• 89.

    בסה''כ מכוונים להם ע''י הדיווחים את הטילים. (ל''ת)

    תרגולת ישנה, 29/05/06 18:47

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    התסריט הקבוע...

    עידו, 28/05/06 17:31

    ''זו עלית מדרגה''..
    ''תגובה חריפה''..


    אבל תכלס לא עושים כלום ואם עושים אז זה לא רציני

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    הכל שקר של הימנים

    ג'וקר, 28/05/06 14:25

    כל אחד יודע שמאז הבריחה מלבנון יש שקט בגבול הצפון.
    אז אל תבלבלו את השמאלנים עם העובדות.

    הגב לתגובה זו

    • דבר במספרים, ג'וקר, דבר במספרים

      אפרת רגב, 28/05/06 15:21

      למה שלא תסתכל נתונים? מספרית, מאז הנסיגה מלבנון, יש פחות קטיושות והרבה פחות הרוגים.
      קל לצחוק על ''שקט בצפון'', אבל, מה לעשות - זה המצב לפי הנתונים.

      הגב לתגובה זו

      • יש שקט רק כשהם רוצים

        ג'וקר, 28/05/06 18:07

        ירצו ירו, לא ירצו לא ירו.
        אם הרוב מוכן לתת לערבים להחליט אם יהיה שקט או לא - אז כנראה שמשהו דפוק אצלי.

        הגב לתגובה זו

  • 86.

    מתי נבין שהתגובה הרופסת שלנו בעזה מזמינה המשך ירי הקטיושות. (ל''ת)

    אלי, 28/05/06 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    בסה''כ הסבירו לנו שוב אחת מתוצאות הבריחה

    א. טום, 28/05/06 13:53

    אפשר לכבס , אבל זה לא באמת יורד בכביסה, התמוטטנו,קרסנו,ברחנו ואנחנו משקשקים ומשותקים ולתהליכים כאלה יש דינמיקה. אמרתי לכם ואני שוב אומר לכם.

    הגב לתגובה זו

    • אל תבלבל אותם עם המציאות העיקר שהסוכן שמאלמרד (ל''ת)

      מתקבל בכבוד, 28/05/06 15:17

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    כל הכבוד ל 19 (ל''ת)

    נתן, 28/05/06 13:43

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    מישהו כתב

    פקק תנועה, 28/05/06 13:38

    שצריך להפגיז שטחים רקים .אתה צודק מכון שבצורה זו כספי הציבור מיתבזבזים .וכך יש סיבה לממשלת ישראל להיתלונן על מצב כלכלי גרוע.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    הקטיושות בדרך לגוש דן. בעזרת אולמרט.

    מיכל, 28/05/06 12:34

    לנגב הן כבר הגיעו הודות לתכנית ה''התנתקות''. ה''התכנסות'' תביא אותן לשאר חלקי המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • כבר אמרנו - שמאלה זה רק לים ! (ל''ת)

      כהנא צדק, 28/05/06 14:15

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    להפגיז שטחים פתוחים-זה הפתרון (ל''ת)

    ז, 28/05/06 11:31

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    תודה לברק , ולארבע אימהות.

    יושקו, 28/05/06 11:21

    תודה לכם.

    הגב לתגובה זו

    • באמת תודה, בלי ציניות

      ארנון, 28/05/06 11:36

      האיש היה הטוב מראשי הממשלה והיציאה מלבנון היתה מבריקה ראויה והכי חשוב-אמיצה

      הגב לתגובה זו

      • באמת תודה , ארנון , אישי הטוב.

        חזיז ורעם, 28/05/06 12:14

        ברק - הטוב בראשי הממשלה.
        היציאה מלבנון - מבריקה.
        הכי חשוב - הנסיגה והפקרת צד''ל היתה אמיצה.
        ועוד יותר חשוב , ארנון - בקש עזרה.
        באומץ.

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    ידיעה חדשה

    בן 17 וחצי, 28/05/06 11:18

    ''חיל האוויר תקף יעדים של החזית העממית בדרום לבנון''

    ''בתגובה לירי הקטיושות הבוקר, אישר הדרג המדיני תקיפה של חיל האוויר בדרום לבנון. לפני זמן קצר, תקף חיל האוויר כמה יעדים של החזית העממית בדרום לבנוו, בראשות אחמד ג'יבריל. עד כה לא דווח על נפגעים''

    לדעתי יעדים בדרום לבנון זה כמה דיונות שהמקסימום שצה''ל עושה שם זה רוח ומעיף חול על העיניים של חיזבאללה... מקסימום אחרי זה הם ילכו לרופא ויצן להם טיפות עיניים...

    הגב לתגובה זו

    • אמנם אין דיונות שם

      בן, 29/05/06 14:36

      אבל אני גם מאמין שההפגזות לא ממש פגעו במשהו.

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    הסוכנים שמאלמרט וויסגלס מחכים להוראות (ל''ת)

    מוושינגטון, 28/05/06 11:17

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    אין ברירה. למען שלום בר-קימא ,יש לסגת (ל''ת)

    לכיוון תל-אביב, 28/05/06 11:16

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    צהל מפרשן את החיזבללה במקום להגן

    על עם ישראל, 28/05/06 11:14

    ''לאור הסיכולים של צה''ל, נראה הדבר כהוצאת קיטור ותו לאו. הטווחים אליהם שוגרו הקטיושות לא היו חדשים, ולא מדובר בכל שיפור ביכולות האויב מהבחינה הזו, פרט לעובדה שהטילים כוונו לעבר בסיס צבאי''. הגורמים אמרו כי עד כה לא ברור מי אחראי למטח, אך בצה''ל מעריכים כי ''ידו של חיזבאללה מעורבת, היות ושום-דבר לא קורה בצד הלבנוני מבלי אישור של הארגון''.

    הגב לתגובה זו

    • איזה דאחקה אה?

      בן, 29/05/06 14:41

      גם עם הפגזים המיושנים שלהם הם מצליחים לשתק את העיניים של חיל האוויר... מעניין מה יקרה כשהם יואילו בטובם להשתמש בחדשים....

      החיזבאללה קורם עור וגידים לכדי הצבא הכי ורסטילי ומדוייק שקיים היום בעולם.

      dance like a butterfly
      sting like a bee

      פרציקו - הקדם תרופה למכה. דיפלומטית, צבאית, מודיעינית...לא משנה, העיקר הקדם!

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    צה'ל הרג 24 פלסטינים רק בחודש האחרון (ל''ת)

    רועי, 28/05/06 11:10

    הגב לתגובה זו

    • ואותך עוד לא תפסו ? (ל''ת)

      זרמיה, 28/05/06 15:42

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    מתכנסים לחוף יפו ומתחילים לשחות החוצה (ל''ת)

    הלאה הכיבוש, 28/05/06 11:10

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    כאילו שלא חזיתם את הירי לאחר שישראל חיסלה את ראש הג'יהאד בלבנון

    Yossi V, 28/05/06 11:09

    הגיזרה הצפונית לא מתחממת - ההתחממות הזו היא אינה תופעת טבע.
    את ההתחממות הזו כמו כל ההתחממויות לפניה יצרה ישראל כדי להגביר את המתיחות במזה''ת ובעולם כולו ולהמשיך במלאכת הכיבוש המהיר-זוחל אל תוך שטחים של מדינות שכנות.

    החיזבאללה מעולם לא ייצר מתיחויות החיזבאללה רק הגיב. לחיזבאללה אין עניין בישראל שאינה תוקפת או פולשת. כל אימת החיזבאללה והפיכתו לאירגון נאצי-היטלראי אינה אלא פרי ביאושים של מכונת התעמולה הישראלית המקדמת את שפיכות הדמים באזור.

    לא חובה להגיב

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    להתכנס לנהריה לברוח מהר ממנרה וראש הנקרה (ל''ת)

    הלאה הכיבוש, 28/05/06 11:07

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    לעמיר פרץ יש רישיון לחץ וקשת (ל''ת)

    רואה בצנצנת, 28/05/06 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    תודה לדן חלוץ, ביילין, אהוד ברק ו'ארבע אמהות'!

    יקנעמי, 28/05/06 11:00

    תודה לכם, מבזבזי מיסים עלובים שכמותכם, שדאגתם לנו, לעם הפשוט, ושמרתם על בטחוננו.
    אה! ותודה וארבע אמהות. ביום שיפעילו אפילו חייל אחד למלחמה חדשה בחיזבאללה אני בא להפגין מול הבתים שלכם!

    הגב לתגובה זו

    • ברק היה הגבר היחיד

      רמת ישי-מי, 28/05/06 16:34

      שעשה באומץ מה שביבי רצה לעשות ולא הניו לו ביצים

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    צהל, המילקי,,, הקרמבו,,, וקולה של אימא (ל''ת)

    דור המרגרינה, 28/05/06 10:52

    הגב לתגובה זו

    • 4אמהות 3שדרניות וברק 1 והרבה זבל כמוך! (ל''ת)

      איתן, 28/05/06 11:09

      הגב לתגובה זו

    • והכי מצחיק שהג''ובניקים נפגעו ! מחר יבואו כל האימהות ויבקשו להוציא..

      חה חה חה !, 28/05/06 11:16

      את הילדים המסכנים מהבסיס המסוכן !!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    טרם נשמעה תגובתן של 4אמהות, 3שדרניות וברק 1? (ל''ת)

    זעקי ארץ, 28/05/06 10:51

    הגב לתגובה זו

    • טרם נשמעה אבל טיפשותך זועקת גם זועקת!

      חלי, 28/05/06 11:07

      אחרי שש שנים שטובי בחורינו ( ואתה לא ביניהם) חוסכים את דמם ומותם זו תגובתך ...אידיוט !

      הגב לתגובה זו

      • חליייייייייייייייייייייייייייייייייי!! (ל''ת)

        איפה היית אתמול, 28/05/06 15:08

        הגב לתגובה זו

  • 67.

    בכל הצבא המזוין אין קצין אחד אמיץ וישר שיציל (ל''ת)

    את עם ישראל, 28/05/06 10:50

    הגב לתגובה זו

    • למה ? אהוד ברק הציל אותנו - לא ??? (ל''ת)

      צבא בורח, 28/05/06 11:18

      הגב לתגובה זו

      • באמת הציל (ל''ת)

        ברק צדק, 28/05/06 16:33

        הגב לתגובה זו

        • כמו שהוא הציל את מדחאת יוסוף (ל''ת)

          או אולי את, 28/05/06 20:50

          הגב לתגובה זו

  • 66.

    שיקנו מעלית

    ניר, 28/05/06 10:50

    כל ירי בכל מקום אני שומע את הביטוי עליית מדרגה שיפסיקו ויקנו מעלית מפני שכשר ההרתעה נגמר ולא נשארו יותר מדרגות

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    צהל משתין במכנסיים ומברבר על מיגון (ל''ת)

    וגיבוי להתקפה, 28/05/06 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    להפציץ את הים בביירות ולעשות רושם (ל''ת)

    על החתיכות, 28/05/06 10:47

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    שלום עכשיו סייעני אויב השתלטו על משרד הבטחון (ל''ת)

    ואתם שותקים, 28/05/06 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    מנהיגות חלשה ומושחתת שיורקים ורומסים אותה -מחיר ההתרפסות . (ל''ת)

    יהודי, 28/05/06 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    כשצהל מושפל יהודים יירצחו לאחר מכן (ל''ת)

    מדינה בזויה, 28/05/06 10:45

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    צבא פושט רגל שעולה מיליארדים ומספק בטחון אפס (ל''ת)

    יש לנו גיבוי ??, 28/05/06 10:43

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    פרץ, והעובדים, יפתרו את סיכסוך העבודה הזה

    dz, 28/05/06 10:42

    ויסדרו לכל אנשי החיזבאללה פנסיה של ההסתדרות.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    זה מזרח תיכון חדש - נכון מר שימון ?

    בני, 28/05/06 10:37

    היגענו לבסוף אחרי אלפי ''קורבנות השלום'' !
    תגידו ''לא'' ? - ומה האלטרנטיבה שלכם ?
    את שימון - אבי האומה - לנשיאות ! (רק שלא אצלנו !!!)

    הגב לתגובה זו

    • אני לא ציפיתי שכל הלילה ארקוד (ל''ת)

      שימון הלוזר, 28/05/06 10:49

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    מעניין היה לשמוע את תגובת אביה של

    ממ, 28/05/06 10:34

    הנסיגה מלבנון - אדון ברק -פינוקיו !!!!
    מה הבטחת ? אתה זוכר ? איפה אתה מסתתר עכשיו ? ברחת כרגיל ?

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    הם יורים ואנחנו עולים במדרגות (ל''ת)

    מנחם, 28/05/06 10:34

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מספיק עם עליית מדרגה - רוצים מעלית !!!

    הצעת ייעול, 28/05/06 10:33

    ההסבר : כבר אין לנו כוח לעליות מדרגה - עם מעלית נגיע מהר יותר ורעננים יותר. לאן ? לים כמובן. הערבים אותם ערבים, והים אותו הים.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    פרץ - תחזיר את המפתחות !!!

    גידי, 28/05/06 10:32

    שמאולמרד - תתפתר לאלתר !!!

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    טיל בכיתב בביה''ס בשדרות פי 1000 יותר חמור!!!!

    לדעתי, 28/05/06 10:29

    לענ''ד התגובה תהיה גינוי מילולי בלבד

    ואם לא אז סימן שצה''ל מגן על עצמו ולא על האזרחים שהוא מצווה להגן עליהם

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    שר הביטחון שוקל איך להגיב. 10 אנשי חיזבאלה מתו מצחוק. (ל''ת)

    אריק, 28/05/06 10:27

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    עליית מדרגה

    יואל שואל, 28/05/06 10:26

    למה יש לי תחושה שבגרם המדרגות הנ''ל יש לפחות 58 מליון מדרגות וכרגע עלינו למדרגה מספר 3....

    בכל מקרה, הדרג המדיני ישקול את ירי הקטיושות הכבדות ויחליט לא להחליט שום דבר.

    דובר צה''ל מוסר שכל הסימנים מראים שהתסכול הלבנוני גובר.
    בבקשה מהם אל תהיו מתוסכלים
    כי אתם בדרך הנכונה.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ניתן כבר לסכם את המצב כקישלון צורב

    הנרי, 28/05/06 10:24

    (וידוע מראש ) של רבין, ברק, שרון ומיותר לומר ( איך אפשר להעמידו באותה השורה ?!) - של הרה''ם הנוכחי.
    יש להסיק מסכנות לאלתר !
    אסור להכניס ראש בחול - זה יותר לא יעזור - הזמן אוזל !!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • צורב בבחינה בכתב

      נכשלת כישלון, 28/05/06 10:46

      ''קישלון צורב''? אחי, התבלבלת קצת
      :-)

      הגב לתגובה זו

      • לא התבלבל.. בילבל (ל''ת)

        בן, 29/05/06 14:44

        הגב לתגובה זו

    • זהו תרגיל שמאלני להכפשת הימין כלא יודע (ל''ת)

      לכתוב, 28/05/06 11:00

      הגב לתגובה זו

      • צודק, הכתיבה מתוחכמת והטעות לא טבעית (ל''ת)

        מומחה, 28/05/06 11:35

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    ממשלת הגמלאים (ל''ת)

    חץ, 28/05/06 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    תפקידו של צהל-לספור מדרגות

    ספרן, 28/05/06 10:20

    ולהעביר את התוצאה לשר הבטחון החדש לתיוק... צה''ל: ''זו עלית מדרגה''... צבא אמיץ אמין ונבון...

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הפגזות מכל כיוון

    בן 17 וחצי, 28/05/06 10:01

    אנחנו מוקפים במלחמה של אלטילריה
    מעזה קאסמים שנוחתים על הדרום
    מצפון חיזבאללה
    ואם התוכנית של אולמרט תתבצע אז מכל יהודה ושומרון וירושלים ינחתו עלינו פגזים
    כן כן! פה ליד הבית שלי ישגרו מקלקיליה לפ''ת!
    אלוהיםםםםם
    אני לא רוצה למות בגיללל צעיררר

    הגב לתגובה זו

    • תרגיע חבוב זו רק הקדמה להתחלה !!! (ל''ת)

      זםזם, 28/05/06 10:19

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    ממשלת אולמרט רואה את ההתקפה על ישראל בחומרההההההההה (ל''ת)

    דרור, 28/05/06 10:00

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    למגן את הבסיסים....ולירות למרחבים פתוחים... (ל''ת)

    יגאל, 28/05/06 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    אולי נכריז שביתה נגד החיזבאלה? (ל''ת)

    עמיר פרץ, 28/05/06 09:45

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אל דאגה עמיר פרץ יטפל בהם מספיק כמה צרחות במגפון

    בנצי א, 28/05/06 09:40

    והם ישתינו במכנסיים.
    ואל תשכחו! עמיר פרץ יאיים על החיזבללה באיומי שביתות. ואז הם כבר יברחו למקלטים.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    משתינים עלינו ואנחנו אומרים שזה גשם.. (ל''ת)

    דביבון, 28/05/06 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לרוצץ את ראשו של הנחש, כי בנפשנו הדבר, ויפה שעע אחת קודם. (ל''ת)

    משה בודק, 28/05/06 09:11

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    צה''ל מטיל אחריות? אולי מטיל מימיו. (ל''ת)

    1234, 28/05/06 08:57

    הגב לתגובה זו

    • תגובה של אויל דביל (ל''ת)

      חיים, 28/05/06 09:11

      הגב לתגובה זו

      • חיים - אתה ממש לא משכנע עם אוצר

        גדי, 28/05/06 10:16

        מילים הדל שלך !

        הגב לתגובה זו

    • הוא מטיל ביצים , כמו בלול. איפה דן

      זיניק, 28/05/06 09:20

      חלוץ ? איפה כבוד- השר ? איפה שמאול-מרד ?

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    ר.צ, 28/05/06 08:56

     צריך להודות לאלוקים ששומר על עם ישראל לא ינום ולא ישן שומר ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    נפתחה ההרשמה למתנדבים ליציאה

    הדוכס, 28/05/06 08:56

    למלחמה בלבנון בימים הקרובים.
    מחפשים לוחמים בלבד ולא קשקשנים.

    לשלוח אחרים כל אחד יודע.

    אני שמח שהבנים שלי לא צריכים לשרת לא בלבנון ולא בעזה.

    תודה לאהוד ברק שהוציאנו מלבנון.
    תודה לאריק שרון שהוציאנו מעזה.
    וכשאולמרט יוציאנו מהגדה גם לו נאמר תודה.
    באו נפסיק לשחק אותה גדולים, עדיף לחשוב לפני שמדברים.

    הגב לתגובה זו

    • ונאמר אמן (ל''ת)

      אני, 28/05/06 09:43

      הגב לתגובה זו

    • בתור לוחם שהשתחרר רק לפני קצת יותר מחודשיים

      dz, 28/05/06 10:40

      אני מרים את הכפפה- מחר אני מוכן להתנדב אם חוזרים לעזה ובונים מחדש את גוש קטיף ואם חוזרים ללבנון להקים את רצועת הביטחון מחדש.
      ואני לא משחק אותה גבר, ואני לא צריך להוכיח כלום לאף אחד- אבל אני גם לא רכיכה כמוך שדוגלת במשפט הכי טיפשי בעולם ''אלימות לא תפתור דבר''- אז זהו, שכן.
      אלימות היתה ועודנה הכח שפותר בעיות שצורה המהירה והיעילה ביותר, ועדיף שלא, אך כשאין ברירה, כמו עכשיו, נכון להשתמש בה.

      הגב לתגובה זו

    • עדיף תירשם ללימודי שחיה הבריחה הבאה תהיה (ל''ת)

      מתל אביב, 28/05/06 10:55

      הגב לתגובה זו

      • לנסות לענות לך ברצינות

        הדוכס, 28/05/06 19:47

        נראה לך שזה מעשי שיגרשו אותנו דרך הים?

        בדרך כלל כל המתנדבים למלחמה (הכוונה לקשקשנים שביניהם ולא לקרביים האמיתים) אולי היו בחייל קרבי במטבח ושמעו רעש מהמטבח ולא רעש מלחמת פנים אל פנים.

        לחזור לעזה, באיחוד עם עזה והמדינה אתה תהיה כאן 10% מהמדינה בתוך כמה שנים, עשר עשרים ואז בוא נראה אותך עונה ברצינות.

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    אהוד צ'מברלין תמשיך להיות פרייער

    יקי זננה, 28/05/06 08:54

    של הערבים ואל תגיב.

    הגב לתגובה זו

    • שמאולמרד אינו פרייר - הוא יתחפף ברגע

      יי, 28/05/06 10:18

      האחרון וישאיר אותנו עם מכנסיים למטה.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    עליית מדרגה בסולם יעקב

    צפוני, 28/05/06 08:54

    שמגיע לשמיים
    שר הבטחון הפלסטיני מר פרץ - בטח ימרח כמה משפטים כמו ''לא ניתן'' ''נגיב במלוא החומרה'' ויתן נשק לפלסטינים.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    נסראללה,תזהר,שר הבטחון שלנו יכין לך תשובה-אתה עוד לא מכיר אותו.פרץ, (ל''ת)

    תשובתך,פליז., 28/05/06 08:53

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    שופר התעמולה ''כתבנו הצבאי''בוחבוט, מה קורה?

    טורונטו, 28/05/06 08:50

    תשאל את דני (זה שיש לו בעיות עם ילדה בת 12 ) ועכשיו יש לו בעיות שם בגליל. מה יהיה הסוף?

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לכל הימניים - גם בתקופת שהותנו בלבנון נפלו קטיושות

    ע, 28/05/06 08:46

    כך שאין הבדל אבל גם נפלו הרבה יותר חיילים בגבול הצפון וצה''ל השקיע הרבה יותר משאבים

    אני יודע שכתגובה תגידו את הדיעה הטפשית שהאינפדה השניה התחילה בגלל הנסיגה

    הגב לתגובה זו

    • אף קטיושה לא הגיעה לצפת, והחיזבאללה לא החזיק

      פפר, 28/05/06 08:57

      ב14000 קטיושות במחסניו

      הגב לתגובה זו

      • או ! עכשיו אני רגוע !!! (ל''ת)

        מיצי, 28/05/06 10:19

        הגב לתגובה זו

    • נכון אתה צודק אבל

      חי, 28/05/06 09:08

      אז היינו בלבנון והטיעון היה1-- שאם נצא לא תהיה להם כל עילה
      2 כשהיינו מעולם אבל מעולם שום קטיושה לא נפלה במרחק כזה כמו הפעם
      3 -כשיצאו הצהירו הצהרות פלצניות שאין מאחוריהן כל שחר וכעת משלמים המחיר כי לא דאגנו לעמד על קוצו של יוד אחר ההצהרות

      הגב לתגובה זו

      • אז מה

        אני, 28/05/06 09:41

        אכן יש להם הרבה פחות עילה, ואכן יש הרבה פחות קטיושות.
        אז מה שהם מגיעים עכשיו עד צפת וקודם רק עד מטולה וקריית שמונה? מה הדם של האנשים בצפת אדום יותר? (ואני שואל את זה בתור צפתי)?
        ואז מה שאנחנו לא עומדים בהצהרות שהצהרנו, אז היה מצב אחד ועכשיו מצב אחר, ולא משתלם לנו לחמם את הגיזרה.

        הגב לתגובה זו

    • ל- '' ע'' : עשיתה במיכנסיים אז שב בשקט.

      מני, 28/05/06 09:19

      הרי הצד שלך הבטיח שקט ו- ''אף פגז'' ו-'' אם רק יעיזו '' ו-'' נפוצץ להם ת''צורה'' ו- '' כל העולם יהיה אתנו ''.

      הגב לתגובה זו

      • נכון, אנחנו עשינו במכנסיים ואתם הימנים יצאתם 'גברים'

        אני, 28/05/06 09:38

        אבל אם כל כך בא לכם למות אתם מוזמנים לחזור ללבנון, אבל אל תגררו אותנו הפחדנים לשם איתכם.

        הגב לתגובה זו

        • זה לא עובד ככה חביבי

          מילואימניק ותיק, 28/05/06 10:17

          נכון מאד, אני חושב שהדבר הנכון הוא לרדוף אחרי האויב ולא לתת לא לרדוף אחרינו. אני לא שולח אחרים לעשות את זה, אבל כשאני ושאר ''חברי הימנים'' נחזור מהמשימה, לך ולחבריך ששיחקו אותה על בטוח מאחורי המקלדת בבית לא יהיה מה לחפש פה יותר.

          הגב לתגובה זו

    • כן, אבל כשהיינו שם, עוד לא היו להם רקטות שהגיעו לחיפה... (ל''ת)

      dz, 28/05/06 10:36

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אסור להגיב

    דוד, 28/05/06 08:45

    יש להרבה קטיושות

    מה ההדל בין הצפון לדרום

    לא להפלות בין דם לדם

    מקסימום כמה פיגזי מרגמה

    הבנת מר אולמרט סליחה מר פרץ

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    מרוב עליות מדרגה

    Joe Anaaref, 28/05/06 08:43

    אנחנו בונים לעצמנו
    Stairway to heaven.
    במובן הרע של המילה...

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אל תעשו ילדים

    Joe Anaaref, 28/05/06 08:42

    הנסיון אומר שאומות ותרבויות שאבדו את כח החיות שלהן, הפסיקו להגיב על תוקפנות וחיפשו את החיים הטובים והשקטים (מזכיר לכם משהו?!) פשוט נעלמו.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק... בוא נפתח במלחמה כוללת על כולם כדי להוכיח לעצמנו שאנחנו (ל''ת)

      עוד קיימים, 28/05/06 09:37

      הגב לתגובה זו

      • לא נפתח במלחמה

        Joe Anaaref, 28/05/06 09:46

        אבל גם לא נשרוד הרבה זמן.
        בכל מקרה, זו אינה בעיה שניתן לפתור באופן מקומי.
        התרבות המערבית הנה מת שטרם התבשר על ז''לותו.

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    ואם היו מחסלים לנו את המערכות הקריטיות בהר-מירון ?

    יאיר, 28/05/06 08:40

    שוב מוכחת תלותנו המוחלטת ברצונם הטוב ולכן כדאי לעזור להם כגון לתת להם תותחים כדי לחזק את ממשלת לבנון ...
    ישראל לא עושה שום דבר אמיתי כאשר במדינה החברה באו''ם יש גם אירגונים צבאיים שעושים מה שבא להם.
    אולי הפתרון היחיד הוא להקים את 101 במסווה של קבוצת אזרחים והיא תפגע בלבנונים ? הרי כפי שאמר מנהיג החיזבאללה -כל חלקה הצפוני של ישראל -חשוף לפניו.

    הגב לתגובה זו

    • ומאין לך שאכן לא חיסלו?

      ישראל, 28/05/06 08:58

      ואם חיסלו, אתה חושב שעלובי צהל היו מתבטאים יותר מאשר בסיגנון: ''זו עלית מדרגה'', ו: ''לא מדובר בכל שיפור ביכולות האויב מהבחינה הזו'' ועוד דברי להג והבל דומים... מאז שפיתחנו את נשק ''ההבלגה'' אנחנו מתקדמים במהירות האור בהתייעלות בנשק הזה...
      במקום צבא הגנה לישראל, נעשה הצבא למשטרת הפוליטיקה בישראל.
      מדינה בהמשכים שמגיעה לסוף הסרט.

      הגב לתגובה זו

    • ובכל זאת

      אמיתי, 28/05/06 09:11

      מאז הפינוי של לבנון כמה חיילים נהרגו? נדמה לי שפחות מ-10 ורובם בשנתיים הראשונות. צבא סוריה כבר לא בלבנון, סוריה מבודדת בעולם, חיזבאללה בלחץ ורק אנחנו בוכים על מצבנו. הרי רצועת הביטחון לא מנעה כל קטיושה על אזור הצפון והרצון להימנעות מקטיושות הגביל את צה''ל למוצביו וגרם לחיזבאללה לעשות מאיתנו צחוק.
      אז כל הבכי של אנשי הימין פה פשוט לא במקומו. גם אם נהרס חדר של חיילים בהר מירון (סביר להניח שזה היה למטה ולא בפסגה), אני גם לא חושב שרקטה 122 מ''מ באמת יכולה לפגוע במתקנים. אולי גדולות יותר, אבל לזה תהיה משמעות גדולה מבחינת חיזבאללה, דווקא חוסר הירי של הקטיושות הוא היתרון, ירי מסיבי מידיי יחזיר את ישראל לשם ואז הם יפסידו הכל.
      אבל כמובן מדינתנו ומגיבינו מוכי הפניקה והרצון להראות לכולם מי הגבר, לא רואים זאת

      הגב לתגובה זו

      • כל מילה בסלע (ל''ת)

        אני, 28/05/06 09:35

        הגב לתגובה זו

      • גם באיראן לא נהרג אף יהודי

        dz, 28/05/06 10:35

        אז כנראה שהם לא מהווים עלינו איום- זה שבקרוב יהיה להם נשק גרעיני זה לא משנה כי לא נהרג שם אף יהודי.
        כמו גם החיזבאללה, אז מה אם הם יכולים לשתק את כל צפון המדינה, מתי שירצו, לא נהרג שם אף אחד (חוץ מ10 חיילים), אז הכל בסדר.
        ונסראללה למען האמת לא נראה לי בכלל בלחץ, יש לו את התמיכה האיראנית, שמתחזקים מיום ליום, למרות האיומים עליהם מצד המערב, ויש לו פצצות יותר טובות ממה שנורו עד עכשיו. וברגע שחס וחלילה תיהרג איזו ילדה בת חמש שהלכה לגן בחיפה- נראה מה תגיד אז.

        הגב לתגובה זו

      • מאז הנסיגה מלבנון נפתחה חזית חדשה ביש''ע

        אביחי, 28/05/06 10:47

        בחזית זו נרצחו אלפי נשים ילדים וטף.
        וגם חיילים רבים קיפחו את חייהם ''בזכות'' ארבע אמהות.

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    הבלגה

    ש''י, 28/05/06 08:38

    ברור שישראל תבליג כי זה לא מסכן את הצפון מקסימום יזניקו כמה מטוסים שיפגעו בשלוש חביות כאות אזהרה. שר הביטחון יצהיר כי אין צורך לחמם את גזרת הצפון בשל מה בכך.
    ש''י

    הגב לתגובה זו

    • הסיבה האמיתית להבלגה

      Joe Anaaref, 28/05/06 08:51

      כל עוד פוגעים בצפון או בדרום לא תהיה תגובה מפני שחבלי ארץ אלה אינם מעניינה של המדינה.
      זו הסיבה האמיתית.
      חשוב מאוד להחזיר את תל אביב וירושלים לטווח הקטיושות.

      הגב לתגובה זו

      • ירושלים לא מעניינת אף אחד

        הקוסם, 28/05/06 10:32

        מקסימום יעבירו את הכנסת ואת בית המשפט העליון לתל אביב.

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    הכוח והעוצמה היא באי תגובה אסור להגיב פשוט לברוח ולהגיש את הלחי

    חי, 28/05/06 08:35

    אסור לתת להם סיבה חחח במילא הם לא צריכים כל סיבה רק בבקשה הרמטכ''לושאר הבלה בלה יצאנו מלבנון ואין להם סיבה אז שבו בשקט
    את העבודה תעשה לנו האי תגובה עד לקטיושה הבאה
    כל הכבוד לצהל תמשיכי להתחבא מטריית ההצהרות תיכסה על התחת שלכם

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    תבינו כבר

    שלומי, 28/05/06 08:30

    כנראה מדובר בבסיס בהר מירון, העיניים של המדינה. צה''ל בראשות אלופים ורמטכ''ל שפנים, ימצא כל מיני תירוצים והסברים לבזיון הזה שהוא בזיון אסטרטגי, והציבור המטומטם ימשיך לשלם על אסונות אוסלו וגירוש גוש קטיף.
    ממשלה כזאת צריך להחליף ומהר. רבותי תתעוררו ותפסיקו להאמין לקשקושי צה''ל ושרי הממשלה.

    הגב לתגובה זו

    • שכחת את הנסיגה מלבנון,לכבוש את לבנון!להקים ישובים!ארזי הלבנון שלנו! (ל''ת)

      שלמה המלך, 28/05/06 08:54

      הגב לתגובה זו

    • ברוך השם השקרים של המתנחלים ההזויים הם אלו שהפסקנו להאמין להם. (ל''ת)

      אני, 28/05/06 09:33

      הגב לתגובה זו

      • מה שקר? זו אמת וזה מוכח (ל''ת)

        סתם אחת, 28/05/06 10:23

        הגב לתגובה זו

      • תאיר את עיני- איזה שקרים בדיוק?

        dz, 28/05/06 10:30

        הרי כל מה שהימין אמר קרה, אחד לאחד, לאחר כל מהלך שהתבשל.
        אחרי הבריחה מלבנון- חזה הימין שתתחיל לחימה ביש''ע- והפלא ופלא- זה קרה.
        אחרי גירוש גוש קטיף חזה הימין, שכל הנגב המערבי יהיה תחת מתקפת קאסמים- פה חלק מהימין קצת טעה כשהוא לא חזה גם את הקטיושות...
        לאחר אוסלו הימין אמר שהולך להיות פה רק יותר ויותר גרוע- וזה מה שקורה פה מאז.
        מסתבר, שה''גזען הגדול'', כובד הרב מאיר דוד כהנא ז''ל, צדק בכל מילה שכתב במאמריו, ומי שרוצה לראות איך כתובה ההיסטוריה בלשון עציד, פשוט צריך לקרוא בהם. אחד לאחד.
        אז איפה השקרים בדיוק אם הכל אמת?

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    התסכול הוא של צה''ל

    עמי, 28/05/06 08:22

    צריך להודות לאהוד ברק שאנחנו נתונים לחסדי החיזבאללה.
    מי שלא מתמודד ובורח סופו שהדבר מפניו ברח ישיג אותו

    הגב לתגובה זו

    • יאללה,יאללה

      ירו, 28/05/06 10:32

      אני ממש מתגעגע לעשות קו לבנון,מאוד חסר לי.
      גם מאז שאין יותר הלוויות של חברים ללכת אליהם,אנחנו ביחידה הרבה פחות מגובשים.

      הגב לתגובה זו

      • גם אצלנו

        בן, 29/05/06 15:06

        בחבר'ה אנחנו עורכים ערבי.. יותר נכון מארבי גיבוש בלילות קרים במיוחד כשיורד גשם... אבל זה באסה למה אין מטעני צד וירי נק''ל עלינו..
        ואף אחד עוד לא מת אז גם אי אפשר להכיר את ההורים השכולים... זה לא עובד... אין... חייבים לחזור.. כל לוחם יודע.

        (מה שקרה בשטח ידוע רק למי שהיה בשטח)

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    בקשה מהרמטכ''ל

    יהודי, 28/05/06 08:21

    מכיוון שבין כה וכה לא צתהיה תגובה.
    אני מבקש שתשתוק !
    פשוט תשתוק !
    אל ת**ן לנו את המוח עם אמירות שאין אחריהן כיסוי.
    אל תספר לנו ש''ידו הארוכה של צהל... וכו'...''
    אנחנו יודעים שיש לנו ממשלה וצבא שגיבורים רק נגד יהודים.
    אנו יודעים שיש לנו משטרה מושחתת ובתי-משפט השומרים על זכויות הערבים.
    אז בבקשה תשתקו כולכם.

    הגב לתגובה זו

    • שומרים על זכויות הערבים?!?! אוי ואבוי!

      אני, 28/05/06 09:31

      איפה נשמע כדבר הזה ששומרים על זכויות של ערבים?! איך זה יתכן?! צריך לעצור את הפשע הזה תכף ומייד!

      הגב לתגובה זו

      • הוא התכוון להגיד- ''רק על זכויות של ערבים''

        dz, 28/05/06 10:25

        הוא פשוט שכח לכתוב את המילה 'רק'.

        הגב לתגובה זו

  • 23.

    זה בטח טעות של עיתונאי

    חיים, 28/05/06 08:20

    הרי יצאנו מלבנון ושורר שם שקט מופתי.
    תודה לארבע אמהות.

    הגב לתגובה זו

    • מה שבטוח זה שהרבה יותר טוב ממה שהיה קודם. (ל''ת)

      אני, 28/05/06 09:29

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק, זה שיש לחיזבאללה כח לשתק את כל צפון

        dz, 28/05/06 10:23

        מדינת ישראל מתי שרק ירצה, זה לא משהו רציני...

        הגב לתגובה זו

    • יצאת מלבנון, אבל מי פוצץ שם מכונית

      ירו, 28/05/06 10:35

      עם פעיל ג'יאהד איסלמי לפני יומיים?
      חיזבאללה מחפשים תירוץ לתקוף וממשלת ישראל מספקת להם אותו!

      הגב לתגובה זו

      • מי פוצץ ? איפה ? אולי אמ'שך יודעת.

        אבא גוריו, 28/05/06 12:49

        היא עוד עולה למכוניות של אנשים זרים , בחושך ?

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    לא באתי לסכסך....

    צבי, 28/05/06 08:19

    אבל.. איך נסארללה עושה צחוק מצה''ל.איך הוא מעיז לירות עלינו לאחר שיצאנו מלבנון מה עכשיו הוא רוצה? צריך לכסח אותם שלא יתעסקו איתנו. אסור להבליג. הבלגה מזמינה עוד ירי ואף גדול מזה. בקיצור צריך להדביק את אשכיו של נסארללה לאדמה . בהצלחה לצה''ל.

    הגב לתגובה זו

    • מה שמצחיק זה שאתה חושב שבאמת יש לך את הכוח 'לסכסך'... (ל''ת)

      אני, 28/05/06 09:29

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    צבא גרוש יהודים חוטף מטח פגזים..תודה לשמאלנים בראשות אהוד ברק!! (ל''ת)

    ממשלת השמאל, 28/05/06 08:14

    הגב לתגובה זו

    • כמו שבמשך שנים אתם אמרתם לנו: לא טוב לך עם המדינה והממשלה? אז תלך! (ל''ת)

      אני, 28/05/06 09:28

      הגב לתגובה זו

      • אבל אדם ימני לא יכול לעזוב את הארץ, כי הוא בניגוד לשמאל

        dz, 28/05/06 10:22

        אוהב את הארץ, את האדמה שלה, ומבין שזו המולדת, ומוכן לשלם את המחיר עבורה. גבוה ככל שיהיה.
        השמאל עד היום בוכה שלא הוחלט בקונגרס הציוני על אוגנדה.

        הגב לתגובה זו

        • אני דווקא הייתי מעדיף את קוסטה ריקה

          בן, 29/05/06 15:08

          או ארגנטינה...

          הגב לתגובה זו

      • אני יהודי ונמצא במדינת יהודים זה המקום היחידי שיש לי-לשמאלנים

        ממשלת השמאל, 28/05/06 11:38

        יש את כל מדינות הנצרות והאיסלם.

        אין ליהודים ארץ אחרת לשמאלנים כן.

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    אני מציע להוציא עין שמאל של נסראללה כי פקדון. (ל''ת)

    יתוש, 28/05/06 08:11

    הגב לתגובה זו

    • אולי יותר טוב - להוציא את השמאול

      צחי, 28/05/06 09:16

      לנסראללה כפיקדון ?

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    הפעם המזל עבד

    אמת הפירסום, 28/05/06 08:08

    הג'ובניקים היו ב''חמשוש''

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    להזכיר לממשלה

    מוטי חיפה, 28/05/06 08:06

    כי יש תחנות כח רבות בלבנון ובקרוב עונת המזגנים ובבירות חם ולח.

    הגב לתגובה זו

    • מוטי, רחב מחכה לך בביירות...

      ישראל, 28/05/06 08:23

      היא מתה עליך ולא צריכה מזגן.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    נשיא לבנון תומך בחיזבאללה - להפציץ את ערי לבנון (ל''ת)

    אלי, 28/05/06 08:04

    הגב לתגובה זו

    • כן... זה רעיון טוב... טמבל (ל''ת)

      אני, 28/05/06 09:26

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    פרץ, החיזבללה רוצים 1000$ שכר מינימום, אם לא הם ימשיכו. (ל''ת)

    1 טובריש, 28/05/06 08:03

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    בסיס ליד צפת!!אולי זה פיקוד צפון!!! (ל''ת)

    א, 28/05/06 08:02

    הגב לתגובה זו

    • לא - זה היב''א במירון !!! (ל''ת)

      כל שמורת מירון, 28/05/06 11:19

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    צהל צריך לשלוח אליהם תשובה מידית ורועשת

    ש.לוין, 28/05/06 08:01

    אסור לצהל להבליג על ירי כזה או אחר , צריך לענות להם באותו מטבע לשון אבל חזק יותר עמוק יותר ומדוייק יותר הם מהר מאוד יפנימו ויבינו את המסר אבל שתיקה רק תגביר אצלם את התיאבון.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    המדרגה הנוכחית מתקרבת לירח

    Goodman, 28/05/06 08:01

    בקרוב נוכל להגיע לשם ברגל

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    צה''ל כרגיל-''מטילאחריות'' ויחצניו מתבסמים ב''גודלהתסכול'' בצד השני .

    כבשה פועה, 28/05/06 07:56

    הגיון שלעולם לא יחייבו להגיב (כי הרי ככל שהפגיעה תהיה גדולה יותר מצד הישראלי כך זו תעיד על ''תסכולגדולעודיותר''. האמת היא, שצבא הגירוש האימפוטנטי מסוגל להלחם רק בנשים וילדים יהודיים, לדברר את עצמו מול פוליטיקאים של קדימה ואולי לשכנע כמה פותים בברים של ת''א. תושבי הדרום כבר יודעים מי זה צה''ל של היום וכעת יודעים זאת גם תושבי הצפון. בוז לצה''ל ולעומד בראשו!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    ישראל צריכה לצאת

    פקק תנוענה, 28/05/06 07:53

    בהסברה בן לאומית עד כמה מבולבל נסראאלה

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    במה

    פקק תנועה, 28/05/06 07:50

    ובמי נילחם נסראלהנוא מזכיר את מילחמותיו של דון קיחוטה בטחנות הרוח.אלה שהפעם התוקף הוא מבולבל לחלוטין.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מה זה???

    ימני!, 28/05/06 07:16

    אני מקווה לראות את צה''ל מגיב הפעם בשיא החומרה!!!!
    שלא יהיו אי הבנות הפעם הם עברו את הגבול...ובתקווה צה''ל יעשה להם את החיים קשים מאד!!!
    זונות

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    וזו היא רק ההתחלה לה לה לה לה לה לה

    עמיקם, 28/05/06 07:04

    תבוסתנות מובילה לתבוסה...
    אנשים תתעוררו אנחנו מובלים כצאן לטבח על ידי המנהיגים שלנו...

    הגב לתגובה זו

    • כרגיל-ימני שמח שצהל נפגע,אני לא מופתע (ל''ת)

      yy, 28/05/06 07:39

      הגב לתגובה זו

      • אם צה''ל היה פוגע בך גם אתה היית שמח! (ל''ת)

        הברירה הטבעית, 28/05/06 08:04

        הגב לתגובה זו

        • צה''ל לא פגע במתנחלים... הוא החזיר אותם לשטחי המדינה כדי להגן עליהם! (ל''ת)

          אני, 28/05/06 09:24

          הגב לתגובה זו

      • אין לך משהו יותר חכם לומר, למשל: סליחה טעיתי זו באמת היתה שטות

        ימנית, 28/05/06 10:29

        יש לך זיכרון קצר מאוד, כשהיינו בלבנון הימין תמיד אמר שידי החיילים כבולות ואין להם חופש פעולה ולכן הם נהרגים (מה שאומר שהממשלה הקריבה אותם כדי להוכיח שצריך לצאת משם) כשברחנו משם הימין לא האמינו שהחיזבאללה יפסיקו לירות עלינו והם באמת לא הפסיקו, הימין אמר לפני היציאה מרצועת עזה שטווח הקסאמים יתקרב לאשקלון והם צדקו נכון? קסאמים נורים מחורבות היישובים וזו רק שאלה של זמן עד שיפגע קסאם בתחנת הכוח ואז נשמה שלי כבר לא יהיה לך מחשב כדי לכתוב תגובות מטופשות וזה יהיה היתרון היחיד לזה שאין חשמל בחצי מהארץ

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    צבא הקלגסים חטף - מסכנים החיילים שמשרתים בצבא כזה ותחת ממשלה כזו

    החטא ועונשו, 28/05/06 07:03

    הדבר היחידי שמתכוננים אליו ברצינות בצה''ל זה הפוגרום הבא רדיפה והרס חיים ליושבי יו''ש היהודים.

    בכל יתר התחומים בעצם לא עושים כלום - סתם שולחים צעירים טיפשים ומסכנים למרדפים מסוכנים וחסרי תוכלת
    או מפגיזים שדות ריקים

    והממשלה מממנת הנשק שבו יורים בחיילים ...

    בעצם הדבר ההרסני ביותר ליהודים בישראל היום זה צה''ל בעצמו ... מגוכח וציני - אבל זו המציאות

    האירגון לא אשם שנשלט בידי כנסת מסואבי ישראל וגם הצמרת שלו עצמו נרקבה במידה רבה...

    הגב לתגובה זו

    • 7 אתה אידיוט מושלם. מה הקשר?

      ישראל ישראלי, 28/05/06 07:28

      ימני פנטי שכמותך. אתה מתקרב לנטורי קרטא בדעה נ-ג-ד

      הגב לתגובה זו

      • לאחר מה שראיתי בטלויזיה לא יכול לאהוב צה''ל יותר

        החטא ועונשו, 28/05/06 07:59

        אני בכלל גר בת''א והייתי מעט מאד בישוב של מתנחלים. (אולי עברתי פעם פעמיים בחיים)

        אבל:
        כשראיתי המהלכים של ההתנתקות המסריחה של קדימה
        ראיתי ההסטה הגבלסית שעשו נגד אוכלוסיה טובה זאתי
        ראיתי את שינאת התקשורת העיוורת - והשימחה מהפגיעה האכזרית במתישבים
        ראיתי פליטי הגירוש באוהלים ברכבת צפון - ולאחר מכן שגירשו אותם גם משם בכוח
        ראיתי איך שמרמים עד היום פליטי הגירוש ולאף אחד לא איכפת מהם כלל

        אז הגעתי למסקנה שגם לי לא איכפת המהערכת המחורבנת והמגעילה הזאתי - היא וכל המעורבים...

        ובישבילי צה''ל ארגון מסריח ומחורבן שהוא ליהודים ולאזרחי ישראל
        כמו המארינס בעירק לעירקים!

        זה נקרא אובדן אמון במערכת

        וגם שאני מכיר במקרה הבסיס בצפון, והייתי שם ואני מבין אולי הקטע המפחיד של להיות מופגז - לא יכול לרחם על צה''ל וחבריו - בגלל האכזבה והפגיעה העמוקה הרגשית שקיבלתי מהם בפשעי ההתנתקות

        פשוט הלב מתכווץ ואין מקום לכניס בו רחמים לארגון זה.

        הייתי מרחם על הבחור שעמד בהפגזה - אם לא היה חבר בארגון פושע זה - אבל כשהוא חייל צה''ל לא יכול לרחם עליו יותר...

        זה לא בגלל הימיניות - זה ביגלל הטראומה שקיבלתי שגיליתי שהחברה הישראלית מגעילה רעה צינית שקרנית וחסרת רחמים כלל - לא מרגיש חלק מ''ההוויה הישראלית'' הזאתי!

        הגב לתגובה זו

        • אתה גזען

          אני, 28/05/06 09:02

          למה לא קיבלת טראומה נפשית כשצה''ל פעל בצורה לא מוסרית במשך שנים נגד הפלשתינאים?

          הגב לתגובה זו

          • ל''אני''

            גזען, 28/05/06 09:24

            כי הפלשתינאים הם אוייבים ששואפים לחסל אותך ולזרוק את אפרך לים...

            הגב לתגובה זו

            • באמת?! אני מכיר דווקא כמה פלשתינאים שכל מה שהם רוצים

              אני, 28/05/06 09:50

              זה לקבל את הזכויות שלהם, ולא לחיות תחת כיבוש.
              אז נכון, כמו שיש יהודים שרוצים לזרוק את כל הפלשתינאים לים, יש גם פלשתינאים שרוצים לזרוק את כל היהודים לים, החוכמה היא לא לתת לקיצונים כאלו להשתלת על דעת הרב.

              הגב לתגובה זו

            • לאני אתה כנראה לא מכיר ערבים (פלשתינאים זאת המצאה יו''ש נכבשה מידי

              לי, 28/05/06 10:33

              הירדנים. אבל אתה בטח מכיר ערבים ולא מהיום, תסתכל אחורה בהסטוריה במאורעות תרפ''ט למשל הם היו כולם חברים, וזה היה לפני ה''כיבוש'' וגם אז הם לא נהגו בנו בכפפות משי. הערבים הם אותם ערבים והים אותו הים. לא כדאי לשכוח את זה כי אתה עלול לטעום ממנו בקרוב בזכות ה''חברים'' המסכנים האלה

              הגב לתגובה זו

            • מה אתה מבלבל אין השוואה בכלל (ל''ת)

              יוסף, 28/05/06 11:02

              הגב לתגובה זו

        • הוצאת לי את המילים מהפה

          ז, 28/05/06 11:30

          לצערי הבנים שלי משרתים בצבא האימפוטנט הזה

          הגב לתגובה זו

          • לא ברור

            בן, 29/05/06 15:17

            איך אתה כאימפוטנט לא מצליח למנוע מהבנים שלך לשרת בצבא... תאמין שיסתדרו טוב מאוד בלעדייהם.. בטח סתם טבחים..

            והוא הוציא לך את המילים מהפה רק בגלל שמהראש שלך אי אפשר להוציא כלום... אתה אפס.

            הגב לתגובה זו

        • טוב... זה רק בגלל

          בן, 29/05/06 15:16

          שאתה לא מסוגל לכתוב בכלל בעברית יש לך את הזכות המלאה להחליט מי ישראלי ומי לא ועל מי אפשר לרחם ועל מי לא.... הייתי מרחיק לכת ואומר שאתה עוד איזה עולה חדש לא יהודי סוג ב' קיצוני עלוב שרק יוצא נגד המערכת כי אין לו את היכולת לשפרה.

          אם אתה לא מרגיש חלק מההוויה הישראלית אתה מוזמן בהחלט לחזור למולדתך, חבר.

          הגב לתגובה זו

      • מבחינה קלינית אתה הרבה יותר מתאים

        יחיאל, 28/05/06 08:01

        להגדרת המושג '' אידיוט '' .
        תראה איך אתה חותם . ואיך אתה כותב.

        הגב לתגובה זו

    • 7, רחב הייתה מתגאה בך

      מוטי חיפה, 28/05/06 07:50

      בעיברית צחה אומרים בן......

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    הפתרון המתבקש: ישראל צריכה למסור נשק קל לנסראללה (ל''ת)

    הגיון ישראלי, 28/05/06 07:03

    הגב לתגובה זו

    • זה לבד לא יעזור. חייבים להעביר גם סיוע כספי. (ל''ת)

      כבשה מתקנת, 28/05/06 08:05

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    באמת כבר ימים נסראללה רוצה תשומת לב (ל''ת)

    מה הוא נזכר?, 28/05/06 06:58

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מה? ''חייל אחד נפצע קל ביותר'' - זה כל

    צחי, 28/05/06 06:56

    התגובה ?!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא לדאוג יש לנו את פרץ

    מוטי חיפה, 28/05/06 06:52

    הוא יפציץ את הגבעות הריקות בדרום לבנון, הוא הבטיח הלא להיות חברתי, ולדאוג למיסכנים בדרום לבנון ובצפון עזה, אכן אחת הבחירות הטובות של שר בטחון/חברתי מאז קום המדינה

    הגב לתגובה זו

    • ואולמרט ר''מ זה יותר טוב?

      לוחם בחווה, 28/05/06 08:26

      לפחות עמיר פרץ עשה צבא אמיתי כקצין חימוש בצנחנים ,נפצע קשה בתעלה ושכב שנתיים בבי''ח.
      אולמרט היה...כתבלב במחנה שביחד עם אורי דן ישבו עם שרון כל מלחמת יוה''כ וסיפרו סיפורים על שרון בזמן שאוגדה 162 עשתה את העבודה האמיתית בחווה

      הגב לתגובה זו

      • ומה שאתה אומר בעצם זה שאם מישהו לא היה לוחם בצבא הוא לא יכול להיות

        ראש ממשלה, 28/05/06 08:57

        אתה מוכן להסביר לי למה בבקשה, פאשיסט יקר?

        הגב לתגובה זו

        • מי שהיה גרבצן והבן שלו סרבן!

          הוא צודק, 28/05/06 09:51

          פשוט לא ראוי. נקודה

          הגב לתגובה זו

          • דאגה לביטחון

            יהודי, 28/05/06 10:18

            אתם מוציאים לי את הפילים מהמה, ואיפה נעלמו אנשי התקשורת שהזהירו כי בנימין נתניהו מנהל קמפיין הפחדה, אולי גם הלבנונים בסה''כ מנהלים קמפיין הפחדה ? ועל זה נאמרת בחרת בקדימה לעבודה בחרת בחרתה, ולכל מי שהצביע להם ולא לבנימין נתניהו, למחל, מגיע ובגדול, רק הבעיה היא ש12 מנדטים שפויים מהעם לא צריכים לסבול בגלל 50 מנדטים של זקנים משוגעים ומתוסכלים, ולא אני עצמי לא בחרתי לאף אחד מאלה, ואני רוצה לראות כמה מטומטמים יחלקו עלי על זה שביבי יחזור ועוד ב ג ד ו ל ! ! חחחח

            הגב לתגובה זו

        • האמת, בן, זה נשמע לי די נכון... (ל''ת)

          dz, 28/05/06 10:16

          הגב לתגובה זו

      • אתה מדבר שטויות ! פרץ נדרס ע''י נגמ''ש בצורה מטופשת לפני המלחמה בהרבה

        אני, 28/05/06 09:27

        הוא לא הספיק לשרת כקצין אלא מספר חדשים מועט !

        הגב לתגובה זו

        • בהתחשב בעובדה שהוא סרן, אני לא רואה איך אפשר להגיע לזה במספר חודשים (ל''ת)

          אני, 28/05/06 09:44

          הגב לתגובה זו

          • מי אמר לך שהוא סרן ? אתה יודע כמה דרגות חילקו אחרי המלחמה בלי פז''ם

            אני, 28/05/06 11:09

            ואני לא אומר לך מה פרץ ארמונד (כן זה היה שמו )עשה בשירות !
            תבדוק כל מילה שכתבתי כאן !

            הגב לתגובה זו

  • 2.

    תגובה צפויה

    אלי, 28/05/06 06:51

    תגובת דובר צה''ל, לירי הקטיושות ''עלית מדרגה'', אם זה לא היה עצוב, זה היה מצחיק. מזה זמן רב נוצר הרושם, שאלופי צה''ל ולעיתים גם קצינים נמוכים יותר, הפכו לפרשנים במקום ללוחמים. אחרי כל אירוע חמור, אם זה בירי קסאמים ואף טילי גראד (סוג של קטיושות) מרצועת עזה, או אחרי פיגוע חמור, או אחרי ירי בצפון, תמיד באה תגובה בנוסח האירוע חמור, זו עלית מדרגה. לעיתים תבוא התגובה המגוחכת ''האירוע היה צפוי''. לעיתים תבוא תגובה בנוסח, צה''ל ידע להגן על ישראל, וידע להגיב בזמן ובעיתוי המתאימים. וכן הלאה.
    ובכן עלובי צה''ל, אינכם מסוגלים להגן על ישראל, אינם מסוגלים או אינכם מורשים להגיב, שבו בשקט, אילו הייתם ברמה מוסרית גבוהה יותאר הייתי קורא לכם להתפטר. אבל לזה אני לא מצפה מכם. אחרי הפשע שבצעתם בגוש קטיף, הוכח לכל שרמתכם המוסרת שואפת לאפס. אז אם אינם מסוגלים להגן עלינו, פשוט תשתקו, אין אנו זקוקים לפרשנויות שלכם.

    הגב לתגובה זו

    • הוצאת לי את המילים מהפה! כל מילה סלע (ל''ת)

      שוקי, 28/05/06 08:22

      הגב לתגובה זו

    • הפשע המוסרי היחיד שבוצע בגוש קטיף

      אני, 28/05/06 08:55

      הפשע המוסרי היחיד שבוצע בגוש קטיף הוא שבמשך שנים כמה אלפי הזויים דיכאו אוכלוסייה של מאות אלפי פלשתנאים.

      הגב לתגובה זו

      • הפשע הגדול הוא הקמת מדינת ישראל וגירוש התושבים התמימים והמסכנים .

        יחזקאל מר''ג, 28/05/06 09:59

        אתה גר כאן ? אתה שותף לפשע
        אתה אזרח כאן? אתה פושע כובש
        מה? יפו לא כבושה?
        כפר סבא לא כבושה?
        כן! הייתה כפר סבא ערבית
        אזור
        יהוד
        מעניין היכן אתה גר צדיק שלי , איש טוהר וצדק מתחסד.

        הגב לתגובה זו

        • ההגיון שלך לא עובד!!!!

          ירו, 28/05/06 10:48

          אז מה אם כל א''י כבושה? עדיין חובה עלינו למצוא פתרון שיאפשר לשני העמים לחיות,ובשביל זה אנו פונים לגבולות שהוכרו בין-לאומית.
          אין פה ספק שנעשה לערבים שחיו כאן קודם עוול, שכן גרשו אותם מביתם אנשים שהגיעו מאירופה. נקודה.
          מבחינתנו זה נעשה כצורך לשרוד וזה הצידוק שלנו למעשה,שלא תתבלבל,אין פה שום ערך נעלה אחר.
          לפי ההגיון העקום שלך מדוע שלא נוסיף ונכבוש עוד אדמות? למה לעצור בירדן הרי את יפו גם כבשנו?

          הגב לתגובה זו

          • לא יכולתי להגיד את זה יותר טוב בעצמי. (ל''ת)

            אני, 28/05/06 12:15

            הגב לתגובה זו

    • למה לא תמשיך לפתח את התיאוריה שלך

      yair1, 28/05/06 09:56

      הפשע העיקרי הוא שאנו יושבים בישראל בניגוד לחסכמת החמאס
      הגיהד האיסלמי, אל קעידה ו''החמוד''
      אחמיניג'אד מאירן הנאורה במדינות.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    ותודה ל''ארבע אימהות'', שגרמו יותר נזק מחיזבאללה.. (ל''ת)

    שלום עכשיו, 28/05/06 06:42

    הגב לתגובה זו

    • 1 מה אתה מציע?

      מוטי חיפה, 28/05/06 07:52

      שנחזור לבירות?

      הגב לתגובה זו

      • מה רע בענבי הזעם 2

        אילן, 28/05/06 08:06

        היה קצת שקט אחרי זה ואף אחד לא הלך לבירות
        אבל ברגע שיש רק פרשנויות של ועוד חרטות מפה לשם אז ברור שזה
        יזמין את המטח הבא כי אצל הערבים איפוק זה חולשה .

        הגב לתגובה זו

      • אני מציע - עשינו במכנסיים גם בלבנון וגם

        אני, 28/05/06 09:15

        בעזה - אז שנשב בשקט ולא נכריז ש -''אף פגז לא ינחת על שיטחנו ! ואם רק יעיזו ....''
        ואת המכנס - להחליף בתדירות גבוהה !!!!

        הגב לתגובה זו

      • לצאת מצפת מיד !!! מה יש לנו לחפש בצפת ?????? (ל''ת)

        כהנא צדק, 28/05/06 09:28

        הגב לתגובה זו

        • אם אתה חותם איך שאתה חותם, זה אוטומטית הופך אותך לאידיוט גזען. (ל''ת)

          אני, 28/05/06 09:48

          הגב לתגובה זו

          • מה אני אעשה וזה שמי (המילה צדק בסגול )??? אז מי האידיוט ביננו ? (ל''ת)

            כהנא צדק, 28/05/06 11:06

            הגב לתגובה זו

            • תרשה לי לפקפק בכך.. אבל אם אתה דובר אמת, אז ההורים שלך די דפקו אותך (ל''ת)

              אני, 28/05/06 12:12

              הגב לתגובה זו

            • כנראה שאתה רחוק מהמקורות היהודים וחבל !

              כהנא צדק, 28/05/06 14:14

              כל הכוהנים היהודים היו בגולה - כהן , כהנא , כ''ץ , כהנוב וכו''

              הגב לתגובה זו

    • כמה חיילים נהרגו כל יום בזמן שהיינו בלבנון וכמה מאז שיצאנו משם?

      אני, 28/05/06 08:53

      אם אתה חושב שלהיות בלבנון היה דבר חכם, לך ספר את זה לכל ההורים ששכלו שם את ילדיהם.

      הגב לתגובה זו

      • ולך תספר אתה להורים של

        dz, 28/05/06 10:13

        עומר סוועאד, בני אברהם ועדי אביטן.
        ולך תספר להורה לילד בן חמש בצפת, למה בעוד חודש הוא יצטרך כנראה להעביר חלק מהחופש הגדול שלו במקלט...

        הגב לתגובה זו

        • נכון שקשה לשמוע את זה, אבל אני מעדיף מעט חיילים מתים על פני הרבה (ל''ת)

          חיילים מתים., 28/05/06 12:13

          הגב לתגובה זו

        • חבוב... ממש אין לך מושג מה קורה במדינה אה?

          בן, 29/05/06 15:26

          מי שהיה יודע

          הגב לתגובה זו