• 105.

    סי רוב פקודה (ל''ת)

    גד, 19/05/06 12:36

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    ככול שיפנו יותר אדמות, אנחנו נכבש יותר אדמות !!!! (ל''ת)

    היהודי הזועם, 18/05/06 13:40

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    והמטומטמים ממשיכים להניף את דגל ''ישראל'',

    חבל על דאבדין, 18/05/06 12:29

    צעדתי הבקר בשכונתי בירושלים, ונתקלתי, כדרכי, באנומליה הזו - דגל ישראל שאליו מצורפים סרטים כתומים.
    הרי זה דבר והיפוכו! הדגל הזה מסמל את המרידה באלוקים, בעמו ובארצו, והסרטים הכתובים מסמלים את המאבק על מורשת ישראל, איך הם מסתדרים אלו עם אלו? לי לא ברור. אצלי במרפסת תלוי דגל שחור וסרטים כתומים, גם מבחינת הצבעים זה נראה יפה יותר.
    אבל, משיחיות ה''ממלכתיות'' וה''אתחלתא דגאולה'' שיבשה ליהודים את השכל.
    אין לי בעיה להכיר בשיבת ציון הנוכחית את ''אתחלתא דגאולה'', אך אילו למדו היהודים טיפ טיפה הסטוריה והסתכלו קצת מסביב, היו מבינים, שמדינת ישראל הוכרזה, כדי לשבש את ה''אתחלתא דגאולה''. מדינת ישראל היא מקל בגלגלי הגאולה, ועל כן, יש להתאבל ביום הכרזת עצמאותה ולא לחגוג.
    אילולא הוכרזה המדינה, לא היו עומדות לצידה טענות ה''לגיטימיות'', ה''דמוקרטיה'' ו''על פי החוק'' במלחמתה בעם היהודי, באלוקיו ובארצו.
    אבל העדר איבד כל מסוגלות למחשבה עצמאית!

    הגב לתגובה זו

    • הם לא מטומטמים

      מוטי אטלנטה, 18/05/06 14:04

      הדגל הכחול לבן הוא הדגל המוביל תחתיו יונפו דגלי השבטים דגלי היחידות הצהליות ודגלי מקומות העבודה הערים והרשויות הסקטוריאלים.
      מדינת ישראל אינה מקל בגלגלי הגאולה,ואף אם סרח העם שבתוכה ומנהיגיו עדיין אינו מעלה ואינו מוריד מהיותה בית לעם היהודי.

      הגב לתגובה זו

      • המדינה עוד מימי היותה ה''מדינה שבדרך''.

        פשוט נמאס!, 18/05/06 20:21

        ארץ ישראל היא ביתנו הלאומי, לא המדינה העושה הכל כדי להחריב את הבית הלאומי שלנו.
        אבל, מאחר שאני כותבת על הנושא הזה כבר ארבעים שנה, לא אטרח שוב.

        הגב לתגובה זו

  • 102.

    כל הכבוד לפרץ

    yoav, 18/05/06 12:12

    מעשה הכרחי .

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    תגובה ל92 - ערכים בימין...???

    יואב, 18/05/06 12:09

    לא מנסים להרוס. מנסים להקל על עצמנו ועל שכנינו .כדי ליצור תנאים של חיים הדדיים טובים יותר לשני הצדדים.
    לימין הקפיטליסטי שגורם לפערים קיצוניים בין בני אדם בטח שאין מה להציע בתחום ערכי המוסר.
    פינוי ההתנחלויות הוא מעשה קשה אבל המציאות היומיומית שההתנחיויות האלו יוצרות היא קשה פי כמה.
    ימנים - תבינו שזה בלתי אפשרי יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    למוטי המקשן (86), הכל כתוב, וכתוב יפה

    צריך רק לקרוא, 18/05/06 12:00

    בראשית פרק יג

    (יד) וַידֹוָד אָמַר אֶל אַבְרָם אַחֲרֵי הִפָּרֶד לוֹט מֵעִמּוֹ שָׂא נָא עֵינֶיךָ וּרְאֵה מִן הַמָּקוֹם אֲשֶׁר אַתָּה שָׁם צָפֹנָה וָנֶגְבָּה וָקֵדְמָה וָיָמָּה:
    (טו) כִּי אֶת כָּל הָאָרֶץ אֲשֶׁר אַתָּה רֹאֶה לְךָ אֶתְּנֶנָּה וּלְזַרְעֲךָ עַד עוֹלָם:
    (טז) וְשַׂמְתִּי אֶת זַרְעֲךָ כַּעֲפַר הָאָרֶץ אֲשֶׁר אִם יוּכַל אִישׁ לִמְנוֹת אֶת עֲפַר הָאָרֶץ גַּם זַרְעֲךָ יִמָּנֶה:
    (יז) קוּם הִתְהַלֵּךְ בָּאָרֶץ לְאָרְכָּהּ וּלְרָחְבָּהּ כִּי לְךָ אֶתְּנֶנָּה:
    (יח) וַיֶּאֱהַל אַבְרָם וַיָּבֹא וַיֵּשֶׁב בְּאֵלֹנֵי מַמְרֵא אֲשֶׁר בְּחֶבְרוֹן וַיִּבֶן שָׁם מִזְבֵּחַ לַידֹוָד: פ

    בראשית פרק כח
    (י) וַיֵּצֵא יַעֲקֹב מִבְּאֵר שָׁבַע וַיֵּלֶךְ חָרָנָה:
    (יא) וַיִּפְגַּע בַּמָּקוֹם וַיָּלֶן שָׁם כִּי בָא הַשֶּׁמֶשׁ וַיִּקַּח מֵאַבְנֵי הַמָּקוֹם וַיָּשֶׂם מְרַאֲשֹׁתָיו וַיִּשְׁכַּב בַּמָּקוֹם הַהוּא:
    (יב) וַיַּחֲלֹם וְהִנֵּה סֻלָּם מֻצָּב אַרְצָה וְרֹאשׁוֹ מַגִּיעַ הַשָּׁמָיְמָה וְהִנֵּה מַלְאֲכֵי אֱלֹהִים עֹלִים וְיֹרְדִים בּוֹ:
    (יג) וְהִנֵּה יְדֹוָד נִצָּב עָלָיו וַיֹּאמַר אֲנִי יְדֹוָד אֱלֹהֵי אַבְרָהָם אָבִיךָ וֵאלֹהֵי יִצְחָק הָאָרֶץ אֲשֶׁר אַתָּה שֹׁכֵב עָלֶיהָ לְךָ אֶתְּנֶנָּה וּלְזַרְעֶךָ:
    (יד) וְהָיָה זַרְעֲךָ כַּעֲפַר הָאָרֶץ וּפָרַצְתָּ יָמָּה וָקֵדְמָה וְצָפֹנָה וָנֶגְבָּה וְנִבְרֲכוּ בְךָ כָּל מִשְׁפְּחֹת הָאֲדָמָה וּבְזַרְעֶךָ:
    (טו) וְהִנֵּה אָנֹכִי עִמָּךְ וּשְׁמַרְתִּיךָ בְּכֹל אֲשֶׁר תֵּלֵךְ וַהֲשִׁבֹתִיךָ אֶל הָאֲדָמָה הַזֹּאת כִּי לֹא אֶעֱזָבְךָ עַד אֲשֶׁר אִם עָשִׂיתִי אֵת אֲשֶׁר דִּבַּרְתִּי לָךְ:
    (טז) וַיִּיקַץ יַעֲקֹב מִשְּׁנָתוֹ וַיֹּאמֶר אָכֵן יֵשׁ יְדֹוָד בַּמָּקוֹם הַזֶּה וְאָנֹכִי לֹא יָדָעְתִּי:
    (יז) וַיִּירָא וַיֹּאמַר מַה נּוֹרָא הַמָּקוֹם הַזֶּה אֵין זֶה כִּי אִם בֵּית אֱלֹהִים וְזֶה שַׁעַר הַשָּׁמָיִם:
    (יח) וַיַּשְׁכֵּם יַעֲקֹב בַּבֹּקֶר וַיִּקַּח אֶת הָאֶבֶן אֲשֶׁר שָׂם מְרַאֲשֹׁתָיו וַיָּשֶׂם אֹתָהּ מַצֵּבָה וַיִּצֹק שֶׁמֶן עַל רֹאשָׁהּ:
    (יט) וַיִּקְרָא אֶת שֵׁם הַמָּקוֹם הַהוּא בֵּית אֵל

    בראשית פרק לה
    (טז) וַיִּסְעוּ מִבֵּית אֵל וַיְהִי עוֹד כִּבְרַת הָאָרֶץ לָבוֹא אֶפְרָתָה וַתֵּלֶד רָחֵל וַתְּקַשׁ בְּלִדְתָּהּ:
    (יז) וַיְהִי בְהַקְשֹׁתָהּ בְּלִדְתָּהּ וַתֹּאמֶר לָהּ הַמְיַלֶּדֶת אַל תִּירְאִי כִּי גַם זֶה לָךְ בֵּן:
    (יח) וַיְהִי בְּצֵאת נַפְשָׁהּ כִּי מֵתָה וַתִּקְרָא שְׁמוֹ בֶּן אוֹנִי וְאָבִיו קָרָא לוֹ בִנְיָמִין:
    (יט) וַתָּמָת רָחֵל וַתִּקָּבֵר בְּדֶרֶךְ אֶפְרָתָה הִוא בֵּית לָחֶם:
    (כ) וַיַּצֵּב יַעֲקֹב מַצֵּבָה עַל קְבֻרָתָהּ הִוא מַצֶּבֶת קְבֻרַת רָחֵל עַד הַיּוֹם:
    (כא) וַיִּסַּע יִשְׂרָאֵל וַיֵּט אָהֳלֹה מֵהָלְאָה לְמִגְדַּ

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    זהו ! אפשר לפרק את המדינה הזאת ! אני לא שייך לעם של שהנבל הזה שייך

    זהו העשור האחרו, 18/05/06 11:33

    עליו !
    אנחנו לא שייכים לאותו עם !

    לשנינו יש את אותה הזכות למדינה הזאת, ואני השתמש בכול הזכויות שלי כדי לפרק את המדינה הזאת !!!

    המדינה תתפרק !!!
    אני אפילו הצטרף לאנטישמים כדי לחסל את המדינה הזאת ! אאשע הכול כדי לפרק את המדינה הזאת !

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    כל הכבוד 92!!! (ל''ת)

    גם יהודי, 18/05/06 10:43

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    תשלח הפיצויים אלי בארה''ב

    אסף, 18/05/06 10:07

    נמאס לי ממתאבדים מתומתמים.
    העתיד שלי עם אנשים שיודעים להגן על עצמם ועל המדינה שלהם

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    התגובה היתה ל-92 (ל''ת)

    הנרי ה-8, 18/05/06 10:05

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    אצלנו בכפר....

    הנרי ה-8, 18/05/06 10:03

    אצלנו בכפר תוהים מדוע עד היום לא פגשנו אותך בהלוויות של החפים מפשע שנלחמו עבורכם באטובוסים ובמסעדות....?
    אם זה עושה לך טוב אז אני מבקש ממך סליחה כבר עכשיו. רק שתתחיל לארוז בבקשה.
    בברכת ''היידה הביתה''

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ב-1922 מעלה בריטניה הגדולה במנדט שהוטל עליה

    אין פה אפילו, 18/05/06 09:17

    לבנות את הבית הלאומי היהודי בארץ ישראל, בקריעת 77% משטחי ארץ ישראל, לטובת הקמת מדינת בובה - ''אמירות ירדן'', עליה הומלך נסיך שהובא מחג'ז, לשביעות רצונה ובברכתה של הסוכנות היהודית (חיים ויצמן וחבר שמאלניו).
    אל תוך 23% שנותרו להתיישבות יהודית, הזרימה בריטניה אלפי ערבים, כשבמקביל היא מפרסמת ''ספר לבן'' להגבלת כניסת היהודים לאותו מעט שנותר, וזאת, במשך כל שנות טבח היהודים באירופה.
    וזה תוך שיתוף פעולה מלא של ההסתדרות הציונית-המימסד היישובי. ואחרי כל זה, ''הלכו לקראתנו'' והוחלט על ''תכנית החלוקה'' - צדק צריך להיות, לא? ושוב, המימסד הבן-גוריוני הסכים, וגם הציג זאת כהישג, עד עצם היום הזה.
    ומאז מאמצת לה מדינת ישראל את מדיניות החלוקה האינסופית, עד לכליונו של הישוב היהודי בארץ ישראל, לטובת הג'יהאד הסופר-סופר-סופר נאצי, בעידוד עולם סופר סופר סופר שטני, ועל כל זה, כאמור, מנצח השמאל הישראלי.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    האמריקאים אישרו

    פקק תנועה, 18/05/06 09:13

    לשרון את תוכנית ההיתכנסות.לא להקשיב לאף גורם חיצוני כמו הצורפתים שהם בעלי שני פרצופים.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    שמאלנים, מוכנים לקצת ביקורת?תקראו

    יהודי אמיתי, 18/05/06 09:11

    לכל אזרחי המדינה יפי הנפש, רק שתדעו, שבעיניי אין שום ערך לחיים שלכם, כי מה ההבדל ביניכם לבין הגויים? הרי עד לפני כמה דורות כל עם ישראל היה קשור לדרך אבותיו, ומה עכשיו? מה שמעניין זה רק הטובה האישית של כל אחד.
    אם ח''ו יהיה גירוש, אתם רק תתחננו שנעזור לכם, שנראה לכם מהם ערכים אמיתיים, מהי המשמעות לחיים, מהם חיי משפחה טובים, זה הרי ידוע שבציבור ה''מתנחלים ההזויים'' יש הכי פחות אלימות במשפחה, הכי פחות סמים, הכי פחות בגידות.
    אתם כ''כ משתוקקים למלא את תאוות הגירוש הזאת, להחריב, להרוס, כל מה שקשור למסורת, להתיישבות. בתכל'ס, אנחנו נלחמים בשבילכם, והגיע הזמן שתבינו את זה.
    אם אתם לא מוכנים להפנים, אז בבקשה; תגרשו, תהרסו, תחריבו, העיקר שתהנו מזה. אחרי זה ניפגש בהלוויות. אולי אז תבקשו סליחה, אבל זה בטח יהיה מאוחר מדי. שיהיו לכם חיים טובים.אמן.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    להיות שמאלני זה...

    אביב ישראלי, 18/05/06 09:00

    להיות שמאלני זה לצעוק ''שרון רוצח'' כאשר ערבים הורגים ערבים ולשמור עליו כאתרוג כאשר הוא מחריב ומגרש יהודים מחלקי מולדת.

    להיות שמאלני זה להרוס מה שיהודים בונים ולבנות לערבים.

    להיות שמאלני זה ללכת לבג''ץ על בניה של יהודים ביהודה, שומרון ובירושלים ולהגן על בניה בלתי חוקית של ערבים וכרשי הנדל''ן בקיבוצים.

    להיות שמאלני זה להתנדב לטרנספר יהודים ולאיים שישכבו מתחת לאוטובוסים אם חלילה יעשו כן לערבים.

    להיות שמאלני זה להתנדב להרוס את בתיהם של יהודים תושבי יש''ע ולצאת להפגנות נגד הריסת בתי מחבלים.

    להיות שמאלני זה לעקור נטוע אם לשותל יש כיפה סרוגה.

    להיות שמאלני זה להיחרד כששומעים על פיגוע ירי ולהירגע כשהנפגעים הם מתנחלים.

    להיות שמאלני זה ללעוג למתנחלת עם 5 ילדים ואז לצאת לסיבוב בכיכר-המדינה עם 5 פקינזים.

    להיות שמאלני זה לרתוח על החרדים שלא מתגייסים ולהשתחרר על קב''ן.

    להיות שמאלני זה לצעוק על גזעני הימין ולחטא את היד באקונומיקה בריח סחלבים אחרי לחיצת יד לערבי.

    להיות שמאלני זה להגיד שאף אחד לא ילמד אותך מה זה אהבת הארץ ולהוציא דרכון גרמני ליתר ביטחון.

    להיות שמאלני זה להיות צמחוני ולרחם על תרנגולות אך להעריץ רבי-מרצחים דוגמת יאסין וערפאת.

    להיות שמאלני זה לקרוא למתנחלים ''גוזלי אדמות'' מהווילה בעין-הוד או מהבית ביפו שלפני 48 היה בית המוכתר.

    להיות שמאלני זה להיות אחוז אחד במדינה ו-99 בתקשורת.

    להיות שמאלני זה להאמין בצה''ל אבל לקרוא לילד ''שון'' למקרה שהערבים ינצחו ונצטרך לגור בחו''ל.

    להיות שמאלני זה לקלל את ביבי שמפקיר את החלשים ולסגור את החלון של הפג'ארו לקבצן ברמזור.

    להיות שמאלני זה לתלות עיניים מעריצות בתרבות ערב ולזלזל בצ'חצ'חים של מרכז הליכוד.

    להיות שמאלני זה להעדיף את החומוס בדמשק על פני רמת-הגולן.

    להיות שמאלני זה לרתוח כשהימין מחלל את זכר השואה ולהעריץ מי כינה את חיילנו ''יודונאצים''.

    להיות שמאלני זה לקרוא למתנחלים ''פנאטים-משיחיים'' ולצאת למלחמה בשל סגירת מקדונלד'ס בשבת.

    להיות שמאלני זה למלא את המוסף לשבת של ''ידיעות'' בשנאה למתנחלים ולהתגאות בפלורליזם.

    להיות שמאלני זה להגיב בזעם לכתבות על מתנחלים הנצמדים לקרקע מאינטרנט קפה באירופה.

    להיות שמאלני זה לחשוב שמי שכותב ''סמולני'' עושה זאת בשל שגיאות כתיב.

    להיות שמאלני זה להגיד ''טוב, הם בחרו לגור שם'' כשמדווחים על רצח אם וארבעת ילדיה.

    להיות שמאלני זה לחשוב ש''התקווה'' זה שיר שמנגנים לפני משחקים של הפועל ת''א באירופה.

    להיות שמאלני זה להיות מוכן לויתורים כואבים ולתבוע את השכן בגלל ענף עץ פיקוס שפלש מחצרו.

    להיות שמאלני זה לשלם בשוק 12שח כשמבקשים ממך 10 ולחשוב שאתה מסוגל לנהל מו''מ עם הערבים.

    להיות שמאלני זה ללעוג לשמות כמו גבעת הדגן ומעלה לבונה אבל לקרוא לכל מטר מרובע ע''ש רבין.

    להיות שמאלני זה לעשות טקס אלטרנטיבי ביום השואה בו איש ה-SS הוא מג''בניק במחסום.

    להיות שמאלני זה לדאוג לערכי שוויון דמוקרטיים ולהעסיק עובדים זרים בפחות משכר מינימום.

    להיות שמאלני זה ללעוג לדתיים משיחיים אך לצפות בכל יום לעליית מדד הדאו ג'ונס אף אם יתמהמה.

    להיות שמאלני זה להתחתן 3 פעמים בקפריסין ולהתגרש 4 פעמים ברבנות.

    להיות שמאלני זה שאבא שלך המציא את המושג ''נפולת של נמושות'' ואתה בכלל גר באמריקה.

    להיות שמאלני זה למכור קרקעות ציבוריות כהרחבה בקיבוצים ולהטיף נגד ''קדושת האדמה''.

    אבל יותר מכל, להיות שמאלני, זה להוכיח יום יום את תיאורית ההרס העצמי שגילה פרויד.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    אולמרט מתעסק בנושאים לא מועילים ולא מעניינים

    איש פשוט, 18/05/06 08:57

    למי אכפת היום מהמאחזים וההתכנסות ?

    תטפלו בבעיות האמתיות ושם תשקיעו את הכסף - ייוקר הלחם, חינוך, מלחמה בפע, איכות הסביבה.

    אולמרט רוצה להשקיע 100 מליארד שקל בהתכנסות. זה אומר שכל בית אב יאלץ ''לתרום'' 100 אלף שקל !!!

    שיתן לחינוך עוד 5 מליארד שקלים, זה יועיל קצת יותר...

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אחרי הממשלה הזאת...

    משה, 18/05/06 08:53

    ממשלת ימין תקום על חורבות ממשלת השמאל ואז, אם עדיין יישאר משהו פה אחרי כל ההרס והחורבן שהשמאל ממיט עלינו, כבר נדאג להחזיר את גאוות העם הזה.

    1. כל המעורבים בגירוש יהודים מבתיהם ומסירת קרקע לגויים ערבים צמאי דם יהודי יועמדו לדין וישבו בכלא עד סוף ימיהם. המנהיגים שתכננו וביצעו את הגירוש וההתקפלות יקבלו עונש מוות.

    2. השטחים שיפונו ע''י ממשלת הבוגדים יוחזרו לשליטה יהודית וכובשיהם הערבים יועברו לערב. החיילים ה''גיבורים'' שהשתתפו בגירוש יהודים חפים מפשע הם אלו שיילחמו בקרבות האלו נגד האויב שהם הזמינו אותו לתוך שטחנו.

    3. יובנו מחדש כל בית שנהרס ע''י השמאל הבוגדני. הבניה ימומן מתקציבים שיילקחו ממוסדות שמאלניים שונאי ישראל כמו הקיבוצים, תיאטרון חיפה, מרכז פרס, וכו'

    4. כל צוות רשת ב' יפוטרו ובמקומם יפעילו את רשתות הרדיו והטלוויזיה אנשי ערוץ שבע.

    5. שופטי בג''ץ הנוכחיים יפנו את מקומם ושופטים חדשים ייבחרו בבחירות דמוקרטיות. יועבר חוק המגביל את הבג''ץ לדון לפי חוקי מדינת ישראל ולא ע''פ חוקים בינלאומיים או שיקולים פוליטיים אחרים.

    6. הגייס החמישי, הערבים ה''ישראלים'' שונאי ישראל ייאלצו לחתום על הצהרת נאמנות למדינה כמדינה יהודית ולמנוע מכל פעילות למען האויב הערבי. מי שמסרב לחתום, יועבר לערב כדי שאף הוא יוכל ''ליהנות'' ממדינה ערבית אמיתית. אלו שיישארו לא יוכלו לבחור נציגים לכנסת. ה''רוב'' האוטומטי של השמאל בכנסת יתבטל.

    7. יועבר חוק יסוד מדינת ישראל כמדינה יהודית שיגדיר כל ניסיון להעביר שטחי מולדת לערבים בכל דרך שהיא כמעשה בגידה שעונשה המינימלית היא מאסר עולם.

    ובעזרת השם יתברך נחזיר את השפיות לעם הזה ונוכל לבנות פה מדינה יהודית אמיתית על חורבות החיקויי הפאטתי של מדינות המערב.

    ובא לציון גואל.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    את הקסאמים ודומיהם הפסקתם? (ל''ת)

    יעקב, 18/05/06 08:53

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    למה לא מתייחסים לנאומי הליגות הערביות ?

    ד.ח.ט.ש, 18/05/06 08:49

    הרי הם כל הזמן אומרים וחוזרים שללא זכות השיבה, לא יהיה שלום.
    וכל הזמן אנשי הדרג המדיני וצבאי עושים מחוות, מפנים ועוקרים ישובים ומוסרים אותם לאוייב, שאגב הופך אותם למחנה צבאי שממנו תוקף אותנו והאוייב שעדיין אינו מוכן להכיר בישראל כמדינה ריבונית, כל זה לא מפרע ! והעובדה היא שעד היום הערבים לא קיימו אפילו הסכם אחד שנחתם עימהם !
    איך הנביא אמר ? בינו בוערים בעם וכסילים מתי תשכילו ?

    הגב לתגובה זו

    • אין זכות שיבה! כי פלישה איננה שיבה!

      השטניות בכל, 18/05/06 09:58

      למה לא לומדים הסטוריה? נכון שהספרים המספרים את האמת על הבלוף הנאצי של קדמונויות ה''פלשתינאים'', הוסרו בקפידה ממדפי הספרים, אך ניתן למצוא אותם בקלות בספריות!
      אנו איפשרנו במלחמת תש''ח לערבים לממש את זכות השיבה ולחזור לארצותיהם, מהן הגרו שנים מעטות לפני כן לארצנו, אך התוקפנות הערבית לא נתנה להם לחזור למקומותיהם והשאירו אותם במחנות ''פליטים'' להיות ''מכרה זהב מדיני'', כדברם. ובינתיים נוספו אליהם כל החלכאים והנדכאים מכל מדינות ערב, חייל גדול מאד, של מרצחים, שודדים ושקרנים, שמקבלים עידוד ממדינת ישראל.
      למה שיקיימו הסכמים? לישראל לא אכפת כלל לאונן, היא מוכנה לעשות הכל חד-צדדית. הם לא צריכים להתאמץ!

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    לפני כחודש הסכימו מפלגות הימין להוריד את המאחזים הללו כולם

    מוטי, 18/05/06 08:12

    לבעלי הזכרון הקצר אני מזכיר שמפלגות הימין (האיחוד הלאומי והליכוד) הציעו לעמיר פרץ להקים קואליציה ''חברתית'' והציעו לו שקואליציה זו תוריד את כל המאחזים הבלתי מורשים (יש עוד הרבה מעבר ל-12 אלה).
    כנראה שיש קונצנזוס מקיר לקיר לגבי מה צריך לעשות עם המאחזים הללו.
    מאחמד טיבי וחבריו ועד בני אלון וחבריו.
    עכשיו כמובן כל אותם פוליטיקאים שהתנדבו בעצמם להוריד את המאחזים תמורת כמה משרות שרים, יהיו מראשי המתנגדים למהלך ה''אסוני'' והנורא ויאמרו את כל המילים הצפויות על פרץ ועל הממשלה האיומה.

    איזה צביעות.

    הגב לתגובה זו

    • ''מפלגות הימין'' זה לא העם היהודי לדורותיו ובטח

      לא הקב''ה!, 18/05/06 08:58

      בדיוק כמו שאסור לשמאל, כך אסור גם על ה''ימין'' למסור מילימטר אחד מארץ ישראל. מה עוד ששלושה רבעים של ארץ ישראל כבר שדודים בידי האימפריאליזם הג'יהאדי/נאצי!

      והם באמת צבועים, וזו רק תכונה שלילית אחת שלהם. לחובתם רשומים פשעים חמורים בהרבה.

      הגב לתגובה זו

      • אחי יש לי בעיה

        מוטי, 18/05/06 09:50

        לפי דבריך רק הקב''ה והעם היהודי לדורותיו רשאים למסור מילימטר מאדמת ישראל.

        הבעיה שלי היא איך אפשר לשאול את העם היהודי לדורותיו?
        ומי יודע מה חושב על כך הקב''ה?

        אני מניח שיש לך תשובה לכך.

        הגב לתגובה זו

        • כתוב לך אתן את הארץ הזאת

          ד.ח.ט.ש, 18/05/06 10:10

          לך ולזרעיך עד עולם!

          הגב לתגובה זו

          • קיבלנו את הארץ מהפרת ועד הנילוס

            מוטי, 18/05/06 11:35

            השאלה כמה אנחנו לוקחים היום.
            זה מה שצריך לשאול את הקב''ה.

            הגב לתגובה זו

            • למוטי

              מוטי אטלנטה, 18/05/06 13:43

              נחלת אברהם אכן משתרעת על פני כל המזרח התיכון,ואחיך המוסלמים
              יחיו עמך בכל נחלתך-לא הגיהאד
              לא החמאס ולא אש''פ שהם חושך אלא המוסלמים בני ישמעאל אחיך.ואל תרצה פחות מזה.
              גם אחיך הנוצרים והדרוזים יחיו עמך בנחלה זו.
              ובמילים אחרות עובדי-האלוהים שקבלו עליהם את עשרת הדברות ובמיוחד את הדיבר-לא תרצח!

              הגב לתגובה זו

        • שאלה כזו מצידו של יהודי אינה ראויה לתגובה,

          כמה שאתם, 18/05/06 11:51

          אבל, לשיטתך, אם אין לך האפשרות לשאול את העם היהודי לדורותיו, והוא היורש החוקי, מי שמך למסור את נחלתי, נחלת ילדי, נחלת נכדי ונחלת הדורות הבאים?
          לנו יש כתב ירושה, על מה אתם מסתמכים?

          גם לא קבלתם את רשותנו להוביל אותנו לטבח!!!

          הגב לתגובה זו

      • ל=לא הקב''ה

        מוטי אטלנטה, 18/05/06 13:38

        הגדרת זאת נכון.
        הם לא העם לדורותיו,כי מחשבתם אינה נצחית,אלא רגעית נהנתנית.
        הם גם הפסיקו לחשוב על מעמדם כאור לגויים,ורמה מוסרית נאותה הפכה לזרא בעיניהם.
        הם גם שכחו את התורה ,את אברהם אבינו ובניו.גם אצל הגיהאד הנאצי יכול אתה להבחין בעובדה שלא אלוהים הם,אלא שיכים למחנה החושך.
        עיין בתגובות 40 ו-41 הם ממחישות את טענת הדורות הבאים.
        אין עוד מלבדו.


        הגב לתגובה זו

  • 85.

    גבולות בלי ערבים בתוכינו חיסכון של 5 מיליארד שקל בשנה (ל''ת)

    חזרה ל 67, 18/05/06 08:11

    הגב לתגובה זו

    • למה רק 67 למה לא גבולות החלוקה של 47?? (ל''ת)

      אחד ששואל, 18/05/06 08:51

      הגב לתגובה זו

      • כי יש לנו שלום עם מצרים ועם ירדן ועכשיו צריך עם הפלישתים (ל''ת)

        עונה לך, 18/05/06 08:58

        הגב לתגובה זו

        • אז כדאי שתדבר עם גוליית....

          קדימה לגיהנום, 16/06/06 00:54

          אחי צא מהסרט אין כבר פלישתים יותר מאלפיים שנה....חחחח

          הגב לתגובה זו

    • וישמן ישורון ויבעט

      מוטי אטלנטה, 18/05/06 14:53

      הראיה שלך דלה וקצרת רואי.
      ואני לא מאשים אותך,אלא את החינוך אותו קבלת.

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    כל הכבוד פרץ. עכשיו לבצע. להחיל את שלטון החוק בשטחים! (ל''ת)

    מפוכח, 18/05/06 08:09

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    יהודי לא מגרש יהודי!!! (ל''ת)

    אבי, 18/05/06 08:08

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    לפנות ומהר.......

    עופר, 18/05/06 08:05

    לעצור את הזרמת הכספים הפושעת לכל ההתנחלויות - ולתת את הכסף למי שבאמת צריך - לסל התרופות לדוגמא.
    נמאס מכל הפאנטים האלה!

    הגב לתגובה זו

    • וגם למנהלי הבנקים!

      ד.ח.ט.ש, 18/05/06 08:43

      ששכחת להזכיר עם כל המליונים שלוקחים לעצמם, מה שכואב לך זה שאנשים נשלחו לחיות במקומות שכל הממשלות שלחו אותם ושימשו כגדר של המדינה, כדוגמת הקיבוצים שקמו מסביב למדינת ישראל, ושימשו כחייץ אנושי !

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    הצביעות חוגגת!!!!!!!!!!מה עם הבניה הלא חוקית של הערבים (ל''ת)

    שמאל צבוע, 18/05/06 08:03

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    השמאל המתועב עסוק כל הזמן בלהרוס (ל''ת)

    מישהי, 18/05/06 07:59

    הגב לתגובה זו

    • מאז 48' זה מה שהשמאל יודע לעשות

      1 מהעם, 18/05/06 08:53

      מתי לאחרונה עלה ישוב של השמור הצעיר על הקרקע ומה נשאר ממנו?

      הגב לתגובה זו

      • וגם כל הישובים הקיימים שלהם מתפוררים

        קדימה לגיהנום, 16/06/06 00:56

        זה מה שאוכל אותם

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    השמאל המזוכיסט הורס את המדינה (ל''ת)

    מיכל, 18/05/06 07:59

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    השמאל המזוהם.

    מוטי אטלנטה, 18/05/06 07:18

    שילכו לעזאזל.הם לא שווים אפילו יריקה.
    והלואי שיורידו להם את הבתים בדיוק כפי שזממו לעשות ליהודים ביהודה ושומרון,שזו אדמתם.
    אני בעד מלחמת אחים!

    הגב לתגובה זו

    • מצויין (ל''ת)

      יהודי ולא אח, 18/05/06 07:58

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    עמיר פרץ

    רוני, 18/05/06 07:17

    הדפוק על הראש והקשקשן.

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    אקח על עצמי את תפקיד ה''מכשפה'' ואחזה

    מכשפה או לא, 18/05/06 07:14

    כמו רבין ושרון, גם אולמרט, פרץ וציפי ליבני יגמרו בגיהינום. אין לי ספק בכך.

    הגב לתגובה זו

    • ואני מקווה שהם יפגשו אותך שם - טיפשה!! (ל''ת)

      עופר, 18/05/06 08:06

      הגב לתגובה זו

      • לפחות אתה מסכים אתי שהם יגיעו לשם! (ל''ת)

        מיסטיקה, 18/05/06 08:46

        הגב לתגובה זו

  • 75.

    בסופו של דבר, ישראל תיהפך לפלסטין! הדמוגרפיה תעשה את שלה!

    ארכימדס, 18/05/06 06:57

    תוך 10 שנים מרכז וצפון הנגב יהיו בדואים (20-40 ילדים למשפחה והגליל יהיה ברובו ערבי (8-14 ילדים למשפחה). זה ללא ''איחוד המשפחות שהשמאל ובג''ץ (ברק וביניש) דוחפים! יש למישהו רעיון כיצד לשנות תהליך זה באופן דמוקרטי? איזה מדינה אנו משאירים לילדינו? האם הם לא יאשימו אותנו, הדור הזה, בהרס המדינה היהודית?

    הגב לתגובה זו

    • לבסופו של דבר

      מוטי אטלנטה, 18/05/06 07:52

      וכי מה יש לך נגד הבדואים?הם משרתים בצבא,ונאמנים למדינה?
      אז תפסיק לקשקש על מה שאנחנו מורישים לדורות הבאים.
      לגבי הערבים בגליל גם ביניהם יש רבים שנאמנים למדינה.אז בור הבר מתוך המוץ.
      ודיינו במדינת ישראל שדגלה כחול לבן והמנונה הוא המנון העם היהודי וכל אזרח בה ללא הבדל מין גזע ודת יכול לחיות כאזרח שווה זכויות ולתרום לאחיו בני הדתות האחרות.

      הגב לתגובה זו

      • מה אתה יודע ומה אתה מבין ? טאכסיסט

        צחי, 18/05/06 08:23

        מאטלנטה !

        הגב לתגובה זו

        • לצחי

          מוטי אטלנטה, 18/05/06 14:20

          בעזרת ה', הרבה מאד.
          ואף על פי שנחרב בגלל שנאת אחים מכל מקום יקום ויעמוד.

          הגב לתגובה זו

      • ''בדווים משרתים בצבא'' - זה ארגומנט !

        בני, 18/05/06 08:26

        ו''מתנחלים'' משרתים בצבא - זה לא מעניין אותו - את ההוא מ''אטלנטה''.

        הגב לתגובה זו

        • לבני גוש דן

          מוטי אטלנטה, 18/05/06 13:17

          ומאיפה הבאת את זה שלא מעניין אותי לגבי מתנחלים המשרתים בצבא.?הרי אני בעד ההתנחלות ביהודה ושומרון.

          הגב לתגובה זו

  • 74.

    == גם יומו של מרכז הקניות בשפיים יבוא !! ===

    יואב, 18/05/06 06:42

    הוא נבנה באופן לא חוקי על קרקע חקלאית אבל ''משום מה'' לא נהרס.
    כל החנויות שפתוחות בשבת בניגוד גמור לחוק יהיו צריכות לשלם קנס רטרואקטיבי על הפרת החוק הבוטה שלהם.
    חכו, זה בדרך. רוצים חוקים? בבקשה!

    הגב לתגובה זו

    • יאלה יאלה - שמענו כבר את השטויות האלו (ל''ת)

      מחרחרי מלחמה, 18/05/06 08:00

      הגב לתגובה זו

    • מרכז קניות בקיבוץ שפיים

      אבי, 18/05/06 08:38

      הקרקע יועדה כקרקע חקלאית, ואכן הייתה כזו במשך שנים. לאחר מכן הוקם מפעל ''פוליכד'' על שטח ליד המרכז המסחרי, היה אישור לשנות את השטח משטח חקלאי לשטח תעשייתי(ואם לא כבר מזמן פוליכד היה נהרס). אחר כך הוגשה בקשה ליצור ''חנות מפעל'' באזור השטח החקלאי שהיום יש בו את המרכז המסחרי. ניתן לאישור לחנות מפעל. שפיים החליטה שחנות המפעל תהיה אייס. זה אכן קצת מוזר אך זה חוקי לחלוטין, מי אמר שחנות המפעל חייבת למכור את מוצרי המפעל?
      ואז כבר ניתן אישור כולל להעברת השטח משטח חקלאית לשטח מסחרי. כלומר לאורך כל התקופה שפיים אומנם חתרה למטרה הזו אך מעולם לא עברה על החוק. כיום המרכז המסחרי הוא חוקי לחלוטין.

      החנויות מקבלות קנסות, אך עדיף להן לשלם את הקנס ולהמשיך לפתוח בשבת.

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    גזר הדין

    מוטי אטלנטה, 18/05/06 06:28

    סופות טורנדו,טייפון,הוריקן,רעידות אדמה,בצורות,גלי חום,צונאמי.מלחמות,וירוסים,תאונות דרכים,מפולות שלג,נפילת מטוסים,טביעת אוניות,התנגשויות רכבות,פיצוץ במכלי דלק וגז,פיצוץ במכרות,התפרצות הרי-געש.
    וכל זה רק בגלל שקבלתם החלטה לגרש יהודים מאדמתם?-שווה?
    זאת נראה!

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    אכן הגיע הזמן להחיל את שלטון החוק בשטחים. רק בואו לא נשכח שכל מאחז

    המטיף, 18/05/06 06:16

    בלתי חוקי כזה הוקם בעידוד גלוי או בהסכמה שקטה של כל ממשלות ישראל. מי סלל להם כבישים, ומי חיבר להם מיים?

    הגב לתגובה זו

    • לא כל ממשלות ישראל ומה לעשות אנחנו דואגים (ל''ת)

      ליהודים, אתם, 18/05/06 08:01

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    שינאת חינם ליהודים - המשותף היחיד לפרץ ואולמרט. (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 18/05/06 06:04

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    יש הרבה בדואים לפנות קודם

    dan, 18/05/06 05:59

    יש הרבה בדואים לפנות קודם הם נימצאים בדרך לאילת...
    צהל הפך להיות צבא הגירוש לישראל.
    אולמרט מספיק עים ההרס העצמי.

    DAN

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    סקופ מרשים (ל''ת)

    טרי איכלסיאס, 18/05/06 05:58

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    בסיעתא דשמיא נעשה ונצליח לפנות את המתנחלים ולהעלותם לארץ אבותינו

    בסיעתא דשמיא, 18/05/06 05:40

    הקב''ה שהכל נעשה ברצונו תמך בפינוי הראשון ובעזרתו בשלבים יתקיים רצונו וכל ההתכנסויות מהראשונה ועד האחרונה יבוצעו וישובו בנים לגבולם.

    הגב לתגובה זו

    • בסיעתא דשמיא

      מוטי אטלנטה, 18/05/06 07:43

      ואיפה תשים את עם ישראל בתל-אביב,במגדלי אבן?אז עלי לעדכן אותך אתה יושב על השבר הסורי אפריקאי,ותל-אביב תחרב עד היסוד ולא תשאר בה אבן על אבן ברעידת האדמה שתבוא.
      ועוד בראי הזמן אפקט החממה ועליית מי הים אז גם הריסותיה הם איי אלמוגים.
      והבטחון היחידי שיש לך זה בקראון בהרי יהודה.
      אז תפסיק לדבר שטויות.
      התנאי: אם ארה''ב תתן אזרחות אמריקאית לכל היהודים ברחבי העולם,אז אסכים לפשרה מרצון אבל לא, לפינוי בכוח!
      זו מלחמת אחים!

      הגב לתגובה זו

    • גם השואה הייתה ברצונו ?

      השואל, 18/05/06 09:14

      לפי הלוגיקה שלך אין מקום לשטן בעולם

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    בנחישות ובקשיחות

    אלכס מהכרמל, 18/05/06 04:31

    לא צריך רגישות בפינוי המאחזים וההתנחלויות. צריך רק נחישות עם הרבה הרבה קשיחות. זה יעבוד מצויין !!

    הגב לתגובה זו

    • אצלנו בכפר...

      הנרי ה-8, 18/05/06 05:41

      אצלנו בכפר מסכימים ב-100% עם אלכס. לא צריך להרתע.
      בברכת ''היידה הביתה''

      הגב לתגובה זו

    • לאלכס

      מוטי אטלנטה, 18/05/06 05:53

      עליך נאמר טועה ומטעה.מי ספר לך את האגדה שגם הפעם זה יעבוד?
      האם אינך מבחין בהבדל בקווי הגובה?
      ולסכום:תפסיק לדבר שטויות.א את תגובות 40,41 זה כבר יכניס בינה למוחך הסתום.
      -אין עוד מלבדו!

      הגב לתגובה זו

    • ליישם את זכות השיבה בבית של אלכס - ומיד!!! (ל''ת)

      משה, 18/05/06 06:36

      הגב לתגובה זו

    • כן ! במיוחד כשהכנסת את בסענא לועדת

      עדי, 18/05/06 06:45

      חוץ וביטחון ואת אחמד טיבי הושבת בכיסא של סגן יו''ר הכנסת. בנחישות ובקשיחות תמחק את מדינה היהודית.
      ( אתה ערבי במקרה? - כי יש גם הרבה כאלה משלנו...)

      הגב לתגובה זו

    • בגרמנית זה נשמע יותר טוב.

      הלאה הפאשיזם!, 18/05/06 06:46

      די לרדיפת היהודים בארץ ישראל.

      הגב לתגובה זו

    • היני - התחמסות לשמע !!! (ל''ת)

      טלי, 18/05/06 06:48

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    ל-51 ודומיו

    גדעון, 18/05/06 03:11

    נכון,טפול בסרטן זה לא דבר קל!
    אבל,כמו סרטן--מחלה קשה ,סופנית ועם הרבה הרבה טראומה לחולה ומשפחתו , כך גם המאחזים וההתנחלויות.
    להורידם !! מהר ככל האפשר !!

    הגב לתגובה זו

    • לא יפנו אפילו חצי ישוב

      מוטי אטלנטה, 18/05/06 04:44

      הפעם הם לא יעזו,כי להוי ידוע שהאדמה היא של היהודים.
      והם לא יעיזו להוריד ישובים יהודיים מאדמה יהודית.
      ואם יעיזו, אני אתן גושפנקא רשמית למפונים להוריד את הבתים של נותני ההוראה הזאת,בבחינת ואהבת לרעך כמוך.
      -חד וחלק

      הגב לתגובה זו

      • וגם לא תהייה התנתקות

        איתי, 18/05/06 05:43

        ראינו את התיאוריה שלך בגוש קטיף

        הגב לתגובה זו

        • לאיתי

          מוטי אטלנטה, 18/05/06 07:34

          קרא תגובות 40 41 ותבין שלגבי גוש קטיף התאוריה שלי היתה הפוכה.
          ואין דין יהודה ושומרון כדין חבל-עזה.

          הגב לתגובה זו

      • אני לא מאמינה...

        הילה, 18/05/06 05:51

        גם אלוהים כותב טוקבק...
        מוטי אטלנטה האל הכל יכול. לא היה לי מושג עד עכשיו שאלוהים בכבודו ובעצמו קורא מעריב באינטרנט.

        הגב לתגובה זו

  • 65.

    ברוך השם סוף סוף מפנים שטחי התועבה

    קדימה, 18/05/06 02:53

    כל העם לא רוצה את היישובים העלובים האלה שבגללם אנחנו צריכים לחיות לעולמי עולמים בפחד ובאיום של טרור

    הגב לתגובה זו

    • לא השטחים תועבה ...

      ד''ר ארוין, 18/05/06 04:19

      אלא המחשבות שאדם ''תועה בה'' וטועה בהם

      המחשבה שהבית שלי בפלשת נמצא בארץ ישראל, אבל הבית שבהרי י-ה-ו-ד-ה אינם ארץ ישראל - זוהי ''תועה בה''

      המחשבה שיהודי יכול לגרש יהודי - זוהי ''תועה בה''

      התרוצים הנאלחים והדלוחים למעשי הפשע שאני עושה נגד בני עמי - זוהי ''תועה בה''

      הגב לתגובה זו

    • השכחת ששרון דחף את הנוער הלאומי והציוני(האמיתי) לתפוס את הגבעות?

      שמואל, 18/05/06 05:54

      מי שמדבר כמוך שווה לאנטישמי.

      הגב לתגובה זו

    • כן, כמו אחרי שברחנו מהרצועה...

      דני, 18/05/06 07:17

      מאז יש שם מה-זה שקט ושלווה ביישובים שמסביב!!!

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    אני מתרגש לראות את כל התגובות היפות - כל הכבוד לאתר ולמגיבים!

    עמית, 18/05/06 02:51

    ב''ה

    לאתר שמאפשר את חופש הביטוי כמו שצריך ולמגיבים על חדות אבחנה ומודעות למצב הגרוע שיש במדינה. זה נותן לי תקווה לימים אחרים אולי שנהפוך לחברה יותר סולידרית ומאוחדת עם כוח למגר את השחיתות והרשע ולקיים הנהגה ראוייה בעשרות מונים.
    הלוואי.

    וכן גם אני מאלה שחזרו בתשובה לא מזמן לאמונה באלוהים של העם שלנו העם היהודי, לנוכח הפחד מהממשלה שלי.

    הגב לתגובה זו

    • עמית !! רך מידי ועדין מידי בשביל החיות

      אדי, 18/05/06 06:48

      אליהן אתה פונה !...........

      הגב לתגובה זו

  • 63.

    דחף בלתי ניתן לשליטה

    לוי, 18/05/06 02:12

    בצמרת המדינה קיים דחף להתאבדות וחבל שאלה מנהיגים את המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    ממשלת החמאסת הנס של ישראל

    Avi Ecuador, 18/05/06 02:00

    תתארו לעצמכם שהם היו סומכים על השמאל ו''מנהיגנו''.

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    תקראו את 51.. ממש נכון... (ל''ת)

    אהרון, 18/05/06 01:37

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    סקופ מרעיש (ל''ת)

    מקור אחרון, 18/05/06 01:21

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    חושך בא לעולם..עליונים למטה ותחתונים למעלה...! (ל''ת)

    כמה שקר וצביעות, 18/05/06 01:03

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    ושוב היהודונים עסוקים במלחמות עם עצמם במקום באוייב האמיתי.... (ל''ת)

    דג רקק, 18/05/06 00:55

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    קשה לכם עם האינתיפאדה?למה להתעלל

    בן גוריון:, 18/05/06 00:54

    דוקא בבני העם היהודי?!

    הגב לתגובה זו

    • למה ?! כי הם שונאים את העם היהודי !!!

      וויקה, 18/05/06 06:53

      ועוד סיבה אחת - העם הדדרדר - אחרת לא היה נותן להם את האפשרות הזאת. האם יהיה לנו כוח לקום ולזרוק אותם למזבלה ?!

      הגב לתגובה זו

  • 56.

    אצלנו בכפר...

    הנרי ה-8, 18/05/06 00:32

    אצלנו בכפר מבולבלים. לפני יום דווח שהימין הקיצוני הנהיג חידוש מזעזע, כשבמקומות שונים השליכו משתתפי חגיגות ל''ג בעומר תצלומים של ראש הממשלה אהוד אולמרט ואחרים אל המדורה, תוך שהם מכנים אותם ''בוגדים''.
    בכמה התנחלויות בגדה דווח על מדורה בהשתתפות אנשי ימין קיצוני מהגדה שבו נשרפו גם תמונותיהם של שרת החוץ ציפי לבני והשר גדעון עזרא, שהיה השר לביטחון הפנים בתקופת ההתנתקות.
    בשכונת שמואל הנביא בירושלים הכינו חוליגנים בובה בדמות אולמרט שהוצבה במרכז המדורה והוצתה.
    אולמרט עצמו זכה כקודמו אריאל שרון לקריאות ''בוגד''
    על מדורות נאצה כאלה בהשתתפות אנשי ימין קיצוני דווח בנוסף לגדה ובירושלים גם בפתח תקווה, נתניה ורמלה.
    עכשיו החוליגנים האלו מבקשים ( סליחה : רוצים !) הדברות.הצחקתם את הכפר.
    בקריאת '' היידה הביתה''

    הגב לתגובה זו

    • על זה נאמר '' ושבו בנים לגבולם''

      חוני המחזיר, 18/05/06 00:49

      הפנוי יתחיל מהר, יתנהל בעזרת השם יתברך, בצורה אלגנטית (המשטרה תפצח כמה גולגלות של מקרים קשים) ולפני שנספיק להגיד הופ נהיה בגבולות 67.

      הגב לתגובה זו

    • מתבייש להזדהות כיהודי?! .סכניסט מזויף

      ליהודי מ-56, 18/05/06 00:52

      אולי זה סימן טוב שגם לשמאלנים הקשים,שונאי המתנחלים, יש עדיין תקווה לחזרה בתשובה.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    באיזה אצבע פרץ חותם ? (ל''ת)

    סתם סקרן, 18/05/06 00:14

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ומתי יפונו מאחזים לא חוקיים...

    ארז, 18/05/06 00:10

    שהקימו ערבים ברחבי מדינת ישראל?

    הגב לתגובה זו

    • ישראל מדינה גזענית

      ערן, 18/05/06 00:44

       וזה לא סוד. מפנים מאחזים רק של יהודים

      הגב לתגובה זו

      • לערן תחשוב איפה הבתים

        ff, 18/05/06 02:31

        בניה לא חוקית בארץ-בעיה מנהלתית.

        בניה לא חוקית בשטח כבוש-בעיה מדינית.

        הגב לתגובה זו

        • ל-FF

          מוטי אטלנטה, 18/05/06 05:58

          אין לו מה לחשוב הבתים נמצאים ביהודה ושומרון,וזו אדמה יהודית.

          הגב לתגובה זו

        • ערן ! קיבלת תשובה ענינית ? מנהלתית

          קובי, 18/05/06 06:57

          - מה לא ברור לך ? מתי לאחרונה היית העיר ערד ? ''הם'' סגרו עליה מכל הצדדים. אך אל תדעג - זה ''מנהלתי''. ואיך סגרו על כרמיאל ? אך זה סתם ''מינהלתי''.

          הגב לתגובה זו

    • מדוע זו גישה אנטישמית?כ30,000 בתים לא חוקיים נבנו מ1993

      מדוע אנטישמיות?, 18/05/06 01:07

      בשטח המנהל,כ8 אלפים נהרסו,אלפים הוכשרו בדיעבד,כ18,000 מיועדים להריסה ולא נהרסים.
      אי הכשרת בתי יהודים במקביל והקפדה על הריסת כל עשרות המבנים הלא חוקיים של יהודים, אינה יכולה אלא ליצור אפלייה קיצונית ביחס לזכויות היהודים ביש''ע.וטרם דיברנו על האפלייה הדומה בתוך הקו הירוק.
      תארו לכם שמדינה זרה כלשהי היתה נוהגת כך כלפי יהודים ,מיד היינו נזעקים וקוראים למעשים אנטישמיות [ואנטי ציונות]פושעת.
      ואכן זה היחס מצד מסונוורים ומוסתים רבים כלפי בני עמם

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    טוב למות בעד ארצנו (ל''ת)

    יוסף טרומפלדור, 18/05/06 00:09

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    סליחה, את הקטיושות מעזה הוא כבר פתר?

    אורי יוגב, 17/05/06 23:51

    האפס הזה, תזכירו לי, האם הוא פתר את בעיית שילוח טילי הקטיושה מדגם 'גראד' מעזה לאתרים איסטרטגיים באשקלון?

    הגב לתגובה זו

    • פתר ! ועוד איך ! - הושיב את אחמד טיבי

      מני, 18/05/06 06:59

      בכס של סגן יו''ר הכנסת. ואת בסענא
      בוועדת חוץ וביטחון. זה פתרון !!!

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    אולמרט, נגמרו הצרות במדינה שיש לך זמן להתעלל במתנחלים?????

    כיפה כתומה, 17/05/06 23:50

    אולמרט, אתה ראש ממשלה ולא שחקן בקרקס שמחכה בסוף הערב לתשואות הקהל. ראינו איך פעלת בעמונה כדי לקבל את הכותרות המחמיאות בעיתונים. הבנת שאם אתה רוצה להצליח , הדבר הכי מושלם שאפשר לעשות בתור סיפתח זה להתעלל במתנחלים. הרשת לעצמך יד חופשית ואולי קצת נסחפת עם האלות כי זה כנראה מרומם את מצב רוחך לראות דוסים מדממים ומתעלפים וכמובן שעל כך קבלת גיבוי מלא בתקשורת הנפלאה והדמוקרטית שלנו. אבל אולי תעצור לרגע ותנסה להתגבר על יצר ההריסה ויצר המראות המרוממות ותתחיל לטפל בבעיות קצת יותר קשות שזקוקות לטיפול דחוף במדינתנו. ישנם קסאמים שנזרקים יומיום לכיוון ערים בדרום,( וזה הרבה מאוד בגללך ע''ע התנתקות), אולי תתחיל לטפל בזה באמת במקום להורות לבזבז אלפי שקלים בלהפגיז על שטחים פתוחים? ב''ה בנתיים לא היו הרבה נפגעים, אך כלם יודעים שזה נורא מסוכן אם הם ח''ו יפלו על אנשים או על ''מקומות אסטרטגיים''( כמו המפעל באשקלון שאנשיו קבלו הוראות לא להיות הרבה אנשים באותו מקום..). יש בעיה קשה אף יותר שנקראת חמאס. כן, הם קצת יותר מאיימים על קיומה של מדינתנו מאיזה 15 מאחזים..חוץ מזה, מצב העניים במדינה ממש לא משהו ( זוכר איך עשית סיבוב בחירות עם מצלמה של ערוץ 2 וליקקת מרק בהנאה ובחיוך בבית תמחוי??). בקיצור, לפני שאתה מטפל ב''פורעי החוק'' האלה, יש לך עוד כמה בעיות לטפל. חוץ מזה, הצביעות פשוט זועקת. בבקשה אל תשחק את המשחק שהחוק הקדוש כ''כ חשוב לך. כי אם כן, לא רק המתנחלים שאתה כ''כ אוהב לשנוא בונים בניה בניגוד לחוק, אלא גם הדרוזים , הבדואים ומלא יישובים ערבים. אז יאלה , תכנס בהם עם אלות וסוסים, הוכחת שאתה פשוט מעולה בזה..

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאת צודקת!! מילים כדורבנות!!! (ל''ת)

      שלום, 18/05/06 00:40

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    נורא נורא נורא!!!!!

    מיכל, 17/05/06 23:48

    אסור שדבר כזה ייקרה...
    ראיתם מה היה בפינוי עמונה...מה יהיה עכשיו??

    אם נלחמנו ''רק'' על 9 בתים, מה יהיה עכשיו שזה יישובים שלמים...?

    אסור לתת לזה לקרות!!! חייבים להילחם על כל פיסת אדמה בארץ הזאת!! ארץ ישראל שייכת אך ורק ליהודים!!!!

    הגב לתגובה זו

    • אז זהו, שלא

      מיכאל, 17/05/06 23:58

      לעם היהודי זכות על כל שטחי א''י, אבל אם ברצוננו להבטיח את המשך קיום המדינה כיהודית ודמוקרטית, עלינו לייצר מציאות של הפרדה בינינו לבין רוב האוכלוסייה הפלסטינית ביו''ש. לשם כך אין מנוס מפינוי יישובים - כואב ככל שזה יהיה.

      הגב לתגובה זו

      • זהו שכן

        אהרון, 18/05/06 01:10

        פינוי ישוב ביו''ש לא משנה את העובדה שהם (האויב הערבי) עדיין כאן בלב הארץ. כיצד העברת 70 אלף יהודים ממקום אחד לשני בתוך א''י יבטיח את ''המשך קיום המדינה כיהודית ודמוקרטית''???

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    שימו לב איך פתאום צצים כל חובשי הכיפה החסודים ומאחלים מוות למנהיגים

    אדיר, 17/05/06 23:44

    רק גמל לא רואה את הדבשת שמאחוריו.

    הגב לתגובה זו

    • מנעין לך שכל המגיבים - הם חובשי כיפות?

      צחי, 18/05/06 07:01

      הם פשוט אנשים נורמאליים.

      הגב לתגובה זו

    • אינני חובשת כפה, כי אני אשה, אבל אני בהחלט

      זו ארצנו!, 18/05/06 07:36

      מאחלת מוות להנהגה, בדיוק כמו שיהודים איחלו בשעתם מוות להיטלר. בעיני אין שום הבדל בין ההנהגה ה''ישראלית'' לבין ההנהגה הנאצית, חוץ מן העובדה שהנאצים לא בגדו בעמם, וההנהגה הישראלית, ימח שמה, עושה גם את זה.
      ואני גרה בירושלים.

      הגב לתגובה זו

    • אדיר - אז זהו שמזמן הכיפה היא רק פריט אופנה -

      עופר, 18/05/06 08:20

      דתי אמיתי זה בלב ולא הדפוקים מהימין!!!

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    בעזרת השם, יאללה לביצוע

    יאיר, 17/05/06 23:43

    הגיע הזמן שיחבבו אותנו בעולם

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הרשימה קצרה מדי. חסרים עוד כמאה מאחזים ן200 התנחלויות (ל''ת)

    הכל לא חוקי, 17/05/06 23:32

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    מחאה: תפסיקו לקרוא להרס חיים ''פינוי''! אנחנו לא חפצים! די, בבקשה, די (ל''ת)

    _______________, 17/05/06 23:30

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד ! הרי ''הם'' רואים בכולנו -

      אלי, 18/05/06 07:02

      כולל תושבי המרכז - חפצים !!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    להוסיף לרשימה התנחליות לא חוקיות של בדואים בנגב ובגליל (ל''ת)

    ריטה, 17/05/06 23:25

    הגב לתגובה זו

    • את שמאולמרד וכנופ '' זה לא מעניין !!! (ל''ת)

      יי, 18/05/06 07:04

      הגב לתגובה זו

    • תפסיק כבר עם ההשוואה המטומטמת הזו!!!!!

      ואל תצנזרו!, 18/05/06 07:11

      מה היה לא חוקי בחבל קטיף?
      מתי תקלטו שהמדינה הזו תכליתה חורבן הישוב היהודי בארץ ישראל!!!

      לא שמתם לב שאת הערבים דווקא מעודדים להשתלט? מטומטמים.

      מדינת ישראל היא ממשיכת ממשלת המנדט והספר הלבן. ואני אוכיח במאמר. בדיוק אותו הדבר!

      ג'ואן פיטרס מתארת את רישעותם של הבריטים, שהוצאת הספר הלבן, הצדיקה בעיניהם את ראיית המעפילים כ''בלתי חוקיים''.
      והיא אומרת שמה שהיה לא חוקי היה הספר הלבן, שהיה מנוגד בתכלית למנדט שהוטל על הבריטים, להקים את הבית הלאומי היהודי בארץ ישראל, ולקבץ בו את היהודים בהמוניהם.
      מה שעשו שלטונות היה - הגבלת עליית היהודים ועידוד הגירה ערבית מאסיבית לתחום ארץ ישראל, ודווקא לאותו איזור שהיה מיושב ביהודים.

      הם השתמשו במכסה שקבעו לעצמם כמתאימה ל''כושר הקליטה'' של הארץ, כדי להכניס ערבים ולא יהודים, וכדי ליצור רוב ערבי שיצדיק ''החלטות רוב'' ערבי, למניעת כניסת היהודים לארץ, וזה בעיצומה של שואה. גם דרשו ממשלת הנאצים להקשות על יציאת היהודים מאירופה.... כן, זה היה, והמימסד השמאלני שיתף פעולה, בתירוץ שצריך לעזור לבריטניה לנצח את הנאצים.... הבנתם את זה?
      לאחר שלמדתי שנים את השמאל, אני מבינה את זה.
      אם העם הזה לא יקום להילחם על חייו. פה תהיה קבורתו.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    את האימפותנטים של השמאל רק טרנספר יהודים יספק!! (ל''ת)

    ממשלת השמאל, 17/05/06 23:09

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    יש מלחמת אחים בגלל ייאוש וחוסר הבנה מה זה להיות יהודי....

    יהודי, 17/05/06 23:03

    אם עם ישראל היה יודע מה מבדיל אותנו כיהודים מאומות העולם היה טוב.....עם ישראל כולו גם אחרי כל מה שהוא עושה נשאר עם ישראל....
    במקום מלחמת אחים ושנאה בואו נתאחד אם לא בדעות אז לפחות בלבבות.......

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    מלחמת היהודים 2006 האחרונה שבמלחמות סוף הישות היהודית. (ל''ת)

    יוסיפוס אולמרטו, 17/05/06 22:55

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    זו שאלה מדעית

    מוטי אטלנטה, 17/05/06 22:53

    והתשובה כבר ניתנה.
    ההתנחלות בשפלת החוף אינה חוקית.!!!!!!
    היא מתעלמת מהים העולה במפלסו
    עקב אפקט החממה וסופה שתהיה לאיי אלמוגים.והיא גם מתעלמת מהשבר הסורי אפריקאי ורעידות האדמה שיחריבו אותה עד ליסוד.
    לכן ההתנחלות היחידית החוקית היא התנחלות קראונים ביהודה ושומרון ובכל הנקודות הגבוהות ב-120 מטר ממפלס הים הנוכחי.
    -אין עוד מלבדו-על חוק ושקרנים!

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    ההתנחלות בשפלת החוף

    מוטי אטלנטה, 17/05/06 22:51

    ההתנחלות בשפלת החוף אינה חוקית.
    היא מתעלמת מהים העולה במפלסו
    עקב אפקט החממה וסופה שתהיה לאיי אלמוגים.והיא גם מתעלמת מהשבר הסורי אפריקאי ורעידות האדמה שיחריבו אותה עד ליסוד.
    לכן ההתנחלות היחידית החוקית היא התנחלות קראונים ביהודה ושומרון ובכל הנקודות הגבוהות ב-120 מטר ממפלס הים הנוכחי.
    -אין עוד מלבדו-על חוק ושקרנים!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    קשר ישיר

    מוטי אטלנטה, 17/05/06 22:49

    נמצא קשר ישיר בין ''אפקט החממה''
    לבין ''החלטות שר הבטחון.''
    כמו כן נמצא קשר ישיר בין ''רעידות אדמה'' סמוך לשבר הסורי אפריקאי
    לבין ''ההחלטות שתתקבלנה.''
    -אבל אתם כבר גדולים ולא מפחדים ,נכון?
    -אין עוד מלבדו!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    התחלתסוף הממשלה

    אריה פישר, 17/05/06 22:45

    בסד
    מר פרץ הנכבד
    אני תושב שדרות עירך אומר היום
    ללא מורא או חשש השעון של ממשלתך מתקתק וסופה תגיע אם תפול שערה של ילד מהתנחלות מיוש
    הדבר היחידי שעשיתה מיום כניסתך לממשלה הוא לפזר ערפל סמיך על מעשיך אני אדם פשוט אבל חבל על
    מאמצך
    כי יוש זה לא גוש קטיף ואתה לא
    שרון..........!!!!!!!!!
    חבל על מאמציך

    הגב לתגובה זו

    • התחלת סוף הציונות....סוף למדינת ישראל!(עד 35 שנה+) (ל''ת)

      ציונים חולים..., 17/05/06 22:50

      הגב לתגובה זו

    • פישר כותבים עם דגש ב''פה''? (ל''ת)

      י''ש הפשפש, 17/05/06 22:51

      הגב לתגובה זו

    • פישר, שדרות זה לא בגדה! ותפסיק לאיים. רואים מאיפה הדוא''ל בא

      זה התחלת הסוף, 17/05/06 22:54

      נקבל את המתנחלים חזרה לישראל בברכה, אם ילמדו להתנהג...

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    זנב בין הרגלים

    לוי, 17/05/06 22:43

    מלמדים את צה''ל לברוח עם זנב בין הרגלים. מי היה מעלה זאת על הדעת ? פקודה בלתי חוקית בעליל.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    אלוהים (ל''ת)

    אסתר, 17/05/06 22:42

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    תגידו, מה עדיף? פצפצים או נייר עיתון??

    בוריס הובלות, 17/05/06 22:42

    בשורות מעולות! פינוי שמח וכשר לכולנו!

    הגב לתגובה זו

    • מה עדיף?מתנחלים=בשר תותחים. או קאסמים על השפלה?מעניין... (ל''ת)

      סבל עייף, 17/05/06 22:46

      הגב לתגובה זו

    • מה עדיף? מדינת ישמעל או מדינת ישראל?...גם מעניין? (ל''ת)

      פנוי להובלה!, 17/05/06 22:52

      הגב לתגובה זו

    • אחלה בוריס - גדול!!!!! (ל''ת)

      עופר, 18/05/06 08:14

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    במקום אירן תשלח פצצצה גרעיני-תוכלו אתם אחד את השני...מצוין!

    מחמוד מוסטאפה, 17/05/06 22:40

    אלללה הוא אכבר!
    אין יותר ישראיל!

    אתם לא פו עוד 40 שנה!

    הגב לתגובה זו

    • וואוו אתה נותן לנו 40 שנה, אני לא בטוח

      jak, 18/05/06 00:39

      שנהיה פה 10 שנים בקצב הזה

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    מוכרחים לייצר מלחמת אחים עכשיו!!!רק דם יעצור את הגירוש! (ל''ת)

    מוכה עמונה, 17/05/06 22:37

    הגב לתגובה זו

    • עלק מוכה, ועלק עמונה. אתה שקוף מדי. איך בהרצליה, נוח? (ל''ת)

      מבינים לבד, 18/05/06 03:25

      הגב לתגובה זו

    • מי אח שלך יא פאנאט!!! (ל''ת)

      עופר, 18/05/06 08:15

      הגב לתגובה זו

    • מלחמת אחים נמשכת כאן עוד מימי טרום מדינה

      המבול, 18/05/06 08:52

      הבעיה היא שהעם המטומטם הזה באמת רואה בשמאל אחים, ולא משיב מלחמה שערה. יכולנו להיפטר מן המכה הארורה הזו כבר לפני הרבה שנים. לפני חורבן חבל ימית, לפני חורבן גוש קטיף, לפני חורבן עמונה. מדובר בבני שטן! בחלאת המין האנושי. המדהים הוא, שכבר מאה שנה יודעים זאת ולא לומדים את הלקח!

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    בי בי ארץ-בי בי בית -בי בי ראש!!!! (ל''ת)

    מתנחלת, 17/05/06 22:37

    הגב לתגובה זו

    • מה קשור ביבי עכשיו? (ל''ת)

      ......., 18/05/06 04:28

      הגב לתגובה זו

    • רואים איזו את ''מתנחלת'' - קוקואית ! (ל''ת)

      ממ, 18/05/06 08:32

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    הצבא כבר עצר את כל הקאסמים והקטיושות שיש לו זמן לפעול נגד יהודים? (ל''ת)

    חייל, 17/05/06 22:35

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    יותר גרועים מהבריטים שאפילו הם לא הרסו יישובי חומה ומגדל (ל''ת)

    בוז לספר הלבן ש, 17/05/06 22:35

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק,רק גרוע יותר! (ל''ת)

      בשם בן גוריון, 18/05/06 01:10

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    ההתנחלות בשפלת החוף

    מוטי אטלנטה, 17/05/06 22:35

    ההתנחלות בשפלת החוף אינה חוקית.
    היא מתעלמת מהים העולה במפלסו
    עקב אפקט החממה וסופה שתהיה לאיי אלמוגים.והיא גם מתעלמת מהשבר הסורי אפריקאי ורעידות האדמה שיחריבו אותה עד ליסוד.
    לכן ההתנחלות היחידית החוקית היא התנחלות קראונים ביהודה ושומרון ובכל הנקודות הגבוהות ב-120 מטר ממפלס הים הנוכחי.
    -אין עוד מלבדו-על חוק ושקרנים!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    להפעיל צה''ל לפינוי בניה בלתי חוקית הבדווים וערביי הגליל (ל''ת)

    חוק או צחוק, 17/05/06 22:31

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לקפל את הדגל יפה, ולהתקפל! הגיע הזמן לנפנף לשלום! WELCOME 2 ISRAEL

    לכו בלי להתעקש, 17/05/06 22:30

    טוב שלום מיש''ע=פשע=רשע

    הגב לתגובה זו

    • לפנות את רמת אביב (שייח מוניס) עכשיו!!! (ל''ת)

      די לכיבוש!!, 18/05/06 00:16

      הגב לתגובה זו

    • כמו שמתייחסים אליהם עדיף שיהגרו לחו''ל. בעצם עדיף שכולנו. (ל''ת)

      יוני, 18/05/06 02:42

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    גבורים על דתיים ומתנחלים

    יוסי, 17/05/06 22:30

    נראה אותם מפנים בניה לא חוקית של ערבים ובדואים.

    עד היום התנדבתי למילואים (אני בן 44) אבל נראה לי שהגיע הזמן להשתחרר מהצבא.

    שפרץ יחפש את החברים הערבים שלו שישרתו בצבא שלו.

    הגב לתגובה זו

    • צטדק 100% - מתעסקים עם מלח הארץ! במקום עם האוייב (ל''ת)

      מיקי, 18/05/06 01:02

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    חתמו על צו המוות של עצמם (ל''ת)

    משה, 17/05/06 22:28

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מה יהייה עם פרץ ואולמרט

    גלעד, 17/05/06 22:27

    מה עוד ניתן להם ?

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    נעמיד את פרץ במבחן שהוא לא יוכל לעמוד בו

    דוידי, 17/05/06 22:25

    פרץ חושב יחד עם אולמרט שהוא יבנה את התדמית שלו על חשבון תושבי המאחזים הוא יקבל עמונה שנייה אבל מאחר שלא לו ולא לאולמרט אין כישרון או שכל ובטח שלא רקע ביטחוני מינמלי התוצאה תתנפץ להם בפנים.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ממשלת האבדון וחיסול ההתיישבות היהודי (ל''ת)

    --, 17/05/06 22:25

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לפנות הכל ומהר. תאום והידברות עם המתנחלים זה מקל בגלגלים

    לא להתמזמז, 17/05/06 22:25

    לפעול חייבים לפעול מהר ובנחישות, ללא שום ויכוחים עם המתנחלים.

    עתיד המאחזים כבר נקבע בדו''ח טליה ששון, שגם שרון קיבל, וחייבים לפנות ומהר ככל האפשר, ואת כולם!

    ואם אלוף הפיקוד או פיקודיו ידליפו את תוכנית המבצע, או ינסו לעכבה-כפי שניתן להבין מהכתבה- חייבים להעמידם למשפט צבאי על בגידה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    למה הרשימה עצמה לא מתפרסמת?

    בנימין, 17/05/06 22:20

    זה החלק הכי חשוב בסיפור.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    פרץ תילחם נגד העוני, נגד ייקור החלב ולא נגד מיתנחלים

    נועם יעקב, 17/05/06 22:20

    זכור את מה השבטחת, למה נתנו לך את קולם, רימיתה אותם. דע לך שביבי שילם, ואתה עלול לשלם על כך.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הידברות?על מה בדיוק?

    דני, 17/05/06 22:20

    כל המאחזים הבלתי חוקיים הם בלתי חוקיים בעליל. על מה יש לקיים הידברות? על הפיכתם ל''רק קצת בלתי חוקיים'' או ל''סבלתי חוקיים על תנאי''?

    הגב לתגובה זו

    • גם לבדואים ליד הבית שלך אתה אומר את זה?

      ירקוני, 17/05/06 22:55

      להם מאזרחים ישובים שלמים כל יום שני וחמישי!!!

      הגב לתגובה זו

      • הבידואים הוכנסו לישובים ועיירות בכוח, לא מרצון (ל''ת)

        דני, 18/05/06 01:15

        הגב לתגובה זו

  • 17.

    לפרץ השפריץ השתן לשפיץ (ל''ת)

    מופלטה, 17/05/06 22:19

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    נראה שאנשי י''ש מסתתרים אחרי ''פיקוד מרכז'' והם מזהירים מיישום מהיר

    פיקוד מרכז?, 17/05/06 22:17

    ואם זה כך רצוי שתבוא הכחשה מפי אלוף הפיקוד.

    ואם זה לא יוכחש, נבין שהפיקוד נמצא בידי המתנחלים, המתנגדים לעמדת הממשלהץ

    הגב לתגובה זו

    • מה זה קשור ?מפגר! (ל''ת)

      חכם בלילה, 17/05/06 22:30

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    סופם של פרץ ואולמר''ץ כסופו של שרון

    יהודי, 17/05/06 22:16

    ויציצו כל פועלי אוון להשמדם עדי עד

    הגב לתגובה זו

    • אמן.כן.יהי.רצון.אמן.סלע.ועד.(פולסא דנורא עוד היום!) (ל''ת)

      רבי עקיבא, 17/05/06 22:23

      הגב לתגובה זו

      • אל תדאג....הענין בטיפול (ל''ת)

        משה, 17/05/06 22:41

        הגב לתגובה זו

    • AMEN SELA (ל''ת)

      XYZ, 18/05/06 00:09

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא יהודי - אתה סתם זבל. (ל''ת)

      עופר, 18/05/06 08:16

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    לפנות את העבריינים!!! (ל''ת)

    אולה פרץ, 17/05/06 22:16

    הגב לתגובה זו

    • לא מספיק לפנות, את כל שרי ישראל להשליך לכלא

      יפה אמרת!, 18/05/06 07:16

      עם תום הליכי ההעמדה לדין על פי החוק לעשיית דין בנאצים ובעוזריהם. בתקווה שייעשה בהם מה שנעשה באייכמן.
      אבל הפעם היית רוצה להיות נוכחת.

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    אף אחד פרטי בעל קרקע לא תבע!

    ירון, 17/05/06 22:16

    אז מדוע מחפשים אירגונים לתבוע? הם יודעים שאף אחד לא יגלה להם מי הוא בעל הקרקע הפלסטיני שהסכים למכור ליהודים את הקרקע - כי אז יהרגו את הפלסטיני כנהוג אצל הערבים...
    התנהגות אירגוני השמאל ובג''צ הינו פשוט שנאה פוליטית! עריצות.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    NRG כל הכבוד

    אחד שאוהב אתכם, 17/05/06 22:16

    מאז שאבי לן נכנס לניהול, האתר השתפר פלאים. תמשיכו ככה, תביאו עוד סקופים, תעדכנו בזמן ותהפכו לאתר המוביל בארץ.

    הגב לתגובה זו

    • WWW.DEBKA.CO.ILיותר רציני אמין ומדוייק! (ל''ת)

      יותר רציני!, 17/05/06 22:27

      הגב לתגובה זו

      • אחי.תודה.אהבתי את האתר.... (ל''ת)

        יפה.יפה, 17/05/06 22:35

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    יישר כח!!! (ל''ת)

    הדבר הנכון, 17/05/06 22:16

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    אכן, צריך לפנות מאחזים בלתי חוקיים, אך גם בצד הבדואי, פלשתיניי וכו'

    טליה, 17/05/06 22:14

    כל דבר שהוא בניגוד לחוק יש לו כמובן עונש בחוק.
    אך אין זה הוגן כלל שהוא יחול רק על קבוצה מאוד מסוימת בחברה!
    אני לא מסכימה עם מאחזים בלתי חוקיים בשום אופן!!!!!
    חוק הוא מעל לכל!
    אבל את הצדק צריך לשמר!

    ערב טוב.

    הגב לתגובה זו

    • תפסיקי להיות יפה כל כך!! את מכוערת!

      מה לא היה חוקי, 18/05/06 07:18

      איזה קשר יש לחורבן הארץ, קבל עולם אנטישמי ונאצים ערביים, לחוק כלשהו? אלא אם את רואה בחוקי נירנברג - חוק, או בחוקי סדום ועמורה.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    רק בניה ערבית פראית זה חוקי וגם ציוני.

    עמיר פרץ, 17/05/06 22:13

    כך לאט לאט נחסל את המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    צה''ל - הזרוע הצבאית של הסמול (ל''ת)

    עזרא הסופר, 17/05/06 22:11

    הגב לתגובה זו

    • אני ממזמן גמרתי לתרום למדינת ישמעל! (ל''ת)

      לא מתגייס!, 17/05/06 22:33

      הגב לתגובה זו

    • צודק 100% (ל''ת)

      עו''ס, 17/05/06 22:43

      הגב לתגובה זו

    • מספיק כבר לההתבכיין ולהסית!

      אוהב ישראל, 17/05/06 23:54

      צה''ל הוא הצבא של כולנו.

      הגב לתגובה זו

      • מעשים

        לוי, 18/05/06 02:22

        כל גורם נבחן לפי מעשיו ולא לפי פתגם אם יפה ואם לא יפה. הפנוי נעשה בטפשות וברשעות, כהענות לפקודה בלתי חוקית בעליל.

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    ערב רב נלחם ביהודים עד בטריה אחרונה

    @ בנצי-א @, 17/05/06 22:09

    אולמרט בטריה אחרונה

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    במקום גנרל קיבלנו גנרליסימו (ל''ת)

    לפנות את המאחז, 17/05/06 22:08

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מועצת פש''ע

    דורה, 17/05/06 22:06

    כתוב: ''במועצת יש''ע מיהרו לקרוא לממשלה שלא לפעול בצורה חד-צדדית ולפתוח בהידברות עם המתנחלים''
    המתנחלים?????
    או קודם עם הערבים שאיתם עושים ''''שלום'''' ????

    כאילו, דה!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • מועצת פש''ע רש''ע מוכרת אותנו לקלגסים!לא עוד!מלחמת אחים עכשיו! (ל''ת)

      צודקת!!!, 17/05/06 22:29

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    תחסכו את הפינוי והסכנה לחיילים - פשוט תוציאו את צה''ל מהמאחזים.

    חיים, 17/05/06 22:03

    בטלו את התיקצוב למועצת י''ש, תפסיקו לתקצב את התשתית באזורים האלה, שגם ככה יעברו לפלסטינים בשלב מסויים ותתחילו להשקיע בתשתיות בישראל.

    המתנחלים, כשיבינו שהם לבד, יחזרו בעצמם.

    הגב לתגובה זו

    • אין חיילים במאחזים

      נעם, 17/05/06 23:39

      אלא אם התכוונת לאזרחים מתנחלים
      שעושים מילואים

      הגב לתגובה זו

    • הציונים יכולים להגן על עצמם!כבר מזמן לא מסבסדים את הבניה ביש''ע,היא

      בשם בן גוריון, 18/05/06 01:23

      בתנופה למרות הכל ,כי מדובר בערכים ציוניים, את האמת הזו לא תשמע בתקשורת העוינת המתחפשת.

      הגב לתגובה זו

      • קשקשן. חיילים שומרים עליכם, והמדינה מסבסדת

        חיים, 18/05/06 03:15

        למרות שרוב ה''ציונים'' (אבל לא ציונים מספיק כדי לגור בדרום או בגליל) במאחזים לא שומרים על עצמם. מאיפה מגיעים המים? מאיפה החשמל? תשתית הטלפון? הכבישים המובילים?
        והחיילים שמאיישים את המחסומים ששומרים עליכם? ומסיירים מסביב? וקופצים במקרה חדירה ליישוב?

        אתה שובר שיאים חדשים בכפיות טובה.

        הגב לתגובה זו

        • חיים המוקיון צא להתנחלויות ולמאחזים ותלמד התנדבות לצה''ל מהי! (ל''ת)

          משה, 18/05/06 08:01

          הגב לתגובה זו

  • 3.

    פרץ כול הכבוד!!! (ל''ת)

    תפנה את כולם!!!, 17/05/06 21:56

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה גר בשפלה.....קאסם עליך תוך חצי שנה! (ל''ת)

      חוזה שחורות..., 17/05/06 22:41

      הגב לתגובה זו

    • למה לא?תנו גם את זכות השיבה-צדק,אז עד הסוף! (ל''ת)

      פרץ=פריצות, 17/05/06 22:45

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    תתבישו לכם אתם הלא חוקיים!

    חוקיהו, 17/05/06 21:50

    שמאלמרט ופרץ, מה אתם - ירדנים?!

    הגב לתגובה זו

    • לא, הם פעילים של החמאס הישראלי !!! (ל''ת)

      חילונית ציונית, 17/05/06 21:55

      הגב לתגובה זו

      • ואת פעילה של ...ערבי ישראל...?מה ההבדל? (ל''ת)

        נאור, 17/05/06 22:28

        הגב לתגובה זו

    • נמאס כבר מהדמגוגיה הימנית-פשיסטית (ל''ת)

      ציוני שפוי, 17/05/06 22:00

      הגב לתגובה זו

      • ההפך!להשאיר אותם כבשר תותחים,אחרת האש תבא עלינו!!! (ל''ת)

        נחום-ראשל''צ, 17/05/06 22:22

        הגב לתגובה זו

        • אתה פשוט מבחיל (ל''ת)

          יעל, 18/05/06 00:32

          הגב לתגובה זו

      • אין להם כח נגד 70,000 בתים בירושלים...הולכים על קטנים!

        בג''ץ שמג''ץ, 17/05/06 22:25

        הבג''ץ בעצמו תירץ כי אין לישראל כח נגד הערבים...
        בושה לגרש אחים...
        בושה!

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    יישר כוח, אדוני שר הביטחון!

    מצביע מרוצה, 17/05/06 21:49

    סוף סוף מישהו מנסה להשליט קצת סדר במערב הפרוע

    הגב לתגובה זו

    • 18 בתים זה מערב פרוע? והבדואים?

      ירון, 17/05/06 22:19

      אלפי בתים לא חוקיים בכל חלקי הארץ, אך רק 18 הם פוליטיים...
      תכניסו לראש שהפלסטיני הפרטי מכר ליהודים את הקרקע בהמון כסף בהבטחה שלא יגלו את זהותו (אחרת הערבים יהרגו אותו, ואין לו מקום בטוח בעולם), ולכן אי אפשר להוכיח קניין על השטח. התובעים הינם אירגוני שמאל קיצוני שמקבלים ''רוח גבית'' מהחלטות בג''צ הפוליטיות. עריצות!

      הגב לתגובה זו

      • כל המדינה הזאת קמה ל100 שנה לא יותר...החילוניות אוכלת את עצמה! (ל''ת)

        תתנחם...., 17/05/06 22:32

        הגב לתגובה זו

    • הפעם זה יהיה עם דם-ואש ותמרות עשן!!! (ל''ת)

      מתנחבל, 17/05/06 22:20

      הגב לתגובה זו

    • אם ישליטו סדר במערב הפרוע בכפרים הערבים- דיינו (ל''ת)

      יהודיה, 17/05/06 22:25

      הגב לתגובה זו