• 97.

    זהבי אתה גדול מהחיים

    אבנר, 10/07/07 20:22

    אוהב אותך אתה פשוט לוחם אמיתי,ואפילו כתבתי והילחנתי שיר לכבודך.המבטא את חוסר האיכפתיות במדינה.אציין כי את ההשראה לשיר קיבלתי ממך ,זאת דרכי להזדהות איתך אין לי ספק כי כל העם איתך יישר כח

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    הוצאת מזגנים מהמיקלטים (ל''ת)

    יפה כהן, 13/09/06 11:05

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    נתן זהבי מלךךךךךך

    חולה על נתןן, 23/06/06 00:52

    אוהב אותךך כמו שאני לא אשכנזיי אני מזרחי אבל אתה אחלה מדבר אמתתת וצדקק זהבי עצבניי

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    יש הרבה כסף, סגרו את ממ''ג

    יודע דבר, 27/05/06 19:25

    כספי משלם המיסים מבוזבזים על שטויות, תקציב ענק מושקע כל שנה בהולכי הבטל במרכז למחקר גרעיני בנחל שורק. מעולם לא יצא שום דבר פרודוקטיבי מהמקום הזה. סגרו אותו, קחו את התקציב לסל התרופות והצילו חיי אנשים!!!

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    נתן זהבי כל הכבוד

    אפק אורה, 27/05/06 07:54

    הלואי והיינו מתברכים בעוד כמה אנשים כמו נתן זהבי ואז המדינה ואנחנו היינו נראים ונשמעים ומתנהגים אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    כל הכבוד זדהבי------------------

    זהבה, 25/05/06 17:49

    כל הכבוד לך. סוף סוף יש במדינה הזו אדם אחד שאומר את כל האמת בפרצופם של הפוליטיקאים. יש אולי הרבה אנשים שחושבים ויודעים שכול הפוליטיקה שלנו מושחתת וכל פולטיקאי פועל מאינטרס אחד בלבד , לעצמו. אבל נתן זהבי הוא האחד ויחיד שמעז לקום ולצעוק בתקשורת מבלי לעשות חשבון לאף אחד. כל הכבוד לך. תמשיך כך , יישר כוח.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    זהבי

    דור קרמר, 22/05/06 22:03

    כל הכבוד נתן
    ישר כח

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    ואיפה הקוזאקים של אלוהים?

    MA'AYAN, 22/05/06 18:19

    בכל חברה מתקדמת, צועדים אנשי הדת בראש ההפגנות החברתיות... אצלנו, אוזניהם של רבנינו ואדמו''רינו קשובה רק לתלונות על פתיחת קיוסק בשבת - אבל שוועתם של העשוקים
    והנגזלים לא מגיעה אליהם...הרב לאו, הרב מצגר, הרב אלייהו, והרב המהולל, איש מפ''ם לשעבר, אורי זוהר - צאו מתוך הקטקומבות! לא האינקוויזיציה מאיימת עליכם - זהו קולם של בני-ישראל הזקוקים לתמיכתכם!

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    הרסתם את המדינה.

    למצביעי קדימה, 22/05/06 16:10

    בחרתם אולמרט. האיש הזה בז לאנשים חולים. לאנשים עניים ולאנשי םעם מצוקות. אוי לעם הזה שזה ראש הממשלה שלו. הוא פונה לוועדת התרופות ומבקש לטפל לבנושא התרופות לסרטן כשהוא יודע שאי אפשר להוריד את התרופות שנכנסו לסל ובמקביל לא מוסיף אגורה כדי לאפשר להכניס לסל את התרופה לסרטן המעי הגס.. בקיצור זה האיש. בושה שזה ראש הממשלה. בושה בושה.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    כל הכבוד לזהבי

    yael, 22/05/06 13:18

    לוחם אמיתי
    הלואי ויהיו עוד כמוהו

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    זהבי לוחם חברתי אמיתי! ישר כח! (ל''ת)

    שי, 22/05/06 12:28

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    רלף קליין היכן אתה?

    מישהו, 22/05/06 09:32

    רלף קליין חתן פרס ישראל יכול היה לצאת מהאולפן הממוזג של ערוץ 2 ולבוא לתמוך בחולים. אבל הבריכה מחכה לו והקנטרי.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    דמגוג זול ומקשיש

    שאול, 22/05/06 09:02

    זהבי הוא אחד האנשים הפחות אמינים במדינה הזאת. אם מחר הוא יתגייס למאבק אקוטי כלשהו, נגיד, בעד לוח הכפל, דעו שהכוונות האמיתיות שלו הן רייטינג והתחנחנות בעיני מאזיניו.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    תפסיקו לבלבל תשכל עם ההתנתקות

    יוסי ק, 22/05/06 01:29

    כל דבר אתם דוחפים את ההתנתקות שלכם...עם שעוקר ...צבא שמגרש...די כבר!! לא טוב לכם פה לכו לברוקלין או שתצטרפו לנתורי קרטא ..תפסיקו לנגן לנו על המצפון...אני שלם עם המצפון שלי וחבל שלא עשינו את זה קודם!!
    אגב: תגידו גם זה שקיבלנו אתמול 4 נקודות בארוויזיון קשור להתנתקות??

    הגב לתגובה זו

    • יוסי אתה חזק

      puzi, 22/05/06 08:32

      אין קשר להתנתקות ויפה שעה אחת קודם לביצוע שלה

      הגב לתגובה זו

    • לא אשמים. רואים טוק-בק,מיד כותבים! (ל''ת)

      4 נקודות, 22/05/06 10:13

      הגב לתגובה זו

    • יוסי היקר!

      אדם מישראל, 22/05/06 11:47

      בחיים, במדינה ובעולם...הכל קשור להכל! כך נברא העולם!
      ומכין ששמך כנראה יוסף שזה אותיות פיוס כדאי שתתחיל לכתוב ולדבר מילים של פיוס ושלום!
      מה שאנו צריכים במדינה הזאת זה להפסיק להאשים, לדבר רעה על אחרים וכו...
      צריך לדבר שלום,לבקש שלום ולרדוף שלום...ואז הכל יסתדר!...גם התרופות לחולי הסרטן, תאנות הדרכים, הקסמים וכל המכות האחרות שבאות עלינו...
      ה' עֹז, לְעַמּוֹ יִתֵּן, ה' יְבָרֵךְ אֶת עַמּוֹ בַשָּׁלוֹם. תהלים כט,יא

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    הוא חמוד אבל מ-ש-וג-עעעעע (ל''ת)

    נירה, 21/05/06 23:34

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    רגע רגע רגע.. אני רוצה להבין משהו..

    שמעונה מדימונה, 21/05/06 22:37

    וורטהיימר מכר את ישקר להוא מאמריקה, המדינה נותנת לו הנחה במס בסך 2 מליארד דולר בעשר שנים. 2 מליארד דולר לחלר ל10 לחלק 12 יוצא= מליון ושבע מאות אלף דולר בערך לחודש. הנה לכם המימון לתרופות.

    הגב לתגובה זו

    • יש פתרון יותר פשוט ונזיל...

      נס 2006, 21/05/06 23:20

      והוא גם לא פוגע במגזר צרני.
      יוצאים מהשטחים, המדינה מפסיקה לסלול שם כבישים במליארדי דולארים.צה''ל מפסיק לשמור על חוליגנים שזורקים בקתב''ים על חיילים.אנשים מפסיקים לקבל הטבטת והנחות על וילות של חצי דונם שנבנו על אדמה של חקלאים פלשתינים, ויש לך כסף לתרופות, לחינוך, לרווחה, ולביטחון.
      גם מהיר, גם אלגנטי וגם צודק!!!

      הגב לתגובה זו

      • לפגוע במגזר יצרני?

        שמעונה מדימונה, 22/05/06 06:58

        וורן באפט לא קנה מפעל כושל, הוא קנה מפעל נהדר! אז למה צריך לתת לו הטבות בסדר גודל כזה? אם היה מקים פה מפעל, אז הייתי מבינה.. וורטהיימר ועובדיו בנו מפעל לתפארת וורן באפט צריך לומר תודה על הזכות שנפלה בחלקו לקנות אותו. הוא לא יצר מקומות עבודה חדשים והעובדים של ישקר לא היו בסיכון.
        מה שאתה אומר זה סבבה, אבל מה הבעיה פה?
        שים לב טוב טוב למה שקורה כאן. שר בממשלה מבקש מבעל הון לתרום לחולים תרופות. לעומת זאת המדינה מתרפסת בפני בעל הון שיקנה מפעל מעולה! ועוד נותנת לו הטבות מס בסדר גודל לא הגיוני. ואני שוב אומרת, אין לי בעיה עם בעלי ההון בגלל שיש להם כסף או משהו כזה, משהו כאן לא מסתדר לי. משהו כאן מטריד אותי מאוד. אם וורן באפט היה מקים כאן מפעל בארבעה מליארד דולר, אז אני מבינה, אבל זה לא ככה. ואני עוד יותר לא מבינה, מדוע שר בממשלה מבקש כסף מבעל הון לתרופות? מה הקטע פה?
        אין לי בעיה עם החזרת שטחים, אבל יש לי בעיה עם הרוח שנושבת ממנהלי המדינה שלנו, למזלנו, הרוח הזאת באה רק ממנהלי המדינה שלנו, כי הרוח שנושבת מהעם שונה בתכלית מהרוח של מנהלי המדינה.

        הגב לתגובה זו

  • 81.

    למה?למה?למה?למה?למה?למה?

    למה?, 21/05/06 22:16

    למה הם נזרקים לכלבים? למה??????????????????????

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    זהבי

    שלומי, 21/05/06 21:58

    חזק ואמץ

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    אנחנו כולנו מושחתים - חשוב מאד לקרוא !!!

    רוני, 21/05/06 21:34

    רק כ 150 אנשים הגיעו להפגנת התמיכה !!! אתם הבנתם את זה ??? כי אני ממש לא...

    אני לא הבנתי איך מיליון ישראלים שרפו שש-שבע שעות בפקקים הכי גדולים של מדינת ישראל בכדי לא להצליח לראות עשר דקות של זיקוקים מצרפת... אבל לא מצאו לנכון להגיע להפגנה...

    אני לא הבנתי איך כל אדם שני במדינה ''חתך'' המעבודה מוקדם בערב של הגמר (כדורסל) בכדי לראות איך חמישה אמריקאים, במדי מכבי, לוחמים את מלחמתה של מדינת ישראל על מגרש הכדורסל... אבל להילחם את מלחמתם של חולי הסרטן ??? לזה אין זמן ואין חשק

    איפה המיליון אנשים שהרעידו את תל-אביב בהפגנה נגד מלחמת לבנון...

    איפה השמאל ה ''נאור'' ו ''צודק'' שיודע למלאת כיכרות כשפוגעים ב ''שלום'' שלו ???

    איפה צעירי הימין שהיה להם זמן ''לשרוץ'' שבועות בגוש קטיף ועמונה ולהתכתש עם שוטרים וחיילים ???

    פניה האמיתיים של החברה הישראלית נחשפו היום בכל כיעורם !!! חברה נהנתנית ומפולגת שמוצאת זמן רק להנאות מפוקפקות ולמלחמות הפנימיות הבלתי פוסקות, בינינו לבין עצמינו...

    דווקא עכשיו, במאבק הכל כך צודק הזה שמשותף לכל אדם במדינת ישראל: יהודי וערבי, דתי וחילוני, ימני ושמאלני, גבר ואשה... דווקא לזה אף אחד מאיתנו לא מצא את הזמן....

    מה לנו כי נתלונן על הפוליטיקאים שלנו ? על הממשלה שלנו ? הרי פרצופם הוא ממש כפרצופנו.... מגעיל !!!

    הגב לתגובה זו

    • מילים כדורבנות

      האחד, 21/05/06 22:47

      אבל אין מי שיבין אותן, זה מין עם (עלוקה) שכזה.

      הגב לתגובה זו

    • רוני מהשרון, ישר כוח! אכן כן! איפה כולם!

      רות, 21/05/06 22:55

      לי עצמי היתה בעיה. לא מאזינה לרדיו
      103FM.

      הגב לתגובה זו

    • ==האבסורד הגדול==

      קוורטי, 21/05/06 23:03

      האבסורד הוא שאחד מכל עשרה מהאדישים יחלה בעצמו או שמישהו מבני משפחתו יחלה במחלה ממארת ואז הוא יהיה לגמרי לבד במערכה. כי ככה זה אצלנו, בארץ הקודש, ארצו של עם סגולה, שבה כל ישראל אחים''

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    העם אדיש-הוא היה אדיש לעקורי גוש קטיף ויהיה אדיש לחולים ולקשישים (ל''ת)

    יהודיה, 21/05/06 21:34

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד, עם שלא איכפת מיהודים שגורשו מביתם, יבליג גם על דבר כזה (ל''ת)

      איתי לקס, 21/05/06 23:45

      הגב לתגובה זו

    • ואולי אדיש לעצם קיומו (ל''ת)

      Avi Ecuador, 22/05/06 02:20

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    רואים שאתה בן דוד של עורך העיתון הימני הצופה, גונן גינת. אתה שמאלנ (ל''ת)

    אבל אכפת לך, 21/05/06 21:20

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    תרופות לכל חולה-כי כל אזרח כאן יכול לחלות בעתיד,אם לא נאבק ונתמוך

    מירב, 21/05/06 21:15

    זהבי כל הכבוד


    התרופות מאריכות חיים, פעמים רבות מצילות אותם.

    אנו טומנים ראשנו בחול, היום בריאים ויום אחר כל אחד מאיתנו יכול למצוא עצמו חולה במחלה, ולהיות מתוסכל שידו אינו משגת להבריא את גופו, ולתת לנפשו תקוה.

    לתת לחולים אפס תקווה ולגזור את דינם- זו מכת מוות.


    הגב לתגובה זו

  • 75.

    זהבי עצבני – עכשיו באמת

    שמעון, 21/05/06 19:36

    כל הכבוד נתן חבל שכל השרים חכים ושאר נבחרים יודעים רק לברבר ולא לעשות מאום או כדברי הביטוי העממי בדנית לא רוצים להוציא את האצבע מהחור של התחת
    אני מקווה שיום יבוא אם יבוא שבו מישהוא מהנבחרים יבין מה זה להיות אזרח פשוט בארצנו
    שמעון

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    ==עלובי נפש קטנוניים==

    קוורטי, 21/05/06 19:29

    כל העילגים המשתלחים בזהבי בשל פועלו האמיץ, הם חרדים וכתומים מתוסכלים שמצאו הזדמנות לסגור אתו חשבונות על גופ(ת)ם של חולי הסרטן. פתאום הצו העליון מדאורייתא מתגמד מול תאוות הנקםהקטנונית שלהם. פתאום ''כל המציל נפש אחת בישראל וגו''', לא נחשב.

    הגב לתגובה זו

    • מה השר לחרדים???. (ל''ת)

      שירה, 21/05/06 21:45

      הגב לתגובה זו

      • ==תשובה לשירה==

        קוורטי, 22/05/06 07:49

        נתן זהבי הוא שנוא נפשם של החרדים והכתומים, בגלל לשונו החדה והלא-מצונזרת כלפיהם. כאשר הוא חושף את האבסורדים שבהתנהלותם, הוא לא בוחל במלים גסות ובוטות. למרות זאת, מה שהוא עושה עבור הזקנים והחולים לא עשה שום רב, מקובל או אדמו''ר. קולם לא נשמע למרות שמדובר בהצלת נפשות. על כך הם לא יכולים לסלוח לו בקטנוניותם והם מנצלים גם הזדמנות זו, כדי לסגור אתו חשבונות. חבל.

        הגב לתגובה זו

  • 73.

    מוביל את המאבק קדימה???????

    איציק, 21/05/06 19:16

    טוב שלא רשמתם: עושה את מה שצריך ומפציץ את משרדי הממשלה. ומוסיפים וכותבים שהיה זה רימון עשן קטן.......
    גועל נפש, כמו האיש. אני במקום השובתים הייתי מוקיע אותו כמו שהוקיעו את סמי עופר. רק נזק הוא גורם להם.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    תמיכה בזהבי

    שרה יוסף, 21/05/06 18:54

    כל הכבוד למר זהבי . הוא פשוט זועק את זעקתם של כל אזרחי המדינה שאינם יכולים לומר את דבריהם .וזהבי בכלים שיש לו עושה את העבודה במקומם ובשבילם. האדם לעולם חוסן. ''ישר כח'' כך צריך לפעול ברב הגזרות שהממשלה מנחיתה עלינו מבחינה חברתית.

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    תארו לעצמכם שהוא היה מתנחל שמפגין מול משרד ראש הממשלה

    מורי אל כניס, 21/05/06 18:49

    ואז גם זורק רימוני עשן אל המשרד. גם אז הייתם ככה משבחים אותו? הרי הייתם אוכלים אותו ואת כל מי שרק חשב אי פעם להכנס לישוב ביו''ש באינסוף מאמרים ותוכניות טלווזיה.

    תראו איזה רעש עשיתם מילדון שלא לחץ יד לרמטכ''ל ואיזו הילה אתם לוקחים על אדם שמסכן חיי אנשים ולוקח את המאבק המוצדק שלו לפסים פליליים ומסוכנים.

    חארות צבועים.

    הגב לתגובה זו

    • וואלה , צודק. (ל''ת)

      שלומית, 21/05/06 21:46

      הגב לתגובה זו

    • אין פה שמאל ולא ימין

      יהודה היהודי, 21/05/06 23:41

      כולם מבלי להוציא מהכלל חייבים לצאת למאבק הצודק הזה ובכל דרך
      כי המחלה הנוראה הזאת עלולה לתקוף כל אחד מאיתנו וזה כולל אותך
      חס וחלילה

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    כספים לתרופות

    דני, 21/05/06 18:28

    העלו את מחירי הדלק
    קצצו בקצבאות
    לוקחים מס בורסה 20%
    העלו מחירי הלחם
    מדובר בהון עתק.לאן הולך הכסף
    סה''כ מדובר בסכום זעום יחסים אך מציל חיים
    משהו קורה במדינה הכל הפקרות
    היחס בין עשיר לעני גודל בקצב לא
    הגיוני,מעמד הביניים יורד לכיוון מעמד
    העני ומה שנישאר זה עריצים מול
    עבדים.
    במידה ולא נרים ראש עכשיו מצבנו
    יוחמר.
    נראה כי זה המלך מגמתי בלתי הגיוני
    לנו אך כנראה הגיוני לאנשים אחרים

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    מרי עממי! התנגדות לא אלימה!

    יוסי פרלשטיין, 21/05/06 18:26

    חובה על העם כולו לתמוך בנתן זהבי ואם נותר בנו שמץ של ערך עלינו לתת לו את הגיבוי שנתנו עמי דרום אפריקה בנלסון מנדלה. חובה לנטולי הברירה לנסח אמירה שתשים קץ לשחצנות השלטון וליכולתו לגייס חייילים משוחרים בשכר הפרוטות, להלבישם מדי אנשי בטחון כדי שיעבר על פני בסמכותיות מאיימת בסניף ביטוח לאומי שכולו לעג לרש: עמדת מסוף מאויישת בפקידה בדואר צריכה להחליף את הצעיפים המצועפים, הקרמיקה היוקרתית וכל הוישמן ישורון. קומת קרקע של מגדל מגוים ומתחם בית קפה במקום היקר ביותר על חוף בת ים הוא ניקור עיניים אכזרי של הבדיחה הארורה ששמה חסד וצדקה עם מעולבי השלטון ונידחיו כאשר הסכמים גועליציוניים מוכיחים שוב ממה הוא עשוי.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    זהבי צדיק. גדול הדור (ל''ת)

    ש. מלכין, 21/05/06 18:23

    הגב לתגובה זו

    • אל תגזים , הוא גם דרק גדול. (ל''ת)

      פטימה, 21/05/06 21:47

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    על חולי הסרטן להבין, שאי לקיחת התרופות

    מי, 21/05/06 18:18

    יציל את חייהם באמת!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    לפחות פעם אחת עתונאי נרתם למשימה חשובה

    ליאת, 21/05/06 18:15

    ולו רק בגלל זה אני תומכת הפעם בעיתונאי הזה. ולא משנה מה המניע שלו. מי שמוכן ללכת לחקירה ולכלא כנראה בכל זאת עושה זאת קצת מהלב. אולי יש לו בכל זאת לב לעיתונאי הזה, דבר שחסר לכל העיתונאים בימנו

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    זהבי כל הכבוד על ההשקעה, אבל שים לעצמך גבול

    לא עצבני, 21/05/06 18:14

    לא כדאי שאיש יקר כמוך ימצא את עצמו באבו כביר או במחלקה הסגורה, אז נכון שהעצבנות המפורסמת שלך היא סמלך המסחרי, אבל דחילק, יש גבול

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    זהבי-אדם שפוי בתוך ים של פסיכופאטים

    חרה'לה, 21/05/06 18:13

    כשקוראים את חלק מהתגובות כאן נראה שהמדינה הזאת גידלה דור של פסיכופאטים חסרי לב חסרי הגיון וחסרי כל אנושיות.
    כל הכבוד לנתן זהבי שניסה לארגן הפגנת תמיכה גדולה ובוז אחד גדול לכל תושבי המדינה הזאת שחוץ מלהתלהם להתלונן וליילל לא יזיזו את התחת מהכסה לא למען אחרים ואף לא למען עצמם.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    כל הכבוד זהבי !!! (ל''ת)

    אריאל, 21/05/06 18:12

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    כל הכבוד זהבי. יישר כח (ל''ת)

    בני, 21/05/06 18:10

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    אתה מלך

    ronen, 21/05/06 18:07

    כל הכבוד לנתן זהבי!

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    50 מליון ש''ח לתרופות

    לך תפגין אצל, 21/05/06 18:04

    הוא שלח לעזה.....

    ככה זה שמעדיפים את דעת הקהל העולמית על פני חיי אדם במדינה שלך.

    כראש ממשלה הוא צריך לדאוג בראש ובראשונה לאזרחיו ולא לעם הטרוריסטים.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    כל הכבוד זהבי

    קדימה להפגין, 21/05/06 18:02

    הלוואי ועוד אזרחים יצטרפו למאבק.
    אנשים גוססים פה...
    אם זה היה בן,בת אחות,אח, אבא,אמא - שלכם חס וחלילה.. אתם לא הייתם זורקים פצצות תאורה על ואל משרד האוצר?!
    קדימה הממשלה הזאת צריכה להתחיל בדאגה לאלה שצריכים עזרה באמת ויפה שעה אחת קודם

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אולמרט + הירשזון = עמלה

    maboto, 21/05/06 18:02

    הקומבינה של המדינה כל תרופה שהם מקבלים עמלה תהיה בסל התרופות כמו פעם נכון אולמרט + הירשזון .

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    חלום הבעותים של כל שילטון הוא,שה''זהבי'' יהפוך לתופעה גורפת.

    נתן, 21/05/06 17:56

    שבני אדם יגלו שהם לא חייבים להמשיך להיות מסה של אזרחים מפוחדים,כמו בלול תרנגולות לפיטום.
    שיש להם כוח!
    הם משלמים את המשכורות.
    הם בעלי הבית!
    תפקידה של המערכת לשרת אותם,
    זה שהמערכת התחברה להם לווריד,
    זה שדורכים,ועושקים,וגוזלים....
    כל אלה עובדות שיש להם את הכוח לשנות.

    תגובה רשמית,מהממשל....שמע מישהו?
    לא !
    חלום הבעותים של כל שילטון הוא,שה''זהבי'' יהפוך לתופעה גורפת.

    אז זה באמת שולי אם האיש נתן זהבי הוא כזה או אחר.

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי ויקומו פה עוד כמה אנשים כמו זהבי! (ל''ת)

      שלומי, 21/05/06 18:18

      הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צודק

      ג'וש, 21/05/06 18:31

      הגיע הזמן שהמימסד הציוני הרקוב יבין כי יש לו תחליף . התקוממות חברתית היא ענין של זמן . ובבוא הזמן רע ומר תהיה אחריתם של ראשי המימסד והאליטות המנצלות

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    תארו לכם שמתנחל היה יורה פצצת תאורה/רימון עשן בהפגנה...??

    תמיר, 21/05/06 17:55

    מה היה קורה? איך התקשורת היתה מגיבה?
    מעניין לכמה זמן הוא ייעצר...

    בנות שהי בגוש קטיף נעצרו לכמה שבועות עד תום ההליכים, מעניין לכמה זמן זהבי יעצר...

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר בין מחת לת...............

      עדי, 21/05/06 18:53

      אני אוהב לקרוא את התגובות אולם מה הקשר בין נושא זה לנושא ההיתנחלות ?
      כל דבר שווא לקשור ?

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    הגיע הזמן

    האחד, 21/05/06 17:55

    סוף סוף עושה הבנאדם משהו... מלבד לברבר. כל הכבוד, רק שהעם האפאטי הזה סתום מכדי לשנות דברים וחבל.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    פופוליסט פופליסט פופוליסט!!!!!!!!!!

    חגי, 21/05/06 17:49

    מעניין את סבתא שלו החולים והמסכנים. מאז ומעולם הוא בחר בצורה סלקטיבית מאד במאיזה מסכן לתמוך ובאיזה לא. מעניין אותו רק האגו הנפוח שלו.
    סתם אחד

    הגב לתגובה זו

    • להילחם ובכל האמצעים בסרטן

      עוד לא גוססת, 21/05/06 18:09

      מחלת הסרטן פוגעת כמעט בכל משפחה שניה בישראל, צריך להילחם עם החולים ולמענם זאת מלחמה כמו כל מלחמה אחרת - לחיים או למוות
      לא צריך להילחם אחד בשני אלה ביחד למען החולים ולמען הבריאות הנפשית של החברה הישראלית
      שהכסף המעמד והתחרותיות עיוותו את כל הערכים של עזרה לזולת ועשייה למען אחרים. תתעוררו אנשים מתים מהאדישות של הממשלה והאזרחים.
      ומה אתה עשית בשביל אדם גוסס אחד?????

      פיקוח נפש דוחה אפילו אגו.

      המציל נפש אחת כאילו הציל עולם ומלואו.

      לפחות יש לו את האומץ להילחם
      ולמען אחרים

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    צריך לשלוח את נתן זהבי לכלא כל ימי חייו

    חכם עזרא, 21/05/06 17:47

    נתן זהבי הוא פושע מנוול ומסוכן לציבור

    הגב לתגובה זו

    • תרופות לטיפשות, לצערך, אין בסל התרופות (ל''ת)

      רוקח, 21/05/06 18:15

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    נתן זהבי - המאבק רק התחיל

    צח לביא, 21/05/06 17:44

    א - מאבק צריך לנהל בשכל ולא במעשים פזיזים
    ב- כשממשלת ישראל מצפצפת על החוק,מצפצפת על אזרחיה,משפילה את החלשים ומתעמרת באזרח הפשוט אז מה יגידו המעסיקים כולל משרדי ממשלה שמעסיקים אנשים בתנאי עבדות ללא שום זכויות סוציאליות ואחרות
    ג- איפה אתם אמיר פרץ ושלי יחימוביץ וכל האנשים הטובים - האם המצב הזה לא ידוע לכם - למה לא שומעים אתכם
    ד- ראינו את יפי הנפש שנאבקים למען עובדי ישראל העשירים כי שם יש רייטינג אבל את נתן זהבי - הלוחם האמיתי - זה שאיכפת לו - הוא משום מה נחשב בעיני האנינים כליצן החצר
    ה- האנינים םופכם לצנינים

    הגב לתגובה זו

    • ממשלת העושק לאן ?

      חגי, 21/05/06 19:10

      אולי במקום ממשלת עושק תהפכו לממשלת כל העם לא רק לעשירים המקורבים,

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    נתן זהבי אתה הגיבור שלנו!! גם אני הייתי באה לא יכולתי

    מית נמש, 21/05/06 17:44

    סבי האהוב מכל נפטר מהמחלה המזוויעה הזו, זה קינן בו ולא ידענו כלל....אה..בן 83 מי היה מתאמץ להציל את חייו?

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    ברברי, ברוטלי ואלים (ל''ת)

    גברי, 21/05/06 17:43

    הגב לתגובה זו

    • ברוטליות מצד זהבי

      אלי, 21/05/06 18:39

      לא לתת תרופות מצילי חיים זה ברוטלי.מצד אחד מנכלי המדינה מרוויחים הון עתק כל חודש ללא שביצעו איזה מהלך חכם ומכניס לחברה ו/או בנק בו הם עובדים.(לא פורסם איזה מהלך מבריק אשר נעשה ומצדיק משכורת של 167000 ש''ח לחודש) כל אחד שיבדוק כמה עמלות הוא משלם כל חודש ואז יבין.
      לזה קורים ברוטליות.ומצד שני חולה סרטן שיכל להינצל ו/או לחיות חיים
      יותר איכותיים ללא סבל נוסף אז לו חסר ולו המדינה לא מוצאת כספים

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    רציתי לומר שאני עכשיו חזרתי משם ו...

    anat, 21/05/06 17:43

    רוצה לחזק רק חזרתי עכשיו מירושלים ופייר התאכזבתי, אני ציפיתי שיחד איתי יבואו הפעם הרבה יותר אזרחים ואזרחיות, לעזאזל למה אנחנו כאלה מטומטמים למה אנחנו לא יודעים להתארגן למרי אזרחי למה אנחנו לא יכולים לצאת כולנו כשמישהו מארגן מחאה חשובה כל כך
    הרי חס וחלילה מחר זה יכול ליפול עליי או על מישהו שאני מכירה? לעזאזל זה כל כך מרגיז אותי שאני בוערת כולי, זה לא פייר שזהבי עושה כל כך הרבה ורוצה כל כך לעזור ובסוף רק כמה מאות מגיעים היום לירושלים. פשוט עצוב לי!!!
    וכן גם עצוב לי שמצאו זמן לעכב אותו לחקירה אפשר לחשוב מה עשה אלוהים יעזור לנו איפה אנחנו חיים!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • לצערי לא כולם מאזינים לרדיו 103 !!!!!

      רותי, 21/05/06 21:39

      אחרת הייתי באה. איפה שה עוד פורסם?

      הגב לתגובה זו

    • כי אני לא יכול לעזוב את

      פוזי, 22/05/06 08:41

      העבודה!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    בושה לשרי ולמפלגת הגימלאים

    יהודי, 21/05/06 17:42

    כל הכבוד למשפחת עופר שמחזירה לאזרחים חלק מהכספים שלהם ותודה לגיידמק ששמש דוגמא יפה לישראלים שהתעשרו על חשבון המדינה (הוא לא )וכיום כסף זה חסר בשביל באזרחים החולים .
    וחברי מפלגת הגימלאים ושריה בפנים ששכחו מהר מאד למה הגיעו לכנסתמחושבים שהם ''רבני העם'' ועוסקים בהתרמה במקום בעבודה נטו.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ים של תודה והרבה נשיקות לזהבי.מדפנה (ל''ת)

    dafna57, 21/05/06 17:41

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    צריך לבטל את סל התרופות

    יעקב, 21/05/06 17:40

    מה זה הבדיחה הזו באיזו מדינה מכניסים אנשים לתבניות .שייך לא שייך.כל מי שחולה וזקוק לתרופה ושילם את מיסיו ומיסי קופת חולים כחוק מגיע לו טיפול ותרופות כשהוא חולה. אני לא בטוח שכל המיליארדים שמושקעים ברפואה באמת מגיעים לחולים והטיפול בהם.תקצצו בשומן ובמיותר ישאר עודף אחרי שכל החולים יקבלו טיפול ראוי.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    ==ועדת הסל ומי שמינה אותם-דז'וו,חזרה לימים אפלים==

    קוורטי, 21/05/06 17:37

    גם הדוקטור מנגלה שעמד על הרמפה באושוויץ בירקנאו, סימן בתנועת אצבע ''ימינה'' ''שמאלה'', וחרץ גורלות מי להארכת חיים ומי למוות מידי. גם לו היו מיגבלות של מיכסות שהממונים עליו הכתיבו לו. גם הוא פעל תחת אילוצים.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ומה עם?

    פורטונה, 21/05/06 17:34

    חולי הדיאליזה ?
    אף אחד לא שם עליהם קצוץ.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    אני מתנחל שחושב שזהבי צדיק!!!

    שלמה, 21/05/06 17:29

    המתנחלים סתם שונאים את זהבי, הוא צדיק נסתר!!!
    הוא הרבה יותר טוב מהרבה הרבה מתנחלים.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    נתן זהבי

    שי, 21/05/06 17:29

    כל הכבוד תמשיך כך

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    נתן זהבי מלך! תרדו ממנו! (ל''ת)

    נ, 21/05/06 17:28

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אני שותף לפשע

    נסים גבאי, 21/05/06 17:26

    עמדתי ליד נתן כשירה את פצצות התאורה. אני מודה שאני שותף לפשע. קיבינימאט כל הטירוף הזה של ''חוקי'' המדינה... וחולי סרטן קשים שובתים רעב כששר הבריאות ממריא לכנס בחו''ל ומנהל סל התרופות גם הוא בחו''ל... שלא לדבר על אולמרט.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון שנתן עמד לידך...

      איש הרשת, 21/05/06 17:37

      אולי כבר תשתוק ??

      הגב לתגובה זו

    • גנבים

      764864, 21/05/06 17:46

      מענין את התחת שלהםהם טסים עושים חיים רוצים שקט לא להפריע להם בביזבוזים יש להפוך עלמות

      הגב לתגובה זו

    • הפכנו לרפובליקת בננות כבר מזמ..ן!!!! (ל''ת)

      מיואשת מהמצב, 21/05/06 21:42

      הגב לתגובה זו

    • אז גש למשטרה ומסור עדות....

      שלומפר, 21/05/06 21:44

      כל כך מתאים לך. דוחף את האף שלך לכל חור שבו אפשר להרויח קצת חשיפה.

      הצעת לזהבי ייעוץ?? כמו לכנפו....

      מיקי - מאוס!

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    איזה גדול!!!

    מחייך ושורק, 21/05/06 17:23

    אין כמוך זהבי,נשארו לך רקטות לשאר המשרדים?!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    חזק ואמץ

    דקל, 21/05/06 17:21

    זהבי איש יקר ,

    בשעות קשות אנשים פה מתברברים ... במקום לעשות את שהורו לנו : לפקסס ,לכתוב למשרדי הממשלה ובנוסף להגיע לגן הורדים - חברה בואו נראה שאיכפת לנו באמת!מאוד קל לשבת ולהטיף.
    לנתן זהבי יש את הבמה לעשות וכל אחד יעשה בדרכו העיקר שיעשה , בינתיים אנחנו לא מכירים כאלה שעשו והצליחו לשנות דברים, על נתן ניתן לאמר שהוא שינה , שאיכפת לו מעימקי נשמתו ,שהמירמור שלו לא נובע מחייו האישיים-( איתם דווקא למרבה הפלא הוא נראה שלם ) המרמור נובע מהכאב שלי ושלך לכן אני מעריכה מאוד את פעילותך למען הציבור נטול הכוחות.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    זהבי

    huzg, 21/05/06 17:17

    אסי אבוטבול נעצר לפני שירה, ואילו את זהבי עצרו אחרי. אין הבדל ביחס של שניהם לשלטון החוק!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    זהבי מלך!!!!!!!!! (ל''ת)

    amir, 21/05/06 17:16

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    תארגן הפגנה אחה''צ ובלי נדר נגיע (ל''ת)

    כל הכבוד על, 21/05/06 17:16

    הגב לתגובה זו

    • בסדר. אתם רוצים לשתות משהו?

      צ'ה גווארה, 21/05/06 17:36

      איפה נוח לכם להפגין? למען איזו מטרה? איזה כיבוד אתם מעדיפים? להבעיר צמיגי מגנזיום או צמיגים זולים יותר? פחחחחחח.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    רגע, אז מותר להפר חוק? (ל''ת)

    מתנחל, 21/05/06 17:15

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    אין כמוך

    רפי, 21/05/06 17:13

    עוד כמה אנשי תקשורת עצבניים כמו זהבי וחברי הכנסת ושרי הממשלה לא יוכלו להתעלם ממצוקות האזרחים

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    לכל הכתומים שמתפלאים למה זהבי תומך בחולי הסרטן אבל

    חשוב לקרא, 21/05/06 17:12

    לא תמך במאבקם של המתנחלים, אתם לא רואים שיש הבדל?
    המאבק שלכם היה פוליטי-מדיני, ועם כל הכאב של עזיבת בית בכפייה, עדיין לא היה מדובר במצב כמו של חולי הסרטן, שכל מה שהם זקוקים לו הם תרופות שיתנו להם עוד זמן לחיות.. מה כל כך קשה לראות את ההבדלים? מעניין מאוד שנוער הגבעות לא פותח עכשיו את פיו ומצטרף להפגנה, רובכם הגדול אגואיסט, כמו שרוב העם הזה נהיה, כל אחד חושב רק על המצוקות הפרטיות שלו... אז תעשו לי טובה!!

    כל הכבוד לנתן זהבי! תודה לך! אתה עושה בשבילנו ''עבודה שחורה'', שרוב העם מתעצל לקום ולעשות...

    הגב לתגובה זו

    • אידיוט! ''כתומים''? מגרשים את עם ישראל מארצו!

      איזה טמטום, 21/05/06 17:47

      מגרשים את חולי הסרטן מארצם, אתה קולט, או שאתם כבר כל כך מטומטמים, שחבל על כל מלה.

      בימים שהרב ליבמן גסס בבית החולים, גירשו את משפחתו ו''הרימו'' את ביתו בעצמונה.
      לפני שנים נרצח בנו שהיה בתורנות שמירה בישובו, בג'יפ שסייר סביב הישוב.
      האנשים האלה, בין חולים ובין בריאים מוסרים את נפשם על ארצם היחידה של היהודים.
      יש, אכן, הבדל עצום, בין ציבור עם בעיה מסוימת, אמנם איומה, אך רחוקה מאד מלהיות בעיה של עם הנאבק על עצם קיומו.
      וזהבי הוא שושבין של כל תכניות הגירוש!
      ואתם כולכם לא רואים מעבר לאף ''עכשו'' שלכם.

      הגב לתגובה זו

      • מי שהלך להתיישב בעזה, ידע שאין ביטוח בקיום הישובים שם לעד!

        ישי, 21/05/06 18:12

        ואין שום קשר בין חולי הסרטן ומאבקם, לבין מאבק המתנחלים בממשלה... נתן זהבי לא חייב לתמוך במתנחלים, כי זו הבעת דעה פוליטית, נמאס לעם הזה מעזה!!! לא הבנתם??

        הגב לתגובה זו

        • ישי, ממשלת השמאל של העבודה יְשבה

          כן המחאה לגמרי, 21/05/06 22:28

          את היהודים בחבל עזה. אל תשכח! נבעתתי ,כמו רבים אז כשהייתי חיילת ברצועה, בשנות ה70+ למחשבה שפה יגורו יהודים בצמוד לקיני הצרעות והנחשים - מחנות הפליטים, אך סברתי שהם אינם שונים מהעולים החדשים מהמזרח, שעודדו אותם להתישב בישובי-ספר נושקים ל'קו הירוק', ממטולה ועד הנגב, ואשר שבמהלך השנים סבלו מחדירות מחבלים - פדאיון קראו להם אז-ואשר טבחו בהם. אז.., יכולתָ לומר להם את אותו המשפט: ''ידוע היה לכם שאין קיום הישובים שם לעד''! (ח''ו).
          גדל פה ב''ה, דור תפנוקים חדש
          ת''א-ביבי בעקרו, שאינו מכיר את ההסטוריה שלנו בארץ ושאינו רוצה להתמודד עם המציאות שהיא פעמים האכזרית וכואבת והמאד לא פשוטה להמצאנו במדינה שלנו. דור עייף מפינוק וחסר אידאולוגיה. בתרדמת.
          ומה לשעות שכך הדבר?!
          זה דומה לילד קטן שלקחו לו את האופנים היקרים שקבל מתנה ואז הוא מנדנד , אמא תקני לי חדש! אז מה ?!זה עולה רק 3000 שקל! תנו לגנבים לחיות גם להם מגיע!! .
          אגב, אין המחלת הסרטן מבחינה בין כתומים וכחולים. בל נשכח זאת!
          וכל מחאה, פרובוקטיבית בגבול הטעם הטוב היא לגיטימית!!

          הגב לתגובה זו

  • 31.

    זהבי אומר תמיד אמת בפנים

    אביב, 21/05/06 17:09

    וזה מה שתמיד מפריע. נכון הוא מאד בוטה ,אך חסרים לנו אנשים כאלו שנוקטים עמדה.
    ומאמינים בדרכםץ
    ישר כח.

    הגב לתגובה זו

    • כן אבל במקרה הזה הוא טועה (ל''ת)

      אלון, 21/05/06 18:54

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    הכל פקה פקה אנשים לא מבינים שהמדינה צריכה להחליט כמה אחוז מהתל''ג

    ילך לרפואה, 21/05/06 17:06

    כולם כואבים את כאבו של חולה הסרטן וזה לא חוכמה להגיד שאתה בעד לעזור להם.
    כל אחד רוצה לעזור להם ולהציל את חייהם ואת איכות חייהם.
    חברי הכנסת לא יותר אטומים ממנו.
    המדינה חייבת להקציב אחוז מהתקציב לשרות רפואי ואת התקציב הזה לחלק בדרך הטובה ביותר.
    תמיד יהיו כאלה שלא יקבלו את המקסימום שניתן לעשות מכיוון שתמיד ניתן לעשות עוד.
    אם האזרחים מוכנים להכפיל את המס שהם משלמים(והם לא מוכנים!) יהיה יותר לתת לחולים אך גם אז יהיו כאלה שלא יקבלו הכול.
    כואב ככול שיהיה אי אפשר(בלי קשר דוקא למקרה הנוכחי) להגדיל את תקציב הבריאות ללא סוף!!!
    יהיו אנשים שימותו במדינה כמו בכול מדינה ואצלינו המצב טוב יותר מרוב המדינות.
    מצחיק לראות את המתיהפייפים כמו ה..עצבן הדאוואווין זאבי שדורש שיקציבו עוד .
    מעניין מה היה אומר אם היו מגדילים את המס שהוא משלם באופן משמעותי!
    גם אז הוא היה מתעצבן ומזיין את השכל.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    המחאה הלגיטימית של זהבי

    יוסי ברנע, 21/05/06 17:04

    הבסיס של הדמוקרטיה הן זכויות האזרח. הזכות הראשונה שיש לאזרח ולמעשה גם לתושב ולאדם במדינה היא הזכות לחיים ולבטחון החיים.
    אי הכנסת התרופות מצילות החייים לסל התרופות משמעה הפרת אמנת המדינה עם האזרח ברמתה הבסיסית ביותר.
    הפרה זו במצבים מסוימים עשויה להצדיק אף מרי מהפכני,לשינוי המשטר. לא זהו המצב,אם כי ניתן להצדיק מרי אזרחי כלומר הפרת חוקים לא אלימה במסגרת המאבק.
    שליחת מכתבים וגם באופן '' מטריד'' לנשיא או לרה''מ, היא לגיטימית.
    ירי זיקוק יכול להתפס כפרובוקציה,אבל אין הוא בגדר צעד של אלימות.

    הגב לתגובה זו

    • מה היתה האמנה שהופרה? אין מדינה

      אלון, 21/05/06 18:56

      בעולם שמשלמת עבור כל התרופות. מאיפה השטויות האלו?

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    מגיע לו! זה בגלל ההסתה נגד הכתומים!

    זעקי ארץ עצבנית, 21/05/06 17:04

    בלי בושה תקף זהבי את הרבנים, הכתומים, הכחולים ,את נתניהו, ואת עם הסגולה:את היהודים- חוצפה ודמגוגיה! כאילו שהיהודים שולטים כאן ? יותר מ-58 שנה שולטים עלינו הציונים ישראלים יפיי הבלורית והתואר- העסוקים בעם אחר בפלשתינאצים שלהם!
    ציפיתי מצדיק וקדוש כמו זהבי בלןף שישאל איפוא האדומים והסוציאליסטים שלו ?- איפוא הרבנים של הקיבוצים? איפוא הכוהנת לזכויות האדם שולמית אלוני? איפוא אנשי תרבות וספר אינטלקטואלים כמו עוז, גרסמן, שלו וא.ב. יהושוע פרוע? איפוא המלשינים על היהודים במחסומים? איפוא ''בני אברהם'' שמסייעים לאוייב נגד היהודים? איפוא עסקני ה''שלום'' פרס, שריד, ביילין ומר''צ? הם היו אמורים להיות היום בירושלים!
    היהודים הכתומים עסוקים במלחמה על נפשה של מדינת היהודים מפני הסרטן המכרסם בכל שטחי חיינו וקיומנו. הרבנים -לא כולם- עסוקים בשמירת דת משה שבזכותה שבנו למולדתנו. נתניהו לא אשם ששרון, פרס ואולמרט כולל ה''עבודה'' בעיניים תמכו בתוכנית ה''קפיטליסטית חזירית'' שלו כדבריהם ביבי כבר לא רלוונטי אז למה להשמיץ?
    ובמה עסוקים הישראלים? בשנאה ליהודים!
    אפילו לחולי הסרטן שלהם הם לא מתייחסים- הם גיבורים רק על יהודים נאמנים לעם ולמולדת -תתביישו לכם!
    ואתה זהבי בלוף תפסיק להסיט נגד היהודים- הייתי בירושלים והזדעזעתי מההתנהגות והדמגוגיה שלך- תתבגר כבר!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    זהבי = פופוליסט שעוסק בשיווק עצמו

    מומחה לגימטריה, 21/05/06 17:03

    זהבי, נמאס ממך, המאבק הצודק הזה, טוב לו בלעדיך.
    די לגימיקים הזולים, עוברי חוק וסדר.
    אתה מוביל לאנרכיה וזו לא הדרך
    משה

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    שר בריאות צעצוע .

    שולדבנד, 21/05/06 16:59

    צורה לו לגימלאי הזה . במקום לחשוף
    שיניים ולאיים במשבר קואליציוני
    שסופו ידוע - הוא מגיב כמו יו''ר ועד עובדים ומתחיל עם שנור
    לבנטיני פרימיטיבי .
    ביצים גדולות כנראה שלא נראה
    שם .

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה בא בטענות ?

      אכ, 21/05/06 17:07

      איך הוא יכול לעבוד כאשר הפיליפיני מחליף לו חיתול ?

      הגב לתגובה זו

      • אין מקום לגסות ולבוז אך יש מקום לדרישות!

        גילגיל, 22/05/06 03:00

        בן יזרי ברמה של עסקן זעיר.
        דברן מלוקק ללא כיסוי.
        זה לא הגיל אלא התרגיל.
        ועשו לנו תרגיל יפה עם מפלגת גיל - 7 גמדים אומרי ''הן''.

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    פרחח עם מקרופון

    ניר, 21/05/06 16:56

    נתן זהבי היה ונשאר פרחח, גס רוח ונגוע בפופוליזם.
    אפילו מינימום טאקט, אין לאיש הזה, וכך הוא יושב לו בהפגנת חולי סרטן עם סיגריה בפיו...
    מחר הוא גם עלול לשבת עם בקבוק וויסקי, בהפגנה של חולים הנזקקים להשתלת כבד.
    הפרובוקציות שלו אינן יודעות גבול.
    הוא הרי סיפר שהוא נוהג לשבת עם בקבוק וויסקי לצד האנדרטה,במקום הירצחו של רבין ז''ל, בכיכר רבין בת''א.
    זה האיש אשר הודה כי הצית את ארכיון ''העולם הזה'' וכעת הפך את עצמו לשליח האל? העם? או שמא עצמו?
    אפילו סגנון הכתיבה שלו, מבייש את מקצוע העיתונות וקשה לי להבין כיצד אדם אשר כותרת הכתבה שלו ביום שישי בזמן ת''א, הייתה ''ביבי חרא בפרסונלי'' , ראוי לשאת את התואר עיתונאי.
    האם זוהי תרבות השיח והכתיבה אשר לה אנו מייחלים?
    הרי זהו האיש, שסיגנונו הוא אנטיתיזה לנימוסים והליכות, לשקט ולרוגע, לחוק ולמוסר.
    אני כואב ומזדהה עם מאבקם של חולי הסרטן, אך זהבי אינו האיש אשר ראוי לייצג אתכם.

    הגב לתגובה זו

    • עדיף עיתונאי פרחח מעיתונאים

      ירו, 21/05/06 17:24

      שליחי הממשל,ולא חסרים כאלה

      הגב לתגובה זו

    • נראה לך שנימוס ורוגע וחביבות יצילו את החיים שלנו?

      רוצה לחיות, 21/05/06 17:29

      כל הכבוד לזהבי

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    לאף אחד אין ביטוח בחיים האלה..יתכן שרק לחברי הכנסת !!!! (ל''ת)

    כל הכבוד זהבי, 21/05/06 16:54

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    זהבי איש צבוע

    ציוני, 21/05/06 16:53

    כל מה שמעניין אותו זה רייטינג. זהבי איש שלילי וצבוע, המסמל ומנהיג את הקרע בחברה הישראלית. זהבי מבדיל בין דם לדם.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מייצג את כל מה שיש בארץ

      אילן, 21/05/06 17:08

      הצדקה לאלימות וסכינאות לשחיתות בשלטון ובכל מה שרע בארץ הזו

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    צודק מאה אחוז (ל''ת)

    העם איתך, 21/05/06 16:52

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    מעניין איפה התגובות

    אכ, 21/05/06 16:51

    של אלה שחושבים שזהבי הוא דמגוג גס רוח, שאף עיתון או תחנת רדיו המכבדים את עצמם לא היו מאפשרים לו להתבטא ?
    מעניין אם תגובה זו תתפרסם.

    הגב לתגובה זו

    • זהבי המלך!!!

      רועי יעקובוביץ', 21/05/06 17:08

      זהבי מלך ישראל חי חי וקיים!!!

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו פה, אבל...

      עמית, 21/05/06 17:19

      למ יש כח להגיב לחברה שסתם כותבים בלי מטרה, או במטרה להעליב. לא כך תפתר דרכנו.
      אי אפשר סתם להעביר כספים, כספים אין בכל מקום צריך למצוא אותם.
      אני לא חושב שיש אחד במדינה שרוצה שהאנשים ימותו אבל כסף לא גדל על העצים.
      אלא הוא גדל אצל המושחתים.
      אם אנחנו רוצים שלשר הבריאות יהיה יותר כסף הוא צריך להיות יותר מושחת.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    זהבי מייצג את הערס המכוער הישראלי (כנסו)

    טומי, 21/05/06 16:47

    תוכניתו של זהבי בנוייה על: ניבולי פה, גסויות, צרחות, פופוליזם. קללות
    קל מאוד מאוד לשבת מאחרי מקרופון
    ולקלל את כל העולם, ההמון אוהב גסויות. מי לא שמח לשמוע קריין מנבל את פיו כלפי שר האוצר?
    אבל.... אבל..... חוץ מדיבורים נתן זהבי מעולם לא התנסה במעשים, מעולם לא הנהיג משהו או ניהל מוסד שדורש איזון תקציבי.
    כשיעשה את זה יבין שיש מרחק עצום בין דיבורים למעשים.

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה רוצה מהחיים שלנו???

      נס 2006, 21/05/06 18:15

      זו המדינה שלך, מדינה של ניבולי פה וקללות.
      זהבי יושב באולפן ומקלל, וכל מי שמתקשר אליו?פיהם מפיק מרגליות?
      מה הקשר בין ניהול מוסד עם תקציב מאוזן, לבין דרישה לצדק?
      גם במוסד עם תקציב מאוזן, אם צריך כסף לקניית ציוד, באותה שנה ההנהלה לא תיסע לחו''ל על חשבון החברה.הכל עניין של סדרי עדיפויות, ואם אתה לא מבין את זה כנראה שאם נהלת מוסד עם תקציב מאוזן לא היית משהו....

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    זהבי צריך פסיכיאטר הוא חולה (ל''ת)

    חבר טוב, 21/05/06 16:46

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה חבר של אדם חולה ?כניראה מי שחולה זה אתה. (ל''ת)

      לחבר הטוב ?!, 21/05/06 17:07

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    נתן זהבי ה ג ב ר ש ל ה מ ד י נ ה!!! (ל''ת)

    יצחק פרידמן, 21/05/06 16:45

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ל12, יא מונגול.

    יאאארי, 21/05/06 16:44

    זה לא נפצים, זה נור שיורים בשעת מצוקה. והם באמת במצוקה. חוצמזה, אני לא רואה שאתה עושה משהו למען מישהו חוץ מעצמך, אז תסתום תפה ושב בשקט

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ישר כח וישר לב. תומך בכל מהלך העניינים

    מדינה אטומה, 21/05/06 16:39

    50 מליון לאבו מאזן בלי להניד עפעף.
    אישפוז מלא לארכי רוצח הפלשתיני הגנרל טארק אבו-ראג'ב
    מפלגת הגמלאים עם שר הבריאות
    נופחי נפיחות בפוטנציה.
    שאין קשר בין האמירות שלהם למציאות בשטח.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    נתן זהבי הוא איש טוב

    מ, 21/05/06 16:35

    אבל סובל קצת מבעיות נפשיות קלות

    הגב לתגובה זו

    • למה?? בגלל שהוא מציאותי יותר מ90% מהמדינה? (ל''ת)

      אילן, 21/05/06 17:11

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    כל הכבוד זהבי,יישר כוח!!! (ל''ת)

    איתי, 21/05/06 16:34

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    זהבי !!! שאפו !!!! כל הכבוד !!!

    אבי, 21/05/06 16:31

    למה כל אזרחי המדינה לא עולים לירושלים !! זו הדרך היחידה בה יבינו אלה שנבחרו שאנחנו לא פריירים שלהם !!! כולם היום בערב לירושלים !!! בשביל כמה זיקוקים עלובים כל המדינה היתה על הרגליים !! מה עם החולים !!! כולנו עם אחד !!!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    חבל מאוד שאיש ציבור מתנהג כמו ערס

    מוכיח בשער, 21/05/06 16:30

    לא, זה כבר לא עניין של פוליטיקלי קורקט, זו אפילו לא פרובוקציה זולה. זו התהתגות ילדותית שמביישת את זהבי ואת המאבק כולו. במה תרם שיגור הנפצים למאבק חולי הסרטן? לעשות רעש, כן, רעש תקשורתי, שייתן 5 דק' תשומי לזהבי וזהו.

    המאבק מאוד מוצדק ואצן שהוא יצליח, אבל זריקת הנפצים הייתה מעשה לא מכובד בשום קנה מידה.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    טוב שזהבי לא יכול להיבחר לכנסת (ל''ת)

    לברוך מתגובה 3, 21/05/06 16:28

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    זהבי כל הכבוד!!! (ל''ת)

    מאזין קבוע, 21/05/06 16:27

    הגב לתגובה זו

    • איך הוא זכה בכבוד שלך?

      אלון, 21/05/06 16:55

      חוץ מלצעוק (שלפעמים טוב שמישהו עושה את זה) איך הוא פתר את הסוגיה?

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    זהבי צודק!!! אף מילה רעה עליו...

    צבי, 21/05/06 16:22

    צריך לתת לחולי הסרטן 72 מליון שקל. שר הבריאות צריך למצוא את הכסף הנדרש להצלת חיים. זהבי!!! חזק ואמץ העם איתך.

    הגב לתגובה זו

    • למה הוא צריך? ואם צריך אז לאיזה חולים

      אלון, 21/05/06 16:54

      לא צריך? מה הקריטריונים?

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    גם אני עיצבנתי אותו, בדיוק כשהעלה על הקו

    זה הציבור של, 21/05/06 16:22

    את טלי ליפקין שחק, ''באולפננו בתל אביב''.
    פיספדתי את הראקטות, אבל חברתי סיפרה לי עליהן. חברתי, לצערי, חילונית אבל רגישה לשנאת ישראל של זהבי, והיתה עצבנית גם היא. זהבי שאל איפה הרבנים, איפה הכתומים, ולשם ''איזון'' איפה הכחולים.
    היא שאלה איפה עמוס עוז, למשל. והרי רוב העם חילונים, איפה הם?
    חברתי בת טבריה, בדיוק כשהתגייסה לצה''ל, נרצחה אמה בפגז שנורה מירדן ונחת דווקא במרפסת דירתם בטבריה. אמה היתה בת 37, השאירה ארבעה ילדים ואלמן.

    החברה הזו דואגת לכל החלכאים והנדכאים, והיא ''כתומה'' נלהבת.
    כאלה הם אוהבי ישראל.
    גם אני ''כתומה'' ירושלמית, וענין התרופות לחולים סופניים נוגע לעמקי נשמתי, מה עוד שאבי נפטר מן המחלה, וגם לי היתה התקלות אישית אתה.
    אבל כשזהבי ניבל את פיו, כדרכו, משחק את צדיק הדור, ואני יודעת עד כמה הוא שונא ישראל, הפרעתי לו בשאלה - זהבי, מה עשית למניעת מדיניות היודן-ריין של מדינת ישראל.. נו, כולם נזעקו, ואחד במדים מרושלים, ניגש אלי, דחף אותי באלימות, אמר שאביו חולה סרטן, ואני אהיה אחראית למותו, ולחברתי שהתערבה אמר - אני שומר עליכם ותפס את צווארון חולצתו, להצביע על המדים.....
    הוא איבד את כל אהדתי!
    אמרתי לו שילדי הם השומרים עליו! הם גם חיילים וגם מתנחלים.
    התעמולה וההסתה מגעילות! גם כשבאמת אכפת לו, והמצב באמת נורא, הוא לא ידלג על האמירה התעמולנית הזו, המרושעת והאנטישמית!

    הגב לתגובה זו

    • הבעיה שלך היא לא שאת כתומה אלא שאת מטומטמת. מה לעשות? קורה. (ל''ת)

      א, 21/05/06 17:02

      הגב לתגובה זו

      • א' ,את/ה ז' והיא אא'. את/ה ממשיך בדרך

        רפובליקת בננות!, 21/05/06 22:37

        ניבול הפה כלפי יהודיה כמו שההוא ניבל את פיו, והשני במדים דחף באלימות!

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    כל הכבוד נתן. המשך כך!! (ל''ת)

    דביר, 21/05/06 16:22

    הגב לתגובה זו

    • למה לא עדיף שהוא יחשוב לפני שיעשה?

      אלון, 21/05/06 16:51

      לא עדיף שלפני שיחליט לממשלה איך למשול יסביר לנו את מסקנותיו?

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    המשטר רואה בזהבי איום.זהבי אלול עוד לגלות לאזרח הקטן את כוחו. (ל''ת)

    אזרחים למען, 21/05/06 16:17

    הגב לתגובה זו

    • כותבים עלול לא אלול ! אלול, זה שם של חודש, חודש אלול. (ל''ת)

      נ, 21/05/06 17:07

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    נתן זהבי הוא איש אלים , פרובוקטור , וכל רצונו

    דורון נ, 21/05/06 16:16

    בקמפיין הזה זה לתת פרסום לתכניתו גסת הרוח ברדיו . אז אל תלכו שולל אחרי הבריון הזה

    הגב לתגובה זו

    • עוד הרבה אנשים אלימים

      נועם, 21/05/06 16:47

      לו היו לנו עוד הרבה'' אלימים'' כאלה היינו חברה טובה וצודקתיותר

      הגב לתגובה זו

    • אתה מדבר שטויות. למה אתה לא יכול להאמין

      אלון, 21/05/06 16:49

      שבאמת כואב לבן אדם המצב? למה אתה לא יכול להאמין שמישהו יכול להיות באמת אמפטי ולהזדהות עם כאבם של אחרים? זה לא אומר שהוא צודק או טועה אבל לקבוע למישהו אחר מהם מניעיו ללא הוכחה הוא מעשה נבזה

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    לזהבי. העם תומך בך. (ל''ת)

    נוני., 21/05/06 16:08

    הגב לתגובה זו

    • מי תומך בו? (ל''ת)

      אלון, 21/05/06 16:47

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    חבל שזהבי לא בכנסת. (ל''ת)

    ברוך., 21/05/06 16:07

    הגב לתגובה זו

    • זהבי בחיים לא היה נבחר לכנסת (ל''ת)

      אתה טועה, 21/05/06 16:27

      הגב לתגובה זו

    • אם הוא היה בכנסת

      ..., 21/05/06 16:29

      הוא לא היה יכול לירות לשם.
      אז אולי יותר טוב שלא?!?

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    כל הכבוד לזהבי. (ל''ת)

    יונית, 21/05/06 16:07

    הגב לתגובה זו

    • בוז לזהבי! (ל''ת)

      אלון, 21/05/06 16:46

      הגב לתגובה זו

      • אלון- כל דעותיך הן שונות אחת מהשניה

        עמית, 21/05/06 17:16

        לדעתי אתה פה רק בשביל לחרחר ריב.
        לך תמצא משהו יותר טוב לעשות.

        הגב לתגובה זו

        • תראה לי מקרה כזה (ל''ת)

          אלון, 21/05/06 18:34

          הגב לתגובה זו

  • 1.

    זהבי צודק ב-100% !!! (ל''ת)

    צ, 21/05/06 16:06

    הגב לתגובה זו

    • מעשהו קיצוני.בכלל תמיד התנהגות קצונים החלישה מאבק שיכול להיות צודק. (ל''ת)

      כעתונאי(וכאדם), 21/05/06 16:42

      הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד לנתן זהבי! (ל''ת)

        Yaakov Hillel, 21/05/06 17:11

        הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד לזהבי.הוא הבין שעליו לעשות מעשה.

        אזרח., 22/05/06 12:54

        http://en.wikiquote.org/wiki/Eugene_V._Debs

        If it had not been for the discontent of a few fellows who had not been satisfied with their conditions, you would still be living in caves. Intelligent discontent is the mainspring of civilization. Progress is born of agitation. It is agitation, or stagnation.

        הגב לתגובה זו

    • למה הוא צודק? למה הממשלה חייבת

      אלון, 21/05/06 16:46

      לשלם עבור תרופות אלו או אחרות? לא הבנתי מהן, לדעתו של זהבי, הקריטריונים לתרופת? האם עלינו לשלם לחברות התרופות כל סכום? או רק תרופות לאלו שעושים יותר רעש?

      הגב לתגובה זו

      • לאלון היקר

        Yaakov Hillel, 21/05/06 17:09

        באותו מידה שאחנו יכולים לעזור לכל ערבי שבא מכל חור נידח בעולם לאין סוף בעיות ומחלות, ובאותו מידה שאנחנו יכולים לעזור בכל מקום בכל אסון שקורה אנחנו בטוח יכולים לאזרחינו שהמדינה נבנתה על גבם. ''עניי עירך קודם''

        הגב לתגובה זו

        • אבל את זה זהבי לא אמר ולכן לא כל הכבוד לו

          אלון, 21/05/06 18:33

          ד''א אינני יודע אם אתה צודק ואם הא בהא טליה ואם אחד מכסה את השני אבל זה ענין למדינויות, אבל בכל מקרה אי אפשר להגיד שנשלם כל סכום שהוא עבור כל תרופה שהיא בשביל זה יש ועדות מקצועיות

          הגב לתגובה זו

          • שתהיה בריא , אלון (ל''ת)

            רינת, 21/05/06 18:50

            הגב לתגובה זו

            • תודה גם לך (ל''ת)

              אלון, 21/05/06 19:00

              הגב לתגובה זו

        • התחייבות הדדית

          אורן, 21/05/06 22:58

          קיימת בין המדינה לאזרחיה.
          האזרחים חייבים לשלם על פי חוק והמדינה חייבת לדאוג לשלומם ולבריאותם הבסיסית.
          מאותו הרגע שהמדינה הפרה את חובתה לדאוג לשלום אזרחיה אין תוקף לחוקיה ואזרחיה רשאים לעשות ככל העולה ברוחם כולל השבתת מוסדות המדינה ונטילת השליטה מדי אותם נציגים נבחרי עסקנים פוליטיים (לא נבחרי ציבור) וקביעת שליט ריבון אחר אשר יחליף את השליט הסורר וחבר מלחכי הפינכה המושחתים שלו.

          הגב לתגובה זו

      • אם לא הבנת ----

        נס 2006, 21/05/06 18:02

        אדם שחי במדינה הזו משלם מס בריאות לקופ''ח וביטוח לאומי למדינה. התשלומים האלה נועדו להבטיח את השרות שהוא אמור לקבל גם מקופת החולים שלו וגם מביטוח לאומי, דהיינו, המדינה.
        אם מישהו מבין נותני השרות-קופ''ח או ביטוח לאומי, לא יכולים לספק את השרות אין להם שום זכות לגבות כסף.מאחר ותשלומים אלה הם חובה, באותה מידה חלה חובה על מקבלי התשלום לספק את השירות שלשמו שילמנו.כשאתה מבטח את המכונית שלך, אתה משלם כסף כדי שאם חס וחלילה תהיה מעורב בתאונה רוב ההוצאה הכספית לא תחול עליך,ביטוח לאומי הוא חברת ביטוח שמרמה את לקוחותיה והנהלת חברת הביטוח הזו היא הממשלה!!!
        אני יכול רק לאחל לך שלא תזדקק לתרופות האלה, אתה או מישהו מהקרובים לך, ואם כן שתוכל לקבל אותן מבלי שתצטרך למכור את הבית.

        הגב לתגובה זו

        • כאלה שטויות לא שמעתי הרבה זמן

          אלון, 21/05/06 18:29

          אני רו''ח במקצועי וכל מה שכתבת נהיר לי כנראה יותר ממך. תדע לך שהביטוח הלאומי מעבר למה שהוא גובה עבור ביטוח בריאות מעביר עבור בריאות עוד 20 מיליארד ש''ח מתקציב המדינה (מס הכנסה) האם שאתה עושה ביטוח אתה מבוטח בפני כל דבר.אם מחר ימציאו (והלוואי) עוד 200 תרופות מצילות חיים שאזרחי מדינת ישראל זקוקים להם בערך כספי של עוד 5 מיליארד בשנה מאיפה זה ימומן. תתחילו לחשוב לפני שאתם כותבים

          הגב לתגובה זו