• 62.

    ש''ס שכחה את העובדים

    ;אלי, 12/05/06 08:46

    ש''ס תמכה בתקציב שכולל הארכת תקופת הנסיון לעובדים לחמש שנים. מה שיגביר את הפיטורין עובד ללא קביעות לא זכאי להגנת ההסתדרות. כל כך מהר זרקו את העובדים . נפגש בבחירות הבאות. אלי ישי תתעורר!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מי שמשרת בצבא הוא פרייר וטיפש.

    פרייר וטיפש, 12/05/06 04:14

    מי שלא משרת בצהל אינו זכאי לאזרחות ישראלית.
    ואם הוא יהודי דינו כדין משתםט ובוגד.

    זה שתומך במשתמט גרוע יותר מהמשתמט עצמו.

    מדינת הפריירים.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מדברים שטויות

    בזז, 11/05/06 17:46

    תאמינו לי שהרבה יותר חילוניות נרשמות כ''דתיות'' מאשר דתיות, 40% מהקצינים והקרביים הם דתיים, וזה לא פותר את החרדים, אבל רק קצת להכניס לפרופורציה את כל ההתלהמות.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    לבטל את גיוס החובה.

    יפה נפש, 11/05/06 17:23

    לדעתי גיוס החובה-מיותר.את צרכי צה''ל ניתן להשיג באמצעות צבא המבוסס על גיוס וולונטרי -בשכר.מצבה הכלכלי של מדינת ישראל אינו זה שהיה ב-1948 ואף לא זה שהיה ב-1978 ואין כל סיבה שאזרחים,גם אם הם צעירים ,יחויבו לתרום את זמנם וללא שכר ריאלי.רק אם יתברר שהגיוס הוולונטרי אינו עונה לצרכים ניתן לחשוב על גיוס חובה. גיוס החובה ,כולל המילואים ,גורם לבזבוז עצום של משאבים ולתופעות לא רצויות .מובטלים רבים יוכלו למצוא פתרון הוגן ומכובד בצבא וולונטרי.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    בג''צ- פשט את הרגל מזמן.

    ה, 11/05/06 17:09

    פרייריםהחילוני. נמאס מהטפילים, שילחו לעבוד ואח''כ ילמדו. שלא לדבר על לשרת את המדינה- הם לא יודעים מה זה.

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    טוב מאוד

    הרקולס, 11/05/06 16:35

    אם אפשר לקצץ 25 אחוז בכוח המילואים.אז אין בעיה לוותר לחרדים ולא לחייבם להתגייס.אין מה לעשות לא כולם מתאימים לאורח החיים בצבא.מה שחשוב זה שהחרדים ישמרו על מסורת ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    יש לי רעיון - כנסו.....

    עופר, 11/05/06 16:32

    אני חושב שמי שלא עשה צבא לא תיהיה לו הזכות להצביע לכנסת.
    למה שתיהיה להם השפעה בנושאים ביטחוניים ויוכלו להחליט אם אני ייצא למחלמה, כל עוד הם יושבים בבית והם והילדים שלהם בטוחים?
    נכון או לא?

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הלוואי שש''ס היתה נלחמת על ייקור הלחם כמו שהיא נלחמת על חוק טל

    איש דת אמת, 11/05/06 15:52

    מפלגה של צבועים ומושחתים

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    לבג''ץ יש טראומה מהפגנת החצי מיליון שהיתה לפני כמה שנים (ל''ת)

    מוריס, 11/05/06 15:49

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    לא מובן ,מי צריך גייס חמישי בצבא ? (ל''ת)

    יוסי הרומני, 11/05/06 15:43

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    ישי הטיפש-בגצ טעה -עם מטומטם שלא יוצא לרחובות (ל''ת)

    עם מטומטם שלא י, 11/05/06 15:42

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    שמאלן משתמט הוא לא רק פרזיט אלה גם פורע חוק לעומת חרדי!!

    ממשלת השמאל, 11/05/06 15:28

    חרדי פטור מגיוס על פי החוק ושמאלני חייב בגיוס על פי החוק.
    השתמטות השמאלנים,בנוסח בניו של אולמרט,היא גדולה פי כמה וכמה מהשתמטות החרדים גם לפי המספרים היבשים וגם לפי אחוזם בקרב אזרחי ישראל.

    משום מה לא כותבים, לא מדברים וגם לא שמעים על כך.
    שוב רואים תעמולה בולשביקית על מנת להבדיל בין דם חרדי, החייב להשפך, לדם שמאלני החייב להשמר.

    הגב לתגובה זו

    • דמם של החילונים הפקר!!!!!

      הדת אופיום לעם, 11/05/06 16:01

      בתי הקברות מלאים ב''משתמטים שמאלנים'' כולל בני קיבוצים ללא כל יחס למספרם באוכלוסיה. דמם לא נשמר אלא נשפך, כדי שדברי הבלע שלך יוכלו להתפרסם כאן באין מפריע.
      35 שנה שירתתי בצבא כולל במילואים ולא זכיתי לראות חרדים לפחות לא בגדוד שלי. הלזאת יקרא תעלומה בולשביקית? הלואי שהיה היה משטר טוטליטרי שהיה מכופף לכם את הידיים ושולח אותכם עם כולנו אל מול פני האויב.
      יש לך חוצפה שלא תאמן.

      הגב לתגובה זו

    • ברגע שפטרו מגזר שלם,

      סמ''ר, 11/05/06 16:12

      באיזו זכות אפשר לדרוש מאדם להתגייס?

      ולא ידועה לי סטטיסטיקה שאומרת שבקרב שמאלנים יש יותר משתמטים. למעשה, רוב החיילים הקרביים (מעל 80% לפי הסקר אחרון של ''במחנה'') מגדירים עצמם שמאל.

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    בושה למדינה דמוקרטית

    כמו אולמרט, 11/05/06 15:24

    למה אנו לא יוצאים לרחובות להפגין למה לא מדברים רק מגיבים בכעס
    חייבים לצאת לכיכרות ודבר

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    ממון שכ''ל ל3 שנים למי ששירת בקרבי מיד!

    RUSSIAN, 11/05/06 15:15

    והטבות אחרות.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    שמירה על חברת הלומדים בורות ושטויות

    שאיו בהם תועלת, 11/05/06 15:06

    כגון, שכינים נולדים מזיע ולא מזיווג, פרעושים נולדים מעפר ולא מזיווגו, שיש תולעים שנולדים מהפרי עצמו, שהשמש מסתתרת בכל לילה ברקיע זבול, שכדור ארצינו במרכז החלל, והשמש סובבת את כדור ארצינו ועל פי זה קובעים את ימות השנה, שהירח מתמלא ומתמעט וצריך להתפלל שיהיה מלא כל הזמן, שרב בני אדם טועים בין בשר עוף לבשר בהמה, שהסיכויים שיקרא משהוא בין שתי נשים וגבר אחד לבד גדולים יותר מאשר שני גברים ואישה אחת לבד, שמחלות נפשיות נגרמים על ידי שדים ורוחות, שהקזת דם מרפא מחלות, שאכילת בשר עם דגים מזיק לבריאות, שאכילת שומים ובצלים מזיק לבריאות, שאכילת בשרים שמנים בריא לאכל, ושבכל זאת אחרי כל השטויות האלו לחז''ל היה רוח הקדש?

    הגב לתגובה זו

    • חכם בלילה למד פעם מסכת ברכות...

      משה, 11/05/06 16:15

      כנראה שהוא לא למד את הקטע במסכת פסחים בה כתוב: ''גדולה שנאת ''גדולה שנאה ששונאין עמי ארץ לתלמיד חכם משנאת עובדי כוכבים את לישראל''

      עם הארץ הזה כנראה לא בדק את הדברים שלמד לעומק כאילו הוא היה הראשון בתולדות עם ישראל ששואל את השאלות שהוא שואל. אלפים כבר שאלו, ויש תשובות רבות לכל הנושאים שהוא העלה.

      ראש סתום, שונא ישראל והתורה, סבא של סבא שלך מתהפך לו בקבר.

      הגב לתגובה זו

      • עד רבה תן את התשובות ותחסוך מאיתנו (ל''ת)

        את השטויות שלך, 11/05/06 19:56

        הגב לתגובה זו

  • 47.

    לכל אלו שבוכים ''אבל גם חילונים לא מתגייסים כולם''

    סטודנט, 11/05/06 14:58

    להזכירכם, גיוס בצה''ל נחשב פעם לזכות ולא רק חובה. הסטטוס של אדם בחבר'ה נקבע לא מעט לפי מידת הקרביות שלו.

    והנה, לפני כעשור בלבד, החרדים הצליחו לשחרר את כל בני מגזרם משירות באמצעות לחצים קואליציונים על מפלגות השלטון ה''חילוניות'', ופתאום כמה שנים עברו, וחצי מהציבור החילוני גם לא מתגייס. מקריות? ממש לא.

    ברגע שצה''ל הפסיק להיות צבא העם, ברגע שמתגייס מוגדר כפראייר - למה שאדם ירצה להתגייס?

    זו האמת - המורל הנמוך לשירות צבאי במדינה ברובו נובע משחרור בני הישיבות ללא הבחנה, פריצה חסרת תקדים והגיון - ועד אשר יוחזרו בני כל המגזרים לשירות שווה, או שיבוטל צבא החובה לחלוטין, המורל יהיה בשלוליות.

    הגב לתגובה זו

    • אז החרדים אשמים גם שחילונים משתמטים?

      אכלו לי, 11/05/06 16:19

      מקורי מאדאבל בעצם בכלל לא.דברים כאלה כבר הופיעו בעתונות.בגרמניה,1933-1945

      הגב לתגובה זו

    • לפחות לחילונים הפטור הוא לא אוטומטי (ל''ת)

      עופר, 11/05/06 16:22

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    כמו קבוצת כדורגל ...

    יקי, 11/05/06 14:57

    כשטוב לי איתם - אני משבח אותם
    כשרע לי איתם - אני מקלל
    אז איפה הצדק ?

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    בג''ץ הכריז רשמית, קבל עם ועדה:

    סמ''ר במיל', 11/05/06 14:49

    ''פראייר מי שמשרת''.

    עצוב.

    הגב לתגובה זו

    • לא מדויק

      השומר, 11/05/06 16:58

      עם כל הצער שבהחלטת בג''ץ, הוא בסה''כ מחזיר את הכדור למחוקק.
      תפקידו של בג''ץ אינו לקבוע האם החוק (חוק טל במקרה שלנו) הוא חוק טוב או לא אלא האם החוק הוא ''חוקתי'' או לא (בג''ץ עצמו מודה כי המקרה הוא גבולי).
      עתה נותר רק לראות אם לכנסת יש ''ביצים'' (ולנו האזרחים את הכח להשפיע עליה) לשנות את החוק הגרוע הזה.

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    הבג''ץ משוחד! מה קרה עם התלונות נגד (ל''ת)

    דוד בצרי, 11/05/06 14:34

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מוסריות והפליה

    קצין במילואים, 11/05/06 14:27

    כאשר בג''ץ החליט שחוק לפינוי גוש קטיף הוא -''כשר'' טענתם כי בג''ץ מוסרי אז נא המשיכו בדרך זו ...

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    בג''ץ

    אלי, 11/05/06 14:15

    אני דווקה בעד שחרור מהצבא מטעמי דת ומצפון.אבל את הבן שלי יש לשחרר משירות יען כי הוא לא פראייר של אף מצפוניסט או חרדי או ימני או שמאלני.או חבר כנסת. שופט או סתם מסומם.הבן שלי לא ישירת מהטעם היחיד .כי לא טוב לשרת את[בעד] ארצנו.והוא לא המשרת של אף אחד.

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לחילוניים, כולם צוחקים עליכם

    בקרוב עוזבת, 11/05/06 14:14

    צוחקים לכם בעיניים, מחייבים אתכם להתגייס ולשרת את המדינה וקוראים לזה דמוקרטיה, משאירים לכם את המשכורות נמוכות ומעלים את מחירי הלחם החלב ודלק וכו', קורעים אתכם במיסים (שחלקם עוברים לאלו שלא מתגייסים ולאלו שעוזרים להתפוצץ עליכם), המשטרה, העיריות, מס הכנסה, מע''מ ביטוח לאומי גוזרים עליכם קופונים. מסתלבטים עליכם, לא נמאס לכם מכל החרא הזה? תראו וקחו דוגמא מהצרפתים קומו ותעשו משהו במקום לשבת כמו עגלים ולהוציא את המרמור שלכם בכתיבה אחד לשני שממש לא עוזרת לשנות שום דבר. אתם הרוב אתם אלו שמחזיקים את המדינה הזאת וכשאני אומרת אתכם אני מתכוונת לכם החילוניים.

    הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם כל מילה

      חושבת לעזוב, 11/05/06 15:28

      אם לא תשתנה הגישה בארץ כל משלמי המיסים פשוט יקחו את הרגלים וילכו מפה.
      למה אנחנו צריכים לסבסב משפחות בנות 10 נפשות של אנשי הישיבות?!

      הגב לתגובה זו

      • למה לסבסד משפחה ערבית בת 10 נפשות? (ל''ת)

        אתי, 11/05/06 16:14

        הגב לתגובה זו

      • מישהו מחכה לך ?

        אכ, 11/05/06 16:21

        אולי מספיק עם הדמגוגיה הזאת ? לא לכל אחד מחכים היום בחו''ל. האם עבודה בתחנת דלק מבודדת או נהיגה במונית הם מציאה גדולה בניו יורק ?
        האם לכל בוגר אוניברסיטה מחכה משרה ?
        תפסיקו לאיים סתם !

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    יום שחור לדמוקרטיה הישראלית (ל''ת)

    ארז, 11/05/06 14:06

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    רבותי, לקראת הגשת העתירות הבאות,

    זבזב, 11/05/06 14:00

    בעוד שנה, נא לרוץ ולהוסיף חתימות.
    שלא יבואו רק עם 25,0000, אלא
    עם כמה מיליונים. ונראה אז מה יגיד
    בג''ץ.

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    פרצופה האמיתי של מפלגת ש''ס

    איש דתי אמיתי, 11/05/06 13:55

    לימוד התורה הקדושה לא רק נועדה רק לשם לימוד תורה, אלא בכדי שאדם יעבוד על מידותיו ויהיה איש חסד ואוהב ישראל.

    איך אפשר למכור את התורה שלך, את האמונות שלך, את הדת שלך לבצע כסף?
    איך אתם ישנים בשקט שהכסף שבא לכם למימון הישיבות הוא כסף שנלקח על חשבון הלחם של העניים? בתי הכנסת שנהרסו בגוש קטיף ובשטחים? החולים שנלקח מהם היכולת לרכוש תרופות? משפחות מרובות ילדים (גם מבתים חילוניים שהם גם אחים שלנו הם גם בנים ובנות של הקב''ה וצריך לקרב אותם)
    אתם יודעים רק להציג את כל אלה שיבחרו בכם לבחירות.

    התורה שוללת מכל וכל לימוד תורה על סמך ביטול תורה של אחרים !!
    האם התורה של אחיכם המתנחלים הוא פחות בעיניכם??? הם נחשבים ללא יהודים בעיניכם (בגלל שהם לובשים סנדלים במקום נעליים וחולצות במקום פראק וכל מיני סגנונות לבוש דבילים שהחסידויות השאילו את זה מן הגויים הפריצים האירופאים ואתם מחקים אותם) ואם לא אז למה אתם יושבים עם רשעים (מי שיושב עם רשעים הופך להיות כמותם) דעו שממשלת אולמרט תפנה בקרוב את עופרה, עלי,מעלה לבונה, שילה (האם המקום הזה לא מקודש בעיניכם שכחתם את קיום בית המקדש שם), ......ואם הרשעים ירצו גם יפנו לנו את מערת המכפלה (האם גם את האבות שלנו אתם תמכרו בשביל כסף) וגם חלקים בירושלים ויפגעו בעניים ובקשישים ובחולים, נכים ומשפחות מרובות ילדים....והכל בחסות מפלגת ש''ס שעושה חילול שם גדול והכל בשביל בצע כסף.
    אז דעו לכם שהשי''ת לא ינקה תחתיכם. ואל תשכחו מה קרה לאיש שפינה את גוש קטיף ובאיזה מיטה הוא שוכב ודעו שהשי''ת מקפיד עם הצדיקים יותר מן הרשעים ויש קטרוג גדול בשמיים על מפלגת ש''ס והרב העומד בראשה..........

    אני קורא למישהוא שפוי מן המפלגה שעדיין לא הסתמא מכספם של הרשעים האלה ומדבר אל ליבו כבן ישראל אמיתי לקום ולהתנגד לכל ההחלטות האלה גם של ש''ס
    ולהשפיע ללכת נגד החלטות ממשלת הרשעים (ולא לעשות הצגות וטקסים במאפיות ולנפנף בכמה פרוסות לחם) כבר שכחתם את הלחם ?? אלא להילחם באמת ובאמונה על העקרונות שלכם ולא להתפתות לשוחד לסתימת פיות..... ואם לא רווח והצלה יבוא ממקום אחר
    ד.א.ח

    הגב לתגובה זו

    • אם אתה ''דתי אמיתי'' למה לדבר לשון הרע?? כל הפוסל במומו פוסל (ל''ת)

      רועי, 11/05/06 15:12

      הגב לתגובה זו

      • רועי מחולון גם אתה התעוורת מהשחיתות של ש''ס

        המבקר, 11/05/06 15:48

        אתה חושב שאם אני דתי אני צריך לקבל מעשים נפשעים של דתים אחרים למה הם לא בני אדם שעושים רע. אם אתה עדיין לא רואה מה קורה אז לא טוב ידידי היקר..
        לפני כמה ימים אלי ישי החזיק פרוסות לחם במליאת הכנסת ועשה לנו הצגה כמה ש''ס נגד העלאת מחירי הלחם וזה יפגע בשכבות החלשות ולאחר כמה ימים הם הצביעו בעד...
        מחר הם יקבלו דמי שתיקה כדי שממשלת הרשע תלך קדימה ותחזיר את ירושלים.
        ש''ס האלה ימכרו אותך אותי ואת בורא עולם בשביל בצע כסף.....
        ידיד היקר הם לא דתים אמיתים
        אדם עם יראת שמים לא היה יושב עם רשעים ומסכים לתנאיהם.
        לרשע אין כתובת ואין פנים הוא בא בצורה של חילוני, חרדי, ערבי, רוסי
        יש אנשים טובים ואנשים רעים.
        אבל מה שמפריע לי זה מפלגות כאלה שכביכול באים בשם הדת ועושים ההפך חילול הדת) מוכרים למצביעים שלהם סיסמאות נבובות מתוכן ואח''כ מוכרים את המצביעים שלהם בנזיד עדשים .....וחבל שאנשים לא מתעוררים ורואים את זה ..

        הגב לתגובה זו

      • רועי מחולון אני מקווה שגם אתה תתעורר ותראה את האמת

        המבקר, 11/05/06 15:50

        אתה חושב שאם אני דתי אני צריך לקבל מעשים נפשעים של דתים אחרים למה הם לא בני אדם שעושים רע. אם אתה עדיין לא רואה מה קורה אז לא טוב ידידי היקר..
        לפני כמה ימים אלי ישי החזיק פרוסות לחם במליאת הכנסת ועשה לנו הצגה כמה ש''ס נגד העלאת מחירי הלחם וזה יפגע בשכבות החלשות ולאחר כמה ימים הם הצביעו בעד...
        מחר הם יקבלו דמי שתיקה כדי שממשלת הרשע תלך קדימה ותחזיר את ירושלים.
        ש''ס האלה ימכרו אותך אותי ואת בורא עולם בשביל בצע כסף.....
        ידיד היקר הם לא דתים אמיתים
        אדם עם יראת שמים לא היה יושב עם רשעים ומסכים לתנאיהם.
        לרשע אין כתובת ואין פנים הוא בא בצורה של חילוני, חרדי, ערבי, רוסי
        יש אנשים טובים ואנשים רעים.
        אבל מה שמפריע לי זה מפלגות כאלה שכביכול באים בשם הדת ועושים ההפך חילול הדת) מוכרים למצביעים שלהם סיסמאות נבובות מתוכן ואח''כ מוכרים את המצביעים שלהם בנזיד עדשים .....וחבל שאנשים לא מתעוררים ורואים את זה ......
        ........
        וכל מה שכתבתי זה אמת ולא לשון הרע

        הגב לתגובה זו

    • ש''ס

      אליהו, 11/05/06 17:18

      כל עוד שלא יפנו את הר-נוף ורחוב הקבלן בפרט - זה בסדר. העיקר שאין גדול כעבדאללה השייח' ויחווה דעתו. ואלה (אתם?) הציונים שאמרו למדינה ''אלי אתה'' ולצבא ''אתה ילידתנו'' (ראה בנביא) ועתה מקבלים ביעטה בתחת (סליחה על הביטוי) - עם כל הכאב - מגיע להם.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    החרדים תמיד מצביעים לימין

    אריה, 11/05/06 13:54

    אבל את הבנים שלהם הם לא רוצים לשלוח להלחם ולשאת בתוצאות מדיניות הימין.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    בגלל זה התחמקתי ממילואים ואני לא מצטער לרגע! (ל''ת)

    שילכו החרדים!, 11/05/06 13:52

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    ואיפה היו הבנים של אולמרט? בצבא?? (ל''ת)

    שלומי, 11/05/06 13:50

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    צריך הטבות גורפות למי שמשרת (ל''ת)

    עפרי, 11/05/06 13:48

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    הבורות של ישי ורביץ

    השומר, 11/05/06 13:47

    בג''ץ בהחלטתו היום לא קבע כי העמדה העקרונית שלכם היא הצודקת.
    הוא בסה''כ קבע כי חוק טל הינו חוק ''חוקתי'' , גם זה בהסתיגויות רבות ורמז כי יש לשנותו בעתיד.

    זה אגב בדיוק תפקידו של בג''ץ.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    רגע שאני אבין...פתאום לאנשי השמאל בג''צ לא טוב להם ?? (ל''ת)

    גכעג, 11/05/06 13:46

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    בחירת בג''צ

    גד, 11/05/06 13:42

    אמנם בג''צ בבחירתו החליט לא להיכנס לנעלי החכ''ים ולהוציא את הערמונים מהאש ,אבל,במעשיו גרם למחדל חמור מעין כמותו .
    הלא החכ''ים חוץ מאשר ''להוציא אויר'' דבר לא יעשו .מחמת ההסכמים ה''גואליציוניים'' ימשיכו ל''צפר'' את החרדים ובכך יגדלו הפערים הכלכליים ,חברתיים ולאורם של פערים אלו ידרשו עוד כספים ייחודיים.ומאין?
    עד מתי המדינה לא תלך לקראת אזרחיה החילוניים המשרתים בצה''ל ואח''כ תורמים במישרין ו\או בעקיפין לבטחונה ולכלכלתה? או שמה נמשיך ליהיות ''פרה חולבת '' של מיגזר אחד בלבד באוכלוסיה היהודית בא''י?
    האם שלטון החוק אינו עדיף על שלטון האנרכיה? האם מי מקברניטי המדינה חושב לטווח שמעבר לעין? האם מין מאותם ''חכמים וגאונים '' המנהלים את המדינה באמת מאמינים כי בכך שישאירו בעין את המצב הקיים של פטור גורף הדבר יהא טוב למדינה?

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    אתמול ישי הצביע בעד העלאת מחיר הלחם ונגד

    ישי אתמול והיום, 11/05/06 13:40

    ''האינטרס של כלל עם ישראל''...

    גם בש''ס למדו (מהעיסוק בתורה?) לעסוק בספינים...

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    יגוייסו בניו של אהוד ועליזה אולמרט (ל''ת)

    אב ל- 2 חיילים, 11/05/06 13:38

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    שטויות, מה ההתרגשות,שלא ישרתו

    מוטי, 11/05/06 13:34

    בקרוב , סינים ועוד פועלים זרים לצבא, הלא.... התרגלנו

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ''כלל העם'' לא עושה מילואים - בג''צ אמור להגן על מיעוטים (ל''ת)

    מילואימ, 11/05/06 13:31

    הגב לתגובה זו

    • יש לפצות את חיילי המילואים -הטבות במיסים (ל''ת)

      עפרי, 11/05/06 14:06

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    לישי

    שרנסקי, 11/05/06 13:24

    מה שבג''ץ עשה היום הוא קבעה שאין אנשים שווים ואתם מבעים את הכתוב על החברה בישראל

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מה שכולכם שכחתם

    שפוי וזוכר, 11/05/06 13:24

    הרי החרדים בכלל לא מכירים בפסיקת בג''צ - אז שיעשו לנו טובה ולא יכירו גם בפסיקה זו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    פתאום בג''צ טוב להם... (ל''ת)

    עמית, 11/05/06 13:22

    הגב לתגובה זו

    • ופתאום לאנשי השמאל =-בג''צ לא טוב להם..ויש להם טרוניה על החוק ?

      joker, 11/05/06 13:45

      מוזר לא ?
      אנשי השמאל הצבועים !

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    ממילא אין לבג''ץ זכות מוסרית מפני שבבגצים כאלה

    נשפטת, 11/05/06 13:11

    מבלי לפגוע בזכויות
    לבג''ץ ממילא אין זכות מוסרית.
    זה בית משפט לעשירים.
    כשיש שלושה שופטים בהרכב, ועד שמגיעים לשם בכלל, אז זה כמו טוטו כדורגל. ונראה כמו שוק.
    ורק אם אתה עשיר ומיוחס וידוען ובקיצור בעל הרבה השפעה ולא נראה לך פסק הדין אז תצליח לעשות בגץ על בגץ ועם הרכב של יותר שופטים ואז אולי יתייחסו אליך.
    ולפעמים יש גם שופטים או שופטות שהם בדרך לסניליות או אלצהיימר (סליחה אבל זה כך) והם שופטים שלא בסדר ואז כולם שותקים, והשופט\ת יוצאים בדימוס והחיים של הנשפט נהרסים. אז מה ?
    אני אישית ראיתי לאחר 3 שנים שהיה המשפט שלי את השופטת שלי מסתובבת ברמת אביב עם ליווי וחיוך סנילי על פניה לאחר שפרשה.
    זה הבגץ וזו המדינה.

    הגב לתגובה זו

    • מי שמגיב יעלו לו את מחיר הלחם. תיזהרו. (ל''ת)

      אולסמרקט, 11/05/06 14:11

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    גיוס חובה לכולם!

    משה, 11/05/06 12:57

    בלי יוצא מן הכלל.

    מי שרוצה ליהנות מצבא ישראל, חייב להשתתף בו. מי שיש לו ''בעיות מצפון'' שיקום מבית הקפה שלו בתל אביב וילך לבית קפה בפריז ונראה מה יקרה לו.

    כמו כן מי שחושב שאפשר לקיים מדינה ובתי מדרש ללא צבא, שילך וילמד תורה בברלין. ונראה מה יקרה לו

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ! (ל''ת)

      עפרי, 11/05/06 13:46

      הגב לתגובה זו

    • ןאוךלי אתה והצבא הכובש שלך תלכו לברלין? (ל''ת)

      היועץ, 11/05/06 15:25

      הגב לתגובה זו

      • לא ''כובש'', אלא ''משחרר''.

        משה, 11/05/06 16:19

        או אולי שכחת שהשטחים ש''כבשנו'' שייכים לנו?

        הגב לתגובה זו

  • 21.

    אני ימני אבל זהבה גלאון צודקת אם לחרדים יש פטור

    מוטי, 11/05/06 12:33

    אז לכל מי שסרבן מצפון יש פטור.
    ובקשר ליוסי ביילין אולי תשתף אותנו ותאמר לנו איפה הבן שלך היה בצבא

    הגב לתגובה זו

    • ביילין -יריב הגון ועניני

      חרדי ימני, 11/05/06 16:28

      אני רואה בביילין יריב.אינני מסכים עם העמדות שלו.אף לא אם אחת מהן.לא העמדות הפוליטיות ולא העמדות בעניני דת.גם תוכן תגובתו לבג''צ לא נראה לי.אבל דבר אחד אי אפשר לקחת מביילין גם כשלא מסכימים איתו:הוא פוליטיקאי הגון,לא מתלהם,טוען באופן עניני גם כנגד יריביו.אם רק חלק מהפוליטיקאים היו כמוהו ,היתה לנו תרבות פוליטית אחרת לגמרי מזו,הבזויה,שאנו כולנו מכירים.

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    וסרבנים להעניש בעונשים חמורים יותר !!! (ל''ת)

    אזרח, 11/05/06 12:29

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    שסרבנים יעבדו 5 שנים בחקלאות בשכר

    מילואימניק, 11/05/06 12:24

    שסרבנים יעבדו 5 שנים בחקלאות בשכר של חיילי שירות חובה, תחת פיקוח והשגחה שהם עובדים באמת, בלי שטיקים וטריקים ואחרי זה יקבלו פטור

    הגב לתגובה זו

    • כבר אימצו את הרעיון הזה

      אכ, 11/05/06 16:18

      בסין העממית...

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    מדובר בפשיטת רגל מוסרית ואיך שלא

    מאיר, 11/05/06 12:09

    תהפכו את הנושא נגיע למסקנה שיותר ויותר משתמטים וקבוצה מצטמצמת נושאת בנטל החברתי מקצועי כלכלי.
    הגיע הזמן לשלם לחיילים הרוצים להתגיס שכר מלא ומי שאינו רוצה לא יתגיס לצבא ולא חשובה הסיבה

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    לכל הצדקנים: ומה עם שוויון שירות של ערביי ישראל? (ל''ת)

    חנה, 11/05/06 12:01

    הגב לתגובה זו

    • מה הקשר? (ל''ת)

      דודו, 11/05/06 14:10

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אם ככה גם אלה שסירבו פקודה בפינוי יקבלו את מה שאת אומרת!! (ל''ת)

    א, 11/05/06 11:53

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    שרתתי 25 שנה ביחידה קרבית.......

    איציק היהודי, 11/05/06 11:32

    ומעולם לא התלוננתי ,כל השמאלנים הם הבכיינים הגדולים בעולם, הגיע הזמן שתעזבו את ארצנו הקדושה .אם לא טוב לכם כאן, אצלנו אומרים על ראש הגנב בוער הכובע.!!! ראו מה עושים החרדים , ומה עושים החילונים , החרדים מתגיסים לזק''א וכדומה , והחילונים מתגייסים להודו וכדומה,

    הגב לתגובה זו

    • זה לא עניין של שמאל וימין...

      מילואימניק, 11/05/06 12:38

      מה הקשר בין שמאל, ימין והעניין פה ?!
      אני שמאלני, קצין קרבי במילואים שמסתכן 40 ויותר יום בשנה לטובת אפסים שיושבים בהנתחלויות (ימניים!!!!) ובשאר הזמן בחום של הנגב באימונים. מדוע אין צדק. רק צדק. מי שלא משרת- שיפדה עצמו בכסף לטובת המדינה ולטובת אלו שכן (!) משרתים. רוצה ללמוד בישיבה- סבבה, רוצה הודו (יעני סרבן ''מצפון'' אפס)- סבבה. תשלמו שניכם למדינה, ''תקנו'' את החופש שלכם ואני אשלם פחות מס הכנסה ואמשיך להגן עליכם כי ללא קשר לשמאל או ימין- לי זה חשוב !

      הגב לתגובה זו

      • שירות

        אלי, 11/05/06 14:25

        למילואימניק מאי שם אני דווקה ימני אך מסכים לכל מילה שלך.כי גם אני כמוך משרת בצבא משנת 1976.ועד היום בהתנדבות.

        הגב לתגובה זו

    • אתה לא שרתת דקה וזה בטוח

      טל, 11/05/06 12:59

      אם היית משרת בקרבי לא היית מגיב כמו שאתה מגיב. יש הרבה חיילים שעמדותיהם הם שמאלניות. אם היית משרת 25 שנה היית יודע את זה.
      אתה סתם עוד טוקבקיסט מצוי.

      הגב לתגובה זו

  • 14.

    אני בעד שיהיה פטור לסרבנים מימין ומשמאל (ל''ת)

    איתן, 11/05/06 11:30

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    מה תגיד זהבה גלאון על סרבנות מטעמי מצפון של מתנחלים? (ל''ת)

    איתי, 11/05/06 11:26

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    הבנים של אולמרט מזמן קיבלו פטור.

    עומר, 11/05/06 11:23

    והתקשורת בכלל לא מתייחסת לעניין.

    מגוננים עליו בצורה מטורפת.

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    גב' גלאון- כשאת אומרת ''כל סרבני המצפון''- את מתכוונת גם לימין???

    dz, 11/05/06 11:20

    או שאולי להם לא מגיע...?
    מה עם אלו שסירבו לגרש את אחיהם מביתם- את תומכת במתן פטור גם להם או שבמקרה קראת את וחברי מפלגתך להכניס אותם לכלא?
    צבועה שכמותך- עדיף שתשתקי

    הגב לתגובה זו

    • כן,כמובן

      גלאון, 11/05/06 11:51

      אצלינו בשמאל כשמציעים חוק מנסים להציע אותו ככה שהוא יעבוד בשביל כולם ולא יצטרכו לבדוק כל אחד מאיפה הוא בא כדי לדעת אם להפעיל עליו את החוק או לא.זה הבסיס של האגנדה השמאלנית בניגוד לאגנדה הימנית המתירה לדתיים לא לשרת בעוד היא מחייבת בשירות את כל האחרים,מתירה למתנחלים לבנות ללא אישורים מתאימים בעוד היא מחייבת בכך את כל האחרים וכו'......

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    על כל משתמט חרדי יש 10 משתמטי מצפון

    cyrano, 11/05/06 11:20

    ההבדל שמשתמטי המצפון חושבים על טובת אילו ששולחים עלינו קסאמים, החרדים, מאמינים שאת כל הרע הזה שעושים החלאות הסמויליות נוכל אולי להעביר את רוע הגזרה מלפני הקב''ה ע''י תפילות ותחנונים אליו, דבר שבאמת גם לדעתי נותר הסיכוי האחרון שלנו

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    נכון מאוד,עם שרות לאומי ובלי קשר לחרדים.

    משרת, 11/05/06 11:13

    אותם לא צריך דווקא בצבא להיפך.הצבא שלנו צריך להיות קטן ממושמע ולא מחכה להוראות משמים.
    ומשגיחי כשרות ישנם מספיק.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    גב' גלאון- פחות מ65% מהאוכלוסיה משסיימת שירות צבאי מלא

    dz, 11/05/06 11:12

    וזה לפי הדוחו''ת האחרונים בצה''ל.
    החרדים הם אפילו לא רבע מהמספר הזה.

    הגב לתגובה זו

    • נו אז מה אתה רוצה להגיד ?

      ירו, 11/05/06 11:54

      אתה יודע כמה אחוזים מהג'ינג'ים מסיימים את השרות? זה לא מעניין המספרים. שוויון לכל!!!

      הגב לתגובה זו

      • זה אומר ש-35% חילונים משתמטים (ל''ת)

        איציק היהודי, 11/05/06 12:35

        הגב לתגובה זו

  • 7.

    גלאון למה לא מפריע לך שאזרחים נפגעים מהמשטרה!! את לא פוצה פה!!!!!!!

    גלאון הכל דיבור, 11/05/06 11:11

    יש פגיעה באזרחים יותר חמורה
    מחוק טל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    את קופצת איפוא שכדאי לך!!!!!!!!!!!!!
    אזרחים נפגעים יום יום משוטרים
    וחוק כבוד האדם נרמס ואת
    עוצמת עיניים ולא מצפצפת!!!!!!!!!!!
    או שאת מטפלת בהכל או כלום!!!

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    גב' גלאון, לידיעתך: הם מזמן אינם משרתים

    זיוית, 11/05/06 10:55

    וכמותם עשרות שחקנים ודוגמניות, ואין פוצה פה ומצפצף.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    גלאון צודקת

    שמאלני לשעבר, 11/05/06 10:51

    יש לפטור גם את השמאלנים משירות.
    אבל הסעיף צריך להיות ''סרבנות פוליטית''
    ולא מצפונית.

    ולא לתת להם את האופציה לשירות לאומי- זה לא תחליף !

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    משתמטים חרדים, משתמטים שמאלנים...

    יוד, 11/05/06 10:49

    רק פראיירים כמונו ימשיכו לשרת

    הגב לתגובה זו

    • כמה משתמטים חרדים יושבים בבית סוהר על השתמטות? (ל''ת)

      ש., 11/05/06 13:57

      הגב לתגובה זו

      • סרבני מצפון הם סיפור אחר

        שוקו, 11/05/06 14:15

        סרבני מצפון יכלו למצוא כל מיני שיטות להתחמק משירות: לחזור בתשובה, לאיים בהתאבדות וכל מיני. אבל הם רוצים להגיע לכלא כחלק מהמחאה שלהם. שיהיו בריאים.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    אני מציע

    פקק תנועה, 11/05/06 10:45

    ליסגור את כל הצבא ושלום על ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • אני מציע שתימצא לך חיים (ל''ת)

      קושקוש, 11/05/06 13:12

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    מי שמסיבת מצפון/דת אינו יכול לשרת בצבא, שישרת שירות לאומי

    מירה, 11/05/06 10:45

    דין אחד לחרדים ולסרבני מצפון - שירות לאומי.

    הגב לתגובה זו

    • ושירות ציבורי (אל תקראו לו לאומי) גם לערבים. (ל''ת)

      ציונה, 11/05/06 12:08

      הגב לתגובה זו

    • גם זה שירות לאומי

      מוריאל, 11/05/06 14:33

      לימוד התורה הוא שירות לאומי לעם ישראל, מאז ומעולם התורה היא זו ששמרה על עם ישראל ויש צורך להחזיק בה ובלימודה.
      נכון, לא על כולנו לשבת בבית המדרש כי צריך העם גם אנשי צבא, כלכלנים ופוליטיקאים וכל אחד תורם לעם בדרכו הייחודית.
      ללא רצון לרדת לרמה נמוכה מדי רק ארמוז שסביר לי כי תרומת לומדי התורה לעם ישראל עולה ולו במעט על תרומתם של ספורטאים מצטיינים, תזמורת צה''ל ולהקותיו הצבאיות.
      כמו גם מ.ע קולנוע בחיל האויר.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    בן שלי קיבל פטור כסרבן מצפון! (ל''ת)

    אולמרט, 11/05/06 10:43

    הגב לתגובה זו

    • חזק רק חבל שהתקשורת מתעלמת מנתון זה

      יהודה, 11/05/06 12:10

      העיקר לשמור על האתרוג

      הגב לתגובה זו

      • אוי, נמאס מכם כבר. דברו חלש. (ל''ת)

        סמי, 11/05/06 12:41

        הגב לתגובה זו