• 46.

    איש קבע מבסיס האונס

    משה, 03/06/06 18:40

    אנשים רבים שואלים אך לא ידענו ובצדק , אבל באמת לא ידענו.אנשים רוצים את הראש של מפקד הבסיס למה ? להשתיק את מצפונם?? רוב רובו של המעורבים הם חיילים בשרות חובה , שהם בעצם הפנים של החברה הישראלית , תחשבו על זה. נניח שמישהוא רואה שחיתות במקום עבודתו וידווח סביר להניח שהוא יפגע בעצמו (כפי שקרו בעבר) ככל הנראה חיילים שידעו שמרו לעצמם את המדע ולא העברו את זה הלאה.
    במקום לתקוף את מפקד הבסיס (שהוא אדם/מפקד מדהים ששכחו לציין שעד לפני חצי שנה שכן בשיכון )צריך לעשות חשבון נפש בחברה הישראלית בכלל לגבי המתירנות כפי שקורים במועדונים בארץ.
    אני רוצה להוסיף ימים קשים מאוד עוברים עלינו בבסיס כי התקשות מחפשת כותרות אנשי קבע/קצינים מעורבים דבר שאינו נכון כלל מלבד נגד זוטר אחד שרק ניכנס לקבע

    לסיכום תחשבו על מה שאני כותב בכל מקרה כולם יודעים שהמקרה חמור מאוד אבל מי אשם באירוע??

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    איזה כיף במחנה. יש הכל, אפילו פיצה (ל''ת)

    שושנה, 11/05/06 17:28

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    העסק גדול על חלוץ. הוא לא מסוגל לנהל (ל''ת)

    את הצבא, 11/05/06 17:27

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    ברגישות ובנחישות ... (ל''ת)

    מורשת קרב, 11/05/06 16:41

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אם אתה חושב שיעמידו קצינים בכירים לדין? (ל''ת)

    תשכח מזה, 11/05/06 15:53

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ואיפה היו ההורים????????

    חנה, 11/05/06 11:55

    כולם אחראים, חוץ מהם?

    כן, כולם אחראים, בנוסף להם: ממפקד חיל האויר הקודם והנוכחי, מפקד הבסיס וכל מי שהשתתף בתועבה הזו או שידע ולא דיווח ולא מנע.
    גם על אי מניעת פשע יש אחיות, וגם על אי דיווח.
    עכשיו נראה איפה תעצור האחריות.
    כנראה בש.ג.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    איפה היו ההורים שלה?!!! (ל''ת)

    נ, 11/05/06 09:59

    הגב לתגובה זו

    • סמכו על המערכת הצבאית שתעקוב,תדאג ותפתור את הבעיות של הילדה (ל''ת)

      ש - ל - ה - ם, 11/05/06 11:05

      הגב לתגובה זו

    • הלכו בדיוק לשרותים (ל''ת)

      יש עדים, 11/05/06 11:08

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    תזכרו מה היה הסוף בסדום (ל''ת)

    סדום ועמורה, 11/05/06 09:30

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    כל מישתתפי הסיפור הזה

    פקק תנועה, 11/05/06 08:05

    הם חלק מהבעיה בחברה הישראלית .הם צרכים לקבל עונש קשה על חלקם בפרשה למען כי יראו אחרים .כדי שלא תהיה פרשה נוספת כזו.כבר היו מיספר פרשות מסוג זה בצבא.

    הגב לתגובה זו

    • אתה אשם לא פחות מהצבא

      אנס ננס, 11/05/06 20:22

      אתה כל הזמן תקוע פיזית ומוחית בפקק תנועה, במקום לרוץ ולהציל את הילדה.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    הילדה אותיתה להורים אני קימת

    שלמי, 11/05/06 08:02

    דאשית האים לא היה צדיק אחד ביסדום צריך להרוס ולישרוף את הבסיס הזה ולפזר את היושבים לבסיסים אחרים אסור שזוהמה מרוכזת כזו תהייה במקום אחד

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    למה הדיחו את מי שלא לחץ יד? רמטכל אטום ועונש בלי פרופורציה למעשה (ל''ת)

    נורית, 11/05/06 07:44

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    סימן אבות מעשה לבנים - תאשים את עצמך קודם אבאלה (ל''ת)

    שמוליק, 11/05/06 05:50

    הגב לתגובה זו

    • במקום להתנפל עליך,כמו שמגיע לך,אתאפק ואפנה אליך:לא כל מעשה של ילד

      מדינה בהפרעה!!!, 11/05/06 08:02

      הוא תוצאה של חינוך.
      אי אפשר להאשים שוב ושוב, בכל התנהגות של ילדים, את ההורים.
      לצטט מפרקי אבות, זה יפה, מענין, מראה על ידע בתחום - ולא יותר מזה. למעשה פחות - זה מראה על התנערות מתחושת רגש משותפת, מהזדהות.
      להבין, לקחת אל הלב ולהזדהות, מבלי לבקר, מבלי לשפוט - זוהי האנושיות במיטבה.

      ''אל תדון את חברך עד שתגיע למקומו''.

      הגב לתגובה זו

    • מאחד שמכיר באמת ויודע אתה לא יודע כמה אתה צודק (ל''ת)

      אחד, 11/05/06 13:35

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    היא רצתה?! היא בת 12 פור גוד סייק! (ל''ת)

    אריק, 11/05/06 02:07

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    נכון שבראש ובראשונה האחריות היא

    נעמי, 11/05/06 01:51

    על הורי הילדה. אבל ילדה בת 12 - כמה מפותחת שלא תהיה עדיין לא נראית בת 16, וגברים - גם אם המוח שלהם נמצא בצד הקדמי התחתון שלהם - הם עדיין צריכים להפעיל את המעט שיש להם בקודקוד לפני ביצוע אקט מיני בילדה בת 12. להצביע על הילדה ש''היא רצתה בזאת'' לא פוטר אותם מאחריות.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    אל מי אתם פונים?אל מי שזרק יהודים מבתהם ?הרס בתיכנסת?זה יהודי בכלל? (ל''ת)

    דורון, 11/05/06 01:31

    הגב לתגובה זו

    • מה זה קשור? (ל''ת)

      tom, 11/05/06 08:16

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    ניפוח תיקשורתי של הפרשה!!!!!!

    יק, 11/05/06 00:55

    בסך הכל הילדה?נערה?אשמה מה רוצים מהחילים???הבעיה של הילדה היא מהבית!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    הורי הילדה האשמים העיקריים

    אב עברי, 11/05/06 00:17

    אל מי בא בטענות האבא האידיוט הזה?? ההורים אחראים על רווחת אושר ובטחון בתם.איפה הם היו בשנתים האלו שבתם שכבה עם כל העולם ואשתו?? ההתנפלות על הרמטכ''ל ואנשי חיל האויר היא פוליטית וניסיון נואל לסגור חשבונות ע''י כתומים מתוסכלים.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הילדה הזאת אוהבת מאוד סקס

    ##חיל ג'ובניק##, 11/05/06 00:13

    ולכן עשתה מרצונה פעמים רבות ועם מספר גברים רב.
    רצונה כבודה

    הגב לתגובה זו

    • Get Real, She is 12 (ל''ת)

      Susan, 11/05/06 01:37

      הגב לתגובה זו

    • אינו יהודי. וקחו ברצינות את הנאתו מניצול מיני של ילדות יהודיות. (ל''ת)

      מר, 11/05/06 02:31

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    צריך לתת לחלוץ ושקדי להרגיש מה שהרגיש האב,וגם האב שילדיו נהרגו בעזה (ל''ת)

    חלוץ+שקדי זונות, 10/05/06 23:58

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ברור... המוסר של גנרל הגירוש... (ל''ת)

    דודו כהן, 10/05/06 23:48

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    לשכת הרווחה צריכה להכנס לתחתונים של הילדה?

    עאלק יהושוע, 10/05/06 23:38

    זו חוצפה ממדרגה ראשונה שהאבא מנסה להטיל את האשמה על לשכות הרווחה. איפה היה האבא ואיפה הייתה האימא כשכל זה קרה? הם היו עסוקים מידי בקריירה שלהם ולא היה להם זמן לשים לב שהילדה שלהם מסתובבת לילות שלמים מחוץ לבית?

    האשמה רובצת לפתחם של ההורים ושלא ינסו להטיל את האשמה על מישהו אחר. ילדה קטנה שמסתובבת בלילות בחוץ ולהורים שלה לא איכפת סופה שתגיע למקומות שהגיעה.

    הגב לתגובה זו

    • האשמה בטלויזיה שתובעת שיטתית מילדות, גם מפעוטות-לקיים יחסי מין. זו

      הפושעים, 11/05/06 02:35

      מגה - שטיפת מוח נגדה אין לשום הורה אמצעי הגנה. האמצעים הטלויזיונים הבלתי מוגבלים אינם להתמודדות האדם הפרטי. מי שצריך לשבת בבית הסוהר הם מנהלי ובעלי הטלויזיה והאחראים מטעם הציבור הגורפים כסף ובטחון כלכלי על גב מיליוני ילדים. פושעים.

      הגב לתגובה זו

      • די נו באמת תאשימו את כל העולם

        מירב, 11/05/06 09:08

        כולם מאשימים את הטלויזיה את שרותי הרווחה אף אחד לא מסתכל פנימה היא ילדה שובבה אז על ההורים לפקוח 10 עניים עליה !!! ילדתי גם שובבה ולא ממושמעת אז מה?!! אני יאשים את בית הספר??!!1 את שרותי היעוץ וכ'ו??! אני דואגת ומוודא שלא יקרה לה כלום ! זה ממש חוסר אחריות של ההורים בלבד

        הגב לתגובה זו

      • אי אפשר להגיד שהתגובה מנותקת מהמציאות (ל''ת)

        שרי, 11/05/06 11:32

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    ל-12 ן-14 ולכל מי שרוצה לקרוא את מה שאני חושב

    קובי, 10/05/06 23:20

    אם מה שנכתב פה נכון מדובר בבעילת קטיה ולא באונס

    סעיף שנשמע גם כן לא סימפטי אבל קל יותר מבחינת הענישה.

    השאלה שצריכה להשאל היא מה עושים בחיילים שכנראה הולכים להיות מורשעים בבעילת קטינה, משאירים אותם בחיל האויר ביחידה מסווגת ובתפקיד רגיש? משאירים אותם בצה''ל? מקבלים אותם בחברה? כולאים אותם?

    האם באמת חטאם הוא ששכבו עם צעירה משתוקקת (בת 12?! פאק!).
    קשה קשה

    הגב לתגובה זו

    • לך לתלמד את החוק

      מיקה, 11/05/06 05:10

      התחת לגיל 14 זה אונס ולא בעילת קטינה אדוני ''המשפטן''!

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    היא הישרה היחידה

    גיל, 10/05/06 23:08

    בפרשה זאת, הילדה היא האמיתית היחידה. זה לא אומר שאין לה בעיה קשה, אבל היא לא מתממת או מתחסדת כמו רובנו. אני משוכנע שרוב המטיפים כאן היו משתתפים בחגיגה אם היו באותה הסיטואציה, אבל כל כך קל לדבר על אחרים. ליבי רק עם ההורים.

    הגב לתגובה זו

    • 24- מחשבה מחרידה

      יהודית, 11/05/06 08:14

      אתה קורא לזה חגיגה?
      כולם שוכבים עם אותה קטינה? אולי זה לא אונס, אבל זה בטח משהו אב נורמלי.
      ואותי מחרידה המחשבה שגבר, צעיר ככול שיהייה מסוגל לזה.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    חלוץ עסוק בלחיצות ידיים - לא להפריע

    עדו, 10/05/06 23:00

    לו בזוטות

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    עזר וויצמן ז''ל אמר כבר בשנות השישים

    יצחק, 10/05/06 22:57

    ''אם היו מקימים גג מעל בסיס תל-נוף, אז הוא היה הופך להית הזונות הגדול בעולם. מסתבר ששום דבר לא השתנה מאז

    הגב לתגובה זו

    • הוא אמר את זה על חצרים - לא על תל נוף (ל''ת)

      רוני, 11/05/06 00:30

      הגב לתגובה זו

    • הייתי חיילת בתל נוף (צנחנים). הלואי וגם כיום היו מקפידים

      הנה שקר וכזב, 11/05/06 03:04

      כמו אז על הפרדה מלאה במגורים כמו שצריך. נכון שלא התערבו כלל לחיילים וחיילות בחייהם הפרטיים גם בבסיס עצמו, משום שעדיין הסתמכו על הצניעות והנורמות שהיו עוד מקובלות אז, והיום לצערי כבר לא, בגלל השפעת שטיפת המוח הטלויזיונית על אובדן נורמות התנהגות. לכן כיום כן צריכות רשויות הבסיסים להתערב ולשמור הפרדה מוחלטת.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    חייל ואו קצין שלא

    שומשום, 10/05/06 22:53

    חיילים וקצינים שיכולים לטעות על ילדה בת 12 שהיא בת 16 אסור לתת נשק ביד כי הם לא יבחינו בין בת זוגתם לבין מחבלות בושה וחרפה , לחיל הפדופילים .

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    כולם אשמים, חוץ מההורים

    מוטי, 10/05/06 22:51

    קצת מוגזם להאשים חוץ מהחיילים כמובן את כל המפקדים וכל הרשויות ורק ההורים (או מי מהם שהיה איתה שם) לא אשמים בכלום.

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    רמטכ''ל אטום- מקסימום מרגיש רעד קל... (ל''ת)

    מויש, 10/05/06 22:42

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מה עם השוחד של אולמרט?

    אתרוג, 10/05/06 22:27

    למה על זה לא כותבים

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    רבותי - חיל האויר מושחת עד היסוד. אז מה הוא מצפה מטייס?

    גם אם הוא רמטכל, 10/05/06 22:25

    הגיע הזמן להודות. השחצנות העבירה את חיל האויר על דעתו. זה נדבק בדרגים הנמוכים והכל שם רקוב ולא מוסרי. אז הוא מצפה מהרמטכל בוגר החייל שיבין אותו. ובכלל יש לנו רמטכל רע - תסתכלו על העיניים עם המבט המרושע שלו

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    בושה

    דן, 10/05/06 22:12

    אני לא מצליח להבין לאן הגענו, ילדה בת 12 קיימה יחסיי מין ברצון? השאלה שלי מופנית לכל אותם חלאות אדם שקיימו יחסים עם אותה ילדה, מה אתם הייתם אומרים אילו הילדות שלכם בנות ה-12 היו מקיימות יחסיי מין ברצון? חובת הרמטכ''ל וחובת מערכת המשפט להעמיד לדין את קבוצת האנסים הללו למשפט ולשלוח אותם לכלא.

    הגב לתגובה זו

    • 100% (ל''ת)

      Avi, 11/05/06 00:04

      הגב לתגובה זו

    • אתה כל כך צודק. זה כל כך מעציב. יש לי תעוקה בחזה

      חיות אדם, 11/05/06 00:39

      רק מלחשוב על זה. איזו אכזריות של בני אדם. איזו אטימות... הרי ברור שהיא במצוקה, במקום לשים עליה שמיכה חמה ולגונן עליה, הם ניצלו את כך שלא היתה דמות אב בחייה. איזה אנשים... ריבונו של עולם, אילו אנשים אכזריים. אני לא חושבת ששום עונש של בית משפט יכול להעניש על כזה דבר. זו אטימות ברמה בלתי נתפסת. אכזריות כזאת, אני מאחלת לעצמי לא להיתקל באנשים כאלה לעולם.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה לדן 16

      אבי יצחק, 11/05/06 02:13

      מסכים איתך. כל החלאות הללו , חילים ואזרחים הם כנראה ללא ילדים עדיין. אותם צריך לשאול איך היו מגיבים אם זו היתה אחותם, בת דודתם או אפילו אמא שלהם בצעירותה.... כל אלה שמקעקעים על זרועם את 'אין כמו אמא'
      פעם גם הילדה הזאת תהיה אמא לילדים שיגדלו להיות חילים אולי בבסיס כלשהו בחיל האויר

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אני בטוח שאותו רמטכ''ל שהדיח את מי שלא לחץ את ידו ישתוק לאנסים האלה! (ל''ת)

    הצבא הפך לצבא ה, 10/05/06 21:59

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אי אפשר לדחות על הסף ''אונס''

    יולה, 10/05/06 21:43

    זה לא משנה אם יחסי המין בוצעו בהסכמה או לא-
    יחסי מין עם קטינה הינם אונס !
    החוק לא נותן שיקול דעת ו''הסכמה'' לקטינים לקיים יחסי מין עם בגירים. ילדים, ובטח שבת 12 בינהם, אינם יודעים כי הם מנוצלים.
    החיילים העדיפו לא לדעת את גילה של הילדה- וברור היה שהיא גרה עם הוריה בביתה וכי היא קטינה- ומכאן שהסמתה ליחסי מין אינה רלוונטית. הם ניצלו את הילדה באופן מחריד, ומחרידה אף יותר ההרגשה כי חיילים המשרתים את המדינה, עשו כך מזה זמן רב כל כך. אנא הגענו? אנא התדרדרנו? הפאתוס שלי הינו מעומק הלב, ולבי עם הילדה ומשפחתה.

    הגב לתגובה זו

    • אפשר למצוא שם אחר. אונס,זה לא! (ל''ת)

      רמי, 10/05/06 22:59

      הגב לתגובה זו

      • תקרא לזה איך שאתה רוצה

        יהודית, 11/05/06 08:22

        אבל לפי החוק זה אונס!!!! נראה שבמקרה הזה החוק יודע משהו...... אם היה מדובר במקרה של חייל צעיר עם נערה, התגובה הייתה מובנת. אבל רבק - מדובר ב''חגיגה'' של כל החבר'ה עם קטינה מחתחת ל 14!!!!! תקרא לזה איך שאתה רוצה. זה גועל נפש ומעורר הרבה שאלות ..........

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    לאבא האמיתי- שלא יהיו לך ציפיות מחלוץ

    זה אדם שיש לו, 10/05/06 21:39

    1. חלוץ הוא איש שחצן ואוהב את עצמו ורוצה לקדם את עצמו פוליטית.
    2. יש לו לב של אבן והוא לא יתאמץ
    בשבילך - כנראה שאתה לא איש
    חיל אויר אז למה שיתאמץ שבילך.
    3. הוא אגואיסט!

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    ל-4 טיפש חצוף וחסר לב

    סיון, 10/05/06 21:33

    אתה מאשים את האבא..?
    זה שאינך אב / אם לילדים זה ברור..! כולי תקווה שגם לא יהיו לך.

    הגב לתגובה זו

    • את טועה

      אריק, 10/05/06 22:33

      ''מישהו או לשכות הרווחה היו צריכים להגיד: 'היי סטופ, המקום של הילדה הוא לא בבסיס צבאי'''.

      הבן אדם שהיה צריך להגיד את זה - זה האבא .. לא לשכות הרווחה .. ולא צה''ל

      שלא לדבר על לדעת פרטים בסיסייה על איך ביתך בת ה12 מעבירה את ימייה ומה היא עושה ועם מי

      הגב לתגובה זו

    • סיון את צודקת סליחה סתם ניסחפתי מתוך דאגה לילדה המסכנה (ל''ת)

      אני, 10/05/06 22:34

      הגב לתגובה זו

    • אני אב לבת-14, ואני חושב ש-4 צודק.

      רמי, 10/05/06 22:56

      להורים שאוהבים,מתענינים,מרגישים אחריות....??.....!!!
      לפחות שיגיד שגם הוא לא נקי מאשם.

      הגב לתגובה זו

      • הוא אמר! אתה לא מקשיב? אני מצטטת:

        אזרחית, 11/05/06 00:37

        ''אני מרגיש שלא נתתי לילדה מה שהיתה צריכה לקבל ממני'' (המשפט האחרון שצוטט מפיו בכתבה).

        ברור שיש לו אחריות. ברור שילדה שמגיעה לכזאת סיטואציה סובלת מחוסר ביטחון רגשי קשה ביותר, ועכשיו ברור גם למה. אבל עם זאת, זה מעורר פלצות לחשוב על ההיתממות של אנשי הבסיס, שבכלל לא התענינו מה עשו שני חיילים שלהם במלון עם ילדה קטנה, וזה מזוויע שככה שמרו על קשר השתיקה.
        וזה בנוסף לכך שיש בחיל האויר ישראלי ''גברים'' (קשה לקרוא להם כך) ציניים כל כך שהם מסוגלים לנצל כך את החסך בחום של ילדה שאביה לא בסביבה. איך אפשר??? אני, כאזרחית, לא חושבת שאנשים כאלה צריכים ללבוש את מדי צה''ל. לא מקובל עליי שגברים רשאים להיות חיות, ואני אפילו די בטוחה שיש גברים רבים שגם עליהם זה לא מקובל. ואני מאוד מקווה שבכירי צה''ל, והרמטכ''ל בינהם, נמנים על הגברים האלה.

        הגב לתגובה זו

  • 11.

    אף פעם לא התבטאתי כך,אבל אני לא אוהב את הרמטכל הזה מחיל האויר (ל''ת)

    לא אוהב את, 10/05/06 21:28

    הגב לתגובה זו

    • תדבר על זה עם הפסיכולוג. (ל''ת)

      ג'ודי, 10/05/06 23:05

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    לכל המגיבים ....

    Gershon, 10/05/06 21:22

    צפו בסרטון וממנו תבינו שילדה גרה בבסיס צבאי עם אימה ואבא חורג או חבר של אימה ...
    אבא הביולוגי הוא שמדבר ויתכן שהוא גם נגד בחיל אויר אבל הילדה לא גרה איתו ...

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    קצין חינוך ללא חינוך

    נופלים, 10/05/06 21:08

    אנו לא מתפלאים כלל על מקרה האונס,הצבא בהתדרדרות חינוכית חמורה.קצין חינוך ראשי לא עונה כלל למכתבים של הורים שכולים בנושא מורשת קרב וזיכרון הנופלים.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    ההורים אשמים שלא ידעו מה הבת עשתה (ל''ת)

    ענת, 10/05/06 20:56

    הגב לתגובה זו

    • ואיך יכלו לדעת? הפריצות במדינה הזאת חוגגת, ומוסד המשפחה מתפרק .

      , 10/05/06 21:16

      לפי דעתי זה לא הוגן לומר שבמקרה הזה ההורים אשמים. האב הזה בניגוד לרוב ההורים לקח את ביתו לעבודה שלו (היא הרי התגוררה בבסיס שלו), הוא שמר עליה יותר מרוב ההורים בישראל. אבל לא תמיד הוא נמצא לידה. וכאשר הוא לא נמצא השרצים שנמציאם שם יכולים לעשות כול מה שהם רוצים .

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    כסדום היינו לעמורה דמינו! (ל''ת)

    משה בודק, 10/05/06 20:51

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    איך הוא יחשוב כאשר היה מפקד

    בושה לחיל האויר, 10/05/06 20:42

    חיל האויר?

    הגב לתגובה זו

    • בושה (ל''ת)

      מוסא, 10/05/06 21:18

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    הספור בהמשכים הזה,מתחיל להרגיז.כל יום גרסה שונה. (ל''ת)

    מה באמת היה?, 10/05/06 20:41

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד צודק כל יום גירסה שונה (ל''ת)

      טל, 10/05/06 20:53

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    חבל שאתה לא חשבת כמו אבא.

    q, 10/05/06 20:41

    את מי בדיוק אתה מאשים?
    תביט במראה. היא הבת שלך. מי רואה אותה כל יום? מי אחראי לחיים שלה? הרמטכ''ל????????.

    הגב לתגובה זו

    • איפה אתה חי? אין הצדקה לאונס.

      אשר, 10/05/06 23:50

      בתור אבא מפרנס, ועובד, לא תמיד יש לו היכולת לעקוב אחר ילדיו יום יום שעה שעה. אולי לך זה נראה חוסר אכפתיות, אבל זה קורה בהרבה משפחות טובות.
      אין זה אומר שההורים הפקירו את ביתם, ומצד שני את האנסים יש להעניש בכל חומר הדין. הם ידעו בדיוק מה הם עושים.

      הגב לתגובה זו

  • 3.

     (ל''ת)

    צהל????????????, 10/05/06 20:40

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    דן חלוץ , לחשוב?

    אחד שמכיר, 10/05/06 20:35

    האיש טיפש וחסר רגישות ( '' מכה קלה בכנף '')
    אבל אלו קציניך ישראל.......

    הגב לתגובה זו

    • מי טיפש ולא רגיש?חלוץ או האבא של הילדה?תסביר לנו (ל''ת)

      מבקש הבהרה, 10/05/06 21:31

      הגב לתגובה זו

    • דן חלוץ 10

      אחד שבאמת מכיר, 10/05/06 21:53

      במקרה הזה האבא והאמא אשמים
      אח''כ קציני הבסיס

      הגב לתגובה זו

      • כן, 10 מתוך 100...

        מכיר יותר טוב, 11/05/06 08:48

        אם לא מתוך 1000.
        היה מח''א טוב, להיות רמטכ''ל זה פשוט גדול עליו.

        הגב לתגובה זו

    • משבש ומקשקש. 'מכה קלה' לא שייך: הוא ניסה להגן על טייסיו מפני טרור

      'אחד שמכיר', 11/05/06 02:40

      התקשורת, אז מיד התקשורת הטרוריסטית התנפלה עליו כך, שעכשיו הוא אינו יודע בכלל איך ומה לומר, בגלל התקשורת! חובתו היתה כמפקד להגן על טייסיו. אז על תבלבל במוח ת.ז. כחולה. מי מאמין לך עזה/מצריים/חמאס.

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    הוא לא מסוגל לחשוב (ל''ת)

    מה אתה מצפה, 10/05/06 20:23

    הגב לתגובה זו