• 60.

    אים מישהו קרא פה ביקורת עניינית,שיקצר לי את הדרך.איזה תגובה? (ל''ת)

    לך מצא מחט, 30/05/06 19:09

    הגב לתגובה זו

    • ביקורת 53 (ל''ת)

      הרב משה, 31/05/06 08:10

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    סומא בערפל

    אלעזר, 30/05/06 16:58

    למר אבנרי!
    למטבע כידוע לך יש שני צדדים ובסיכסוך ביננו לבין הפלסטינים אין
    צד שצודק יותר וצד שצודק פחות
    ועל כל טענה שאתה מביא במאמרך
    כאילו פספסנו היזדמנויות אפשר
    להוכיח שהפלסטינים לא ניצלו היזדמנויות משלהם להגיע לשלום
    עם ישראל.
    הנה לך דוגמה מונומנטלית כדברך
    תוכנית החלוקה ב48מדוע אינך
    מבקר אותם באבי אביהם על הטעות
    הקריטית הזו?
    מדוע הפכנו אשמים בעינך על כך שניצחנו מלחמות שניכפו עלינו?
    מםתבר שעראפת הוליך אותך שולל לאורך כל השנים ששהיתה במחיצתו ואתה מתעלם ביודעין מכל
    השקרים שלו לאורך כל התקופה מאז חזר מטוניס .
    לסיכום אין עם מי לעשות שלום כל עוד הפלסטינים לא יתנערו באופן מוחלט מדרישתם לזכות השיבהוכל תקוותך לשלום בדור הזה הם חלומות באספמיה .

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    שכחת להציג את הגורם למלחמת 48?

    dd, 30/05/06 16:55

    מה קרה למה שגרם למלחמה? מה לדעתך היה קורה אם היינו מפסידים? גם חברייך הנאורים הפלשתינים היו יושביפ איתנו או עלינו..חבל שהחמצנו את ההזדמנות לראות מה היה קורה לנו - הגיע הזמן שתעבור הלאה מפה לפלשטין ....

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    השתכנעתי , אבנרי. אתה אויל גדול ממני. כל הכבוד. (ל''ת)

    שטרקמן הדביל, 30/05/06 16:36

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    השתכנעתי. אני נוסע לראמאללה לנגן ואגנר.

    דניאל ברנבוים, 30/05/06 16:35

    אתה תאהב את זה הר אפנרי.
    ואגנר , שטראוס , הורסט ואסל והקראה משיריו של עזרא פאונד.
    בוא גם אתה וארשה לך לחלל.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אורי תעשה לי ילד ! (ל''ת)

    יקיר בוסקילה, 30/05/06 16:15

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    הוא נוטה למות.מי יגיד עליו קדיש ? איזה קאדי ? (ל''ת)

    ד''ר טבאת טבאת, 30/05/06 15:28

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    ישראל לעולם לא תגיע לשלום עם הפלסטינאים.

    משה, 30/05/06 07:46

    התנאי לשלום הוא יציאת ישראל מהשטחים הכבושים ולצערי אין שום ממשלה ישראלית שתהיה מוכנה לצאת מהשטחים הכבושים .
    מאחר וממשלות ישראל מעדיפות את ההתנחלויות וגזל האדמות הממשלות יעשו הכל!!! על מנת שלא יהיה עם מי לדבר, ממשלת ישראל מעדיפה את החאמס על פני כל מנהיג פלסטינאי אחר כי אז ניתן לשלוף את התרוץ שאין עם מי לדבר.

    הגב לתגובה זו

    • אבנרי-כרגיל, הניתוח שלך מצוין ונכון!!

      דן, 30/05/06 09:49

      זה נכון שהפלסטינים עשו המון טעויות אבל אנחנו החזקים וחבל שאחרי 58 שנים אנחנו עדיין במאבק מזוין אחרי כל כך הרבה מלחמות וכל כך הרבה הרוגים ופצועים!!
      אפילו גוש אמונים כבר התחיל להתפקח מאשליית ארץ ישראל השלמה!!

      הגב לתגובה זו

      • מלחמת 48 ? רצית לאמר ''נאכבה'' והתחרטת ?

        אילן הלוי, 30/05/06 15:41

        מה קרה לך אורי ?
        התרככת ? הפכת לציוני ?

        הגב לתגובה זו

    • שמעת על הסכם אוסלו, סהרורון ??

      שמאלני לשעבר, 30/05/06 15:39

      או על הצעות ברק וקלינטון בקמפ דייויד ?

      אתה במקרה זוכר מי הפר את ההסכם הזה בגל טרור ? ( רמז מתחיל ב 'ע' ויש לו כפיה )

      כמובן שלא...

      הגב לתגובה זו

      • לגזלן שמעתי וגם שמעתי

        משה, 31/05/06 07:59

        ושמעתי גם שממשלת ישראל לא קימה את חלקה בהסכם :
        כגון הפסקת התנחלויות, יציאה משטחים...
        ללא קשר להסכמים וכו' אתה וחבריך צרכים להפסיק את גזל האדמות .

        הגב לתגובה זו

        • משה , גם אתה אויל. שוכנעתי.

          פרג'ון המלעון, 31/05/06 09:50

          מתאים לשלולית שלנו ב''גוש שלום''.

          הגב לתגובה זו

    • למקרה שלא שמעת על המציאות

      D.H, 30/05/06 20:11

      אז התנאי של הערבים לשלום זה לקבל את כל הארץ ולזרוק אותנו לים.
      ולכן כדי להגיע לשלום צריך לתת לערבים גם את השטחים הלא-בושים שלא נגזלו מאף אחד (גוש קטיף) וגם את השטחים הכבושים שנגזלו מערבים (צפון תל אביב)

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    אורי, איש טוב אתה ,אך לא שלנו. (ל''ת)

    דוד, 30/05/06 02:14

    הגב לתגובה זו

    • טוב ? אורי טוב ? הצחקת את החבר'ה מכוח 17.

      טוב טוב הגמד, 30/05/06 08:43

      הם מתפקעים מצחוק.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    על שלושה פשעי ערב, ועל ארבעה לא אשיבנו

    הנביא עמוס, 30/05/06 01:51

    אורי אבנרי בנה קריירה על חשבון ביקורת המדינה. בתחילה לחם קצת בשחיתות, אבל עד מהרה הבין שבשביל ה''עולם'' באירופה יותר חשוב לבקר את המדינה בנושא הערבי.
    פתטי לקרוא שוב את האגדות על רצונם הטוב של הערבים, ועל הטעויות הנוראות של ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    Oh Teller of Half Truths

    A Reader, 30/05/06 01:08

    Half truth makes a greater lie than no truth. Luckily, this particular teller ho half truths is so heavily discredited by his long black record, that even his half truths no longer cut him any slack.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    Oh Teller of Half Truths

    A Reader, 30/05/06 01:02

    Half truth makes a greater lie than no truth. Luckily, this particular teller ho half truths is so heavily discredited by his long black record, that even his half truths no longer cut him any slack.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אורי קצת צודק אבל

    סאלח, 29/05/06 22:27

    טוב שהעיניינים מתפתחים ככה.
    אנחנו מקווים מאד שהמצב כאן יהיה כל כך גרוע שכל היהודים ילכו לאמריקה וישאירו לנו את הארץ שלנו כמו שהייתה לפני 100 שנה, אנחנו כבר נסתדר.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אבנרי - יקה פוץ (ל''ת)

    רבקה, 29/05/06 22:12

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הערבי הטוב זה הערבי הרע. זה הערבי לו אנו זקוקים . (ל''ת)

    משה לופיאנסקי, 29/05/06 21:36

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    מר אבנרי. המשותף לך ולכתומים זה שאתם הזויים ולא מציאותים.

    בנצי א, 29/05/06 20:12

    ולמעשה אתה מוכיח שאתה אורי אבנרי האיש החכם והנאור. אתה הזוי
    לא פחות מהימין הקיצוני. הם מאמינם בארץ ישראל השלמה והגדולה והמנצחת והגיבורה שכל עמי העולם ישתחוו לנו אפיים ויקרעו לנו ברך. ואילו אתה מר אבנרי. אתה הבזיותך מאמין שאפר לעשות שלום עים הערבים או אפשר לחיות עימם בדו קיום ובכלל אפשר גם להגיע איתם להסדר מדיני. . אדון אבנרי! הגאון הסופר המשורר ולוחם גיבור במלחמות ישראל! הערבים מחכים לכל הזדמנות לחסל אותנו גם אם תותר להם על כל ירושלים ותל אביב
    הנגב והגליל. הם ימצאו את הרגע המתאים להם לחסל אותנו ומבלי היסוס. אז מר אבנרי במקום לחיות בהזיות שאו מוטב שתחשוב כצת אחרת!!!!

    הגב לתגובה זו

    • בנצי א - איזה השוואה עשית ? טמבל.

      יהודה, 30/05/06 16:11

      אורי אבנרי אינו ראוי לעמוד בקהל ישראל בכלל.
      מוקצה.
      ''מישלינג'' כפי שאימא שלו היתה נוהגת לקרוא לו מבעד לחלון כשהיו ידידיה עוזבים את הבית , והגיע זמנו לשכב ולישון....

      הגב לתגובה זו

    • מר אבנרי ? מר הניה , מר ג'יבריל....

      מר יואף, 30/05/06 16:30

      נימוסים טובים.
      אתה בטח גם מנגן על פסנתר.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    עד מתי לצביעות?

    isaac, 29/05/06 17:54

    כתבה על גדי לבנון

    לפני כשבוע ביקרתי חבר גדי לבנון שנשפט על אי מניעת פשע לשנתים וחצי בכלא, ומרצה את עונשו באגף התורני בכלא אילון, ומעשה שהיה כך היה: לפני כשנתים הגיעו חבורה של ''פעילי שמאל קיצוני'' ובתוכם צלם מאיטליה לאזור הישוב מעון שבדרום הר חברון, בעוד הם עושים דרכם קרוב לבית הספר. היות וחלק מפעולות אלו מסכנים את ביטחון התושבים אם בהכנת תשתית למארב איסוף מודיעין וכדו' יצאו כמה תושבים וביקשו מצה''ל לא לאפשר את המעבר קרוב לישוב אלא למצוא דרך חלופית, וזאת לאחר מספר פעמים שבהם נעשה חבלה בלולים ועוד חבלות נוספות, צה''ל שלא מיהר להופיע נאלץ להתמודד עם עימותים פיזיים שהתחוללו בן כמה מתושבי הישוב לאורחים הלא קרואים. וחברי זה היושב בכלא ישב לו מתבונן על הנעשה היות ולא רצה להיכנס לקטטה ולהיות בה חלק פעיל ,הצלם האיטלקי שהיה עם הקבוצה נפצע בעימות והובהל לבית חולים, לאחר כמה דקות הגיע נידת משטרה ואספה אותו אל תחנת המשטרה שם היה עצור משך 8 חודשים עד למשפט שבו קיבל שנתיים וחצי, על לא עוול בכפו, היות ואין אני יודע את החוק לאשורו מענין אותי לדעת האם אני בתור אזרח תמים הנקלע לקטטה ולא הפריד בה(שאגב דברים אלו קורים בכל יום בארצנו הקטנה), יאלץ לשבת שנתים וחצי בכלא על כך שלא רציתי להיכנס ולהפריד מה אני צריך לעשות את תפקיד המשטרה? וחשבתי שכאן תמו כל תלאותיו? אוקיי נניח שחברי לא פעל כחוק והוא צריך לרצות שנתיים וחצי בבית הכלא, אז למה שבאתי לבקרו נתנו לנו ביקור של חצי שעה בעוד לכל האנסים והפדופלים היושבים שם על עברות לא פחות חמורות נותנים שעה שלמה?

    למה שלחתי לו חבילה עם כמה דיסקים והוא עדין לא קיבל אותם עד היום הזה?למה

    רק לאחר חמישה חודשים בבית הכלא שהוריו מנסים להכניס לו כמה בגדים להחלפה, ובאים כל פעם מרחק נסיעה של שעתים לכל צד מסבירים להם יפה ש''החוק'' לא מאשפר להכניס לילד שלהם כמה בגדים להחלפה במשך זמן כה רב?וכו' וכו'

    הגב לתגובה זו

    • למה גירשו עשרת אלפים יהודים מבתיהם

      זו הסיבה!, 29/05/06 19:06

      ומפרנסתם? למה דרשו להוציא את הילדים שהוריהם ''מסכנים'' אותם מרשותם ולהכניסם למוסדות של השמאל, ולאחר שהשמאל גירש את כל הילדים האלה מבתיהם, כלל וכלל לא אכפת לו מה קורה להם? למה ילדות בנות ארבע עשרה הושמו בכלא, בעקבות הפגנה?
      למה רוצים לגרש עוד מאתים אלף יהודים מבתיהם?
      שמעת פעם על שנאת ישראל?

      הגב לתגובה זו

      • זה גירוש? מילאו לכם את הכיסים בכסף.

        דני ב., 29/05/06 21:04

        ישבתם על אדמה לא לכם.
        כאשר אבק האדם שגר שם צריך לשרת אתכם ולעבוד בשדותיכם תמורת פרוטות.
        את בריכות השחייה שלכם הקפתם בגדרות גבוהים שלא תשזפנה עינכם את מראות הילדים היחפים והרעבים ללחם.
        גם את מראות בנינו חיילנו הכורעים בחול על מנת לחפש את שרידי חבריהם טחו עינכם מראות.
        גם את ההוצאה הכבדה, כבדה מדי של אחזקת אוגדות חיילים על מנת לשמור עליכם אנו שילמנו מכיסנו.
        זה גרוש זה? זה לוקסוס.
        דמעות התנין שלכם לא יעזרו לכם.
        אתם מוזמנים לחזור לשם אבל בכוחותיכם בלבד ללא חיילנו שצריכים להגן עליכם.
        גרוש עאלק.
        גרווש זה מה שעשו להורינו ולסבנו הגקמנים ימ''ש שלא יכלו לקחת מאומה מבתיהם זה גרוש.

        הגב לתגובה זו

        • בוגדדדדד בוגדים לכלא בוגדים לתלייה

          ותיק, 29/05/06 22:52

          תיראו איך אילן פפה מהשמאל הנאור גרם לאוניברסיטאות אירופאיות להחרים אותנו, איך השמאל הקיצוני של שלום עכשיו במימון ערבי ואירו-אנטישמי יוצא להלשין לפריץ ולהשחיר את פניה של מדינת ישראל בשביל כסף וסתם בשביל תענוג סדיסטי של מראה יהודים מגורשים ומוכים, תיראו איך כל הבוגדים מהשמאל, ואני לא מתכוון לשמאל הציוני והנורמלי, שהקים את המדינה, השמאל הזה כמעט נכחד, במקומו קמו חוליות של אוטו-אנטישמים פוסט-ציוניים שעובדים יומם וליל לפרק את מדינת ישראל ולתת אותה לערבים, ועל סוג כאלה של אנשים נאמר : ססססמולנים בני ז...........

          הגב לתגובה זו

          • כך את הכדור הירוק או לך לרופא דחוף!! (ל''ת)

            משה, 31/05/06 08:08

            הגב לתגובה זו

        • דני ב.אתה? יושב על אדמה שלך? לך אין גדרות בריכות ואוגדות של חיילים?

          יחזקאל מר''ג, 30/05/06 11:32

          הם רכשו את האדמה או חכרו אותה מהמשלה, ואתה טוען שהיא גזולה היתה לא הם גזלוה אלא רכשו וישבו כחוק.
          היה גירוש היתה עקירה ולכנסת וממשלה יש סמכות לעשות זאת אך יש בהחלט לבחון את המניעים להחלטה סמכותית זו אם המניעים כשרים.
          ואתה? ממי רכשת את ביתך? או ממי נרכשה נחכרה האדמה עליה יושב הבית?
          האם אין מסביב לגבולות גדרות
          האם עליהן לא שומרות אוגדות?
          האם אין בתוך הגדרות בריכות?
          האם אין בתי תענוגים שונים ומגוונים?
          האם אין פליטים מ48 ?
          מה?
          אתה מנסה להיות צדיק? צודק?

          הגב לתגובה זו

        • מלאו אסמינו בר וייקבינו יין...

          גושקה טיף, 30/05/06 16:02

          בתינו הומים , הומים מתינוקות ,
          ובהמתנו פורה...
          תאכל את הלב , דני ב.
          תאכל את הלב.

          הגב לתגובה זו

      • כי הם גזלנים (ל''ת)

        משה, 31/05/06 08:09

        הגב לתגובה זו

    • זעקת הקוזק הנגזל.

      דני ב., 29/05/06 19:13

      הםא היה עולה על דעת מישהו בגבולות הקו הירוק לפלוש לאמצע שדה בשרון לדוגמא, לבנות שם כאוות נפשו, לא לאפשר לבעלי הקרקע שם או לישוב הקרוב שום מעבר על מנת לעבד את שדותיהם או לאפשר מעבר תלמידים לבית ספרם , ועוד השודד הצבוע יקרא לכוחות הביטחון על מנת להגן עליו.
      השמאל נמצא שם על מנת להראות את הגזל והעוול שנעשה בשטחים הכבושים.
      אלו לא גיס חמישי אלא מלח הארץ של אנשים שלחמו עליה מתא הטייס מפלוגות הקומנדו הימי, אבותיהם הקימו את הארץ הזו וגם כבשו אותה ב-67 ולדאבון לבנו ממשלות רכרוכיות שגוש אמונים רימה אותם ביודעין תפס אותם בעגולים ועשה עובדה קיימת.
      לכך אנו מתנגדים.
      כאן לא מדובר בתושבים תמימים היושבים במעון כאן מדובר בכנופיית גזלנים צבועים שרוצים שילדינו חיילנו יגנו עליהם על האלימות שלהם ועל הנאצות שהם משלחים כלפי כוחות הביטחון.
      ממש תמימים.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    הגיון של יקה, מסקנות של יקה

    הורסט ואסל, 29/05/06 17:45

    אורי אבנרי טועה אותה טעות כבר 60 שנה. הוא חושב שהפלסטינאים חושבים כמוהו - כמו הלמוט אוסטרמן, הילד שהיגר מגרמניה דקה לפני השואה. הוא בטוח שרק הגיון עמוק מניע את מחשבותיהם ורק שיקולים רציונלים מכתיבים את מהלכיהם.
    לכן האיש הזה, ששר בקולי קולות את ה''הורסט ואסל'' בדרכו לכנסת, לא יבין לעולם היכן טעה.
    איך אמר עליך עמוס קינן: ''רוץ אבנרי, רוץ''

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה מאד! האיש שונא ישראל.

      גם העצני יקה!, 29/05/06 19:25

      כשכתב את ''שועלי שמשון'' הוא חשב אחרת, כך שלא ייתכן שהוא חושב כבר ששים שנה באותו אופן!
      וגם אי אפשר להתבלבל עד כדי כך בין היהודים לנאצים. והיהודים הם תמיד היהודים, רק הנאצים מתחלפים, אך הם עדיין נאצים!

      הגב לתגובה זו

      • גם העצני טועה!

        א. בול-עץ, 30/05/06 05:54

        לא כל מי שעטף את הלקרדה בנייר פרגמנט, יכול להיחשב למיטב העליה הייקית. אבנרי טועה והעצני טועה.

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    לזרוק אותנו לים.??????????????????????

    Ahmad, 29/05/06 16:52

    תפיסה ריאליסטית אם אכן כך הדבר
    האשליה שיש .

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    קטע שלישי ואחרון, בינתיים, אליקים העצני

    מופיע ב''נתיב'', 29/05/06 16:45

    . אנטישמיות של יהודים נגד יהודים ויהדות:


    יצחק לאור, משורר עברי, כתב: ''וְאֶת חַג חֵרוּתֵנוּ, יוֹם חַג הַמַּצּוֹת הַזֶּה/ בִּקְדֻשָּׁה וּבְנִעְנוּעִי גּוּף מִתְמַכְּרִים נָחֹג בְּהִתְכַּוְנוּת/ וּבְמַצוֹתֵינוּ דַּם נְעָרִים פָלַשְׂתִּינִים/ כִּי בְּלָאו הֲכִי הַכֹּל עֲלִילוֹת עַכּוּ''ם'' (''המנון לגוש'', 22.3.1982).

    נער חילוני מקרית-ארבע ניתק יחסים עם חברו לאחר ששמע אותו מתבטא ''אני בין הרוגי הטרור אינני סופר את המתנחלים'' (מאי 2003).

    מיכאל גביטש (60), לשעבר מנהל בנק בחיפה, במכתב אלַי, ערך השוואה בין ראשי התיבות של שמי, א.ה., לאלה של אדולף היטלר, הורשע, ונשפט לחודש מאסר על תנאי (השופט היה ערבי).

    יגאל תומרקין, פסל, צייר, פובליציסט, סלבריטאי: ''אמר מי שאמר: אנטישמי הוא זה ששונא יהודים יותר משצריך. אני בוש לומר: אני מתחיל להסכים עמו'' (העולם הזה, 1997).

    קבוצה של 100 מורים ותלמידים מישיבת ההסדר בשילה הגיעה בטיול יום-עצמאות לגולן, לקיבוץ חרוב, וביקשה רשות לאכול בצהריים על הדשא. אחד החברים התבטא: ''כל הצרות שיש לנו זה בגלל הדתיים. חבל שלא נשרפתם כולכם בשואה'' (ידיעות אחרונות, 15.5.2000).

    ''החרדים שרצים''; ''בכל שטריימל אני מצליחה לחשוף את היודו-נאצי''; ''אני שמחה כשנרצחים נאצים, כהניסטים וחרדים''; ''אני אכין מצבה ליום שבו יועלו בתי-כנסת באש, כשאתה וחבר עמיתיך הטפילים בתוכם'' (מתוך לקט שהופיע בחוברת ארגון ''מנוף'').

    רון מייברג, פובליציסט: ''הישראלים המתעשרים עזבו עם מזוודות הכסף שלהם כאשר הראיס [ערפאת] הגיע הביתה וקיבל חזקה על העיר'' [עזה]. (מעריב, סוכות 1997).


    ד. אינטלקטואלים יהודים בישראל ובגולה – מצא את ההבדלים:


    ברנרד ווסרשטיין, פרופסור להיסטוריה יהודית באוניברסיטת ברנדייס בארה''ב, כותב בג'רוזלם פוסט בזכות נישואי תערובת בין יהודים לערבים וגויים בדרך כלל: ''לא רק שאנחנו צריכים להתיר נישואי תערובת בין יהודים ללא יהודים [בישראל], עלינו לברך על כך''.

    ברונו קרייסקי, קנצלר אוסטריה, על מנחם בגין: ''בעל מכולת פולני''...

    דוד טברסקי, עורך עיתון יהודי בארה''ב, על ההתנחלויות: ''מזהמים סרטניים'' (אאוטפוסט, ינואר 1977).

    45 סופרים, אקדמאים ואמנים יהודים מוותרים, במכתב ל גרדיאן האנגלי, על זכותם לקבל אזרחות ישראלית על-פי חוק השבות, בגלל ''המדיניות הברברית כלפי הפלשתינים''. לדעתם, הזכות המוקנית ליהודים על-פי חוק השבות, היא גופה ''פסולה מבחינה מוסרית''.

    מייקל לרנר האמריקני מצרף לעיתונו תיקון נספח לפסח, ובו הגדה ''מתוקנת'' המגַנה את שעבודו של ''עם אחר'' על-ידי העם היהודי, וקורא לחלוק ''בשנה הבאה'' את ירושלים עם 180,000 ערבייהָ (אאוטפוסט, מרץ 2000).

    מוזיאון השואה בוושינגטון הזמין לביקור את ... ערפאת, אך אפילו הוא התקשה להגיע אל פסגת הציניות הזאת ולהיענות להזמנה.

    הגב לתגובה זו

    • אני מודה לך על טכניקת הכתיבה שלך

      י. זיס, 29/05/06 19:25

      המועתקת אחד לאחד מיוזף גאבלס, שהעתיק מהאוחרונה הרוסית. מסתבר שליהודי דתי אין מעצורים כדי לשקר שקרים גדולים. רק צריך לחזור עליהם מספיק פעמים ואולי זה ידבק. צדקו גדולי האנטישמים כשכתבו שאין שנאה גדולה יותר משנאתם של יהודים (דתיים) לאחיהם.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    קטע ממאמר של אליקים העצני

    למה לו אין טור, 29/05/06 16:40

    פתולוגיית השנאה העצמית במולדת

    (מקבץ תסמינים)


    א. חציית קווים:


    ראש עיריית ירושלים, טדי קולק, מפגין ברחוב, וח''כ רן כהן מוליך 3500 מפגינים יהודים ב''שרשרת שלום'' – הכל כדי למנוע התיישבות יהודים בעיר דוד בירושלים, הלא היא ציון ההיסטורית.

    ''גוש שלום'' היהודי מארגן באירופה – לרבות בגרמניה – חרם על סחורות יהודיות המיוצרות ביש''ע, בירושלים ההיסטורית ובגולן. בראש ההתארגנות אורי אבנרי, יוצא גרמניה, המודע היטב למשמעות החרם הנאצי תחת הסיסמה ''Kauft nicht bei Juden'' (אל תקנו אצל יהודים).

    ''ארגוני שלום'' יהודיים בישראל, ובתוכם פוליטיקאים מן השורה הראשונה, מהם שרים לשעבר וחברי-כנסת מן הזרם המרכזי בפוליטיקה הישראלית, מקבלים מימון בעשרות מיליוני יורו להפעלת השפעה פוליטית לטובת אינטרסים אירופיים פוליטיים, שהאוריינטציה הפרו-ערבית שלהם גלויה לעין.

    יוסי שריד, בתפקידו כשר לאיכות הסביבה, סועד בצהרי יום אצל ראש עיריית חברון, נתשה, בביתו, ומצהיר שם: ''היישוב [היהודי] בחברון צריך להיעקר''.

    ח''כ משה (מוסי) רז, מ''פ צנחנים במילואים, מתבטא בוועדת חוץ וביטחון בכנסת: ''אני מדווח לשגרירות האמריקנית על מאחזים יהודים ביש''ע'' (ידיעות אחרונות, 19.6.2002).

    אמנון אברמוביץ, פובליציסט מן השורה הראשונה, יועץ לארה''ב להטיל על ישראל סנקציות כלכליות: ''... עִזבו את הממשלה הזו ודברו איתה... דרך הכיסים שלה... אתם חייבים ללכת עד הסוף'' (דו''ח-מעריב, 8.3.1991).

    דיפלומט ישראלי מכובד ורב-פעלים מייעץ לממשלת ארה''ב, תוך כדי מלחמת ההתשה בתעלת סואץ, לעכב אישור אספקת מטוסי פנטום, כדי להפעיל לחץ על ממשלת גולדה מאיר.

    גורמים ישראליים מציעים לשרת החוץ האמריקנית, אולברייט, דרכים ''לכיפוף זרועו של נתניהו'' (מעריב, 1.9.1997).

    צעירים ישראלים יהודים משמשים כדוברים לח''כים ערבים לאומנים, ואף מן העוינים ביותר: לעזמי בשארה, למוחמד ברכה, לאחמד טיבי. יעל לרר, הדוברת של בשארה, התבטאה: ''אני נהנית להסביר את האידיאולוגיה שלו''. (ידיעות אחרונות, 17.6.1999).

    הרב (הרפורמי) אריק אשרמן מ-''רבנים למען זכויות אדם'' יוזם אימוץ של משפחות פלשתיניות שקיבלו צווי הריסה לבתיהן (מעריב, 21.6.1998). (צווי הריסה, כידוע, מוּצאים בין היתר נגד מרצחים טרוריסטים.)

    האדריכל הישראלי ישראל גודוביץ' מציע לערפאת לתכנן לו את שיקום ה''מוקטעה'' (שנהרס על-ידי צבא מדינתו במלחמה שערפאת מנהל נגד עמו מתוך המקום הזה) בצורת ''שער ניצחון לשלום'' (''כל הזמן'', 11.10.2002).

    פעילי ''שלום עכשיו'' נועדים עם ראש עיריית בית-לחם כדי להזדהות עם מחאתו על הכללת קבר רחל בתוך גדר ההפרדה (Y-net, 11.3.2003).


    הגב לתגובה זו

    • הסרטון המצ''ב יסביר הכל

      יוסי, 03/06/06 10:30

      http://www.shofar.net/site/emedia.asp?id=529&Prourl=mms://media2.013.net/shofar/Documentation_Movies/Herzel.wmv

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    בשדות פלשת הצמחתם יבלית.

    עבדל מג'יד, 29/05/06 16:38

    איזה חרא של בנאדם. אללה יוסתור.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מספיק עם הברברת , אבנרי.

    שוקי חטיב, 29/05/06 16:36

    תחזיר כבר את ה100 דולר שאתה חיב ואל תעשה רוח כאילו אתה מ''זוכרות''.
    לא רוצה להזמין אותך יותר לחומוס , יא קמצן.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    נסיון רביעי להגיב לדברי 8

    סיזיפוס, 29/05/06 16:27

    לאחר טבח המשפחות במסעדת ''מקסים'' בחיפה, מיהר היצור המתועב הזה להעביר ''קשר'' בהול בין כל ''פעילי השלום'', החברים הישראלים והפעילים הזרים, להגיע במהירות האפשרית למוקטעה, כדי להגן בגופם על ערפאת, כי ''ידענו ששרון ינצל את ההזדמנות(!) לרצוח את ערפאת''. זה האיש, שלא נתנו לי היום להגיב לדבריו. ולא בטוח שיכניסו את התגובה הזו. כי, לעומת, נגיד, נעמי שמר, ש''היתה שנויה במחלוקת'', הרי אורי אבנרי כלל לא שנוי במחלוקת..
    האיש הזה, עם חברו, מתי פלד, יילדו את העם הערבי הפלשתינאי, במטרה לקדם את תכנית השלבים הערבית. כידוע, חלקה הגדול של ארץ ישראל כבר בידי ידידי הנפש של אבנרי, אבל הוא ינחיל להם את כולה. עד אז לא ישקוט האיש ולא ינוח.
    אגב, נכדתו של מתי פלד, סמדר אלחנן, שילמה את מחיר ניסויי ה''שלום'' שלא סבא פלד (אבא של נורית אלחנן-פלד) והתפוצצה במדרחוב בירושלים.
    אמא ואבא של סמדר בקשו מערפאת לשלוח נציג להלווית בתם. ערפאת נענה לבקשה ושלח נציג. והנאצי הזה ספד לקרבנו.
    האם יכולה להיות תופעה מקאברית יותר מזו?

    הגב לתגובה זו

    • בתגובה 36 אני חתמתי אני 11, פרושו 11 פעמים במשך 6 שעות שלחתי תגובתי (ל''ת)

      מרק, 29/05/06 22:44

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    זה ידוע ששקר הכי נבזה זה להגיד חצי אמת

    אני 11, 29/05/06 16:15

    תחשבו שבזמן מלחמת העולם השניה איזה חולה נפש אנגלי או אמריקאי היה מעשים את מדינותם בביצוע פשעי מלחמה נגד גרמנים, בהפצצות של ערים גרמניים, בפגיעה בהספקת מזון לאוכלוסיה גרמנית וכו' וכל זה תוך כדי התעלמות מוחלטת ממעשי גרמניה.
    זה נשמע מטורף אבל זה בדיוק מה שעושה אורי אבנרי ודומיו.
    הוא מתייחס לפלשתינים ולערבים בכלל כמו לחבורת מפגרים אשר לא אחראים למעשיהם וכל מה שהם עושים זה רק באשמת ישראל.
    למשל איך שהוא מתאר מלחמת יום כיפור. גולדה סירבה לקבל הצעת שלום של סאדאת וערבים תקפו את ישראל. לא ברור לי, למה ערבים היו צריכים לתקוף ישראל ולא המשיכו לדבר? אולי גם ישראל צריכה לתקוף מדינות ערביות אשר לא מקבלות הצעות שלנו?
    כל הכתבה הזאת זה שקר נבזה ופשוט מגעיל אותי לכתוב עליה.
    אם אתם מפרסמים דעות של אויבינו אז עדיף כבר אבו טיר כי השקר שלו יותר משעשע.

    הגב לתגובה זו

    • צודק, אכן חצאי אמת, שנובעים מחד צדדיות. (ל''ת)

      יאיר, 30/05/06 15:58

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    מה לעשות?הגיל עשה את שלו.. (ל''ת)

    שועל שימשון זקן, 29/05/06 15:59

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    היסטוריה כבקשתך

    NY, 29/05/06 15:49

    מעולם לא היתה יישות פלשתינאית, היא הומצאה על ידי אנשים כמוך. השאיפה של הערבים משחר קיומה של מדינת ישראל היה להוציא אותנו מכאן, וכיום נשיא איראן שם את הדברים על השולחן.
    עראפת היה רוצח ומת רוצח. למרות שאתה הלכת לשמש לו קיר מגן חי, באותו הזמן שהוא אירגן את קארין איי, ואת הספינות שלא תפסנו. עראפת הוא מנהיג של כנופיות במקרה הטוב. איך זה שאתה לא ביקשת מעראפת לתעל את הכסף לפיתוח תכניות לימודים ברוח השלום, איך לא לחצת על עראפת לפתח עסקים, איך לא לחצת עליו לקנות מזון ותרופות. תראה מה קרה לפת''ח שלך אחרי עליית החמאס, הם הפכו/נשארו יישות טרוריסטית שמוציאה את רוב הפיגועים היום. אתה חושב שיש עם מי לדבר? עם איזה כנופייה תדבר היום שהכנופיה המתחרה תרצה לקבל יותר ותמשיך בטרור?
    אנשים כמוך הם רק שרתים בידי האוייב.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    עיוות היסטורי

    א.א, 29/05/06 15:43

    במפות של 48 לא היתה מדינת פלסטין, זהו שקר.
    כל איזכור לפני 48 לפלסטינים היה אך ורק ליהודים שחיו בארץ = החלוצים.
    למעשה הערבים התנגדו שיקראו להם פלסטינים.
    אדון אבנרי, תצמד לעובדות ולא לדמגוגיה זולה!

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    גם לאשתי קוראים רחל.

    מוטקה, 29/05/06 15:25

    אבל היא אשה הגונה , ואני לא בוגד.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    גם אני סופר ועיתונאי ואפילו היסטוריון כמו אורי. (ל''ת)

    דיויד אירוינג, 29/05/06 15:24

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    גם אני ח''כ לשעבר. (ל''ת)

    מאיר וילנר, 29/05/06 15:22

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    גם אני פעיל שלום , כמוהו. (ל''ת)

    איסמעיל הניה, 29/05/06 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    טעות. אורי לא מראה היכן טעתה ישראל.

    יוגב, 29/05/06 15:04

    הוא מראה מה טיבו , למי שעדיין לא יודע.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    גוש שלום

    grey crow, 29/05/06 15:02

    איש מעצבן מאין כמוהו, אהוד מאד בגרמניה ארץ הולדתו, מלבין מצפונם של בני הרוצחים בהתבטאותו אצלנו בעינייני ''השלום'' ו''זכויות הפלסטינים''.
    מכור לאמונותיו הטפלות ונחשב אצל רבים למטריד לאומי ...
    אדם הנתפס לכל מילה או משפט של מנהיג ערבי ''כהזדמנות'' שלום נדירה
    מוטב לו כי יניח לנו ממשנתו ההזויה.

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא יניח. הוא כמוני.

      סרטן הכבד, 30/05/06 15:54

      זה יגמר רק כשזה יגמר.
      ביסמיללה , בקרוב.

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    החמצות

    חג' אמין, 29/05/06 15:02

    אורי איפה אתה...........???

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    God bless you,Ori. and

    yosi, 29/05/06 14:50

    long lived.. may God give people th power to understand you.. but histotry will prove that are right

    God blss you man.

    הגב לתגובה זו

    • OK (ל''ת)

      Allah, 30/05/06 15:55

      הגב לתגובה זו

    • זחלקה ,איך מזג האויר בעזה? (ל''ת)

      Goodman, 30/05/06 21:03

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    אורי- ומה עם ה''צד השני''?

    הצדהשנישל המטבע, 29/05/06 14:22

    אומנם אמת יש בדבריך, אך איך אפשר להתעלם מחלקם של הפלשתינאים במצבם ולתלות את כל האשמה על ישראל?, אילו רק קיבלו את הסכם החלוקה ב48' הדברים היו נראים אחרת, אך הם חשבו שיוכלו לנשל את המיעוט היהודי מטלאי השטחים שיועדו לו בהסכם החלוקה ולקבל את הכל. איאפשר לצאת למלחמה, להפסיד, ולרצות לזכות ''במנעמי'' הניצחון.

    הגב לתגובה זו

    • אורי אוהב את הצד השני.

      רחל, 29/05/06 14:45

      אני סובלת מזה , אבל האגו שלו מנצח.

      הגב לתגובה זו

    • הצד השני של אורי אבנרי זה אורי וויס , והצד השלישי - אורי דיוויס....

      זכרוני, 29/05/06 15:09

      כמו כל דבר בצהל : הבוגדנות גם היא תלת ראשית. ושלושת הראשים כאחד , עמוק במיצי המעי הגס של בראכה.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    מדוע מערכות העיתונים סגורות בפני

    אבי געזונט, 29/05/06 13:56

    ברוך מרזל, נועם פדרמן ?!
    גם להם יש מה לאמר.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    חח... ''פלשתין ההסטורית''?! (ל''ת)

    סטאנד אפ, 29/05/06 13:18

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    אורי , באימש'ך , בוא כבר. (ל''ת)

    מקסים גילן, 29/05/06 12:54

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    כשכסיל מדבר על אוולת - יש להתייחס לדבריו כראוי. (ל''ת)

    ברברה טוכמן, 29/05/06 12:48

    הגב לתגובה זו

    • בהתאם (ל''ת)

      כן, 29/05/06 13:58

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    החמצה עונת המלפפונים

    גל, 29/05/06 12:46

    אצל אבנרי המדינה עצמה היא הבעייה
    58 שנות קיום מיותרות
    נו טוב עונת המלפפונים

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אבנרי צודק. מעולם לא היה פרטנר להסכם בצד הישראלי (ל''ת)

    האמת העצובה, 29/05/06 12:32

    הגב לתגובה זו

    • אני מקווה שאתה אכן עצוב.

      מיכל, 29/05/06 12:54

      העצב הולם אותך.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    ותשקוט הארץ ארבעים שנה

    וסילי נגוסה, 29/05/06 12:08

    ראשי החמאס הציעו עסקא מצוינת:
    הפסקת אש ארוכת טווח.

    הבה נקבע את הפרק הזמן: 40 שנה.

    ויתקיים בנו הפסוק, במהרה בימינו, אמן.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אין כזה דבר הזדמנויות לשלום

    jak, 29/05/06 12:06

    יש רצונות
    אם שני הצדדים היו רוצים שלום היה שלום
    הצד הישראלי תמיד רצה שלום (יותר מידי רצה לטעמי)
    הצד הערבי לא רצה
    גם אם ''פיספסנו'' הזדמנות
    בעצם לא פיספסנו כלום
    בגלל שכמו השלום המפואר שנעשה באוסלו
    כל שלום עם הערבים לא שווה את הנייר שעליו הוא חתום
    וסופו מילוי ההתחייבויות ע''י ישראל ואי מילוי ההסכם ע''י הערבים

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    הפלסטינים על ההנהגה: היתה מושחתת. דובר אש''ף (אבנרי): רק ''מסואבת''

    אפרים, 29/05/06 12:04

    הכותרת הנ''ל יכולה לסכם את ערכו של כל המאמר.
    אורי אבנרי בחר משום מה לשכוח את הכרזתו של ערפאת שיקיים את הסכם אוסלו כמו שמוחמד קיים את הסכם חודייבה, ואת הקמת מערכות החינוך וההסתה השאהידיים מיד עם קבלת השילטון על שיטחי A.
    השגיאות של בן גוריון ולוי אשכול היו: בן גוריון - שגרש רק 80% מהערבים שבתחומי הקו הירוק.
    לוי אשכול - שלא תיקן את הטעות של בן גוריון בהזדמנות שניתנה לו בשנת 1967.

    הגב לתגובה זו

    • לאפרים (רק מסואב) אין תהיות מוסריות-הוא בעד טיהור אתני לעם שלם..... (ל''ת)

      Ehad Haam-Zioni, 29/05/06 16:32

      הגב לתגובה זו

      • יושר + נאמנות לעמך + טיהור אתני + מדינה דמוקרטית + ביטחון,

        אפרים, 29/05/06 17:16

        עדיפים על צביעות + סיוע לאוייב + מדינת אפרטהייד ללא ביטחון.

        הגב לתגובה זו

      • לאף אחד חוץ ממך אין

        סתם מישהו, 29/05/06 22:56

        אם היית עושה סקר מי היה מעדיף לכבוש את א''י השלמה ב1948 ולגרש את כל הערבים לירדן מאשר המצב כרגע היית מקבל 75% (100 פחות 15% ערבים ו10% שמאל הזוי) בעד.

        אין עכבות מוסריות במלחמה, מלחמה זה מלחמה.

        הגב לתגובה זו

      • גירוש, לא רצח

        יוסי, 03/06/06 10:24

        תירגעו עם ה''טיהור האתני'' שלכם.
        אתם בעד ''התנתקות'' ו''היפרדות'', לא?
        זאת הדרך הטובה ביותר לממש את זה.

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    הסטוריה כבקשתך

    דינה, 29/05/06 11:43

    מעניין לכל אחד יש אפשרות לדלות מההסטוריה נתונים שיתאימו להשקפת עולמו.
    האם מר אבנרי לא יכול לראות את כל הפרטים?
    האם באמת עראפאת אף פעם לא טעה?
    והאם הכרזתו שהסכם אוסלו הוא רק שלב ביניים לקראת הקמת מדינה פלשתינית בכל ארץ ישראל לא הגיע לידיעת אבנרי?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    סיכום של מדינה חמוצה ומחמיצה מפי מי שניסה להביא לשלום

    תודה אורי אבנרי, 29/05/06 11:21

    רק שאלה אחת: על ''האריה סאדאת''...

    אבנרי טוען שבוועידת קמפ-דייוויד, שבה עוצבו תנאי השלום הישראלי-מצרי, לחם סאדאת כאריה להשגת הסדר הבעיה הפלשתינית. אח''כ הוא כותב: ''כשהחל המו''מ במלון ''מינה האוס'', לרגלי הפירמידות, הניפו המצרים את הדגל הפלשתיני בין דגלי המדינות הערביות שהוזמנו לוועידה. משלחת ישראל חוללה משבר, והמצרים נאלצו להוריד את הדגלים''.

    האם האריה היחיד היה בכל זאת רק חאפז אסד=אריה, שלא נכנע לתכתיבי ישראל?

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    מעניין כמה תגובות המערכת צינזרה עד עכשיו (ל''ת)

    י, 29/05/06 10:45

    הגב לתגובה זו

    • לאור האוריינטציה השמאלנית שלה (ל''ת)

      המון...., 29/05/06 11:25

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    האשמה העיקרית על מלחמת יוה''כ

    קובי הקאובוי, 29/05/06 10:42

    נופלת על גולדה?
    סליחה, המצרים והסורים פתחו במלחמה שאין לה הצדקה
    במשפט הבינ''ל.
    ישראל לא ספקה להם קאזוס בלי,
    ורק הרצון להחזיר שטחים שהפסידו
    במלחמה אחרת זו לא הצדקה לא
    חוקית ולא מוסרית לפתוח במלחמה.

    עפ''י עקרונות המשפט הבינ''ל מלחמת
    יום כפור היתה צעד לא חוקי של
    מצרים וסוריה, וכדאי שתכניס זאת
    לראש הנבוב שלך, אבנרי.

    הגב לתגובה זו

    • קובי אבל אם כך..........................

      הגיוני, 29/05/06 11:15

      גם בניית ישובים בשטחים שכבשנו
      לא היתה חוקית?
      גם הם לא בדיוק שמרו על החוק!!!
      וגם לא אנחנו!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • תשובה לאלמוני מרמת הגולן

        קובי הקאובוי, 29/05/06 11:52

        יחי ההבדל הקל וה''קטן'' בין שני
        הדברים הללו.
        בין הכרזת מלחמה בפועל, שכפועל
        יוצא ממנה, נהרגים עשרות אלפי
        אנשים (לנו כמעט 3000 הרוגים
        ולערבים כ-70,000 הרוגים, כן כן !)
        ועוד עשרות אלפי פצויים ונכים
        (כולל נכים נפשית, קרי הלומי קרב.
        רק לנו מעל 20,000 פצועים ונכים
        ולהם מעל 100,000.
        וכמו כן נזק ישיר לרכוש בעשרות
        מליוני דולרים.

        אז כן, זה ממש סימטרי ודומה
        לפתוח במלחמה לבנית התנחלויות
        בשטח כבוש...

        רמז, התנחלויות, כפי שראית בהתנתקות, אפשר לפנות.
        מלחמה, אי אפשר להחזיר לאחור
        ולהחייות את המתים ולהבריא את
        הנכים.

        הגב לתגובה זו

        • שמישהו יסביר לי מזה ''שטח כבוש''

          המורה להסטוריה, 29/05/06 12:15

          איזה שטח נכבש ממי ומתי? מי היה הריבון ב''שטח הנכבש'' ומתי.

          לכל הברברנים שחוזרים על המנטרה ''שטח כבוש'' לכו ללמוד הסטורי ותענו על השאלות הנ''ל או שתפסיקו לברבר.

          הגב לתגובה זו

    • בהחלט. גם אם הנייה לא יקבל את קריאת ישראל לשלום

      אורי אבנרי, 29/05/06 12:12

      אז ישראל תהיה רשאית לפתוח במלחמה נגד הפלסטינים (וכידוע, כיבוש וגרוש הם חלק מהתוצאות) - והאשם העיקרי יהיה הנייה.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    פשוט לא נעים לכם לשמוע את האמת (ל''ת)

    משה, 29/05/06 10:32

    הגב לתגובה זו

    • צודק, לא נעים לשמוע על דולפינריום ומלון פארק (ל''ת)

      חיים, 29/05/06 11:08

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    תפיסת העולם של הערבים יהיה שלום בפלסטין גדולה עם זכות השיבה אליה

    עודד, 29/05/06 10:31

    אורי אבנרי אפשר מבוקר עד ערב לצעוק רוצים שלום אבל טוב גם להבין מה אומר החמאס ולמה הוא לא מוכן לעולם לותר על זכות השיבה לפלסטין גדולה וחזרה לדיר יאסין לזרנוגה ליאזור לסידני עלי לסקייה לשיך מונס ועוד ועוד זה המצב לטנגו צריך שניים

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מלון פארק,דולפינריום,מועדון הסטייג'

    אבמרי החמיץ, 29/05/06 10:23

    אנרי העיוור החמיץ כל פיגוע שהיה פה בשנים האחרונות.
    מלון פארק,דולפינריום,מועדון הסטייג'
    ומסרב בכל תוקף להכיר במציאות בה הוא חי.

    הגב לתגובה זו

    • החמיץ ? הוא לא החמיץ. הוא מתעלם.

      חמוץ, 29/05/06 12:53

      אי אפשר להמציא משנה סדורה כשלו מבלי להתעלם ממה שקורה סביב.
      הוא שמעיד היום בלית ברירה שעראפאת היה נוכל ודיבר בכפל לשון - מה שקרוי בלשון אנשים נורמליים : ''שקרן ומאחז עיניים'' הגן עליו בגופו.
      מה עוד נדרש כדי להבין שהאיש הזה נוסף להיותו חסר אחריות - הוא גם זדוני?

      הגב לתגובה זו

    • מלון פארק ודולפינריום זוהי התוצאה עליה מדבר אבנרי.

      דני ב., 29/05/06 13:38

      אל תנופפו עם פיגועי הטירור.
      לו העם שלנו היה במצב של כיבוש משפיל ומנווול במשך 38 שנים היינו עושים הכל על מנת להתקומם.
      אין אדם בר דעת שהיה נותן יד להשפלה המתמשכת כמו שאנו עושים לערביי השטחים מזה 38 שנים.
      לאלו ביננו שהתקוממו גד הבריטים קראנו לוחמי חופש והבריטים קראו להם טרוריסטים למרות שלא בחלו גם פגיעה באוכלוסיה אזרחית ופיצוצים בשווקים ובאוטובוסים, תשאלו את אנשי ברית הבריונים.
      בדיוק כמו שאנו קוראים לבני העוולה שמתפוצצים בקרבנו.

      הגב לתגובה זו

      • גם אני רוצה להיות לוחם חופש

        בני פ., 29/05/06 15:26

        ובתור התחלה הייתי מחסל את הבוגדים בדיוק כמו שעושים לוחמי חופש פלשתינים.
        אז במקומך הייתי נזהר בהשוואות האלה.

        הגב לתגובה זו

      • מי מנופף לך ? מה אתה קופץ ?

        ב דניאל, 29/05/06 15:56

        סיכלות אוילות וטפשות עם פתיל קצר.

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    מה לגבי תנועת שלום פלסטינית

    קורא, 29/05/06 10:18

    1. האם יש תנועת שלום פלסטינית ?
    2. האם יש תנועה חברתית אצל הפלסטינים שמגנה את הטרור ? שמבקרת את ממשלת החמאס ?
    שמבקרת את ההתנהלות הכלכלית ?
    שמבינה ללב ישראל שרוצה לשרוד ?
    3. האם מותר לדרוש מהממשלה של החמאס לנהוג באופן דמוקרטי ? לדרוש מהם שקיפות וגילוי מלא ?
    4. האם אתה תומך בפלסטין של אבו מאזן החלש והלוזר או בזו של ממשלת החמאס הטרוריסטית על פי דעת העולם החופשי וארה''ב ?
    5. האם אין מקום קודם כל לדרוש ממשלת החמאס לדאוג לרווחת הציבור שלה ? הרי הם לא יכניעו את ישראל בטרור - אם ישראל תרצה היא יכולה בשבוע של לוחמה להשמיד אותם כליל והיא לא עושה כן מטעם פוליטי - מדיני - הומניטרי - מוסרי.
    אולי שממשלת חמאס תדאג לרווחת הציבור שלה - בניית כלכלה, בניית סחר חוץ, ייצוב של מוסדות תרבות וחינוך ? ? ?

    אשמח לתשובה של מר אבנרי. נדמה לי שהשאלות מצדיקות תשובה.
    האם אורי אבנרי יענה ???

    הגב לתגובה זו

    • והנה התשובות

      עופר-נציג, 29/05/06 11:24

      1-כן יש אצל הפלשתינים תנועות שלום.
      2 כן אצל הפלשתינים יש תנועה חברתית שמגנה את הטרור!!!והם נוצרו מתוך פתח השם הראשון שאני זוכר חנן עשרבי למשל.....................
      (או איך שלא קוראים לה)והים הפתח
      הוא שמבקר את החמאס.
      3 רחיב יותר את השאלה!!!!באיזה עניינים?
      4 - לפעמים עדיף אבו-מאזן החלש!!!
      (אנחנו פיספסנו את ההזדמנות)
      ולפעמים עדיף את החמאס שנמנע כבר שנה וחצי לעשות פיגועים!!!!!!
      כי אצל חמאס מילה זו מילה!!!!
      לא כמו אצל פתח......................
      5-על השאלה הזאת קשה לענות לך!!!
      כי אתה צודק!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    שקר!שקר!שקר!שקר!שקר!שקר!

    אבא אבן, 29/05/06 09:55

    א.בבחירות דמוקרטיות למופת -שקר! עם חמושים מסתובבים ברחובות...זה לא דמוקרטיה.
    ב.אבל כמעט מהרגע הראשון הפרה ישראל את ההסכם-שקר!הרשות לא עצרה עד היום טרוריסט אחד.
    ג.מצור על הרצועה -שקר! היא פתוחה למצרים.
    ד.באותו רגע היסטורי יכולנו לעשות שלום עם הפלשתינים-שקר! ב19 ביוני ישראל העבירה הצעה לארצות ערב המכילה נסיגה כוללת למצב ערב המלחמה.
    ויש עוד הרבה שלא נדבר על הצעת ברק.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    הלוואי וזה היה נכון. (ל''ת)

    פנטזיה, 29/05/06 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    איך אתה לא מתבייש להטיף על הסכם עם עראפת?

    חיים, 29/05/06 09:48

    הרי ברור היום, עם הוכחות עד השמיים שעראפת מעולם לא היה מעוניין בהסכם שלום אלא רק עסק בהכנות למלחמת העצמאות הפלסטינית שכשלה - האינטיפאדה השניה.
    במבצע חומת מגן נתפסו המסמכים שהוכיחו שהוא זה שמימן כל פיגוע ופיגוע, הרבה לפני שהאיראנים והסורים נכנסו לתמונה ומעולם לא היה מסתפק במדינה פלסטינית בגבולות 67, אלא התעקש על זכות השיבה שהיא למעשה חיסול מדינת ישראל כמדינה יהודית.

    אם זה מה שישראל ''פיספסה'' במשך 58, אז טוב שכך.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    תגובה

    יוסף, 29/05/06 09:33

    למה נוותנים לאדם כזה במה?

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אולי תתעסק פעם עם העם שלנו

    yoni, 29/05/06 09:18

    כבר שנים שאתה לא מתבטא על המצב הפנים ארצי כל דבר הוא''הכיבוש''נו באמת אורי ...תתבגר!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • הכיבוש משחית אותנו-דברי ישעיהו לייבוביץ (ל''ת)

      יהודי חרדי, 29/05/06 10:24

      הגב לתגובה זו

      • איזה כיבוש? זה של 48 או זה של 1882 (ל''ת)

        אחד שיודע לשאול, 29/05/06 11:15

        הגב לתגובה זו

        • של יהושוע בן נון משנת 1300 לפהנ''ס

          סמולן, 29/05/06 22:59

          הפסיקו את הכיבוש הישראלי על ארץ כנען, החזירו אותה לבעליה החוקיים, יוחזר גולית הפלשתי לאלתר.

          הגב לתגובה זו

    • שיתעסק עם העם שלנו ? אללה יוסתור.

      זולפיקאר, 30/05/06 16:28

      שיתעסק עם העם שלו.
      שיעזוב את שלנו בשקט.
      פשגרב חולירע.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    בריאות וחיים איכותיים לאבנרי

    רוני, 29/05/06 09:07

    שנים רבות הוא אומר והעם והממשל הישראלי לא רצה לשמוע,
    ולאט לאט מדי הימין מבצע את מה שעד לפני זמן לא רב אסור היה להגיד אפילו בקול רם: שאנחנו עם כובש, המתייחס לבני אדם יותר גרוע מיחס לחיות ואחר כך מתפלאים שהם מתפוצצים בקרבנו.
    לצאת מהשטחים ואולי אפשר יהיה לצנן את הלהט בין ישראל ופלשתין ובין העולם המערבי למוסלמי בעולם כולו.
    בקיצור מתנחלים ובקרקעות לא לכם תארזו כי צריך לעוף מהשטחים הכבושים.
    לא התנחלתם בללבות של אף אחד, וצריך להפסיק עם ההרג של חפים מפשע בכל הצדדים

    הגב לתגובה זו

    • נכון . ושיתלוצץ עם רופאיו...

      ד''ר טיבי, 29/05/06 09:15

      ...למרות שחוש הומור אין לו.
      הוא מאד רציני ביחס לחשיבותו ולתרומתו למען השלום והצדק.

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע ! האשמה למצבנו היא בנו (ל''ת)

      אורי צודק, 29/05/06 10:25

      הגב לתגובה זו