• 44.

    הגיע הזמן באמת לפעולה קרקעית

    אלי, 31/05/06 22:10

    איפה היצירתיות והדמיון שמאפיינים את הפעילות במרכז ובצפון. למה צריך היה לחכות כל כך הרבה שנים עד שישתמשו ביחידות מיוחדות בעזה?
    יש יצירתיות ומעוף בעזה?
    לא נראה לי
    לא חכמה להפגיז כל היום ארטילריה
    זה פתרון קל למקובעים.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    קצין שמאלני 35

    Avi Ecuador, 30/05/06 17:34

    כן, חסר לך לשכנע את תושבי עם-הארץ בפלנטת חלם שיש להם יבשות להחזיר.
    אולי יחזירו את הביקטות קליפורניה, אריזונה, ניומקסיקו וטקסס למקסיקנים.
    ספר לחוסיין איך היה צריך לפתור את הבעיה הפלסטינית בספטמבר השחור ללא בניית גטאות לעם-הארץ בחלם...
    עוד קצין שמאלני שהשרישו בו את האידיוטיות כתורה בכת דת עגל הזהב.

    הגב לתגובה זו

    • ודרך אגב תוספת

      Avi Ecuador, 30/05/06 18:02

      הדרך של חוסיין בחשבון שעדיין לא סופי (אולי התחלתי) הביאה להרבה פחות הרוגים וסבל לשני הצדדים.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    באמת לא יפה מצידם של הפלסטינים

    Avi Ecuador, 30/05/06 17:16

    לא מאפשרים לשמאל ''שלנו'' ל''מנהיגנו'' ולצבא הכנה לפלסטין לפתור להם אנרכיה ולבנות לנו את סדום בשטחים ובקו הירוק.
    אם הם לא היו מפריעים לשמאל אתם חושבים שמישהו היה מוריד אותו מהשלטון (לא שהוא ירד...)?
    הרי כבר מזמן היתה להם מדינה ממערבית לירדן וישרפלסטין בקו הירוק היתה לקראת קבלת מעמד של דרום אפריקה.
    יש גם ניסים לעם-הארץ; ערפאת, אינתיפאדה, חמאס, בין לאדן, תאומים...

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    good!

    alex, 30/05/06 14:11

    kol ha kavod le cahal!!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    פרץ יותר חזק ממופז נועז יותר ולא מתפשר

    ש.לוין, 30/05/06 11:58

    כניראה גנרל אזרחי מסוכן יותר לאויבים שכן, אין לו מתחרים או מתנגדים מקרב הקצונה הבחירה, וקל לו יותר לקבל דעות של קצינים בכירים עם רעיונות גדולים., לכן פרץ הוא סיכון גדול מאוד לאויבי המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הרמטכ''ל אמר שהוא נגד פעולה קרקעית

    אז למה נכנסו, 30/05/06 11:19

    למה נסוגונו אם נכנסים שוב?

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    3 הרוגים ב''גדה''?

    ישראלי, 30/05/06 11:14

    אכן הגדה המערבית של פלסטיין (א''י)משתרעת מהירדן ועד לים התיכון. כל שימוש חילופי ב''גדה'' פסול מדינית ומוסרית כאחד

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    להוציא את הבנים ממנרה וממשגב עם.

    שובי, 30/05/06 11:08

    די !

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    נגד יהודים-חלוץ.נגד ערבים-תן חלוש

    תן חלוש-הרמטכל, 30/05/06 10:19

    בקושי מיילל וטןרף תרנגולות.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ''אם הם יעיזו- ניכנס בהם'' בדיחה טובה

    חגי, 30/05/06 09:57

    אז מי הזוי?
    אלו שסיפרו לנו על איזה יופי יהיה כאן שלא נהיה בעזה?
    אלו שחלמו בקול על התועלת בדמוקרטיה הפלסטינית?
    אלו שאמרו שסך הכל צריך לסגת לגבולות 67 ויהיה שלום?
    אלו שאמרו שאחרי שניצא ניכנס באימא שלהם אם הם יעיזו?
    יש בכלל דבר כזה שמאל ושפוי?

    הגב לתגובה זו

    • בנתיים זה עובד לא רע (ל''ת)

      שמאל שפוי, 30/05/06 10:07

      הגב לתגובה זו

      • הקסמים מגיעים כבר לאשקלון-ואצלך זה''עובד לא רע''? (ל''ת)

        אתה בטוח, 30/05/06 10:37

        הגב לתגובה זו

        • אבל זה היה גם כשהישובים היו בפנים (ל''ת)

          אז מה ערך, 30/05/06 10:50

          הגב לתגובה זו

          • צודק

            צודק, 30/05/06 11:28

            צודק

            הגב לתגובה זו

          • שקרן-הקסאם מגיע לאשקלון מהריסות הגוש

            אל תיתן לעובדות, 30/05/06 11:30

            וגם אם נלך לשיטתך-אם היו קודם קסאמים(כל שבועיים שלושה)והיום יש קסאמים (כל יום),אז גם שמאלן מבין שלקחנו הימור מטורף וההימור נכשל בגדול.
            אלא אם כן אתה קורא לפגיעה ישירה בבית ספר הומה תלמידים,שיפור במצב הבטחוני...

            הגב לתגובה זו

      • כן, זה עובד מצוין, במיוחד שציר פילדלפי נמצא בידי המצרים

        dz, 30/05/06 15:30

        והערבים בעזה מבריחים כמויות עצומות של נשק, כמו קטיושות שכבר נורו לעבר ישראל, וטלי נ''מ שלטענת המודיעין כבר יש בידיהם, וטונות של חומר נפץ, שלמרות תפיסות מיקריות של חיל-הים שכבר תפסו יותר מטון בחודש האחרון, את חלקן הגדול של ההברחות הם לא תופסים.
        כל האיזור שם מתקרב לפיצוץ- אבל- בעיני השמאל זה עובד לא רע- כי ''גירשנו את התנחלים הרעים האלה נביתם- כך שלפחות יצא לנו משהו טוב אחד מכל העסק הזה''.
        תגידו את האמת, גירוש המתיישבים היתה המטרה ולא אמצעי להשגת שום דבר. חוץ מדחיית החקירות נגד האתרוג שרון.

        הגב לתגובה זו

    • מי דיבר על שלום ?

      קצין ''שמאלני''., 30/05/06 10:41

      ברור כי שלום לא יהיה בדורנו.

      ובמלחמה, נערכים על קו גבול שקל להגן עליו, משאירים את האוייב מעבר לגבול ולא בשטחנו, ופושטיםעל בסיסיו מדי פעם, לפי הצורך.

      היחידים שאמרו משהו על שלום, היו מתנגדי הנסיגה החד צדדית, משמאל ומימין.
      הרוב השפוי תמך בנסיגה בלי לצפות לזה.

      הגב לתגובה זו

      • גבבת שמאלנית שנכשלת במבחן התוצאה

        צהל לא מסוגל, 30/05/06 11:45

        יש בעיה לוגית בדבריך.אם קל יותר להגן מהגבול החדש,למה שטף הקסאמים התגבר מאד מאד מאז הנסיגה מעזה?לטענתך,היום יש לך יותר כלים ,אז למה נהיה הרבה יותר גרוע?
        יש לך היום,קו גבול,ירי למרחבי שיגור(???),פשיטות ועדין יש קסאמים כל יום?נכשלת במבחן התוצאה.
        אם אתה באמת קצין בשורות צה''ל לא קשה להבין למה צה''ל של היום לא יכול ולא מסוגל למנוע את שיגור הקסאמים.

        הגב לתגובה זו

    • תודה אריק! תודה! תודה! תודה! אולמרט המשך! (ל''ת)

      1234, 30/05/06 10:57

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    לא היתה ''התנתקות'' משם? (ל''ת)

    תמה, 30/05/06 09:40

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    יישר כוח (ל''ת)

    a, 30/05/06 09:34

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    צהל מפחד לפעול בלבנון,נסראללה ניצח (ל''ת)

    כח הרתעה, 30/05/06 09:18

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מגיבים נכבדים האם כל כך קשה

    שמחה, 30/05/06 09:13

    להוסיף איזו מלה טובה בתגובות שלכם!?רק לקטר?
    פרץ כל הכבד לך ,אתה ממלא את תפקידך כשר הבטחון בצורה הטובה ביותר ,הרבה הרבה יותר טוב משרי הבטחון האחרנים שהיו לפניך.
    יחי עמיר פרץ!!!

    הגב לתגובה זו

    • זה לא שפרץ אקטיביסט כמו שהוא חסר השפעה

      ניתוח המצב, 30/05/06 09:44

      כך שהקצינים שששים אלי קרב מדרבנים לפעול ואין מי שיבקר ויעצור את זה.
      זה יכול להיגמר גם לא טוב.

      הגב לתגובה זו

    • באמת מגיע לפרץ ''כל הכבד'', הכבוד למישהו אחר (ל''ת)

      רק לא לפרץ, 30/05/06 11:04

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    להשיב את מגורשי חבל קטיף לישוביהם מיד!! (ל''ת)

    יוסי חדד, 30/05/06 09:07

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אצלנו בכפר....

    הנרי ה-8, 30/05/06 09:04

    אצלנו בכפר נעצבים למראה הטמטום החוזר על עצמו. כמה פעמים כבר היינו בסרט הזה...? כמה דם זה עלה...?
    ואולי...? לא שמתם לב שהאוצר איים בקצוץ כבד מאד על צה'ל....
    מה יותר טוב מפעולה משמחת לבבות בעזה לסלק את חרב הקיצוצים. ..?
    מקריות...? תשפטו בעצמכם.

    הגב לתגובה זו

    • אצלך בכפר.....

      dz, 30/05/06 15:34

      אצלך בכר נעצבים אך ורק מכך שצה''ל חיסל ארבעה מחבלים.
      וכל הדם שנשפך- זה רק באשמתכם, תפסיקו להתפוצץ באוטובוסים ולירות קאסמים, ותראה איך שפיכות הדם תיפסק.
      אז לך תאכל קנפה בכפר שלך, ותפסיק לבכות.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    נו ,אז בסוף לא יצאנו מעזה

    עמי, 30/05/06 08:32

    לכל גיבורי הנסיגה
    יציאה היא יציאה, וכאשר חוזרים זה אומר שלא יצאת טוב ולכן עכשיו המצב גרוע יותר כי אין לך קלף מיקוח

    הגב לתגובה זו

    • יש לנו קלף מיקוח!!!!!חוק בנלאומי!!!!!! (ל''ת)

      עמי סמולארצ''ק, 30/05/06 09:54

      הגב לתגובה זו

      • ומה הוא? (ל''ת)

        מי יאכוף, 30/05/06 10:32

        הגב לתגובה זו

    • היציאה מעזה הפכה אותנו מכובשים למתגוננים בלגיטימציה מלאה...!!!

      אדי, 30/05/06 10:26

      ללגיטימציה בין לאומית יש חשיבות רבה בכפר הגלובאלי בו אנחנו חיים...
      אלה שלא הבינו זאת שילמו מחיר יקר, ואפילו ארה''ב של בוש הצעיר שלא הצליחה להשיג לגיטימציה רחבה לפלישה לעירק משלמת על כך ביוקר...

      הגב לתגובה זו

      • אהה, עכשיו ברור לי בדיוק מה צריך לעשות...

        dz, 30/05/06 15:38

        כל תושב נתיב העשרה, שדרות, אשקלון, וגם אשדוד (למי שרוצה כבר להתכונן מראש), פשוט יכין שלט ענק שכתוב בו: ''עכשיו יש לנו לגיטימציה להתגונן''. ואז, כל קאסם שירצה ליפול על הבית עליו תלוי השלט, יראה את השלט ויגיד לעצמו: ''איך לא שמעתי על זה?, טוב אני חוזר לעזה...''
        כי זאת כל הבעיה, שהקאסמים לא שמעו על הלגיטימציה שלנו להתגונן...

        הגב לתגובה זו

        • הלגיטימציה נועדה למנוע סנקציות בין לאומיות , לכן חשוב להבדיל בין ..

          אדי, 30/05/06 17:40

          הגנה עצמית לגיטימית, לבין פעולות שנועדו להנצחת הכיבוש, שאינן לגיטימיות על פי דעת הקהל הבין לאומית...
          רצוי לזכור שדעת הקהל איננה אוביקטיבית, ואף על פי כן חייבים להתחשב בה כי פגיעתה רעה...
          את פעולת ההגנה העצמית נהיה חייבים בכל מקרה לבצע בעצמנו...

          הגב לתגובה זו

    • יצאנו או ברחנו? היכן עכשיו 4 האמהות? (ל''ת)

      דם חיילינו הפקר, 30/05/06 11:05

      הגב לתגובה זו

      • דם חיילנו בעיקר נשמר בתוך גופם (ל''ת)

        מאז ההתנתקות, 30/05/06 11:19

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    שמרו על עצמכם ועלינו. יישר כוחכם. (ל''ת)

    יושקו, 30/05/06 08:28

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ליושקו

      אריה פישר, 30/05/06 11:43

      בסד
      היה כדאי להכנס להלחם בהם וגם לא לדבר אבל טוב מאוחר מאשר אף פעם
      חוץ מזה גם אני אומר ישר כח ותמשיכו

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    ולא לקחו איתם איזה אוטובוס תלמידים, או כמה ילדי גן ?

    א, 30/05/06 08:05

    מוזר, תמיד חשבנו שצה''ל לא יוכל לפעול בעזה בלי סיוע של כמה מתנ''סים, גן ילדים אחד לפחות, ואיזו אולפנא או שתיים.

    איך מפקירים כך חיילים בשטח בלי האזרחים ששמרו עליהם כל השנים ?

    הגב לתגובה זו

    • יפה! (ל''ת)

      1234, 30/05/06 11:00

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    הכבוד הוא לשר הבטחון...

    צבי, 30/05/06 07:49

    פרץ!!! אתה שר בטחון מזן חדש. ישר כח. כך צריך לפעול.

    הגב לתגובה זו

    • מקורבי אולמרט אומרים שאולמרט המליץ שפרץ ינהג כך,אז חלק מהכבוד (ל''ת)

      לאולמרט, 30/05/06 08:07

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    הזהרנו שלא לצאת מעזה חחחחחחחחחחח (ל''ת)

    שלום עכשיו, 30/05/06 07:45

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הטריילר ללבנון 2? (ל''ת)

    איציק, 30/05/06 07:15

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    אלו הם ''פירות ההתנתקות'' (ל''ת)

    ספירה לאחור, 30/05/06 07:05

    הגב לתגובה זו

    • והפירות עובדים טוב מאוד (ל''ת)

      זמביש, 30/05/06 09:57

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    ''כח מיוחד'' לא זקוק למסוק, טנק כסיוע. סה''כ מדובר בכנופייה

    נתן, 30/05/06 06:19

    פעם צה''ל היה שולח עשרות מארבים קטנים קלילים ורובם היו חוזרים עם גופות אוייב.
    ברגע שהמארב הופך למשהו מגושם, מסוקים, טנקים ועוד המארב אינו מארב ואין סיכוי שצה''ל יתמיד בכך
    יש לחזור לתקופת החי''ר הבסיסי והפשוט של פעם.

    הגב לתגובה זו

    • תרים טלפון לחלוץ- איך הם לא חשבו על זה?? (ל''ת)

      אתה הכי חכם, 30/05/06 07:54

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    השמאל שוב מסכן את חיילנו.

    מה רע במטוס, 30/05/06 06:11

    למה לסכן את חיילנו?

    אסור להחזיר חיילים לעזה.

    רק צבא של השמאל המגרש יכול לסכן חיילים ללא הצדקה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שאלה קטנה למחבלים ולכל העולם

    זרח, 30/05/06 06:09

    איך יש להם כסף לכל כך הרבה אמצעי לחימה אם אנחנו מרעיבים אותם??? איך אומות העולם הנאורות (או לא ?) לא רואות מה מתרחש כאן???

    הגב לתגובה זו

    • את השאלה הזאת שלח לאו''ם (באנגלית,צרפתית,ברוסית,סינית וספרדית). (ל''ת)

      התשובה בדרך, 30/05/06 08:13

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אין דרך אחרת

    חי, 30/05/06 06:04

    כל הכבוד לשר הביטחון! כל הכבוד לצה''ל.

    הגב לתגובה זו

    • על איזה כבוד בדיוק אתה מדבר? (ל''ת)

      הוי לכזה כבוד, 30/05/06 08:26

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    כמה פעמים צריך לומר לכם ... ?

    יהודי לא מגרש, 30/05/06 05:57

    גירשתם
    הרסתם
    שרפתם
    אימללתם
    ובסוף חזרתם

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק לחלוטין

      לא מגרש אזרחים, 30/05/06 08:21

      הטמטום של ההתנתקות כל כך בולט שכבר נמאס לצעוק.

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    The bottom line 110 to 0

    David, 30/05/06 05:54

    Since the withdrawl from the stinking area called Gaza Strip the bottom line is this 110 Palestenians are dead , ano 0, yes ZERO, casualtiesties on the israeli side

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב 100% (ל''ת)

      גיא, 30/05/06 09:40

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אחרי שהיהודים גורשו מגוש קטיף - את מי יאשימו עכשיו השמאלנים ??? (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 30/05/06 05:02

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כל הכבוד אבל...

    שמואל לוי, 30/05/06 04:46

    בכך נשברו העקרונות המרכזיים של תוכנית ההתנתקות ותוכנית ההגנה ההיקפית שצה''ל בנה, בהשקעות של מאות מיליוני דולרים מסביב לרצועת עזה.
    הרי ברור לכולם כי הפשיטה הלילה היא רק הראשונה בסדרת פשיטות מסוג זה שתערכנה בעתיד.
    המדובר לא רק בירי הקסאמים הנמשך על מטרות צבאיות וישראליות. לפני צה''ל עומד תפקיד קשה ומסובך והוא להתחיל לנקות את רצועת עזה מגורמי טרור. זאת אפשר וצריך לעשות באמצעות פשיטות רבות לתוך הערים והעיירות הפלסטיניות, באותה צורה בה הדבר נעשה בגדה המערבית. במילים אחרות מדובר במלחמה ממושכת, אשר תצריך את מעורבותם של כוחות גדולים. ולפי כך תכנית ההתנתקות לא רלבנטית לא ברצועה ולא בגדה. יש כאן מישהו שזה לא ברור לו?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    כל הכבוד כוחותינו

    צבי זיו, 30/05/06 04:34

     כל הכבוד כוחותינו המשיכו להכות באויב הפלסטיני הרצחני בלי רחמים אסור לרחם על אכזרים אלפי תודות בשם כל עם ישראל חיזקו ואמצו

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    יישר כוח, אדוני שר הביטחון!! (ל''ת)

    יובל, 30/05/06 03:41

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לזרוק את העזהתים לים ולבנות סופר גוש קטיף! שהשמאלנים יאכלו את הלב (ל''ת)

    צבי, 30/05/06 03:13

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    You can run, but cannot hide, not even under umbrella of first aid (ל''ת)

    crew membersNor, 30/05/06 02:53

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    גלנט אתה תותח

    תושב נחל עוז, 30/05/06 02:45

    סומכים עליך אוהבים אותך. יודעים שאתה עושה ימים וליות בישבילנו.
    וידועים שאולי יקח זמן אבל בסוף תגרום למחבלים להבין שהטרור לא משתלם.

    הגב לתגובה זו

    • נחל עוז

      אבא של תותחן, 30/05/06 07:09

      התותחנים יורים על מרחבי השיגור כהר יותר מ-8 חודשים, ועכשו המחבלים יורים במרגמה על נחל עוז. זה הרבה יותר קרוב מאשר קסאם .שכני איש נחל עוז , אל תשמח מוקדם מידי. מצבנו נהיה גרוע ולא השתפר.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    מזל טוב!

    ש, 30/05/06 02:21

    הוא חי עדיין [הצבא]! להתראות בשמחות נוספות.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    כל הכבוד ללוחמים

    חיים, 30/05/06 02:13

    סוף סוף קצת יוזמה בפיקוד דרום...

    הגב לתגובה זו

    • התנתקנו או לא?

      ישראל, 30/05/06 04:24

      אז עכשיו חיים, החיילים שלנו עוד פעם בעזה... רק בתנאים נחותים בהרבה. הסכנה לחייהם מפעילויות שהם מבצעים שם היא הרבה יותר גדולה. לפי כמה מקורות שדווחו על האירוע הזה, משתמע כי כוחותינו בשלב מסויים היו בבעיה רצינית. המבצע הזה היה בקלות יכול להסתיים באסון...
      אז אתה חיים, בתור תומך נלהב של ההתנתקות האומללה, אתה מדבר על יוזמה? עכשיו יוזמי ההתנתקות האומללה מנסים לעצור את החורים והבקעים בסכר שאט אט מתפרק לו... יש לי עצה בשבילך חיים, בא נשים אותך שם בסכר, תכניס שמה אצבע או שתיים, ותחווה במו עיניך מה קורה כשמזלזלים ומפקירים את הסכר לחסדיהם של המים הזדוניים...

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    תודה לכוחות המיוחדים שלנו!!

    שמשון, 30/05/06 02:10

    שישמור עליכם האל!!!!!!!!!!!

    ולכול צה''ל!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    צריך לכבוש חזרה כל שטח שממנו יורים לעבר ישראל. ולהשאר שם עד שיבא הש (ל''ת)

    שטחים בגלל קאסמ, 30/05/06 02:09

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כך צריך ! כל הכבוד לגאון הצבאי-פרץ עמירקה ! לא לו? (ל''ת)

    דוד, 30/05/06 02:09

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ותזכרו שהמעז מנצח

    ציפור קטנה., 30/05/06 02:02

    מי שמרים ידו על תושבי ישראל צריך תמיד להיסתכל מעלה.

    הגב לתגובה זו

    • אכן זה הם.....

      ישראל, 30/05/06 05:39

      כן זאת היחידה ואני אומר זאת ממקור מוסמך

      הגב לתגובה זו

      • ''רק בישראל''.

        ס-ב, 03/06/06 12:48

        ממש לא (היח') - חפש בים.

        הגב לתגובה זו

    • קשקשן, קשקשן

      SAS, 30/05/06 05:59

      בעוד מספר חודשים לכשישתחררומצה''ל. החברה הישראלית תרוק להם בפרצוף ותגרש אותם לחו''ל. פתאום הם יגלו שהם לא מספיק טובים לאוניברסיטאות ושאין להם מספיק נסיון בעבודה. הם רק טובים לההרג ולעשות מילואים.
      המדינה מתגמלת רק סרבנים למינהם. ערבים וחרדים.
      פה מצךיחים רק הגל''צניקים הממר''מניקים למינהם!

      הגב לתגובה זו

    • חשבתי שמי שמעיז מתיז (ל''ת)

      עליזה גרוס, 30/05/06 10:55

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    להודיע על הינתקות,חד-צדדית!!

    אצל הירשזון,בסל, 30/05/06 01:55

    זה עובד,
    לקוחות הוט ויס צריכים להתקשר למוקד השירות של החברה אליה הם מחוברים , החל מיום שלישי (30.5.06) ב-08:00 בבוקר ולהודיע להם, שבעקבות המחיר אותו הם גובים על המונדיאל,על ניתוק מיידי ללא פשרות.
    זה עובד,
    במקום לקבל 150 אלף לקוחות שמשלמים 492 ש''ח,הם יקבלו 150 אלף לקוחות שיפסיקו לשלם 200 ש''ח לפחות כל אחד.
    מי אמר שאנחנו פראיירים??
    להפיץ את הנ''ל ברשת!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מכניס פה כדורגל, מפגר? (ל''ת)

      אבירן, 30/05/06 03:21

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    יש, כל הכבוד, למרות..

    אני, 30/05/06 01:43

    א. כל הכבוד לצה''ל!!
    ב. כל כך קיוותי שאני אטעה ואחרי ההתנתקות יהיה שקט, אבל לצערי זה לא כך, ולאט לאט אנחנו רואים איזה טעות גדולה הייתה התנתקות ללא כל תמורה שהתפרשה בצד השני כבריחה... עכשיו נאלץ להיכנס וזה יהיה הרבה יותר קשה...

    הגב לתגובה זו

    • להעמיד לדין את פושעי אוסלו ומגרשי היהודים מגוש קטיף (ל''ת)

      ישראל אמיתי, 30/05/06 03:04

      הגב לתגובה זו

      • נמאסתם אתה וכל הכתומים-סתומים כמוך (ל''ת)

        ליכודניק, 30/05/06 03:23

        הגב לתגובה זו