• 25.

    הנייה אתה יודע מה משמעות פלוראליזים?

    דיפני, 25/05/06 18:17

    החמאס שהוא אירגון דתי קיצוני המעמיד את האמונה האיסלאמית מעל הכל (כלומר כל מי שלא איסלאמי הוא כופר). מדבר על פלוראליזים על חופש על זכויות האדם. שימו לב מה אמר אורוול בספרו ''1984 ''. מלחמה-היא שלום. אמת - הוא שקר. זה בדיוק מה שעושה הנייה. את ספרו של ג'ורג' אורוול הוא בטח לא קרא!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    הלחץ של בוש - יוליד כלום - מקסימום יקחו השטח וימשיכו לחיסול ישראל

    תמימים עד מות, 25/05/06 17:55

    בוש לוחץ על אבו מאזן

    אבו מאזן כמו ערפת ממציא איזה טריק למשוך זמן ...

    המקסימום הוא הסכמה זמנית לגבולות 67 ולהמשך ה''דיונים'' (מלחמה בישראל) לאחר השלמת בריחת ישראל מיו''ש - בדיוק כמו שקורה היום בעזה.

    וכמובן אולמרט יעשה מה שבוש אומר - וימסור שטחי ישראל עד 67

    וגם יחסל כל התישבות יהודית ביו''ש - ועוד 200000 פליטים יהודים יסתובבו חסרי כול ברחובות...

    אבל לבוש זה לא איכפת - אז גם לאולמרט לא!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לכל הערבים החביבים--רק 67 בעניין !לא פותחים פנטזיות כבקשתך...תרגיעו

    +++++++++++++++, 25/05/06 17:40

    2 מדינות ל 2 עמים בקווי 67 +-
    בלי שיבה לישראל.
    זה כל הסיפור.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    All this is very nice, but the Palestinians were never the problem (ל''ת)

    Israeli, 25/05/06 17:38

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הנושא הראשון לדיון : דרישתם לשיבה לישראל

    מאיר, 25/05/06 16:42

    אין כל ערך בכל דו-שיח . זה הנושא הבסיסי ואין להשאירו לסוף או לא מסוכם.

    הגב לתגובה זו

    • שיבה לישראל לא על הפרק בכלל !חד וחלק ! (ל''ת)

      אם רוצים דיבור, 25/05/06 17:36

      הגב לתגובה זו

    • למאיר!

      אלעזר, 25/05/06 22:26

      קראתי כמעט את כל התגובות
      ואתה היחידי מתיחס למוקש הגדול זכות השיבה.
      אכן אתה צודק מבלי לסגור את נושא
      זכות השיבה איו ערך מבחינתנו
      למישאל העם !

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    זה מלכודת לישראל

    גיא, 25/05/06 16:38

    הם יודעים שגבולות 67 זה בלתי אפשרי ולא יקבלו לעולם..וזה יהווה תרוץ להמשך הסיכסוך.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    one secular state solution

    homeless, 25/05/06 16:30

    one secular state solution to two people is the best way out for the Israelies from their comflict with the Palestinians
    Two states is not realistic it will not work
    Bush knows that Ulmart knows that the world knows that
    then why wasting time and people lifes

    הגב לתגובה זו

    • like lebanon

      gershwin, 25/05/06 22:17

      what a wonderful state ...

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    הגיע העת שלום... אשמח לקבל תגובות .. תקראו

    ערבי אופטימי, 25/05/06 16:21

    ההתנחלויות בגדה לא יאפשרו הקמת מדינה פלסטינית כי אריאל למשל נושקת לשכם וירושלים של היום מגיעה עד ים המלח (כמעט).

    (הנה האת שמראה איך ערים שלמות בגדה נהפכו לבתי כלא:
    http://www.un.org/unrwa/emergency/barrier/profiles/images/qalqiliya.jpg

    מדינת ''זברה'' שהציע ברק ב 2000 הייתה הסיבה לפרוץ האינתיפאדה וכל מה שסיפרו לכם הוא בולשיט גדול אחד (למשל שאין עם מי לדבר).

    מבחינתי האישית אני הייתי מעדיף מדינה אחת לכל אזרחיה הערבים והיהודים אבל זה אינו ריאלי כיום .

    יום טוב

    הגב לתגובה זו

    • לא שלום ולא בטיח

      עופרZ, 25/05/06 17:18

      קטע ממאמר של פארא - תרגום על רגל אחת

      האם אין זה מתמיה שלפני מלחמת 1967 לא היתה שום תנועה רצינית לקידום מולדת לפלשתינאים?

      אז אתם וודאי תאמרו – בסדר, פארא, אבל זה היה לפני שהישראלים כבשו את הגדה המערבית ואת ירושלים העתיקה.
      אכן, נכון. במלחמת ששת הימים כבשה ישראל את יהודה, שומרון ואת מזרח ירושלים. אבל היא לא כבשה אותם מידי הפלשתינאים או מיאסר ערפאת. הם כבשו אדמות אלה מידי מלך ירדן, חוסיין. נשגב מבינתי, איך גילו הפלשתינאים פתאם את זהותם דווקא לאחר שישראל נצחה.
      האמת היא – שפלשתין אינה אמיתית יותר מארץ להד''ם. הפעם הראשונה בה נקראה הארץ פלשתינא היתה ב-70 לספירה., כאשר הרומאים ביצעו רצח עם ביהודים. החריבו את המקדש והכריזו, שיהודה אבדה! מאז, הבטיחו הרומאים, תיקרא ארץ זו ''פלשתינא''. שם זה נבע משמם של הפלישתים, עמו של גליית שכבש את היהודים כמה מאות לפני כן. זו היתה דרכם של הרומאים להוסיף עלבון על פשע. הם ניסו גם לשנות את שמה של ירושלים ל''אילייה קפיטולינה'', אבל לזה, היה עוד פחות כח עמידה.
      פלשתין מעולם לא היתה – כיישות אוטונומית. היא נשלטה לסירוגין על ידי רומא, על ידי נושאי הצלב ונושאי חרב הג'יהאד, על ידי האימפריה העותמאנית ותקופה קצרה על ידי הבריטים. הבריטים הסכימו להשיב ליהודים לפחות חלק מארצם להיות להם בית לאומי.
      אין שפה פלשתינאית. אין תרבות פלשתינאית נפרדת, מעולם לא היתה ידועה מדינה פלשתינאית נשלטת בידי פלשתינאים. הפלשתינאים הם ערבים, שאינם שונים מן הירדנים (המצאה חדשה גם היא), לא מן הסורים, הלבנונים, העיראקים וכו'. ואל תשכחו שבידי הערבים נמצאת השליטה על 99.9% של אדמות המזרח התיכון. ישראל יושבת על עשירית האחוז(!) של שפע האדמות האלה.
      אבל גם זה רב מדי בעיניהם של הערבים. הם רוצים הכל! וזו הסיבה היחידה למלחמה המתנהלת במזרח התיכון. חמדנות. כבוד. קנאה. תאווה. לא משנה כמה פשרות תעשה ישראל, זה לעולם לא יספק את הערבים.
      ומה באשר ל''מקומות הקדושים לאיסלאם''? אין כאלה בירושלים!
      נדהמים? בצדק! איני מאמין שתשמעו פעם את האמת האכזרית הזו בתיקשורת הבינלאומית, זה פשוט לא פוליטיקלי קורקט.
      ועכשו תגידו – פארא, מסגד אל אקצה וכיפת הסלע מהוים את המקום השלישי בקדושתו לאיסלאם.
      לא נכון! למעשה, אין בקוראן דבר על ירושלים. הוא מזכיר את מכה מאות פעמים. את מדינה פעמים לאין ספור, אך לעולם אינו מזכיר את ירושלים. וסיבתו עמו. אין שום עדות הסטורית שמוחמד בקר בירושלים.
      אז איך נעשתה ירושלים למקום השלישי בקדושתו לאיסלאם? המוסלמים היום מצטטים סיפור מעורפל בסורא ה-17 בקוראן – ''מסע הלילה''. זה מספר משהו על חלום שחלם מוחמד, ובחלומו הוא נישא מן ''המקדש הקדוש למקום רחוק ...., שאותו קידשנו ואותו בירך....'' וכו'. במאה השביעית זיהו כמה מוסלמים את המקדשים שבחלום כמכה וירושלים...'' וכו'.
      ובהמשך אומר פארא: ''... זה המקום הקדוש ביותר לעם היהודי. שרון ואנשיו התקבלו במטר אבנים ובאיומים. אני יודע, אני הייתי שם. האם אתם יכולים לתאר לעצמכם מה זה ליהודים, להיות מאויימים ונסקלים פיזית במקום הקדוש להם ביותר?''
      ועוד אומר פארא: ''אם כן, מה הפתרון לבעיית המזרח התיכון? בכנות, איני מאמין שיהיה פתרון בידי אדם לאלימות. אבל פתרון אפשרי, יש להתחיל בהודאה באמת. השוואת זכות לידה בת חמשת אלפים שנה, המגובה בהוכחות ארכיאולוגיות והסטוריות מכריעות, לתביעות, שאיפות ורצונות, לגמרי לא לגיטימיים, מעניקה שם רע לדיפלומטיה ולמעשה השלום.

      הגב לתגובה זו

      • לעופר

        לעופר, 25/05/06 22:29

        מי זה פארה?

        הגב לתגובה זו

    • בטח שאתה מעדיף מדינה אחת

      Avi Ecuador, 25/05/06 17:22

      מדינה שתהיה שלכם באופן טבעי ביחד עם ירדן.
      גם חוסיין מפחד...
      לאמיתו של דבר שם איתו או בלעדיו מקומכם.
      ישראל תעתה טעות פטלית כשהיא לא ידעה לנצח כמוכם...

      הגב לתגובה זו

    • גוש ההתנחלויות צמוד לקו הירוק ואין שום זברה-תמורת חילופי שטחים כנ''ל

      הוצע גם ע''י ברק, 25/05/06 17:31

      למדינת ישראל.
      זה כל הסיפור.
      אהלן וסהלן

      הגב לתגובה זו

    • שלום על פי תוכניתו של אביגדור ליברמן

      יהודי ציוני, 25/05/06 17:37

      בגבולות 67 ישארו יהודים,דרוזים צארכסים שנאמנים למדינה ולא חותרים בהשמדתה והפלסטינים יועברו מעבר לגבולות 67 תוך מתן פיצוי

      הגב לתגובה זו

    • כשברשות יפסיקו ללמד את הילדים שישראל לא קיימת

      אזרח, 25/05/06 17:50

      שישראל זה דבר זמני,שהיא תושמד
      ושכל הפליטים יחזרו לחיפה,יפו,עכו
      וירושליים אז גם אני אהיה אופטימי.
      עד אז תרשה לי להטיל ספק ''בשלום''
      ובחזרה לקווי 67.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    ממתי אתם תלמדו - מילים הן זולות

    זכרון לאומי, 25/05/06 16:05

    פתאם משפט נזרק וכולכם מאמינים ומוכנים לתת הכל אפילו בית אפילו אדמה ובשביל מה??? כל הקרבנות של המלחמות ותזכרו - מלחמות שלא אנו התחילוי - כדי להקים המדינה נהרגו בשבלכם - תתחילו לקרא תפתחו עיניכם - אין עם מי לדבר - אלה אם אתם רוצים לרדת בהמוניכם ונסגור המדינה. מה קבלנו עם ההתקפלות שלנו? מה יקרה לילדים שלכם?

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    פתאום מספיק לו 67 נחכה קצת וגם מזה הוא ירד.

    צדיק לעת זקנה, 25/05/06 15:45

     

    הגב לתגובה זו

    • אל תהיה אדיוט

      ג'וש, 25/05/06 16:39

      בדיוק בגלל אנשים כמוך הישראלים והפלשתינים ממשיכים לשפוך אלו את דמם של אלו. וגם אם אתה צודק - נחכה, ואז מה? נמשיך לשלוט בשלושה מיליון פלשתינים? נמשיך לבזבז כספים על השטחים? נמשיך לשים מחסומים לפלשתינים? אתה פשוט אדם שלא מסתכל על המציאות.

      הגב לתגובה זו

      • Read 18

        Me, 25/05/06 17:47

        Why not the border of 48? My opinion: Gaza to Egypt and What left from the West Bank to Jordan

        הגב לתגובה זו

        • great!!im buying,now sell this

          ירו, 06/06/06 07:30

          idea to jordan and egypt

          הגב לתגובה זו

  • 15.

    ומה תעשה אם ''העם'' לא יכיר בגבולות 67

    אבו טמבל, 25/05/06 15:39

    הרי הבחירות בהן זכה החמאס הפתיעו אפילו אותך. מה תגיד כשהעם הפלסטינאי יוכיח לך שיצר ההתאבדות שלו חזק מדי? תגיד שאתה עשית את שלך ועכשיו ישראל צריכה לכבד את רצון ''העם''?

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    דרמה של ממש!

    נאור גליל, 25/05/06 15:37

    אסור להחמיץ את ההזדמנות. אולמרט - לך תעשה שלום עם אבו מאזן!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    גבולות 67 מאוד הוגנים כלפי ישראל.. כנסו

    ערבי עו''ד, 25/05/06 15:37

    ישראל תחזיק עדיין ב 78% מפלסטין ההיסטורית (או א''י).

    מה רע בזה ?

    הרי ההתנחלויות בגדה לא יאפשרו הקמת מדינה פלסטינית כי אריאל למשל נושקת לשכם וירושלים של היום מגיעה עד ים המלח (כמעט). (הנה האת שמראה איך ערים שלמות בגדה נהפכו לבתי כלא:
    http://www.un.org/unrwa/emergency/barrier/profiles/images/qalqiliya.jpg

    מדינת ''זברה'' שהציע ברק ב 2000 הייתה הסיבה לפרוץ האינתיפאדה וכל מה שסיפרו לכם הוא בולשיט גדול אחד (למשל שאין עם מי לדבר).

    מבחינתי האישית אני הייתי מעדיף מדינה אחת לכל אזרחיה הערבים והיהודים אבל זה אינו ריאלי כיום .

    יום טוב

    הגב לתגובה זו

    • אתה אחי.... תודה (ל''ת)

      יהודי, 25/05/06 16:25

      הגב לתגובה זו

    • הלוואי (ל''ת)

      יוסי, 25/05/06 16:26

      הגב לתגובה זו

    • לעו''ד הערבי. יש לי שאלה אליך....

      אדריכל, 25/05/06 16:29

      מדוע אתה מעדיף מדינה אחת?
      האם זה בגלל שאתה סומך על היהודים ולא סומך על אחיך הערבים?

      עם ערביי ישראל שאני מדבר הם רוצים למשל ראש מועצה יהודי למועצה ערבית!! למה?

      גם עם פלשטינאים (פועלי בנין) שאני מכיר הם אומרים ''לפחות אצלכם אפשר לגשת למשטרה''.

      זה כמו מצבה של ארה''ב. עם קנדה יש גבול פתוח ועם מקסיקו בדרום יש גדר הפרדה ופטרולים.

      ועוד שאלה שתמיד מסקרנת אותי. מדוע אתה למשל עם חבריך (מורים, סטודנטים, אקדמאים) לא יורדים עם מספר אוטובוסים לגבול רצועת עזה ומניפים שלטים נגד הקאסמים? כמה ''נאכבות'' העזתים עוד צריכים?

      היכן ערביי ישראל הנורמלים? מדוע הם לא משפיעים? (על תספר לי על החכ''ים שלכם).

      יום טוב.

      הגב לתגובה זו

      • תשובה

        13, 25/05/06 17:06

        תודה על תגובתך הלא מתלהמת.

        אני בעד מדינה אחת כי אני אדם לא גזעני ולא פנאטי ומאמין שזכויות של שני העמים על האץ הזו.

        ההיסטוריה מראה שהיהודים וערבים חיו בדו קיום בניגוד למצב ההיהודים באירופה (עד תחילת הסכסוך על הארץ).

        לגבי הפגנות שלנו נגד הפלסטינים יורי הקסאמים על יישובים אזרחיים. אני מסכים איתך שזה מגעיל ונראה רע מכל הבחינות כמו שהרג ילדים פלסטינים כמעט יום יומי נראה רע.

        ולכן יש להפסיק את הכיבוש ואז ייעלמו כל התופעות הרעות משני הצדדים.

        הצעה: תספור למשך חודש את גילאי ועיסוקי הפלסטינים שנהרגים ואז גם אתה תראה שהם הקורבן כאן.

        בברכה

        הגב לתגובה זו

        • ל מס 13

          אלעזר, 25/05/06 22:12

          בעזה הפסקנו את הכיבוש אז מדוע לדעתך הם ממשיכים לשגר קאסמים.?

          הגב לתגובה זו

    • על מי אתה מנסה לעבוד?

      שום פלסטין ולא, 25/05/06 16:42

      אתה חושב שאנחנו טיפשים?
      אנחנו כבר מספיק שנים פה באזור להכיר אותכם!!!

      הגב לתגובה זו

    • עשית לי את היוןם תודה (ל''ת)

      חיים, 25/05/06 17:14

      הגב לתגובה זו

    • מה זה פלסטין ההסטורית? יש גם ישראל ההסטורית !תפסיק לקשקש

      רוב אוכלסיית, 25/05/06 17:34

      גם פלסטינית.
      כל צד יספר את הסיפור ההיסטורי שלו לעצמו-המיפגש בקווי 67 !!
      אין חיה אחרת !

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    החלק השפוי בעם ישראל אומר כן

    שפר גיורא, 25/05/06 15:35

    רק כך יכון שלום אמיתי בין שני העמים. צריך לסלק את הגרורות הסרטניות הקרויות התנחלויות משטחי הגדה, לעשות תיקוני גבול הכרחיים, לפרז את השטח עם נוכחות בינלאומית ולסגת לגבולות 67 עם ערובות אמריקאיות וברית הגנה בין שתי המדינות. כל הכבוד לאבו מאזן. תמיד הפלשתינים היו אלה שהחמיצו הזדמנויות הסיטוריות. אתה חובה עלינו לעודד את אבו מאזן לקדם את י וזמתו הברוכה, לשחרר את ברגותי מהכלא וללכת למומ לשלום קבע. בל נהיה בני ערובה של המתנחלים המשיחיים! יחי עם ישראל העצמאי! חזרה לשפיות! בואו נהיה מדינה נורמלית! בואו נעשה שלום!

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    אבו מאזן הזה גדול - משך לכולם את השטיח מתחת לרגליים. בהצלחה!!!

    אזרח, 25/05/06 15:21

    עכשיו הוא כבר לא אפרוח, הוא עלה למדרגת פרגית.

    1. אם הוא מצליח במשאל העם (ולדעתי הוא יצליח) הרי שהציונות ניצחה ובזה הסתיימה דרישת הערבים לכל א''י (אם כי נושא הפליטים לא נסתיים).

    2. גם מדינת ישראל לא תוכל להתנגד לגבולות 67 ואז תהיה מסחרה של שטחים שנמסור לפלשטין תמורת גושי התיישבות שנרצה שישארו בידינו. (פתאום תראו איך הגדר חוזרת במרבית האזורים לקו הירוק בדיוק של מילימטר).

    3. ממשלת ישראל לא תוכל לבצע נסיגה חד צדדית באם המשאל יעבור אצל הפלשתינאים.

    אל תשכחו, מי שיסד את מדינת פלסטין זה לא אחר מאשר ...... ראש הממשלה יצחק שמיר!!!!!! ולמה? משום שהוא התנגד להסכם לונדון להחזיר את השטחים לחוסיין ואז חוסיין אמר ''אם כך, אז השטחים הם של הפלסטינאים''

    יהיה שמח.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    מעניין מה יהיה התירוץ של השמאל כעת

    היהודי, 25/05/06 15:17

    הרי זה כל כך ברור שהחמאס ינצח גם במשאל העם הזה.מעבר ל60 אחוז בוחריו עוד יש לו תגבורת מהחזית העממית(2 אחוז ) חלק לא קטן מהפתח ותומכי גיהאד שלא היו בבחירות.
    כך שההצעה של אבו מאזן תידחה ברוב של בין 65 ל75 אחוז.
    השמאל טען כי הפלסטינים בחרו חמאס בגלל השחיתות מעניין מה יהיה התירוץ הפעם

    הגב לתגובה זו

    • מעניין מה יהיה התירוץ של הימין כעת

      יהודי אחר, 25/05/06 15:49

      הרי זה ברור שהעם הפלסטינאי יגיד ''כן'' לגבולות 67.

      הפלשטינאים רוצים את החמאס בשלטון בגלל שחיתות הפתח ולא בגלל אמנת החמאס.

      זה משהוא כמו בחירות לכנסת ולראשות הממשלה בנפרד. יענו: כן לחמאס בשלטון וכן לגבולות 67 למדינת פלסטין.

      הגב לתגובה זו

      • לימין אף פעם אין בעייה עם כלום בקשר להצדקות.. אבל לא מדוייק

        בקשר לחמאס, 25/05/06 16:21

        עוד לא שמעתי שפלסטינים מכירים בזכות קיום ישראל (בשיח הפנימי שלהם , לא הצהרות וכו').
        מישאל זה בכל מקרה בעייתי- זה כמו לעשות מישאל אם אתה רוצה מיליון דולר מהמדינה..
        מה איכפת למישהו לענות כן.
        הוא לא צריך לתת דין וחשבון להגיד מאיפה ועל חשבון מה...

        הגב לתגובה זו

    • אתה לא קורא עיתונים? אם לא-לא ! (ל''ת)

      התכנסות..., 25/05/06 16:03

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    הקמת מדינה פלשתינית באיזורי יש''ע היא בלתי אפשרית

    ותחשבו על זה., 25/05/06 14:53

    ולכן היא מסוכנת למדינת ישראל. במדינה כזו תתרחש במהירות התפוצצות אוכלוסין אם ע''י הגירה ואם ע''י ילודה. כלכלית הם תמיד ירבצו עלינו אין מצב אחר.הילדים יתחילו לחפש בזבל התמונות יופצו בכל העולם. השמאל אצלנו לא יישן בלילות והדרך לחזור לאירופה מחבקת היהודים קצרה. מלך מרוקו ישמח לקבל את היהודים יוצאי וצאצאי מרוקו וכו'..

    הגב לתגובה זו

    • חשבנו , ואנחנו בעד !! (ל''ת)

      תחשבו אתם, 25/05/06 15:07

      הגב לתגובה זו

    • רגע לפני שאתה מקבל התקף לב, שתה כוס נים ותרגע חמוד שלי (ל''ת)

      מודאג מאוד, 25/05/06 15:13

      הגב לתגובה זו

    • במרוקו יקבלו היהודים בחזרה כי הערבים אינם גזענים... כנס

      ערבי, 25/05/06 15:28

      ואילו בישראל חוק האזרחות מונע מערבי שחי כאן לפני הקמת המדינה לחזור למולדת אבותיו.

      יחי ההבדל הקטן

      הגב לתגובה זו

      • לערבי הנחמד, את זה עוד מעט נבדוק ...

        יהודי, 25/05/06 16:17

        האם הפלשטינאים יסכימו למשל להשאיר התנחלויות בתוך מדינת פלסטין (כן למרות כל המשקעים) ובאזרחות פלסטינאית!!

        למה לא?

        הגב לתגובה זו

      • בישראל לא עורכים פוגרומים בערבים (ל''ת)

        מרוקאי, 25/05/06 17:07

        הגב לתגובה זו

      • גם יקבלו אותך שם (ל''ת)

        סע לשלום, 25/05/06 17:37

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    איפה תנועות השלום הישראליות.אסור לפספס את ההזדמנות...

    אור, 25/05/06 14:35

    צריך לעודד את הפלסטינאים במפנה ההיסטורי שהם במרכזו מאז עליית החמאס לשלטון.
    רק ביבי והימין לא מבינים כמה שהזירה השתנתה לטובה עם בחירת החמאס לראשות הממשלה.
    סוף סוף כולם מדברים פוליטיקה.
    גם איראן תרגעה.אני אופטימי לחלוטין

    הגב לתגובה זו

    • אני מקווה שאותך ( וילדך ) יגייסו..

      דוד צימרמן, 25/05/06 15:54

      קווי 67' משמעו :
      הגבול יעבור בפאתי כפר-סבא
      = לטרון ,ערבית.
      = הגבול יהיה במרכז ירושליים.

      אני מקווה שבגיוס הראשון יגייסו אותך ואת הילדים שלך להגן על כפר-סבא,נתניה...
      ויציבו אותם בעמדת תקיפה ראשונה!!!

      את הילד שלי ל-א יגייסו..

      יודע למה.?
      כי הוא נפל במבצע חומת-מגן במחנה פליטים ג'נין..

      הגב לתגובה זו

      • מכירים מכירים את כל החומר הטחון. אנחנו בעד 2 מדינות ל2 עמים (ל''ת)

        בלי שיבה לישראל, 25/05/06 19:27

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    קורים דברים מדהימים אצל הפלסטינאים..אתם עיוורים? (ל''ת)

    אתי, 25/05/06 14:29

    הגב לתגובה זו

    • וואללה, את מזילה ריר! תתעשתי בבקשה. (ל''ת)

      המרסן הלאומי, 25/05/06 15:14

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    עם הכרה במדינת ישראל!

    רמי, 25/05/06 14:24

    עם הכרה במדינת ישראל?, או רק מדינה פלסטינית בגבולות 67 ,,מבלי להזכיר את ההכרה במדינת ישראל, זה אומר שאוסלו מס, 2 ימשיכו בטרור... חייב להיות הסכם שלום. פרוק כל מנגנוני הטרור, משטרה אחת, צבא אחד, וממשלה אחת, ויש להכניס סעיף סנקציות במיקרה של פיגועים,

    הגב לתגובה זו

    • תן לפלשתינאים להבין לבד מה הם רוצים לעשות

      אלון, 25/05/06 15:04

      רק אם לא נתיר להם ברירה הם יגיעו למסקנות הנכונות. אבל לבד!

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    האמריקאים צרכים להגיד לפלשטינאים שהפשרה שהיהודים מציעים היא היחידה (ל''ת)

    פקק תנועה, 25/05/06 14:15

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בשום אופן לא מישאל עם ! באף צד ! ''להסכים'' מראש על סינדול?? אבסורד !

    לא הרשל 'ה !, 25/05/06 14:08

    2 הצדים יעבדו יעבדו יעבדו, יגיעו להסכמות (נניח..) והופ---
    מצטערים ! לא ''עבר'' במישאל ?!
    זה לא קצת לשחק בקקה??

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנת כלום.הם הולכים למשאל עם לפני המשא ומתן.

      אתי, 25/05/06 14:32

      להסכים לגבולות 67 כבסיס למשא ומתן עם ישראל.
      אם יצביעו בעד זה הוא הישיג הדיר לציונות. זה אומר שהעם הפלסטינאי נפרד מיפו חיפה עכו וכל שאר הירקות.

      הגב לתגובה זו

      • תודה על התיקון, באמת לא שמתי לב. אבל זה סינדול

        גם ככה, 25/05/06 15:02

        ברור שתשובה חיובית זה --הלוואי, הלוואי, הלוואי, אבל-
        במקרה של תשובה שלילית זה סינדול שתוקע להרבה מאד זמן.
        מיותר.

        הגב לתגובה זו

        • זה לא סינדול. אם הם אומרים ''לא'' אזי תוכנית חד צדדית מוצדקת. (ל''ת)

          אולמרט, 25/05/06 16:04

          הגב לתגובה זו

          • בוא נראה, אם הם אומרים ''אנחנו לא מוכנים למשא ומתן''

            הגיון, 25/05/06 17:08

            אז אנחנו צריכים להגיד ''אז אנחנו ניתן לכם הכל מראש'', האם זה הגיוני?

            הגב לתגובה זו

          • לא מבחינתנו.. מבחינת הרצינות של אבו מאזן

            כי מה איכפת, 25/05/06 19:25

            אצלנו או אצלם, לענות ''אני נגד''.
            מישאל עם ולא מו''מ של הנהגות זה לא רציני-מצד אף צד.
            (מצידנו אני יודע-אם לא מו''מ רציני,אז התכנסות חד צדדית.
            יודע ומקובל עלי.)

            הגב לתגובה זו

      • אתי צודקת אך נושא הפליטים נשאר פתוח. (ל''ת)

        צ., 25/05/06 15:23

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    איזה משאל עם על מי הוא עובד?

    א, 25/05/06 13:52

    אני רוצה לראות את האנשים שם מצביעים נגד רצון החמאס, החמאס יוריד אותם אחד אחד

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    פשעי המלחמה הפלשתיניים ירשמו בהיסטוריה

    גדעון לוי, 25/05/06 13:47

    פשעי המלחמה הפלשתיניים ירשמו בהיסטוריה לצד הקמיקזות היפניים ויוקעו לדראון עולם.

    הגב לתגובה זו

    • אכן יירשמו לדראון עולם, אמן ! (ל''ת)

      פרס, 25/05/06 14:02

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    ישראל לא תיסוג לגבולות 67

    פקק תנועה, 25/05/06 13:42

    היא תישאר בגבולות מינוס 73 נקודה

    הגב לתגובה זו