• 55.

    רמון מצוין בדברת וחלש בביצועים

    ראובן גרפיט, 13/05/06 08:57

    לא לאפשר לרמון לקחת חלק בגיבוש הפיתרון/ הדו-שיח עם הפלשתינים. רמון נכשל בכל בתפקידים ביצועים שלקח על עצמו כולל בחיי הנישואים שלו. לצורך הדו-שיח עם הפלשתינים לשלב מומחים אזרחיים (לא פוליטיקאים) בשיתוף פעולה של הירדנים שהם חלק מהפיתרון + נציגי הקוורטט על מנת לתת לנושא אופי בינלאומי וחלוקת האחריות לכישלון באם תהא תיפול גם עליהם.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    ומה יהיה אח''כ? איפה ילדיו של רוה''מ

    צופיה, 12/05/06 19:18

    גרים? הם כבר הצביעו ... ברגליים...

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    האג'נדה הערכית

    הצודק, 11/05/06 08:14

    של רמון היא לשרת את פטרונו ופטרון קדימה, מרטין שלאף. מכרריזים על פי ספרוסס כדי להרדים את העיתונות ו.... גנוב ככל יכולתך!

    הגב לתגובה זו

    • תסביר בדיוק את ה''היגיון'' בהשמצה המלוכלכת שלך! (ל''ת)

      י. בן-שלום, 13/05/06 11:52

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    האג'נדה ברורה מראש. יש קואליציה.נשאר החלטת ממשלה ואישור הכנסת. (ל''ת)

    היידה התכנסות, 10/05/06 22:31

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מסתמך על קולות ערבים לענין יהודי? (ל''ת)

    הניה, 10/05/06 21:03

    הגב לתגובה זו

    • יש רוב יהודי מוצק בעד ההתכנסות.(גם בלי ש''ס). (ל''ת)

      בנצי א, 10/05/06 21:39

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    ומה שחשוב בתכנית ההתכנסות. שרוב העם תומך ומצפה לכך

    בנצי א, 10/05/06 17:57

    וצריך כבר להתחיל להזיז את העניינים ומהר. הציבור בחר בממשלה הזו כדי שתכנית ההתכנסות תצא לפועל ומייד...

    הגב לתגובה זו

    • נכון, הרי לפיכך התכנסנו הפעם (ל''ת)

      לאחר הבחירות, 10/05/06 18:07

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    מיסטר בין - נכון שהם דומים (ל''ת)

    עמי, 10/05/06 16:37

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    והכסף מאיפה???? (ל''ת)

    ASDF, 10/05/06 16:08

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מדוע אולמרט עוד לא הזמין את נציגי הפלסטינאים למו''מ? (ל''ת)

    למה מחכים?!, 10/05/06 15:57

    הגב לתגובה זו

    • הוא קודם ייסוג לגבולות 67 ואח''כ יסגור עניינים פעוטים

      המסביר הלאומי, 10/05/06 16:45

      כמו שיבת הפליטים, זכות קיום מדינה יהודית, נו, כל השטויות האלה.

      הגב לתגובה זו

    • מי בדיוק הנציגים שלהם למו''מ? (ל''ת)

      שאלתיאל, 13/05/06 11:53

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    בטווח הארוך המנהיגים לא מסוגלים להבין את חשיבות ישיבתינו ביו''ש!

    גדי, 10/05/06 15:57

    הרי במקרה של התראה להתקפה גרעינית ניתן יהיה להעביר בתוך מספר שעות את רוב רובה של האוכלוסיה היהודית ממרכז הארץ לאיזורי יהודה ושומרון הבנויים מבחינה מורפולוגית כאזורי הגנה מצויינים מפני פיצוץ גרעיני! חבל שאלה העומדים כיום בראש הנהגת המדינה, עיוורים לאפשרות הזאת. ככל שיירבו שם היישובים כן יגדל ביטחון המפונים לעת צרה זאת! אולם מצד שני במידה שלא יהיו שם ישובים יהודיים יהוו המפונים (אם הממשלה תבצע תוכנית זאת) מטרות חיות לטבח מצד כל ערביי האיזור! וזה רק על קצה המזלג ממה שאני צופה בעתיד!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה מוכן להרחיב ולפרט? (ל''ת)

      רוצה להבין עוד, 11/05/06 10:43

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    כולם תורמים למדינה, אבל הדרך הכחולה ניצחה והכתומה הובסה ! (ל''ת)

    כך נאה, 10/05/06 15:27

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    רמון סוגר חשבונות עם היהדות הדתית...חבל על הזמן...

    חן, 10/05/06 15:26

    רמון השמאלני ליבראלי בעל שנאה עצמית לא ימתין לטירוריסטים הפלשתינים שיבואו למשא ומתן...למה לא לתת לטירוריסטים ולשני מיליון פליטים את מבוקשם להקמת מדינה איסלמית בגדה המערבית ולגור בבתי היהודים הדתיים העקורים...רמון מסוכן לגורל העם היהודי שיחזור לגטו מוקף בגדר עם רוחב של עשרה ק''מ...

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    קחו את העצה של 1 !! היא טובה !! (ל''ת)

    ***************, 10/05/06 15:24

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    הדרך הנכונה: לפצות את הרוצים בפינוי ומיד להרוס את בתיהם..

    ציונה, 10/05/06 15:17

    כדי לחסוך את הצגות השבר של הקוזקים הנגזלים על מדינת ישראל לשלם מיד את דמי הפינוי למשפחות החפצות בכך, ומיד להרוס את הבתים המפונים.
    זה יהיה הזרז לכל השאר, שיבינו כי אין להם למה לקוות וימהרו להצטרף להסדר הפינוי.
    הפינוי ההדרגתי ייעשה במהירות, ביעילות, ובשיתוף פעולה מצד המתפנים, ללא דרמות מיותרות.

    ושבו בנים לגבולם.
    תשועת השם כהרף עין !

    הגב לתגובה זו

    • נכון, נכון, נכון. חיים רמון: 1. תקרא 2. תפנים 3. תיישם

      תומך מאחור, 10/05/06 16:13

      באמא'שלך.

      נווווווווווו

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    לא אמרתם שאחרי ההתקאסמות יהיו גבולות קבע?

    מועמד ל''כינוס'', 10/05/06 15:15

    למה רמון אומר עכשיו:

    ''רק פינוי של השטח יביא לשינוי גם אצל הפלשתינים. יש להם את עזה ויהיה להם שטח גדול מאוד נוסף בגדה ואז
    גשר המחלוקת מאוד יצטמצם. ושם אנחנו נחכה, הרבה יותר חזקים בלי סכנה דמוגרפית ליום שיהיה פרטנר ואז נפתור את בעיית ירושלים והפלטים וגבול הקבע''.
    שמעתם - ביום ההוא, האדיר הנפלא המרומם, יום ביאת המשיח, אז נדבר על גבולות הקבע?!
    זה לא עכשיו גבולות הקבע?!
    הם כל היום מפמפמים ש''נסוגים לגבולות קבע'' אז למה יהיה עוד פעם דיון על גבולות קבע?

    אולי, כשרמון מתחיל לחשוב קצת, הוא מבין את הדבר הפשוט ביותר:
    לערבים, לדעתם, אין גבול קבע מערבי חוץ מהים. ברור שאם ישראל תיסוג מעצמה לגבול שאיננו הים - ברור שזה לא יהיה קבע, גם לא ע''פ העולם! ובוודאי לא ע''פ הערבים! ועל פי ניסיוננו מאוסלו, גם אם יהיה הסכם - זה לא יעזור!

    ושאלה לכל המתכנסים למיניהם והמתקאסמים הטיפשים:
    אם אתם בורחים כבר עכשיו ל''גושי התישבויות'' בלי שהטרוריסטים יוותרו על משהו, למה כדי להבריח אותנו לקווי 67 ויותר הם ירצו לעשות הסכם - אם הטרור עובד?

    ואל תבלבלו לי בשכל על דמוגרפיה בגרוש! אין בעיה דמוגרפית, ואם יש - אז יש הרבה פתרונות חוץ מ - self destraction! למעלה מ-60% בעם (וצריך לזכור שבתוך הנסקרים יש גם ערבים!) תומכים בעידוד הגירה של ערבים החוצה! אפשר גם להשקיע הרבה יותר בעליה! לעודד ילודה יהודית וכן, להקשות על ילודה ערבית!
    לגבי הנסיגות - כולם רוצים לברוח בגלל הטרור ולא בגלל הדמוגרפיה, וחלק גם סתם רוצים לדפוק את המתנחלים.
    אז בואו נקבע גבולות. קבע.

    הגב לתגובה זו

    • הויכוח התנהל 40 שנה, הוא מאחורנו (ל''ת)

      היתה הכרעה, 10/05/06 15:31

      הגב לתגובה זו

      • מה שיוצא תמיד יכול להכנס שוב... (ל''ת)

        רון, 10/05/06 16:21

        הגב לתגובה זו

    • כל מילה זהב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      חילוני שפוי, 10/05/06 15:58

      הגב לתגובה זו

    • מצאה חן בעיני המלה מתקאסמים (ל''ת)

      מבקש רשות, 11/05/06 10:38

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    תרגיעו ! לא סוף המדינה ולא נעליים-ההיפך, תקווה ציונית שפוייה !העיקר (ל''ת)

    לא לשכוח-רוב, 10/05/06 15:13

    הגב לתגובה זו

    • לא סוף המדינה שלך מדינת פלשתינה-זה סוף מדינת היהודים (ל''ת)

      ממשלת השמאל, 10/05/06 15:39

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    נילחם בטרור בעצמה- כמו עכשיו, מה? שקרן. (ל''ת)

    המטיף, 10/05/06 15:07

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    מתנח(ב)לים פרזיטים, סהרורי יצהר, איתמר ותפוח - יומכם קרב סוף סוף!

    נעמן, 10/05/06 14:53

    הקדימון שנקרא ''פינוי גוש קטיף'' יהיה כאין וכאפס לעומת הסרט האמיתי.
    מתי כבר נראה את בתיכם נחרבים?
    עוד שנתיים, ואני כבר מתחיל להזיל ריר מרוב ציפייה.

    הגב לתגובה זו

    • 38- אתה סהרורי ולא שפוי כלל

      רמון תופס כותרו, 10/05/06 15:15

      מהרסייך ממך יצאו.... כך כתוב, ואכן
      זה באמת כך.

      הגב לתגובה זו

      • אתם, הלאומנים הכתומים, הם המהרסים. אתם המהרסים המבישים. (ל''ת)

        דרככם הפוליטית, 10/05/06 15:29

        הגב לתגובה זו

    • את הערבים מזהים מייד..הנרי ה-8 תפסיק להתחזות ליהודי. (ל''ת)

      ממשלת השמאל, 10/05/06 15:35

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    רמון - האיש שמוביל את ישראל מאסון לאסון.

    אור, 10/05/06 14:52

    וחבל שאין מי מחכינ''ו שיבלום אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    יופי!לירוק בפרצוף של הכיפות הסרוגות שלא תורמים

    גל, 10/05/06 14:48

    כלום,לא למדינה,לא לצבא,לא למדע
    ........
    הם פרסיטים!

    הגב לתגובה זו

    • גל ממס' 36- הקנאה מדברת מגרונך

      נאוה, 10/05/06 15:17

      גם כותב עם שגיאות, וכם כלומניק
      אחד שמקנא באנשי הכיפות הסרוגות
      שהם אנשים למעלה מהשגת השכל
      שלך!!!!
      אנשי עובדים/תורמים/מתגייסים לצבא/
      לסיירות/ואקדמאיים - כל זה מה שאתה אינך מר גל הדביל.

      הגב לתגובה זו

    • תגובה לאנטישמי והבור מ36

      שמוליק, 10/05/06 15:29

      כנראה שאינך יודע היכן אתה חי. 40% מהקצינים בדרות הביניים בצה''ל הם דתיים לאומיים. פרופסור דתי לאומי זכה לא מזמן בפרס נובל במדע, יש את פרופסור ישעיהו ברנובר שגם הוא דתי, ויש עוד הרבה. הנפצה מהסוג שאמרת, שהיא לא יותר משליפה שיקרית מהמותן מבלי לבדוק, למעשה מציגה אותך כבור ועם הארץ טיפש, שמוטב שדברך כסילותך לא היו יוצאים מפיך, אך גם כאנטישמי השונא את אחיו היהודים, ומוכן לספר שקרים רק כדי לומר את דבריו. אגב אני מכיר כמה חברה נאורים כמוך- הם חיו בגרמניה ב1933....

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    אבל כשהחמאסניקים יעשה התכנסות לסמולים בקיבוצים וברמת אביב

    cyrano, 10/05/06 14:44

    הם יצטרכו להגן לבד על עצמם, אנחנו את בנינו לא נשלח לצה''ל שמגרש אותנו מבתינו, סמולים דפוקים זה עניין של זמן ש''ההתכנסות'' תתכנס לכם בפנים...
    ואללה איזה כיף שאני הולך להיות בסרט הזה... יש למה לחכות...

    הגב לתגובה זו

    • איום ונורא לענות באותו מטבע של שנאה (ל''ת)

      דודו, 10/05/06 15:24

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    זהו! זו סופה של המדינה! או שיקצו לנו חצי מהאדמות ששיכים למדינה או ש

    סדום עכשיו!!!!!, 10/05/06 14:37

    שהכול עובר למוסלמים.

    אני אפעל בכול כוחי נגד הגטו שלכם.

    אתם לא תשרדו את העשור הקרוב.

    זהו העשור האחרון של מדינת סדום.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    לא היו התרעות שסוכלו בעודם באיבם

    קורא נבון, 10/05/06 14:32

    רמון מטעה את הציבור.
    רמת הטרור היום היא כמו לפני האינתיפאדה, בגלל שהצבא שלנו תודה לאל מסכל את נסיונות הפיגועים .עשרות התרעות ביום. לפני האינתיפאדה היתה אותה רמה, אבל התרעות לא היו.אם חלילה וחס לא נסכל כמה נסיונות, המתונה תהיה שונה מן הקצה אל הקצה.

    הגב לתגובה זו

    • כמה פיגועים יצאו מעזה, כמה נפגעו מקסאמים אחרי הפינוי? (ל''ת)

      צריך להגיד אמת!, 13/05/06 11:55

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    אם יעשו התכנסות למוח שלכם ויאכילו בו נמלה, היא תשאר רעבה (ל''ת)

    cyrano, 10/05/06 14:30

    הגב לתגובה זו

    • הציבור אמר את דברו !! (ל''ת)

      תומכים בהתכנסות, 10/05/06 15:25

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    המתנחבלים הודיעו: נתפנה רק לשייך מוניס! במקום שדה דוב (ל''ת)

    יאללה ביי, 10/05/06 14:28

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    רעיון שפל מיסודו

    לא חיים כי אם, 10/05/06 14:28

    הצעת חוק פינוי פיצוי הוא רעיון שפל- מיסודו !זה מיועד לחרחר ריב וספק בין שכנים , לערער את הסולידריות הטבעית בין בני אותו כפר אותה עיר אותו אזור...
    כי כך, כל אחד יחשוש, שאם הוא ישאר ,הוא ישאר בישוב הרוס, לא יהיה פרנסה ,לא יהיו חברים לבנו עם מי לשחק, לא יהיו לו קונים בעסק..יהיה חשוך ועזוב בלילות...
    האדם הזה, רמון, התחיל להעלות בי רתיעה.דווקא עד עתה כן היתה לי סימפטיה אליו.
    התושבים יעסקו מבוקר עד לילה במי מראה סימנים שהוא עוזב ומחליש את הנשארים....
    אין לי מושג אם זה נכון,אבל זה נראה לי כמו משהו שהנאצים היו מסוגלים לעשות...

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    רמון, בחרנו בכם לביצוע לא לפטפטת. תזיזו את ההתכנסות לפועל ... ומהר (ל''ת)

    האחים הכחולים, 10/05/06 14:17

    הגב לתגובה זו

    • מה? כל כך דחוף לך שיפלו קסאמים גם במרכז הארץ? (ל''ת)

      חילוני שפוי, 10/05/06 14:38

      הגב לתגובה זו

    • שמאלנים בורים-גרוש ועקירה נקרא-טרנספר.זה פשע (ל''ת)

      ממשלת השמאל, 10/05/06 14:40

      הגב לתגובה זו

    • חיים רמון. קדימה לעבודה רוצים מעשים וביצועים עכשיו!!!

      התכנסות עכשיו, 10/05/06 15:09

      ופחות פטפטת!!!!

      הגב לתגובה זו

    • אכן כך ולא אחרת ! (ל''ת)

      אנחנו פה !!, 10/05/06 15:17

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    לכל אנשי העסקים....

    משה, 10/05/06 14:16

    מה היה קורה אם הייתם מנהלים משא ומתן בצורה כזאת?:

    ''תשמעו, או שתסכימו למחיר שלי, או שאני נותן לך את כל הסחורה שלי בחינם''

    מה שהיה קורה לעסק שלך זה מה שהולך לקרות למדינה המוהלת ע''י מפנטזים ותמהונים.

    הגב לתגובה זו

    • השטחים זאת סחורה רקובה

      עודד, 10/05/06 14:36

      שעולה בחיי אדם ומיליארדי דולרים. קחו ובנו גדר גבוהה מסביב

      הגב לתגובה זו

    • בדיוק כך !וכל השמאלנים עושים עצמם

      איוולת גמורה, 10/05/06 14:43

      שלא מבינים את זה.
      אבל המלך -עירום !

      הגב לתגובה זו

    • זו פשטנות. יש במהלך חד צדדי הרבה היגיון.

      איתי, 10/05/06 15:01

      רובו המוחלט של העם מסכים לויתורים במסגרת משא ומתן. עכשיו יש לשאול את עצמנו - מהו הערך של משא ומתן?

      לפי דעתי, הערך הוא ממש לא חתימתו של מנהיג פלסטיני על ההסכם. אני לא חושב שמישהו באמת ובתמים מאמין שהפלסטינים יהיו מחוייבים להסכם עליו חתמו גם לאחר שתתחלף ממשלה או צורת המשטר (מהפכה כלשהי). הערך שבמשא ומתן הוא ההכרה הבינלאומית בתוצאותיו. השאיפה של הממשלה היא להשיג את אותה הכרה ללא חתימתו חסרת הערך של אבו מאזן או פלסטיני אחר על הסכם כלשהו. לדעתי, אירופה צריכה ללמוד להכיר את האיסלאם והטרור קצת יותר מקרוב לפני שתאפשר לנו לעשות דבר כזה, אבל שווה לנסות את זה. לא בכל מחיר, אבל שווה לנסות.

      הגב לתגובה זו

      • אתה סותר את עצמך.

        חושב, 11/05/06 10:32

        אתה אומר ובצדק שהמטרה היא הכרה בינלאומית ,ולא דווקא חתימתו של איזה מנהיג ערבי.
        אז למה אתה מאמין שרק אם נהרוס ישובים שלנו,שממילא מוקמים על אזור קטנטן ,
        כשכל מדינת ישראל היא קטנטונת ומזערית, רק אז נקבל הכרה בילאומית ???
        מה אתה חושב שיחשבו עלינו אלה מבחוץ,העולם, כשיראו אותנו מתפרקים מנכסינו, מחריבים אזורים שלמים של התיישבות שבנינו אותם בעמל כפינו משך עשרות בשנים? כשהם רואים שממול אין אף חד שבכלל מסוגל לקחת לעצמו מדינה ,ולנהל מערכת יחסים של מדינה מול מדינה איתנו?.
        יותר נכון לחשוב שהם יגידו שאנחנו -מ ט ו ר ל ל י ם.

        הגב לתגובה זו

  • 27.

    ממחר יש לבנות מחנות פליטים למתנחלים

    דוד, 10/05/06 13:53

    כל הכבוד לאולמרט

    סגר מעגל מושלם

    שרםשפטים יש שר בטחון יש

    משטרה בכיס יאללה לפנות

    איזה ערבי יוותר על הלוקסוס

    שהמדיבה מתכנסת יאללה

    למשאיות למעברות צחי הבנת

    בקרוב גם אמא שלך תפונה

    אבל לה יהיה איפה ללכת

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    יופי !! כמה שיותר מהר לצאת מהשטחים !! (ל''ת)

    די לכיבוש !!, 10/05/06 13:46

    הגב לתגובה זו

    • בואו ניקח עוד צעד לכיוון הים...

      די לכיבוש !!, 10/05/06 14:36

      ונקים שתי מדינות לשתי עמים, אנחנו בים ומדינת פלסטין השלמה על שטחי ארץ ישראל..

      הגב לתגובה זו

    • אתה שמח ומאושר ..

      אל תפתחו, 10/05/06 14:47

      הנצחון שלכם נראה באופק...חזק וברור..
      זאת רק אשליה .אל תשמח ,כי זה לא יקרה.

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    חייבים לסגת עכשיו, ללא לוח זמנים דחוי, אם אנו חפצי חיים כמדינה

    לא מאמין לרמון, 10/05/06 13:41

    חיים רמון עבד על כל חברי ההסתדרות כאשר פירק אותה מנכסיה.

    גם אז סיפר סיפורים. עכשיו הוא בכנס הרמאים הגדול, קקדימה. יתרווח לו בכורסא וינום שנת ''ישרים''.

    הגב לתגובה זו

    • כל יום הם ממציאים ''ועדות'' לדחיות...

      הראש היהודי?, 10/05/06 14:35

      במקום לעשות עכשיו את מה שצריך.

      ומי סובל? החיילים ש''אוכלים אותה'' בשמירות על ההתנחלויות, וכמובן הפלסטינים.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    תפסיק לפנות לנו אדמות! זה שלנו! אין לנו יותר זכות לת''א מאשר לכול יש

    PRE 1947, 10/05/06 13:39

    ישוב ביהודה ושומרון.

    הגב לתגובה זו

    • הויכוח אך ורק על חוץ הקו הירוק !!!! (ל''ת)

      זזים !, 10/05/06 15:19

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    בדיוק בשנה שאני מתגייס...

    רונן, 10/05/06 13:28

    אני כבר קובע תור לקב''ן כדי לצאת על 21

    הגב לתגובה זו

    • יופי, בדיוק בזמן לעזור באריזות. זה מתאים לחייל עם פרופיל 21 (ל''ת)

      קצין במיל., 10/05/06 14:19

      הגב לתגובה זו

      • מה שבטוח

        בלשחובב, 10/05/06 14:50

        שאתה לא קצין, לא היית וגם לא תהיה אף פעם.

        הגב לתגובה זו

        • שיקבל ייעוץ ועזרה מהבן של אולמרט

          Avi Ecuador, 10/05/06 17:53

          הוא עוד יוכל לקבל תפקיד חשוב...

          הגב לתגובה זו

    • לרונן - 23 /עצה בחינם

      שולה, 10/05/06 15:19

      לצבא כזה מייעצת לך בכלל לא להתגייס במקום להוציא קב''ן.

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    גם בעכו ובנגב יש חמולות טרוריסטיות !צריך להפרד גם מהם !

    חן, 10/05/06 13:28

    המוסלמים בנגב מהוווים איום ערכי ומוסרי על מדינת היהודים ! יש להפרד מהם !

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    התכנסות עלאק

    יואל, 10/05/06 13:24

    למה אתם לא קוראים לחיה בשמה? פירוק יישובים ללא כל תמורה אמור להתחיל בעוד שנה. קסאמים ראשונים ינחתו כמה שעות אחר כך
    העם האינפנטילי היושב בציון בחר במטומטמים שאין להם כל חזון חוץ מהרס-ולבסוף הוא יאכל אותה בגדול
    האם אי פעם נחזור לשפיותינו?

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    נתוח ריאלי ונכון של המציאות!סוףסוף מדיניות שפויה. (ל''ת)

    דוד, 10/05/06 13:19

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    במקום לדבר על גירוש יהודים טפל באירן ובתקציב מדינה מושחטים

    אלי, 10/05/06 13:18

    רק מלחמה אחים אתם השמולנים רוצים מה אמרתה אוליי תשנה את תקציד זה תקציד של ביבי למה פרץ מצביע בעד ותדאגו בנושא אירןןן ולא בנושא של מלחמת אחים

    הגב לתגובה זו

    • במקום לכתוב תגובות, לך לשיעורי לשון ותחביר

      אתה עילג!!!, 10/05/06 14:17

      אתה כותב כמו ילד עילג בכיתה ג' שלא שמע על סימני פיסוק. איך אתה רוצה שיתיחסו ברצינות למה שאתה כותב כשיש לך יותר שגיאות ממילים?

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה רוצה מהפרסי. הוא עבר כבר למשרד התחבורה. (ל''ת)

      אח של מופז, 10/05/06 14:21

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אנא הסבירו לי

    אחד העם, 10/05/06 13:16

    אם לא נמצא פרטנר לסגור עיסקה נורמלית, מה נעשה שירו על ירושים כפר סבא חדרה וגוש דן טילים???

    באמת אני בעד לסגת אבל מישהו טורח לבדוק מה יהיה ביום שאחרי???

    הרי אם לא מקובל על הערבים ''התכנסות'' והאלימות תימשך אז מה בעצם הרווחנו חוץ מלקרב את הטילים אלינו הביתה????

    הגב לתגובה זו

    • למה אתה צריך להתנצל

      מועמד ל''כינוס'', 10/05/06 15:20

      ולהגיד שאתה בעצם בעד לסגת, אם אתה מבין שהתוצאות יהיו נוראיות?
      יש לך סתם יצר להרוס לי את החיים?

      אולי זה בגלל הטמטום הדמוגרפי שדופקים לנו בראש? תדע לך שהכול שטויות! יש הרבה פתרונות אחרים חוץ מנסיגה לבעיות הדמוגרפיות! לא חייבים להיצמד לשמאל כי הוא שולט בתקשורת.

      אתה שואל את השאלות הנכונות והולך בדרך הנכונה, בסוף תגיע גם למסקנות נכונות

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    השטחיות של המנהיגים שלנו פשוט מקוממת!נמאסו עלי כבר הנבלים האלו!

    פסט שמאלני, 10/05/06 13:15

    לא רוצה לחיות בגטו!די כבר לגטות!כאשר יפנו שטחים הערבים יתקרבו עלינו ואז יוכלו לפגוע באזורים צפופי אוכלוסיה בתוך שטחי הקו הירוק.
    אנחנו צריכים להוציא את הערבים מהשטחים, לעודד אותם להגירה משם. ולא לתת להם שטחים נוספים שיוכלו להתקרב ולסכן אותנו יותר.

    הגב לתגובה זו

    • וכך רובנו, 70% מהעם היהודי!, חושבים

      רוב העם, 10/05/06 15:22

      תקראו סקרים!

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    להפוך כל אבן מזכיר את ברק

    ע, 10/05/06 13:09

    שבסוף לא יצא ממנו כלום

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    לחוקק.מי שיוכח נגדו שהעליל,ייענש בחומרת עונש קורבן עלילתו.משום שמטע (ל''ת)

    ומעמיס$על גורמי, 10/05/06 13:04

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    אני בעד! יאללה מתנחלים - תתחילו לארוז! (ל''ת)

    בוריס הובלות, 10/05/06 12:58

    הגב לתגובה זו

    • קסאמים אצלך בבית (ל''ת)

      עוד מעט, 10/05/06 14:13

      הגב לתגובה זו

      • דבר אליו יפה (ל''ת)

        אולי תצטרך אותו, 10/05/06 18:01

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    הגיע עת ההתכנסות. שיהיה בשעה טובה !

    בנצי א, 10/05/06 12:56

    הצלחת ההתכנסות תהיה ההצלחה הגדולה ביותר של מדינת ישראל מאז הקמתה. וכך אנו העם בישראל נקח את גורלנו בידנו ונקבע את גבולות המדינה...

    הגב לתגובה זו

    • שום דבר לא ייקבע

      אור קמא, 10/05/06 13:50

      אחרי שנברח הם ירצו עוד. העולם כמובן יתמוך בדרישתם (ראה החלטת הקוורטט בנוגע לחמאס) ואנחנו?
      שוב ניסוג או שתהיה מלחמה גדולה...
      מוסר השכל: מי שברח מעזה עזה רודפת אחריו....

      הגב לתגובה זו

      • נכון

        אתה צודק, 10/05/06 14:38

        גם..מינימום של ידע במקח וממכר אין להם עם הערבים. שילכו לשוק ערבי פעם אחת ויראו איך מתקיים מיקוח.

        הגב לתגובה זו

    • טוב כבר אמרת שאתה אנרכיסט (ל''ת)

      חח, 10/05/06 14:36

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    חיים רמון. אתה בושה לעצמך.

    איתמר, 10/05/06 12:54

    איזה יהודי גלותי.
    כמה אומללות, גנחיתיות, וחוסר אמונה או תקווה יש בבן אדם.
    '' זה מה שהקהילה הבן לאומית רוצה, זה מה ..'' למה לצטט כמו תלמיד כיתה א'. איזו חולשת אופי.
    איזה מין יהודי אתה? ממתי סדר היום של העם היהודי, נקבע על פי רצונותיהם של הגויים?
    אתה חלש רמון. ולצערי, אתה גם בעל כוח. עקבתא דמשיחא. קשה מנשוא.

    הגב לתגובה זו

    • איתמר. ואיזה מין יהודי אתה? סתם טפש והזוי. (ל''ת)

      מיקי, 10/05/06 15:06

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אין מחילה לבוגדים!!!!! (ל''ת)

    משה, 10/05/06 12:52

    הגב לתגובה זו

    • בוגד אתה בעצמך (ל''ת)

      בוגד, 10/05/06 15:22

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    אתה תמחק את החיוך השחצני שלך הרבה (ל''ת)

    לפני זה, 10/05/06 12:52

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מעניין מנין לקח רמון את דיעותיו

    אהוד ברק, כמשל, 10/05/06 12:50

    אלה בדיוק הדברים שאהוד ברק טוען כבר עשר שנים...

    הפתרון, ככל הנראה יהיה אי שם קרוב מאד להצעה הנדיבה של ברק ליאסר ערפאת בקמפ - דייוויד.

    המעגל שעשתה ישראל בשטחים,לאחר מלחמת ששת הימים,
    דומה לסיפור היהודי שבישל לפריץ נזיד, מדגים באושים.

    נידון לאחת מן האפשרויות:
    לאכול בעצמו את הנזיד.
    לחטוף מלקות.
    או להיות מגורש מן העיר.

    מאחר ולא עמד באף אחת מן האפשרויות - לקה בכולן.

    אכלנו אותה, חטפנו מכות, ולבסוף נקפל את הזנב כמו גדולים.

    בנוסף, השקענו שם, כמה עשרות מיליארדי דולרים.

    עכשיו יבואו כל הפרשנים ויספרו לנו עד כמה היהודים חכמים...

    חכמי חלם.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    איבן-כאלב!! אתה לא תיגע בבית שלי!! מצידי תעיף את הקיבוצים המזוינים

    Avenger, 10/05/06 12:49

    שחופפים לכפרים המזוהמים של המוסלמים!

    אני לא ממליץ לך לטרנספר יותר יהודים! אחרת יבוא יום ואנו נעלה לשלטון, ונעיף אותך ביחד עם הערבים לערב הסעודית!
    כול קברניטי הטרנספר יסולקו לערב הסעודית!

    לא אשכח ולא אסלח

    הגב לתגובה זו

    • מישהו שכח לקחת ריטאלין...

      לשאוף ולנשוף!, 10/05/06 14:15

      חמוד - אתה שוכח שממש עכשיו היו בחירות דמוקרטיות והרוב המוחץ החליט בעד פינוי ובעד ההתכנסות.

      אתה מוזמן לקום וללכת אם זה לא מתאים לך. יש הרבה מדינות אחרות בעולם...

      אה! רק אל תשכח לארוז את הריטאלין בתיק. אני רואה שהיום שכחת לקחת כדור. :-)

      הגב לתגובה זו

      • תגיד, זה נראה לך כמו בדיחה?

        מועמד ל''כינוס'', 10/05/06 15:32

        ההתיחסות שלך לאנשים היא ברמה מאוד גבוהה מבחינה רגשית ואינטלגנטית.
        אם נראה לך שהכל זה משחק ואנשים בסוף ממשיכים ליום הבא אז אתה טועה וחוטא.
        ודבר נוסף: זה שהיום רוב העם נסחף אחרי התקשורת המגויסת בידי אנשים שכל מה שהם יודעים זה לבלבל לאנשים את המוח ולצייר להם עולם ורוד ופשוט (רק נתכנס, ואז יהיה בסדר...), זה לא אומר שזה האמת, וזה לא אומר שהעם לא יתעורר בהמשך. בנוסף, הקו שאותה מוביל השלטון כיום, יביא בהכרח להתפקחות ולווי שהיא תגיע בזמן, לפני הקריסה הגדולה...

        הגב לתגובה זו

        • יודעים שאתם חושבים ככה , רק לא משתכנעים ונשארים בשלנו (ל''ת)

          זה המצב, 10/05/06 18:04

          הגב לתגובה זו

    • בבית שלך לא ניגע. נשאיר אותו להיות מוזיאון ההתנחלות ע''ש שרון (ל''ת)

      אזרח, 10/05/06 14:22

      הגב לתגובה זו

    • כלב אתה בעצמך (ל''ת)

      תתחיל לארוז, 10/05/06 15:22

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אל תדאגו אם רמון אמר לא יהיה כלום

    גיל, 10/05/06 12:48

    הוא יהרוס גם את זה כמו שהרס בכל דבר שנגע.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    מר ''מס בריאות'' במתנבאים.

    חיימקה, 10/05/06 12:37

    לי יש הרגשה שגם עם רופאיו האיש יתלוצץ בזחיחות דעת.
    בקרוב , אם יהיה לנו מזל.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בנגל תגידי הוא ניסה להקסים אותך?

    א, 10/05/06 12:37

    והאם הקסם שלו עדיין עובד, או שירד בכביסה?:)

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    רמון. מה עם המאחזים הבלתי חוקיים? יאללה לעבודה. (ל''ת)

    מומי, 10/05/06 12:34

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ואם לא תהיה הכרה בינלאומית?

    תענה לי, 10/05/06 12:34

    אז מה ייצא לנו מכל זה?

    הגב לתגובה זו

    • אז לפחות לא נהיה מדינת אפרטהייד. לא תבין את זה ...

      נלסון מנדלה, 10/05/06 14:24

      נכון?

      הגב לתגובה זו

      • העולם לא פשוט כל כך, אתה יודע...

        מועמד ל''כינוס'', 10/05/06 15:44

        לא כל כך פשוט לעשות היקש ממצב של מדינה אחת בתקופה מסוימת למקום וזמן אחר. הנסיון לדמות את הסכסוך היהודי-ערבי למציאות האפרטהיד בדרום אפריקה, מעבר להיותו שיתוף פעולה חד משמעי עם האויב, הוא נואל וטיפשי. המציאות באזורינו הרבה יותר מורכבת...
        מדינה יהודית אחת מול 22 מדינות ערביות זה לא המצב שהיה שם! סכסוך לאומי הנפרש על עשרות ומאות שנים זה לא מה שהיה שם, ידיעה ברורה שוויתור רק יחמיר את המצב הביטחוני וידרדר את המצב ללוחמה הרבה יותר קשה - זה לא מה זהיה שם, ובנוסף - אוטונומיה מלאה ומעמד כמעט עצמאי - זה לא מה שהיה שם!
        אולי יש כאן בעיה של שליטה בעם אחר - אבל זאת בעיה משנית! יותר בעיה היא הסכנה הקיומית לנו בוויתור על השליטה על חבלי הארץ שהם יושבים בהם. יותר בעיה היא יצירת מלחמת אחים בינינו, ויותר חשוב הוא הקשר בינינו לבין ההיסטוריה שלנו והזיקה שלנו למקומות בהם עם ישראל קם ובנה את עצמו ומכוחם הוא ממשיך עד היום. חלק מהדברים הם דברים ביטחוניים, חלק מדיניים וחלק מטפיסיים - וביחד, הם נותנים מושג של מורכבות ביחס לתהליך ולמצב, שאתה מגדיר כ''הפרטייד''.
        בנוסף, אולי יש פתרונות אחרים ל''הפרטייד'' חוץ מלעשות ''טרנספר'' וגירוש לעצמנו?
        בהצלחה...

        הגב לתגובה זו

      • גם היום אנו לא. לערבים יש פרלמנט שלהם... (ל''ת)

        איתן, 10/05/06 16:11

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    כמו בארה''ב במערב הפרוע

    הצדיק מסדום, 10/05/06 12:34

    גם שם בנו חומות והתכנסו פנימה. זה כמובן לא עזר הרבה, כיון שהאינדיאנים הגיעו ותקפו את הישובים המגודרים/מבוצרים. שרפו אותם על יושביהם וכו'.
    ''הישועה'' של הלבנים החלה, כאשר יצאו מחוץ לחומות והחלו לחסל (כן, פיסית) את האינדיאנים ולשחוט אותם.
    כאשר האינדיאנים הבינו שקיצם קרוב, הם נכנעו והפסיקו להילחם.
    אז מה, רמון? לא לומדים מההיסטוריה שום דבר? חוזרים לימי הגיטאות?
    אתה , כפי שאומרים ביידיש - אדם ממוצע: חכם לא גדול וטיפש לא קטן.
    כל דבר שבו נגעת עד היום, הרסת. אנא עשה לנו טובה. אל תיגע בארץ ישראל.
    ובא לציון גועל ולכל השאר קבס.

    הגב לתגובה זו

    • זו הפעם השניה היום שאתה כותב ''גועל'' ולא ''גואל''

      ערן הבוחן, 10/05/06 15:37

      בפעם הראשונה- תיקנת שגיאה של מישהו(!)...

      הגב לתגובה זו

      • לערן

        הצדיק מסדום, 10/05/06 17:52

        כמאמר הפרסומת הישנה - ''לא טעית זהו ויטה'', התכוונתי בדיוק לאשר כתבתי.

        הגב לתגובה זו

        • בא לך על שחיטות?-גועל נפש (ל''ת)

          לא כל גועל, 10/05/06 22:26

          הגב לתגובה זו

  • 1.

    תתחילו בפינוי מרצון זה יפתח את הברז. (ל''ת)

    אזרח, 10/05/06 12:33

    הגב לתגובה זו