• 134.

    האיום הפרסי

    ישראל בוחבוט, 23/05/06 22:06

    אנחנו לא מפחדים מפרסי

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    ידיעה שאינה אמת

    מוטי אטלנטה, 21/05/06 03:34

    אז מדוע כולם ממשיכים לבלבל במוח לגבי ידיעה המצוצה מהאצבע?
    האם חשבתם לרגע שקבוצה אחת יכולה לכפות על קבוצה אחרת ללבוש לבוש מסוים.
    בו נאמר שמוסלמים רוצים להבדל מאחרים אז הם יכולים להחליט שהם עצמם ילבשו סרט ורוד או נוצה אדומה.
    אבל לא יוכלו לכפות זאת על אחרים.
    בדיוק כפי שיהודים בחרו להבדיל עצמם מן הגויים בלבישת ציצית כפה
    וגדול פאות ושרשרת עם מגן דויד.
    ובדיוק כפי שנוצרים הבדילו עצמם
    ע''י לבישת כפה בצבע אדום ונשיאת שרשרת עם צלב.
    ובקיצור כל מגזר שרוצה להתבדל מאחרים יכול לעשות זאת ע''י הטלת גזרות על עצמו ולא על המגזר האחר.

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    חובה לקרוא לפני כל הצעקות

    ערן, 20/05/06 16:34

    http://www.debka.co.il/article.php?aid=1387

    הגב לתגובה זו

    • דבקה הם פאסה לגמרי

      אפילו אצל, 20/05/06 20:13

      הם מקשקשים ממוחם הקודח

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    נשיא אירן תיכנס בבקשה

    אסף, 20/05/06 13:52

    לאחרונה אני ורעייתי החלטנו לעשות שיפוץ לבית אם אתה מעוניין שמעתי שאתה טייח מעולה ויש לך מושג בריצוף אז אנא אם אתה רוצה תבוא לתת לי הצעת מחיר ולקבל את העבודה תיצור קשר אסף

    הגב לתגובה זו

    • תודה על המחמאות,

      אחמדי, 20/05/06 19:32

      מציע לך לחשוב היטב , זה לא זמן כל כך טוב לבנות,כפי שאתה יודע עשיתי הסבה, ואני היום בעסקי שיפוץ המזרח הקרוב,חכה קצת עם זה, אולי דברים יסתדרו לך אחרת.

      הגב לתגובה זו

  • 130.

    מרוב שצהל מתעסק עם המתנחלים הוא שכח מי האויב האמיתי

    קובי, 20/05/06 11:33

    מרוב שצהל

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    לקרוא את 94 ! חשוב (ל''ת)

    הנרי ה-8, 20/05/06 03:26

    הגב לתגובה זו

    • ואיך זה במדינות ערב? סעודיה? ירדן ?

      אגב, אתה יודע, 20/05/06 10:04

      שבירדן יש חוק (חוק!) האוסר על מתן אזרחות לאנשים שנולדו במקום --דור שלישי רביעי וחמישי---אם הם ממוצא פלסטיני??!!!
      כדי לשמר מלאכותית את ה''פליטות''.
      ולא לענות ''אבל זה לא דמוקרטיה'' :לענות רק אם זה לא עוול, לא גזעני, לא לאומני...

      הגב לתגובה זו

  • 128.

    צהוב זה קינאה אדום זה שנאה

    כנסו!!!, 20/05/06 02:48

    בנו הם מקנאים ואת הנוצרים הם שונאים..יהההההההה

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    126- אני לא אתפלא אם זה נכון

    רבי מאיר בעל הב, 20/05/06 02:27

    ה-CIA יצר את הטרוריסטים הגדולים ביותר.
    ולא מדובר רק על בין לאדן וחייליו.
    האם שמת לב שבכל פעם שג'ורג' טנט- ראש ה-CIA לשעבר היה מגיע לארץ היה מתרחש פיגוע גדול- ורק אז?
    מרגלים שנשלחו מטעם ה-CIA על מנת ליצור מלחמות כדי שיהיה צורך להמשיך ולהחזיק בגוף הזה הן טקטיקות יישנות, שלמעשה כל סוכנויות הביון משתמשות בהן- שכן אם לא יהיה בהן צורך יהיו שם פיטורים.
    לכן בצה''ל מידי פעם שמענו על יצירת קרב בתקופה שקטה.
    אני לא אתפלא אם דבריך נכונים.
    וכל המלחמה שלנו עם הפלשתינאים היא ספין בין אנשי הביטחון שלנו לשל מדינות ערב.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    מדובר ככל הנראה בספין שהסי איי איי מייצר

    יו יו, 20/05/06 01:41

    ויפה שאכלנו את זה כ''כ מהר.
    אם תלכו אחורה לא הרבה בשנים, תוכלו לראות כיצד הסי איי איי עשה שימוש ב''גולים'' מכל מיני זהויות. אם אלה רומנים, הונגרים, וסובייטים אחרים, כדי לנגח מדינות שארה''ב חפצה בפגיעה בהן.
    לא שאחמדינג'אד הוא אוהב אדם, אבל צריך להסתכל נכון על כל דבר, ולא להתלהם סתם.
    הפעם זה נראה כמו משהו שיוצר מחוץ לאיראן על מנת לנגח את המשטר שם ולגרום לעוד לחץ בינלאומי עליו.
    ללא כל קשר, אני הייתי מקווה שפעולה צבאית נגד תשתיות הגרעין האיראניות תקרה במהרה.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    לסמן את איראן בשתן חמורים מותסס!

    קובי, 20/05/06 01:08

    ואת טהרן בהרבה סמני לייזר ממטוסים.

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    אמריקה ומדינות אירופה לא יעשו כ ל ו ם - בגלל הנפט האיראני

    חכו ותראו, 20/05/06 00:44

    צריכת הנפט העולמית היא 85 מיליון חביות ליום.
    איראן מספקת לעולם כ 2.5 מיליון חביות נפט ליום.
    אם איראן תפסיק לספק לעולם את הנפט הזה כפי שהיא מאיימת ואפילו לזמן קצר, מחירי הנפט יעלו בצורה דראסטית.
    אמריקה ומדינות אירופה השבעות והנהנתניות לא יכולות להרשות לעצמן את זה.
    הן יצהירו כמה הצהרות ריקות מתוכן נגד הטלאי הצהוב והאדום, ואחרי זה יעברו לסדר היום ולא יעשו כ ל ו ם.

    הגב לתגובה זו

    • כמה נפט מסוגל אירני ממוצע לשתות?

      חכו ותראו שאתה, 20/05/06 06:13

      ערב הסעודית לבדה מסוגלת לפצות על המחסור בנפט ע''י שאיבה מוגברת תוך עליה מסוימת במחיר הנפט הגולמי. לערב הסעודית יש אינטרס מובהק בהבסתה של אירן השיעית המאיימת עליה דתית.
      יש לך מושג כמה נפט יש תחת אדמת אלסקה שלא שואבים אותו רק כדי שהנפט הערבי יגמר מהר ככל האפשר? תחת הים הצפוני?
      יש לך מושג כמה נפט שלא נמכר בעולם, מסוגל אירני ממוצע לשתות, כתחליף לפיתה ושני זיתים? החקלאות האירנית לא מספקת צריכה אפילו עבור 10 מיליון אירנים, כל שכן 40.
      יש לך מושג מהו גודל הכוח המערבי המונחת/מוסק שיכבוש את מתקני הנפט האירני וכוח האש שלו, שינתקו את האזור מתגבור אירני, ועד כמה הוא רחוק מהאתר הזה?

      הגב לתגובה זו

  • 123.

    אז ניתן לו לנהוג כהיטלר?

    דן ווקסלר, 20/05/06 00:29

    עד מתי ימשיך הצורר הזה?
    אני בדעה שצריך לחסל אותו.
    מישהו מתנגד מצפונית?

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    מוות לאיראן!!! (ל''ת)

    נדב, 20/05/06 00:10

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    אי אפשר צהוב עם פס סגול? (ל''ת)

    פרסי גאה, 20/05/06 00:09

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    Kol haMeitzar leYisrael naashe Rosh, VeLifnei SHEVER (ל''ת)

    GAON, he is a, 20/05/06 00:05

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    אם השמאל העולמי וובכלל זה..

    תגובה אכזרית, 20/05/06 00:05

    השמאל הישראלי,הגון...הוא צריך לעשות חשבון נפש,ולצאת מהבועה המנוונת והחולנית בה הוא נמצא,.לעולם יש עסק עם אומות,שכול חוקי ההומניזם הנאור זר להן,ועם אומות מעין אלה צריך לדבר בשפת האכזריות והתוקפנות,לא לתת להם להרים את ראשן ולו לרגע,אלה עמים שצריך לחנך ביד קשה עד שיפנימו.
    אירן היא תוצאה של רחמי יתר ,ויד רכה ומנוונת אל מול האומה הערבית והאיסלאם.....היה צריך לשבור אותם,את רוחם ותרבותם,ואז העולם היה בטוח יותר לילדינו...

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    מספיק עם ההלקאה העצמית הזאת

    אבירם ברקאי, 20/05/06 00:02

    ראשית תגובה למס' 94 - להזכירך תעודת זהות שבא רשומה דת האזרח אולי אינה מקובלת עליך - וגם על רבים אחרים - אבל עדיין איננה בבחינת ''דמו מותר''. רוצה לומר תעודת הזהות לא מוצגת כל הזמן בפרהסיה אלא קבורה עמוק בארנק. בישראל אין לך - מלבד אולי באינטואיציה - דרך לדעת מי יהודי, מי ערבי ומי נוצרי.
    הטלאי הוא בידול חיצוני בולט, מכוון, מרושע. להערכתי הוא גם סוג של אצבע משולשת, דווקאית, ליהודים שנותרו אחרי השואה. בבחינת - ''עוד לא גמרנו אתכם''.
    ובכלל - רצוי שאתה וחבריך תתחילו להרגע כבר עם ההלקאה העצמית הזאת. כל מה שנעשה כאן, בישראל - גם אם לא מעט נעשה מתוך איוולת - עדיין לא נובע מתוך מניעים של רשע ושנאה. באיראן של אחמדינג'אר? זה בדיוק המצב. ולא רק שם. קרא קצת היסטוריה ותראה שגם אם הערבים צודקים בכעסם על השינוי הדמוגרפי שנעשה כאן החל מסוף המאה ה-19 עם תחילתה של שיבת ציון, הרי הדרך שלהם - כן הדרך - מצביעה שוב ושוב שאין לנו פרטנרים לשום משא ומתן. זה המצב. לעולם לא יהיה עם שכנננו מצב של איש תחת גפנו ותחת תאנתו וגר זאב עם כבש וכיו''ב. צאו כבר מהאשליה הזאת. זה פשוא מאוד אנחנו או הם. אם תמשיכו כל הזמן להניח את האשמה לכל מה שקורה בישראל ב-130שנים אחרונות על כתפי היהודים אין לי ספק שבסוף, לשיטתכם, באמת יגיע לנו לחזור לשטטלים של מזרח אירופה.

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    ולבוש אחיד לחרדים -- זה בסדר..

    חיים, 20/05/06 00:00

    ולבוש אחיד לחרדים -- זה בסדר. על זה לא צריך לצעוק..

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    אולמרט, אתה נמצא בנקודה חשובה בהסטוריה. תעזוב את ההתכנסות, ממילא

    איתי, 19/05/06 23:57

    אף מדינה בעולם לא תסכים לגבולות שאתה מתכנן. זה לא הזמן עכשיו. עכשיו יש דברים יותר בוערים.

    המשימה שלך: אחמדינג'אד.

    תפציץ כבר, לפני שיהיה מאוחר מדי. תפסיק לסמוך על בוש, עד שהוא יזוז כולנו נמות!!!

    תעשה משהו!

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    לפרסם את התגובות

    מוטי אטלנטה, 19/05/06 23:56

    מספיק, לשמור תגובות בבטן.
    כמה זמן צריך לחכות?

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    לסמן את אחמדינג'ד ביוד רדיו אקטיבי (ל''ת)

    ירון, 19/05/06 23:51

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    הפכנו לעם פחדן ואגואיסטי. הכל דיבורים-בסוף ישראל לא תעשה כ ל ו ם

    חכו ותראו, 19/05/06 23:50

    מדינה ששולחת את קשישיה לחטט בפח הזבל.
    מדינה בה ניצולי שואה קשישים, שפעם הם בעצמם הלכו עם טלאי צהוב, נזרקים לאשפתות ונחשבים לנטל על השליטים המושחתים שדואגים אך ורק לתחת שלהם.
    מדינה שבה עשרות אלפי ילדים הולכים לישון רעבים.
    מדינה ששולחת את חולי הסרטן שלה לכל הרוחות מתוך אטימות ורוע לב ולא מאשרת תקציבים לסל התרופות, בו בזמן שהרזרבות הכספיות שלה עולות על גדותיהן.
    מדינה בה חיי אדם הפכו להיות זולים.
    מדינה בה הגזענות חוגגת ומרימה ראש.
    למדינה כזאת, גם לא יהיה איכפת בסופו של דבר אם איזה יהודי ''פרסי'' ילך עם טלאי צהוב.
    מה שאומרים היום נבחרי הציבור שלנו, זה הכל דיבורים ריקים מתוכן וקלאם פאדי.
    בסוף, מדינת ישראל לא תנקוף אצבע.
    אתם עוד תראו שאני צודק.

    הגב לתגובה זו

    • לחכו ותראו

      מוטי אטלנטה, 20/05/06 00:17

      אני זקוק ללוחמים כמוך שנלחמים על מנת שניצולי שואה וזקנים לא יופקרו ונלחמים על זכויות היהודי-מדוע אינך כותב שם?.

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    שפיות הדעת

    מאיר, 19/05/06 23:49

    נשיא אירן מגלה לנו עכשיו אתבערותו ואת טפשותו.טלאי צהוב יצור הפרדה וניקור ויגרום לשנאה ופרוד באוכלוסיה הפרסית ,בכל מקרה יש לפקוח עליו עין כל הזמן

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    מעולי אירן

    שירין, 19/05/06 23:43

    זה לא דבר חדש כבר לפני שבע עשרה שנים לבנים בבית ספר יהודי היה אסור ללכת עם כיפות או ציצית או תפילין או לשתות יין לקידוש.

    הגב לתגובה זו

    • בבית ספר יהודי?

      מוטי אטלנטה, 20/05/06 00:56

      וואו, זה שווה רעידת אדמה של 9 בסולם ריכטר?
      לשירין, ומאז?האם השתנה החוק?

      הגב לתגובה זו

  • 110.

    תבחינו בהבדל בין כלב נושח,לאדם שעומד על הגדר ומקרקר. (ל''ת)

    משוגעע........!, 19/05/06 23:38

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    ל-94 הדביל

    רוני, 19/05/06 23:38

    כזאת השוואה מטומטמת לא חשבתי שמישהו יכול לעשות - אתה בטוח שאתה לא האח של הפרסי?

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    ''ועידה מדעית'' דה-לה שמאטע

    בת לניצולי שואה, 19/05/06 23:03

    בדיוק כמו שהיטלר שניסה לעטוף את רעיונותיו ה''מתקדמים'' באמצעות עטיפה אינטלקטואלית כך גם האיראנים מתכננים מופע מדעי כעטיפה נאורה כביכול לרעיונות הזוועה שלהם. הפעם שלא כמו בזמנו של הצורר היטלר, אין הליכה של עדר אחר שקרים ותפאורות, אלא ביקורתיות חדה וברורה כנגד כוונות הזדון של הצורר החדש בן המאה העשרים ואחת.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    הנבלה מתגרה בעולם

    נצר לשורד שואה, 19/05/06 23:01

    אם העולם ישתוק לו אז באמת מגיע לו אחד כזה.צריכים ''חהוריד אותו'' וכמה ליותר מהר.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    הפתרון הסופי למוטציה של היטלר

    בת לניצולי שואה, 19/05/06 22:55

    מאחר וגם הנוצרים יסומנו על ידי המטורף ולא רק היהודים, יש לנו היהודים והנוצרים אויב משותף. שלא לדבר על הטילים ארוכי הטווח שיש למוטציה הזו כולל כוונות ארוכות טווח ביותר שמטרתן להשתלט על העולם הנוצרי ולכופף אותו כלפי האיסלאם כחלק ממצוות הג'יהאד. כמו שסדאם גמר בכלא עד סוף ימיו כך גם צריך לחסל את אחמדינג'אד לתמיד ולהראות לאנושות שכל דיקטטור מסוכן לאנושות סופו יהיה מהיר מאד.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    ישר כוח לתגובה הדיפלומטית!

    לירון .א, 19/05/06 22:46

    ''מי שיחייב יהודים באשר הם לשאת פעם נוספת טלאי צהוב, ימצא את עצמו בארון מכוסה בד שחור'' ( אבי דיכטר בתגובה ליישום ''הפלורליזם'' האיראני ) . כן ירבו....

    הגב לתגובה זו

    • your end come (ל''ת)

      yousef, 19/05/06 23:07

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    מהמן עד אחמדינג'אד, לא קם כאחמדינג'אד ! (ל''ת)

    Avenger, 19/05/06 22:29

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    אינני מבין למה מחכה ארה''ב -עד שממש הוא ישלח כבר את הפצצה לעברנו ? (ל''ת)

    יצחק רבינוביץ', 19/05/06 22:25

    הגב לתגובה זו

    • AGAIN WE WATING FOR THE ''GOIIM'' TO DO THE JOB FOR US? (ל''ת)

      DAVID, 19/05/06 22:52

      הגב לתגובה זו

      • you are right, but this time we have the power my brother

        never again, 19/05/06 23:47

        you are right, but this time we have the power my brother

        הגב לתגובה זו

  • 102.

    מוסלמי מפגר מאוד. גם הישראלים רותים ככה אבל למזלכם\נו אין להם כוח כ

    דרוזי אחד, 19/05/06 22:17

    כמו לאירני .

    אם היה לישראלים שאנחנו מכירים כוח הם היו עושים חוקים נגד דרוזים נגד יהודים גם נגד נוצרים .
    צריך להזהר מהם

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    גם לערבים ולפרסים אין זכות להתקיים

    ערן.ב., 19/05/06 22:14

    אז מה?

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    לגרש את המוסלמים הישראלים ובמקומם לקבל את יהודי אירן ! (ל''ת)

    ריאלי, 19/05/06 22:09

    הגב לתגובה זו

    • that´s your end (ל''ת)

      yousef, 19/05/06 23:04

      הגב לתגובה זו

    • רעיון מצויין. בכלל צריך לעשות מפקד

      מיקי, 19/05/06 23:31

      כמה יהודים ברחו או גורשו ממדינות ערב והגיעו לישראל. חייבים לקזז אותם ממספר ה''פליטים'' של 48, ובטוח יישאר לנו ''עודף''.

      הגב לתגובה זו

    • למה לא לגרש אותך לגרמניה?

      וסים, 20/05/06 01:27

      הרי אתה חי בבית של סבא שלי, על אדמה שאני הייתי צריך לקבל בירושה.. תבין דבר אחד שאנחנו כאן לפני שסבא שלך ידע בכלל מה זה מזרח תיכון וכאן נשאר לעד.. אם רצית ללכת לאירן אז להתראות, לך לשם וישימו עליך פס צהוב, אנחנו לא נלך, כאן נולדנו באדמה שלנו וכאן נשאר לעד..

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    המשרפות קרבות

    חיפאי, 19/05/06 22:08

    חייבים לעשות הכל ומהר להוציא מייד את כל יהודי איראן.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    על זה נאמר; ויחזק ה' את לב פרעה

    Avi Ecuador, 19/05/06 21:59

    אחד הניסים של ישראל.
    אם בעיית הערבים היתה לחסל או לבטל את ישראל ''בלבד'' הם ''רק'' היו צריכים לסמוך על השמאל ''שלנו'' ומנהיגנו.

    הגב לתגובה זו

    • welcome

      ofer, 20/05/06 04:31

      back dog

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    iran

    david, 19/05/06 21:59

    so you dont know what to do ????????!!!!!!! nuk the!!m

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    יש לי רעיון פנטסטתי

    ת, 19/05/06 21:57

    למה לא שמדינות באירופה ישפילו גם מוסלמים?
    כל מוסלמי יצטרך לענוד עליו משהו מיוחד כדי שידעו שהוא מוסלמי, מוסלמי שיסרב יגורש מאותה מדינה באירופה בה הוא גר.

    הגב לתגובה זו

    • כי גם לנו אסור לעשות דברים כאלו... (ל''ת)

      מ, 19/05/06 23:13

      הגב לתגובה זו

    • Lekayem ma sheneemar, kasher zamam laasot, ken yeasse (ל''ת)

      Bo, 20/05/06 00:08

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    הנה ההסבר

    מוסלמי, 19/05/06 21:55

    המנהג הזה היה קיים גם בימיו של הנביא מוחמד אשר יהודים ונוצרים לבשו מדים ירוקים....המטרה הייתה להבדיל אותם מהאחרים...כמו הלבוש של הבחורה ה''חופשייה'' והעבדה''...כי לרוב נוצרים אינם רעולי פנים ויש מנהגים תרבותיים וחברתיים אחרים........אבל האיסלאם ביטל את זה מאוחר יותר.....ורק קיצוניים עושים את זה...
    לידיעתכם הנוצרים בירדן מתבקשים לשאת צלב גדול על החזה....זה מאותה סיבה...

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    גם בישראל יש חוק כזה

    אדם, 19/05/06 21:48

    גם בישראל הדמוקרטית נעשה אותו דברים כאשר סמינה המדינה בתעודות הזהות לאום האזרחים ובפרט הערבים..אז לתקן את עצמכם ולאחר מכן את העולם

    הגב לתגובה זו

    • לך חפש מי יסמן אותך, יא נודניק. (ל''ת)

      אפי, 19/05/06 23:59

      הגב לתגובה זו

    • כבר לפני שנים...

      ירמיהו, 20/05/06 09:50

      כבר לפני שנים בוטל החוק הזה וכעט מסומן הלאום אצל כל אדם באשר הוא במספר כוכביות, בדיוק בגלל הסיבה הזו.

      הגב לתגובה זו

    • ''האזרחים הערבים'' הם במקרה פלסטינים שרוצים לחסל אותנו ואת המדינה

      שלנו-אם לא תבין, 20/05/06 11:16

      שוב לימי השואה! העם היהודי מעולם לא פגע בזבוב באירופה, ונרדף רק משום יהדותו. הערבים פה הם חלק מהעם הפלסטיני - שהוא אם שכחת - אוייב מר שלנו מזה 100 שנה!!!!!

      הגב לתגובה זו

    • Big Big Diffrance

      Avi, 20/05/06 12:46

      Firstly, citizens in Israel can not recongnise the citizens with the red ID. Secondly, Jewish in Iran they are not a terosist problem in Iran ( i hope you have learned something).

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    אני לא מאמין לבולשיט הזה

    ירו, 19/05/06 21:26

    אבל אולי אני טועה. למה לא מראים צילומים?

    הגב לתגובה זו

    • מידע מטעה

      קורא, 19/05/06 21:37

      מישהו דוחף למהלומה. גולים איראנים בקנדה? דוקא כעת, לקראת הביקור בוואשינגטון? להזהר מאד עם העיתוי. לא להגרר ולא ליפול קורבן לתרחשי המזימהץ למה עושה רושם שהוא כמעט מבקש מהלומה?

      הגב לתגובה זו

      • אני כ''כ שמח לראות שיש פה עוד אנשים שפויים... (ל''ת)

        שמעון, 19/05/06 21:53

        הגב לתגובה זו

    • לא מראים צילומים כי החוק עוד לא עבר

      מתיסיהו, 20/05/06 00:32

      אבל אתה צודק... זו התססה של האופוזיציה האיראנית. אסור לנו להיגרר לזה - אנחנו לא רוצים שלאחמדי נג'אד היהיו הצדקות לתעמולה שלו נגדינו. אין חוק כזה ולא יהיה בזמן הקרוב... אמנם יש חוק לבוש - אבל הוא נועד לאוכלוסיה המוסלמית והציון היחיד שיש שם על אולוסיות לא מוסלמיות הוא היתר של נשים יהודיות ללבוש מה שהן רוצות ושל גברים ללבוש בגדים עם צהוב... הכוונה היא לאכוף את חוק הלבוש בצורה יעילה ע''י כפייה של לבוש צנוע בצבע כהה לנשים מוסלמיות ולבוש מסורתי לגברים מוסלמים.

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    הכי טוב צהוב

    מושון, 19/05/06 21:17

    חברים להרגע ,כמו שרק הרווחנו מעליית החמאס כך במקרה הזה .הלוואי שהמשוגע הזה יעביר את החוק הצהוב. יהודי איראן יאלצו להתעורר ,ולפחות העניים שבינהם יגיעו לכאן ,ובעיקר :לא נוכל לצפות ליחסי ציבור טובים יותר מהיטלר חדש .זאת תהיה התחלת ההתארגנות המעשית לטיפול בבעיה .זאת תהיה ההזדמנות לשים סנקציות על איראן ,וגם אולי בוש יתעורר וייתן לכורדים בעיראק ואיראן להתחיל להלחם לעצמאות. נשים את כורדיסטאן בראש שמחתנו.

    הגב לתגובה זו

    • י אמר לך שייתנו להם לצאת? (ל''ת)

      דן, 19/05/06 21:50

      הגב לתגובה זו

    • אולי זה מצחיק אותך. אבל היהודים היקרים האלו יאלצו ללכת עם הטלאים המ

      יבגני, 19/05/06 22:25

      המקוללים האלו ברחוב, מול אלפי אנטישמים .

      ממש עצוב לי אחרי שאני קראתי את התגובה הזאת. עוד הוכחה להתפוררות המוח היהודי. המדינה הישראלית גידלה דור חדש של יהודים, עם מוח מנוון יותר מזה של הגויים !
      עצוב !

      הגב לתגובה זו

      • אנטישמים? עלמה אתה מדבר? הית בטהראן לאחרונה? (ל''ת)

        עובדות, 20/05/06 01:45

        הגב לתגובה זו

  • 91.

    מה עם אוהדי הפועל ת'א שילבשו צהוב? (ל''ת)

    אייל, 19/05/06 21:16

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    the new Hitler

    ISSIE, 19/05/06 21:11

    this is a new Hitler,he is bad for the whole world

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    השלב הבא - מחנות ריכוז. (ל''ת)

    אזרח המדינה, 19/05/06 21:10

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    עד מתי תמשיכו להיות צבועים:

    מורא, 19/05/06 21:08

    היהודים תמיד מתבכיינים בפני העולם ואומרים שהוא אנטישימי ,אז בבקשה תילחמו בו או שאין לכם מספיק אומץ,למה אתם תמיד רוצים שמישהו אחר יעשה את העבודה המלוכלכת עבורכם,אל דאגה כלב השמירה שלכם(ארה''ב)יעשו לכם את העבודה.

    הגב לתגובה זו

    • כון מאד - יהודי העולם! כנסו לפורומים, צ'טים, העבירו אי מיילים נגד!! (ל''ת)

      רן, 19/05/06 21:52

      הגב לתגובה זו

    • since the gulf war

      haim, 19/05/06 22:19

      we can not do what we want,and when we want.so pepole like you should live.in SYRIA.OR IRAN. go the arabs are better for you,jews are not.

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    חיסול דחוף

    דניאל, 19/05/06 21:06

    צריך יוזמה ,אני מתנדב לחסל את החזיר בכול פעולה צבאית שצריך
    מדינת ישראל תתחילו לחשוב ברצינות על הדברים שנאמרו ע''י החזיר.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    1 שקל = 1 דום דום

    גור אריה יהודה, 19/05/06 21:05

    הגיע הזמן

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    מדינת ישראל הבטיחה

    דובי, 19/05/06 21:05

    שואה לא תחזור- כל עוד ישראל קיימת
    זה הזמן לעמוד בהבטחה ולא לחכות לאחר מעשה.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    Ahmandijad=Ben Bliya'al/Hamman/Hitler (ל''ת)

    Moises, 19/05/06 21:05

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    לכל הערבים שתוהים....

    יהודי גאה!, 19/05/06 21:00

    טוב אז ככה - לערבים היושבים בארץ:
    אם אתם שונאים יהודים ואתם באמת חושבים שאירן לטובתכם אז תחשבו עוד מספר צעדים קדימה. אירן רואה בישראל כמקום תיירות חשוב וגם כמקום קדוש בשבילה, אם אתם חושבים שיהיה מצב ובו האירנים יכבשו את הארץ ויתנו לכם אותה טעות בידכם אירן תיקח לעצמה את ישראל, היא אפילו רוצה להשמיד את ישראל כולה ואפילו אתכם..
    אתם נחשבים הכי נחותים בעיני כל העם הערבי. ביניכם אפילו יש שנאה ולא חסרות מדינות ערביות שאף מצהירות כי הם שונאות אותכם.

    אז תסתמו..ועוד דבר קטן...אם אולמרט הדפוק הזה לא היה נבחר והייתה עולה לממשלה מפלגה ימנית חזקה הייתם יכולים לראות שהפיגועים בעצם פוגעים רק בכם ואתם עושים את זה מפחד, הרי כולנו יודעים שאם ישראל רוצה היא מוחקת את כל הבתים שלכם ואותכם בלי מאמץ. אז חדל...תתחילו לחשוב נכון ולא כמו מפגרים.

    הגב לתגובה זו

    • אהבתי מאד - כל הכבוד - אדם אחד שפוי... (ל''ת)

      תומר, 19/05/06 21:33

      הגב לתגובה זו

    • זה לא קשור לאירן ולערביי ישראל, זה קשור ליהדות ואיסלם

      רמי, 19/05/06 21:59

      האיסלם רוצה ריבונות על אדמת ישראל מתוך סכסוך שנולד עוד מתקופה קדומה. אפשר לקרוא לזה קנאות בישראל שהוא העם הנבחר ולא הערבים, ואגב גם הנוצרים מקנאים בנו אבל הם קצת יותר מתורבתים. עדות לכך היא המסגד שקם דווקא מעל מעון המקדש (הר הבית), המקום הקדוש לאיסלם הוא מכה, אז מאיפה הרצון העז לירושלים אם לא מתוך מניעים ריגשיים? שאיפת האיסלם היא להשמיד את עם ישראל, מה שרצו עוד מימים ימימה. אבל יהיה להם קצת קשה כי הקב''ה הבטיח שלעולם לא ימחה זרע ישראל. רק שנהיה מאוחדים ונפסיק לריב על שטויות, אחרי הכל זה אנחנו מול כל היתר, ואם תרצו או לא אנחנו עם מיוחד ובשביל זה גם נרדף.

      הגב לתגובה זו

    • גזען שפל ועלוב-

      גידי, 19/05/06 22:29

      מקומך בביבים ולא עם שאר בית ישראל. אנא השאר את דעותיך המחרידות לעצמך ואל תטמא אותנו בהן.

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    אין פסיכולוגים שם באיראן?

    בן טוב, 19/05/06 20:59

    אחמדון קטן, הקשב לי, אז אתה דומה לקוף, בסדר. תאמין לי שזה לא נורא, הרבה חיו עם פרצוף תחת והצליחו בחיים. זו בטח לא סיבה להתעצבן על כל העולם ולהשמיד אותו. .. מציע לך בשביל הבריאות שלך להרגיע קצת ולמצוא איזה פרסית שעירה שתגיד לך כמה אתה מתוק...אם זה לא יעבוד, נסה כדורים (9 מ''מ עדיף).

    הגב לתגובה זו

    • הפסיכולוגים שלו הלכו בעצמם לפסיכולוג. (ל''ת)

      רז, 19/05/06 22:15

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    אתם היהודים עושים רעש מכלום,צהוב זה יפה (ל''ת)

    מחמד טביבי, 19/05/06 20:54

    הגב לתגובה זו

    • גם פצצת טון על הראש שלך זה יפה !!!! (ל''ת)

      אנטי-איסלם, 19/05/06 21:05

      הגב לתגובה זו

    • לך לאירן שם מקומך (ל''ת)

      אוהב ערבים, 19/05/06 21:08

      הגב לתגובה זו

    • Sick!!

      Hyim, 19/05/06 22:49

      YOU ARE SICK!! HOW DARE YOU!

      הגב לתגובה זו

    • הבית שלך הרוס זה פנטסטי

      יא רמד, 20/05/06 16:10

      גם חבל עזה פנטסטי אחרי שיעיפו משם את כל הבתים שלכם וכל התושבים, יהיה אחלה מקומות לגלוש בהם סוף סוף.

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    נשיא אירן הארור ורעיונו החדש:

    פנינית, 19/05/06 20:54

    אם האיסלם לא קם על היהדות והנצרות, אז הגידו לי מה הוא כן מתכוון לעשות? עם הצהרותיו הבוטות, הפוגעות, המתסיסות
    והמסוכנות: אל תגידו לא שמענו, לא ידענו, לא האמנו. עכשיו לאחר הטלאי הצהוב שהיטלר ימח שמו וזיכרו, ציווה
    על היהודים לענוד על בגדיהם. ואת מעשיו הסטניים נגד עמנו, בעקבות הטלאי, לא נשכח!!! אנחנו
    חייבים מיד, עם הצהרתו הסטנית זו של הנשיא המטרולל מאירן, ולהגיב בחומרה. מר אומארט לתצומת ליבך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    ברכה,בישארה...היו מגיבים.הבעיה שמישהו עוד יקח ברצינות (ל''ת)

    סתם בצחוק, 19/05/06 20:53

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    שיקח בחשבון שיש יהודים שיחזרו לאירן.

    מתי, 19/05/06 20:49

    בכלל אין לו זכות לדבר נגד המדינה.
    רק חבל שהאו''ם שהוא באמת שמום לא פועל נגדו.
    נשיא אירן פועל נגד כל העקרונות של האו''ם

    הגב לתגובה זו

    • אצלנו בכפר...

      הנרי ה-8, 19/05/06 20:57

      אצלנו בכפר בדקו ומצאו שגם ישראל אינה מקיימת מספר החלטות של האו''ם. חבל. אז איזו זכות יש לך להתלונן כנגד אירן...?

      הגב לתגובה זו

      • אצלנו בכפר...

        הקוסם, 19/05/06 21:11

        חישבו שאם תיפול פצצת אטום על ישראל, היא גם תמחק את סכנין, אז הפעם אני מייעץ לכם לא לרקוד על הגגות מוקדם מידי.

        דבר שני, באו''ם יש רוב של מדינות עולם שלישי מוסלמיות (זה הולך ביחד) ולכם כל קריאה שם נגד ישראל תעבור אלא אם כן ארה''ב תשים על זה ווטו, לדוגמה, הסורים העבירו קריאה באו''ם שאומרת שישראל רוצחת ילדים פלסטינים בשביל לגנוב מהם איברים, אולי זה אומר לך משהו על רמת הרצינות של האו''ם שמום.

        אקנח בציטוט של אבא אבן : ''אם אלגיר תעביר קריאה באו''ם שאומרת שהעולם שטוח וישראל שיטחה אותו, הקריא תעבור עם 164 תומכים, 13 נגד ו26 נמנע, מאז הדברים השתנו קצת אבל היחס נשאר בערך אותו הדבר.

        הגב לתגובה זו

      • אצלנו גם כן חישבו,ומצאו שיש מספר החלטות האו''ם,,,

        ?!?!?!?, 20/05/06 00:58

        שישראל צריכה להפסיק מיד לקיים.
        סתם בשביל שתדע מראש.

        הגב לתגובה זו

    • ? הוא לא יהודי! על העקרונות של האו''ם נדרשים לשמור אך ורק יהודים.

      ארץ ישראל השלמה, 19/05/06 21:02

      או''ם- אנטישמים וחיסולם (בידי צה''ל ) מתקרב .

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    צריך לסמן אותו עם פצצת מימן , דחוף !! (ל''ת)

    אזרחית, 19/05/06 20:48

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מענין בהזה צבע יסמן את פוטין (ל''ת)

    עם ישראל, 19/05/06 20:47

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    נו אז מה?!

    1 מהעם, 19/05/06 20:47

    בישראל ממשלה יהודית מגרשת יהודים מביתם ומחריבה את ישוביהם.

    הגב לתגובה זו

    • לך.... לך !!! (ל''ת)

      אני, 19/05/06 20:56

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    לאומות העולם הנאורות

    חי, 19/05/06 20:45

    גם כשהיטלר עלה כולם היו שאננים.
    פצצת גרעין +רעיונות גזעניים כמו ענידת טלאי הם כתובת ברורה על הקיר. אסור לחכות!!!

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק להאמין לכל שטות שכותבים לך בעיתון... (ל''ת)

      דני, 19/05/06 21:36

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    אחמדינג'אד אני מאחל לך

    לחלךחלךח, 19/05/06 20:42

    שתיכנס לכסא גלגלים תחטוף שיתוק ואז יפול עליך מזרק עם מיק מזוקקים והם יכנסו לך לתוך הוריד...

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אין לצפות שאירופה או ארה''ב יפתרו הבעיה. להתכונן לפעול גם ללא עזרה (ל''ת)

    אברהם, 19/05/06 20:36

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    ואיפה בוש?

    מדהים מדהים מדה, 19/05/06 20:26

    זה בדיוק כמו ב-1933, הגיע הזמן שנראה לעולם מי אנחנו ומה אנחנו

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    לא התכוונתי

    אחמדינג'א, 19/05/06 20:26

    סליחה, אתם יכולים לשים בעצם צבע כתום

    הגב לתגובה זו

    • אתה גאון (ל''ת)

      ירו, 19/05/06 21:23

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    להוציא משם את כל היהודים

    אני, 19/05/06 20:25

    ולהתכונן למלחמה גדולה מאוד שם , צריך למחוק אותם שאנשים לא יזכרו את המדינה הזאת יותר ....

    הגב לתגובה זו

    • אין ליהודי איראן שום בעיה לעזוב את המדינה

      מיXתפוזים, 19/05/06 22:04

      הבעיה היא שאת הבית בן 15 החדרים ימכרו ובכסף הזה אי אפשר לקנות מחסן בישראל. הם יאלצו כמשפחה בעלת 6 נפשות לגור בדירה של עמידר בלוד, שלא לדבר על פרנסה, חינוך וכו'
      כל אחד ושיקוליו!

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    כמה אפשר לבלבל את המוח

    ירוסלב1, 19/05/06 20:25

    אני סומך על אולמרט שישים סוף להתבטאויות האלה

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אף אחד לא שמע את המשפט?

    ישראלי, 19/05/06 20:24

    ההיסטוריה תמיד חוזרת על עצמה

    הגב לתגובה זו

    • לפחות תצטט את הגרסה המלאה של המשפט

      זה אבי עצבני, 19/05/06 20:53

      ההיסטוריה תמיד חוזרת על עצמה. פעם ראשונה כטרגדיה ופעם שניה כקומדיה.

      הגב לתגובה זו

      • גם אתה טועה

        קרל, 19/05/06 21:24

        ההיסטוריה חוזרת על עצמה, תחילה כטרגדיה ואז כפארסה

        הגב לתגובה זו

        • לצערי גם אתה טועה...

          רפי, 19/05/06 21:40

          המשפט הוא:

          ההסטוריה תמיד חוזרת על עצמה. פעם ראשונה כטרגדיה ובפעם השנייה כי משקרים לנו...

          הגב לתגובה זו

          • כולכם טועים!!!

            666, 19/05/06 22:42

            כי לא למדתם היסטוריה.

            הגב לתגובה זו

            • ההיסטוריה אף פעם לא חזרה על עצמה

              קובי, 19/05/06 23:14

              אמנם יש דמיון בין מקרה למקרה, אך כל מקרה עומד לגופו...ולכן השואה היחודית ולא חזרה על עצמה באופן זהה...וכן יש מקרים מזעזעים כמו טבח דארפור, שואת העם הארמני..כל אחד מהם יחודי ודומה במידה מסויימת (רק דומה).

              הגב לתגובה זו

            • למדנו היסטוריה

              שי, 20/05/06 00:11

              לא למדנו פתגמים

              הגב לתגובה זו

    • מוסיף משפט...

      מישהו, 19/05/06 20:58

      אם זה מקרקר כמו ברווז, נשמע כמו ברווז, נראה כמו ברווז, אז זה ברווז.

      הגב לתגובה זו

    • יש עדכון

      ג'וקר, 19/05/06 21:34

      ההיסטוריה תמיד חוזרת על עצמה אבל כל דור לומד את זה בדרך הקשה.

      הגב לתגובה זו

    • כולכם טועים!

      שורדיצ', 20/05/06 01:05

      זה הולך ככה:

      ''עכשיו אני שובר בקבוק וחותך אותך''

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    כנראה שהגיע הזמן שישראל תפעל (ל''ת)

    אורי, 19/05/06 20:24

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אצלנו בכפר...

    הנרי ה-8, 19/05/06 20:22

    אצלנו בכפר רוצים להתייחס לתגובתו של הגזען שלומי מירושלים. תראה שלומי חמודי, גזענות היא גזענות היא גזענות. אתה יכול לעטוף את שנאת הערבים שלך בכל עטיפה שתרצה אבל זה עדיין יסריח. יסריח מגזענות נתעבת. במידה רבה הקוף האירני אפילו טוב ממך: הוא מעולם לא אמר שהוא שונא יהודים...
    שלומי חמודי, ההיסטוריה של העם היהודי רצופה בגזענים מסוגך שמצאו לעצמם צידוקים ונמוקים הגיוניים מדוע הם לא שונאים יהודים בגלל שהם יהודים. מצחיק אפילו לחשוב שאתה באמת מאמין לתשובה הלא חכמה שלך. זוכר את ההסבר של הנאצים לגזענות שלהם...? היהודים הם סרטן בלב האומה הגרמנית...נזכר גזען קטן שלי..?
    כמו שאמרנו גזענות היא גזענות.
    אני יודע שזה כואב לך לראות את עצמך בראי האירני.

    הגב לתגובה זו

    • נו חלאס

      אחמדי, 19/05/06 20:57

      כמה פעמים אתה אומר גזענות...

      הגב לתגובה זו

    • ליגה לאומית

      A, 19/05/06 20:59

      אז ארצית אחר א' ב' וג'
      ואז תפרקו.

      רק אל תשכח שפצצת אטום תמחוק גם את הכפר שלכם, אין לכם חיסון נגד זה.

      הגב לתגובה זו

    • אז בוא תסביר לי, מר מחמוד החמוד, למה אני לא שונא דרוזים?

      ביסמארק ה-12, 19/05/06 21:16

      הרי אתנית הם ערבים כמוך וכמו שאר מנופפי דגלי אש''ף שחיים ''אצלך בכפר'', בוא נראה אם תוכל להבחין בהבדל הדק אך משמעותי, קדימה, תנסה, אני מקשיב.

      הגב לתגובה זו

      • באמת למה לא...? דווקא מתאים לך... (ל''ת)

        הנרי ה-8, 19/05/06 21:59

        הגב לתגובה זו

        • כנראה שאין לך תשובה אז אתה מזבל בשכל (ל''ת)

          וענונו, 19/05/06 22:46

          הגב לתגובה זו

    • למי לעזאזל אכפת מהכפר שלך?

      איתי, 19/05/06 23:32

      כל היום ''אצלנו בכפר אצלנו בכפר'' על כל דבר ועניין בלי קשר לכלום. למי אכפת מה ''אצלך בכפר''?

      הגב לתגובה זו

    • להנרי ה-8 (רוצח נשים אנגלי מפורסם) :

      מיקי, 19/05/06 23:43

      יהודים לא פוצצו גרמנים באירופה, לא רצחו גרמנים ממארב. ההגדרה ''סרטן בלב האומה'' לא היה לה שום ביסוס הגיוני, שולת שנאה עיוורת.
      לשנוא עם ו/או דת, שמצמיחים מחבלים מתאבדים ומעריצים אותם כקדושים, זו לא גזענות. זו תגובה בריאה. כמו לשנוא את החיידק הטורף, או את נגיף האיידס. או כל מה שהורג.

      הגב לתגובה זו

    • אצלנו בריף

      זה בכלל לא ערבי, 20/05/06 01:08

      על מי אתה עובד יא חרא אחד?
      הרי ברור שאתה יהודי.

      אף ערבי לא כותב ככה.

      יעדיפו איי קיי 47 בכל זמן נתון.

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    בושה..חרם ומיד! (ל''ת)

    ניר, 19/05/06 20:18

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    למה לא שולחים את המוסד לחסל את ההיטלר הבא?

    אשר, 19/05/06 20:15

    הרי השואה הנוראית התחילה בגרמניה,עכשיו צריך להקדים תרופה למכה ולחסל את ההיטלר הבא!!

    הגב לתגובה זו

    • כי עפר שלח מתנגד (ל''ת)

      רוני לוי, 19/05/06 20:20

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    אומרים שזה לא נכון !! (ל''ת)

    תעמולה של, 19/05/06 20:11

    הגב לתגובה זו

    • אני גם חושב שזה לא נכון...הוא לא היה מעז! (ל''ת)

      טל, 19/05/06 21:40

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    כורה את קיברו

    ..., 19/05/06 20:10

    הקבר כבר מוכן אחמדינאג'ד אתה רק צריך לקפוץ פנימה

    הגב לתגובה זו

    • מספיק עם היוהרה הזו

      אורי, 19/05/06 20:27

      שום קבר ושום נעליים, ישראל כמו תמיד, ''תתן לאמריקה לעשות לה את העבודה'' וככה זה גם יראה

      הגב לתגובה זו

      • ומה איכפת לך שאמריקה תעשה? (ל''ת)

        ...., 19/05/06 21:30

        הגב לתגובה זו

  • 60.

    מעניין שמאז ההתנתקות אירן הולכת ומחריפה את השנאה לישראל והיהדות...

    שני, 19/05/06 20:05

    להלכה ממשלת אולמרט השמאלנית, ליברלית, אנטי-דתית ואנטי-ציונית בעלת שנאה עצמית היתה צריכה לרכוש אהדה וכבוד מהצורר האירני, אך ההפך קרה... ההתרפסות החולשה חוסר האונים של ממשלת אולמרט, הופך אותה לממשלה בפשיטת רגל שמעוררת חמלת האויב ושנאה לחלש...

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    והעולם שותק

    אמיל, 19/05/06 20:05

    כשלומדים את תולדות מלחמת העולם השניה, שואלים הרבה פעמים אנשים ''איך יכול להיות שהעולם שתק?''. אז תשאלו את עצמכם עכשיו, איך יכול להיות שאתם שותקים? אין חדש תחת השמש.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    Atomic bomb on Iran now

    efi, 19/05/06 20:03

    Not to wait even a second.
    Kill Him and destroy the entire country kill his god and the god of Israel who works with him.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    יהיו יהודונים שימהרו

    אלעד, 19/05/06 20:02

    בטוח שהראשונים להרוויח כסף מזה יהיו היהודונים ,לעשות מדים ולמכור טלאים בכל מיני צבעים.

    הגב לתגובה זו

    • נכון

      אחמד, 19/05/06 20:16

      מוות ליהודים

      הגב לתגובה זו

      • אחמד דבר יפה אם לא, תמצא את עצמך תלוי על העץ הכי גבוה בחיפה.. (ל''ת)

        חילוני שפוי, 19/05/06 20:35

        הגב לתגובה זו

        • למה עץ ?

          רפאל, 19/05/06 20:57

          נשלח אותו לשחות בקישון, בתקווה שהוא לא יהרוג את המוצטיות שיש שם בגלל הריח

          הגב לתגובה זו

      • אחמד עדיף שתסתום כי אתה וחבריך הערבים על זמן שאול פה... (ל''ת)

        אר, 19/05/06 20:47

        הגב לתגובה זו

      • אם המשטרה לא תמצא את המוסלמי המזדיין הזה

        ולאד, 19/05/06 20:51

        שתחסל את כולם !
        ככה בטוח שהוא יהיה ביניהם !

        משטרת ישראל היא הכי טוב בעולם !

        הגב לתגובה זו

      • אחמד תיזהר מותק

        בן טוב, 19/05/06 21:04

        אנחנו היהודים יודעים להתלכד בשעת צרה, כשיש סכנה מסריחה כמוך באופק כולנו אחים. לא כדאי לך להתעסק איתנו

        הגב לתגובה זו

      • אחמד אתה אורח פה, ליברמן עוד מעט ישלח אותך הביתה

        מיXתפוזים, 19/05/06 21:55

        יש גבול לסבלנות הישראלית

        הגב לתגובה זו

    • ספרת עד עשר כמו שאמרנו לך לעשות לפני שאתה רוצה לומר\לכתוב משהו ? (ל''ת)

      מחלקה סגורה, 19/05/06 20:25

      הגב לתגובה זו

    • גדול (ל''ת)

      ff, 19/05/06 23:59

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    מקרבים את הגבולות הנוכחים לגבולות אושוויץ ודוחסים לתוכם 20 מיליון י

    חנן, 19/05/06 20:01

    יהודים !

    אולמרט הוא משת''פ של הגמד האנטישמי הזה .
    אולמרט יקצץ בגבולות שלנו . ואחמדינג'אהד ישלח לגטו הקטנטן שיווצר כאן את כול יהודי אירן, כמו גם וונצואלה פולין ורוב מדינות העולם .
    בסוף יתכנסו לגטו שיבצר כאן כ-20 מיליון יהודים . נאלץ לוותר על הילודה, נהפוך את כול השדות החקלאים לשכונות מגורים צפופות ....

    החלום הרטוב של כול אוהבינו ! והכול בזכות ... כן ... אולמרט !!!

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    איראן זה לא גרמניה הנאצית. ולעובדות -

    מישהו שמבין, 19/05/06 20:01

    הוא אינו מעונין להשמיד את היהודים באשר הם. מאחורי רעיונותיו לא עומדים רעיונות גזעניים המבוססים על תורות גזע, ואין לו שום יומרה או רצון להשמיד את היהודים באשר הם. זה לא נכון, לא נאמר אף פעם.

    המשטר האיראני רוצה, מסיבות דתיות-לאומיות-פוליטיות להשמיד את הישות הציונית. הוא טוען שכל עוד הישות הציונית תתקיים ב'פלסטין הכבושה' כך לא יפתרו בעיות העולם.
    עם זה, לך נריב איתו.

    אבל שואה זה לא.

    מה זה כן?
    ניסיון להכניס את ישראל לפינה. הבעיה האיראנית היא בעיה עולמית! לאיראנים יותר נוח שזה יראה כסכסוך ישראלי-איראני אבל זה ממש לא.

    הגב לתגובה זו

    • מה שצריך להדאיג זו תלבושת אחידה לעם שלם

      ג.מ., 19/05/06 22:07

      הסרט הצהוב הוא פרובוקציה מכוונת שלא צריך להתרגש ממנה. אכן אין פה אידאולוגיה נאצית ולא תהיה השמדה. תוכניתם היא לאלץ את כולם להתאסלם. שימו לב לעניין התלבושת האחידה. העולם צריך להתעורר. ישראל דווקא יכולה להירגע, קצת. היהודים מעדיפים להיות בטהארן על תל אביב גם בתנאים הללו. סרט הוא עדיין לא טלאי. זוהי פרובוקציה שאסור להיגרר אחריה ולמען האמת הקולות הגזעניים העולים מכתבה זו מדאיגים אותי יותר כי הם, בסופו של דבר, רלוונטיים, ולא האיום האירני, חמור כשלעצמו ומחייב טיפול בכמה מישורים, אבל אין בו יותר מאשר עיוורון של המשטר האירני ומשאלת חיסולו בידי המערב. אחרי עירק של סדאם אירן היא הבאה בתור. וההצדקות לכך עמוקות יותר מאשר אצל העירקים. שם היה מנהיג דומיננטי. כאן מדובר בקבוצה שלמה, במערכת פוליטית מאורגנת. השאירו לעולם לטפל בבעיה. תפקידנו בשלב זה להיות מוכנים ורגועים, אבל בשום אופן לא להגיב לפרובקציה המכוונת הזאת בצורה ונמהרת כמו אחרון אוהדי בית''ר.

      הגב לתגובה זו

      • צודק מאוד. (ל''ת)

        צודק, 20/05/06 01:49

        הגב לתגובה זו

      • ''סרט הוא עדיין לא טלאי'' ???אתה באמת לא מבין, נכון?

        אילנה, 20/05/06 10:19

        גם הטלאי הצהוב וגם הסרט הצהוב הינם בבחינת הבדלה של מיעוט באמצעי מזהה חיצוני. שניהם, מבקשים להעביר מסר דוחה, גזעני, פרובוקטיבי עם השלכות הרסניות!. ההמשך בהיסטוריה לרעיון הטלאי הצהוב הסתיים בהשמדתו של שליש מהעם היהודי. האם יש לנו את האפשרות/מותרות לומר, כפי שאתה אומר, ''סרט זה לא טלאי צהוב'' ??. דבר נוסף, השלכה נוספת לרעיון הארור הזה: אתה יודע כמה קבוצות ניאו נאציות יש בעולם? קבוצות שמאוד היו רוצות ליישם ולהנהיג רעיון כזה ואולי לא מעזות? קבוצות שפשוט יושבות ומחכות לשעת הכושר ? מהיכן הבטחון שעבור קבוצות אלו, זו לא שעת הכושר? האם אנחנו יכולים לאפשר לעצמנו לראות להיכן דברים אלו יובילו??בארה''ב לבדה יש קבוצות כאלו שרק מחכות לזמן הנכון. אז אולי הסרט הוא לא בדיוק העיתוי לו קבוצות אלו מחכות , אבל כפי שההיסטוריה האנושית מלמדת אותנו, לא ממש צריך קבוצות למימושן של קטסטרופות, מספיקים מנהיגים מטורפים שיגררו אחריהם אנשים. ראה ''ערך'' : קליגולה, היטלר, אטילה וכו', והרשימה עוד ארוכה.

        הגב לתגובה זו

    • לצערינו נאיבים רבים הובלו לתאי גזים

      ההיסטורי חוזרת, 19/05/06 23:08

      רוב יהודי אירופה לא האמינו בכוונותיו של היטלר ויחסו זאת למצבה הכלכלי הרע של גרמניה באותם שנים, וטענו שמדובר במאבק של גרמניה מול העולם. בדיוק מה שאתה טוען כאן, יהודים מעטים שהתיחסו ברצינות לטלאי הצהוב וברחו מאירופה בעוד מועד ניצלו, רוב רובם שלא יחסו לכך חשיבות הובלו לתאי גזים - לצערינו הרב.
      כך שאני מציע לא לזלזל בכלום.

      הגב לתגובה זו

    • גם היטלר לא יצא בהצהרות כאלה

      שי, 19/05/06 23:37

      הוא שמר על התוכנית הזאת בסוד ותוך כדי המלחמה הוציא אותה לפועל.

      מה יותר גרוע?

      הגב לתגובה זו

      • לא נכון...

        שוב טעות, 20/05/06 01:48

        היטלר פירסם את מיין קאמף עוד לפני שעלה לשלטון... ספר שכתב עוד בימי הכלא שלו כצעיר מורד.

        קרא את הספר, וראה מה הוא חושב על 'הפתרון הסופי'. הוא לא הסתיר שום דבר...

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    רעיון לא רע

    אחשוורוש, 19/05/06 19:58

    יש מקום לאמץ מרכיבים מסויימים מהתכנית האירנית גם אצלנו. ברעיון התלבושת האחידה לכך האוכלוסיה יש יתרונות ברורים: חסכון כספי ניכר בסעיף הביגוד, המנעות מבזבוז זמן על קנית ובחירת בגדים, חיסול מקצועות לא נדרשים כמו דוגמנות ועיצוב אופנה ועוד.
    חבל שפנינה רוזנבלום כבר לא בכנסת. נראה לי שהיתה המתאימה ביותר לקדם הצעת חוק כזו אצלנו...

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    Iran = AMALEK = Germans

    in the bible, 19/05/06 19:57

    the german are Arien = iranians that moved to the west,

    and Iranians ARE amalek,

    The nation that always started up with the Jews.

    When the jews are down ( detouched from /jewdism ) AMALEK is up..
    It's always like that through our long painful history.
    Brothers , be jewish again and GOD will reveal to us again

    הגב לתגובה זו

    • אתה קצת חיי בסרט הא? (ל''ת)

      גע, 20/05/06 01:09

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    חייבים להוציא את היהודים משם עכשיו!!!!

    מוטי, 19/05/06 19:55

    בשביל זה מדינת ישראל קמה למען הצלת כל יהודי שמצא בסכנת השמדה!!
    תמיד טענו שאם הייתה מדינה היה ניתן להציל חלק גדול מהיהודים היום יש מדינה ויש צבא!!
    לא לחכות לאמריקאים!! פעם שעברה הם הגיעו באיחור של 6 שנים!!

    הגב לתגובה זו

    • לקצץ בגבולות ולדחוס 20 מיליון יהודים לגבולות אושוויץ.... האאא?! ??

      שמאלים התעוררו., 19/05/06 20:22

      מה ?
      אנחנו מכינים לעצמנו גטו ?

      ואי ואי וואי, איך לא חשבתי על זה קודם ?

      הימנים חזרו ואמרו וחזרו שאנחנו מכינים לעצמו גטו, ואנחנו עיוורים משנא לימנים דחינו את דברי החוכמה שלהם .. איזה טיפשים !

      די שמאלנים, התעוררו, אסור לנו לפנות יותר שטחים! זהו צעד שיביא אסון גדול מאוד על העם היהודי !

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    חישבו כמה חייםהיו נחסכים אם היו מחסלים את היטלר בשלב מוקדם. זמנו של

    המטיף, 19/05/06 19:55

    אייכמניג'אד הגיע.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    פשוט מקומם!!שואה שניה לא תהיה

    ישראלי!, 19/05/06 19:54

    יש לנו מדינה בדיוק בשביל עריצים כמוהו.חובה לעשות מתקפה כמו ששת הימים למען יראו ויראו ולמען השמדת הכוחות שלהם שה' יודע מה יקרה כל יום שהם מתקרבים לאטום.
    העולם רואה ושותק (פעם שלישית גלידה)

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מהפכה אזרחית קרובה יותר מתמיד ...

    קובי, 19/05/06 19:54

    באירן.
    הדור החדש לא זוכר את זוועות השאח אלא רק את גזרות המשטר האיסלמי.
    זכרו את דבריי: מהםכה היא עניין של זמן קצר!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אוי ואבוי אם העולם שוב ישתוק!!! (ל''ת)

    מיה, 19/05/06 19:53

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    לכבוש את ארץ ישראל השלמה ולגרש את המוסלמים המזוהמים לסעודיה

    ברנרד קייל, 19/05/06 19:53

    רק כך נוכל להבטיח גבולות ברי הגנה לקראת מלחמת העולם השלישית- המלחמה נגד המוסלמים !

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    זה ברור מה התוכנית שלו, לגרום

    יובל, 19/05/06 19:51

    לכך שיתקפו אותו לפני שהוא יתקוף ואז הוא ישחק על תפקיד המסכן, יפלג את המערב ואז יכה בו עם אלפי המתאבדים שלו ובעזרת על-קעידה.

    לא ליפול למלכודת!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    החוק עדין לא עבר בפרלמנט הגבוה

    A, 19/05/06 19:51

    הגיע הזמן שמישהו יסמן אותו X

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    יופי!! מצויין לישראל!! כנסו

    ינשוף, 19/05/06 19:49

    זה יראה לעולם שהשלטון האיראן הוא באמת סכנת נפשות לעולם החופשי. מה גם שזה יראה שהוא גם מסוכן לאזרחי איראן הלא מוסלמיים שהעולם החופשי מחוייב להגן עליהם מפני הצורר הנאלח אחמדיניג'אד.
    המשך כך! כך באמת תביא על עצמך חורבן.
    מוות לאיראן!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה נאיבי,ש לא לומר טיפש

      היסטוריה, 19/05/06 19:59

      ממש מדאיג את העולם , שימחת זקנתו, כמו שהדאיג אותו מצב היהודים בשנות השלושים, כמו שהדאיג את העולם הטבח בראונדה, כמו שהעולם זועזע כאשר טבחו בארמנים, בקמבודים, ועוד דוגמאות למכביר לאורך ההיסטוריה,
      בעולם הזה שולט חוק אחד, והוא נחחש,, הכוח,
      אם אין אני לי מי לי?!
      אם לא נידאג לעצמנו, גורלנו נחרץ, ומי שמחכה שהעולם יבוא לעזרתו, יימצא עצמו מול שוקת שובורה, או ליתר דיוק, בחורבן מוחלט, מדאיג שאין כאן הנהגה, שאין כאן צרציל, מדאיג ומזעזע, שעומדים בראשנו, חבורת גמדים , אולמרט\ ציפי\ ופרץ, מדאיג , מדאיג מאוד!!

      הגב לתגובה זו

    • כמוך חשבו רבים וטובים ... לפני השואה ... קיוו וקיוו וראה לאיפה הגיע

      קרמבו D, 19/05/06 20:07

      היהודים היקרים הללו ..

      אם אנחנו לא נחסל את העם האירני יקומו עוד 60 מיליון אחמדינג'אהדים ויפעלו לחיסולינו .

      אף אחד לא יחסל בשבילנו את העם האירני. הדבר תלוי רק בנו .

      אם צה''ל לא יפציץ אותם באטום אז הם יפציצו אותנו ! אם לא בתקופת הנשיא הנוכחי , אז בתקופת הנשיא האחרי הבאה.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    6,000,000 סֵרטיפיקאטים

    ד''ר א., 19/05/06 19:44

    הפוך, כבוד הנשיא, הפוך!

    אומות אירופא אכן אחראיות לבעיה הגדולה שנוצרה - ולא רק הגרמנים.

    הגרמנים אמנם עסקו בהשמדה, אך רבים אחרים סייעו להם.
    ובעיקר - כל אומות העולם באשר הן סרבו לקלוט פליטים יהודים ערב המלחמה. אולי היה מסתפק הצורר ימ''ש בגירוש במקום בהשמדה המונית.

    להלן פתרון זמני בהחלט:
    אומות העולם יעמידו ששה מליון אישורי הגירה (סרטיפיקאטים, כמו שקראו להם הבריטים אז), לטובת פליטים מארץ-ישראל.
    יוכלו להשתמש בהם בני כל דתות, הלאומים והמינים - ובלבד שהם תושבי ארץ-ישראל או פליטים (או צאצאי פליטים) שנמלטו ממנה מאז 1947.

    ובא לציון גואל, במהרה בימינו אמן.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    יש לנו מזל שהוא טיפש גדול

    ששון, 19/05/06 19:42

    אילו רק סתם את הפה לעוד ארבע שנים והתחיל לדבר כשבידו כבר יש פצצה גרעינית הכל היה נראה אחרת

    עכשיו אלהים נתן לנו הזדמנות , פתח את פיו , ואנחנו צריכים לנצל הזדמנות זו ולהפוך את הקערה על פיה לפני שיהיה מאוחר מידי

    יש הזדמניויות כאלה רק פעם בחיים

    זה עכשיו או לעולם לא , גורלו של כל העולם כולו תלוי בנו

    אתה הבנת את זה אולמרט ?
    הקם להורגך השקם להורגו!

    הגב לתגובה זו

    • לא טיפש לוא נעליים!

      היסטוריה, 19/05/06 20:03

      האיש הזה מסוכן, וברור שלא טיפש, הכי קל זה לפטור עצמנו, כמו שעשו באירופה לפני למעלה משישים שנה, אמרו על היטלר בדיוק אותו דבר , האמת היא שאירן היא מדינה עם רמת השכלה גבוהה מאוד, משאבים בלתי מוגבליפ, ואותו טיפש הוא בעל השכלה רצינית, ומי שאומר שהוא טיפש, אינו מבין על מה הוא מדבר.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    איפה התגובה הרשמית של הממשלה? (ל''ת)

    עמי, 19/05/06 19:42

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אם לא נפעול השואה תחזור על עצמה (ל''ת)

    דוד, 19/05/06 19:42

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מוסלמים מזוהמים! רוב רובו של העם האירני תומך בחוק. אין הפגנות כלום!

    איסלמופןב, 19/05/06 19:41

    רק כמה גולים מתנגדים. וגם הם רק בגלל שאחמדינג'אהד חוקק את החוק. הם אניטי-אחמדינג'אהד, אבל לא בטוח שהם נגד החוק המסויים הזה .

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא באמת יודע

      נאה, 19/05/06 20:35

      אז אל תגיד מה שאתה לא יודע אולי יהיו הפגנות!

      הגב לתגובה זו

      • תאמין לי, שאם היתה מתקיימת הפגנת מחאה, הדבר היה מגיעה עלי (ל''ת)

        יודע דבר, 19/05/06 20:49

        הגב לתגובה זו

      • בטח יהיו הפגנות

        Z, 19/05/06 20:54

        אבל בטח מי שגר שם יודע שיש דברים יותר טובות להרוג את עצמך

        הגב לתגובה זו

    • זה שאין הפגנות זה הסכמה שבשתיקה?

      מיXתפוזים, 19/05/06 21:43

      כשיש את משמרות המהפכה, אז לא בריא לערוך הפגנות, ביחוד כשדעתם עולה בקנה אחד עם דעתו של נשיא המדינה!

      הגב לתגובה זו

    • שמת לב שרק גולים מתנגדים?

      מיXתפוזים, 19/05/06 21:45

      תנסה חזק!

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    העיקר ''נטורי קרתא'' הלכו לביקור באירן (ל''ת)

    יוני כהן, 19/05/06 19:41

    הגב לתגובה זו

    • לפני שהיה ידוע להם על ההתבטאות ... השנא שלך מסנוורת ת'עינך (ל''ת)

      שוקי החילוני, 19/05/06 22:44

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק, לפני כן הם היו אוהבי ישראל

        עע, 19/05/06 23:58

        אתה ממש טיפש.

        הגב לתגובה זו

  • 37.

    על כל פגיעה ביהודי ישראל צריכה להגיב (ל''ת)

    נדב, 19/05/06 19:39

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    יא קוף, אחרת ב 60 שנה

    ליאור, 19/05/06 19:37

    אם רק תוציא את האצבע מהחור של התחת שלך, אתה וכל גן החיות שלך תחפשו טוב טוב את טהראן לפני שתגיעו למסקנה שהיא נמחקה

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    נאצי ארור ישראל לא תשתוק לך לא נובל כצאן לטבח (ל''ת)

    ישראלי, 19/05/06 19:37

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    אין גבול לרוע וקץ לרשע נגד היהודים

    פליט מאירן, 19/05/06 19:37

    לשם כך הקמנו את מדינת ישראל אבל ספק אם היא תמשיך להתקיים כשבקרבה צצים עוכרים כמו האיש הזה:
    ''לוחם צה''ל, דן צחור, הוזמן לארה''ב על ידי ארגון הסטודנטים המוסלמי. בהרצאות הוא משווה את צה''ל לנאצים. צחור: אני לא נגד ישראל, אלא נגד הממשלה''

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כל פרסי נחש ארסי (ל''ת)

    שמש, 19/05/06 19:35

    הגב לתגובה זו

    • מרוויח לירה חוסך שתיים (ל''ת)

      יודיע יודע, 19/05/06 22:21

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    OK, big guy, let's see you let out all the Jews NOW......

    HAMAN, 19/05/06 19:32

    SInce that is where they belong. Or for that matter, any other place besides Palestina.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    הלם מוחלט

    אאא, 19/05/06 19:30

    להוציא מייד את היהודים מאירן.

    הגב לתגובה זו

    • מוות לשועלים (ל''ת)

      הארנבות, 19/05/06 21:11

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    שרק ינסו להכניס את היהודים עוד פעם לגטאות

    לא פוחד מצנזורה, 19/05/06 19:29

    וזה הסוף של טהרן

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אצלנו בכפר....

    הנרי ה-8, 19/05/06 19:28

    אצלנו בכפר קובעים חד משמעית שזה נראה רע. אין ספק שהאיש הזה ירד מן הפסים.
    רצינו רק לציין שגם אם ברור ההבדל הגדול, גזענות היא גזענות. כל אותם אלו שנזעקים להתקיף את הקוף האירני בשל היותו גזעני, מוטב שיקחו נשימה עמוקה ויסתכלו היטב בראי.נראה מאד רע כשרואים גזענות אצל אחרים...אה?

    הגב לתגובה זו

    • אני לא שונא ערבים בגלל שהם ערבים

      שלומי, 19/05/06 19:43

      אני שונא ערבים כי לערבים יש מלא מדינות ולי כיהודי אין מדינה לחיות בה... המדינה הזאת היא השורשים של כל היהודים... דורות שלמים קיוו לחזור אליה... מקומכם זה בירדן ... ואני שונא ערבים בגלל שהם רוצחים את האחים שלי.... אני שונא את האיסלאם העולמי כי הם יודעים להשתמש רק בכוח ולא במוח.... הם לעולם לא רצו שלום .... הם רק רצו לקבל את השטח וזהו... אז כשאתה עושה הקשר בין הגיזענות של הצורר הנאצי אירני לבין הישראלים תחשוב פעמיים!!!

      הגב לתגובה זו

      • יפה אמרת שלומי! (ל''ת)

        חילוני שפוי, 19/05/06 19:59

        הגב לתגובה זו

        • שניכם מנותקים מעצמיכם

          משה - מוסא, 19/05/06 21:02

          גם בהנרי וגם בשלומי ניצוץ אלוהים...רק ששניהם מנותקים ממנו.
          שניהם רואים את העולם בראי הצר של הקבוצה שבה נולדו..נו תתבגרו שניכם.
          תעשו אהבה ולא מלחמה...אין לי בעייה גם אם זה אהבת גברים...:)..אני לא הומופוב..:)

          הגב לתגובה זו

      • אצלנו בכפר....

        הנרי ה-8, 19/05/06 20:26

        אצלנו בכפר רוצים להתייחס לתגובתו של הגזען שלומי מירושלים. תראה שלומי חמודי, גזענות היא גזענות היא גזענות. אתה יכול לעטוף את שנאת הערבים שלך בכל עטיפה שתרצה אבל זה עדיין יסריח. יסריח מגזענות נתעבת. במידה רבה הקוף האירני אפילו טוב ממך: הוא מעולם לא אמר שהוא שונא יהודים...
        שלומי חמודי, ההיסטוריה של העם היהודי רצופה בגזענים מסוגך שמצאו לעצמם צידוקים ונמוקים הגיוניים מדוע הם לא שונאים יהודים בגלל שהם יהודים. מצחיק אפילו לחשוב שאתה באמת מאמין לתשובה הלא חכמה שלך. זוכר את ההסבר של הנאצים לגזענות שלהם...? היהודים הם סרטן בלב האומה הגרמנית...נזכר גזען קטן שלי..?

        הגב לתגובה זו

        • הנרי חמודי, כפרי חביב

          מריה תרזה, משגב, 19/05/06 20:57

          קצת התעייפנו מניגוני הגזענות שלכם, מותק. במיוחד אלה שזוכרים שבאירועי אוקטובר הוצאתם החוצה יהודים מהמכוניות והרבצתם להם כאקט אנטי גזעני מובהק. אז תסתכל לפעמים קצת במראה שלך שבכפר סכנין, אני לא רוצה להשמע גזענית ולכן אצא מנקודת הנחה שיש לכם מראות בכפר, ותסתכל על פניך. אני בטוחה שתמצא איזו נקודת חן גזענית על המצח.

          הגב לתגובה זו

        • נכון. היהודים, לאורך ההיסטוריה שנאו

          מיקי, 20/05/06 00:03

          הרבה.
          את הנוצרים בספרד, בגלל האינקויזיציה.
          את המן בגלל שרצה להשמיד את היהודים (כמו אחמדינג'ד).
          את היטלר וחבורתו, בגלל השואה.
          ועכשיו הצטרפו גם הפלשתינאים ותומכיהם מבין ערביי ישראל, בגלל פיגועי ההתאבדות המבחילים. ההמצאה היחידה של מוסלמים באלף השנים האחרונות.
          כיבוש לא מצדיק פיגועי התאבדות. כמו שסירובה של מוסלמית ''להימכר'' לאיזה זקן בתור כלה אינו סיבה לשחוט אותה.
          אבל לכם יש איזו בעית אגו עם כבוד. ואני ממש לא מבין על מה ולמה אתם ראויים לאיזה כבוד. מה תרם האיסלאם לאנושות ב-1000 השנים האחרונות ?

          הגב לתגובה זו

      • מסכים איתך בכל מילה (ל''ת)

        ז, 19/05/06 20:53

        הגב לתגובה זו

    • אצלנו בעיר..

      לואי ה-14, 19/05/06 20:41

      אצלנו בעיר קובעים חד משמעית שכדאי שהערבים יוקיעו מתוכם את הטרור ואת התמיכה בטרור לפני שהם מאשימים אותנו בגזענות.....

      הגב לתגובה זו

    • לאורי דיויס המכנה עצמו הנרי השמיני,,,,,,,,,

      אבי ו ., 19/05/06 21:34

      עם יהודים כמוך לא צריך צוררים מבחוץ . כבר הבעת בראיון כי רצונך לראות את ישראל מובסת צבאית ע''י מדינות ערב , ודרך אגב : השכנים הערבים בסכנין מתונים ממך .

      הגב לתגובה זו

      • אצלנו בכפר....

        הנרי ה-8, 19/05/06 22:15

        אצלנו בכפר מגחכים לנוכח העובדה שבכל פעם שאינכם מסוגלים להתמודד במילים אתם מחליטים שאני חייב להיות יהודי...
        זוהי תופעה הדורשת מחקר מעמיק יותר וקרוב לודאי טיפול פסיכלוגי.
        תפנימו עם העובדה שיש הרבה מאד ערבים חכמים ומשכילים שאינם נופלים בכלום (ולעיתים קרובות אף עולים) מרובכם.

        הגב לתגובה זו

        • אם ערבים היו חכמים ומשכילים, הייתם

          מיקי, 19/05/06 23:56

          כבר מזמן מגיעים למסקנה שמקור הנחשלות שלכם, בכל מקום בו אתם חיים, בישראל, בארצות ערב, באירופה, הוא ריבוי ילדים מטורף, שאף אדם נורמלי לא מסוגל לפרנס כהלכה במאה ה-21, כמו כן הדת שלכם, שכבר 1000 שנה קופאת על השמרים, וקוברת אותכם במושגים של ימי הביניים, ובמיוחד גוזלת מכם חופש. ובגלל התסכול הזה, מול המערב המתקדם, אתם חייבים לשרוף מכוניות ושגרירויות, לרצוח אנשים אקראיים בכל העולם, ועוד טוענים שזה בשם אללה שלכם.
          הדת שלכם הגיעה לשפל המדרגה !

          הגב לתגובה זו

    • גם השטחים הכבושים שלך הם תוצר של הגזענות שלך ושל האחים שלך

      צופה מהצד, 19/05/06 21:38

      ושנינו יודעים גם מה היה סופנו לו היינו מתחלפים במשחק התפקידים ומפסידים ולו במלחמה אחת שאחיך הנאורים במרחבי העולם הערבי בחרו לפתוח בה נגדנו...

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    איך מוציאים אותם משם????

    ליכודניקית, 19/05/06 19:28

    נראה את האום והבעל פרס נובל שלו מצליח להוציא אותם משם.

    הגב לתגובה זו

    • מקרבים את הגבולות הנוכחים לגבולות אושוויץ ודוחסים לתוכם 20 מיליון י

      חנן, 19/05/06 19:49

      יהודים !

      אולמרט הוא משת''פ של הגמד האנטישמי הזה .
      אולמרט יקצץ בגבולות שלנו . ואחמדינג'אהד ישלח לגטו הקטנטן שיווצר כאן את כול יהודי אירן, כמו גם וונצואלה פולין ורוב מדינות העולם .
      בסוף יתכנסו לגטו שיבצר כאן כ-20 מיליון יהודים . נאלץ לוותר על הילודה, נהפוך את כול השדות החקלאים לשכונות מגורים צפופות ....

      החלום הרטוב של כול אוהבינו ! והכול בזכות ... בדיוק ... אולמרט !!!

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    האמת? אני בהחלט מבינה אותו.הרי הוא מוסלמי וזה טיבעי שהוא יחוש עליון

    ר.צפון, 19/05/06 19:26

    עליון על פני דתות אחרות.
    ואני לא רואה פה שום בעיה עם זה,אני אפילו יכולה להבין אותו.

    הגב לתגובה זו

    • ואם לך היו אומרים את זה?

      ...., 19/05/06 20:13

      בישראל בארה''ב או באירופה איך את היית מרגישה עליונה?

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    אז מה אתה רוצה שאגיד לך? בהמה.

    יגאל כהן, 19/05/06 19:22

    הפוליטיקה מביאה לראש הפירמינדה גם משוגעים.
    זה לא המשוגע הראשון שהכרתי בפוליטיקה.

    הגב לתגובה זו

    • שכחתי לציין עוד דבר חשוב ,,,,,,,,

      יגאל כהן, 19/05/06 19:44

      במוסד לחולי נפש בו אני מאושפז ישנו מאושפז ממוצא פרסי והוא אמר לנו בקבוצה הטיפולית שהעם הפרסי בנוי מאנשים טובים מאוד , רק המנהיגים שלהם אכזרים מאוד , כך שאם להעניש אז יש להעניש רק את המנהיגים ,
      תודה ואני חייב ללכת לתחנת אחות ליטול את הכדורים , בי בי .

      הגב לתגובה זו

      • יגאל, אני שמח לשמוע שאתה סוף סוף מטפל בעצמך כמו שצריך! (ל''ת)

        רפואה שלמה, 19/05/06 20:05

        הגב לתגובה זו

        • מצטרף לברכות מכל הלב ,וליגאל מי יתן והטיפולים (ל''ת)

          ישאו פרי אמן, 19/05/06 20:25

          הגב לתגובה זו

      • יגאל, איך אתה נשמע אחרי הכדורים?

        חוקר נפש, 19/05/06 22:11

        פרט הדגם וצרף מרשם

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    לסמן את החרדים

    שלמה, 19/05/06 19:20

    יש במדינה כמה יהודים שמוכנים לסמן את החרדים בצהוב. אז למה להלין על המן-נינג'אד צורר היהודים?

    הגב לתגובה זו

    • אולי אתה לא שמת לב..

      חילוני, 19/05/06 19:43

      הם כבר מסומנים בשחור

      הגב לתגובה זו

      • חחח קרעת אותי (ל''ת)

        אמיל, 19/05/06 20:06

        הגב לתגובה זו

      • שכחת שני דברים

        זמיר, 19/05/06 20:51

        1. זקן וכובע רחב לגברים
        2. מטפחת לשנים

        הגב לתגובה זו

      • That tallies along well with you marked with blue, (ל''ת)

        as those Mumar, 20/05/06 00:03

        הגב לתגובה זו

    • הייתי מעדיף לסמן את האנרכיסטים, ואת

      מיקי, 20/05/06 00:06

      סרבני ה''מצפון'', ואת אנשי ''יש גבול'', ואת נקבות ''מחסום ווטש''. מה דעתך ?

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    למה מחכים??? (ל''ת)

    יונתן, 19/05/06 19:19

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    מעניין מתי העולם יתעורר מהתרדמת

    ע. מיכאלי, 19/05/06 19:18

    היטלר החדש כבר כאן ! כל רגע מבוזבז ימיט שואה חדשה ! מעניין למה מחכים ? אולי כשלוויינים יצלמו מסילות רכבת שמובילות למקומות בלתי ברורים ? להרים מיד קול צעקה בכל העולם ! גם אם זה לא ''נחמד'' .

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מנהיגי העולם, התעוררו!

    raquel, 19/05/06 19:16

    הכתובת רשומה על הקיר באותיות גדולות וברורות, ואף אחד לא עושה דבר!!!!
    אחמדיניג'אד הוא גלגול של היטלר ימח שמו וזכרו, וצריך לעצור אותו עכשיו, לפני שיהיה מאוחר מדי, ותהיה גם שואת יהודי איראן חס וחלילה.
    !!!!!!!!!!!!!WAKE UP

    הגב לתגובה זו

    • ההיסטוריה מכה שנית!

      ניר, 19/05/06 21:10

      פייסנות והבלגה כמו צמברליין! והצרפתים .... מצבנו בחי רע... אמריקה תקועה עמוק בעיראק... אין לנו מנוס אלא אם כן ייזרקו בצעד בלתי ישכח מספר פצצות אטום על אירן ושכנותיה.. אררררררררר אחמדינגאד החולרא הזה הוא שליח של השטן! הוא עוד יגרום לאחרית הימים.....

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    תמיד אמרנו שלא תקרה שואה שניה

    יהודי, 19/05/06 19:16

    בזכות קיומה של מדינת ישראל.
    עכשיו מתקרבת שואה שניה וזה הזמן לחסל את המשטר הנאצי באיראן לפני שיהיה מאוחר מדי.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מטונף שכמותו צריך לשרוף אותו חי (ל''ת)

    יעקב, 19/05/06 19:15

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    זה יהיה הסוף של אירן! נראה אותכם..

    tzayun, 19/05/06 19:15

    העם היהודי לא יעבור בשתיקה על צעד שכזה!

    הגב לתגובה זו

    • מי יגיב? ציפי'לה? שימון?

      העם, 19/05/06 20:11

      אולמרט ישלח את אישתו השמאלנית לאיים על אחמדינג'אד? אולי מופז יכין לו גונדי, או יזיל דמעה מלאכותית ואז אחמדינג'אד ירחם עלינו?

      הגב לתגובה זו

    • העם היהודי הוא כישלון מתמשך על פני ההיסטוריה!

      היסטוריה, 19/05/06 20:47

      שאילולא כן היינו היום לפחות חצי מיליארד, ועם עם בריא, ולא ערב רב של רודפי בצע ובורים,
      ולא יושבים באיזה גטו הי טק זמני, על תסמוך על העם היהודי, אין בכלל דבר כזה.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    שבכל שאר המדינות,יסמנו את המוסלמים בטלאי שחור!!! (ל''ת)

    יהודי גאה, 19/05/06 19:14

    הגב לתגובה זו

    • אסור להתנהג כמו מוסלמים האלה (ל''ת)

      נישאר בני אדם, 19/05/06 19:33

      הגב לתגובה זו

      • טוב, אז לסמן את כול הטרוריסטים בטלאי שחור... הא, רגע, כול המוסלמים

        שון, 19/05/06 20:10

        תומכים בטרור\לוקחים חלק בו ...

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    nuke Iran

    Ron, 19/05/06 19:14

    It is time to eradicate the iranian problem with a multiple rain of nuclear bombs

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    בהלם..... (ל''ת)

    בורה, 19/05/06 19:13

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    סרט צהוב... מגן דוד צהוב... (ל''ת)

    לאה, 19/05/06 19:12

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אחמדינג'אד יסמן את היהודים בסרט צהוב

    אוד, 19/05/06 19:12

    תזמון יותר מוצלח לרשימתו של
    פרופ. רובינשטיין, בעניין המרצים מאוניברסיטת תל-אביב, קשה לתאר.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    טוב. עכשיו גם כל עיוור רואה

    סכנה לעולם, 19/05/06 19:12

    שהמשטר הזה זה סכנה לאנושות.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    קשה לי להאמין שזה נכון

    מריוס, 19/05/06 19:11

    לא יכול להיות שהטירוף שם הגיע לרמות כאלה

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    מיהו יהודי?

    שפוי, 19/05/06 19:10

    האם המופרע האירני בודק את הגנים או את האמונה?

    הגב לתגובה זו

    • אחי יש מצב שהשטן הזה..

      ניר, 19/05/06 21:13

      עם שורשים יהודים ... והכל בעצם זה גמול קיבוצי לדורות על חטאי מנשה!!!!
      (מצטער בגרות בתנ''ך ...חח)

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    לחסל את המטורף הזה כבר לפני שהוא יהרוג את כולנו! (ל''ת)

    שרית, 19/05/06 19:10

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לא מופתע בכלל. מעניין איזה תרוצים יהיו לפעילי השלום הבינלאומיים (ל''ת)

    ---, 19/05/06 19:10

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    צריך להתנקש דחוף בהיטלר הזה (ל''ת)

    מיקו, 19/05/06 19:08

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    סליחה על ההפרעה, אבל זה רק אני או שהוא התחרפן לחלוטין? (ל''ת)

    נחשון הנחשן, 19/05/06 19:08

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ועדת הרופסים העולמית שותקת

    Joe Anaaref, 19/05/06 19:08

    מולוטוב וצ'מברלין לא היו יכולים לעשות את זה יותר טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    איראן

    שמעון, 19/05/06 19:06

    לאור המהפך שחל בהנהגה האיראנית עם תמיכה עממית רחבה ,זו העת במאה ה21 לראשונה להשמיד את הנגע הקרוי איראן.השמדתם על ידי עולם החופשי תהווה תמרור אזהרה ליתר הלא שפויים בעולם.אחרת המעצמות יהוו נמר של נייר מול המטורפים החדשים.

    הגב לתגובה זו

    • איראן גדולה וחייים שם גם אנשים טובים

      גיא, 19/05/06 20:22

      לא כולם פודמנטליסטים ...ברחבי איראן חיים הרבה מיעוטים שהם אפילו לא מוסלמים.

      הגב לתגובה זו

      • גם כאן.

        1, 19/05/06 20:58

        תבחר: אנחנו או הם.

        הגב לתגובה זו

        • תתבגר-זה לא שחור לבן

          מורדי, 19/05/06 21:56

          ואין פתרונות של זבנג וגמרנו..זה לא הרעים נגד הטובים.
          מספיק פלישה של ארה''ב שתמגר את השלטון-שום פצצה אטומית.

          הגב לתגובה זו

      • גם בגרמניה הנאצית היו אנשים טובים

        עמית, 19/05/06 21:04

        במבחן התוצאה האנשים הטובים נכשלו.

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    י'חביבי זמנך יגיע כמו הרודן סאדם!!!! (ל''ת)

    רחלי, 19/05/06 19:06

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מעכשיו אמרו: איראן הנאצית

    אורן, 19/05/06 19:06

    אם זה לא ידליק אצל המטומטמים האירופאים את כל הנורות, אז מה כן?
    האמת, המשוגע הצליח להדהים אותי...

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    גם תורנו יגיע- כנסו

    יהודי חרד, 19/05/06 19:05

    לא ירחק היום בו יבתרו את מדינתנו צבאות ערב ופלסטין. איראן תיצור סביבה קואליציה שתשסע את ישראל. ישראל לא תעז לתקוף בפצצת אטום אחת, כי האיראנים יעיפו גם הם בחזרה. ישראל כמובן לא תסכים, ובצדק, לסכן את אדמת ארץ ישראל בשואה אקולוגית- הרי צריך שליהודים יהיה לאיפה לשוב עוד 2000 שנות גלות נוספות.
    כמובן שגם השלטון בארץ יהיה מושפע מהערבים, שכבר ישריצו עוד ועוד, ובאיטיות יהיו בעלי השפעה ניכרת. הם ימנעו מישראל כל פעולת מנע.
    צבאות ערב יעברו את גבול ישראל- פלסטין, בקו ירושלים, ותוך דקות יכריעו את המלחמה.
    גם היטלר התחיל מאפס והגיע לצבא כל יכול, וכך גם איראן...
    וגם אנחנו כמו אירופה ניתן עוד ועוד שטחים לפלסטינים עד שנכבש לגמרי- כמו אירופה.

    בגלות בבל, בורא עולם נטש אותנו, וכך גם קילל אותנו לאכול לנצח חרב ולא להשתקע במקום קבוע.
    אחרי גלות בבל, פרס הפכה לאימפריה האזורית והחזירה את היהודים לציון. אחר כך הגיעו היוונים, ואז פרץ מרד החשמונאים וממלכת יהודה זכתה בריבונות. הריבונות הזו לא החזיקה הרבה זמן כמו שידוע, רק 100 שנה.
    ואחרי מרד בר כוכבא, הארץ החלה להתרוקן מתושביה היהודים.

    נעבור לימינו אלו. בזמן שלטון התורכים החלה העלייה הראשונה לארץ. אחר כך הגיעו הבריטים, והם לקחו את התפקיד של פרס והיוונים ביחד, מכיוון שיחסם אלינו הושפע מאימת מלחמת העולם השנייה. כמו מרד החשמונאים, כך פרץ המרי העברי וכך שבה ציון.
    כמה זמן החזיקה ממלכת יהודה עם ריבונות משל עצמה? 100 שנה!
    כך גם יחסית לסכנות העוטפות אותנו והאויב הפלסטיני שרוצה עוד ועוד עד שישמיד אותנו, ואיראן אשר תקח מאיתנו את הרתעת הגרעין הכל כך חשובה לנו, מדינת ישראל לא תזכה להגיע עד ל- 120!!!

    וכמובן הכל חוזר חלילה.... אם היינו העם הנבחר, לא היינו חיים על חרבנו. אם היינו יותר חכמים, לא היינו מאבדים בעוד כ- 60 שנה את מדינתנו. ישנם יפי נפש על חשבון המדינה, שכמו צ'מברליין נותנים עוד ועוד לאויב ובאמת מצפים שזו תהיה הדרישה האחרונה. פעולות אלו של ישראל- נתינת השטחים, עוד יזכרו לדיראון עולם וירכשו את אותו הלעג שזכה בו צ'מברליין. אבל מה לעשות, לעם ישראל אין את היכולת להחזיק את עצמו בצורה תקינה, ואנו רואים זאת עוד מהתנ''ך, שם השחיתות הגיע למימדים עצומים.

    את הודעה זו אני אכתוב שוב ושוב בכל כתבה שעוסקת בבטחון, איראן, פלסטינים וכו', על מנת לקפוח את עיני האדישים.

    הגב לתגובה זו

    • קפחתי את עיני לדברי ההבל שלך... (ל''ת)

      יוסי, 19/05/06 19:29

      הגב לתגובה זו

    • Agree with you...

      Hadar, 19/05/06 19:33

      Everyone should read it

      הגב לתגובה זו

    • שימו לב איך שמטורלל אחד באירן מעורר את המטורללים שלנו

      קורא, 19/05/06 19:34

      מטורלל למטורלל יביע אומר !

      הגב לתגובה זו

    • תעבור לניו יורק

      משה, 19/05/06 19:41

      ותמשיך לאכול שם סרטים סטמרון.

      הגב לתגובה זו

    • you are right !we got to go back to GOD

      only way out, 19/05/06 20:02

      GO back to GOD my brothers, He is the one that in war with us.
      Like the hasidic saying : ''don't be scared from human, only from GOD''.
      if human wants to make you truble - God can turn it upside down. but if GOD wants you to be in truble .. you are in BIG trouble.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    לפתוח במלחמה עכשיו!!! זה לא צחוק אתם רוצים לראות עוד שואת יהודים??? (ל''ת)

    צבי, 19/05/06 19:03

    הגב לתגובה זו

    • למה שנמות בשבי 20-30 אלף יהודיי איראן

      תומר, 19/05/06 20:08

      שלא שמים עלינו קצוץ ולא חושבים לבוא להשתתף בבנייה הציונית בארץ.

      הגב לתגובה זו

      • שהנוצרים יעשו רעש. זה נוגע גם להם.

        מיכלי, 19/05/06 21:20

        נכון. יהודי איראן שנשארו אינם ציונים והיו להם אלך הזדמנויות לצאת מאיראן. גם אין להתיחס ברצינות לידיעה שלא אושרה אלא בעיתון זניח על הטאלי הצהוב. וחוצמזה למה הנוצרים לא עושים עניין גם הם יצטרכו, לפי הידיעה הזו, לשאת טלאי.

        הגב לתגובה זו

        • צריך לסמן אותו בנקודת לייזר אדום (ל''ת)

          עמיר פרץ, 19/05/06 22:28

          הגב לתגובה זו