• 38.

    צודק, הניצחון הוא כולו לחיזבאללה

    נהרייני, 25/05/06 00:53

    בדיוק כפי *שיציאת עזה* הוא ניצחון לחמאס!!!
    ולא משנה מה חושבים בישראל או בעולם הנאור,
    החיזבאללה בלבנון מכריז ומקבל את נסיגת ישראל כניצחון,ובצדק.
    כך לגבי *חבל עזה*,נסיגת צה*ל מתקבלת על ידי הפלסטינים כניצחון מוחץ לטרור של החמאס, והם בהחלט צודקים.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    רק רגע , מישל עוון לא חבר שלנו ? (ל''ת)

    שולדבנד, 24/05/06 22:46

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    גאוות נסראללה -ההישג של ברק והשמאל. (ל''ת)

    מיקי, 24/05/06 22:00

    הגב לתגובה זו

    • מיקי - שלח את הילדים שלך ללבנון

      דני ב., 25/05/06 18:08

      כמה טוב הזכרון הקצר שלנו.
      1,500 חילים ואנשי כוחות הביטחון איבדו לשווא את חייהם ועוד הטיפשים בארץ שראו רובה אולי בחג פורים כשהתחפשו לקאובויים מתגעגעים לימי לבנון העליזים.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    צבא של כוסיות, אז לבנון עכשיו עזה

    רועי בן צור, 24/05/06 21:46

    צבא של כוסיות ופוליטיקאים זה מה שאנחנו !
    כשארגון טרור מבריח את הצבא הכי חזק באזור, ביזיון, אנחנו פשוט עושים מעצמנו צחוק, הם רואים שהדרך שלהם עובדת וזה נותן להם מוטיבציה להמשיך במקום שניתן להם בראש... חבל,
    יש להם באמת סיבה לחגוג, כי גם ככה אחד לא יעשה כלום בקשר לזה, אלה אם כן זה יהיה ספין פוליטי...ואז לכו תדעו אולי אולמרט יסדר לנו עוד מלחמה נגד אירן בשביל הרקורד ?

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    לחסל את נסראללה וחבר מרעיו ושולחיו (ל''ת)

    אריק, 24/05/06 21:45

    הגב לתגובה זו

    • חיסלנו את קודמו ומה יצא לנו מזה?

      דני ב., 25/05/06 18:10

      קדחת.

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    הצבא החזק ביותר במזרח התיכון? טעות. כנסו.

    ישעיהו לייבוביץ, 24/05/06 21:38

    עוצמה בנויה משני מרכיבים: הפיזי - מטוסי, טנקים, חי''ר עם ''כושר קרבי'' וכיוצא בכך.
    המרכיב השני, לא פחות ואולי יותר חשוב - הנפשי. האמונה בצדקת דרכך. דהיינו - שאתה נלחם למען מטרה טובה.
    לצערנו, בנושא האמונה בצדקת דרכנו, השתלט השמאל הקיצוני על השיח הציבורי, ודרדר אותנו לשפל המדרגה.
    מאמר זה, והמגיבים לו, הוא דוגמה ל''איך להרוס את מדינת ישראל מבפנים''.
    היום אנחנו משולים לאדם חזק מאד, שהסרטן אוכל אותו מבפנים...
    אי אפשר לנהל מלחמה כאשר מאמינים ב''טוהר הנשק'', ''אנו נלחמים למען השלום'', ''עלינו לדאוג לרווחתו של העם שמנסה להשמידנו, כיוון שיש שם חפים מפשע''...
    אם נלחמים - נלחמים.
    אם האויב פוגע באזרחינו - אין להעניק חסינות לאזרחי האויב. ואין שום הקבלה בינינו לבינם. הם רוצחים אזרחים - כמטרה. אנחנו לא.
    אבל אי אפשר להתחשב בהם. וזה הבדל בסיסי.
    אי אפשר להלחם למען השלום. נלחמים כדי להביס את האויב.
    ואם תדאג לרווחתו של האויב, תקבל אויב הרבה יותר מסוכן...

    הגב לתגובה זו

    • דבריך נכונים ונכוחים והרוצים לעצום עיניהם שיבושם להם (ל''ת)

      בן יהודה, 24/05/06 21:47

      הגב לתגובה זו

    • לא לומדים

      ג'וקר, 24/05/06 22:17

      יש רק דרך אחת לשלום וקוראים לה: ניצחון.
      מתוך הסרט:
      Black Hawk Down
      ומי שאמר את זה היה ערבי.






      הגב לתגובה זו

    • הם רוצחים אזרחים - כמטרה. אנחנו בלי מטרה

      אאנ, 25/05/06 00:33

      ישעיהו קשה להיות בלי !!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    למי שנמאס לו ''לחיות על החרב''...יש אפשרות גם ''למות בחרב''. תבחרו. (ל''ת)

    הבוחר, 24/05/06 21:22

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    זה לא היה ניצחון צבאי כלל

    נדב, 24/05/06 21:18

    לקראת נסיגת צה''ל מלבנון היינו במצב חסר תקדים בתולדות ההיסטוריה הצבאית. הצבא הסדיר (צה''ל) הרג פי 2 יותר חיילים מהגרילה (החיזבאללה). בכל מלחמה אחרת התוצאות היו הפוכות. הנסיגה לא הייתה מכישלון צבאי של צה''ל אלא מהחלטה ישראלית שאין טעם להישאר בלבנון. זה בעיקר ניצחון תעמולתי - תחום בו החיסבאללה היה טוב יותר מדובר צה''ל

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    זהו סופו של כל כבוש, זיכרו את ויטנאם, גם מהשטחים נגורש (ל''ת)

    ברזני, 24/05/06 21:14

    הגב לתגובה זו

    • יא טיפש איך אתה יכול בכלל להשוות את ויאטנם ללבנון או ליש''ע? (ל''ת)

      ציוני גאה, 24/05/06 21:40

      הגב לתגובה זו

      • הוא שמאלן שלא רואה קשר לארץ ישראל (ל''ת)

        תשובה, 24/05/06 23:50

        הגב לתגובה זו

        • ממתי לבנון זה ארץ ישראל?

          דני ב., 25/05/06 18:12

          אתם בעלי הזכרון הקצר, תשלחו את ילדכם להילחם בלבנון ונקווה שלא ימותו לשווא כמו 1500 חיילים שהשארנו בבתי הקברות.

          הגב לתגובה זו

          • זיכרון קצר?בן גוריון,ויצמן והציונות דרשו שהגבול יעבור מצפון לליטאני

            בשם בן גוריון, 26/05/06 06:00

            מצפון לליטאני.לדבריהם,מצידון ודרומה זוהי א''י ההיסטורית.בן גוריון ניסה, בכל היזדמנות עד יום שלטונו האחרון, לטרנספר את המוסלמים משם לצפון לבנון ולספח שטח זה לישראל!
            בפועל הם טרונספרו והוחזרו שלוש פעמים לאחר מותו,אך לא היה לנו ,ואין לנו,מנהיג אמיתי מאז הלך.וזהו סוד חורבננו הקרב.

            הגב לתגובה זו

  • 29.

    לצערי את כושר ההרתעה שלנו איבדנו מזמן.

    שוב אני, 24/05/06 21:12

    והאיש האחרון בשכונה שלנו שעוד גרם לערבים לחשוב פעמיים לפני שפגעו בנו שרוי בקומה. בעולם בו אנו חיים הדרך היחידה לשרוד היא על ידי כך שתבהיר לשכנים שלך כי אם יפגעו בך בצורה כל שהיא ,תגרום להם לכך שהם ישלמו מחיר ,מחיר יקר וכבד.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    למות בגלל כבוד ,מנהג ערבי מפגר !!!!!!!! (ל''ת)

    אזרח, 24/05/06 21:10

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    נסראללה, אל תדאג

    ציוני גאה, 24/05/06 21:08

    חברך המממן, הפסיכופאט באיראן כבר ידאג לכך שעוד ניפגש!!!
    אני מקווה מאוד שעוד נשארו לך בנים לחיסול ובתולות טהורות לסיפוק חבריך מאיראן ואולי גם כמה בנות יפות להשביח עם גזע אברהם האמיתי(אנחנו).

    הגב לתגובה זו

    • ואידיוט כמוך מזמן לא ראיתי (ל''ת)

      גם אני ציוני גא, 24/05/06 21:28

      הגב לתגובה זו

      • על ראש הגנב בוער הכובע!!!

        ציוני גאה, 24/05/06 21:42

        שמאלני פחדן

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    על אורחות החיים בשכונה בה אנו חיים=שווה קריאה.

    אמיר, 24/05/06 21:05

    בעולם של זאבים בודדים מי שמתנהג ככבשה נתון בצרות.והנה משל שימחיש את הדבר:בדואי זקן גילה יום אחד שתרנגול ההודו שלו ,אותו פיטם ופיטם במטרה לאוכלו ולהתחזק ,נגנב ממנו.הזעיק הזקן ואמר להם :בני אנחנו בסכנה גדולה,סכנה נוראית,התרנגול שלי נגנב,וקרא להם למצוא אותו...בניו גיחכו ולא שעו לדרישתו...שבועות לאחר מכן נגנב הגמל של הזקן...וזה חזר ודרש מבניו למצוא את תרנגול ההודו שלו....אחר כך נגנב הסוס.שוב דרש הזקן מבניו למצוא את התרנגול ...שבועות לאחר מכן נאנסה בתו של הזקן...באו בניו ושאלהו אבא מה עלינו לעשות?אמר להם הזקן...הכל בגלל תרנגול ההודו שלי .כאשר הגנבים ראו שאפשר לקחת ממני את תרנגול ההודו שלי ,הפסדנו הכל...

    הגב לתגובה זו

    • יפה..... (ל''ת)

      משולם, 24/05/06 22:25

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    נאסראללה , ראה ערך השייח יאסין

    אילן, 24/05/06 21:02

    המבין יבין

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    גם מרצועת עזה נס צהל ונמלט מהפלשתינים (ל''ת)

    חיים, 24/05/06 21:00

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    צודקים, צהל ברח בריצה כאשר הוא משאיר את נעליו וציודו בדרך (ל''ת)

    אוי לבושה, 24/05/06 20:58

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מה הוא רוצה? מה האידיוט הזה רוצה? (ל''ת)

    danny, 24/05/06 20:55

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    נאסר אלללללה

    יואש הרזה, 24/05/06 20:41

    עד שלא נשכיל לטהר אתנית יטהרו אותנו אתנית

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    נסראללה, עזוב אותך משטויות

    חיפאי, 24/05/06 20:26

    הרי החברים שלך מאלקאידה ברחו להרים מרוב פחד.
    אחיך סאדם חוסיין יצא מבור ביוב לידיים של האמריקנים.
    הבן שלך קיבל כדור ישראלי בראש ומצוי 2 מטר באדמה.
    אז תפסיק לעשות דוואינים, אתם חוץ מפיגועים ולעשות שוארמה על האש, לא יודעים לעשות כלום.
    בקיצור, לך תכין חומוס עם צנוברים, ורד מאיתנו מעלילות גבורה.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    האיש חסן נאסרללה

    אזרח מודאג, 24/05/06 20:22

    איך יתכן שישראל 2006 עם יכולות טכנולוגיות לא מבוטלות לא מצליחה להוריד את הבן זונה הזה מביירות

    הגב לתגובה זו

    • כדא שתפנה את השאלה לכל מלקקי התחת

      ציוני גאה, 24/05/06 20:42

      השמאלנים המשתפים במדינה

      הגב לתגובה זו

    • להוריד את נאסרללה

      יחיעם, 24/05/06 20:57

      ולא רק אותו , יש לו משפחה ועוזרים ומשרתים וכמובן מפקדים וטרוריסטים כי במו בעזה שם החיסולים הפכו למעשי יום יום (יבורכו כל העוסקים בכך) כך יש לפעול בלבנון ושם קל יותר כי יש להם בסיסים קבועים ומפקדות ומחסנים ועוד ועוד אתרים שמזמינים פגיעות קשות

      הגב לתגובה זו

      • אני קורא לכל הקוראים

        ציון בשן, 24/05/06 21:31

        הביעו את דעתכם בדיון שהתפתח
        תלחצו על הממשלה שתגן על בטחון האזרחים

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    הערבים צודקים!ברחנו מלבנון ומגוש קטיף.עודדנו אותם לרדוף אותנו. (ל''ת)

    שמואל, 24/05/06 20:13

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    צ.ה.ל מכין להם הפתעות בהמשך! (ל''ת)

    אנונימי, 24/05/06 20:11

    הגב לתגובה זו

    • צודק, וההפתעה הכי גדולה...

      מסכים איתך, 24/05/06 20:49

      נשלח להם את ''מר בטחון'' פרץ והם ימותו מצחוק.

      הגב לתגובה זו

      • מכיוון שלא אוכל לפרט...

        אנונימי, 24/05/06 21:17

        ...אומר כך:
        בחודשים הקרובים ישראל והמיזרח התיכון כולו הולך להיכנס לסיחרור חריף מאוד.
        לאחר תקיפת איראן ישראל תיספוג התקפות חסרות תקדים מיגבול הצפון ע''י חיזבללה מערכת הביטחון מעריך שניספוג מאות אזרחים הרוגים ,ותבין לבד מה הולכת להיות תגובת צ.ה.ל שמכין את עצמו מישנת 2001 ליום הקריטי הזה... ולא הוסיף יותר.

        הגב לתגובה זו

        • אל תדבר שטויות

          ע, 25/05/06 11:21

          אין לי כוח לקבל צו 8

          הגב לתגובה זו

  • 16.

    לא היינו צריכים להישאר בלבנון אבל לא היינו צריכים לברוח.

    שלמה, 24/05/06 19:46

    קודם כל הייתי בלבנון, במלחמה ואחר כך 3 פעמים במילואים. נכנסנו בצדק אבל בטימטום (במובן הטכני). היינו צריכים דרך קודם כל להכות את המחבלים (כמו בזמן שאפי איתם היה שם) וגם לצאת. פרס גרם הרס עם הבנות ענבי זעם וברק ברח והפקיר את השטח לחיזבוללא. כמה חבל הטימטום כמה חבל שאולמרט ממשיך את הטימטום.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    צבא שנמנע מלירות על אזרחים, תמיד יפסיד

    דודי, 24/05/06 19:41

    הפסדנו בעזה, בלבנון, ובאנטיפאדה, מסיבה אחת פשוטה. האוייב הסתתר בתוך אוכלוסיה אזרחית.
    במבצע ''חומת מגן'' אכן ירינו גם על בתי אזרחים, ירינו גם על אזרחים ואכן נצחנו ב''חומת מגן''
    רק יירי על אוייב גם אם הוא נמצא בלב אוכלוסיה אזרחית, יתנו לנו נצחונות בעתיד.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מסר לפוליטיקאים

    קובי .פ., 24/05/06 19:24

    וביחוד לאהוד ברק '' הגאון '' .

    צה''ל לא עזב את לבנון בגלל החיזבאלונים או הסורים או המחבלים לסוגהם ......... צהל הוברח על ידי הפוליטיקאים הישראלים ואהוד ברק בראשם ................ והבאת כל החרא אל הגדה המערבית ועזה ...............

    ועל זה לא יסולח לכם לעולם !!

    הגב לתגובה זו

    • מי לא יסלח?

      ראובן דביר, 24/05/06 19:52

      אתה? למי איכפת ממך?

      הגב לתגובה זו

      • רובי יקירי

        ציוני גאה, 24/05/06 20:45

        יש לך חבר נחמד באיראן לא רחוק מידי מכאן.
        מה דעתך יא טפיל להסתלק מהמדינה לאירן ???
        אני בטוח ששם תרגיש שייך!

        הגב לתגובה זו

    • יותר מזה-

      ציוני גאה, 24/05/06 20:24

      אני סומך באמונה שלמה שכל השמאל בארץ שמהווה גייס חמישי במדינה גם ידאג לגרש אותנו מכלל שטחי המולדת(לא רוסיה, פולין, ארה''ב, וכו') אני מתכוון לארץ ישראל ארץ הקודש שעליה חלמו נרדפו ומתו סביכם וסבתותיכם בגולה יא בוגדים!
      לבנון היתה רק ההתחלה, יש''ע היה ההמשך ואני סומך עליכם סיר הבשר המבעיש של המדינה שלא תנוחו עד שלא תשלימו את המלאכה לסיים את מה שכל צוררי ישראל לא הצליחו לעשות!
      אני מוחה לכם כפיים וכועס על כל אוהבי המדינה שלא עושים דבר מלבד ויכוחי סרק ופטפוטי הבל מטופשים ע''מ לעצור את הטרנספר שלנו מהמדינה!!!
      ציונים אנחנו מובסים ע''י אספסוף!!!
      תתבישו!!!

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    לכל מצביעי הימין המתלהמים

    ש, 24/05/06 19:21

    קודם כל נסראללה צודק, ישראל יצאה מלבנון בגלל הטרור וההתנגדות. אני מניח שאם לא הייתה התנגדות ישראל לא הייתה יוצאת מלבנון. מצד שני ישראל נשארה בלבנון בשביל לשלוט על עם זר, אל תגידו לי שנמנע טרור בזכות זה שישבנו ליד בירות. היציאה למלחמה הייתה הכרחית, זה שנשארנו שם היה שטות. השמאל אמר את זה כבר ב83, הימין לא הבין את זה עד היום.

    ישראל חזקה זה אומר ישראל בטוחה בעצמה. אני לא יודע למה הימנים כל כך מפחדים, אני מאמין בצהל אני מאמין בכוחו וביכולתו. במידת הצורך נפעל צבאית נגד ארגוני הטרור, אבל כניסה קרקעית לתוך לבנון תיהיה אסון.

    מדינת ישראל צריכה להגדיר את המטרות שלה, נראה שחלק מאנשי הימין שכחו שמטרתנו היא לא להרוג ערבים אלא לחיות כאן בשלום. בשביל שנחיה כאן בשלום לאורך זמן יש להמנע משליטה על עם אחר. אם עם אחר היה כובש את הארץ אני הייתי מתנגד לו. הטרור הוא האויב של השמאל כמו או אף יותר מאשר של הימין, אין לנו אלא לנסות למגרו. מי שחושב שהפעלת כוח בלתי סביר תעצור את הטרור טועה, רמת חיים גבוהה של העמים מסביבנו תגרום לירידת הרצון לבצע פיגועי טרור, ראה השלום עם ירדן. האם פירוש הדבר שאין לנו להלחם? לא אנו צריכים להלחם מתוך מחשבה ולא מתוך נקמה, מתוך הבנה למה אנו נלחמים ונגד מי. כי אני לא מוכן להלחם בשביל לחיות ביהודה ושומרון אני מוכן להלחם בשביל לחיות בת''א. האם המלחמה היא בשביל חברון או בשביל ירושליים?

    הכי קל לימניים בינינו להגיד ''הערבים הם רעים ויש להרוג אותם''. אבל זאת תפיסה מעוותת של המציאות. אנחנו לעולם לא נצליח לדכא את הרצון הערבי למדינה פלסטיניית. אולי גם לא נצליח לדכא את רצונם להשמיד אותנו, ואז נחייה על חרב לעולם, אך יש גם אפשרות אחרת שאולי נצליח לוותר על חלומנו, והם יצליחו לוותר על חלומם.

    בנתיים אל לנו להיות קיצוניים. אנו צריכים לכלכל את צעדנו בחוכמה ולא מתוך רצון לנקמה וכך נצליח להלחם מול אויבנו.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק והטבת לנסח עמדתך

      קובי, 24/05/06 19:57

      אני מגדיר עצמי כימני בדעותיו.
      עם זאת אני מסכים לחלוטין עם דעתך כפי שהובעה כאן.מה שנדרש כבר שנים הוא להגדיר את מטרותיה של מדינת ישראל באיזור ובכלל. פעם שנגדיר, שאלת הביצוע בדרכי הימין או השמאל תהפוך משנית.

      הגב לתגובה זו

      • להדביר את הערבים זה לא קיצוניות

        ש, 24/05/06 20:14

        זה ריאליזם.
        הזוהמה הערבית מצהירה בפומבי שמטרתה היא השמדתנו, הקם להורגך השכם להורגו.

        הגב לתגובה זו

    • זה לא קיצוניות, זו רציונליות טהורה

      אמיר, 24/05/06 20:22

      יצאנו מלבנון, ובתמורה קיבלנו את אינתיפאדת אל-קצה.

      יצאנו מעזה, ובתמורה קיבלנו את החמאס בתור הריבון של הרשות הפלסטינית.

      אדם פועל לפי שיטת המקל והגזר. תמיד זה היה ותמיד זה יהיה.
      אם אדם מגלה שדרך פעולתו מובילה לתוצאות הוא ממשיך, אם הוא חוטף מכה אחרי מכה, הוא מפסיק.

      הדרך של השמאל להתמודד עם הטרור היא דרך שלא מתאימה להיגיון הבריא של בני האדם. עם וויתורים, אתה לא משכנע טרוריסט להניח את נשקו. כן, אם תיתן לו את מה שהוא רוצה, יכול להיות שהוא יפסיק. הבעיה היא שאנחנו לא מסוגלים לתת להם את מה שהם רוצים, כי אז פשוט לא תישאר לנו מדינה. ולשמאל ההזוי יש לי עידכון - קווי 67 זה לא מספיק טוב, תקראו את אמנת החמאס אם אתם לא מאמינים.

      הערבים מבינים שטרור משתלם. בגלל זה הם חוגגים להם היום שם בלבנון.

      אבל השמאל כל כך עייף, וכל כך רוצה שקט, שלא מעניינות אותו העובדות.
      ''החמאס בשילטון? טוב יאללה נצא מהשטחים ואז החמאס לא יתקוף''. אנחנו עוד נאכל אותה מחיזבאללה, הם אוספים להם עשרות אלפי קטיושות ומחכים לשעת הכושר על מנת לתקוף. שמעת מה הוא אומר ''לא מוותרים על ההתנגדות'' ו ''יש לנו יכולת לתקוף את כל צפון ישראל''.

      ההתנתקות רק תפתח את התיאבון של החמאס, כמו כל וויתור אחר שהשמאל יבצע.

      זו לא הדרך להתמודד עם אדם הקם להשמידך. זאת לא הדרך לגרום לו להבין שזה לא יצליח לו.

      כן, צריך להילחם. ואם אתה כבר נלחם, כל אחד יודע שעדיף להילחם בשטח האוייב.

      אבל השמאל משלה את עצמו בשלום מדומה כשהוא בורח משטחי האוייב ונותן לאוייב לתקוף אותנו בשטחים שלנו.

      החלום שלנו, כן גם של הימניים, זה שלום. השמאל ניכס לעצמו את השלום, אבל זה פשוט לא נכון. ההבדל בין השמאל לימין, שהימין לא מוכן להיתפשר על אחיזת עיניים במסווה של שלום.

      אין בגישה הזאת כלום הקשור לנקמה. יש לנו אוייב, ועלינו להראות לו שבאלימות הוא לא יקבל כלום. על אלימות הוא ישלם, וביוקר.

      רק לאחר שהערבים יבינו שאלימות לא משתלמת, יהיה כאן שלום.
      ועד אז נחיה על חרבנו.

      הגב לתגובה זו

      • אמיר יקירי מנחמת אותי העובדה שיש לי עוד רעים טובים כמוך

        ציוני גאה, 24/05/06 20:52

        אני גאה בך!

        הגב לתגובה זו

      • They are planing ''yom kipur 2

        יורם, 24/05/06 21:27

        Israeli arabs,Syians,West bank Paletinians,Shi'itsin south Lebanon- they and i believe that even the Egyptians will join-are planing a second Yom Kipur-its only that they are waiting for the moment that the world will be more against us-we have to be allways prepaired-only STONG ISRAEL stops wars-in the other hand we should go out of most of west bank quick!

        הגב לתגובה זו

    • האמת

      ג'וקר, 24/05/06 21:22

      ''אך יש גם אפשרות אחרת שאולי נצליח לוותר על חלומנו, והם יצליחו לוותר על חלומם.''

      בינתיים אנחנו מוותרים על חלומנו.
      כל הסימנים מראים שהערבים רק מקשיחים את עמדתם.

      זה בגלל שאין להם שמאלנים.
      (ואם יש הם מחסלים אותם).

      הגב לתגובה זו

    • תשובה שחייבת קריאה !

      שלומי, 24/05/06 22:21

      אח שלי, ברמת העיקרון- אתה צודק, צריך להנמיך את האש ולתת לרוחות במזרח התיכון להירגע ולשאוף לשלום וכו'.. ! א ב ל !!!!!!!!! אל לך לשכוח שהינך נמצא בסביבה ערבית מוסלמית עויינת שמבינה רק בצורה כוחנית ( ראה את ריבי החמולת בין הערבים, המלחמות בשטחים בניהם, היחס כלפי האשה הערבית וכו'..) כל ויתור מצידך נחשב אצלהם כניצחון שלהם ולא כדרך לפשרה !
      והכי גרוע זה ששמאלנים כמוך מוכנים להגן על ת''א ולא על יהודה ושומרון?!? למה? סוציאומט !
      כי בת''א יש רוב יהודי מוחלט?! אני גר בעכו, חצי עיר ערבית והולך ונהיה גרוע יותר! אז אתה לא תעזור לי במקרה של מלחמה חלילה? כולנו יהודים והמדינה של כולנו ! בגלל שאנו חיים ברמת חיים גבוהה הפכנו להיות כל אחד לעצמו ! וזה מה שיגמור אותנו , לא הערבים...! נקודה למחשבה !

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    למתלהמים:תציעו לבניכם לשרת בלבנון

    קפטיין אבו אמין, 24/05/06 19:01

    תציעו להם לשרת בלבנון ולפי תגובתם תבינו מדוע היה צורך לצאת מלבנון ולפני שנים רבות.
    השהות בלבנון לא מובנת ופרט לטמטום מנהיגינו אז בגין שמיר פרס רבין אי אפשר להסבירו.
    ברק ראוי למדליה על עזיבת לבנון

    הגב לתגובה זו

    • הבנים שלך ''משרתים'' עם בניו של אולמרט? (ל''ת)

      ערבי, 24/05/06 19:07

      הגב לתגובה זו

      • הבנים שלי עדיין צעירים

        קפטיין אבו אמין, 24/05/06 19:17

        אבל ע''פ שמי אתה רואה שאני עדיין משרת

        הגב לתגובה זו

        • ע''פי מה שאני רואה אתה עוד מתחזה איך נאמר...חולה? (ל''ת)

          דני, 24/05/06 19:52

          הגב לתגובה זו

        • עוד יבוא שלום עלינו. בעזרת השם. אנחנו מעמק יזרעאל (ל''ת)

          שלום יהיה?, 24/05/06 19:59

          הגב לתגובה זו

    • ועכשיו עשרות אלפי קטיושות

      ER, 24/05/06 19:59

      מכסות את כל איזור הצפון.
      אם אתה באמת לא מבין למה זה כזה אסון, אז כנראה שאתה דביל. או ערבי. או שניהם.

      הגב לתגובה זו

    • שטויות. בתאונות הדרכים נהרגים הרבה יותר ואתם שותקים

      צביעות, 24/05/06 20:31

      הרבה גברים מוכנים להכנס ללבנון ולכפר מלא מחבלים ולא ליסוע בכבישי הארץ עם הנהגים הרצחנים והמטורפים. אבל מתאונות דרכים אי אפשר לעשות הון אז שותקים. לא מאמינים לכם

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    נאסראללה מלבנון

    ח.ז, 24/05/06 18:58

    כל עוד הוא מדבר על הנסיגה מלבנון ועל הגבול הלבנוני שידבר

    הגב לתגובה זו

    • כשהוא אומר שיש לו אמצעים וכוונה לפגוע בגל אזור הצפון- אני מאמין לו

      dz, 24/05/06 19:11

      כי אם יש דבר אחד שמנהיגינו יכולים וצריכים ללמוד ממנו- זו האמינות שלו.
      הוא אף פעם לא משקר בנוגע לנושאים אלה.
      אז כשהוא רק מדבר, אני כבר מודאג.
      אחרי הכל, הוא האיש שעם כמה מאות חמושים בנשק קל, הביס את צה''ל בצורה נכרעת וגרם לנסיגתו.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    האמת: הוא צודק. הם הבריחו את צה''ל, עם הזנב בין הרגליים.

    נכון מאד, 24/05/06 18:52

    אבל זה לא רק הצבא שלו שניצח.
    הגייס החמישי שלו בישראל היה זה שהכריע את המערכה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון, הוא צודק, ולא רק זה, הוא גם יצר תקדים מסוכן.

      dz, 24/05/06 19:00

      שצה''ל יכול להיות מובס ולסגת. צה''ל ברח.
      זו היתה אבן הפינה לגירוש יהודי גוש קטיף, ולכל נסיגה וגירוש בעתיד.
      עד אז צה''ל היה בלתי מנוצח- והוא שינה את זה.
      הוא יצר שינוי בתפיסת העולם שלנו, שבה אנו מקבלים תבוסות של צה''ל.
      מכאן ועד לסופה של המדינה- המרחק לא רב.
      את רוב הדרך כבר עשינו, ואת מה שנשאר... תסמכו כבר על אולמרט.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    איפו השמאלנים עכשיו?

    הארי פוטר, 24/05/06 18:52

    רוצים לעשות שלום, אבל עם מי????
    עוד לא קלטתם שהם רוצים לשחוט אותנו (קודם לאנוס את הנשים..)???
    אני בטוח שקלטתם, רק שכמו שאמר אלבוס דמבלדור ז''ל: ''קל יותר לסלוח לאנשים על שטעו מאשר שצדקו''
    השמאלנים לא סולחים לימניים על זה שצדקו וממשיכים להיות צודקים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ותודה מיוחדת ל''ארבע אימהות''! בזכותן ניצחנו! (ל''ת)

    נסראללה, 24/05/06 18:48

    הגב לתגובה זו

    • 4 ''פולניות'' אולי...

      רועי בן צור, 24/05/06 21:50

      צבא של כוסיות, ארגון טרור מבריח את צהל עם הזנב בין הרגלים וצוחק כל הדרך עד קרית שמונה... ככה זה שבמדינה שלנו כולם פוליטיקאים ועושים ספינים

      הגב לתגובה זו

      • לרועי בן צור

        דני ב., 25/05/06 18:23

        ממתי אתה גיבור כזה?
        אתה כבר בגיל גיוס?
        אם היית בצבא האם היית בלבנון?
        מדוע שלא תשאל את מי שהיה שם ? או את אלו שהשאירו את היקר מכל בשדות הקטל שם?
        אפילו אחת האמהות איבדה שם את בנה, כך שמעט כבוד לא יזיק.
        ואם גיבור כזה אתה, קח איתך את כל ''גיבורי המקלדת'' ותלכו להילחם בחיזבאללה כי כידוע אנחנו השמאלנים, כולנו שרתנו בשקם ובאפסנאות, כל הקיבוצניקים והמושבניקים היו עובדי רס''ר בעוד שגיבורי הימין הם ששישבו בתא הטייס, בקומנדו הימי ובסיירות המובחרות, הם הם אלו שהקימו את המדינה.

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    עליזה ואודי יעניקו להם

    ציון, 24/05/06 18:32

    עוד כמה תאריכי חגיגה
    נסיגות ,נסיגות ,נסיגות
    כאשר הפודל אודי מנהיג ,לאחר שהתיעץ עם אשתו ,מהשמאל הקיצוני וילדיו ,סרבני השרות, שירדו מן הארץ.
    והליצן פרץ -אחראי על בטחונינו

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    צריך לכתוב 6 שנים לבריחה עם הזנב בין הרגליים (ל''ת)

    איתי, 24/05/06 18:28

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ותודה לתקשורת הישראלית

    נסראללה, 24/05/06 18:22

    שדואגת להביא לציבור בישראל את כל דברי התעמולה שלי ובכך גורמת לי להישמע ולהראות יותר מפחיד.
    תודה.
    בלעדיכם לא הייתי כאן.

    הגב לתגובה זו

    • צריך (ל''ת)

      חז, 24/05/06 18:51

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    זה מראה שגם לסגת צריך לדעת. ברק נתן ל מוטיבציה לטרור. (ל''ת)

    :-), 24/05/06 18:19

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    אידיוט ! (ל''ת)

    יאיר, 24/05/06 18:17

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    שמאלנים, עכשיו אתם מבינים למה אפי איתם התכוון? (ל''ת)

    ., 24/05/06 18:14

    הגב לתגובה זו

    • דביל -היית מוכן שבנך ישרת בדרום לבנון??!! (ל''ת)

      בני, 24/05/06 19:41

      הגב לתגובה זו

      • דביל, הבן שלי מוכן להכנס ללבנון ולא ליסוע בכבישי הארץ

        איפה אתה נגד, 24/05/06 20:29

        כל הצרחנות הזו היא פוליטית. תשאל כמה גברים מוכנים להכנס לכפר מלא מחבלים ולא ליסוע בכבישי הארץ עם הנהגים המטורפים והרוצחים האלה. נגד לבנון קל למשוך תשומת לב והון פוליטי. הקטל בכבישים לא מעניין אתכם כי אתם צבועים

        הגב לתגובה זו

        • חוכמת הבן של הדביל

          חושם, 24/05/06 21:16

          בטח! המון גברים מבקשים להחזיר את מאזדות הליסינג שקיבלו מהעבודה ולהיכנס לכפרים מלאי מחבלים בלבנון. זה ידוע! לא להידחף, אין מקום לכולם.
          ככה זה עם הישראלים, לא רוצים לנסוע על כבישי הארץ. הנהגים הרוצחים המטורפים שמשתוללים כאן הם שוויצריים, כמובן.
          לקחת כבר את התרופות שלך?

          הגב לתגובה זו

      • דביל -היית מוכן שבנך יפגע בנתניה??!! (ל''ת)

        בני, 24/05/06 20:45

        הגב לתגובה זו

        • שאלה לדביל ע''י נתניה

          חושם, 24/05/06 21:11

          וכשצה''ל חטף בלבנון, לא היו פיגועים בנתניה?
          יכולת לשלוח בן אחד ללבנון ואת השני לקניון בנתניה ולהנות משני העולמות. למה? כי אתה חכם.

          הגב לתגובה זו

  • 1.

    עכשיו החכי''ם הערבים הנאמנים שלנו

    דרור, 24/05/06 17:52

    ירוצו ללקק לו.....

    הגב לתגובה זו

    • וגם הבנות הבנים ואשתו של אודי (ל''ת)

      חן, 24/05/06 19:59

      הגב לתגובה זו