• 127.

    ,,מגיבורי עלובי החיים''

    מ.י, 14/06/06 02:48

    חייל השייך ל,,סיקריים '' יהודים רוצחים יהודים למען המולדת(מגורמים
    לחורבן בית II ) גאוותם היתה בווידוא
    הריגה ל ,,רבן יוחנן בןזכאי'' גם הרב
    שעשוי להיבחר לנשיא לא ילחץ יד
    לנשים דרג לא חשוב בבית הכנסת שם
    למעלה מאחורי ווילון מציצות לסרוון
    הגיבור??? לך לך מאייתנו מגיבורי
    עלובי החים.

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    כל הכבוד לחייל האמיץ חזק ואמץ. (ל''ת)

    מוטי, 16/05/06 15:03

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    חיקו ואל ירפו ידיכם כי יש שכר לפעולתכם כנסו

    דוד, 15/05/06 22:18

    לכול המתנגדים לממשל האנטי ציוני ושונא היהדות וכול הכבוד לחייל כי הם היתה לוחץ את היד לדן חלוץ אז היתה נקרא מתחנף אלו ויש משפט בגמרא שאומר כול המתחנף לרשע סופו להירמס על ידי הרשע וזה דרך אגב מה שקרא למתנחליים שאני בעדם אבל לא תומך בדרך שלהם(הגירוש)........

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    הצךם והעיתונאית בתסריט מנהגים כמו 2 דגי רקק מנוולים ושחצנים (ל''ת)

    קשות עצמך..., 15/05/06 21:26

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    חננאל מלך (ל''ת)

    חוליו, 15/05/06 21:24

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    חזק ואמץ חננאל

    דוד יוסף, 15/05/06 21:03

    חננאל היקר!
    חזק ואמץ. אל תשבר. לך באמונתך ותמשיך להצטיין בלימודי התורה.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    ראו את תגובה 114 ותבינו הכל

    ציוני קיצוני, 15/05/06 20:06

    פלא שהצבא מגיב? הרי החרד''לים והדתיים לאומיים הם גיס חמישי בתוכנו. הם מתגייסים לצבא ללמוד לחימה (בהצטיינות כמובן!) כדי שיוכלו להפנות את היכולות שלהם מאוחר יותר כנגד המדינה ומוסדותיה. אם הם אומרים שבזכותם רבין ושרון הלכו, צריך לתת להם את הקרדיט ולכלוא את כולם. ויפה שעה אחת קודם. הם סרטן בגוף האומה.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    אני בהחלט מבין את חננאל

    YZ, 15/05/06 19:14

    הרי ''תומכיו'' קראו לחיילי צהל ''נאצים'', שמו על עצמם ''טלאי צהוב/כתום'', הצטלמו על רקע ''רכבות המוות'', רשמו על ידם את מספרי הזהות שלהם כמו במחנות הריכוז, כשפונו יצוא בוכים עם ידים מורמות כמו במחנות הריכוז וקיללו את חיילי צהל בכל קללה אפשרית. אז, אחרי כל שטיפת המוח הזו נגד צהל, מישהו מתפלא שהוא לא לחץ את היד של הרמטכ''ל?!
    כל מאמציו להצטיין היה בשביל להגיע לטכס ובהפגנתיות לא ללחוץ את ידו של הרמטכ''ל!!! מה חשבתם, שהוא התאמץ כל כך בשביל המדינה?!

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    חזק ואמץ חננאל הגיבור!!! (ל''ת)

    אורי, 15/05/06 18:40

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    Eראתי את כתב ההדחה מה זה הניסוח הזה ?

    איציק, 15/05/06 18:23

    ככה מנסחים מכתב ועוןד אל''מ. איזה קשקוש בלבוש

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    צה''ל לא ראוי לו!

    קורן נאוה, 15/05/06 18:14

    צה''ל לא ראוי לקצין המצטיין שסרב בצדק ללחוץ את ידי חלוץ החורבן והגירוש דן הרמטכל!
    במקום לטפל בחיילים אנסים מחיל האויר מתנכלים לחיילים מצטיינים עם כיפה- פראבדה זה כאן!

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    העם עם חננאל! הוא גיבור אמיתי!!! (ל''ת)

    דוד, 15/05/06 18:00

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    רק צבא מושחת וחולני רודף חייל מצטיין

    אבסורד, 15/05/06 17:58

    משהו רקוב ומושחת בהנהגה הצבאית. כזו רדיפה של חייל פשוט?! זה רק יגביר את החשק לעשות עוד דברים כאלה למפקדים האלה. מבהיל אבל פתאום עושה רושם שמגיע להם זובור כזה. ושוב כל הכבוד לחננאל

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לחייל על האיפוק

      חמום מוח, 15/05/06 20:05

      אני הייתי יורק לו בפרצוף וגם ''מברך'' את הרמתכ''ל באם-אמא שלו

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    מר דיין האב, פולסא דנורא לדן חלוץ... ראו מה קרה לרבין השיכור ומה קר

    אריה, 15/05/06 17:43

    מר דיין האב, פולסא דנורא לדן חלוץ... ראו מה קרה לרבין השיכור ומה קרה לשרון המושחת. זה עובד! אז שיעבוד גם על דן חלוץ העלוב הפוליטי הקטן!!!

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    הצבא התחרפן לגמרי! (ל''ת)

    דליה, 15/05/06 17:40

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    מדוע אשתו של אולמרט לא נתנה לו נשיקה לאחר הנאום הגדול?

    טורונטו, 15/05/06 17:35

    מפני שהרס''ר לא אמר לה.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    כולנו כהנא !!

    כהניסט, 15/05/06 17:31

    חננאל דיין גיבור ישראל !!

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    סרוגים שמתנגדים ל 96 מוזמנים להגיב לו (ל''ת)

    +++++++++++++++, 15/05/06 17:11

    הגב לתגובה זו

    • הניסוח הזה מבהיר שלא כדאי כלל וכלל

      איזה פאטנט, 15/05/06 19:52

      לקרוא את 96. נראה שבדרך זו מנסה 96 להביא את הגולשים אל התגובה שלו. אז, אנחנו איננו מתפתים.

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    צבא מטומטם מסואב ומושחת

    יקי, 15/05/06 16:43

    באונס קטינה בבסיס חיל האוויר בדרום - אף אנס לא גורש / שוחרר מצהל. אלמוניותם נשמרת בקפידה.

    חיל מצטיין שסרב ללחוץ יד לרמטכל - מגורש מהצבא.

    אתה הבנת את זה????

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    חלוץ בטח לחץ ידם של בועלי הקטינה מחיל האויר (ל''ת)

    מויש, 15/05/06 16:30

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    חננה אל...

    שיריונר במיל', 15/05/06 16:25

    הזבל איתך. שלום ולא להתראות !

    הגב לתגובה זו

    • אכן חננה ......

      שרו לינק, 15/05/06 20:21

      בושה לצבא שאלו חייליו המצטיינים.
      עפ''י הלך העניינים יש כאן כישלון בגיוס חייל כזה.

      יש לשקול מחדש את כל נושא ההסדר.

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    חננאל קיבלת פרס שיחרור מצהל לכל החיים מה אתה מלין תעזוב שטויות

    בצהל יש, 15/05/06 16:25

    זה הפרס הכי גדול שיש בצהל היום שיחרור מוקדם מהשירות חובה ועוד שיחרור תמידי ממילאוים אתה שיחקת אות תן להן לשחק בקקי.
    יצאת גדוללללללללללללל.
    אל תערער

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    תגובה לכל אלה המהללים את חננאל דיין

    עדיאל שיינמן, 15/05/06 16:24

    חברה' אתם מפספסים את העיקר...
    אין שום חוק שמחייב ללחוץ יד לרמטכ''ל במהלך השירות הצבאי, ואלם חננאל הוזמן לאירוע פרטי מטעם בית הנשיא ושם מחוייבים לנהוג לפי כללי הטקס, דהיינו ללחוץ יד לכל המוזמנים כולל הרמטכ''ל. אם חננאל היה רוצה, הוא היה יכול להימנע מלהגיע לטקס. לי אישית אין בעייה עם הרמטכ''ל או אם החיילים שפינו אלא רק עם הדרג הפליטי ובאמת לא משנה דעתו של הרמטכ''ל כי לא הוא החליט על העקירה. אי לחיצת יד לרמטכ''ל היא בפשטות גסות רוח ותו לאו.

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה

      חרדי על האש, 15/05/06 16:58

      על הטקס בבית הנשיא ממונה רס''ר משמעת המתרגל את החיילים, צעד אחר צעד, בהליכי הטקס. הוראותיו מגובות בענף נוהג ומשמעת. קבע הרס''ר שהמצטיינים ילחצו את יד הרמטכ''ל - זוהי פקודה צבאית לכל ענין ודבר.

      חננאל הוא סרבן אידיאולוגי חלקי. הוא לא מתנגד לשירות צבאי ולכן לא חל עליו פטור משירות כנהוג עם אלה שתורתם אומנותם. הוא בוודאי לא מתנגד מצפונית להשתתף בפעילות צבאית שמטרתה הישירה לחימה בערבים. הוא מתנגד אידיאולוגית לחלק מסוים הכרוך בשירותו הצבאי. על כך יש למעלה מ-100 בג''צים שכולם קבעו שאין סרבנות אידאולוגית חלקית בצבא.

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    את 35 האנסים מחייל האויר חלוץ לא הדיח

    נתי, 15/05/06 16:07

    דן חלוץ שר''י (-מינויו של הפושע המורשע עומרי שרון) ייזכר כמעצבו של דגם החייל האידאלי החדש בצה''ל: מותר לאנוס, אך אסור לסרב ללחוץ יד לפוליטיקאי במדים.

    ועכשיו טל רוסו יבוא ללקק לנו...

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    דן חלוץ (הנעל) התפדח קשות...חחח...

    רמבו 9, 15/05/06 16:00

    כמה צחקתי!!

    בחור טוב החננאל הזה, יש לו ביצים.

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    חננאל תעשה לי ילד!!! (ל''ת)

    דנה, 15/05/06 15:58

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    לחננאל, דן חלוץ ועיתון ''מעריב''....

    איתמר, 15/05/06 15:56

    חננאל - אתה לא גבר, אתה סתם טמבל חסר כבוד שבא ממשפחה של גזענים קיצוניים.

    דן חלוץ - אתה פלוץ גדול, גוש נפוח של אגו וחסר מוח. מה אתה בכלל מתעסק עם החייל הזותר הזה? אז לא לחץ לך ת'יד? מי אתה בכלל יא שחצן?

    עיתון ''מעריב'' - נמאסתם עם סיקור המקרה הכל כך ךא מעניין הזה...
    תמצאו סקופ חדש...זה כבר חדשות ישנות...

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    פטנט טוב לסלבס המשתמטים (ל''ת)

    הלואי עלי, 15/05/06 15:51

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    הצבא לא ראוי לחיילים מצטיינים כמו חננאל (ל''ת)

    קצין לשעבר, 15/05/06 15:40

    הגב לתגובה זו

    • שטויות. הוא גם לא הצטיין יותר (או פחות) מרבים רבים על ידו (ל''ת)

      לפניו ואחריו, 15/05/06 16:32

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    שחלוץ יטפל במעילה בכנף 2 במקום לרדוף כבוד (ל''ת)

    קרן עופר, 15/05/06 15:30

    הגב לתגובה זו

    • ששששששש............

      בטחון שדה, 15/05/06 15:57

      מה אתה פותח פה??

      הגב לתגובה זו

    • אומנם לא אנונימי

      טובה, 15/05/06 17:22

      אבל למה אינך מפרט את דבריך. ואם אתה יודע דבר למה אינך פונה לשופט לינדנשטראוס. הוא כבר יידע מה חעשות עם המידע שיש בידך

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    אגדה כתומה חדשה מתרקמת ------ רק חיילי ההסדר קרביים ! (ל''ת)

    _________נו טוב, 15/05/06 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    חננאל - אי של מוסר שפוי בלב המאפליה!

    יקנעמי, 15/05/06 15:21

    בלב המאפליה של המסע לעיקירת היהדות והיהודים מארץ ישראל, עומד לו כמגדלור זוהר מעשה פשוט וקטן של חייל צנוע וקטן ומראה לנו שלא הכל שחור ויש עוד תקוה לעם הזה לחזור למוסר, לצדק, לאהבת האדם ואהבת העם היהודי.

    טבעו של אור יהודי, כמו חננאל, שהוא מסלק את החושך הישראלי, כמו דן חלוץ ומשת''פיו.

    כל הכבוד!!

    הגב לתגובה זו

    • מי שכיפה סרוגה על ראשו ומתנגד ל 96 ישמיע פה את קולו !!!! (ל''ת)

      +++++++++++++++, 15/05/06 16:05

      הגב לתגובה זו

      • 50% מקציני צהל סרוגים שנה הבאה -20% נמאס לנו להגן עליכם

        הכיפה הסרוגה, 15/05/06 20:28

        יאללה הביתה

        הגב לתגובה זו

  • 95.

    למה רק עכשיו מעיפים אותו?! היו צריכים מיד לאחר מה שעשה!!! (ל''ת)

    בושה וחרפה!, 15/05/06 15:16

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    הוא יכול ללמוד עכשיו איך לעשות איזה פולסא כשהוא לא עסוק

    רוני, 15/05/06 15:06

    לא רוצה לקבל את מה שקורה סביבך, אתה והציבור שלך לא צריך.
    אתה יכול להשתחרר גם מהחברה כי אתה לא ממש מתאים לה.

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    גם נראה כמו קוף וגם תופס מעצמו

    ינה, 15/05/06 14:49

    עוף לנו מהחיים, איכסה.

    הגב לתגובה זו

    • אולי חננאל נראה כמו קוף אבל לך יש מנת משכל של קוף (ל''ת)

      רואה, 15/05/06 15:43

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    להצדיע לחננאל דיין! (ל''ת)

    לוי, 15/05/06 14:43

    הגב לתגובה זו

    • ולבוז לך חננאל דיין. (ל''ת)

      כהן, 15/05/06 15:05

      הגב לתגובה זו

    • הבוז לך דיין

      שלמה, 15/05/06 15:26

      רק בגלל כמוך אני ניכחד.

      הגב לתגובה זו

      • הלואי והיית נכחד... (ל''ת)

        סנטוס, 15/05/06 15:56

        הגב לתגובה זו

    • אני מצדיעה, כמו רוב עם ישראל. (ל''ת)

      אחת, 15/05/06 16:43

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    מדינה של פראיירים. היו צריכים לזרוק אותו מיד מהצבא!

    בנצי א, 15/05/06 14:40

    ואת האבא המקלל והמסיט שלו להשליך לבית הכלא . הלוואי ולא יקבלו אותו בשום מקום עבודה עדיף שיברח מהארץ ביחד עים משפחתו המתועבת.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק (ל''ת)

      משה, 15/05/06 15:27

      הגב לתגובה זו

    • שנאה נטו

      D.H, 15/05/06 15:34

      מלווה בשטויות שאלמלא הסיטואציה היו קורעות אותי מצחוק

      הגב לתגובה זו

    • מי אמר שחייבים ללחוץ יש של מישהו - גם אם הוא רמטכ''ל??? (ל''ת)

      יורד, 15/05/06 15:44

      הגב לתגובה זו

      • זה הדיבר ה11 .

        יגאל כהן, 15/05/06 18:52

        מכיר אותו?
        הוא קצר,הוא אומר:''תהיה בן אדם''.
        וזה חומץ בן חומץ.
        מי זה אביו?
        אביו הביא עלינו את הפולסא דנורא,
        והילד הפרחח מביא עלינו מחלוקות ומלחמת אחים.
        תיפח רוחם של מחשבי קיצין.
        סיקריקים.
        עוכרי ישראל.

        הגב לתגובה זו

      • בדיוק מי שאומר שמדיניות היודן ריין היא לגיטימית! (ל''ת)

        כלומר....., 15/05/06 19:53

        הגב לתגובה זו

  • 90.

    אחי, גולני מצדיע לך. (ל''ת)

    גולנצ'יק, 15/05/06 14:39

    הגב לתגובה זו

    • לא מצדיע ולא נעללים -שיעוף (ל''ת)

      גולני !, 15/05/06 15:09

      הגב לתגובה זו

      • זה מה קורה אחרי שהשמאלנים מתאחדים עם המוסלמים ומלמדים אותם עברית... (ל''ת)

        שונא מוסלמים!, 15/05/06 15:32

        הגב לתגובה זו

        • הוא כנראה ממושב נעלל. (ל''ת)

          עמק יזרעאל, 15/05/06 16:01

          הגב לתגובה זו

  • 89.

    חננאל עשית טעות גדולה...

    אור, 15/05/06 14:36

    מאי נפשך אם הסכמת להופיע ולקבל את הכבוד המגיע לך בצדק ,הרי ידעת שיופיע גם הרמטכ'' לכבודך, אז היית לוחץ את ידו ובכך מכבדו,אך העדפת להתעלם מהרמטכ''ל ולבזותו לעיני העם וגם לקבל אות הוקרה?? זאת התנהגות מבישה אשר אינה מתאימה לבן תורה ירא שמיים.

    הגב לתגובה זו

    • מה אתה מקשקש - הוא הצדיע וזה די והותר

      בן תורה, 15/05/06 15:45

      איזה קישקוש לא אינטלגנטי. לחיצת יד אינה חובה לא בצבא ולא באזרחות. בצבא יש חובה להצדיע. אז תפסיקו לקשקש ולטרטר

      הגב לתגובה זו

      • תקרא את כתב ההדחה (ל''ת)

        ע''י מפקד החטיבה, 15/05/06 16:36

        הגב לתגובה זו

  • 88.

    ''לשוחח עם העיתונאים'' - אולי אסור לו

    דובי הראל, 15/05/06 14:35

    לחייל, שהיה עדיין חייל כשהכתבה צולמה, אסור לדבר עם התקשורת, ללא אישור מדובר צה''ל. לצערנו דוברת צה''ל מייצגת את דעתה של המערכת בצורה חד מימדית. חננאל, ולכן המערכת לא יודעת איך לאכול את זה, עושה בדיוק מה שהחוק מצווה עליו (לכן הצדיע ולא לחץ את היד). אם חננאל היה מדבר אתכם, אלעזר שטרן עוד היה דורש להושיב אותו בכלא.

    וכל מה שכתבתי, הוא לפני שהתייחסתי לשאלה המלגלגלת של העיתונאי שלכם ''חננאל, לנו אתה מוכן ללחוץ את היד?'', או באזכור הלא רלוונטי בעליל של הפולסא דנורא בכל איזכור של חננאל, כאילו העניין קשור אליו.

    בקיצור, אנשי NRG היקרים, אתם נשמעים כמו חבורה של ''אוי אוי אוי, הוא לא הסכים להתראיין''. אולי תסתכלו על צורת העבודה שלכם ועל חוסר האתיקה הקצועית, ותבינו מדוע הוא מסרב להתייחס אליכם.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    טיפש אחד!!!!

    עומרי, 15/05/06 14:18

    ימותו הבוגדים!!

    הגב לתגובה זו

    • מצטרף לקריאתך הנרגשת כנגד השמאלנים

      D.H, 15/05/06 15:35

      אבל אתה לא חושב שזה הסתה לרצח של חברי 'קדימה'?

      הגב לתגובה זו

      • ההיפך

        זה, 15/05/06 16:06

        פרסומת לגבינה צהובה

        הגב לתגובה זו

  • 86.

    כל הכבוד לחננאל

    ירון, 15/05/06 14:14

    העם איתך!

    הגב לתגובה זו

    • תסתכל טוב מסביב ! (ל''ת)

      לא כך הוא !!, 15/05/06 15:11

      הגב לתגובה זו

      • הסתכלנו טוב מסביב

        D.H, 15/05/06 15:37

        ובניגוד לשמאל הורדנו את כיסוי העיניים לפני שעשינו את זה

        הגב לתגובה זו

  • 85.

    אביו של חננאל ממארגני הפולסה דנורא

    אורן, 15/05/06 13:56

    יוסי דיין הוא ממבצעי הפולסה דנורא לשרון. מה זה אומר על המשפחה?

    הגב לתגובה זו

    • שהם פשיסטים מטורפים שיכולים בנקל לעבור לאלימות וטרור (ל''ת)

      ארנון, 15/05/06 14:07

      הגב לתגובה זו

    • רק רק רק רק שמאלן יכול לכתוב כאלו דברים !!!

      שמאלים למגרסות!, 15/05/06 14:15

      השמאלנים הנאורים הם הם הם הפנאטים !!!!!

      תמיד כאשר מדובר על יהודים, היהודי אשם בכול מה שבוצע ע''י קודמיו (דורות אחורה )

      כאשר מדובר על ערבי, לא רק שלא מאשימים אותו בפשעיו של הורי אתם אפילו לא מאשים אותו בפשעיו שלו !! כי אין הרי 'פושעים מוסלמי', זו המצאה של הימין, אין טרוריסטים מוסלמים- המצאה של הימין ..

      צריך להגדיר מחדש את המושג - ''שמאל '' - שונאי יהודים, תועמלים ערבים, אוהבי מוסלמים, מעלילים עלילות על יהודים כדי לקדם את האג'נדה שלהם !!!

      הגב לתגובה זו

    • רק רק רק רק שמאלנים יכול לכתוב תגובות כדוגמת אלו שמתפרסמות כאן !!!

      שמאלנים-הנוצרים, 15/05/06 14:19

      השמאלנים הנאורים הם הם הם הפנאטים !!!!!

      תמיד כאשר מדובר על יהודים, היהודי אשם בכול מה שבוצע ע''י קודמיו (דורות אחורה ).

      לעומת זאת, כאשר מדובר על ערבי, לא רק שלא מאשימים אותו בפשעיו של הוריו, אתם אפילו לא מאשים אותו בפשעיו שלו !! כי אין הרי 'פושעים מוסלמים', זו המצאה של הימין, אין טרוריסטים מוסלמים- המצאה של הימין ..

      צריך להגדיר מחדש את המושג - ''שמאלן '' - שונאי יהודים, תועמלים ערבים, אוהבי מוסלמים, מעלילים עלילות על יהודים כדי לקדם את האג'נדה שלהם !!!

      הגב לתגובה זו

    • זה אומר שלא כדאי להרגיז אותם (ל''ת)

      משה, 15/05/06 14:34

      הגב לתגובה זו

    • אתה שקרן- הוא אינו אביו! (ל''ת)

      דבר חלש, 15/05/06 14:38

      הגב לתגובה זו

    • א. הוא אב חורג. ב. מה לא בסדר בפולסא דנורא?

      ושרון לא האחרון, 15/05/06 14:45

      רדיפת העם היהודי זה בסדר, ולאחל לרודף את סופו בטרם יעשה סוף לעם הזה, זה לא בסדר? ג. עד מתי אתם חושבים שתקבעו את הפוליטיקלי-קורקט בארץ הזו?
      רבין, למשל, היה רוצח מתועב ביותר. ופושע נגד העם היהודי, על כן עשיתם ממנו אליל, מה שמעיד עליכם, שאתם שונאי ישראל, ומכאן, חלאת המין האנושי.
      אין לכם הזכות לשבת בארץ הזו, כי אינכם מזדהים כיהודים, קל וחומר שאין לכם הזכות לגרש אותנו מארצנו. אילו הייתי בטכס פולסא דנורא הייתי אומרת אמן בכוונה עצומה!
      אבל, ברוך ה' יום יום שענה בעצמו אמן וגם ביצע!

      הגב לתגובה זו

      • שטוף את פיך עם אקונומיקה (ל''ת)

        ותבלע !, 15/05/06 15:12

        הגב לתגובה זו

    • משפחה טובה, לא? (ל''ת)

      אפי, 15/05/06 14:54

      הגב לתגובה זו

    • ואמא שלו מוכרת עוגות .... אז מה ?

      ד''ר ארוין, 15/05/06 14:56

      אם אין לך מה לומר, אורן, עדיף שלא תאמר שטויות !

      אין לך מה לומר על הגבר הזה ?
      על חלוץ - לא מצאת מלים חמות ?
      על חופש הביטוי (הימני) במדינת ישראל
      על ההיסחפות שלך שמאלה
      על כל אלה לא מצאת מה לומר ? תחפש ...

      הגב לתגובה זו

      • האמת -חלוץ יותר גיבור מחננאל (ל''ת)

        אין חולק, 15/05/06 15:29

        הגב לתגובה זו

    • עוד שמאלני משועמם שאין לו מה להגיד

      D.H, 15/05/06 15:42

      זה כבר מתחיל להימאס-יש לך מה להגיד תגיד את זה. אין לך מה להגיד? שתוק! או לפחות דבר חלש.

      מה מפריע לך עם עושים פולסא דנורא? אני מבין שהמדינה, בתור דיקטטורה אופיינית, צריכה להילחם בדברים כאלה, שכן רק במדינות דמוקרטיות יש חופש ביטוי. אבל מה אכפת לך?

      הגב לתגובה זו

    • שקר וכזב, הוכח שזה לא נכון, אבל זה לא מפריע לך לנפנף בזה. (ל''ת)

      מישהי, 15/05/06 16:44

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    חידה

    אורן, 15/05/06 13:53

    איזה גורם בצה''ל אמר לפני שבועיים ש''חננאל ישרת עוד זמן רב בצה''ל''.

    הגב לתגובה זו

    • ומהי התשובה ? (ל''ת)

      גילי, 15/05/06 14:13

      הגב לתגובה זו

    • שטרן- נתן לו צ'אנס להתנצל (ל''ת)

      וחשב לתומו, 15/05/06 14:38

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    חננאל לסל וחסל

    דודידו, 15/05/06 13:50

    השם לא מעיד עליך.

    האל לא חנן אותך בכלום כנראה.

    כלי ריק.

    צא לאזרחות כולנו מחכים לך בכליון עינים.

    הגב לתגובה זו

    • תזכורת לסנילים

      D.H, 15/05/06 15:43

      הוא חייל קרבי מצטיין

      הגב לתגובה זו

    • ומי ישמור עליך - חתיכת פרזיט?? החברים השמאלנים והפציפסטים שלך????? (ל''ת)

      חייל, 15/05/06 15:47

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    חננאל העם איתך. חננאל כשמו כן הוא (ל''ת)

    יהודי לדוגמא., 15/05/06 13:48

    הגב לתגובה זו

    • חננאל - רבים -רבים איתך !!! חלק פשוט

      אדי, 15/05/06 14:47

      פוחד להתבלט !! הם הרי לא כמוך !
      אני לוחץ לך את היד !!!!
      להיות בן-אדם בזמננו - זאת גבורה !!!!

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    על פרשת האונס ועוד איש לא הודח !!!

    משה, 15/05/06 13:47

    הצבא מאבד פורפורציות והדג מסריח מהראש !

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר?

      ארנון, 15/05/06 14:09

      זה בגלל שבפרשת האונס החקירה עוד בעיצומה. חיילים עוד ישבו בכלא בפרשת האונס, לא רק יודחו מצה''ל.

      הגב לתגובה זו

      • נתערב שלא יעשו כלום? (ל''ת)

        544, 15/05/06 15:43

        הגב לתגובה זו

    • 1 אין קשר 2 חקירה לא הסתיימה 3 אי אימון ברמטכל (ל''ת)

      ברמטכל, 15/05/06 14:36

      הגב לתגובה זו

      • 1 יש קשר 2 אין קשר 3 מה?!

        D.H, 15/05/06 15:46

        1. למה אין קשר זה טמטום להגיד שאין קשר
        2. אבל יש אנשים שיודעים שהיו מעורבים והם לא הודחו וגם לא יודחו
        3. אני חוזר ואומר: מה?!

        הגב לתגובה זו

      • גם החקירה של חננאל לא הסתיימה וכבר הוא הועף... (ל''ת)

        שונא מושחתים, 15/05/06 15:58

        הגב לתגובה זו

  • 80.

    שלום ולא להתראות. לא רוצים אותך גם במילואים. (ל''ת)

    חמורבי, 15/05/06 13:44

    הגב לתגובה זו

    • אתה בטח משתמט מהם גם ככה

      כורש, 15/05/06 14:45

      רק טמבל לא ירצה כזה חייל מצטיין שמתנדב ל8 חודשים מעבר למה שהו חייב ביחידה שלו. אצלנו חסרים די הרבה כאלה כי אנשים כמוך משתמטים.

      הגב לתגובה זו

      • מפקד החטיבה שלו לא רצה אותו (ל''ת)

        ממש המתנדב, 15/05/06 15:15

        הגב לתגובה זו

  • 79.

    כל הבנים של משרתים בשקם או ברמת השרון ,מזל שמצאו רוסים ואתיופים ו (ל''ת)

    וכמה הסדרניקים, 15/05/06 13:43

    הגב לתגובה זו

    • תפסיקו עם מחמאות עצמיות מופרכות (ל''ת)

      גם אתם בקרבי, 15/05/06 14:17

      הגב לתגובה זו

      • תפסיקו בעצמכם עם מחמאות עצמיות (ל''ת)

        קם אתם בקרבי, 15/05/06 15:47

        הגב לתגובה זו

    • 79 בצבא לא היית כנראה.כי אחרת לא הייתי מנפיץ שטויות כאלו (ל''ת)

      79 אפס מאופס, 15/05/06 14:22

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    לזה שקורא לחייל טפש, לא חלוץ גירש את החולירות אלא עם ישראל

    יד לגלות את, 15/05/06 13:39

    צריך להעמיד אותו לדין באשמת הסתה! הוא אומר שעם ישראל הוא עם נאצי! וזה לא יכול להיות! עובדה שחננאל לא נאצי. עובדה שהיו סרבני גירוש, וגם הם לא נאצים. עובדה שיש מי שאינם חוגגים את יום העצמאות של מדינת האויב ולא מניפים את דגליו, וגם הם לא נאצים.

    הגב לתגובה זו

    • העם בסוף ייסלק חולירות אחירות !! (ל''ת)

      מומו, 15/05/06 14:49

      הגב לתגובה זו

      • לא נמאס לכם לקשקש בשם ''העם''? (ל''ת)

        קשי תפישה, 15/05/06 15:39

        הגב לתגובה זו

  • 77.

    רמטכ''ל פוליטי מקבל תגובות פולטיות. שלא יבא בתלונות לאף אחד אחר. (ל''ת)

    דרור, 15/05/06 13:37

    הגב לתגובה זו

    • מפקד החטיבה רשם לו את ההדחה.הרמטכל לא פוליטי-הם נאלץ ליישם את החלטת

      הממשלה-אחרת, 15/05/06 14:19

      והפינוי נתמך ברוב בכנסת ורוב בציבור !!

      הגב לתגובה זו

      • בכנסת-כן. בציבור-לא.

        D.H, 15/05/06 15:51

        די כבר כל היום לחשוב שאתם הרוב, כבר נמאס מהתסביך המטופש הזה.
        למקרה שלא ידעת-הבחירות מראות את דעת הרוב ולא הסקרים בטלויזיה. להזכיר לך את תוצאות הבחירות שלפני ההתנתקות? זוכר כמה הימין (שרון והליכוד היו ימין) קיבל?

        הגב לתגובה זו

    • קיבלת תלונה מהרמטכל? (ל''ת)

      בדואר רשום?, 15/05/06 14:40

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    מעניין אם כול אלו שמגדפים את החייל המצטיין ושקוראים ''לזרוק אותו לכל

    העורך, 15/05/06 13:36

    '' לזרוק אותו לכלא''(!!!) -(מגיב 44 )
    יצאו אי-פעם נגד הסטיריקאנים הישראלים ב''ארץ נהדרת''(ומשאר תוכניות הסאטירה ), שצוחקים על הרמטכ''ל ועל שר הבטחון ועל ראש הממשלה ועל שרים אחרים ??

    כמובן שלא !
    הגידופים שמורים רק לימנים דתים, אוהבי ישראל !

    אלו הן פניהם של השמאלנים ה''''''נאורים'''''' ...

    הגב לתגובה זו

    • חייל משרת, במדים , זה כמו מערכון בטלויזיה? (ל''ת)

      ?כמה פסיכי, 15/05/06 14:20

      הגב לתגובה זו

      • אי לחיצת ידיים זה כמו הלבנת פנים בפומבי?

        כמה פסיכי, 15/05/06 15:53

        כמה פסיכים בשמאל

        הגב לתגובה זו

  • 75.

    גם לי יש דעה בענין.צ'רניחובסקי טען שיש אמת אמת והאמת שלה.

    גולדי, 15/05/06 13:35

    הרמטכ''ל טען שהוא כאבא מתנגד .בנושא שחרור החרדים ע''י בית המשפט. החייל גם הוא הביעה את דעתו על גירוש אביו מביתו. ומענין
    שגם הרמטכ''ל וגם החייל המשיכו
    בתפקידם .החייל הצטיין בתפקידו
    למרות דעתו.והרמטכ''ל המשיך בתפקידו למרות דעתו. אלה שתי דעות .וכבר אמרו חז''ל אדם שאין בו
    דעה חשוב כמת.זכרו את הצבא של
    ביסמרק בגרמניה .שחויב לפעול ללא
    דעה לאן הגיעו. מכאן גם דעתי שלהבא
    חייל יצדיעה לחייל ואפילו זה הרמטכ''ל. וילחץ ידו של האזרח ויהייה
    זה הנשיא .הצדעה זו הגישה הצבאית
    מאז אבנר בן נר ובני צרויה. ולחיצת יד
    זו הגישה האזרחית.ושניהם טובים.
    אגב אין לי התנגדות ללימודיהם כמו
    העתודה האקדמאית. אבל לא להשתמט מהצבא.אלה שמתפללים 3
    פעמים ביום בירושלים.ויושבים בחו''ל.
    ובמסכת סוטה 40 חובה לקחת כלה
    מחופתה וחתן מחדרו. למלחמה ועוד אין סוף
    מוקמות בתלמוד.בתורה.משה בזבז
    2 פרקים בתורה על 2.1/2 שבטים
    שרצו להבריז .התמלאתי בושה לתמונות הבחורים בדרך לשחרור.ואני
    אומר .רבותי הייתי בגולני.תמצאו לי
    שם אדם אחד. שלא היה מחליף את
    תפקידו. ללמוד במקום להיות לוחם
    אני הייתי .ואגב למדתי בדתי אבל
    הלכתי לשרת מתוך הרגשה שהמדינה
    קוראת לי ולא החליפה בשום להטוט.
    זו דעתי. גם אני פציפיסט.ושרתתי שם
    בגולני. לא קל שם . מהיום הצדעה
    לחייל .ולחיצת יד לאזרח.תודה

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק (ל''ת)

      אתם מייאשים, 15/05/06 14:22

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    זה מה שיש לכם להראות????

    אשרת, 15/05/06 13:35

    את חננאל הולך עם תיק על הגב?
    נו, באמת..

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    השירות ב''הסדר'' הוא חמש שנים.

    שנאת ישראל, 15/05/06 13:30

    לשחק בבום בום לא חשוב יותר מן הלימוד! וההסדר הזה חשוב מאד לעם ישראל. וזו פשרה שהציבור הדתי הסכים לה, כדי לשרת בצה''ל בנוסף לחובת כל יהודי לעסוק בתורה!!! העיסוק הזה היא נחלתו של מיעוט, לכן הוא צריך לעסוק בזה פי כמה וכמה.
    כל החצופים האנטישמיים כאן, החושבים שהם קונים את עולמם במשחקי צבא, ובעיקר כאלה, המתעללים ביהודים, הם אשפת אדם.

    חתני הלך ל''הסדר'', בשעתו, כדי להיות קצין קרבי. בגלל סעיף עינים לא יכל היה להתקבל לקורס קצינים, אך נכלל בו במסגרת מכסת הקצונה של ישיבות ההסדר.
    הוא עושה יותר ימי מילואים של פעילות צבאית מרוב אזרחי ישראל, והוא גם משתתף בשמירה ביישובו, ש''צה''ל שומר עליהם'', נכון, חתני זה צה''ל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    היום, כראש למשפחה ברוכת ילדים, הוא מתעקש עדיין על שירות מילואים קרבי, אבל כבר לא שרוף על הצבא הפושע הזה. יש לקוות שיעשה את השינוי הפסיכולוגי, הקשה כל כך על מי שהתמסרו כל כך להגנת מדינת ישראל, ויפרוש במהרה מן הצבא הזה!
    זו חובתו של כל חייל יהודי!

    הגב לתגובה זו

    • כמה מתוכו שירות צבאי ?? (ל''ת)

      ????????????, 15/05/06 13:59

      הגב לתגובה זו

      • עשרים שנה!!!!!!!!! והוא לא יצא לטייל בחו''ל

        שכב במארבים, 15/05/06 14:35

        וגם לא יורד!
        עוד אליל של ה''דמוקרטיה'' - השירות הצבאי! איך זה מסתדר עם ה''שלום'' שלכם????????????
        רבבות מכם מטיילים בעולם עם פטורים כאלה ואחרים, חיילי ההסדר כולם חיילים קרביים גם בונים את הארץ וגם מקימים משפחות לתפארת העם היהודי!
        אותו חתן שלי למד בטכניון, ומעולם לא פנה למוסד הולת''ם! הוא יצא למילואים, ועבר את כל הבחינות בהצלחה.
        הוא התחיל ללמוד אחרי השירות, ולא כמו כל העתודאים, הלומדים על חשבון הצבא.
        ובכלל, במדינת ישראל הסופר-סופר-אנטישמית, תמיד, אבל תמיד, מזנקים כחיות טרף על הטובים מכולם!
        הרמטכ''ל פשע, וצריך היה לעמוד לדין, אך אין מי שיעמיד אותו, כי, כאמור, המדינה הזו היא שונאת ישראל וסייענית תכנית השלבים הערבית. זו עובדה! הוא פושע! ועצם קבלת האות מידיו, היה מעשה שלילי ביותר, לכן איני מתלהבת כל כך מאי לחיצת ידו של הפושע!

        הגב לתגובה זו

        • פושע אתה בעצמך (ל''ת)

          הפינוי בתמיכת, 15/05/06 15:32

          הגב לתגובה זו

    • פושעים אתם בעצמכם !תפרשו מהר ככל האפשר !! (ל''ת)

      ייטיב עם כולנו, 15/05/06 14:00

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    ומי אמר שאין עושים פוליטיקה

    צבר, 15/05/06 13:30

    בצה*ל???????????
    כידוע לכולנו,חייל מחוייב בהצדעה למפקד,
    אין עליו כל חובה ללחוץ יד למפקד או לכל אדם אם אינו חפץ!!!
    מדובר בחייל אשר היצטיין כחייל,
    אבל, הוחלט להדיחו אך ורק כי בנפשו הוא לא חפץ ללחוץ יד למפקד.......
    הסיבה האמיתת היא אם כן,
    פוליטית בטהורה!!!!
    בושה,
    בושה לעניות הירודה אשר מפקדים מסויימים *הביאו* על צה*ל!!!

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    כל הכבוד חננאל! אוהבים אותך! (ל''ת)

    העם השפוי, 15/05/06 13:29

    הגב לתגובה זו

    • מיעוט לאומני שהתרסק בבחירות (ל''ת)

      ולא מפנימים., 15/05/06 14:01

      הגב לתגובה זו

      • די!!! בלתי נסבל הקשקושים של השמאל

        מיעוט ערבי, 15/05/06 15:59

        בחייל תומכים רוב האנשים-כל הימין וגם רבים בשמאל, אפילו ב'הארץ' תמכו בו.
        אבל מדבר אחד נמאס לגמרי-התסביך של השמאל שהוא תמיד חושב שהוא רוב: בבחירות גוש השמאל קיבל 53 מנדטים, 53 זה רוב? לא!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        אחרי 30 שנה של הסתה מטורפת זה כל מה שהצלחתם להשיג? לא הייתי מתגאה בזה.

        הגב לתגובה זו

    • שונאים אותך בגדול (ל''ת)

      שלמה, 15/05/06 15:28

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    חננאל מלך, חלוץ רמטכ''ל אפס (ל''ת)

    דוד הכהן, 15/05/06 13:28

    הגב לתגובה זו

    • אפס אתה בעצמך (ל''ת)

      זלזל בחבריך, 15/05/06 14:02

      הגב לתגובה זו

  • 69.

    החייל שהרגיז

    שלמה, 15/05/06 13:28

    יש טעות בכותרת
    כתוב החייל שהרגיז את חלוץ מערער
    צריך להיות
    החייל שהרגיז את חלוץ מעורער
    נא לתקן את הכותרת
    תודה

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    החייל לא לחץ יד לרמטכ''ל שהסתיר את פניו במשקפי שמש כהות.

    סתם תוהה, 15/05/06 13:05

    הרמטכ''ל דן חלוץ כניראה לא הרגיש עצמו בנוח בטכס ולכן הסתיר את פניו כשהוא כניראה יודע את הלך הרוחות בקרב חלק מהחיילים שתחת פיקודו. ומשקפי השמש הכהות שלו שהיו על פניו באולם מנעו( כניראה) מחננאל דיין ללחוץ את ידיו למי שהיה האומץ לגרש את פני משפחתו אבל לא להשיר מבט לקרובם של המגורשים.

    הגב לתגובה זו

    • מגורשים שמורשים-יישום החלטת ממשלה לגיטימית בתמיכת רוב בכנסת (ל''ת)

      ורוב בציבור !!, 15/05/06 13:29

      הגב לתגובה זו

      • דמוקרטיה שממוקרטיה

        D.H, 15/05/06 16:04

        החלטה לגיטימית? בודאי שלא
        ההחלטה נעשתה בניגוד לתוצאות הבחירות, מה שלא מוסיף ללגיטימיות שבדבר.

        ד''א-אם יחליטו בכנסת שמותר לעשות אונס, והנשים יגידו שהן קורבנות, אז תגיד ''קורבנות שורבנות זאת החלטה לגיטימית''?

        הגב לתגובה זו

    • אתה סתם דביל (ל''ת)

      לדחגלגחדלחגחלח, 15/05/06 13:49

      הגב לתגובה זו

      • חה! חה! חה!

        D.H, 15/05/06 16:02

        כרגיל לשמאלנים אין מה להגיד...

        הגב לתגובה זו

    • אגב בנהלים שחלו עלי בטקסים בצבא היה אסור ללבוש משקפי שמש-זה היה טקס (ל''ת)

      אזרחי, 15/05/06 13:54

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    בושה וחרפה

    יוני, 15/05/06 13:04

    בושה וחרפה לצבא שיש לא חילים מהסוג הזה.

    הגב לתגובה זו

    • לחננאל מגיע עונש,אבל כשהמחט שלי מדבר על הגירוש בטקס זה גם פוליטיקה

      שריונר גאה, 15/05/06 14:20

      נכון לחננאל מגיע עונש. כי אסור לצבא להיות מעורב בפוליטיקה. אלא שהצבא עש זאת לפניו. התמיכה בגירוש ע''י כל מיני גורמים. אימונים והכנה מנטלית שבחיים לא היה מקום בשבילו עבור משימות הביטחון. השתתפות של מערכת הביטחון בהסתה. כן ההכפשה של המתנחלים יצאה גם מדוברות של הצבא.
      וזה בכלל לפני הדיון בהשתתפות באקט כזה בלי לשאול שאלות אם הצבא צריך. נגד זה יצא חננאל ואמר: הצבא הוא לא של השלטון לא של הבגצ לא של אולמרט וגם לא של הרמטכל. הצבא שייך לעם
      בוגי תכנן לבצע את הגירוש למרות דעותיו, אבל הממשלה נכנסה לצבא והפכה אותו למעורבת לגמרי באקט, כולל אי אמירת העובדות אחרי, שהיה כישלון והקסאמים ממשיכים.
      מגיע לחננאל עונש כפי שמגיע למחט שלי עונש כשדיבר על ההתנתקות כערך גדול ודבר חשוב בטקס חילופי תפקידים. לשני הדברים לא היה מקום. אבל ברמטכל אף אחד לא ינזוף כי הוא בצד הנכון מבחינתו של הפוליטיקה.
      חזק ואמץ חננאל, הייתי עושה כמוך

      הגב לתגובה זו

      • משימה צבאית זה פוליטיקה? אם הצבא משתתף (בגללכם!) בפינוי (ל''ת)

        אז מטבע הדברים, 15/05/06 15:19

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    יש בוקשי 2000 חיילי הסדר בשנה שמשרתים פחות מחצי שירות,

    זה כל הכח הלוחם, 15/05/06 13:01

    עד מתי תשקרו לעצמכם ולילדים שלכם ? חיילי ישיבות ההסדר הם מיעוט קטנצ'יק בצבא שעושה רעש גדול . רוב הכוח הלוחם של צה''ל הם חיילים חילוניים !

    הגב לתגובה זו

    • מה זה קשור לנושא של הכתבה? בונא, שמאלנים, אתם פאנטים !!!!

      שמאל-דפוק בראש!, 15/05/06 13:39

      מה לעזאזל קשור כמה חיילי הסדר יש בצבא ?

      הגב לתגובה זו

    • אני מניח שמ''א שלך מתחיל ב3 או 2

      צעיר, 15/05/06 13:47

      זקן תתדקן

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    חחנטמבל ,בזכותך כל מי שלא ידע שההסדר זה שירות פחות מחצי-עכשיו יודע (ל''ת)

    השקר של ההסדר, 15/05/06 12:52

    הגב לתגובה זו

    • הייתי שריונר שתכנן להאריך שרות בתור חפש ובגלל ההתנתקות סרבתי ו

      גם לא אבואלמילו, 15/05/06 14:10

      מתתי על הצבא. הרגשתי כ''כ הרבה כבוד בזה שאני מגן על עם ישראל. המפ אהב אותנו. פעם היה לי משפט על איחור למסדר שלא באשמתי והסמגד שיבח אותי במשפט במקום לצעוק עלי. אני ועוד חבורה תכננו להוסיף 8 חודש עד שנה. עד שביקשו ממני לבדוק תז במחסום לתושבים.
      בארץ ישראל
      בצבא ההגנה לישראל
      בודקים תז ליהודים!
      כמובן שביטלתי את ההערכה שלי וכמעט סירבתי פקודה לעלות למחסום-שמביטחון הפך למחסום פוליטי. הבנתי את שפל המדרגה כשגשתי את קורס מכים אחרי השחרור ליד שדרות, דחפו וחלק אפילו היכו, סתאם בלי לבדוק מה קורה, מה הסיפור.
      וזה היה לפני שפתחו לי את הראש בעמונה כשיאיר נוה נתן את אישורו לכל המעללים שם. פינו אותי 6 פעמים. ומעולם לא נגעה אצבעי במפנים.
      הצבא כמו מערכות המשטר במדינה (תראו את הסקר 82%) איבדו את הצפון פועלים ע''פ הדעות של אלה שבראש ובעלי הממון.
      זה התחיל עוד בסזון ובאלטלנה כשרדפו אחרי המחתרות. זה המשיך בתרבות החילונית האשכנזית שנכפתה על העולים במשך השנים מעדות המזרח ובמיוחד התימנים.
      אבל צהל תמיד נשאר מחוץ לתמונה.
      עכשיו שהמדינה התנתקה מהציבור הדתי לאומי, בעצם המשטר התנתק, מהפריפריה, מהקיבוצים מהעובדים, מערכים יהודיים. אבל הוא מחובר טוב טוב להייטק של צפון תל אביב.
      כן המדינה הופכת למה שאהרון ברק מחליט.
      לי נמאס הגיע הזמן שהציבור שלי יפסיק להשפיע מבפנים ויתחיל לשנות. כן להיות בצבא לא ישנה כלום כנל במערכת המשפט והתקשורת הגיע הזמן לבנות חלופה תקשורתית וכד.
      לימניים בינכם0-תתחילו לקרוא עיתונים ימניים כמו רוטרנט ישעניוז ובשבע ולא מער

      הגב לתגובה זו

      • אל תעשו טובות ! מוותרים ! בכיף ! (ל''ת)

        ואל תכפו דרככם, 15/05/06 15:20

        הגב לתגובה זו

    • כשתגיע לקרסוליים שלו תדבר (ל''ת)

      כתום, 15/05/06 14:12

      הגב לתגובה זו

      • אפשר לחשוב.. מה כבר עשה (ל''ת)

        צנח בעורף, 15/05/06 15:21

        הגב לתגובה זו

  • 64.

    להסדרניקים שמשרתים רק חצי ומשתלחים ברמטכל--מחר בשש טקס לחיצת ידיים (ל''ת)

    המוני לחננטיזי, 15/05/06 12:35

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אשרי העם שאלו הם חייליו! חננאל-חזק ואמץ! (ל''ת)

    אליהו, 15/05/06 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    משרתים חצי אבל פי עשר

    נתנאל, 15/05/06 12:33

    חוץ מזה שלמעלה מ 50
    % מהתלמידים בישיבה שלי משרתים 3 שנים אע''פ שלא נדרש מהם, סתם כי הם חושבים שזה חשוב.

    בלי להזכיר שחצי מקורס קצינים זה ''הדוסים האלו'' שמשרתים רק חצי אבל מתחייבים לעוד שנתיים.

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד (ל''ת)

      אתם עוד מצדיקים, 15/05/06 13:14

      הגב לתגובה זו

      • נתנאל אומלל שכמוך,אתה גאה לספר שיש אצלך בישיבה 50% משתמטים ? (ל''ת)

        באמת כבוד גדול, 15/05/06 13:34

        הגב לתגובה זו

    • כשנחזור לקווי 67 גם הכתומים יחזרו לגודלם האמיתי. (ל''ת)

      רוני, 15/05/06 13:52

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    איזו מהירות תגובה לצה''ל . ווהוו !! והאנסים , עוד לא זכו לתגובה ...,

    כי בצה''ל בודקים, 15/05/06 12:27

    בצה''ל חזקים על חלשים בתדמית הציבורית [ הודות לתקשורת המפוארת שלנו ]

    הגב לתגובה זו

    • איפה שיש וצריך לבדוק -בודקים.איפה שהסתיימה הבדיקה והמסקנה ברורה (ל''ת)

      -ברורה !אתם, 15/05/06 12:41

      הגב לתגובה זו

    • טמבל!תקרא לפני שאתה מגיב-היום יום השחרור שלו ,לא הדיחו אותו מהצה''ל (ל''ת)

      למרות שמגיע, 15/05/06 12:43

      הגב לתגובה זו

      • זה נכון, חוץ מזה שזה שקר

        דובי, 15/05/06 14:27

        לחננאל, ואני מכיר אותו אישית ולכן יודע, נשאר עוד חודש לשרת בטרם יחזור לישיבה. מי שטוען שהיום הוא יום השירות שלו (למשל - הצבא) פשוט איננו דובר אמת.

        הגב לתגובה זו

    • זה עונש על כוונה לאונס!!!

      אלי נגב, 15/05/06 13:20

      זה עונש על מי שרוצה לאנוס את כל הצבא כולל הרמטכ''ל שהם יהיו צבא שירות למתנחלים. זה הצבא של כל עם ישראל ועליו להגן על עצמו מפני אנסים מסוג זה. אם הצבא לא יגן על עצמו והמדינה לא תגן על הצבא כי אז זה יהיה צבא של זונות.

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא מתבייש להשוות את מקרה האונס המזעזע לחוסר לחיצת יד?

        שונא שמאלנים!, 15/05/06 13:42

        אתה פאנט !! חייל לא לחץ יד לרמטכל . נ ק ו ד ה

        אלוהים, איזה פאנטים מכוערי נפש יצרת

        הגב לתגובה זו

        • מי משווה?? החקירה באונס בכלל לא הסתיימה (ל''ת)

          ואין באמת שום, 15/05/06 14:25

          הגב לתגובה זו

        • תקרא שוב (ל''ת)

          ., 15/05/06 14:25

          הגב לתגובה זו

  • 60.

    השירות של חננאל הוסיף כבוד לצה''ל

    חננאל , מעורר, 15/05/06 12:20

    ההדחה של חננאל מבזה את כל מי שקשור בה , בצה''ל .

    חבל .

    הגב לתגובה זו

    • מי שלא מבין שלא ייתכון זלזול ואי אימון פומבי של חייל ברמטכל0 (ל''ת)

      מבזה את עצמו, 15/05/06 12:42

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    גם אני לא הייתי לוחץ את היד

    דרעי, 15/05/06 12:12

    לא לחלוץ ובטח שלא לקצב!
    בקיצור כל הכבוד לחייל והלואי שיהיו רבים כמותו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    בחיל האויר אונסים קטינות והרמטכל שבא מחיל האויר מעניש חייל מצטיין.. (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 15/05/06 12:12

    הגב לתגובה זו

    • שמעת שחיל האויר סגר את עניין הקטינה?למה לקשקש ? (ל''ת)

      הוא נבלה והם, 15/05/06 12:44

      הגב לתגובה זו

    • מצטיינים כמוהו יש רבים בחטיבה. לא היה צל''ש! (ל''ת)

      הסדרניקיםמשרתים, 15/05/06 12:45

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    איזה כיף לו, השתחרר מהצבא!!! (ל''ת)

    s, 15/05/06 12:10

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לסגור את ישיבות ההסדר.איך יכול לוחם לקום ולעזוב את חבריו הלוחמים

    אחרי ששירת, 15/05/06 12:07

    איך מרגישים חיילים שהם בקושי עברו חצי שירות ורואים חברים מהיחידה שהתגייסו איתם משוחררים אחרי 16 חדשים ועוד מקבלים כבוד כאילו שירתו שירות מלא ? איך הצבא מרשה בכלל שדבר כזה יקרה ? זו בגידה בחיילים שמשרתים שירות מלא ארוך וקשה .

    הגב לתגובה זו

    • חיילי הישיבות הם הלוחמים, השמאלנים עובדים בקנטינות. (ל''ת)

      א.ד., 15/05/06 12:43

      הגב לתגובה זו

      • אגדות כתומות לילדים מפגרים (ל''ת)

        בושה !, 15/05/06 13:16

        הגב לתגובה זו

        • בתי העלמין בקיבוצים מלאים בחיילים,לא מאחל למתנחלים לאבד אחוז מהבנים (ל''ת)

          אין משפחה אחת, 15/05/06 13:37

          הגב לתגובה זו

      • קשקשן לך הביתה

        ארנון, 15/05/06 14:14

        אני שמאלני, לחמתי בלבנון ושרתתי לא פעם בשטחים, וכמוני רוב חברי. חלק מאיתנו כולל כמה חברי ילדות שלי חזרו הביתה בארון. יש לך מה לומר על זה?

        הגב לתגובה זו

  • 55.

    בשביל ישיבות יש לכ--ל החרדים יש פט---ור מלא !! (ל''ת)

    והדתיים הסרוגים, 15/05/06 12:00

    הגב לתגובה זו

    • לפני שאתה מגיב שטויות, תבדוק. (ל''ת)

      חמור קופץ בראש, 15/05/06 12:44

      הגב לתגובה זו

      • בדוק על הראש מלפנים ומאחור ! זו האמת ! (ל''ת)

        !!!!!!!!!!!!!!!, 15/05/06 13:17

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    לא נראה שהרמטכל מתרגז (ל''ת)

    יקי, 15/05/06 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    עלובי נפש דתיים-אתם משרתים רק ח--צי ! (ל''ת)

    ועוד פותחים, 15/05/06 11:58

    הגב לתגובה זו

    • אתה ממש אידיוט, חיילי הישיבות הם לוחמים קרביים (ל''ת)

      דניאל, 15/05/06 12:44

      הגב לתגובה זו

      • SO ?? (ל''ת)

        אלה שמשרתים, 15/05/06 13:25

        הגב לתגובה זו

        • מה הבעיה יא חביבי תלך ללמוד גם אתה בישיבה

          תלמד, 15/05/06 14:07

          נראה עד איזה שעה תשאר ער.

          הגב לתגובה זו

      • מי שמרת חצי ומשאיר את חברו להילחם עוד חצי -לא ראוי להיקרא לוחם (ל''ת)

        לבטל את ההסדר, 15/05/06 13:38

        הגב לתגובה זו

        • מי שמשרת 3 שנה לא ראוי להקרא קרבי.מי שמשרת בחיל מודיעין לא ראוי להק

          המבולבל, 15/05/06 14:36

          להקרא חייל!

          קרבים הם אך ורק אלו שמשרתים 9 שנה בצבא !

          חיילים הם אך ורק אלו שמשרתים בתור מתכנתים !

          הגב לתגובה זו

          • אתה צודק רק חיילי חצי השירות הם קרביים... :-) (ל''ת)

            ושאף אחד לא, 15/05/06 15:25

            הגב לתגובה זו

    • זו הליכה לקראת מנוולים כמוך!

      אתם תולעים, 15/05/06 13:34

      הם יכלו לשבת בישיבות גבוהות עם פטור מצה''ל, אך הם רוצים לשרת, וחובתם היהודית היא לעסוק בתורה, דבר שאתם, על דעתכם, פטרתם את עצמכם ממנו.
      הבחורים האלה עושים את כל העבודה במקומכם. הם גם הלוחמים הטובים מכולם, וגם לומדים את מורשת ישראל, שאתם התנערתם ממנה, ונלחמים בה, בשנאה שלא תימצא גם אצל הגויים.

      הגב לתגובה זו

      • הם לא הלוחמים הטובים וכו' שטויות כתומות.. (ל''ת)

        משרתים רק חצי, 15/05/06 14:27

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    יופי,תגייסו עכשיו את בני אולמרט המשתמטים יורדים,אם תמצאו אותם בארץ (ל''ת)

    לכו חפשו את, 15/05/06 11:57

    הגב לתגובה זו

    • מתוך 5 יליו רק אחד לא שירת.גם ביבי למד וחי בחו''ל וזה לא הפריע לכם ! (ל''ת)

      ובני אולמרט לא, 15/05/06 12:45

      הגב לתגובה זו

      • כ---ל המיגזר ההסדרניקי משרת רק חצי ! (ל''ת)

        כולו !, 15/05/06 13:18

        הגב לתגובה זו

    • קודם שהסדרניקים ישרתו מלא - 3 שנים ! (ל''ת)

      ורק אח''כ, 15/05/06 12:46

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    ברוך שפטרנו ונאמר אמן! (ל''ת)

    שישב בישיבה., 15/05/06 11:55

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מי המטומטם שנתן לו הצטינות ?? (ל''ת)

    עפרי, 15/05/06 11:53

    הגב לתגובה זו

    • הוא עוד יהיה ראש ממשלה. (ל''ת)

      עופר, 15/05/06 14:56

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    חננאל אתה פשוט מלך!!!

    פויכט, 15/05/06 11:46

    קידוש ה'!

    זיכית אותנו בקידוש ה'!!

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    שילך להזדי#$ יחד עם כל השמאל והימין הקיצוני במדינה העלובה הזו (ל''ת)

    דגכ, 15/05/06 11:43

    הגב לתגובה זו

    • וגם איתך כדי שזה יהיה קומפלט (ל''ת)

      א.ד., 15/05/06 12:00

      הגב לתגובה זו

      • מה קומפלט בזה יא פאקי%&^ הומ&*)(& (ל''ת)

        sad, 15/05/06 12:54

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    למישהו יש ספק?!

    גדעון, 15/05/06 11:43

    אין לו מקום בצה''ל!
    זה לא עניין של עונש . מי שמנסה--באופן מופגן ובוטה--להכניס פוליטיקה לצה''ל,מקומו ל א בצה''ל!!!

    הגב לתגובה זו

    • וכל אלו שכן מכניסים פוליטיקה לצבא, זה כן מקומם?

      חייל עם עקרונות, 15/05/06 12:02

      אתה פשוט שמאלני ולכן זו דעתך. ומה עם אולמרט שהפך את הצבא לצבא הפרטי שלו? זה כן נראה לך, נכון? אין בצבא שום פקודה ללחיצת יד. יש הצדעה אבל אין לחיצת יד. ככל השמאלנים כנראה שגם אתה לא שירתת ולכן לא מוכרים לך חוקי הצבע.

      הגב לתגובה זו

      • זה לא הפוליטיקה , זה הבעת זלזול ואי אימון פומבית מחייל למפקד העליון (ל''ת)

        אבסורד, 15/05/06 12:48

        הגב לתגובה זו

    • לי אין ספק. === הפגנות רק באזרחות. ==== (ל''ת)

      אזרח, 15/05/06 12:16

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    טוב שלא ציינתם בסוף הכתבה שדיין הוא בן לעם היהודי שאחד ממנהגיו הוא

    יבגני העברי, 15/05/06 11:43

    לשתות דם נותרי לכבוד חג הפסח .

    מה אביו של החייל הגיבור חננאל דיין, קשור למעשה ?

    אולי אחרי כול כתבה על אולמרט, תצינו שבניו הם שמאלנים קיצונים וביתו היא לסבית ???

    הגב לתגובה זו

    • הוא בן לעם היהודי שפגע קשות בכבוד צה''ל בפני כל העולם !

      ממכרסמי הצבא, 15/05/06 11:55

      כל ההצטייינות שלו שווה לת*ת ברגע שניסה להשפיל מול הטלויזיה וכל העולם את המפקד העליון של צה''ל . מי שניסה לעשות צחוק מהרמטכ''ל פגע בכבודו של צה''ל . אבל זה לא חדש ראו כבר בעולם , גם הערבי , איך תולשים דרגות על אלוף ואיך יורקים על סגן אלוף ואיך זורקים פחית על ראשה של דוברת צה''ל ......

      הגב לתגובה זו

      • איזה טיפש אתה ! החייל הגיבור קיבל את אות ההצטינות בזכות מעשיו בצבא.

        עמיר, 15/05/06 13:12

        אין קשר בין המעשה שעשה לבין האות שקיבל .

        אתה פנט ! אתה סתם נטפל לחייל בגלל שהוא ימני, אתה בטח כבר שכחת את הסיבה להדחה - החייל לא לחץ לחלוץ את היד !

        הוא הגיעה לטקס, הוא הצדיעה לחלוץ אבל לא רצה ללחוץ לו את היד .

        מי שעושה צחוק מהרמטכ''ל ומשר הבטחון והמממשלה זה חברי ''ארץ נהדרת'' !!!!!

        האם הפגנת אי-פעם שיזרקו אותם לצינוק ?
        לא! יש לך דעה מגובשת לגבי הימנים ואתה מחפש צידוקים להשפלתנו

        הגב לתגובה זו

        • לא גיבור. סה''כ חייל מצטיין. יש רבים כמוהו.נשלח כנציג החטיבה. שיזלזל (ל''ת)

          בחברים שלו, 15/05/06 13:37

          הגב לתגובה זו

        • את ההפגנו שישמור לאזרחות, בטקס הוא ילחץ יד כמו כולם וכמו שהבטיח (ל''ת)

          בייש את צה''ל, 15/05/06 13:40

          הגב לתגובה זו

          • אבל זה לא היה הטיעון הראשון שלך! אתה אמרת שהוא פשוט בייש את צה''ל

            ימני קיצוני, 15/05/06 14:39

            עכשיו אתה מנסה להתחמק. למה אתה לא מודה ?

            למה כול כך קשה ל שמאלן ''נאור'' להודות בטעות שלו ? ולמה השנא העיוורת הזאת על הימנים מלכתחילה ?

            אתה פנאט ! הטיעונים שלך לא עקביים ובאים לשרת מטרה מסויימת מאוד !

            הגב לתגובה זו

    • חוצמזה שהוא בכלל לא אבא שלו..

      איפה האמת?, 15/05/06 12:22

      למי שלא שם לב- בטקס קראו לו חננאל מגד,
      יוסי דיין הוא בעלה של אמו של חננאל ולא אביו

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    טוב שלא ציינתם בסוף הכתבה שדיין הוא בן לעם היהודי שאחד ממנהגיו הוא

    יבגני, 15/05/06 11:42

    לשתות דם נותרי לכבוד חג הפסח .

    מה אביו של החייל הגיבור חננאל דיין, קשור למעשה ?

    אולי אחרי כול כתבה על אולמרט, תצינו שבניו הם שמאלנים קיצונים וביתו היא לסבית ???

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הרגיז מדינה שלמה,לא רק את חלוץ!

    לזורקו לכלא!, 15/05/06 11:40

    עכשיו כולם יודעים שמשתלם להתנהג בניבזות- יש פרסים !
    הפרסים הם: שיחרור מצה''ל, כשבנינו משרתים בצבא!
    2. פירסום. חה.. חה.. איזה ''גיבור''.
    חננאל, המתגולל, המשתולל..
    אבוי לאמא ולאבא, שזהו בנם.
    בוש וניכלם.

    הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט שמאלני אידיוט.

      א.ד., 15/05/06 12:04

      אל תדבר בשם אחרים כי אף אחד לא מינה אותך להיות ''אולמרט''. יותר הרגיזו בניו של אולמרט המשתמטים הקבועים מהצבא. בגלל שמאלנים כמוך עוד תהפוך הארץ הזאת להיות מדינה הערבים.

      הגב לתגובה זו

      • מפקד החטיבה הדיח אותו !הוא שלח אותו כנציג החטיבה !

        שחננאל יזלזל, 15/05/06 12:51

        אם בא לו

        הגב לתגובה זו

    • לו הייתי אמו, דווקא הייתי גאה בו ולא באחד כמוך. (ל''ת)

      אמא, 15/05/06 12:05

      הגב לתגובה זו

      • ואני לא הייתי שולחת את בני לפיקודו...כי אין לו אימון בצבא... (ל''ת)

        אמא ב', 15/05/06 12:50

        הגב לתגובה זו

    • בחור חצוף

      יובל, 15/05/06 12:49

      שסביבתו השפיעה על שיקול דעתו - אם זה גיבור, ישמרנו אלוהים מגיבורים כאלה...

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    טוב שלא ציינתם בסוף הכתבה שדיין הוא בן לעם היהודי שאחד ממנהגיו הוא

    יבגני העברי, 15/05/06 11:38

    לשתות דם נותרי לכבוד חג הפסח .

    מה אביו של החייל הגיבור, חננאל דיין, קשור למעשה ?

    אולי אחרי כול כתבה על אולמרט, תצינו שבניו הם שמאלנים קיצונים וביתו היא לסבית ???

    הגב לתגובה זו

    • שטויות לא עושות רושם (ל''ת)

      גם לא שטויות, 15/05/06 12:02

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    טוב יעשה השב''כ אם ישמור את צעדיו של הילד הפרחח הזה.

    יגאל כהן, 15/05/06 11:36

    אל תשכחו שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ.
    אביו של החייל הוא הנבל שאחראי לפולסא דנורא.
    זה עוכר ישראל בנו של עוכר ישראל.
    הוא עלול לשרוף לנו את הכנסת.
    הזהרו מהפשיסטים המשיחיים.
    אין גרוע מהם.
    הם,הם שהחריבו לנו את שני הבתים הקודמים והם שיחריבו את הבית השלישי,אם לא נעצור אותם קודם.

    הגב לתגובה זו

    • איפה היית בדיקו כשחילקו שכל? נולדת אידיוט או שזה בא עם הגיל? (ל''ת)

      בוז לשכמותך, 15/05/06 12:46

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    כן תרבו! חננאל דיין, אתה מלך !!ובכול זאת אני קורא לכול הימני

    ימני קיצוני, 15/05/06 11:35

    לכול הימנים להתגייס לצבא, אנחנו חייבים להתגייס בהמונינו כדי שנוכל להשפיעה מבפנים !!!

    וכמובן שאם אנחנו לא נתגייס- השמאל יחזיר את השטחים למוסלמים ויפסיק להגן על בתי אחינו בגבולות עם האויב המוסלמי.

    הגב לתגובה זו

    • תתחילו בשירות מלא !!! 3 שנים המקום חצי 1.5 ש' (ל''ת)

      !!!!!!!!!!!!!!!, 15/05/06 12:22

      הגב לתגובה זו

      • נא לדייק הם לא משרתים שנה וחצי רק שנה וארבעה ..... (ל''ת)

        לבטל את ההסדר, 15/05/06 12:46

        הגב לתגובה זו

      • הם לא רק משרתים 3 שנים ויותר, הם לוחמים קרביים. (ל''ת)

        א.ד., 15/05/06 12:46

        הגב לתגובה זו

        • אם הם חותמים--כמו היתר !!שירות רגיל-חצי !!הם בקרבי ? וואלה??

          כל הכבוד !, 15/05/06 13:04

          חצופים

          הגב לתגובה זו

      • מעניין מה אתה עשיית בצבא ... אם היתה שם אי-פעם ... (ל''ת)

        קרבי בדם, 15/05/06 13:43

        הגב לתגובה זו

      • אתה יודע, זה מאוד קשה לחייל קרבי לשמור על 60 מזכירות שמאלניות .

        קרבי בדם, 15/05/06 13:47

        אתה כנראה אף פעם לא שרתת בקרבי, אחרת היתה יודע איזה קשה זה להגן על כול המזכירות השמאלניות האלו ועל המתכנתים שיושבים 4 שעות ביום מתחת למזגן ומגרבצים מול המחשב.

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    חוצפן שפגע בכבוד היהודי !!

    עפרי, 15/05/06 11:33

    אסור לפגוע בכבוד הרמטכל .

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    הסרט מוכיח - לא היתה שום פגיעה ברמטכ''ל

    משה, 15/05/06 11:32

    הרמטכ''ל אפילו לא הושיט יד. החייל הצדיע, ודיבר בנימוס עם הרמטכ''ל שעשה תנועות של הבנה לדברי החייל.

    ברור שאיזה שמאלני פאטתי ניפח את הסיפור אח''כ בעזרת התשקורת.

    בעולם האמת, הרמטכ''ל לא יורשה אפילו ללקק את נעליו של חננאל היקר.

    הגב לתגובה זו

    • בעולם האמת מי שניסה לפגוע בצבא היהודי ישלם על זה ביוקר (ל''ת)

      מחכה לחננאל, 15/05/06 11:56

      הגב לתגובה זו

    • היתה פגיעה בחטיבה שאותה הוא ייצג,הוא לא קיבל רשות מהחיילים בחטיבה (ל''ת)

      להתנהג כך !, 15/05/06 12:09

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    מה יותר חמור אונס הקטינה או אי לחיצת יד למגרש? למה לא הודחו האנסים (ל''ת)

    לא מבין, 15/05/06 11:28

    הגב לתגובה זו

    • חננאפס לא קיבל עונש הוא משרת רק שנה ו4 כמו כל תלמיד ישיבת הסדר (ל''ת)

      והיום יום שחרור, 15/05/06 11:57

      הגב לתגובה זו

    • לטיפש שלא מבין -

      אני מבין שלא, 15/05/06 12:13

      אנסים לא מדיחים - אנסים מכניסים לכלא.
      והם ייכנסו לכלא לאחר סיום משפטם.
      מי שלא מתנהג כמצופה ממנו ביחידתו, מודח מיחידתו - כמו הדמיקולו הזה חננאל.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    חננאל חשף פרצופו של הצבא הפוליטי - ישר כח (ל''ת)

    ציוני, 15/05/06 11:26

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    חננאל - יישר כח על עמידתך

    נאוה, 15/05/06 11:22

    ולכל הדיקטטורים/השמאלנים הקטנים
    זו מדינה דמוקרטית (בינתיים) ומותר
    לחייל לא ללחוץ יד, כיוון שהצדיע כמו
    שצריך. הוא לא חייב להתחנף לו בלחיצת היד !!

    הגב לתגובה זו

    • מצטרפת לברכתך ומאחלת לו הצלחה וישר כוח. (ל''ת)

      דניאל, 15/05/06 12:05

      הגב לתגובה זו

    • אכן מדינה דמוקרטית שבה הרמטכ''ל מבצע את החלטות הכנסת והממשלה (ל''ת)

      כפי שרוב העם, 15/05/06 12:47

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    חייל אומלל ובור - זה לא חלוץ פינה את החולריות זה עם ישראל .

    החלטה עברה, 15/05/06 11:19

    מספר הצבעות היו ובכולן היה רוב בכנסת ובממשלה ובבג''צ להחלטה הזו . לכן חלוץ לא פינה את הטמבל והמשפחה שלו - זה עם ישראל . ובבחירות קיבלתם תשובה ניצחת מה חושב הרוב בעם .

    הגב לתגובה זו

    • טמבל ובור זה אתה: מתי בדיוק היה משאל עם על הגירוש? (ל''ת)

      לאידיוט אין תקנ, 15/05/06 12:06

      הגב לתגובה זו

      • אין משאל עם - יש בחירות,ויש ממשלה ויש בג''צ ..אבל אתם לא רוצים להבין (ל''ת)

        הבחירות האחרונו, 15/05/06 12:49

        הגב לתגובה זו

      • מי צריך מישאל?כי אתם החלטתם? (ל''ת)

        הליכוד תוגמל, 15/05/06 12:53

        הגב לתגובה זו

    • הכתומים לא יבינו לעןלם את מה שכתבת. חבל על הנייר. (ל''ת)

      רמי, 15/05/06 12:18

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    ''הרגיז'' את הרמטכ''ל? הצחקתם אותי... (ל''ת)

    זעץ, 15/05/06 11:18

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    דת חלוני הפקר

    שלום, 15/05/06 11:17

    מחשבה לחילונים אם לא תלחצו ידים תשתחררו מצהל,,,,,, או תקבלו 90 ימי מחבוש בפועל,,,,,,,

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    תגובה ל18

    אחד שמשרת, 15/05/06 11:15

    הציבור בדתי כיום משרת ברוב היחידות המובחרות וכמו כן כ50% מקורס קצינים הם חובשי כיפה... איפה כל החברים שלך החבר'ה שמתחמקים מהצבא בגלל שקצת קשה להם....הגיע הזמן שיתחילו להעריך את תלמידי הישיבות ואת מה שהם עושים גם בצבא וגם בחיים התורניים שלהם

    הגב לתגובה זו

    • משרתים ר--------ק חצי !!!! גם כל החילונים בצבא בקרבי וכו' (ל''ת)

      אתם משרתים, 15/05/06 12:04

      הגב לתגובה זו

    • אתה אחד שמשרת (ל''ת)

      אבל משרת, 15/05/06 12:17

      הגב לתגובה זו

      • רוב הדתיים עושים שרות מלא.

        עמית, 15/05/06 15:34

        חיילי ההסדר הם בערך רבע מכלל החיילים הדתיים בצבא.
        וכנראה שהצבא כן צריך אותם.
        תראה כתבות מהימים האחרונים שכתוב בהם שהצבא כבר פנה לשר הבטחון לא להשתתף בהתכנסות אם חלילה תצא לפועל.
        והסיבה פחד מפגיעה חמורה בצבא בשל החיילים הדתיים לאומיים.

        הגב לתגובה זו

        • הצבא לא פנה (ל''ת)

          היתה הכחשה, 15/05/06 16:11

          הגב לתגובה זו

        • גם רוב הדתיים לא מצביעים איחוד לאומי...

          תחליטו...אתם, 15/05/06 16:12

          מטעה

          הגב לתגובה זו

  • 31.

    חננאל, כך נאה וכך יאה! התאכזבתי מאד שלא פרשת מיזמתך!

    חייל יהודי לא, 15/05/06 11:12

    אין מקומם של חיילים יהודים בצבא האויב. צבאה של מדינת ישראל, הוא כיום, הצבא היחיד בעולם, המבצע את תכנית השלבים הערבית לחיסול הישוב היהודי בארץ ישראל. זו, פשוט, עובדה!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    חלוץ, רמטכ''ל פוליטי שונא דתיים. שטרן עוזר לו לצוד אותם, פודל. (ל''ת)

    דרור, 15/05/06 11:08

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    כל הכבוד לחננאל - גיבור ישראל

    יואל, 15/05/06 11:07

    הלוואי שכל חיילנו יהיו כמותו

    הגב לתגובה זו

    • גיבור ישראל המטורללת (ל''ת)

      בושה, 15/05/06 13:06

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    יאללה כן לחץ לא לחץ,יאללה.. (ל''ת)

    גיא, 15/05/06 10:59

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    יודח גם המט''ק הסורר על שלא עדכן ושיתף פעולה כנגד הרמט''כל הלא פוליטי (ל''ת)

    ש, 15/05/06 10:58

    הגב לתגובה זו

    • הבעת אי אימון מחייל לרמטכל (ל''ת)

      לא סביר, 15/05/06 11:23

      הגב לתגובה זו

    • פה אפשר להסתפק בנזיפה (ל''ת)

      על חוסר, 15/05/06 11:27

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    מפחיד

    ניסים, 15/05/06 10:54

    מערכת שלמה מגוננת על רמטכ''ל
    רמטכל שאינו יודע לעבור על מידותיו

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ברוך שפטרנו מחננאל בצה''ל

    חכם מימון, 15/05/06 10:53

    חננאל לא ראוי להיות חייל בצה''ל, שילך לישיבה ,לחבריו הקיצוניים, שם מקומו,
    אני התביישתי כאשר ראיתי את המעשה המביש שעשה בבית הנשיא,
    לך,לך ואל תחזור

    הגב לתגובה זו

    • חננאל תותח !!! (ל''ת)

      חננאל, 15/05/06 11:49

      הגב לתגובה זו

      • אומרים חננאפס (ל''ת)

        או חננטיזי, 15/05/06 12:55

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    רדו מזה כבר !! הוא לא הבן של יוסף דיין !!!

    אחד שמכיר, 15/05/06 10:52

    אימו של חננאל **מגד** נשואה בנישואיה השניים ליוסי דיין. אז רדו כבר מהעניין הלעוס הזה.

    (וחוץ מזה יוסי דיין הוא לא רב)

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    לא לוחץ יד לראש ישיבה.

    חננאל, 15/05/06 10:42

    גם אני לא לוחץ יד לראש ישיבה.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    פרחחים כמו חננאל דיין - מקומם בכלא הצבאי.

    נעמן, 15/05/06 10:42

    רק פרחח עז מצב כמו חננאל מסוגל לסרב ללחוץ ידו של רמטכ''ל צבא.
    אינני מבין מדוע לא השליכו אותו ל28 ימי מחבוש, כפי ששהיגיון מחייב.

    הגב לתגובה זו

    • צודק. (ל''ת)

      פיקס, 15/05/06 11:17

      הגב לתגובה זו

      • צריך לעשות חקירה אם יש לו גיבוי בישיבת ההסדר שלו - אם כן לסגור אותה (ל''ת)

        לא רוצים לממן, 15/05/06 11:58

        הגב לתגובה זו

    • אני איתך (ל''ת)

      עוד שפוי, 15/05/06 11:46

      הגב לתגובה זו

    • אני שמאלנית ומעריצה את חננאל (ל''ת)

      נעמן, 15/05/06 11:49

      הגב לתגובה זו

      • אני שמאלנית ומעריצה את מרזל (ל''ת)

        את אדיוטית, 15/05/06 12:56

        הגב לתגובה זו

    • נעמן שקרא לרמטכ''ל ''פושע מלחמה'' מת ללחוץ את הידיים ''עם הדם''.

      נועמי, 15/05/06 11:51

      והאידיוט הדו פרצופי הזה עוד קורא לעצמו ''שפוי''.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    שישחררו אותו גם ממילואים...

    לך ואל תחזור, 15/05/06 10:42

    בעצם, שישחררו אותו גם ממדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הרגיז את הרמטכ''ל? הרגיז את כל עם ישראל!!!

    שומר פתאים, 15/05/06 10:40

    זה ממש לא ענין אישי. אני לא הרמט''כל והחנון הדתי הזה הביא גם לי ת'סעיף. ודרך אגב גם לרמטכ''ל מותא להיעלב ולהיפגע באופן אישי. אולי תופתעו אבל מתחת למדים הוא בן אדם עם רגשות וכל הג'אז הזה.

    הגב לתגובה זו

    • חננאל כל הכבוד (ל''ת)

      רננה, 15/05/06 11:51

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    אם הרב של הישיבה שלו תומך בו - לפטר את הרב מייד ! (ל''ת)

    גייס חמישי!, 15/05/06 10:36

    הגב לתגובה זו

    • וגם אם ראש הישיבה שומר שבת, צריך לפטר אותו.

      מי אתה? אפס!, 15/05/06 11:17

      אין מקום ליהודים ב''ממלכתיות'' הישראלית, ואין מקומה של ''ממלכתיות'' כזו בארץ ישראל. חובה לגרש אותם, ובראש ובראשונה את ממשלת ישראל ואת ראשי הצבא. לפני שהם מקיאים את ארצנו, יש לעשות שהארץ תקיא אותם, ואז כולנו נרגיש טוב יותר.

      הגב לתגובה זו

      • מי שממריד נגד הרמטכ''ל מקומו מחוץ לצבא וישיבות ההסדר ניזונות מהצבא (ל''ת)

        לכו לעזאזל !, 15/05/06 11:59

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    חיילי הסדר משרתים שנה ו4 חדשים.עד מתי תימשך האפליה הזו?

    חצי משתמטים!, 15/05/06 10:35

    עד היום לא הסביר אף גורם בצבא מדוע חיילי הסדר משרתים רק שנה ו4 חדשים ואח''כ פורשים ללימודים בישיבה . חייל רגיל שרוצה ללמוד מחוייב בשירות של 6 שנים וקוראים לא עתודאי . כל אחד אחר משרת 3 שנים מלאות ורק אח''כ יכול ללכת ללמוד . שלא לדבר על מענק שחרור שהם מקבלים על בקושי חצי שירות . ועל קצבאות של אברכים שהם מקבלים .

    הגב לתגובה זו

    • גם כל הציבור המתלהם שלהם יודע לצווח אבל להתעלם טוטאלית מהעובדה ! (ל''ת)

      מה זה, 15/05/06 11:09

      הגב לתגובה זו

      • יש בוקשי 2000 חיילי הסדר בשנה שמשרתים פחות מחצי שירות,

        זה כל הכח הלוחם, 15/05/06 12:02

        עד מתי תשקרו לעצמכם ולילדים שלכם ? חיילי ישיבות ההסדר הם מיעוט קטנצ'יק בצבא שעושה רעש גדול . רוב הכוח הלוחם של צה''ל הם חיילים חילוניים !

        הגב לתגובה זו

    • שגם יסבירו איך רוב החילונים נהיים ג'ובניקים (ל''ת)

      ירון, 15/05/06 11:19

      הגב לתגובה זו

      • אין קשר בין מחט לתחת. כ---ל המיגזר שלכם משרת ר---ק חצי !

        שנה וחצי, 15/05/06 11:54

        אתם לא צריכים בכלל להשתמט כי החילונים משרתים פי 2 ממכם !

        הגב לתגובה זו

      • לא הרוב ג'ובניקים.רוב החיילים הם לא ''הסדר''..טיפש (ל''ת)

        ואתם משרתים, 15/05/06 12:06

        הגב לתגובה זו

    • בני ישיבות הסדר

      נצח יהודה, 15/05/06 11:21

      אתה בן אדם שלא מבין
      דבר ראשון הצבא זקוק לאנשים האלה אנשים בעלי משמעת הגבוהה ביותר ורב רובם משתלבים ביחידות הקרביות
      דבר שני ערך לימוד התורה גם כן גבוה ואין לזלזל בו
      דבר שלישי הם לא לומדים לתואר או משהו אקדמאי אלא לומדים תורה

      הגב לתגובה זו

      • כל הכבוד שהם משלתבים. כל הכבוד שהם בקרבי.מגיע להם פרס !

        אין חילוניםבצהל, 15/05/06 11:56

        שטויות במקום תשובה ובמקום להתבייש עוד מתפארים

        הגב לתגובה זו

      • שישרתו 3 שנים כמו כולם ומצידי שילמדו את הקוראן אח''כ (ל''ת)

        הם גם מקבלים, 15/05/06 12:03

        הגב לתגובה זו

      • היום עדיף ללא הביינישים. מצידי תשארו בישיבה ובבערות ...

        אזרח, 15/05/06 12:11

        אין צורך בכם.

        נחזור לקווי 67 ואז ממילא יהיה קו הגנה יותר פשוט (כמו ברצועת עזה) ששם כבר נפטרנו מאלפי ימי מילואים מליוויים של כל ילדה לשיעור פסנתר.

        ואז כבשנחזור לקווי 67 גם הציבור הלאומי/לאומני יחזור למימדיו הנכונים.

        הגב לתגובה זו

        • מטומטם קוי 67 הם מוות למדינת ישראל אין חשיבות אסרטרגית לתלאביב,

          ירושלמי גאה, 15/05/06 14:41

          תחשוב על זה שטח צפוף מאוד בו מרוכז חלק גדול מהאוכלוסיה, ליד הים מצד אחד, רחוק מישובים ערביים. שטח שנשלט מהרי השומרון הרי יהודה והרי חברון. תסתכלו מזרחה.
          תקרא בספרי ההסטוריה מה היה לפני 67 נכון לא היה מילואים בעזה. אלא היה מילואים בירושלים בגלל צליפות. מילואים בתל אביב בגלל הפצצות מעזה (חילהאויר המצרי.) רדיפה אחרי הפדאיון שהגיע מירדן ומצרים. צריך גם לוותר על הגולן והחרמון שהם שטחים כבושים. ואז נחזור להפצצות על ישובי הצפון.
          לפני לפני 67 לא היה מילואים בעזה כי היה כל כמה שנים מלחמה עם ירדן מצרים וסוריה. נכון שזה לא יחזור למצב הזה כ''כ מהר אבל אם תחבר את ירדן והשומרון זה יפיל את המשטר בירדן שיכול ליצור גל של פאנטיות בכל המדינות המוסלמיות.
          תהין חייבים לשמור על גבולות אסטרטגיים. אגב דווקא הישובים בשומרון הם בדרך כלל על שטח שהיה ריק. דווקא תל אביב וחלקים מירושליםועוד מקומות הם השטחים הכבושים






          האמת הכל שטויות. לא אכפת לי מקסאמים ממילואים או אפילו ממלחמות. שומרים על השומרון וחברון כי זה הארץ שלנו. היא מחוברת אלינו בנימי נפשנו. ראינו את זה באיך שהיא קבלה אותנו כששבנו אליה-ואם לא ראית תשאל את הערבים שגרו פה קודם
          זו הארץ שלנו שקיבלנו במתנה ב67 ולעולם לעולם אסור לנו להיות כפויי טובה ולגדוע חלק מארצנו היקרה, חלק מהוויתנו כאומה הישראלית.

          הגב לתגובה זו

  • 17.

    לך לעזה

    ישראלי, 15/05/06 10:34

    מספיק כבר עם כל המתנחבלים האלה שמותר להם הכל.
    שילך מכאן!!!

    הגב לתגובה זו

    • מסכים אתך לחלוטין (ל''ת)

      דן, 15/05/06 11:07

      הגב לתגובה זו

      • חצוף כתום (ל''ת)

        חצוף וטיפש, 15/05/06 13:09

        הגב לתגובה זו

    • רמטכ'' ל הגירוש לדין (ל''ת)

      חננאל, 15/05/06 11:50

      הגב לתגובה זו

      • דין הלא מבינים שהציבור אמר את דברו בתמיכה בפינוי- (ל''ת)

        דינו לאוטיזם, 15/05/06 13:08

        הגב לתגובה זו

  • 16.

    השאלה שלא נשאלה: האם הרמטכ''ל עצמו, כחייל מצטיין, היה לוחץ לעצמו יד?

    איתי, 15/05/06 10:33

    לא בטוח.
    בעצם, בטוח שלא.

    הגב לתגובה זו

    • זה לא מסתדר עם הידיים,תנסה

      זלזלו ברמטכל, 15/05/06 11:13

      גיבורים דה לה שמטה

      הגב לתגובה זו

    • אתה חושב עליו יותר מדי טוב. (ל''ת)

      בני, 15/05/06 11:23

      הגב לתגובה זו

      • אנחנו חושבים עליכם פחות מדי רע (ל''ת)

        משרתים רקחצי, 15/05/06 12:13

        הגב לתגובה זו

    • גם חננטיזי ישרת עוד 20 שנה הוא לא יהיה מצטיין כמו חלוץ ....

      איך משווים פישר, 15/05/06 11:28

      גם אם יחיה עוד מאה שנים לא יתרום למדינה מה שתרום חלוץ לצה''ל ולישראל .

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    זכותו לא לכבד את רמטכ''ל,זכותו של צה''ל לא לירצות אותו בשרותיו. (ל''ת)

    לך,גור,לך., 15/05/06 10:30

    הגב לתגובה זו

    • אין לו זכות כזו כאשר הוא נציג של חטיבה שלמה,שהבטיח שינהג לפי הכללים (ל''ת)

      בגד בחיילי, 15/05/06 11:14

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    חננאל, כל הכבוד!!!

    מיכל, 15/05/06 10:27

    עשית בדיוק מה שצריך.
    הצדעת לרמטכל כמו שהחוק מחייב,
    אבל לא לחצת יד לאדריכל הגרוש.
    לא ביצעת שום פשע!
    הבולשביקים נגדך.
    אבל העם אתך.
    עלה והצלח!

    הגב לתגובה זו

    • תיקון - מיעוט בעם איתו. (ל''ת)

      המתקן, 15/05/06 11:08

      הגב לתגובה זו

    • העם איתו?

      איפה את חיה?, 15/05/06 11:19

      אולי העם בקריית ארבע אתו.

      הגב לתגובה זו

    • מי זה העם שלך? תשעת הגמדים של האיחוד הלאומי? (ל''ת)

      עם הספר, 15/05/06 11:27

      הגב לתגובה זו

    • הרמטכ''ל אדריכל הגירוש??מה עם כל הציבור שתמך במהלך הלגיטימי והרוב

      בכנסת?, 15/05/06 11:36

      לא תפרשו בהמוניכם מצבא הגירוש?
      נמאסתם למדי

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    חננאל הולך הביתה

    חנן, 15/05/06 10:27

    בס''ד
    לכל הצבועים למינהם הדמוקרטים הגדולים שפוחדים להתמודד עם האמת ,חלילה אם רק מישהו חושב אחרת מהשמאל מייד מנטרלים אותו
    שלטון הבולשיווקים עדין לא תם .

    הגב לתגובה זו

    • איזה אמת? שהצבא נאלץ להיות בסיפור כי אחרת לא הייתם מתפנים?כי רמטכל

      מיישם הוראות, 15/05/06 11:17

      שאתם מתעלמים מהפנוי כהחלטה פוליטית לגיטימית עם רוב בכנסת ורוב בציבור?
      שאתם מהרמטכל שעיר לעזאזל ??
      כמו שאתם עושים כל הזמן לכל מיני אנשים ומתכחשים לתמיכה הציבורית למהלך???????

      הגב לתגובה זו

    • האמת, עלאק. מדיחים מפקדים על הרבה פחות, מפונקים. (ל''ת)

      שנה ו4 שירות, 15/05/06 11:28

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    ברוך שפטרנו..

    שמו לינק, 15/05/06 10:24

    התפוח לא נפל רחוק מהעץ הרקוב.

    הגב לתגובה זו

    • למה בכלל בתקשורת מראיינים אדם שעשה פולסא דינורא לראש ממשלה ? (ל''ת)

      האיש מטונף, 15/05/06 11:26

      הגב לתגובה זו

    • משרון.... (ל''ת)

      החטא, 15/05/06 11:48

      הגב לתגובה זו

      • אריק מלך ישראל. (ל''ת)

        מי שנענש, 15/05/06 13:10

        הגב לתגובה זו

    • גם אם הוא לא אביו הביולוגי...

      שמו לינק, 15/05/06 16:22

      הוא כנראה אביו האידיאולוגי.
      צריך לעקור את העץ הרע הזה ולזרוק לעזאזל את פירותיו הבאושים.

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    עכשיו, אחרי שראיתי את הסרטון,

    יוסי, 15/05/06 10:22

    הכל ברור וחד משמעי.
    יתביישו להם כל המעורבים בדבר מלבד החייל.
    יותר מנומס מזה למי שאחראי על גירוש אחיך פשוט אין.
    פשוט בושה לרמטכ''ל, לראש אכ''א, למג''ד ולמח''ט המדיחים, ואפילו לנשיא, אם יבטל את ההצטיינות.
    בולשביזם במלוא כיעורו.

    הגב לתגובה זו

    • לחייל שקרן לא נותנים הצטיינות-הוא שיקר לאנשים בחטיבה (ל''ת)

      בייש את החטיבה, 15/05/06 11:20

      הגב לתגובה זו

      • בלבול שכל.

        עמית, 15/05/06 15:24

        בתחילה טענו בתקשורת שעשו חזרות לטקס והוא כאילו לחץ את ידו של הרמטכ''ל .
        עכשיו ירדו מהעץ הזה ואומרים שהוא אמר רק למפקד הטנק שלו.
        בטח בסוף גם ירדו מזה.
        מה שבטוח הוא שהוא פנה לאחראי הטקס אמר שהוא אינו יכול ללחוץ את ידו של הרמטכ''ל - והוא אמר לו שלדעתו אין חובה ללחוץ יד.

        הגב לתגובה זו

        • היה צריך להגיד את דעתו למקד החטיבה ששלח אותו כנציג החטיבה

          רק פעם בכמה, 15/05/06 16:15

          לחטיבה מסויימת לשלוח נציג לבית הנשיא.

          הגב לתגובה זו

  • 10.

    חננאל, כולנו מצדיעים לך ומבקשים ללחוץ את ידך!

    יואב, 15/05/06 10:20

    אתה איש אמת וצדק. אדם של כבוד וחכמה.
    אתה פשוט אדם בעל מצפון. לא רק מצטיין בצבא, אלא גם מצטיין בלהיות בן אדם.
    לא נשכח את החיילים המגרשים. לא נסלח להם.
    ולנצח נזכור אותך כמי שהציל את כבודו של צה''ל ואת כבודה של מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • אבל לא רוצים שיוביל את בנינו למשימות צבאיות (ל''ת)

      אם אין לו אימון, 15/05/06 10:53

      הגב לתגובה זו

    • הבחור שיקר לכל היחידה שלו ולמנהלי הטקס-איך הוא איש אמת? (ל''ת)

      הוא שקרן מוג לב, 15/05/06 11:25

      הגב לתגובה זו

    • מי זה כולנו? כמה כורתי זיתים ועוד כמה תמהונים?! (ל''ת)

      מומי, 15/05/06 12:14

      הגב לתגובה זו

      • אבל כורתי העצים באים מהשמאל... אתה לא רואה טלויזיה? (ל''ת)

        יוני, 15/05/06 14:58

        הגב לתגובה זו

      • לא כולנו אונסי ילדות.

        עמית, 15/05/06 15:21

        להבהרה כמו שלא כל מי שתומך בחננאל הוא כורת עצים ותמהוני.
        כך כנראה לא כל מי שמתנגד למעשהו אונס ילדות.

        הגב לתגובה זו

        • לא מקבלים פרס על אי כריתת עצים ואי אינוס ילדות

          גם לא על שירות, 15/05/06 16:17

          מי שלא מבין שחייל במדים לא יכול להביע אי אימון וזלזול פומבי ברמטכל-
          יש לו וואחד בעייה.

          הגב לתגובה זו

  • 9.

    מבחינתי הוא כבר לא מצטיין

    דתי ציוני, 15/05/06 10:12

    מי שלא יודע לכבד את מפקדיו שיפרוש מהצבא. שלא יספר סיפורים לסבתא - המעשה שלו הוא הכי פוליטי והכי לא מתאים לחייל.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאד

      דן, 15/05/06 11:08

      כל הכבוד לך בתור דתי,שהבנת את חומרת המעשה.

      הגב לתגובה זו

    • מבחינתי הוא כן (ל''ת)

      דנה, 15/05/06 11:47

      הגב לתגובה זו

    • דעתך לא נחשבת. תודה. (ל''ת)

      עופר, 15/05/06 14:58

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    כל הכבוד לחננאל על עמדה מוסרית ואמיצה

    שמאלנית, 15/05/06 10:11

    זכותו של אדם, גם אם הוא חייל, להחזיק בדעותיו ולהחליט כרצונו על לחיצת יד.
    אין שום עילה חוקית להדחתו, כי לחיצת יד אינה ביצוע פקודה, אלא אקט של נימוס.
    חזק ואמץ, חננאל!

    הגב לתגובה זו

    • לשמאלנית - הפגנות צריכות להיות מחוץ לצבא. (ל''ת)

      שמאלן, 15/05/06 11:09

      הגב לתגובה זו

      • היא שמלאנית (ל''ת)

        כמו שאתה, 15/05/06 12:08

        הגב לתגובה זו

    • שמאלנית טיפשה-אין לחייל זכות להחזיק בדיעות-זה אסור !

      איך צה''ל יתקיים, 15/05/06 11:22

      תני לי לנחש - משתמטת היית אה ? מה את דפוקה ? ממתי מותר בצבא לבטא דיעות פוליטיות או בכלל לחייל לבקר פעולה זו או אחרת של הממשלה ? ועוד שהוא במדים ?

      הגב לתגובה זו

    • השאלה מי אומר שלום למי זה שעולה או זה שיורד (ל''ת)

      חנה בבלי, 15/05/06 11:26

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אתם שקרנים ענקיים!! איך אפשר לשקר כך??

    שקרנים !!!, 15/05/06 10:11

    הביטו בסרט שקרנים!

    הגב לתגובה זו

    • רואים את השיחה עם מפקד הטנק?(בכתבה) את גישת מפקד החטיבה (ל''ת)

      ששלחה אותו, 15/05/06 10:54

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    לדתיים אין מה לחפש בצבא החונטה השמלנית- עזבו תצבא חיזרו לישיבה

    רוי, 15/05/06 10:09

    הצבא הוא כבר לא צבא העם אלא משמש כמיליציה של חונטה שמאלנית.פועל כנגד יהודים וכנגד הערך של ביטחון היהודים ושמירה על הארץ

    הגב לתגובה זו

    • צודק-אני כבר הפקדתי את פנקס המילואים (ל''ת)

      אלי, 15/05/06 12:01

      הגב לתגובה זו

      • אמאל'ה (ל''ת)

        עשינו במכנסיים, 15/05/06 13:11

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    למה לו ידעו מראש לא היו שולחים אותו?

    מאיה, 15/05/06 10:06

    ממתי השקפה פוליטית מכריעה לגבי הצטיינות???

    הגב לתגובה זו

    • זה לא היה צל''ש !כל שנה נבחרת חטיבה אחרת לשלוח נציג מטעמה לקבל הוקרה

      מהנשיא !החטיבה, 15/05/06 11:21

      חייל מצטיין.
      יש לא מעט חיילים מצטיינים...
      עוברות כמה שנים עד שאותה חטיבה שוב מגיעה תורה לשלוח מישהו.

      הגב לתגובה זו

    • זה לא העניין

      פיקס, 15/05/06 11:22

      בצבא יש כללים, כשאתה חייל בפגישה עם הרמטכ''ל אתה נותן לו את הכבוד ולא עוסק בעניינים פוליטיים.
      יש מספיק דרכים להביע את עצמך פוליטית מחוץ למערכת הצבאית.

      הגב לתגובה זו

      • כללים בצבא

        חן, 15/05/06 15:34

        בצבא הכלל הוא שמצדיעים למפקד ולא לוחצים יד, הרמטכל הוא לא חבר של סמל דיין ולכן זכותו לא ללחוץ את יד הרמטכל.

        הגב לתגובה זו

    • למה שאסור להביע השקפה פוליטית בצבא ,בטח לא במדים ובטח לא בפני רמטכל (ל''ת)

      מנסים לפורר את, 15/05/06 11:25

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    בבקשה הוא לא הביך אותו!הוא הסביר לו

    מאיה, 15/05/06 10:04

    כדי למנוע ''השפלה''!!!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    תמיד חשבתי שקשה לצאת משיריון

    מוטי חיפה, 15/05/06 10:02

    מסתבר שלא

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא יצא מהשריון פשוט היום תאריך השחרור שלו.הוא הסדרניק שמשרת חצי (ל''ת)

      הסדרניק משרת, 15/05/06 11:24

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    כל הכבוד לחננאל- בושה לפודלים של צהל. (ל''ת)

    אלנית, 15/05/06 10:00

    הגב לתגובה זו

    • אילנית,איך תיהיה פודל-נקבה?לא חשוב-את כלבה. (ל''ת)

      אב-הב, 15/05/06 12:48

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    רק אם כולנו נלמד ממנו ונצא מהממלכתיות ומלפחד מה''תדמית'' ננצח במאבקים (ל''ת)

    אנטי ממלכתי...!, 15/05/06 09:59

    הגב לתגובה זו

    • גם אני אנטי ממלכתי-ובעד הגירוש !! (ל''ת)

      ובלי רגישות !עם, 15/05/06 10:56

      הגב לתגובה זו

    • תרגיע. אפשר להיות אנטי ממלכתי בכל מיני כיוונים (ל''ת)

      ווריאציות...לא, 15/05/06 11:18

      הגב לתגובה זו