• 127.

    תגובה

    שושי, 05/11/09 14:21

    חנאלל צודקק..רמטכל (מגיע לך על הבושות שלך)..

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    דיין צודק לגמרי! חלוץ לא ראוי לחיצת יד! (ל''ת)

    @@@@@@@@@@@@@@@, 16/05/06 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    לכבוד הרמטכ''ל , הרי צה''ל אלוף

    חנן וייס,סא''ל מ, 16/05/06 07:49

    עד רא''ל בטיוח.

    מדוע לא טיחתם גם את הפרשייה הזאת, ועשיתם עצמכם כלא רואים ולא שומעים ולא מבינים ?




    לא קבע לשעבר
    www.wsoft.co.il

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    יישר כוחו של החייל הצנוע והאמיתי

    אברהם, 15/05/06 23:27

    חננאל הוא גם יהודי גאה וגם חייל צה''ל גאה. שלא במתכווין הוא זעק את זעקת 'המלך הוא עירום'. ההיסטוריה תזכור אותו ושכמותו, ותבוז למקבלי ההחלטות שגרשו ועקרו יישובים ויהודים מנחלת אבותינו.

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    לא שפן ולא פחדן (ל''ת)

    חץ, 15/05/06 20:06

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    חבר'ה תרגיעו-להתראות בהתכנסות ! (ל''ת)

    לילה טוב, 11/05/06 23:56

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    חלוץ, תתבייש לך. אתה שמאלן קיצוני.

    אמנון, 11/05/06 23:32

    חלוץ הוא הרמטכ''ל הכי שמאלני שידעה ישראל. הוא שונא מתנחלים ודתיים ומשדר תמיד שמאל ושמאל. בושה לרמטכ''ל מושחת.

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    מה באמת גורם בושה לצה''ל?

    חיים, 11/05/06 23:08

    35 חיילים ונגדים מקיימים יחסי מין עם ילדה בת 13 ולאף אחד עוד לא עשו כלום...
    לוחם מצטיין שמכבד את הרמטכ''ל בהצדעה אך לא מעוניין בלחיצת ידו מודח מהחטיבה ונשקלת שלילת הצטיינתו בפרס אזרחי....

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    כרגיל התקשורת משקרת

    ירושלמי, 11/05/06 22:44

    החייל עשה זאת בצורה מכובדת וגם הסביר את עצמו עובדה שהרמטכל הנהן כסוג של הסכמה

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    חבל שרק מאוחר ראיתי. אנא הכניסו תגובתי:

    ישיש בארץ, 11/05/06 22:36

    לכל המלעיזים פה, נותר לי כמפקד בצבא לומר שאני גאה שיש לנו רמטכ''ל זה. מזלנו ואשרנו.
    במקומו הייתי מבקש מכב' הנשיא להפסיק הטכס, אם הייתי מקבל האישור הייתי מורה מייד לעצור החייל ולשפוט אותו בבית דין צבאי!!!
    חייל שמכניס פוליטיקה לצבא אין לו מקום בצה''ל!!!
    הייתי מכניס אותו לרס''ר צפתי בג'וליס שיקרע אותו לחודש ימים לאסוף זבל עם קסדת ''ע'' (עצור) שיטחנו לו את הצורה.
    החייל הזה מעורר בי סלידה!!!
    ולבטח יש מקום להעמיד לדין את מפקדו שהביאו למקום ואת מערכת הכנת הטקס גם כן, כי ללא ספק החייל הזה היה צריך להיות מוזהר!!!
    שיילך כעת להצטיין במדינת יהודה שתפתח ליד יאטה בדרום הר חברון!
    תודה לאל יש כ''כ הרבה חיילים וחיילות שמוכנים לשרת ובוודאי יש כ''כ מצטיינים ומצטיינות שבכלל מדוע הביאו אותו לטכס הזה?!?!
    בושה וחרפה!!!

    הגב לתגובה זו

    • נראה לי שעדיין לא ראית !

      צעיר בארץ, 11/05/06 23:07

      האם תגובת החייל זה להכניס פוליטיקה - לצבא? והמעשים של הרמטכ''ל - הם לא מעשה פוליטי? הצטיינותו של החייל הגיעה לו בזכות כישוריו כחייל וכמפקד ואין שום סיבה לשלול ממנו את הצטינות זו. נראה לי שבגלל גילך המופלג לא ראית את הסרט בו נראה החייל מסביר באדיבות ובצורה מכובדת מדוע אינו יכול\מסוגל ללחוץ את ידו.

      הגב לתגובה זו

    • רמטכ''ל הגירוש

      יהודי מא''י, 11/05/06 23:22

      רמטכ''ל שפיקד על גירוש יהודים ועוד מארץ ישראל מזכיר לי קונוטציות לא נעימות שקרו לפני 60 שנה, וזה הרבה יותר חשוב מגינוני כבוד מזוייפים ומלאכותיים של אנשים צבועים.

      הגב לתגובה זו

    • הצבא הוא זה שהשתתף ראשון בגירוש פוליטי

      שייייי, 11/05/06 23:46

      ומי שצריך להתפטר זה הרמטכ''ל שהנהיג את הצבא לגירוש הפוליטי הזה !!

      הגב לתגובה זו

    • אם כך, אינך ראוי להיות מפקד בצה''ל

      D.H, 12/05/06 11:13

      מפקד שהיה עושה משפט צבאי מפסיק את הטקס והדבר מעורר בו סלידה, מפקד שמתעצבן כל כך מהר ובעל גאווה כזאת אינו ראוי לשרת בצבא הגנה לישראל.
      מדוע הביאו אותו לטקס? כי הוא חייל מצטיין. ואתה לא. מקנא?
      בושה וחרפה.

      יום טוב

      הגב לתגובה זו

    • מחאה לגיטימית

      פרנקו, 12/05/06 12:31

      אל תדבר שטויות
      אני שמאלן, תמכתי בהתנתקות מאז שגיבשתי לי עמדה פוליטית בשלהי שנות השמונים, ואני חושב שאי לחיצת היד של החייל היא מחאה לגיטימית. ביג דיל, אז הוא לא לחץ את ידו של הרמטכ''ל. הוא סירב פקודה? הוא אנס נערה כמו עשרות טייסים? הוא מכר נשק צבאי לגופי טרור? לא! בסה''כ לא לחץ יד. בסדר גמור

      הגב לתגובה זו

    • חלוץ הכניס פוליטיקה לצה''ל

      אבי, 15/05/06 23:29

      ברגע שצה''ל לקח על עצמו את המשימה הבזויה של עקירת אזרחים בכוח מבתיהם, ולא משנה מה דעתך הפוליטית. הוא הפך להיות צבא פוליטי. ביצוע משימה פוליטית הוא תפקיד המשטרה ולא צה''ל. חננאל כאן הוא הנורמלי, ואילו חלוץ שטרן ודומיהם הם אלו שקלקלו את הצבא.

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    מדינת כל מטומטמיה... (ל''ת)

    0007, 11/05/06 22:31

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    הוא עשה את זה בצורה מכובדת!

    תל אביבית, 11/05/06 22:11

    גם אם אני לא מסכימה, אין תלונות על איך שהוא עשה את זה.
    למה אמרו שהיד של הרמטכ''ל נשארה תלויה?

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    שימו לב לפרט הקטן הבא:

    שפוי מהצפון, 11/05/06 21:58

    שימו לב לפרט הקטן הבא. לאחר שחננאל מודיע לרמטכ''ל כי לא ילחץ את ידו, זה מהנהן בראשו, כאילו לאות הסכמה. ולאחר שחננאל מסתובב והולך, נחיריו של הרמטכ''ל מתנפחות.
    אצלי כשנחירים מתנפחות זה בגלל רוגז, גם אצל הרמטכ''ל

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    רועי שרון, שיחקת אותה בגדול (ל''ת)

    א, 11/05/06 21:13

    הגב לתגובה זו

    • רועי תמיד משחק אותה! הכי מלך בתקשורת! (ל''ת)

      יוסי, 12/05/06 00:10

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    צה''ל איננו דבר קדוש ושירות בו איננה מצווה יהודית!

    תיקון טעות, 11/05/06 21:10

    יש מצווה להעביר ארץ ישראל מהתורה לריבונות יהודית.
    ויש מצווה להגן על יהודים ולהגן על ישובים ישראליים בארץ ישראל.

    קדושת השירות בצה''ל נמדדת לא לפי חוקי מדינת ישראל (והעבריינים שמחוקקים אותם)
    אלא רק לפי התפקיד שממלא החייל
    אם זה כמו הנ''ל אזי חייב לפי דת ישראל

    ואם מחריב ישובים יהודים ופוגע ביהודים - אזי חיב לא לבצע מעשים נפשעים אלו

    שאולמרט ילמד מהגרמנים:
    צבא למלחמה באוייב
    וSS לטיהור אתני אנטי יהודי

    אחרת אני בספק אם מותר ליהודי לשרת בכלל בצה''ל

    לדעתי בג''ץ החליט היום לטהר צה''ל מדתיים ..... אולי זה עדיף

    הגב לתגובה זו

    • ובגלל התורה הזו לא יהיו ישיבות הסדר (ל''ת)

      tt, 12/05/06 16:29

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    אני בהלם הלוווווווווווווו

    יוסף, 11/05/06 21:06

    וכמובן שוב ההר הוליד עכבר.
    זה בכלל לא נראה כמו שתיארו לנו את התמונה בתישקורת.

    בלה בלה בלה בלה ושוב בלה

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    אם צה''ל זרוע לדיכוי אזרחים וטיהור אתני - יש להחרימו לחלוטין!

    בג''ץ פוטר!!!, 11/05/06 21:04

    אותי היה מגעיל לשרת בצה''ל היום

    מי שאוהב ספורט אקסטרים וקטעים עם החברה אז זה סבבה -- עד שמגיעים לפעילות ונפגעים....

    אבל מי שמוכן לסכן נפשו בשביל להציל ולהגן על יהודים בפני אוייבים

    יגלה שלא בזה הוא עוסק - ויש כאלה שתפקידם להיות רודפי יהודים....

    אז זה מגעיל ולא שווה להסתכן אפילו שנייה בשביל זה!

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    אני בכלל לא הייתי בא לקחת פרס ... (ל''ת)

    צה''ל = זבל!, 11/05/06 20:59

    הגב לתגובה זו

    • מי שעשה אותך זבל (ל''ת)

      ליעם, 11/05/06 22:48

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    חננאל - אתה מייצג אמיתי של צבא הגנה לישראל - ולא לקדימה וחבריה ... (ל''ת)

    הציוני האחרון, 11/05/06 20:58

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    מצג שוא או הסתה ???

    שי, 11/05/06 20:41

    לעורך שלום. ברצוני למחות על האופן בו שמת את תמונת הפתיחה של קטע הוידאו של הטלויזיה הצרפתית. התמונה מראה מצג שוא בו הרמטכ''ל עומד עם יד מושטת ללא מענה. בצפיה בכל הקטע, לא היה מצב כזה שהרמטכ''ל הושיט את ידו ללחיצה ולא נענה. החייל נראה אומר לרמטכל כנראה שהוא לא ילחץ את ידו והרמטכ''ל בכלל לא הושיט יד ללחיצה. יתרה מזאת. לאחר שהחייל אמר לרמטכ''ל את מה שאמר, הרמטכ''ל בכל זאת העניק לו חפץ כלשהוא, כנראה מדליה או משהו אחר וגם אז לא הושיט את ידו ללחיצה. התמונה שאתם מציגים בפתיחת הקטע היא הקפאה של תנועת היד של הרמטכ''ל החוזרת למקומה לאחר הענקת המדליה בצורה שנראית כאילו ידו הושטה ללחיצה ולא נענתה, דבר שבפירוש נראה בקטע הוידאו שלא היה ולא נברא. יתרה מזו, כותרת הכתבה ''חלוץ הושיט יד, החייל התעלם'' היא שקר גמור במקרה הטוב והסתה חמורה במקרה הרע. אני חושב שמידת ההגינות מחייבת אתכם לפרסם תיקון והתנצלות בפני החייל ובפני ציבור הקוראים.

    הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      בענין זה, 11/05/06 21:17

      הגב לתגובה זו

    • כנראה שאין הגינות במערכות המדינה כיום (ל''ת)

      יהודי, 11/05/06 23:24

      הגב לתגובה זו

    • מסיכים בהחלט

      D.H, 12/05/06 11:15

      כל הכבוד ששמת לב לזה

      הגב לתגובה זו

  • 107.

    העלוב שטרן מתרפס להוכיח את עצמו

    Erez, 11/05/06 19:56

    מהסרט החייל התנהג בצורה ראויה ,כיבד את מפקדו בהצדעה כמקובל ''שלום'' צהלי . מה הקפיץ את העלוב שטרן והמח''ט ? אולי הצורך להוכיח שהם צדיקים מהרמטכ''ל שלא עשה מכך ענין רב או הצורך להתרפס ...
    מח''ט שריון והעלוב שטרן לא זכיתם בנקודות.

    הגב לתגובה זו

    • המתגלח בספירה היו קונסים ועונשים (ל''ת)

      דתי, 11/05/06 21:22

      הגב לתגובה זו

  • 106.

    הפוטש של חננאל- דמוקרטיה שלא במקומה

    אחת, 11/05/06 19:51

    כולנו כאן קצת התבלבלנו, וחבל. שכחנו מי אנחנו ומה אנחנו כשנקלענו למערבולת רגשית דביקה שאין לה מקום.
    מדינת ישראל מדינת חוק היא וצבא הגנה לישראל כפוף לחוקים שנחקקים על ידי מי שאנחנו בוחרים לעשות זאת בשמנו.
    הרמטכ''ל, דן חלוץ, גיבור בכל קנה מידה, עמד בראש צה''ל בשעה קשה של ביצוע משימה מורכבת מאין כמותה- הן לוגיסטית, הן צבאית ובעיקר רגשית. מה שעשה הרמטכ''ל לא עשה מיוזמתו האישית. הוא לא מילא אחר גחמת לבו- הוא מילא אחר החוק. שערו בנפשכם מצב בו הרמטכ''ל היה מסרב לבצע את החוק שנחקק על ידי הכנסת- השם של מעשה כזה הוא פשוט- ''הפיכה צבאית''. הצבא ממלא, ללא שיקול דעת אסטרטגי, את הוראות החוק, את הנחיות הממשלה והגופים המוסמכים לכך על פי חוק.
    מצב מגוחך כמו זה שנוצר, שבו הרמטכ''ל מושיט ידו לחייל וזה משיב פניו ריקם הוא בלתי נסבל, ממספר בחינות.
    ראשית, אין להלבין פני אדם ברבים, על פי מצווה בסיסית ביותר. זכורות לי מספר סיטואציות בהן הושטתי ידי, בטעות, לאדם דתי, וזה לא הושיט את ידו חזרה כיוון שאינו יכול לגעת בי. התביישתי ונכלמתי, ובמעמדים אלה לא היו אלפי אנשים ומצלמות.
    שנית, דן חלוץ הוא גיבור. הוא מקדיש את חייו מזה עשורים למען בטחון המדינה, מסכן את נפשו, לוקח אחריות על הדברים הגדולים והמפחידים ביותר, ולו רק בשל כל אלה מגיע לו כי ילחצו את ידו חזרה.
    שלישית, ואולי הבחינה רבת המשמעות ביותר (אם כי אין להקל ראש בזלזול האישי שהופגן כלפי רא''ל חלוץ), המדובר במרד לכל דבר. הצבא הנו מערכת היררכית. הצבא אינו דמוקרטיה. הוא גוף אשר מטרותיו ואופן התנהלותו אינם נגזרת של רצון הרוב, וטוב שכך. הרי אם תשאלו חיילי מחלקת חי''ר ממוצעת האם ברצונם לשמור על התנחלות גבעת סביונים י''ט בדרום הר נידח, רובם ככולם יעדיפו לוותר על התענוג. כך, חייל לא יכול לסרב פקודה כמעט מכל סוג, חייל לא יכול להפגין יחס של זלזול וחוסר כבוד כלפי מפקדיו, חייל לא יכול להביע את דעותיו הפוליטיות במסגרת פורמלית צבאית (בניגוד לשיחות אישיות באוהל, לדוגמא). אין לו, לחייל את הפריבילגיות האלו, כיוון שאם היו ניתנות לו, היה מתפרק הגוף ששומר על כולנו בחיים.
    הרמטכ''ל מושיט לך יד- תלחץ. לא לחצת- אינך ראוי לשרת בצבא הגנה לישראל, שירות שהנו חובה, אולם גם זכות מאין כמותה.

    שלא תגידו אחר כך שהכתובת לא הייתה על הקיר. כך מתחיל פוטש.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה יפה ומנומקת

      אורן, 11/05/06 20:35

      חבל רק שאין עם מי לדבר בצד השני. הם יודעים בעיקר לצרוח ''נאצים'' ולגור על החוף בפלמחים...

      הגב לתגובה זו

      • תאור מדויק לנשות מחסום ווטש (ל''ת)

        D.H, 12/05/06 11:17

        הגב לתגובה זו

    • חלוץ זבל של בן אדם ומינוי פוליטי לתקיפת אזרחי ישראל באמצעות צה''ל (ל''ת)

      יותר מדוייק, 11/05/06 20:57

      הגב לתגובה זו

    • ובכל זאת...

      עמוס, 11/05/06 21:38

      גם אם נגיד שטיעונייך צודקים ובאמת צה''ל שידרג את המשפט ''הצדעה הינה אמירת שלום'' למשפט '' הצדעה לחיצת יד חיבוק ונשיקה הינן אמירת שלום'' עדיין לא את ולא אני עומדים במקומו של החייל שמשפחתו גורשה מגוש קטיף ובכל זאת לא ערק ולא סירב פקודה אלא המשיך לשרת ובהצטיינות ומכיר ברמטכ''ל כמפקדו- הצדעה הייתה, נכון?- אבל לא מסוגל ללחוץ את ידו שזה לא קשור לצבא אלא אקט אזרחי.(כשראיתי את רס''ר הבסיס שלי, אפילו טאיטו האגדי מבה''ד 1, הוא מעולם לא הושיט לי את ידו ללחיצה וכנראה שאף רס''ר לא עשה וגם לא יעשה זאת) מה לעשות מבחינה נפשית הוא לא מסוגל ואני שמח שלחיילינו יש רגשות... הוא עשה זאת בצורה מכובדת, הסביר לו לפני כן שהוא לא הולך ללחוץ את ידו כדי שלא להגיע לסיטואציה המביכה שהזכרת. (ודרך אגב, אותם דתיים שהושטת להם את היד היו מובכים יותר אם היו לוחצים לך אותה, חשבת על רגשותיהם גם?)

      הגב לתגובה זו

    • חלוקה צודקת

      מלקק, 11/05/06 23:15

      הרמטכ''ל היה אמור לסרב לבצע את פקודת הגירוש, לא כי דעתו אינה נוחה מכך - זהו באמת לא תפקידו אלא כי זהו אינו תפקידו של צה''ל. צה''ל אינו חלק מהזרוע המבצעת - את זה אמור לדעת כל אזרח. וכל זאת מעבר לרגישות שלא היתה בהטלת פקודה כזו על בחורים ובחורות צעירים.
      במשטרה עובדים, לא בצה''ל. חיל הוא לא עובד מדינה.

      הגב לתגובה זו

      • כאן אתה באמת מתבלבל

        אחת, 12/05/06 13:07

        הצבא הוא חלק מהזרוע המבצעת, ידה הארוכה של הממשלה, אם תרצה.
        וכך סעיף 2(א) לחוק יסוד: הצבא: ''הצבא נתון למרות הממשלה''.
        ס' 3(ב) לאותו חוק: ''ראש המטה הכללי נתון למרות הממשלה וכפוף לשר הבטחון''.

        הגב לתגובה זו

    • צריך רק להצדיע

      שלומי, 12/05/06 08:33

      תגיד לי איפה כתוב שצריך ללחוץ יד
      בצבא צריך להצדיע והוא הצדיע בצורה מכובדת וגאה.
      אני חושב שפה נכנסים לדקויות בגלל שכל ההתנתקות הזאת גרמה לקרע בעם וחצי אחד נגד החצי השני זה לא ייגמר כל כך מהר.
      ובאמת צדק המגיב שהוציאו את התמונה מהקשרה הרמטכל לא הושיט יד ובסרט רואים שהוא מגיש לו את התעודה וכאשר הרמטכל מחזיר את ידו צולמה התמונה וזאת הכותרת.
      חבל שעתונאים מסלפים גם בדבר כזה רגיש.

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    איפה היד של חלוץ שנותרה באוויר?

    סרוב פקודה-, 11/05/06 19:50

    אלעזר שטרן תוריד את הכיפה!

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    חננאל העדיף להיות מחוץ לצבא מאשר להתנצל.כלומר היציאה מג.קטיף

    משמעותית בעיניו, 11/05/06 19:50

    כלומר עדיף שיהיה מחוץ לצבא....

    הגב לתגובה זו

    • צה''ל וגף שעוסק ברדיפת יהודים ולא הצלתם

      הוא גילה אמת, 11/05/06 21:12

      והבין שאין לו מה לחפש שם!
      כל הכבוד לו!

      כל עוד צה''ל משמש לרדיפות פוליטיות של אזרחים יש לברוח משירות בו כמו מהגיהינום!

      הגב לתגובה זו

      • לכולכם אין מקום בצה''ל (ל''ת)

        קומו צאו, 11/05/06 23:55

        הגב לתגובה זו

        • אבל אז לא יהיה צה''ל

          44, 12/05/06 11:17

          וחבל על הצפונבונים שיחטפו טילים

          הגב לתגובה זו

  • 103.

    יצא ג'נטלמן הסביר לו יפה ולא בייש אותו

    ברק, 11/05/06 18:54

    אני עכשיורואה את האמת ואני חושב שחננאל יצא צדיק לא עשה שום פרובוקציה אלא דבר ב4 עניים
    כל הכבוד חננאל
    אתה אדם ישר
    ובשבילי אתה מצטיין

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    גם כן חייל..

    ido, 11/05/06 18:54

    העיקר חלוץ לקח את זה בהומור.

    הגב לתגובה זו

    • חייל תותח (ל''ת)

      חננאל, 11/05/06 23:30

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    תגובה ל-80 א''א לראות, זו כנראה רק תמונה (ל''ת)

    יעד, 11/05/06 18:33

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    אין יותר אמון

    החייל א', 11/05/06 18:28

    אין יותר באמון באנשים שעל כתפיהם מתכות בצורת פלאפל דבר שפעם היה מראה על אופי דוגמה אישית ומופת לשאר החיילים והאזרחים היום הכל פוליטי ודן חלוץ הוא בדיוק הרמטכ''ל שמונה בגלל שהיה מקורב לצמרת הממשלה בכל אופן טוב הוא לא עשה לצבא הזה ואין בכלל ספק שבוגי היה הרבה יותר טוב ממנו והיה ונשאר ישר גם שהיה עדיף לו להתכופף מעט וזהו הסיבה שהיום הוא יושב בבית וחלוץ גיבור ככל שיהיה מנהל צבא ביזיוני.

    הגב לתגובה זו

    • נו? אז דפוק עריקות ואל תשחק לי אותה

      אורן, 11/05/06 20:37

      אל יתהולל חוגר כקצין בכיר. עוד טוראי פילוסופי... לך לסלר את הנשק ותעמוד בשלשה

      הגב לתגובה זו

      • לצבא פאשיסטי אין זכות קיום בישראל!!!! (ל''ת)

        חולה נפש, 11/05/06 21:00

        הגב לתגובה זו

  • 99.

    ברור לחלוטין, בחור עם אומץ לב, ראוי בעצמו להיות רמטכל (ל''ת)

    יעד, 11/05/06 18:17

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    כל הכבוד לו - גם מצטיין בצבא וגם באזרחות

    יוני, 11/05/06 18:13

    דוגמא ומופת- צריך להצטיין בצבא, במשטרה, בפרקליטות, בתקשורת, באקדמיה ולהפסיק את ההגמוניה השמאלנית בכל המדינה, אבל בנועם הליכות ועם חיוך. מי שקורא לעזוב את הצבא - טיפש ולא מבין איך מובילים מדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    גם הוא רוצה להיות סמל מין בקרב הכתומות כמו אבי ביבר (ל''ת)

    ליאור, 11/05/06 18:07

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    אתה תותח!!! בהצלחה... (ל''ת)

    יעל, 11/05/06 17:50

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    חננאל - אני לוחץ לך את היד !!! (ל''ת)

    אלי, 11/05/06 17:50

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    חייל טיפש (ל''ת)

    עידו, 11/05/06 17:28

    הגב לתגובה זו

    • חייל נבון (ל''ת)

      עידו, 11/05/06 17:57

      הגב לתגובה זו

      • חייל בחוץ (ל''ת)

        עידו, 11/05/06 19:32

        הגב לתגובה זו

        • חייל חלוץ (ל''ת)

          עידו, 11/05/06 19:46

          הגב לתגובה זו

  • 93.

    בצבא מצדיעים

    משה, 11/05/06 17:00

    בצבא לא לוחצים יד , אלא מצדיעים וזאת עשה החיל . מי שעושה ענין מהפרשה הוא חלוץ שיכל לצאת מהענין בכבוד אך התעקש לקבל כבוד שלא מגיע לו.

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    על סמך מה הדיחו אותו?!

    בלה, 11/05/06 16:49

    הוא לא עשה שום עבירה! הוא הצדיע בצורה מכובדת לראש המטה הכללי ולאחר מכן התקשורת ניפחה את הסיפור ואלעזר שטרן השמאלן החליט להדיח אותו מהיחידה שלו ללא שום סיבה הסבר או אפילו משפט חוקי שבו הוא יזכה להשמיע את גרסתו.
    אח''כ מתפלאים איך יש כל כך הרבה קבילות נגד מפקדים בצבא...

    הגב לתגובה זו

    • התקשורת לא ניפחה את הסיפור

      ארז, 11/05/06 17:24

      התקשורת עיוותה את הסיפור כדי לפגוע בשנואי נפשה: נאמני ארץ ישראל. ומי מייצג את אהבת הארץ יותר מהימנים ובמיוחד הדתיים שביניהם?

      הגב לתגובה זו

      • הרמטכ''ל לא הושיט את היד אל החייל

        צודק, 11/05/06 18:20

        הסתכלתי כמה פעמים לוודא - באף שלב הרמטכ''ל לא הושיט את היד אל החייל ולכן אין מצב שהחייל סרב - נראה שהחייל מסביר לרמטכ''ל שהוא לא מתכוון ללחוץ את ידו וזה נראה מכובד. אז על איזה בזיון מדובר???
        הוא הצדיע לו וזה מספיק.

        הגב לתגובה זו

        • הנשיא היה שם ושמע, זה מספיק (ל''ת)

          אורן, 11/05/06 20:38

          הגב לתגובה זו

  • 91.

    ל-88

    ע, 11/05/06 16:44

    אני אומנם בכלל חילוני מתל אביב אבל גם אני מבין שיש חוק גיוס חובה וכל מי שלא יתגייס ישב הרבה זמן בכלא ויסבול.
    את השינויים עדיף לעשות מבתוכו על מנת שגם אם יהיה אי פעם עוד גירוש הצבא לא יהיה מעורב בזה כמו שהוא לא היה אמור להיות מעורב בגירוש הזה!
    אל תשכח שמרבית הקצונה היום וגם החיילים ביחידות הקרביות הם חובשי כיפות ולא הייתי מציע לך לעודד אותם לא להתגייס לצבא כי אז במקום להגיב באינטרנט אולי תצטרך להילחם על החיים שלך כי צבא לא יהיה לך...

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    פולסא דנורא האבא,וזה הבן. (ל''ת)

    ירון, 11/05/06 16:43

    הגב לתגובה זו

    • הוא אביו החורג. תרדו ממנו כבר! (ל''ת)

      חנה, 11/05/06 18:03

      הגב לתגובה זו

  • 89.

    אני מרגיש גאוה שיש לנו חיילים כמו חננאל בעלי ערכים ומוסר (ל''ת)

    שלמה, 11/05/06 16:42

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    חיילים דתיים אתם מאד מאד צבועים-למה אתם ממשיכים לשרת ב''צבא הגירוש''

    תחת פיקוד חלוץ, 11/05/06 16:10

    ??

    הגב לתגובה זו

    • יש משהו

      גם תחת פיקודו, 11/05/06 16:47

      אבל לא רק דתיים
      אני חילוני וחלילה אם אני אשרת בצבא שהפכו אותו לעוקר יהודים.
      אולי שהצבא יתחיל לעקור את מתנחלי הגליל ואשקלון ויפו וחולון בשל קפריזות ובצע כסף של המנהיגים הרגעיים שלנו?
      שילכו המשתמטים והסרבנים מתל אביב לשרת בצבא שאמור להגן רק עליהם.

      הגב לתגובה זו

      • הצבא נאלץ לאפשר את יישום החלטת הממשלה שנשענה על רוב בציבור ובכנסת

        החלטה פוליטית, 11/05/06 19:43

        המתנחלים לא היו מתפנים ללא נוכחות הצבא !
        הצבא חייב לאפשר (אם אין ברירה)את קיום הרצון הדמוקרטי =
        החלטת ממשלה
        רוב בכנסת(הכנסת מייצגת את הציבור).
        למתנחלים אין זכות לכפות על כל יתר הציבור את דעתם הפוליטית.

        הגב לתגובה זו

    • ומי ישמור על החילונים, עובדי מולך-השלום?... (ל''ת)

      עובד, 11/05/06 16:55

      הגב לתגובה זו

      • כל אלה שמשרתים 3 שנים ולא ר---ק שנה וחצי !!כמו ישיבות ההסדר (ל''ת)

        _______________, 11/05/06 19:34

        הגב לתגובה זו

  • 87.

    אני שמלאני והמקרה של חננאל שכנע אותי (ל''ת)

    שאסור לגרש, 11/05/06 16:05

    הגב לתגובה זו

    • אני ערבי, וברוך מרזל שיכנע אותי. (ל''ת)

      ערבי, 11/05/06 17:24

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    לשלוח אותו למחנה חינוך מחדש. (ל''ת)

    ד'זוגה, 11/05/06 16:00

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    לא עולה לי הסרט. מה הבעיה? (ל''ת)

    תוהה, 11/05/06 15:58

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    גיבור!!! (ל''ת)

    דורון, 11/05/06 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    רגע! חלוץ לא הושיט יד. החייל מנע ממנו את הבושה וביקש ממנו לא לעשות (ל''ת)

    סתם עשו מזה, 11/05/06 15:56

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    חבל''ז (ל''ת)

    ניפגש בהתכנסות, 11/05/06 15:41

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    למה לא מראים את הסרט בחדשות המרכזיות של הערוצים (ל''ת)

    צופה, 11/05/06 15:40

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    בעסא, אני לא יכול לראות את זה - מי יכול לעזור לי? (ל''ת)

    אבי, 11/05/06 15:39

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    פרובוקטור,שמקומו לא איתנו!! (ל''ת)

    יובל, 11/05/06 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    התנהגות שאינה הולמת חייל בנסיבות אלה וראויה לעונש

    איש יהודי, 11/05/06 15:38

    אמנם אני מעריך את אומץ ליבו של החייל אבל...

    השאלה כאן אינה האם עבר על חוק. הצבא מעניש לא רק על עבירות על החוק הצבאי על על כל התנהגות שאינה הולמת חייל בתפקיד ובנסיבות מסוימות.

    למשל, אם חייל בטקס היה צועק או מתנהג בחוסר נימוס מכוון בטקס, ולו כלפי אחד האזרחים בו הוא היה נענש בצדק. ולכן גם אם לחיצת יד אינה חוק צבאי, הרי שבנסיבות האלה היא היתה מתבקשת ומשלא נעשתה היא יחס לא מכבד כלפי הרמטכ''ל וראויה לעונש

    אגב, מה היה קורה אם זה היה שמאלני או דרוזי...

    הגב לתגובה זו

    • אם זה היה שמאלני או דרוזי, אז היו מציגים אותו כגיבור (ל''ת)

      dz, 11/05/06 16:27

      הגב לתגובה זו

      • אם זה היה שמאלני

        ניב, 11/05/06 23:47

        אם זה היה שמאלני או דרוזי, במקרה שהיה לו עילה מוצדקת כמו של חחנאל( למרות שאת הדרוזים והשמאלנים בחיים לא יגרשו מהבית) אזי התקשורת והרמטכ''ל היו משבחים אותם, על עמידה בעקרונות...

        הגב לתגובה זו

  • 77.

    צה''ל לא הוציא הודעה מסודרת בעניין? (ל''ת)

    זה סוד צבאי?, 11/05/06 15:38

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    המשך כך - כל הכבוד!!!

    אזרח, 11/05/06 15:36

    עכשיו רואים את האמת , התקשורת רק מנפחת.
    התנהגות למופת!!!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    תראו פתאום השמאל האשכנזי נעלב כמו ''השחורים''.כבוד השמאלנים הוא כמו

    ממשלת השמאל, 11/05/06 15:33

    כבוד ''השחורים''.
    זה לא חידוש הם הרי אוהבי/דמי הערבים.

    הגב לתגובה זו

    • אם היה לך שכל היית מבין שזה הכבוד שלך וכולנו, לא של השמאלנים

      ארנון, 11/05/06 16:00

      הרמטכ''ל והנשיא, ובוודאי כל הטקס הזה, מייצגים את העם והממלכתיות ולא את ''השמאלנים''. אני לא שמאלני ועדיין חושב שהפרובוקציה של חננאל היא בזיון לכולנו.

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    תותח אין ספק (ל''ת)

    יהודי, 11/05/06 15:30

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    הדיחו גם אותי!!!

    קצין במיל', 11/05/06 15:25

    בתור מי ששירת כקצין בחטיבה 188 אני מתבייש במח''ט החנפן, הלקקן והמתקרנף, שמיהר והזדרז להדיח את חייל מצטיין מהחטיבה. אבוי לצבא שאלו מפקדיו, ואבוי לחטיבה שמפקדיה לא הפנימו מעולם את ערך הלויאליות לפקודים.

    בתור עו''ד המצוי בהוראות הדין, אני קובע כי אין כל חובה ללחוץ את ידו של הרמטכ''ל, בשום מקרה ובשום תנאי, ואין כל בסיס חוקי להטלת סנקציה כלשהי בגין מעשהו של החייל.

    בתור עובד במערכת היררכית, אני מלא הערכה לחייל שידע, בצורה תרבותית ומכובדת, להביע את דעתו ולעמוד על ערכיו ועקרונותיו - מילים שהפכו מגונות במקומותינו - מול בעל תפקיד בכיר ממנו בהרבה. כל אדם בעל יושר אינטלקטואלי יודה, שהדבר מצריך אומץ לב בלתי מצוי.

    בתור מי שמשרת במילואים יותר מדי ימים בשנה, אומר לחננאל - קיבלת פרס ולא עונש. לך לך מארץ הבוץ חרוש הקוליסים, חסוך לעצמך את התענוג לישון בלילות החורף הקפואים של רמת הגולן בכסא התותחן, עם ג'נטקס על הראש, כשכל נגיעה בחלקיו המתכתיים של הטנק צורבת את האצבעות, ועבור לתפקיד אחר, קל ומהנה יותר, שאינו מצריך הצטיינות. אתה, את שלך, עשית.

    הגב לתגובה זו

    • תגובה מדהימה וספרותית

      תותחן טנק, 11/05/06 15:58

      אתה צריך להיות סופר , תגובה ישרה שגם כתובה יפה....

      הגב לתגובה זו

    • באמת תגובה מדהימה!!!

      יעל מירושלים, 11/05/06 16:34

      מחזק את הצביטה בלב שנוצרה סביב הסיפור הזה וסביב השתגעות המערכת.

      הגב לתגובה זו

    • יופי של תגובה. (ל''ת)

      מסכים בכל לב, 11/05/06 16:58

      הגב לתגובה זו

    • נהג קדימה מהר! אתה תותח! אש! (ל''ת)

      מט''ק, 11/05/06 17:57

      הגב לתגובה זו

    • תעשה למח''ט תרגולת טילים טילים

      מ''פ לשעבר, 11/05/06 17:58

      שיחלץ לאחור וירגע

      הגב לתגובה זו

    • תחנות 3 כאן 3 מגע!

      יוסי, 11/05/06 18:57

      בחזית טנקים, נטי''ם, חי''ר, אש! סוף!

      נהג עצור, תפוס בלם, דומם, הפסק ירי, פרוק כלים.

      הגב לתגובה זו

      • גאון! הזכרת לי נשכחות. (ל''ת)

        מט''ק, 11/05/06 19:05

        הגב לתגובה זו

      • ביבש ביבש (ל''ת)

        אלי, 11/05/06 23:50

        הגב לתגובה זו

    • אתה מתלונן על תא התותחן של מרכבה סימן 3?

      חיים, 11/05/06 20:39

      ''כשכל נגיעה בחלקיו המתכתיים של הטנק צורבת את האצבעות''.

      במילה אחת - בכיין.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    אין הבדל ממחבל

    ענן, 11/05/06 15:19

    יהידי שרואה ברמט''כל הרס ובגיעה בבני משפחתו הוא אויב כמוהו כמו כל ערבי אחר שמנסה להרוס ולחבל בבית ישראל , על כן יש הצורך שבמטכל יחשבו על סיקולים ממוקדים אצל אחינו היהודים שרואים בציונות ובשלטון החוק כאויב , ואינם מרגישים במדינת ישראל וסמליה גאווה וכבוד

    הגב לתגובה זו

    • תגובה ל 72

      שמחה, 11/05/06 15:44

      מי שלא מוכן ללחוץ את ידו של הרמטכ''ל הוא אוייב? סיכול ממוקד?

      הגב לתגובה זו

    • צודק, חלוץ נראה מחבל מאיראן-ג'יהד (ל''ת)

      קקטוס, 11/05/06 15:52

      הגב לתגובה זו

      • לשטוף את הפה (ל''ת)

        עם אקונומיקה, 11/05/06 16:02

        הגב לתגובה זו

    • אין הבדל בין התגובה שלך לתגובה של ניאו נאצי פאשיסט.

      נסחפת לגמרי., 11/05/06 15:55

      משוגע.

      הגב לתגובה זו

      • נו, סוגרים מעגל... אתם מאשימים על גירוש פוגרום קלגסים (ל''ת)

        צבא הגירוש, 11/05/06 16:13

        הגב לתגובה זו

    • יצאת טמבל

      78, 11/05/06 16:19

      שתוק.

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    שימו לב!!!

    עיתונאי שמבין, 11/05/06 15:08

    בסרט רואים בבירור שבתום בקשתו של החייל, קיבל הרמטכל את דבריו,
    ואילו הנשיא לחץ את ידיו בחום!!!!
    אחרי ששמע את דבריו הוא לחץ את ידיו בחום!!!!!
    שימו לב!
    רק כשעשו מזה רעש בתקשורת אז הנשיא אמר את מה שאמר!
    אך על פניו עושה רושם ששניהם קיבלו את זה בהבנה

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    לא עובד לי הסרט!!!

    Walla, 11/05/06 15:06

    כשאני לוחץ play הוא עושה ספירה לאחור מ-6, ואז מופיע התמונה שבהתחלה אבל הסרט לא רץ, מישהו יודע מה הבעייה?

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    שתי הארות - לאזרח ולחפ''ש

    האדם הסביר, 11/05/06 15:03

    1. חלוץ הוא קדם כל רמטכ''ל ואחר כך חלוץ, סרובו של החייל מבטא היטב את הקושי הרב שיש ללא מעט אנשים במדינה הזאת עם רעיון הדמוקרטיה ''המטורף'' , לא זכור לי חייל שסרב ללחוץ את ידיהם של רפול או שרון לאחר שנשלח לכבוש את מבואות בירות או לההרג על הכביש לדמשק.(.)
    2. התמונה בא נראה חלוץ שולח יד ללא מענה הינה תרגלי עיתונאי אופיני מבית יוצרו של ''העיתונאי הקטן'', אם תסתכלו היטב תוכלו להבחין כי נעשתה כאן הקפאה של ידו של הרמטכ''ל בשעה שהרימה בכדי להצדיע לחייל מצטיין (כמו שרמטכל צריך לנהוג), וכל השאר מניפולציה קטנה (מגעילה אך מותרת, כי זאת מדינה דמוקרטית) לשמחת חלקינו.

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    לוחצים ידים למטרנספר????? תשאלו את שרת החינוך! (ל''ת)

    יעל, 11/05/06 15:03

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    חננאל - אתה תותח!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    ליאת, 11/05/06 14:56

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    חננאל מעורר כבוד, אחרי שראיתי אני מצדיע לך!! כן ירבו! (ל''ת)

    צופה מהצד, 11/05/06 14:54

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    עכשיו אני בכלל לא מבין על מה הסיפור

    גל, 11/05/06 14:52

    הצדיע בצורה מכובדת לקצין בכיר ממנו, ולחץ את ידו של הנשיא, שהוא אזרח. נראה מהסרט שהסביר לרמטכ''ל מדוע לא לוחץ את ידו ומנע ממנו מבוכה של הושטת יד.
    מה הבעיה???

    הגב לתגובה זו

    • צודק ב100%!!!!! (ל''ת)

      בני-ברזיל, 11/05/06 15:26

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    חננאל אתה תותח

    מעיין, 11/05/06 14:51

    אפילו שאיני מסכימה עם דעותיך היית מנומס ואחראי

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    גבר לעניין

    לירז, 11/05/06 14:49

    אני הייתי נוהג באותה הדרך.
    והרמטכל הזה לא יזיק אם ירד קצת לגובה האדמה ולא יהיה כזה סנוב...

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אני שמאלנית - וחננאל תותח!!!! (ל''ת)

    רותי, 11/05/06 14:47

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ואני חשבתי , כמו כולם, שהשאיר יד מושטת ריקה

    עמי, 11/05/06 14:44

    עד מתי התקשורת תאכיל אותנו שקרים

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    עכשיו אני מבין שהתקשורת מרמה אותנו. (ל''ת)

    שמאלן שפוי, 11/05/06 14:42

    הגב לתגובה זו

    • עכשיו אתה מבין? עכשיו??? תגיד לי, באיזה כוכב גרת עד עכשיו? (ל''ת)

      dz, 11/05/06 16:31

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    אם המעשה לא מכובד הרי שהוא עשה אותו בצורה המכובדת ביותר (ל''ת)

    ג'ון, 11/05/06 14:36

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    בתגובות 23 ו-12 יש עדויות מעניינות משכנו ביישוב פסגות וממכריו.----

    _______________, 11/05/06 14:35

    ובכל זאת, כל הכבוד לאנרג'י על השגת הסרטון.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    אז למה לקחת את המדליה והתעודה מהרמטכ''ל (ל''ת)

    דני שובבני, 11/05/06 14:28

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    כל הכבוד!

    משה, 11/05/06 14:23

    חננאל הצדיע ונתן כבוד לרמטכ''ל כתפקיד, אך לא לחץ את ידו של רמטכ''ל הגירוש (שהיה גאה בכך!) כצו מצפונו.
    חננאל, רק עם חיילים כמוך, היודעים להישאר נאמנים לפקודות ולצו מצפונם גם יחד, עם ישראל ינצח!!

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    גאים בך אחים

    מור, 11/05/06 14:04

    כל הכבוד על האומץ ועל המחשבה המקורית
    חלוץ - מה יש לך נגדו?
    סבו נפטר בגלל הפינוי (משברון לב)
    למה אתה והאלוף היהיר (שטרן) מסרבים להבין אותו

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    פרחח! מה אני אגיד, הנוער של היום... (ל''ת)

    שפן (מורה לשלח), 11/05/06 13:58

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    להעיף אותו מהצבא

    דן, 11/05/06 13:57

    מדובר כאן בהלבנת פני הרמטכ''ל ברבים.זו היתה פרובוקציה מתוכננת והוא צריך לשלם על כך.

    הגב לתגובה זו

    • שים לב לפני הרמטכ''ל הוא מבין שהבחור

      שי, 11/05/06 14:16

      עבר איזה משהו זו לא אשמתו -אבל בפניו זה נראה שקצב וחלוץ מבינים אותו

      הגב לתגובה זו

    • חחח ומי ישרת אתה? (ל''ת)

      סיני, 11/05/06 14:24

      הגב לתגובה זו

      • כל היתר, במיוחד אלה שמשרתים 3 שנים ולא רק

        שנה וחצי כמו, 11/05/06 16:07

        סטטיסטיקה...

        הגב לתגובה זו

    • לא ראית את הסירטון?

      D.H, 11/05/06 16:21

      כולם היו מרוצים לא היתה שום בעיה הרמטכ''ל חייך והכל היה בסדר. לא היתה שום פרובוקציה ושם דבר. מה אתה רוצה?

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    תפקידנו להגן ולא לגרש

    חייל גאה, 11/05/06 13:55

    זקפת את גבי - החייל המצטיין.

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    חננאל העביר את מסר העם: הקרע בעם בלתי הפיך. (ל''ת)

    א.ד., 11/05/06 13:54

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    חצוף!!!!

    דתי שפוי, 11/05/06 13:50

    חייל חצוף שאינו יודע להבחין בין דעותיו הפוליטיות לתפקידו הצבאי.

    הגב לתגובה זו

    • דתי אולי, שפוי בטח שלא (ל''ת)

      במבי, 11/05/06 14:25

      הגב לתגובה זו

      • סתם צחקתי - חננאל תותח

        דתי, 11/05/06 14:52

        ואני בכלל לא דתי!!!!

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    פשוט מכובד וראוי

    בני כהן, 11/05/06 13:49

    יפה מאוד גם הרמטכ''ל נראה מגיב לאירוע בצורה מכובדת ויפה ולולא היה חלוץ עושה מזה עניין אחרי כן. הוא או שטרן, אף אחד לא היה שם לב. פשוט חבל...

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    בושה לכל המעודדים

    עדן, 11/05/06 13:42

    המעודדים של ''הגיבור'' הבזוי הם שיוצרים את הקרע בעם .בעיני הם השפנים האמיתיים !!!

    הגב לתגובה זו

    • יש כשל לוגי בדבריך

      דובי, 11/05/06 14:25

      איך ניתן להאשים שאומר שהוא מרגיש שקיים קרע בינו לאבין אדם אחרע, שהוא עצמו זה שיצר את הקרע, בעצם האמירה שלו? האם האמירה יוצרת את הקרע? האם האמירה לא באה על רקע הקרע?

      אנחנו מעודדים את חננאל מגד, כי הוא הקול המוסרי, אולי האחרון, שנותר בצה''ל. כן, העם קרוע, אבל הוא לא קרוע בגלל שאני מסכים עם חננאל. אני מסכים ומעודד את חננאל, בגלל שהעם קרוע. בגלל שהיו פה פוליטיקאים ליגה ז' שהשתמשו בצבא (צבא העם...) למימוש התוכניות הפוליטיות שלהם. מי שהשתמש בצבא לאכוף תוכנית פוליטית, שלא ייבכה את כניסתה של הפוליטיקה לשורות הצבא. מי שביצע מהלכים שנויים במחלוקת באמצעות הפרה הקדושה האחרונה של המדינה הזו, שלא יאשמים את הקורבן, בכך שהוא שחט את הפרה הקדושה.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    i think he done it in a nice way (ל''ת)

    maxi, 11/05/06 13:35

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    כל הכבוד לחייל.חבריו הכתומים,תלמדו מדרך הנועם. (ל''ת)

    שמלאני קיצוני, 11/05/06 13:25

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כבר שבוע.....

    יעל מירושלים, 11/05/06 13:21

    אולי אפשר למצוא כבר נושא חדש???
    יש תאונות דרכים, זיהום אוויר נוראי ואנטנות סלולריות.
    בואו ניתן לחננאל להמשיך לחיות.

    הגב לתגובה זו

    • קודם שיחזירו אותו להיו לוחם

      דובי הראל, 11/05/06 13:42

      ואז נעבור לנושא אחר...

      הגב לתגובה זו

      • קרבי? הבחור הזה הוכיח שאי אפשר לסמוך עליו

        חיים, 11/05/06 14:02

        אם הוא מסרב ללחוץ יד למפקד בטקס, אז איך אפשר לסמוך עליו שיסתער (או במקרה שלו, ינהג קדימה מהר) בשדה הקרב?

        עוד חייל-בני''ש בכאילו של שנה וחצי, שמקבל פקודות רק מראש הישיבה.
        מי ששירת בפלוגות המבצעיות מכיר את דעתם של המפקדים בשטח על הבני''שים...

        הגב לתגובה זו

        • לא הבנתי את טיעונך

          דובי הראל, 11/05/06 14:34

          אתה חייב לקשור בין זה שהוא לא לחץ את היד, לבין כך שלא ניתן לסמוך עליו, כדי לטעון טענה הגיונית. אחרת ניתן לטעון המון טענות מגוחכות, למשל - איך אפשר לחשוב שהירח מקיף את כדור הארץ, כשצבעם של העצים הוא ירוק?

          מבחינה לוגית המשפט האחרון הוא בעייתי. הוא היה נכון, אם הייתי קושר, ומראה שצבע ירוק של עצים מפריע לירח להסתובב סביב כדור הארץ.

          עתה נחזור לחננאל מגד - אני מניח שהטיעון, הרמוז בדבריך הוא שאם חייל לא לוחץ את ידיו של הרמטכ''ל אין לו כבוד אליו, ואם אין לו כבוד, הוא לא חייל שיציית למפקד בזמן אמת.

          ובכן - הנה הטעות שלך - החייל הוא לוחם מצטיין. האם הוא נבחר לטקס בהגרלה? לא! הוא הגיע, כי כנראה הוא חייל מספיק טוב. החייל הצדיע למפקד, מה שמראה שלמרות הבעייתיות של הרמטכ''ל הנוכחי (ותראה טוקבקים אחורה, כדי להבין לאיזה נתח גדול מהציבור יש בעיה עם הרמטכ''ל הנוכחי), חננאל כיבד את הפקודות הצה''ליות, ולא שבר אותן. ללחוץ יד זה כבר סוג של סחבקיות. אתה יכול להאשים את מי שעבר את טראומת הגירוש, שהוא לא מוכן להסתחבק עם מי שביצע אותה? אי לכך אין קשר בין חייל שלא לוחץ יד לרמטכ''ל, לבין חייל שלא מוכן להסתער, וטיעונך צלל אל הקרשים.

          באשר לבוז שאתה רוכש לבני''שים. רק לעדכונך - חננאל האריך את שירותו בצבא, לאחר הגירוש, ודחה את החזרה לישיבה, דווקא כי הוא רצה שבתוך מערכת הרובוטים הקרויה צה''ל, יהיו בני אדם. אני מניח שעל כזה אדם ניתן לסמוך שיסתער (או ינהג בטנק) קדימה, יותר מאשר על בניו שמי שעומד בראש מדינתנו.

          הגב לתגובה זו

          • באמת תודה לו שהוא האריך את השירות שלו...

            אייל, 11/05/06 16:02

            מה היינו עושים בלעדיו...

            הגב לתגובה זו

          • יוחזר!!!!!!!!!!!

            יעל מירושלים, 11/05/06 16:31

            גם אני לא הבנתי את טיעוניו, אבל איתך אני מסכימה דובי,שיחזירו אותו להיות לוחם (למרות תגובתו המדהימה של הקצין מ188 בהמשך)
            אז יאללה שיחזירו אותו כבר כי נמאס לי כבר מהטמטום הצהל''י הנוכחי.

            הגב לתגובה זו

        • חוסר הגיון ועיוות עובדות

          D.H, 11/05/06 16:26

          מה הקשר בין לחיצת ידיים לבין הסתערות? להזכירך הוא חייל מצטין.
          טיעון קלוש שנובע מהגיון רופף.

          בקשר לדבר השני שכתבת-אני חוזר ומזכיר שהוא חייל מצטיין. מי ששירת יודע את דעתם של המפקדים על הבנ''ישים, ודעתם שונה מדעתך. כולם יודעים שמפקדים מנסים לקבל בני''שים.

          הגב לתגובה זו

  • 44.

    כל הכבוד לחייל

    שמאלני גאה, 11/05/06 13:21

    אני חושב שלא היתה צורה מכובדת יותר לעשות את הצעד בו נקט החייל.
    והרמטכל במקרה הזה יכול רק להתבייש על כך שהוא פיתח את הנושא .שפת הגוף מראה על התנצלות אמיתית מצד החייל. למרות דעותי על כך שצריך לצאת מהשטחים צריך במקום להתעסק במקרה הנ''ל .לדאוג למשפחות שעדיין ללא בית קבוע.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד!! גם אני שמאלני, ותגובתך פקחה את עיני.

      יורם, 11/05/06 13:53

      דברי חוכמה.

      הגב לתגובה זו

  • 43.

    ''ומרדכי לא קורע ולא משתחווה''. פשוט יהודי (ל''ת)

    yo, 11/05/06 13:19

    הגב לתגובה זו

    • מה בדיוק מרדכי לא קרע?

      מירי, 11/05/06 14:50

      מרדכי לא יכרע ולא ישתחווה...

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    חבל שהתקשורת תמיד אנטי.

    סיסו, 11/05/06 13:16

    החייל הציג את הדברים בצורה הכי מכובדת שאפשר, הוא עמד בחובותיו בכך שהצדיע ועוד בהיותו אוחז בידי הנשיא הוא כורע אל הרמט''כל ומסביר לו, כל הכבוגד על הצורה המכובדת של המחאה .
    די לתקשורת שלילית ופרובוקטיבית !!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    הווידאו לא מפתח לי :( (ל''ת)

    למה זה?, 11/05/06 13:16

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    מסתבר שמי שעשה את הבלגן זה שטרן (ל''ת)

    דתי מחמד, 11/05/06 13:16

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    עקירת ישובים אכן קרעה את העם.

    גיא לשם, 11/05/06 13:14

    עם בעיות יש להתמודד.
    ההינתקות אכן קרעה את העם כפי שהזהירו אותנו. (וגם הביאה עוד צרות רבות אחרות כפי שהזהירו כל הפסימיסטים.)
    לפני שהולכים לתהליכים נוספים יש לבדוק בבדיקת ביניים מה הועילה לנו תוכנית ההינתקות ומה היא הרסה ולנסות לשקם.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    יישר כוח חננאל! גאים בך

    שלומית, 11/05/06 13:10

    הודייאו מוכיח שניפחו את כל הסיפור!


    יועמדו לדין האנסים מחיל האוויר!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    כרגיל, התקשורת שיקרה אותנו!

    יוסי, 11/05/06 13:09

    שימו לב שחננאל בכוונה לא משחרר את ידו מיד הנשיא, כדי שיד הרמטכ''ל לא תושט ולא תהיה תלוייה באויר. התחשב גם בכבוד הרמטכ''ל למרות השרמטכ''ל הזה אפס!
    לעצור קסאמים הוא לא מסוגל ורק ביהודים הוא יודע לטפל.
    דן חלוש התגלה כאן במלוא עליבותו, וכמוהו התקשורת שסיפרה לנו שהנשיא ''נזף'' בו וש''ידו של הרמטכ''ל נשארה תלוייה באויר''.
    אין אמונה בתקשורת!

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    החייל חיפש איך להשפיל את הרמטכ''ל

    בושה וחרפה, 11/05/06 13:09

    לכן מגיע לו עונש קשה במיוחד. הוא התגלה כאישיות פחדנית ויהירה. אם יש לו דעות ורגשות שיביע אותם בדרך יותר מכובדת ואמיצה. מה גם שלא פתר כך שום בעיה. העונש בהחלט מגיע לו על החוצפה וההתנשאות ההמקוממים.

    הגב לתגובה זו

    • אישיות פחדנית ויהירה? ההיפך הוא נכון!

      רוני, 11/05/06 15:56

      הוא התיעץ קודם אם מותר, הוא הודיע שלא ילחץ את ידו, ועמד בדיבורו. הוא ביזה את הרמטכ''ל. את זה רואים בבירור בסרט. הוא הסביר לו קודם כדי שחלוץ לא יושיט יד, ואכן חלוץ לא הושיט יד.

      תפסיק כבר עם התמיכה העיוורת לצבא, גם כאשר אין סיבה לתמוך בו.

      הגב לתגובה זו

    • מצויין! ראוי שדן חלוש יושפל!

      דודי, 11/05/06 16:22

      על מה הולכת המשכורת שלו?
      1.בקסאמים הוא לא יודע לטפל.
      2.להיכנס לעזה רגלית כדי לחסל את אויבינו הוא אומר שאסור.
      3. לקדם בצה''ל חשיבה מקורית הוא גם לא נותן.
      כל מה שהוא עשה עד עכשיו זה לעקור יהודים.
      בשביל כלומניק כזה צריכים לשלם משכורת?

      הגב לתגובה זו

    • נו באמת. החייל חיפש איך להשפיל הרמטכ''ל? אתה מחפש להשפיל את החייל

      D.H, 11/05/06 16:30

      הוא לא חיפש להשפיל אף אחד, אבל נראה לי שאתה מנסה להאשים את החייל בכל דרך אפשרית ורואים את זה מתגובתך ההזויה, מתגובתך נראה שלא ראית את הסרט.

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    נשיא המדינה לא אמר אמת

    עומר, 11/05/06 13:08

    נשיא המדינה טען לאחר האירוע שהוא נזף בחייל. מהצילומים ניתן לראות בבירור שלא רק שהוא לא נזף בו, אלא חייך אליו ולחץ את ידו בחום.

    שוב הוצג משה קצב כפוליטיקאי קטן שאינו אומר אמת, אלא מנסה להתחנף לתקשורת ולדעת הקהל לקראת שובו לפוליטיקה.

    הגב לתגובה זו

    • לא נכון

      ארנון, 11/05/06 16:04

      הנשיא לא לחץ את ידו ''בחום'', גם הוא וגם הרמטכ''ל היו בברור במבוכה והחליקו את הארוע כדי לא ליצור תקרית בזמן הטקס. הנשיא לחץ את ידו מתוך מודעות לנוכחות התקשורת וכדי לא להסלים את המצב, רואים בברור על פניו מה הוא חש וחשב על המעשה.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    רואים בבירור, הוא לא ''ייבש'' את הרמטכ''ל

    אורי, 11/05/06 13:07

    הוא הצדיע לו יפה, לחץ יד לנשיא והסביר לרמטכ''ל, סתם מנפחים....

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הדגשים של הרמטכל

    מ, 11/05/06 13:05

    חננאל - הודח
    האנסים מחיל האוויר לא!

    מה זה אומר על הדגש של הרמטכל?

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    כנראה החייל המוסרי האחרון שנשאר לנו

    יקנעמי, 11/05/06 13:05

    החייל הזה הוא מוסרי.
    הוא לא עושה דבר בניגוד לעקרונותיו אבל משתדל שלא להפר את החוק הצבאי.
    עשה הכל בשקט ובצורה מכובדת.
    הצדיע לרמטכ''ל שלא מגיעה לו שום הצדעה. מילא.
    אין חוק שמחייב ללחוץ יד לאף אחד בצבא, כמו שאין חוק שחייבים להגיד היי! לקצינת השלישות בבוקר.
    חננאל דיין, ייצג שם את כולנו!
    צה''ל הוא צבא כושל, הנסוג שוב ושוב מכל משימה שהטילו עליו, מצטמצם והולך ומופעל באחרונה רק נגד יהודים.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כל הכבוד לחננאל.

    בנימין, 11/05/06 13:04

    גם היה לו את האומץ (וזה גם בלי קשר לסיבה), וגם עשה זאת בצורה מנומסת ככל האפשר - קרי, הוא הסביר את עצמו, והכי חשוב - הוא הצדיע לרמטכ''ל! וזה מה שהכי חשוב ביחסים בין מפקד ולפקוד בצבא.
    כמובן שכהרגלה התקשורת ניפחה את זה מעבר לכל פרופורציות.

    יוחזר חננאל דיין לחטיבתו!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לו היה זה חייל שמאלן שמסרב ללחוץ ידי חלוץ בשל פצצת טון שהרגה חפים מ

    שמאלנית, 11/05/06 13:00

    מפשע, ועליה אמר חלוץ ש''כל מה שהיה מרגיש הוא את הדף הכנף'' או משהו כזה, ושהוא ''יישן היטב בלילה'', מענין איך היו מגיבים כל התומכים בחייל עכשיו.
    (ואני, עם כל שמאלניותי, שנאתי גם אז את הדמגוגיה שעשתה על חלוץ עליהום בשל דבריו)

    הגב לתגובה זו

    • ראינו מה קרה לחיילים השמאלנים. ולא הרגו חפים מפשע

      D.H, 11/05/06 16:36

      אם את קוראת ''חפים מפשע'' לרוצחים אין לי מה להגיד לך.

      תפקידו של צה''ל הוא להילחם באויב ולא לזרוק יהודים מביתם, ולכן מבחינה רגשית דיין לא היה יכול ללחוץ ידיים עם הרמטכ''ל, לימין אין שום בעיה אם שמאלני היה מסרב ללחוץ ידיים עם הרמטכ''ל בצורה מכובדת (למרות ששמאלנים כאלה שמתנגדים למלחמה באויב בד''כ לא מגיעים לטקס לחיילים מצטיינים), אבל כן יש לימין בעיה עם אנשים שלא מוכנים להילחם באויב.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    להצדיע לדגל ישראל

    עמי, 11/05/06 12:59

    יש הרבה אנשים שגוזלים כסף מהמדינה ולא מאמינים בקיום של מדינת ישראל ושורפים את דגל המדינה ( הם מאמינים רק בביטוח לאומי ) - זה לא יותר חמור !!!!!!!!!!1

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    מה שקולך הפנימי אומר ...

    אייל, 11/05/06 12:58

    מעטים האנשים שמול כה הרבה אנשים יעזו לפעול כמו שליבם אומר!
    גבר שבגברים !!! כל הכבוד !

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    נראה לכם שהספין התקשורתי ידעך בגלל ראיות חותכות?

    הרב יריב שעשגז, 11/05/06 12:50

    1. הרמטכ''ל לא הושיט יד
    2. הרמטכ''ל בפירוש לא נראה המום
    3. גערת הנשיא, אם היתה, נשמעה בשש אוזניים בלבד
    4. חננאל מקפיד לאחוז בידו של הנשיא כדי למנוע ביזיון מהרמטכ''ל, תוך שהוא מסביר והרמטכ''ל מהנהן בהבנה
    5. שום פומביות: רק היום מתפרסמות תמונות שהושגו, כנראה במאמץ רב, מאיזו רשת טלוויזיה צרפתית
    אבל הכלבים ממשיכים לנבוח (אם כי השיירה עוברת, ותמשיך לעבור)

    הגב לתגובה זו

    • הוידאו הוא סקופ

      מיכאל, 11/05/06 13:09

      ועל זה אין שום ויכוח. יתר ההערות שלך במקום.

      הגב לתגובה זו

    • אחי קרא את תגובתי (12) (ל''ת)

      מאששת את, 11/05/06 13:54

      הגב לתגובה זו

    • קרא תגובה 23, יריב (ל''ת)

      ., 11/05/06 14:31

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    גבר אמיתי!עם עקרונות... (ל''ת)

    טלי, 11/05/06 12:48

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    במובן הפומליוהמהותי

    ש, 11/05/06 12:48

    במובן הפורמלי לא הייתה עבירה על החוק, במובן המהותי של החוק הבחור הביע דיעה פוליטית. פעולה זו נוגדת את פקודות מטכ''ל

    הגב לתגובה זו

    • הצבא מעניש על התנהגות לא הולמת ולא רק על עבירת חוק

      איש יהודי, 11/05/06 15:37

      אמנם אני מעריך את אומץ ליבו של החייל אבל...

      השאלה כאן אינה האם עבר על חוק. הצבא מעניש לא רק על עבירות על החוק הצבאי על על כל התנהגות שאינה הולמת חייל בתפקיד ובנסיבות מסוימות.

      למשל, אם חייל בטקס היה צועק או מתנהג בחוסר נימוס מכוון בטקס, ולו כלפי אחד האזרחים בו הוא היה נענש בצדק. ולכן גם אם לחיצת יד אינה חוק צבאי, הרי שבנסיבות האלה היא היתה מתבקשת ומשלא נעשתה היא יחס לא מכבד כלפי הרמטכ''ל וראויה לעונש

      אגב, מה היה קורה אם זה היה שמאלני או דרוזי...

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    מצדיע ולוחץ את ידו של חננא-ל (ל''ת)

    קצין בכיר, 11/05/06 12:48

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    שקר..

    יוחאי-בן דודו., 11/05/06 12:45

    אתם ממשיכים בהסתה נגד חננאל.רואים בצילום שהרמטכ''ל מבין את בקשתו של חננאל ואינו מושיט לו יד.הוא מעניק לו את הסיכה,ובזה נגמר הסיפור!

    הגב לתגובה זו

    • באמת די עם זה כבר, רואים שהוא מסביר יפה ובשקט לרמטכ''ל, וחלוץ מקבל (ל''ת)

      עיתונאית, 11/05/06 12:54

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    חייל אפס מאופס

    אוהד, 11/05/06 12:39

    חייל כזה לא צריך לקבל אות הצטיינות יש לשלול לו את התעודה פשוט בזיון לצבא חיילים כאלה!!

    הגב לתגובה זו

    • איפה הביזיון, הסתכלת בסרט? מכובד מאוד

      רוני, 11/05/06 15:48

      אתה פשוט לא סובל את העובדה שחייל דתי קיבל את האות, ולא משנה אם לחץ או לא לחץ את ידו של חלוץ.

      הגב לתגובה זו

      • ממש לא נכון

        אוהד, 11/05/06 16:40

        לא איכפת לי אם הוא דתי או לא,הוא ביזה את המפקד של צה''ל וזה מה שמפריע לי!

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    זהו? חפיףףףףףףףףף (ל''ת)

    ליאת, 11/05/06 12:38

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    כל הכבוד! (ל''ת)

    איתי, 11/05/06 12:37

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    גועל נפש...והעם לא איתך ... (ל''ת)

    רק לידיעה כללית, 11/05/06 12:35

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    יש קונה עולמו בשעה אחת

    רפאל כהן, 11/05/06 12:33

    אני לא חושב שהייתי מסוגל כל הכבוד

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    נו, אז מתסבר ש''קצת'' ניפחו.

    גאה בחננאל, 11/05/06 12:32

    הרמטכ''ל לא נשאר עם ידו מושטת באוויר, לא היה שום ביזיון ויותר ויותר נראה כאילו מישהו פה טיפס על עץ מאוד מאוד גבוה.

    גאים בחייל המצטיין חננאל מגד-דיין.

    מי יתן וירבו כמוך בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    חננאל, נהגת כבוד ברמטכ''ל, ועמדת על שלך!

    יאיר, 11/05/06 12:29

    כל הכבוד'

    ירבו כמותך בישראל

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שימו לב - הרמטכ''ל אפילו לא הושיט יד ללחיצה והנשיא לא ''גער'' .

    חכם ביום ובלילה, 11/05/06 12:26

    האם אמצעי התקשורת ודובר צה''ל רימו אותנו???
    הרמטכ''ל לא הושיט יד ללחוץ ולכן ידו גם לא נלחצה.
    אמור שהנשיא ''גער'' בחייל. לא רואים את זה בסרט.
    החייל מדבר עם 2 ''כבדי השמיעה'' ובסוף הרמטכ''ל מחייך ומהנהן ומושיט את האות לחייל והנשיא אומר ''בהצלחה רבה''. וכך זה נגמר.

    הגב לתגובה זו

    • וואלה צודק. (ל''ת)

      דנידין, 11/05/06 14:22

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    איזה לץ (ל''ת)

    שרון, 11/05/06 12:25

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    נו חלוץ לא נראה נסער יותר מדי והנהן בראשו (ל''ת)

    אלי, 11/05/06 12:25

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    דיווח אמת מהארוע!

    היכנסו ושיפטו, 11/05/06 12:20

    דיין הודיע מראש (!!!) לרס''ר הטקס על קשייו והתייעץ איתו בנושא. הרס''ר אמר לו שחובה עליו להצדיע אך מותר לו לא ללחוץ יד לרמטכ''ל- כך שברור שהסגל בבית הנשיא ומפקדיו של דיין ידעו על כוונותיו. בנוסף כפי שעולה בבירור נזהר דיין בכל זאת בכבודו של הרמטכ''ל ולא העמיד אותו במצב לא נעים בו ידו תעמוד מיותמת (מה שלדעתי האישית היה ראוי ויאה לו) ויגרם לו ביזיון. ניתן גם לראות בבירור שהרמטכ''ל מחייך ומהנהן בראשו כך שנראה שהוא מקבל את הדברים שנאמרו בנימוס ובאופן ראוי. כל השאר הוא בלון תקשורתי שיצא מפרופורציה כבר מזמן.

    הגב לתגובה זו

    • לא להאמין איך התקשורת מסלפת

      משה, 11/05/06 13:58

      מזלנו שיש קטע וידאו שמראה כמה מינורי היה הענין אילולי יצא מכל פרופורציה על ידי בעלי אינטרסים רשעים

      הגב לתגובה זו

    • אלעזר שטרן רצה לעשות לעצמו קצת פרסומת (ל''ת)

      אהרון, 11/05/06 15:06

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    הוא מצדיע ומסביר לרמטכל, זו פרובוקוציה? (ל''ת)

    ליאור, 11/05/06 12:19

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה לא שמלאני, אז כן! (ל''ת)

      י., 11/05/06 13:56

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    הבנאדם הזה פשוט תותח!! (ל''ת)

    אני מעריץ אותו, 11/05/06 12:16

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יוו כל הכבוד לחייל

    דני, 11/05/06 12:15

    לא ראיתי כזה אומץ בחיים שלי כל כבוד לו

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    חננאל אתה לא יודע כמה שימחת אותי לראות

    ליעם, 11/05/06 12:12

    את הקמטכל בהלם מעצם זה שלא הסכמת ללחוץ את ידו של אדם שגירש יהודים מהבית שלהם מחזק אותך אחי היקר

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    הוא גדול הוא גדול הוא גדול.

    דוד, 11/05/06 12:11

    כל הכבוד לחננאל האמיץ.
    בוז ובושה לחלוץ מוג הלב והלקקן.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    חננאל - אתה תותח !!!!!!! (ל''ת)

    אילנה, 11/05/06 12:09

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    זה סופו של חייל מצטיין-הדחה?

    ש, 11/05/06 12:08

    די,כולם הסכימו כבר כי החייל חננאל דיין לא עשה דבר שנוגד את החוק. מה גם שרואים אותו מסביר לרמטכל מדוע לא לחץ את ידו! הוא לא חולף על פניו ומתעלם ממנו!
    אין לי מה לומר על זה חוץ מ: אולי די לשנוא חובשי כיפה?

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו בדיקטטורה (ל''ת)

      סטאלין, 11/05/06 14:57

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    העם עם חננאל תהיה חזק מול הדיקטטורה

    אבי, 11/05/06 12:08

    גם את ידי הנשיא קצב חבל שלחצת

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    בלי קשר למשמעות המוסרית של המעשה

    ש, 11/05/06 12:06

    חננאל הזה הוא גבר גבר. תראו לי חייל שמעז לא ללחוץ את ידו של הרמטכ''ל מסיבה כלשהי.

    הגב לתגובה זו

    • אולי גבר גבר, אבל גבר חסר טקט

      טליה, 11/05/06 13:37

      ורגישות. פשוט גועל נפש !

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    הוא לא ביזה!!!!!!

    הוא, 11/05/06 12:05

    הבחור לא ייבש את הרמטכל(ז''א הוא לא השאיר את היד שלו באויר ללא מענה)

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    המלבין פני חברו ברבים נקרא רשע (ל''ת)

    מ''ט, 11/05/06 12:05

    הגב לתגובה זו

    • ומה נקרא מוסר ממונו של יהודי לגוי? (ל''ת)

      גיבור המלחמה, 11/05/06 12:59

      הגב לתגובה זו

      • ''ממלכתי'' (ל''ת)

        תשובה..., 11/05/06 13:35

        הגב לתגובה זו

    • חבר של מי חלוץ? חוץ מזה שפניו לא האדימו אפילו. רק

      yo, 11/05/06 13:42

      ''הדף הכנף'' אולי.

      הגב לתגובה זו

    • מזל שאף אחד לא הלבין פנים של אף אחד

      D.H, 11/05/06 17:24

      וככה אף אחד לא רשע.
      בעצם אולי האלוף שטרן הלבין את פניו של דיין

      הגב לתגובה זו