• 53.

    יש תרופה בפיתוח

    חרה'לה, 21/05/06 13:13

    שמה STUPIDOZIGNAL היא עדיין בפיתוח והיא לא מיועדת לחולי סרטן, היא נועדה להלחם בטימטום, וכשהיא תהיה על המדפים אני מציע לרובכם כאן לחטוף אותה ולבלוע בכמויות.
    יש כאן כמה שאפילו אם יבלעו קרטון שלם זה כבר לא יעזור להם.
    למה יש לי הרגשה שמחר באמת כמה מכאן יתחילו לחפש אותה בבתי המרקחת?

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    דבורים באויר

    מייק, 21/05/06 11:29

    האם שלי יודעת את ההבדל בין פה גדול לפה חכם,אם לא כדאי לה ללמוד ,כולנו עדין מחפשים אצל של שלי את החלק ''החכם''
    שלי מעשים, מעשים, מעשים,מעסקי ודבורי אויר שבענו לכן נבחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    פעם ראישונה

    פקק תנועה, 21/05/06 10:56

    שהפוליטיקאים צודקים בנושא מסוים .מצב זה רק מראה היכן נימצאת החברה בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    כל אמרות שלי

    מיכלקה, 21/05/06 10:43

    מספר שאלות:
    א.בואו נזכר,האם הגב' יחימוביץ' היא חברת כנסת מטעם הקואליציה?
    ב.למה הגב' יחימוביץ' לא מפנה את הבעיות ''לחבריה'' השרים בגואליציה,ולמה היא לא ''נשכבת על הכביש'' לפתור מידית את הבעייה?.
    ג.למה היא כל הזמן תוקפת את האחרים ולא נותנת פתרונות בעצמה,האם היא לא יודעת שלהסביר מה לא לעשות יותר קל ופשוט איך לעשות וגם לעשות.
    ד. האם הגב' יחימוביץ' עדיין זוכרת מה היא ''ומרעיה'' הבטיחו לבוחרים?
    ה. האם הגב' יחימוביץ' יודעת להבדיל בין שני האחים עופר (יולי וסמי שהם דרך אגב לא הסימפטיה שלי). לענין המוזיאון והנסיגה מהתרומה הסיפור קשור ליולי עופר בלבד ואין לו שום קשר לסמי עופר שכעת תורם לתרופות.הרי האחים הפרידו את הונם ועסקיהם והאידיליה כלל לא קיימת ביניהם.
    ו.אז מה שלי,העיקר לברבר,האם הדברים נכונים או לא נכונים זה לא חשוב, העיקר שישמעו אותנו נכון!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • 100% נכון מיכלקה. (ל''ת)

      משלם מיסים, 21/05/06 12:03

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    שלי הברברנית

    גדליה, 21/05/06 09:18

    זה נכון שזו חובת המדינה ולא של אנשים פרטיים,אבל בואו נעשה סדר,א.מפלגתה של של שלי היא חברת ממשלה בכירה, ועד כה לא עשתה (וגם לא תעשה) דבר וחצי דבר לטובת העם ולצערנו גם לא בעד החולים,ב.מי שפנה למר עופר זה לא אחר מאשר חבר הממשלה מר רפי איתן שעשה זאת מחוסר ברירה היות וכל הממשלה הם ברברנים מסוגה של שלי שלא פותרים את הבעייה. ניתן לפתור את הבעייה כמובן אם רוצים בדיון של שעתיים בממשלה ושום פקידי אוצר ושום מישהוא אחר לא יכול לעצור זאת, כאמור רק אם רוצים,כשלא רוצים מספרים על מגבלות משפטיות ותילי תילים של סיפורי בבתא,לכן במצב החלמאי החמור שנוצר מר עופר עשה מעשה ויש לברכו על כך,אני לא מדבר בשם סמי עופר אבל אני בטוח שגם הוא רוצה ומבין שמתפקיד הממשלה לפתור את הבעייה וכשלא פותרים נכנסים אזרחים ועושים מעשה,לכן גב' יחימוביץ' לברבר ולקשקש זה הכי קל ואת זה את עושה טוב מאד,לעשות משהוא רציני ופרקטי זה כנראה לא התחום שלך,אז קצת צניעות יותר מעשים ופחות רעש וצלצולים.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    שלי יחימוביץ, בזה את צודקת.

    פנינית, 21/05/06 09:16

    אם משאת נפשו של סמי עופר, לתרום
    ולתמוך בחולים השובתים והסובלים,
    שיעשה זאת בדרך עקיפה וישרה.
    ישלם מס הכנסה גבוה יותר, בתקווה שכספו זה ימצא דרכו לממון תרופתם:
    ובתקווה שכל המיליונרים שלנו יבינו,
    שבמקום להעסיק יו''רים למינהם,
    שלא יודעים שום כלום בניהול, אלה העסקתו היא עקב ניצולו לעניינהם. ולראיה, היו''ר החדש בבזק, דב ויסגלס. שזה עתה היה הביג בוס במשרד ראש הממשלה. יפתח דלתות לבעלי החברה. ולו במחיר של שלושה מיליון ש''ח לשנה. כשוחד, רק כדי לקבל דברים במרמה. זהו הפשע המאורגן בהיתגלמותו. אך אם ישלמו מס הכנסה גבוה יותר, יתרמו לחברה
    הנזקקת ביושר. אם כך ולסיום דברי,
    כן לתרום לחברה, לא לשחיתויות.
    ותבואו על הברכה.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    יחימוביץ' בנתה את עצמה משנאת עשירים !! (ל''ת)

    אזרח, 21/05/06 08:48

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    צודקת יחימוביץ יש לנו קופה ציבורית ואחריות ממשלתית (ל''ת)

    די לנדבות, 21/05/06 08:16

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    יפה שעופר רוצה לתרום - אך זהו תפקידה של המדינה.

    ירובעל, 21/05/06 08:13

    נמאס כבר ממצב בו העניים או החולים נדרשים לתרומות והעשירים זוכים לדאגת המדינה.
    נמאס.
    זה יגמר רע.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    שלי יחימוביץ טועה ומטעה

    אורי, 21/05/06 06:41

    יחימוביץ מייחסת בטעות לסמי עופר מעשה של אחיו יולי עופר שחזר בו מתרומתו למוזיאון תל אביב. סמי עופר אינו יולי והוא אדם בעל ערכים ומצפון. נכון שהמדינה צריכה לממן את התרופות אך למה להעליב את התורם?
    ולגבי רפי איתן ובן יזרי-הם רק עכשיו מתחילים ללמוד שבפוליטיקה הישראלית יש הרבה צביעות. הם התכוונו להיות עניניים ולמצוא פסק זמן כך שיוכלו לפעול למען הגדלת סל התרופות אך הפוליטיקאים הצבועים שמביעים התנגדות-עושים כותרות, אך אף אחד מהם לא מציע מקור מימון ופתרון.

    הגב לתגובה זו

    • אורי ילד מבולבל שלי מס' 44

      שמעון 101, 21/05/06 09:53

      סמי עופר גר שנים בלונדון והוא היה ''התורם הנעלב'' למוזיאון. גש עיין בארכיבי העיתונות. יולי עופר גר בארץ
      ובבודפשט, לשם הוא מגיע בשארית כוחותיו במידלדלים בטיסת אל על ואשתו התומכת בו, די לבדוק העיניינים במלון שהקים על חורבות מטה המשטרה הישן. לפני כשנה מכונית המרצדס 500 של יולי עופר ניגנבה לשטחים, ותוך מספר שעות הוחזרה שחוטה למחצה, גש לארכיב!

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    צודקת במיליון אחוז!! (הסבר)

    עו''ד בן יריב, 21/05/06 05:05

    אם אדון עופר המורם מעם היה באמת רוצה לתרום למדינה הזו - היה עושה זאת בצורה קצת יותר חשאית. מכיוון שהעניין פורסם - שוב אנו מרימים גבה ושואלים את עצמנו (ואותך אדון עופר ושכמותך):
    מהי סיבת התרומה? פרסום? או שבאמת אתה רוצה לזרוק לנו איזו עצם?

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    המכוערת יודעת רק לתקוף, אולי ויקי כנפו תציל אותם?

    ??, 21/05/06 02:14

    שלי, ממה נפשך?
    אתם בממשלה? - כן.
    אתם עושים משהו? - לא.
    אז למה את תוקפת את מי שכן עושה??

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לו הייתי עופר הייתי מתחרט שהתערבתי

    עין, 21/05/06 01:41

    כאשר קם אחד (יחיד בכל המדינה!) ותורם כדי לעזור לפחות במשהו - אז במקום לשמוע איזו מילה טובה, הוא נופל לפה המלוכלך של יחימוביץ' (שכבר גרם לשרי אריסון בעבר לבטל תרומה של 20 מיליון $) - בשביל מה הוא צריך את זה? שיחימוביץ' תתרום!

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא היחיד שתורם. הוא היחיד שרץ לעיתון - הוא רודף פרסום מורם מעם! (ל''ת)

      יוגב, 21/05/06 05:09

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    אוואסטין היא דוגמא לקישקושידה

    רמי, 21/05/06 01:30

    זו איננה תרופה והיא איננה מרפאת סרטן. במקרה הטוב היא יכולה להאריך חיים בכמה חודשים ביחד עם תרופות אחרות שבדרך כלל גורמות לעינויים פיזיים קשים. כשפנינו לתורם הנכבד שישקיע בפיתוח תרופות אמיתיות לסרטן המעי הוא ענה שזה לא בתחום ענינו. פתאום כשהנושא מביא פירסומת הוא כל כך להוט בו. תודה שלי על ההבחנה הנכונה בין טינופות ואנשים הגונים.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    רק בתנאי שיקעקעו על הגושים ''סמי עופר''... (ל''ת)

    Y, 21/05/06 01:10

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    בנוהל הרגיל- ''שלי רעה'', זוכרים...?

    אסף, 21/05/06 01:00

    במקום שתגדף מישהו שבא בצורה חיובית ומוכן לתרום, שתתרום היא משכורת של חודש אחד בשבילם, לפני שהיא מדברת. חצופה !!!, כולי תקווה שהיא תהיה אפיזודה חולפת כמו עזריאלי\גמליאל.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    ''איפה המיליארדרים הישראלים?! למה הם לא תורמים?!'' (ל''ת)

    שלי יחימוביץ', 21/05/06 00:53

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    נאמר בתורה סייג לחכמה שתיקה

    אזרח, 21/05/06 00:52

    יחימוביץ נכבדה, אותי לימדו שכאשר מתקבלת תרומה יש להגיד תודה, ודאי ובודאי כאשר תרומה זו הינה למען הצלת חיים !!!
    התלהמותך אינה מובנת כלל כמו גם חבר מרעייך המתלוננים על מעשה נעלה של סמי עופר.
    אם יש לך משהו אישי נגד סמי עופר הרי העיתויי בו בחרת לנגח אותו, אומלל ואינו במקומו.
    עליך כאחת מנבחרי העם להתנצל על אמירה אומללה ומטופשת זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    הפתרון נמצא אצל חברות התרופות!

    משה, 21/05/06 00:48

    ברוב המקרים אין שום סיבה לגבות סכומים מטורפים כל כך על תרופות אלו, פרט לכך שהחברה המייצרת מעוניינת להרוויח כמה שיותר כסף לפני שחברות מתחרות יציעו תרופות משלהן או שהפטנט יעבור לידי הציבור. הפתרון של הממשלה צריך להיות ישירות מול חברות התרופות!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מר עופר - חזק ואמץ!

    אילן רוט, 21/05/06 00:31

    אל תשמע לכל המלעיזים הפוליטיקאים. אפילו חודש אחד של הצלת חיים היא משמעותית וחשובה.
    יש לי כמה רעיונות לאן לתרום כסף אשר יתקבל בברכה. אל תשמע ליחימוביצית.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    רעיון מקורי משלי לשלי כבעל נסיון!

    יוסי פרלשטיין, 21/05/06 00:28

    במערכת הבריאות שורצים ריבואות פסיכיאטרים, פסיכולוגים, כל מיני עו''סים בפה, סניטרים בריונים, מזכירות ואחראיות על רשומות נפקניות, עובדי רווחה חא חא חא וכולם זוללים בכל פה עבור קשקשנותם ושרירות ליבם. סופי שבוע על חשבון ה''עבודה'' בקרואטיה ובאוכספורד סטריט, משכורות נוטפות שומן מן החי ופנסיות מרהיבות- הפטרו מהם ותגלו שכסף רב ימצא למען מי שבאמת זקוקים לעזרה כי ''חולי הנפש'' זקוקים לנפש- לא לאיש מקצוע ולא לדי. אם אס. או איך שקוראים לו. ולחיזוק דברי www.szasz.com

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    שלי,ושאר האזרחים,

    מופקר, 21/05/06 00:28

    ברגע שאת מתעסקת עם האווסטין, את מפקירה צרכני תרופות אחרות.ולכן נזכה אותך מאחריות מותם של אלפים,ונאשימך במותם של מאות.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    ==יש פתרונות יצירתיים.צריך רק לרצות==

    קוורטי, 21/05/06 00:25

    האבסורד הזה של קיצוב והגבלת משאבים לצורך הצלת חיים, הוא פשע שעוד יתנו את הדין עליו. אבל עכשיו, במיידי, עד שממשיכי דרכו של ד''ר מנגלה (שגם הוא קבע בתנועת אצבע מי יחיה ומי ימות) יתעשתו או עד שהמחלה הארורה תפגע בסביבתם הקרובה, אפשר למצא פתרון הגיוני גם במסגרת התקציב הקיים. צריך פשוט לחשוב באופן יצירתי ולהפוך את הפירמידה. לממן במלואן את התרופות היקרות מצילות החיים, ולהוצי מהסל את התרופות הזולות, ה''קלות'' כמו אקמול, טיפות אף, משחות למיניהן וכיו''ב. תרופות אלה שהן בשימוש המוני אבל הן זולות ובהישג יד של כל אדם, נצרכות על ידי רובנו מספר פעמים בודד בשנה. כל אדם יכול לשאת בעלות של כמה עשרות או אפילו מאות שקלים בשנה, כדי לרכוש תרופה למחלה קלה ונפוצה. הכסף הגדול שיתפנה, יעבור ישירות למימון התרופות היקרות מצילות החיים. חולים חלשים כלכלית וחולים כרונים, יוצאו מכלל זה ויקבלו תמיכה בתרופות שלהם.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מה זה משנה אם מפקירים,

    בן העם המפקיר, 21/05/06 00:21

    בידי מי מפקירים אותם?
    האמת היחידה היא שהם מופקרים בידנו,
    מצפוננו לא יהיה נקי יותר אם ננסה להגדיר המצב בצורה אחרת.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    שתחזור לרדיו שלה שם ישמעו אותה (ל''ת)

    יגאל כהן, 21/05/06 00:17

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    יחימוביץ אכולת שנאה

    גועל נפש, 21/05/06 00:06

    אני מסכים שהמדינה צריכה לממן תרופות דרך קופות החולים ולא אזרחים פרטיים. אבל מה הקשר בין ההתקפה האישית והשונאת של יחימוביץ על עופר לענין הזה? האשה הזאת פשוט לא חכמה, לא קולית, לא מבינה את העולם. התנהגות ילדותית ובעצם אפליתית נגד אנשים שיש להם כסף. אנחנו רוצים מנהיגים שפויים, שיוויוניים למי שחסר לו ולמי שיש לו. יחימוביץ היא חתיכת נזק לפרץ שרוצה להיות מנהיג לאומי

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    יחימוביץ, וסער

    יהושוע דל-דעת, 21/05/06 00:05

    הם נציגים אוטנטיים של העם,שמזמן התבלבל ושכח כי תמיד אמרנו שנעשה הכל להצלת חיי אדם, ואילו עתה הפרטנו את הערך, ואנו דנים מה אנחנו מוכנים לעשות לטובת חיי חולי מעי.
    אולי תתיחסו לשאלה מה אנחנו מוכנים לעשות להצלת חיים, ואת המסקנה גם ננחיל לחיילים שידעו מה לעשות לפני שהם מסכנים את היקר להם מכל

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    שלי יחימוביץ את מתנשאת ובכל דבר יש לך מה לומר (ל''ת)

    מירי, 21/05/06 00:00

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    שלי יחימוביץ', ומה עם חולות סרטן השד הזקוקות להרצפטין? (ל''ת)

    קוראת, 20/05/06 23:59

    הגב לתגובה זו

    • שלי,

      אסקימואי, 21/05/06 01:56

      כמו שאר האזרחים שהתבלבלו, מזמן שכחה כמה פעמים הפרחנו הסיסמאות:' העיקר הבריאות ',' כל המציל נפש ...', ועברנו לדבר על האם לתת למפגינים החולים.
      אז אולי תספרו לנו אם כל מה שלימדתם אותנו בבית הספר עדיין תקף,או שהערך מיושם בצורה סלקטיבית.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    הבחורה מסובבת על כל הראש

    ניר, 20/05/06 23:58

    מה המצב איתך, שלי ?
    את מעדיפה שהם ימותו ...!!!!

    (אולי בעצם הגעת למקום הנכון, למפלגת העבודה)

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אולי חברי הכנסת יתרמו מיכיסם למען המטרה להציל חיי אדם (ל''ת)

    עופר, 20/05/06 23:57

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    שלי יחימוביץ ההחמצה הגדולה

    בלהה, 20/05/06 23:57

    כל כך הרבה ציפיות נתלו בלהטה של ח''כ הטריה. זו שהיתה שבצף לשונה טוחנת עד דק פוליטקאים חסרי מצפון נרדמה ונעלמה. שמישהו יבדוק אם חיימוביץ הפכה לנמר של קרטון

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לשלוח אותה לאשפוז פסיכיאטרי (ל''ת)

    שולי, 20/05/06 23:56

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    גב'' חיימוביץ ישנה דרך כשרה לקבל את הכספים לטובת החולים , ע''י חיוב ש

    סיני קרן, 20/05/06 23:56

    יש לחייב את שמעון פרס להחזיר את המליונים שקיבל משלושת המליונרים לטובת החולים וסל התרופות ולנזקקים לפת הלחם , וזאת דרך ניועץ המשפטי , ומבקר המדינה , אם לא יסכים ללכת לבית המשפט ולא לוותר לו , כי ישנה עבירת שוחד , זה הברה יותר חמור מאשר עופר תורם לנזקקים , שזה יהי נושא השעה

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    על מה אנחנו דנים?

    יהושוע דל-דעת, 20/05/06 23:55

    האם הנושא הינו חולי המעי?????
    האם הנושא הינו נתינת תרופות למפגינים??
    אולי הנושא הינו ,האם משום שערך קדושת חיי האדם הוא ערך עליון, אנו אמורים לעשות הכל בכדי להציל חיי אדם?
    או שחיי אדם אינו מעל הכל אצלנו?
    אנא אל תתחמקו מהנושא, והחליטו האם אנחנו דנים בהצלת מפגינים, או שאנחנו מתחייבים לדבוק בערך נעלה יותר והוא שמירת חיי אדם בכל מקום ובכל מצב.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אז למה לחכ''ים לא אכפת מהם?

    הקוסם, 20/05/06 23:52

    כי הם עולים להם כסף ועל האזרח החולה לא מוציאים כסף כי הם נחשבים אזרחים סוג ב' כן זו התחושה
    חכ''ים גם אתם יכולים להיות חולים אל תשכחו את זה הגלגל בסוף יסתובב חברי הכנסת יורקים לבוחרים בעם שלה בלי בושה אכפת להם רק מהכסא שלהם וכנראה זה לא ישתנה בזמן הקרוב כי ככה זה שחיתות

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הרי אתם בחרתם בבטחון בריאות ורווחה לא עניין אותך ואת מנהיגך הנערץ, (ל''ת)

    אז נא לשבת בשקט, 20/05/06 23:49

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    שלי אכן צודקת במאה אחוז

    חנון, 20/05/06 23:45

    מה זה, מדינה שקיבלה עכשיו מס על עיסקת ישקר בשווי מיליארד דולר, הולכת לחפש נדבות של 3 מיליון (לסתום להם את הפה לעכשיו, ואחר כך כבר ישכחו מהם). פשוט חרפה. שיגדילו את תקציב הבריאות. הרי סיימו את השנה הקודמת בעודף תקציבי.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    למה

    שאול, 20/05/06 23:44

    הוצאנו מליונים וסיכנו חיי אדם בכדי להביא אנשים מאנטבה?
    מדוע אנו באים בטענות לאומות העולם על כי במלה''ע ןן ,לא נחלצו לעזרתנו?
    האם אנחנו רואים בהצלת חיי אדם ערך עליון?
    לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    [למרות הנ''ל,ולמרות שבבתי הספר אנו מספרים זאת לילדנו,הערך אינו מופנם באמת בתוכנו.]

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    איך הוא ישן בלילה? מתי אדון בן יזרי הרגיש רעב? (ל''ת)

    מית נמש, 20/05/06 23:42

    הגב לתגובה זו

    • רק שתרגיש טוב - הוא לא ישן בלילה כי הבן שלו נהרג בצבא.

      וגם היה מזרחי, 20/05/06 23:56

      האיש הזה איש עבודה , עולה ממרוקו , הלוואי שכל השרים שלנו וחברי הכנסת היו כמו האיש הזה .

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    כמה בדיוק היא תרמה מכספה?

    אא, 20/05/06 23:41

    או שהיא רק יודעת לקשקש כעת כשהיא יושבת שם, למעלה, בין כל מבלבלי המוח שלא עושים דבר על מנת להציל חיים?

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    נמאס כבר משלי יחימוביץ (ל''ת)

    עירית, 20/05/06 23:39

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    צודקת ב100 אחוז

    עופר, 20/05/06 23:35

    הוא לא צריך לתת מתנות
    הוא מקבל פי 1000 בהנחות מהמדינה

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    דמגוגיה על גבי דמגוגיה

    אבי אפרת, 20/05/06 23:32

    מלחמתם של חולי הסרן היא דמגוגיה לגיטימית.
    אי אפשר להענות לדרישתם על בסיס; הסחטנות שהם מפעילים.
    ייתכן והמיליונים שהם מנסים לסחוט עכשיו להארכה מסוימת של חייהם דרושים יותר במחלקות לחולי לב, או עור, או ילדים, או סרטן במח , או, או ,או.
    מערכת הבריאות בישראל כמו בכל העולם נשענת על מיליארדים של מיליארדרים שאוי למי שיעליב אותם ויפגע בכבודם. כל בתי החולים בארץ הם אתרי בנייה של מאות אלפי מטרים שמקורם בכיסים של מליארדרים שכל ענינים בחיים זה כבוד והכרה.
    תציע הגברת יחימוביץ' להימנע מבנייה בבתי חולים אלא אם היא תמומן מתקציב המדינה. נראה אותה מעבירה אצל עמיר ידידה רעיון כזה.

    הגב לתגובה זו

    • Aren't you an ignorent!!

      dan, 21/05/06 00:33

      I guess u think that that as soon as u get get sick u don't desrve to live anymore.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    שלי-ברוך שובך,מאז הבחירות לא שמענו אותך...

    דודי, 20/05/06 23:28

    מדוע נדם קולך? שלי. מאז הבחירות כאילו נעלמת, מה זה כאילו? נעלמת.
    לא שמעתי אותך מאיימת לקום מהכיסא ולהיתפטר ואף לצאת מהקואליציה, את וחברייך בשל תרופות מצילות חיים.
    האים זה נושא לא מספיק חשוב בכדי להיפרד מהכיסא? עכשיו! לא מחר . עכשיו!!
    מדוע את לא עים שובתי הרעב ומרימה את נס המאבק?
    באשר לעופר התורם, את צודקת בהחלט, מי יודע עוד מה ידרוש בשביל זה...?
    דעי לך שהוא ושכמותו אשמים במחלות הסרטן שפורצות בגלל האויר המוזוהם שפולטות ערובות הענק של חיפה כימיכלים שבבעלות עופר
    לא סתם האיש הזה תורם... הוא יודע את האמת ולכן משחק אותה ''התורם הנדיב''
    לא רק הוא, גם נוחי דנקנר, אים חברות הסוללר שהאנטנות שלהם גורמות לסרטן. גם הוא צריך להישפט על פשעים שכאלו.
    לדעתי, יש לחייב את כל חברות הסוללר ואת חברות הכימיכלים המזהמות, באחריות ישירה למחלה, ולחייב אותם בתשלומי פיצויים לחולי הסרטן שיקנו תרופות מצילות חיים.

    הגב לתגובה זו

    • שלי בהלם מהכישלון המביך בבחירות,היא וההסתדרות הביאו לעבודה 19מנדטים

      פחות ממה שמצנע, 21/05/06 00:08

      הסתבר שהעם לא מת על שלי , לא סולח לעיתנואית מושחתת שעבדה עליו , מסתבר שהעם הריח שפרץ ושלי מלאים בדיבורים אבל אין לבטוח בהם , כפי שמתברר בימים אלה.

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    קנאית!!!!!!!!!!!!!!!

    ציצי, 20/05/06 23:28

    מה איכפת לך שמישהו תורם להצלת חיים.למה?כל הזמן את קופצת .? כשמדובר בכסף לא לך .למה?רק את מנסה להיות יפת נפש?למה?עין צרה!!!! יש לך!!

    הגב לתגובה זו

    • להאריך חיים בכמה חודשים זה רחוק מלהציל חיים (ל''ת)

      אשרי, 21/05/06 01:25

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    שלי יחימןביץ חצופה!!!

    גיא, 20/05/06 23:27

    שתגיד תודה או ששתתרום היא !!!

    הגב לתגובה זו

    • ממילא ה''תרופה'' לא תציל איש רק תדחה את המוות קצת (ל''ת)

      חולה, 21/05/06 01:24

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אינני אוהב את יחימוביץ, אבל פה היא צודקת... (ל''ת)

    מפוכח, 20/05/06 23:23

    הגב לתגובה זו

    • לא צודקת ולא עגבניות

      גיל אזולאי, 21/05/06 00:22

      כרגע האלטרנטיבה לתרומה היא שהחולים לא יקבלו את התרופה.
      כמה חיי אדם חלי מוכנה לקחת על מצפונה. זה כבר לא אגף במוזיאון שלא יבנה....

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    יחימוביץ' חרפה! מה היא תוקפת את התורם? (ל''ת)

    יוני, 20/05/06 23:22

    הגב לתגובה זו

    • כי התורם הזה מתענין בסרטן כמו שאני מתענין בפין שלך (ל''ת)

      סרטן, 21/05/06 01:16

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    תתעוררו

    אזרח מודאג, 20/05/06 23:20

    חבר'יה, תתעוררו!! הרי מחלת הסרטן מכה לצערי בכל דלת בישראל, היום או מחר לכל אחד מאיתנו יהיה מכר קרוב שיחלה במחלה מסיבה זו או אחרת.
    הרי לא ניתן להתעלם מהחולים...!
    זה לא הגיוני שמדינת ישראל ואזרחיה נהיו כ''כ אטומים כלפי זעקות החולים. אנשים ימותו כאן וזה יהיה על המצפון של כל אחד מאיתנו. אני ממש אבל ממש לא מאמין שלא ניתן למצוא 75 מליון ש''ח לתרופות. זאת בדיחה. וחבל שאנחנו מגיעים למצבים כאלה..

    הגב לתגובה זו

    • אילו היו משקיעים בפיתוח תרופות ולא בחרטא שלא מרפאים (ל''ת)

      חוקר, 21/05/06 01:23

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    האוצר לא מוכן לממן התרופות.

    אתם קולטים?, 20/05/06 23:17

    אתם קולטים? אנשים גוססים מסרטן והאוצר בלי בושה, באטימות לב גוזרים עליהם גזר דין מוות ועוד הופכים אותם למקבצי נדבות ואת עופר לצדיק מציל חיים. האם זה תחוקתי? אוי אולי זה לא תחוקתי. סליחה.

    הגב לתגובה זו

    • אולי תבין בשכל הקטן שלך שאין נגדי תרופה עדיין (ל''ת)

      סרטן, 21/05/06 01:20

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    התעלם ממנה! (ל''ת)

    עופר, 20/05/06 23:17

    הגב לתגובה זו

    • התעלם ממנה כמו שהתעלמת ממני כשביקשו שתשקיע בפיתוחי (ל''ת)

      תרופה, 21/05/06 01:19

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    מה שסמי עופר הציע זה תרומה אמיתי להצלת חיים, אבל.....

    שמעון אמסלם, 20/05/06 23:10

    העובדה הפשוטה היא שהתרופה אינה ניתנת עכשיו לחולי הסרטן במסגרת סל התרופות.

    למרות שברור שהתרומה אינה הפתרון האמיתי ותרומתו הנכבדת של עופר נועד ללחוץ על המדינה ולתת שהות למדינה להציל את חיי חולי הסרטן, הרי שהגב' יחימוביץ תוקפת את עופר ולא סתם תוקפת, היא מוכנה שמצבם של החולים יחמיר אך ורק כדי לתפוס קצת תקשורת וכותרות.

    קשה, קשה מאוד להבין אנשים שבחרו באלטרואיסטית המזויפת והצבועה הזו.

    הגב לתגובה זו

    • אין שום תרופה שמרפאת סרטן והתורם המחליא רק מעונין בפירסומת (ל''ת)

      חוקר, 21/05/06 01:17

      הגב לתגובה זו