• 107.

    שוב -דתייה מחמד- שמנסה למצוא חן... (ל''ת)

    דקל, 13/06/06 00:10

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    רק בגלל ויטלזון אני נכנסת לכאן אני מאוד נהנית

    היא מקסימה, 07/06/06 10:43

    מי שרוצה שיפנים
    ומי שלא- שיצחק קצת על עצמו
    מה קרה?????

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    אפשר את הטלםון של ע' מגבעת שמואל? (אפשר גם של לבקוביץ )

    צריך רק חתימה, 07/06/06 10:31

    עו''ד ע' יקר-
    אני צריך רק חתימה לביטוח רכב
    לא משהו רציני.
    מבטיח לבוא לפני 10
    נו אז איפה הוא גר?
    בית וקאנטרי או רמת הדר????
    אני גר שתי דקות מיוני נתניהו אני כבר בא

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    תותחית

    המתמידה, 01/06/06 07:37

    את תמיד , אבל תמיד נוגעת בנקודות הכי אמיתיות ונכונות , ממש שמחה לקרוא את הטור שלך יישר כח !!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • לא תמיד אבל בדרך כלל,,,,

      יהודי, 04/06/06 20:37

      נו כשעובדים מצלחים.

      שוב תודה

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    הפוסל במומו פוסל (ל''ת)

    ז, 31/05/06 02:16

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    גברת ! את עלית פה על מקור השנאה ליהודים באירופה ובכל מקום בו יחיו (ל''ת)

    עצוב אבל נכון.., 31/05/06 02:06

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    חבל לקלקל טור ע''י נאום

    צביקה, 30/05/06 13:48

    החל מלאחר הבדיחה המוצלחת על הרופא ועוה''ד בחתונה, הטור הופך לנאום פובלציסטי מפורש וחבל שכך. כוחך בסטירה ובחשיבה העצמית שהיא מעוררת אצל אנשים, לא בנאום ''פוליטי'' מפורש. אנשים לא צריכים מסר מפורש בכפית. זה בדרך כלל מעורר יותר התנגדות שהסאטירה עוקפת פעמים רבות וכך היא פוגעת לאדם בנקודה מבפנים ומשיגה תוצאה אפקטיבית.
    אז אמנם לא שכחת את ההומור בסופו של דבר כפי שרואים מההערה האחרונה על העזרה מא', אבל לטעמי, כל החלק הזה בכתבה שלך היה מיותר.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    פשוט מדליק

    @, 30/05/06 13:31

    לדעתי היא מאוד שנונה וצודקת,

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    אלוהים שלי

    כרמית, 29/05/06 21:59

    צודקת מיליון אחוז,
    אלוהים שלי הוא הכיס שלי.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    ככה זה במגזר, ואני גאה בו

    מיקיהו, 29/05/06 16:56

    חברי רופא העיניים לא מתבייש לצלצל אלי כשיש לו בעיה במחשב (למרות שאני רק חובב) ושכני העו''ד לא מתבייש להכנס אלי לקחת את האוטו כששלו התקלקל (לנסיעה דחופה) וכשהיה צריך תרמתי ספסל לבית הכנסת למרות שאני לא יושב עליו. וכשהגיעו האתיופים 80 אחוז מהקולטים היו בדיוק מאותו מגזר. מתנדבים לכל פעילות חברתית הם בד''כ מאותו מגזר ......

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    אם כל כך רע לך ב''מגזר'' הזה אולי תעברי מגזר?

    אחד שנמאס לו, 29/05/06 12:36

    מספיק כבר לעורר שנאה ומחלוקת בינינו
    מה יוצא לך מזה שאת עושה את זה?
    גועל נפש...

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    ברדיו היא יותר מצחיקה..... (ל''ת)

    ליהיא, 28/05/06 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    אבסורד החתונות

    חני, 28/05/06 15:29

    נניח שמתחתנים שני אנשים עניים, צנועים, בפשטות-נגיד במגרש הכדורסל הישובי (מקושט לתפארת, לא רואים סלים)-
    אנחנו נבוא ,נקטר,ונביא צק צנוע.
    אם אותו זוג לא יהיה כלכך עניו וצנוע ויחליט להרים אירוע באולם הכי מד-הים אנחנו נבוא, נקטר ונביא צק שמן.
    למה?

    הגב לתגובה זו

    • צודק... (ל''ת)

      T, 29/05/06 13:11

      הגב לתגובה זו

    • חתונה במגרש

      ארתור, 29/05/06 15:08

      הודעתי לבנותי שחתונתן תיערך במגרש הכדורסל בישוב והכיבוד יהיה סלטים בפיתות שאם לא כן ימצאו את אביהן מאושפז בבי''ח

      הגב לתגובה זו

  • 94.

    רק על התגובה הזו אני מקבל 30 ש''ח!!!

    המגיב המקצועי, 28/05/06 12:07

    וימותו כל הקנאים שמגיבים בהתנדבות

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    אל תכתבי על מה שאת לא מבינה...

    השכנה, 28/05/06 10:36

    בגבעת שמואל, לאיפה שאת לא יורקת, את פוגעת בעו''ד, כך שסיפור על החבר שלך (אם הוא בכלל חבר שלך או שהוא בכלל גר בגב''ש...) נשמע מצוץ מהאצבע.....
    גם סיפור הגינה נשמע מאד אמין.... קבלי סקופ, הגינה = מקור החדשות (הריכולים) אף אחד לא מגיע לשם עם שום ניירות משום סוג שהוא....
    ולרופא/ ה - נראה לך שנחכה עד האירוע המגזרי??? אנחנו דופקים אצלו ב2 בלילה....

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    רופאים

    חגית, 28/05/06 09:43

    הכרתי רופא בקיבוץ שנמאס לו שפונים אליו בחדר האוכל בענייני בריאות. אז פעם אחת כשמישהי פנתה אליו הוא פשוט אמר לה ,אם את רוצה שאני אבדוק אז תתפשטי! יותר לא הפריעו לו.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    הומור חושף את האדם ובמקרה שלך:

    זאב מ., 28/05/06 02:13

    קטנונית, קנאית, מיזנטרופית ולא , לא מצחיקה.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    כמה שהיא צודקת

    הרב, 27/05/06 22:59

    אני רב בעיר מסוימת ואני רק עובר ברחוב לקנות משהו וכל מטר מישהו שואל שאלה ואפילו איננו שואל אם נוח לי להשיב לו כעת באמצע הקניה
    הגיע הזמן שנהיה יותר מנומסים ומתחשבים בפרטיות של הזולת גם אם הוא בעל תפקיד ציבורי

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    כי זה בדיוק הרעיון

    קובי, 27/05/06 03:28

    של ''ואהבת לרעך כמוך''

    ואם המגזר האדיוטי שלכם היה שותק ולא בוכה על זה אולי היה מתקיים המשך הפסוק
    ''אני ה'''

    הגב לתגובה זו

    • שלי שלך שלך שלי שלי שלך שי שלי שלך...

      וורן באפט, 28/05/06 00:52

      ואהבת לרעך כמוך- נהדר- אבל למה לא בתשלום הדדי- למה לעשוק?
      אני נותן לך משהו במחיר מוזל ואתה נותן לי משהו במחיר מוזל וכיף לנו וטוב לנו בתוך הקהילה שלנו- אנחנו מתפרנסים בכבוד מהמקצוע וגם נשאר לנו מספיק כסף לתרום לצדקה...

      הגב לתגובה זו

      • ועדיין

        קובי, 28/05/06 12:12

        פרוש המושג כמוך שלעצמך אתה לא משלם...

        תתרכז במשפט הנ''ל יקירי ולא בתובנה שלך עליו

        הגב לתגובה זו

      • שלי שלך, שלך שלך כשמצטטים כדאי לעשות את זה נכון

        חגית, 28/05/06 13:09

        ורק אז להגיב

        הגב לתגובה זו

    • אולי....

      יהודיה שמחה:), 30/12/06 18:51

      אבל אם אתה וכל עם ישראל היה חוזר בתשובה אז היה מתקיים אני הי וגם מה הקשר??? להמשך הפסוק?

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    מה יש? אפאחד לא מת מקצת ביקורת עצמית! (ל''ת)

    שונא צדקנים, 27/05/06 02:54

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    כל מילה מיותרת - את פשוט עשר (ל''ת)

    מוישי, 26/05/06 18:58

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    כתיבה מדליקהההההה

    רונה, 26/05/06 17:47

    יש עלייך בהומור ובשנינות.

    היתה שורה שאפילו ריגשה אותי,
    על הילד שחומסים לו את הביסלי גריל עם האצבעות המלוכלכות מגיר
    :((((

    שכוייח, או איך שאומרים אצלכם במגזר
    :))

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    רוויטל תעשי לי סנדוויץ'!! (בחינם) (ל''ת)

    ידידך הטוב ע., 26/05/06 16:11

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    למה קמצנים? חסכנים, מאותגרים פרגונית...

    יודלייב, 26/05/06 15:02

    אחותנו!!! תגידי תאמת בפנים לא להתבייש!
    נ.ב גושגיצה שולטטט!!

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    הכל נכון

    מישה, 26/05/06 01:53

    אבל . והאבל הוא העיקר.
    הנותנים החרדים עושים זאת בשמחה גם -כן גם ועוד פעם גם -למרות שזה מפריע להם מאד . ולמרות שקשה להם.
    אבל העונג של הנתינה הוא כזה שהכותבת לא התברכה בו
    מה לעשות הפסדת את חייך.

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    החילונים גונבים כספי ציבור ורומסים חלשים והצמרת חייה על כספי פשע

    מצא ההבדלים, 25/05/06 18:31

    שנור זה צדיקות לעומת מה שקורה בעולם הפשע החילוני

    90% חילונים פריירים תמימים שהאליטה רומסת מנצלת גונבת ומרמה לטובתה.

    זה המוסר החילוני - אכזריות אדישות לגורל האחר ורמיסת החלש ללא כל חמלה

    שלא לדבר על צמרת השלטון שהיא ממש כנופיה של עבריינים פוליטיקאים ובעלי הון

    שנור זה כלום לעומת תרבות סדום הזאתי!

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    אז לא לבנות על גבינות בחינם לשבועות?

    בבלית כתומה, 25/05/06 18:06

    כרגיל, כל מילה נכונה, ואם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק...

    יאללה, נפגש בחג, ותביאי גבינות. מבטיחה לשלם.
    אבל תעשי הנחה, הא?

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    כל כך הרבה לשון הרע-מבחיל

    אייל, 25/05/06 16:39

    האם עדפה ההסתגרות של החילוניים,
    שכאשר מישהו גוסס ברחוב , לא עוזרים , כי לא ברור מי משם את העזרה הזו?
    כואב לקרוא את זה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא צודק

      משה, 26/05/06 18:11

      רופא לא צריך לתת לך אבחנה בגינה הציבורית כשהוא מחכה עם בתו בתור למגלצ'ה. זה לא קשור לכך שאם מישהו יגסוס ברחוב הרופא יטפל בו.

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    אותו הדבר אצל החילונים

    אסף, 25/05/06 16:37

    אותו הדבר קיים גם אצל החילונים, אז הגיע הזמן להפסיק עם רגשי הנחיתות של הציבור שלכם.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    הדתיים הכי גרועים?

    דתי, 25/05/06 14:51

    למה כל דבר שלילי את מייחסת לדתיים? כאילו שבמגזרים אחרים התופעה לא קיימת. אפשר להעלות נושא בלי שנאה עצמית.

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא צודק

      משה, 26/05/06 18:13

      כשחילוני בא לחתונה הוא נותן צ'ק שמן. הדתיים מביאים מתנה שעולה 120 שקל והם השיגו ב 89.90

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    מקסימה ומצחיקה

    דליה, 25/05/06 13:38

    צחקתי כל הדרך.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    סוף סוף משהי אומרת את האמת

    אסף, 25/05/06 13:30

    רויטל כל הכבוד לך! עכשיו אני יודע שאת לא רק יפה ושנונה אלא גם אמיצה. הגיע הזמן באמת שמישהו ידבר על הנושאים האלה שלא תמיד נוח לנו לשמוע אבל בהם אנו נבחנים. מעניין שכל הרבנים והצדיקים של הציבור שלנו לא אוהבים לעסוק בעניינים הללו. כנראה זה עלול להוציא אותם לא הכי טוב מכל העניין.

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    הנה עוד אחד שקיים רק אצל הדתיים...

    ברני, 25/05/06 13:18

    בישוב שבו אני גר יש גן אירועים, כל הישוב באים לשנורר כסאות ושולחנות לאירוע משפחתי, והילדים של כל הישוב מתפרנסים ממנו כמלצרים, אבל שיש למישהו מהישוב אירוע משפחתי (בר מצוה, חתונה ואלא יש ב''ה הרבה), הם ילכו לכל אחד, רק לא אצלו, למה? כי אנחנו חארות כאלו שגם הקב''ה עצמו מצטער שיצר אותנו.

    הגב לתגובה זו

    • מה? לא הבנתי. (ל''ת)

      בום, 25/05/06 16:54

      הגב לתגובה זו

      • מה לא הבנת? הקייטרינג של השכן טוב לשנורר אבל (ל''ת)

        לא נפרנס אותו, 26/05/06 18:15

        הגב לתגובה זו

        • עדיין לא הבנתי (ל''ת)

          בום, 28/05/06 09:08

          הגב לתגובה זו

    • עבודה רצינית-השמאלן התל-אביבי עם קבלני משנה ערבים--לעבודה לא משתלמת (ל''ת)

      רוצים שתתנדב, 29/05/06 13:01

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    אדם שנתן,זכה לקיים מצווה גדולה,,,

    אשרי שזכה, 25/05/06 12:38

    השנורר,מאפשר ל''נותן'' קיום מצווה גדולה.
    לכן,
    שנור היא מצווה גדולה.

    הוצאתם את השנור מהתרבות החרדית,
    מה כבר נשאר?

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    לא מצליחה להבין מה כל כך מכעיס פה

    אחת, 25/05/06 11:54

    אני תמיד נהנית לקרא את הכתבות של רויטל.
    לטור קוראים ''הפולניה'' ולכן ברור שיהיו בו קיטורים, אז אין מה להאשים אותה למה היא לא משבחת אלא מקטרת... זה מהות הטור
    והבעיות שהיא מעלה הן נכונות. ואם היא מגזימה זה למען הכתיבה, זה לא אסון.
    ואל תדאגו, זה לא יותר מדי מוציא שם רע. להיפך, אולי מעריכים את זה שלדתיים יש הומור וביקורת עצמית?
    ולא שזה לא כך אצל חילונים.
    והאמת, זה גם לא כזה נורא. אתה עוזר במה שאתה מבין, ויום אחר תקבל עזרה במשהו אחר שאתה צריך (בייביסיטר, בישולים). והכל רק צריך להיות במידה

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אין על הפולניה

    נוטל קורות, 25/05/06 11:43

    מתוקה, אחלה טור
    אומר רק שיש קהילות בהן משלמים בזמן - אבל בכל זאת יש איזשהו חשבון ומי שתורם מקבל.
    עדיין - כשזה נעשה ברוח טובה וללא כפיה, זה קונספט נחמד

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    מי את בכלל

    בליין, 25/05/06 11:23

    מסכים איתך רק ש... המופע שלך לא שווה את הכסף שאת דורשת עבורו.
    כי את לא כזו טובה .אז מי מינה אותך להיות מבקרת ששוללת כול הזמן אותנו?

    הגב לתגובה זו

    • יאללה תתבגר......

      נעם, 26/05/06 09:52

      חבל שעדיין לא הבנת את מהות הטור, יש קטע כזה בסטירה שקרוי- הקצנה, והוא נועד בדיוק לאנשים כמוך שלא מבינים הומור מהו!
      אז תפסיק לקחת ללב ותלמד לקבל ביקורת, שבמקרה הנ''ל נכונה מאוד במיוחד לפי התגובה האינפנטילית שלך

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    רויטל, הפעם שיחקת אותה בגדול

    גיל, 25/05/06 11:01

    כתיבה נקייה וממקודת בלי השמצות וירידה לפרטים שלא קשורים. לרוב כשאני קורא את הטור זה נשמע כמו שיח בנות מתלונן, לא הפעם.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    עוד דברים שדוסים עושים:

    גר בין ביינשיים, 25/05/06 10:59

    נכנסים לך לסוללרי ומחטטים
    מבקשים את האוטו בגלל שהם לא משלמים טסט וביטוח
    בטרמפים:
    מעירים לך על הנהיגה, מתערבים בשיחות שלך עם אשתך ,מתקנים אותך דקדוקית,
    שואלים אותך כמה אתה עושה בנטו (שונאאאאאאאאאאאא כשעושים את זה!!)
    אופטימים בצורה ילדותית כמו שראינו בהתנתקות
    לא ריאליסטיים בגלל שעד גיל 24 הם ללומדים בהסדר וגם אם הם מתחתנים הם מקבלים קצבה
    דבר אחרון:לא מכיר עוד אנשים טובים כאלה עם הרבה רצון לעזור וחוסר עוינות!!

    הגב לתגובה זו

    • חבל שלא אתה כתבת את הטור

      מיכל, 25/05/06 14:30

      היה יוצא מצחיק ושנון וגם עם קצת לב יהודי רחום ומשאיר אותי עם איזה חיוך.

      הגב לתגובה זו

      • מיכל תודה על המחמאה !!!!!!!!!!! (ל''ת)

        גר בן בינישים, 28/05/06 01:49

        הגב לתגובה זו

        • בכיף! סה''כ גם אני גרה בין ביניש''ים... (ל''ת)

          מיכל, 28/05/06 09:09

          הגב לתגובה זו

          • את רווקה? (אם אפשר לשאול...) (ל''ת)

            גר בין בינישים, 28/05/06 14:33

            הגב לתגובה זו

            • כן (אם אפשר לענות....) למה ? (ל''ת)

              מיכל, 28/05/06 16:23

              הגב לתגובה זו

            • גם אני...... (ל''ת)

              גר בין בינישים, 28/05/06 19:37

              הגב לתגובה זו

            • לא אני נשואה

              מיכל, 29/05/06 15:37

              וגם כבר לא כל כך גרה בין בניש''ים רק נשואה ןאחד שהיה כזה בעברו ולא יודעת מי החליטה להגיב בשמי.

              הגב לתגובה זו

  • 68.

    פוגעת בול (ל''ת)

    מיקה, 25/05/06 10:35

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אנחנו?מי זה אנחנו?????????? (ל''ת)

    שירה, 25/05/06 10:16

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    את ענקית!

    מרים, 25/05/06 10:05

    פשוט תודה. אני מהסובלים... כל הכבוד לך. זה טור 'שווה מאוד'!

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    עזבו אותה במנוחה

    נעמה הצפונית, 25/05/06 09:21

    אני קוראת כאן את גל התגובות הנרטן בשם כל הצדקנים למיניהם.
    אתם כבדים כמו ארגז קוקה קולה בשבת.
    הבחורה באה לאמר דברים ב
    ה ו מ ו ר
    היא לא באה להתלונן על תופעת הנצלנות בחברה הדתית. היא לא סובלת ולא מיוסרת מהתופעה כלל למרות שהיא וגם בעלה לא עורכי דין ולא אדריכלים.
    ואגב- בעלי עורך דין ואני לא מרגישה שום תופעת ניצול. צריך להיות מספיק אינטיליגנט רגשית כדי לדעת ממי לגבות ולמי לעשות טובה.
    אז תפסיקו עם רוע הלב הזה.

    הגב לתגובה זו

    • שקר! היא אף פעם לא כתבה שזה בהומור!

      נועה, 25/05/06 11:04

      היא מתכוונת ברצינות, ושונאת את הדתיים!

      למה שלא תלך לכל החילונים, שם הרי החיים כ-ל כ-ך הרבה יותר טובים...

      הגב לתגובה זו

      • אם לא כותבים לך שזה בהומור את לא מבינה את זה? (ל''ת)

        חכם חנוכה, 25/05/06 11:50

        הגב לתגובה זו

    • ויטלזון

      יגאל, 25/05/06 15:08

      הרבה יותר בוטה וגסת רוח מאשר מצחיקה.
      זה אולי הומור, אבל בטעם רע מאוד.

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    רויטל- את מלכה

    נעמה, 25/05/06 09:10

    פשוט גאוני.
    איך תמיד יש לך על מה לכתוב והנושאים תמיד אבל תמיד רלוונטים שלא נאמר משעשעים.
    אני יושבת ומתמוגגת.
    פשוט אלופה.
    שיהיה לך רק טוב
    מפרגנת לכשרון בשמי ובשם מצב רוחי העליז

    הגב לתגובה זו

    • מ-ל-כ-ה! ! !

      ג, 25/05/06 10:29

      אין אין עליה!! באמת.

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    אם כל כך רע לך במגזר, את מוזמנת לעבור למגזר אחר (ל''ת)

    שונא פלצנים, 25/05/06 08:17

    הגב לתגובה זו

    • פלצן זה אחד כמוך,שמתייג אנשים לפי ''מגזר'' זה או אחר. (ל''ת)

      דוד, 25/05/06 11:24

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    חבל שאת לא מאזנת

    יעקב, 25/05/06 08:15

    אי אפשר באופן כל כך גורף לפסול הכל לגמרי, אשתי רופאה ושואלים אותה לפעמים חברים, ועד עכשיו זה לא היה מוגזם, אותי שואלים ומעסיקים בענייני מחשבים, וזה גם לא מוגזם, ולהגיד באופן גורף שמציקים כל הזמן זה לא נכון.
    אני יכול להגיד שאני מעדיף להיות בחברה שהאוירה בה זה שעוזרים וחברים אחד לשני מאשר בחברה שכל אחד מסוגר בביתו ואפילו לא יודע שהשכן מלמעלה הוא עורך דין.
    כמובן שאסור להגזים אבל חשוב להציג את הדברים בצורה מאוזנת.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    הכי נכון בעולם. יישר כוח! (ל''ת)

    יעל, 25/05/06 08:15

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    רויטל, למה את לא משלמת לנו?

    יגאל, 25/05/06 06:46

    את הרי מתפרנסת מלירוק לנו, הדתיים, בפרצוף. אז מה את חושבת, שרק בגלל שאנחנו מכירים את הבת דודה של השכנה ניתן לך את זה בחינם? את צריכה לשלם למי שאת עושה קופה על חשבונו.
    אגב, לכל הבחורים שאיתרע מזלם לצאת איתך לדייט, ואחרי זה עשית להם רצח אופי במופע הסטנד-אפ הוולגרי שלך- את שילמת כבר? או שאת שוב סומכת על זה שהם מסכימים להיות האובייקטים של זריקת הבוץ שלך בחינם?

    הגב לתגובה זו

    • יגאל אתה מעייף עם כל התגובות המשעממות שלך (ל''ת)

      אלי, 26/05/06 09:57

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    ואני חשבתי שאני הפרייאר היחידי

    דוד, 25/05/06 04:51

    לא ידעתי שהסיבה היא מפני שחברי הם חרדים.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    זה מתחיל בלקחת טרמפים באופן קבוע

    טרמפיסט, 25/05/06 02:33

     

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אנחנו מכירות! מהמרכז לשעבר

    נשואה + 2, 25/05/06 01:51

    רויטלי, מהי מידת החסד בעיניך? ומתי מתחיל הניצול? אנו חברה שדורשת המון מעצמינו ובעיקר מאחרים. לשימחתי הרבה אינני מתגוררת יותר באיזור המרכז!!! ובקהילה שלי כיום ישנה עזרה הדדית עצומה ונדיבות בלב שלם ובנפש חפצה האחד כלפי זולתו.
    כל עוד עקרון ההדדיות נשאר נשמר האיזון.
    ברגע שהאחד דורש ללא התחשבות בזולתו מתחיל פער ונוצר ניצול.
    אני מאחלת לעם ישראל כולם: איש את רעהו יעזורו ולאחיו יאמר חזק! ושנשכיל להיזהר לא לפגוע בחברינו ולנצלם חלילה וחס. ואהבת לרעך כמוך!

    הגב לתגובה זו

    • גברת נכבדה

      בעלת מקצוע, 25/05/06 12:21

      מה היא מידת החסד והמ היא מידת הניצול- כל הצדיקים שמבקשים טובה לא חושבים אף פעם שהם מנצלים אנשים לעבודות בחינם בתוך הקהילה אפשר שהדדיות תהיה שמשלמים אחד לשני ולא שעושקים אחד את השני!

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    מה שהבנתי מהכתבה...

    הפסיכולוג, 25/05/06 01:49

    1. הילדה סובלת מטראומת ילדות שכנראה לא היה לה הרבה ובכ''ז היתה צריכה להתחלק.
    2. בעקבות זאת היא סובלת מתסכול בכל הקשור לחיי חברה. כולל האחריות ההדדית שיש בחברה והצורך להגן על המגזר שבו אתה חי ולא להלחם בו.
    3. ברגע של אומץ היא פונה לכל מכריה ומבקשת מהם שלא לבקש ממנה טובות ולשלם לה על כל מה שקיבלו כבר.
    4. והיות שבד''כ אנשים כאלה גם סובלים מדימוי נמוך היא מנסה להוכיח שכל מכריה הם מהעשירון העליון.
    5. אין לה שום בעיה להרוויח כסף מרמיסת האחר, אפי' ע''י שימוש בגוזמאות והוצאת שם רע.
    לסיכום: לא הייתי רוצה להיות מכר שלה!

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    מי צריך ת'ביסלי שלך? (ל''ת)

    מעדיף במבה, 25/05/06 01:38

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    יריה ברגל!

    אוהב לעזור, 25/05/06 01:36

    אז מה עשית בזה? נתת לחילונים עוד קצת בשר לאנטי שלהם ממילא! הנה עוד דתיה שמודה שהדתיים הם עלוקות! הדברים שלך טובים להרצאה בביהכ''נ (אני מבין שאת מהדתיים ה''מתקדמים'' אז אין לך בעיה לנאום מעל הבימה) כי כמה שהמשפט נדוש, אבל לא מכבסים כביסה בחוץ (לפחות מאז שהמציאו את מכונת הכביסה) והגיע הזמן שאת ושאר הדתיים שחייבים להתפרסם על חשבון הגב של המגזר תבינו שחוץ מלירות לעצמנו ברגל אתם לא מועילים כלום! כמה שלא שילמו על הטור הזה לא שווה את ההפסד שלנו בדעת הקהל שתתבטא בעוד שנאה כלפי כל דבר של דת או מורשת יהודית. ואם את חושבת שבגלל הטור שלך אותם אלה שמבקשים יפסיקו לבקש את טועה! יש כאן מערכת גומלין פשוטה של קח ותן. את יכולה להגיד לא! ולא לבקש טובות ושלום על ישראל. ואם קשה לך, אז אל תכפישי את כל אותם שעוזרים בשמחה ולא התקמצנו על שקית הביסלי שלהם... (מה שמראה שכל הבעיה שאת פשוט קמצנית מאז ומעולם, ובטח את הביסלי היית אוכלת בשירותים!)

    הגב לתגובה זו

    • האמת כואבת, הא? (ל''ת)

      דני האדום, 25/05/06 09:45

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    כתיבה ברמה של עלון שכבה ח' באולפנא

    אחת, 25/05/06 00:27

    תוכן שמתאים לשכבה ז'.

    אבל עולה לאוויר. לא בגלל שהעורך לא מודע לרמה הנמוכה, להפך - הוא יודע שזבל גורר תגובות ותגובות זה רייטינג.

    אני לא מכירה מספיק טוב את המגזר, אבל מקווה ומאמינה שהויטלזון יוצאת דופן ושממוצע האיי קיו שלכם יותר גבוה.

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    לא יודע מה עובר על האנשים פה,

    נהנה מכל מילה., 25/05/06 00:24

    כל שבוע אני ממתין לכתבות היפות והבאמת מצחיקות שלה,והפולנייה הזאת כותבת כ''כ יפה, אני מסיים את הכתבה, יורד לתגובות, והשנאה העוקצנות, והקנאה, נשפכים פה ללא הכרה,
    חבר'ה תפסיקו כבר עם הפלצנות הזאת, מי שלא מתחבר לטורים שלה, שלא יכנס לקרוא.
    פולנייה, תמשיכי, אל תתרגשי.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    והנה הדברים ששכחת לכתוב....

    אביחי, 25/05/06 00:13

    בחברה הדתית כמעט ואין פשיעה,
    אחוזים גבוהים יותר של עזרה לזולת,
    הרבה הרבה פחות בגידות וניאופים,
    הרבה יותר ילדים (=אושר)
    הרבה יותר חסד,
    הרבה יותר אמת.

    אפשר גם להיות חיוביים...

    הגב לתגובה זו

    • זו סאטירה, נשמה, אל תקח ללב (ל''ת)

      חיים, 25/05/06 01:44

      הגב לתגובה זו

    • נאיבי, תמשיך להשלות את עצמך

      דודידו, 25/05/06 07:02

      איפה אתה נמצא ? בשנות ה- 70 ?

      הגב לתגובה זו

    • תיקון כמה טעויות..

      נרקיס, 25/05/06 08:51

      אין פשיעה? או שאולי פשוט מסתירים מתחת לשטיח? להזכירך - הכפר הגדול ביותר לגמילה מסמים הוא לנוער דתי.. להזכירך מקרים של שחיתות לא נדירים במגזר הדתי, להזכירך אונס והטרדות מיניות נפוצים מאד אבל מוסתרים.. מה שכבר מגיע לעיתונות זה קצה הקרחון.
      בגידות וניאופים? מישהו יספר על זה בריש גלי? אבל בדוק מי הלקוחות הטובים ביותר של ''הבנות מהבורסה''.
      ילדים = אושר? אולי, אבל כשאמא קורסת כי יש לה עשרה ילדים על הראש, וכולם קטנים, והגוף שלה עוד לא התאושש מכל הלידות וגם אין לו זמן להתאושש כי היא צריכה לטפל בבעל ועוד עשרה, המילה ''אושר'' לא בדיוק כתובה לה על הפנים (והיא עוד צריכה לעבוד משרה מלאה כי היא מפרנסת יחידה).
      בקיצור, לדקלם מנטרות זה קל.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    עכשיו כבר ברור- אין יותר משמעות להגדרה החברתית ''דתי'' או ''חילוני''

    עדו, חילוני, 24/05/06 23:58

    מה הופך דתי לדתי, אם בכל הזדמנות הוא משמיץ את המגזר ממנו הוא בא ואליו הוא אמור להשתייך, מוצא רק את הדברים השליליים ומקנא באילו שיאנם דתיים?

    הרי גם ככה יש הרבה דתיים שחוץ משמירת שבת וכיפה/כיסוי ראש (וגם זה ממש לא אצל כולם) הם חילוניים לכל דבר.

    מה הופך דתי לדתי אם הוא בוחר איזה מצוות לקיים ואילו לא ?

    ולגבי החילוניים- אני לא חושב שיש הרבה חילוניים שמרגישים איזה גאווה או עלבון, להיות חילוניים. הם פשוט לא דתיים. חלקם מאמינים, חלקם לא, חלקם אנשים מוסריים הרבה יותר מהדתיים האדוקים ביותר.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    צודקת בהחלט! (ל''ת)

    יהודית, 24/05/06 23:55

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    בכל חברה קהילתית זה ככה

    רונן, 24/05/06 23:03

    למה עשית מזה עניין של דתיים. מי שלא יכול שיגיד שהוא לא יכול וזהו. גם ממני מבקשים לפעמים טובות ובחברה תמיד יד לוחצת יד.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    תשמעו קטע

    אשת חבר, 24/05/06 23:01

    הגבתי כאן קודם. אחרי רבע שעה בעלי הגיע שהינו חוקר תורני (על רמה )בעיסוקו הוא חוזר ממקום עבודתו ושורל אותי אם אני מכירה את זאת וזאת. כן רני אומרת לו , והוא מספר לי שמתוך 4 שעות שכסק לכאורה בעבודתו הוא תרם לה שעה במענה על כל מיני פמיות לברור מקורות שהיא יודעת כי הוא מומחה בהם. היא דוקטורנטית. בכקסות המאמר כאן שאלתי אותו מדוע לא הפנה אותה אל המדריך שלה לעבודת הדוקטורט והוא אצר שהוא כנראה לא בהישג ידה מתי שהיא רוצה. כמה הוא צריך לבקש ממנה לדעתכם בפעם הבאה על כל טקסט שהוא מפענח ךה?במו לחתימה של עורך דין. אולי במו לבדיקת רופא. נא נקבו בתמורה הולמת. אנו משפחה ברוכת ילדים...

    הגב לתגובה זו

    • תבקשי מבעלך שילמד אותך להגיה תגובות לפני שאת שולחת אותן (ל''ת)

      לא מכובד ככה, 25/05/06 01:13

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    רועי כעורך אתה שותף מלא להשמצות ולחולאים שלה (ל''ת)

    לטיפול פסיכולוג, 24/05/06 22:59

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לכי למכור אתרוגים ,הנזק של המגזר (ל''ת)

    מתבישים בך, 24/05/06 22:57

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    די, את באמת מגעילה (ל''ת)

    נוכלת נמאסת, 24/05/06 22:55

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    כמה מרמור מוגלתי יוצא ממך...

    הראל, 24/05/06 22:41

    אם כ''כ רע לך עם הציבור שיש לך כל היום טענות אליו והוא די מגעיל , לטענתך, בכל הרבה תחומים אז עזבי אותו. זה די פתטי הטון הביקורתי והמתנשא בו את תמיד משתדלת להבליט את הרע ולצייר זאת באיזו ''קוליות'' של ביקורת עצמית. צאי מזה. ואם קשה לך אז אולי קחי טיפול... אבל מה את רוצה מאיתנו???
    נ.ב. זו פעם ראשונה שאני כותב תגובה.

    הגב לתגובה זו

    • זו האמת ולכן זה כואב לכם (ל''ת)

      דן, 26/05/06 08:09

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    לפני שאתם מתפרצים על רויטל

    דניאל, 24/05/06 22:36

    לפני ההתפרצות תעצרו שניה ותחשבו. מה היא בסך הכול מנסה לומר? שצריך להכניס קצת היגיון בכל הפרקטיקה הזו של ''עשה לי טובה''.
    נכון שצריך לעזור אחד לשני בעין יפה, אבל צריך לדעת איפה לשים את הגבול, וזה כל מה שהיא אמרה.
    כל אחד צריך להיות חכם מהצד שלו- זה שצריך עצה יציע לשלם, וזה שנותן אותה, אם הוא רוצה ויכול, יציע הנחה או יתן בחינם.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    כל האימהות הולכות לגינה עם תוכנית דירה ביד?

    סנוב, 24/05/06 22:16

    זאת לא הגזמה, זאת וולגריות.
    ובכלל מה את משוויצה בחברה הגבוהה שלך - עורכי-דין, רופאים, ארכיטקטים. .

    הגב לתגובה זו

    • כן! אחות של גיסי ציפתה שאכין לה תכניות

      בחינם!, 25/05/06 01:29

      והיא לא היחידה. בהתחלה גם אני חשבתי כמו רוב המגיבים פה. אבל מנסיוני היא צודקת!

      הגב לתגובה זו

      • מי אני שאתווכח איתך? לא מכיר את המיגזר (ל''ת)

        סנוב, 25/05/06 04:42

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    מה עושים כשרוצים לשלם והוא לא מוכן לקבל

    שבאבניק, 24/05/06 21:56

    הדוד מניף את היד בביטול ואומר, עזוב, לא צריך. בסך הכל עשיתי מצווה.
    זה כבר קרה לי פעמיים עם בני משפחה ודי ביאס אותי. לא רוצה טובות, לא רוצה להיות חייב. אני רוצה לשלם ולקבל תמורה. הלכתי לבן משפחה כי אני מעדיף שהכסף ילך אליו מאשר לזר, התניתי את השירות בתשלום, אלא שבסוף ניתקלתי בסירוב לקבל תשלום.
    גם זה קורה

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך

      יצחק, 25/05/06 04:21

      הרבה פעמים אני בדילמה דומה.

      הגב לתגובה זו

    • מה עושים? קונים מתנה, תורמים בשמו לצדקה ומביאים לו את הקבלה. זה גם

      לימה, 25/05/06 10:38

      טוב לאישור מס כשזה על שמו. זה נכון שזו דילמה, אבל אפשר.

      ןאגב - זה נראה לי מחלה ישראלית. לאו דווקא דוסית.

      הגב לתגובה זו

    • מה עושים? פשוט מאוד: לא מערבים משפחה ועסקים

      אבי, 25/05/06 13:29

      זהו, למדת לפעם הבאה.
      אבל אם אתה ''מעדיף שהכסף לא ילך לזר'' אז לך יש אותה מנטליות בדיוק. אז על מה בעצם אתה מתלונן?

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    איזה חוצפה!!!!!!!

    דתיה כועסת, 24/05/06 21:52

    סליחה, הכותבת הזו בכלל דתיה שהיא כותבת ככה?
    הכל זה סתם בולשיט!!!! אני דתיה בעיר של דתיים, ואני יכולה להגיד לכם, שזה ממש ממש לא ככה והכל השמצות מגעילות על הדתיים!!!
    שתגיד שהיא שונאת דתיים וזהו....

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אחי עורך דין

    שירה נ., 24/05/06 21:47

    שמתי לב שבני דודים שלנו בחיים לא ירכשו/ימכרו/ישכרו דירה דרכו. וזה כסף קל שהם נותנים לעו''ד זר. למה? כי לא עושים עסקים עם משפחה, ואם יהיו בעיות אז לא נעים.
    מצד שני, בכל ארוע מתקרצים עליו ומנסים להתיעץ איתו. זה כל כך מקומם.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    את פשוט חולנית..לא נמאס לך עם הכתיבה המלקה את הציבור שאת חלק ממנו?

    הילה, 24/05/06 21:46

    כמה הלקאה עצמית יש בכתיבתך..

    הגב לתגובה זו

    • זה הזמן להגיד ''אוטו-אנטישמיות, סמאלנית אחת!'' (ל''ת)

      אחד לא חשוב, 25/05/06 01:14

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    צודקת,כמו תמיד (ל''ת)

    בד''כ לא מגיבה, 24/05/06 21:23

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    כמובן שאת מגזימה כתמיד אך התופעה חיובית בעיניי (ל''ת)

    עודד, 24/05/06 21:23

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    למה להשמיץ ציבור שלם?

    רחל, 24/05/06 21:23

    זה לא נראה לכם אבסורד להשמיץ את המקום ממנו באת? ולמה אתם חושבים שבחברה חילונית זה לא קורה? אוי מסיבה אחת- שיש פחות קשרים קהילתיים, כי בסופו של דבר כל אחד חי את החיים שלו...

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא אצל כולם

    רחלי, 24/05/06 21:21

    גם אני חיה בחברה דתית כמוך, ואצלנו זה ממש לא ככה! חבל שכשמישהו מבקש ממך עזרה את חושבת מייד איך זה יגרום לך נזק לפעמים הבאות... אולי תבואי לראות איך מתנהלת חברה דתית בריאה...

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    למה כמה את לוקחת על הצגה?‎:)‎ סתם. צודקת לגמריה

    א, 24/05/06 21:12

     

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ומה עם הרבנים?!

    סתם אחת, 24/05/06 21:01

    עו''ד ורופאים זה עוד כלום לעומת רבנים, או כל מי שעוסק במשהו תורני.
    ברור לכולם שאי אפשר להזמין סופר להרצאה ולא להציע תשלום, אבל רבנים (או מרצים תורניים אחרים)מוזמנים להרצאות ואף לשבתות שלמות, ואף אחד אפילו לא מציע. להם אין משפחה?
    זה המקצוע שלהם, זו הפרנסה שלהם.
    אני לא מדברת על רב עיר שדורש בעירו. אלא על סתם ר''מ בישיבה, עם משכורת דלה מאוד, אבל מדבר יפה, שמוזמן לשבת לאיזו קהילה עשירה במרכז.
    העובדה שיש רבנים (צדיקים) שמתנדבים, ומסרבים לתשלום, לא אומרת שצריך לנדב אותם.
    וגם אם הם מסרבים - לדעתי צריך לתת צ'ק לישיבה או לגמ''ח שלהם. בשביל החינוך שלנו.
    אצל חוצניקים זה ברור שגם לרב מגיע תשלום,
    אבל בישראל רוצים רב קהילה, שיהיה גם קומונרית וגם יועץ אישי, יעבוד 24 שעות, אפשר להתקשר עליו בכל שעה, גם אשתו תעבוד בהתנדבות, אבל נשלם לו שליש משרה...
    כסף זו לא מילה גסה, ולא מילה שסותרת צידקות.

    (ועוד לא אמרתי כלום על מדריכות כלות ועל רבנים עורכי חופות של 'צוהר' - זו עבודה קשה!).

    הגב לתגובה זו

    • רבנים מקבלים משכורת יפה ע''ח הציבור! (ל''ת)

      בג, 24/05/06 21:32

      הגב לתגובה זו

      • ואנשי צבא באים לכן בחינם להרצאות?!

        סתם אחת, 27/05/06 22:54

        מה גם שמספר רבנים מצומצם מאוד מקבל משכורת מהמדינה.
        וגם הם לא חייבים לסוע בהתנדבות לעיר רחוקה לשבת שלמה.

        הגב לתגובה זו

    • רבנים בשבת

      מכיר, 25/05/06 09:04

      בדרך כלל מוזמנים למלון בשבת, כולל לשאת דברים, תמורת לינה להם ולמשפחתם ( כ - 2000 ש''ח שווי) .

      תקני אותי אם אני טועה.

      הגב לתגובה זו

      • אתה טועה

        סתם אחת, 27/05/06 22:52

        יש הרבה קהילות שמזמינות רב לשבות בקהילתם.
        לרוב הוא יזכה לאירוח בדירה שבעליה נסעו, וטשולנט אצל הגבאים.
        שלא תבין - רבים באים ובשמחה. רבים גם יסרבו לתשלום.
        אך צריך להציע! אפשר לתת צ'ק פתוח ולומר לו שאם ירצה - ירשום לפקודת הישיבה.
        זה לא שאי אפשר להתנדב לפעמים.
        אבל רבנים הם עם מנודב.
        הם אמורים להיות קדושים, לא לדבר על כסף, ולחיות מאויר.
        למה?

        אני יודעת שכשניסיתי להעלות את הנושא בקהילה שלי, אפילו לא הבנינו על מה אני מדברת.
        יש קהילות שזה דוקא ברור להן.

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    מסכנים הרופאים ועורכי הדין...

    אשת חבר, 24/05/06 20:22

    מעניין כמה הם והבדרהים שכמותך משלמים על שיעורי תורה, דברי תורה וכל ענניני רות שהם מבקשים מתלמידי החכמים שאינם בעךי משרה בקהילה, לתרום. זה פשוט. מה פתאום לשלם לתלמיד חכם שמעביר שיעור בקהילה או עונה לכל מיני שאלות הלכתיות ורוחניות שאנשים שואלים. חצופה, אם היית יודעת לכמה שאלות בעלי עונה בטלפון בגלל תחום מומחיותו התורני, אם היית יודעת כמה תלמידי חכמים מתבקשים לתת שיעורים בקהילותיהם וכבל מיני ימי עיון בהתנדבות. היית מתביידת לרחם על רופאים ועורכי דין. גם רפואה זו שליחות. לו כוררת את תשומת הלב לשימוש בתלמידי חכמים בלא תמורה אולי אפשר היה לחייך על הכל ביחד. מה זה קטע של צחוקים לעומת שיעור אחד על רמה? כמה נמל ויזכ של למידה השקיע מי שנותן שיעור טוב- הרבה יותר מעוד עו''ד מנופח. ומאחר וחז''ל שולחים אותנו להתפרנס זה מזה, אז אחד נותן שיעור ואחד נותן חתימה ואחד נותן בדיקה וכולנו מרוצים...

    הגב לתגובה זו

    • ''עו''ד מנופח'' יוצא ממך המון ארס ושנאה יחסית לאשתו של ת''ח (ל''ת)

      ר, 25/05/06 11:15

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    יש עוד דבר שרואים רק אצל הדתיים

    תמר, 24/05/06 19:58

    התבטלות, שנאה עצמית, חנופה לכל מי שיורק עליך והתמוגגות מכל מילה טובה שאיזה שהוא חילוני אמר עליך.
    החילונים משנוררים באותה מידה, והם קמצנים לא פחות (וביחס למה שהם נותנים לאחרים הם קמצנים הרבה יותר), אבל בלי לייחס את זה לעובדה שהם חילונים.
    נמאס לשמוע את הקיטורים התמידיים. אולי תעזבי את בר אילן ותלמדי באוניברסיטה חילונית (כמוני), ותראי כמה יתרונות יש לדתיים.

    הגב לתגובה זו

    • צודקת

      דתי, 24/05/06 20:37

      יהודים בכלל ודתיים בפרט הם אנשי רוח. ההשמצות עליהם כעל אוהבי כסף הן אנטישמיות ולא מבוססות.
      מענין מדוע כל יום שני נתפס בנתב''ג חרדי מבריח זהב וכל יום חמישי - דתי מבריח יהלומים. רק חובשי כיפה!

      הגב לתגובה זו

      • כי גנבים ומבריחים חילוניים הם כבר לא חדשות! כבר התרגלנו! (ל''ת)

        ירושלמית, 24/05/06 23:24

        הגב לתגובה זו

    • תמר, אני מסכים איתך על כל מיה (ל''ת)

      אני, 24/05/06 20:46

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    אהבתי ת המאמר!! (ל''ת)

    אנתרופולוג מגזר, 24/05/06 19:45

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ''שנור לי ואשנור לך'' (ל''ת)

    את היתר, 24/05/06 19:02

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אבל למה קיבינימט לא אומרים יפה תודה?? (ל''ת)

    רופא ממורמר, 24/05/06 18:41

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    הצילו!!!!!! (ל''ת)

    רופא דתי, 24/05/06 18:39

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    לא מומלץ לקרוא את התגובה הזו

    ירון זהבי, 24/05/06 18:30

    רויטל קבלי קצת בקורת הורסת:
    1. ''חברי ע' מגבעת שמואל. הבחור הינו עורך דין שקרע את עצמו בלימודים'' - אף אחד אם אי קיו גבוה מ75 לא קוע את עצמו בשביל לסיים לימודי משפטים.
    2. הנסיון שלך להכניס דרך הכתבה פרסומת לכך שאת מופיעה באירועים פתטי.
    3. תחליפי תמונה באתר את נראית רע - בעצם עזבי זה לא יעזור.

    הגב לתגובה זו

    • וואה וואה וואה!!!

      קוראים לי מאיר, 24/05/06 19:39

      אתה מתבקש לקפל את הזנב שלך ולחזור למחילת הערפדים שלך!!
      שלא תפתח ת'פה שלך ככה בחיים!
      חתיכת מעפן! הלוואי תקבל שיתוק!

      הגב לתגובה זו

      • למה זה מגיע לי?

        אמא של מאיר, 25/05/06 10:32

        מאירק'ה, אם הייתי יודעת שיצא לי בן כזה מפגר הייתי עושה הפלה.
        אולי תתאבד ותציל את כבוד המשפחה?

        הגב לתגובה זו

    • לסיים לימודי משפטים גם חמור יכול - אבל כדי להצטיין, צריך להיקרע.

      סטודנט למשפטים, 24/05/06 23:32

      כמובן, אני מדבר על לימודים באוניברסיטה. במכללות אולי זה שונה.

      הגב לתגובה זו

    • לא יפה באמת... (ל''ת)

      ל, 28/05/06 11:42

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    --אל אריאל זילבר מתייחסים לא כראוי (מנצלים, מבטלים לו) רק דתיים?--- (ל''ת)

    שאלה לרויטלזון, 24/05/06 18:08

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ומה אם אשתו של העו''ד במחזור אותו הערב?

    א.ש., 24/05/06 17:49

    למה צריך להכניס בכתבה שכתובה יחסית בחן, קונוטציות מיניות הקשורות למערכת היחסים האינטימית והמקודשת בין איש לאישתו?

    חוצמזה, מה, אם אשתו של חברך העו''ד בתקופת המחזור שלה אז יש לו ''אישור'' לשבת כל הלילה על חוזים ולזנוח את אישתו כי כרגע אין להם מה לעשות?!...
    איזה מסר לעזאזל את מעבירה כאן כאישה....

    הגב לתגובה זו

    • אם שמת לב רק לזה, סימן שאתה

      ר. וסטהיימר, 24/05/06 18:35

      בבעיה פסיכולוגית מאוד מסויימת.

      הגב לתגובה זו

    • צודק. זה פשוט אידישע פורנגרעפיע (ל''ת)

      יו הפנר, 24/05/06 18:37

      הגב לתגובה זו

    • יקרת פרידמן? זו את?! (ל''ת)

      בטי, 24/05/06 19:39

      הגב לתגובה זו

    • אתה דפוק או מה? הרי כתוב שהיא לאחר טבילה!!! (ל''ת)

      הבלנית, 24/05/06 23:39

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    מי ביקש טובה ממך?

    כתבת, 24/05/06 17:42

    עיתונאית,הפנמת יפה את המשימה-לכלך כפי יכולתך
    תתבישי
    אינשאללה שאף אחד לא ירק לכיוון שלך,ואם הבן שלך יפתח תראש בשבת תשלמי גם לשכנה בייביסיטר ששמרה לך על הילדים(תעריף שבת)
    נצלנים-יש בכל מקום
    בהצלחה לך

    הגב לתגובה זו

    • תזהר שלא נירק עליך יא שמאלני (ל''ת)

      האלופה!!!!!1111, 24/05/06 19:41

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    השיטה שלי לניפוי שנוררים

    עו''דוס, 24/05/06 17:17

    תתקשרו למזכירה לקבוע פגישה ונדבר ברצינות כי א''א על רגל אחת.
    ואז אנשים שהם רציניים יגיעו וישלמו (ואני אתן הנחה, מכל הלב) ושנוררי עצות ואוכלי חינם למיניהם פשוט יורדים מזה

    הגב לתגובה זו

    • תודה

      עוד עו''ד דוס, 25/05/06 14:07

      אני מרשה לעצמי לאמץ חינם את העצה.
      כי באופן כללי ופרטי פשוט נמאס לי מטיפולי חינם שאני מעניק לבני הקהילה, שאפילו לא מעלים על דעתם להציע לשלם. ולא שאני אקח, אבל אפילו בשביל ההרגשה הטובה, שהם מעריכים, יודעים שחסכו עלי כסף, ולו רק מתוך נימוס...
      ותודה לפולניה על הכתבה.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    ע' העו''ד (מת''א ולא מג''ש)

    מכירה, 24/05/06 17:05

    רויטל לפחות תדייקי.
    לפי מה שאני זוכרת חברך ע' העו''ד גר בת''א ולא בג''ש (אלא אם כן הוא עבר ואני לא בעניינים).

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    בכלל כל היהודים שנוררים

    שנוררית, 24/05/06 17:01

    רויטל לא רק ''דתיים לאומיים'' הם שנוררים אלא זו בכלל תכונה שמסמלת את רב היהודים כן כן גם את אלו שלא דתיים ואפילו את החילונים שבחילונים

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    האמת,יש בזה משהוא נכון..... (ל''ת)

    קומבינטור, 24/05/06 16:55

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    גם אצלינו, החילוניים זה כך.

    חילונית, 24/05/06 16:37

    בעלי מתבקש לרשום מרשמים לכל עו''ש מזדמן וממני ביקשו שכנים שעורים פרטיים דחופים ב- 10.00 בלילה כי ''מחר הבגרות'' והילדים בלחץ וגם נתתי , כמו טמבלית.
    כנראה אנחנו עוד בעיירה בגלות.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כל כך נכון ;o( (ל''ת)

    דתי פשוט, 24/05/06 16:29

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    בחרתי בהשכלה תורנית לצערי ולכן זרעי נעזב ומבקש לחם

    חרדי נעזב, 24/05/06 16:20

    כתוב אצלנו המשפט השקרי ''לא ראיתי צדיק נעזב וזרעו מבקש לחם'' והנה רוב שכני בקהילה החרדית ניזונים מתרומות,ילדיהם רעבים ולעיתים ניזונים משיירי אוכל.זה קרה ''הודות'' למנהיגות הדתית שלנו ששלחה אותנו ללימודים תורניים בלבד בישיבות וככה יצאנו לעולם כשאנחנו נבערים,בורים,נחשלים וטפילים נטולי כושר השתכרות ובלי פרנסה.האם עוני הוא מכה משמיים? לא! הוא בחירה!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אני איש מחשבים במקצוע ו...

    אלי, 24/05/06 16:10

    חלק מהשכנים שלי באים אליי מידי פעם ומבקשים שאעשה טובה ואבדוק להם את המחשב,אתקין להם דברים ומה לא,
    בחוץ אני גובה על זה עשרות ש''ח לשעה.

    הגב לתגובה זו

    • תקוני מחשבים בזול

      מנחם מנדל, 24/05/06 18:18

      אם אתה גובה 50 ש''ח לשעה , עדיף שתעבוד בהתנדבות

      הגב לתגובה זו

    • גם אני איש מחשבים במקצועי ואני נהנה לעזור

      אהרן, 24/05/06 21:01

      צרות עין היא תכונה קשה...

      הגב לתגובה זו

    • אתה לגמרי צודק

      מבואס מזה, 25/05/06 11:28

      אנשים מנדנדים לי, אני שורף לפעמים אצל שכן כזה יותר משעה.
      אפילו שתיה לא מציעים לי.
      אבל מחמאות מחלקים בלי סוף!! :-(

      מצאתי דרך להמנע מזה. אני מגיע פעם אחת עושה את עצמי מנסה לתקן, לא מצליח ולפעמים אפילו מחבל קצת במחשב של השכן.

      לא אכפת לי כי אני לא טכנאי אלא מהנדס פיתוח. השם שלי לא יפגע מזה.
      חה חה חה...

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    רויטל

    אוריאל, 24/05/06 16:10

    די נמאסת.
    בהתחלה זה מצחיק, אחרי זה מעלה גיחוך, ועכשיו זה כבר מעצבן.
    זה שיש לך כשרון כתיבה זה לא אומר שאת יכולה להשתלח במגזר בו גדלת בשם העיתונאות החופשית...
    תנסי לראות את המציאות באור חיובי ולא רק להיות צינית וחיצונית.

    הגב לתגובה זו

    • לכל המגיבים!

      טובה הביאצ', 24/05/06 19:44

      בהתחלה אתם מצחיקים
      אח''כ אתם משעשעים
      ועכשיו זה פתטי!

      אם אין לכם משו טוב להגיד עדיף שלא תגיבו.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    זו בעיה ישראלית אופינית את באמת מאמינה שזה רק אצלכם?

    חילוני כשר, 24/05/06 15:57

    הלוואי. כל המדינה הזו משוכנעת שכולם יעשו הכל בשביל כולם.. בחינם כמובן.

    מדינה של קומבינות. זה האופי הישראלי המחורבו שמוצאו כנראה אי שם בשטעטעל.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    האם את באמת כותבת מוצלחת?

    מעיין, 24/05/06 15:45

    רויטל אחרי קריאת כמה מטוריך פה ביהדות הגעתי למסקנה שכוחך לא גדול בגלל כשרון הכתיבה שלך, ולא בגלל יצירתיות כלשהיא, אלא מפני שאת כותבת בצורה פרוהקטיבית וגם מקצינה בשביל למצוא חן, וזה חבל זו הסתאבות לשמה.

    הגב לתגובה זו

    • אין לנו על מי לסמוך

      בבילון, 24/05/06 19:45

      אם אנשים כמוך שחושבים שהם יודעים לכתוב.. (פרוהוקטיבית??!!!)
      לפחות יש לנו את הפולנייה לקצת שפה יפה (שכתובה נכון!)

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    שם המשחק הוא כנות

    קצת פחות ציני, 24/05/06 15:44

    לא רוצה לתת שלא ייתן!
    הוא באמת לא חייב אבל אי אפשר להיות צבוע ולצפות שחא יהיו צבועים איתך בחזרה..
    וכן, רויטל, נכון שקשה להאמין אבל יש אנשים שנותנים בשמחה ואלו הם אנשים שכשזה עובר את הגבול גם יודעים להציב אותו ולהגיד עד כאן ומכאן זה בתשלום..
    כתוב יפה ואחלה על הביקורת אבל יש בטורים שלך ריח קצת חזק של מבקרת-את-המגזר-ולא-חשוב-על-מה..
    לא?

    הגב לתגובה זו

    • ולך יש קצת ריח של

      קרן מור, 24/05/06 19:46

      אוי יויואואיאיאואיאואיאיאיאיאייייייי

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    רויטל

    דר' טיכו, 24/05/06 15:34

    ההומור הפולני שלך נובע מקונסומציות אפיטליות בסיסטמה המונופראפילית של המדור האחרון בלב, לעומת זאת תופעת ה-
    non disjuction בכרומוזומים,
    בעקר אצל פולנים ,רומנים ורוסים
    גורמת להומור מזיפציונאלי פרופר.
    מומלץ על בננות חמוצות וקומפרסים של סברס.
    250 ש''ח בבקשה, תקבלי חשבונית הביתה.

    הגב לתגובה זו

    • 8 - כמה טמטום, חוסר הבנה וחוסר פרגון (ל''ת)

      א, 24/05/06 16:41

      הגב לתגובה זו

      • כמה יובש וטפשות לא להבין תגובה עם הומור (ל''ת)

        יבשה כמו קרש, 24/05/06 18:18

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    נכון! נכון! נכון!!! (ל''ת)

    אמת ויציב, 24/05/06 15:21

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אם זה לא היה עצוב הייתי צוחקת

    יסמין, 24/05/06 15:12

    היום כל זוג צעיר שמתחתן בגיל 18 בציבור הדתי לאומי, בלי שיש לו מושג מה הוא בכלל רוצה מהחיים שלו, וללא כל יכולת כלכלית מינימלית , מקבל מההורים דירה בגבעת שמואל ומשכורת חודשית לעשרים שנים הבאות. אז למה בכלל שיהיה להם ערך לכסף, רבים מהם לא מודעים לכך שיש אנשים שעובדים קשה מאוד בשביל לחיות ברמת חיים סבירה. כמו שרויטל אמרה הבעיה זה בחינוך אצלנו

    הגב לתגובה זו

    • יסמין,את כל כך צודקת

      דוד, 24/05/06 15:54

      אני התחתנתיבגיל 25,אחרי סיום הלימודים שלי ושל אשתי,אחרי ששנינו
      התחלנו לעבוד במקום קבוע,ורק אז
      הרשינו לעצמנו להקים משפחה בזיעת אפינו.
      כך אנחנו מחנכים את ילדינו.שרק מעבודה קשה מגיע הכסף.
      היום לא מבינים שכל החומרות האלה,של איסור נגיעה ואיסור זה ואיסור זה,גורמים לילדים ממש להתחתן בגיל 18-19,בלי שום הבנה ויכולת כלכלית,וככה זה גם נראה.

      הגב לתגובה זו

      • וככה זה צריך להיות

        עוד חילונית, 24/05/06 23:07

        אנשים יכולים לקחת אחריות כלכלית על משפחה רק כשהם עומדים בזכות עצמם.
        ולא, אני לא מדברת על בזכות קצבאות.

        הגב לתגובה זו

    • יסמין בצפון? (ל''ת)

      לרום בדרום, 24/05/06 17:57

      הגב לתגובה זו

    • לא כל זוג צעיר

      מתחם קייזר, 24/05/06 19:02

      אולי 10 אחוזים!!!
      שזה גם הרבה - אבל אם להורים יש המון כסף אז זכותם לתת אותו למי שהם רוצים.

      הגב לתגובה זו

    • למה להכליל?

      לימור, 24/05/06 23:54

      אני התחתנתי בגיל 18, ובעלי היה בן 21. עבדנו בעבודות מזדמנות, וחיינו בצמצום שבצמצום. ספרנו כל שקל. נעזרנו מההורים קצת, אך הערכנו את זה מאוד ולא חשבנו שזה מובן מאליו. מסביבנו חיו זוגות צעירים רבים כמונו, שלא חיו בפזיזות ולא התייחסו לכסף ככה. וחוץ מזה, במקום להאשים את האחר, שבמבקש - אולי כדאי להסתכל כל אחד על עצמו ולדעת שמותר להגיד לא. הבעיה היא בכלל שכל אחד כל כך דואג מה יגיד השכן שהוא לא מעז לסרב.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    הכלכלה הבני-ברקית היא נס בלתי ניתן לפענוח

    שנורר מצליח, 24/05/06 15:06

    במגזר שלנו לפחות הולכים לעבודה משהוא מסוגל להסביר מאיפה מגיע הכסף במיגזר החרדי?
    אל תגידו ממשלת ישראל כי מקצבת ילדים או ביטוח לאומי וכד' לא ניתן לקנות פיאות יקרות, דירות לעשרה ילדים ומוצרי מותרות כמו מטבעות יהלומים עטורות קארטים...

    הגב לתגובה זו

    • אתה ממש שונא חרדים, הא? פעם שנאו יהודים כמוך באירופה (ל''ת)

      למכפיש מס' 5, 24/05/06 18:10

      הגב לתגובה זו

      • אולי תקרא שוב ותווכח שיש פה התפעלות מתופעה ניסית וממש לא שינאה

        מורה להבנת נקרא, 24/05/06 20:38

        אין כאן שום הכפשה או חלילה שינאה לחרדים להיפך מדהימה יכולת ההישרדות שלהם ומפתיעה הכלכלה המפותחת של הרחוב הבני-ברקי שאיננה מובנת מאליה ואיננה תואמת את הגיון השוק הסטנדרטי,
        בכנות גמורה אשמח לשמוע הסבר הגיוני לנס הגלוי של יכולת כלכלית ראויה להערצה של משפחות ברכות ילדים - המטפחות להפליא כל אחד מהבנות... ומשקיעות הון בחינוך הבנים... אין ספק שסדרי העדיפויות במגזר זה מהווים מודל לחיקוי חיובי אבל בכל זאת מחירם של סיפרי הקודש מקיר לקיר ברב הבתים עולה על מחיר מערכת הסאונד והפלזמה בבית החילוני
        אז אולי משהוא מסוגל להסביר איך הדברים מתבצעים בפועל????

        הגב לתגובה זו

        • הם מותחים כל שקל ל-4, איך?

          אחותי חרדית, 24/05/06 22:05

          אין רכב, אין קולנוע, טלויזיה, עיתון, אינטרנט, מסעדות, בתי קפה.
          קונים אוכל ברשתות זולות, ובעיקר מוצרים בסיסיים ולא יקרים.
          קניה משותפת של כמה משפחות - למשל שק תפ''א, או גזר.
          ממתקים לילדים - רק בשבת.
          בגדים וצעצועים עוברים מילד לילד.
          אין לילדים דמי כיס.
          רשתות חינוך מפותחות, כך שילד מגיל צעיר נמצא רוב הזמן מחוץ לבית - פתרון לצפיפות דיור.
          עזרה הדדית מפותחת - למשל גמ''חים לעריסות, מסכות לאסמטים ועוד.
          יש עוד המון דוקמאות. ובסל הכל - סדר עדיפויות אחר משל החילונים, ארגון קהילתי מעולה וכן, סליחה, המון אמונה.

          הגב לתגובה זו

          • נשמע עצוב... (ל''ת)

            גבריאלה, 27/05/06 02:58

            הגב לתגובה זו

            • ממש לא עצוב דווקא מחמם את הלב ומשדר אופטימיות

              סדר עדיפות נכון, 28/05/06 02:13

              עזרה הדדית גמחים פעילים והסתפקות במועט הם דוגמאות נהדרות וראויות לחיקוי
              אבל זה עדין לא מסביר את סוד השידוכים החרדיים שבו מתחייבים הורים קשיי יום לקנות בית+ריהוט+++ לזוג הצעיר כשיש עוד כעשרה ילדים לחתן...???

              הגב לתגובה זו

      • למה שונא ? כי אומר את האמת ?

        הם עובדים בשחור, 24/05/06 20:50

        לא נס ולא נעליים , הם פשוט עובדים בשחור ולא משלמים מיסים.
        היו ויהיו עלוקה על צוואר המדינה ומשלמי המיסים.
        ובעניין יהודים באירופה אז כן בהחלט,
        הם נראים ונוהגים בדיוק כמו אותם יהודים גלותיים באירופה וזה אגב מסביר למה כל כך מלוכלך תמיד באיזורים חרדיים; כי רק בתוך הבית חשוב ובחוץ לא משנה שם הגויים או במקרה שלנו החילוניים שמטומטמים שמתחזקים אותם.
        ואני אגב , ממש שונאת חרדים , כן, אני שונאת אותם.

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    קומבינות? בבר אילן?!......... (ל''ת)

    אלי, 24/05/06 15:06

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כ''כ צודקת, בא לי לבכות.... (ל''ת)

    נורית, 24/05/06 15:02

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    רויטל.את גדולה.את פשוט שמה לנו מראה מול הפנים. (ל''ת)

    דוד, 24/05/06 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל עוד וזה הדדי, זה בסדר. חוצמיזה...

    ברני, 24/05/06 14:51

    אצל החילונים זה אותו הדבר

    הגב לתגובה זו

    • ברני

      מנחם, 24/05/06 15:13

      היית רוצה?אתה ישר קופץ להגנת ''המגזר'' כהרגלך-היא צודקת!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • שמח שאת עוקב אחרי מה שאני כותב

        ברני, 25/05/06 13:23

        אבל בלש כנראה לא תהייה, הביקורות שאני מקבל הם בד''כ על זה שאני ''אוטומטת תוקף את המגזר שלנו'' , כמובן שגם זה לא נכון! אני משתדל להיות אמיתי ומאוזן.

        הגב לתגובה זו

    • זה שוב פעם הקריקטורה ההיא מתוכנית הילדים בטלוויזיה? (ל''ת)

      לך לעבוד, 24/05/06 16:01

      הגב לתגובה זו