• 65.

    רבנים שישבו בבתי המדרש ולא בפוליטיקה (ל''ת)

    די ומספיק, 25/05/06 07:48

    הגב לתגובה זו

    • אם לשופטים-מותר , מדוע לרבנים-אסור? (ל''ת)

      כבשה מגיבה, 25/05/06 08:14

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    מדינת ישראל צריכה להחרים את הרבי ליאור

    ישראל, 25/05/06 07:48

    ולקחת לו את המפתחות של הבית כנסת

    הגב לתגובה זו

    • אתה חוצפן! אין לך מושג על איזה רב גדול וצדיק אתה כותב (ל''ת)

      ///, 25/05/06 08:06

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    אנא מכם - הביעו את דעתכם בסקר של תגובה 77...(חשוב!!!) (ל''ת)

    נמאס, 25/05/06 05:45

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    בהקשר לרב ליאור

    moshe chile, 25/05/06 04:47

    מה השעה?

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    צריך לסתום למזוקנים האלה את הפה

    שבתאי התישבי לי, 25/05/06 04:37

    מספיק אם ההחרמות והקללות מי שמקלל בסופו שיחנק מהקללות שמטיל על הזולת

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    שיקרא על וצלב הבל וילמד ולו דבר יחיד בחייו ליאור עריץ סטליניסטי (ל''ת)

    מה לו ולדת ?, 25/05/06 03:30

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    יש פה מישהו 1 שלא נמאס לו מהטוקבק המפגר Avi Ecuador פרט לו עצמו?

    אבי, 25/05/06 03:11

    הבן אדם הפאשיסט לא רק שהשתלט על כל הכתבות במעריב אלא גם בכל שאר העיתונים.

    אולי צריך לעצור אותו על ''חוסר חיים''...

    הגב לתגובה זו

    • מה אוכל תולעת כמוך?

      Avi Ecuador, 25/05/06 03:47

      תמשיך לעקוב!

      הגב לתגובה זו

      • תירגע, אתה עושה מעצמך צחוק (ל''ת)

        antiAVI, 25/05/06 06:17

        הגב לתגובה זו

    • ספר לנו על החיים של שרץ כמוך

      Avi Ecuador, 25/05/06 03:51

      יש לי קשרים בנאשיונל ג'אוגרפיק.

      הגב לתגובה זו

    • שמעת על ז'ול וורן להבדיל

      Avi Ecuador, 25/05/06 03:54

      הוא היה נומלי לדעתך?
      אם תענה יפה אסביר לך שרץ.

      הגב לתגובה זו

    • בהחלט צודק.

      שונא את, 25/05/06 04:58

      צריך לחסום את הבנאדם.

      הגב לתגובה זו

    • אם כך, צריך לחסום עוד טוקבקיסטים קבועים - אבל מהשמאל! (ל''ת)

      ..., 25/05/06 08:07

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    על מה ההשתלחות ברב ליאור ?

    לוגיקה, 25/05/06 01:34

    שנלר יושב על הענף שהוא כורת, זכותם של יושבי אותו ענף להעיף אותו משם,
    אם קודח חור בסירה , יושבי הסירה חייבים להעיף אותו משם.

    הגב לתגובה זו

    • ההשתלחות ברב ליאור כי...

      גדעון, 25/05/06 03:36

      דבריו,מעשיו והתנהגותו היא כשל אנטישמי,עוכר ישראל ופאשיסט ולא כשל רב בישראל!!!!!!!!!!!
      ה ב נ ת א ת ז ה ?!?!?!?!

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    הדמות

    לוי, 25/05/06 00:48

    אנשי קדימה שהם מתנחלים נראים כטובל ושרץ בידו. היותם דתיים ומתנחלים בעצמם מגבירה את מסוכנתונם לעם ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    להחרים רבנים המחרימים מתנגדיהם

    אליעזר בוכני, 25/05/06 00:29

    יו''ר וועד רבני יש''ע הרב דב ליאור
    קורא את תושבי מכמש להחרים את
    ח''כ עתניאל שנלר מפני שמפלגתו,
    קדימה, תומכת בפינוי התנחלויות. יש
    לאמר לרב הרף! אתה מפלג את העם.
    מול חרם כזה שאתה מכריז, גם תומכי
    ההתכנסות יקראו לחרם רבנים וחברי כנסת המתנגדים להתכנסות. והעם יתפלג חלילה למחרימי שמאל את ימין וימין את שמאל. הרף!הרף! הרף!

    הגב לתגובה זו

    • איפה היית, אליעזר ?

      ד''ר ארוין, 25/05/06 00:59

      איפה היית
      כשיהודים גרשו יהודים
      והרסו את ביתם
      והחריבו את יישובם
      ושרפו להם את בתי הכנסת

      למה שתקת, אליעזר
      למה לא צעקת, להיות להם עזר

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    לא נשכח ולא נסלח למי שהסית למי שרצח!

    הצנחן הסטלן, 25/05/06 00:13

    דב ליאור לכלא!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מעריב כעיטון יהודי אתם חייבים לפסם

    Avi Ecuador, 25/05/06 00:02

    http://yeshanews.com/?id=48729&c=opinion

    הגב לתגובה זו

    • לעיתון מעריב תודה (ל''ת)

      Avi Ecuador, 25/05/06 01:01

      הגב לתגובה זו

    • איך זה (כמעט) שכל ימני, בור ועם הארץ? (ל''ת)

      אריק, 25/05/06 01:52

      הגב לתגובה זו

      • נהנת מהשגיאת כתיב טיפש

        Avi Ecuador, 25/05/06 03:33

        עכשיו אתה יכול להגיב לתגובה אידיוט?

        הגב לתגובה זו

        • אקואדור בשבע שגיאות

          מימי, 25/05/06 09:05

          מותק, כותבים נהנית, לא נהנת. הי' שאחרי הנ' היא חלק מהשורש! אפילו בכתיב חסר, כלומר מנוקד, כותבים את הי' הזו.
          לא כותבים ''מהשגיאת כתיב'' אלא ''משגיאת הכתיב''.

          הגב לתגובה זו

  • 53.

    המשך כך

    שכנה של ח''כ שנל, 24/05/06 23:49

    בעוז ובענוה - המשך כך. חברינו סיימו את ''אהבת חינם'' לרב, עכשיו תורך.
    אולי אם היו עוד חברים משלנו בקדימה היינו נראים אחרת

    הגב לתגובה זו

    • אל תערבבי פיל וחמור

      שכן אחר, 25/05/06 09:09

      ההתנהגות של המחרימנים פסולה מאוד, וזכותו של שנלר לשבת בתוך קבוצת הכלומניקים המושחתים של קדימה ולנסות להיות איש במקום שאין בו אנשים.
      אבל לכתוב כאן דברי תהילה למפלגה המתועבת הזו? סליחה, אם היו עוד חברים שלנו בקדימה היינו נראים אחרת? כלומר, רוני בר-און וחבריו הם בעיניים אנשים הגונים יותר מאנשי הימין לגווניו?
      חוץ מזה, אל תקשקשי. את לא קיימת. הרי בכל היישוב היו רק שישה קולות לקדימה, כלומר משפחת שנלר המורחבת בחלקה. קשה להאמין שהשישה המופלאים הללו כוללים תושבים נוספים.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    חרם מימין - אסור

    ארז, 24/05/06 23:49

    חרם משמאל - מותר

    כשבשמאל קוראים להחרמת תוצרת ה''התנחלויות'', מנדים כל מי שתומך ברעיונות לא-שמאלניים ומתייחסים אליו כמוקצה מחמת מיאוס וכחולה נפש (ראו מקרה אייל מגד ויובל שטייניץ) ואף תומכים בקריאות להטלת עיצומים וחרם על מדינת ישראל, זה בסדר - הרי לציבור ה''נאור'' מותר הכל.
    אבל כשמישהו בימין מעז לעשות את זה - אה, זה כבר מקפיץ אתכם לשמיים, עם זעקות השבר הצדקניות שלכם...

    הדדיות, רבותי - מה שאתם עושים יכול להיות מופנה נגדכם. שנאה מולידה שנאה, שמאלנים יקרים - ומה אתם עשיתם היום כדי להקטין את השנאה, כדי למנוע מלחמת אזרחים?

    הגב לתגובה זו

    • העובדה שאתה מגיב כאן ולא ברוטר, מעידה כמה חשוב לך מה הרוב חושב. (ל''ת)

      אריק, 25/05/06 01:54

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    הדב ליאור הזה צריך לעבור גיור כהלכה

    גיל אזולאי, 24/05/06 23:40

    אין לו שום קשר ליהדות.
    חוליגן קטן

    הגב לתגובה זו

    • ובתור גר כהלכה הוא יגרש יהודים מארצם

      ופשוט יהיה, 25/05/06 04:19

      נאצי!

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    ארז החמוד, בן כמה אתה? יש לי מישהי להכיר לך (ל''ת)

    שדכנית צמרת, 24/05/06 23:36

    הגב לתגובה זו

    • ארז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      גלית, 25/05/06 00:50

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    קדימה על כל מרכיביה מבוססת על שינאת חינם כלפי יהודים.

    גדעון ארליך, 24/05/06 23:30

    דברי הרב ליאור הם מובנים מאליהם, ואין בהם שום דבר שאינו ברור לכל .

    הגב לתגובה זו

    • ושוב תודה לשרון על ההתנתקות! קדימה אולמרט! המשך! (ל''ת)

      אריק, 25/05/06 01:56

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    אוי לרשע ואוי לשכנו - כולם שם רשעים

    ללא הבדל, 24/05/06 23:20

    מתבשלים בביצה של עצמם ואוכלים אחד את השני. זה בדיוק מה שהשמאל רוצה, לזרות שנאה וכך להפריד ולפלג. אבל למי שאין שכל לא יבין זאת. שני הצדדים במקרה הזה רשעים ושיאכלו אחד את השני עם החרמות שלהם. בינכה מצפצפים עליהם

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אל תתערבו בענייננו

    הראל, 24/05/06 23:18

    לכל המגיבים,
    היישוב שלנו כבר תקופה ממושכת לא שקט, מסיבות שונות. בין היתר בגלל הצטרפותו של עותני שנלר לקדימה.
    מעטים האנשים שמסכימים איתו, אך גם מעטים האנשים שסבורים שדרך התורה ודרך הארץ היא דרך של חרמות, איומים ואלימות.
    בכל מקרה גורמי חוץ שונים, שאינם מתגוררים ביישוב מבקשים ללבות את האש ולפלג את היישוב, מעבר לפילוגו הנוכחי. המדובר באנשים שאינם מתגוררים ביישוב ובאים לפגוע ולהציק, וגם בכותבי כתבות מעין אלו, והמגיבים המגיבים להם, אלו המבקשים אך להגדיל את השנאה מבלי להיכנס לגופם של דברים ומבלי להתעמק בסוגיות הקשות מולם ניצב יישובנו בעת זו.
    לכן, נבקש בקשה אחת, הסיעו עצמכם מעסקינו, תנו לנו, לתושבי היישוב, להחליט איך וכיצד לנהוג בסוגיות העומדות מולנו, ואל תתערבו בעניינים לא לכם. כל התנהלות אחרת, שאין בה היכרות עם היישוב ועם עותני, עם האידיאולוגיה המוצגת על ידו ועם רוח היישוב, משולה לחרס הנשבר, ואין בה אלא סכסכנות ופלגנות (ואין צורך לומר, מי מרוויח מסכסכנות זו - רמז, לא אוהבי א''י).
    הסירו ידיכם ממקלדת המחשב, ואולי דווקא בכך תתרמו יותר לאהבת ישראל.

    הראל

    הגב לתגובה זו

    • בסך הכל אתה די צודק, אבל

      ב, 25/05/06 00:04

      העיתונאי ארז תדמור עשה את תפקידו, ויותר מכך, תרם תרומה חשובה לדיון הציבורי שחורג הרבה מעבר לגבולות היישוב. זה הרי לא רק עניין פנימי. החרמות הללו שפושים בחברה הדתית ציונית הם תופעה שיש להוקיע ולעקור. מדוע אתה כועס על אנרג'י שפירסם את הידיעה, ולא על אותו אתר תורני שפירסם את שאלת הבלע ותשובת הבלע של הרב ליאור?
      מי שבאמת צריך, כלשונך, להסיר ידיו ממקלדת המחשב, הוא אותו אדם ששלח את השאלה הנואלת בדבר חרם לרב דב ליאור. ייתכן שזה אותו תושב ששלח אליו (או שמא אל הרב אבינר? לא זוכר) לפני חודשיים וחצי את השאלה אם צריך להחרים נשים שמארגנות ביישוב מניין נשים לקריאת מגילה. קצנו ביצורים הללו.

      הגב לתגובה זו

    • סליחה, האם אתה סבור ש''ההתכנסות'' היא בעיה פנימית של מכמש ?

      פופו, 25/05/06 00:18

      אם אתה הגון, תענה בשלילה.

      האם גם עכשיו אתה סבור שאין לנו זכות להגיב?

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    הלו! שכחתם? היו בחירות דמוקרטיות והרוב אמר את דברו!! (ל''ת)

    מה אתם רוצים?, 24/05/06 23:17

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    חרמות ונידויים -חארם עליכם רבנים עובדי אלילים

    דיפני, 24/05/06 23:16

    לשנלר אומר ראה מי הם חבריך ובוא חזור אלינו אל ''השמאלנים''. אצלנו אין רבנים עובדי אלילים.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    רבני יש''ע מרבים שינאה בעולם.

    בר-כנען, 24/05/06 23:07

    ורבני יש''ע הם המסיטים הממרידים והמקללים ובהתנהגותם הקלוקלית
    הם למעשה תואמי האיטולות שבאירן.
    ה''רבנים'' האלה עושים הכול להביא קרע ושסע בעם והם עובדים על כך השקם והערב ובמשרה מלאה.
    בקיצור. החולירות של המדינה...

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הרב ליאור ומר שנלר

    חסיד, 24/05/06 23:03

    ילמדנו רבנו, והיה אם אזדמן ליד מר שנלר ולא אקדמו בברכת שלום ואף לא אשיב לברכתו - כמצוותך, והוא יחוש ברע בשל כך ולא עלינו יזקק לעזרה ולסיוע. האם מותר לי להושיט עזרה למר שנלר, להסיעו במכוניתי ואף, שלא נדע, להשקותו בכוס מים, או שמא החרם שהטיל כב' הרב כה חמור, שעלי להניח למר שנלר לגורלו.

    אודה על פסק משלים עוד היום שאולי אתקל במר שנלר מחר בבית הכנסת, ומי יודע מה ילד יום, מלבד כב' הרב היודע הכל מפי הגבורה.

    הגב לתגובה זו

    • מחמאות על שאלתך,

      שאול, 25/05/06 02:08

      שכמובן תישאר בלי מענה,ותשאיר אותנו עם הכרזות שיטחיות, ודיון נבוב.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    שנלר מונע מקדימה להזיק יותר מדי את ההתנחלות

    מנחם, 24/05/06 23:03

    יופי.הלוואי!אני לא אכתוב מילה 1בעד או נגד ההתנתקות.רק אשאל למה הצדיק הזה לא צעק נגד הרס הדמוקרטיה על ידי היסמ והמשטרה בעמונה בפוגרום שבו נפצעו מעל300 אזרחים באכזריות.ששוטרים נגעו בגופות של בנות14--וקראו להם זונות.עזוב רבנים.למה מחש משחרר את השוטרים שעברו על החק שלנו--ואני מדבר לא על חוקי הדתיים-אלא של המדינה.מה אתה שותק יעני דתי שנלר--הנה הזדמנות להראות לנו איך אתם מרסנים את אולמרט--שאגב 2 בניו משטמתים מהצבא ועבו את המדינה בלי התנתקות.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    גוף בריא???? איפה אתה חי??? (ל''ת)

    עודד, 24/05/06 23:03

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    גירוש יהודים - סיוע לאויב !!! (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 24/05/06 23:01

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    עשה טובה ולך מהיישוב (ל''ת)

    שנלר והג'לי, 24/05/06 22:57

    הגב לתגובה זו

    • מה זה ' והג'לי ' ?

      שאול, 25/05/06 02:11

      תסביר, אולי יש בכתיבתך איזו חכמה שפיספסתי.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    כל הכבוד לדב ליאור! (ל''ת)

    חיים, 24/05/06 22:50

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    על שנאת חינם חרבה ירושליים... (ל''ת)

    זוהר, 24/05/06 22:47

    הגב לתגובה זו

    • ואהבתה לרעך כמוך,

      שאול, 25/05/06 02:15

      זה מזמן כבר לא שמענו.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    להוקיע את כל היהודים הבוגדים בעם ישראל (ל''ת)

    ניב, 24/05/06 22:46

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    רוב תושבי מכמש ממילא מחרימים

    את שנלר הלקקן, 24/05/06 22:44

    שנלר פיתח לרמת אומנות כמעט את ההתחכמות והשקר העצמי והוא חושב שאם הוא הולך שולל אחרי השטויות הפסאודו מחוכמות עוד אנשים אוכלים אותם.
    האמת שלשנלר אין אופי ויכולת עמידה. תחשבו לרגע איפה היה היום העם היהודי עם אנשים כמו שנלר היו משפיעים עליו.
    תרופה אחת טובה והכל יסתדר

    הגב לתגובה זו

    • חושבים אחרת

      ,תושבים אחרים, 24/05/06 23:54

      ביטויים ואיחולים למותו של שנלר לא מוסיפם ליישובינו כבוד.
      את הרב כבר חיסלתם אז אתם עוברים הלאה?

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    מר שנלר. ארץ ישראל היא אינה פוליטיקה!

    יוגב, 24/05/06 22:44

    אתה וחבריך הפכת אותה לעניין פוליטי שאפשר לעשות על גביו מקח וממכר אך הדבר רק מצביע על הראיה השטחית שלך שאגב, מאוד מפתיעה ביחס לאדם הדוגל בהתיישבות. אולי אפשר לקרוא לזה צביעות?

    הגב לתגובה זו

    • האם אתה יכול להסביר

      מתעניין, 25/05/06 02:19

      מה עושה את דעתו יותר שיטחית מדעתך?

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    ארז מקרית ארבע -כתבה לא במקום

    רותם, 24/05/06 22:35

    אני יודעת מי אתה , אני חושבת שהכתבות שלך בד''כ טובות
    אך כאן אני מצטערת שהיית צריך לכתוב ולעשות מיד הקשרים וכותרות מכפישות... חבל לדעתי זה לא במקום המתאים ולא בתקופה המתאימה .
    הרי לא כולם מבינים לעומק ובבהירות מה כוונת דברי רבנים בשיעורים וכן, גם בפסקי דין או בשות''ים ..
    אז למה למה לעשות עוד כותרות על חשבון ציבור מוכה ואכול ??

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    זקוק לטיפול דחוף

    שנלר השתגע, 24/05/06 22:34

    הלקקן חסר האופי מסביר את הרצון שלו לגרש אלפי יהודים בכך שהוא ימיני מסור. האיש פשוט השתגע והדברים ידועים.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    למה, מי זה בכלל הרב דב ליאור? עוכר ישראל, איש ריב ומדון! (ל''ת)

    איציק, 24/05/06 22:33

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    המתנחבלים לא יירגעו עד שלא יגרמו למלחמת אחים (ל''ת)

    יהודי אמיתי, 24/05/06 22:32

    הגב לתגובה זו

    • אולי תנסה לחשוב מזוית אחרת....

      מעיין, 25/05/06 07:06

      ה''מתנחבלים'' הם לא אלו שגורמים לפיצול בעם. אולי חשבת פעם שיכול להיות שהשמאלנים הם אלו שגרמו לזה.
      לדעתי, לא ההתנקות גרמה לפיצול. היחס של כל שאר המדינה למתנחלים (ולדתיים הלאומיים בכלל) הייתה כל כך...... לא מכובדת..... אילו שאר העם היה מקבל את המתנחלים כמו בני אדם- ולא כעצם שנתקעה בגרון, יכול להית שעם לא היה מחולק כרגע.
      תחשוב על זה פעם הבאה שאתה מדבר על ה''מתנחבלים''.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    מה פה לא ברור? טוב, במדינה שטופת המח

    ואת שנלר יש, 24/05/06 22:28

    הזו כבר כלום לא ברור. יש פה הנהגה שלמה שמגרשת את העם היהודי מארצו, משתפת פעולה עם נאצים, מפעילה את השפעתה על כל הגויים לברך על מדיניות היודן ריין, ואיש לא מחרים אותה. אז איך יבינו שחלאת אדם, המבקש להחריב את ישובו, חייב להיות מוחרם.
    במדינה מתוקנת כל ההנהגה היתה נכלאת. לדעתי היה קורה לה דבר הרבה יותר גרוע. אבל אסור לומר. מכל מקום, האיטלקים עשו לינץ' במוסוליני, הרומנים בצ'אושסקו, הצרפתים דנו את פטן למוות, אך דה-גול המתיק את ענשו למאסר עולם. צ'מברליין נדחק אל ביתו אבל וחפוי ראש, וכאן, הנהגה שממש מוביל עם שלם לטבח, ממשיכה בכהונתה.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל 37

      יהודי, 24/05/06 22:52

      עליך להתאשפז בדחיפות

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אני גר בת''א ויש לי שכן

    א, 24/05/06 22:28

    שהצביע לאיחוד הלאומי והוא תומך בהתנחלויות.

    אז אולי זה רעיון טוב שאני והשכנים האחרים נעשה עליו חרם, וכמו שהרב ליאור אומר - נקיא אותו בחזרה להתנחלויות.

    הרב דב ליאור מפיץ שנאה ולא מבין שהדבר פועל לשני הכיוונים.

    הגב לתגובה זו

    • השכן שלך לא הצביע לכנסת

      לשכן, 24/05/06 22:59

      בעד תוכנית לגרש אותך מביתך סתם ככה.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    כותרת שקרית,שמאלנית ומסיתה,שאינה תואמת את הכתוב.

    דרור, 24/05/06 22:19

    חוץ מזה - הוא ראוי להיות מוחרם.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    זו לא שנאת חינם

    ישראלי 1, 24/05/06 22:11

    יש סיבה לשנאה הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    כשמגרשים אותך מביתך זה לא פוליטיקה.

    פופו, 24/05/06 22:09

    אבל שנלר הנכבד והלא נחמד הוא פוליטיקאי דמיקולו. הכהונה שלו בכנסת תיגמר והוא ימצא עצמו ללא חברים, ללא בית וללא מיצובישי.

    הגב לתגובה זו

    • הלו, מי הזכיר את אלכס מיצובישי??? (ל''ת)

      מיצו, 24/05/06 22:41

      הגב לתגובה זו

      • גולדפרב, לפחות קיבל מיצובישי.

        פופו, 25/05/06 00:13

        הכדאיניק הזה, שנלר, תעה בחשבון טובות ההנאה שלו. עם כל ההנאה הזמנית הזאת של להיות ח''כ 4 שנים ואחר כך להפסיד הכל, יצא שכרו בהפסדו. הדבקות בכסא הח''כ גורמת לאדם שלא יהיה מסוגל לראות 2 צעדים קדימה.

        אבל זו איננה רק בעיה שלו. אלא של כל המפלגה הקיקיונית ''קדימה''. כל טובות ההנאה הזמניות שלהם ירדו לטימיון, בקרוב והם ישארו עם כלום. הצרה היא שהם גורפים גם את כולנו אל השאול.

        הגב לתגובה זו

        • באמת מפליא אותי שאלכס מיצובישי גולדפרב לא נכנס לקדימה הכדאיניקים (ל''ת)

          ניק הנקניק, 25/05/06 00:46

          הגב לתגובה זו

  • 24.

    מראה את הפרצוף האמיתי של הרבנים

    רוני, 24/05/06 22:05

    המתנחלים כל הזמן גאים שהם ''מלח הארץ'' ומתגיסים ליחדות הקרביות, אבל האמת היא שאנשים כמו דב ליאור שונאים את המדינה וציונים בערך כמו אחמד טיבי.כי אם הוא מסוגל להחרים אדם כמו שנלר בגלל שהוא מתנגד לדעותיו ולעודד את תלמידיו לא להתגייס ליחדות קרביות כי''לא נראה לו'' הפעולות של צה''ל זה מראה שהדבר היחידי שהוא נאמן אליו זה האדמה ולא מדינת ישראל

    הגב לתגובה זו

    • אתה חולה! צה''ל שמחריב את הארץ....

      ימח שמך!, 24/05/06 22:32

      המדינה הזו מבצעת פשעים נאציים נגד העם היהודי, ואתה רוצה שילדי ישראל ישתפו פעולה עם הטינופת הזו, שבכל מדינה נורמלית היתה מוצאת להורג?
      אתה, חלאה, מתכוון לגרש רבבות יהודים מבתיהם, לאחר שכבר הרסתם אלפים, אתם מחריבים עלינו את ארצנו, ואתה מדבר על ה''פרצוף'' של הרבנים?
      הרבנים שפרצופם ראוי ליריקה, הם אלה הקוראים לתלמידיהם לציית לפקודות נאציות בעליל.
      יהודי האוהב את המדינה הזו הוא אוהב הנאצים!

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    כמה תגובות מבתי היוצר של הספינולוגים יש פה? (ל''ת)

    בואו להמר, 24/05/06 22:05

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מדובר באדם שנוי במחלוקת באנדרסטייטמנט (ל''ת)

    י, 24/05/06 22:02

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    יישר כח

    חשוך ימי בינימי, 24/05/06 22:01

    מחמם את הלב לראות רב שאומר את דעת התורה באומץ, בלי מורא ובלא משוא פנים בבחינת ''ואדברה בעדותיך נגד מלכים ולא אבוש''.

    כמה קטן, מגוחך ונלעג נראה ''הרב'' וייס השפן ''המתנחמד'' (ועל פי היכרותי רבת השנים עמו, גם לא ממש תלמיד-חכם), מול אומץ ליבו של הרה''ג ליאור שליט''א.

    הגב לתגובה זו

    • שמך נאה לך

      אמת מארץ, 24/05/06 23:07

      ואתה נאה לשמך
      אפשר להוסיף אותו גם לתארים של הרב ליאור. אמנם הוא ת''ח גדול אך בכל מה שקשור לא''י אהבתו אליה מקלקלת את השורה והוא כמו הרב שפירא מעוותים את ההלכה. לפני שאתה חוטף עלי קריזה, עיין בדרשת הר''ן על משפט המלך ותראה שלמלך יש סמכות בעינינים חברתיים ומדיניים שלא לנהוג לפי ההלכ ההרגילה ולכן כותב שני ספרי תורה. והרבנים החשובים האלו הביאו את הרמב''ם שכלל לא עוסק במקרה הזה כשהמלך אוצמר לך לעבור על איסור מדברי תורה שאסור לשמוע לו.
      שניהם בתחנכו על כתבי הרב, שבזמן שאין מלך משפטי התורה מסורים לעם או לשיטת הממשל שהוא בחר (תשובה מפורשת של הרב), ואדרבה מי שמסרב פקודה או מסית לכך יתכן שדינו כמורד במלכות. אם המלך חושב (אף שאולי הוא טועה) שזה מה שטוב לעם ישראל בעת ההיא ודאי שמותר לו לוותר על ערים ולתת לדוגמה לחירם.
      לילה טוב חשוך, אני מקווה שעוד לפני 120 שלך תתפקח מהקנאות שלך, שיש בה צדדים יפים של קינאה לאמת אך היא חד מימדית , ומדכאה המון כוחות חיים שיש בבני האדם, למשל היכולת לחשוב בצורה ישרה ואמיתית
      ולא להאמין לכל לוקש שמוכרים לך רבותיך

      הגב לתגובה זו

      • אדון עכור, גם שמך נאה לך

        חשוך ימי בינימי, 25/05/06 08:14

        ''צלולה הייתה החבית ועכרת אותה''...

        אתחיל מהסוף, אילו היכרת אותי היית יודע שאני האחרון שאפשר לומר עליו שאוכל כל מה שרבותיו מאכילים אותו (ויש מהן שכועסין עליי)... אבל לא אפרט כדי לא להסגיר פרטי זהות בטרם החלטתי להיחשף.

        אינני יודע מניין לך החוצפה לומר שהרבנים ליאור ושפירא מעוותים את ההלכה, כשכל מה שיש לך לנפנף בו הוא דרשת הר''ן (כמדומני דרשה י''א, אם זכרוני לא בוגד בי). דרשת הר''ן זה הלכה? (וגם את דרשת הר''ן אתה מסלף ומעוות).

        וכמובן, כל הפוסל במומו פוסל. אמירתך ''שלמלך יש סמכות בעניינים חברתיים ומדינייים שלא לנהוג לפי ההלכה הרגילה'' היא היא סילוף ועיוות גמור של ההלכה. אכן, לעתים מותר למלך על פי משפטי המלכות לסטות מן ההלכה כשהשעה צריכה לכך, אבל בשום מקום אין היתר למלכות להחליף את התורה כמקשה אחת במערכת משפטית אחרת. הסטייה מותרת כדי לחזק את התורה (ראה הלכות מלכים), וכל עוד התורה היא ''מקור הסמכות'' המוכר. אין היתר לסטייה מהתורה כדי להחליש את מעמד התורה, ובוודאי שלא כדי להחליפה באחרת ח''ו. אם ''מקור הסמכות'' (מה שבימינו נהוג לקרא ''ריבונות'' אינו הקב''ה והתורה, אלא כל דבר אחר (וגם ''דמוקרטיה בכלל זה), אזי לדעת רוב ה''ראשונים'' במקרה כזה אין שום תוקף למלכות ואין לה סמכות כלל.

        אני מכיר היטב את התשובה של הרב קוק ב''משפט כהן'' על חזרת משפטי המלכות לעם. (הוא כיוון בזאת לדעת המאירי שעוד לא נדפס בימיו). אבל גם בזאת נכשלת בסילוף ועיוות גדול. גם הרב קוק לא טוען בשום מקום שיש לעם סמכות להשליך את התורה אחרי גיוו ולהקים ''מלכות'' על בסיס כפרני. אילו זה היה כך אז על מה זעקו הנביאים? כל שכתבו הרב קוק, המאירי, הנצי''ב, אברבנאל ואחרים הוא ששיטת הממשל המונרכית אינה חובה הלכתית והעם רשאי להחליפה. אבל בשום מקום איש מהם לא אמר שהעם רשאי להשליך את התורה ולהחליפה בחוקי אהרן ברק ובג''צ. שמת בפי הרב קוק דברי כפירה שמעולם לא יצאו מפיו או מקולמוסו, ואתה מעז להטיח בגדולים ממך שהם ''עוותו את ההלכה''. כנראה שאין גבול לחוצפה ולבורות.

        הגב לתגובה זו

        • כל הפוסל...

          אמת מארץ, 25/05/06 11:30

          היכן כתבתי שיש להחליף את כל המערכת ההלכתית במערכת כפרנית של ברק
          ניתן לציבור הקוראים לשפוט מי מעוות את מה שכתוב בדרשות הר''ן
          לא יזיק לך להעיף שם עוד פעם מבט.
          אם אתה כזה ת''ח כמו שאתה חושב למה זה חוצפה להגיד שהרבנים הללו מעוותים את ההלכה
          וכי סנהדרין לא יכולה לטעות, ואז אסור לשמוע לה, וחיייבם להביא קרבן עיין ירושלמי ובבלי הוריות, ודלא כספרי המפורסם שאין זה המקום להראות מדוע אינו חולק על הבבלי והירושלמי
          ושוב בתקווה לחזרה לשפיות של בחור עם פוטנציאל
          שלך אמת מארץ
          דרך אגב שמי אמת מארץ, עמק עכור הוא מקום ישובי...

          הגב לתגובה זו

  • 20.

    גם זאב אלקין הוא מתנחל דתי בקדימה

    ב. ל., 24/05/06 21:51

    אבל למה שכתב ידע על מה הוא כותב.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מתנחל ב''קדימה'' - כמו סטק חזיר בחצר חסידית

    מוסא, 24/05/06 21:50

    שנלר צריך להחליט בהקדם לאן הוא שייך - למחנה האנשים הישרים, או לאנשי ''קדימה'' עוכרי עם ישראל.

    בינתיים הוא מזכיר לי את ראש מינהלת הגירוש - גם הוא חובש כיפה - שעשה הכל ועוד יותר מזה להרוס יישובים יהודיים ולגרש את תושביהם.

    עד היום מנהלת הגירוש לא עושה דבר לשקם את קרבנותיה החפים מפשע.

    הגב לתגובה זו

    • אוי מוסא, אתה כל כך צודק! כל מילה זהב! (ל''ת)

      מוישה, 24/05/06 22:40

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    משהו חשוב על הרב ליאור

    משנה, 24/05/06 21:50

    הרב דב ליאור הוא הרב הראשי לקרית ארבע והוא גם יו''ר רבני יש''ע, אני אישית שמעתי כמה שיעורי תורה מפיו והוא צדיק יסוד עולם!! וכל בן אדם שידבר על כבוד הרב משהו רע עלול להיפגע מכה רוחנית (עין הרע,מלאך השטן וכו') אז חאלס!!!!! כל שליחי ביילין וגלאון קפצו לשח כי יש לרב זכות להגיד לציבור להחריס מישהו שנוגד את חוקי התורה הבנתם????!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • עוד פעם לא לקחת את התרופות? (ל''ת)

      הרופא מגהה, 24/05/06 22:28

      הגב לתגובה זו

    • אתה, דב ליאור והמכה הרוחנית שלך יכולים להכנס לי בת-ת! ובשריקה. (ל''ת)

      בבה עזיזי, 25/05/06 02:03

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    מי שפועל לגירוש יהודים יגמור כמו עריק שיינרמן (ל''ת)

    ראו הוזהרתם, 24/05/06 21:49

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    אז הנה אחד שלא חושש

    צור ארליך, 24/05/06 21:46

    כל קוראיי ב'מקור ראשון' יודעים יפה מה אני חושב על מפלגת התרמית 'קדימה' ועל תוכניותיה המסוכנות. אבל מכאן ועד להעלות על הדעת החרמה ונידוי ושאר מעשים מכוערים רב המרחק.
    עתני שנלר נמצא בקדימה לא כדי להחריב כמה שיותר יישובים, אלא כדי לגרום למפלגה זו שתחריב כמה שפחות. אולי האסטרטגיה הזו מוטעית, אבל זה לא משנה: גם אם הוא היה חבר סיעת חד''ש, לא מחרימים חבר בגלל דעות לגיטימיות.
    אגב, בכלל לא ברור שמדובר בשנלר ובמעלה-מכמש. יש עוד חבר סיעת קדימה שהוא דתי וגר ב''התנחלות'', זאב אלקין מאלון-שבות.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מי זה הרב האשכנזי הזה

    חולוניה, 24/05/06 21:44

    מי הוא ביכלל

    הגב לתגובה זו

    • חולוניה, אין לך מושג! אסור לבזות אותו, הרב הזה הוא צדיק גדול ביותר (ל''ת)

      וגם גאון בתורה, 24/05/06 22:39

      הגב לתגובה זו

    • העיקר שאתה בסדר

      רפו''ש, 24/05/06 23:14

      הרבה אנשים פה השתגעו..

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    ''הרב'' שאוהב לריב

    בוסו, 24/05/06 21:40

    ''הרב'' ליאור שוב פעם מוכיח שמה שמעניין אותו זה מצוות בין אדם למקום (אלוקים) ולא בין אדם לחברו. צריך לשלוח אותו לעשות שיעורי בית ביהדות!!!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אנשים כמו הרב דב ליאור מסכנים את חיי הערבים!! (ל''ת)

    אחמד, 24/05/06 21:39

    הגב לתגובה זו

    • ויותר את חיינו,

      a, 25/05/06 08:15

      חיי היהודים.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    כנסו...

    אהוד, 24/05/06 21:38

    אני גר ב''התנחלות'' בית אל וזה ממש קרוב למעלה מכמש ואני אומר לכם שבניגוד לכתבה מעלה מכמש ידועה כישוב ימני לכל דבר, לכן אם עתניאל שנלר רוצה לגרש יהודים מביתם ולתת אותם לחמאס אז שיעבור לתל אביב!!!!!
    מה הוא עושה במעלה מכמש??!! שיעבור מקום ואז לא יעשו עליו חרם כי אנחנו - המתנחלים לא רוצים אותו בתוכינו

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    עתניאל שנלר מייצג את הזרם השפוי של המתנחלים שהבין שאין

    המטיף, 24/05/06 21:37

    ברירה אלא לחלק את הארץ, בשבילנו יותר מאשר עבור הפלסטינים. על הממשלה לעודד את ההידברות עם המתנחלים כי כל ממשלות ישראל שלחו אותם להתיישב, הם התיישבו ברשות ובהסכמה, הבעיה היא שרובם מרגישים שאין תכנית כוללת להסדר. רק קבלה של תכנית החלוקה מ- 47, כלומר שתי מדינות לשני עמים, הסדר הכולל גם את ערביי ישראל יכול ליצור פשרה בין ימין ושמאל אצלנו.

    הגב לתגובה זו

    • אשרי המאמין

      לא תמים, 24/05/06 22:14

      מהניסויים הקודמים בבני אדם יצאנו עם מעל אלף הרוגים והיד עוד נטויה (להזכירך אני מתכוון לנסוי בשם אוסלו לפי רבין שאף אמר שניתן יהיה תמיד לחזור לנקודת ההתחלה)
      אתה וחבריך גם לא תתעוררו ממטח קאסמים על תל אביב

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    הרב חבר למחללי שבת,אך מחרים שומר שבת (ל''ת)

    ישורון, 24/05/06 21:36

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כולי תקווה

    אבישג השונמית, 24/05/06 21:35

    שהרב הנכבד אינו מקבל את משכורתו מן המדינה. במקרה החיובי יש להפסיקה.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הרב דב ליאור צריך להיות הרב של המדינה!!! כבוד הרב!

    עם ישראל חי, 24/05/06 21:34

    מי שינסה לגעת בארץ ישראל ילקה בגופו!
    אמן אמן אמן
    נצח נצח נצח
    סלע סלע סלע
    ועד ועד ועד
    אלהא דרבי מאיר ענני
    אלהא דרבי מאיר ענני
    אלהא דרבי מאיר ענני
    תעזור לכל עם ישראל בעז''ה!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • תגובה

      מגיב, 24/05/06 22:45

      מסכן, זקוק דחוך לפסיכיאטור.

      הגב לתגובה זו

      • אתה כותב ''פסיכיאטור''

        תהיה בריא, 24/05/06 23:16

        ועוד הוא זקוק לרפואה?!

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    תגובה לשנלר, כנסו!

    אלעד, 24/05/06 21:29

    לדעתי אתה טועה ובגדול, יש לי קרובים ממעלה מכמש ואני יודע את כל הסיפור אתה רוצה להעיף אותם מהבית אז זכותם לעשות עליך חרם!!! וזה ממש לא נקרא שנאת חינם, וגם ממתי איכפת לך כ''כ מדיני תורה? הרי אתה רוצה למסור חלקי ארץ למחבלים וזה נוגד לתורה אז אל תיהיה פתאום צדיק...

    הגב לתגובה זו

    • נכנסתי

      ש, 25/05/06 02:47

      וחבל על זמני,אוסף משפטים לעוסים,מאיש שכדאי לו לעסוק בדברים המתאימים לו יותר.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    רבנים

    י.תוש, 24/05/06 21:27

    אוי אוי כמה קצרי ראות הם רבני ישראל מימי קדם ועד היום. החרימו את ישו...קבלו נצרות העלו את בר כוסיבא על נס, וקבלו את אחת המכות הקשות שקיבל העם היהודי בעת העתיקה כולל השם פלסטינה .התעלמו מהזהרת ז'בוטינסקי ואחרים וקבלו שואה (כן כן לא ניתן להתחמק מהאחריות של הרבנים לאי עזיבת היהודים בזמן)
    בקיצור קצרי ראות הם לחלוטין ומוליכי שולל (''הלא לא תהיה....'') לא ליאר צריך להקרא שמך כי אם לי חושך.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק מצד אחד ומצד שני אין להכליל

      ., 24/05/06 22:12

      אני מזדהה עם כל הדוגמאות שהבאת, אגב. לאחרונה לפני יום העצמאות היתה תוכנית ברשת ב' שבה דנו רבנים חרדים בסצירה הזו מבחינתם: איך יכול להיות שאויבי השם (חילונים) עושים דברים טובים ונצרכים (כמו יישוב הנגב, הפרחת השממה וכו'). והתשובה שעלתה בי כשהאזנתי היתה: כי אתם (הרבנים ועולם הישיבות) סירבתם בכל תוקף לקחת כל חלק ברעיון הציוני ובעבודת האדמה בארץ. השמירה בקנאות על הקיבעון שלהם, יצרה חלל ריק שאליו יכלו רק חילוניים להכנס. הגם שהתנועה הציונית היתה חילונית, הרי שהיא נכנסה לתוך חלל ריק שעולם הישיבות פשוט סירב בכל תוקף למלא. אז קיבלנו מעין ''דניאל'' ללא תורה ומצוות, שלא רק קורא לזרז את הגאולה, אלא מצליח ליישם זאת בפועל.

      מצד שני הקנאות הזאת לקיבעון של הזרמים הללו בעמינו שמרה עליו שלם בגלות, הקלה עלינו את מציאת אחינו מכל קצות הארץ, ואף שמרה על ''ארון הספרים'' בשבילינו, למרות התקופות האיומות שעברנו.

      לכן, המסקנה לדעתי היא פשוט להכיר בכך שהויכוח הוא לעולם אחד ממאפייני הקיום היהודי. ''כשם שפרצופיהם שונים, כך דעות שונות להם'' אמרו חז''ל, וכמו שאל להם לרבנים הללו לקטרג על החילוניים ולהכתיר אותם כאויבי השם, גם אמירה כמו שלך היא מכלילה, מיתממת, ובעיקר מעידה על אי הכרת המציאות. מי אלו ''הרבנים האלה'' שכל כך מקוממים אותך? האם אין את הרב יובל שרלו? או את רבני מימד? ומה ביניהם ובין נטורי קרתא? אל תעשה אתה את אותו הדבר. אין היום סנהדרין. אין סמכות אחת. כל אדם צריך להסתכל לתוך ליבו ולקבל עליו לטהר אותו ולנסות בכל כוחו להגיע לדרך הנכונה ביותר. אף רב לא יכול היה היום למרר את חייו של ישו, כשם שאינם יכולים למרר חייהם של הומואים או רפורמים. ואולי הגיע הזמן להתבגר, ולהפסיק לחלק ציונים לכל מיני חלקים אחרים בעם, ולהיות אחראים רק לתפקוד המכסימאלי של עצמינו. ראוי וטוב לנסות לשכנע כל הזמן, אפילו ראוי להתווכח. אבל העיסוק באיך זרם כזה או אחר הורס, בא על חשבון העיסוק באיך אני יכול לעשות הכי טוב עם חיי שלי, וכן הגיע הזמן לשקול את האפשרות שייתכן שלכולנו תפקידים מועילים, אפילו כשאנחנו נראים כמזיקים.

      הגב לתגובה זו

      • לאלמוני

        י.תוש, 24/05/06 22:39

        בהחלט מסכים עמך בחלק גדול מהדברים .אין לעשות הכללות. בהחלט אוכל לנקוב בשמות מהכהן הגדול ואפילו רבי עקיבא אבל את צודק לגבי החרפת הקרע.הבעייה היא שהחילונים למדו את הלקח לא כך חלק גדול מהרבנים...הם מרחיקים ..מקחיקים מרחיקים ומעוררי מדנים.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    ואם החרם לא יעזור,

    אפרת רגב, 24/05/06 21:26

    אז הרב הגאון מציע שיכריזו עליו ברוגז.

    ----------------------

    דתיים פרימיטיוויים. אוסף של ילדים בגנון עם זקנים ותו לא.

    הגב לתגובה זו

    • אפרת הבוגננית

      יואב, 24/05/06 21:44

      ''חרם'' - לידיעתך, איננו ''משחק ילדים''.
      אולי בבורגננה לא יודעים להעריך אנשי רוח (ובעיקר רבנים) אלא רק אנשים שעושים רוח מלחיות על חשבון משלם המיסים ולהרצות באוניברסיטאות בניתוק מוחלט מהציבור (כן, הציבור הרחב ולא המיעוט הבורגני המיישב חלקים יוקרתיים בארצנו הקטנטונת) ולנצל את כספם וקירבתם לנקודות ההשפעה במדינתו על מנת להשמיע את קול המיעוט החזק והעשיר.
      יום יבוא - יום נקם ושילם.

      הגב לתגובה זו

      • אז מה זה חרם? (ל''ת)

        s, 25/05/06 02:54

        הגב לתגובה זו

    • כל הרעיון זה להפריד את הערב רב, כמוך לדוגמא מעם ישראל

      יהודי, 24/05/06 21:50

      אבל אתם טיפשים מלהבין את זה

      הגב לתגובה זו

    • תראי איפה אנחנו

      ..., 24/05/06 23:17

      עם הפרימיטיביות שלנו, ולעומת זאת איפה אתם עם ה''קידמה'' שלכם. תראי כמה פשע ואלימות, ואנחנו עוד פרימיטבים?! הגיע הזמן שתפתחי את העיניים.

      הגב לתגובה זו

      • זה שאתם פרימטיבים, או לא,

        פותח עיניים, 25/05/06 02:52

        לא קשור למקומנו אנו.

        הגב לתגובה זו

    • למה את אומרת

      יוסי, 25/05/06 02:49

      ילדים בגנון? אצלנו בגנון אין אף אחד עם זקן.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מדינת ישראל, כגוף בריא, צריכה להקיא את המתנחלים

    חיים, 24/05/06 21:22

    ויו''ר ועד רבני יש''ע מוזמן להחרים את המשכורת שהוא מקבל מכספי משלם המיסים.

    הגב לתגובה זו

    • אני משלם מסים לא פחות ממך

      חשוך ימי בינימי, 24/05/06 21:59

      וגם הרב ליאור, שלא הגעת לדרגת מבריש נעליו.

      אין לך ולאוסך הבוגדים הנתעבים שהשתלטו על המדינה שום בעלות על כספינו. אני מקווה, אגב, שאתה בכלל משלם מסים...

      הגב לתגובה זו

      • חשוך ימי ביינימי, אתה 10! מתה על התגובות שלך! מגיע לך טור אישי (ל''ת)

        סטודנטית, 24/05/06 22:27

        הגב לתגובה זו

      • אולי תשאיר אותי

        מבריש נעליים, 25/05/06 02:59

        מחוץ למדרוג ההזוי שלך.

        הגב לתגובה זו

    • הקסאמים עוד לא הגיעו אליך?

      לחיים, 24/05/06 22:58

      חולה שנאה שכמותך.

      הגב לתגובה זו

      • לא דואג. יש לי ''תהילים נגד טילים''

        חיים, 25/05/06 03:10

        מתי אי פעם הקדוש ברוך הוא איכזב אותנו?

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    ארז, כל הכבוד. (ל''ת)

    עיתון, 24/05/06 21:22

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    אנחנו המוסלמים מעריכים את האימם ליאור שמסכסך ומעורר שנאה

    האימם עלי, 24/05/06 21:22

    פלגנות,הקצנה ומחלוקות.התנועה האיסלמית לא תשכח פועלך להחלשת מדינת ישראל מכל הבחינות בעיקר המוסרית.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מורינו ורבינו

    נאור, 24/05/06 21:18

    אשרינו שזכינו למורנו ורבינו שלא מפחד להגיד את האמת ולהתעמת אם הרשעים הנקראים בגץ.

    הגב לתגובה זו

    • מורנו ורבנו, ביחיד

      אבשלום חום, 25/05/06 11:06

      אם אתה נאור, תלמד עברית.
      וכמובן, צ''ל ''עם'' ולא ''אם''.

      הגב לתגובה זו