• 190.

    מה אם כבוד יהודי עזה? (ל''ת)

    אין כבוד, 18/05/06 19:32

    הגב לתגובה זו

  • 189.

    אולי ברק דאג לפרסום?

    מביט מהצד, 18/05/06 17:34

    דומה כי לברק חשובה תדמיתו בעיני עמיתיו האמריקאים, יותר מאשר בעיני הישראלים.
    כנשיא ביהמ''ש העליון ניתן לצפות כי יכבד את פסיקת הרוב, ולא ירוץ להצטדק כיפה נפש בעיני קולגות אמריקאים.

    הגב לתגובה זו

  • 188.

    מזכיר לי את ניקסון (ל''ת)

    הזקו, 18/05/06 17:12

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    ברק מנהל את המדינה

    אזרח מודאג, 18/05/06 17:06

    ברק מנהל את המדינה!
    צריך לקיים בחירות לראשות בית המשפט העליון

    הגב לתגובה זו

  • 186.

    העמדת דברים על דיוקם

    אברהם, 18/05/06 16:43

    רבים מהמגיבים מתייחסים למצב הדמוגרפי. המדינה כלל לא טענה לפני בג''ץ שחוק האזרחות נועד למנוע הגירת ערבים לישראל. להיפך: המדינה התאמצה לשכנע את ביהמ''ש (שאכן השתכנע) כי תכליתו של החוק היא בטחונית בלבד, כלומר: מניעת פיגועים.
    המדינה לא טענה כך סתם. המשמעות של העלאת טענה דמוגרפית הייתה, שהמדינה מבקשת מבג''ץ להכריע שיש סתירה בין יהדותה של ישראל לבין אופיה הדמוקרטי(!!!!), וכי יהדותה של המדינה גוברת על היותה דמוקרטית. האם מישהו מהכותבים סבור שיש היגיון בהכרזה קבל עם ועולם כי יהדות סותרת דמוקרטיה?

    הגב לתגובה זו

    • גם ארצות הברית קובעת מי יהיו אזרחיה.

      יותר אדוק, 18/05/06 17:42

      לארצות הברית יש מדיניות מפורשת של קצבאות הגירה ללאומים שונים וברור שאינם מעוניינים בתוספות של מהגרים מאפריקה או מדרום אמריקה.

      ובאותו עניין, בתי הנשואה לאמריקאי הצטרכה במשך זמן רב להסתיר זאת משלטונות ההגירה אחרת היתה מנועה מלהכנס, אפילו כתיירת.

      האם יש מי שטוען שארצות הברית איננה דמוקרטית ?

      הגב לתגובה זו

  • 185.

    באיזו זכות פרסמו את מכתבו?

    כתרי, 18/05/06 16:00

    איך מכתב פרטי מגיע כך לתקשורת? האם חברו פרסם זאת בידיעתו?

    הגב לתגובה זו

    • תקרא את 182 (ל''ת)

      די לתמימות, 18/05/06 17:13

      הגב לתגובה זו

  • 184.

    ישראל היא דמוקרטיה או דיקטטורה?

    השתלטות סודית, 18/05/06 15:23

    נראה שיש אדם אחד שלא נבחר מעולם ואינו עומד לביקורת הציבור שמחוקק, שופט ומוציא לפועל.

    הגב לתגובה זו

    • להלכה דמוקרטיה, למעשה דיקטטורה שיפוטית

      צפונית, 18/05/06 19:03

      חבל על הכסף שמבזבזים בבחירות על תעמולה, ועדות קלפי, משקיפים. ממילא אדם אחד מחליט מה חוקי ומה לא, מה מוסרי ומה לא, ולא מתבייש להצהיר כי יפסול את חוקי הכנסת (בתירוץ של סתירת חוק יסוד).
      אני מציעה בחירות כמו בסוריה: רק אדם אחד (לדוגמא: אהרון ברק) יעמוד לבחירה, וכולם יבחרו בו.

      הגב לתגובה זו

  • 183.

    השופט שיובילנו לאבדון

    אושרי, 18/05/06 14:58

    שיפרוש לפנסיה וילך לארה''ב לחברים שלו. אנו קורעים מאיתנו חבלי ארץ אהובים על מנת לשמור על רוב יהודי. והשטן הזה מכניס אותם בדלת האחורית. מי צריך דמוקרטיה עם שופט כזה.

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    ברק מורה הצביעות והחוצפה

    הצופה המבוהל, 18/05/06 14:48

    האמצעות הדלפה שקופה של ''מכתב לחבר'' מאיים השופט ברק על הרשות המחוקקת, חבריו השופטים, ועם ישראל לאמור -אני מחכה לכם בסיבוב.

    ''אני אדאג בפעם הבאה להרכב שיפוטי מתאים''

    כל עוד הוא וחבר משובטיו המשפטיים לא ירוסנו המגלומניה הברקית לא תדע גבול

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    מכתב לאדון ברק.

    אלי, 18/05/06 14:34

    לא מספיק לשפוט על פי החוק היבש. בשביל זה לא צריך שופטים אנושיים אפשר להסתפק במחשב, וכך גם לא יערמו תיקים בלתי פתורים במשך שנים.
    היתרון של שופט אדם הוא שהוא רואה את הדברים מעבר לחוק היבש והמיובש. וצריך להבין שאם נתיר כניסתם של אלפי ערבים בין אם אלו נישואין אמיתיים ובין אם לאו , ונתיר כניסות הומנטריות שונות כמו של מאות סודנים למניהם וסוגיהם, אז מהר מאוד נאבד את עצמנו לדעת ויגיע קיצה של המדינה הזו כמדינה יהודית ובכלל כמדינה.
    לכן אדון יקר עזוב את החוק היבש ותתחיל לחשוב באופן פחות מתוכנת, חשוב למשל על טובת העם שלנו.
    נשמע מוזר ????

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    חובה לשים לב למשפט הזה במכתבו של כב השופט ברק

    אלעזר, 18/05/06 14:31

    ציטוט: ''כפי שאתה יכול לדמיין'' חותם ברק
    ''זהו תיק מרכזי העוסק בשאלה רגישה
    ביותר של הגירה לישראל של ערבים.
    בצירוף סוגיה ביטחונית. הקדשתי זמן
    ואנרגיה רבים כתיבה פסק דיני.
    ובניסיון!!! לשכנע!!! את עמיתי השופטים שאיסור גורף על איחוד משפחות הוא בלתי חוקתי בישראל.
    כמה מהם שוכנעו!!! בעוד אחרים לא''
    סוף ציטוט.
    לפי דבריו של כ''ב השופט ברק מסתבר שבמקרה הזה היא יותר מרוב דחוקלפסק הדין החשוב הזה
    אלה שנמצאו שופטים בבית המשפט העליון שאבדה להם מחשבתם והיו
    זקוקים לינוק מעט ''ממצפונו'' הנאור
    של כ''ב היו''ר

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    הדם שלנו חשוב יותר מזכויות הערבים! (ל''ת)

    אזרח, 18/05/06 14:30

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    אדון ברק לא יכול לכפות את השקפת העולם התאבדותית שלו עם כל העם שלנו

    ובכך לחזור למצב, 18/05/06 14:29

    ונטולי מדינה. מה קרה? הערבים לא יכולים להתאחד בפלסטין? הם חייבים לעשות זאת דווקא במדינה היהודית, שמאחוריה מסתתרת רק מזימה אחת - לחסל את מדינת היהודים היחידה? קשה להבין מדוע השמאל הסהרורי, ובעיקר אדון ברק, שיודע מה זה להיות נטול מדינה ופליט, מתעקש להחזיר אותנו לאותו מצב. פשוט קשה להבין את תפיסת העולם התאבדותית הזאת. העם היהודי ירגיש יותר נוח אם הוא יהיה הפליט והקורבן, העיקר לא הערבים...
    יופי של הגיון.

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    היום הודיע הח''כ ברקה שאין לוותר על זכות השיבה+ברק=-מדינה יהודית (ל''ת)

    ממי, 18/05/06 14:27

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    חייבים לבדוק אם בקרב המנהיגים והשופטים, לא הסתננו סוכני אוייב

    מישהו זוכר את, 18/05/06 14:12

    אני לא כותב את זה כדי לקנטר.
    אני מתכוון לזה במלוא הרצינות.
    חוק הטבע הבסיסי-קיומי הראשון במעלה הוא הישרדות.
    כשאדם פועל כנגד חוק הטבע הבסיסי-קיומי ועושה ככל יכולתו על מנת לאפשר את הצפתה של מדינת ישראל בפלשתינים (ובכך למעשה מאפשר להם את זכות השיבה) שיערערו את המאזן הדמוגרפי ויחסלו אותה, אז משהו כאן מעורר חשד.
    כשפילפול משפטי ריק מתוכן תופס את מקומו של חוק הטבע הראשון, זה מעורר חשד כבד.

    הגב לתגובה זו

  • 175.

    העמלק התורן היומי של צווחני הכתום-השופט העליון אהרון ברק.

    ***************, 18/05/06 14:09

    כל יום עמלק אחר.
    יש להם אוסף מרשים.

    הגב לתגובה זו

    • הגורו של השמאלנים הפסיד!! ועוד במגרש שלו!! (ל''ת)

      שמח לאיד, 18/05/06 19:06

      הגב לתגובה זו

  • 174.

    קרוב ל140000 פלשתינאים ניצלו זאת

    מושון, 18/05/06 14:07

    וזה רק ב10 שנים
    האם מדינת ישראל לא רשאית להחליט מי יהיהו אזרחיה

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    ''החלטתי שזכויות אלה הן חלק מהזכות לכבוד האדם''

    ומה עם זכויותנו, 18/05/06 13:58

    לפי שטתו של ברק וחבורתו לנו אין זכות לחיות אם זה פוגע בזכותו של ערבי להרוג אותנו

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    צריך להעמיד אותו בדין על בזיון ב,ת המשפט (ל''ת)

    שפוט, 18/05/06 13:51

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    האם זה צודק,הומני מצד אחד להקים מדינה פלסטינית ומצד שני למלא את

    מדינת היהודים, 18/05/06 13:38

    היכן ההגיון, הצדק או החמלה שאמורה להיות גם בעבור העם היהודי שגם הוא זכאי להגדרה עצמית ומדינה משלו בארצו-מולדתו מזה 4000 שנה.

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    אנחנו מדינה יהודית יהודית יהודית יהודית יהודית

    ורק בסוף דמוקרט, 18/05/06 13:29

    האם בשם ערכים גויים נאבד את מה שכמהנו איליו 2000 שנים?

    הגב לתגובה זו

  • 169.

    כולם שטופים האידאות האובדניות של הסמול

    אפילו ריבלין, 18/05/06 13:27

    שימו לב כיצד הוא מגמגם.
    במקום לדבר דברים ברורים שאנו עומדים לאבד את ארצנו בעקבות שטפון פלשתיני שיציף אותנו.
    והכל בשם אידאות השמאל דמתריי בפיהם אידאות אוניברסליות.

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    נשיא בית המשפט העליון שכח ???

    Erez, 18/05/06 13:27

    כנראה שכבוד הנשיא שכח שמדינת ישראל היא בראשונה מדינת העם היהודי...נכון גזענות לשמה להגדיר מדינה יהודית ל5 מליון יהודים מול 500 מליון ערבים מוסלמים (זוהי המדתיות האמיתית).
    מדוע ערב הסעודית ,כויית לא מקבלות את הפלסטינאים המסכנים ?

    מר ברק היקר צא לפנסיה ותקטין את הנזק לעם היהודי הציוני החיי בציון.

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    מה הוא מנהל את המדינה?

    x, 18/05/06 13:09

    מי הוא בכלל.

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    איך איך איך גדל מקרב העם היהודי שונה ישראל כזה..................... (ל''ת)

    ישראל.........., 18/05/06 13:07

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    מי הדליף

    יואל, 18/05/06 13:03

    האם יכול להיות שמייל פרטי של השופט ברק דולף סתם כך? אולי למשהו היה אינטרס להרתיע את הכנסת מלחוקק חוק כזה כי הוא יפסל? האם יתכן שמי שהפסיד מנסה ליצור רושם שבפעם הבאה זה כבר לא יעבור בשלום? האם עוזי לנדאו צודק שהשופט ברק בוחש בקלחת הפוליטית?

    הגב לתגובה זו

    • התשובה ברורה: ברק בעצמו

      עו''ד, 18/05/06 14:13

      זו הדרך בה הוא בחר להעביר את איומו לרשות המחוקקת.

      הגב לתגובה זו

  • 164.

    ולזרוק 8000 אנשים מהבית זה חוקתי???? (ל''ת)

    יאיר, 18/05/06 13:00

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    על העם לבחור שופטיו-כמו הסנאט באמריקה

    ריאליסט, 18/05/06 12:58

    הגיע הזמן לשים קץ לדיקטטורה השיפוטית הזאת,באמריקה מצביא הסנט על בחירת שופטים וגם פה צריכה הכנסת להצביע על אישור מועמדותם,לא יתכן שיהיו שופטים בבית המשפט העליון ש90% מהמדינה מתנגדים לדעותיהם,במיוחד בעניני בטחון כה חשובים לגורל כולנו

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    הברק

    לוי, 18/05/06 12:41

    אהרון ברק הוא אסון למדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    בחרו לכם שופטים

    אבישג, 18/05/06 12:35

    בתורה כתוב ''בחרו לכם שופטים'' לא כתוב ''שופטים בחרו לכם עם'', לכן צריך לבדוק איך ניתן להפטר מיידית מהדיקטטור הגדול, ולמנוע בעתיד שיפוט אנטי יהודי ואנטי ישראלי משופטי בית המשפט העליון

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    מה קרה? הערבים לא מסתפקים במדינה פלסטינית, וכעת צריכים למלא גם את

    מדינת היהודים, 18/05/06 12:33

    זה צדק זה??? בושה וכלימה לשמאל ההזוי שמוביל במודע את העם היהודי בחזרה למצב של פליטות ונטול מדינה משלו. והכל בשם ''ההומניות''... חבל רק שאת אותה חמלה לא מגלים גם לעם היהודי שגם לא מגיעה מדינה משלו.

    למה אנו צריכים להרגיש אשמה, כאשר הערבים מתעקשים להיות חלק ממדינת היהודים, ולא חלק ממדינה פלסטינית משלהם. פשוט לא יאומן!

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    כשלא רואים אוטובוס מבפנים ואין חשש לילדים - זו התוצאה

    תתבייש - מנותק, 18/05/06 12:32

    מי שלא מוטרד מביטחון ילדיו ולא מוטרד מרווחתם לא יוכל לעולם לשמש מגן למאויימים מטרור ומרעב

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    בג''ץ מהוה איום על העם היהודי (ל''ת)

    מאיר, 18/05/06 12:31

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    השתן עלה לו לראש

    Amir A, 18/05/06 12:30

    האיש שכח שהוא משרת את המדינה והציבור.
    תפקידו זמני , וכמו כל אדם יש גם לו תחליף.
    השיפוט צריך להיות מציאותי ומותאם לעם ולמדינה.
    אילו לא היה מרגיש כה מנותק היו פסיקותיו ראויות יותר , למשל ההחלטה לאשר את הרס הטבע ע''י אנשי כביש 6 אומרת הכל. בשם הכסף הגדול והמיידי נדחתה העתירה לחצוב מנהרה שתעלה יותר ותארך מעט יותר זמן אבל תשאיר לדורות את נוף הקדומים של הרי מנשה. תחת זאת העדיף לאשר את הרס הטבע כדי לחסוך לבעלי ההון זמן וכסף , אילו היה חי בתוך עמו ונופש במדינה ולא בדבוס היה יודע שעבור עם ישראל טוסקנה זה כאן וארץ ישראל ונופיה הקסומים ראויים להגנת בית המשפט.

    הגב לתגובה זו

    • השטן לא מזיק כאיש הזה (ל''ת)

      יהודי מפוחד, 18/05/06 12:56

      הגב לתגובה זו

  • 156.

    אבד לנו הברק בעיניים

    יואב הזועם, 18/05/06 12:28

    בגלל ברק ובגלל עוד ברק אחד אחר

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    דמוקרטיה

    צביקה, 18/05/06 12:26

    היגיע הזמן שהשופט ברק יעזוב אותנו במנוחה פסיקותיו הם דמוקרטיות מידי לא מתאימות לעולמנו, כל שכן לאזורינו, ברק יכול להיות שופט גדול בעולם שכולו טוב.

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    הדיקטטור הגדול

    אחד שפוי, 18/05/06 12:22

    מתי כבר מישהו יתעשת ויעיפו את הדיקטטור הגדול ברק מבית המשפט העליון.
    על פי דעתו רק הוא יודע מה טוב לנו וכל היתר העם וחברי הכנסת שנבחרו ע''י העם הם בורים וכסילים.
    מה אכפת לו מאותם נרצחים במסעדת מצא הוא מוגן ושמור בידי מאבטחים על חשבוננו די שילך כבר נמאס לנו.

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    תגובה

    וגיה קאסם, 18/05/06 12:20

    ''הכל שפיט'' ברק הוא איש אמיץ שממלא את תפקידו ובג''צ הינו המוסד שעומד על המשמר בכל הקשור למוסריות קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודתית דמוקרטית עקרון שהושרש בכל העולם ואף בקרב הרבה מקרב המיעוט הערבי שחיי במדינת ישראל אליו אני משתייך אני רוצה לאמר לכל המשתלחים והמתלהמים תנו לערבים החיים בתוכם להרגיש שייכות למדינה ולהגן על מוסריותה כמדינה יהודית דמוקרטית ואל תשמיטו בסיס זה שנבנה בעמל רב במשך עשרות שנים ולכל אלה המתלהמים והמשתלחים מעניין איך הייתם מרגישים לו חייתם בגולה והרוב היה מתבטא כפי שאתם מתבטאים

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    אני כבר מבולבל, מי הריבון במדינה הזאת???? (ל''ת)

    די למדינת בג''צ, 18/05/06 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    השופט ברק

    ישראלי, 18/05/06 12:15

    אינני בא לתקוף את השופט ברק על עמדתו בנושא עמידה במבחן חוקתי של החוקים, אם כי דעתי כדעת השופט חשין, במחלוקת שביניהם. זכותו ואף חובתו של כל שופט לפסוק לפי מיטב שיפוטו הוא.
    אולם אני מבקר את הדיווח המהיר של השופט ברק לידידו הפרופסור באוניברסיטת ייל, על פסק הדין. מראית העין לא טובה, במובן זה שיכול להתעורר חשש שמא כיוון השופט ברק את פסק דינו לנורמות של ייל ולפיהן , במקום לתת את המשקל המתאים לתנאי הארץ, לאור מצבה הבטחוני המיוחד. אזכיר, שעל כך נסמך פסק דינו של השופט חשין.

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    מכתבו של ברק - ערעור שלטון החוק

    א.ע., 18/05/06 12:11

    המושג ''הפסד טכני'' שאול ממגרש הכדורגל. כל ניסיון להציג פסק דין , שניתן ברוב דעות, כ''הפסד טכני'' מערער את הלגטימציה הבסיסית שביסוד ההליך השיפוטי וחותר תחת שלטון החוק.
    הדברים חמורים שבעתיים, כשמדובר בנשיא בית המשפט העליון, שממבקש להביע את מורת רוחו מפסק-הדין, באמצעות ''מכתב-אישי'' (כביכול), אשר נכתב, מלכתחילה, על-מנת שיודלף לכלי התקשורת.

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    מתי אלוהים יפטור אותנו מעונשו של ברק הסהרורי !!!!! (ל''ת)

    אבי 55, 18/05/06 12:06

    הגב לתגובה זו

    • אמן ואמן (ל''ת)

      סתםםםם, 18/05/06 12:56

      הגב לתגובה זו

  • 148.

    השמאל-והשחיתות

    קובי, 18/05/06 12:06

    אי אפשר להאמין. כמה יהודי יכול להיות לטובת אויב. הם הורגים בנו. מתעללים ורוצחים דם טהור על חשבונינו. ויושב אהרון ברק וחס עליהם. לא יאמן. שאלהים יעזור לנו. וחכמים הזהרו בדבריכם.

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    ''הדיקטטור הקטן''

    נועם, 18/05/06 12:05

    כבוד השופט ברק שכח כי הינו בסה''כ נשיא בית המשפט העליון שייך לרשות השופטת ואינו הרשות המחוקקת אלא כפוף לה. אז כמו ילד קטן בנימת עריצות כשלא עושים כרצונו הוא רוקע ברגליו ומאיים כי ''יוריד את החולצה'' ויראה לנו את שריריו.
    האיש מנותק חיי לו בפלנטה אחרת ומתעלם מצרכי השעה ומבטחון האומה בעת הזו ואני מדגיש בעת הזו.

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    בוז לשופט ברק .....

    אבי 55, 18/05/06 12:04

    לא יודע להפסיד בכבוד...
    מהלך אימים על כל מי שאינו דוגל בעמדותיו השמאלניות.....המנותקות מהמציאות ומהעם ..
    אוי לעם שאלה שופטיו !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    זהירות!השמאל הקיצוני והערבים לא מסתפקים במדינה פלסטינית-אלא רוצים (ל''ת)

    להפוך ישראל, 18/05/06 11:50

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    הכותר לכתבה צריכה להיות: המלך ברק מזהיר - אל תתעסקו איתי (ל''ת)

    אבי, 18/05/06 11:35

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    האיש מנותק מהעם-קראו את התגובות

    מומחה, 18/05/06 11:34

    הבן אדם מזמן עבר את הגיל..
    הוא התבלבל ..חשב שאנחנו גרים בשוויצריה.......

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    אקטיביזם שיפוטי לשיטת ברק

    אלי, 18/05/06 11:29

    אקטיביזם שיפוטי לשיטת ברק מתקיימת רק כאשר דעתו של ברק נכפת על שאר שופטי העליון, רק אז מתקיים אקטיביזם שפוטי וישומה ששאר שופטי העליון המצטירים כעושה דברו וכסטטסטים בשערי המשפט, לעשות כן, תפקידם לאמץ את גישתו המהותית ולא הטכנית שהתקבלה ברוב, ניסוחים מבריקים כאשר יש עמדה רוב כנגד עמדתו ברק המונחלת זה טכני, והרוב עפ''י עמדתו זה מהותי, והציבור ששם ענייו לשחיתות הפוליטית צריך שיראה את מהות הטיית המשפט שאינה נחשדת ע''י הציבור ונבחרי הציבור שהם בוחריו נזהרים שבעתיים שלא להתעמת עם הטיית המשפט אלא ובמקרה הטוב למצוא דרכים לעוקף ברק בחקיקה טכנית ולא יישום המהות לקיום תפקיד של נשיא בית המשפט העליון ולא פעם אנו משאירים את המלאכה לשופט חשין לעמוד בפתח כנגד האקטיביזם השיפוטי של ברק.

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    ברק - דיקטטור!!! (ל''ת)

    נורית, 18/05/06 11:28

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    לא רוצים יפה נפש בבית המשפט העליון

    שלום, 18/05/06 11:27

    רוצים שופטים שקשובים לרצון העם....ושאהרון ברק יחד עם בייניש ואביגדור פלדמן ילכו לחיות בעזה!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    ואני מזהיר אותך ברק-

    העם בציון, 18/05/06 11:27

    אתה אל תתעסק איתנו.שכחת שהריבון במדינה הזו הוא העם.זכותו של העם לקבוע מי יהיו אזרחיו ומי יוכל לחיות פה.אתה שכחת את מעמדך.הכנסת היא רשות מחוקקת ואתה היא הרשות השופטת.לא נבחרת ע''י העם כמנהיג העליון שיחליט אילו חוקים כן יעברו ואילו לא.אתה ובג''ץ היזהרו לכם-אתם מותחים את החבל חזק מידי ואתם כבר מתחילים להימאס עלינו.

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    לא בזכות בג''ץ אנו עדיין שורדים כאן כי אם בזכות כוחינו!

    אבי, 18/05/06 11:27

    לא בזכות הבג''ץ ופסיקותיו קיימת המדינה ולא לשכוח זאת לרגע! המוסר הכפול של השמאל לא מחזקת את המדינה כאם מפוררת אותה!

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    הדיקטטור מאיים? צריך לפחד, אין לו גבולות. (ל''ת)

    דרור, 18/05/06 11:27

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    לרגע חשבתי שזה יהושע פרץ מהנמל.

    הסבל מהנמל?!, 18/05/06 11:26

    תארו לעצמכם שמנהיג פועלי נמל אשדוד מכריז:''אל תנסו להתעסק אתי.אם תחוקקו חוק שלא ימצא חן בעיני ,אתם יודעים שיש לי רב בועד העובדים.זה לא ילך!!'' מה היינו אומרים?איזה פרימיטיבי ,שתלטן ואלים!
    ומדוע לא אומרים זאת על ברק שאמר אותם דברים בדיוק? כי הוא פרופסור!שופט עליון!נשיא!
    מעניין מה ממלמל לעצמו בקברו השופט הגדול באמת חיים כהן? הייתי נותן הכל כדי לראות את הבוז בעיניו ובחיוכו למשמע דברי הרהב של הברק הזה..

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    להתעורר-הולכים לקום 3 מדינות לעם הפלסטיני. גם את ישראל השמאלנים (ל''ת)

    והערבים הופכים, 18/05/06 11:25

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    מילה טובה על השופט חשין.

    אורן, 18/05/06 11:24

    אני מוצא לאחרונה את עצמי מסכים עם החלטותו של מר מישאל חשין.
    האיש פשוט אינו יפה נפש ,ורואה את טובת עמו בראש ובראשונה.
    צריך לזכור שהדמוקטיה היא שהעלתה את הרייך השלישי והיטלר בראשו.
    אין זה אומר שהדמוקרטיה היא אויב ,אבל אין טוטליות בדמוקרטיה וביטחון והיגיון קודמים.

    ולמר ברק:
    אל תשכח שאתה אמור ליצג את טובת הרוב ובטחונו ולא את גמחותיך האישיות.
    דעתך מכעיסה את הציבור ובצדק,
    שים לב אם כולם אומרים שאתה שיכור אל לך לחשוב כי הריצפה היא האשמה.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    מאיפה נפל עלינו הדיקטטור הזה?

    הוריקן, 18/05/06 11:24

    כמה קולות הוא קיבל בבחירות, שהןא מנסה לכפות את דעת המיעוט שלו עלינו?

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    הבעיה היא שהוא הביא יורשת בדמותו (ל''ת)

    בכיה לדורות, 18/05/06 11:22

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    אויי לנו שאלה שופטנו (ל''ת)

    חיים, 18/05/06 11:21

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    שוב ברק מוכיח שמבחינתו הוא שולט במדינה (ל''ת)

    רועי, 18/05/06 11:19

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    צריך לבטל את הבחירות לכנסת!!!

    פקק, 18/05/06 11:18

    ולהמליך את הברק הזה לקיסר וירושלים תהפוך לרומא

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    חמשיר ''לכבוד'' ''השופט'' ה''עליון'':

    איסתרא בלאגינא?, 18/05/06 11:18

    אני גם רעם,אני ברק
    מוריד גשם ואף מרק
    אז מה אם נשיא ברוח שטות
    אולי זו טעות,ואולי בלות?
    העיקר שאני חזק חזק!!!

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    אבוי למדינה שאלו שופטיה, הרס את בית המשפט העליון.

    עמיר, 18/05/06 11:17

    צריך פעם אחת ולתמיד ראש ממשלה שיפסיק להתרפס בפני בית משפט שמאלני שכל החלטותיו נוטות תמיד לטובת אויבי המדינה.
    אני לא ימני. הצבעתי לקדימה.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    לך מפה עלוב נפש עוכר ישראל (ל''ת)

    עברון, 18/05/06 11:16

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    להתעורר...

    אזרחית, 18/05/06 11:12

    250 אלף באו לראות מופע זיקוקים מטומטם. האם אין לפחות 100 אלף שיצאו להפגין נגד אהרון ברק ובג''צ שבעצם הוא שקובע פה מדיניות במקום הכנסת. ת ת ע ו ר ר ו.....

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    ז.א.הוא מתכוון לדרוס את תוצאות הצבעה

    צחי, 18/05/06 11:12

    דמוקראטית ?!

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    ברק -

    עמיקם, 18/05/06 11:11

    הורס מדינת היהודים

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    צריך לקצר את הקדנציה של נשיא העליון

    אזרח מודאג, 18/05/06 11:11

    קדנציה של נשיא בית המשפט העליון צריכה להיות 4 שנים ולא יותר - אחרת קורה מה שקורה גם במקומות אחרים ונשיא בית המשפט מתחיל בטעות לחשוב שהוא בעל הבית של המדינה - והאגו עולה לו לראש (שלא לומר משהו אחר עולה לו לראש).. זה מאד אנושי.. אבל זה רע לבית המשפט וזה רע למדינה. ברק איש מוכשר, אבל הוא ישב שם יותר מידי זמן וזה נותן את אותותיו.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    לזרוק את ב(א)ר(ו)ק(ה) (ב הערבים) לצינוק! ולצרף לתא שלו כמה ביריונים (ל''ת)

    שילמד, שונאי י, 18/05/06 11:09

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    תן למדינה הזו לחיות בשקט ואל תסכן אותה בשם ''עקרונות'' שיביאו לאבדנה

    ארז, 18/05/06 11:09

    אף אחד לא מינה אותך לכפות עלינו - על מדינת ישראל וכלל תושביה תפיסות עולם אשר מסכנות את קיומה. ההגירה הערבית לישראל רק הולכת ומתעצמת, ואתה, בשמו של רעיון זכויות האזרח, שעם כל הכבוד לחשיבותו אינו גובר על זכותו של העם היהודי לקיום יהודי בארצו, מתעלם מן הסכנה הנוראית ובהבל פיך - שאינו יודע שבעה - מבקש ליצור לדורות הבאים סכנה מוחשית לקיומם. אל תתערב. תפרוש לדרכך ועזוב אותנו בשקט.

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    ברק עוכר ישראל-עזוב אותנו בשקט רד מהארץ! (ל''ת)

    רוי, 18/05/06 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    ראש המדינה צריך לנהל את המדינה

    חנן וייס,סא''ל מ, 18/05/06 11:07

    ראש המדינה צריך לנהל את המדינה

    בארה''ב ראש המדינה, הנשיא (לא במעמד כשלנו), מנהל את המדינה, השאר רגולטורים ועוזרים על ידו, השרים אינם נקראים שרים אלא secretaries.

    secretary of state מַזְכִּיר הַמְּדִינָה; foreign secretary מזכיר החוץ.


    והשיטה הוכיחה את עצמה, עדיין הטובים מבינינו עלו לארה''ב (לארץ מפותחת עולים ולא יורדים).

    אנחנו המפגרים שנשארנו בארץ מוקפים שחיתות, אבל שחיתות שמאיימת להרוס כל חלקה טובה, והעוני הוא שגורם למשק לפיצוץ הממשמש ובא.

    כל השחיתות צפה ועולה למעלה, בגלל בית המשפט העליון הלא קשוב, בבית המשפט המחוזי מקבלים שוחד, בצבא עיקר השחיתות, בזק בקריסה ולמעשה , אין פינה שקטה ורגועה, המשק מתמוטט ומחכה למנהיג.

    אבל עדיין, לא בג''צ ולא נשיאו, ישלטו במדינה.

    ברק אומר דברים מסוכנים ואסורים.

    הבעיה במדינה היא שיטת המשטר האבסורדית, וכך גם נראים בתי המשפט שלה ושאר מחזותיה.

    יש להחליף את שיטת השלטון, אבל עם כל השחיתות, עדיין הפוליטיקאים הם ורק הם מנהלי המדינה.

    לא קבע לשעבר
    איש עסקים

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    עוד לו היה לעם צורר במימד שכזה

    מי בחר בו ?, 18/05/06 11:06

    מי בחר באיש שמגלגל את המדינה כמו צעצועה שלו ?
    מי בחר אותטו שהוא יקבע לנו כל דבר ועיניין, החל מסוגיות בטחון ועד לסוגיות דת ולאום ? זה נפוליאון בנופרט ישראלי שמינה את עצמו וכופה על כולנו השקפות מעוותות שלו.
    שאל יירחם וישחרר אותנו מאסון ברק ! אמן.

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    מה זאת דמוקרטיה ברק?

    מוטי,אחד שעבר, 18/05/06 11:04

    דמוקרטיה הוא שלטון העם, הפלסטינאים הם לא חלק מעמי ורוצים להורגני ולכן אנני רוצה אותם כאן, פעם אחת שרפו את עמי הנאצים ימח שמם בכבשנים בגלל היותם יהודים, לעולם לא! ואפילו במחיר של מדינה ''דמוקרטית'', אני בהיותי ילד קטן בין 4 עברתי פוגרום מוסלמי(בסוריה, חלב) עד יומי האחרון אזכור זאת, אני בפרוש לא רוצה אותם כאן!

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    ברק אינו ראוי לדון בענינים חוקתיים (ל''ת)

    שופט, 18/05/06 11:04

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    רודן של ממש בחראקרטיה ישראלית (ל''ת)

    מכת ברק על העם, 18/05/06 11:02

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    עם כל האנטגוניזם-איש גדול ודגול (ל''ת)

    זכינו !, 18/05/06 11:00

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    תשובה ראויה של הכנסת-לדיקטטור הגדול (ל''ת)

    חוקים עוקפי בגצ, 18/05/06 10:59

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    כן לדמוקרטיה, לא לדיקטטורה מבית ברק (ל''ת)

    נמאס מהרודנות, 18/05/06 10:58

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    חייבים לגזור עליו את העונג הגבוה ביותר שניתן לאדם, מתוקף החוק האוסר

    ברק-בוגד !!!!, 18/05/06 10:57

    על בגידה ..

    הגב לתגובה זו

    • עונש כמובן ... (ולא עונג .) (ל''ת)

      חחח, 18/05/06 11:16

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    מי יפטור אותנו מענשו של ברק?! (ל''ת)

    צפוני, 18/05/06 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    ''בזכות'' ברק קרה הלא יאומן והסכמתי עם הרב עובדיה (ל''ת)

    ריקים ופוחזים, 18/05/06 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    ברק, סע באוטובוס, קנה במכולת דבר עם אנשים ורק אח''כ תשפוט. (ל''ת)

    יועץ, 18/05/06 10:55

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    ברק! קרא!, האים רצונך בשואה חדשה?

    מוטי, ק, אליעזר, 18/05/06 10:54

    99% נגד דעתך בתגובות הגולשים, העם טיפש? לא! ברק ירדת מהפסים? כן! אתה שופט ולא נהג קטר, נסלח לך, אבל על דעתך זאת, שבאה להעמיד את העם היהודי בפני אסון נוסף! עליך לפרוש לאלתר.

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    יהודים, אל תתנו לבג''ץ לקבוע את גורלינו! הלחמו על חיי ילדיכם!

    בן של ניצול שוא, 18/05/06 10:54

    הילחמו על המדינה הקטנה היחידה שלנו! יהודים, קודם דאגו לילדיכם ואחר כל לילדי הערבים אשר חלק מהם, בהתבגרותם, יהפכו ל''פצצות אנוש'' וירצחו את ילדיכם! לא עוד שואה שניה!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק בכל מילה! (ל''ת)

      אבי, 18/05/06 11:17

      הגב לתגובה זו

    • נכון, הבג''ץ לא יקבע את גורלינו! ברק, לך לעזה! (ל''ת)

      נפגע טרור, 18/05/06 11:19

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    אוי ואבוי לנו שאדם כמו ברק עומד בראש

    רוני, 18/05/06 10:54

    בתי המשפט שלנו - אדם שדעותיו מסוכנות לעצם קיומה של המדינה - נקווה שחיים רמון ימנה הפעם אדם קצת יותר ''נעלה'' מאדון ברק שכבר שכח שיש דברים שהוא לא אמור להתערב בהם - שידאג להכניס לכלא את הפושעים ולא לדאוג לערבים !!!

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    האם נראה לכם הגיוני ששופטים הם גם עו''ד לשעבר?

    נתן, 18/05/06 10:52

    שיחפשו את השחיתוית גם שם ויש הרבה כאלו תאמינו לי...

    הגב לתגובה זו

    • טעות בידיך!

      עו''ד, 18/05/06 11:27

      אתה רואה משפטנים בשירות המדינה כעו''ד - וזו הטעות שלך. מי שלא עבד מול לקוח (והמדינה אינה לקוח), מי שלא ראה דמעה של נאשם, אובדן עשתונות של מי שאובד עצות, כעס בלתי נשלט של מי שעושים לו עוול, אין אונים של מי שנשחק מול צד אחר בעל ממון, אחד כזה אינו יכול להיחשב עו''ד.
      וזו בדיוק הבעיה: כמעט ואין שופטים בבית המשפט העליון שהם עו''ד לשעבר, וגם אם יש מישהו כזה - הרי שהקריירה המשפטנית שלו היתה לפני עשרות שנים. היחיד שהיה עו''ד בפועל, ממש, זה חשין, ותראה מה הוא כתב בענין הזה.

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    לא ייאמן ברק צריך לסגור אותו מאחורי סורג ובריח

    חיים, 18/05/06 10:52

    ככה זה נראה ששופטי העליון לא שפיטים והם מעל לחק

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    תודה לאל, סוף עידן ברק וחזרה לשפיות (ל''ת)

    רבקה, 18/05/06 10:48

    הגב לתגובה זו

    • מוקדם לך לשמוח , בטרם צאתו הוא דאג

      חושם, 18/05/06 11:00

      להציף את העליון באנשים הדומים לו . יהיה גרוע לא פחות.

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    צא מבית המשפט ולך לעשות לביתך כמו אהוד בזמנו (ל''ת)

    רונן, 18/05/06 10:48

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    ברק, ''אקטביזם טימטומי'' או הפיפי עלה לראש

    גורג, 18/05/06 10:45

    נראה שהאדון הזה לא מבין שייל זה לא המזרח התיכון

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    חשוב מאוד-גתבה בעיתון יפני

    יוקו אונו, 18/05/06 10:43

    איך אומרים 'שבת' ביפנית?

    מנהגי השבת היהודית מעוררים את קנאתו של עתונאי יפני שהופתע לגלות שיש דברים חשובים יותר מעבודה


    שוקי דגן




    גם אחרי שהות של כמה שנים בארץ, מתקשים כתבי החוץ להסתגל להויה הישראלית הלחוצה הסוערת והמטורפת לעתים. אבל יש בהם כאלו שדוקא היו שמחים לאמץ כמה מנהגים בהם נתקלו לראשונה כאן בארץ הקדש. כתב 'סוכנות הידיעות היפנית בישראל', היטושי איטו, השוהה בארץ בשלש השנים האחרונות היה רוצה להעתיק מאתנו את... מנהגי השבת.

    תחת הכותרת ''גם היפנים צריכים שבת'' הוא כותב כך: ''מה כדאי לנו, היפנים, ללמוד מישראל? את מנהגי השבת. אני זוכר בדיוק את השבת הראשונה שלי כאן לפני שלש שנים. לחצתי על כל הכפתורים במעלית והיא לא זזה. לא יכולתי לאכול ארוחת בקר חמה ולא היה לי עתון לקרוא''...

    ''לעובד העתונים היפנים'', הוא מספר, ''יש יום חופש אחד בחדש. למעשה, אנחנו מדפיסים מידי יום גם מהדורת בקר וגם מהדורת ערב. אפילו באותו יום בחדש שבו אנחנו כביכול בחופש, יש מהדורת ערב. העתונאים היפנים הם וורקוהולים [מכורים לעבודה] בנשמתם. בארוע גדול כמו גביע העולם, היום החפשי מבוטל. בעוד כחדש יגיעו לארץ כמה מתאבקי סומו עצומי מימדים. הערך העליון של האתלט היפני הוא להמשיך להתחרות, לא לעצור לשניה, אפילו אם אמו מתה ביום של הגמר. הישראלים מנצלים היטב את יום השבת. נדמה לי שהישראלים נהנים מהחיים כי הם יודעים שלכל שבוע יש סוף שבוע ויום מנוחה קבוע ביומן''.

    ממשיך העתונאי וכותב: ''מספר האנשים שמתאבדים מידי שנה ביפן, דבר האסור על פי הדת היהודית, מגיע לכ – 30 אלף. חלק ניכר מהם הם וורקוהולים. זה עלול להיות גורלה של מדינה חילונית, אבל אנחנו חיבים ללמוד איך להפסיק לעבוד וליהנות קצת מחופש''.

    עכשיו נותר לו רק להכין גפילטע-סושי ולשכנע גם את הישראלים שחבל להם להחמיץ את המתנה היקרה שניתנה להם.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    ליקוי מאורות. (ל''ת)

    עופר, 18/05/06 10:43

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    ברק = 0 יהיר (ל''ת)

    ג, 18/05/06 10:42

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    ברק צריך ללכת הביתה. וגם בייניש וכל שאר הפרוטקציונרים שלהם (ארבל?)

    איתי, 18/05/06 10:42

    יש צורך בנקיון בבית המשפט העליון.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    מעניין מה היה חושב ברק, אילו איבד את אחד מילדיו בפיגוע שסייע לו

    אורן, 18/05/06 10:40

    איזה פלשתיני עם תעודה כחולה. ואם היה מאבד את אישתו ואת כל ילדיו, מעניין אם דעתו הייתה משתנה. נמאס כבר מהטימטום, מאלו שלא קוראים את המפה. האם לפלשתינים מגיע 2 מדינות???? בכל מדינות ערב האישה הולכת לגור אצל הגבר, רק בישראל הגבר הפלשתיני בא לגור אצל האישה? לא נראה לך מוזר שופט ניכבד??

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    רק על פירסום המייל הזה - יודח ברק!!!!!!!

    מסעודה, 18/05/06 10:40

    כאילו מה? איך מופץ מייל אישי של נשיא בית המשפט העליון , ככה פתאום אחרי ''הפסד'' של ברק בבית המשפט . כאילו בית המשפט =אהרון ברק וכיאלו לא טחנו לנו את המוח שלבג''ץ יש כבר ישות אמורפית משלו ללא ציון חבר-שופט זה או אחר- דברי אלוקים חיים.
    מה , העיני האנשים יעוור ?!
    הוא בעצמו הפיץ את המייל כאילו היה אחרון החזים או הבורלובסקים.
    מהלך כוחני של איש כוחני שהסתחרר מכוחו המוחלט המושחת!!
    הכוח משחית וכוח מוחלט משחית בהחלט

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    מחשש לנקמת כבודנשיא

    צדקיהו הצדיק, 18/05/06 10:39

    רק תסתכלו שוב על תמונתו של מר צדק ,ותגידו לי-על צדק של אדם נוקשה ויהיר כזה אתם סומכים?הייתם קונים ממנו מכונית משומשת ? מי שסידר לאשתו לשבת כשופטת ללא קישורים אבל מקושרת .שטבע את המשפט ''הכל שפיט [חוץ ממני] החוק זה אני ואתם לפינה.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    תתפטר מיד (ל''ת)

    העם, נקעה נפשו!, 18/05/06 10:37

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    סמכות ביהמ''ש

    כגד, 18/05/06 10:34

    ב-92 ו-94 חוקקו חוק יסוד חופש העיסוק וכבוד האדם וחירות שאחריהם ניתן בביהמ''ש העליון פס''ד מזרחי שקבע שחוקי יסוד הם ''במעמד חוקתי על חוקי'', כלומר, במעמד של חוקה לא נוקשה ובלתי סגורה. לכן, כמו בכל מדינה נאורה דמוקרטית ומתקדמת, יש לביהמ''ש העליון את הסמכות לפסול חוקים ולהתערב בהחלטות הכנסת. הכנסת מעבירים עשרות החלטות עם שני אנשים בערך במליאה, אחרי הסכמים מבזים ומושחטים וככה יכולים להיווצר חוקים שבושה שיחוקקו במדינה כמו שלנו או בכל מדינה אחרת. מטרתה של הפרדת הרשויות היא לבלום את רשויות השלטון, ובינהם הכנסת, ולכן חובתו של ביהמ''ש העליון היא לעמוד על המשמר אם הכנסת חורגת מתפקידה בכך שהיא מחוקקת חוקים בלתי חוקתיים. הכנסת נועדה לייצג את הריבון, שהוא העם - כלומר אנחנו! אין מקום לחקיקה מתוך מניעים אישיים או מושחטים ואם ביהמ''ש יכול לעצור חקיקה שכזאת - טוב יעשה!

    הגב לתגובה זו

    • תגובה לסטודנט הערבי-תגובה 90

      משפטן, 18/05/06 10:43

      אל תספר לנו מה מטרתו של ברק זה ידוע..
      ברק רוצה שבג''ץ יחליף את הריבון,הריבון זו הכנסת שבחרה כדת וכדין על ידינו...
      ומי יבלום את בג''ץ הדיקטטורי?
      אף אחד..וזה מה שברק רוצה..
      ואת כל השטויות שלימדו אותך שמענו כבר מפי פרופסרים ומרצים באוניברסיטה..בלענו הכל..
      והכל שקר..לימדו אותנו תיאוריות שקריות לחלוטין,כי במדינה כמו שלנו השאלה היא לא מי יגביל את כוחה של הכנסת אלא מי יגביל את כוחום של האייטולות של המשטר הכוחני והדורסני של שופטי בג''ץ שכולם כידוע הם יסמנים של הדיקטטור הגדול במדינה ,הוא זה ששולט היום במדינה לא אולמרט ולא הכנסת.........

      הגב לתגובה זו

    • מושחטים?

      משפטי, 18/05/06 10:43

      נסה בבקשה מושחתים, נראה לי שתתרענן.

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    תקרא את התגובות ותפנים (ל''ת)

    כעמ, 18/05/06 10:31

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    גוי דובר עברית שמנהל את המדינה.

    ש.צ, 18/05/06 10:25

    יש לפטר את ה''שופט'' הזה לאלתר.
    בצרפת רק אתמול החמיר הפרלמנט
    בצורה מהותית את חוגי ההגירה לצרפת.במטרה למנוע כניסת מוסלמים.בנתיים ברק (מהיכן הגיע הטיפוס הזה?)מנהל את המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    שולט במדינה בלי שקיבל אפילו מנדט אחד. (ל''ת)

    אזרח, 18/05/06 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    ברק שכח שהמדינה רכושו הפרטי-יש עוד מספר אנשים שחושבים אחרת ממך- (ל''ת)

    מדינה אינה רכוש, 18/05/06 10:25

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    משאל עם! זה הדבר היחיד שברק לא יכול עליו

    אריאל, 18/05/06 10:25

    העם הוא הריבון ולכן אף אחד לא יכול לבטל חוק שהתקבל בהכרעת העם. אז כנסת יקרה תנו לעם לומר את דברו. ודי לדיקטטורה של בג''ץ +האימפוטנציה של הכנסת שנרדמה בתפקידה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    כוכב שביט

    יוני, 18/05/06 10:24

    מי שטוען שהכל שפיט
    מנותק מהמציאות ומרחף ככוכב שביט

    אם לא יחזרו הוא וחבריו לקרקע
    נאלץ לגייס עשרות אלפים לזק''א

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    יהיר מנוול היטלר (ל''ת)

    אבי, 18/05/06 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    כבוד הנשיא,אתה נסחף לאלימות!!!!!!!!!!

    פרופ'?! שופט?!, 18/05/06 10:24

    מצער לראותך כמעט מתבוסס בכשלון יחיד וחד פעמי.עד להיכן הגיע שכרון הכח שלך! זה ממש לא ייאמן.אתה מנסה כעת להשיג מטרה שנכשלת בה בדרך כל כך עלובה ולא משפטית.לאיים על המחוקקים?! שלא יעזו לחוקק?! כי אתה ברב כוחך תפיל הכל,שהרי רב העליון סר למשמעתך.יסלח לי כבוד הפרופ',אדון השופטים ,הנשיא הכל-יכול,במקרה זה אתה פועל כאחד הנקלים.וחבל לסיים קריירה בצורה כזו

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    לא פוחדים ממך, להדיח את ברק בחוק (ל''ת)

    חיליק, 18/05/06 10:22

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    ברק שטינקר

    אא, 18/05/06 10:21

    ברק חותר נגד המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    ברק אתה כשלון טכני וחוקתי

    666, 18/05/06 10:21

    כל מה שמענין את בית המשפט העליון הוא פרסום והתפלפלות .הם לא עוסקים בענינים האמיתיים. בית משפט עליון ושופטיו מתנהגים כאילו הם משנה לאלוהים .

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    הוא אחד האנשים הטובים והחכמים בארץ (ל''ת)

    כל הכבוד לו!, 18/05/06 10:20

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    למה מי אתה בכלל? מה אתה? שמעת פעם מיהם נבחרי הציבור?

    מורי אל כניס, 18/05/06 10:19

    אתה(ברק) אדם מסוכן שדרדר את הדמוקרטיה בישראל לשפל מפחיד.

    זכור! אתה שופט ולא ראש ממשלה. אתה אמנם נשיא אבל נשיא של בית המשפט העליון ולא של המדינה.

    מה זה הסגנון המאפיונרי הזה?

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    שיטת המונרכיה של ברק מתגלה בסיום הקדנציה האחרונה

    המטיף בשער, 18/05/06 10:19

    מר ברק היקר,
    נמאסת עלינו,
    תבין, אף אחד לא בחר בך, אתה לא יכול לעשות בבית המשפט כבביתך, דעותיך והשקפותיך לא מעניינות אף אחד, אנחנו בחרנו את המחוקקים, ועם כל הפגמים שלהם, הם נציגנו.
    אם תרצה לשנות ולהשפיע על החוק, רוץ לכנסת, ואל תשחית את בית המשפט העליון כמקפצה פוליטית או כליטוף אגו.
    אנא המליצו על הכתוב, זה חשוב לכולנו!

    הגב לתגובה זו

    • צדק יחסי וצדיק מוחלט

      מושון, 18/05/06 10:47

      אין מספיק קום לגלות כאן את כל מעללי שלטון הצדק במשפחתי של הברק ותלמידיו .חס וחלילה שהוא יבחר לנשיא .גם הדעות המעוותות שלו יהפכו לקול ישראל וגרוע מזה ,שימעון פרס ישאר בפוליטיקה ,ובנה מזרח תיכון חדש,עלינו.

      הגב לתגובה זו

  • 75.

    אין להם שום בעיה לנצל מעמדם ולהריץ את דעותיהם הפוליטיות! (ל''ת)

    מיכל, 18/05/06 10:18

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    הכל שפיט? יא דמגוג

    שלומי, 18/05/06 10:15

    מי שטוען שהכל שפיט, יחטא ברבות הימים לחשוב ששיקוליו הם המילה האחרונה .אף לגוף המחוקק אסור לקרוא תיגר על קביעותיו של המשנה(?) לאל,נשיא בית המשפט העליון.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    משטר האייטוללות של בג''ץ בראשות ברק

    משפטן, 18/05/06 10:14

    אחר כך מתפלאים למה אין אמון ציבורי במערכת הבגצ''ית....

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    משליט אימים על צבור השופטים ועורכי הדין-לך הביתה

    שונא חצופים, 18/05/06 10:13

    למה מי הוא?
    מתנשא ויהיר שיגיד לעם בישראל איך לחיות??
    לך לחביריך האמריקאים ועזוב אותנו לנפשנו......

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    יש לבדוק הסימביוזה בין בג''ץ, השמאל, הערבים והטרור. תופתעו!111 (ל''ת)

    חיים, 18/05/06 10:09

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    הצעה שלא ניתן לסרב לה (ל''ת)

    הפרשן, 18/05/06 10:08

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    המהות קיבלה 5 והטכניקה 6.

    לא מאובטחת, 18/05/06 10:08

    ואנחנו טכנית הציבור הלא מאובטח קיבל חיים. ברק נאמן לזכויות האדם מתעלם לחלוטין מדיני נפשות ומתעלם מהאסטרטגיה של אויבנו לממש את זכות השיבה ( המצאה) ואז הלכה המדינה. ברק לא מתאים להיות נשיא בבג''צ. אולי רשם בבית משפט. הוא מפחיד.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    גאותן עלוב (ל''ת)

    רעם, 18/05/06 10:03

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    אתה צודק מר ברק , אך לא כך נוהג שופט

    טל, 18/05/06 10:02

    עמדתך בנושא נכונה וצודקת , אך בתור שופט שמונה ולא נבחר , אסור לך לנהוג כפוליטיקאי ולנסות ליצור להן לובי ולקדמן כאחד כזה , דרך התקשורת.
    לא ייתכן כי תנסה ליצור ספין תקשורתי , ע''י פרסום דואר אלקטרוני ששלחת עפ''י הכתבה לחברך , וככל הנראה ''הודלף'' לתקשורת ע''י מקורבים אליך , וסביר להניח שגם בידיעתך ועפ''י בקשתך.
    אם עמדתך היא הנכונה בנושא הנדון (ואני אישית מאוד מקווה שכן , למען לא נהפוך לחברה גזענית דוגמאת דרום-אפריקה בימי באפרטהייד) ואכן הכנסת תעביר את החוק כמות שהוא , אזי יחזור העניין לבג''צ ושם יוכל ביה''מ בראשותך להורות על ביטול החוק , וזו , מר ברק הדרך בה תצטרך לפעול , ולא ע''י שימוש בתקשורת לקידום דעותיך .
    כולי תקווה שאכן החוק לא יעבור ועמדת הממשלה בעניין תשתנה מחד ומנגד אני מקווה שתראה לנכון לשנות את ההתנהלות הלא ראויה הזו של שימוש בתקשורת . אינני עו''ד וגם איני עוסק במשפט , אולם כאזרח , בעיני ,לשני הנושאים חשיבות זהה , ללא מעמדו כגוף מורם ונקי לא יוכל בג''ץ לפעול ולקבל הכרעות קשות .

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    נשמע כמו מאפיונר (ל''ת)

    גיל אזולאי, 18/05/06 10:02

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אוי ואבוי הכניסו אותו לפרנציפ

    אבי מהגליל, 18/05/06 10:01

    מר ברק אולי אתה צודק,אבל איך אומרים,אהיה חכם ולא רק צודק,אם תאפשרו את מיזוג המשפחות ,אתם פשוט תאפשרו את זכות השיבה,אז אתה יכול להגיד מה איכפת לי אותי מעניין הצדק (אפילו לא החוק כי את החוק אתם קובעים) אבל מה יהיה עם עם ישראל,אתה לא חושב שטובת עם ישראל היא מעל הכל? אני מקווה שכנסת ישראל תמצא את הדרך לגרום לכך שהפרנציפ שנכנסת אליו בכך שהרוב לא קיבל את דעתך לא יגבר.כבר נאמר מהרסייך ומחרבייך וכו'.....

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    יקוב הדין

    משה ס, 18/05/06 10:00

    לא מעניין אותי מדינה יהודית.לא מעניין אותי בטחון המדינה.לא מעניין אותי ש20% מתושביה הערבים של ישראל יביאו 20% בעקבות נישואים
    העיקר אני ואיך שאני מפרש את החוק.
    אני ואפסי עוד. לא מעניין אותי מה יקרה ליהודים בארצם ובלבד שאני
    אזכה בכבוד ויקר מכל שונאי המדינה
    והעם. אני גדול במשפט כמו לואי ה14 ואחריי המבול...

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק כך. את הילדים שלו הוא יסדר בארה''ב בבוא היום. (ל''ת)

      מורה, 18/05/06 10:47

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    ברק בשרות הטרור! רק מנסה לקשור ידי צה''ל והמדינה! לך!!! (ל''ת)

    צביה, 18/05/06 09:59

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    כבוד השופט ברק

    אבי, 18/05/06 09:58

    האם השופט ברק יודע באיזו מדינה הוא שופט האם השופט ברק קיבל הרשאה כלשהיא מרבון עולם משהוא שהציבור אינו יודע עליו!.
    אז כנראה שכן קיבל מהשילטון האזרחי אפשרות לקבוע את חיינו על פי דעתו בלבד האם הוא מיצג דעת רוב עם המתכוון לחיות על פי החלתותיו מרצון או מאונס העם הוא מגן על הדמוקרטיה (שגם לגביה יש לי השגה) או לחלופין מעודד תסיסה כנגד המיעוטים עד מתי פעולות שכאלו יקבלו את אישור הציבור הרי עלינו לצאת כנגד ערבים יהודים וכד' התוצאה מובילה לאסון נוראי חבל על הציבור שימרו על עצמכם מחכמים מידי

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ...ושלא יטיף לנו דמוקרטיה מה היא! מוטב שתסיים תיקים השוכבים שנים! (ל''ת)

    משה, 18/05/06 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    אף אחד לא שואל מי הדליף את המייל- חשוד מאוד !!! (ל''ת)

    ברק, 18/05/06 09:57

    הגב לתגובה זו

    • שאלה מצוינת!!

      רחרחן, 18/05/06 13:06

      אני מהמר על משהו שעומד בראש בית המשפט הגבוה לצדק משהו שקשה לו להפסיד את המדינה של סבתא שלו

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    לפטר לאלתר את ברק

    גבי, 18/05/06 09:57

    1. אינו מכבד הכרעות משפטיות של בית משפט במדינה דמוקרטית.

    2. האם יעלה בדעתו של מישהו שפוי
    לאפשר הגירה של אזרחים ערבים ממדינות אויב כמו סוריה, איראן וכו' למדינת ישראל בשם העניין של איחוד משפחות????

    3. כפי שחשין אמר רוצים להתאחד שיתאחדו בחו''ל!!!

    הגב לתגובה זו

    • זאת הבעיה שאי אפשר

      יעקב, 18/05/06 10:21

      השופט נבחר כמו אלוהים לכל החיים אלא אם התפטר מרצונו או שעשה עבירה חמורה במיוחד .

      בשלב דעה אי אפשר לפטר אותו . גם כך בוא יוצא מחיינו בעוד כמה חודשים

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    קראו 33, תגובה נכונה וכחמה (ל''ת)

    דדי, 18/05/06 09:57

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    טרור משפטי! זה הבולדוג ברק! עם בג''ץ כזה מי צריך אויבים? (ל''ת)

    אבי, 18/05/06 09:55

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    נמאס מברק ועם מערכת המשפט הקורסת בארץ!מותר לחשוב גם אחרת ממנו!! (ל''ת)

    מושיק, 18/05/06 09:54

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    ברק הדיקטטור - אל תנסה הכנסת

    זאב, 18/05/06 09:51

    מה זה אומרת לא חוקי ??
    אין חוקה בארץ
    והכנסת המחוקק

    הגב לתגובה זו

    • חוקי יסוד

      kj, 18/05/06 10:22

      יש חוקי יסוד בארץ ומישהוא צריך לרסן ולהרגיע את הכנסת..בשביל זה יש גם רשות שופטת

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    הדמגוגיה של ברק בבג''ץ מחרידה!!! מה שמוכיח בעצם שיש כאן ''דן יחידי''..

    עו''ד, 18/05/06 09:49

    שבצחצחות לשונו מטה את המאזניים לכל כיוון שירצה, ולפי נוסח התבטאותו בוודאי גם נוטר טינה לאלו שאינם סרים למשמעתו וממילא דן אותם לעמידה במקום בעשיה המקצועית. נחשף כאן מסמך המעיד על דיקטטורה משפטית המנוהלת ע''י דמגוגיה מתוחכמת וזו סיבה מספיק טובה כדי לזעזע את אמות הסיפים של המערכת המשפטית ע''י חקירת כל השופטים בעניין יחסי הגומלין המקצועיים בבג''צ בפרט ובבתי המשפט בכלל.

    הגב לתגובה זו

    • כשמוסד לא דמוקרטי מתערב בהשקפת עולם

      זאת דיקטטורה, 18/05/06 10:31

      רוממות הדמוקרטיה בגרונו אבל עכשיו רואים שהוא בעצם דיקטטור.
      שהמניע שלו הוא רגשות וכבוד ועצמה אישיים, יותר מאשר חוקי המדינה.

      צריך לשנות את מבנה מערכת המשפט ולהבהיר לה את גבולות כוחה.

      צריך להיות פה שלטון עם הפרדת 3 רשויות, ולא שלטון יחיד של רשות אחת שנתונה לגחמות האישיות של נשיא אחד, שאיננו נותן דין וחשבון לאף אחד, ועושה מהכנסת וחוקיה צחוק.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    הנשיא הגרוע ביותר שהיה לנו עד היום.תעוף כבר. (ל''ת)

    מורגן, 18/05/06 09:46

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    הברק-ודה הזה לא סובל שדעתו לא מתקבלת (ל''ת)

    יונה צלויה, 18/05/06 09:46

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    על הדבש ועל העוקץ על המר והמתוק על בתנו התינוקת שמור אלי הטוב

    ריש לקיש, 18/05/06 09:44

    על הדבש ועל העוקץ על המר והמתוק שרה נעמי שמר.
    על בתנו התינוקת, בקשה להגן המשוררת

    המלים האלה מתארות את ימי שלטונו של מנחם בגין. כראש ממשלה שהפתיע גם את מתנגדיו הגדולים (כמעט ואולי אפילו יותר מאריאל שרון יבל''א).

    מנחם בגין השאיר לנו כאן ירושה, היום במרחק ההסטוריה אנו יודעים מה ערכה

    הדבש שהשאיר לנו מנחם בגין היה השלום עם מצרים. שקט ששורר בסך הגבול בגבול שהכי איים על מדינת ישראל, גבול של מלחמות חוזרות בתכיפות של אחת לעשור. בזכות בגין זה מאחרינו.
    זה גם המתוק

    אבל בגין השאיר לנו כאן מר, הותיר לנו גם הרבה עוקץ, הוא בשגגה הביא על עם ישראל את היועץ המשפטי אהרון ברק ושם אותו לעריץ עלינו עם תפיסתו הפרטית שהיא אינה לוקחת בחשבון שלטון של דמוקרטיה.

    אהרון ברק בעד התפיסה הדיקטטורית צריך להבין זאת. שמעתי אותו לא אחת בהרצאות, הייתי תלמידו, האיש דוגל בשלטון המיעוט. מבחנו הדמוקרטי הוא בשלטון של מיעוט שקובע עבור הרוב. לזה הוא קורא דמוקרטיה. או בשפתו ''דמוקרטיה זה בדיוק להקשיב למיעוט'' (השלם את החסר- שגם מחליט עבור הרוב).

    המר הוא אהרון ברק, שהטעה את בגין לחשוב ש''יש שופטים בירושלים'', והפך את מערכת השפיטה לאחת מהמערכות המושחתות במדינה.

    העוקץ זה בדיוק האיש, אהרון ברק, שאומר אחד ועושה בדיוק הפוך. האיש הזה לא היה צריך להמנות לבית המשפט העליון. בטח לא להיות נשיאו כל כך הרבה שנים (שנות השחיתות הגלויה לעיני כל) ולא כמי שמותיר אחריו קרקע חרוכה בבית המשפט העליון במינויי של שופטים שהם נציגיו וממשיכי מורשתו של ברק בבית המשפט העליון של מדינת ישראל.

    יעברו שנות דור עד שחרפת ברק תנוכה

    על בתנו התינוקת, שמור אלי הטוב

    ובבנין ציון ננוחם

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    שיילך הביתה (ל''ת)

    רוני, 18/05/06 09:43

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ברק יורד מהפסים שיפרוש

    אחד 1, 18/05/06 09:42

    בישראל אין עדין חוקה אבל יש חוקים
    בישראל יש רשות מחוקקת והיא זו שתחוקק חוקים
    ברק העומד בראש הרשות השופטת יציית למחוקקת גם אם אין הדבר לרוחו
    ברק המגלומן שכל כך מסונוור מעצמו משים עצמו כרשות שופטת ומחוקקת כאחד ובכך הוא פוגע בעקרון הדמוקרטיה ובמדינה כולה.
    לא יתכן שמדינה שלמה תכפיף עצמה לאדם בעל שגעון גדלות החושב שהוא יודע הכל וצודק בכל והכל שפיט.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    דון ברק .

    דני, 18/05/06 09:41

    אהרון ''החוק הוא אני'' ברק , כבר פגע מספיק בבית המשפט , הוא מילא אותו בשיבוטים שלו עצמו (ולכן זה נדיר שהוא בעמדת מיעוט, ) חוסם כל מי שלא חושב כמוהו מלהיכנס (ע''ע גבינזון) ועכשיו בכלל השתן עלה לו לראש . מזל שהוא פורש , אבל הבעיה שהשיבוט שלו בייניש היא היורשת . לרענן את בית המשפט העליון ועכשיו (אבל מי יעשה את זה , חיימק'ה רמון ?)

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    יש להפיל את ברק הדיקטטור

    חיים בוזגלו, 18/05/06 09:41

    לא נשמע כדבר הזה תהשופטים הפטרנליסטים הם אלו שיקבעו לעם מה יותר טוב.העם לבד לא יכול בשיא טיפשותו למנות נציגים שיקבעו את החוקים

    יחזקאל בייניש צוחק כל הדרך אל הבנק

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    תעצרו את ברק לפני שיהיה מאוחר

    קראיה לכנסת, 18/05/06 09:39

    העובדה שברק רוצא לשאת חן בעיני חבריו המשפטנים בחו''ל, אינה צריכה לעניין את תושבי וכנסת ישראל הרוצים לשמר את הרוב היהודי בישראל. הגיע הזמן שיוקם בית משפט לחוקה, אשר ינטרל את כוחו המוגזם של בג''צ, ונטיותו לכפות את ערכי מרכז מר''צ על מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    18 הגדיר זאת מצוין! ושאלה קטנה ממתי יש בישראל חוקה?? (ל''ת)

    מאיה, 18/05/06 09:38

    הגב לתגובה זו

    • סמכות ביהמ''ש

      כע, 18/05/06 10:33

      ב-92 ו-94 חוקקו חוק יסוד חופש העיסוק וכבוד האדם וחירות שאחריהם ניתן בביהמ''ש העליון פס''ד מזרחי שקבע שחוקי יסוד הם ''במעמד חוקתי על חוקי'', כלומר, במעמד של חוקה לא נוקשה ובלתי סגורה. לכן, כמו בכל מדינה נאורה דמוקרטית ומתקדמת, יש לביהמ''ש העליון את הסמכות לפסול חוקים ולהתערב בהחלטות הכנסת. הכנסת מעבירים עשרות החלטות עם שני אנשים בערך במליאה, אחרי הסכמים מבזים ומושחטים וככה יכולים להיווצר חוקים שבושה שיחוקקו במדינה כמו שלנו או בכל מדינה אחרת. מטרתה של הפרדת הרשויות היא לבלום את רשויות השלטון, ובינהם הכנסת, ולכן חובתו של ביהמ''ש העליון היא לעמוד על המשמר אם הכנסת חורגת מתפקידה בכך שהיא מחוקקת חוקים בלתי חוקתיים. הכנסת נועדה לייצג את הריבון, שהוא העם - כלומר אנחנו! אין מקום לחקיקה מתוך מניעים אישיים או מושחטים ואם ביהמ''ש יכול לעצור חקיקה שכזאת - טוב יעשה!

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    הדיקטטור הקטן מפרסם את פסק דינו לפני שהוגשה העתירה ולפני פסק הדין (ל''ת)

    של עמיתיו, 18/05/06 09:36

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    תגידו, אלוהים מינה את ברק למחליפו?

    מוטי, 18/05/06 09:35

    מאיפה הגיע לנו הדיקטטור הזה? יאללה שילך כבר קיבינימט עוכר ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    כניראה שרק בכח אהרון ברק יבין!

    ירון.מ, 18/05/06 09:35

    רק ליברמן הכחני יעשה שם בבג''ץ סדר, אנשים כחנים ודיקטטורים מיתיישרים רק בכח!

    לא להיתפאלות עם בשנים הבאות ליברמן יהיה ראש ממשלה כי לעם באמת נימאס מהמצב !

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הפסד טכני-אבל הפסד-טעה ובגדול.

    חשין לשלטון., 18/05/06 09:35

    הפסד טכני-אבל הפסד-ברק טעה ובגדול. כל המדינה תועה אחרי ברק. יש למנות את חשין לנשיא בית המשפט העליון. אם מחליפים ראש ממשלה אפשר להחליף גם נשיא בית משפט עליון.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    שיפסיק לאיים ויעוף כבר מביהמ''ש (ל''ת)

    נחום, 18/05/06 09:32

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אני כבר יורד למקלט !!!!

    רעם, 18/05/06 09:29

    מר ברק היקר ! אני לא זוכר שמישהו מאתנו בחר בך להיות הכל יכול בארץ היקרה . מתי תלמד שיש פה דמוקרטיה וארץ כנען כבר לא באופנה. תלמד היסטוריה יהודית ותחשוב מה שחשוב לעם ישראל ולא לרחביה !!!!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    להעיף אותו מיד , אין לו בושה לחוצפן הזה

    דורון, 18/05/06 09:29

    בשם הנאורות ואחוד משפחות נכניס לפה ערבים כדי שבאירופה ימחאו לנו כפיים
    יבוא כל ערבי יתחתן עם ערבייה תושבת שכם ויעשו אחוד משפחות בארצנו הקטנטונת וכך נעלם לנו כי אנו נאורים
    נמאס כבר מכל היפי נפש האלה
    1000 איש נרצחו לנו למי ששכח
    ב- 4 שנים
    אז שלא יעבדו עליכם
    ברק אם יש לך כבוד תפרוש עכשיו

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לא ידעתי ששופט פלצן מלך, סוף העולם. (ל''ת)

    :-), 18/05/06 09:29

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    עם כל הכבוד, כבוד השופט ברק

    רן, 18/05/06 09:29

    המדינה הזו היא דמוקרטיה. נכון שעל בית המשפט למנוע אפליה גסה כנגד המיעוט, אך לא כך במקרה זה.

    האקטיביזם השיפוטי שלך הולך ומערער את אמון הציבור בבתי המשפט. ראה הוזהרת.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    חשוב הרוב בעם ובכנסת ולא בבג''צ

    ב.ק., 18/05/06 09:28

    מה זה הדיקטטורה הזאת??

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק: בעוד 20 שנה הערבים + שמאל יהיו רוב - המשך לישון בשקט

      הרצל, 18/05/06 09:51

      אה, שכחתי: סמוך, יהיה בסדר, יבואו מיליוני עולים, לא תהיה ירידה, ניתן לערבים קיצבאות ילדים כך שרמת חייהם תעלה ומספר ילדיהם ירד, נפסיק את קיצבאות הילדים ליהודים כך שרמת חייהם תרד (וכידוע לעניים יש יותר ילדים), הערבים יגיעו למסקנה שטוב להם לחיות עם אחיהם ויעברו לרשות הפלסטינית, השמאלנים יתפכחו ויהפכו לימניים.
      לסיכום, בעוד 20 שנה יהיה רוב יהודי ימני של 95%.
      קצת חזון ויהיה בסדר.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    איך הגיע ''מכתב פרטי'' לפרסום בעיתון?זו מניפולציה שמעולם לא נשמעה קוד (ל''ת)

    הדלפה של ברק, 18/05/06 09:27

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    זה מה שברק רוצה?

    מוטי חיפה, 18/05/06 09:25

    שאולי נהיה צודקים, אבל...מתים?, יש לבדוק אים לשופטי בג''צ מסויימים הם בעלי אזרחות כפולה, כך שתהיה להם מדינה אחרת ולאן...לברוח, כאשר רוב ערבי/פלסטינאי ישלוט כאן.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אולי שופט מצויין, אבל עז מצח (ל''ת)

    עעעע, 18/05/06 09:24

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    זוהי דיקטטורה שיפוטית!!! אין דרך אחרת להגדיר זאת. משהו השתבש אצלו

    להגביל את גיל, 18/05/06 09:23

    ברק כבר יודע מראש מה יהיו תוצאות הדיון בבג''צ ''אם הפרלמנט ינסה לחוקק שוב את חוק האזרחות''.
    ממש מדהים.
    מתאים לבג''צ של רפובליקת בננות.
    לדעתי, משהו עובר על אהרן ברק.
    משהו לא רציונלי.
    משהו השתבש אצלו, כנראה בגלל הגיל.
    כמו שהשתבש אצל שרון ששינה תוך זמן קצר את עמדותיו הפוליטיות מן הקצה אל הקצה והחליט על ההינתקות ההזויה והלא רציונלית, שאת תוצאותיה הרעות אנחנו מתחילים להרגיש.
    חייבים להגביל את גילם של נבחרי הציבור.
    אם אדם מן היישוב יוצא לגימלאות בגיל 67, אין שום סיבה שנבחר ציבור לא ייצא לגימלאות באותו הגיל או לכל המאוחר בגיל 70.
    חייבים להפסיק את הבזיון.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    באיזה מדינה נשיא בג''ץ מאיים על הממשלה ?

    שמאלני לשעבר, 18/05/06 09:22

    הגיע הזמן לשים קץ לאוליגרכיה של בג''ץ.
    אם ע''י בין דין גבוה לחוקה או ע''י חקיקת חוקים שיגבילו את סמכותו.

    הגב לתגובה זו

    • במדינה שבה הממשלה

      גיא, 18/05/06 09:38

      היא חבורת ליצנים שבינהם ובין ניהול מדינה, ראייה אסטרגית, ראש פתוח וחשיבה לעומק, אין כלום.

      לפחות אנשי המשפט משכילים ונאורים יותר

      הגב לתגובה זו

    • במדינה שכל השרים תחת חקירה פלילית

      ב.ק., 18/05/06 10:19

      והמערכת המשפטית מחזיקה את הנבחרים בביצים.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    השריף הכל יכול ברק !!

    בוזגלו, 18/05/06 09:22

    השולף הכי מהיר בעיר השופט ברק
    קיבל מדינה בירושה, כך לפחות הוא נוהג, התושבים במדינה לא יודעים מה טוב להם, אז הוא מחליט !! ואם לא מתאים אז הוא שולף ויורה, אז בבקשה מר ברק..לך הביתה, מספיק לנו ממקות הברק שלך, לך תכתוב ספרים, לך להרצות, תעשה כסך כמו כולם, רק תעזוב אותנו בשקט...

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    שוב הצדק לא יצא לאור....

    ראפת, 18/05/06 09:21

    אנחנו צריכים שנים רבות עד הרגע שבו נבין שאפליה מגדלת שנאה ושנאה ממיתה אחווה ודו קיום וחיים שלווים. ותחשבו על זה!!!

    הגב לתגובה זו

    • את מזכירה לי ת'אסקימוסי שבטוח שאם יקיים מצוות השמש תזרח כל השנה

      רק אני ועמי!, 18/05/06 10:02

      בכל שעה שהשמש זורחת במקום אחד יש חושך במקום אחר. זאת עובדה טבעית שלא שייך לשנות אותה. הדבר היחיד שאפשר לעשות זה ללכת למקום שבו זורחת השמש! ולאלו שלא מבינים. הפלסטינים הם קור וקרח! גם אם נדליק 1000000 גפרורים לא נמיס את הקרח ולא נעלים את הקור. הדרך היחידה היא להלחם על חיינו נגד הקור ולחכות להיעלמות הקפאון (מבחינה תרבותית או פיזית) ולזריחת השמש! ואלו שאין להם כח להלחם מוזמנים להיעלם! ראה ערך ''מוכרת הגפרורים''.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    חוצפה

    יעקב, 18/05/06 09:21

    יושב לו אדם שלא עמד לבחירה ע''י העם, וחושב שהמדינה היא שלו, ויקבע לנו ל-natives מה מותר לנו ומה אסור. חוצפה !!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    האפיפיור שגנב מדינה (ל''ת)

    פפר, 18/05/06 09:20

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    עכשיו אתם מבינים,מדוע אני קורא לו:''הקיסר ירום הודו''?

    יגאל כהן, 18/05/06 09:20

    ועל זה נאמר:
    אזרחים פיצחו נא בשיר,
    כי אמת וצדק משפטו של האמיר.
    אזרחים פיצחו נא ברון,
    כי אמת וצדק משפטו של אהרון.
    אהרון ברק הוא הקיסר של מדינת ישראל.
    יש לו את כל הסמכויות בלי שום אחריות.
    את האחריות הוא משאיר לפוליטיקאים.
    אבל הסמכויות שלו ,כמו של קיסר.
    הוא מעל הכנסת.
    הוא הקצין מבחן של הכנסת.
    המציא לנו שיטת ממשל חדשה.
    תתרגלו,התחנה הבאה היא:
    הקיסרות של בייניש.

    הגב לתגובה זו

    • בייניש היא מלחכת פינכתו של ברק, אבל לא יותר מזה.

      משפטן, 18/05/06 09:34

      לא יהיה לה הסמכות והיוקרה שהיו לברק ושהעבירו אותו על דעתו.
      היא בינונית, ואפילו שברק יהיה המושך בחוטים מאחוריה, היא לא תהיה קיסרית. לא לזמן ארוך על כל פנים.

      הגב לתגובה זו

    • ידידי המשפטן , לידיעתך : כאשר היינו אני

      יגאל כהן, 18/05/06 12:10

      קבוצת מאושפזים נוספים בבית החולים לחולי נפש בבאר יעקב בתנאים מחפירים וללא תרופות הרגעה היה זה ברק אשר עיגן בחוק את זכויות המשוגעים , כיום אנו זוכים לטיפול הרבה יותר טוב ואף קיבלנו למחלקה מחשב עם חיבור לאינטרנט , אז דברי בשבחו של ברק אינם סתם דברים .

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    מה האיומים האלו?

    שופט גועל נפש, 18/05/06 09:20

    משהו צריך להעיף את ישבנו ומהר.

    ח''כים תעבירו החוק ומהר, ממתי ביהמ''ש הוא גם הרשות המחוקקת?

    המעורבות השיפוטית שלו כבר עברה כל גבול.

    צריך לחקור אותו על איומים!

    בושה שהוא עדיין שם.

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    בושה ! אולי צדק מי שאמר שזה בימ''ש תחתון ?? (ל''ת)

    אבישריקי, 18/05/06 09:19

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    דמוקטטורה+גייס5+שחיתות שלטון+כניעה לטרור+סגידה עגל שלום+בהמש=שואה2 (ל''ת)

    גייס5+דמוקטטורה, 18/05/06 09:15

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לשנות הרכב שופטי הבג''ץ

    אבי, 18/05/06 09:15

    לשנות את שיטת חבר מביא חבר שם.
    שבג''ץ יתחיל לייצג את העם ולא את האיחוד האירופי.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בלום פיך הדיקטטור ברק..קומבינטור

    משפטן המום, 18/05/06 09:13

    הגיע הזמן להוביל אותו אחר כבוד החוצה..
    הוא לא נבחר ולא מייצג אף אחד..
    וכדאי שחברי הכנסת יבינו מי האיש השפל הזה......

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    צ'רלי צ'פלין עשה על ברק סרט: ''הדיקטטור הגדול'' (ל''ת)

    חצוף, 18/05/06 09:13

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    ברק צריך להיות הנשיא הבא של מדינת ישראל

    מבין עניין, 18/05/06 09:13

    לא פואד, לא ריבלין ולא פרס מתאימים להיכנס לבית הנשיא לאחר קצב, כי אם אהרון ברק - שעולה ברמתו ובאיכותו על כל הפוליטיקאים והעסקנים שלנו.

    הגב לתגובה זו

    • ממש לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      כתום, 18/05/06 09:40

      הגב לתגובה זו

      • אז זהו, שכן

        פטריוט, 18/05/06 09:50

        רעיון מצוין: אהרון ברק לנשיאות המדינה!

        הגב לתגובה זו

        • לא יבחר. הדתיים בכנסת לא יצביעו בשבילו. גם לא אלה הערבים (ל''ת)

          תמשיך לפנטז, 18/05/06 10:34

          הגב לתגובה זו

    • בכל מקרה הוא חייב להקדים את פרישתו

      גיל אזולאי, 18/05/06 10:05

      שיפרוש לאלתר.
      לאחר התבטאות מאפיונרית כזאת אין לא מה לחפש כשופט

      הגב לתגובה זו

    • אמת לאמיתה ! שילוב שכל+מוסר ברמה האופיטמלית (ל''ת)

      (זה גם תמצית, 18/05/06 10:46

      הגב לתגובה זו

    • נשיא? נשיא גימלאי השופטים!!!

      חציל, 18/05/06 12:03

      נשיא גימלאי השופטים
      המקום הנכון לאדם הנכון

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    בראשית ברא אהרון ברק את השמיים ואת הארץ (ל''ת)

    דני, 18/05/06 09:13

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    גם כן נאור...

    דניאל, 18/05/06 09:13

    ברק חושב שהוא נאור ומתקדם, והוא בעצם עושה בדיוק את מה ששרון עשה אחרי שהפסיד במשאל המתפקדים- הוא לא מודה בהפסד, ונוקט באמצעים כוחניים כדי לכפות את דעתו.
    ''מהותית יש לעמדתי רוב''? ממתי רוב נקבע באופן ''מהותי''? בושה וחרפה שזה נשיא בית המשפט העליון שלנו.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מי שמך המדינה זה אתה (ל''ת)

    שופט עליון, 18/05/06 09:12

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אולי הגיע זמנך לפרוש? (ל''ת)

    ברק, 18/05/06 09:12

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מעולם לא התפרסם מכתב ששלחתי לחבר

    חיים, 18/05/06 09:11

    הוא בתפקיד יום אחד יותר מידי
    כבר אתמול היו צריכים להעיף אותו

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    חוצפן. נדרש מיד בית דין לחוקה. הוא הפך לדיקטטור. (ל''ת)

    חיים רמון, 18/05/06 09:11

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    יישר כוח, אהרון ברק!

    טל, 18/05/06 09:10

    דגל שחור של חוסר צדק מתנוסס מעל החלטת בג''צ לגבי חוק האזרחות.

    הגב לתגובה זו

    • דגל שחור מתנוסס מעל בג''ץ (ל''ת)

      עם נרדף, 18/05/06 11:12

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    חצוף !!!

    Manu, 18/05/06 09:10

    הפסדת, שב בשק !!!
    אל מי אתה חושב שאתה מאיים !

    נמאס כבר מהשופט הזה!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    רודף כח וממיט אסון על המדינה (ל''ת)

    איתן, 18/05/06 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    הבנתם עכשיו מי השליט במדינה?

    ציוני, 18/05/06 09:07

    ותחשבו על זה.

    הגב לתגובה זו

    • רק עכשיו? אתה באמת גאון....

      חילוני ממרכז, 18/05/06 11:11

      מקרה נדיר שהייתי מסקים עם חרדים עוד לפני שנים כשקראו לברק רודן שמנסה להשתלט על העם כולו. אמת זה.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    צמח לנו כאן דיקטטור! (ל''ת)

    אזרח מודאג, 18/05/06 09:07

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    בשביל מה היה לנו לא מזמן בחירות לכנסת?

    יהודה, 18/05/06 09:07

    אהרן ברק (איש שאף אחד לא בחר בו) בכל מקרא אומר להם מה לעשות!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אני מת מפחד ברק רוצה לנקום - ברק ארץ ישראל שייכת לעם ישראל (ל''ת)

    יקי, 18/05/06 09:06

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בושה! מכין את עצמו להראות מה יפית.דרך חבר בחו''ל.

    מנדי, 18/05/06 09:06

    אנחנו הפרימיטיבים, הלבנטינים. הוא רק שכח שהוא עומד כבר למעלה מ10 שנים בראש המערכת, ופסקי דין רבים בה היו הפליות, נגד ערבים, כגון הריסת בתים סיטונית, המערכת שעמד בראשה עקב התנהלותה האיטית במתן פיסקי דין,ומתן פיסקי דין רחמנים גרמה לאלימות , ולשחיתות המתפשטת בארצנו. שיטת עו''ד החבר המציל פוליטיקאים ואישי צבור, מאישומים. לפרסם דעה דרך ידיד בחו''ל, לא נשמע כדבר הזה ע''י נשיא בית משפט עליון בחו''ל.

    הגב לתגובה זו

    • מכין לעצמובטחון כנגד שפיטה באנגליה . (ל''ת)

      מנחם, 18/05/06 12:18

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ''אל תנסו אותי'' ???? מה זה כאן !!!

    סבתא יוכבד, 18/05/06 09:05

    המכתב האישי הזה פורסם ביזמת ברק, כדי להזהיר את המוסדות הנבחרים במדינה. היתכן??
    רוב העם אינו תומך ברעיון השיבה שמתממש בהסתננות מסיבית של ערבים בכל מיני צורות, ובשיתוף פעולה מביש וטמטומי של הסמכויות הרשמיות במדינה.
    אהרון ברק חי בספירות עליונות של
    ערכים אוטופיים, וכורת את הענף עליו אנו בקושי יושבים. ועוד לא דיברתי על היהירות האדנותית שבדבריו.

    הגב לתגובה זו

    • 100% (ל''ת)

      PAPA Jepetto, 18/05/06 09:35

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    הגיע הזמן לשנות שיטת בחירת שופטי העליון

    שי, 18/05/06 09:03

    לשיטה דימוקרטית יותר.

    כך ימנע מינוי בחירת אנשים המקושרים נכון.

    ובחירת אנשים המשקפים את רוח הציבור הישראלי ולא הבלגי.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים וחולק בתקיפות!

      עודד, 18/05/06 09:23

      אין ספק שבחירת השופטים בארץ בימינו איננה נקיה מפניות לא רלוונטיות ( קשרים ויחסי חברות, למשל ).
      אבל המשפט ''ובחירת אנשים המשקפים את רוח הציבור הישראלי ולא הבלגי'' הינו מסוכן ביותר!
      מה זאת אומרת ''רוח הציבור הישראלי''???
      שופט במדינה נאורה, לעולם ישפוט אך ורק על פי קריטריונים משפטיים. חס ושלום אם הוא יגרר אחרי דעת הקהל או ''רוח הציבור''.
      חס ושלום!!!

      הגב לתגובה זו

      • איזה עיקרון משפטי מנחה את אהרון ברק?

        הפרדת רשויות, 18/05/06 15:27

        עוד לפני שמתקיים דיון ברשות המחוקקת, הוא מודיע כי הוא לא ירשה.

        הוא אפילו לא נבחר ומנהל מחוקק ושופט.

        טוב שישראל אמורה להיות דמוקטיה.

        הגב לתגובה זו

    • רוח הציבור הישראלי?

      דני, 18/05/06 09:40

      אימבצילי? יהיר? נטול חשיבה? ללא ראייה למרחק? אגוצנטרי? חזירי??

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    ממתי שפוט מאיים על על הכנסת - לעשות חוק עוקף בג''ץ (ל''ת)

    רפי, 18/05/06 08:57

    הגב לתגובה זו