• 149.

    סתם זיוני מוח

    תלמידת רוטברג, 31/05/06 13:43

    אל תאמינו לשומדבר ידידים שלי משם וזה סתם היה בצחוק כולה שיר מסכן...במשחקי כדורל מקללים וכאלה אז מה?!? למה לסתור דעה של אדם????

    הגב לתגובה זו

    • וואללהה צודקת!!

      מבצפר רוטברג, 01/06/06 16:10

      מה קרה!?
      אז מההה?
      הם סכ''ה שרו שיר..
      אני לא בעד השיר
      אבל עדיין זה מגעיל להאשים אותםם
      אם זה מה שהם חושבים..שיהיה להם בכיף!
      מה כולכם מתערביםם?!
      כל אחד והדעה שלו!!

      הגב לתגובה זו

  • 148.

    --

    תלמידת קלמן, 26/05/06 23:54

    יש לי כמה דברים:
    1.מה המנהלת של קלמן אשמה? היא לא הייתה שם היא לא אמרה להם לכו תשירו כאילו כן היא צריכה לטפל במקרה ותאמיני לי שזה מה שהיא עושה בדוק! היא מנהלת מדהימה היא לא קשורה לזה
    2.עד המקרה הזה, לפחות בבצפר שלנו לא שרים כאלה שירים לא מדברים על יגאל אמיר ובאמת שאי אפשר להאשים את כל האנשים שהיו באוטובוס אני יודעת מי שר את השירים, זה היו קבוצה כל כך כל כך קטנה ממה שראו שם.. גם בווידיאו בעיקרון ראו רק ילד אחד שר..
    כן כמובן שצריך להתייחס למקרה הזה בחומרה אבל ניפחו את זה לגמריי..ובנוסף לכל אחד יש את הדעות האישיות שלו.. הרי ברור שיגאל אמרי הוא לא הבנאדם היחידי שחושב ככה.. זה שאפחד לא קם ואמר כלום כי זה נגד כולם, נגד הזרם זה לא אומר שזה לא קיים. אי אפשר לשפוט ככה בנאדם על דעה אישית.

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    קודם כל...

    לומד בעלומים, 25/05/06 19:50

    אני רואה שאתם העיתונאים וקהל היעד מתייחסים לזה כאילו זה כל הילדים, כאילו אנחנו זבל שההורים שלנו כשלו בלחנך, מה שאתם שומעים שם זה ילד אחד או שתיים שרים את זה.. אבל בכתבה משום מה כתוב שעשרות ילדים שרו את זה...
    ואף אחד בכלל לא שר את השירים האלה בהפסקות, מה זה השטויות האלה?!

    ובכלל אני שואל את עצמי, אם זה באמת שווה את כל הוויכוח הזה, כולה שיר ששרים במשחקי כדורגל על בסיס קבוע, למה אתם לא כותבים על זה כתבות? ששרים ''מוות לערבים'', ''מוות לשופט''?

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    זה לא היו אנשים מהחטיבות.

    רמתשרוניקית!!, 25/05/06 18:53

    אוקי. קודם כל אני בקלמן ואני ממורשה! ואני ממש לא ערסית ולא פרחה!! אז זה כבר הורס לכל מי שכתב שמורשניקים ערסים פרחים ופושעים! ושהם רק בעלומים.!!!

    האנשים שהופיעו בסרט הם אנשים בתיכון! ולא אנשים בחטיבות!
    וכמה שזה מקרה מזלזל וכמה שאנשים יכולים להיות דפוקים ולא שפויים. אין צורך להאשים בזה את כל רמת השרון. כי אני בחיים שלי וגם לא אף אחד מהחברים שלי שמע את השיר הזה!

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה איתך לגמרי!! (ל''ת)

      רמת שרונית, 25/05/06 22:24

      הגב לתגובה זו

  • 145.

    פרט חשוב

    חסוי, 25/05/06 17:54

    ורק שתדעו שזה היה תלמידי כיתה י' לא תלמידים מעלומים ולא מקלמן הם רק ישבו באוטובוס בחזרה מטעם העיר הם לא היו שותפים לשיר .
    ילד אחד שר והבוא בכלל תלמיד מכיתה י'

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    כדאי להיכנס .

    חסוי, 25/05/06 17:51

    אז ככה קודם כל אני תלמידת בית הספר עלומים ברמת השרון בשיכבה ט'. אני לא נחשפתי לשום אימרה מסוג זה .. ותאמינו לי שאם הייתי שומעת את זה הייתי מגיבה על זה .. רבין ז''ל נפטר בשל דעותיו ולדעתי אפאחד לא צריך לההרג בשל זה .. ואותם הילדים ששרו את השיר הזה אני חושבת שזה לא היה מכובד וזה היה גועל נפש אבל זה הרגשתם .. ואם זה דרך חייהם אז מי אתם שתשפטו את זה?!הדור הזה הדרדר זה ידוע .. זה צריך לחשוב איך לשפר את זה .. זה רק הוכחה קטנה למצד .. ילדים שוטיחם מכיתה ו' בערך מעשנים .. כאילו על זה שמים דגש?יש כלכך הרבה דברים לטפל בהם.. !!תשימו לב מה ניהיה מהעולם הזה ..
    ואני חושבת שכל אחד צריך לדאוג לעצמו .. ואם שומעים דבר כזה למחוא שמה ומה בגלל שאיזה חבורה של ''בריונים''תעשה לך משהו?אם הייתי שמה הייתי צורחת עליהם כי זה לא מכובד ואם הם חושבים על זה שיחשבו על זה בשקט לא בציבור הרחב .. חאלס בגלל זה הדור הזה ניהיה ככה בגלל שהמשטרה לא עושה כלום בגלל שלא מהירים על כלום .. תעשו משהו שזה יגמררר כל יום ניהיה יותר ויותר גרוע במדינה הזאת .. ואל תגידו שושטרים עושים משהו כי הם לא עושים כלום . פותחים לילד תיק פאק אתם חושבים שזה מה שיעצור את הילד הנטפל?הוא רק יתנקם בשני יותר מה ניהיה מהדינה הזאת מה?אתם לא רואים את הילדים שלכם חוזרים הביתה עוד דקה מתים משתייה?תקחווו את הילדים בידיים .. אני גם ילדה שרואה את כל החברה במצב הזה .. ואני יכולה להגיד מהיכרות .. זה נעשה יותר ויותר גרוע .. !@

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    .....!

    ----, 25/05/06 15:13

    הקבוצת נערים הזאת פשוט רצתה לעורר קצת פרובוקציה,לעשות קצת רעש-אז יופי..עשיתם מזה כתבה,ניפחתם את זה..
    כן,אז עד עכשיו הנוער הקדוש של רמת השרון היה טוב ושתק..
    לא,תמיד היו את אלו שעשו באלגן תמיד מכל דבר..רק שעכשיו הם עשו קצת יותר מהרגיל ופתעום כל הנוער של רמת השרון שר שירי הלל ליגאל עמיר..
    אני לא בא לפוצץ את הבלון,כי חלק האשמות פה נכונות,אלה רק להוציא ממנה קצת אוויר.

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    לכל עדות המזרח

    להכנס דחוףףףףף!, 25/05/06 15:06

    לכל עדות המזרח תקראו את תגובה 126 הגזען אנא מכולכם הגיבו ליצור השפל הזה


    תודה!

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    עזבו את הכתבה לפי התגובות פה מנהלת בית הספר קלמן צריכה ללכת הביתה

    אמא לתלמידה, 25/05/06 14:47

    גם אם נעזוב את הכתבה, ניתן להסיק רק מהתגובות פה של חלק מהתלמידים שהמצב לא תקין יש לנקוט צעדים מיידים נגד מנהלת בית הספר.

    הגב לתגובה זו

    • זה ממש בולשיט מה שאת אומרת!!!

      תלמידה בקלמן, 25/05/06 22:23

      אני אישית פעילה במנהיגות בבית הספר וכן, מאוד מעורבת בהכל וגם עם חברים.. פעם ראשונה!!!!!! שאני שומעת את השיר הזה ודרך פה לא דרך האנשים מרמת השרון. חוצמזה שאלה ששרו את זה בכלל לא מהחטיבות אלא מהתיכונים!! את יודעת כמה שקרים וניפוחים יש פה בכתבה?? המנהלת דווקא הייתה סופר לעניין בקשר למה שהיא עשתה! ואני ממש לא בין אלה שמעריצים מנהלות ו''חננות'' או איך שאת לא רוצה לקרוא לזה פשוט מעצבן אותי היחס הזה וההכללה הזאת לבני רמת השרון שזה פשוט עוול!
      המנהלת עשתה כבר איזה עשרים אלף ישיבות ועכשיו אני חזרתי מאחת שהייתה לתלמידים כינסו את כולם ודברו על זנה איתנו + עוד איזה 5 שעורים!!!!
      תחשבי עכשיו אם מה שאמרת היה במקום.....!

      הגב לתגובה זו

    • מצטרף לבולשיט!

      תלמיד קלמן, ח'1, 26/05/06 00:28

      אם את אם לתלמידה מקלמן, אולי הגיע הזמן שתדעי מה קורה בבית הספר של הבת שלך ולא רק תאמיני למה שכתוב בעיתונים.
      הכתבה הזאת נופחה למימדים שאין כדוגמתם.
      הנהלת בית הספר ובייניהם מנהלת בית הספר, הגב' אפי שדיב, ומורות חטיבת קלמן פעלו במהירות שאין כדוגמתה לידוע התלמידים והתחלה בפעולה למיגור התופעה.
      ולידיעתך, כל המורים בקלמן נשאלו האם שמעו את השיר וכל התשובות היו : לא.
      אז מה שאת אורת כאן הוא, כפי שהמכנכת שלי אומרת (אם אתם בקלמן אתם יודעים מיהי): ''בולשיט!!''

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    זה ממש לא כפי שזה נראה כנסו !!!

    אני מרמת השרון, 25/05/06 14:30

    כולכם יודעים שהעיתונות מגזימה ומשקרת, הילדים בכל זמן הנסיעה באוטובוס שרו שירים במזרחית, רק לאחר מכן לחצי דקה (כמו בסרטון) שרו שיר על רבין או יותר נכון בן אדם אחד שר! 25 אנשים יודעים אותו בעל פה? מאיפה ההמצאות האלה?
    ואת השירים האלה באמת שרים גם באיצטדיון כדורגל וזכותם של האנשים לבטא את הקו הפוליטי שלהם דרך שירים, הם לא צריכים לשאול אף אחד אם לשיר את זה לכתוב על זה או לדבר על זה בשפת סימנים, זכותם - לא כולם חייבים להיות דמוקרטיים ורודפי שלום!

    אני לא מצדיק אף אחד אבל באמת, אל תקחו את זה כמו שהעיתונאי הראה את זה - בכל זאת, עיתונות.

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    לא משנה עכשיו...

    תלמיד ח' קלמן, 25/05/06 13:57

    עכשיו זה כבר לא משנה מי עשה ומי לא עשה. בתי הספר קלמן ועלומים ועיריית רמה''ש הוציאו צוו להורים ולתלמידים ולכל האנשים שקשורים לרמת-השרון לגבי אירוע זה. כולם מדברים על-כך שזה היה אירוע מזעזע וזה ממש לא משנה מי עשה את זה ומאיפה בא מי שעשה את זה. העיניין נלקח ברצינות רבה, והעיניין בטיפול. אני לא האמנתי שקראתי את התגובות של האנשים בגילאים של אבא שלי. אתם ממש לא מנומסים...

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכימה איתך בהחלט.

      אלמוג, 25/05/06 14:28

      אנשים שבאים ומדברים על אייך הנוער מתנהג?! [ הכללות סתמיות.]
      תסתכלו איך אתם מתנהגים ! כמו בהמות , הדיבור השפה הלא יפה, ממש גועל נפש.
      יש צורה ודרך להגיד דדברים , גם אם המעשה הוא הכי נורא בעולם.
      כי אתם פוגעעים באנשים שלא עשו - כ ל ו ם -

      הגב לתגובה זו

  • 138.

    אם הכתב היה יודע כמה המצב באמת חמור בבית הספר בבקשה תקראו

    פוחדת להזדהות, 25/05/06 10:05

    אומנם לא כולם שירים את זה בהפסקות אבל יש ילדים ששרים וזה הדעות שלהם. השירים זו הבעיה הקטנה אותם אנשים מטרידים אותנו (הבנות) נוגעים בנו בלי שאנחנו רוצות והולכים מכות כל הזמן. יש חבורות שלוקחות כסף מילדים אחרים בכוח ואז קונות לעצמם אוכל בקיוסק ומאיימות שירצחו מי שלא ייתן להם כסף. אני מקווה שהכתב יחקור יותר ויפסיק את הדברים הרעים שבבית הספר :(

    הגב לתגובה זו

    • יש להתייחס במלוא הרצינות למה שנכתב כאן ולטפל בעוצמה ונחישות (ל''ת)

      daym, 25/05/06 12:10

      הגב לתגובה זו

      • בקשר לנגיעות, האלימות ובכלל לתגובה של ''פוחדת להזדהות''

        תלמידת קלמן, ח, 27/05/06 14:38

        אם את אמנם תלמידה בכתות ח' בבית הספר ''קלמן'' את יודעת שמועצת השכבה שלך ששמעה על מקרים (אמנם מעטים מאוד, אך בכל זאת) של נגיעה בלי רשות, פעלה בכל הכח בשביל למנוע את התופעה הזאת. דיברנו עם כל הגורמים, בדקנו את הכל והתופעה הזאת כבר אל קיימת בבית הספר. כל השאר זה הגזמה אחת גדולה

        הגב לתגובה זו

    • סליחהה???

      ח'ניקית מקלמן, 25/05/06 22:28

      אהה סליחה את פשוט כנראה או שאת סתם אחת שאומרת שהיא מח' קלמן או שאין לך מושג על מה את מדברת!!!?!!!
      אני בח' בקלמן ופסדר יש כמה ''ערסיפ'' כאלה שמנסים ''לגעת'' אבל אפפעם לא יוצא באמת חוצמזה מזה החרא הזה?? את מתייחסת לט'ניקיות??? את יודעת טוב מאוד שזאת השפה שלהן וזה ממש לא כזה ביג דילל את סתם רוצה כנראה צומי וזה ממש לא המקום ולא הנושא שעליו את יכולה לנסות להשיג קצת..!!

      אכזבת!

      הגב לתגובה זו

    • ממש סליחה??!!

      תום קינסברום, 26/05/06 00:38

      מאיפה הגיע בכלל הרעיון של גנבת כסף מאנשים ואיומים ברצח על מי שיספר.
      את יודעת טוב מאוד, וכך כל בית הספר קלמן יודע, שמקרים כאלו היו מטופלים ביתר רצינות מכל דבר אחר שבעולם!
      ואם את באמת ח'ניקית בקלמן, את יודעת שיש לך את הרכזת הכי טובה שיש, שאליה את יכולה לפנות.
      את מציגה את קלמן כאיזה שהו בית כלא שהמורים יושבים רגל על רגל ולא עושים כלום מלבד ללמד.
      אז תיכנסי למציאות, זה לא ככה.
      אמנם יש מכות לפםעמים במסדרונות, אמנם יש כמה ילדים שעושים כל דבר שבא להם, אבל אח''כ הם נתקלים ברכזת שלך (אני לא יודע אם מותר לפרסם שמות כי חבל, את השם של האישה הזאת זציך לפרסם ולדעת כאשת חינוך שעושה כל שביכולתה כדי למגר כל תופעה שהיא של אלימות), וחוטפים כרוגן.
      אז כמו שהרכזת שלך אומרת, מה שכתבת כרגע הוא ''בולשיט אחד גדול''

      הגב לתגובה זו

  • 137.

    תוצאה של יחנוך קלוקל

    מרד נעורים?, 25/05/06 09:32

    אם היה ניצוץ מכל מה שנכתב בכתבה אצל הנוער הדתי/מתנחל ,כל רשתות השידור בטלויזיה ובכל העיתונים היו דשים בזה,הדבר לא היה יורד מסדר היום.
    המשטרה הפרקליטות והכנסת לא היו
    שותקים.היו עוצרים כל מי שחבש כיפה במעצר מינהלי.
    חבל שזה קורה,אך שוב הוכחה החינוך הדתי הוכיח את עצמו .הנוער הדתי נלחם על עקרונות ואידאלים ולא מתוך ברבריות מבישה חסרת מעצורים.

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    מה אתה מבלבל את השכל???

    בובו החכם, 25/05/06 09:09

    למה אתה חושב שילדים מרמת השרון המציאו את השיר הזה?????????? אני אוהד בית''ר יש לי מנוי ואין משחק אחד כמעט שהאוהדים לא שרים את זההה.....פחחחחחחחחח ממש ילדים מרמת השרון המציאו את זהה לך תישן על האף מטומטם!!

    הגב לתגובה זו

    • ראסמי. סוף סוף מישו שמדבר לעניין ושמבין על מה הוא מדבר. (ל''ת)

      אלמוג, 25/05/06 14:21

      הגב לתגובה זו

  • 135.

    למשטרת המחשבות מס' 29

    אלה, 25/05/06 05:37

    אתה מה זה צודק. תגובתך היא היחידה על רמה כאן. כל הכבוד. די לכפייה של חגיגות רבין ודי לפולחן האישיות ולקריאת כל הארץ על שמו.

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    לומדים את זה מהכדורגל, תכתבו על זה

    מה זה חשוב, 25/05/06 04:58

    מאיפה הילדים האלה מביאים את השירים האלה, מהמשחקי כדורגל. ויש גם שירים הרבה יותר גרועים ומשפילים שאם אכתוב את תוכנם לא יפרסמו את ההודעה הזו. פשוט מאוד את הילדים מצחיק משאסור להגיד, זה תמיד היה הכי מצחיק, ולומדים את זה מההומור שרץ בארץ. וכמה שהבדיחה יותר חמורה זה יותר מצחיק. אני בטוח שבבי''ס ברמת השרון זה מצחיק לאללה לשיר את זה לכל הבנות האשכנזיות שגדלו בבתים הכי שמאלנים קיצונים שיש במדינה הטומטמת הזאת. כי שם הכי חוטפים שוק מזה. הכי הגיונים שבמקומות האלה ההומור הזה ירוץ חזק. כי שמה הפרה הכי קדושה.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    הערה + תוספת ל-Avi Ecuador

    ג'וני, 25/05/06 03:27

    אני בכלל לא מבין מה הקשקוש הזה. יש וידאו, יש מצולמים. אפשר בפשטות לעשות להם סדרת חינוך. או במילים פשוטות יותר, לקרוע להם את התחת. ל-Avi Ecuador, הייתי רוצה להסב את תשומת לבך למשהו אחד קטן, שאתה וחבריך המוגבלים מנטאלית לא הצלחתם להפנים עד עכשיו: אותו ראש ממשלה ''מושחת'' או שמא מושחת ללא מרכאות, ובנו הסורר, מעולם לא היו נציגי השמאל. הם היו נציגייך. אתה שלחת אותם לממשלה והם בגדו בך. אמנם ראש הממשלה לא היה מעולם הנציג שלי, אך הוא עדיין היה ראש הממשלה של המדינה שלי ואני בהחלט מכבד את זה. המושחתים ששלחתם לשלטון בגדו בכם, כי הם מושחתים. מי שהולך לישון עם מושחתים שלא יתפלא עם מי הוא מתעורר בבוקר, או יותר נכון עם מה הוא מתעורר בבוקר. אני מקווה שהצלחת לקרוא עד הסוף, הפסקה הזו מורכבת מ-22 אותיות, שקיימות באלף-בית. נ.ב. יש לך פה די מטונף, וגדלת בבית מקופח, זה כבר הבנו. מקופחים לא עושים רושם על אף אחד. אם אתה רוצה להתקדם כמה שלבים בחיים, תנסה למצוא כמה חברים חדשים פחות מקופחים, זה יצור לך תדמית של מצליחן. תתקשר כשתצליח.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    , יש למישהו את המילים, אני רוצה גם לשיר (ל''ת)

    רפי, 25/05/06 03:01

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    כיכר המיואשים

    ארקדי גידאמק, 24/05/06 23:39

    מי אלו הילדים האלו אני רוצה לקנות אותם ליציעים בטדי דרך הגב אל תאכלו אצל גימי -גימי תכין לי 2 קבב נתתי לו את השמאלית את הימינית תפסו לי בא בא בא עושים גם ימי הולדת הפעלות עם פיטוסי הליצן נ.ב הכיכר נפתחת בשעה 5 בבוקר ע''י הזקנים המיואשים ויש שעת עישון עם השועל הכתום שברח מהשכונה עקב חוב לאיזה בדואי באילת בשעה 3 לפנות בוקר יש שיעור עם הרב באנג מאחורי המדרשה לאומנות וספינינג עם אבו השוטר תבואו ניהי תמאם

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    מה קרה? הרגו מישהו? מה יש? פגעו ב''משיח'' של השמאל? (ל''ת)

    הוא מת, 24/05/06 23:08

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    בקשר לתגובתי הקודמת124

    אייר אמיתי, 24/05/06 23:07

    זה היה בצחוק תפסיקו להתקשר אליי ולקלל לא הייתי שם בכלל ואני בכלל תומך בשמאל סורי

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    אלו שירים בכלל מהמגרשים

    מהמגרשים, 24/05/06 22:49

    עלק חיברו את השיר השיר הזה מלפני 7 שנים היה במגרשי כדורגל ורוב אלו ששרו היו אוהדי איך לא -בית''ר

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    אייר שקרן

    קובי לאייר 124, 24/05/06 22:46

    אייר יא לובש שרוולים מה אתה סתם מעליל עליי לא היית שם בכלל היית צריך להיות בבית ב9 יא ילד של אמאלה

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    זה הזבל המזרחי=פרענקים.............

    עמית, 24/05/06 22:45

    החלאות שהביא בן גוריון מהמערות יצרו דור ועוד דור שמקנא באשכנזים המצליחים של רמת השרון וזה הדרל שלהם לפרוק!שוכני מערות נשארים שוכני מערות!

    הגב לתגובה זו

    • הייתה ממש חסר פה. תנסה אולי גם:

      מתנחבל, 24/05/06 23:26

      סמולנים בוגדים,קיבוצניקים...,ערבים מלוכלכים.....
      למה לא?

      הגב לתגובה זו

    • גזענות

      , 24/05/06 23:44

      פליאתי על מערכתnrg שפרסמה תגובה זו

      הגב לתגובה זו

    • גזענות

      אני, 24/05/06 23:46

      פליאתי על מערכת nrgשפרסמה תגובה זו

      הגב לתגובה זו

    • your response says it all

      ashkenazi, 25/05/06 00:19

      you area low life frustrated racist from the house of the small.
      now run and kiss some arab ass.
      you exemplify the polish getho mentality of a stereotypical good little jewboy.
      your problem is that the majority of people are not buying your mapay rooted newly found religion bullshit anymore.
      rabin, peres and the rest were nothing but low life filthy politicians that made money from the blood of hundreds of jews they sacrificed in their personal search of fame and money.
      the truth is that a few more Igal Amirs and the politicians in israel will think twice before they make dirty dealings over the safety and security of the state of israel and its citizens.
      when a leader of a democratic country sees hundreds being murdered and fails his constituency by caliming ''thats the price we have to pay for peace'' there is nothing wrong with him paying with that same price. politicians are public servants and not its masters. Rabins murder can be looked at as poetic justice. and a warning to all other politicians and supreme court justices, especially when the lather declare that it is ok for politicians to lie to the electing public. than we wonder why there is so much corruption.

      הגב לתגובה זו

    • לא נשכח ולא נסלח...

      סאלח שבאתי, 25/05/06 00:56

      לא נשכח ולא נסלח על שנות ה50 שהפכתם אותנו לעבדים ואת הבלגולה(העגלונים האשכנזים)הפכתם לפקידים ואת הורנו ליעור לא נשכח ולא נסלח וכמו יציאת מצרים נעביר את זה לילדנו בדורי דורות צבועים גזענים

      הגב לתגובה זו

    • לא נשכח ולא נסלח

      סאלח שבאתי, 25/05/06 01:27

      לא נשכח מה עשיתם להורינו ונעביר את זה בדורי דורות בשר לבן שכמותך כמו שאתם מעבירים את ידיעת השואה לדורות ככה נעביר לילדינו את ההפליות שהיו ונמשכות עד עצם היום הזה אוכל חזיר נ.ב לך תישב על במבוק

      הגב לתגובה זו

    • נכון-לצערי (ל''ת)

      אבי אפללו, 25/05/06 12:00

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    לא נעים, שמעתי שהשמאל רוצה לשנות את ההמנון (ל''ת)

    Avi Ecuador, 24/05/06 22:18

    הגב לתגובה זו

    • מעניין איפה אפשר לשמוע את... (ל''ת)

      Avi Ecuador, 24/05/06 22:45

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    זה לא קלמן או עלומים

    אייר אמיתי, 24/05/06 22:17

    זה היה תיכון אלון בו אני לומד הייתי באוטובוס וגם שרתי אני לא מתבייש בזה חבר שלי קובי חיבר את השיר

    הגב לתגובה זו

    • יש לשבח את הנוער הלאומי שלנו שחזר

      נחום קלינגר, 25/05/06 13:45

      לערכים של ישראל סבא ונלחם בחילונות

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    בעלומים יש חיות אדם אלו תלמידים משם מייצגים את רמהש

    טטניקית קלמן, 24/05/06 22:06

    אומנם זה מעט תלמידים אבל זה מספיק שזה יהיה חמור מאוד יש עוד אנשים שחושבים ככה בבית הספר ולא מסתירים את זה ..
    אף אחד לא עושה כלום כי זה לא ממש איכפת לאף אחד

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל123

      מיקי, 25/05/06 22:40

      אני חושבת שיש למי לפנות וזו הטעות שלנו הנוער, צריך לפנות למבוגרים כאלו שאפשר לסמוך עליהם בתוך בית הספר,, ולהפסיק לחפש אשמים,,, אנחנו אשמים שאנחנו לא פונים ולא מתלוננים רואים וונדליזים, אלימות, וגועל נפש וממשיכים לשתוק!! אולי הגיע הזמן לשנות, כי אי אפשר לעמוד מהצד!!תתעוררו, כולם!!!

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    נשבר לי מהנימוס

    בת 13 עלומים, 24/05/06 21:52

    אתם פשוט אנשים טיפשים ואטומים!
    ואין לי שום בעיה להתחיל בוויכוח והצטדקות - אני אפילו רוצה! יש הטוענים שיש לי פה של עו''ד, אז נראה אתכם מול אנשים קצת יותר אינטליגנטים מקבוצת הערסים עליה מדובר, ותעשו טובה! תקראו תגובה מס' 99!
    אטומים שכמותכם בחיים לא ראיתי (או קראתי, לייתר דיוק - חס וחלילה שלא תתפסו אותי במילת הסלנג ואז תטענו שהמורים האשכנזים שלי לא זכאים ללמד!)

    הגב לתגובה זו

    • מותק הצחקת אותי

      Avi Ecuador, 24/05/06 22:12

      אמא צריכה לתת לך מכות בתוסיק.
      שתסביר לך על דור עגל הזהב.
      אני מתפקע מצחוק פה

      הגב לתגובה זו

      • ואנחנו עוד פרמיטיבים!

        בת 13 עלומים, 24/05/06 22:35

        קודם כל - אל תקרא לי מותק, אני לא בובה, לא סוכריה ולא נערת זנזונת.
        דבר שני - אני נחשבת אחת התלמידות הטובות ביותר בענייני תנ''ך, היסטוריה וכד', כך שאין צורך שיסבירו לי שום דבר.
        דבר שלישי - אני נגד אלימות, וגם ההורים שלי (לעומת כמה אנשים..)
        ודבר אחרון - אז נכון שיצאה לי תדמית איומה של נערה מתבגרת וחצופה בכתבה הזו, אבל שכל יש לי ובצניעות שלי אני מעדיפה לא להשתמש הפעם, אם לא שמת לב...

        הגב לתגובה זו

      • ועוד דבר

        בת 13 עלומים, 24/05/06 22:40

        שמתי לב שיש לך תגובות גסות רוח ומלאות בקללות וניבולי פה - אז תתחיל להוריד את הפרופיל ולהפסיק להאשים אחרים במשהו שאתה בעצמך לא מסוגל ליישם.

        הגב לתגובה זו

  • 121.

    אתם כולכם טמבלים..

    תלמיד קלמן..., 24/05/06 19:39

    אני תלמיד בביה''ס קלמן רמה''ש. כמעט כל מה שכתבו שם זה שטויות: בהפסקות לא שרים שירים כאלה, אני אפילו לא מכיר אף אחד שידע או היה מעורב בסיפור הזה. אני לא יודע מה לגבי עלומים אבל אני די בטוח שהתלמידים בבי''ס שלנו לא עשו דבר כזה. כל הבי''ס מדבר על זה שזה אסון ובושה וכו'. נראה לי, שאלו תלמידים בכיתה י' ומעלה. ד''א עלומים זה בכלל לא בי''ס לפושעים ועבריינים.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    חחחששנווווווווו (ל''ת)

    א, 24/05/06 19:32

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    היום הם שרים ליגאל עמיא ומחר הם יגרשו אנשים מהבתים !!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ותחשבו על זה, 24/05/06 19:32

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    האיש הוא נכס רייטינג שלא יסולה בפז.

    S..., 24/05/06 19:15

    מישהו דואג להשאיר בתודעה הציבורית.

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    תלמידי עלומים באים ממשפחות גרועות וממורשה ככה זה שם זה ידוע (ל''ת)

    ח' קלמן, 24/05/06 19:02

    הגב לתגובה זו

    • ססססלללחיי לייי ?!?!?!!?!?

      אלמוג, 01/06/06 08:45

      תקשיבי לי ותקשיבי לי טוב
      מה זה השם הזה שאת מוצציאה על מורשה מה קרה ?! אז את גרה לך בוילה במערבית עם הברכה והפיליפינית אז ככה את מרשה לעצמך לדבר?!
      תרגיעי ת'דיבור שלך יא ילדת במבה .
      אם כבר אז השכונות עם הבתים ההרוסים ברמה''ש זה המערבית , עם ההורים שכל עיסוקם הוא '' לבלות בקנון ולקנות בגדים לילדים שלהם '' או לפוצץ אותם בכסף!
      ובכלל לכולם..
      מה אתם חושבים שהילדים אשמים ?!?! לא. זה הבתים!!
      אז תסלחי לי אבל אני ף תלמידת ח' קלמן אלמוג ברזילאי , גרה ברמת השרון ב - מורשההההה !!
      וההורים שלי הם האנשים הכי מקסימים בעולם , שהיית חולמת על הורים כאלה.
      ואני ערסית? הכי לא בעולם
      פרחה? הכי לא בעולם
      אז סתמי את הפה [ותסלחי לי על הביטוי ] ותחזרי לאמא שךל



      להת'וש (:

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    טיפה מוגזם

    ה, 24/05/06 19:01

    אוקי אני באה מקלמן ברמת השרון הילידם שעשו זאת הם בכלל בתיכון ולא בחטיבת הבניים זה קודם כל.. ועוד משהו אני לא מצדיקה אותם ולא שום דבר אבל לא צריך להגזים..אז שרו שיר שהם בטוח לא יודעים למה הוא מתכוון אבל לא צריך לעשות מזה היסטרייהה כזאת.. אני מבינה את הסיפור אבל להכניס לכלא בשביל כזה דבר..באמת..
    אני חושבת שצריך להסביר להם ולדבר איתםם אבל עד גבול מסויים בדוגרי הם עדיין ילדים

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    אני לא מתפלא כלל

    רצון נריה, 24/05/06 18:59

    בימים שקדמו לרצח רבין, האיש (ההוא) היה מאוס, בזוי, מגונה, דוחה, אנטיפט, מרגיז, - אצל חלקים רבים בעם.
    לא היתה לו שום תשובה אמיתית למה הוא נתן לביילין להוביל אותו באף לעיר אוסלו.

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    להעמיס על מכונית זבל ולשפוך בחיריה

    משה, 24/05/06 18:45

    אוי למדינה שאלה הם ילדיה
    אוי למדינה שכך נראים שוטריה
    הרקבון כבר מתחיל בבית הספר.
    במקום שההורים ובית הספר נכשלים צומח ''דור חיריה''.
    תרבות של שיר נולד.
    יולי תמיר את צריכה להיות מלאך כדי להפוך חרא למשהו שהוא לא חרא.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל114

      מירי, 25/05/06 22:43

      אם את/ה כל כך מושלם בו ותלמד אותנו משהו בו ותנסה לתקן, תציג רעיונות במקום ליילל

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    בבקשה כולם להכנס.

    זייניקית, 24/05/06 18:40

    דבר ראשון אני רוצה להגיד שזו התנהגות מזעזעת. ולדעתי צריך לעשות הרבה יותר בלאגן ממה שעשו ועושים בנתיים. שמעתי היום את השיר כשהמחנכת שלנו הקריאה לנו את הכתבה- וכוווולנו הזדעזענו. אבל העיתונאים מכללים, לא כל הנוער ברמה''ש כזה, רבים מאיתנו נגעלו מעצם מהחשבה. אבל אין מה לעשות, בכל מקום יש ימניים קיצוניים (בלי כוונה לפגוע ובלי גזענות-אני נייטרלית), וסליחה אבל הם ערסים מגעילים. העירייה אומרת שתוסיף את התוכנית לשיעורי ''פרוייקט'' אבל הם סתם מסמנים עוד וי, דבר שנעשה.
    באלימות מטפלים באלימות.
    דיבורים לא יפתרו דבר.
    רק מיעוט כזה, ואת המיעוט הזה צריך להכחיד, תעשו בלגן, תעשו רוח- צריך לשים סוף לתופעה.
    דוחה לראות את תגובות האנשים המגנים אותנו, אתם לא יותר טובים מהאנשים אותם אתם מגנים!!!!!!!
    התנהגות זו יכלה לקרות בכל מקום אחר, אז בבקשה מספיק להכלליל ולהטות את הכף ביתר מידה.
    אה, וחשבתי שאנחנו לא יודעים לכתוב נכון? אז מספיק!

    הגב לתגובה זו

    • אהה ואני מעלומים. ויש שם ילדים מי' רוטברג לפי המצללמות! (ל''ת)

      זייניקית, 24/05/06 19:04

      הגב לתגובה זו

      • אם זאת מי שאני חושבת שזאת

        בת 13 עלומים, 24/05/06 22:42

        ואת יודעת מי המגיבה בשמי, תגידי לי אם זאת מי שאני חושבת שזאת (ואם זאת כן מי שאני חושבת שזאת {XD זה היה משעשע!} אז.. :P)

        הגב לתגובה זו

        • הא? (ל''ת)

          זייניקית, 25/05/06 13:21

          הגב לתגובה זו

          • חשבתי שזאת חברה, אבל מסתבר שלא

            בת 13 עלומים, 25/05/06 19:05

            סליחה על ההומור שלא במקום.

            הגב לתגובה זו

    • כן, ''יפת נפש שלי''

      Avi Ecuador, 24/05/06 20:16

      ''להכחיד'' , ''אלימות מטפלים באלימות''
      תתחילי בפלסטינים אידיוטית

      הגב לתגובה זו

      • סליחה? מאיפה יש לך את החוצפה?!

        זייניקית, 24/05/06 20:48

        אז איך אתה חושב שיטפלו באלימות?
        כן יוסיפו למערכת עוד שעה של הרצאות חסרות טעם על נושאים שלא נוגעים לליבם של בני הנוער?
        מה קרה? קשה לראות שבני נוער מתבטאים בצורה מנומסת.? הנה, תתעורר ותתחיל לקבל את המציאות.
        ואם יש לך הצעות טובות יותר, מה הן?.
        אני לא אתחיל בפלסטינאים בגלל שאני ילדה, י ל ד ה. וזה לא התפקיד שלי ולא האחריות שלי. ודיי להשוות כל מקרה אלימות לפלסטינים.

        הגב לתגובה זו

        • שיטפלו קודם כל באידיוטים כמוך (ל''ת)

          Avi Ecuador, 24/05/06 21:39

          הגב לתגובה זו

      • ואין לך שום זכות לקרוא לי אידיוטית על הדעות שלי חתיכת... (ל''ת)

        זייניקית, 24/05/06 20:54

        הגב לתגובה זו

  • 112.

    המקרה חמור מאוד ואין זה משנה כמה תלמידים היו מעורבים בו (ל''ת)

    בר, 24/05/06 18:37

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    שימו לב לתגובתה של התלמידה תגובה 91 אני המומה (ל''ת)

    רות, 24/05/06 18:33

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    דרושה תוכנית לחינוך מחדש נוסח מהפיכת התרבות בסין של מאו טסה טונג (ל''ת)

    מערכת החינוך, 24/05/06 18:21

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    זה נוער זה?

    נועה, 24/05/06 18:09

    זה נוער זה?
    זה בררה.
    אלה פני האלימות חסרת הרסן .
    פרי המתירנות וחוסר השליטה של
    ההורים והמורים!
    רציתם זכויות הילד? קיבלתם הפקרות הילד!

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    לבושה 91

    Avi Ecuador, 24/05/06 18:01

    אם היו מלמדים מורים תמנים עברית בבית הספר והיה נאסר על אשכנזים להיות מורים לעברית לפחות עד גמר תיכון (לא שאני גזעני או יש לי משהו נגד מוצא) אני מבטיח לך שהיו כותבים עברית בצורה שהיא צריכה להיכתב ואולי גם להשמע רק שהשמאל גאה מידי ומעדיף להתעסק במצעדי גאווה בירושליים ולהלחם ולגרש יהודים ועוד שטויות שעוזרות להשמיד את עם ישראל.
    דרך אגב ליהודי שחי לפני כמה אלפי שנים בישראל בטח העברית של עם-הארץ היום היתה נשמעת עברית של עולה חדש.
    המצאה חדשה של השמאל, בן יהודה ועדות אשכנז בישראל שקראו לה עברית.
    טוב, יש דימיון.
    תימנים לא כותבים עם שגיאות כתיב וזה בא מהבית בגלל שהם יודעים לשמוע ולומר ב ו ס ע א בצורה שאותיות אלה צריכות להשמע.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    ישראל לאן?

    בן, 24/05/06 17:59

    (בלי להכליל כמובן)

    מצד אחד הנוער שלנו הוא אלים ,גס,משתמט מהצבא ומצד שני הוא פאסיבי שרק יושב מול מסך טלוויזיה או מחשב ועוקב בשקיקה אחרי נינט טייב וחברותיה...

    ואני שואל.... מה יהיה בעוד 30 שנה?

    מי ינהל את המדינה?

    למלח הארץ נגמר הפילפל

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    כבר יצא מהאף , רבין וכל מה שמסביבו , תנו לנו (ל''ת)

    לנוח מזה, 24/05/06 17:38

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    האם שמתם לב לעובדה שתגובות הקוראים

    עומר, 24/05/06 17:33

    המזדהים כתלמידי בתי הספר, הן כולן תגובות המכילות שגיאות כתיב ודקדוק?
    האם זה מקרה?

    הגב לתגובה זו

    • התגובה שלי היא מס' 99

      בת 13 עלומים, 24/05/06 18:42

      פרט, תקן וצטט כל שגיאה שלי!

      אתם מחרפנים אותי אנשים!!!

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    במלחמת ששת הימים שרו בישראל -

    עובדות החיים!, 24/05/06 17:22

    נאצר מחכה לרבין, אי יי י
    נאצר מחכה לרבין......
    שיחכה ולא יזוז אי יי י
    הוא יבוא מאה אחוז אי יי

    העיקר רבין לא בא. רבין היה בבית עם התמוטטות עצבים. כדי לא להוריד לעם ישראל את המוראל, כשעצם קיומו מוטל על כף המאזניים, פיברקו לרבין ''הרעלת ניקוטין''.
    בכל אופן הוא הזעיק אליו את עייזר ויצמן ובקש ממנו לנהל את המלחמה (''לך שמים לך ארץ'', עזר ויצמן).
    האיש הזה היה ''גבור'' רק פעם אחת בחייו, כאשר ירה באנשים על אניה התקועה על שרטון, המניפים דגל לבן. הבעיה שלהם היתה, שהם היו יהודים. ורבין לא כל כך אהב יהודים. זה בא לו מאמו, רוזה כהן.

    הגב לתגובה זו

    • יש עוד עובדות

      נס 2006, 24/05/06 18:01

      לפי השטויות שאתה כותב יש עוד עובדה אחת ברורה, חייזרים חטפו אותך והשתילו לך שקית הקאה מלאה במקום מח!!!

      הגב לתגובה זו

      • מסתמה דברת על רבין אחרי ההרעלה.............. (ל''ת)

        נרקוטי, 24/05/06 19:37

        הגב לתגובה זו

  • 103.

    לאיזה משני הרוצחים הכוונה? לרוצח ההמונים או לרוצחו? (ל''ת)

    נמאסתם!, 24/05/06 17:16

    הגב לתגובה זו

    • אם היו רוצחים ימני השמאל היה אומר

      Avi Ecuador, 24/05/06 18:05

      ברוך שפטרנו וגם הגנב מגנב פטור.

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    אסף 78

    Avi Ecuador, 24/05/06 17:04

    לעיתים קרובות כנראה שרוב טועה ולפעמים דמוקרטיה היא דיקטטורה של רוב על מיעוט.
    גם להיטלר היה רוב וגם לחמאס יש רוב.
    רוב לא תמיד מצדיק את הגישה והמעשים, אולי אתה מצדיק את היטלר או את החמאס?
    מדובר בדמוקרטיה ובבחירת הרוב לא?
    הימין היום חושב שהשמאל ו''השלטון'' על משקל דומה.
    ההסטוריה לא תיכתב על ידי השמאל מכיוון שאם השמאל ''ינצח'' ישראל תושמד או תתבטל ואם ישראל תשרוד אז הימין יכתוב את שלו על דור עגל הזהב ויהפוך בן היתר לצערי את יגאל עמיר לקדוש גיבור.

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    שימו לב לאיות ולתוכן של 91 מראה מה קורה לחנוך וולביה''ס, בושה (ל''ת)

    qq, 24/05/06 17:02

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    מה אתם מצפים,רמת השרון...

    ..., 24/05/06 16:57

    (חושבים שמותר להם הכל...)

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    סליחה אבל... וואט דה פפפאקקק??????????

    בת 13 מעלומים, 24/05/06 16:54

    איזו קיצוניות!!!!!
    עשרות בני נוער???
    שיר נעשה פופולארי בבית הספר??
    תלמידים מזמרים אותו בהפסקות???
    מה קרה לכם עיתונאים?? ירדתם מהפסים????????????????????????????
    רוצים לעשות מזה רעש ומהומה - תעשו! אני בעד!! אבל מ-א-ו-ת תלמידים צריכים להענש על ההשפלה המזעזעת מצד העיתונות??
    כל הכתה שלי, היום בשיעור היסטוריה, שמעה לראשונה את השיר הזה. מה קרה, ה''סקופ'' הזה לא מספיק טוב שבא לי להקיא מאשמה שאני בכלל לא צריכה להרגיש?? בית ספר יכול לתבוע את העיתון!!!
    נכון שאף אחד לא מעיר להם - בגלל שהם חבורה של ערסים אלימים! ואין לי מושג מי האנשים הללו, ראיתי בסרטון המעורפל את הבגדים ואפשר להבין שאלה ערסים קיצוניים שאף אחד לא מתקרב אליהם. פעם (תחילת השנה) הייתי נלחמת בהם - אבל זה אבוד, תלמידים ומורים כבר לא יכולים להשפיע עליהם.. זו באמת טעות של הורים - אבל למה ל-כ-ל רמת השרון יצא שם מזעזע שכזה?!
    הכל בשביל משכורת עלובה...
    פשוט בושה (ואל תראו בי בת עשרה דדבילית חסרת ערכים שזו התגובה שבחרה לכתוב)

    הגב לתגובה זו

    • עכשיו את מתחילה להבין מה עושיפ מהדתיים. תושבי יו''ש ובכלל מה

      YO, 25/05/06 11:50

      המשפט נטול א-ל החילוני עשה מהארץ הזאת . משפט סדום

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    תמשיכו....

    יוסי ביטרן, 24/05/06 16:45

    כל הכבוד לעיתונות
    תמשיכו לכתוב כאלה דברים
    רק מה שאתם לא יודעים שכל הכתבה הזאת היא מה שתוביל
    לאלימות בתוך רמת השרון

    חוץ מזה שיר זה אינו נכתב ע''י התלמידים
    את השיר הזה שמעתי לא פעם ולא פעמיים וככה גם כולכם
    במהלך משחקי כדורגל
    לא ארשום את שם הקבוצה אשר אוהדיה שרים שיר זה
    רק כדי לא לתת לכם עוד משהו לכתוב עליו

    ורק שהעיתונות מנפחת כל דבר
    כדי להוציא סקופים
    גם את אמא שלכם אתם תמכרו בשביל כתבה מסריחה
    ותהרסו לאנשים תחיים

    הגב לתגובה זו

    • צודק!!!

      אהוד לוי, 24/05/06 16:49

      פשוט כל מילה בסלע רק שזה היה מעשה שטותת קטןן וככה עשו אתה צודק!

      הגב לתגובה זו

      • אשכרה ניפחו

        מישי מקלמן, 24/05/06 21:27

        בכתבה כתבו ש''עשרות ילדים שרו את השיר הזה'' תסלחו לי אבל אני ראיתי בסרטון הזה רק ילד אחד אולי שניים ששרו ומחאו כפיים.

        במת תודה לכתב הזה שהוציא שם רע לנוער ברמת שרון. ילד אחד התפרע ועשה קצת בעיות אז כולנו אשמים? רמת שרון היא ממש לא עיר עם ילדים בעיתיים. יש קבוצה קטנה של ילדים כאלה. כמו בכל עיר!!

        די לנפח סיפורים רק לזכות ברייטינג.

        הגב לתגובה זו

  • 97.

    העברת המידע של הכתב בכתבה זו מזכירה לי

    Avi Ecuador, 24/05/06 16:45

    את סיפור הילדות של בגדי המלך החדשים...
    קראו את התחלה של הכתבה שוב, הילד צועק המלך ערום וכאן מתחיל הדימיון; הילד אמר שהמלך ערום וכולם חוזרים מפה לאוזן; הילד אמר שהמלך ערום וממשיכים להעביר את המסר (את מילות השיר), טוב גם אני עושה זאת בהרבה היזדמנויות ואומר שאומרים...
    בכל מקרה לצערי את שאמרתי לכם מתגשם יותר מהר משחשבתי; יגאל עמיר הופך בחלקים נחרבים בעם לקדוש גיבור, שוב לצערי.
    השמאל דחף והימין מאמץ כל פעם יותר חזק את יגאל עמיר לליבו.
    ככל שיעבור הזמן כך יגדל כוחו של עמיר והוא הופך לאגדה ונושא להערצה בעמנו ושוב לצערי.

    הגב לתגובה זו

    • המשך זכרונותי מאותו הלילה בו נרצח רבין

      ואכן הוא מת!, 24/05/06 17:38

      כשחזרנו מקבר רחל, התיישבתי ליד הטלפון ודברתי עם חברה, כשכולי דיכאון, בעלי הדליק את הטלויזיה, והכתבת מודיעה שעכשו נעבור למטוס הקל למבט מלמעלה על האירוע החשוב הזה.
      אח''כ הביאו שוב את דברי רבין למי שלא שמע, ורבין הצהיר שהוא מביא את השלום לנמצאים בכיכר ולאלה הנמצאים אתם בליבם.... העובדה, לי הוא לא הביא שום שלום!
      אמרתי לבעלי - תעשה טובה, כבה את הטלויזיה. הוא כיבה.
      ואז שמענו ברדיו שדלק חלושות על השולחן לאזני בתי שלמדה משהו. שמענו שהיה ירי בכיכר. התגובה הראשונה שלי היתה - פרובוקציה של השמאל....
      הדלקנו שוב את הטלויזיה, ואז ראינו אשה אדומת שיער, ליד מכוניתו של רבין, צורחת שהוא לא נפגע. מישהו ראה אותה מאז?
      ואז הודיעו שרבין נפגע, הגיע לבית חולים, מצבו קשה אבל יציב.
      הרגשתי מין התרגשות מוזרה וחרדה. קיויתי שהוא לא נהרג, כי מותו יחולל פה מחול שדים וצייד מכשפות, מצד שני לא היה אכפת לי לברך - ברוך שפטרנו.
      מכל מקום, כשהודיעו שמצבו יציב, אמרתי, טוב, אפשר ללכת לישון. ופתאום קוראת הבת - הוא מת.....

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    מאוד מאוד חמור!

    יעל, 24/05/06 16:43

    וזה ששוטרים מכים מכות רצח את הנוער הכי טוב במדינה זה לא חמור?

    האובייקטיבות של התשקורת קיימת כמו שהכתבה הזאת היא קומקום.

    ''מוות לערבים''- גם לא בסדר, הא?
    ובכלל, רבין אל הי'ה כזה צדיק, אז מה?!

    אני לא תומכת ברצח [שבכל לא בוצא ע''י יגאל עמיר], אבל הגיע הזמן שהתשקורת תדע להבחין בין חמור יותר וחמור פחות!!

    הגב לתגובה זו

    • רגע! תעצרו הכל! יעל מהצפון יודעת מי רצח את רבין!

      בן, 24/05/06 17:48

      פרס? קלינטון? אלביס? חייזרים?

      או שהוא בכלל עדיין חי באיזה אי בקאריבים מעשן סיגריות, שותה רום וצוחק כל פעם שהוא רואה בcnn כתבות על ישראל...

      אני יעל.. שתפי את סודך איתנו

      הגב לתגובה זו

    • תגידיי לי מה את חולת נפש?!? משוגעת זה מה שאת!!!!

      עלומים, 24/05/06 19:54

      אז מה אם הוא לא היה כזה צדיק (וד''א לדעתי הוא כן למרות שלא הכרתי אותו אישית) זה רצחחחח. שלוש אותיות חתיכת משוגעת. ר צ ח את תומכת בו וחצי!
      ''ובכלל רבין לא היה כזה צדיק, אז מה?'' זה רצח. לא משנה של מי או מה. זהו רצח על חשבון הדמוקרטיה! כי ליגאל המטורף (בדיוק כמוך?) היו דעות קצת אחרות אז הוא החליט לרצח יש לזה בדיוק מילה אחת קוראים לזה מ ח ל ה בסדר?
      כן ואת התגובה הזאת רושמת ילדה בת 12

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    מה קרה שמאלנים פגעו בקדוש רבין אתם קופצים? (ל''ת)

    עמיחי, 24/05/06 16:36

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    נו אז מה ??? (ל''ת)

    אודיתפודי, 24/05/06 16:26

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    אם הם היו דתיים..

    עקיבא, 24/05/06 16:23

    אם הם היו דתיים, בטח הם היו מתוארים בכתבה כ''מתנחלים''
    כחלק ממסע ההסתה נגד הימין בכלל (ע''ע ביבי) והדתיים בפרט שנועד להכשיר את כוונת אולמרט להרוס את החיים לעוד כמה עשרות אלפי אנשים

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    הנוער בועט במערכת הרקובה ש''מחנכת'' אותו והשלטון הרקוב שמדכא אותו

    תראו זה ככה, 24/05/06 16:20

    רבין הוא סמל ממסדי בולשביקי בשביל הנוער הזה

    אין להם שום קשר אליו והם לא יודעים מי זה בכלל - חוץ מהטכסים הדפוקים ופולחן האישיות השמאלני שעושים בבית הספר.

    הניער מנפץ הפסל של רבין - כאקט של מחאה ושבירת מסגרות.

    לדעתי זו מחאה בריאה של נוער בריא המסתייג ממערכת רקובה ששולטת עליו ועל המדינה כולה!

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    יאללה סתמו תפה!

    אני ולא אחרת., 24/05/06 16:13

    אני,תלמידת קלמן.
    כן,חברים שלי עשו את זה.אולי מתוך שיכרון או משו(אחרי הכל אהם חזרו מטעם העיר) ואולי מעצם ההיגררות.
    אבל איפה הדמוקרטי שכולם מדברים עלייה?!? אני לא מצודדת בהם חלילה.
    אבל אם אנחנו מידנה ''דמוקטית'' לאפחד פה אין זכות להגיד מי יגיד ומה יגיד!
    חישבו על זה.

    הגב לתגובה זו

    • בית ספר קלמן

      ארנון, 24/05/06 16:36

      הרבה כנראה לא לימדו אותך בבית הספר הזה - לא לכתוב עברית ולא כל ערכים שהם.

      הגב לתגובה זו

      • ליאללה יאללה הפרחולה

        גבולות דמוקרטיה, 24/05/06 17:23

        גבולות הדמוקרטיה? ואם אני אוציא כרוז להכות מכות רצח את תלמידי כיתה ח1 מבית ספר קלמן זאת גם דמוקרטיה? כנראה שבבית ספר העלוב שלכם יש בעיה מאד קשה עם המורים לאזרחות או אולי הבעיה עם התלמידים? אולי כדאי להפוך אותו על חלק מיושביו לבית ספר לחינוך מיוחד או עדיף למוסד לעברינים צעירים.

        הגב לתגובה זו

        • להירגע אנשים מה עשיתם מזה.. למוסד עברייניןם טוב שלא

          ר, 24/05/06 19:23

          וואאווו וואוו תירגעע זה דבר ראשון.. אהאה ואזרחות אנחנו לא לומדים.. עדיין.. ועל הדעות שלנו אתה לא תתוכח.. ואל תכלולו את כולנו בדבר הזה אללה היו בכלל ילדים מי' .. מהתיכון..

          הגב לתגובה זו

    • את צריכה ללמוד את אותיות ה א-ב מהתחלה ואח''כ ללמוד כתיבה תמה (ל''ת)

      בושה, 24/05/06 17:26

      הגב לתגובה זו

    • בחורה טיפשה

      ירדן, 24/05/06 19:07

      בחורה צעירה את וטיפשה, רואים שהרבה שכל אין לך.
      קודם מן הראוי שתלמדי איך לכתוב ללא שגיאות ואח''כ תעלי על הכתב את השטויות שכתבת.
      לכי ללמוד והשכילי.

      הגב לתגובה זו

    • פשוט מטומטמת

      אזרח שפוי, 24/05/06 19:34

      אוי לאותה בושה....היא גרה במקום שאני גר בו...אלהים..מה יהיה עם בני הטיפש עשרה האלו..
      עד כמה הם חולים בשכלם..ובהתנהגותם..
      די....אני מקיא ממכם...
      חלאות אדם שכמותכם...
      וביחוד א ת !!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 90.

    על חופש הביטוי שמעתם ??? (ל''ת)

    משה, 24/05/06 15:59

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    רצוי לדעת

    עלומים, 24/05/06 15:49

    אני תלמיד בבית הספר עלומים אף פעם לא היה ולא ניברא עודד בבית הספר עלומים ליגאל עמיר יגאל עמיר הוא פושע מכל הדרגות יש לקחת בחשבון ולדעת שמי ששר את השירים האלו זה רק אבל רק תלמידי חטיבת הביניים קלמן!!!

    הגב לתגובה זו

    • קלמן פחות מעלומים.

      תלמידת קלמן, 24/05/06 16:21

      ש-ק-ט! אל תפילי את זה עלינו כי זה רובתכם אז סתמי ימעפנה.

      הגב לתגובה זו

      • זה לא משנה מאיזה בית ספר הגיעו הנערים

        בן, 24/05/06 17:54

        הפוחזים... אך מה שבטוח הוא שבבית הספר עלומים יש תלמיד אחד לפחות בשם עודד.. וששני הבתי ספר חייבים, כתוצאה מאירוע זה, להחליף את כל מורי האזרחות שלהם, וכתוצאה מההדגמה החיה של העברית הקלוקלת של תלמידיהם גם את מורי הלשון..

        ויפה שעה אחת קודם.

        הגב לתגובה זו

        • עלומים זה בית ספר של מורשניקים פושעים. אין למה לצפות

          תלמידת קלמן, 24/05/06 18:38

          ככה זה שיוצאים מבית ספר כזה בשכונה כזו.

          הגב לתגובה זו

          • חמודלה להרגיע ומהר.

            עלומים לנצח, 24/05/06 19:58

            למה חצי הילדים בווידאו הזה הם מקלמן אחד מעלומים והשאר מרוטברג. ואם כבר קלמן הם הפושעים פה תראי כמה שגיאות כתיב באמת תלמדו לכתוב.
            ולא כולם בעלומים ממורשה, הרוב מהמערבית אז שקט כבר. כי לקלמן באים מביה''ס אורנים והם מורשניקים לא אמירים גולן וקריית יערים

            הגב לתגובה זו

            • הלווו????

              בת 13 עלומים, 24/05/06 22:48

              מה הקטע שאתם נלחמים אחד נגד השני? אנחנו אמורים להגן על עצמינו, על זה שרק חבורה של אנשים.. איך לומר... חסרי שכל ומוגבלים מהעיר שלנו (במקרה :/) ואח''כ מאשימים את כל התלמידים. אל תגידו יותר מפה יותר משם, תגידו שיותר ממעריב (הכוונה לחסרי שכל, מוגבלים שרק מחפשים משכורות על סיפורים חייבים להעשות אותם גרועים ממה שהם)

              הגב לתגובה זו

          • הלו הלו הלו

            ערס ממורשה, 24/05/06 23:14

            שמעי טוב יא זחלה מי את בכלל יא צפונית לכי תאכלי שריפס בכיכר לונדון יא בולעת יא אוכלת

            הגב לתגובה זו

    • הנה דוגמא למצבה של מערכת החינוך - אפילו לכתוב אתה לא יודע!!!

      דימרציו, 24/05/06 17:11

      קראתי מספר פעמים את בלל המילים שכתבת ולא הצלחתי להבין מה בכלל כתבת!
      אנחנו מגדלים דור של אנאלפבתים!

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    פשוט בושה..........ועוד מצדיקים את הילדים האומללים האלה (ל''ת)

    חיים, 24/05/06 15:47

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    נמאס לשמוע על הרבין הזה. די. (ל''ת)

    שקט בבקשה, 24/05/06 15:40

    הגב לתגובה זו

    • יש לי הצעה.

      נס 2006, 24/05/06 18:05

      את או אתה מוזמנים לחתוך את האוזניים, או אולי עדיף בעצם לחתוך כבר מהצואר כי בכל מקרה נראה שאתה לא עושה שום שימוש עם מה שיש לך מעליו.

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    חבורת טמבלים

    אלי, 24/05/06 15:18

    צעירים מפגרים שלא עשו כלום בחיים שלהם ואני מקווה שלא ייעשו....

    הגב לתגובה זו

    • ''תרגע''

      Avi Ecuador, 24/05/06 16:54

      האיידס מהשמאל בשלטון ובעם הרבה יותר מסוכן וכבר למדנו על שחיתות ועל אבא שבנו בבית סוהר בגלל ''עזרה'' ורמאות.
      כך שבבקשה, יש ממי ללמוד

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    מה מילות השיר-? (ל''ת)

    מקהלה, 24/05/06 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    לשופט כדור רגל מאחלים עשרות אלפים שהוא ימות בגלל טעות,,,,,,,,,מה ה (ל''ת)

    מציאותי, 24/05/06 15:16

    הגב לתגובה זו

    • כן.. אבל להם באמת מגיע!

      בן, 24/05/06 17:55

      איך הם הורסים משחקים הנבלות!

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    כל הכבוד לכתב

    אא, 24/05/06 14:22

    ממשיך להביא לנו בבירור ובעקביות את המציאות הישראלית האמיתית.

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון!!

      מישהי, 24/05/06 16:12

      זה ממש לא ככה,
      אני מרמת השרון לומדת באחד מבתי הספר ואין לי שום קשר למה שכתוב שם..
      הכתב הכליל את כל שכבות ט' וח' וזה לא בסדר!
      אני בכלל לא שמעתי על השיר הזה וכך כל בית ספרי והמורות..ובהקלטה מראים כי רק ילד אחד שר ובכתבה כתוב שכל הילדים ידעו בעל פה.
      הוא הוציע שם רע לילדי רמתהשרון,
      כמוני, שלא קשורים כלל וכלל למקרה ואף מתביישים בו ומבזים אבל הוא הגזים..זאת הוצאת דיבה!!

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    אנו חיים בדמוקרטיה ויש לאפשר לנער את חופש הביטוי (ל''ת)

    די עם סתימת פיו, 24/05/06 14:04

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק

      בלגולה, 24/05/06 15:12

      זאת דמוקרטיה ואסור לסתום פיות.
      יחד עם זה אני רוצה להזכיר לך שהכל מותר במסגרת החוק, אחרת זאת אנרכיה ומה שהנערים האלה עושים בעצם זאת הפרת החוק בצורה בוטה.

      הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט מטומטם

      יעקב, 24/05/06 19:37

      אתה כל כך טיפש..איזה דמוקרטיה..???אדיוט !!!!

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    זה לא נורא כמו שזה נשמע

    אלי, 24/05/06 12:40

    בסה''כ ילדים שנהנים לזעזע.
    אם פעם ילדים אמרו מילים גסות כדי להראות ''רעים'' בעיני עצמם ולזעזע את הסביבה, היום הם שרים על יגאל עמיר.

    לא צריך לתת לכל ילד שאומר מילה גסה תשומת לב שלילית.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    שטויות,שטויות...שיר מטופש..והשמאל חוגג (ל''ת)

    קרוקודיל, 24/05/06 12:31

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    את האמת אני בהלם

    אמיר, 24/05/06 11:57

    אם זה החינוך של רמה:ש הגדולה אז....

    הגב לתגובה זו

    • פייר, אני מאוכזבת!! (ל''ת)

      פייר, 24/05/06 12:23

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    ללמד דמוקרטיה ע''י שלילתה?!?!

    אחת.., 24/05/06 11:34

    חשיבות הדמוקרטיה?!
    לא מלמדים נוער על חשיבות הדמוקרטיה ע''י הענשה עקב התבטאות פוליטית שלדעתם אינה תקינה! זו בדיוק שלילת דמוקרטיה במלוא הדרה!
    אולי משהו לקוי במערכת החינוך? אולי משהו לקוי בממשלה שפועלת בניגוד לדעת הרוב במדינתה (ובזה מהווה דוגמא מצוינת לחוסר דמוקרטיה)? אלה הדברים שסביר יותר להניח שבהם צריך לטפל!
    טיפול משמעתי באותם נערים לא יניב שום תועלת, לא להם ולא למערכת..

    הגב לתגובה זו

    • מתי כבר תפנימו?

      אסף, 24/05/06 11:57

      למה התכוונת ב''ממשלה שפועלת בניגוד לדעת הרוב במדינה''?

      שהרי הבחירות האחרונות הוכיחו שרוב העם תומך בהתנתקות גורפת מהשטחים, יא חביבתי.

      דמוקרטיה זה סבבה, אבל להלל רוצח זה לא.
      יש גבול מאד ברור למה מותר ומה אסור גם בדמוקרטיה.

      הגב לתגובה זו

      • הרוב לא הצביע בעד ההינתקות, קדימה קבלה רק 30 מנדטים!

        ד.ח.ט.ש, 24/05/06 15:17

        ו-30 מנדטים, זה 25% כי בכנסת יש 120 מנדטים, ולכן אין רוב לממשלה, אלא בעזרת הסיעות הערביות שממילא הן מעונינות בהרס המדינה, כמו מנהיגיה דהיום, כי אחרי פינוי ועקירת גוש קטיף נורו כ-500 קסאמים, אז כמה יירו אחרי פינוי ועקירת יהודה ושומרון ?

        הגב לתגובה זו

        • אין רוב לממשלה?

          רובי, 24/05/06 16:30

          67 מתוך 120 זה רוב באבו-אבוהא. וזה לא כולל את הסיעות הערביות. וגם לא את מרצ (הציונית). תתמודד/י.

          הגב לתגובה זו

        • חשבון פשוט- יש רוב יהודי ישראלי וציוני לכל פשרה טריטוריאלית

          יאיר, 24/05/06 17:10

          קדימה-29
          עבודה-19
          גימלאים-7
          מרצ-5
          מפלגות ערביות-10
          רוב ישראלי- 70 בעד 50 נגד
          רוב יהודי- 60 בעד 50 נגד
          רוב ציוני-60 בעד 32 נגד
          איך שלא תסתכלו על זה יש רוב לפשרה טריטוריאלית

          הגב לתגובה זו

          • הגמלאים- היא מפלגה חברתית שלא

            איילת, 24/05/06 19:57

            הביעה עמדה בנושא ''ההתכנסות''
            רק לאחר הבחירות הם התגלו כשמאלנים.

            ככה ש..:
            קדימה 29
            עבודה-19
            מרצ5
            29+19+5=53

            קולות הערבים לא צריכים להיספר בנושא הזה.
            ועד כמה שזכור לי המפלגות הערביות לא זכו ל10 מנדטים ביחד., אולי אתה קצת משנה את התוצאות כדי שיצאו כמו שאתה רוצה?

            *ד''א- אני תלמידה- בלי שגיאות כתיב.

            הגב לתגובה זו

    • הבנת הנשמע???

      נס 2006, 24/05/06 18:09

      שיר הלל לרוצח הוא לא התבטאות פוליטית!!!

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    זה לא קרה בק. ארבע או אילון מורה... זה קרה ברמת השרון - מעוז השמאל (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 24/05/06 11:28

    הגב לתגובה זו

    • לא אמרנו שתל אביב היא מעוז השמאל? (ל''ת)

      מתנחל מבולבל, 24/05/06 14:53

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    לא לומדים כלום

    אבי, 24/05/06 11:26

    אכן המצב הוא של שילוב קטלני של מצב אמיד להורים וחוסר חנוך והשכלה לילדים
    לאן יכולים עוד להדרדר, עשבים שוטים יש לעקור כשהם קטנים

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    שיפסיק עם כל מני ''סדנאות'' בביה''ס, והתחנחנות לתלמיד ולנפשו

    גל, 24/05/06 11:22

    שיתחילו לחנך שם. אני לא מקנא במורים , הם נאלצים להתמודד עם מערכת קשה שמצבה רק מחמיר. מכים מורים, פוגעים להם בכלי הרכב, ושאר אירועים שלא מגיעים תמיד לתקשורת. יש ''תלמידים'' שמקומם פשוט בכלא, אבל אין דין ואין דיין.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    זה כלול במגילת זכויות התלמיד של לימור ליבנת ??

    חני, 24/05/06 11:19

    מספיק עם הבולשיט הזה

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    כן אבל יש ''זכויות התלמיד ''. זוכרים ? אסור להעליב תלמיד. הוא עלול

    רזיאל, 24/05/06 11:09

    עלול להיפגע ''נפשית'' המסכן...
    יש לחזור לחינוך הישן והטוב ואולי גם רמת הלימודים תעלה כאשר יתחילו לדרוש מהתלמידים קצת יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    רציתם חופש דיבור - קיבלתם. תיהנו עם התוצאות! (ל''ת)

    פאשיסט, 24/05/06 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    לא פלא. למורים אין סמכות. אם הם ''יפגעו'' בתלמיד הם יתנו את הדין.

    אלי, 24/05/06 11:07

    אין גיבוי למורים ולכן אי אפשר לעצור את התופעות הללו בלי סמכויות למורים . שיוכלו להשהות לכמה שבועות תלמידים כאלה ולהטיל שאר עונשים .

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    תגובה צפויה

    דורי, 24/05/06 10:59

    יצחק רבין נהפך ע''י מערכת החינוך לקדוש.מהללים אותו ,את ''דרכו''.מיפים את דמותו,מוחקים את הצללים מעברו.הרי רבין הוא דמות השנויה במחלוקת.יש הרבה הורי ילדים שרואים בהסכם אוסלו אסון.אילו בבית הספר היו לומדים על רבין בצורה מאוזנת,התופעה באוטובוס לא הייתה מתרחשת.נוסף על כך, הנשף שעושה התקשורת וחוגי השמאל בשבועות סמוכים ליום רציחתו של רבין,(הסנדביץ המפורסם בין התאריך הלועזי והתאריך העברי) ממאיסים אותו על הנוער ויוצרים תגובת נגד.הגיע הזמן לבטל את שבועיים רבין ,זה יוסיף בריאות לילדנו!

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לא מזועזע , לאחר שהייתי עד לשני םיגועים קטלניים פ פרי (ל''ת)

    הבאושים של הסכם, 24/05/06 10:53

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    רבין הלך לעולמו. זה מצער אבל אי אפשר להתאבל כל החיים. (ל''ת)

    דן, 24/05/06 10:47

    הגב לתגובה זו

    • דן, כבעלת תשובה חרדית, אני מזועזעת

      ר''גנית, 24/05/06 11:35

      מהתגובה שלך לא פחות מזו של התלמידים בכתבה, ואולי אתה אחד מהם? סביר להניח.
      אבל אין להאשים רק אתכם, אתם תוצאה של חינוך קלוקל חסר ערכים! נוער שאת זמנו הפנוי מבזבז בפסטיבלים מטופשים חסרי ערך. שמיצגים חומרנות, חיצוניות. גם בדורי חגגנו לא מעט אבל גם שאפנו למצויינות, לאהבת הארץ, הבנים שביננו חלמו להיות פייטרים! אולי גם היו לנו מורים יותר בעלי תודעת שליחות וחינוך. מה קרה להורים הללו?

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    מה הפלא...?!

    גדעון, 24/05/06 10:39

    מה אתם מתפלאים?!
    השילוב של ''צפוניים'' שכל עיסוקם הוא החומר-הכסף [ולא חשוב על גבו של מי עושים אותו...],יחד עם מערכת חינוך קלוקלת שהונהגה ע''י תופעה ששמה לימור ליבנת--הוא הוא מתכון ברור לחידלון שכזה.
    ג ו ע ל נ פ ש !!!!

    הגב לתגובה זו

    • מסכים בהחלט

      אלכס, 24/05/06 11:38

      נערים הגדלים בבתים חסרי מגבלות ערכיות ונטולי מגבלות כספיות, מערכת חינוך מותשת ומוכפשת, וממשל נגוע שחיתות

      הגב לתגובה זו

    • תסלח לי, אבל אתה חצוף.

      אלמוג ברזילאי, 24/05/06 18:59

      מה זאת אומרת ?!
      איך אתה בכלל מרשה לך ככה להכליל את כל נוער רמת השרון ?!
      בוש לך.
      אני בתור תלמידת ח' קלמן , מתנדבת בכל דבר אפשרי , בכל מה שמבבקשים מאיתנו.

      והכסף? כל כך לא מעניין , פשוט לא, וזאת לא רק אני אלא כל נוער רמת השרון חוץ מכמה בודדים שמרשמים לעצמם להתנהג בצורה כל כך בוטה ומכוערת , אני לא שמעתי על כזה מקרה בחיים שלי ולא על השיר הזה , וכך גם המורים שלנו ..
      יש לי מורה שהיא המחנכת של הכיתה וגם רכזת השכבה, ואני רוצה להגיד לכולכם כאן , שאתם מדברים סתם , בלי לדעת על מה אתם מדברים בככל , המורה הזאת קורעת את עצמה בשביל שלא יהיו מקרים כאלה ובמדיחה חס וחלילה שקרה כזה דבר בבצפר תאמינו לי שאין לה בעיה להשעות שכבה שלמה ולעשות מעשים שימנעו זאת [ בדרכים מאוד יצירתיות חשוב לציין] .
      לדמוקרטיה יש חוק , מותר לכל אחד להגיד את הדעה שלו בתנאי שזה לא יגפע במישהו אחר .
      ואת זה כיום אנחנו לומדים, ובכלל מה שהמשפט הזה אומר .
      הילדים בכתבה עברו על כל מוסר אפשרי ומטפליןם בזה בחומרה רבה .
      ואגב לטענתך '' צפונים שכל עיסוקם הוא החומר -הכסף '' רק שתדע לך שילדים אלה [ ששרו ] באים מהשכונות הכי לא עשירות ברמת השרון , ומבתים הרוסים .
      אני דורשת ממך שתחזור בך , כי אתה עלול לפגוע באנשים .
      אתה כל כך לא מבין על מה אתה מדבר שזה מצחיק .

      ת ת ב י ש !

      הגב לתגובה זו

      • מסכימה עם כל מילה.

        1, 24/05/06 20:05

        פשוט נמאס שכולם חושבים שרמה''ש עיר עם אנשים טיפשים רדודים שטחיים שכל עיסוקם הוא הכסף.
        אז מה הפלא? מה הפלא לעיוורון שלך?ולסטיגמות הדוחות האלו?.
        אתה גר פה? כן? אתה מכיר? יודע?
        אז מאיפה יש לך את החוצפה לדבר בכלל!?!?!

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    ככה זה כשאין משטרה ואין שלטון.....

    רויטל, 24/05/06 10:31

    בושה וחרפה ,אם זה היה קורה באיזור נחשל כבר היו הערות ,,,,אבל רמת השרון-נוער מגעיל ומפונק ,,,שם זה בסדר.....בא לי להקיא עליהם....

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    מה קרה? איך קורה ? מה יקרה? ואיך זה יגמר?

    המשכוחית, 24/05/06 10:25

    אבק אדם לקח חיי אדם ושרים לו שירי תהילה ! כל זה קורה במדינה הקטנה שלנו . חלאות אדם איך נכשלו כל מוקדי החינוך כאשר לא זיהו ולא הבחינו בתופעה האומללה הזו?? מדובר ברצח ראש ממשלת ישראל !

    הגב לתגובה זו

    • משכוכית. (ל''ת)

      עיזה עיוורת, 24/05/06 10:39

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    הגיע הזמן ליד קשה עם פושטקים

    פשוט מן העם, 24/05/06 10:22

    פורעי חוק מבקשים שנראה להם איכן הגבול. ''חוסך שיבטו שונא בנו'' ולכן יש להראות להם איכן עובר הגבול בין מותר לאסור.
    יש לנהוג בהם ביד כזו קשה שאחרים לא יעזו בכלל להתקרב לגבולות החוק.
    הגיע הזמן לנהוג ביד קשה ביותר.
    לפני שנגיע למלחמת אחים ונגולל לגולה שוב.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    בעיה חינוכית של החילונים

    דובי, 24/05/06 10:07

    נורא קשה כשאין לך שום דבר קדוש בחיים. נורא קשה לחנך את הילדים שלך לפרות קדושות, כשאתה עצמך שוחט כל פרה קדושה שניצבה בדרכך.

    מי שמתלונן על זה שסוגרים לו מסעדות בתשעה באב ''כי זה היה מזמן'', שלא יתלונן שילדיו,שלא הכירו את רבין, לא מכבדים את זיכרו. כשקבעו יום זיכרון לרבין, הציבו פרה קדושה. אבל אם הפונקציה לשחיטת פרות קדושות היא זמן (ולמי שלא שם לב, גם יום השואה הוא כבר לא מה שהיה פעם), אז זה היה צפוי מראש שזה רק עניין של זמן, עד שישכחו גם את רבין.

    אחי החילונים, ליבי עליכם. אבל את הכתבה הזאת צפיתי כבר לפני 10 שנים. זה עניין מובנה בדרך החיים שלכם. אתם תמיד מתנתקים ובורחים מהעבר. אתם לא מכבדים את מה שהוריכם כיבדו, ואח''כ מתפלאים איך זה שהילדים שלכם לא מכבדים את מה שאתם מכבדים.

    הגב לתגובה זו

    • לדני

      חיים, 24/05/06 10:54

      אתה צודק. גם אם כתבת את זה בהתרסה,ובלשון בוטה, יש אמת בדבריך.
      הלוואי ולא היית צודק.

      הגב לתגובה זו

    • צודק לגמרי!! איתך בדעה.. (ל''ת)

      אחת.., 24/05/06 11:36

      הגב לתגובה זו

    • יגאל עמיר הוא תוצר של מי?

      סמי ועמי, 24/05/06 17:27

      והמחתרת היהודית? והאב שריטש את מוח בנו על הקיר וקהילתו יצאו לפרוע ברחובות ירושלים?
      ההבדל בין מערכת חינוך דתית לחילונית היא שאצל הדתיים מרפדים את הזוועות באיצטלה של דת או שפשוט מחביאים את האמת מתחת לשטיח, מגלגלים עינים וצורחים החילונים אשמים.

      הגב לתגובה זו

      • מה את אומרת... אני לא חושב שכדאי לך לעשות את ההשוואה הזאת...

        יוני, 24/05/06 22:24

        נכון.
        מערכת החינוך הדתית הצמיחה כמה רוצחים כמו יגאל עמיר, ברוך גולדשטיין ועדן נתן זאדה (שהוא בכלל חזר בתשובה).
        אם את רוצה להשוות את זה למה שיוצא ממערכת החינוך החילונית, בבקשה:
        ארז טבעוני - שרף למוות את שני ילדיו.
        אלי פימשטיין - הטביע את בתו התינוקת וקבר אותה ביער.
        בני סלע - האנס הסדרתי.
        ארבל אלוני ומשה בן אבגי - רצחו בלי סיבה את נהג המונית דרק רוט.
        רעי חורב, סיגלית חיימוביץ וליהי גלוזמן - רצחו בלי סיבה את הנער אסף שטיירמן.
        אלי כהן - רצח את אשתו בתאילנד וביתר את גופתה.
        אני יכול להמשיך עם עוד מאות שמות.
        וזה עוד לפני שדיברנו על אלימות במועדונים ובבתי הספר, על בני נוער שרוצחים אחד את השני בגלל ויכוח על סיגריה ,על אונס בשירותי מועדונים ועוד היד נטויה..
        עדיין אין רוצחים פוליטיים חילונים ראויים לציון. אבל זה לא בגלל שמערכת החינוך שלכם טובה יותר, אלא בגלל שמחנכים אתכם לא להאמין בכלום.
        הרוצחים שלנו הם לפחות אידאליסטים, הרוצחים שלכם, כפי שניתן לראות למעלה, הם סתם מפלצות.

        הגב לתגובה זו

  • 62.

    היכן מערכת החינוך (ל''ת)

    הגר, 24/05/06 10:07

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אני חילוני -אבל אנחנו חברה של צבועים

    ערן, 24/05/06 10:05

    מעניין מה היה קורה אם היו אלו נערי הגבעות, מעניין מה היה קורה אם היו אלה חובשי כיפות- המדינה הצבועה הזו הייתה רועדת- שלא לדבר על ערוצי המדיה. חוץ ממערכת NRG שקיבלה את הסיפור לידיה לאיש לא אכפת....עד הרצח הבא- למי שמסרב להבין- הרוצח הבא הזה כבר מסתובב בקירבנו

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    ע''י פרסום של זה. הגורם לאלימות: טלויזיה רוצחנית ומלאת שנאה-למי אכפת

    אתם מקדמים את, 24/05/06 10:04

    מהקטינים? קודם כל חשובה הטלויזיה ואינטרסיה.

    הגב לתגובה זו

    • צודק אפילו טום קרוז הפנים זאת

      רלי, 24/05/06 11:16

      אפשר להגיד על האיש הרבה דברים
      כתבה שהתפרסמה אתמול סיפרה
      שהאיש לא נותן לילדיו לראות טלויזיה
      ולשחק במחשב.

      אם גויי כמו טום קרוז הפנים זאת
      כדאי שגם אנחנו!.

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    איפה רמת השרון של פעם

    רמת שרוני מלידה, 24/05/06 10:02

    זה לא אותו חינוך, לא אותו הנוער,
    רק המחירים ממשיכים לעלות,בקיצור אולי הגיע הזמן...

    הגב לתגובה זו

    • גם פעם זה לא היה כמו פעם (ל''ת)

      מוסא, 24/05/06 10:36

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    לראות ולא להאמין (ל''ת)

    ל''ו, 24/05/06 09:49

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    הייתי שם

    שלומי, 24/05/06 09:45

    לא באוטובוס הזה אבל חזרתי משוק האוכל והיו לא מעט בני נוער שיכורים שדיברו שטויות וכו'. צריך לאכוף את חוק איסור מכירת אלכוהול לקטינים. את הקרב על החינוך של הדור הבא הפסדנו במילא.

    השיר בקליפ על יגאל עמיר שמישהו שר הוא סתם פרט שולי בסיפור.

    הגב לתגובה זו

    • כמה אתה צודק,מי יצילנו מיד עצמנו. (ל''ת)

      ירון, 24/05/06 11:02

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    הם לא דתיים?

    אלי, 24/05/06 09:44

    יכול להיות שמדובר בתלמידי תיכון חילוני שמאלני נאור שקיבלו חינוך טוב בבית?
    כאלה שלא גדלו בין העשבים השוטים בגבעות השומרון?
    לא יכול להיות!
    אצלנו אין כאלו תופעות.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    לכל ה''סטיגמטים''...

    גלית, 24/05/06 09:43

    רמת השרון איננה עיר שיש בה רק ''חילונים-נאורים-בעלי השכלה ומחונכים'', ועוד עוד.
    אתם כנראה שלא מכירים את רמת השרון, כי יש בה איזורים שאנשים לא מסתובבים בה בלילה, כי אין שם את אותו ציבור נאור ושומר חוק וסדר.
    כמו בכל מקום, יש כאלה ויש כאלה.

    הגב לתגובה זו

    • על איזה איזורים את מדברת?

      אריאלה, 24/05/06 10:39

      אין שום איזור שלא מסתובבים בו בלילה, ולמיטב ידיעתי ( אני רק תושבת רמה''ש) מזה 35 שנה, אין איזור בו לא שומרים על החוק. אז חדלי מהמצאות מטופשות ואל תשכחי שאת מרמה''ש על כל שכונותיה לטוב ולרע..חוצפנית!

      הגב לתגובה זו

      • נו באמת אל תיתממי (ל''ת)

        מורשה, 24/05/06 12:46

        הגב לתגובה זו

      • אריאלה, יצורע.. =]

        בת 13 עלומים, 24/05/06 22:44

        מורשה מפוצצת בערסים, אבל זה רק מורשה.

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    הערצת החמאס ע''י הפלשתינאים הישראלים היא מזעזעת יותר,אבל בזה אף אחד

    דרור, 24/05/06 09:38

    לא נוגע.

    הגב לתגובה זו

    • נקודה למחשבה יפה. אבל לא כאן המקום (ל''ת)

      חיים, 24/05/06 16:13

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    שילחו את הילדים לתנועת נוער

    אמא - עלומים ח, 24/05/06 09:35

    תמיד יש קומץ קשה, בכל שכבה - אם אתם רוצים להרחיק את ילדכם מהם שלחו אותם לתנועות נוער.
    תנועות הנוער נותנות לילדים זמן איכות, תרבות, טיולים בארץ ו-חינוך !!!
    אם הצלחתם להביא את הילדים שלכם לשם - כולם הרוויחו (הילדים וההורים).

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    זה מה שיפה בילדים,הם אמיתיים....

    יעל, 24/05/06 09:33

    מבטאים תחושות בלי פחד,ומה אתם
    לוקחים ברצינות,ילדים,זה בדם שלהם
    המרד והרצון לזעזע לעצבן , יעבור להם ברגע שיתבגרו ויבינו שאנשים אחרים רואים את זה בחומרה , אבל
    כרגע ככול שתתנגדו הם ימשיכו , מה לא המציאו כבר בדיחות על השואה?

    הגב לתגובה זו

    • מה יפה פה?!

      ורדה, 24/05/06 10:18

      אני מאד מקוה, יעל, שאת עדיין נערה פחות או יותר, בת גילם של בני הנוער המתתוארים כאן ולא אם שמתייחסת בהבנה וסובלנות אליהם. כי אם את אם ,ציונך בהורות נמוך מאד. לילדים חייבים להתוות דרך ולהקנות ערכים מגיל אפס. ותרנות יתר, חוסר גבולות וחשש מעימותים מצביע על אוזלת יד בחינוך. לא ניתן לסמוך רק על המזל והזמן שירפא את הבעיות זה מסוכן מאוד!!! לעולם לא ניתן לדעת לאן וכיצד יתגלגלו כל אותם בני נוער.
      הם זקוקים תמיד ליד מכוונת ותומכת.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    רמת השרון - נא להתעורר

    יעל, 24/05/06 09:20

    הורי ילדי רמת השרון - התעוררו!
    האם זה החינוך שמקבלים ברמת השרון? כנראה שבכסף לא קונים חינוך טוב וערכים. הורים יקרים, פקחו עיניים ואזניים - מה ילדכם עושים כשאתם לא איתם? איך הם מבלים את שעות הפנאי? גם בני ה-17 עדיין זקוקים לכם! אל תזניחו אותם! רמת השרון היתה פעם עיר איכותית וערכית - לאן נעלמו כל אילו????

    הגב לתגובה זו

    • כסף? חינוך?

      רמצ'רוני, 24/05/06 09:52

      רמת השרון יותר זולה מת''א, איזה כסף? מאיפשהו הגיעה סטיגמה שרמת השרון עשירה. בסה''כ יש בה אזור יחסית עשיר, שהוא עדיין לא עשיר כמו צפון ת''א (איזור האונ', בתים צמודי קרקע על האדמות הכי יקרות בארץ).

      והמצב ברמה''ש אכן מתדרדר שנים.

      הגב לתגובה זו

    • הדבקת תוויות

      מישהי, 24/05/06 16:16

      קודם כל די כבר לסטיגמות!!!
      זה נמאס..
      ודבר שני.. את צודקת אבל הכתב הגזים וכלל את כל תלמידי ח' ט' וזה ממש לא ככה לי לא היה שום קשר לזה אפילו לא ידעתי שהשיר קיים ''ממש להיט'' זה מגעיל ומביש מה שהם עשו שם .
      אבל זה לא קשור מאיפה הם היו.. זה באמת כבר עניין של ערך וכבוד.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    לא הכל זה מערכת החינוך...לילדים יש גם הורים..לא? (ל''ת)

    א.פ, 24/05/06 09:10

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    לפי התגובות פה - מלחמות סכינים הרבה פחות גרועות מזה

    דוד, 24/05/06 09:07

    אנשי התרבות צריכים להבין שכנראה יש זיוף כלשהו במערכת התרבותית שיצרו אם דווקא הילדים שמגיעים מאזורים ולאזורים שמובילים את תרבות הזמן הפנוי בישראל- דווקא הם דוקרים, יוצרים מהומות, דורסים, לוקחים סמים ועוד... ולא בשם אידיאולוגיה, כי אז זה עוד היה סביר, אלא בשם ההנאה והרגשת חוסר המרות בלבד.
    אבל זה לא מפתיע כשמסתכלים על מנהיגי התרבות בישראל, שמה שמדריך אותם זה המחשבה שהם יכולים לעשות ככל שירצו כי הם חשובים יותר מאחרים. ולכן לאף אחד לא מפריע שאותם אנשים לא משרתים בצבא, מעבירים מסרים לא חינוכיים לילדים, לא מסוגלים לשמור על נישואיהם ובכך מביאים את מצב הגירושים ללגיטימי לחלוטין ועוד...

    יש פה תרבות מזויפת!!! (בעיקר מחיקוי האמריקאים)

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הם שרים ואנחנו בוכים מאז ועד היום!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    *****, 24/05/06 09:04

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    למה השוטר לא נסע ישר למשטרת רמה''ש?????????????????????????????????? (ל''ת)

    הלך עלינו!!!!!!, 24/05/06 09:02

    הגב לתגובה זו

    • כי אם הוא שוטר. מה הוא יעשה שם? (ל''ת)

      -, 24/05/06 09:47

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    פירות הפלורליזם

    דניאל, 24/05/06 08:52

    אנשים יקרים!
    הנה לכם פירות הפלורליזם שאתם כל כך דוגלים בו. כש''לכל אחד יש את האמת שלו'', ושום ערך אינו ערך מוחלט, אי אפשר לבוא בטענות כלפי אף אחד.
    אם החבר'ה האלה מחליטים שבא להם לשיר את השירים האלה, הרי שלפי הגישה הפלורליסטית זוהי זכותם המלאה. מי אתם שתפגעו להם בחופש הביטוי המקודש?
    ככה זה. עד שלא נחזור למקורות היהודיים שלנו, ונבין שיש מוסר מוחלט שמקורו חיצוני-רוחני, והוא מחייב כפיפות לערכים מסוימים, הדברים רק יחמירו.
    אי אפשר לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה.

    הגב לתגובה זו

    • יש פלורליזם, אבל גם הוא מותאם לערכי מוסר כלל אנושיים

      נתי, 24/05/06 09:41

      ואנשים לא צריכים יהדות בשביל לדעת שרצח זה פשע, ושלרצוח מנהיג בגלל הדעות שלו זה סכנה לחברה...

      הגב לתגובה זו

      • מי אתה שתקבע מהו מוסר כלל אנושי?

        דני אל, 24/05/06 13:50

        אין דבר כזה ''מוסר כלל אנושי'' על כל דבר יהיו מספיק אנשים שיתווכחו. האיסור לרצוח הוא איסור בחוק. יכול לבוא מישהו שיטען שבעיניו אין בעיה מוסרית לרצוח, והסיבה היחידה שבגללה הוא אינו רוצח היא החוק.
        אבל החוק לא אוסר לשיר הלל לרוצחים, ולכן אי אפשר לבוא אליו בטענות על כך.

        הגב לתגובה זו

    • ל 46 - התגובה הכי טובה פה (ל''ת)

      ראובן, 24/05/06 09:43

      הגב לתגובה זו

    • יש להבחין בין פוסטמודרניות לבין פלורליזם. (ל''ת)

      עומר, 24/05/06 17:30

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    מעניין שלא התיחסו למקרה

    אני, 24/05/06 08:45

    מכיוון שמדובר בצעירים חילונים מהמרכז אז לא העלו את זה לדיון ציבורי.אבל אם זה היה קורה בהתנחלות או ע''י נערים דתיים זה הי פותח כל מהדורת חדשות,וכולם היו מזדעזעים.זוכרים בל''ג בעומר את הפרשה המטומטמת על שריפת כביכול של אישים?

    הגב לתגובה זו

    • מדהים כמה שזה ככה ...... אפילו ברדיו זה לא אוזכר.. (ל''ת)

      ניר, 24/05/06 09:54

      הגב לתגובה זו

    • אתה קורא את זה עכשיו!

      ארז, 24/05/06 12:39

      אתה קורא את זה עכשיו,בעיתון ראשי ,ככותרת ראשית,לא בתיק דבקא,ערוץ 7 או עיתון קיקיוני אחר.החברה החלונית,בניגוד לחברות אחרות,דווקא מומחית בלנקות את הכביסה המלוכלכת שלה בפומבי.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    אלכוהול בטעם העיר

    צחי, 24/05/06 08:45

    המשיכו את תרבות האלכוהול לצעירים ובכלל בארץ הזאת ו''בטעם העיר'', ואל תתפלאו על התוצאות.

    זה הנשק שלנו נגד עצמנו, אם עוד לא הבנתם.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל-44

      אורית, 24/05/06 09:10

      צודק לחלוטין !! אנחנו משקיעים כל כך הרבה משאבים בשמירת גבולותינו, ובאותו הזמן אנחנו הפכנו לאויבים הגרועים ביותר של עצמנו !!

      הגב לתגובה זו

    • צודק צודק צודק (ל''ת)

      דינה לוי, 24/05/06 09:19

      הגב לתגובה זו

    • חוק למניעת שימוש באלכוהול

      רמונה, 24/05/06 09:23

      בארה''ב יש דמוקרטיה אבל יש גבולות. שם יש חנויות מיוחדות לאלכוהול, ומוכרים רק למי שעבר את הגיל 21 נדמה לי. אם הורה נותן לילד שלו, זו תהיה בעיה שלו.
      כאן האלכוהול מטייל חופשי ברחובות.
      וכך גם עברייני המין, התנועה וכל אלה שקוראים לעצמם''דמוקרטיים'' כי עושים מה שבראש שלהם.

      הגב לתגובה זו

    • דמוקרטיה זה עד הגבול שאתה מזיק לאחר

      גלי, 24/05/06 09:24

      זה נקרא להזיק לאחר

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    בדיחה.בצילום זה נראה אחרת.כנסו

    ש, 24/05/06 08:44

    בצילום נראה מספר קטן של מתלהמים. אחד שר לבד ואולי עוד אחד משתתף. אבל התקשורת אוהבת פרסומים מעין אלו.הכל בכדי להשחיר צד אחד של העם. אבל תפנימו...רבין כבר לא מענין את העם הזה. יש לנו אשה ילדים. מחיר הלחם. איראן. חמאס. וכו על הראש

    הגב לתגובה זו

    • צודק פשוט צודק

      חן ת''א, 24/05/06 09:02

      מה לעשות החיים חזקים יותר לא ממש מעניין אף אחד!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    הם בטח מתנחלים.מה,יש מישהו לא מחונך במדינה והם לא מתנחלים?!לא

    שמעון, 24/05/06 08:44

    יכול להיות,הרי החינוך שלנו הוא מושלם רק המתנחלים שונאים,לא?
    אוליבאמת לא....

    הגב לתגובה זו

    • 42-אמת ויציב!!! (ל''ת)

      דנה, 24/05/06 11:07

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    אותי מעניין מי השטינקר שצילם ושלח את הסרט (ל''ת)

    יודע, 24/05/06 08:43

    הגב לתגובה זו

    • למה שטינקר?אם אתה תומך - תתגאה בדיעותיך החולניות!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      חלאות עליך, 24/05/06 08:51

      הגב לתגובה זו

      • ל41 -תשמע חבוב

        יאיר, 24/05/06 09:16

        יש לך חינוך לקוי
        תמיד יהיה מישהו שילשין עליך אל
        תאמין לאף חבר לאף אח לאף בן
        משפחה . כולם יפילו אותך .
        אף אחד אף אחד לא ישים עליך קצוץ
        ברגע שהוא יכול להיפגע !
        תזכור את זה טוב טוב . טוב טוב

        אבל אני מצאתי שיטה שאי אפשר להפיל אותי ! אף פעם
        אתה יודע איך ?זה פשוט מאוד

        אני לא עושה שטויות. אני ישר ואני לא נותן לאף אחד לתקוע לי סכין בגב.

        תחשוב על זה

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    השמאל הישראלי

    פקק תנועה, 24/05/06 08:41

    בעיקבות שירה זו .מעיד על כך שהוא ספג מהלומה אדירה בשנים האחרונות.באזור שמאלני מובהק

    הגב לתגובה זו

    • כן, בטח, ולכן הליכוד/המפד''ל/האיחוד הלאומי התרסקו...... (ל''ת)

      ימין הזוי, 24/05/06 08:52

      הגב לתגובה זו

      • האיחוד הלאומי שמר על כוחו (ל''ת)

        חמי, 24/05/06 09:15

        הגב לתגובה זו

        • אבל המחנה כולו התרסק!!!!!!!!! (ל''ת)

          נחמת טיפשים, 24/05/06 09:27

          הגב לתגובה זו

  • 39.

    שלא תעזו לגעת בילדים. אתכם למשטרה. המועצה לזכויות ושלום (ל''ת)

    הילד, 24/05/06 08:40

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    כולם מאשימים את החינוך... ואיפה....?

    השליחה, 24/05/06 08:36

    חבר'ה, תפסיקו להאשים את המורים בכל דבר שעושים בני הנוער!!!
    אני לא מורה, ואין ברצוני להיות מורה, אבל האשמים היחידים הם ההורים של אותם התלמידים. עצוב מאוד שלא ראיינו אף אחד מההורים לכתבה, ורק דאגו לראיין איש חינוך בכיר מרמה''ש.
    זה הכל ההורים, אין להם שום שליטה על הילדים שלהם, בשום נושא, בשום זמן, בשום מקום.
    תחשבו טוב לפני שאתם מאשימים. המורים רואים את בני הנוער הללו 6 שעות ביום, מקסימום. ההורים אחראים עליהם. הכי פשוט לזרוק הכל על המורים.
    מאוד מאכזב.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    המדינה מתפרקת ......

    אוז, 24/05/06 08:36

    אין לי צל של ספק שהמצב החברתי אליו הגענו מראה את אותותיו בכל תחומי החיים,אם בכבישים,אם ברחוב,בבית הספר במשפחה...
    אני לא יודע אם מאוחר .הרעה החולה הזאת תוקפת אותנו מכל הכוונים.
    ניתן לראות את תוצאותיה על ידי חלק מהתגובות כאן המתבטאות בשם ''משטרת המחשבות''. מה הקשר לחופש הביטוי ?!
    המדינה מתפרקת....

    הגב לתגובה זו

    • אני מסכימה,מצבנו בכי רע !! (ל''ת)

      דלית, 24/05/06 11:13

      הגב לתגובה זו

    • יש בדיחה-שיר זהולכת:ארץ יהודה מתעוררת הציונות החילונית מתפוררת (ל''ת)

      סתאם, 24/05/06 16:17

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    איך זה קרה לנו ?

    דפנה, 24/05/06 08:30

    איך זה קרה לנו? האם יש קשר בין התנהגות איומה זאת של הנוער לבין היחס המזלזל של הממשלה בנושא החינוך ? האם יש קשר לקיצוץ ההולך וגדל של שעות לימוד? האם יש קשר לשכר המורים, שהרי בגלל השכר הנמוך מגיעים למערכת דווקא המורים הפחות מוכשרים? האם יש קשר בית טמטום, גסות ואלימות הנוער לתכנים של מערכת החינוך? האם אפשר לרדת נמוך מזה? האם הגיע הזמן לעודד את הילדים שלנו לעזוב את הארץ ?

    הגב לתגובה זו

    • הקשר היחיד זה ת שישנו עיוות של המציאות במדינה

      אורן, 24/05/06 09:57

      10 אחוז מכתיבים
      מה נשמע
      מה נראה
      מה נאכל
      מה נחלום
      וכו....
      לכן ברור שהעיוות הזה יצא בצורה הזאת

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    החינוך מתחיל מהפעוטון

    kavod, 24/05/06 08:30

    על משרד החינוך להתערב במתרחש בפעוטונים ובגנים להורים אין אפשרות לחנך את ילדיהם עקב עומס שעות העבודה וצורך בתשלומים שונים היומיומיים לכן חובה לפקח על המקומות הנ''ל ולהתערב בכל הקשור בחינוך עוד מעט ניהיה עולם ה3 חסרי טקט ותרבות יש לתת לנוער עבודות שירות כמו לטטות את הרחובות לעזור לקשישים וכו' יש על נהגי האוטובוסים להתערב בעניין ןלפנות את הנוער המתפרע מההאוטובוס בקריא למשטרה ופתיחת תיק פלילי לאותו נוער המתפרע שילמד לקח יש לבדוק את אופן העברת שעורים בכיתות כי אין ידע לנוער שלנו רובם עוברים לסמים ומשקאות חריפים בגלל השעמום האגרסיביות עולה זה לא צורה להמשיך את החיים במדינה שהעתיד (ילדים) מתנהגים בברבריות

    הגב לתגובה זו

    • NO ....NO ... NO ...!!!

      מורה מוכה, 24/05/06 08:57

      לא קשור לנושא בכל מה שגמגמת..
      הנוער מופרע ואלים וחולה לא בגלל מה שאת מגמגמת., אלא בגלל הנתוק מערכי היהדות, והליכה אחר תרבות הגוייים. לה אנו חשופים בכלי התשקורת העלובים. פעוטון עלאק....

      הגב לתגובה זו

      • דווקא כן

        דפנה, 24/05/06 09:12

        כאשר המערכת לא מכבדת את עצמה , וזה מתחיל משרת החינוך ועד אחרון המורים, אין סיבה שתכובד על ידי התלמידים והוריהם !! אין ואקום - כאשר מערכת החינוך כושלת, חודרים גורמים שליליים והרסניים - והרי ההוכחה לפניכם
        המגמגמת

        הגב לתגובה זו

    • לא ולא,החינוך מתחיל בבית מיום א,

      ורדה, 24/05/06 11:11

      מה זאת אומרת להורים אין זמן לחנך? שלא ילדו ילדים אם כך.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    לשמנת של רמת השרון משעמםםםםם (ל''ת)

    אוי ווי, 24/05/06 08:25

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מדינה בלהבות

    CPT GBM, 24/05/06 08:16

    אין מה לדבר - אנחנו בדרך למטה. לפני שנגיע לתחתית, צריך לעשות משהו. לא יכול להיות שילדים יתנהגו ככה מבלי לפחד שיצטרכו להיענש על זה, בזמן שאנשים פוחדים להעיר להם כדי לא לחטוף מכות. צריך לזעזע את מערכת החינוך! לזרוק את מנהלי החטיבות והמורים שלהם - הם ידעו על זה ולא עשו כלום! לתת כוח למשטרה כדי שיהיה לה את הכוח אדם לתפוס כאלה עבריינים ואת הסמכות לעצור אותם ולהעניש אותם! מה צריך לקרות לפני שאנשים במדינה הזאת יתעוררו???

    הגב לתגובה זו

    • לא בדרך, אנחנו כבר שם - בגיהנום! (ל''ת)

      הלכנו פייפן, 24/05/06 08:54

      הגב לתגובה זו

    • אולי צריך קצת להעיר את ההורים?

      דוד, 24/05/06 11:43

      חינוך מתחיל בבית,ילדים שמגיעים למערכת החינוך כבר בילו ( אני מקווה ) זמן עם הוריהם, איפה השפעת ההורים ? מאד קל ונוח להאשים את מערכת החינוך,אך אני את חינוך ילדי רואה כאחריות שלי,חובה שלי,וגם תענוג שלי והתוצאות בהתאם.

      הגב לתגובה זו

      • צודק 100% דוד (ל''ת)

        CPT GBM, 24/05/06 12:55

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    חינוך

    אזרחית מודאגת, 24/05/06 08:12

    הבעיה הכללית של החינוך בימינו, היא המתירנות המוחלטת. אין גבולות, אין כבוד ואין משמעת. הסמכות של ההורים ושל המורים נלקחה מאתנו המבוגרים, ברגע שאנו מרשים לילדינו ה כ ל. אולי הגיע הזמן שנגביל את ילדינו למשל בשעות הבילוי (לא יתכן שתלמידים צעירים יצאו לבלות בשעות הלילה המאוחרות, יחזרו הביתה קרוב לשעות הבוקר, במקרה הטוב לא שתויים ואנו מצפים מהם שבבוקר יתעוררו ויתפקדו כמו שתלמיד צריך לתפקד), נלמד את ילדינו שלא הכל מגיע לי, לא כל מה שיש לחבר אתה גם צריך לקבל, נלמד אותם סובלנות וכבוד בביתנו הפרטי וגם במקום ציבורי. את כל זה כמובן צריך להתחיל מגיל אפס ולא מגיל 14, כשכבר קיימת בעיה חמורה. אם נתחיל כ ו ל נ ו היום, אולי הדור הבא שלנו יהיה מחונך יותר. ואל לנו להאשים רק את מערכת החינוך והמורים, החינוך מתחיל בבתינו הפרטיים.
    שנתבשר בשורות טובות.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    צריך לקץץ בתקציב החינוך, לפטר מורים ולשלם כסף לדוברת !!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    רונית תירוש ??, 24/05/06 08:03

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    בקשה בהולה למערכת-

    מיקה, 24/05/06 07:55

    אנא הורידו את הוידאו מהכתבה.
    הוא לא מוסיף כלום מעבר לעובדה שאתם נותנים במה לשיר מזוויע ומאפשרים לעוד בני נוער חולניים ללמוד ולשנן אותו.

    הגב לתגובה זו

    • אבל זאת אחלה פירסומת לטושיבה (ל''ת)

      בן, 24/05/06 08:24

      הגב לתגובה זו

    • נכון מאד (ל''ת)

      אני, 24/05/06 08:36

      הגב לתגובה זו

    • לא נעים לראות חילוניים ''נאורים, ''משכילים'' ו''מחונכים'' מתנהגים ככה

      ג'ימבו, 24/05/06 08:39

      היית מבקשת להוריד את הוידאו אם הם היו דתיים?

      הגב לתגובה זו

      • ג'ימבו יקר

        מיקה, 24/05/06 08:50

        ציניות לא במקום כאן.
        ההערה שלי אינה בגדר סתימת פיות.
        לא ביקשתי להוריד את הכתבה. יש חשיבות רבה בפירסומה גם כשמדובר כדבריך ב'חילונים נאורים'.
        הכתבה ממצה ומסבירה את השתלשלות הענינים באופן ברור. הוידאו הוא החלק ה''צהוב'' והמיותר שבה. סיפוק יצר מציצנות שאין בו תועלת אלא יכול להצמיח נזק.

        מאופן תגובתך אני יכולה להסיק שאתה דתי או בעל זיקה דתית. חבל שבתגובתך אתה בוחר לחפש סטיגמות ולהעמיק קרע ושוני בעם שהוא אחד.

        ולסיכום-כן.גם לו המצולמים היו אברכים חסודים הייתי מגיבה באותו אופן.

        הגב לתגובה זו

  • 29.

    זה לא אסון !!!!!!!!!!!!!!

    משטרת המחשבות, 24/05/06 07:53

    לפני ארבעים שנה גם אנחנו שרנו שירים מגעילים (ואפילו יותר) ואף אחד לא אמר שזאת בושה לנוער - לכל היותר מדובר בהתפרקות מערכים לצורך חזרה לשיגרה.
    הבעייה שהיום הפכו את רבין לקדוש שכל נער שרוצה למרוד משתמש ברצח רבין כדי להפגין את עצמאותו. הכפייה החולנית שבה מצווים עלינו לשנוא את יגאל עמיר ולהעריץ את רבין ואת משנתו מהווים כיום את התחום שהכי ''כייף'' לנוער לצאת כנגדם.
    תפסיקו את חגיגות רבין ותיראו שהעסק יירגע לבדו.
    אבל לצערי תיכף יתקיפו אותי כל הראשים המרובעים ויגידו שאני דתי/כתום/פאנאט/מתנחל/ימני/פשיסט... שכחתי משהו? אז לידיעתכם אני דווקא ליברל/יוצא-קיבוץ-שומ''צ/לא-מתנחל/לא-דתי/לא-ספרדי/אוכל-טריפה/נוסע-בשבת/בליין... לא שכחתי משהו?

    מחכה להתקפות של הפאנאטים על המקלדות - - - - - - - -

    הגב לתגובה זו

    • אחד עם שכל (ל''ת)

      דני, 24/05/06 08:10

      הגב לתגובה זו

      • סוף סוף גבר שמדבר לעניין (ל''ת)

        רלי, 24/05/06 08:29

        הגב לתגובה זו

    • לא התקפה, אתה צודק בהחלט!!!

      מירו, 24/05/06 08:37

      באמת הפכו אותו לקדוש מעונה, לא שאני חלילה תומך ברצח. אבל בארץ שלנו אוי לאותו אדם שיגיד מילה לא במקום על רבין. אני לא שוכח מי נתן את הרובה הראשון לערבים. ואצל מי התחילה האינטיפדה הראשונה. ואני לא דתי, אני לא ימני קיצוני. אני לא הולך עם בד כתום. וגם אני אוהב מאוד חוק וסדר. עכשו כניראה יתקיפו גם אותי

      הגב לתגובה זו

      • מה הקשר בכלל ......

        אוז, 24/05/06 09:04

        מה הקשר בכלל ל''קדוש מעונה'' ???
        מי מדבר בכלל על זה ???
        נראה לך הגיוני לשיר על נושא רצח בכזה כיף ?
        ''לא שאני חלילה תומך ברצח''
        אז למה אתה לא מגנה ?????
        כן אתה ממש ''חוק וסדר''
        גיבור גדול בשוויץ....
        בוא לכאן ונראה אותך מקבל דקירת סכין מאיזה נער ....
        החוכמה ממך והלאה....
        תשאר היכן שאתה ותאכל הרבה שוקולד שויצרי .את השכל זה לא יתקן, מקסימום זה ימתיק את הטעם המר של המילים שאתה מוציא

        הגב לתגובה זו

    • אחי לא היה אפשר להגדיר זאת טוב יותר! (ל''ת)

      משטרת המתשבות.., 24/05/06 08:41

      הגב לתגובה זו

    • הוצאת לי את המלים מהפה. (ל''ת)

      יוסי ד., 24/05/06 08:42

      הגב לתגובה זו

    • יש צדק בדבריך אבל

      יוסי, 24/05/06 08:44

      הבעייה היא שאנשים וגם פה בתגובות לא נותנים דגש לאלימות הנוער כיום
      מה שמזעזע אותם זה שהם יצאו כנגד הקדוש רבין
      אם הם למשל היו שרים לשגל את המתנחלות אז זה היה בסדר
      אנשים צריכים להבין שאלימות זה אלימות זה אלימות

      הגב לתגובה זו

    • שטויות מגובבות.לא נהגו כך באוסוולד/רוצח קנדי (ל''ת)

      קנאות פוליטית, 24/05/06 08:57

      הגב לתגובה זו

      • להזכירך אוסוולד לא הגיע אפילו למשפט שלו!!! (ל''ת)

        נס 2006, 25/05/06 09:07

        הגב לתגובה זו

    • ל''משטרת המחשבות'' ולמירו

      כרמית, 24/05/06 09:02

      אתם לא צריכים להדגיש שאתם לא דתיים, ימנים, כתומים וכו'. מסתבר שלא רק להם יש דעות כאלו. מי שאוהב חוק וסדר לא חייב להיות דתי וכל השאר. אמנם אני דתיה, וגם אני חושבת כמוכם שרק שומעים יגאל עמיר ישר משתוללים, אבל אני שמחה שעוד אנשים שלא דתיים חושבים ככה. שלא יקפצו מיד על הדתיים ויוסיפו עוד שנאה מיותרת כלפיהם.

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    פעם הבאה, לשיר התקווה. (ל''ת)

    ירון, 24/05/06 07:53

    הגב לתגובה זו

    • יהודי!!!!

      שלום, 24/05/06 08:18

      לידיעתך איך אשיר את ההימנון הלאומי !?!?( נפש יהודי הומיה)
      כאשר 120 ח''כ העבירו חוק לביטול
      הלאום התעודת זהות !!!! אגב אני חילוני

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    להחזיר לחינוך את המקום הראוי לו

    דגנית, 24/05/06 07:51

    לכבוד השרה יולי תמיר, עבודה רכה מחכה לך, במרכז הארץ לא בשכונות עוני אלא המרכז השמנת גדל נוער שבאמת לא מבין מה זאת דמוקרטיה ומה זה דיקטטורה. ליברמן הוא גיבור היום אחד שחייב להיות מחוץ לקונצנזוס. מה שכן מאותת לך שחייבים מורים לחיים, ולא בחורות שלא התקבלו לשום דבר אחר. לימור לבנת ורונית תירוש נוער זה אתם גידלתם לתפארת מדינת ישראל.
    כשהשפלתן את המורים הבאתם אותם למצב שהם לא מסוגלים לעמוד בזקיפות קומה מול הכיתה, למה ציפיתם.
    הרעבתם את הסוס ועכשיו אתן מתפלאות שהוא מת, לאחר שהתרגל לא לאכול.
    לימור תעשי טובה למדינה אל תקחי שום תפקיד שדורש תוצאות לדור הבא.
    ואת רונית תירוש תתביישי כל מה שמעניין אותך איך את נראית, בערך כמו מערכת החינוך כפי שהיא היום. גם את היית צריכה לזוז ולחשוב רבות איך הבאת עלינו את הצרה שריאנו באוטובוס.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    איזה מבוגר שפוי יעיר היום לקטין?

    אלכס מהכרמל, 24/05/06 07:48

    כל הערה קטנה אפשר לפרש כהטרדת קטין, הטרדה מינית והשד יודע מה עוד. למה צריך להסתבך?

    הגב לתגובה זו

    • אלכס-אתה לא בכיוון. אתה מעיר היום לקטין

      מרגלית הבלשית, 24/05/06 08:32

      (בטח מהסוג שמופעי בכתבה) ואני בספק אם אתה תגיע הביתה חי.
      זו הבעייה האמיתית איתה אנו צריכים להתמודד.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    רמת השרון זה לא מקום של שמאלנים? (ל''ת)

    קונילמל, 24/05/06 07:47

    הגב לתגובה זו

    • כן, ותאר לעצמך.....

      דני, 24/05/06 09:00

      שזה היה קורה באיזו התנחלות, או בבית ספר דתי או חרדי. איך היו משחירים את פני כל המגזר!!

      הגב לתגובה זו

      • מסתבר שיש גם ערסים חילונים!!!!!!! (ל''ת)

        נס 2006, 25/05/06 09:09

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    אם הם היו דתיים זה היה כותרת ראשית בעיתון (ל''ת)

    היהודי הנודד, 24/05/06 07:42

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    קשה להאמין,אבל....

    חכם מימון, 24/05/06 07:42

    המורים וההורים כנראה אשמים,
    יש לסגור את החטיבה הזאת ולקחת את התלמידים והמורים לחינוך מחדש כפי שהיו עושים בסין,
    אני מתביש שיש לנו בעם ילדים ואנשים שכמותם

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שמתם לב לעיקר: המבוגרים חששו להעיר לילדים ובצדק!!! (כנסו תלמדו משהו

    ניר, 24/05/06 07:31

    אוי לאותו מורה/ מבוגר שהיה מנסה להפסיק את מעשה התלמידים.
    די שאתו נער היה מתלונן במשטרה נגד אותו מורה מבוגר כי הותקף פיסית או מילולית. או אפילו העיר לו הערה מעליבה.
    המשטרה והפרקליטות היו מפעילים את חוקי הגנת הילד/הנער.
    המורה/המבוגר היה מושעה מעבודתו, נחקר ארוכות. מואשם בתקיפת קטין (המושג התקפת קטין הוא מושג רחב בחוק)
    אני פעם הפרדתי בין 2 ילדים מכים. האמא של אחד מהם התלוננה כי משכתי את בנה הקטין.
    שנתיים של מאבקים משפטיים ובזינות עד שיצאתי מזה.
    זה החוק וכך פני הנוער.

    הגב לתגובה זו

    • 22

      מרב, 24/05/06 08:11

      במקרה הטוב הנער היה מגיש תלונה. במקרה הרע היה מוציא סכין.

      הגב לתגובה זו

    • אל תישבר

      בת7, 24/05/06 08:21

      החיים האלה קצת לא הגיוניים תמשיך לפעול בדרך הזו כי גם ככה רוב העם לא מתנהג כמוך וצריכים את קומץ האנשים שאיכפת להם

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    פוחד להגיב שלא יעצרו אותי.. האח הגדול (ל''ת)

    צ ו פ ה ! ! !, 24/05/06 07:28

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אסון!!!

    י.מ., 24/05/06 07:26

    התופעה הזו היא תמרור אזהרה חד משמעי לכל מי שהמדינה המידרדרת שלנו יקרה לו. אם לא יוטפל במלוא נחרצות מייד נשלם על כך בעתיד מחיר נורא בגין אותם בני נוער. צריך באמת לבדוק מאיזה בתים באים האנשים המופרעים הללו?

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    חייבים לעשות משהן עם הילדים שהאלו

    מוטרד, 24/05/06 07:24

    זה לא יכול להיות שמישהו יהלל רצח כזה ועוד באוטובוס ציבורי. מישהו היה צריך לעצור אותם במקום. הם בסך הכול ילדים !

    הגב לתגובה זו

    • מישהו

      שמעון, 24/05/06 08:12

      תמיד זה מישהו....
      ואתה?

      הגב לתגובה זו

    • לכל הנשמות הטהורות

      אלי, 24/05/06 09:04

      לפי תפיסת השמאל חופש הדבור להביע שנאה לדתיים ורצח למתנחלים - זה חופש הדבור.אם חס וחלילה מישהו מוציא מילה על רבין-הוא פשיסט,אנטי-שלום ויש לסתום לו את הפה אם לא גרוע מזה.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    נוער אומלל....... (ל''ת)

    מאור, 24/05/06 07:22

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    פשוט לבכות שזה הנוער שלנו (ל''ת)

    יאיר, 24/05/06 07:22

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    רבין בבקשה תסלח להם! הם לא באמת מבינים על מה הם שרים (ל''ת)

    חיים, 24/05/06 07:22

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לקחת אחריות ברגע הנכון

    דני, 24/05/06 07:18

    היה צריך לעצור את הנסיעה להוריד את המתפרעים ולהזעיק את המשטרה
    לא יתכן שנוסעים אחרים יפחדו באוטובוס ויחששו

    הגב לתגובה זו

    • צודק .מילה בסלע. (ל''ת)

      מקרה מזוויע, 24/05/06 07:52

      הגב לתגובה זו

      • מילה בסלע, שתיקה בתרי (ל''ת)

        מומו, 24/05/06 09:34

        הגב לתגובה זו

      • מילה בסלע, שתיקה בתרי (ל''ת)

        מומו, 24/05/06 12:19

        הגב לתגובה זו

    • לא, היה צריך לעצור את כל הרחוב, להשמיע צפירה, ולשיר התקווה... (ל''ת)

      חמי, 24/05/06 09:20

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    וכמה שרבין דאג לילדים שלנו ולנוער שלנו. זאת התודה שהוא מקבל.... (ל''ת)

    מאור, 24/05/06 07:18

    הגב לתגובה זו

    • רבין נרצח לפני 11 שנה. הם אפילו לא הכירו אותו (ל''ת)

      הם היו אז בגן, 24/05/06 08:38

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    מזעזע. הבטן פשוט מתהפכת למראה המחריד הזה (ל''ת)

    משולם, 24/05/06 07:16

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    עוד הסבר למה ילדינו במקום נמוך בעולם מבחינת רמת השכלה (ל''ת)

    ליאור, 24/05/06 07:15

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    כמעט בא לי לבכות למראה הילדים האלה (ל''ת)

    ערן, 24/05/06 07:14

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    יש לנוער תיקווה

    י, 24/05/06 07:14

    עברו השנים ונוער הנרות התחלף בנוער חיובי יותר שיודע מה קרה. מקווה שזה יבוא לידי ביטוי בבחירות הבאות.

    הגב לתגובה זו

    • בבחירות הבאות בעה''ש ....

      נ, 24/05/06 07:59

      כבר לא נהיה ביהודה ושומרון או לפחות בחלק גדול ממנה.
      כל שזה כבר לא יהיה רלוונטי

      הגב לתגובה זו

    • הלו!!! איפה היית בשנה האחרונה?היו בחירות, זוכר? קדימה? (ל''ת)

      סטלן, 24/05/06 09:00

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    אני ממש מתבייש שאלה ילדינו

    ירון, 24/05/06 07:14

    גועל נפש

    הגב לתגובה זו

    • אלו לא ''ילדינו'', אלו ילדיהם...

      אא, 24/05/06 08:29

      יש מי שלא מחנך את ילדיו וככה זה נראה. אל תעשה מהעשבים הרעים ''ילדינו'', אלו לא ילדיי!

      הגב לתגובה זו

      • ל אא

        יאיר, 24/05/06 09:23

        זו הטעות גדולה שלך.
        הילדים הם ילדנו ! ככה צריך לראות את התמונה ולא להגיד ילדיהם!

        גם אני נוטה לחשוב שילדי בסדר .
        אבל באיזה חברה הם מסתובבים?
        האם החבר לא משפיע על ילדי ?
        הלחץ בחברת הילדים גדול מאוד
        הרבה ינהגו בחברה אחרת משהם
        נוהגים בבית ! תזכרו את זה תמיד
        אלא ילדנו ועלינו מוטלת האחריות לא לעצום עניים!

        הגב לתגובה זו

        • הטעות שלך. ילדיי מסתובבים בחברה טובה

          בודאי שכן, 24/05/06 10:32

          יש לי מושג טוב מאד מאיזה בתים מגיעים החברים ובמי מדובר ויש להם שיקול דעת מצויין.
          יתכן שלילדיך אין אותו שיקול דעת.
          ולאאא הילדים ההםםם הם לא ילדיי!
          הם הילדים הלא מחונכים של הוריהם.

          הגב לתגובה זו

  • 8.

    בושה לעם ישראל (ל''ת)

    ענת, 24/05/06 07:13

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ככה נראה עם...

    מסעודה, 24/05/06 07:03

    שמצמצם בחינוך הדור הבא.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    אני בהלם

    אריאל, 24/05/06 06:56

    לא מאמין לאיזה שפל טימטום ועיוות המח הישר נמצא חלק מהנוער כיום , ומרמת השרון בו חיה השיכבה בינונית + של החברה הישראלית , היכן ההורים והמורים , עד כדי כך הם מנותקים מהנוער , ומה מביא את צעירים אלה לשפל שכזה , אסור לתת לתופעה ארורה זו קיום ,

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    למשרד החינוך והפסיכולוגים

    רונה, 24/05/06 06:55

    אני לא מבינה למה אתם מצפים.
    לקחתם למורים את הכח הפכתם אותם לעציצים. לקחתם גם להורים את הכח, אפילו בתי המשפט כבר לא מרתיעים ולשבת בכלא זה כבר לא כל כך נורא ואפילו יש כאלה שגאים בזה. איזה מן נוער אתם מצפים לגדל.
    כולכם מנסים להיות יפיי נפש, פסיכולוגים. רוב הנוער במדינת ישראל מופרע חסר חינוך חסר בושה. אתם רק חושבים שתצליחו לתקן המצב רק יחמיר ויהיה גרוע יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בושה למערכת החינוך - שמדכאת חופש היצירה והביטוי

    משטרת המחשבות!, 24/05/06 06:54

    הכול בכדי ללקק לבוס
    לפי מנהג אולמרט!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    הזדזעות

    אריה, 24/05/06 06:53

    בושה וחרפה שיש מעשים כאלו,החינוך בבית ובבית הספר פגום.יש בדחיפות לחנך את התלמידים מחדש זה יותר חשוב מכל שיעור אחר.אני נחרד למשמע אוזני

    הגב לתגובה זו

    • תקשיב לעצמך, אם היה מדובר על אונס או אלימות, לא היית מתבטא כך

      פפר, 24/05/06 09:19

      צבוע

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    בולשביזים ודיכוי אזרחים - מותר לצחוק על אלהים בודאי שמותר לצחוק על (ל''ת)

    קחו בקלות, 24/05/06 06:28

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    עצוב מעוד. לאן הגאנו ?? (ל''ת)

    רובי, 24/05/06 06:21

    הגב לתגובה זו

    • מעוד מעוד מעוד אצוב (ל''ת)

      ., 24/05/06 13:31

      הגב לתגובה זו

    • אכן, תמונות קשות. זהו מסמך אנושי מזעזע . (ל''ת)

      עמום ונראש!!!, 24/05/06 19:28

      הגב לתגובה זו