''ת)

      אבי זמירי, 01/06/06 08:06


      IP: 88.153.212.40 דווח על תגובה זו

    • זה לא האיש שהכרתי בשנות השמונים. הפכת לרודף תקשורת וחסר צניעות. אני (ל''ת)

      מוטי, 01/06/06 08:15


      IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

  • 109.

    אדם ישר ומפקד חכם, לא כמו הכתומים !! (ל''ת)

    אזרחית, 01/06/06 07:45


    IP: 84.108.158.29דווח על תגובה זו

    • ''חכם בעניו''

      יעקב, 01/06/06 08:19

      אדם היורק יריקות גסות לבאר שממנו שאב ושתה אינו חכם כי אם טיפש, ומוכיח שהוא רוצה ללקק ולהוכיח שהוא יותר חילוני מחילוני.

      IP: 84.95.78.96 דווח על תגובה זו

      • איך הוא מדבר על חינוך כשהוא לא מייצג עבורי דברים בסיסיים. לא ארצה א

        מורה, 01/06/06 08:41

        את בניי מעולם לא שמעתי על אדם כזה יהיר ושחצן.

        IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

  • 108.

    התגאה בסירוב פקודה, ונלחם נגד סירוב...

    יואב, 01/06/06 07:45

    בראיון ב''הארץ'', הוא התגאה שפעם סירב לפקודה מפורשת שלא לרדוף אחרי מחבלים בנוכחות אזרחים, וסיכן אותם.
    ועכשיו הוא מדבר נגד סירוב פקודה....
    האיש הזה אמר ש''לא הייתי רוצה שבתי תתחתן עם קצין שאינו קרבי''... הוא אפס מאופס.
    לא נסלח לו על הגירוש, ולא נסלח לו על הרבה, הרבה פשעים קטנים אחרים שעשה. ובעיקר: לעולם לא ימחק ממנו כתם מדחת יוסוף שהופקר לדמם למוות מטעמים פוליטיים.

    IP: 132.64.32.135דווח על תגובה זו

  • 107.

    מעריב לא מפרסם את כל התגובות

    חציל, 01/06/06 07:41

    פשוט, פשפש קטן עלה למעלה,
    לשון חלקה, מרפקים והתרפסות
    ללא כל רקורד קרבי.
    ''אי אפשר לנצח במלחמה עם רגישות יותר''
    רק מי שלא נילחם, לא פיקד בזמן
    לחימה פולט דברי טפשות ובלע

    ''חשיבה מחודשת על דרך ההכרה והקריטריונים של חללי צה''ל, בעיקר בנושא נכי צה''ל''.
    מחשבה של מוח אפל,אטום לב
    ונטול רגש.





    IP: 87.69.14.248דווח על תגובה זו

  • 106.

    '' יחשכו כוכבי נשפו '' שטרן = כוכב(star)

    ק', 01/06/06 07:41

    מדובר באדם תמהוני שהתגורר בישוב תמהוני בגליל במחיצת ( חוות רכיבה על ) חמורים .
    אדם שמשתמש בכיפה כדי לכסות את פדחתו ולא משום שהיא מסמלת
    השתייכותו למגזר מאמין שהולך בדרכי תורת ישראל.
    אדם שבועט בערכי יסוד הומניים של הצלת נפשות וממיר את האדם ( אגף כח אדם ) במשאב (אגף משאבי אנוש)

    הקידום שלו הושג בזכות אדם שהגיע באופן מקרי לתפקיד רמטכ''לות במקום מתן וילנאי - תמיכה ומציאת צידוקים להפקרת מדחת יוסוף ז''ל
    זיכתה אותו במינוי הנוכחי.




    IP: 84.228.0.205דווח על תגובה זו

  • 105.

    עוד פוליטיקאי טיפש!!!

    שמואל הנביא, 01/06/06 07:40

    מי שעוקב אחרי הקרירה ופליטות הפה שלו מבין במי מדובר .

    עוד שטוף מוח ופוליטיקאי טיפש , יצוא של המערכת הקונספירטיבית של ה''ציונות הדתית '' .

    IP: 84.108.20.250דווח על תגובה זו

  • 104.

    אני סולדת מהשם הזה אלעזר שטרן (ל''ת)

    רוממה, 01/06/06 07:16


    IP: 62.90.2.253דווח על תגובה זו

  • 103.

    נו? שטרן לאיזה מפלגה אתה משתייך? (ל''ת)

    שמאלמרט, 01/06/06 07:01


    IP: 62.90.2.253דווח על תגובה זו

  • 102.

    אני מתבייש בך שטרן על היהירות שבך...על הציניות שבך על הפרובוקטיביות (ל''ת)

    רונן כהן, 01/06/06 07:00


    IP: 62.90.2.253דווח על תגובה זו

    • בקרוב כתבה על שטרן בעיתון הארץ אצל אמיר אורן (ל''ת)

      גבר, 01/06/06 08:34


      IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

  • 101.

    I served under Stern in 1977

    me, 01/06/06 05:51

    I served under Stern in 1977, he was an exceptional soldier commander and a human being. And to those that try to discredit him I call on them to learn from him whether they are religious or not. I never believed that he would make it so far in the army just because he is too good for it.

    IP: 203.206.205.176דווח על תגובה זו

  • 100.

    He is a person with integrity (ל''ת)

    Tammie, 01/06/06 05:49


    IP: 207.200.116.74דווח על תגובה זו

  • 99.

    סוג של יהודי שהשמאל והתקשורת אוהבים לאהוב ולחכך ידיים נגד הימ ין! (ל''ת)

    זעקי ארץ, 01/06/06 04:47


    IP: 83.130.235.46דווח על תגובה זו

  • 98.

    במדינת ישראל גידלו טווסים

    Avi Ecuador, 01/06/06 04:40

    שמרוב נוצות לא רואים שהם מגדלים זאבים.
    הפכו את האידיוטיות לתורה והתנפחו מעודף אגו ''חינוך'' והומניות.

    IP: 200.63.253.198דווח על תגובה זו

    • well done

      ofer, 01/06/06 05:17

      you went away, you had diffrent kind of bones and you came back with a brand new launguage, same shit but new

      IP: 69.196.90.180 דווח על תגובה זו

  • 97.

    He's a man who cannot shut up! (ל''ת)

    ran, 01/06/06 04:16


    IP: 69.123.216.140דווח על תגובה זו

  • 96.

    eliazer shtern

    zipi, 01/06/06 03:21

    i like him a lot,he is great

    IP: 68.36.195.132דווח על תגובה זו

  • 95.

    בוודאי שהוא בן אדם חכם וכל גם אולמרט או רמון

    יוסי, 01/06/06 03:02

    יתכן שבמישור האישי הם גם בני אדם טובים.

    אבל, להחריב ישובים בא''י שהקב''ה נתן לנו במתנה???

    למי יש את הזכות?

    על זה הטענות ובבקשה לא לנסות להסיט אותם.

    IP: 82.237.54.147דווח על תגובה זו

    • חרא של מתנה (ל''ת)

      שונא מתנות, 01/06/06 18:26


      IP: 84.108.79.38 דווח על תגובה זו

  • 94.

    כבר תגובה עשירית שמצנזרים לי, כל הכבוד מעריב אי אפשר להגיד שום דבר

    צבי, 01/06/06 01:59

    רע על השטן הזה?

    IP: 85.65.36.176דווח על תגובה זו

    • לא! (ל''ת)

      מעריב, 01/06/06 02:06


      IP: 85.64.69.134 דווח על תגובה זו

    • חחח איזה קטן יצאת (ל''ת)

      למס' 86, 01/06/06 02:20


      IP: 85.250.153.201 דווח על תגובה זו

      • דווקא י צאתי גדול, אחרי שהחליפו מישמרת של מצנזרים הכניסו את התגובות

        צבי, 01/06/06 04:29

        ככה זה אצלנו הימנים אנחנו לא מוותרים בחיים!!!
        Heasta La Victoria Siempre!!!

        IP: 85.65.36.176 דווח על תגובה זו

        • צבי אתה שבלוני פתטי ונראה לי כותב מטעם. תפסיק לבזות את עצמך (ל''ת)

          אבנר מחיפה, 01/06/06 07:49


          IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

        • אפילו את הרמה השיכלית המינימלית, הנדרשת בשביל להבין למה יצאת קטן,

          כמה עלוב, 01/06/06 09:36

          אין לך!
          מילא הייתה כותב בפעם הראשונה, צינזרו אותי 10 פעמים, ובפעם השניה 11. כתבת בשתי הודעות את אותו מספר, ויצאת שקרן, שאפילו להודות בזה לא יכול.

          IP: 85.250.153.201 דווח על תגובה זו

    • כתוב לערוץ 7 שלך ''ערוץ האמת''

      חוזר על עצמו, 01/06/06 07:13

      שבשיחות בשיחותעם מאזינים התגאה שאינו מעלה שמאלנים לשידור.
      למה לך לשחת זמנך על תקשורת עויינת.
      בא נעשה עסק. אני לא אכתוב ל''הצופה'' , ''ערוץ 7'', יתד נאמן וכו'
      ואתה תעזוב אותנו ותכתוב אליהם ואף אחד לא יצנזר אותך שם.

      IP: 84.108.79.38 דווח על תגובה זו

  • 93.

    מכירים מקרוב....

    לירון, 01/06/06 01:56

    אנחנו מכירים אותו. מכירים מקרוב... למי שחושב שיש לאלוף חסרונות ממוצעים ומעלה שינסה לדבר כמוהו. בצורה כ''כ רהוטה. שינסה לחשוב (ולעשות) 10 דברים במקביל. להקים ישוב בגליל (הערבי...). להתקדם בצבא עם כיפה. להגיד כל, אבל כל מה שבראש שלו (גם מה שהוא חושב על אשתו, וגם מה שהוא חושב על 2 מלצריות שמגישות לו...) ובסוף להיות אלוף שעדיין (!) מקובל ואהוב (יחסית) על כל המטה הכללי (חוץ ממס' קטן של אלופים ומס' קצת יותר גדול של תא''לים) ומועמד ראוי לכל תפקיד ציבורי בעתיד הקרוב. הלוואי שימשיך והלוואי שנזכה להכירו יותר מקרוב. למרות שאנחנו נגד ההתנתקות ועוד. שיקולי בוגי למנותו לאלוף יעידו שיש מי ששומר על שטרן מלמעלה וכנראה אוהבים את מה שהוא עושה למען עם ישראל (כן, למרות שהוא פוליטיקאי- אין אלוף שהוא לא פוליטיקאי...)
    שטרן התותח- עלה והצלח...

    IP: 62.0.124.176דווח על תגובה זו

    • ארשה לי לחלוק עליך

      אבנר, 01/06/06 05:14

      לא כל מי שאומר בדיוק מה שבראש שלו הוא אחלה . לבן אדם צריך שיהיה גם טאקט , חינוך ותרבות . ואם הוא מרשה לעצמו להשתלח באישתו במסעדה בנוכחות אנשים אחרים אז זה לא מעניק לו ציונים חיוביים לגבי אישיותו .

      IP: 24.90.167.204 דווח על תגובה זו

    • מסכימה לגמרי!! (ל''ת)

      שירה, 15/08/10 01:52


      IP: 78.105.52.132 דווח על תגובה זו

  • 92.

    מעריב שכחו כיצד עורכים תחקיר! זוהי כתבה מוזמנת (ל''ת)

    יעל, 01/06/06 01:54


    IP: 132.70.218.166דווח על תגובה זו

  • 91.

    קודם תשאלו מי זה אהוד אולמרט. יותר חשוב, לא? (ל''ת)

    רון, 01/06/06 01:42


    IP: 80.178.13.77דווח על תגובה זו

  • 90.

    מסכן שטרן, מכר את שמו בהיסטוריה בשביל תהילה זמנית (ל''ת)

    המרחם, 01/06/06 01:39


    IP: 82.166.30.118דווח על תגובה זו

  • 89.

    כתבת פרופיל, לא תחקיר

    ירון, 01/06/06 01:34

    לקרוא לזה ''תחקיר'' זה לצחוק לקורא בפנים. זוהי כתב פרופיל פרופר. לא חשפת פה כלום, אלא שרטטתם את מהלך חייו ושרותו הצבאי. נא דייקו.

    IP: 85.64.91.56דווח על תגובה זו

  • 88.

    בואו לראות אם גם אתם יכולים להוביל מהלכים צבאיים

    יוני, 01/06/06 01:33

    http://hebrew.gindis.com/modules.php?name=Account&file=index&op=game&userid=MjUyMzg4

    IP: 88.154.48.226דווח על תגובה זו

  • 87.

    כתוב כל כך גרוע...

    אחי, 01/06/06 01:17

    אי אפשר לכתוב במשפט אחד ''באותם ימים'' 3 פעמים...
    כתבה עילגת, שגויה וממוחזרת
    ''תחקיר'' עאלק...

    IP: 85.65.120.157דווח על תגובה זו

  • 86.

    כבר 10 תגובות מתונות שכתבתי לא התפרסמו נגד השטרן הזה זה אומר הכל

    צבי, 01/06/06 01:13

    על מישטרת המחשבות שיש פה במדינה

    IP: 85.65.36.176דווח על תגובה זו

    • אם אחד כמו שטרן יושב במטכ''ל סימן שמשטרת המחשבות שלך לא עובדת. אחד כ

      ב.ג, 01/06/06 07:50

      אחד כמו שטרן לטעמי צריך להיות פקיד בהסתדרות המורים או לכל היותר מורה מחליף. גם זה בספק.

      IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

  • 85.

    מי אתה אלעזר שטרן? דתי המחמד של הצבא

    dz, 01/06/06 01:13

    הקצין הבכיר חובש הכיפה שיבגוד בכל עקרונותיו הערכיים, המוסריים והדתיים כדי לקבל משוב חיובי ממפקדיו וכדי לזכות בקידום.
    אחד שלא אכפת לו משום דבר ושיעשה הכל כדי להראות לממונים עליו שהוא 'בסדר', ושהוא יעשה כל מה שמצפים ממנו, יכשכש בזנב, ינבח ויישב לפי פקודה.
    אלעזר- שלא יהיו לך ספקות- אתה אלוף לא בגלל שלא היו ראויים ממך- אלא רק בגלל שממך הם לא פוחדים, הם יודעים שלעולם לא תצא נגד הדעה הרווחת במטכ''ל.
    זו הסיבה שאתה קודמת לאלוף, בעוד שתא''ל אפי איתם שזכה בעיטור העוז, השתתף במבצע אנשטה, פיקד על סיירת גולני ועל החטיבה, שראוי היה הרבה יותר ממך לדרגה זו נזרק מהצבא.
    פשוט, כי אתה פודל.

    IP: 84.94.113.74דווח על תגובה זו

    • אתה ראוי לרחמים

      בת 7, 01/06/06 07:43

      רק לרחמים ולא לתגובה אחרת!

      IP: 147.236.238.160 דווח על תגובה זו

  • 84.

    ואיפה הביקורת? (ל''ת)

    כתבה מלקקת, 01/06/06 00:43


    IP: 132.70.222.64דווח על תגובה זו

    • העובדות מדברות בעד עצמן. הוא פרובוקטור מס' 1 בצה''ל בושה

      גורודיש, 01/06/06 06:59

      למטה הכללי שאלו הם אלופיו

      IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

      • שטרן למה אתה לא פורש? תפתח עם ברדוגו ואבי בניהו עסק ו..

        עמי. ד, 01/06/06 07:52

        תעזוב אותנו בשקט. ואם תתגעגע לתקשורת ולחשיפה תמיד בניהו יוכל לארגן לך כתבה בגל''צ או לפחות תוכנית עם מאזינים שם תוכל להמשיך בפרובוקציות. לא?

        IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

  • 83.

    זה שטרן או שוורצנגר אני לא רואה טוב (ל''ת)

    קוסוקר, 01/06/06 00:36


    IP: 84.108.100.131דווח על תגובה זו

  • 82.

    ''המוישקה'' שלהם...... (ל''ת)

    אברהם, 01/06/06 00:28


    IP: 213.8.116.141דווח על תגובה זו

  • 81.

    בקשר לערכים

    חניך לשעבר, 01/06/06 00:26

    הייתי חניך בבה''ד 1 (כושר מוגבל) כששטרן היה מפקד הבה''ד. שני זיכרונות יש לי ממנו: הטוב, כאשר הסביר לנו בשיחת הפתיחה שחניך שייכשל בניווט, אולי יוסמך בסוף ואולי לא, אבל מי שיזרוק חתיכת נייר על הרצפה, יודח במקום. זאת בעיני ערכיות.
    מצד שני, כשאמר לנו (!) בלי בושה שאם בתו תביא שני חתנים פוטנציאליים, אחד קרבי ואחד לא, הוא ימליץ לה על הקרבי. איך נגיד בעדינות, לא משפט שמעיד על עומק מחשבה, אופקים רחבים ושיפוט אדם על פי ערכו ולא על פי בריאותו.
    ובכל זאת, מול השיממון הכללי, הוא משב רוח מרענן.

    IP: 88.155.217.35דווח על תגובה זו

  • 80.

    הכוכב הגדול שטרן מצטיין בעיקר בפה גדול

    ברקוביץ, 01/06/06 00:14

    מי שמכיר את שטרן יודע שההצטיינות העיקרית שלו היא בפה הגדול שלו, עוד מימיו בישיבה התיכונית ''נתיב מאיר''.
    רמתו בתור קצין קרבי לא הייתה גרועה אבל גם לא משהו בולט. אפשר לראות לאורך כל המסלול שלו, שכל התבלטותו החריגה הייתה בפה שלו. יש לו אמנם כושר ביטוי לא רע, אך הייצר הזה של התבלטות באמצעות הפה הגדול הפכה אצלו לכפייתית. תמיד הוא חיפש ומצא נישה שבה יוכל לעורר רעש וצלצולים בקנה מידה ארצי, כאילו היה הוא ממציא הגלגל הצה''לי. לצערנו, בצה''ל, שחלק מקציניו הגבוהים אינם מצטיינים בדרכי התבטאותם, הפרובקטור שטרן הצליח להתבלט מעל כולם. לצורך זה הוא גייס גם את הדתיות שלו כאשר הוא ניסה להראות, השכם והערב, שגם בין הדתיים שהוא נמנה עליהם, הוא כביכול יחיד ומיוחד.
    הגיע הזמן שיניח לנו.

    IP: 217.132.229.87דווח על תגובה זו

  • 79.

    והוא יודע קארטה ,ותנועות נינגה (ל''ת)

    חבר, 01/06/06 00:10


    IP: 212.180.147.130דווח על תגובה זו

  • 78.

    סיכזופרן

    אבידן, 31/05/06 23:58

    אלעזר שטרן סובל מפיצול אישיות ניתן לראות זאת בבירור בהתנהגות שלו. זה אדם שמסוגל לזרוק את אישתו במדבר אם תעלה לו את העצבים. הוא אדם שכל כולו זה למען עצמו הנקמנות שלו לציבור חובשי הכיפות נובע רק מהסיבה שכך הוא חולם להתקדם יותר אבל הוא יזרק בבעיטה כואבת שגם ללכת יהיה לו קשה

    IP: 84.228.121.249דווח על תגובה זו

  • 77.

    ה''מחנך'' הזה היה מפקד שלי בבה''ד 1

    י, 31/05/06 23:56

    ליתר דיוק היה מפקד בה''ד 1 כשעשיתי שם קורס קצינים בסיסי. בפגישת המפקד עם הפלוגות הבסיסיות, פתח ואמר ה''גאון'' והמחנך למופת ''לא הייתי נותן לבת שלי להתחתן עם אף אחד מכם'' . מכאן המשיך לתאר כמה שהוא בז לכל אחד מאיתנו באופן אישי ולכולנו באופן קולקטיבי, בשל העובדה שאיננו קצינים קרביים. הצוערים שלא יועדו גם על ידי הצבא עצמו להיות קרביים, רובם בעלי מוגבלויות רפואיות וחלקם משוקמים מתאונות ופציעות, ישבו המומים. רק טבעי שהאיש ברבות הימים הפך לקצין חינוך ראשי...

    IP: 80.230.28.114דווח על תגובה זו

  • 76.

    זה תחקיר? זה קאט אנד פייסט מהארכיון (ל''ת)

    שימי, 31/05/06 23:55


    IP: 66.108.188.204דווח על תגובה זו

  • 75.

    נפוח, גאוותן, בלתי ראוי. לך הביתה!!!

    אורי, 31/05/06 23:55

    שטרן אולי התחיל טוב, אבל עם הזמן התפקיד ''עלה לו לראש'' והוא פשוט גורם נזקים אדירים לכל דבר שהוא נוגע בו. אני יודע שהאנשים שעובדים איתו אומרים את זה בעצמם. אני מציע שיחזור להיות מורה בנצרת, וכמה שיותר מהר!!!

    IP: 84.94.98.28דווח על תגובה זו

  • 74.

    למה לא לעשות כתבת תחקיר על השופט אהרון ברק ומשפחתו?

    מפחדים?, 31/05/06 23:55

    יהיה הרבה יותר מעניין...תאמינו לי.

    IP: 69.118.220.80דווח על תגובה זו

  • 73.

    הוא לא שוה את זה (ל''ת)

    ירושלמי, 31/05/06 23:53


    IP: 85.130.139.143דווח על תגובה זו

  • 72.

    מי שיודע - עושה, מי שלא - מבקר!

    מיXתפוזים, 31/05/06 23:43

    מי שעשה את העיתונאות למקצוע בזוי אלו העיתונאים עצמם!

    IP: 88.154.65.224דווח על תגובה זו

  • 71.

    כתבה רכילותית במסווה של תחקיר (ל''ת)

    גלעד, 31/05/06 23:41


    IP: 84.95.126.119דווח על תגובה זו

  • 70.

    שטרן ורגב - כנסו

    י, 31/05/06 23:35

    שטרן - מגיע לו צל''ש ולו בזכות פרוייקט הגיור.
    לגבי רגב שמספר תגובות מהללות ,בל נטעה איש עם רמה מוסרית שווה עיון מדוקדק לאור מהות יחסיו כקצין עם פקודות

    IP: 85.65.24.25דווח על תגובה זו

  • 69.

    אין דבר כזה ציונות דתית

    הילה, 31/05/06 23:30

    הדת מתנגשת עם האידאולוגיה הציונית. יש דתיים וזהו. הם נשמעים לחוק ההלכה ולא לחוק המדינה. יותר חשוב להם מה הרב שלהם יגיד,גם אם הוא יגיד לרצוח-הם יעשו זאת. המלה של הרב שווה את כל החוק. עובדה שעובדיה ושפירא יקראו לא לכבד את בג''ץ והם מקללים את כל ראשי המדינה, כי הם לא מאמינים בהם אלא בהיותם ישות עליונה - מעל החוק. לפיכך,שטרן שייך למחנה הדתי-קודם כל

    IP: 128.139.88.188דווח על תגובה זו

    • את סתם טיפשה (ל''ת)

      מכ, 01/06/06 01:12


      IP: 85.65.120.157 דווח על תגובה זו

    • את כזאת סתומה, שאני לא יודע מאיפה להתחיל (ל''ת)

      המום, 01/06/06 01:27


      IP: 80.230.234.188 דווח על תגובה זו

    • לכי גם כן את...

      המלפף, 01/06/06 01:49

      תתפלצני במקום אחר.

      IP: 88.152.176.213 דווח על תגובה זו

  • 68.

    אני לא מבינה למה? שנונים למפקד כמו שטרן תפקיד של שוטר הוא מלכלך.

    סימה, 31/05/06 23:30

    אני רואה את הדתיים עם הכיפה מקדימה אני רואה את האלופים בצבא לא כולם אפשר לספור אותם על כף יד אחד איך הם מועלים בערכים שהם גדלו עליהם, כמו השטרן הזה שבעני השתן עלה לו לראש או כמו אלה שהצטרפו לקדימה בשביל השררה איך הם מדברים ומצדקים את המהפך שלהם סתם כך העיקר הכסא אז כן אני מתעוות אותם .

    IP: 88.155.200.100דווח על תגובה זו

  • 67.

    קצין ואדם איכותי ביותר

    י.א, 31/05/06 23:15

    קצין ואדם איכותי ביותר!!!

    קצין חושב ולא חייל מטומטם.

    IP: 89.138.27.121דווח על תגובה זו

    • אני גם מאד מעריך את אלוף שטרן

      הצד היפה, 01/06/06 07:39

      קודם כל בעל עקרונות ואינו מנסה להתיפיף וגם נותן דוגמא אישית וגם מחנך.
      מה שאמר בהיותו מפקד בה''ד 1 אמר לצוערים ולא לתקשורת, כדי להדגיש נקודה מסויימת או ליצור גאוות יחידה וזו זכותו המלאה.
      אין לי ספק שכל מפקד ואפילו אפי איתם אומר דברים קשים לחייליו שלא לציטוט.
      ולגבי הפרדה בין דמם של חללים שנפלו בקרב ולחללים אחרים.
      רבים ודאי זוכרים את במקרה של החייל ממזכרת בתיה שבא לחופשה עם M16 ורצח את חברתו שביקשה להיפרד ממנו והתאבד.
      האיש הוכר כחלל צה''ל והופיע באתר הנצחת חללי צה''ל של מזכרת בתיה. לא צלחו מאמצי ההורים השכולים של חיילים שנפלו בקרב לסלקו מאתר ההנצחה, כי הוריו התעקשו שהחוק הקיים לא מפלה בין דם לדם ואיימו לתבוע את יד לבנים. וכך מי שביצע פשע מחריד הפך חלל צה''ל במשרה מלאה וקיבל הנצחה.
      ואילו הורים שכולים אחרים ביקשו בלית ברירה שיורידו את שם בנם מהאתר כי לא רצו ששמם יופיע יחד עם רוצח מתועב, שגם הוא כביכול מסר את חייו למדינה.
      וכולכם עם יד על הלב. האם לא צדק שטרן בנושא זה?
      ואילו ידידינו מופז שהבין לאן נושבת הרוח, מיהר להשתיקו: ''על תעשה גלים''.
      ולא שמעתי על אף אחד שיצא להגנתו של שטרן בנושא זה. אפילו לא מאנשי ''יד לבנים''
      כולם השתפנו

      IP: 84.108.79.38 דווח על תגובה זו

  • 66.

    לקצין הישר וההגון הזה יש חברים שהם בעלי מסעדה

    אזרח, 31/05/06 22:58

    בוא נספור ביחד כמה פרוטקציות סודרו למקורביהם.????

    IP: 88.153.212.40דווח על תגובה זו

  • 65.

    אני לא מאמין שעשו כזה ליקוט של חומר מהאינטרנט. זה תחקיר? בושה (ל''ת)

    קראתי ואני מזוע, 31/05/06 22:56


    IP: 88.153.212.40דווח על תגובה זו

  • 64.

    יש גרועים משטרן ..למשל ..חלוץ... (ל''ת)

    אביתר, 31/05/06 22:56


    IP: 88.153.170.7דווח על תגובה זו

  • 63.

    חננאל דיין לראשות אכ''א עכשיו!!

    אורי, 31/05/06 22:52

    תחליף את היסמן מלחך הפינכה, שימכור גם את אימא שלו לשמאל בשביל להשפיל דתיים שנאמנים ליהדות יותר ממנו.
    שטרן למד שבשביל להתקדם בצבא הוא צריך לדרוך על המגזר שלו ולירוק על המתיישבים האמיצים, שתרמו למדינה ולבטחונה לא פחות ממנו.
    הוא ראה איך הבריחו מהצבא את אפי איתם הנאמן לעמדותיו, והבין שצריך לעשות שקר בנפשו וללכת על הצד המרוח של הפרוסה.
    אבל כנראה שגם זה לא יעזור לך. אתה פשוט לא מספיק מוכשר, ואין לך לאיפוא להתקדם עוד (בעצם גם על כיסא הרמטכ''ל יושב פופוליסט...).
    לסיכום, רדיפת המתיישבים והדתיים על ידך יצאה כבר מכל החורים, ונמאס לשמוע כל חודש על עוד איזה ספין מטומטם שלך נגד החיילים הדתיים.

    IP: 80.178.119.189דווח על תגובה זו

  • 62.

    יש סתירה לשונית בכתבה. לדחות על הסף פרושו

    משה, 31/05/06 22:52

    שלא הייתה אפילומחשבה לקבל את זה, ולא יתכן ש''לאחר מאבק עיקש של ארגוני הנשים החליט הרמטכ''ל לדחות על הסף''

    IP: 84.228.241.202דווח על תגובה זו

    • גם לי זה הפריע. מצד שני, אנחנו מדינה קולטת עלייה... (ל''ת)

      מני, 01/06/06 07:14


      IP: 69.114.210.92 דווח על תגובה זו

  • 61.

    הכומטה של ה''קצין'' הפוכה (ל''ת)

    אחד, 31/05/06 22:28


    IP: 85.64.229.45דווח על תגובה זו

    • זה לא הכומתה זה התמונה

      עין בוחנת, 31/05/06 23:54

      אם תתבונן תראה שהסמלים הפוכים

      IP: 217.132.159.111 דווח על תגובה זו

    • דוגרי, הוא שם אותה על כתף ימין (ל''ת)

      אוהד, 01/06/06 00:03


      IP: 82.166.46.144 דווח על תגובה זו

    • התמונה הראשית הפוכה, שים לב גם לעיטורים (ל''ת)

      מיXתפוזים, 01/06/06 00:05


      IP: 88.154.65.224 דווח על תגובה זו

  • 60.

    לפי הכתבה - הוא קצין מעולה

    עודד, 31/05/06 22:25

    מישהוא כנראה התבלבל במעריב. בניגוד לכותרת ולהקדמה הביקורתיות, מן הכתבה עולה ששטרן הינו קצין למופת, לוחם אמיץ, נועז, פטריוט וחדשן ברעיונותיו.
    הלוואי ויהיו לנו עוד קצינים כאלה לצה''ל.

    IP: 88.155.195.190דווח על תגובה זו

  • 59.

    גם אם לא תמיד אוהבים...

    איתן, 31/05/06 22:05

    גם אם לא תמיד אוהבים את זה, שטרן הוא בין אחרוני הקצינים בצה''ל שמעיז להציב מראה מול פרצופה של החברה הישראלית ולדבר על ערכים ללא בושה.
    גם אם לא תמיד אוהבים את זה, הוא הולך אחרי האמת שלו, מנפץ סטיגמות על דתיים ועוסק בבעיות האמיתיות של החברה והצבא.
    גם אם לא תמיד אוהבים לשמוע את זה, שטרן הוא מעצב, בונה ומקדם את הצבא, ובתור ק. חינוך ראשי וראש אמ''ש לא פחד להתעמת ולשחוט פרות קדושות, גם כששילם מחיר אישי כבד.
    גם אם לא תמיד אוהבים את זה, אולי בגלל כל זה הוא התקדם...

    IP: 84.228.54.218דווח על תגובה זו

    • איזה מחיר אישי כבד הוא שילם???נעשה אלוף.

      ישעיהו, 31/05/06 22:20

      כל שני וחמישי הוא מרוח בעיתונים ובתקשורת האלקטרונית. אל תצייר את עצמך כאיש מסכן כי אתה לא!!!!

      IP: 88.153.212.40 דווח על תגובה זו

      • ממש כיף להיות אלוף... נראה אותך (ל''ת)

        איתן, 01/06/06 00:08


        IP: 84.228.54.218 דווח על תגובה זו

  • 58.

    האלוף גיל רגב קבע כי שטרן לא מתאים וכנראה צדק (ל''ת)

    נורית, 31/05/06 21:48


    IP: 85.250.25.134דווח על תגובה זו

    • גיל רגב-עוד אחד... (ל''ת)

      גיל, 31/05/06 22:06


      IP: 88.154.155.26 דווח על תגובה זו

      • גיל רגב לוקח בכיס הקטן את המניפולטור שעומד בראש אכא (ל''ת)

        גיל, 31/05/06 22:18


        IP: 88.153.212.40 דווח על תגובה זו

        • גיל רגב זה לא ההוא מהשגריר? מה הוא היה אלוף???? (ל''ת)

          יוני, 31/05/06 23:57


          IP: 84.95.116.164 דווח על תגובה זו

      • באכא מתגעגעים לגיל רגב. (ל''ת)

        אבי זמיר, 31/05/06 22:19


        IP: 88.153.212.40 דווח על תגובה זו

  • 57.

    האמיץ היחידי שאמר שזה לא הוגן שההסדר משרתים רק שנה ו4 חדשים

    ומאז הפך לשנוא, 31/05/06 21:47

    שטרן איש אמיץ אמר מה שמפקדים וחיילים רבים חושבים כבר שנים- אין מצב שיהיו בצה''ל חיילים שירתו רק שנה וארבעה חדשים ויחשבו כמי ששירתו בצה''ל שירות מלא. אין שום צבא שהיה מוכן לתופעה כזו - מכשירים חייל משקיעים בו ועד שהוא מתחיל להיות יעיל הוא עוזב לו לישיבה (ומקבל מענק שחרור וכמובן מתנות שמקבל כל אברך בישראל).
    לא יתכן שבאותה יחידה יהיו לוחמים שמשרתים 3 שנים ועוד לפני שהם מילאו חצי שירות החיילים האחרים מהיחידה שלהם אומרים להם ''ביי ביי '' ועוזבים .
    אח''כ מספרים לנו שהם חיילים מצטיינים - חכמה גדול להשמור על מוטיבציה שאתה יודע שאתה משרת כמה חדשים ועוזב

    IP: 217.132.190.149דווח על תגובה זו

    • למה זה נשמע כמו נאום מוכר של שטרן? (ל''ת)

      מבק המדי, 31/05/06 22:05


      IP: 88.153.212.40 דווח על תגובה זו

      • ולמה אתה נשמע כמו נאום של חננאל (ל''ת)

        או אביו?, 31/05/06 23:05


        IP: 88.154.243.208 דווח על תגובה זו

    • נכון הם לא ישרתו בכלל

      רוב העם, 01/06/06 07:49

      כמו החרדים.

      IP: 85.65.66.218 דווח על תגובה זו

    • הנח''ל בכלל וגדוד 50 בצנחנים בפרט

      צנחן קשיש, 01/06/06 09:35

      רשמו פרק מזהיר בתולדות צה''ל. גדוד הנח''ל המוצנח היה גדול משני הגדודים האחרים וגם ביחידות המילואים של הצנחנים חלק גדול מאד בא מ50. מסלול ההסדר הוא העתק מסלול הנח''ל רק במקום קיבוץ באה ישיבה. אינני זוכר שכשהנח''ל ספק כח אדם חינם קיבוצים מישהו בא בטרוניות. אגב, גם היום יש מסלול גרעינים בנח''ל.

      IP: 83.130.176.236 דווח על תגובה זו

  • 56.

    מקריאת הכתבה בלבד, ובלא שום ידע מוקדם, מצטייר קצין למופת הראוי לשבח

    תום, 31/05/06 21:41

    אפשר לחלוק על פעולה זו או אחרת
    שלו, אבל זה נכון לגבי כל מפקד.
    בסך הכל מצטייר מפקד בעל ערכים
    שגם עשה משהו בחייו.

    IP: 62.0.130.104דווח על תגובה זו

    • תגיד אתה הבן שלו או אחיין שלו? אחרת אין הסבר מעניין לדברייך! (ל''ת)

      כתום, 31/05/06 21:54


      IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

      • הכתומים הם אלו שאינם יכולים להיות אובייקטיביים, דתי שלא בזרם מוחרם (ל''ת)

        חי, 31/05/06 23:29


        IP: 89.138.84.52 דווח על תגובה זו

  • 55.

    שילחו אותו הביתה ויפה שעה אחת קודם (ל''ת)

    אבי בנדה, 31/05/06 21:38


    IP: 88.152.206.91דווח על תגובה זו

  • 54.

    כן ירבו כמותו בישראל!

    נבו, 31/05/06 21:36

    לכל המשמיצים- מי שלא מכיר אותו שישתוק.

    IP: 80.230.17.70דווח על תגובה זו

  • 53.

    salt of the erth

    ilan, 31/05/06 21:34

    col hakavod

    IP: 61.193.246.61דווח על תגובה זו

    • salt of the earth - my ass !!! (ל''ת)

      yea yea..., 01/06/06 02:28


      IP: 84.108.232.45 דווח על תגובה זו

  • 52.

    תעיף אותו, פרץ, תעיף אותו לכל הרוחות (ל''ת)

    יוסי הקטן, 31/05/06 20:58


    IP: 88.153.212.40דווח על תגובה זו

    • אתה באמת קטן (ל''ת)

      בינוני, 01/06/06 00:12


      IP: 217.132.159.111 דווח על תגובה זו

  • 51.

    אני קורא את השורות והופך להיות עוד יותר פסימי (ל''ת)

    פסימי, 31/05/06 20:57


    IP: 62.90.2.253דווח על תגובה זו

  • 50.

    מחרחר מלחמה. על איזו חימה הוא בדיוק דיבר? (ל''ת)

    שלום, 31/05/06 20:36


    IP: 62.90.2.253דווח על תגובה זו

  • 49.

    למה שבשידור חוקר לא יעשו עליו תחקיר? (ל''ת)

    גולן, 31/05/06 20:35


    IP: 62.90.2.253דווח על תגובה זו

  • 48.

    איפה גיל רגב שצריך אותו? (ל''ת)

    מילואימניק, 31/05/06 20:22


    IP: 62.90.2.253דווח על תגובה זו

    • גיל רגב הדרדר לשגריר- כמה נמוך אפשר לרדת (ל''ת)

      שרון, 31/05/06 23:59


      IP: 84.95.116.164 דווח על תגובה זו

  • 47.

    למה בממשלה לא קם אדם אחד יעז לומר לשטרן מהו חושב על הפופוליזם שלו?

    מנדי, 31/05/06 20:22

    אין גבול ליהירות? אין גבול לחוצפה? עד מתי?

    IP: 62.90.2.253דווח על תגובה זו

  • 46.

    הקצין השנוי במחלוקת ביותר בתולדות צה''ל (ל''ת)

    אברם אמנונוביץ, 31/05/06 20:16


    IP: 88.155.56.74דווח על תגובה זו

    • איך מחליטים שמישהוא שנוי במחלוקת? (ל''ת)

      ל, 01/06/06 00:15


      IP: 217.132.159.111 דווח על תגובה זו

    • נו באמת!?

      ללא מחלוקת, 01/06/06 00:19

      יש קצינים שעשו טעויות שעלו בחיי אדם.שפגעו בחיילים. מה כבר הוא אמר?

      IP: 217.132.159.111 דווח על תגובה זו

  • 45.

    חלוץ תתעורר לפני שיהיה מאוחר מדי או שגם אתה בזרם? (ל''ת)

    בורג, 31/05/06 20:13


    IP: 62.90.2.253דווח על תגובה זו

  • 44.

    שאלת השאלות שלא נידונה ב''תחקיר''

    שלי, 31/05/06 20:13

    איך בכלל מונה שטרן לתפקיד ראש אכא???
    האם רק חיבור וחנופה למקבלי ההחלטות ולתקשורת, הם קריטריונים לקידום. ואם כן הוא עומד בכל הקריטריונים

    IP: 88.153.212.40דווח על תגובה זו

    • אני מסכים איתך. אילנה דיין שומעת? (ל''ת)

      יוראי, 31/05/06 20:35


      IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

  • 43.

    תחפרו תחפרו יש המון מה לעשות בנושא הזה המון (ל''ת)

    דור, 31/05/06 20:09


    IP: 62.90.2.253דווח על תגובה זו

  • 42.

    למה אתם לא חושפים את האמת האמיתית עליו? זה המקום לעשות זאת!!!! (ל''ת)

    אורגון, 31/05/06 20:09


    IP: 62.90.2.253דווח על תגובה זו

    • מה האמת האמיתית עליו? (ל''ת)

      למה אתה מתכוון, 31/05/06 20:33


      IP: 88.154.243.208 דווח על תגובה זו

    • מה האמת אודותיו. איש מסקרן (ל''ת)

      שמא תשתף, 31/05/06 22:25


      IP: 88.153.212.40 דווח על תגובה זו

  • 41.

    עוכר ישראל בצירוף קבלות (ל''ת)

    משה ב ודק, 31/05/06 19:48


    IP: 88.153.150.89דווח על תגובה זו

  • 40.

    אין מקום לחייל שמביע זלזול ואי אימון פומבי במפקד העליון-רמטכ''ל!

    ---------------, 31/05/06 19:42

    איך יוביל חיילים למשימות אם אין לו אימון בצבא/במפקד העליון.
    ואין פומבי יותר מטקס בבית נשיא.
    יש פרוצדורה בצבא לביקורת-מקיימים שיחה ומחליטים יחד מה הלאה.
    חייל במדים לא יכול לעשות את שעשה חננאל דיין.
    אם אין לו אימון בצבא-מקומו לא שם.

    IP: 88.154.243.208דווח על תגובה זו

    • עלובים-החייל לא חרג מפקודות הצבא

      ירא שמים, 31/05/06 20:10

      החייל הצדיע למפקד הצבא. הוא לא חייב ללחוץ לו יד. אין פקודה כזו. זה שטרן שחיפש כותרות.
      ואבא של החיל צודק

      IP: 88.153.212.40 דווח על תגובה זו

      • יישר כוח חננאל. אבוי לדמוקרטיה שבמדינתנו (ל''ת)

        משה, 31/05/06 20:23


        IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

      • לא הזכרתי מילה על פקודה (ל''ת)

        אלא על חוסר, 31/05/06 20:34


        IP: 88.154.243.208 דווח על תגובה זו

    • אין מקום בצה''ל לרמטכ''ל שמזדהה פוליטית ובפומבי עם השמאל

      מוטי שחר, 31/05/06 20:15

      כאשר רא''ל חלוץ תוקף פומבית לא אחת את תפיסתם הפוליטית של אזרחים ובינהם רבים שמשרתים כלוחמים בצה''ל, הרי הוא פוסל את עצמו מלשמש המפקד העליון שלהם. מרגע שגילה את דעתו הפוליטית, הוא חשוד שהשיקולים הצבאיים שלו נובעים מדעתו הפוליטית.
      בקיצור, אין פה מקום להתחכמויות רבות. חלוץ חייב ללכת הביתה ויפה שעה אחת קודם.
      (אגב, יש עוד סיבות אחרות מדוע חלוץ חייב ללכת הביתה. זו רק עוד אחת ההסיבות.)

      IP: 147.234.2.2 דווח על תגובה זו

      • הצבא חייב ליישם/לאפשר יישום מדיניות הממשלה,וחלוץ עשה כנדרש ממנו

        דבריו על, 01/06/06 08:02

        נאמרו ביחס השוואת צה''ל לצבא נאצי.
        הוא חייב לכל המשרתים בצבא, שהוא הוא שולח אותם למשימות(גם משימת הפינוי)-- להגן על כל החיילים מהשוואתם לנאצים.

        IP: 88.153.100.174 דווח על תגובה זו

    • לי ולמשפחתי יש אי-אמון ברמטכ''ל ובחבר מרעיו

      מוסא, 31/05/06 22:22

      אתה צודק. ובכן - לאור הכותרת, שחררו אותנו מהעול המיותר של שירות בצבאו. בין כה וכה לא נבוא לקריאותיכם בשום מצב. אומר שנית - בשום מצב.

      תשכחו מאתנו.


      IP: 84.228.137.216 דווח על תגובה זו

      • תשמור על עצמך בהתנחלות שלך- נצלן! (ל''ת)

        יואב, 31/05/06 23:26


        IP: 89.138.84.52 דווח על תגובה זו

      • מי שיש לו אי אמון בצה''ל צריך לבקש להשתחרר- (ל''ת)

        יחיד או קבוצה, 01/06/06 07:58


        IP: 88.153.100.174 דווח על תגובה זו

  • 39.

    שטרן כמפקד בה''ד 1

    קצין במיל., 31/05/06 19:26

    בסוף הקורס שלי בבה''ד 1, שטרן כינס את כל קציני החי''ר לעתיד, ואמר את המשפט הידוע עד היום ''קציני הבסיסי הם המיץ של הזבל''
    עד היום אין לי מושג איך אחרי אותו משפט (שעליו הוא התנצל לאחר מכן) אותו אדם נשאר לשרת ועוד לפקד על בה''ד 1
    מדובר בנחש ופוליטקאי לא קטן ואת זה אמר עליו מפקדו לשעבר אלוף גיל רגב
    חבל ששני הדברים המהותיים הללו לא נכנסו לכתבה

    IP: 62.90.130.2דווח על תגובה זו

    • אכן אדם בזוי !

      עוד קצין במיל', 01/06/06 02:27

      גם כשאני הייתי צוער בבה''ד 1 (בסיסי) הוא כינס את כל הקורס ואמר שמבחינתו אנחנו לא ראויים להקרא קצינים ופשוט אין לו ברירה אלא להשאיר אותנו בקורס כי צהל החליט בטעות שצריך גם קציני בסיסי.

      הוא הוסיף שהוא מעדיף שהבת שלו תתחתן עם טבח מהצנחנים ולא עם קצין בסיסי , ולמעשה הוא ''יזרוק אותה מהבית'' אם היא תאמר לו שהיא יוצאת עם קצין בסיסי....


      זה מפקד ? , בושה שיש קצינים כמוהו !

      IP: 84.108.232.45 דווח על תגובה זו

  • 38.

    הפרדה בין סוגי חללי צהל

    יעקב, 31/05/06 19:25

    אם המלצתו להפרדה בין סוגי חללי צהל נדחתה, מדוע היא מופיעה בתקציב המדינה ל2006 ?

    סעיף 67(2א/א) בחוק ההסדרים שיוגש לאישור הכנסת קובע כי חייל שנהרג שלא במסגרת פעילותו המבצעית או שהותו בבסיס לא יוכר כחלל צה''ל. כתוצאה מכך כי כל חייל אשר נהרג בתאונת דרכים, התאבדות או כל מוות אשר אינו קשור ישירות לפעילותו אינו יוכר כחלל צה''ל.

    הסעיף החדש קובע כי ''חייל השוהה בחופשה, רואים חבלה כחבלה שגרמה למותו בתקופת שירותו עקב שירותו רק אם נגרמה בדרכו אל המחנה אל יעד חופשתו או בדרכו אל המחנה מיעד חופשתו''

    IP: 212.150.20.5דווח על תגובה זו

    • תשאלו את שטרן (ל''ת)

      ברוריה, 31/05/06 20:39


      IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

    • כולי תקווה שזה יצליח (ל''ת)

      אח שכול, 31/05/06 21:26


      IP: 85.250.153.201 דווח על תגובה זו

  • 37.

    חילוץ פצועים

    צנחן, 31/05/06 19:19

    האלוף שטרן, למזלו ,היה צעיר מדי ולכןלא נילחם במלחמת יום הכיפורים.
    תפיסת עולמו כי לא מחלצים פצועים בכול מחיר היא פשיטת רגל של המערכת הצבאים. במלחמת יום כיפור חילצנו פצועים במחיר כבד, אף אחד לא חשב פעמים. הלוחמים ידעו כי יחלצו אותם. במידה ותהיה עוד מלחמה, אני מקווה שהאלוף לא ישתתף במלחמה זו, כי אסור להשאיר פצועים בשטח, אסור להשאיר אותם להתעללות האוייב, את זה לא מבין האלוף !!

    IP: 88.155.48.91דווח על תגובה זו

    • מדחאת יוסוף ז''ל איך אפשר לשכוח (ל''ת)

      אחמד, 31/05/06 20:10


      IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

  • 36.

    אני גאה להכיר אותו (ל''ת)

    צנחן מי''ל, 31/05/06 19:01


    IP: 212.199.75.23דווח על תגובה זו

    • איך יש לשטרן ומשפחתו כל כך הרבה זמן להגיב על הכתבה באינטרנט?

      רחל, 31/05/06 23:32

      שמענו - אתם גאים, אתם אוהבים, וחבל שהוא עדיין לא הרמטכ''ל.
      אולי תלכו לנוח קצת. לא צריך לקרוא כל הזמן את התגובות שלכם.

      IP: 217.132.83.186 דווח על תגובה זו

  • 35.

    חיטוט בארכיון הוא לא ''תחקיר'' (ל''ת)

    נו, 31/05/06 18:59


    IP: 85.64.96.2דווח על תגובה זו

    • הוצאת לי את המילים מהפה

      נו, 31/05/06 19:15

      ואני כבר חשבתי שימצאו משהו שלא פרסמו קודם...

      IP: 87.123.96.76 דווח על תגובה זו

  • 34.

    שטרן הוא קצין טוב אבל הוא יותר מדי שחצן (ל''ת)

    חטא ההיבריס, 31/05/06 18:50


    IP: 88.155.99.218דווח על תגובה זו

    • הכי שחצן!!!! חסר נימוס !!!!! (ל''ת)

      מרים, 31/05/06 20:10


      IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

  • 33.

    שטרן מפקד מהטובים שיש לצה''ל, די להשמיץ ולחפש! (ל''ת)

    עמיחי, 31/05/06 18:34


    IP: 88.153.52.111דווח על תגובה זו

    • תגיד הוא שלח אותך לכתוב טוקבקים בשמו? מספיק נמאסתם (ל''ת)

      קרן במיל', 31/05/06 20:21


      IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

  • 32.

    קצין מעולה

    קצין במיל', 31/05/06 18:13

    כן ירבו

    IP: 217.132.141.169דווח על תגובה זו

    • אז למה הוא רצה לקצץ את התקן שלי?!?! (ל''ת)

      דבורה חסיד, 31/05/06 20:11


      IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

    • אל תצחיק אותי בסדר! (ל''ת)

      בזוקה, 31/05/06 20:14


      IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

    • הצחקת אותי (ל''ת)

      דני דור, 31/05/06 20:23


      IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

  • 31.

    מי בכלל שמע על השיחה ביןהחייל והרמטכל???

    שירותי בריאות, 31/05/06 17:55

    רק שטרן היה בקרבת מקום והא זה שעשה מזה עינין.
    וכל זה למה???כדי בסוף לזכות בקורות חייו מעל גלי האינטרנט.

    IP: 88.153.242.143דווח על תגובה זו

    • לאבא של חננאל

      יהודה, 31/05/06 20:02

      אתה צודק מאוד . זה האיש וזה הטיפוס

      IP: 88.153.212.40 דווח על תגובה זו

      • אני מצטרפת. כל מילה בסלע! (ל''ת)

        חנה, 31/05/06 20:14


        IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

  • 30.

    חבל ששטרן לא פשט את מדיו. למה החייל

    אליעזר, 31/05/06 17:53

    המסכן היה צריך לעשות זאת??

    IP: 88.153.242.143דווח על תגובה זו

  • 29.

    הבן שלי היה פקוד שלו. נפגע כתוצאה מ

    אב של חייל שסבל, 31/05/06 17:53

    מרשלנות פיקודית ומעולם לא זכיתי לתשובה של אלעזר. כי אנחנו מענינים אותו כקליפת השום. אני לא שרת תקשורת שהוא מחשבן לה.

    IP: 88.153.242.143דווח על תגובה זו

    • מה לעשות ? זה האיש !!! (ל''ת)

      שלומית, 31/05/06 20:03


      IP: 88.153.212.40 דווח על תגובה זו

  • 28.

    יחי הפרופורציות

    אורן, 31/05/06 17:52

    בזמן שיש מעל 30 קצינים ואנשי קבע מחיל האויר שמתעסקים עם קטינה, ואף אחד מהם לא מודח, כל מה שיש לצבא, ולשטרן ירום הודו, הוא להדיח חיל מצטיין, שלא לחץ יד לרמטכ''ל. הוא כן הצדיע, כלומר כן מקבל פקודות, אבל לא עשה שום אקט חברי/ ידידותי.
    זוהי רמה מוסרית?
    אלו פרופורציות ראויות?

    IP: 217.132.170.107דווח על תגובה זו

    • אתה צודק מאוד ! (ל''ת)

      דוד משה, 31/05/06 20:04


      IP: 88.153.212.40 דווח על תגובה זו

    • צה גם שהחייל הזה מאוד דומה לשטרן עצמו (ל''ת)

      שהיה מרדן, 31/05/06 23:17


      IP: 84.228.241.202 דווח על תגובה זו

  • 27.

    מה? הוא עדיין משרת. הוא לא הספיק לקלקל מספיק (ל''ת)

    ישראל הכותב, 31/05/06 17:51


    IP: 88.153.242.143דווח על תגובה זו

  • 26.

    מי פשט את מדיו?

    מוכיח בשער, 31/05/06 17:16

    אלעזר שטרן או חננאל דיין(או שניהם)?

    IP: 147.236.33.35דווח על תגובה זו

    • חננאל דיין (ל''ת)

      ליאת, 31/05/06 18:47


      IP: 88.155.99.218 דווח על תגובה זו

      • הכל בקומבינה נכון שטרן? (ל''ת)

        ירושלים, 31/05/06 20:11


        IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

    • כנראה שטרן. לפי הניסוח (ל''ת)

      שלומי, 31/05/06 20:37


      IP: 192.118.36.9 דווח על תגובה זו

  • 25.

    אלעזר שטרן- דמות מופת!!!

    מ, 31/05/06 17:14

    הכרתי את אלעזר במספר צמתים בשירותי הביטחוני-לאחרונה שרתנו בתפקידים מקבילים במערכת הביטחון. בעיני, כמי שמכיר היטיב את אלעזר, מדובר באחד הלוחמים , מפקדים והאנשים הטובים שהכרתי. אדם רגיש שהפרט מאוד חשוב לו, מפקד אמיץ שמביע דעתו ללא חשש,אדם בעל ערכים מדהימים שטובת העם והמדינה מעל הכל. אשרי העם שאלו הם בניו.

    IP: 80.178.18.53דווח על תגובה זו

    • אתה גוזמאי או בדאי? (ל''ת)

      890, 31/05/06 20:20


      IP: 83.130.73.107 דווח על תגובה זו

    • מה זה ערכים מדהימים? (ל''ת)

      נדהם, 31/05/06 21:45


      IP: 212.143.53.145 דווח על תגובה זו

  • 24.

    הבעיה איתו היא שהוא לא למד מספיק

    בישיבה, 31/05/06 17:04

    הוא אמנם אימץ ערכים של יושר ואהבת מולדת, אך אין לו עומק דתי.
    ומכאן נובעת אי שלמות פנימית ואי אימוץ ההלכה כמורה הדרך האבסולוטי לאדם המאמין.

    IP: 62.219.33.14דווח על תגובה זו

  • 23.

    פחדן

    לולו, 31/05/06 16:59

    מה ניתן לאמר על קצין שחייל פונה אליו בקשר להתעללות מפקדיו ומניעת טיפול רפואי? פחדן זו המילה העולה בראשי... מפחד להסתחסך עם אותם מפקדים ועל כן מצדד בהם למרות שיודע שהחייל צודק...

    IP: 83.130.76.207דווח על תגובה זו

  • 22.

    !!!!!!!!!! חשוב לקרוא - כיצד שבר לי שטרן את ערכי צה''ל !!!!!!!!!!!!!

    יודע דבר, 31/05/06 16:53

    כשהייתי חניך בבה''ד 1 היה מר שטרן, אז אלוף משנה, מפקד הבה''ד.
    בשיחת הפתיחה הצהיר מר שטרן בפנינו שאצלו אין קומבינות, שאפילו כשאלופים או מנכ''לים מתקשרים אליו כדי שיעשה ''הנחות'' לבנים שלהם ויעביר אותם למרות כישלון במבחני החובה הוא טען שהוא מסרב ולא מוכן לוותר, אפילו לרוץ בירידה הוא לא יתן לאף אחד.

    והנה חלפו להם הימים והשבועות, ומילים לחוד ומעשים לחוד:
    בבה''ד אחד ישנם מבחני חובה ואחד מהםהוא מבחן מסלול המכשולים האימתני. כולנו עברנו אותו בהצלחה אבל שניים לא הצליחו מסיבות שונות של פציעה וכד'. שניהם מוכשרים אבל מה לעשות - חייבים לעבור כדי לקבל הסמכה. כולנו עזרנו ונרתמנו לעזור לשניים אך ללא הועיל. הגענו עד לשבוע האחרון של הקורס ושום דבר לא עזר. והנה אנחנו מתרגלים לקראת הטקס והשניים עדיין מנסים ולא מצליחים. הגיע יום ההדחות האחרון - הצטערנו ששני האנשים יאלצו להיות מודחים אבל אלה החוקים - ולהפתעתינו - גילינו ביום הטקס שאחד האנשים הודח והשני לא. ''הבן של'' נשאר לקבל הסמכה למרות שלא עבר מבחן חובה והשני שאינו פרוטקציונר הודח מהקורס.

    זוכרים מה אמר מר שטרן בפתיחה?
    אז שלא יעבדו עליכם - הוא שבר לי את כל ערכי צה''ל ומאותו יום הבנתי שמילים לחוד ומעשים לחוד.

    אז שלא יעבדו עליכם !!

    IP: 83.130.100.166דווח על תגובה זו

    • לא מפתיע בכלל ! (ל''ת)

      חייל, 31/05/06 17:35


      IP: 83.130.100.166 דווח על תגובה זו

    • למרות שהרמה הנמוכה של המק''צים בבה''ד 1 לא עלתה גם בימי שטרן הוא

      דווקא היה בסדר, 31/05/06 17:46

      בנאדם אחד טוב לא יכול לשנות מערכת רקובה. הבעיה היא שנותנים לילדים שלחלק מהם עוד לא התייבש החלב על השפתיים תפקיד הוראתי. לצערי יותר מאשר ללמוד פיקוד וחשיבה בבה''ד 1 חזרתי על תרגילי סדר של הטירונות. זה היה ממש ביזיון. אני מקווה שהיום זה לא כך.

      דווקא שטרן היה נחמד ואמפטי בפעמים הבודדות שיצא לי לשזוף את עיני בזיו פניו.

      IP: 61.73.73.93 דווח על תגובה זו

    • אני דוקא חושב אחרת, במעט

      ירון - שלא יודע, 01/06/06 05:29

      שלום לך ''יודע דבר'',

      חבל מאוד שסיטואציה כזו גורמת לך לאבד אמון באמירות של מפקדים.
      אני לא הייתי מרגיש כך, אני חושב, גם אם הייתי נמצא בסיטואציה שנמצאת, כך לפחות אני מקווה.

      לעיתים אנו ממהרים לשפוט ולחרוץ דין, לקבל מידע לא בדוק ולבנות עליו תילי תילים של ''עובדות''. מה שיוצר כדור שלג (עם ''עזרה'' של תופעת העדר והעליהום).
      לדעתי זה מעט שונה ממה שאנו חושבים ואולי שונה בהרבה. ''יש לדון כל אדם לכף זכות'', ביחוד אם לא לנו ידועות כל העובדות והשיקולים, גם אם נראה לנו כי הם ברורים וידועים כשמש בצהרי יום.

      ספציפית למקרה הנ''ל, למרות אי ידיעה מוחלטת של העובדות ואני מתנצל מראש על כך, נראה לי כי יהיה זה טיפשי מצד הקצין שלכאורה סמל של דוגמה אישית, ישאיר ''בן של'' בקורס וידיח אחר, הרי זה שקוף מידי, צועק מידי, בקיצור לא סביר בעליל, אלא אם, יש סיבות נוספות, מה שאני חושב ומקווה שכך היה.

      בנוסף, אם אתה מכיר מערכות צבאיות ברור לך כי ההחלטה עד שהגיעה אליו, ''הוחלטה כבר'' ע''י מפקדיו הזוטרים או ''הומלצה'' כבר על ידם ועל ידי מפקדיו הבכירים יותר בקורס, והוא למעשה רק נתן תוקף וגיבה אותם בהחלטתם.

      ישנם טיעוני סנגוריה (וקטיגטריה אם אני רק רוצה) רבים בקנה, אך קצרה היריעה...

      בסיכומו של דבר, יש להיזהר בחריצת דין ללא ידיעת כל העובדות.

      בלי כל קשר למקרה הספציפי, לא הייתי מאבד אמון במפקדים, גם אם ישנן אכזבות לא מעט.

      זכור, גם אתה היית מפקד, גם אתה

      IP: 196.46.78.221 דווח על תגובה זו

  • 21.

    ועל זה נאמר...

    אחד שמכיר אותם, 31/05/06 16:53

    ועל זה נאמר שנה ופרש (בשין שמאלית) יותר מכולם-הכי שונאים של הדת, שנאה עצמית.

    IP: 169.132.18.248דווח על תגובה זו

  • 20.

    סוף סוף תחקיר רציני (ל''ת)

    תודה, 31/05/06 16:49


    IP: 192.118.0.2דווח על תגובה זו

    • כולה גוגל... גם אתה יכול אחי (ל''ת)

      שלומי, 31/05/06 20:37


      IP: 192.118.36.9 דווח על תגובה זו

  • 19.

    צה''ל צמפגין התנהגות סטליניסטית במקרה של שטרן

    קובי, 31/05/06 16:41

    בוחר את האיש ''המתאים'' לתפקיד ''המתאים''.

    שטרן נראה לי כאדם עם תפיסת עולם מוזרה ותמוהה שכל תפקידו במערכת הוא ליצור קונצנזוס של קצין דתי היוצא כנגד הציבור שלו בגלוי.

    IP: 85.64.69.134דווח על תגובה זו

  • 18.

    חינוך ילדים

    ע', 31/05/06 16:37

    לשטרן היתה ביקורת על כך שתושבי גוש קטיף לא מפנים את ילדיהם מהיישובים, אך כאשר הגיע תורו, בחר להכניס את ילדיו לעימות תחת צעקות בליל שבת אל הכותל המערבי תוך חילול שבת מסיבי.

    IP: 85.250.222.167דווח על תגובה זו

  • 17.

    הייתי חייל שלו !!!

    דניאל, 31/05/06 16:31

    אני שירתתי צמוד לשטרן ויכול לומר לכם שזהו אדם מחושב אמפטי וראש הכי פתוח שיכולתי לפגוש.
    כמובן שמידי פעם הוא ''נתן לי בראש'' כשעשיתי שטויות אבל תמיד גם בתור מפקד דלתו היתה פתוחה לכל בעיה ושאלה.
    ישר כח שטרן אוהבים אותך .

    IP: 217.132.198.144דווח על תגובה זו

  • 16.

    התרשמות

    קצין בכיר במילו, 31/05/06 16:19

    עפ''י הכתבה, ואינני מכיר את האלוף, עושה רושם של קצין ערכי ומפקד למופת.

    אם באמת כל הכתוב נכון, הרי אני אומר, יירבו כמוהו וחבל שאין מספיק

    IP: 82.76.176.54דווח על תגובה זו

    • שטרן,כוכב

      דוד הגואל, 31/05/06 17:14

      ירבו כמותו בצה''ל בכל הרמות

      IP: 87.69.54.238 דווח על תגובה זו

      • כוכבים יש רק בשמיים חמודי (ל''ת)

        אמא, 31/05/06 20:14


        IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

      • אכן שטרן זה בגרמנית כוכב,אך מה הקשר לבינוני הזה? (ל''ת)

        890, 01/06/06 01:00


        IP: 83.130.73.107 דווח על תגובה זו

    • אתה מאמין לעיתון? שאל את יוצאי 890 (ל''ת)

      משנות ה70, 31/05/06 20:26


      IP: 83.130.73.107 דווח על תגובה זו

      • הוא בכלל מ-202 (ל''ת)

        צנף, 01/06/06 00:03


        IP: 217.132.159.111 דווח על תגובה זו

        • לא,הוא מ890ואגב,בזמני היו צנחנים (ל''ת)

          לא צנפים כנוי, 01/06/06 00:57


          IP: 83.130.73.107 דווח על תגובה זו

  • 15.

    כל הכבוד לקצין שיוזם גם בתחום הערכי

    קצין מיל', 31/05/06 16:14

    צריך לשבח את המפקד אלעזר שטרן על כך שהוא מגלה יוזמה ואחריות לא
    רק בלחימה אלא גם בנושא הערכי
    דבר שאינו מובן מאליו , ומוכן לסכן את שמו ותפקידו עבור תפיסותיו
    , ישר כח

    IP: 88.154.140.202דווח על תגובה זו

    • אחי אתה מתלהב מעצמך הבחור לא רק שדואג לעצמו אלא מפטם את עצמו (ל''ת)

      רזי, 01/06/06 15:17


      IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

  • 14.

    מעניין שכל התגובות פה בעדו... (ל''ת)

    לא נשכח לא נסלח, 31/05/06 16:06


    IP: 132.64.215.206דווח על תגובה זו

    • אתם מיעוט זניח

      אל תשכחו, 31/05/06 16:41

      כבר התנתקתם מהישראליות, נכון?
      אז למה אתם ממשיכים להציק לנו?
      תחזרו לקהילות הומוגניות שלכם, ועזבו אותנו בשקט.

      IP: 194.90.39.150 דווח על תגובה זו

  • 13.

    האם שטרן השתחרר ?

    בן, 31/05/06 16:05

    כך ניתן להבין בסוף הכתבה.

    IP: 62.166.50.163דווח על תגובה זו

    • איזו עריכה!!

      יוסי, 01/06/06 11:46

      כמה מגיבים העירו על הסיום הדו-משמעי של הכתבה, שמשתמע ממנה ששטרן השתחרר מהצבא.
      אין מישהו בnrg שקורא ויכול לתקן את הפשלה הניסוחית?

      IP: 132.70.220.135 דווח על תגובה זו

      • שטרן זה אתה? (ל''ת)

        אחי, 01/06/06 15:18


        IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

  • 12.

    מפקד ואדם

    הילי, 31/05/06 16:04

    כל מי שצה''ל מפקיד בידיו את בה''ד 1 לא יכול להיות קצין רע ומפקד גרוע.

    IP: 212.117.136.130דווח על תגובה זו

    • תתקשרי אליי ואסביר לך בדיוק למה את טועה.053 676

      גיל רגב, 01/06/06 15:18

      00000000000000000000000000

      IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

  • 11.

    מעניין!!

    ימני קיצוני, 31/05/06 16:03

    יש לי הרבה מאוד חילוקי דעות איתו. אבל בסך הכול הוא אדם טוב . יש לו לב טוב .

    פושע מסוכן עם לב טוב !

    לפי דעתי צריך להפסק את החרם עליו .

    הוא אחד מהאנשים היותר שפויים במחנה השני .


    IP: 88.153.178.28דווח על תגובה זו

    • סופסוף תגובה נבונה (ל''ת)

      מה זה משנה השם?, 31/05/06 20:25


      IP: 83.130.73.107 דווח על תגובה זו

  • 10.

    ערכים גבוהים מידי עבורנו?

    רות, 31/05/06 16:00

    מול כנסת כושלת שכולנו מתבישים בה, מול התמוטטות ושבר בערכי החברה - מול רמת שיח בטלויזיה שהרחוב בפינותיו החשוכות מככב בה.
    קשה לרובנו לראות אחד משכמו ומעלה ,אחד שמסמן את הדרך הנכונה שמהווה תמרור אדום לפני הנפילה-אז מסלקים אותו כי מראה מול הפנים קשה לרובנו-טוב לנו בבינוני והנמוך זה לא דורש לוותר על תפקיד ומנעמי השלטון.

    IP: 68.212.180.112דווח על תגובה זו

    • למה אתם לא כותבים על המניעים האמיתיים שלו? למה? מה מסתתר מאחורי כל

      כוכי, 31/05/06 20:15

      הפרובוקציות...

      IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

      • מי יכול לדעת? (ל''ת)

        פ, 01/06/06 00:06


        IP: 217.132.159.111 דווח על תגובה זו

  • 9.

    בתור אדם דתי אני מצפה ממך ליותר!!!

    אני, 31/05/06 15:57

    בתור אדם דתי שהתחנך על דגל הארץ והתורה אני מצפה ממך לא לשכוח את יהדותך ולעזור לחיילים הדתיים ולא לנסות לדחוק אותם מהצבא. קדימה הושעיה!!!

    IP: 85.250.148.97דווח על תגובה זו

    • סתום!מתנחל הזוי! (ל''ת)

      עמית, 31/05/06 23:09


      IP: 212.179.75.198 דווח על תגובה זו

  • 8.

    אלוף אליעזר שטרן

    מילרוד ישראל, 31/05/06 15:57

    כל הכבוד לאלוף.
    חבל שאין עוד רבים כמוהו

    IP: 84.94.78.19דווח על תגובה זו

    • תגיד גם אתה חבר במשמרות המהפכה של שטרן? (ל''ת)

      פידל, 31/05/06 20:08


      IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

  • 7.

    אחד המפקדים הגדולים,

    קצין צנחנים, 31/05/06 15:57

    אדם ישר, אוהב ואהוב.

    IP: 85.250.153.201דווח על תגובה זו

  • 6.

    תסמונת ה''קצין הדתי'' - תהיה אנטי דתי ותתקדם. (ל''ת)

    גל, 31/05/06 15:53


    IP: 80.178.17.219דווח על תגובה זו

  • 5.

    קצין מעולה, אדם מדהים

    יוסי, 31/05/06 15:40

    ככה יגיד כל חייל שהכיר את האלוף

    IP: 217.132.28.233דווח על תגובה זו

    • אתה ראוצה להיות כותב בדיחות לבזוקה? אתה מוזמן (ל''ת)

      מסטיק, 31/05/06 20:16


      IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

  • 4.

    איש מצויין

    בן מחזור, 31/05/06 15:34

    כבן מחזור,רק דברים טובים יש בפי על האיש,ומאחל אני בשם כל בני מחזור נובמבר 74 גדוד 890 ,עוד שנים הרבה בעשייה הצבאית ,ואח''כ בעשייה הציבורית.עלה והצלח.

    IP: 83.130.169.43דווח על תגובה זו

    • צ'ונג!!! למטבח!! (ל''ת)

      בן, 31/05/06 17:59


      IP: 88.153.177.253 דווח על תגובה זו

    • מה אתה מבלבל?הקצין הפחות טוב ב890 בשנות ה70 (ל''ת)

      אח''כ השתחררתי, 31/05/06 20:22


      IP: 83.130.73.107 דווח על תגובה זו

  • 3.

    דברים טובים, ולא ידעתי על כך. כל הכבוד לו. (ל''ת)

    מסתבר שהוא עשה, 31/05/06 15:33


    IP: 89.138.80.34דווח על תגובה זו

    • נכון. הוא עשה המון. המון בלגאן יא טמבל (ל''ת)

      בלה, 01/06/06 15:19


      IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

  • 2.

    טעם של פעם

    צנחן לשעבר, 31/05/06 15:33

    אליעזר שטרן מייצג את ארץ ישראל הטובה והיפה. ציפור נדירה.
    מובן שלא עם כל מעשיו ניתן להסכים, אך ברור שמדובר באדם איכותי שדורש מאחרים לא יותר ממה שהוא דורש מעצמו. בדרכו הוא מראה שיש דרך אמיתית לגשר בין שמירת מסורת לחילוניות.

    IP: unknownדווח על תגובה זו

    • עוד אחד שזקוק לאישפוז יומי במסלול קבוע. בני משפחתו של שטרן מתבקשים

      פסיכולוג, 01/06/06 15:20

      לחדול מכתיבת טוקבקים

      IP: 62.90.2.253 דווח על תגובה זו

  • 1.

    תסמונת ''הקצין הדתי''....

    קצין במיל', 31/05/06 15:26

    הוא רוצה לפרק ישיבות ''הסדר'',והוא לא בעד שחיילים דתיים לא ישתתפו בפינוי ישובים.

    נראה לי שזה עונה על השאלה בכותרת הכתבה......

    IP: 88.155.33.236דווח על תגובה זו

    • מכיר אותו - שחצן ומתנשא !

      שחר, 01/06/06 02:18

      בתור מפקד בה''ד 1 , היה פשוט מזעזע , ''יציאות'' שאין להן מקום , לא מבין איך לא העיפו אותו מהצבא !

      IP: 84.108.232.45 דווח על תגובה זו

      • אלעזר שטרן.

        אוריה באר, 07/09/15 13:52

        מסכים עם דבריך.

        IP: 79.183.31.254 דווח על תגובה זו