• 63.

    שמואל היקר- חזק ואמץ (ל''ת)

    ד, 04/06/06 22:26

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    לא רק אצלכם משלמים 15 אלף

    מלכת האולפנות, 01/06/06 14:38

    אם כך כך גרוע לכם ממה שמבינים פה אף אחד לא אוסר אותכם שם!

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    לכל השמינסטים שמצדיקים את ההנהלה

    מתן עמרן י''ב 2, 01/06/06 13:57

    שיגעו כל אלה שמצדיקים את ההנהלה שהם ילדים מניאקים אחו שרמוטה ואם הם קוראים לעצמם גברים שלא יכתבו את עצמם בעילום שם....


    כל מחזור מ''ח תבואו לשבועות בישיבה תביאו ביצים והרבה שקיות מים הולך להיות חג המים הכי רטוב שהיה אי פעם בישיבה.... מי שלא בא סתם מפקיר!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    תגובה

    עמאר, 01/06/06 13:20

    ישיבת חורב אימפריה

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הרב לורנץ איש חינוך מרשים מעורה בכל חלקי העם!

    מאיר, 01/06/06 09:34

    הקים את ארגון 'ידידים' הפועל לטובת נוער עולה חדש ולילדים במצוקה.
    הפועל בכל חלקי הארץ ומקיך את כל
    חתך האוכלוסיה.
    הארגון זכה בפרסים רבים, פרס יושב ראש הכנסת, אות הנשיא ,פרס ראש העיר ירושלים.

    הגב לתגובה זו

    • הרב לורנץ

      אמא, 04/06/06 00:09

      האיש הנכון במקום הנכון ! אני מקוה שישקם את הישיבה בנחלים רק חבל שאינו מלמד בעתניאל . אמא לבוגרי נחלים ועתניאל .

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    מגמה אדירה של התחדשות ועליה

    בני בכיתה ז, 01/06/06 09:23

    כיתת בני מרשימה הצוות מסור ומרשים.
    הרב שמואל לורנץ הביא לישיבה כ- 20 זוגות צעירים של
    חברה הצמודים לכל כיתה בנוסף למדריך ור'ם ומלווים כל כיתה.
    צעירים מרשימים מיטב הבחורים מלאי מרץ ורוח רעננה.
    משפחות אלו גרות בשני בנינים ומשפיעים על הישיבה ,בקשרים אישים ובלימוד ואף על ילדי המושב
    תרומתם ניכרת.
    עלו והצליחו

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    דם חדש זורם בישיבת נחלים

    חשבו בתבונה, 01/06/06 08:30

    חטיבת הבינים פורחת ההתחדשות בולטת וניכרת .
    ואין ברירה בחינוך צריך להציב גבולות
    לכמה ח'ברה שעם השנים איבדו גבולות...

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לא מבין, בתקופתי היינו מתים לצאת שבת או חג (ל''ת)

    בוגר, מזמן, 31/05/06 22:51

    הגב לתגובה זו

    • למה אצלכם כול שבת היתה שבת מחזור אצלינו היו רק 2 שבתות כול השנה... (ל''ת)

      אחד ממ''ח!!!, 01/06/06 02:04

      הגב לתגובה זו

    • לא כמו פעם

      מ''ח, 06/06/06 01:35

      זאת אמורה להיות השבת האחרונה של המחזור שלנו בגלל זה רצינו להיות ביחד ככה שבת אחרונה זה לא כמו פעם שהיה לכם שבתות בישיבה יותר מבבית לנו היה רק 2 שבתות בישיבה

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    אין מה לעשות

    חיספינאי כלי, 31/05/06 22:38

    רוב הישיבות כיום מתדרדרות.
    אם בא לכם דווקא לראות ישיבה מצוינת, בואו לישיבת חיספין!
    ישת''ח כבוד!

    הגב לתגובה זו

    • אוהו חיספין כבוד!! מה אתה חששש (ל''ת)

      אמנה כבוד, 01/06/06 14:36

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    אירוח ע''ח ההורים

    אליהו, 31/05/06 22:09

    יש מנהג קבוע לארח אנשים/ארגונים/בר מצוה בשבתות וחגים בישיבה על חשבון ההורים והתלמידים. כנראה שזה מה שקרה הפעם.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    תכבדו את עצמכם

    ספי, 31/05/06 22:04

    אם אתר nrg מכבד את עצמו כדאי לו להוריד את כל הרכילות כי אין מחילה לחילול השם. לספר שקרים ולעוות את דבריו של הרב שמואל לורנץ בכתבה זה לא ראוי לאתר שמתיימר להיות אתר לציבור הדתי.
    חשוב להעלות בעיות אך לא כל בעיה של שמינסט מתוסכל ואמא מתלהמת.
    חשבתי שמדובר על אתר רציני אך עכשיו אני רואה שהוא גרוע יותר מהעיתונים הצהובים, בואו לנחלים ותראו את הדם החדש שזורם בישיבה, תראו את החטיבה הצעירה פורחת, את הצוות של המדריכים והמלווים יחד עם הרמים הותיקים והצעירים שמסור יום ולילה לתלמידים. נכון, לא כולם מאושרים מכל דבר, ותמיד יש אנשים טפשים או שלא מכירים את התמונה בכללותה. וגם לתלמידי שאני מלווה בכיתה יב אני חושב שזה לא ראוי לכם וחבל לכם על הזמן, עדיף שתפסיקו לחפש תירוצים ותלונות כי תמיד יהיו, תתרכזו בבגרויות שלפחות תצליחו בהם. כי בעוד שנה תסתכלו אחורה ותבינו שזה שטויות. ותמיד טוב לבוא ולדבר ולא להמציא שטויות כי אני הייתי עם מי שתכנן את חג השבועות ומההתחלה יש תוכנית גם לשמינית וגם חלקכם מתארחים אצלי בבית ואצל כל הצוות החינוכי (תחפשו מקום שבו המשפחות של הצוות מארחות יותר ממאה תלמידים בביתם שלהם)
    אוהב וכואב על שטויות - מ''ח כבוד!!

    הגב לתגובה זו

    • אוו ספי..פשוט תסתום!!

      כמה שקרים כתבת., 01/06/06 11:45

      אני שמעתי שעצמי את הרב לורנס ואת ערן אומרים שהם לא רוצים ת'שמיניסטים בחג כי הם פוחדים שנהרוס ת'ישיבה, דבר שאכן נעשה!!
      בחפץ לב ושמחה רבה..:)
      בתור חצר''ם אתה אמור לדבר אמת ולא לשקר ככה..
      באהבה רבה למ''ח
      -חד ההבחנה-

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    רק נתיב מאיר

    יהורם, 31/05/06 21:30

    לפי רמת הכתיבה, מבנה השפה ושגיאות הכתיב של תלמידי נחלים (מ''ח השולתים!!!!), נראה שהפאשלה הגדולה ביותר של הנהלת הישיבה בשנים האחרונות היא שהם לא העיפו את השמיניסטים האלה כבר בכיתה ז'. בנתיב מאיר הם לא היו מוזמנים בכלל לבחינת הכניסה.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    בוא נשכח שניה תלונות-חברה?? הייתם מעדיפים במחשבה לאחור ביס אחר?!לא!

    רק תודו ש...., 31/05/06 20:39

    בוא נגיד שלא ריחמתי על הישיבה(וגם לא בתגובות..)
    אבל.......... עם כל החרא ועם כל השיט(אא? אותו דבר!) לא נראה לי מישהו מעיז להגיד שבמחשבה לאחור היה הולך לביס אחר!
    מה שעברנו ביחד זה זמנים שכל אחד במחשבה רצינית יתגעגע אליהם ולא יוכל לקבל אותם בשום מקום אחר!!

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר??

      תלמיד, 06/06/06 01:42

      אף אחד לא רוצה לעבור ישיבה
      אנחנו אוהבים את המקום הזה בגלל זה אנחנו רוצים לשמור אותו כמו שהוא היה עד כיתה יא'

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    תופעות מצערות

    דסי, 31/05/06 20:22

    לצערי, התופעות המתוארות בכתבה הן לא יחודיות רק לישיבה בנחלים, גם בישיבות אחרות במגזר שלנו מעדיפים לטמון את ראשם בחול ולא להתמודד עם בעית הדור.אלא ''להעיף'' אותם הביתה וחבל על כך, הרי אם היינו רוצים את ילדינו בתיכון עם בגרות לא היינו משקיעים את מיטב כספנו לשוא . ראשי המערכת נחים על זרי הדפנה והתהילה של שנות ה-שבעים .צריך לרעננן את המערכת ולעקור מהשורש את הרעות החולות במערכת.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת מאה אחוז...לא רק אצלנו זה ככה (ל''ת)

      אליקו חבלניקו, 31/05/06 22:04

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    את תגובה 47 כתב ''לאאא חצר''ם''

    the fish, 31/05/06 20:22

    מי שלא לומד בנחלים לא יכול לדעת מה קורה....זוועה זאת המילה הנכונה...הנהלה שלא יודעת מה היא עושה עם עצמה...דופקת מחזור שלם בגלל מספר ילדים..מתקמצנת על דפים וטיולים לשמינית אבל דואגת יפה מאוד למחשב נייד לכל ההנהלה..בקיצור מושחתים

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אחד האנשים המרשימים שפגשתי בחיי (ל''ת)

    יאיר, 31/05/06 19:14

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הרב שמואל לורנץ דמות נערצת איש חיל !! (ל''ת)

    תלמיד מעותניאל, 31/05/06 19:00

    הגב לתגובה זו

    • כן מאמי........ (ל''ת)

      מה זה, 31/05/06 20:22

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    חבל לקלקל!

    בן מחזור מ''ח, 31/05/06 18:48

    לכל החברים במחזור:
    מטרת הכתבה היתה לעורר את ההנהלה לחשיבה נוספת לגבי דמותה של הישיבה התיכונית בכלל. ויחסה למחזור שלנו בפרט. וכל הדיבורים וכל ההתלהמויות והתיחסויות לכל הנושאים האחרים מפספסים את המטרה.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    למה לא מפרסמים כתבה על הגננת שלי??

    יהונתן, 31/05/06 18:47

    היא הוציאה אותי אתמול מהריכוז ואמרה לי לחכות בחוץ ומאוד נפגעתי וההורים שלי משלמים 1,000 שקל בחודש וזה התמורה.
    אני מבקש שיפרסמו כתבה על הגננת שלי רותי ויפטרו אותה ואם כבר אז גם את הסייעת!

    ו... גם אמא שלי וסבתא שלי חושבות כך!!!

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחחחח... קרעת אותי (ל''ת)

      אסף, 31/05/06 18:56

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    כתבה מוזרה

    שלמה, 31/05/06 18:37

    5-6 שמינסטים עם מגן נמוך

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מומו, די עם זה כבר!!!

    בן מחזור, 31/05/06 18:33

    תפסיקו עם הדברים האלה, עברתם את הגבול אחשלי!

    אני מוכן להתחייב כבן מחזור מ''ח שמדובר בכמה חבר'ה מתוסכלים!

    אולי תעיפו את הכתבה הזאת, היא גוררת נזק אדיר למחזור, אנחנו נשמעים כמו חבורה של דפוקים מסוממים.

    יש לנו אחלה מחזור ונחלים עולה על דרך חיובית פי מאה ממה שהיה עם בא-גד, אז די עם זה!

    הגב לתגובה זו

    • גם את זה חצר''ם כתב!!!מומו אל תתייחס

      חד הבחנה, 31/05/06 18:57

      מומו תעשה לי כבש!!!!!!1

      הגב לתגובה זו

    • תפסיקו להחמיא לישיבה

      מחזור מ''ח, 31/05/06 19:02

      שכחתם את סבלנו במשך שנה שלמה.....איך ערן הוריד אחד אחד לכוולם את המגנים אז מה אתה אומר די עם זה כבר....

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    כמה נמוך אפשר לרדת?!

    אמא מודאגת, 31/05/06 18:21

    אחד האבסורדים המוזרים:
    הותקן אינטרנט אלחוטי בעלות של מאות ואלפי שקלים אבל כסף לדפים למתכונות לבן שלי אין?!
    הנשמע כדבר הזה?!

    הגב לתגובה זו

    • אמא מודאגת, אתה לומד בי''ב 2? (ל''ת)

      עידן, 31/05/06 18:34

      הגב לתגובה זו

      • חחח עידן קרעת אותי! (ל''ת)

        צמח, 31/05/06 20:40

        הגב לתגובה זו

  • 41.

    לא מבין את הכתבה הזאת

    יהודה, 31/05/06 17:54

    למה זה נצרך, גחמה של כמה שמיניסטים מתוסכלים שלא הצליחו בבגרות גוררת כתבה בNRG?

    אין לי מושג מה קורה בנחלים ולפי הטוקבקים נראה שכל אחד אומר משהו אחר, אבל למה לפרסם סיפור כזה???

    הגב לתגובה זו

    • מסכים, כ''כ נכון

      רועי, 31/05/06 18:09

      וכאחד שמכיר את הישיבה ולומד בה (ב''ה לא מחזור מ''ח ולא שמיניסט וונדליסט) השינוי שנעשה בישיבה הוא אדיר ומדהים.

      לא אתפלא כלל אם את רוב הטוקבקים השליליים כתבו 5-6 תלמידי שמינית שקיבלו מגן לא טוב בבגרות

      הגב לתגובה זו

      • למה הם לא קבלו מגן טוב לבגרות? בגלל שמנהל התיכון החליט להוריד להם (ל''ת)

        נחלאווי, 31/05/06 20:42

        הגב לתגובה זו

    • תגובה ליהודה....

      שמינסט, 31/05/06 18:11

      אתה אולי חושב שזה כמה שלא הצליחו בבגרויות....אני רוצה לספר לך שיש כמה שכן הצליחו....אבל עדיין סובלים מההנהלה אני נלחם כל פעם על מגן שהורד לי שקיבלתי במבחן מגן הרבה מעל.....אז למה אני צריך לסבול....אני ייצא עם תעודת בגרות אבל לא כמו שהיא הייתה צריכה להראות....אתה לא נמצא שם יום יום וסובל את מה שאני סובל, רואה את מה שאני רואה....אז ללמה אתה מדבר על משהו שאתה לא יודע....כנ''ל לגבי ההורים שחחושבים שהתלמידים ''סתם משמיצים''....תבינו אנחנו שתקנו שנה שלמה...ספגנו משטרות....סילוקים למינהם...חאלס נמאס לנו לשתוק ולסבול....רוצים שאנשים יבינו....זה לא ''ישיבת נחלים''....זה בקושי בית ספר עלוב....זה לא מה שהיה פעם...בכלל לא!

      הגב לתגובה זו

      • יללה בכיינים תפסיקו לילל (ל''ת)

        רפול, 01/06/06 10:56

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    אילת....היה ובחיים לא ישכח....

    כיתה יב', 31/05/06 17:47

    כשהיינו בטיול שנתי באילת....היה קצת בלאגן...2 מחזורים מבתי ספר אחרים התנפלו באכזריות על המחזור שלנו....(פחחח) באומץ לב והרבה זיעה ודם....פירקנו בשמחה רבה את המחזורים הנ''ל...אומנם לא היינו צדיקים גדולים...אבל זה לא היה סיבה מספקת להעיף 8 ילדים הבייתה כאשר הם שילמו על הטיול כמו כולם....ובמיוחד שזה טיול אחרון עם כל החבר'ה ביחד.....ולמרות זאת סילקו 8 מהחברים שלנו הבייתה על לא עוול בכפם......
    לא נשכח ולא נסלח אוהבים אותכם:
    מתן,תמיר,גנה,אורי,נתא,אביעד,צפר....ועוד אחד שנשאר בעילום שם....

    מחזור מ''ח....תודה רבה לכם על התמיכה הגדולה...אוהבים אותכם!

    הגב לתגובה זו

    • אחד שעף מהטיול השנתי

      שמיניסט, 31/05/06 18:29

      באונ'ה אחי תודה רבה!!.....
      גם נאי אוהב אותך ואת המזחור שלא שוכחים וצודקים ערן עשה רק על מנת להתנקם בנו......

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    מאוכזב מההנהלה החדשה

    שבעיסט גאה, 31/05/06 17:40

    רק רציתי ספר לכל מהללי ההנהלה
    שנה שעברה היתה הנהלה שכל התלמידים אהבו בראשות קובי גלזר והרב צרבוניץ אני לא מבין מדוע הוחלפה היא שלטה בתלמידים וידעה גם להעניש שהיה צריך למשל הכיתה שלי התפלחה כולה והענשנו להשאר שבוע שלם בפנימיה בחודש ארגון. ונגיד שהרב צרבוניץ לא רצה להמשיך מדוע החליפו את קובי והביאו את ערן שתפקידו הקודם היה מדריך טיולים
    לתלמידים אין בו אמון בשקל

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אני קורא לכל השמינית!

    שמיניסט ונדליסט, 31/05/06 17:31

    את חג המים נחגוג בנחלים הקדושה!!!
    נחגוג חג קדוש במקום בו למדו ב6 שנים האחרונות שלנו!
    שאף לא יעיז לדפוק ברזז
    זה הולך להיות ה-חג של מ''ח!!

    נ.ב
    בחיית אנשים בואו ראסמי נעשה עצומה להעיף את ערן לאלתר...
    הוא לא יודע להיות מנהל זה ברור אבל גם בן אדם הוא לא בדיוק..שלא לדבר על רב!
    אני קורא להחזיר את קובי לאלתר!

    הגב לתגובה זו

    • סתום ת'פה

      מ''ח, 31/05/06 17:56

      שתוק כבר
      ''חג המים''
      ממש
      רואים כבר איזה מחזור אתם..

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    מאוכזבת מההנהלה

    אמא מודאגת, 31/05/06 17:28

    יש לי בן בכיתה ו והתכוונתי לשלוח אותו לנחלים אבל לאחר שקראתי מה שכתוב על אי אמינות ההנהלה ואכזבת התלמידים אין סיכוי שאלח אותו לשם

    הגב לתגובה זו

    • מה באמת??

      מחזור מ''ח, 31/05/06 17:51

      אז אני תלמיד בשמינית הזאת ואומר לך שהכול שטויות..
      אם הבן שלך ילמד, אז בכל מקום הוא ילמד
      וכל שכן בנחלים שזה מקום טוב

      המחזור שלי וכלה רוצה קצת פירסום ויחס.. את יודעת איך זה ילדים..וכמו שהרב לורנס אמר.. ''מחזור מתוסכל''

      וכיתה ז' השנה ילדים ממש חמודים..[בלגל ההנהלה החדשה]

      וגם אח של ילך עוד שנתיים בעז''ה לנחלים

      הגב לתגובה זו

      • אני יכול להתערב שחצר''ם כתב את התגובה!!!! (ל''ת)

        חד הבחנה:), 31/05/06 18:56

        הגב לתגובה זו

    • מהיכרות אישית

      גלית, 31/05/06 21:19

      אני מכירה אישית את כל העוסקים במלאכה והשינויים בישיבה מדהימים ולטובה!!
      אני הייתי שולחת את הבן שלי בלב שקט! האנשים ובראשם הרב לורנץ אנשים מדהימים וישרים לגמרי!
      בלי חחש תשלחי את בנך!

      הגב לתגובה זו

    • איזה אמא בכיינית

      רפול, 01/06/06 11:00

      בטוח שאין לך מושג קלוש בחנוך ילדים.אם כתבות מסוג זה מסוגלות להשפיע על הכוון החינוכי של הן יקיר שלך

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    חגים בישיבה זה לא כזה כיף!!!

    תלמיד בישיבה, 31/05/06 17:00

    הם צריכים לשמוח שלא השאירו אותם- להישאר בישיבה זה דיכאון ותיסכול אנחנו נסבול בישיבה בשבועות ונספר לכולם את הסבל שעברנו...

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ''בית חינוך עם הפנים לתלמיד''

    נחליסט,מחזור מח, 31/05/06 16:55

    לאור והצל (לורנץ ואביאל)
    שבאו בשנה שעברו והסתובבו בישיבה ללא הרף מגגשים ומחפשים בכל מקום כיצד להפוך זהב מעופרת
    פשוט בושה
    אני זוכר את ה''חיוך'' האדיב של מי שנקרא ראש הישיבה(מקווה כמה שיותר מהר בדימוס) שמוליק לורנץ הפרחח וצילו אביאל הטב החסר תעודת הוראה וחסר שנות בגרות שלא נדבר על ניסיון מוכח בשטח
    הנהלה בשקל זה מה שנקרא...
    נמצא אדם שלצערי הרב (לא רב אלא רק מידת כמות) היה מחנך כתתי ישב מולי בשיחת יחיד שעשה לכל תלמיד בכתה בתחילת שנה ואמר ''אנחנו באים בגישה של אמון אנחנו נדבר איתך ולא עם הורים שלכם כי אתם כבר ילדים גדולים לא צריך הורים ולא כלום''
    אבל מה שכחתי ''לקרוא את השורות הקטנות'' שהוא מתכוון לכל תלונה שיש לנו אנחנו בוגרים ולא נערב הורים אבל לכל תלונה שיש להם אנחנו ילדים והם יערבו הורים
    פשוט גועל נפש
    ההנהלה הזאת היא שקר אחד גדול
    אנחנו במחזור מגיעים לסכום כסף ע''מ שנזמין לעצמנו חולצות מחזור
    בעוד ששכבות אחרות מקבלות חולצות מכספי הישיבה שלנו נודע שהם אינם ולכן לא מגיעים אלינו דפים טיולים שבתות ושבת הורים ספר מחזור תמונת מחזור ומסיבת סיום
    שלא נזכיר את עוונותיו של הנוכל האיום מי שנקרא ראש הישיבה
    ''תעבדו ותקבלו ת'כסף''
    ובערב ההכתרה מה קילנו?
    יריקה בפנים קיבלנו

    לצומת לב כל היפי נפש שמצידקים את ראש הישיבה וחבריו המושחתים
    שאני בטוח שמעצם שקרנותם וטבעם האיום הם כרגע שורפים ת'אתר מעומס ההודעות הבדויות שהם מזייפים בשם ''הורים לתלמידים'' או
    ''חבר של לורנץ'' או ''אבא מאושר ששולח את תלמידו שנה הבאה לנחלים''

    ''בית חינוך עם הפנים לתלמיד''
    ????????????????????????????????????????????????
    אתם תחליטו


    אה כן,ו...
    מ''ח לעד.......

    הגב לתגובה זו

    • תנוח..

      אחד מהמחזור.., 31/05/06 17:57

      סיימת להוציא אוויר?
      תנוח.
      במיוחד אחרי כל השטויות שאמרת..

      הגב לתגובה זו

    • עם היד על הלב

      רבקה, 31/05/06 21:23

      אל תדבר שטויות!!
      דברים אפלים ומלכלכים סתם!!!!!!!
      כי בכל ה5 שנים הקודמות גידלו אותך לשנוא!
      אמן שתקבל קצת אהבה ואמת בחיים!!

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    לכבוד הרב לורנץ

    שמיניסט פגוע, 31/05/06 16:29

    האם במחזור של 120+- חבר'ה. יהיה צדיק אחד שלא יחטא? לא יעשה ונדליזם? ולא יעשן? האם מגיע לאותו תלמיד שלא יהיה לו מסיבת סיום שבו יוכל להפרד מהרב שלו כדי שיאחל לו דרך צלחה להמשיך הלאה לחיים (מכינה, ישיבה או צבא)? האם לא מגיע לאותו תלמיד שלא חטא גם ספר מחזור שיוכל לראות את החברים שלו בתיכון אפילו שהם קצת היו שטוטניקים בעברם?(עשו ונדליזם,עישנו)
    הרי עדין אותו תלמיד בעצם הוריו שילמו לישיבה ש''ח15000*6 שנים שזה 90000 ש''ח לא מגיע לו טיפת כבוד? התיחסות? אלא רק יקבל זלזול! מה עם שבת הורים המפורסמת? התשובה האמיתית היא שפחדתם להיות במחיצתם של ההורים שלנו בשבת שפתאום יכולו להתלונן לכם מול העניים ולא לסנן דרך הטלפון. היום אנחנו צריכים להביא דפים מהבית כדי להבחן עליהם! אנחנו מביאים לעצמנו את המבחנים(הדפים לכתוב) למה כי אין דפים בישיבה אי אפשר לשכפל שמה! מורים צריכים קשרים עם האב בית כדי שיארגן להם שכפולים בלי הגבלה. מחר בטח נצטרך להביא כסאות ושלחנות מהבית!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • תיקון לתגובה הקודמת

      אותו שמיניסט, 31/05/06 16:46

      תיקון לא ספר מחזור אלא תמונת מחזור

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    פשוט בזיון מה שהולך בישיבה (ל''ת)

    תלמיד, 31/05/06 16:21

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    יוחזר קובי גלזר

    שימיניסט גאה, 31/05/06 16:11

    עצומה להחזיר את קובי גלזר במקום ערן(סליחה הרב ערן) כל מי שוצה בכך שיוסיף תגובה להחזרת קובי

    הגב לתגובה זו

    • קובי/גריבנרג יאללה תחזרו....שמעתי עליכם רק דברים טובים...גם נתי.... (ל''ת)

      תלמיד חטיבה, 31/05/06 17:45

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    מחנך טוב...מחנך..ולא מתעלם...ולמה להכלליל את כול המחזור....

    שמינסט, 31/05/06 15:58

    תהיה מחנך ואל תהיה מנהל ותור חדש בתחום הישיבות התיכוניות...אחרי שהיית בהסדר..תדע שלא כולם משלמיו ויש ילידם גם לא הכי..תתחיל לדעת איך מנחכים ולא איך מתלעמים....
    ואיך את ה מכליל?!??!אולי 20%אחוז מהמחזור מעשן..רוב המזחור לא משעשן רובו הגדול...אז שתדעו וכדאי שתציינו זאת בכתבה...

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לכל אלה שנגד להשמיץ את''הישיבה המתחדשת''--- כנסו!!!!!!

    שמיניסת נחליסט, 31/05/06 15:56

    תאמת, אין לי כח לכתוב את כל הבעיות שעשו לנו בישיבה בתור תלמיד שמינית ''בישיבה המתחדשת''.
    סתם נכנסתי אבל לא יכלתי שלא להגיב.
    -אנחנו המחזור היחיד מכל השנים בישיבת נחלים שלא עשו מעשה ונדליזם רציני(נזק רגיל שקורה כמו ילד נכנס בחלון וכו(ומשלמים על זה אחכ..))
    לכל אורך השנה שלי בישיבה ניסינו ללכת עם ההנהלה אבל כל פעם ואני מתכוון כל פעם(!!) היא תקעה לנו סכין בגב(ואני לא יפרט למה זה לא יגמר אבל דברים כמו הבטחות לכסף להכתרה(שעבדנו עליו בעבודות פיזיות בישיבה) שהובטחו לנו ששיביאו לפני ולא הביאו עד שסחטו אותנו והחתימו אותנו תחת לחץ על משהו כי כל ההגברה והמאפרת וכו לא רצו להתחיל לעבוד בלי חלק מהכסף.וגם אחרי ההכתרה הוא ביטל את הצ'ק שהביא כי ההכתרה לא הייתי לרוחו(סתם תירוץ) ואיים על חבר שלי למה הוא העביר את הצ'יק למרות ששניה לפני הוא אמר שיבטל אותו(למרות שאסור לו לבטל..) ועוד מליונייייייים של דברים!!) אני לא תינוק ואני לא מסתכל בצורה של ילד אלא בצורה אובייקטיבית ואני אומר לכם שכל פעם תקעו לנו סכינים בגב אחד אחרי השני בלי הרף!
    להוריי בתחילת שנה(שבחיים אבל בחיים לא יגידו לי שרב טועה גם אם הוא באמת טועה) הגיעו מים עד נפש ותפסו את לורנץ הנוכל (ונשבע לכם חיצונית הוא מדהים וישר והערצתי אותו בתחילת שנה) על שקרים ברורים(נשבע לכם)
    איפה כל הכסף שמגיע לנו? אא.. הכל הולך לכיתות הנמוכות יותר-אותנו מנסים לנקות מהישיבה,לא הביאו לנו כלוםםםם השנה ממה שמגיע לנו ושלא נדבר על מה שאנחנו משלמים. הרי אין כסף בשבילנו ולכן אנחנו צריכים בכל מבחן להביא דפים מהבית(!!) כי זה עולה כסף(איפה ה15000 של ההורים שלי נבלעו?) מצד שני נונסטופ לחטיבה מביאים מא עד ת(טוב... אנטרסנטים..) שזה כולל מליון טיולים וחולצות על חשבון הישיבה ועוד מלא. אז אין כסף? למה אני צריך לשמוע מדריך אומר בחדר אוכל לשאר המדריכים אחרי שיחת טלפון שהסתיימה ''חברה... כנראה שיהיה למדריכים פלאפונים על חשבון הישיבה''
    חברה, אני לא תלמיד מופרע ולא היו לי ככ תקלים עם ההנהלה אבל ככה היא ההנהלה המלוכלכת.
    ולא אמרתי לכם כלווווווום.
    (דא? למה מנהל התיכון הוריד מגן שהמורה של תלמיד הביא לתלמיד מ70 ל 40? בגלל שהמנהל לא אוהב אותו וככה דפק לו תבגרות? רגע, למה בכלל הוא יושב עם כל מורה על המגנים וקובע להם? הוא יודע איך התלמיד בכיתה?? או שזה פשוט לפי מי שליקק למנהל כל השנה?)
    יום נעים!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    SDGSDA

    DGSD, 31/05/06 15:54

    DSGTSDG

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    האשם זה לא הרב לורנס!!!

    תלמיד שביעית, 31/05/06 15:53

    האשם זה ''הרב'' ערן, האדיוט שלקח על עצמו את תפקיד ההנהלה..

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הסיפור האמיתי....

    מתן, 31/05/06 15:49

    החינוך בישיבה התדרדר בשנים האחרונות...פעם כשבנאדם היה מוריד כיפה היו יושבים לדבר איתו.....עכשיו סתם מעיפים אותו הבייתה בלי שום טעם....או שאם הוא עושה נזק במקום לדבר איתו הוא מזמין לו משטרה ודופק לילד את העתיד....
    חוץ מזה ידוע ששכבת שמינית תמיד בראש העדיפויות על השכבות האחרות...ולכן אין שום סיבה שהשישית או השביעית יקבלו העדפה על השמינית....ומבחינת מקום יש מלא פנימיות ריקות סתם תירוץ עלוב לא להביא אותנו לישיבה.....

    מ''ח נחלים לעד...!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    עוד כמה עובדות על הישיבה וההנהלה

    ציון, 31/05/06 15:33

    לכל המגנים על ההנהלה עוד כמה עובדות על הנעשה שם: בשנה הבאה שמקולי תקציב הולכים לאחד את השביעית והשמינית בשעורי מתמתיקה ז''א כשלון בטוח גם עפ''י המורים
    כמו כן השנה ההנהלה ביטלה את הטיול השנתי לשביעית מטעמי תקציב
    כל תלמידי התיכון מרגישים מקופחים ומרגיגים שההנהלה דופקת אותם פעם אחר פעם
    בקשר לשבועות זהו ממש אבסורד שיש הרבה תלמידי שישית שביעית שבכלל לא רוצים להגיע לשבועות ואותם מחיבים ואילו לשמינית לא מרשים להגיע

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    חבר מהגדוד

    י.ש., 31/05/06 15:31

    הכרתי את הרב שמוליק לורנץ בצבא. מה שאני יכול להעיד הוא כי שמוליק הותיר רושם אדיר על החברה' - אפילו אצל החילונים. יש לו את זה.

    אין לי ספק כי גם במוסד החדש שהוא קיבל לנהל יגלו את זה במוקדם או במאוחר. ואולי כבר גילו את זה. חברה' זכיתם בלוטו - אל תקרעו את הכרטיס.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    כיתות של שנה הבאה -אולוסיה גרועה ממש גרועה, הרב לורנץ לא מספר הכל

    מפקפקת, 31/05/06 15:18

    ספר ספר להם הרב, מי בדיוק אותם שלוש כיתות שהבאת לישיבה עוד חברה מראש העין ועדו פושעים, החבר'ה הטובים של הישיבה נמצאים בשמינית ולאא בבני טיפוחייך. תחפש בשמינית ותראה ששם שי חברה איכותיים!!

    הגב לתגובה זו

    • השם שלך הוא מפוקפקת? (ל''ת)

      שלומי, 31/05/06 18:50

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    הרב לורנץ לא ענה באופן עניני והתחמק!! בושה לו ולמנהל התיכון החלקלק

    יקותיאל, 31/05/06 15:07

    הרב לורנץ לא ענה לשאלת הכתב, מה הקשר בין בעיות עם מחזור ואפליה של אותו מחזור ? האם זה מוסרי לבקש ממההורים 15 אלף שקל ואח''כ לא להביא בתמורה כלום לתלמידים בטענה שיש כמה מופרעים??! מה הקרש?! פשוט התחמק בוהש

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אף אחד לא מכיר באמת את הרב לורנץ והמשך ל-מה שקורה בישיבת נחלים!

    גו'ן סינה, 31/05/06 15:04

    בתגובה זו תקבלו את האמת לאמיתה על מה שקורה שם מפי מקור מוסמך:
    הרב לורנץ זה בן אדם שמשחק אותה מקושר לתלמידיו אבל באמת הוא לא מחובר אליהם...הוא חושב שבאמצעות העפה תמידית של תלמידים ו....הזמנת ניידות וחוקרים באופן קבוע תביא לסוף הבעיות!!
    מה שהוא לא יודע שזה רק יחמיר את המצב והמשטרה הרבה לא תוכל לעשות...לשם השוואה בתקופת עמי וחבריו הם נאלצו להזמין משטרה פעם אחת ב-20 שנה!!
    ואצל שמואל לרונץ זה כבר קרה לפחות 4 פעמים בפחות משנה.!!
    הוא משחק אותה גבר כמו שבסוף שנה שעברה בא למחזור מ''ח ושיחק אותה גבר וביקש שנוביל את הישיבה ופתאום השנה הנמר הפך את חברבורותיו ואמר שאנחנו מחזור של מעשנים אלימים וכדו'!...
    אם כן פה רואים מקרה של בן אדם ספקן לא יודע מה להחליט חסר ניסיון שלא יודע להציב גבולות.
    כמו כן זה לא הסוף בישיבת נחלים למשל לכל מדריך אפילו יש משרד על חשבון תקציב התלמידים שאפילו דפים למבחנים כבר לא נותנים.!!
    גם פתאום ליועץ החינוכי שהוא גם מורה ישר ומסור הוסיפו 2 עוזרות ? עכשיו אני שואל את עמי ל- מה עוזרות כל השנים הוא התסדר בלי עוזר ופתאום השנה הוסיפו 2 עוזרות דווקא שמס' התלמידים קטן יחסית לשנים קודמות?
    ועוד משהו 2 עוזרות הן במקרה הנשים של המדריכים אז האם פה יש חלוקת ג'ובים למקורבים אם כן יש לפתוח בחקירה!
    עוד דבר המחמי''ת אביטל פותרה ובמקומה יש מחמ''ית חדשה עכשיו הם במקרה גם כן מקורבת להנהלה האם מקרה נוסף של ג'וב מסודר?!?
    יותר מזה אמרו הוסיפו 4 מלווים חינוכיים זה שקר וכזב כי המלווים הם גם החצרמי''ם שהוסיפו שלומדים כל היום בבית המדרש ומתוכם המלווים , אז אין הוספה של אף אחד!
    בקיצור כל השנה המנהל וראש הישיבה מתחמנים הורים ,תלמידים ועכשיו גם את העיתונות....אם הם לא מומחים בהוראה הם מומחים בתחמנות...אל להאמין להם יש להם פה חלקלק!!
    כמו כן אין מסיבת סיום השנה לתלמידי השמינית מחזור מ''ח אבל אנו נזמין את הרב בא גד למסיבת הסיום שלנו ..כמו כן בנוסף לכל המשטרות התוצאות: במקום לפתוח בגרויות נפתחו תיקים .
    כמו כן מונו מקורבים לההנהל ולמדריכים כגון: הנשים שלהן בני משפחה ועוד....ופיטרו את כל הצוות הוותיק ולוחצים על רבנים להתפטר ע''י הורדתם לכיתות ח ז וכדומה....
    אם כן אלה ההצלחות של ישיבת נחלים בשנת תשס''ו....
    הרב לורנץ עכשיו אתה יכול להזמין חקירה מי כתב את הכתבה ואת התגובות!!....בתודה גו'ן סינה!!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אף לא מכיר את הרב לורנץ והמשך מה שקורה באמת בנחלים!!

    ג'ון סינה!!, 31/05/06 15:01

    בתגובה זו תקבלו את האמת לאמיתה על מה שקורה שם מפי מקור מוסמך:
    הרב לורנץ זה בן אדם שמשחק אותה מקושר לתלמידיו אבל באמת הוא לא מחובר אליהם...הוא חושב שבאמצעות העפה תמידית של תלמידים ו....הזמנת ניידות וחוקרים באופן קבוע תביא לסוף הבעיות!!
    מה שהוא לא יודע שזה רק יחמיר את המצב והמשטרה הרבה לא תוכל לעשות...לשם השוואה בתקופת עמי וחבריו הם נאלצו להזמין משטרה פעם אחת ב-20 שנה!!
    ואצל שמואל לרונץ זה כבר קרה לפחות 4 פעמים בפחות משנה.!!
    הוא משחק אותה גבר כמו שבסוף שנה שעברה בא למחזור מ''ח ושיחק אותה גבר וביקש שנוביל את הישיבה ופתאום השנה הנמר הפך את חברבורותיו ואמר שאנחנו מחזור של מעשנים אלימים וכדו'!...
    אם כן פה רואים מקרה של בן אדם ספקן לא יודע מה להחליט חסר ניסיון שלא יודע להציב גבולות.
    כמו כן זה לא הסוף בישיבת נחלים למשל לכל מדריך אפילו יש משרד על חשבון תקציב התלמידים שאפילו דפים למבחנים כבר לא נותנים.!!
    גם פתאום ליועץ החינוכי שהוא גם מורה ישר ומסור הוסיפו 2 עוזרות ? עכשיו אני שואל את עמי ל- מה עוזרות כל השנים הוא התסדר בלי עוזר ופתאום השנה הוסיפו 2 עוזרות דווקא שמס' התלמידים קטן יחסית לשנים קודמות?
    ועוד משהו 2 עוזרות הן במקרה הנשים של המדריכים אז האם פה יש חלוקת ג'ובים למקורבים אם כן יש לפתוח בחקירה!
    עוד דבר המחמי''ת אביטל פותרה ובמקומה יש מחמ''ית חדשה עכשיו הם במקרה גם כן מקורבת להנהלה האם מקרה נוסף של ג'וב מסודר?!?
    יותר מזה אמרו הוסיפו 4 מלווים חינוכיים זה שקר וכזב כי המלווים הם גם החצרמי''ם שהוסיפו שלומדים כל היום בבית המדרש ומתוכם המלווים , אז אין הוספה של אף אחד!
    בקיצור כל השנה המנהל וראש הישיבה מתחמנים הורים ,תלמידים ועכשיו גם את העיתונות....אם הם לא מומחים בהוראה הם מומחים בתחמנות...אל להאמין להם יש להם פה חלקלק!!
    כמו כן אין מסיבת סיום השנה לתלמידי השמינית מחזור מ''ח אבל אנו נזמין את הרב בא גד למסיבת הסיום שלנו ..כמו כן בנוסף לכל המשטרות התוצאות: במקום לפתוח בגרויות נפתחו תיקים .
    כמו כן מונו מקורבים לההנהל ולמדריכים כגון: הנשים שלהן בני משפחה ועוד....ופיטרו את כל הצוות הוותיק ולוחצים על רבנים להתפטר ע''י הורדתם לכיתות ח ז וכדומה....
    אם כן אלה ההצלחות של ישיבת נחלים בשנת תשס''ו....
    הרב לורנץ עכשיו אתה יכול להזמין חקירה מי כתב את הכתבה ואת התגובות!!....בתודה גו'ן סינה!!

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    האמת על ההנהלה ''החדשה''

    משה, 31/05/06 14:56

    ההנהלה החדשה עם זהמן מתגלה כנהלה חסרת ידע בנהול מקצועי ואישי מול התלמידים, פאשלות חובבניות כבר נראו בתקקופת הבגרויות. והיחס של הרב לורנץ ושאר חברי ההנהלה פשוט מביש, הרב לורנץ מכתים מחזור שלם, בעוד כמה שנים שיצאו ממחזור זה רופאים טייסים וכ' הוא עוד ינסה לקשר אותם אליו.. הרב לורנץ הביא יחד איתו חבורה של חובבנים במיוחד מנהל התיכון מר ערן דאום שאין לו שמץ של מושג מה זה ניהול תיכון ויחס לתלמידים, כך יעדו כל צוות המורים הישן והטוב של הישיבה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    גם לי יש התרשמות

    תושב נחלים, 31/05/06 14:51

    הרב ומשפחתו הגיעו למושב לפני כשנה. מאז הם מותירים רושם חיובי בכל מקום במושב. זו אולי לא עדות למה שקורה בישיבה, אבל אישיות של אדם באה לביטוי גם ביחסיו עם שכניו ואלה מלמדים משהו גם על התנהלותו במקום עבודתו. הרב לורנץ - חזק ואמץ !!!

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ככה זה צריך להיות???

    שמיניסט מנחלים, 31/05/06 14:45

    דברי ''ראש הישיבה'':
    ''מדובר במחזור עם בעיות בהתנהגות. יש מתלמידי השמינית ילדים שמעשנים בישיבה, היו מקרי וונדליזם כלפי רכוש, היו מקרי אלימות כלפי תלמידים, ואנחנו כמובן לא מוכנים לסבול התנהגות מסוג זה.''
    ראש ישיבה אמיתי לא היה מדבר ככה על מחזור שהוא אמור לחנך.
    זה בושה שאתה מפיל מחזור שלם ומלכלך עלינו בגלל שהציבו בפניך את האמת. לפי דעתי זה לא הגון בכלל!!! ככה ראש ישיבה לא אמור להתנהג.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הרב לורנץ

    תלמיד, 31/05/06 14:42

    גם לנו ספרו מראש שמגיע ''כלי''. ומעריציו מעתניאל לא גמרו את ההלל. עובדתית - עם החבר'ה בתיכון הוא לא התחבר, ובמקום מוסד חינוכי יש תחושה של מוסד צבאי! זו לא ישיבה

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    הרב לורנץ הוא אישיות מרשימה

    יחיאל, 31/05/06 14:30

    בעתניאל הוא היה מודל לחיקוי של התלמידים. הלוואי שהיו לנו במגזר הדתי לאומי עוד כמה רבנים כמוהו!

    הגב לתגובה זו

    • יחיאל צודק ב100 אחוז!!! (ל''ת)

      איש עתניאל, 31/05/06 14:45

      הגב לתגובה זו

    • גם אותך ...ערן.... (ל''ת)

      שמינסט, 31/05/06 15:53

      הגב לתגובה זו

      • ''הרב'' ערן?!!?!?!?

        תלמיד בישיבה, 31/05/06 17:02

        ערן הוא לא כזה אישיות מרשימה!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    אמת..

    ???, 31/05/06 14:23

    במקום הרב שמואל לורנץ חייב לומר שמוליק לורץ כי הוא מבייש את כבוד מעמד הרבנים כשיש אחד כזה שם.

    הגב לתגובה זו

    • סימן שאלה אתה עמוק מדי

      !!!, 31/05/06 14:59

      או מה שסביר יותר - לא ברור מדי. מצד שני אתה יודע להקליד על מקלדת וגם זה משהו.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    ומה קורה במדרשיית נעם???

    דפנה, 31/05/06 14:21

    נראה שהישיבות התיכוניות מידרדרות.

    במדרשיית נעם הביאו הנהלה מנותקת שמתייחסת לתלמידים וגם לרמי''ם ולמורים באופן מחפיר.
    לא נראה שבשנה הבאה ישאר משהו לפי מה שהם מתכננים...

    הגב לתגובה זו

    • מה איכפת מהמדרשייה?

      נחליסט גאה, 31/05/06 17:00

      דפנה היקרה לא אכיפת לי מהמדרשייה מצידי שיסגרו להם את הבי''ס......איכפת לנו רק מנחליםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    האם בכל פעם שתלמיד רב עם מורה הוא זוכה לכותרת?

    רכילות, 31/05/06 13:59

    סתם כתבה טיפשית על ריב בין הורים למורים, יש אלף כאלו ביום

    הגב לתגובה זו

    • אמא של תלמיד

      מירב-, 31/05/06 14:59

      אין מדובר פה בריב בין רב לתלמיד אלא הכפשה ואפליה של מחזור שלם בגלל מספר מאוד מאוד מצומצם של בלגניסטים. פשוט בושה שרב ותיק שכזה מלכלכך ומדבר ככה על מחזור בישיבתו פשוט דו פרצופי ומכוער! ההנהלה החדשה פשוט מתעלמת מהמחזור הזה לא מעלה ציוני מגן לא מתעסקת בבעיותהם ואפילו לא מביאה להם דפים למתכונות!!! פשוט בושה! ערן דאום תתפטר!

      הגב לתגובה זו

    • ממש לא רכילות- אמת לאמיתה והגיע הזמן!

      יעקב, 31/05/06 15:03

      בתור אב לתלמיד שלא מעורה בפרשה ,תלמיד שביעית, אני שומע ממנו יום יום על האפליה של המשינית על חוסר היחס עליהם, ואני פשוט מזועזע,

      הגב לתגובה זו

    • לא, לא בכל פעם. זה תלוי אם לאמא שלו

      דובר הקשקשניות, 31/05/06 15:06

      יש חיבור לאינטרנט ויכולת לרסס רעלים באמצעות המדפסת שלה.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מחפשים מקום טוב

    שי, 31/05/06 13:54

    מספר הישיבות הטובות הולך וקטן יש היום ישיבה בנתניה טובה ויש את מרכז הרב ואת ישל''צ

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    הרב שמואל חזק ואמץ (ל''ת)

    תלמיד, 31/05/06 13:44

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אני מסירה את הכובע בפני התלמידים

    מישהי, 31/05/06 13:42

    אל תשתקו!!

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה היא שהם מסירים את הכיפה... (ל''ת)

      מישהו, 31/05/06 14:40

      הגב לתגובה זו

      • מחזור בעל רמה דתית ומוסרית גבוהה

        בן מחזור, 31/05/06 15:23

        פשוט השמצה של ההנהלה, שמו להם כמטרה את המחזור שלנו אחרי ההכתרה בפורים שפגעה במנהל תיכון שקראנו לו שהוא סיס והומו, פשוט ילדותי מבחינת מנהל התיכון, הרי תודה אתה קצת מנשנששש

        הגב לתגובה זו

        • אתה באמת נשמע בעל רמה דתית גבוהה... (ל''ת)

          איתן, 31/05/06 19:12

          הגב לתגובה זו

  • 9.

    בושה וחרפה

    יעל, 31/05/06 13:39

    זו לא ישיבה וזה לא חינוך חבל על הזמן על הכסף אין מה לדבר

    הגב לתגובה זו

    • עם עובדות א''א להתווכח

      חבר הקיני, 31/05/06 14:48

      אמא אחת שופכת רעל ושני טוקבקיסטים (אולי אותה אימא ממש) מוסיפים אש ויעל מרחובות כבר בטוחה שנחלים ''זו לא ישיבה וחבל על הזמן''. אכן שיקול ושיפוט של אדם בוגר

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    ישיבת נחלים הסיפור האמיתי

    חיים, 31/05/06 13:34

    שלום
    אני בוגר ישיבת נחלים מחזור מא' שנת 99
    בשנים שאני שהיתי שם, אני זוכר את ההתדרדרות הכללית של הישיבה וכלו המחזור המתין לראות כיצד השיבה נסגרת.
    חברי למחזור באופן קבוע היו נכנסים בלילות למשרדים כדי לראות מה הולך שם.
    נמצאו שם מסמכים מרשיעים כנגד הרב בא גד לגבי עניני קרקעות בעמישב והישיבה והיה חשש לניגוד אינטרסים.
    מרכז ישיבות בני עקיבא בניסיון אחרון להציל את המקום הציע לבא גד ולכל מי שמזוהה עימו לעזוב מרצון ולא יינקטו כלפיהם צעדים משפטיים.
    בא גד בחר ללכת הבייתה ולא ללכת לכלא.
    הרב צרבוניץ' שהחליף את בא גד לתקופה קצרה ניסה לארגן את הישיבה מחדש. לצערי הרב הוא לא הצליח הן מפאת גילו והן מפאת צורת העבודה שלו שדוגלת בדרכי נועם.
    לאחרונה שמעתי לשימחתי הרבה שכל ההנהלה התחלפה ודם חדש זורם בישיבה. לשמוע את דברי הנאצה שנאמרים כאן זה פשוט לא שייך. כבר שנים שיבישיבת נחלים לא עושיםפ שבתות זכור מפני וונדליזם. אז אם יש חשש מוצדק מפני מחזור מופרע שבודק את הגבולות של ההנהלה החדשה אזי יש גיבוי מלא להנהלה לא להניח להם להשאר בחג.
    הלוואי ויצליחו לשקם את ישיבת נחלים למה שהיא הייתה לפני שנים רבות מאוד!
    חג שמח

    הגב לתגובה זו

    • וגם אם זה אומר להתעלל במחזור שלם??!?!?!?

      תלמיד ישבה תיכו, 31/05/06 15:51

      לא כול הדרכים מוצדקות בשביל המטרה...גם אם היא טובה...
      הם לא יכולים להתעלם מאופי השוני שבו גדלו השמינית בשיבה הזו...

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה מבלבל בשכל?

      מישהו, 31/05/06 16:10

      עדיף שתשתוק.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה לתמיד מא'....שמדבר באוויר....

      תלמיד שמינית, 31/05/06 18:00

      אתה כרגע לא לומד בישיבה אין לך שום זכות לשפוט אותנו...אנחנו כרגע אלה שצריכים לספוג את כל הבעיות עם ההנהלה....אם היית לומד מבטיח לך שהיית מצטרף אלינו לא כדי ''להיות עם החבר'ה'' אלא כי זה מה שאתה היית מרגיש....נראה אותך נופל רק בגלל השמגן שהמורה הביא לך לא מתאים למנהל אז הוא מוריד לך ל55 מ88!!! נראה איך היית מרגיש אז.....

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    התרשמתי מאוד לטובה

    יהודית כהן, 31/05/06 13:33

    אינני יודעת מה קרה בנחלים אך התרשמתי מאוד לטובה מהצוות המגוון והמיוחד של ישיבת נחלים.
    זה צוות צעיר אשר נראה מאוד מחובר לתלמידיו.
    כמורה ויועצת אני רואה את השינוי בנחלים כחיובי ביותר.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    חינוך דתי רקוב!!!

    אלעד, 31/05/06 13:29

    ככה זה בכל הישיבות!!!
    לא עוזרים לתלמידים להצליח סתם תוקעים אותם וחולבים מהם אלפי שקלים כל חודש!!!!
    בתור תלמיד בישיבה תיכונית לא הייתי שולח את הילדים שלי לישיבה

    הגב לתגובה זו

    • גם בנתיב מאיר שוכחים שהילדים צרכים תשומת לב וכן יועץ טוב והעיקר

      חן, 31/05/06 14:46

      לא רק תעודת בגרות להקשיב לצרכי התלמידים ולא של המורים שירדו מההר שלהםלגובה של שהילדים

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    מהתרשמות שלי

    !, 31/05/06 13:01

    מהתרשמות אישית שלי מהרב לורנץ, במהלך שיעור ששמעתי, התרשמתי שהוא איש חינוך משכמו ומעלה, דבריו ואישיותו השאירו בי רושם חיובי עמוק.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    האבסורד גדול יותר

    תלמיד ישיבה, 31/05/06 12:59

    לא רק זה אלא גם תלמידי השביעית לא רוצים לבוא ומכריחים אותם לבוא

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מתערב

      הילד מפגר, 31/05/06 15:05

      אתה ממש אידיוט הגיוני שהתקבלת למוסד נחלים הידוע לשמצה

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    מחפשת המלצות לבי''ס ראשית בת''א (ל''ת)

    אמא, 31/05/06 12:49

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    זה רק קצה הקרחון

    מרים, 31/05/06 11:33

    כאחת שמכירה את המקום קצת יותר מדי טוב, מדובר בפשלה אדירה של מרכז ישיבות בני עקיבא ושל הפיקוח במשרד החינוך. ''ראש הישיבה'' מנותק מתלמידיו לחלוטין. אין לו מושג איך לדבר איתם בגובה העיניים, ובנוסף לכל הצרות הוא גם משעמם אותם. גם המנהלים שלקח לצידו הם ''הצלחה'' מאד מפוקפקת. עד כדי כך הנתק גדול שהשנה זו הפעם הראשונה שלא מתוכננת מסיבת סיום לשמינית או יותר נכון - השמינית מתכננים מסיבה נטולת הנהלה! מספר פעמים הוזמנה השנה משטרה על ידי ההנהלה לפתור בעיות אלימות בין התלמידים, ונפתחו תיקים לתלמידים - כאילו ש 40 שנה לא החליפו מכות בין תלמידים ואין דרך אחרת לפתור זאת. וזה אחרי תוספת צוות אינסופית שהובאה ע''י ההנהלה ולא ברור מה תרומתה.
    בנוסף, רוב צוות הרמי''ם הותיק קבל מכתבי פיטורין, ומי שלא ניתן לפטרו - ההנהלה לוחצת עליו לפרוש.
    יש עוד הרבה מה לספר, דבר אחד ברור - חבל להוציא סכומים אדירים כל חודש כאשר ניתן לקבל תחליף לא פחות טוב בישיבות העירוניות של שי פירון או של מנחם סלומון בכפר אברהם. אני לא קונה את הצ'זבט של רישום מוגדל בפרט שההורים בהדר גנים מתארגנים לפתרון במקום.
    עוד שנה להארכתי ההנהלה תעוף או שתשאר ללא קהל...

    הגב לתגובה זו

    • קשקשנית, הרב לורנץ הוא משכמו ומעלה.

      הורה לתלמיד, 31/05/06 13:05

      תחפשי את הבעיה בחדר הילדים של הבן שלך ואל תשמיצי סתם רב שלקח על עצמו משימה לא פשוטה: לשקם את ישיבת נחלים אחרי כל ההרס רב השנים.

      הגב לתגובה זו

      • אני מציעה שתבדוק את המצב עם הבן שלך

        מרים, 31/05/06 14:32

        ועם החברים שלו. לא סתם הסיפור הגיע לכותרות שכאלו... ואני דרך אגב לא האמא שמצוטטת בכתבה.

        הגב לתגובה זו

        • לכל המגיבים

          תלמיד בישיבה, 31/05/06 14:39

          הרב לורנץ הוא ממש ל-א משכמו ומעלה.. בתור הורים אתם יכולים להמשיך לדבר, אתם לא נמצאים שם כל יום ורואים מה קורה בישיבה. הרב לורנץ חוסך עלינו את השכר לימוד ואפילו דפים למבחנים לא קיבלנו...
          אז לפני שאתם סתם מגיבים אולי תבואו ליום אחד ותראו מה קורה עם הילדים שלכם...

          הגב לתגובה זו

          • בשם מי אתה מדבר???

            תלמיד בישיבה, 31/05/06 14:57

            תפסיקו ללכלך, אין מה להשוות מה שהיה למה שקורה היום, כל הסיפור של החצרמים והצוות החדש וגם של הרב שמואל הוא אדיר.
            גם לי יש ביקורת על דברים מסוימים אבל אתה ממש קטנוני!!
            קצת סבלנות.

            הגב לתגובה זו

            • צודק

              עוד תלמיד [מ''ח], 31/05/06 18:02

              תמיד קל יותר להתלונן
              צודק זה משוהם.

              הגב לתגובה זו

            • איזה סבלנות?

              תלמיד שביעית, 31/05/06 18:07

              אתה כבר עוד שנה גומר ללמוד וכבר עברת שנה אחת עם ההנהלה הזו....כמה זמן אתה עוד רוצה לחכות שתגמור את הבית ספר ואז יהיה לך טוב?!
              תבין אתה חי בסרט שיהיה טוב....אם לא היה עד עכשיו טוב לא יהיה גם שנה הבאה תפקח עיניים..!

              הגב לתגובה זו

          • מאמי'לה שלי

            אבא שעכשיו, 31/05/06 15:02

            מה אתה אומר הוא חוסך עליך? או מסכן שלי. אבל אני מאוד מקווה שעל הבננה שלך בארוחת צהריים הוא לא חוסך. מאמושקה שלי.

            הגב לתגובה זו

            • תגובה לאבא שדואג

              תלמיד ישיבה, 31/05/06 16:54

              אתה לא כמוני יום יום שעה שעה איתם..אז אותך מסננים דרך הטלפון אבל אותי לא יכולים כי נאי רואה
              וכמו שכתוב: תמונה אחת שווה אלף מילים....
              שאתה תהיה שם ורתאה אז תתחיל לדבר
              ולתלמיד משוהם נראה מי אתה שאתה בכלל מדבר סתם חנון אהבל

              הגב לתגובה זו

            • תגובה לאבא ההוא התינוקי

              תלמיד במ''ח, 31/05/06 17:05

              תגיד לי אתה אבא לילדים?סתכל איך אתה כותב הודעות חתיכת ילד קטן
              תגיד לי מה רמת ההשכלה שלך???????????

              הגב לתגובה זו

          • אתה צודק

            תלמיד בישיבה, 31/05/06 15:06

            זה נכון כולם אומרים מה שאומרים אבל נאי ואתה אותו מחזור נמצאים שמה שעה שעה יום יום ויודעים מה קורה...נכון אין שום דפים
            והוא חוסך כסף בעוד שלו ולערן ולכולם יש מחשב נייד....על חשבון התלמידים!!
            היו נשים שלא היה אכול אבל היה דפים עכשיו אין ואין גם דפים!!

            הגב לתגובה זו

      • א

        א, 31/05/06 15:23

        א

        הגב לתגובה זו

      • אולי הוא לקח על עצמו משימה שגדולה עליו?? (ל''ת)

        שמיניסט גאה..., 31/05/06 18:04

        הגב לתגובה זו

    • במגמה אדירה של התחדשות ועלייה

      אבא של תלמיד, 31/05/06 13:20

      יש אנשים שעינם צרה בהצלחתו האדירה של הרב שמואל לורנץ כראש ישיבת נחלים.
      מדובר על ישיבה שהגיעה לפי תהום והרב שמואל מעלה אותה לגדולות.
      בעוד כמה שנים נבין את גדולתו של האיש הזה והמקום הזה.
      ישיבת נחלים ממקמת את עצמה כיום כאחת הישיבות הטובות בארץ ומדובר ממש בנס!!

      בני לומד בישיבה וגם את בני השני שבכיתה ה' אשלח בע''ה לישיבה!!!

      הגב לתגובה זו

      • אולי תספר לנו מה כוללת ההצלחה???

        יוסי, 31/05/06 14:33

        כי אנחנו שנמצאים במקום גם מחפשים אותה...

        הגב לתגובה זו

        • מה כוללת העלייה

          אבא של תלמיד, 31/05/06 17:43

          א. החלפת הנהלה מושחתת בראשות אדם שגזל כספים מהישיבה ומחיקת חוב של 9,000,000 ש''ח
          ב. יחס אישי לתלמידים- בני לומד בכיתה ז' בכיתה של 22 תלמידים, יש לו רב מדריך וחצר''מ מדהימים שיודעים עליו לעיתים יותר ממני.
          ג. בני התקשה בלימודים וכאשר ביקשתי סידרו לי מיד פגישה ועניינו הוסדר
          ד. צוות צעיר ורענן שעובד בראש פתוח ופתוח לשמוע דעות חדשות

          ועוד דברים רבים רבים שאם תבקש אפרט.

          כל עוד הנר דולק יש מה לתקן, אבל אל לנו להיות כפויי טובה!!!

          הגב לתגובה זו

    • מרים יקרה, לך אין מושג

      חבר שמכיר שנים, 31/05/06 13:23

      את מאשימה את הרב לורנץ ש''אין לו מושג איך לדבר עם התלמידים בגובה העיניים'' ושהוא ''משעמם'' אותם. גבירתי, צר לי מאוד. אני מכיר את הרב לורנץ שנים רבות ויכול לומר לך שהוא ניחן ביכולת לתקשר עם סוגים שונים של אנשים ותלמידים, בגישה בלתי אמצעית ובכריזמה שקטה. אין לי מושג מהם מקורות האינפורמציה שלך, אבל כדאי שתבדקי בעברו של הרב במקומות שונים בהם הוא היה וכן בקרב חייליו בצבא. כשתעשי זאת, יתברר לך שסתם השמצת איש אהוב ויקר.

      הגב לתגובה זו

      • איש אהוב ויקר.....האם זה כך?

        נתנאל, 31/05/06 18:04

        אולי אתה צודק אולי הוא באמת בנאדם טוב ואיש שמוערך בקרב אנשים רבים....אבל נכון לעכשיו מה שהוא עושה לנו זה לא לעניין בכלל....בגלל כל צוות ההנהלה הנ''ל אני כמעט ב80% לא ייצא עם בגרות ביד....אז הוא אולי איש יקר והכל....אבל הוא לא מתאים לנו....ולנו כבר נמאס לשתוק...שנה שלמה סבלנו סתם....

        הגב לתגובה זו

    • את סתם משמיצה

      מכיר יותר טוב, 31/05/06 13:58

      כמו כל מי שמפחד משינוים. נחלים הייתה ישיבה בקריסב והר''מים הותיקים היו חלק מקריבה הזו, אין ספק שחייבים להחליף צוות. השמיניסטים שגדלו שש שנים בישיבה מפורקת שם יכלו לעשת מה שהם רוצים נאלצים עכשיו להתמודד עם ראש ישיבה שמנסה, אוי לאוזניים, לחנכם.

      הגב לתגובה זו

    • חילול שם שמים

      עזרא, 31/05/06 14:28

      אוי להורים שכך מתייחסים לרבנים ומחנכים. הרב לורנץ הוא איש יקר ומחנך ששמו הולך לפניו. בכל מקום שהיה הצליח וכך יהיה גם בישיבת נחלים. הרבה חילול שם שמים יש בכל הסיפור הזה, חבל.

      הגב לתגובה זו

    • מרים את כל כך צודקת

      תלמיד שמינית, 31/05/06 15:07

      הרב לורנץ אולי רב מעולה משמכמו ומעלה וכל מעשי ידיו מצליחים..אך כתלמיד הישיבה יש לי תהרגשה שכבודו הוא קצת תמים מידי בשביל להיות ראש ישיבת נחלים!
      ישיבת נחלים הייתה ישיבה מעולה עוד בזמן הרב בא-גד..אחוזי ההצלחה בבגרויות היו בשמיים וכולם היו מרוצים!
      ההנהלה שהגיעה עכשיו אטומה לגמרי ולא מנסה ללכת כמעה לכיוון התלמידים!
      שנה שעברה המנהל קובי היה מנהל מעולה! אדם ישר-והגון! אין מה להגיד עליו (אף אני בתור תלמיד)
      אך משום מה ראש הישיבה החליט להוציאו מתפקידו ולהכניס את הרב ערן..
      עם כל הכבוד (ואין הרבה כזה..) ערן לא מסוגל להיכנס לנעליו והוא פשוט אכזבה ניהולית קשה.
      הרב לורנץ חיפש כל חור שמצא כדי לריב עם השמינית
      הוא ידע את הפוטנציאל האדיר הטמון במחזור שלי! אך הוא לא מימש אותו! כשרצה הוא ידע לנצל את אותו פוטנציאל ע''י ארגון יום כיף לתלמידי ה-ו בשנה שעברה..אך מיד אח''כ הוא זרק אותנו והתייחס אלינו כאל נגע זר!

      לפי דעתי זו הייתה טעות להביא את הרב לורנץ'!
      הוא אולי רב טוב בשביל ישיבת הסדר-אך לא לישיבה תיכונית.
      ובבקשה להנהלה שקוראת את תגובה זה- 1) תשמעו מה מרים אומרת..כל מילה נכונה!!אני לא יודע מי זאת..אבל היא ממש צודקת..
      2) תעיפו את ערן מהניהול ותכניסו אדם נורמאלי במקום..(קובי יהיה חילוף מבריק..)
      3) אל תחליפו את צוות הר''מים של השמינית...הרב קבלן, הרב בטיטו והרב יניר הם הרבה יותר מרבנים אלא הם אישיות כל אחד בפני עצמו..תעיפו אותם ואת תוכלו להגיד שלום לדבר האחרון הטוב שלכם?

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לאמא של התלמיד

    מוטי, 31/05/06 11:04

    זה לא רק אצלך הרב בא גד אלא בכל בתי הספר בארץ-אין חינוך רק תעודת בגרות.
    ובזה אשם רק משרד ''החינוך'' כמה שהם מדברים על חינוך מצויין -אם מנהל בית ספר יביא להם פחות תוצאות של מבחני בגרות , לא משנה כמה שהוא יגיד שהוא מחנך לערכים-הוא יעוף
    ככה זה שלא מגבים מורים

    הגב לתגובה זו