• 61.

    למירב 54 יש לי הצעה יותר טובה...

    אבי22, 29/05/06 19:10

    למה שלא נתנתק מגבעתיים? או אולי אפילו מאנשים כמוך...גם ככה חוץ מלהפגין נגד גדר ההפרדה ולשלוח סיוע הומניטרי למרצחים הפלשתינים אתם לא מועילים לנו בכלום.
    נו אז מה דעתך? משום מה יש לי הרגשה שתוכנית ההתנתקות שלי תהיה יותר פופולרית משלך שמלאנית הזויה שכמותך...

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הפשע משתוללת בארץ!! והעיתנאים מחפשים דם בצפון!!!!! (ל''ת)

    יעקב, 28/05/06 19:04

    הגב לתגובה זו

    • ''פשע משתוללת'' ממש אי אפשר לעצור את הפשע השובבה הזאת... (ל''ת)

      משתולל, 28/05/06 21:38

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    טוב מאוד עמיר

    תומר, 28/05/06 18:52

    עמיר פרץ שר הביטחון עושה עבודה טובה מאוד, אז אל תזיינו בשכל יאשכנזים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    וואיי

    סימה, 28/05/06 18:44

    אני מאחד הישובים בגבול!

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אתם לא יודעים בכלל

    חיילת, 28/05/06 18:36

    על מה אתם מדברים.. אף אחד מכם לא יודע מה באמת קורה בשטח
    ומי שאמר ש''החברה בקריה כבר הלכו הביתה''-
    אל תדבר אם אתה לא יודע-- תתפלא, הם דווקא לא הלכו ולא לזלזל בהם!!

    הגב לתגובה זו

    • ופקיה כמוך יודעת משהו חוץ מלערבב חלב וסוכר? (ל''ת)

      חיים, 28/05/06 23:58

      הגב לתגובה זו

      • לא צריך לרדת לכזאת רמה נמוכה של דיבור..

        חיילת, 29/05/06 19:13

        אני אמנם לא מכירה את המדיניות של המדינה בשנים האחרונות אבל אני יכולה להבטיח לך, בתור מישהי שעוסקת בתפקיד מודיעין מובחר (תתפלא.. אני דווקא לא פקידה!) שאני מכירה את התגובות של הצבא מקרוב..
        במקום לזלזל בי אני חושבת שהמעט שאתה יכול לעשות זה להעריך את העבודה היומיומית שאני עושה כדי להגן על המדינה שלנו.. אפילו אם אני לא טוחנת שמירות בשטח כמו דפ''רניקית

        הגב לתגובה זו

  • 56.

    יש לי פתרון למצב

    אופיר, 28/05/06 18:31

    חייבים לאיים עליהם. אבל ממש ממש איומים מפחידים. כמו אלו שפיזר ברק כשהבריח את צה''ל מלבנון, או אולי אפילו כמו אלו שפיזר שרון כשהבריח את צה''ל מגוש קטיף.
    חייבים ללמד את פרץ לאיים, רק כך יבוא שקט. רק את השפה הזו הם מבינים.
    אם פרץ עדיין לא למד לאיים מספיק מפחיד, צריך לקרוא למופז כי הוא אלוף הארץ באיומים, והוא כבר ילמד את פרץ הטירון הביטחוני הזה, איך מאיימים כמו שצריך.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הפגיזו.ביג דיל.מי מת?!אחד נפצע.

    מה כבר קרה?!, 28/05/06 18:30

    הוא יתגבר על זה.אל תתלהמו.אל תהיו קיצונים.בואו ננסה גם את הדרך השניה.נסינו כבר הכל.נכון רצחו לנו למעלה מ1400 אנשים.זה לא סוף העולם.רב האוכלוסיה עדיין חי.אפילו לא פצוע.מי שקשה לו שיצאלחופשה,לחו''ל.עד יעבור זעם.נכון,אחרי זה יגיע זעם נוסף.אז שוב עוסים פסק זמן ויוצאים לחופשה.כבר אין לאן לצאת.חוץ מזה מה כבר קרה ?!הפציצו בתל אביב ?!בנתניה?! בחדרה?!בירושלים?! בחיפה?!בקרית שמונה?! בשדרות?! באשקלון?! קיבוצי עוטף עזה?! לא.בסך הכל נקודה פיצפונת בקצה העולם,למעלה מנרה.מישהו שמע בכלל על המקום הזה?! בסדר,גם במירון הפגיזו.חסרים לנו הרים.נקים אנטנות על הר אחר.לעשות מזה ענין.הנה ,תשאלו אפילו את פרץ שר ה........... (לא זוכר מה זו המילה.כי מזמן לא היה דבר כזה.) או תשאלו את הרמטכ''ל תן חלוש זה שמיילל ולא עושה הרבה.כי לא צריך לעשות.שבו בשקט עד יעבור זעם.ידו הארוכה של צה''ל....אנחנו נבחר את הזמן והמקום..... ישראל תדע מתי להגיב....אנחנו......אוי,נפצעתי מה זה?! אי,אי,אי,סכין קומנדו בגב.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    להתנתק ומייד.

    מירב, 28/05/06 18:26

    אין טעם להשאר באיזור שמופצץ כל שני וחמישי. ממילא ניסוג משם לאחר חיילים רבים מתים ואזרחים פגועים בנפש ובגוף.
    להתנתק עכשיו מיישובי צפון.

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    תגובות תמוהות

    אב י, 28/05/06 18:22

    ראיתי לפני שעה קלה את פואד בטלויזיה מסביר כמה שהצפון הוא האזור הכי מבוקר ופורח מתיירות, לכן חייבים להשקיט את האזור ולגמור עם זה מהר.
    זאת תגובה של איש צבא ,שר בטחון לשעבר??
    ציפיתי לשמוע שאנחנו נחסל את המחבלים, שאנחנו נפגע בהם עד חרמה, שאנחנו לא נסכים לשהיית תושבינו במקלטים!
    נראה.. כאילו אנחנו חוששים ממישהו? כאילו ..חלילה וחס לא להכעיס את החיזבאללה..את הלבנונים.. או את מי לעזאזל ?ממי אנחנו פוחדים ? נחזיק תושבים כבני ערובה בידי כמה מחבלים עם קטיושות ??

    לא יאומן ..ולא מובן...מה קורה לממשלה הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    לפנות את כל שטח ישראל ומהר!!! (ל''ת)

    שמאלני, 28/05/06 18:22

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    התכנסות לחוף יפו ולברוח בשחיה (ל''ת)

    שמאלמרד, 28/05/06 18:19

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    משמיע יללות בלילה וטורף אפרוחים?

    מי אני?נחשו., 28/05/06 18:18

    נכון,צדקתם.אני הרמטכ''ל וקוראים לי מהיום:תן חלוש.כי אני כבר לא מתפקד.אני יכול לילל ולגרש אנשים מבתיהם.כמובן, בפקודה.אבל היום קולי נחלש ויללותי רפות.אז מאיפה יהיה לי כח לרדוף אחרי חיזבאליסטים צעירים שמתחבאים בהרים

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ל-37 : אין ערך בטחוני לתל אביב

    חוצפה, 28/05/06 18:17

    אני בעד לפנות אותה. לא מוכן שהבן שלי ייהרג בשביל אדיוטים כמו נמרוד.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    ישובי הצפון

    לאה, 28/05/06 18:15

    לפנות גם את ישובי הצפון ! אין לנו צורך בהם.... בדרך לפנות את אזור הגליל, השרון, השומרון, הערבה...הרי יהודה... את תל אביב וירושלים. מקומנו פשוט ב... ים !!!

    הגב לתגובה זו

    • ישובים מיותרים

      אני, 28/05/06 18:24

      צודקת ! כולם מיותרים !

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    ההזדמנות להוריד שמיכות הפצצה על כל (ל''ת)

    מתקן אויב, 28/05/06 18:10

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מה עם תכניות מגרה ?

    יעקב, 28/05/06 18:05

    החברה בקריה הלכו הביתה.
    מדובר במלחמת כפתורים שישראל לא בררה עדיין את טיבה.
    אין מקום להסלמה הדרגתית.
    יש להשתמש בכל הכח במינימום זמן.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    צריך למנות את נסראללה לשר ביטחון, ואז הוא היה מראה לחיזבאללה (ל''ת)

    מאיפה משתין הדג, 28/05/06 17:55

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    להפציץ את ''איזורי השיגור'' . יש הרבה הרים וגבעות בלבנון (ל''ת)

    חיים, 28/05/06 17:39

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    שר הבטחון הדגול,תן להם בשיניים. (ל''ת)

    אלברטו,אחיך, 28/05/06 17:38

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    היציאה לא היתה מסודרת וללא הסכם.

    מוטי, 28/05/06 17:35

    אם צהל היה יוצא מלבונון בצורה מסודרת ולא ''פחזנית'' החיזבהלה לא היו מתעוררים מדי פעם להפגיז את הצפון. הם הבינו שהביסו אותנו מלבנון. לכן הם מעיזים להתגרות מדי פעם . אסור לנו להשאיר את היוזמה בידיהם. מעכשיו יש לנצל את ההזדמנות .. לתקוף אותם ארטילרית ומטוסים עד שישבו ויחתמו על הסכם. נ

    הגב לתגובה זו

    • למוטי

      מוטי אטלנטה, 28/05/06 18:11

      כן זה טוב,שימשיכו לחשוב שהביסו את צה''ל,זה טוב למורל שלהם.
      עד רגע האמת שיבוא ללא צל של ספק.בו תפקחנה עיניהם או שיותר נכון לאמר תסגרנה!

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    למחוץ להם את הצורה ומהר ככל שניתן!

    ''חילופי'' אש???, 28/05/06 17:33

    ''חילופי'' אש???
    מול עדר חיות
    למחוץ להם את הצורה ומהר ככל שניתן!
    בנחישות וללא רגישות

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    נראה שחיזבאללה תופס אותנו מהביצים.

    שולץ, 28/05/06 17:32

    אחרת לא מובנת התגובה
    המביישת . הכי גרוע - היא פוגעת
    בכושר ההרתעה שלנו .

    הגב לתגובה זו

    • לשולץ

      מוטי אטלנטה, 28/05/06 18:14

      כושר הרתעה?מה? אתה חושב שאתה נמצא על ספת הפסיכיאטר?!
      הם מתעסקים עם צה''ל ולפיכך דינם
      נפסק.עם כושר הרתעה או בלעדיו ,הם ימצאו עצמם מעבר לליטני או באדמה.-וזו האמת!

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    כמה פושעי חיזבאללה נהרגו היום ?

    נעמן שפוי, 28/05/06 17:30

    כמה פושעי חיזבאללה נהרגו היום ?
    לפי המספר נדע מתי יבוא שקט לגבול הצפון.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    ממשלת החובבנים מזמינה תוקפנות (ל''ת)

    כתום, 28/05/06 17:20

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אין ערך בטחוני ליישובי הצפון

    נמרוד, 28/05/06 17:19

    הקטיושות הן הוכחה נוספת שאין כל ערך בטחוני ליישובי הצפון.

    חבל שנפנה אותם רק אחרי הרבה הרוגים (כמו שקרה בגוש-קטיף). עדיף עכשיו.

    אני לא מוכן שהבן שלי יהרג עבור איזה מושב שאני אפילו לא מכיר את שמו.

    (אגב, בפסח טיילתי שם, מי שעובד במטעים הם בעיקר התאילנדים).

    הגב לתגובה זו

    • איך אתה לא מתבייש??

      ליטל, 28/05/06 18:12

      גרים שם בני אדם, אי אפשר להזיז אותם כאילו הם אוויר!!
      אז מה אם כבר אין ערך בטחוני ליישובים האלה? הם הוקמו על ידי ממשלות ישראל, ואסור לפגוע באזרחי ישראל שגרים בהם.
      ובאשר לתביעות חיזבאללה, צריך לשבת איתם ולדון ולהגיע להסדרים. תוקפנות רק גוררת עוד תוקפנות, ולכן התגובה הזאת של הצבא היא בעיני טפשית ולא מועילה. היה צריך לדבר איתם במקום לירות כמו אינפנטילים.

      הגב לתגובה זו

      • בהתחלה חשבתי שאת סתם טיפשה

        מרקוס, 28/05/06 18:32

        אבל התברר שאת לא סתם טיפשה - את שמאלנית.
        נדמה לי שרק מפגר לא היה מבין שתגובה של נמרוד נכתבה באירוניה.

        הגב לתגובה זו

    • נמרוד יקירי, מה דעתך שנפנה גם את ת''א וירושליים וחיפה ויפו

      ציוני גאה, 28/05/06 18:55

      ופתח תקווה ורעננה והרצליה וסביון! אין גם להם כל ערך אסטרטגי! במקום נוכל אולי לחיות בים או לעשות טרנספר לאיראן למשל!!!

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    מדוע ביירות אינה בוערת ? (ל''ת)

    תוהה, 28/05/06 17:18

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    מדינה מנוקנקת שחיה על זמן שאול.

    מי אנחנו?, 28/05/06 17:16

    כששרתתי בצפון נפפחו אותנו תמיד עם הספור על הבסיס במירון.סודי.יו כמה סודי! גבוה גבוה!חולש על כל הסביבה.והוא היה עוד לפני העיניים של המדינה,החרמון.והנה מכניסים לנו מכל הכיוונים:הר מירון האגדי מופגז.ואין תגובה רצינית!!!
    ילדה בת 9 נאנסת ונחנקת בבית שמש על ידי פועל ערבי שבא להתפרנס אצלנו,ולישון אצלנו,ולאכול בארצנו,וגם לאנוס ולרצוח את בנותינו.ואין תגובה!!! התקשרת יוצאת ידי חובה בתיאורים החולניים ובהשערות שזה כנראה על רקע לאומני ,והאנס והרצח היה אכזרי,והמשטרה כנראה תמליץ להעמידו לדין.כנראה.תמליץ.
    חולינו גוועים לא מרעב(זה בפינות אחרות)אלא מסרטן.ואולמרט עושה שריר נגד האוצר,מקבל כותרת:יש מצאו באיזו פינה כסף לחולים .לאחר יומיים ,הוא חוזר בו.והוא ממשיך לטייל ולנחול נצחונות אדירים:הוא נפגש עם הסנאט!!!הוא יפגש עם מובארכ.אנחנו ממש לא יכולים לעכל את גודל הנצחונות הכבירים האלה.

    הגב לתגובה זו

    • כשיהודים שונאים את המדינה והעיתונאים כאן

      ציוני גאה, 28/05/06 19:00

      מעדיפים את טובת האויבים על אזרחיה, אתה מצפה שלנבחרי הציבור יהיה אכפת?

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    ממש כמה ''מפתיע '' - תוצאה ברורה אחרי רצח פעיל ההתנגדות בצידון

    נועמי, 28/05/06 17:16

    אכן כמה ''מפתיע '' !!! . ולמה ציפתה ישראל אחרי ההתנקשות בחייו של פעיל ההתנגדות הלשתינית ביום ששי בצידון ? שהתגובה הפלשתינית תהיה מטר פרחים ?

    הגב לתגובה זו

    • מפלצת ליבראלית

      א, 28/05/06 18:01

      להיות ליבראלי זו מחלה ואין תרופה.

      הגב לתגובה זו

    • לנועמי פורטוגל

      מוטי אטלנטה, 28/05/06 18:08

      באמת חבל שישראל לא עשתה זאת.
      אבל גם אני מאמין כמוך שתמיד יש לישראל מקום לשיפור.

      הגב לתגובה זו

    • את חולה בראש, אין לי דרך אחרת לנסות להסביר אנשים כמוך!!! (ל''ת)

      ציוני גאה, 28/05/06 19:02

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא להפריע לשר השביתחון

    גדש, 28/05/06 17:15

    הוא עסוק בנהימות למיקרופון וטלויזיה. ובעצם עדיף ככה. ''מר שר הבטחון, צריך להפציץ בלבנון...''. ''הלו, איתן כאן זה אני עמיר !, תבוא פה מהר. תסביר לי בצד מה הם אומרים. הם בטח רוצים לסדר אותי, כי הם מושחטים...''.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    ליתשומת לב החיילים !

    יצחק, 28/05/06 17:10

    במסווה ההפגזות אנשי חיזבאללה מנסים כל הזמן לחטוף חיילים הישמרו לנפשותכם !

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כל הכח,העוצמה...והאש של צ.ה.ל..בלון נפוח

    פטריוT, 28/05/06 17:09

    צ.ה.ל מפגיז,מסוקי תקיפה,מטוסי קרב...עולים לנו מיליארדים בשנה...וכלום..בלון נפוח....נפיחה מסריחה .
    הצבא האדיר הזה ,אינו מסוגל למחוק איום מכנופייה שנקראת חיזבאללה,אני מתבייש בישראל,ובצבא הפחדן והעלוב שלה..
    או שמא...בראש הממשלה הסמרטוטי,ושר הבטחון הבכיין...לכו תלמדו מארה''ב מה זאת גאווה לאומית ,וכבוד לאומי.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    ראו הוזהרתם !

    יצחק, 28/05/06 17:07

    ליתשומת לב כל החיילים . בהסוואה של ההפגזות חיזבאללה מנסה כל הזמן לחטוף חיילים היו דרוכים !

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    יכולנו למנוע את הירי הזה

    גנרל קוקוריקו, 28/05/06 17:06

    אם צה''ל היה יורה על מרחבי שיגור ריקים בלבנון כמו שהוא עושה בעזה, החיזבאלה היו משתינים במכנסיים מרוב פחד ולא היו יורים על הצפון.

    הגב לתגובה זו

    • מה שעובד בעזה

      אופיר, 28/05/06 18:17

      בטוח שיעבוד גם בלבנון.
      לחילופין הייתי מציע לפרץ לאיים, ואם הוא עדיין לא יודע איך בדיוק עושים את זה, אפשר לקרוא למופז, שכבר התמחה בסוג הזה של המלחמה, והיה בעברו המאיים הראשי והקבוע של מדינת ישראל (הוא עכשיו כשיר- אחרי כמה שבועות שהפה שלו נח מאיומים).

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אתם זוכרים ''אם הם יעיזו....

    חגי, 28/05/06 17:06

    אנחנו ניכנס בהם''? כשנצא מלבנון אם הם ירו כדור אחד ניכנס באימא שלהם ועוד כל מיני הצהרות מפוצצות וקווים אדומים ועליות מדרגה.
    הצבא הפך הכלי הפרטי של פוליטיקאים מסריחים שהשיקול העליון שלהם הוא מה יקרה לעשירים בבורסה ולא לחיי אדם. בטח לא של יהודים

    הגב לתגובה זו

    • לחגי

      מוטי אטלנטה, 28/05/06 17:51

      כן זוכרים,וכשנסייר לאורך נהר הליטאני ליד גדר שש הקונצרטינות שתוקם,ונשב בהתנחלויות שתוקמנה ע''י ישראלים בשיתוף עם אנשי צבא דרום לבנון שגלו מאדמתם.-תזכיר לי זאת!.
      -אין עוד מלבדו!

      הגב לתגובה זו

    • חגגגי????? (ל''ת)

      אבי, 28/05/06 17:52

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    יש פצועים ישראלים (ל''ת)

    דוד, 28/05/06 16:59

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אין כאן תקשורת

    מנחם הורוביץ, 28/05/06 16:52

    איזה ז האינטרנט האלחוטי לא עובד במקלט, מי יעדכן אותי עכשיו?
    בעד הצעת חוק חדשה ''חיבור לכל מקלט''
    את החיבור תממן הממשלה, את החיבור לחיבור יממן כרגיל מר תושב, את המחשב לכל מקלט יקחו מכספי התרומות לתרופות לחולים סופניים

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    אולמרצ סכנה ברורה ומידית לישראל (ל''ת)

    בנגי, 28/05/06 16:49

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    איפה אירגון ארבע אימהות ? (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 28/05/06 16:47

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אולמרט ופרץ צמד שיגרה את המחבלים להתגרויות

    שי, 28/05/06 16:47

    מחדלי האישים הללו רק צרות צפוי

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לכל המתחרטים על היציאה מלבנון

    גלילת, 28/05/06 16:45

    דבר ראשון בטח רובכם הגדול ילדים שינקו חלב במקרה הטוב בתקופה בה שהינו בבוץ הנורא הזה
    דבר שני בטח רובכם הגדול לא תושביי האזור אז כמי שגרה בצמוד לגבול הלבנוני אני רוצה להזכיר לכם שהיה גרוע פי אלף לפניי שיצאנו מהסיוט הזה ורק תעשו חשבון פשוט ותגלו שבשבו ממוצע בלבנון נהרגו יותר חיילים מאשר בכל השנים מאז היציאה!!!

    הגב לתגובה זו

    • לגלילת

      מוטי אטלנטה, 28/05/06 17:35

      לכי תעשי תעמולת אויב במקום אחר.
      את לא מבינה שעדיף לתקוף את אלו שיורים על יישובינו קטיושות?!-לא צריך לגמור אוניברסיטה בשביל זה.
      אז מה את מקשקשת.?!
      אז אנו נגיע לליטני שנית,אבל הפעם אוכלוסיה אזרחית , לא תסתובב לנו בין הרגלים הם יהיו בצפון מאחרי גדר קונצרטינות שנקים על הליטאני.
      ואחרי זה נקים התנחלויות חדשות
      בארצנו עד הליטני.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    זה מה שקרה כשברחנו מלבנון, זה מה שקרה כשברחנו מעזה וזה גם מה שיקרה

    צבי, 28/05/06 16:44

    אם נברח מיהודה ושומרון, בירושלים תל אביב וכל ערי החוף יחטפו מרגמות וצלפים

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    חיל האויר מגן על עצמו ומה עם שדירות (ל''ת)

    מיקי, 28/05/06 16:42

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שר ביטחון = נמר מסמרטוט

    שושה, 28/05/06 16:40

    הזניקו מטוסי חיל האויר וביזבזו טילים ותחמושת יקרה בכדי...לירות על גבעות טרשים ובמקרה גם לפגוע באיזה ברנש שבמקרה עמד במקום!..פרץ אתה נמצא במקום הלא נכון בזמן הלא נכון!. אין לך חוט שדרה וחסרים לך ביצים!. החיזבללה וארגוני הפלשתינים היו נותנים לחיל האויר כבוד רב יותר לו היה עורך הפצצות כבדות בהם היו נהרגים מה שיותר אנשים. עין תחת עין ושן תחת שן!. זה הקרדו של המזרח התיכון כדאי לך לזכור זאת!.

    הגב לתגובה זו

    • לא הייתי מהמר על זה.

      מוטי אטלנטה, 28/05/06 17:44

      אל תשכח שהוא אחראי על צה''ל,ולא על איזה ארגון מחבלים שעומד להעלם מדרום לבנון בימים הקרובים,לאחר כניסת צה''ל.
      -אז נחכה?!
      וצה''ל ישב על נהר הליטאני ושלא יהיה לכם כל ספק בנושא -זה רק עניין של עיתוי מתאים להוציא ההחלטה המתחייבת מן הכוח אל הפועל.
      אבל הפעם לשם שינוי האוכלוסיה האזרחית תהייה מעבר לליטאני ,ומתנחלים ישראלים יחד עם צבא דרום לבנון שגלה מאדמתו ישובו לגבולם!

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    תגובה בבירות היא מחויבת המציאות

    ראובן, 28/05/06 16:37

    הם חייבים להבין שהם משחקים באש.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מלחמה עם אירן קרבה ובאה תקנו דולרים ותכינו מיקלטים (ל''ת)

    צבי, 28/05/06 16:34

    הגב לתגובה זו

    • לא הייתי מהמר על המטבע הירקרק (ל''ת)

      ציוני גאה, 28/05/06 19:13

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    זאת -התגובה - שאוכלוסית הצפון יורדת

    יחיאל, 28/05/06 16:31

    למקלטים ?!
    זה שקט שהובטח על-ידי ברק-פינוקיו ?
    על-ידי ארבע האימהות?
    זה מיזרח תיכון חדש ? למה כוווולם שותקים ?!
    מי ייתן את הדין ???

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    פוצצו כבר את נאסאראללה  (ל''ת)

    בושיקי, 28/05/06 16:29

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לא לוותר!

    מוטי אטלנטה, 28/05/06 16:20

    לזרוק כרוזים בדרום לבנון הקוראים לתושבים להתפנות עד מעבר לליטני תוך 24 שעות,להכניס שריון חרמ''ש
    הנדסה בסיוע מסוקי-קרב ומטוסים.
    לבער את כל קיני המחבלים בין גבולינו לנהר זה.
    הם רוצים לשבש את החיים של תושבי הצפון,אז שבש אתה את חייהם.
    לא לוותר!
    נוע נוע סוף.

    הגב לתגובה זו

    • מוטי מאטלנטה

      אסף, 28/05/06 18:19

      בלי קשר לתוכן תגובתך ואם אני מסכים לעמדותיך הפוליטיות או לא

      נראה לי שקצת הגזמתה, לשבת באטלנטה ולייעץ לנו עצות בעלות אופי צבאי

      בוא תחזור לארץ תהיה מרדכי מקרית שמונה ואז ורק אז תהיה לך זכות להציע הצעות

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    חיל האויר מגן על עצמו לא על שדרות (ל''ת)

    חכמולוג, 28/05/06 16:13

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    פרץ יש להגיב בעוצמה רבה...לא בהושטת יד לשלום...

    שני, 28/05/06 16:09

    ''לא ניתן להתעלם מהשחיקה ביכולת ההרתעה של ישראל, אחרת לא ניתן להסביר פגיעה במקום אסטרטגי כמו יחידת הבקרה'' . פרץ צריך להפסיק את ההתרפסות לאוייב...פינוי יהודים מקיבוצים בצפון לא יפתור את הבעיה...

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    עד מתי נבליג

    משה, 28/05/06 16:04

    כל פעם שיש פעילות שכזו בצפון אנחנו שומעים ''ממשלת ישראל/צהל
    רואים בממשלת לבנון אחראית'' והשאלה שלי הינה עד מתי נחזור על הפיתגם הנדוש הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    איפה ''מכה מוחצת של צה''ל'' ? - בעוד

    צחי, 28/05/06 16:04

    אנו מפציצים שטחים ריקים הם הכניסו את תושבי הצפון למקלטים ויש כבר פצוע קשה. מורשת של מי זה - לעשות במכנסיים ?

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    צ.ה.ל - צבא הארנבות הישראלי

    Joe Anaaref, 28/05/06 16:02

    יש גבול לרמת הארנביזציה של צבא הארנבות הישראלי.
    ברור הצד האגרסיבי וברור מי החזקפה.
    לא ברור כלל איך היוצרות נהפכו ואוסף קטן של דרקרים מהצד הלבנוני מצליח לנהל פה את סדר היום.
    מה זה חילופי אש?
    צבא סדיר מנהל חילופי אש עם גרילה?! השתגעתם?!
    תפגעו להם בעורק הראשי.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה ומילה (ל''ת)

      לקרוא את התגובה, 28/05/06 17:37

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    כל הזכויות שמורות לברק .

    קני, 28/05/06 15:55

    ולארבע אמהות.
    ''יש גבול '' ו ''גוש צף'' סתם עושים רוח. הם לא עשו כלום להחלשת ישראל ולישיבת החיזבללה על הגבול.
    רצו , אבל לא יצא.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    מה עם החץ ? (ל''ת)

    גבי, 28/05/06 15:53

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מצפה עדי. וזה בסיס. (ל''ת)

    d ilan-the one, 28/05/06 15:53

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    תוצאה של אלימות ישראלית רבת שנים

    נעמה, 28/05/06 15:51

    בואו ונדבר בדרכי שלום , ולא נגרר לאותה אלימות מוכרת ואכזרית.

    הגב לתגובה זו

    • תוצאה של התעלמות ישראלית, לא של אלימות ישראלית

      מיXתפוזים, 28/05/06 16:59

      אין כזה דבר שלום חד-צדדי
      כשרק צד אחד רוצה, זה נקרא אונס

      הגב לתגובה זו

    • מפלצת ליברלית

      א, 28/05/06 17:00

      ליברלים זו מחלה

      הגב לתגובה זו

    • עם ישקראל מצפה שתייצגי אותו בנסיעה לחיזבאללה (ל''ת)

      שייח' טננבאום, 28/05/06 17:03

      הגב לתגובה זו

    • לנעמה

      איריס, 28/05/06 17:09

      הלוואי ותאלצי לשבת במקלט ולהרגיש את התענוג.
      כל אדם נורמלי שנחשב לתושב ואזרח הארץ מחויב לחזק את ידי צהל ולנאמנות למדינת ישראל.
      נמאס מכל הפלצנות והבוגדנות במדינה.
      נמאס ממכם אכולי שנאה עצמית.
      יש בכם אשמה לא מעטה ברפיון ידיו של צהל, ובמדניותהבלתי אפשרית
      בעשור האחרון , שרק גרמו להסלמה.
      ככל שנתנו וויתרנו , ככל שחתרנו לשלום, קיבלנו יותר אש ותופת בפנים.

      הגב לתגובה זו

    • התגובה שלך מעידה על תוצאה של שטיפת מוח סמאלנית רבת שנים

      יוסק''ה, 28/05/06 17:13

      על מה בדיוק לדבר? לא הבנתי צהל כבר יצא מלבנון?
      אז על מה בדיוק לדבר??????????????

      להפגיז -מיד
      ממשלת לבנון אחראית.
      להפציץ בכל הכח-ופחות לחשוב.

      הגב לתגובה זו

    • חיחיחי... (ל''ת)

      ח, 28/05/06 17:15

      הגב לתגובה זו

    • שמאלנית

      גדי, 28/05/06 17:25

      אין גבול לתמימות???
      את לא רואה מה קורה בעולם?

      כל מדינות המערב מותקפות בגלי טרור ומלחמה המבוססים על קנאות ערבית ודתית איסלאמית. זה קשור למה שאנו מייצגים, לא מה שעשינו.

      לפעמים המערב אינו אשם.

      תתעוררי.

      הגב לתגובה זו

    • כל כך טפשי שאין כחו להגיב ל''נעמה''

      מ''רמת השרון'', 28/05/06 18:13

      מגיבים יקרים ,היא לא משלנו והמבין יבין.

      הגב לתגובה זו

    • שמאלנית.... (ל''ת)

      עמית, 28/05/06 18:53

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    ככה זה שצבא פחדן רק מגיב לפעילות חיזבללה (ל''ת)

    במקום לייזום, 28/05/06 15:49

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לצה''ל - תיזהרו לא לפגוע בנועם חומסקי. (ל''ת)

    צימרמן, 28/05/06 15:45

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    זה הזמן

    תושב הצפון, 28/05/06 15:41

    זה הזמן והעילה למחוק את כל מערכת המודיעין והביצורים שחיזבאללה בנה על גבול הצפון.

    אבל הי כבר ארבע אחרי הצהורים וכל פקידוני הקריה צריכים ללכת הביתה ןלבלות היום בערב, אז מחר נחליט אולי מחר, בינתים תושבי הצפון והחילים הקרביים תרדו למקלטים עד הבוקר.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לצהל תפסיקו לחפש אחראים פגעו בחיזבאללה עד חורמה

    ש.לוין, 28/05/06 15:38

    על צהל להדליק את כל הגיזרה ובאחת להפגיז ולפגוע בחיזבאללה בקצב רצחני. על צהל לפגוע בתשתיות ובכל מה שיכול לגרום ללבנונים סבל רב ונזק כספי רב. אולי כך הם יבינו. אסור להפסיק ואסור להבליג. נגמר הסיפור הזה שצהל מבליג.

    הגב לתגובה זו