• 52.

    הערבים מירדן מבינים יותר טוב מהיהודים

    ירחמיאל, 18/05/06 23:57

    עד לאן הגענו... הטפשים בממשלה לא מבינים עובדות פשוטות שאפילו הערבים מבינים בקלות.

    אולמרט יסגור עניין עם המדינה- סופית.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    למלך ירדן

    פקק תנועה, 14/05/06 08:29

    תחליטו מה אתם רוצים.הסכמי שלום או לו .מיתברר שישראל תמיד צדקה בטענותיה .בעיקר גוש הימין שפשט את הרגל. הסבירו לחמאס שישראל לא תחזור גבולות 67 ושטפו פעולה בעינין זה עים ישראל וכך העינין יגמר בטוב .

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    אולמרטו פוג'ימורי לא מבין שעלית החמאס היא תוצאת ה''התנתקות''. (ל''ת)

    דה סנטוס, 14/05/06 08:16

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    לידיעת הישראלים הגאוותנים - מלחמה גדולה בדרך!!!

    לא לתפוס תחת, 14/05/06 07:01

    כל הישראלים שחושבים שיעשו מה שבא להם וינהלו המצב באופן של בת יענה הבורחת מהשטחים וטומנת הראש בחול

    יגלו כי יש תוכנית לחיסול ישראל ששותפים בה מרבית הערבים במזה''ת

    ירדן רומזת עליה - כי לכל היותר היא תצא לפועל תוך שנתיים
    המלוכה בירדן תחוסל ויעלה בה שלטון מוסלמי איראני אם יצליחו לחסל ישראל.

    מה תעשה ישראל אם איראן תאיים להפציץ בנשק גרעיני כל מדינה שתסייע לישראל במלחמתה נגד הערבים?????



    הגב לתגובה זו

    • 1)מה יעשו הפלסטינים אם איראן תזרוק כאן גרעין? 2)אם איראן תאיים- (ל''ת)

      ייאיימו עליה, 14/05/06 08:44

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    ההתנתקות היא כישלון מסוכן שיכול להדרדר עד חיסול ישראל!!!

    ראו הוזהרתם, 14/05/06 06:56

    במהלך מפתיע של איראן והערבים
    אפשר להביא ישראל לקרשים

    ואף אחד בעולם לא יציל אותנו...

    הגב לתגובה זו

    • יעני,לא יעזור אפילו משיח עכשיו?

      יגאל כהן, 14/05/06 08:46

      אבל התורה נותנת כח לגרש ערבים.
      מה קרה לכח של התורה ,ביבון?
      נחלשה?
      הקרוק משלח בנו בני תשחורת ששיער ערוותם טרם צימח.
      בבונים שהתחת שלהם עוד לא אדום אפילו.
      עוד לא הגיעו לבגרות מינית.
      שוטה,משלח בנו,שוטים,לשטות בשוטים מהם.

      הגב לתגובה זו

    • שטויות במיץ (ל''ת)

      מיץ בשטויות, 14/05/06 08:46

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    וואלה יופי, הוא רוצה שהחמאס ישתגע עלינו ולא עליו... (ל''ת)

    עוד הובר חוכם, 13/05/06 14:40

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    ** 31 ו 43 נותנים פרשנות מעולה (ל''ת)

    +++++++++++++++, 13/05/06 14:31

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    למה שכבוד המלך לא ילחץ על הפלסטינים להכרה ושלום עם ישראל? (ל''ת)

    מה החוצפה כלפנו, 13/05/06 11:34

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    חובה להאזין לירדנים - כך הינו מונעים את מלחמת יום הכיפור

    ראובן גרפיט, 13/05/06 08:52

    הנהגות רבות בארץ מזלזלות במה שאומרים הערבים וחבל. שחצנות, טיפשות, טימטום ואולי מילים חזקות יותר היו צריכות להסביר את החוסר רצון שלנו להקשיב לשכנים שלנו, להקשיב ולהפנים. המלך חוסיין הזהיר את גולדה ואת הצמרתהשלטונית על מלחמת יום הכיפור ובזמן אבל לא התייחסנו. אין כמו הירדנים להבין את הפלשתינים. חובה עלינו להיתיעץ עימהם ולפעול עימהם יחד בכיבוש הפיתרון למלחמת 100 השנה עם הפלשתינים.

    הגב לתגובה זו

    • חובה עלינו כלפיהם וחובה עליהם כלפנו !!!גם הם בעסק !לפי שעה (ל''ת)

      אנחנו מתמתנים, 13/05/06 14:27

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    אני אסביר לכם,מה מפחיד את המלך המקסים שלנו.

    יגאל כהן, 13/05/06 00:43

    היציאה שלנו מעזה ובמיוחד מציר פילדלפי,גרמה לכך שהלחץ שבתוך עזה משתחרר לכיוון מצרים.
    דבר שחזיתי זאת מראש כאן.
    עבדאללה מפחד שאם נצא מיוש,
    הלחץ של יו''ש יתפרץ לכיוון היותר חלש דהיינו לכיוון ירדן.
    והנה המצרים ''הרוויחו'' מכך שהם שולטים בציר פילדלפי.
    הרוויחו כבר כמה פיגועים ופלישות והרג של חיילים מצריים.
    זה מה שמפחיד את המלך.
    יש להתחשב במלך.
    למרות שאולי ,הכי חשוב ,שהם לא יתפוצצו עלינו.
    ואולי כך הם יגיעו לאיזון עם המצרים בעזה ועם הירדנים ביו''ש.
    לדעתי ,ואמרתי זאת מזמן.
    יש להטיל מנדט של מצרים בעזה ושל ירדן ביו''ש.
    מנדט מטעם האו''ם.
    והם יכינו אותם לעצמאות.
    קודם כל יחסלו את הפאודה.
    ואסיים בברכת:''יחליילקו יערב''.
    למלך המקסים.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק נמרץ !!! בדיו----ק !חסכת לי כתיבה

      בקשר למלך, 13/05/06 11:33

      המלך, עם כל הסיפטיה (ויש..) כל פעם ''דואג'' שהלחץ הפלסטיני יופנה כלפינו במקום אליו !!!
      מצא פראיירים על ''תקן קבוע'' !!
      שיחפש מי ינענע..
      כנ''ל בקשר למנדט-הפלסטינים הוכיחו שאינם מסוגלים להתנהל בעצמם.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    הפיתרון היחיד

    שגיב, 12/05/06 23:53

    הפלת המשטר האירני תהפוך את ישראל לסופר פאור היחיד במזרח התיכון ומדינה עם עליונות צבאית על שאר המדינות באיזור. בלי קו החמצן של אירן לאירגונים כמו חמאס וחיזבאללה הם לא לא יוכלו להתקיים או להתחזק.

    הגב לתגובה זו

    • לשגיב יש חלומות באיספמיה (ל''ת)

      אילנה ג, 13/05/06 01:20

      הגב לתגובה זו

    • הפתרון היחיד לטרנספר כל הפלשתינים לירדן ומדינת יהודים מהים עד הירדן

      צופה, 13/05/06 01:43

      עבדאללה והממלכה ההאשמית ישלמו מחיר כבד על סרובם לקלוט וליישב את כל הפלשתינים המתגוררים ממערב לנהר הירדן בגבולות ממלכת ירדן.

      פתרון זה בוא יבוא במוקדם או במאוחר. ארץ ישראל צוותה לעם ישראל, לא לעם ישמעאל!!! השמאלנים ממוצא יהודי התלושים ממקורותיהם ומיהדותם ידרדרו את כל האזור לאסון שיוביל בסופו של דבר לפתרון יחיד בר קיימא באזורנו. מדינה לפלשתינים בגבולות ממלכת ירדן ומדינה ליהודים בגבולות ארץ ישראל המערבית.

      ייתכן שבסופו של תהליך ההרס המובל ומבוצע על ידי אשמדאים יהודים (פרס-ביילין, רבין, שרון, אולמרט וחבורת הזבל הסובבת אותם) הגלגל יתהפך ומדינת היהודים תחיל את כל חלקי ארץ ישראל ממזרח וממערב לנהר הירדן. רק לאלוקים פתרונים!!!

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    חמאס לא תתפשט לירדן

    עלי, 12/05/06 22:42

    אדוני המלך עבד-אללה והמשטר בירדן
    לא חוששים מהתפשטות חמאס להממלכה ותודה לאל המשטר חזק ויציב מימים ימימה
    המלך עבד-אללה מאחל להפלסטינים
    שתהיה להם מדינה ולהישראלים שיהיה להם ביטחון - בטח יש אנטרס
    ירדני בשלום לכל השכנים בגלל זה
    משפיע עלינו אנחנו הירדנים אבל לא
    חמאס ולא אף אחד מפחיד אותנו בגלל שאנחנו מספיק חזקים

    הגב לתגובה זו

    • אל תאמין לערבים!!! הכל פנטזיה

      אלון, 13/05/06 06:33

      אפילו במראה אל תאמין.
      הבעיה עם הערבים שהם לא מסוגלים להתמודד עם העובדות אז הם ממציאים כאלה שנוחות להם .
      בשביל מה שהם מכנים ''כבוד'' שלהם (שבעיני המערביים מגוחך) הם מוכנים להמציא כל דבר.
      ומול פנטזיות אי אפשר להתמודד .
      ואני אומר את זה מתוך כאב רב!!
      אני האמנתי בשלום והצבעתי למפלגות שמאל אך עם הזמן הבנתי שחבל על הזמן!!!!!!!
      עד שהערבים לא יתחילו להתמודד עם המציאות ולא ימציאו אחת בכל פעם פשוט חבל על הזמן!!!!
      תראה אפילו אתה, בחור נחמד ונעים, מתעלם לחלוטין מהאופי האלים של החמאס ונסיונות הטרור בירדן פשוט מפני שזה לא מתאים לתאוריה שלך.
      והלואי שאני טועה

      הגב לתגובה זו

      • חביבי

        עלי, 13/05/06 16:38

        אנחנו הירדנים חיים על האדמה ואין
        שום פנטזיה בכל מה שאמרתי
        אין בסיס לטרור בירדן , השב'כ הירדני
        מספיק חזק להתמודד עם כל בעיה
        ויש להעם הירדני אימון מלא בצמרת
        המשטר הקיים
        חביבי , אני מדבר על עובדות ולא מפנטז

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    הם מתנגדים!סימן שזה טוב!! (ל''ת)

    אבי דו-יה, 12/05/06 22:32

    הגב לתגובה זו

    • הם מתנגדים כדי שתחשוב שזה טוב (ל''ת)

      רח, 13/05/06 08:41

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    מי שחושב קצת רואה שהמלך צודק

    ד.פ., 12/05/06 22:24

    האינטרס החמאסי הוא לכווץ את ישראל ומדיניות הטילים מצליחה להם. במקום להפגיז את שדות העגבניות יש לבחור מטרות מדוייקות=ביתו של מנהיג הכנופיות, בית הוריו, בתי אחיו, אחיותיו וכו'. כל פעם בוחרים משפחה. כך מעבירים את המסר של יחרב ביתק. לערבי יש משמעות רבה אם מעלימים משפחה שלמה. אם אחד הולך זה לא עושה כלום מבחינת המנטאליות מעבר לכאב ולצער שבאבל אבל לא משנה כלום מעבר לכך. צריך להתחיל להבין את זה כבר אחרי 58 שנים של שכנות. הגיע הזמן שנדע לדבר עם שכנינו גם בשפה הזו ואגב כדאי מאוד שנתחיל לתת זכויות לערביי ישראל ונפסיק לקפח אותם כי כשערביי הגדה ועזה רואים איך מתייחיסם לערביי ישראל אז הם מבינים מכך שאליהם היחס תמיד יהיה יותר גרוע - גם זה עיניין של מטאליות והבנה - אחרי 58 שנים היגיע הזמן שכבר נדע לעשות את הדברים הנכונים ולא רק ננשה לחשוב מה נכון או לא נכון לעשות.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אצלנו בכפר...

    הנרי ה-8, 12/05/06 20:39

    אצלנו בכפר חושבים שכמות ההאבלים בלוח הזה היא מעבר למה שהחוק מתיר. תקראו טוב רבותי: המלך אינו נגד מדינה פלסטינית בגבולות 67. המלך בסך הכל אומר שישראל צריכה לבצע את הנסיגה בהסכמה עם אבו מאזאן. המלך אמר כבר לא מעט פעמים את דעתו בקשר להקמת מדינה ריבונית פלסטינית לצד מדינת ישראל. המלך אפילו יעץ לישראל לפתוח בהדברות עם החאמס. אחרי הכל, החאמס נבחר על ידי העם הפלסטיני בבחירות דמוקרטיות. הוא לא עלה לשלטון בהפיכה צבאית...

    הגב לתגובה זו

    • הנרי אני ממש מקנא בך

      חילוני שפוי, 12/05/06 21:49

      תכף יהיו לכם ''הפליסטינים'' שלוש מדינות
      1. ירדן
      2. חלקים ממדינת ישראל
      3. פלסטין (על שטחי יש''ע)
      ועוד 21 מדינות שיש לכם האפשרות לעבור אליהם.
      ורק אנחנו נישאר עם שליש מדינה ונהיה מוקפים בערבים לנצח נצחים הצילו !!!
      וזה רק בתנאי שהמדינה תשרוד את השנים הקרובות ''במצב כזה של 3 מדינות לכם ושליש מדינה לנו אני בספק''.

      הגב לתגובה זו

    • תגדיר בבקשה את ההבדל בין:

      הסוס הנכון, 12/05/06 23:43

      בחירות דמוקרטיות, והפיכה צבאית?
      המלך מפחד,מובארק מפחד,הממשלות של פקיסטן,סודן.......
      כולם מפחדים.
      רק האירני,החזבאלה,החמס וחצי האסד חוגגים.בטוחים שהם מחזיקים את אלוהים בביצים.
      כל סוס שהפלסטינים רכבו עד היום,התברר להיות הסוס הלא נכון.

      הגב לתגובה זו

    • הוד מעלתה ההנהגה הדמוקרטית הפלסטינית חמאסניקית אינה מכירה בזכות

      קיום ישראל, 13/05/06 14:25

      למדינת ישראל , ומתחכשת להסכמים קודמים.
      ופה,הנרי היקר, עצם העניין!
      תקרא את 31 ואת 40 , תקלוט, תפנים וחדל קשקשת.
      הוד מעלת המלך צריך להכניס שכל בקודקוד החמאסניקי, יותר לעניין ויותר עדיף.

      הגב לתגובה זו

    • מה מדיניות הפלסטינים?אבו מאזן או חמאס?

      בסכיזופרניה, 13/05/06 14:33

      לא פוליטי

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    צודקים, ואם ירדן תיקח מחדש את הגדה תחת שלטונה זו תהיה הצלה לישראל. (ל''ת)

    המטיף, 12/05/06 19:52

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    השושלת ההאשמית כלב שמירה של ישראל (ל''ת)

    תוצרת בריטניה, 12/05/06 19:25

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    very stupid americans (ל''ת)

    israeli, 12/05/06 19:19

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כל העולם נגדנו. נגד השמאל. (ל''ת)

    כתום כהה, 12/05/06 19:01

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כמו בת יענה טומנים את ראשם בחול (ל''ת)

    דן, 12/05/06 18:57

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    Stupid Israelis

    david, 12/05/06 18:43

    This is the reward for electing KADIMA
    it liioks like you enjoy to eat shit, so what are you complaining about?

    הגב לתגובה זו

    • curruption is eating Israel (ל''ת)

      problem, 12/05/06 18:59

      הגב לתגובה זו

    • דוד, מי שברח מהארץ, שלא יבקר אותנו מחו''ל (ל''ת)

      חיים, 12/05/06 19:18

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    מה שנכון נכון

    ערבי חכם, 12/05/06 18:32

    אסור להתנתק, כי כל עוד הישות הציונית שומרת את החמאס תחת שלטונה, זה מחזק את המשטרים הערביים.

    ככה, המשטרים הערביים יכולים מצד אחד להנות מזה שהישות הציונית עושה בייביסיטר במקומם לאחים המוסלמים, ומצד שני להפיל על הכיבוש הציוני את האשמה בבעיות הפנימיות בארצות ערב.

    אסור לישראל להתנתק - זה אולי טוב לאינטרסים שלה, אבל לא לאלה של המשטרים הערביים.

    הגב לתגובה זו

    • באמת חכם!!! אתה בטוח שאתה ערבי? (ל''ת)

      אלון, 13/05/06 07:42

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    הירדנים, החמאס והמתנחלים מתנגדים להתכנסות

    חיים, 12/05/06 18:29

    סימן שזאת תוכנית טובה לישראל

    הגב לתגובה זו

    • סימן שאתה לא חכם במיוחד ובעל שינאה עיוורת (ל''ת)

      ההה, 12/05/06 19:00

      הגב לתגובה זו

    • אבל הם מתנגדים גם לך

      איתי, 12/05/06 19:11

      ואתה לא שווה כלום לישראל.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    אם בירדן היה איזה מישהו שהיה קורא לתת לפלסטינאים מדינה בלב ירדן....

    צבי, 12/05/06 18:14

    היו מורידים לו את הידים, את הרגלים ועורפים לו את הראש, הבנתם את מוסר ההשכל?

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    רגע.... ההתנתקות חיזקה את החמאס????!!!

    אזרח המום, 12/05/06 18:13

    לא יכול להיות!


    או שכן??!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    עוד מישהו תומך בהתכנסות של אולמרט חוץ מאשתו? (ל''ת)

    ירון, 12/05/06 18:05

    הגב לתגובה זו

    • נראה לי רק האנשים שהצביעו לקדימה... (ל''ת)

      -, 12/05/06 19:56

      הגב לתגובה זו

      • והעבודה ומרץ והגימלאים ועוד.

        יגאל כהן, 13/05/06 00:47

        אבל אתה צודק.
        הימין הסהרורי והחמאס מתנגדים.
        גם הג'יהד האיסלמי ומועצת רש''ע מתנגדים.

        הגב לתגובה זו

    • עבודה גימלאים מרצ וכנראה גם ש''ס ויהדות התורה (ל''ת)

      די והותר, 13/05/06 14:36

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    כל האסונות שלנו נגרמו מהשמאל

    משה מכרכור, 12/05/06 18:01

    אוסלו זה האסון המשמעותי ביותר.

    הגב לתגובה זו

    • כל האסונות באו מהימין לרבות החרבת בית ראשון ושני (ל''ת)

      אני, 12/05/06 18:22

      הגב לתגובה זו

      • ומה עם השמאל? בית שלישי ורביעי.. 3000 בתים החרבתם השנה.

        איתי, 12/05/06 19:03

        אולי די כבר?

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    אפילו הערבים הבינו והשמאל לא (ל''ת)

    אפי, 12/05/06 17:28

    הגב לתגובה זו

    • מה הבינו אפי? מה הבינו?

      מיכאל, 12/05/06 19:48

      שההתכנסות תחזק את החמאס? גם השמאל מבין את זה.
      הסיבה שהירדנים לא מעוניינים בהתכנסות היא לא רק ההתחזקות הצפויה של החמאס, אלא גם העובדה שבהיעדר ''האויב הציוני'' שיימצא מאחורי גדר ויהיה קשה לפגיעה, זעמם חסר ההיגיון והמנוח של ארגוני הטרור יופנה אליהם.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    למעשה ירדן מבינה דבר ''פשוט''

    Avi Ecuador, 12/05/06 17:23

    ישראל מדינה יהודית ועצמאית היא תעודת הביטוח של ירדן לקיום לא כמדינה פלסטינית.
    הוא מבין ולא אומר שתוכנית ההתכנסות היא תוכנית בשלבים לביטולה או חיסולה של מדינת ישראל ובהמשך של ירדן.
    הוא מפחד!!!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    ההתכנסות באמת טמטום!

    אזרח נבון, 12/05/06 17:16

    צודקים הירדנים. נצחון החמאס הוא תוצאה ישירה של טמטום ועיוורון מדיני. ההתנתקות החד צדדית החפוזה, במקום משא ומתן עם אבו מאזן וחיזוקו הביאה את החמאס לשלטון. ועכשיו יש לנו לגבולנו מדינה דתית פונדמטליסטית, בת ברית של איראן.

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ברור למה הירדנים אל רוצים: הפלסטינים יתחברו אליהם

    עבדאללה השלישי, 12/05/06 16:59

    ויתנתקו מאיתנו

    הגב לתגובה זו

    • לא, חומד.

      יונית, 12/05/06 19:06

      הם יתחברו לירדנים, יתחברו גם אלינו...

      ובצד השני דרך עיראק לאיראן.

      תכנית ''פלסטין הגדולה'' יצאה לדרך ואף אחד לא יעצור אותה!

      איראן גרעינית מהודו ועד אירופה - בעזרת הפלסטינים!

      הגב לתגובה זו

      • הם כבר מחוברים אלינו, אם לא שמת לב.

        -, 12/05/06 19:51

        התכנית אמורה להפריד ביננו.

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    רמון אופטימי -הממשלה לא תחזיק שנה

    דורון, 12/05/06 16:56

    אתם כמו כנופייה שהתארגנה לצורך שוד בבוא עת חלוקת השלל נלחמים איש באחיו עד כלות ולא נותר מהם איש.
    אמן כן יהי רצון.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    הירדנים התחילו לדאוג

    טומי, 12/05/06 16:51

    ולא מאהבת מרדכי כמו משנאת המן,
    גם הם זוכרים איך המלך חוסיין,נכנס
    בזבל הפלשתינאי,בספטמבר 1970
    ושחט כמה מאות מהם, ישראל לעומת
    זאת חייבת לדאוג לאינטרסים ישראלים,ולא לכסאו המאד מתנדנד
    של המלך עבדאללה !
    בהתחשב בתוכנית החלוקה שהבריטים יצרו בשנות העשרים של המאה שעברה,עבר הירדן המזרחי הוא בכלל שטח פלשתינאי,כשירדן
    הייתה ועודנה אוסף לא מוצלח של שבטים בדואים !

    שטח

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    יש מישהוא שחושב

    ישראל, 12/05/06 16:50

    לפחות הירדנים מבינים שלא עושים הכול בישביל הכסא ושכל בענין הזה יש להם יותר מכול הצמרת הפוליטיט של ישראל זה מאוד מצער אבל מה שאמת אמת ואסור להתכחש למצב

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה ומטעה. הצמרת היא פוליסיד ולא פוליטיט. (ל''ת)

      יאיר, 12/05/06 18:40

      הגב לתגובה זו

      • חחחחחחחחח (ל''ת)

        יוסי, 12/05/06 19:39

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    ירדנים, אל תתנו לעובדות לבלבל אותנו.

    אולמרט, 12/05/06 16:49

    מה זה חשוב התחזקות החמס. העיקר זה שנוכל לדפוק את המתנחלים הדתיים האלו.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    המתנחלים והערבים באותה עמדה-תשלטו אתם על צרת הפלסטניאים (ל''ת)

    כל אחד מהצדדים, 12/05/06 16:46

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    חחחחחחח אפילו ירדן יותר חכמה מקדימה ישראל! (ל''ת)

    חילוני שפוי, 12/05/06 16:43

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מה שעבדאללה מבין היטב אולמרט בחיים לא יבין:

    נתי, 12/05/06 16:27

    תוכנית ההתכנסות תהיה טקס הקבורה לביטחון ישראל, לשקט (היחסי) ותגרום לשידוד מערכות כולל. אך לא רק. היא גם תהיה המסמר האחרון בממלכה הירדנית ההאשמית, שתיפול כפרי בשל לידי שלטון החמאס ביש''ע, שישתלט על ירדן לחלוטין, תוך שהוא הופך אותה למדינת טרור ענקית! וזו לא תאוריה טפשית, אלא מציאותית וכואבת!!!

    הגב לתגובה זו

    • רגע?

      רגע, 12/05/06 18:28

      אז פתאום הימניים שכחו את הסיסמא ''ירדן היא פלסטין''?

      אוף, תהיו עקביים כבר.

      הגב לתגובה זו

      • אבל ירדן היא.....

        אריק, 12/05/06 19:08

        באמת פלסטין. יש שם רוב לפלסטינים. כמו שאתם לא רוצים שיהיה פה.

        אוף, יותר טוב שיהיה בישראל ראש ממשלה פלסטינאי כבר. כי יותר גרוע מאולמרט לא יכול להיות.

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    גם ירדנים מבינים הסיבות להתחזקות החמאס ?

    שלא מאמין, 12/05/06 16:03

    מעניין שכל העולם מסכים עם ביבי אבל אולמרט ופרץ הינם תאומים מיוחדים -מפריחי סיסמאות וחסרי הבנה .

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    שרון ידע את זה ואמר בפירוש שלא תהיה עוד התנתקות, אז איך אולמרט

    צבי, 12/05/06 15:44

    ממשיך את דרכו של שרון???
    ואם הוא יעשה את זה אז בבחירות הבאות הוא יחליט על תוכנית ''ההתלכדות'' שבה יפונה כל הגליל.. זה מנהיג זה???

    הגב לתגובה זו

    • שרון אמר:לא תהיה התנתקות מהסוג הזה.

      יגאל כהן, 12/05/06 20:35

      וזו לא התנתקות מהסוג ההוא.
      זו בכלל לא התנתקות.
      צה''ל ומדינת ישראל לא מתנתקים.
      רק מכניסים את הנשים והילדים אל תוך החומה של המצודה.
      כמו אנשים שפויים.
      אבל אתם גם במצדה סמכתם על הנס.
      סיקריקים.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    מה? אתם לא סומכים על אולמרט?!?

    הוא עוד יבין, 12/05/06 15:44

    עבדאללה הוא עדיין מלך צעיר.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לפחות בירדן יש מי שחושב (ל''ת)

    הצמח, 12/05/06 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    רמון וליבני: רק אתם בעד התכנסות...העולם מתנגד לרעיון המגוכח...

    שושי, 12/05/06 15:40

    רמון מנסה לדחוף בכח את עגלת ההתכנסות ששקעה בבוץ...העולם המערבי בראשות ארה''ב וגם העולם הערבי רואים ברעיון המטורף סכנה להתפשטות החמאס והטירור העולמי של אל קידה ומתנגדים לתמוך בו או לשלם סנט שחוק עבור תוכנית אכזרית לגירוש יהודים...בגלל היותם יהודים דתיים...

    הגב לתגובה זו

    • לא יאומן שכחתה שהיו בחירות וזה היה במצע!!!

      אלון, 13/05/06 07:39

      אצלכם העובדות אף פעם לא מפרעות לתאוריה תמיד השלטון מרמה את העם ועושה משהו שהוא לא מעוניין בו...... אם זה נוגד את הדעות שלכם.
      זה שהיו בחירות ורוב העם בחר ''בפרוש'' את המדיניות הזו דרך קדימה או העבודה או מרץ .וגם חלק מהמפלגות האחרות כמו הגמלאים ואפילו שס והליכוד.
      לא מזז אתכם מהדעות שלכם שאתם זה רצון העם.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    בכל מקרה מדינת ישרפלסטין בקו הירוק

    Avi Ecuador, 12/05/06 15:31

    לא תהיה יהודית עם ''חזון'' השמאל ו''מנהיגנו'', מקסימום עוד מדינת גלות אנטישמית עם אנטישמים ''יהודים'' וגויים, מדינה שסועה ומפוררת ששונאת את עצמה.
    ארץ אוכלת יושביה אמיתית.
    טוב, אמרתי לכם שבבחירות לבחור קדימה עולים לטיטניק.

    הגב לתגובה זו

    • כמו ישראל לפני 67

      ש, 12/05/06 15:48

      המדינה היפה בעולם.
      רוב גדול של השמאל. מדינה שבטוחה בעצמה, מדינה שיודעת את המטרות שלה. המדינה שמקדשת את חיי האדם. המדינה הציונית שלקחה את היהדות והפכה אותה לדבר מופלא.
      נכון זאת לא תיהיה המדינה הכובשת הפשיסטית שהימין רוצה לראות כאן. זה גם לא תיהיה המדינה נוסח איראן שהחרדים רוצים לראות כאן. זאת תיהיה המדינה כמו שהרצל רצה שתהיה כמו שבן גוריון חלם. כמו שהוגי הציונות מתחילת דרכה(ברל, ברנר, שלום, הרצל, פינסקר...) רצו לראות כאן. מדינה יהודית בנוסח המהפכה הצרפתית. כלומר דמוקרטיה!

      הגב לתגובה זו

      • עליזה בארץ הפלאות

        Avi Ecuador, 12/05/06 16:18

        פלסטין עם רוב מוסלמי בהמשך שיסבול שמוק כמוך שמשפריץ לנו על פלורליזם ודמוקרטיה.
        עוד שוטה הכפר שבא להמר על עמו ומסביר שיפי נפש כמותו ערבים אולי יסבלו ''בעתיד'' שהוא צופה לנו.
        לערבים יש הרבה מדינות והרבה מקום ויש להם תרבות משותפת...
        לעם היהודי יש רק ארץ אחת והערבים יצטרכו לעזוב אם ישראל רוצה להיות עצמאית.
        יתנו לערבים פיצויים או יהפכו אותם לארכיאולוגיה בסדום או שהיהודים יעלמו כמו שנעלמו מעיראק ומאוד מדינות שיש בהם ערבים.
        כן, תגמור לבנות עם השמאל שהתמחה באידיוטיות את מדינת סדום-פלסטין-עמלק ליהודים.

        הגב לתגובה זו

        • relaxxxxxxxxxx

          ofer, 12/05/06 22:04

          dogi and have a bone

          הגב לתגובה זו

      • כן, מדינה בגבולות מוכרים ע''י החמס 'לעד'

        אורי, 12/05/06 16:52

        כמה מפתה הנאיביות.
        ההתכנסות (תוך הבהרה שבטחון הישובים שישארו ביהודה ושומרון יקר לנו לפחות כמו בטחון טירה וטייבה)אכן טובה רק במידה ונהיה מוכנים להשתלטות מהירה וסופית על שטחינו המפונים בזמן איום, אכן כמו 67'.

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    אבו מאזן הוא קליפה ללא תוכן

    דן, 12/05/06 15:27

    הוא היה ראש הרשות, נכשל בהבטחתו לפתח את רצועת עזה אחרי עזיבת ישראל, לא הסכים להתמודד עם הטרור
    מה הוא יכול להציע עכשיו?

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    אפילו הירדנים מבינים שהתכנסות תעזור לחמאס להתפשט...אולמרט לא...

    שני, 12/05/06 15:27

    רק רמון בעל האסרטגיה המדהימה לא מבין שהחמאס יתפשט וישתלט על ירדן ויביא לחזית כוללת נגד ישראל שתתכווץ בגיטו מוקף חומה...רמון ממשיך בדהירה לתהום...חוסר הבנה מינימאלי של מזכ''ל הסתדרות לשעבר שיביא אסון לעם ישראל...

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    ירדן מפחדת ממדינת חמאס בחסות אירן ואל קאידה שתשתלט גם עליה

    אולמרט - מפגר!, 12/05/06 15:23

    מעשי קדימה מערערים היציבות בכל המזרח התיכון

    ממצרים שבסיניי גדודי אלקאידה נאספים ועד ירדן שמתמלאת בסוכנים איראנים

    הכול כאילו לדפוק את ישראל אבל גם להשתלט על כל המדינות הערביות ולהפוך המשטר בהם למוסלמי בדוגמת איראן

    מעשי קדימה הם סכנה למזה''ת כולו ועלולים לגרור האיזור להתלקחות!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    על שרון אפשר עוד היה אולי להאמין

    Avi Ecuador, 12/05/06 15:21

    שגם הוא אולי לא מאמין בתוכנית ההתכנסות ועושה אולי אותה כמניפולציה לערבים בהבנה שהוא יביא אותם לקיצוניות ויוכל אולי בצורה מניפולטיבית להסביר בהמשך ולמחוק ולהפוך את סדום לארכיאולוגיה שהיו בה פעם כאלה שנקראים פלסטינים...
    אולמרט לאומתו ביחד עם פרס והשמאל יביא את גהנום לעם-הארץ במזרח התיכון.
    כל בר דעת מבין שהוא מצמיח רשע ובונה חוסר תיקווה ועזאזל בחלם.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    עיניים להם ולא יראו אזניים......

    ג'וקר, 12/05/06 15:18

    הירדנים מכירים את הסחורה.
    למזלם אין להם שמאלנים הוזים.
    בקרוב בטח נראה ''פעילי שלום'' מפגינים נגד ירדן.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    תקום מדינת חמאס מעיראק עד לנתניה

    מתריע, 12/05/06 15:17

    התוכניות המסוכנות של אולמרט יביאו להקמת מדינת חמאס שתשתרע מגבול עיראק ועד לכפר סבא ונתניה.

    הגב לתגובה זו

    • ואיך בדיוק נתניה תעצור אותם?

      ירון, 12/05/06 18:12

      לא תהיה נתניה. ולא תהיה תל אביב.

      כולנו נמות.

      הגב לתגובה זו

      • טמבל!! הוא התכוון כולל נתניה (ז''א אתה.. בים) (ל''ת)

        אלון, 13/05/06 07:47

        הגב לתגובה זו

    • נתניה מזרח זה לא נורא עדיין יש לנו את הים (ל''ת)

      נתניתי, 13/05/06 07:45

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    אתם לא שומעים, צועקים לכם באוזן ואתם סותמים את המוח

    בזז, 12/05/06 15:03

    ברגע שאנחנו נסוגים חמאס ישתלט על ירדן ועבדאללה יודע ומודאג, כמוהו גם מובראק שימיו ספורים מאוד, אסור לסגת בנקודת הזמן הקריטית הזאת של התחלפות המשטרים אחרת נמצא את עצמינו עם צבא איראני על גבעות השומרון... ראו הוזהרתם

    הגב לתגובה זו

    • זה בדיוק הצד החזק של קדימה: אין להם מוח

      ירון, 12/05/06 19:10

      רק צבא שלם של יועצי תקשורת.

      הגב לתגובה זו

    • הבעיה שזואת לא הסיבה לבגללה אתה לא רוצה התכנסות!!

      יוסי, 13/05/06 07:30

      אתה וחבריך בימין מאמינים בהשתלטות בכוח ובתחבולות על עוד ועוד שטחים וסיבוך ישראל בשטחים כך שלא נוכל לחשוב על נסיגה בעתיד.
      אם הייתי יודע שאתם תשבו בשקט ולא תזממו כל הזמן להערים עלי ועל ממשלת ישראל בשיטות הנלוזות שלכם. הייתי מוכן להמשיך ולהמתין להסדר.
      אבל אתם לא רוצים הסדר!
      אתם רוצים לקבוע עובדות בשטח!!!
      הנסיגה לא באה לעשות שלום ולא להוריד את ניסיונות הטרור.
      זה אתם אומרים שאנחנו אומרים.
      אנחנו אמרים דבר פשוט!!!
      מוכנים לפשרה עבור שלום אבל לא מוכנים להיות בני ערובה של הערבים ולכן נעשה מה שאנחנו רואים כנוח לנו ללא התחשבות בערבים וללא הבחנה אילו תהליכים קורים אצלם.
      בעזה זה עבד שם קיצוניים יותר או לא אבל אף!!!!! יהודי לא נהרג שם מאז.
      גם פה ניתן לפלסטינאים להתבשל במיץ שלהם וכך נקטין את החיכוך איתם ונגביר את הביטחון.
      זה יותר מסובך בשטחים אך זה עדיף מהמצב היום
      וכל זה אינו אומר שאין לנו זכות לשטחי כל ארץ ישראל פשוט אין לנו את הכוח הפוליטי והכספי להישאר שם ולממש את זכותנו.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אפילו הערבים מבינים שההתכנסות היא תמיכה בטרור

    ש, 12/05/06 14:52

    לא ייאמן

    הגב לתגובה זו