• 50.

    הרב דב ליאור הוא צדיק אמיתי. פניתי אליו פעם, מדובר באיש מדהים (ל''ת)

    ישראלי, 22/03/07 15:54

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    קטע נוסף מאותו מאמר שחל עליו צו איסור פרסום בולשביקי

    מלחמת ''אחים'', 04/06/06 13:55

    ''לקח'' חורבן גוש קטיף

    בראיון ל''על המקום'' (כ' באייר תשס''ו), אומר חנן פורת: ''אגב אורחא שמעתי את הנשיא ביום העצמאות קובל על כך שהנה דווקא בשנה הזאת שבה נתנו לפלשתינאים יותר מאי פעם, הם 'השיבו לנו כגמולנו' – העלו לשלטון את החמאס, שאפילו לא מוכן לדבר איתנו. כששמעתי את הדברים האלה, לא ידעתי אם לצחוק או לבכות. זה לא ברור שאם אתה נוהג כך כלפי טרור, מתרפס בפניו ואף נותן לו פרס – אתה מעודד אותו?! אתה לוקה בכפליים: גם מבחינה מוסרית וגם מבחינה ביטחונית....''
    וכשאני קראתי את הראיון עם חנן פורת לא היתה לי שום התלבטות, רק לבכות!
    הרב פורת כמובן אינו לומד גזירה שווה מדבריו שלו, והוא ממשיך: ''עם זאת קבענו לעצמנו, ובצדק, קוים אדומים, שאותם אין לחצות, והמרכזי שבהם הוא שלא לנהוג באלימות, ובוודאי לא באלימות שעלולה להביא חלילה לתוצאות הרות אסון כלפי איזה יהודי מישראל. .... אם חלילה היינו נגררים למלחמת אחים, הכל היה מתרסק....''.
    אז שוב ''הצלחנו'' לא להיגרר למלחמת החרמה שמנהלים נגדנו ''אחים יקרים'', ומה קורה? הכל מתרסק! וזה מביא לתוצאות הרות אסון כלפי כל יהודי בישראל – בכיה לדורות, ועל פרטים רבים אסון מיידי ואיום..... הנה - (''בשבע''): ''.... החיילים לא עודכנו כי המשפחה שאל ביתה פרצו היא משפחה שכולה (ובמשפחה לא שכולה מותר להתעלל? ח''א). החיילים סחבו וכלאו את הדר בתוך אוטובוס ריק, כקלף מיקוח מול משפחתה... 'שמעתי את המפקד מדבר עם אמא שלי, שהם לא מחזירים אותי עד שהמשפחה מודיעה מתי היא מתכוונת לצאת מהבית. אמא שלי שאלה אותו: מה זה, חטיפה? והוא אמר לה: כן, זו חטיפה.
    'אחרי זה ראיתי בטלויזיה את אמא שלי, איך היא רצה אחרי כשזה קרה, והסנדל שלה נקרע והיא רודפת אחרי החיילים שלקחו אותי'....
    ''נטף, אחותה, משלימה את הסיפור מזווית הראיה שלה: 'בזמן שסחבו את הדר רצתי הביתה ואמרתי לאחים שלי: כל אחד לוקח תמונה של אבא, זה יעזור לנו מול החיילים. הכל מסביבי היה בלאגן שלם. חיילים נכנסו ותפסו אנשים בבית. אחי הקטן, בן החמש, בכה, וחיילת נתנה לו סטירה ואמרה לו תפסיק לבכות....'''. האם הרב פורת חשב על גובה התשלום שייגבה מכולנו על ההשלמה עם התועבה המזוויעה הזו?
    ''.... כל הזעקה, הזעם, המיית הלב והתפילה שבקעה רקיעים – באיזה שהוא מקום לא הגיעו כלל לחדר האטום שבו ישבו מקבלי ההחלטות. זאת אומרת שכל והכאב התנפצו מול השכפ''ץ של חיילי צה''ל האומללים והמסכנים...'', מודה הרב וממשיך -
    אבל ''אני הולך פה למהלך שלם של תוכחת ההנהגה. קודם כל צריכים להבהיר למקבלי ההחלטות מה הם עומדים לעשות. זה דבר שגובל ברצח נפשות. הולכים לרסק רבבות של אנשים ולאמלל אותם במידה מסוימת לכל ימי חייהם....'' – ''במידה מסויימת....''.
    אז חנן פורת יכל לחסוך לעצמו את הריצה אל ''מקבלי ההחלטות'', די אם יקרא את דבריו של הצלם שתיעד את סיפורי הזועה של פליטי גוש קטיף, האיש שראה פצעים מדממים, שלעולם לא יגלידו, לא רק אצל המגורשים המידיים, אלא אצל כל היהודים, כולנו, שארצנו נמשכת מתחת לרגלינו, על ידי ''אחים''. כה אמר הצלם: ''אני למשל הייתי ואני עדיין בעד ההתנתקות, אבל אין לי שום דבר אישי נגדם, וכואב הלב, שהם לא קיבלו טיפול נכון'' – בנחישות וברגישות....
    אין לו שום דבר אישי נגדם. כמה אנושי, נחמד, רגיש ומתחשב.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    קטע ממאמר שהאתר הזה מסרב לפרסם

    כבר אפשר להקיא, 04/06/06 13:53

    היראה מפני מלחמת אחים, מכשירה אותה ומוסיפה שמן למדורתה הלוהטת ומלחכת כל חלקה טובה.

    כבר למעלה ממאה שנה משתוללת בארץ ישראל מלחמת חרמה של השמאל בכל מה שטוב ליהודים. בתורת ישראל, בארץ ישראל, ופיזית, ממש, בעם עצמו. ובמשך כל אותן שנים, בכל דור ודור, מתיראים הקרבנות מפני גרימת מלחמת האחים,משל לא חשו על בשרם את אימי המלחמה. וכך איבדנו את העם,. שאין לו אל מי לשאת את עיניו. ועדיין מסרבים אנשי אסכולת ''הם מבייישים את הכיפה שלראשם'' להבין, שדווקא חילול ה', שבקבלת הדין, היא ששחקה את כבודנו עד דק.
    השימוש בתירוץ של מניעת מלחמת אחים, כולו שקר ומרמה, העמדת פנים והונאה ובעיקר ניקוי הפושעים מפשעם, כאילו לא ניהלו אלה מלחמה נפשעת נגד העם היהודי ונגד אלוקיו. זהו קידוש ה''תותח הקדוש'' וה''ממלכתיות'' היורה בו.
    ותמיד, תמיד מתן אור ירוק בהצהרות ובהבטחות של – ''לא תהיה אלימות'', ''יהודי לא ירים יד על יהודי'', ''לא יהיה סירוב פקודה...''. אז מה המסר לרשעים?
    התבוננות שטחית, כי אין צורך ביותר מזה, בשיחות ובנאומי הרבנים ומנהיגי ה''ציונות הדתית'', ה''ממלכתית'', יבהיר כי אותם נאומים ואותם תירוצים ואותן הטפות ''מוסר'' דוקלמו ערב חורבן ימית, ערב הוצאת צה''ל ממחנותיו בגוש עציון, ערב חורבן גוש קטיף, ערב חורבן בתי הקבע בעמונה, ועכשו, ערב חורבן, ר''ל, של ההתיישבות ביהודה, בשומרון ובבנימין. אותם נאומים, אותה תוצאה! ובעיקר – אותם אשמים!!!
    מאז ניצני ה''סזון'', בעיצומו ובהמשכו עד עצם היום הזה, מנצל השמאל היטב את יראת היהודים מפני מלחמת אחים, ומשחית והורס ומחריב ושופך דמים, וכל זה בלא עכבות, בלי בושה ואפילו בלא הסוואת השנאה התהומית המניעה אותו למעשים אלה.

    איך זה עובד?
    יעקב מרידור, סגנו של בגין בפיקוד האצ''ל, נעצר בידי הבולשת הבריטית בשלושה עשר בפברואר 1945
    בשעה 3.00 לפנות בוקר. והוא מספר (''ארוכה הדרך לחירות): ''.. – האם הכל בסדר? האם אוכל ללכת? – כן, כן – השיב הקצין – הכל בסדר, אתה חפשי......
    ''- היכנס נא, ואתבונן בפרצופך השפל, מלשין ובוגד שכמותך, - קראתי לעומתו – אבל הוא לא נכנס, אף לא השליתי את עצמי לרגע שייכנס.
    ''היה זה אחד מבני עמי, בשר מבשרי, הוא לא עשה את מעשיו למען בצע כסף, ודווקא משום כך היה הדבר מכאיב שבעתיים. בכל חברה יש טיפוסים שפלים, המוכנים למכור את עצמם למען בצע כסף. ואולם כאן, ההלשנה ושיתוף הפעולה עם הבריטים נעשו בפקודת 'המוסדות המוסמכים', הסוכנות היהודית וצבאה – ה'הגנה'. ...... המנהיגים שלא נרתעו מלמלא בארצנו אותו תפקיד שמילאו פטן, לאוואל ויתר הקוויזלינגים בצרפת, בימי הכיבוש הנאצי''.
    מרידור נשלח למחנה שבויים באריתריאה, שב הביתה במאי 1948, לאחר בריחה מוצלחת ממחנה השבויים. ה''סוכנות היהודית'' שלחה אותו ללמעלה משלש שנות גלות... בימי טרום מדינה....

    ותגובת האצ''ל – מרידור (שם):
    ''היה בתקופה ההיא לחץ גדול מצד אנשי השורה על המפקד ועל ההנהגה שלנו. האנשים דרשו תגובה לחטיפות ולעינויים בידי ה'הגנה'. ואולם המפקד הבין כי תגובה כזאת פירושה – מלחמת אחים, והרי לזאת השתוקקו הבריטים. הארגון פרסם ברבים את עמדתו והכריז על אי-תגובה על הפרובוקציות של ה'הגנה'.
    ''ואולם דבר זה רק הגדיל את חוצפת החוטפים. הם ידעו מראש כי אינם עתידים להתקל בשום התנגדות ותגובה......''

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מי יוזם מלחמת אחים?

    מפחד להזדהות, 04/06/06 00:10

    מי שעומד לגרש רבבות אנשים מבתיהם! עתניאל שנלר, אל תיתמם!!!

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    כתומים-יש דרך למנוע ההתכנסות!

    מישהו, 01/06/06 20:52

    נורא פשוט: תגייסו 61 ח''כים שיצביעו נגד.
    לא הצלחתם-שבו בשקט.
    אלו חוקי המשחק. לא טוב לכם-לכו לאירן, שם כבר משחקים לפי הכללים שאתם מנסים להכניס לארצנו.

    הגב לתגובה זו

    • איך לגייס תמיכת ח''כים?

      עמוס, 05/06/06 07:44

      בשוחד-משרות? בתעמולה בכלי התקשורת הממלכתיים? באיומים של מערכת המשפט?
      מול כל הכלים שבידי הסמול - כל דרך כשרה . הדרישה לשבת בשקט אינה מוסרית!

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    תודה

    מחנה השפוים, 01/06/06 14:34

    תודה על כך שאתה מראה שהמחנה שלנו מורכב,שלא כולם הולכים לפי משנת ערוץ שבע, שלא כולנו מתלהמים. תודה על שאתה בחור דתי שמאייש משרה נכבדהמתוקף היותו אדם, ולא חובש כיפה.
    קשה לי לראות את ההתלהמות נגדך, ואני חשה בושה להיות שייכת ל''מחנה הדתי''. ולמגיבי הפנאטים- מספיק די, תקחוווליום.

    הגב לתגובה זו

    • אתה שפוי? כמו פרדי קרוגר

      המאבחן הפתולוגי, 01/06/06 18:04

      על אקסטזי אחרי יום בלי שינה.

      אתה דתי? כמו דנה אינטרנשיונל אחרי ביקור במחנה צבא תורכי.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    לא מר שנלר, זה אולמרט שמעוניין

    במלחמת אחים, 01/06/06 14:30

    זה הוא שבא להתקיף אותי בביתי, מולדתי וארצי. על בית לא מוותרים, על בית מנהלים מאבק.

    הגב לתגובה זו

    • הפסיקו להצביע תמיד על הנבל זה מקרוב בא

      ושרון, ב''ה, צמח, 04/06/06 13:17

      שיהיה ברור - השמאל וגרוריו זהו גזר דין מוות ליהודים. זה לא התחיל עם אולמרט ואפילו לא עם הנבל בן-גוריון, טינופת כמו חיים ויצמן קדמה לו, והיו עוד לפניו. השמאל הוא תאונת הדרכים הקטלנית ביותר שאירעה אי פעם לעם היהודי, בשבירת ההגה שמאלה עד הסוף, תרתי משמע!

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    להחרים את דב ליאור

    עמית, 01/06/06 12:20

    אותו אדם שקרא לביצוע ניסויים רפואיים בערבים, הילל את ברוך גולדשטיין ימ''ש ועכשיו קורא להקל בעונשו של המחבר יגאל עמיר הרשע לא ראוי בכלל לכבודנו או להקרא רב.
    החרימו את דב ליאור!

    הגב לתגובה זו

    • יחס אנושי בסיסי איננו הקלה בעונש ושנלר מהווה גייס חמישי?

      הרבנית של ליאור, 04/06/06 01:44

      הרב דב ליאור ראוי גם ראוי לתואר רב
      העצומה לאפשר ליגאל עמיר לקיים מצוות פרו ורבו איננה קריאה להקלה בעונשו אלא יחס אנושי אלמנטרי שהשמאל הצבוע כל כך אוהב לדרוש עבור ערבים ומחבלים...
      שנלר פועל ללא לאות לפגוע במחנה הציוני-דתי שהוא כביכול חלק מבשרו
      אומנם כבר נאמר 'מהרסיך ומחריביך ממך יצאו' אבל אין אנו חייבים לעשות לו את החיים קלים כשמטרתו המוצהרת לחסל ישובים חים ופורחים.
      מוזר ששנלר שטען שסרב לבצע את התפקיד של יונתן בשיא עושה היום תפקיד הרבה יותר הרסני - בשיא רק הוציא לפועל החלטות ממשלה ואילו שנלר מנסה לדחוף לחקיקת החלטות שיחסלו את ההתישבות המפוארת - אז ניתן לו יחס טוב או נחרים ונוקיע אותו מקרבנו?

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    שנלר צריך להתפלל הגומל

    אברום, 01/06/06 10:53

    כולה חרם.

    במקרה של יצחק רבין הפסק של הרב ליאור היה קצת יותר דראסטי.

    http://tinyurl.com/3uwwn

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    תודה

    מחנה השפויים, 01/06/06 10:46

    ח''כ שנלר שלום, ותודה.
    תודה על כך שאתה מראה שהמחנה שלנו מורכב,שלא כולם הולכים לפי משנת ערוץ שבע, שלא כולנו מתלהמים. תודה על שאתה בחור דתי שמאייש משרה נכבדהמתוקף היותו אדם, ולא חובש כיפה.
    קשה לי לראות את ההתלהמות נגדך, ואני חשה בושה להיות שייכת ל''מחנה הדתי''. ולמגיבי הפנאטים- מספיק די, תקחוווליום.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    שנלר תתבייש לך!!!

    אוהב ישראל, 01/06/06 10:07

    איך אתה חצוף שכמותך מעיז לבזות גדול תורה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ליאור אימץ לעצמו את משנת הקיצוניים האיסלמים שמהם הוא שואב השראה

    האימם ליאור, 01/06/06 06:38

    ליאור הופך להיות בהדרגה סמן קיצוני של הרבנים כשהוא מוצא צידוקים לשפל המוסרי שלו מהשריעה היהודית שממנה אפשר לדלות צידוק וגיבוי לכל מעשה כולל רצח כפי שהיה בזמנו עם רבין הי''ד.

    הגב לתגובה זו

    • בכלל לא בהדרגה, תמיד היה (ל''ת)

      ההבדל-עכשיו, 01/06/06 08:10

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    2 הערות לא מתלהמות:

    שם, 01/06/06 00:58

    1. שנלר זכאי לדעותיו ולקרדיט על כך שהוא מחזיק בהם מתוך אמונה ולא מאינטרס כלשהו, על אף שאכן משתמשים בו, ושנדמה שיש פגם מוסרי חמור בהצטרפות למפלגה שקמה בחטא ועוון.
    2. הרב ליאור זכאי לדעותיו כנגד מעשהו של שנלר, הנתפס כמעט כבגידה מאדם כמוהו לאחר הגירוש. אבל הקיצוניות והקלות שבה מוכן הרב ליאור לפסוק הלכה, להחרים, לגנות ולנאץ את מתנגדי השקפתו ולאמץ בחום רוצחים יהודים - אינה מוסיפה כבוד לו, למעמד הרבנות, לציונות הדתית וליהדות כולה.
    -- נשוב וניבנה, והעולם כולו עימנו, בגלל אהבת חינם --

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    בין כך אתה פועל להחרבת המדינה, שנלר!

    יקנעמי, 01/06/06 00:34

    מה איכפת לך מהחרבת המדינה, שנלר?
    בין כך בפעולותיך אתה פועל להחרבתה, אז מה הנימוק הזה שאתה ממציא.
    עוד יבוא יום נקם ושילם !!!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לא חרב המקדש אלא מפני שביזו תלמידי חכמים

    יצחק, 01/06/06 00:25

    מי אתה בכלל שנלר שתדבר עם הרב ליאור? תמשיך לעסוק בגירוש יהודים, נראה אם ישאר מזרעך שריד ופליט. ותמסור ד''ש לשמן ההוא בתל השומר.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא היה בגלל שנאת חינם דוקא?.. (ל''ת)

      הנתנייתי, 04/06/06 23:04

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    שנלר, אתה בובה שקדימה משחקת בה..

    חכם עיניו בראשו, 31/05/06 23:47

    כל טיפש מבין את זה . זה ממש מגוחך!! ד''א כשאמרו להשפיע מבפנים לא לזה התכוונו...

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    ולשבת במפלגת אחורה לא תגרום לnלחמת אחים???!!

    יהודיה, 31/05/06 23:03

    תתבייש לך שנלר שאתה נמצא ונמנה על חבורת אנשים רדודים שאבדו מזמן את הדרך, את האידיאלים ואת האהבה לארץ, ובחרו בשחיתות,בהרס וחורבן עצמי...
    בתקווה שמפלגת הכלום שלך תיפול במהרה

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    שנלר ,אתה לא רואה עם מי יש לך עסק? (ל''ת)

    פר' לייבוביץ, 31/05/06 21:18

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    התנהגותך מעוררת החילה-אף אחד לא חייב אותך לפנות את חבריך ושכניך

    אלי, 31/05/06 18:01

    גם אם אתה סבור שזו הדרך הנכונה-כך את רגליך וצא משם. להתריס כלפי חבריך ושכניך משכבר הימים ולדרוך בנקודה כ''כ כאובה-דווקא מאדם מזוה כ''כ כמוך-זה ממש מכוער.
    גם אם אתה חושב שיש צורך לפנות אדם מביתו-ולו רק משום חוב לבנק-הרי לא היית שש לעשות זאת בעצמך ולהיות המוציא לפועל,בטח לא אם זה היה שכנך.

    הגב לתגובה זו

    • גם שן רקובה מעוררת בחילה

      דנטיסט, 31/05/06 23:11

      בס''ד

      אדם צריך להיות כסיל גמור לא לעקור אותה. אתם לא תורת ישראל, לא חכמים ולא בני חכמים אלא אספסוף מוסת ובני בליעל.

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    מי שבוגד בארץ ישראל סופו לבגוד בתורת ישראל ובתלמידי החכמים גדולים (ל''ת)

    שלמה, 31/05/06 17:19

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    שניהם משחקים,ומשנים עמדות לפי האינטרס (ל''ת)

    ישורון, 31/05/06 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    עלה תאנה...

    ירון, 31/05/06 16:22

    אני מקווה ששנלר תמים לגבי השימוש הציני שעושים בו, אחרת הוא פשוט מטומטם.
    שלמות העם עאלק, המותג קדימה קידש ונושא לפניו את השחיתות שאוכלת אותנו ואת השקרים ואי כיבוד החלטות הרוב שבסופו של דבר מפוררים אותנו כחברה

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    יש רב חסד ויש רב מדון-הרב לאור הוא רב מדון. (ל''ת)

    סיזיפוס, 31/05/06 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ברור שתושבי היישוב יקיאו את מי שרוצה להרוס אותם.

    ב, 31/05/06 15:07

    אני לא מבין על שנלר מתפלא...

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    עתניאל שנלר!!! עלה והצלח, בתפקידך כראש מועצת היהודים....

    רומוקובסקי, 31/05/06 15:02

    בממשל הרייך השלישי! יחי אהוד!

    הגב לתגובה זו

    • תתבייש!!לכל דבר יש גבול!! (ל''ת)

      כתומה, 31/05/06 23:42

      הגב לתגובה זו

      • תודה לך, פעם ראשונה אני (ל''ת)

        רואה שמהמחנה, 01/06/06 08:11

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    שנלר. אתה רואה מה אתם גידלתם 30 שנה?

    אחד, 31/05/06 14:47

    נו מילא שהם לא מסכימים איתי כבר עשורים.

    אבל מה על דרך ארץ? אנושיות?

    כמו שאתה מוקצה כך ראיתי את הדו שיח בין יואל בן נון לחנן פורת. פורת אמר לו ''אנו בני אור ואתה בן חושך''.

    לצערי, לא תעזור כאן מתינות. הדור הזה אבוד.

    הגב לתגובה זו

    • גם אני ראיתי את הויכות בין חנן פורת

      די להכפשות, 31/05/06 22:08

      לר' יואל וחנן פורת לא אמר את המשפט שאתה מייחס לו, בני החושך בדבריו לא היה ר' יואל(שהם חברים ושותפים לדרך ולויכוח) וגם לא השמאלנים
      (שעליהם חנן אמר באתו ראיון שיש לו מהם חברים בלב ובנפש) אלא על אנשים מושחתים הדוגלים במדיניות מסוימת בשביל בצע כסף(וכוונתו היית לכמה מהמנועים שהריצו את קדימה) כך חנן הבהיר באתו פאנל וחבל שאתה מסלף את דבריו.

      הגב לתגובה זו

    • די חוצפה להשמיץ כך את הרב פורת

      ש, 01/06/06 00:49

      מתוך חוסר הבנה בסיסית של הנשמע.
      הרב פורת לעולם לא היה מתבטא ככה.
      חבל שאתה מחרחר ריב ומדון

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    שני דמגוגים, אחד אלוקינו...

    ברני, 31/05/06 14:42

    ה' יעזור וירחם! נקווה ב''ה שלא נגיע למקומות ששני אלו, כל אחד בדרכם, מובילים אותנו.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אצל אמילי עמרוסי/''שליפות'' שנלר עמלק בהמתנה..כנראה עכשיו יוכרז רשמית (ל''ת)

    _______________, 31/05/06 14:17

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    זה רב זה?

    דוד, 31/05/06 13:43

    מי שמטיף לרצח (ערבים ואולי גם יהודים שלא חושבים כמוהו) ולחרמות,שכח את דברי התורה ''ואהבת לרעך כמוך'' (גם אם דעתו שונה משלך) ושכח את המוסר היהודי והאנושי,אינו ראוי להיקרא ''רב''.

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    שנלר,אתה רציני?

    אלי, 31/05/06 13:37

    אליו רק הרב היה יודע????????

    בוא אני יגיד לך משהו אילו רק אתה היית יודע בערך אחד חלקי מיליארד ממה שהוא יודע היית מתבייש לפתוח את הפה

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר????? (ל''ת)

      דני, 31/05/06 16:14

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    הכיסא עיוור אותך ח''כ לא יקר

    אלעד, 31/05/06 13:37

    אז אל תבכה. ככה זה בחיים אתה אוכל את מה שבישלת.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שנלר = נמהר וחפוז

    גודל חי, 31/05/06 13:19

    איך אתה אומר שנלר: קטונתי!
    נכון קטונתָ,עד כדי שצריך להביא טלסקופ כדי לראות אותך.
    רד, מהרב ליאור ומכל מה שמסמל את ארץ ישראל, אתה כנראה לא היית
    אף פעם באמת איש א''י

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    לכול המבקרים את חבר הכנסת הנכבד....................................

    אביר, 31/05/06 13:14

    אז נכון גם אני לא מסכים עם דעתו
    ודעותיו?
    אבל השאלה למי הצבעתם?
    לדוגמא ליברמן-בכול הכתוב הוא אומר שלמען רעיון (תוכנית חילופי שטחים) הוא יהיה מוכן לפנות את ביתו!!!!!
    בכול חברה יש שוטים!!!!!
    יש ויש!!!!!!!!
    אז אל תתיחסו לזה יותר מדי!!!!!!
    החדשות עושות כאב ראש!!!!!!!

    ויום נעים שיהיה לכם!!!!!
    תתנתקו מחדשות!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    יריבו להם הרברבנים--אף אחד מהם לא ''אחי''

    לא שותף למלחמתם, 31/05/06 13:14

    וליהודי-חילוני אין הרבה מהמשותף עמכם.

    בודאי לא השותפות ב''מלחמה על כל רגב מאדמתה של ארץ ישראל''.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    לכול המבקרים את חבר הכנסת הנכבד....................................

    אביר, 31/05/06 13:14

    אז נכון גם אני לא מסכים עם דעתו
    ודעותיו?
    אבל השאלה למי הצבעתם?
    לדוגמא ליברמן-בכול הכתוב הוא אומר שלמען רעיון (תוכנית חילופי שטחים) הוא יהיה מוכן לפנות את ביתו!!!!!
    בכול חברה יש שוטים!!!!!
    יש ויש!!!!!!!!
    אז אל תתיחסו לזה יותר מדי!!!!!!
    החדשות עושות כאב ראש!!!!!!!

    ויום נעים שיהיה לכם!!!!!
    תתנתקו מחדשות!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לכול המבקרים את חבר הכנסת הנכבד....................................

    אביר, 31/05/06 13:14

    אז נכון גם אני לא מסכים עם דעתו
    ודעותיו?
    אבל השאלה למי הצבעתם?
    לדוגמא ליברמן-בכול הכתוב הוא אומר שלמען רעיון (תוכנית חילופי שטחים) הוא יהיה מוכן לפנות את ביתו!!!!!
    בכול חברה יש שוטים!!!!!
    יש ויש!!!!!!!!
    אז אל תתיחסו לזה יותר מדי!!!!!!
    החדשות עושות כאב ראש!!!!!!!

    ויום נעים שיהיה לכם!!!!!
    תתנתקו מחדשות!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לכול המבקרים את חבר הכנסת הנכבד....................................

    אביר, 31/05/06 13:13

    אז נכון גם אני לא מסכים עם דעתו
    ודעותיו?
    אבל השאלה למי הצבעתם?
    לדוגמא ליברמן-בכול הכתוב הוא אומר שלמען רעיון (תוכנית חילופי שטחים) הוא יהיה מוכן לפנות את ביתו!!!!!
    בכול חברה יש שוטים!!!!!
    יש ויש!!!!!!!!
    אז אל תתיחסו לזה יותר מדי!!!!!!
    החדשות עושות כאב ראש!!!!!!!

    ויום נעים שיהיה לכם!!!!!
    תתנתקו מחדשות!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    לא יכול לדבר בשם הרב ליאור שליט''א

    חשוך ימי בינימי, 31/05/06 13:07

    ואינני יודע אם הוא רוצה מלחמה אם לאו.

    אבל אני יודע מה אני רוצה - מלחמה!

    אני רוצה מלחמה שתעיף לכל הרוחות את שלטון הערב-רב המושחת על כל מערכותיו (כנסת, ממשלה, בתי משפט וכו') ותכונן בארץ ישראל את הרפובליקה הישראלית השנייה. יחסי הכוחות הם לטובתנו, כל מה שצריך הוא מנהיגות אמיצה ולא גלותית כמו הנהגת הציונות הדתית הנוכחית.

    נצחון החשמונאים לא היה רק על היוונים, אלא בראש ובראשונה על המתייוונים שהשתלטו על העם. אלמלא כן, לא היה לנצחונם על היוונים כל ערך.

    ושנלר, לא שווה אפילו יריקה בפרצופו.

    הגב לתגובה זו

    • נצחון החשמונאים היה בעיקר

      וסילי נגוסה, 31/05/06 15:22

      נצחון של יהויריב העם-ארצי על החכמים הבבלים.

      אם התרשמתי נכונה מתגובותיך עד כה, כדאי לך להזהר מאד מחזרת הרעיון החשמונאי.

      הגב לתגובה זו

    • אתם מוזמנים לנסות

      הורדוס, 31/05/06 17:58

      העיקר אתם כל שני וחמישי רוצים לחדש את בית המקדש שאני בניתי.
      מר חשוך מתכוון גם לגייר את השבטים השמיים שבממלכה כפי שעשה יוחנן הורקנוס? ייטב לעשות אם יגייר את הכתומים הסוררים קודם.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    שנלר יקירי!אתה הרי רוצה לגרש את כווווולנוווווו (ל''ת)

    יעקב, 31/05/06 12:57

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    עתניאל, אנחנו נהיה שם...

    מאיר, 31/05/06 12:56

    כאשר ראשי קדימה ייזרקו אותך לפח כשהם יגמרו להשתמש בך, נצחק לך בפרצוף בקול גדול!
    חבל שעם כל הדרשות שאתה דורש על האלוהים החדש שלך - קדימה, לא שיננת גם את מאמר חז''ל: ''הוו זהירין ברשות, שמקרבין לו לאדם בשעת הנאתן ולא עומדים לו לאדם בשעת דוחקו''.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    דברי הרב ודברי הטפש דברי מי שומעים?????? (ל''ת)

    סתם אחד, 31/05/06 12:53

    הגב לתגובה זו

    • נדמה שבמקרה הזה הרב ליאור מוכיח פעם נוספת מיהו ומהו

      לא ברור מי הרב, 31/05/06 13:01

      אדם שמנצל כל הזדמנות שרק נקרית בדרכו כדי להציג לכולם את משנתו הפוליטית-דתית הקיצונית, שלא יודעת שובעה אף פעם. אולי הגיע הזמן להחרים את הרב ליאור. מגיע לו פרס ישראל על הרס היהדות

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אבל אתה פועל נגד שלמות הארץ והיישובים

    יוסי, 31/05/06 12:52

    ברור שצריך להקיא אנשים כמוך כי הם בוגדים במקום שהם באים ממנו. שמא אתה מחכה לפיצויים? לא ייתכן שתגור במקום שאותו מפלגתך רוצה לגרש. לך תגור במקום אחר. גור לך.

    הגב לתגובה זו

    • אתה כותב יפה (ל''ת)

      דניאלה, 31/05/06 12:59

      הגב לתגובה זו

    • תמשיך כך

      סוס, 31/05/06 17:05

      תוקיעו ותוציאו כמה שיותר מהישובים שלכם עד שישארו שם רק הגרעין הקשה של המשיחיים. ישר כוח.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    להזכיר לך ח''כ שנלר?

    נסים גבאי, 31/05/06 12:45

    מי אתה?
    אתה שהיית בין האחראים להמשך הקטל בדרכים, כראש המינהל לבטיחות בדרכים (לימים, הרשות הלאומית), ואפילו כתב עליך ב. מיכאל עמוד שלם ''מוות לנהגים''.
    אתה מצייץ?

    הגב לתגובה זו

    • ואיני מוכן להתפלל עמך - עד שלא תיטהר מ''קדימה''

      מוסא, 31/05/06 13:12

      בלי קשר לאחריותך האישית - מי שנמצא עם עורכי ישראל, עם עבריינים ועם כל מיני מריעין בישין - אינו ראוי לבוא בקהל.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    הרב לא רצוי אצלי בשכונה

    דוס, 31/05/06 12:41

    אני גר בשכונה עם אנשים עם דעות שונות. אם יפנו את הרב ליאור בקרית ארבע לא הייתי רוצה שהוא יגור לידי.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ככה זה בטח יראה....

    מה יהיה יהיה???, 31/05/06 12:39

    '' שלום, אדוני, סלח לי, אדוני, כן אתה בחולצה הלבנה, כבודו מעוניין להצטרף למניין...?? רק אם אפשר, ת.ז, כן, אאא.... ישראל פלוני... אני מצטער זה בלתי אפשרי, לא כאן זה רק מצביעי האיחוד הלאומי, לא מצביעי
    מפד''ל לא מתפללים, אני מתנצל, יש לך בהמשך בית הכנסת ה''שרוף'', שמה זה מצביעי קדימה, אתה בטח תרגיש שם בנוח, אני מבקש לעזוב את המקום.....
    אי אי אי, סליחה , מי כבודו? לא סליחה אני מבקש, אתה יכול להיכנס, אבל אני לא יכול להכניס את אישתך לעזרת הנשים, סליחה אדוני אני לא מוכן שמצביעת ''מימד'' יתפלל כאן בבית הכנסת, זה בלתי מוסרי בעליל....

    אאאאוווו, מה שלומך מר יהושוע, תשמע רציתי להגיד לך משהו, טוב שראתי אותך, תשמע אני לא רוצה פשוט לפתוח את הנושא, מסתובבת פה שמועה שאדוני היה שלשום בכנס ''ציונות ריאלית'', אני מאוד מבקש ... פעם אחרונה, בסדר...אנחנו לא נגיד פעם נוספת..... בוא תיכנס....

    טוב חבר'ה יש לנו מניין, יאללה נתחיל..........'' לכו נרננה...''


    שמע אחי, אני לא מוכן יותר לפלגנות מסוג זה, רבאק!!!!! לאן אנחנו רוצים להגיע????!!!! לא מוכן.... אם כל הכבוד לכולם, ארץ ישראל היא לא חזות הכל!!!!!! ולא יכול להיות לנדות אנשים(!!)
    אני לא מוכן, לא רוצה, לא יכול....
    לדעתי השוואות מסוג זה הם לא במקום, וביטוי כמו ''גוף בריא'' ו ''להקיא'' הם ביטוים שאין להשתמש בהם בשום פנים ואופן....
    אני מתנצל על סערת הרגשות, אני אפסיק כאן
    לפני שאני אשבור משהו כאן בחדר.....

    הגב לתגובה זו

    • ל6

      מנחם, 31/05/06 13:49

      כל מילה בסלע-יישר כוח

      הגב לתגובה זו

    • אתה נפלת בפח הפשט

      אזרח, 31/05/06 16:07

      להפוך את דברי הרב ליאור כפלגנות בין מצביעי מפלגות היא דמגוגיה זולה הנקודה העיקרית של הרב ליאור היא שכאשר אדם מכריז קבל עם ועדה שהוא רוצה לגרש אנשים מבתיהם ולפגוע בכל מה ששייך להם אז צריך להחרים אותו. צריך לזכור שהחרם מגיע לאחר שגירשו פיזית אנשים ולא על רקע מחשבות בעלמא כלומר כאשר אדם הוכיח שהוא מסוגל לפעול בצורה כה פושעת והוא ממשיך להכריז שימשיך צריך ואף חובה להחרים אותו כדי לנסות למנוע את הפשע שלו

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    הקורע מבקש למנוע קריעה?!

    דוד, 31/05/06 12:37

     הקורע, האנס! ממשלת קדימה ומחריבי ארץ ישראל מבקשים למנוע קריעה! לאחר שהם קרעו.. זה כמו שאנס יבקש מהבחורה להמשיך להיות חברים.. כדי לא ליצור קרע.. ואח''כ עוד להאשים את הנאנס..

    הגב לתגובה זו

    • כל כך נכון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ))))))) אתה צודק )))))))))))))))) (ל''ת)

      כיחכחי, 31/05/06 23:43

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    התנהגות שנלר היא חרפה

    מורה נבוכים, 31/05/06 12:35

    יושב לו אדם ביישוב כלשהו ומנסה להרוס את היישוב.
    הוא לא עושה את זה חלילה בסתר אלא להיפך בגלוי.
    הוא מצטרף למפלגה שמטרתה היא
    לגרש את תושבי היישוב ואף נבחר להיות כחבר כנסת מטעמה.
    אבל לתדהמתו מגלה אותו אדם שתושבי היישוב כועסים עליו!!!
    ולא עוד אלא שבחוצפתם הם מתרחקים ממנו והוא אף מנודה חברתית!!
    האם ראיתם מעודכם חוצפה שכזאת???

    הגב לתגובה זו

    • חרפה זאת מילה עדינה

      זהב רותח, 31/05/06 13:04

      מעניין מה הו עושים בקיבוץ לו אחד מחברי המשק היה מצטרף למפלגה שהאג'נדה שלה זה להחריב את הקיבוץ.
      אם אנשי מעלה מכמש חפצי חיים הם חייבים לכנס את המזכירות ולהעיף מהיישוב את האדיוט הזה!!

      הגב לתגובה זו

      • נכון

        פלדה לוהטת, 31/05/06 17:02

        יש להחזיר לגבולות הארץ כל מי שאינו קיצוני ימני. כל השאר שישארו שם תחת שלטון פלסטינאי.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    לאדון עתניאל היקר

    מוטי, 31/05/06 12:31

    אל תדבר על מלחמת אחים כי מי שמכשיר את השרץ של חורבן ישובים והתעללות במגזר -שידוע שהוא התורם ביותר במדינה ולמדינה זה אתה.
    יותר מעצבנים אותי אנשים ''מוסריים'' כמוך שפועלים מאחורי הגב- הרב דב ליאור אומר מה שהוא חושב בפרצוף

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הנבואה נמסרה לשוטים וקטנים

    יעקב, 31/05/06 12:31

    מעניין איך הכתב יודע בשעה 12 את מה שח''כ שנלר אמור להגיד מעל בימת הכנסת לכל המוקדם בשעה 3 אחה''צ.
    בשעת כתיבת תגובה זו עוסקת הכנסת עדיין בענין העברת הנשק לרשות הפלשתינאית, ויש עוד לפחות חמשה נושאים שיעלו לדיון לפני ההצעה לסדר של שנלר
    כל מילה נוספת מיותרת

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מי שרוצה ופועל להחרבת ישובים

    אישיהודי, 31/05/06 12:22

    בפועל שלא יבוא בטענות

    הגב לתגובה זו