• 73.

    בהכנת הידיעה השתתפו יועצי התקשורת של אולמרט וקדימה... (זה לא ברור?) (ל''ת)

    משה, 28/05/06 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    תענוג לראות את ביבוני הביבי שאוכלים לעצמם את הלב.

    בר-כנען, 25/05/06 20:33

    הם עוד לא הפנימו בכך שביבי והליכוד המושחת הם מזמן פג תוקף והם מאוד לא מקובלים בציבוריות הישראלית . אז שכל הליכודניקים ומעריצי הביבי יכולים להמשיך לנבוח ולנגיח וממשלת קדימה תמשיך להוביל .

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    לא שיכנע בהנתקות

    חוסף, 25/05/06 13:59

    מחיאות הכפיים בזמן הנאום לא היו קיימות כשאולמרט דיבר על ההתנתקות. גם התגובה של הנשיא היה קרה ביותר בנושא זה.
    לאמריקאים, שהם אנשים מעשיים מאד,ל א נראה כי ויתור על עמדות ללא תמורה היא מדיניות נכונה. כשבגין ויתר על סיני -הוא קיבל שלום עם מצרים. כששרון ויתר על עזה- הוא קיבל קסאמים ואת חמאס בשילטון.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    התיקווה

    פקק תנועה, 25/05/06 13:12

    האמיתית של עם ישראל היא .לחיות בגבולות ביטחון ברי קיימא. והם רמת הגולן. ירושליים המאוחדת .ביקעת הירדן .צפון ים המלח. וגושי ההתישבות הגדולים ביהודה ושומרון.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    נאומים לא מנצחים טרור (ל''ת)

    יודע כל, 25/05/06 10:05

    הגב לתגובה זו

    • את זה תגיד על ביבי .שהדמגוגיה והנאומים ההיסטרים שלו לא יביאו נצחון. (ל''ת)

      בנצי א, 25/05/06 12:27

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    בהחלט לא! ואל תסיח את דעתנו!!

    אפס מאופס, 25/05/06 04:15

    זה עוד רגע בהמשך לבליארדי קודמיו, לחסל את הבלוף הנקרא ה''עם הערבי הפלשתינאי''!
    מה כואב לך עם איראן? האם דווקא אתה נמנה על אותם בודדים שאין להם עסקים עם איראן?

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    עשה בשכל שנפטר מההשפעה השלילית ארסית הרסנית של אדלר וארד.

    שינוי ניכר, 25/05/06 02:05

     

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    הוא כבר סיים לנאום? פחדתי שזה לא ייגמר לעולם (ל''ת)

    מבין עלק, 25/05/06 02:00

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    פקיד אפור שקודם בוותק לרהמ''ש = אולמרט (ל''ת)

    לא ייאמן, 25/05/06 01:41

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    עליזה היא רה''מ האמיתי כמו הילארי קלינטון (ל''ת)

    עליזה בארץ PLO, 25/05/06 01:36

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    כנראה שאלמרט ופרץ למדו באותה כיתת אנגלית (ל''ת)

    מורה לשפות זרות, 25/05/06 01:35

    הגב לתגובה זו

    • גם אנשי תקשורת היו באותו כיתה!!

      ג'ורג' 7, 25/05/06 02:57

      אפילו לא הצליח לקרוא בהרמוניה מנאום שכתבו לו ושמו מול העיניים שלו!!
      מצד השיני הנאום המצוין ולענין של נתניהו מול שני בתי נבחרים ששודר באופן ישיר ע''י סי.אן.אן ו בי.בי.סי לא שודר באופן ישיר ע''י ערוץ הראשון.
      מתפלל שיום אחד נזכה לחיות במדינה דמוקרטית עם תיקשורת חופשית.

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    אפילו לכתב בTV היה קשה שאלמרט הוא רה''מ. זו טעות טרגית. (ל''ת)

    איפה ימי ביבי ?, 25/05/06 01:34

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    איך התדרדרנו לשפל כזה שעלובון מנהיג אותנו? איך? (ל''ת)

    שרון קום לתחיה, 25/05/06 01:32

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    נאום אולמרט - אוסף של פטפוטים חסרי בסיס

    יעקב, 25/05/06 01:31

    1. אי אפשר ליצב גבול קבע בלב הארץ. חלוקת הארץ היא אשליה מסוכנת.
    2. אי אפשר להבטיח רוב יהודי עם 1.2 מיליון ערבים בתחומי מדינת ישראל שבעוד 3 דורות יהיו פה רוב.
    3. אי אפשר לשים קץ לסכסוך ע''י ויתורים. הסכסוך עם הערבים על א''י הוא בלתי פתיר.
    רק מדינה יהודית נטו בין הים לירדן תבטיח את עתידנו.
    אולמרט מוכר אשליות ומוליך אותנו לחורבן. החורבן כבר בפתח. רק אנשים עיפים או מוכי סנוורים כמו אנשי קדימה אינם רואים זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    הכל סבבה. רק דבר אחד אני לא מבינה-

    קורפוס קולוסום, 25/05/06 01:30

    מה האיש הזה עשה כל השנים בליכוד? לא ממש נשמע שהוא בצד הימני של הספקרום. יש מצב שרוחו של רבין ז''ל נפלה עליו והוא נשלח לעשות את העבודה שלא נתנו לרבין ז''ל לסיים?
    צחוק הגורל- כל הימנים הקיצונים פתאום מגלים שגם הימין (שרון, אולמרט, מופז, לפני הקמת קדימה) הם בעצם שמאלנים בתחפושת.... גדול!

    הגב לתגובה זו

    • קוראים לזה: יכולת להתאים למציאות

      יאיר, 25/05/06 02:19

      אני מקווה שאת מבינה עכשיו.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    לא הבנתי אותך..

    אהוד, 25/05/06 00:40

    מצד אחד צריך לקחת את האיומים של אירן ברצינות, כלומר לא לוותר לטרור. בטח לא התכוונת שיפנו את מנהטן בגלל הטרור של בין לאדן. מצד שני אתה מוותר לטרור ורוצה לתת להם את יו''ש. אז מה נסגר, ויתור או בומבה לטרור? מקווה שיענו לי..

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    ראש ממשלה ראוי שנבחר על ידי רוב העם

    אין מה לומר!, 25/05/06 00:02

    לא הצבעתי בשבילו, אבל הוא מפתיע אותי לטובה.

    הגב לתגובה זו

    • מי אתה? ראובן אדלר? (ל''ת)

      פרופוגנדה זולה, 25/05/06 01:38

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    איזה התרפסות שזה ממש מגעיל

    נועם, 25/05/06 00:02

    אולמרטו לך הביתה

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    בשביל מה בחרנו אותך?

    ניב המגניב, 24/05/06 23:58

    וכל שאר פוליטיקאים........
    חוץ מנאום סתמי או הספין היומי אין בכם תועלת!!!!!

    החלטות חשובות אתה לא מחליט וכנראה תמיד תקים איזה ועדה שתקבור את הנושא........

    גועל נפש כל הפוליטיקה כשאני רואה את כל הרפי שכל בכנסת בא לי להקיאא

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ''ההגיון''?? שמאחורי תכנית ההתכנסות

    ימני מיואש, 24/05/06 23:56

    ההגיון היחיד לתוכנית ההתכנסות כפי שאני מבין אותו הוא פתרון לבעיה הדמוגרפית....''הם שם ואנחנו כאן'' באמת??? תחשבו שהם יכריזו על מדינה ריבונית לאחר שנעזוב את השטח והם יוכרו ע''י האו''ם מי ימנע ממליוני פלסטינים לחזור לשטחי יו''ש? תחשבו על הלחץ האדיר שהם יפעילו עלינו- באמצעות איחוד משפחות (שנמנע ברוב דחוק של הבג''ץ וגם על כך הם חטפו קשות מצד ''מעצבי דעת קהל '' ,שאיבדו יצר קיום עצמי, בעמוד הראשון של מוסף דעות של עיתון הארץ השבת)ומה לגבי הסתננות לארץ? גדרות מעולם לא ממש עצרו אנשים שרצו מאוד להכנס (ובייחוד לא גדר בשטח כמו יו''ש) וכל זאת בלי לדון בשאלות ביטחוניות גרידא... (קאסמים פיגועים ושאר מרעין בישין)

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    WIPE THE BROWN STUFF OFF OF YOUR FACE

    OLMERT=ZEVEL, 24/05/06 23:53

    AND REMEMBER WHAT HAPPENED TO THE ARGENTINIAN DICTATOR, HE HAD NO PLACE TO RUN AND HIDE

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אודי אני לא הבנתי....

    יוסף, 24/05/06 23:40

    דבר אחד לא הבנתי אודי קטן שלי מצד אחד אמרת שישראל רוצה לנצח את הטרור ומצד אחד אתה בורח יותר נכון נותן פרס לטרור.
    אודי אתה מסוכן למדינת ישראל אני מציע לך להשאר שם עם הבנים שלך סרבני הגיוס.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    למגיבים השפויים הלא משוחדים

    תשל, 24/05/06 23:37

    השמאלנים רוצים להתקיים. לא חשוב מה תגיד, הם יגידו משהו אחר.אחרת אין להם זכות קיום. לכן חבל להתעצבן מהכסילות .הם תמיד יגידו משהו הפוך,ו אין קשר בין עובדות והגיון לבין דבריהם.
    כי אם מפלגה הגיונית תגיד עכשיו יום, הם חייבים להגיד עכשיו לילה. ועם הזמן, הם נשבים בתוך הבליהם שלהם, עד כי תכנית אוילית ודיבורים אויליים כמו של אולמרט ש''עייף מלנצח'' מתקבלים על האוזן ,ועוד אנחנו השפויים ,מנסים להתווכח עליהם, להוכיח להם שהם טועים...
    חבל על האנרגיה.
    המלך הוא עירום .
    אגב, מי ניצח?? נצחון זה כשהיריב מובס. זה נצחן זה? ההפך..עייפנו כבר מלא לנצח !מלהיות חזקים אבל להיזהר לא לגמור את האוייב.
    קסאמים עלינו ללא הפסקה, ומדינה שלא חסר לה עוצמה צבאית מול היריב ,לא מגיבה כמו שצריך.בצפון חיזבאללה פרש טילים ,תושבים חוששים מתי יתחשק לחיזבאללה סתם לשלוח איזה קטיושה בשביל הכיף תוך ידיעה שישראל לא תעשה כלום מחשש לא '':לחמם'' את הגזרה...זה נצחון זה???ביהודה ושומרון רואים בטלויזיה איך האספסוף של האויב משליך אבנים על צבא ,אבל הצבא מאופק כאילו מדובר בהפגנה של פועלי מפעל שובתים....וכשכבר יש סכנה לחיים ונורות יריות והצבא יורה, משקר האוייב ואומר שלא היו דברים מעולם !ואחד מובאראק החצוף מעיז ואומר שהפעולה ''לא חוקית ''! אבל אף אחד לא מעיז להעמיד אותו במקום !
    ידיד ישראל הגדול, שבחסותו מוברחים לרצועה אמל'ח ,ושבחסות המעבר ברפיח שרי החמאס נוסעים להם בעולם ומגייסים דעת קהל לטובת החמאס !
    זה נצחון זה ???

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    וההו . כמה שביבי מתפוצץ.

    בר-כנען, 24/05/06 23:13

    וכמה ששרה אוכלת לעצמה את הלב על הכבוד וההערצה הגדולה שיש לגב' אולמרט.
    כי את שרה לא ספרו בזמנו שם. וגם לא סבלו אותה וכמה שהיא שרה נתניהו הייתה ללעג וקלס בעני כולם...

    הגב לתגובה זו

    • מה קשור ביבי עכשיו ?? (ל''ת)

      די לשנאת חינם, 24/05/06 23:29

      הגב לתגובה זו

    • לביבי יש עור של פיל ונשמה של סוס.

      אזרח הארץ, 24/05/06 23:43

      והוא בשלו ימשיך גם מחר לזבל את המוח המעט שיש למטוטמים שנשארו עוד בליכוד...

      הגב לתגובה זו

    • תגיד אתה דפוק מה קשר

      יוסף, 24/05/06 23:44

      העיתונות גמרה את ביבי ואת שרה (דרך אגב גם אני לא סובל את ביבי )
      ופה בגלל שעליזה ואודי הם שמאלנים ולא סתם שמאלנים אלה שמאלנים קיצונים אז נותנים להם שקט תעשיתי.
      אתה מבין את ההבדל???

      הגב לתגובה זו

    • חה חה חההה הצחקת אותי... ''גיברת אולמרט'' נראת כמו ציפור זקנה שמרטו

      צבי, 25/05/06 00:39

      לה 95% מהנוצות ועיקמו לה את הפרצוף
      חוץ מזה היא ידועה בדעות הבוגדניות שלה ועל כן לא זוכה לטיפת כבוד מהאמריקקים כמו כן גם אולמרץ

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    תסביר לי למה בזבנו כסף על כ''כ הרבה F15 ו-F16, אם עכשיו

    איתי, 24/05/06 23:07

    כשיש סיבה טובה להשתמש בהם אנחנו הולכים לארה''ב לבקש עזרה?
    האמריקאים הרי תוקפים רק אחרי שקורה האסון.

    איך, איך אכלנו אותה עם האולמרט הזה.....

    הגב לתגובה זו

    • איפה אמריקה ואיפה אנחנו.......

      המבין, 24/05/06 23:48

      רק הדיסנילנד שלהם גדול מהמדינה שלנו
      אנחנו בכלל לא חשובים בזירה עולמית
      הבעיה בישראל היא שכולם חושבים שהעולם מסתובב סביב ישראל

      הגב לתגובה זו

      • מוזר...

        בן, 25/05/06 05:23

        ישראל ''מככבת'' ביותר כותרות ראשיים ומהדורות חדשות בעולם מכל מדינה אחרת (תסמוך עלי שכאחד ש עובד בארה''ב ובילה זמן מה באסיה ואירופה שאני יודע על מה אני מדבר)

        שרון נבחר לבן אדם הכי משפיע בעולם ב2005 על ידי TIME

        אני מסכים ב100% שזה מגוחך לגמרי, אבל זה לא ישראל שחושבת שהעולם מסתובב סביבה, זה אובססיה מוזרה למדי של העולם עם מדינת היהודים הקטנה והאומללה

        הגב לתגובה זו

  • 48.

    תארו לכם איך ייראה אולמרט עם שפם ?... (ל''ת)

    רוני, 24/05/06 22:50

    הגב לתגובה זו

    • מה הקטע שלך ? (ל''ת)

      עוז, 25/05/06 02:20

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    משטרת ישראל? זה מה שקורה כשרוב בכירי המשטרה הם (ל''ת)

    פרנקים., 24/05/06 22:43

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ותקווה שלא שכח את פולארד . (ל''ת)

    שולדבנד, 24/05/06 22:40

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ''לפנות מקום לחלום של אחרים''???

    מגיב1, 24/05/06 22:40

    ישבתי והאזנתי וצפיתי בנאום שלו כאילו אני אזרח נייטרלי שלא מעורב בעניינים. שמעתי כל כך הרבה אהבה תמיכה הבנה אמפטיה רצון לעזור לעם הפלסטינאי, הודאה שחלומות שלנו לא יכולים להתגשם כי בקשר לארץ שלנו יש חלומות גם לאחרים,עד כי לא יכולתי ,בתור אחד שהתחפש לצופה בלתי מעורב, אלא לחשוד שמדובר פה באיזה טריק מדיני...כי איך יכול להיות ראש מדינה לדבר בכל כך הרבה אמפטיה והבנה לאויב שלו ,אלה שמפציצים את האוכלוסיה שלו כל היום בקסאמים, אלה שבחרו חמאס דתי פונדמנטליסטי שלא מוכן בכלל להכיר במדינת ישראל??לאלה שביניהם רוצחים אחד את השני?
    תכסיס חשוד.זה מה שנראה לי בתור ''צופה לא מעורב''.
    הוא גם הלל שיבח והודה לאמריקאים שלולא תמיכתם לא היה שלום עם מצרים ! אפשר לחשוב איזה שלום זה...
    מצרים שמתחמשת ,מצרים שאין לנו כמעט כל קשרים נורמליים איתם ושההסתה נגדנו אצלם היא הכי ארסית בעולם הערבי...
    מוגזם. רצון עצום ללקק ...
    האם אני טועה שבזמן הדיבור על ה''התכנסות'' היה אולמרט נראה מאולץ, כאילו הרגיש, כיאלו הוא יודע ,שהוא מדבר הבלים גמורים הפוכים לכל הגיון??
    ושהמחיאות כפיים היו קצת מאולצות וחלק גדול לא מחאו כפיים בכלל?
    בכלל ,אולי האמריקאים יתחננו לבן לאדן שיעשה שלום איתם ,שיגיע איתם להסדר, ואם לא, הם בעצמם יפנו את מגדלי התאומים ,כי הם רוצים לקחת את גורלם בידיהם,והעיקר שהמצב לא ישאר בסטטוס קוו?
    ליקוק וחנפנות הגזמה העיקר למצוא חן...
    ודווקא בנושא הגרעין האירני הוא דיבר יפה.אבל קצר מדי.



    הגב לתגובה זו

  • 44.

    גם אוסלו היתה תקווה של משיחי שקר

    מאיר החושב, 24/05/06 22:38

    שהביאו לנו אסון ! וטרם ניתחו את הצרה הזו !

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    שוב ראינו אתכם בקוצר ידכם:ליקוקליקוק

    לתקשרת, 24/05/06 22:33

    איך נפלתם בפח שטמנה לכם עליזה השמאלנית.אתם נשמעים נלעגים כשאתם מטפחים ומתלהבים מהאתרוג החדש.אתם תגלו עוד שהוא במקרה הטוב ערבה חבוטה.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    החזר את יונתן פולרד

    איל, 24/05/06 22:29

    לאחר ויטורים והיתקפלות
    רבים ומסוכנים אולי תתעורר
    כבוד רואש הממשלה

    העמים תמיד הריעו ליהודי הקטן והציתין לאחר שגזלו את כל רכושו וכבודו
    נותר חסר כל.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אין שום סיכוי לבנות עתיד עם שכמותך.

    אני לא מגזימה!, 24/05/06 22:22

    רק הנהגה יהודית תוכל להבטיח את עתידנו, וכזו מעולם לא היתה במדינת ישראל.
    יש להחליף מיד את הערב רב ביהודים, שאם לא כן, הרי זה קיצנו!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    משפחת השמאל שתביא לנו את משפחת השכול...

    חמי, 24/05/06 22:18

    הרעייה - בנשות וואטש, פוגעת בצורה ישירה בפעילות צה''ל

    הבת - שמאלית קיצונית לסבית

    שני הבנים - השתמטו משירות

    האב - פוליטיקאי וראש עיר כושל

    הגב לתגובה זו

    • מי אתה שאת מעז לדבר על השכול?

      אח שכול, 25/05/06 01:19

      ב3 שנים האחרונות אני מרגיש את הצורך לשאול את נתניהו יום יום למה הוא שיחרר את יאסין והביא למות אחי הקצין. שלא תעז לדבר בשם משפחת השכול, חתיכת חוצפן!
      ובנוגע לשאר ההודעה שלך, אז מה אם היא לסבית? מה אתה דוחף את האף שלך למיטה של אחרים?
      אחד הבנים שלו השתמט, לא שניהם.

      הגב לתגובה זו

      • מי שהרג את אחיך הקצין

        אח שכול, 25/05/06 02:02

        כמו מי שהרג את אחי הקצין, הוא מחבל פלשתינאי ולא ביבי

        הגב לתגובה זו

        • מי שהרג את אחי הקצין הוא מחבל פלשתיני

          אח שכול, 25/05/06 10:18

          שנשלח ע''י רב מחבלים פלשתינים, ששוחרר מהכלא ע''י ביבי.

          הגב לתגובה זו

  • 39.

    אתה עושה ההפך ממה שמתבקש מדבריך.

    מציאותי, 24/05/06 22:13

    במקום לרפא את החולה אתה מזריק רעל לליבו.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אולי אולמר''ץ מקדש את המקדונלדס והחומרנות האמריקאית. אני למשל לא (ל''ת)

    יהודי, 24/05/06 22:06

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מתי אולמרט העז למלמל פסוקי תנ''ך בכנסת ? צבוע עלוב (ל''ת)

    פפר, 24/05/06 21:53

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק: ''ולרשע אמור מה לך לספר חוקי'' (ל''ת)

      יהודי, 24/05/06 22:03

      הגב לתגובה זו

    • הוא מרגיש שהשכינה רובצת עליו

      Avi Ecuador, 24/05/06 22:20

      מביא רוחות מגהנום לחלם.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    כן אולמרט בכל מה שקשור לבנייה(בתים,וילות ועוד)אין ספק עתיד יש,לך!!! (ל''ת)

    זבוטינסקי, 24/05/06 21:29

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    האתרוג החדש

    שרשר, 24/05/06 21:29

    רוצה למנות מפכל משטרתי חדש מאנשי שלומו

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    צורת חשיבה ילדותית, יש לאולמרט.

    בוגר, 24/05/06 21:23

    בעצם זו צורת החשיבה של אשתו. אולמרט רק מדברר. לדבר כך לפני האמריקאים אחרי התאומים, אפגניסטן ועירק, זה מאד אינפנטילי

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אולמרט הנחש יכשים כל מו''מ - כדי להגיע ''להתכנסות'' אהובתו (ל''ת)

    מאיר, 24/05/06 21:15

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אולי תשאל את האמריקאים מה לעשות עם הקסאמים? (ל''ת)

    קס, 24/05/06 21:09

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ימותו הקנאים וישתו מהמיים בעזה........ (ל''ת)

    אזרחית, 24/05/06 21:08

    הגב לתגובה זו

    • מה יש לקנא באידיוטים?!

      Avi Ecuador, 24/05/06 21:28

      לא רוצים שתעברי כל כך הרבה שכול למרות שאת אידיוטית

      הגב לתגובה זו

    • אכן ראויה את למורשתו של עראפאת!

      לאזרחית ?!, 24/05/06 22:50

      אם כל המורשת שלך מסתכמת בציטוט האווילי מ''משנתו'' של אותו רשע מטופש.והוא אכן מתגאה באזרחית שכמוך.לא ברור מתוך המורשת שלך איזו אזרחות אמצת לעצמך.

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    ''התקווה'' לא תהיה בת ערובה היא מתה באוסלו!

    זעקי ארץ, 24/05/06 21:02

    למרות שאולמרט יודע שהערבים שקוראים לעצמם פלשתינים לא יושיטו יד ל''שלום'' כפי שלא הושיטו לקודמיו- ממשיך אולמרט לדקלם את הבלופים!

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לנסיגה ובריחה תחת אש הוא קורא נקבע את גורלנו???

    יאיר, 24/05/06 20:46

    פשוט פתטי, כלומניק!

    הגב לתגובה זו

    • יאיר, אתה מוזמן להיות חייל קרבי ולהוכיח את עצמך תחת אש.

      לוחם, 24/05/06 21:22

      אני מניח שאתה בעצמך כלומניק.

      הגב לתגובה זו

      • גם הבנים של אולמרצ (ל''ת)

        אלכס, 24/05/06 21:36

        הגב לתגובה זו

        • חייל קרבי?

          ג'קי, 25/05/06 00:21

          הוא לא שרת בצבא כלל.

          הוא לא יגיע לקרסול שלך לוחם יקר.

          ממש אנו לא זקוקים ''לחבר'ה'' כמו יאיר.

          הגב לתגובה זו

      • הוא בחיים לא יהיה לוחם

        עוד לוחם, 25/05/06 01:21

        הוא מסוג האנשים שיודעים יופי לשלוח אחרים להילחם במלחמות השנאה שלהם.

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    המפרק הגדול של מדינת ישראל.

    Erez, 24/05/06 20:44

    מר אולמרט אם הייתי גויי הייתי מוחא לך כפים ומציע ליהודים ''להתכנס'' בשנקינין.
    אדם הזוי עם תוכנית הזויה שסופה פירוק המדינה היהודית.

    הגב לתגובה זו

    • צר לי

      אלון, 24/05/06 21:20

      על עלובים מתוסכלים שכמוך.

      אולמרט ראש ממשלה הפנמת את זה אח שלי?????

      סוף סוף שפיות בארצינו. היגיע הזמו לעקור את הקיצוניות משני הצצדים ונראה שאתה אחד מהם.

      הגב לתגובה זו

      • לאידיוטיות קוראים שפיות?!

        Avi Ecuador, 24/05/06 22:38

        כן, הרוב מבין...
        ספר לנו להבדיל על היטלר והחמאס שהיום בשלטון.
        גם אותם בחרו רוב ומשה רבנו להבדיל אלף אלפי הבדלות היה במיעוט כשהרוב רצה לבנות את עגל הזהב...
        אז את דור המידבר סובבו 40 שנה ולא לקחו אותו לארץ ישראל בכדי שימות ויצמח דור בן חורין שפוי ששווה שילחמו בשבילו אולי ואולמרט מוסא של פלסטין ודור עגל הזהב מספרים לנו שיוכלו לחיות נשואים עם ערבים בשלום בקו הירוק עם חיות ולעשות ניקוי אתני ליהודים בפלסטין שאסור שיהודים יחיו שם.
        תלכו לעזאזל אידיוטים.

        הגב לתגובה זו

      • איזה ראש ממשלה, סתם פקיד מתוסכל שתפס תפקיד. אהוד ברק 2006. (ל''ת)

        איתי, 24/05/06 23:08

        הגב לתגובה זו

      • האסון שהוא יביא עלינו - לא יהיה ניתן לתיקון בשנים הקרובות (ל''ת)

        ט, 25/05/06 00:03

        הגב לתגובה זו

    • לך ולאנשים כמוך - לקרוא

      יאיר, 25/05/06 02:33

      חוץ מלבקר, מה אתם מציעים כפיתרון מציאותי לסכסוך עם הפלסטינים ? אתם לא רוצים ''גירוש'' מעזה. אז מה יותר טוב לתת אזרחות ישראלית ל 2 מיליון פלסטינים ? תפסיקו לבלבל את המוח !

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    בבלופים הללו כבר היינו וגם במחיאות כפיים!

    זעקי ארץ, 24/05/06 20:39

    אולמרט יודע שהפלשתינים לא יושיטו יד ל''שלום'' כפי שלא הושיטו לקודמיו -אז למה לדקלם את הבלופים הידועים מראש? למה להוליך שולל?
    ו''התקווה'' מזמן לא בת ערובה התקווה מתה באוסלו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    עוד נאום של פוליטיקאי....אבל

    פנינה, 24/05/06 20:33

    אסור להם להגיד מפורשות שאם היד המושטת לשלום לא תתקבל- אזי נשתמש בכוח נגד הפלשתינאים......אזהרות בלבד....
    ובקשר לאיראן אותו הדבר, הרי אי אפשר להציב להם מועד תקיפה וכו''. הבעיה היא אם נוציא לפועל את האיומים שלנו.
    אבל בסך הכל הנאום הוקרא בצורה שהאמריקאים אוהבים...מנומסת.
    הוא קבל כבוד גדול מאד, הנשיא כאן מקבל כבוד דומה לזה.
    הלואי ונראה שנוי במזרח התיכון, לא רוצים יותר קורבנות שוא.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מלים יפות

    שפירא, 24/05/06 20:27

    התומר את מה שכתוב בכותרת גם למפגיני סרטן המעי הגס

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    שרון,קארדי עכשיו תור החלוץ ואח''כ הקב''ה יטפל באולמרט (ל''ת)

    איש ימיני, 24/05/06 20:23

    הגב לתגובה זו

    • אריק מלך ישראל חי חי וקיים!!!!!!!!!!!!!!1 (ל''ת)

      משה, 24/05/06 20:29

      הגב לתגובה זו

      • אריק מלך ישראלללל (ל''ת)

        צודק, 24/05/06 21:04

        הגב לתגובה זו

      • חי? קיים? נו באמת... (ל''ת)

        אלכס, 24/05/06 21:35

        הגב לתגובה זו

    • איש ימיני-תתבגר גם אתה

      עופר, 24/05/06 20:54

      מאפה אתה מביא את השנאה הזאת?

      הגב לתגובה זו

    • אתה בטוח שלא קודם אולמרט אחרי זה חלוץ? לא משנה בכל מקרה זה טוב!!!

      צבי, 25/05/06 00:56

      חזק וברוך

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    ''תקווה''?!

    Avi Ecuador, 24/05/06 20:09

    סוכני הימורים בשלטון עם עם-הארץ מהשמאל שתומך באידיוטיות ובבניית עגל הזהב כשהבנים של הראש שלא עשו צבא משתמטים או לך תדע איך קוראים להם בחו''ל.
    שמים את עם ישראל על שולחן הרולטה הרוסית וחושבים שיש רווחים לאידיוטים.
    עם שעובר ארוע מוחי והראש בשיתוק מוחי או יותר גרוע; עובד נגד עצמו בדיבוק שהשד יודע מאיפה יצאו.

    הגב לתגובה זו

    • מתי תתבגר?

      עופר, 24/05/06 20:51

      אולמרט הוא גם המנהיג - שלך!!! שקול מילים...

      הגב לתגובה זו

      • מצידי

        Avi Ecuador, 24/05/06 21:26

        תלך איתו לעזאל ביחד, רק אל תתאמצו כל כך להביא את עזאזל לארץ ישראל.
        שמע!
        יש כאלה שאומרים שהצפירה והאור שרואים במנהרה היא קול שופר ומשיח שבא ויש כאלה רציונלים שאומרים לאידיוטים שמדובר ברכבת שצופרת ובאה מולך ותדרוס אותך, אז רד מהפסים אידיוט, אתה הולך לעוף לאלף עזאזל או יותר נכון תושבי חלם.

        הגב לתגובה זו

        • Ma Shlomcha, Avi?

          Larry, 25/05/06 04:16

          Nishma medukeh, aval hametziut dey koderet, lachen...

          הגב לתגובה זו

  • 22.

    ''נחפש דרכים אחרות לפתור את הסכסוך''

    אבי, 24/05/06 20:07

    איך בדיוק תכנית ה''התכנסות'' תפתור את הסכסוך? החמאס פתאום ייעלם? אינני מבין מה יכול להביא אדם לחשוב שנסיגות חד-צצדיות יקרבו במשהו את השלום. שלום אמיתי יכול להגיע רק כששכנינו הערבים ישלימו עם קיומה של מדינה יהודית כאן ואיך זה יקרה כתוצאה מבריחה שלנו? לי נראה שחלק מהציבור כל כך עייף מהסכסוך שהוא יקנה כל סיסמה שמבטיחה לו שקט אפילו שאין בה בסיס הגיוני או עובדתי- העיקר שהוא נותן ''תקוה''. באנגלית קוראים לזה ''wishfull thinking''.
    העובדות מצביעות על ההיפך. ויתורים ללא תמורה מביאות את אויבינו למסקנה שהם יכולים להשיג את מבוקשם בלי לוותר על עמדותיהם ומעודדים את היותר קיצוניים אצלם. יש לנו דוגמא טרייה וברורה לכך-עליית החאמס לאחר ההתנתקות. ובכלל, אחרי כל הוויתורים מאז תחילת אוסלו האם מישהו יכול להצביע על איזושהי התמתנות אצל הערבים?
    לא תקוה אלא ישראבלוף.

    הגב לתגובה זו

    • אומרט מציע לנו שלום חד צדדי (ל''ת)

      שלום?, 24/05/06 20:42

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    נאום מלא סתירות

    אסף, 24/05/06 20:00

    האיש שנכנע לטרור יותר מכל אחד אחר שעייף מלנצח כדבריו מדבר על חוסר כניעה לטרור.

    האיש שגירש 10000 נפגעי טרור בהתנתקות מדבר על אומללותם

    האיש שמעביר כספים לחמאס ולא לחולי הסרטן מדבר על סכנת החמאס.

    האיש שילדיו לא שירתו בצבא ומשפחתו שמאלנית קיצונית מדבר על אהבתו הגדולה לארץ ישראל. מדוע לא חינך את ילדיו ברוח זו ?

    האיש מדבר על מאבק לעצמאות כשילדיו חיים בחו''ל וביתו רוגמת אנשים במחסום.

    פשוט מדהים כמה סתירות ואי אמיתות בנאום.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    6 תיכנס חובה!!!!!!!

    שאול, 24/05/06 19:54

    6 אתה אפס עלוב.

    אתה וחבריך הקיצוניים וכל אנשי ביביהו אפסיהו שמי בכלל זוכר אותו כבר!!!!!

    סוף סוף בא גואל מהתופעה הנוראית שאתם הטבעתם כאן.

    הגב לתגובה זו

    • ביבי ימשיך להזיע עוד הרבה שנים!!!!!! (ל''ת)

      משה, 24/05/06 20:30

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    תראו תראו מי אחראי לבטחוננו (ל''ת)

    ליצן החצר, 24/05/06 19:43

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אכפת מהעדה האתיופית ומאיכות הסביבה (ל''ת)

    פתאום לאולמרט, 24/05/06 19:39

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    אכפת מהעדה האתיופית ואיכות הסביבה (ל''ת)

    פתאום לאולמרט, 24/05/06 19:34

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    נאום מדהים בקנה מידה בינלאומי (ל''ת)

    יפה, 24/05/06 19:27

    הגב לתגובה זו

    • פשוט משו משו. (ל''ת)

      עופר, 24/05/06 23:09

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    דמגוג חסר שורשים

    גד, 24/05/06 19:18

    הרצון לשלום קים אצל כל תושבי ישראל, הבעיה היא שלשום צריכים להית שני אינטרסנטים. מי שרודף אחרי השלום השלום בורח ממנו. זה מה שקורה לנו בשישים השנים האחרונות וזה מה שימשיך להיות אם מנהיגנו ינהגו בטיפשות כפי שנהגו עד היום.
    אוטופית השלום המלווה על ויתרים עקרוניים של זכותנו על ארץ ישראל הנם הבעיה של פוליטיקאים חסרי שורשים הרואים את היום ולא את העתיד.

    הגב לתגובה זו

    • התכוונת לבגין?

      סמולני שטלתן, 24/05/06 19:58

      הוא היה דמגוג לא?
      הוא הבטיח להתנחל בימית אחרי שיפרוש לא?
      הוא הבריח את צה''ל מסיני, מהר סיני עליו ניתנה התורה, מבארות הנפט ומחיץ של 350 ק''מ שהגן על ישראל מקסאמים/פרוגים/סקאדים לא?
      הוא גירש את יהודי ימית ואלי סיני לא?
      אבל אנשים מסוגך רצחו את רבין שלא היה דמגוג אבל עשה שלום עם ירדן ללא ויתורים על שטחים וללא גירוש יהודים.

      הבנת את זה ימני מתלהם? דמגוגיה היא הדבר הכי קל לביצוע.

      הגב לתגובה זו

      • סמולני אתה מדבר בגסות מיותרת

        אסף, 24/05/06 20:57

        לא כל מי שלא מסכים איתך הוא רוצח.

        תיקון עובדה. רבין וויתר על כ 300 קמ''ר בהסכם עם ירדן, קרוב לשטח של רצועת עזה . זה היה שטח שלפי אף מפה לא היה של ירדן אז נא לדייק בעובדות.

        רבין גם רצה לוותר על הגולן ושם כבר גרו אזרחים ישראלים אבל לא הצליח ובהסכמי אוסלו וויתר על שטחים נרחבים כמקדמה לפינוי אזרחים ישראלים וישובים.

        אין לי דבר טוב לומר בנושא זה על בגין. עם כל יושרו האישי והעובדה שלא קיבל שוחד כמו שרון ואולמרט והיה אדם צנוע ולא מושחת. אני חושב שהוא התחיל את התהליך של זלזול בזכויות של אזרחים ישראלים שרק הולך ומתגבר. לצערי התהליך הזה של יחס לאזרחים כאילו הם חסרי זכויות יביא לשבירת המדינה. אתה יכול גם לראות את יחסו של בני בגין לעמדות שאתה מציג מה היה אביו חושב על אולמרט וצעדיו. בסה''כ האיש בא לארה''ב והבטיח לכסח את אזרחיו. זה לא כזה גליק גדול. אבל כשהשנאה בוערת כנראה שוכחים לחשוב בהגיון. חבל.

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    הופעה מכובדת.

    39C., 24/05/06 19:17

    הביא כבוד למדינה .

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    איזה כשרון למשא ומתן יש לאולמרט...מדהים!

    משה, 24/05/06 19:13

    הרעיון הוא כזה: אם הפלסטינים לא ירצו ''לשלם'' בהסכם שלום תמורת הקמת מדינה פלסטינית ביו''ש, אז הם יקבלו אותה חינם, ללא הסכם.
    זו תמצית התכנית. עוד לא שמעתי נימוק משכנע אחד לצדקת התהליך. אייל ארד עדיין עובד על הסיסמאות. אפילו השמאלנים, שמתים לתת את יו''ש ולהרוס את ההתיישבות, לא מקבלים מסירה ללא תנאים של השטח. אז עם הסבר מבריק כמו ''עייפנו מלהלחם, עייפנו מלנצח'' של הסמרטוט-בצורת-ראש -ממשלה הולכים לתת את לב הארץ לכנופיות הטרור.
    אז איפה העם? בקניונים ובתחנות טוטו. רק במלחמה הבאה, הצפויה לאחר הגירושים המתוכננים נחזור להיות פטריוטים. היהודים לומדים תמיד בדרך הקשה.

    הגב לתגובה זו

    • משכנע מאד

      אפרת רגב, 24/05/06 19:50

      תן לי לראות אם הבנתי את ההגיון.

      נניח שלאחר כמה עשרות שנות כיבוש, מתברר בדיעבד מה שחלק מהאנשים ידעו מראש: הדמוגרפיה מביאה למצב שבו אנו (היהודים) מיעוט, אחוז הולך וגובר מושקע בפעילות שיטור בשטחים, ותוצאות - אין - מתברר שכמו בוויטנאם, אלג'יריה, אפגאניסטאן, וכו', קשה מאד לכפות כיבוש על עם שלם.
      אכן בעיה רצינית. מה עושים? ככה: מסבירים שבשל המצב הקשה בשטחים (5000 פצמ''רים על גוש קטיף) - אין אפשרות לוותר על ההתנחלויות. אם יש איזושהי רגיעה זמנית בשטחים (כמו בזמן ברק, לדוגמא), משקיעים עוד יותר בהתנחלויות (הפעם ההגיון הפוך: יש שקט, אז סימן שההתנחלויות עוזרות). חוסמים (בנגוד לחוק) כל אפשרות לפלוח תקציבי, כדי שחס וחלילה העם לא ידע כמה עולה להחזיק את ההתנחלויות, וכמה בדיוק עולה ''חקלאות ההיי-טק בהתנחלויות'' ש''מכניסה מיליארד שקל בשנה''. ליתר בטחון, מסבירים גם שיציאה מהשטחים הנה סכנה קיומית לישראל.

      אבל עכשיו אנחנו בבעיה, כי מה עושים אם, לאחר היציאה מעזה, מתברר שהמדינה לא התפרקה? פשוט מאד:
      א. מתעלמים מהעובדות. לדוגמא - אם יש ידיעה על פיצוץ חבלני ברמת גן, לא כותבים כלום על ''כנופיות הטרור''. פתאום מתברר שלפעמים פיצוץ יכול להיות בעיה, אבל לא בעיה קיומית.
      ב. כותבים משהו כמו התגובה שלך.

      הגב לתגובה זו

      • אם שמת לב, לא ענית על השאלה שלו. (ל''ת)

        בז, 24/05/06 20:59

        הגב לתגובה זו

      • את מדגימה את שאמרתי

        אסף, 24/05/06 21:21

        פעם הטענה היתה ''שלום תמורת שטחים'' ובשביל זה אמרתם שחייבים לפנות התנחלויות ולמסור שטחים. אח''כ עשו את אוסלו והסתבר שאין שלום אלא רק מוות. אז בגלל שזה לא עבד ברק הלך לקמפ דיויד והציע וויתור עוד יותר גדול והכול התפוצץ בפנים. אז בא שרון ואמר אין סיכוי לשלום אז בואו ניתן שטחים חד צדדית (כי אף אחד כבר לא מאמין בשלום) ועשה את ההתנתקות וכמובן החמאס עלה לשלטון והקסאמים הפכו למנת חלקם של ישובי הדרום. אז בגלל שזה שוב לא הצליח ואין כבר סיכוי לשלום אז בואו נוותר עוד יותר. כי ההגיון פה הוא שכמה שיותר רע למתנחלים ככה יותר טוב למדינה והוא אשר טענתי. ההגיון היחיד בתוכנית הוא שנאת מתנחלים. אם יהיה שלום נגרש מתנחלים בכוח ואלימות. אם אין שלום וכל התאוריה הוכחה כמוטעית גם נגרש מתנחלים כי אין שלום. אח''כ כיוון שעדיין אין שלום צריך לגרש עוד מתנחלים. אני מבין את עמדתך אני רק מבקש שתאמרי בכנות שאת שונאת מתנחלים ואל תעטפי שנאה לאחר באידיאולוגיה גבוהה. הישובים שם הוקמו כמו רוב הישובים בישראל על פי חוק ואנשים גרים שם. זה הכול. נכון שאת משקיעה מאמץ להגן עליהם אבל נהוג שמדינה מגינה על ישוביה ואזרחיה. זה אלף בית של ערבות הדדית.

        הגב לתגובה זו

        • אתה מדגים את מה שאמרנו מזמן

          אפרת רגב, 24/05/06 21:47

          1. לא זכור לי שהפיגוע הראשון לאחר הקמת ההתנחלות הראשונה שכנע אתך (או אנשים כמוך) שההתנחלויות אינן תורמות כלום. תמיד זה היה ''עוד קצת'': עוד קצת זמן, עוד קצת כח. ארבעים שנה של עוד קצת. אז בבקשה, לדעתך ''שטחים תמורת שלום'' נכשלה? חכה עוד ארבעים שנה, וראה בדיעבד האם המצב השתפר או לא.
          2. שלום זה דבר נחמד, אבל מה לעשות, ייתכן שזה איננו בר ביצוע בזמננו. עכשיו צריך לשאול האם הכיבוש תורם במשהו. איך אפשר לבדוק זאת? נניח, תסתכל על איזה אחוז מהתמ''ג ישראל משקיעה מדי שנה בשטחים ואיזה בכבישים בישראל, ותשווה בהזדמנות את מספר הרוגי הטרור עם מספר הרוגי תאונות הדרכים. (אגב, תוכל לעשות אותו הדבר לגבי מגוון דברים: פשע, זהום אוויר, וכו' וכו')
          3. היישובים בשטחים לא הוקמו כחוק כמו רוב היישובים בישראל, משתי סיבות: א. קרא את דו''חות מבקר המדינה ואת דו''ח ששון, ויתברר לך שמדובר בפעולות לא חוקיות עפ''י החוק הישראלי (מה שאומר אגב, שכל ממשלה כאן שיקרה לבוחרים בעשרות השנים האחרונות) ב. ההתנחלויות אינן בתחום ישראל. בנגוד לרושם שמנסה הימין ליצור, מעולם לא הצליח הימין להעביר בכנסת חוק המספח את השטחים בישראל (כמו לגיב רמת הגולן, לדוגמא).
          4. מסקנותיך לגבי מי אני שונאת ומי לא - מעניינות אותי כקליפת השום.

          הגב לתגובה זו

          • לאפרת רגב הבורה שלום- תשדלי לא להפגין את בורותך ברבים, זה ממש מביך

            dz, 25/05/06 03:57

            פיגועים היו עוד לפני 67', אולי אוטובוסים לא התפוצצו (מה שקרה רק אחרי אסון אוסלו), אבל היו דברים אחרים, כמו חטיפות אוטובוסים, ירי צלפים וחדירות מעזה.
            אם תסתכלי כמה כסף מזרימה המדינה לקיבוצים וכמה להתיישבות, תגלי שלמרות שאחוז התושבים החיים בקיבוצים קטן יותר, וכמעט כולם לא משתלמים כלכלית- הם מקבלים יותר כסף מההתיישבות ביו''ש, שגם מונה יותר מהם, וגם תורמים הרבה יותר לתל''ג.
            לגבי החוקיות של היישובים- אולי לפי החוק הבריטי או הירדני הם לא חוקיים, אבל כשיהודי בא ליישב את הארץ, זה הרבה יותר חוקי מאשר שערבי ישתלט על שטח זה. ואני מדבר מנקודת מבט יהודית. הבריטים והירדנים לא ממש מעניינים אותי.
            כבר ראיתי למה החוקים שלהם הובילו. (הספרים הךבנים, דיכוי מספר ארצות, הריגת אלפי אנשים ללא הבחנה, ועוד ועוד...)
            והרי לפי חוקי מדינת ישראל, ביו''ש חל החוק הירדני (שזו כבר טעות)- וכמו שאמרתי, אותי מעניין המוסר היהודי ולא החוק הירדני.
            ולגבי מי את שונאת ומי לא- הרי ברור שהשנאה שלך נובעת מקינאה, אז למה לא תנסי לשפר את עצמך כדי שלא תצטרכי לקנא כ''כ?
            יש 2 סוגי קינאה. אחת, נדירה, כשרואים מישהו מוצלח ורוצים להיות כמוהו- וזו קינאה בריאה שעליה נאמר ''קנאת סופרים תרבה חכמה''
            אך הקינאה בה את לוקה, היא כשרואים מישהו מוצלח ורוצים שהוא יהיה םחות מצולח- כמוך- וזו קינאה מעוותת.
            מי ייתן ובמקום לנסות להרוס את מושא קינאתך, תשאפי להגיע למדרגתם, ''ובא לציון גואל''.

            הגב לתגובה זו

      • התגובה שלך לא עניינית, במחילה.

        משה, 24/05/06 21:22

        לא אמרתי שאין צורך בפשרה טריטוריאלית כעקרון. יתכן שצריך לפנות חלק מהשטחים צפופי האוכלוסיה הערבית, אולי גם את אזור ואדי ערה. יתכן שצריך לפנות כמה ישובים יהודיים ביו''ש או בתוך הקו הירוק. אולי גם צריך לפנות כמה ישובים ערביים בשטחים אלה. כן! גם ערבים! חוק אחד לכולם!
        אבל צריך תכנית עם הגיון! במה תועיל ה''התכנסות''? האם אולמרט הבטיח שתהיה הפרדה מלאה, בלי אישורי עבודה ובלי מחסומים? האם יש דרישות כלשהן מהפלסטינים? האם ישראל תדרוש פירוז כלשהו? מישהו שמע משהו על זה?
        אולמרט חייב ''לעשות משהו'', וה''משהו'' הזה הוא הרס הישובים היהודיים ביהודה ושומרון. נעים ונוח לו בחיק השמאל. הגישה שלו גם מרחיקה ממנו חקירות לא נעימות ביחס למתנות, עיסקאות נדל''ן ועוד כמה פרטים לא נעימים מהעבר. אז לא אכפת לו לעטוף את ההרס במילים יפות כמו ''תקוה'', ''עתיד מבטיח'' או ''פריחה כלכלית''. הוא רוצה להאמין שהוא צודק, והאיל ארדים שלו משכנעים אותו שזה כך. אבל אנחנו, עם ישראל, נשלם את המחיר.
        השאלה שלי היא איפה כל מקצועני צה''ל ומשרד הבטחון. אין להם מה להגיד? או שהם בונים על קריירה פוליטית עתידית?

        הגב לתגובה זו

      • לאפרת הכסילה

        ציוני גאה, 24/05/06 21:34

        1 המדינה כן מתפרקת!!!
        2 הפיתרון של מרבית עמי אירופה כולל ארה''ב היה טיהור אתני!!!
        3 הפיתרון היחיד הוא טרנספר של אזרחי ירדן לפני '67 חזרה למולדתם ירדן ולא פלסטין (כי על פי השמאל עד תחילת שנות ה-80 אין דבר כזה פלסטינאים!!!) וזאת עובדה (תשאלי את אמנון לין).
        4 אז כמו היום היו מאות מליוני ערבים כולל מלך ירדן דאז שלא רצו לא רוצים ולא ירצו את מדינת ישראל בקרבם ולכן שאפו למחוק אותנו מהמפה!
        מה לעשות, הקדמנו וניצחנו אותם מתוך רצון קיומי אם שכחת, ומה לעשות לצערי הרב לא השכלנו להעביר את אוכלוסית ירדן הכבושה חזרה למולדתם (אחת מטעויות רבות שהמדינה עשתה ומשלמת עליה עד היום את המחיר!).
        בקיצור למרות טיפשותכם גייס חמישי שמתכחש לאמת
        כינוי ההישבות הציונית ביו''ש בשם התנחלות היתה מפגרת!!!
        לא קם עד היום עם מטומטם וקצר רוח כמונו שהחליט לעשות את עבודת האוייב ולבצע התאבדות קולקטיבית או לבגוד באלו ששלח למשימה הקשה ביותר למרות הצלחתם, התישבות בתוך אוכלוסיה עויינת תוך כדי סיכון חייהם וחיי ילדיהם בזמן שאת ישנת לך בבטחה בביתך יא כפוית טובה טיפשה!!!

        הגב לתגובה זו

      • אבל השאלה החשובה באמת היא- מדוע השמאל כ''כ שונא את המתיישבים?

        dz, 24/05/06 21:56

        עד כדי כך שהוא מוכן לסכן את קיומה של מדינת ישראל כדי להרוס אותם?
        התשובה היא פשוטה: קינאה, קינאה טהורה. (ואני לא מהתיישבות- אני מב''ש).
        הם פשוט מקנאים בזה שהמתיישבים צדקו, בזה שהם הצליחו היכן שהשמאל נכשל, בנוער, באידיאולוגיה.
        בהתיישבויות שביו''ש ובער (ובתקוה שגם בעתיד) בגוש קטיף, הוגמה הציונות במלואה: נוער חדור אידיאלים שמוסר אינה מילה זרה עבורו.
        כמעט אפס פשיעה- גם ביישובים הגדולים יותר, אנשים שמאמינים במשהו, ולא דוקרים מישהו כי הוא הסתכל עליהם לא יפה (כמו שקורה במעוזי השמאל)
        אין שם אף 'רעי חורב' שירצח 'אסף שטיירמן'- רק כדי לראות איך זה וכי הוא עיצבן אותו באותו רגע.
        אחוז הגירושים מהנמוכים ביותר בקרב באוכלוסיות בארץ- אולי אפילו הנמוכה ביותר.
        אחוז גיוס בכלל וגיוס לקרבי בפרט- הגבוה ביותר.
        כ-45% מבוגרי בה''ד 1 הם דתיים לאומיים, שחלק גדול מהם- הרבה מעבר לחלקם היחסי באוכלוסיה הם מההתיישבות.
        ובעצם בכל תחום שיש הם מובילים על כולם בהפרש גדול- כולל אחוז הזכאים לתעודות בגרות.
        אנשים שבשביל האמונה שלהם יוותרו על חופשות ויעמדו בנסיונות קשים בשביל מה שהם מאמינים בו.
        ויותר מהכל- האמונה. האמונה נותנת סיבה לחיים, בלעדיה החיים ריקים מתוכן ומייצרים אומללות.
        השמאל האומלל שונא את המתיישבים כי הוא מקנא בכמה שטוב להם, ולא מוכן לקבל את העובדה שכמעט בכל נקודה בתפיסת העולם שלו הוא טועה, והמתיישבים צודקים.
        לכן הוא מנסה להרוס אותם, כדי להוכיח שהאמונה שלהם (שלנו) לא אמיתית ושאנחנו טועים- כי כואב לו לראות אותם כ''כ מצליחים.
        תפסיקו לקנא ותיראו את האמת.

        הגב לתגובה זו

      • בושה לאינטליגנציה

        מגיב1, 24/05/06 23:20

        ה''חכמה''בלילה הזו מעיזה לדבר על וויטנאם??ועל כיבוש?
        לא יאומן איזה כסילות ...!
        לידיעתך ארה'ב באה לעזרת דרום וייטנאם .הצפוניים הם הכובשים !את הקומוניזם הם השליטו על הצפון, אחר כך הם התקיפו את הדרום כדי לכבוש אותו ולהשתלט על החלק הדרומי .
        ואיך הטפשה מעיזה להשוות לאפגניסטן???
        באפגניסטן השתלטו הטאליבן הפונדמנטליסטים שלא שונים בהרבה מחבריהם האירנים .תגידי תודה לאמריקאים שהם מצילם אותך ואת כל העולם מכוונות הכיבוש של האיסלם הקיצוני !
        ואלגי'יריה?? הטפשה מעלה על דל שפתותיה השוואה דבילית ..בין ארץ ישראל של עם ישראל שמתפלל לשוב אליה במשך אלפיים שנים לבין ארץ של קולוניאליסטים שחיפשו חיים נוחים ועושר,בארץ ערבית ???
        בושה לאינטליגנציה.

        הגב לתגובה זו

        • אין לי כח להיות המורה להסטוריה שלך

          אפרת רגב, 25/05/06 00:03

          ההסבר שלך לגבי וויטנאם לקוי לחלוטין. אנא ציין ספר הסטוריה רציני אחד שמציג את הדיעה הפשטנית שלך (''הצפון כובש''). הפסקתי לקרא בנקודה זו מחוסר עניין.

          הגב לתגובה זו

    • למושה - אם תשים לב הוא גם לא מנמק

      אסף, 24/05/06 20:12

      למה צריך את התוכנית? בארץ הוא מדבר על כמה המצב רע וצריך לקחת את גורלנו בידינו כי אין סיכוי לשלום. שמה הוא מבטיח שלום ותקווה. דבר והיפוכו. בתכלס בשורה התחתונה הוא עושה את זה משתי סיבות:

      1. רצון להפוך לאתרוג
      2. שינאת המתישבים

      אין פה שום הגיון או חיפוש טובתה של המדינה.

      הגב לתגובה זו

    • עדין קדימה מעסיקים אותכם ב 17 שקל לשעה? לא יאומן... (ל''ת)

      צבי, 25/05/06 00:57

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    תנו צאנס

    יובל, 24/05/06 19:11

    אנשים נחמדים
    תנו לראש הממשלה צאנס, תראו, להיות מחליף של אריק שרון זה קשה עליו להתאמץ המון כדי להצליח.
    תנו לו מספר חודשים ונראה לאן הוא יוביל אותנו.
    סבלנות.....

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מה עם סל התרופות?העניין סודר כבר? (ל''ת)

    שמיל, 24/05/06 19:09

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    נאום מדהים!

    עמישראל, 24/05/06 19:07

    היה שווה לעשות הפסקה עם הלימודים בVOD כדי לשמוע אותו מדבר... אולי כתבו לו את זה אבל מי שכתב עשה עבודה טובה מאוד!
    יישר כוח

    הגב לתגובה זו

    • בטוח כתבו שכתבו לו הוא למד אותו בעל פה, האיש טיפש. (ל''ת)

      שיווק, 24/05/06 21:08

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    תדאג לתרופות (ל''ת)

    מושחת אחד, 24/05/06 19:06

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    פקה פקה חרטא ברטא

    אזרח מודאג, 24/05/06 19:04

    עתיד טוב יותר, שלום בר קיימא, גבולות ביטחון, מילים יפות שמאחרויהן ריק ושקר אחד גדול.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    כל מחשבותיו של הממשל הישראלי

    שי, 24/05/06 19:01

    לתכנן אף לבצע כניעה לטרור הלכה למעשה.
    מי העלה על דעתו שפגיעות קסאמים יגרמו לרעש תותחים מעצבן שמכוון לא לפגוע בכלום.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    וואו, הבן אדם באמת אידיוט...ושקרן... ופשוט בן אדם רע!!!

    dz, 24/05/06 18:55

    ניצול כ''כ ציני של אדם ששוכב מחוסר הכרה בבי''ח- לא זכור לי.
    הרי שרון בעצמו אמר (לא ששרון היה אדם אמין במיוחד), שלא יהיו גירושים נוספים, ואולמרט בשמו הולך לבצע גירוש גדול פי עשרה ממה שעשה שרון.
    ולסיסמאות שלו אין שום משמעות- ''בלי ביטחון אין שלום ואין ביטחון''- וואלה? הוא בטוח? וזה הוכח מדעית???
    פונה לאבו מאזן ואומר לו שהוא מושיט לו יד לשלום- רק חבל שהערבים החליטו שהחמאס ישלוט עליהם, ואבו מאזן, בדומה למשה קצב, לא יכול לעשות יותר מדי, וגם אם הוא היה יכול הוא לא היה עושה זאת.
    את השלום עם מצרים הוא מגדיר כהצלחה? כל הנשק בעזה, כולל קטיושות וטילי נ''מ הרי הוברחו דרך גבול מצרים הפרוץ הודות לגירוש שרון, ומצרים עדיין מוגדרת מדינת אויב ומסיבה זו אסור לחיילים לרדת לסיני בתקופת שירותם וחלקם גם לתקופה ארוכה אחריה.
    בקיצור- אולמרט רק מעונין ששמו ייזכר בדפי ההיסטוריה, בדומה לשרון, ושהפרקליטות תרד ממנו בנושאי השחיתות, שוב, בדומה לשרון, ואולי גם כדי להיות ביחסים טובים עם אישתו, שכמו בחטא האדם הראשון, לאישה היה חלק מרכזי מאוד ברעה הזו.
    אל תדאג אולמרט. אני בטוח שלעולם נזכור אותך ואת שרון, כאנשים שהחלו את מלחמת ההישרדות הבאה של ישראל, כאחראים למותם של אלפי אנשים, והכל בשם תאוות השררה, הבצע והשילטון.
    לדיראון עולם נזכור אתכם.

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה זהב (ל''ת)

      שירה, 25/05/06 00:05

      הגב לתגובה זו

    • לך ולאנשים כמוך ! - לקרוא !

      יאיר, 25/05/06 02:30

      חוץ מלבקר, מה אתם מציעים כפיתרון מציאותי לסכסוך עם הפלסטינים ? אתם לא רוצים ''גירוש'' מעזה. אז מה יותר טוב לתת אזרחות ישראלית ל 2 מיליון פלסטינים ? תפסיקו לבלבל את המוח !

      הגב לתגובה זו

      • הפיתרון שך אולמרט גם לא מציאותי, אבל

        dz, 25/05/06 15:41

        אני מכיר בעובדה שלא לכל בעיה יש פיתרון מיידי. אני חושב שאם כבר מגרשים אנשים מבתיהם, אז במקום לגרש אחים נגרש את אלו שבחרו חמאס בבחירות האחרונות ברשות.
        ואם אי אפשר- צריך להפעיל יד תקיפה נגד הטרור ולהשאיר את המצב על כנו עד אשר תבוא ההזדמנות לכך.
        בינתיים, מאז ועידת מדריד, כל מהלך שבוצע רק הרע את המצב.
        מזריקת אבנים ברצועת עזה, דרך דקירות ופיגועי ירי, בהמשך פיצוצי אוטובוסים ומחבלים מתאבדים+ נסיון אחד למגה-פיגוע באתר גלילות.
        ועכשיו כבר כל הנגב המערבי נתון תחת מתקפה של קאסמים וקטיושות- וזו רק ההתחלה.
        עוד כמה צעדים בכיוון בו אנו הולכים תוביל לאבדון. כל מהלך שבוצע ב18 שנה האחרונות רק הביא לתוצאות קשות יותר- בעיתוי מדויק להתקפלויות שעשינו.
        צריך להבהיר להם בצורה תקיפה (סיכול ממוקד זו בריחה מהמציאות- האפקט שלה לא חזק מספיק כדי להיקרא תקיף), שהטרור לא משתלם, בדיוק כמו שעשה ביבי באירועי המנהרה, וזו היתה התקופה היחידה בה ידענו תקופה של שקט יחסי.
        ובטח ובטח שלא לתת להם אזרחות ישראלית.
        ומילה אחרונה בנושא הדמוגרפיה- בשנת 1948, היו בין הים לירדן בערך אותו מספר של יהודים וערבים: 600,000. מאז מלחמת ששת הימים שומעים כל הזמן דיבורים על האיום הדמוגרפי, אבל מאז ועד היום, ההיסטוריה מוכיחה ההפך- אנחנו התרבנו פי ארבעה מהם. היום בגדה לפי הלמ''ס יש פחות מ2 מליון ערבים, וכמעט 6 מליון יהודים. והלמ''ס עוד מחשיב גם את בעלי הבתים שכבר מזמן לא גרים ביו''ש.
        השד הדמוגרפי לא נורא כ''כ, מסתבר, וכל עוד יש את המתיישבים ואת החרדים שאחוז הילודה שלהם גבוה, המגמה הזו רק תמשיך.

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    האמריקאים מנומסים...אך בוש חושש מתוכנית 'שתי המדינות' עם טירוריסטים

    ג'קי, 24/05/06 18:55

    בוש מתנגד ל'רעיון האמיץ' של אולמרט עם אירופה, ירדן, מצרים, אירן, אש''פ והחמאס...בוש חושש שהקמת איפרית טירור של החמאס לצידה של ישראל תביא לחיסול ישראל ולהקמת מדינה איסלמית במקום ישראל...רק אולמרט בהשפעת אישתו שאינה מאמינה בזכותינו בירושלים ממשיך לדחוף את ישראל לעבר התהום...

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    מיחזור?

    הצדיק מסדום, 24/05/06 18:53

    למה שלא תחזור על שטויותיך בדבר ''עייפנו לנצח'', ''עייפנו להילחם'' והזבל הנ''ל ששפכת שם לפני זמן מה.
    זה הרבה יותר מתאים לך מהצהרת ''לא ניכנע לטרור''. הנלחמת מימיך? ראית לבן בעיני האויב? חכם על טובי בנינו שנהרגו ונהרגים יום יום ושעה שעה.
    מתחבא מאחורי גבה של אישתו ולדיו הנפקדים.
    כמה מאוס יכול אדם להיות?

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    רק נברח מארץ אבותינו!!!

    אהוד אולמרט, 24/05/06 18:44

    העיקר שאישתי ההזויה
    וחברותיה הבוהמיות השמלאניות ירגישו טוב
    יוכלו לעשות קניות בלונדון ופאריז בלי רגשות אשמה
    תודה לרופאים בהדסה שהרגו את אריק

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    בעלות הנסיעה המיותרת היה תרופות לכולם

    מה השמחה?, 24/05/06 18:37

    תחשבו את העלות האסטרונומית של הביקור שאין בו שום הישג למדינה אלה רק כבוד שניתן לאולמרט כדי לכסות את ערוות הנשיא בוש שכל מה שעשה במזה''ת היה אסון כבד עד כה

    הגב לתגובה זו

    • מסכים בהחלט עם הניתוח שלך ! (ל''ת)

      תשל, 24/05/06 22:43

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אם עמיר פרץ היה נבחר לר''מ, הוא היה נואם במרוקאית

    אמריקאים, 24/05/06 18:34

    את האנגלית האוקספורדית שלו, האמריקאים הפרימיטיבים האלה היו מתקשים להבין.

    הגב לתגובה זו

    • תסלח לי אבל שלום עם אמריקה כבר יש

      אשכנזי שנגעל, 24/05/06 19:06

      ובזמן שאולמרט מ... בשכל עמיר דואג לביטחון בצורת חיסולים ומעצרים שלא היו כבר הרבה זמן

      הגב לתגובה זו

    • שמע, אולמרט באמת בחור טוב

      גם אשכנזיה, 24/05/06 21:47

      על אף החבורה הצינית סביבו, חיבתי לאולמרט היתה תמיד, ואף מתגברת, כאשר אני רואה אותו כראש ממשלה, בכל הנוגע לעניני חוץ (וחוץ בלבד). הוא גם נראה כיודע מה הוא עושה, וגם סתם נראה בחור טוב, וגם אשתו היא בונוס מפתיע באותו מחיר.

      אבל אני הצבעתי לעמיר פרץ, ואתה יודע משהו? מצידי שלא היה נואם בכלל מול שום בית נבחרים, ובלבד שלא היו חולי סרטן המעי הגס שובתים רעב, כי כבר נואשו מהצלת חייהם. שהיה ברוורמן שר אוצר והדיקטטורה באוצר היתה נשברת.
      וגם אם היה נואם, אני לא חושבת שהייתי פחות נהנית לראות אותו, עם הקסם האישי שלו כאיש אמיתי ומתוק (מצטערת, אבל הוא בעיני ממש מתוק), גם באנגלית עילגת, מייצג אותנו.

      אגב, גם אולמרט מתוק. הוא בסדר. אבל בעניני פנים אני עדיין מודאגת.

      הגב לתגובה זו

    • גם המרוקאית שלו על הפנים וילדותית! (ל''ת)

      יוסי, 24/05/06 23:34

      הגב לתגובה זו