• 99.

    חוק האזרחות

    לילך, 01/02/08 02:21

    אני מבינה את עמדתכם לגבי ביטחון ישראל אבל שופטים יקרים האם חשבתם על הילדים הקטנים שנישארו ללא אב? האם חשבתם על הנשים שנישארו להיתמודד לבד עם עוול החיים? האם חשבתם שלא כל הפלסטינאים הם רוצחים ומחבלים? האם חשבתם שהחוק שלכם רמס את כבודם של אלו שלא יכולים להיות עם משפחתם? אני יהודיה גאה אבל המדינה שלנו גזענית שפוגעת בכבוד האדם וחרותו.

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    שינוי חוק איחוד משפחות

    לילך, 12/01/08 21:14

    השופט ברק הינו אדם עם מחשבה חיובית וטובה לעתיד. המדינה שלנו אמנם רוצה להגן על עצמה ואני מבינה את כוונותיה אבל מה עם הילדים? מה עם הנשים שנישארו ללא בעליהן? מה עם כבוד האדם? הרי היהודים דולגים על כבוד אז איפה הכבוד כאן? זאת הפרדה גזענית ללא כבודד ולא ההתחשבות.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    השופט ברק : לך כבר לפנסיה (ל''ת)

    אייזיק, 14/05/06 21:55

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    כמה קשה לנו!

    יונה בת יהודה, 14/05/06 17:27

    גם החלטה הכרחית, הגיונית שכזו, מועברת בקושי. מיעוט משכיל, עיוור, אלים, כמעט הצליח להשפיע. ועוד לא נאמרה המילה האחרונה.
    עד מתי נכוף ראש?

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    אנשים, אתם מתלעמים מהעיקר:

    dz, 14/05/06 16:21

    פסיקת בג''אץ היא בניגוד לדעתו של אהרון ברק. השופט חשין בעצם פגע בהגמוניה המושלמת של השופט ברק בבגא''ץ (בית דין גבוה לאי צדק)...
    אם פתאום יופיע ירח כחול בשמים, והאדמה תתחיל לרעוד, ועצים יתחילו להצמיח שקיות במבה, אל תהיו מופתעים...

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    יום יבוא וליברמן יסדר את הענינים. היום הזה קרוב. (ל''ת)

    יהודי, ציוני, 14/05/06 15:55

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    כל הכבוד לחשין נאור, גרוניס, עדיאל, ריבלין ולוי (ל''ת)

    אזרח, 14/05/06 15:32

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    מוקרטיה יהודית מתגוננת

    איציק רייכר, 14/05/06 14:45

    אין לראות בחוק ובהחלטת רוב שופטי הבג''צ אלא רק אלמנט של הדמוקרטיה היהודית המתגוננת מפני הקמים להרסה הן מבחינת צורת המשטר והן מבחינת אופייה היהודי של מדינת ישראל.
    לא די בהסברה מחוץ לישראל יש צורך גם בהסברה בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    סוף סוף צדק!

    גל, 14/05/06 14:20

    כל הכבוד! אני מרוצה על ההחלטה! צריך לעשות משהו עם האוייב התמידי הזה

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    החוק לא מפלה בכלל

    דונטלו, 14/05/06 14:10

    הוא לא פוגע באוכלוסיה מסויימת ומפלה אותה לרעה, הוא פוגע בככל האוכלוסיה הישראלית- גם אם אני כיהודי, אתחתן עם פלסטינית, היא לא תוכל לקבל אזרחות, כך שהגזירה שווה כלפי כל אזרחי ישראל-
    חשין יא תותח!!!

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    במבזקים, שולמית אלוני יוצאת נגד בג''צ

    מוטי חיפה, 14/05/06 14:05

    הלוא היא ''אבירת הדמוקרטיה'' אז למה לא לקבל החלטה של בית הדין העליון?, מעולם לא שמעתיה אומרת דברים נגד הטרור המוסלמי/ערבי ומעולם כניראה לא הלכה למשפחות נפגעי הטרור כדי לנחמם? למה הצביעות גברת אלוני?

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    לא למנוע איחוד בגדה

    יוסי, 14/05/06 14:00

    חשוב לא לדחות את זכותם להתאחד בגדה, אחרת החוק שנחקק ייחשב לא מוסרי.
    אם קיימת אפשרות איחוד בשטחים, אזי הכל בסדר.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אחוד משפחות

    יעקב, 14/05/06 13:38

    יש לאפשר לכל ערבי המתחתן עם פלשתינאי לעבור לשטחים.
    אני משוכנע שרבים יעשו זאת
    סלאמו עליכום

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    ההיפרדות מערביי ישראל הרבה פחות חמורה מההכרזה שהם אוייב דה-פקטו

    אפרים, 14/05/06 13:31

    לישראל אין עתיד כמדינה של התחכמויות וישראבלוף.
    מותר לתקן טעויות: אם אחרי 58 שנה הגענו למסקנה שטעינו בכך שגרשנו רק כ- 80% מהערבים ובכך שנתנו אזרחות ל- 20% שנותרו (במסגרת הסיסמה ש''נגזר עלינו לחיות ביחד'') - אז עדיף שנתקן את הטעות הנ''ל, לפני שיהיה מאוחר מידי.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אני פשוט מהופנט

    אדולף היטלר, 14/05/06 13:27

    אני פשוט מהופנט כל פעם מהטימטום של העם הזה בחיים לא ראיתי יצורים עם יותר רגשי נחיתות מהם ששידרגו את המושג ''מזוכיסטיות'' למספר הפעמים שהם אמרו סליחה אחרי שמישהו בעט בהם.....

    הגב לתגובה זו

    • שב בשקט, פאשיסט (ל''ת)

      אחד, 14/05/06 13:59

      הגב לתגובה זו

    • גנבת לי את המילים מהפה

      צבי, 14/05/06 15:44

      שנים אני מחפש מילה שתבטא את זה .... מברוק על המשפט

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    5 שופטים בעד לחסל אותנו???? (ל''ת)

    % תדהמה, 14/05/06 13:20

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    הפכנו למדינת אפרטהייד.

    שלום, 14/05/06 13:19

    למרבה הצער לא היה אף מקרה בעולם, שגזענות הביאה למישהו תועלת.

    הגב לתגובה זו

    • חבל שאתה לא צודק וח''כים ערבים נאמנים לחמאס ולחיסולינו יושבים בכנסת (ל''ת)

      מרק, 14/05/06 13:58

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    גושפנקה של בג''צ שישראל מדינה גזענית ומפלה. (ל''ת)

    אחד שאיכפת לו., 14/05/06 12:58

    הגב לתגובה זו

    • להיות (יהודי) או לא להיות ?

      דינה, 14/05/06 13:15

      ישראל - מדינה יהודית, שרוצה לחיות ...
      וכל מי שאכפת לו, שיחליט: להיות יהודי או לא להיות ? לחיות או לא לחיות ?

      הגב לתגובה זו

    • כן אנחנו גזעניים!!!! לך למדינה שלך לשטחים או לירדן!!!! (ל''ת)

      יהודי, 14/05/06 13:32

      הגב לתגובה זו

    • 82 אנחנו מעדיפים ''גזענות''

      מוטי חיפה, 14/05/06 14:06

      ולא להיות ז''ל, מה פשוט מיכך?

      הגב לתגובה זו

    • באמת כדאי לך לעבור לצד פלשתיני או לסוריה, יש לך הרבה מדינות נאורות (ל''ת)

      שני שאיכפת לו, 14/05/06 14:08

      הגב לתגובה זו

    • רובכם לא התחכתם עם ערבים.תתאסלם

      אייזיק, 14/05/06 21:54

      ותעבור לגור במדינה הנאורה והליברלית - סעודיה

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    לא מבין מה הבעיה באיחוד משפחות?

    א, 14/05/06 12:53

    כל הערבים אזרחי ישראל שרוצים להתאחד בבקשה שיתאחדו אתם בשטחים ויחיו שם נראה אותם רצים לשם.
    שרצו לעשות טרנספר קראו פה לגזענות אבל להתאחד עם המשפחות שלהם בשטחים הם לא ירצו כי שם רמת החיים שווה ל...

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    השופט ברק ממש מדהים בדבריו

    אזרח, 14/05/06 12:52

    האם מישהו רוצה לפגוע בזכותם להקים משפחה? ברור שלא ההחלטה שיקימיו משפחה במקום אחר ולא בגבולות המדינה זו החלטה נכונה והגיונית, אז מדוע הנך אומר שאין לפגוע בזכותם להקים משפחה? זה לא הנושא ואתה השופט ברק לא מובן בככל, וכל הכבוד לשופט חשין מסתבר שהגיונות גוברים על הגיונך.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    מה קשר לגזע? דמוגוגיה מבית מדרש שמאל

    זוכר דולפינריום, 14/05/06 12:49

    לא מדובר בגזע זה או ספציפי.
    מדובר ביושבי מדינת אויב דה-פקטו שבחרו ברובם את המרצחים של ילדים ישראלים בדולפינריום להיות כמנהיגים שלהם.
    אף אחד לא מדבר על צבע עורם, צורת אף ועיניים. דרך אגב, ערבים ויהודים בכלל שייכים לאותה גזה. מדברים פה על עובדה שאחוז אדיר שלהם באים לפה ע''מ לרצוח, עובדה היא ש26 פיגועים בוצעו ע''י ערבים משטחים שהתאזרחו כאן.
    השמאל שוב מנסה לכפות על החברה צעדים שנובעים מהשקפת עולם מעוותת שלהם שפשטה את הרגל ומובילה לאסון והתאבדות,
    לא אכפת לי מי זה שהם יתאבדו ויתעלמו, שיהי להם ולנו, חשוב שעם היהודי לא יילך אחריהם.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    חצי הכוס הריקה - חלק מבית המשפט העליון פגועי מוח כמו השכנים. (ל''ת)

    :-(, 14/05/06 12:48

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    לכל אלו שטוענים שהחוק פוגע בזכיות

    אחת, 14/05/06 12:48

    הערבים. אז באותה מידה הוא מגן על זכויות הנשים הבדויות:
    כל פעם שלבדואי מתחשק להביא אישה צעירה יותר מעזה?
    זה הוגן?
    לכל בדואי יש 4 נשים (3 במעמד של גרושות) תוך רמיסת זכויות הנשים ועבירה על חוקי המדינה, בגלל שמותר להם להתחתן עם נשים מעזה.
    וכמובן הילדים של הנשים הללו הם שונאי ישראל גדולים אחרי שקיבלו חינוך מהאמא שלהם.

    הגב לתגובה זו

    • ועכשו גם הגדילו את קצבאות הילדים (ל''ת)

      אייזיק, 14/05/06 21:57

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    ברק אלוקים עוד ישפוט אותך!!!

    ליאור, 14/05/06 12:42

    ונראה לי שדי בחומרה
    אם הייתי מנהיג המדינה הייתי מוציא אותך להורג לפני כיכר יורים בשכונת מגוריך
    לכל בוגד כמוך מגיע סוף רע!!!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    אולי סוף-סוף סוף לאקטיביזם של בג''ץ

    איתי, 14/05/06 12:40

    כבר פסיקת בג''ץ שנייה (יחד עם הפסיקה על חוק טל) בזמן קצר מראה על מגמה של הימנעות משינוי החלטות הכנסת, וכך ראוי שיהיה. שופטי בג''ץ אינם מייצגים את העם כלל וכלל. עליהם להסתפק בשיפוט על פי החוק, ולא בקביעת החוק. עכשיו כשברק ובייניש יפרשו, כולי תקווה שתימשך המגמה.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    תודה לאל - סוף סוף שפיות. (ל''ת)

    עומרי, 14/05/06 12:39

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    ברק ברדק...מנותק מהמציאות !!!!

    אבי 55, 14/05/06 12:34

    אני בז לך ולשכמותך !!!!

    הגב לתגובה זו

    • גם אני בז לברק! כמעט הכניס לפה סוס טרויאני!

      אובי1, 14/05/06 12:52

      אדם כזה יכול להביא את הסוס הטרויאני הזה לתוך ישראל...

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    פסק הדין והשופט חשין

    ds, 14/05/06 12:30

    ראוי לשבח את השופט חשין על עמדתו האמיצה והעיניינית האומרת :זכותינו כמדינה ריבונית להגביל את מספר המהגרים '' אין בכך שום גזענות ושום עטיפה של צדקנות ומכאן ביהמ''ש יחסר את השופט(בדימוס )חשין

    הגב לתגובה זו

    • ומי במקום חשין ישמור על המדינה (ל''ת)

      אייזיק, 14/05/06 21:59

      הגב לתגובה זו

    • תודה לך השופט המכובד - חשין (ל''ת)

      אייזיק, 14/05/06 22:02

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    מעניין אם הילדים של ברק משרתים בצבא ..

    אריאל, 14/05/06 12:26

    בימ''ש עליון לפלשתין

    הגב לתגובה זו

    • לא תהיה להם בעית פרנסה ,מקבלים

      אייזיק, 14/05/06 22:04

      עבודה בטוחה במשרד המשפטים.
      ראה קטעי עיתונות מהחודשים האחרונים.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    החוק איננו גזעני

    יכולים להתאחד, 14/05/06 12:24

    מדינה לא חיבת להסכים שיכריחו אותה לתת אזרחות לאף אחד, וודאי לא לאוכלוסיה שהרוב שלה עוין.
    הם יודעים מראש שהנשואים שלהם בעיתיים.
    אם הם כל כך רוצים להתאחד, אין להם בעיה לעשות את זה במקום אחר.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    השופט ברק

    ניקו, 14/05/06 12:13

    שכח שצריך לבדוק לעומק בעיה בטחונית מצטברת משנת 1985, הגוררת אחריה בעיה כלכלית והכל כתוצאה מהכתבת משטר שאינו שולט.
    התחזות של נשים כאילו הן נשואות לתושבים, גוררות תשלומי ביטוח לאומי ורישום הילד כתושב.
    כך כולם נהנים, האב מקבל כסף מביטוח לאומי, האישה מקבלת טיפולים בישראל והילד מקבל תעודת זהות כחולה למרות שהוא גר ומקבל חינוך מעבר לקו הירוק.
    ניחדה שמשלמת את המחיר היא מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    על הכל אני סולח לו בזכות היום

    סולח לחשין, 14/05/06 12:12

    על אופן התנהלותו בועדת הבחירות המרכזית ועל מקרים רבים נוספים. היום הוא הוכיח שיש בו את אותה טיפה ציונית שהשאירה אותנ ובחיים. תודה לאל.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    ברכות לחשיןץ משתתף בצער השמאלנים,השופט ברק, ושאר שונאי ישראל הערבים (ל''ת)

    דוד מתל אביב, 14/05/06 12:09

    הגב לתגובה זו

    • מי יציל אותנו משופטים כמו ברק (ל''ת)

      אייזיק, 14/05/06 22:05

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    תודה לאל!!! (ל''ת)

    עמית, 14/05/06 12:08

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    ברק + פורקצה = טנגו

    משה, 14/05/06 12:05

    2 שופטים שרוקדים טנגו ביחד וכל החלטותיהם הם לשם פרסום בלבד וזה מנסיון אישי,,,,,הם חיים ברומו של עולם,והצדק רחוק מהם.
    הם לא ראויים להיות שופטים.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    ואללה... אני לא מאמין... נס חנוכה ערב ל''ג בעומר (ל''ת)

    קובי, 14/05/06 12:02

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    אני אומר: טוב גזען חי מיפה נפש מת !!! (ל''ת)

    יהודי שמאלני, 14/05/06 12:01

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אהרון ברק וחמס ימשיכו לתכנן צעדים (ל''ת)

    @ בנצי-א @, 14/05/06 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    כול הכבוד בג''ץ!!! (ל''ת)

    דני, 14/05/06 11:59

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    החלטה נכונה,הרי נשאר שיקול הדעת לשר הפנים

    חזי, 14/05/06 11:57

    מדינת היהודים במלחמה לא יכולה להיות''יפת נפש''.לערבים תושבי ישראל יש מטרה להיות רוב במדינה.
    ההחלטה היא סתימת פירצה של כניסה מסיבית של פלסטינאים לישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    האם יש סיכוי שהבג''ץ הופך להיות בג''ץ יהודי ולא בג''ץ סמולי ?... (ל''ת)

    cyrano, 14/05/06 11:51

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אפליה טִפשית בין פלסטינים. בלי אלה המסיעים טרוריסטים ליעד, אין טרור (ל''ת)

    אפרים, 14/05/06 11:49

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    עד לאן הגענו?

    ש. כהן, 14/05/06 11:48

    זכות השיבה, שממנה נגזר קיומה או חיסולה של מדינת ישראל, נקבע על פי שיקול דעתו של שופט בג''צ אחד שהכריע בעד הרוב.
    ממש מדהים.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לא מאמין! סוף סוף דין יושר וצדק! מה קרה? קיבלתם שכל או שזה חד פעמי?

    נער הגבעות, 14/05/06 11:48

    מגיע צל''ש אחד ענק לבגצ סוף סוף משפט צדק אני מקווה שזה ימשיך כך ולא היה חד פעמי!

    הגב לתגובה זו

    • לא לשכוח ש5 שופטים התנגדו.הברכות

      אייזיק, 14/05/06 22:07

      הם רק לשופטים שתמכו.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    אחרי הברק בא הרעם, יש לחקור!!!

    נועה בת 40, 14/05/06 11:43

    יש לחקור אים לחלק משופטי הבג''צ יש אזרחות נוספת!!!! לא יתכן שחמישה שופטים יחליטו כך ללא סיבה! אולי להם יש יכטות ואזרחות זרה, אבל ראבק, אני אפילו לא יודעת לשחות.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    מישהו עוד חושב שפסיקות בג''ץ הן לפי אמות מידה משפטיות ולא פוליטיות?! (ל''ת)

    שופט ימני!, 14/05/06 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    חוק גזעני נקודה.

    שלו, 14/05/06 11:39

    איו ספק שמדובר באחד החוקים הגזעניים של מדינת היהודים.
    אני מוצא נחמה גדולה ,במחלוקת בין שופטי העליון,ובעובדה שהחוק עבר על חודו של קול אחד בודד.
    אני גם מסכים שהחוק הוא סביר בתקופה של טרור ,אולם אני תקווה שכאשר הזמנים ישתנו,החוק הגזעני יעלם

    הגב לתגובה זו

    • חוק גזעני התחת שלי (ל''ת)

      צבי, 14/05/06 12:17

      הגב לתגובה זו

    • צודק ב100%...!

      שמעון, 14/05/06 13:20

      אם היו מחוקקים חוקים כאלה נגד יהודים במדינות אחרות - כולכם הייתם קופצים. אבל חוקים נגד פלסטינים במדינת ישראל - זה מקובל עליכם. אני מתבייש לחיות במדינה שאלה הם החוקים שלה, ואלה האנשים החיים בה. אני מתבייש בתגובות שלכם

      הגב לתגובה זו

      • אזמ למה אתה שמחת כאשר גירשו יהודים מעזה?

        אלכס, 14/05/06 14:21

        ה''אני מתבייש'' שלך זה כמו דמאות של תנין.
        חברים שלך פלשתינאצים רוצחים ומגרשים יהודים שמתיישבים בשטחי רשות פלשתינית ואתה דורש שאנחנו נקבל אותם כאן? האם אתה אידיוט?

        הגב לתגובה זו

      • לפי התגובות ,לשמחתי אתם במיעוט קטן. (ל''ת)

        אייזיק, 14/05/06 22:11

        הגב לתגובה זו

    • תגיד לי באיזה עולם אתה חי.אתה מנותק

      אייזיק, 14/05/06 22:10

      מהמציאות בישראל הקטנה.

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    הפתרון היחידי - גירוש כל הערבים משטחי ארץ ישראל (ל''ת)

    משה, 14/05/06 11:38

    הגב לתגובה זו

    • צודק!!!!! (ל''ת)

      אור, 14/05/06 12:23

      הגב לתגובה זו

    • ***לי יש פתרון יותר טוב אחי... כנס וקרא!

      פתרון מצוין, 14/05/06 13:28

      להוציא מכן את כל הגזענים כמוך!!!

      כי להזכיר לך, מי שבא לכאן קודם זה הערבים!

      אהה... ועוד משהו- מה היית אומר אתה וכל המגיבים הגזעניים פה אם חוק כזה היה עובר באיזו מדינה אירופאית?! בעצם אני יודע... '' חוק אנטישמי של גזעניים''... לא?!
      אבל אפליה של ערבים בישראל (המדינה הדמוקרטית!) זה בסדר גמור!
      אני מתבייש שיש לי במדינה גזענים כאלה... בעעעעעעעעעע!

      הגב לתגובה זו

      • 52 אתה תועה

        חילוני מוטי, 14/05/06 13:47

        אנו היינו קודם

        הגב לתגובה זו

      • צודק 100%... (ל''ת)

        רותי, 14/05/06 14:18

        הגב לתגובה זו

      • יהודים לא מתפוצצים באירופה , דביל! (ל''ת)

        אופיר, 14/05/06 14:38

        הגב לתגובה זו

      • די לגזענות

        לילך, 12/01/08 21:19

        עם גזענות כזאת בחיים לא יהיה לנו שלום ובטח לא שיוויון זכויות. די לגזענותתתתתתתתתתתתת די להפרדהההההההה

        הגב לתגובה זו

  • 51.

    6 צדיקים בסדום הזו ! וואלה..... (ל''ת)

    אחוד=זכות השיבה, 14/05/06 11:37

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    מה קרה? הייתי בטוח שיהיו נגד יהודים! (ל''ת)

    בג''ץ ולא מזיק?, 14/05/06 11:36

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    שימו לב שבייניש היתה בדעת המיעוט. זה לא מבשר טובות. (ל''ת)

    מושון, 14/05/06 11:35

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    שירו שיר לשלום ...

    דני, 14/05/06 11:32

    אחמד מסכנין - לך לג'נין !
    היהודים ישמחו
    הנשים לא יתנגדו
    ואתה תעשה חיים משוגעין

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    הוכחה שבג''צ עדיין שפוי (ל''ת)

    שרון, 14/05/06 11:26

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    לשם שיוני - בגצ פסק לטובת היהודים !!! (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 14/05/06 11:23

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    יהודים - לא לשמוח, השמאל הקיצוני ינצח ...

    דני, 14/05/06 11:22

    היהודים אולי שמחים
    כמוהם גם הציונים
    אבל השמאל הקיצוני - לא
    הם כבר התחילו להפעיל לחצים
    על התקשורת
    על העיתונים
    על הסופרים
    על הפוליטיקאים
    ועל מי לא

    ממחר כתבות ענק על הסבל של המשפחות
    הרבה דמעות יזלגו מעיניכם - אם תרצו או לא תרצו
    הרבה שאילתות ירוצו בכנסת המהוללת שלנו
    גם סופרינו הדגולים יתארו את הטרגדיה של אחמד מאום אל פאחם ופאטמה ממחנה בלאטה

    ואף אחד לא יזכור, שרק לפני 7 חדשים, אנחנו במו ידינו זרקנו אלפי משפחות יהודיות חוקיות מביתם, והפכנו אותם לפליטים בין לילה.

    השמאלנים יעבדו, ולצערי, כמו תמיד, הם ינצחו !

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    זכותם לאיחוד משפחות בשטחי הרשות.

    נועמי, 14/05/06 11:22

    פתרון פשוט הגיוני ואנושי
    כל ערבי ישראלי שרצונו בכך
    זכותו לאיחוד משפחות בשטחי הרשות. כך נקבל את רצון השמאל שתי מדינות לשני עמים.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מזל שלא הכל תלוי בשופט ברק

    גידי, 14/05/06 11:21

    שאם כן -נצטרך לעשות מילואים בגבול ברמת גן ,והערבים שמתרבים כמו שפנים היו ממלאים את הארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הגנה על הדמוקרטיה?

    דני, 14/05/06 11:16

    ישראל אפילו לא מתיימרת יותר להיות דמוקרטיה. בשם ה''ביטחון'' המדינה מונעת זכויות יסוד מאזרחים לא יהודים. האם היה מתקבל בציבור חוק המונע איחוד משפחות\בניית משפחה\ביקורים משפחתיים מיוצאי תימן כי יגאל עמיר ביצע מעשה טרור? או ממשפחת אלפרון \ גאידמק\לרנר ועדות המוצא של אלה, בגלל שעמדו מאחורי מעשי פשע ושיש להם דם על הידיים?

    הגב לתגובה זו

    • הדוגמה ממש לא קשורה. זה לא עניין גזעני. במקרה ושכחת - יש *מלחמה*

      איתי, 14/05/06 11:37

      אני בטוח שפלסטיני אזרח בריטניה המתחתן עם ערבייה-ישראלית יוכל לקבל אזרחות. העניין פה אינו עניין של גזע, אלא באמת של ביטחון. אנחנו לא יכולים לאפשר לנתיני מדינת אויב לקבל אזרחות אצלנו, זה לא הגיוני. אם היינו במלחמה עם כל מדינה אחרת, היינו נוהגים באותה הצורה. היכן הגזענות פה?

      הגב לתגובה זו

      • מאיפה הבאת את הבולשיט הזה?!... אם זו לא גזענות, אז זה?!!!!

        תמר, 14/05/06 13:34

        ו... מאיפה אתה יודע אם אזרח בריטי שמתחתן עם ערביה יתנו לו אזרחות בישראל?!...
        להזכירך אתה חי במדינה גזענית יהודית!!
        רק רציתי לקרא את התגובות שלך ושל הגזענים פה אם חוק דומה היה עובר במדינה אחר בעולם!!!

        * נקודה למחשבה...

        הגב לתגובה זו

    • אני נדהם מחדש מדעות שאין להם קשר

      אייזיק, 14/05/06 22:17

      למה שקורה בארץ.

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    כותרת מטעה ''מעריב''

    מוטי,, 14/05/06 11:14

    הבג''צ לא נגד האיחוד, מי שרוצה להתאחד עם משפחתו, למה דווקא כאן במדינת אל יהוד, מה רע בשכם, שהאוויר בו מצויין ודווקא שם אין לחות ולא צריך מזגן בקייץ?, אנחנו כאן במישור החוף סובלים מאד מהלחות בקייץ.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    אלה שנגד החוק

    ד. ח.ט.ש, 14/05/06 11:12

    הם בודאי פרו ערביים ופרו פלשתינאים, כי אחרת איך הם מסבירים את הנישואים הפיקטיבים של ערבי/ערביה ישראלי עם פלשתיני רק כדי להכנס לישראל וע''י זה יפעילו את זכות השיבה בזחילה וכביכול בתום לב!
    אבל אצל הערבים אין תום לב! אלא הכל מחושב לפרטי פרטים!
    ושכל יפי הנפש הפועלים לטובת הערבים יראו לי פעם אחת שהם גם פרו יהודים ופטריוטים!

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    אהרון ברק לב ערבי (ל''ת)

    גדורון, 14/05/06 11:12

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    יש פתרון שנקרא = הדדיות

    יואב, 14/05/06 11:06

    אהבה הינה דו-כיוונית ולכן אינה חד צדדית . ואם היא בכיוון אחד זוהי אהבה התלויה בדבר ולכן הפתרון הנורמלי וגם ההומני הוא שכמות הנשים שתכנס לכאן תהיה זהה לכמות הנשים שיעזבו מכאן כדי להנשא שם.
    ואז כל הבעיות נפתרות !

    הגב לתגובה זו

    • זהו הפתרון האידיאלי והעונה לכל הצרכים. (ל''ת)

      חלי, 14/05/06 12:49

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    מה קרה לשופטים חכמי חלם קבלו חום?

    ישראלי, 14/05/06 11:05

    תמיד הם הגנו על שמאלנים וערבים,כנראה הם לקחו כדורי XZT? או פראוזק?
    מי יודע על הזה, אנא כתוב כאן

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מעניין איזה חוק ימציאו בעיקבות פיגועים ע''י ערבים ישראלים-נטו?

    אפרים, 14/05/06 11:02

    מה יאמר השופט חשין כשהפיגועים יבוצעו ע''י אנשים הבאים מתוך ציבור שהוא אוייב דה-פקטו, ולא מתוך מדינה שהיא אוייב דה פקטו?

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ברק-איש מר''צ וכמוהו, בייניש, ג'ובראן,פרוקצ'ה וחיות.לעומתם-חשין,נאור

    כבשה מסבירה, 14/05/06 11:01

    גרוניס-אנשי העבודה. עדיאל וכנראה ריבלין-תומכי קדימה. אדמונד לוי -מן הליכוד וזאת התוצאה הסופית.... השאלה שכולנו חייבים לשאול את הוד מעלתו מר ''הכל שפיט''-היא, אם החלטות בג''צ מתקבלות על רקע של השקפה פוליטית-חברתית נטו, מדוע שלא להותיר ת'החלטה בידי הכנסת, או לחלופין, למנות שופטים על בסיס אחר מזה הנהוג כיום ע''י כבודו?.. אחרי הכל, בדמוקרטיה: ''אדם אחד=קול אחד''.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק! (ל''ת)

      א, 14/05/06 11:58

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    יום שחור לשמאל הקיצוני ולשונאי המדינה.

    יושקו, 14/05/06 11:00

    משום מה , אפילו בבג''ץ יש מי שמסרבים לאמץ את הטרמינולוגיות המאוסות שלהם ואת פעילותם ל''קידום השלום והדמוקרטיה'' במקום ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    איך לא לאפשר פגיעה ברוב היהודי

    arik, 14/05/06 11:00

    בסופו של דבר קיימות שתי שאלות - השאלה הבטחונית ושאלת הניסיון לחיסול הרוב היהודי בדלת האחורית.

    עד היום כל איחודי המשפחות היו לכוון מדינת ישראל. מכאן ואילך ניתן לשקול שיודגש כי עפ''י חוק מחצית אחת מהזוגות תתאזרח בארץ ואילו לגבי המחצית השנייה החלק הישראלי יאבד את אזרחותו הישראלית והזוגות יתאזרחו אצל הפלשתינאים.

    כך, לפחות, איחוד המשפחות, גם בתקופות של רגיעה ביטחונית (אשרי המאמין) לא ייפגע ברוב היהודי

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    תודה אלוהים...........................

    מוטי חיפה, 14/05/06 10:59

    רציתי להצביע מר''צ, אבל תודה לך אלוהים שמנעת זאת מימני וניתבת דרכי ל...שפיות.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    טוב מאד

    קרן אור, 14/05/06 10:58

    לפחות החוק הזה עבר.
    איחוד משפחות עם אזרחי מדינות אוייב יעשה בשטחי מדינת האוייב.
    אף אחד לא צריך להפרד והזכות להקים משפחה רחבה ומאושרת קיימת גם בג'נין קלקיליה וחאן יונס. סעו לשלום,נא להפקיד את התעודה הכחולה במעבר הגבול.
    תודה ובהצלחה.

    ארץ ישראל ליהודים.
    ארצות ערב לערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    כל הכבוד לחשין שלא נכנע לברק! (ל''ת)

    ותיק, 14/05/06 10:56

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    סתם כך, וגם התנגדות, אין סכסוך ואין פתרון, לחסל את הג'יהאד

    פרופורציה, 14/05/06 10:56

    יהדות סוריה היא אחת הקהילות הגדולות, המפוארות והחשובות בין קהילות היהודים במזרח התיכון.

    הקהילה הוקמה ככל הנראה לאחר חורבן בית ראשון.

    מאז הקמת היישוב היהודי במקום לא נפסקה ההתיישבות בסוריה מאז הקמת הקהילה בתחילה ועד ימינו אנו.

    בשנת 1492, לאחר גירוש ספרד, הגיעו לסוריה יהודים רבים מספרד אשר הגדילו מאוד את מספר בני הקהילה.

    הקהילות היהודיות בסוריה היו ונשארו בעיקר בחאלב ודמשק אך קהילות היו גם בקמישלי (עיר על גבול סוריה-טורקיה) ואליפולי.

    לאור מפקד אוכלוסין שנעשה בשנת 1943 אנו למדים כי היו בשנה זו בדמשק 11,000 יהודים, בחאלב 17,000 יהודים ובקמישלי כ-2,000 יהודים.

    ברוב ארצות האיסלאם וגם בסוריה היה מעמד היהודים מעמד ה''דימי'' שהיה נחות משל המוסלמים.

    בשנת 1831 ניסו המצרים ששלטו באזור לעשות שינוי לטובת המיעוטים אך רק הנוצרים הרוויחו מכך וליהודים לא יצא דבר מזה.

    בשנת 1840 נערכו ''עלילות דמשק''-פוגרומים גדולים ביהודי סוריה שרק התערבות מצד השליטים הטורקים הצילו אותם מידי ההמון.

    בשנת 1909 היגרה קהילה גדולה מיהודי חאלב למקסיקו, לעיר מקסיקו סיטי ובה הקימו את הקהילה היהודית הסורית הגדולה ביותר ביבשת אמריקה.

    בסופה של מלחמת העולם הראשונה ועם נפילת האימפריה העות'מאנית נשלטה סוריה על ידי צרפת כמנדט.

    בשנת 1925 בוצע מרד הדרוזים שבמהלכו נפגעו גם יהודים רבים מהרובע היהודי בדמשק.

    בשנת 1936 עם תחילתו של המרד הערבי הגדול בארץ ישראל התחילו פגיעה קשה גם ביהודי סוריה אשר נחשדו על ידי הסורים כציונים.

    בשנת 1942 הותקף הרובע היהודי בדמשק שנית לאחר הודעת שווא כי שטחי סוריה יצורפו לשטחי מדינת ישראל העתידית.

    בשנת 1943, לאור מפקד שנערך, נמצא כי היו בסוריה באותה העת 30,000 יהודים אשר נפגעו קשות שנתיים מאוחר יותר עם מתן העצמאות לסוריה.

    בשנת 1947, לאחר החלטת האו''ם בכ''ט בנובמבר היו פרעות קשות מהקשות ביותר שספגו יהודי סוריה בערים חאלב ודמשק והקהילה נפגעה קשות ורכוש רב הוצת או נהרס.

    לאחר הקמת מדינת ישראל נמלטו בעל כורחם רוב יהודי סוריה מחוץ לה ונשארו בה מתוך 30,000 יהודים שהיו בה לפני הבריחה ההמונית נשארו רק כ-5,000 יהודים.

    היהודים סבלו בכל השנים מאז הקמת המדינה ואיסורים רבים צצו להם כל כמה זמן ופגעו קשות בחיי היהודים בסוריה.

    בימיו של הנשיא אסד הוא החליט לשחרר את יהודי סוריה בתנאי שיבטיחו לא לעבור לארץ ישראל. כ-4,000 מיהודי סוריה קיבלו זאת על עצמם ונמלטו בעור שיניהם מסוריה.

    כיום יש קהילה מצומצמת של יהודים בסוריה המונה כ-100-200 יהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    עכשיו יש לסלק מכאן 300 אלף פולשים

    עת לעשות, 14/05/06 10:55

    פלשתינים שנכנסו על סמך נישואין

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כך סתם

    פרופורציה, 14/05/06 10:52

    יהדות סוריה היא אחת הקהילות הגדולות, המפוארות והחשובות בין קהילות היהודים במזרח התיכון.

    הקהילה הוקמה ככל הנראה לאחר חורבן בית ראשון.

    מאז הקמת היישוב היהודי במקום לא נפסקה ההתיישבות בסוריה מאז הקמת הקהילה בתחילה ועד ימינו אנו.

    בשנת 1492, לאחר גירוש ספרד, הגיעו לסוריה יהודים רבים מספרד אשר הגדילו מאוד את מספר בני הקהילה.

    הקהילות היהודיות בסוריה היו ונשארו בעיקר בחאלב ודמשק אך קהילות היו גם בקמישלי (עיר על גבול סוריה-טורקיה) ואליפולי.

    לאור מפקד אוכלוסין שנעשה בשנת 1943 אנו למדים כי היו בשנה זו בדמשק 11,000 יהודים, בחאלב 17,000 יהודים ובקמישלי כ-2,000 יהודים.

    ברוב ארצות האיסלאם וגם בסוריה היה מעמד היהודים מעמד ה''דימי'' שהיה נחות משל המוסלמים.

    בשנת 1831 ניסו המצרים ששלטו באזור לעשות שינוי לטובת המיעוטים אך רק הנוצרים הרוויחו מכך וליהודים לא יצא דבר מזה.

    בשנת 1840 נערכו ''עלילות דמשק''-פוגרומים גדולים ביהודי סוריה שרק התערבות מצד השליטים הטורקים הצילו אותם מידי ההמון.

    בשנת 1909 היגרה קהילה גדולה מיהודי חאלב למקסיקו, לעיר מקסיקו סיטי ובה הקימו את הקהילה היהודית הסורית הגדולה ביותר ביבשת אמריקה.

    בסופה של מלחמת העולם הראשונה ועם נפילת האימפריה העות'מאנית נשלטה סוריה על ידי צרפת כמנדט.

    בשנת 1925 בוצע מרד הדרוזים שבמהלכו נפגעו גם יהודים רבים מהרובע היהודי בדמשק.

    בשנת 1936 עם תחילתו של המרד הערבי הגדול בארץ ישראל התחילו פגיעה קשה גם ביהודי סוריה אשר נחשדו על ידי הסורים כציונים.

    בשנת 1942 הותקף הרובע היהודי בדמשק שנית לאחר הודעת שווא כי שטחי סוריה יצורפו לשטחי מדינת ישראל העתידית.

    בשנת 1943, לאור מפקד שנערך, נמצא כי היו בסוריה באותה העת 30,000 יהודים אשר נפגעו קשות שנתיים מאוחר יותר עם מתן העצמאות לסוריה.

    בשנת 1947, לאחר החלטת האו''ם בכ''ט בנובמבר היו פרעות קשות מהקשות ביותר שספגו יהודי סוריה בערים חאלב ודמשק והקהילה נפגעה קשות ורכוש רב הוצת או נהרס.

    לאחר הקמת מדינת ישראל נמלטו בעל כורחם רוב יהודי סוריה מחוץ לה ונשארו בה מתוך 30,000 יהודים שהיו בה לפני הבריחה ההמונית נשארו רק כ-5,000 יהודים.

    היהודים סבלו בכל השנים מאז הקמת המדינה ואיסורים רבים צצו להם כל כמה זמן ופגעו קשות בחיי היהודים בסוריה.

    בימיו של הנשיא אסד הוא החליט לשחרר את יהודי סוריה בתנאי שיבטיחו לא לעבור לארץ ישראל. כ-4,000 מיהודי סוריה קיבלו זאת על עצמם ונמלטו בעור שיניהם מסוריה.

    כיום יש קהילה מצומצמת של יהודים בסוריה המונה כ-100-200 יהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    דגל שחור של חוסר צדק מתנוסס מעל ההחלטה

    ציוני, 14/05/06 10:51

    למרבה הצער, בג''צ נתן היום הכשר לפגיעה חמורה בזכויות אדם, ובראשן הזכות לשוויון ולחיי משפחה.

    הגב לתגובה זו

    • אכן. בג''צ נתן הכשר לגזענות (ל''ת)

      נעמי, 14/05/06 11:40

      הגב לתגובה זו

      • על איזו גזענות בדיוק מדובר ?

        ד.ח.ט.ש, 14/05/06 13:49

        חייבים להגר רק לישראל ? אחרת זה נקרא גזענות ?

        הגב לתגובה זו

    • לך תזדיין!! (ל''ת)

      צבי, 14/05/06 12:07

      הגב לתגובה זו

      • סדום הוא בהחלט המקום הראוי לך, אדון צבי (ל''ת)

        אחד, 14/05/06 12:15

        הגב לתגובה זו

    • רמיסה ברגל גסה של זכויות אדם (ל''ת)

      יניב אסקין, 14/05/06 12:27

      הגב לתגובה זו

    • ומה אם הנשים הבדואיות שזורקים אותן

      אחת, 14/05/06 12:47

      כל פעם שלבדואי מתחשק להביא אישה צעירה יותר מעזה?
      זה הוגן?
      לכל בדואי יש 4 נשים (3 במעמד של גרושות) תוך רמיסת זכויות הנשים ועבירה על חוקי המדינה, בגלל שמותר להם להתחתן עם נשים מעזה.
      וכמובן הילדים של הנשים הללו הם שונאי ישראל גדולים אחרי שקיבלו חינוך מהאמא שלהם.

      הגב לתגובה זו

    • דגל , לא דגל. באימש'ך לך חפש את פחימה...

      נעמן שפוי, 14/05/06 14:35

      תקים כבר בית , במקום להרוס לאחרים.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    מדינה ''גזענית'' לא מסכימה להתאבד

    דור ב, 14/05/06 10:48

    תאשימו את האו''ם הוא הקימה ו...בצדק היסטורי רב, יכול להיות ש חמישה השופטים שהיו בעד, יש להם אזרחות כפולה, ארה''ב?

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    איחוד שם

    יונתן, 14/05/06 10:47

    אין שום סיבה למנוע איחוד משפחות ברשות הפלסטינית

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אחים שלי , קיבלתם את זה ''לבַּנים'' אהה ! (ל''ת)

    אבו טיר, 14/05/06 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    החלטה מצוינת סוף סוף קצת שכל במדינה (ל''ת)

    א, 14/05/06 10:46

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    יושבים להם שבעה שופטים נכבדים,

    האם לא די לנו, 14/05/06 10:46

    ומקבלים החלטה, שבגן פנינה היו מגיעים אליה הפעוטות, בלי כל הרעש הזה ובזבוז הזמן.
    שאל כל ילד אם מותר להכניס שועל ללול תרנגולות, לא תצטרך לחכות זמן רב לתשובה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    5 מתוך 11 שייכים לשמאל הקיצוני, וגם השאר לא בדיוק מרכז!!!

    ישעיהו, 14/05/06 10:45

    רק 1 מתוך 11 קבע שגירוש יהודים מביתם והחרבת עשרות יישובים במחיר של הפקרת בטחון דרום הארץ אינו חוקי.
    אולם 5 מתוך 11 החליטו שהרצון של פלשתיני לגור עם זוגתו הפיקטיבית בטול כרם ולא בז'נין מצדיקים את הפקרת בטחון המדינה.

    משאל עם היה נותן 90% בעד החוק.
    משאל בג''ץ נותן כמעט 50% נגדו.

    יש לציין כי הנשיא אהרן ברק התנגד לחוק - והוא האדם שגזל מהכנסת סמכויות השוענקו לה ע''י העם לטובת השמאל הקיצוני אליו הוא משתייך.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    אם מוחמד לא בא לפטמה שפטמה תלך למוחמד . (ל''ת)

    אבו יסמין, 14/05/06 10:45

    הגב לתגובה זו

    • גדול!! (ל''ת)

      דרור, 14/05/06 11:50

      הגב לתגובה זו

    • ענק !! (ל''ת)

      גלית, 14/05/06 12:11

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    לא מכניסים אוייבים הביתה - זה כל העניין . (ל''ת)

    רוצים לחיות, 14/05/06 10:45

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לפטר

    אבישג, 14/05/06 10:43

    את חמשת שופטי המיעוט, כי הם סכנה חמורה לבטחונה ועתידה של מדינת ישראל וכי הם עושים משפח ולא משפט.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ערביי ישראל רואים את הישראליים נטבחים ולא אומרים מילה נגד הטרור

    היום הם משלמים, 14/05/06 10:42

    לא ראינו אותם יוצאים בהפגנות ענק נגד הטרור . מעולם ! פעם אחת לא ראיתי הפגנת ענק נגד שלטון הטרור הפלשתינאי , אלפי ישראליים נטבחים , והם עומדים מנגד ושותקים . ראו כיצד ישראל הושיטה יד לערפאת וקיבלה ממנו אוטובוסים מתפוצצים - והם שתקו . גם כשהם עצמם נהרגו - הם שתקו .

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    נס גלוי

    אני, 14/05/06 10:41

    הבג''צ לראשונה מזה זמן רב, נזכר שהוא לא מייצג את האינטרס האוניברסלי אלא שיש בכוחו להגן על תושבי ישראל.
    נותר רק להצטער על הרוב הזעום שבו התקבלה ההחלטה, ובכל זאת - עדיף שיהיה רוב זעום לכיוון הזה, ולא להיפך.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    תבואו בטענות לאבו טיר ואבו מאזן וכל שאר הטרוריסטים הפלשתינאים

    הם החריבו לכם, 14/05/06 10:38

    אז מה ? ישראל החליטה שלא בא לפתוח את הדלת ולהזמין עוד מחבלים להרוג את הילדים שלנו ?
    כואב לכם ? הרבה ? לכו תבכו הרבה למנהיגי הרשות הטרורסיטים שמנצלים אזרחים ערביים ישראלים ותעודה כחולה כדי להיכנס להרוג ישראליים ..... חזק חזק תבכו , איך חירבו לכם את החיים ......

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    שופטים אטומים, מוזנים מהתקשורת

    אסיה, 14/05/06 10:36

    ולא רואים מול עיניהם את בני האדם. החוק איננו גזעני, רק האנשים שהגו אותו ומרפדים אותו.

    בושה למדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ערביי ישראל משלמים את מחיר הטרור והשתיקה שלהם על הפיגועים (ל''ת)

    זה כואב הטרור, 14/05/06 10:35

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    איפה כל הימנים שצועקים שזה בית משפט של השמאל?

    לאן הם נעלמו??, 14/05/06 10:35

    כשבג''ץ קובע כנגד הימנים הם מזדעקים מרה וקוראים להם נאצים, אוהבי-ערבים ושאר כינויי חיבה.

    כשבג''ץ מחליט בעד הימין הם פתאום משתתקים וחוזרים לחורים שלהם...

    או אולי הם הלכו לארוז? למישהו יש טלפון של חברת הובלה טובה??
    ;-)

    הגב לתגובה זו

    • ה''ימין'' מגיב עניינית ולא דיקלומים כמו השמאל.

      הפעם העם, 14/05/06 11:38

      באופן יוצא מן הכלל קבל הבג''צ החלטה שפויה. אבל זה לא מתוך דאגה לעם היהודי אלא כהגנה על ה''מדינה שהשמאל בנה'' ושאותה הוא ישמיד אם ימשיך בדרכו המטורפת.

      הגב לתגובה זו

    • הרכב בג''ץ 5-שמאל קיצוני, 5שמאל, 1ימין-מרכז

      דוד, 14/05/06 12:06

      להזכירך, החרבת עשרות יישובים אושרה בבגץ ברוב של 10 מול אחד!
      בבג''ץ יושבים 5 מהשמאל הקיצוני, 5 מהשמאל ו1 מהמרכז ימינה.
      מה לעשות שהשמדת מדינת ישראל מבפנים היא משאת הנפש של השמאל הקיצוני בלבד ולא של השמאל כולו?

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    6 מול 5, מדאיג

    מוטי, יהודי, 14/05/06 10:35

    יכול להיות ש ה5 שהסכימו יש להם אזרחות אמריקאית

    הגב לתגובה זו

    • 10 תגובה גדולה (ל''ת)

      אחד, 14/05/06 11:40

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    כמה רוע

    רמון, 14/05/06 10:34

    כמה רוע יש במקום הזה.

    הגב לתגובה זו

    • רוצה לנקות את המקום הזה? תתאחד עם משפחתך בעזה. (ל''ת)

      ברון, 14/05/06 14:03

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    ברכה לבג''ץ בבית הנסת על חשבוני (ל''ת)

    שמואל, 14/05/06 10:34

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    שיתחתנו כולם עם הפלאסטינים ויילכו לשם

    חיה, 14/05/06 10:34

    אנחנו רוצים הרי '' רוב יהודי '' וזה - זה גאזענות ??!!!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מה עם הזכות החוקתית לחיים ללא פיגועים ורצח חפים מפשע (ל''ת)

    יהודי, 14/05/06 10:33

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    חשין=גיבור לאומי

    ירון, 14/05/06 10:30

    בג''ץ עוד יהרוג את כולנו, אסור להכניס עוד ערבים לארץ, זאת מדינת היהודים, ערבים לערב!!!

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    לעודד מעבר חד סיטרי.

    ליאור, 14/05/06 10:30

    האהבה הינה תכונה אנושית שאינה מובנת, אין למנוע את האהבה ויש צורך לעודד התאהבות של תושבי ישראל הערבים עם בנות העם הפלסטיני החסודות ולגרום לגברברים הצעירים המאוהבים להקים את ביתם ועשרת ילדהם באזור הרשות הפלטינאית.

    קופידון המוסלמי, תתחיל לעבוד !!!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    בג''ץ הבין מה שכולנו מבינים מזמן-הערבים בתוכנו מסוכנים לעתידנו! (ל''ת)

    מצביע ליברמן..., 14/05/06 10:30

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כנראה שמוראו של הדיקטטור השמאלני,אהרון ברק,סר מעל השופטים,והם

    דרור, 14/05/06 10:29

    זרקו אותו לפח הזבל, והוא נשאר במיעוט, עם עמדותיו האנטי ישראליות ועם תמיכתו באוייב הפלשתינאי.
    נראה שפרישתו הצפוייה מכס המשפט היא שגרמה לכך.
    נקווה שיש בכך אות לחזרה בתשובה של חבורת השופטים.

    הגב לתגובה זו

    • בייניש

      מארק, 14/05/06 11:54

      אני מאד חושש שעם כניסתה של בייניש לתפקיד הנשיאה, אנחנו עלולים
      להתגעגע לברק.
      כולם שמאלנים מושחתים.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    בג''צ הכריע נכון ולמה?

    מוטי, יהודי, 14/05/06 10:28

    כי הבג''צ ידעו שבאים יאשרו את עתירת עדדלה, נישאר ללא מדינה. ומה שופטי בג''צ יעשו ומאיין ישתכרו? ומה יהיה עם הפנסיה שלהים? טוב נרגעתי החלטה נבונה, אנו מדינה יהודית גם מכח ההיסטוריה וגם מהחלטת האו''ם 48.

    הגב לתגובה זו