• 12.

    אין תוכנית חומש לכל הנהגים בארץ

    טסטר אמתי, 31/08/07 10:09

    הגורם האנושי חוצה את כל הגלים. חבל שאין תקציב למלחמה בתאונות דרכים. תחילה צריך בחינוך.להחליף את מורי הנהיגה שלא מלמדים מהלב .להחליף חלק ממנהלי המשרד שלא מחוברים לעידן החדש.אני כטסטר רוצה שינויים לטובה אך יש קצוצים במשרד ועובדים בשיטה ישנה ולא בתקן אירופי משופר.הבוחנים הם המראה של משרד הרישוי וממש בושה ששר התחבורה לא נפגש איתנו כלל.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    טסטים

    מיטל, 19/09/06 23:47

    הטסטרים הם סתם כלבים הם פוסלים על שטויות ולא על דברים עקרונים הם בעצמם צריכים לעשות שוב טסט איכס גואל נפש של טסטרים פשוט שחצנים ושקרנים בשום ארץ לא פוסלים כך

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    גם שינוי מחיר...

    הצלמיד הנהיגה, 17/05/06 14:06

    בנוסף צורך להוריד מחיר על העמדת הרכב של המורה לנהיגה בזמן טסט. כי המחיר מאוד יקר וזה בערך בין 300 ל400 שח עבור טסט לכן זה יגרום לתלמידים יותר לחוצים. זה לא טוב. אם המחיר לטסט כמו שיעור נהיגה (85 -90שח) ואני בוח שהנבחנים היו מוכנים ללמוד עוד שיעורים וטסטים.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כל השינויים האלו

    פקק תנועה, 17/05/06 12:32

    קוראים במיסגרת השאלה .עים קיטבק או לא.אים עם ישראל היה מקשיב למוריו מהדור הקודם .ומיתנהג בכביש כבן אנוש.כל התוכנית הזו לא היתה יוצאת לפועל.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    השינוי רק יגרום עוגמת נפש לאילו שבאמת זקוקים לרשיון

    א.א, 17/05/06 12:16

    השינוי שמשרד התחבורה מתכנן לבצע יגרום עוגמת נפש אדירה לאלו שבאמת זקוקים לרישיון המיוחל כמו הנכים שבשבילם זה ''כמו רגליים נוספות'' שבאמצעות האוטו יגיעו לכול מקום .
    בנוסף לכך העלות הכספית הכרוכה בכך תביא למצב מתסתכל ביותר שהם לא ירצו ללמוד נהיגה והתייאשו.
    במקום לעקל עליהם ולעזור להם המדינה ומשרד התחבורה במקרה הנ''ל רק מקשים .
    המלחמה שלהם היא יום יומית להיות כמו כולם
    הפיתרון למצב הוא להשאיר את כמות שאלות התיאוריה הקיימת כה 30 שאלות ולא לעלות אותן ל60
    . לגבי תאונות הדרכים כול זאת לא ישנה את המצב הנוכחי ומספר התאונות רק ילך ויגדל בסופו של דבר הרעיון לא יצא לפועל
    בברכה: א.א.

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    4 נקודות למחשבה ותיקון

    טסטר, 17/05/06 12:09

    התכנית מעולה אבל כדאי לקבוע ארבעה דברים עיקריים בתכנית א. להעלות את גיל קבלת הרשיון ל19.5 ב. לקבוע כי לימוד הנהיגה יהיה מעתה רק בקבלנות ובפיקוח בכך יבחרו מורים רק לפי טיב ולא לפי מחיר ואז התלמידים יקבלו אישור למבחן רק באמת כשיודעים ג. טסט נוסף לאחר שנה (אם אין הרשעות חמורות או צבירת נקודות רבות) ובשנה זו יוכל לקחת רק 2 נוסעים נוספים (כמו באמריקה) ד. לחייב 2 שיעורים לפחות בנהיגת חורף או לפחות בתנאי חורף

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    צודק אבל

    מורה נהיגה, 17/05/06 12:07

    התכנית מעולה אבל כדאי לקבוע ארבעה דברים עיקריים בתכנית א. להעלות את גיל קבלת הרשיון ל19.5 ב. לקבוע כי לימוד הנהיגה יהיה מעתה רק בקבלנות ובפיקוח בכך יבחרו מורים רק לפי טיב ולא לפי מחיר ואז התלמידים יקבלו אישור למבחן רק באמת כשיודעים ג. טסט נוסף לאחר שנה (אם אין הרשעות חמורות או צבירת נקודות רבות) ובשנה זו יוכל לקחת רק 2 נוסעים נוספים (כמו באמריקה) ד. לחייב 2 שיעורים לפחות בנהיגת חורף או לפחות בתנאי חורף

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    צודק אבל

    מורה נהיגה, 17/05/06 12:06

    התכנית מעולה אבל כדאי לקבוע ארבעה דברים עיקריים בתכנית א. להעלות את גיל קבלת הרשיון ל19.5 ב. לקבוע כי לימוד הנהיגה יהיה מעתה רק בקבלנות ובפיקוח בכך יבחרו מורים רק לפי טיב ולא לפי מחיר ואז התלמידים יקבלו אישור למבחן רק באמת כשיודעים ג. טסט נוסף לאחר שנה (אם אין הרשעות חמורות או צבירת נקודות רבות) ובשנה זו יוכל לקחת רק 2 נוסעים נוספים (כמו באמריקה) ד. לחייב 2 שיעורים לפחות בנהיגת חורף או לפחות בתנאי חורף

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    רעיון יפה, ביצוע לא

    משה וכלב, 17/05/06 10:07

    מעבר לעובדה שזה יעללה הון תועפות, זה לא ישנה את העובדה שכאשר בני נוער יקבלו רישיון הם יהפכו לרמבו על הכביש.

    הפתרון האמיתי הוא להגביל את גיל הוצאת רישיון נהיגה לגיל 20 ומעלה.
    קולקטיבי, אבל יוריד דרסטית את תאונות הדרכים.

    הגב לתגובה זו

    • הבעייה היא מה יהיה לגבי צה''ל

      ..............., 17/05/06 10:35

      צה''ל חייב בכל בסיס שיהיה לו נהגים. אם יגבילו את גיל הומאת הרישיון ל 20 זאת תהייה בעייה לצה''ל שלא יהיו לו נהגים

      הגב לתגובה זו

      • יש כזה דבר רשיון צבאי בלבד (ל''ת)

        הנדרסון, 17/05/06 12:36

        הגב לתגובה זו

    • צודק 1000000 אחוז

      צודק, 17/05/06 11:52

      אתה צודק במיליון אחוז צריך להגביל את גיל קבלת הרשיון ובנוסף לקבוע מחיר בפיקוח (כלפי מעלה) ללימוד בקבלנות והאפשרות ללמוד תהיה רק בקבלנות

      הגב לתגובה זו

    • נכון, את התאונות עושים נהגים שיודעים

      הנדרסון, 17/05/06 12:36

      לנהוג היטב, בטסט הם ינהגו מצוין כי הם יודעים לנהוג, הם רק לא הפנימו את הצורך להזהר ונזהרים בתור הצגה לטסטר ''משחקים אותה ילד טוב'', ואז מתחילים להתפרע כי יש להם רמת טוטסטרון גבוהה בגוף. הפיתרון לתאונות הדרכים זה זריקות להפחת רמת הטוטסטרון לנהגים צעירים.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    רישיון לעשירים בלבד???

    ראבשי, 17/05/06 09:34

    גם ככה שילמתי 5000 ש''ח לרישיון
    מה יהיה עכשיו?
    איך ילדי יממנו להם את הטסטים!?!

    ברמת השרון מתהפכים ברכבים שההורים קונים להם ואנחנו משלמים כפול...

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      מיכאל, 17/05/06 10:13

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    תכינו 15000ש''ח לרישיון נהיגה

    מוטי חיפה, 17/05/06 09:20

    תכנית שתעזור למורי ובתי הספר לנהיגה לגמור טוב את...החודש.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    לדעתי.טרם הצליחו לנגוע במקודת התורפה הנכונה. (ל''ת)

    גורם האנושי ., 17/05/06 09:05

    הגב לתגובה זו