• 84.

    ''פעם לפני עשר שנים..למסיבות..''-ציטוט מהמקור..

    רותי, 15/05/06 18:57

    עשר שנים את במסיבות ולא נראה לך שהגיע הזמן לטרנד חדש..

    בהזדמנות אמליץ לך על מס' הרצאות מעולות במדרשת ''מעלותיה של גבירה'' או פרוייקט ''כל כבודה'' במכון ''מאורות התורה..''

    הגב לתגובה זו

    • חזק..

      בתיה, 16/05/06 11:31

      ומדוייק..

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    מה הבעיה שלך עם שבט ברמה? נעלבתי אישית!! (ל''ת)

    שירה, 15/05/06 14:49

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    דוסאחתק

    CH, 14/05/06 13:28

    למה לקלל?
    אגב איך אומרים ויטלזון בלשון נקבה?

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    מי שהולך למסיבות של דוסים הוא...

    י מאזור המרכז, 14/05/06 02:11

    נו באמת, לא קצת פטאתי ללכת למסיבות כאלה?
    אני לצערי הייתי פעם אחת וזה הספיק לי..הבחורות שם לא בדיוק נראות דתיות (חולצות בטן וגופיות)..וגם האווירה די חילונית(לא שזה מפריע לי)..אבל בו נהייה רציניים..לא תמצאו שם את אהבת חייכם..אלא אם כן חשקה נפשכם בדתייה לייט או בדתלש''ית למהדרין..
    אם בא לכם מסיבה טובה, אני בטוח שתמצאו משהו טוב אצל אחינו החופשיים(שם המסיבות ברמה)..אך אם אתם מחפשים את אהבת חייכם, סורי חבר'ה טעות במקום

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    די לא חיבים לסבול רדידות (ל''ת)

    מפוקחים, 13/05/06 23:29

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    לא מאמין לה שהיא היתה במסיבה כזו

    ביום העצמאות, 13/05/06 07:25

    רויטל ויטלזון היא אישה מאד חכמה ונראית כמו אחת עם אג'נדה ברורה כבר הרבה מאד זמן, עם תובנות צולפות ומדויקות בכל הקשור לחיי החברה והתרבות הדוסית. יש לה הרבה מאד קילומטראז' אירוני לגבי כל הנושאים - ארוחות, שבתות, שמחות, אירועים, יחסי שכנות, יחסים בינו לבינה, מקומות מגורים וכו'. לכן אני ממש לא מאמין שהיא הלכה ביום העצמאות האחרון למסיבה כזאת בידיעה ברורה שזה פלופ ענק. אבל אם כן - אני ממש מעריץ אותה!

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    קורע...

    רחל, 12/05/06 18:43

    ממזמן לא צחקחתי ככה מכתבה...

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    תגובה

    ורד, 12/05/06 17:04

    לדעתי רויטל צודקת. אני חוזרת בתשובה, ועד גיל 24 ביליתי בחברת חילוניים, ובמסיבות. לפני שנה התפתתי ללכת למסיבה של דוסים בצרעה, וזה היה פשוט נורא. המוסיקה
    משנת תרפט בערך, בטעם רע, הפסיקו באמצע והדליקו אתת האור!
    חשבתי לעצמי, מה לעזאזל אני עושה פה, באמת תחושה של זיוף...
    לא חוזרת על זה יותר,.
    ובינינו, הסיכוי שדוס אכן יתחיל איתי במסיבה הוא נמוך ביותר

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מה זה המסיבות החילוניות במסווה דתיות האלה??

    יהודיה, 12/05/06 15:22

    ש- ד' יעזור. אני פשוט לא מבינה.. הפכתם לרפורמים??מקיימים רק את מה שנראה לכם??? ההלכה היא כבר לא חלק מכם??ולא, אני לא מאיראן, אני פשוט לא מבינה איך אצלכם הדת מסתכמת בלשמור שבת. על ריקודים מעורבים לא שמעתם???!!!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    מאכערית קטנה שהוסיפה לה עוד חומר להופעה

    אורי, 12/05/06 02:55

    הנה, בערב אחד הוספת לך עוד חומר להופעה המרטיטה שלך בפני הדוסים המופקרים ובפני הדוסים שמאוהבים בהלקאה עצמית.
    תתקדמי ואולי גם כמה חילונים לא מופקרים יבואו לשמוע אותך ברפש שאת זורקת בהופעותייך ומשום מה את לא קולטת שמגיעים אלייך הדתיים רק כדי לפגוש את החברה מהשירות לאומי או החבר מהצבא ואולי גם נפגוש מישהי מעניינת

    הגב לתגובה זו

    • צא מהיובש שלך יא חסר חוש הומור שכמותך.

      צנונית, 13/05/06 06:26

      איזה רפש בראש לך ?
      לרויטל יש חוש הומור וראייה עצמית מפוכחת.

      תתעשת אדוני המיובש.

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    משגיחת הכשרות של המגזר, תרדי מהעץ שעלית עליו

    רויטל, 12/05/06 02:47

    יש פרחות שרוקדות שמשום מה לא מתאימים לסגנון חייך העכשווים אבל לפני שנתיים את היית''פרחה'' באותה מידה רק שניסית לצעצע זאת באיצטלה אינטלקטואלית ועם קצת יותר חברים ''פרחים''

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    היתה מסיבה פצצה ומי שלא מתאים לא שלא יבוא

    רוית, 12/05/06 02:41

    ועדת הביקורת של הביצה מדברת על הביצה כשהיא ממש לא בעניינים

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    כמה סקטוריאלי אפשר לרדת? (ל''ת)

    דתל''ש וטוב לו, 12/05/06 01:15

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    כתבה לא רצינית!

    הציניקן, 11/05/06 23:04

    איזו כותרת נתת ומייד אחרי את בוכה על גובה הכרטיס כמו כל דתייה קמצנית!
    את פשוט לא רצינית או שהחלטת להעביר את הסטנד-אפ שלך דרך האינטרנט!

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    קצת חבל על פרטים רבים שמאוד לא מדויקים

    מכרה ותיקה, 11/05/06 22:54

    לא מתאים למי שמתיימרת להיות כתבת מקצועית ואמינה ליפול בהעברת אינפורמציה שגויה.

    בדקתי עם המארגנים כל פרט שרשמת ודי העציב אותי שנכשלת במילוי תפקידך..

    כדאי בפעם הבאה שתבררי את הפרטים ותדייקי קצת יותר
    היותך כתבת שמחשיבה את עצמה דתיה ערכית מחייבת משנה זהירות בהכפשות שוא, או שיש דברים שאת אולי לא מספרת עליהם??

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    שולחנות מלאו קיא צואה בלי מקום!

    אבאר, 11/05/06 22:36

    אוי לה מעלבונה של תורה.הסמול הצלבני התנחל בלבבות!מי לה' אליי?

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    מדינת כל מטומטמיה... (ל''ת)

    0007, 11/05/06 22:32

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    יפה מאד

    גבר אמיתי, 11/05/06 19:21

    עד עכשיו האמנתי שאין בנות מצחיקות.. עכשיו אני רואה שיש בנות קצת מבדחות.. יפה!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אפילו פרקש היה שם- תמונה 129 בדוסילנד (ל''ת)

    יוני, 11/05/06 15:40

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    תראו לאן הגענו...

    סטודנטית, 11/05/06 14:29

    דבר ראשון- אני ממש מסכימה עם כל מה שכתוב כאן...וכשאני רואה שמישהו שם מולי מראה אני מרגישה פתטית לכמה רגעים. זה עצוב אבל נכון שזה מה שקורה היום בציבור הדתי...צריך לשדרג את חיי החברה שלנו.צריך לפתוח עוד אופציות לבילויים של דתיים ועוד מסיבות.כי זה שאנחנו דתיים זה לא אומר שאין לנו חיים ושאנחנו לא יודעים איך לעשות אותם!
    הבעיה העיקרית שאין לנו יותר מדי אופציות אז קורה שאנחנו מוצאים את עצמנו באיזה מסיבה שנראית כמו עוד אחת מההפגנות או ממפגשי המחנות בבני עקיבא.
    דבר שני- אני לא מבינה למה התגובות כאן נהפכו ל: ''מי מכיר את ההיא מתמונה מספר 1001 מהדוסיבות?'' זה עוד דבר שנהפך להיות למשהו ממש פתטי...וזאת עוד בעיה בציבור הדתי: ההיכרויות.
    את- לא תעזי בכלל לגשת למישהו שמוצא חן בעינייך והוא לא ירצה קשר עם מישהי שעל סמך מראה נגשה אליו.
    ואתה- בדיוק להפך.
    למרות שבשורה תחתונה את כולנו מעניין איך הוא או היא נראית וזה לגיטי ולא שטחי. ה''קליק'' או המשיכה או איך שתקראו לזה - חייב להיות שם. ואם זה לא-משהו דפוק שם לדעתי.
    אבל בינינו- מי מוכן להודות בזה???
    כמו שאף אחד לא יצהיר שהוא רשום באיזה אתר היכרויות של דתיים תחת שם בדוי...כי זה פתטי- ואנחנו הרי לא כאלה!!!!(???)
    תעשו חושבים...

    הגב לתגובה זו

    • ''כל הפוסל- במומו פוסל''

      שירה {לא בדוי}, 12/05/06 00:13

      כך לימדונו חכמנו ..
      'סטודנטית' {אולי גם זה בדוי} אנחנו רוצים לפעמים לשמור גם על ציביון דתי למרות שלאנשים כמוך זה לא מדבר אפשר-אולי ..תודה באמת.

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    מי מכיר ומי יודע?

    ניר, 11/05/06 13:15

    באתר דוסיבות יש תמונה של בחורה שנתקלתי בה במסיבה במיני ישראל, אך לצערי לא יכולתי לגשת אליה...
    מדובר בתמונה מס' 60- הבחורה השמאלית.
    האם היא מהמגזר בכלל?
    תודה על העזרה!!

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    רויטל, המקומות האלה זה לרווקים

    בקי, 11/05/06 12:56

    פלא שלא נהנית?

    חוצמזה, במסיבה של דתיים אין סמים, אין אונס בשירותים ואין שיכורים שמתנפלים עליך .

    הסיבה שהעבירו את הריקודים למתחם השני היתה עומס על הגג .

    בשום מקום לא משלמים 50 שקל ומקבלים שתיה חינם. כנראה מזמן לא היית במועדונים שמה משלמים 90 שקל ומקבלים כלום.

    הדבר הבעייתי היחיד בערב היה שלא היו מספיק קופות

    חוצמזה, איתי באו קרוב ל 30 חבר'ה וכו-לם נהנו!

    מסקנה: נשואים נשארים בבית

    הגב לתגובה זו

    • רויטל, הנישואים גרמו לך לשכחה יתרה..

      דודי, 11/05/06 22:47

      אוסף קשקשת בכתבה אחת בהחלט מראה שאת עברת את השלב.

      למסיבה באים עם חבר'ה ולא משנה איפה, נהנים.

      נראה לי שאת במקום אחר ומתגעגעת למשהו די עקום, אני לא מרגיש את עצמי דוס מופקר ולא בשמחה של ירבעם בן-נבט, בא לרקוד ואם קיבלתי גם מקום מדליק כמיני ישראל, אזי אומר תודה ונהנה ולא בא בטענות קמצניות על גובה הכרטיס..

      וחוץ מזה שדי נמאס שהתקיעות שלך בהסטורית המסיבות האישייות שחווית מעלה דיונים מיותרים שכל כך מיותרים

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    הגיע הזמן שרויטלזון תיתן לנו ליהנות מתמונות אחרות, לא מהחתונה. תודה (ל''ת)

    נו יאללה כבר, 11/05/06 12:56

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    גועל נפש של כתבה..

    נדב, 11/05/06 12:43

    את כנראה נמצאת בשיא הביצתייות שאת לא מבינה כמה דברייך חוזרים אלייך כבומרנג, הופעת הסטנד אפ שלך מבישה, אבל רק המאכערייות שלך יכולה לנצל את הביצה הדתית שמגיעה, עומדת להקיא, אבל תגיע אלייך בשנית כי תחת כל עץ רענן ועל כל גבעה רמה יש פרסומים על הופעתך.

    רויטל היקרה! את מתפרנסת מהמאכערייות הזו ומה שכתבת נקרא בשפה המקצועית: השלכה .

    הייתי במסיבות סטודנטים של חילונים ולאף אחד לא הפריע שתואר שני ושנה א' מפזזים ביחד למרות שלפני מס' שנים הם היו בשבטים שונים.

    פשוט, או שתגיעי ותלמדי להינות או שפשוט אל תגיעי..

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הגיע הזמן לעבור שלב

    מישהי שהכרת, 11/05/06 11:40

    יש לי הרגשה שאת מוכנה לזה כבר..
    לא להיות במסיבות האלה, ועדיין להיות שלמה עם הרעיון שלא פיספת כלום. רק קצת אומץ ואולי בפעם הבאה כבר לא יהיה לך אכפת מה יגידו. אבל על אמת.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    ע נ ק. ומסכים עם כל מילה.. (ל''ת)

    אוהד, 11/05/06 11:06

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    גם למסיבות תעקבי אחרינו, השתגעתם לגמרי

    לוי, 11/05/06 03:17

    תני לנו ללכת לאיזה מסיבה שבא לנו בלי שנרגיש שעוקבים אחרינו, מה נפל עלייך לכתוב על ההפקרות של הדוסים, מיחזור כתבות על המסיבות לא מוסיף ללעיסה האינסופית שלכם על חיי תרבות הפנאי שלנו.
    כמו שאין לי כוח למה הלכתי לשמוע יחד עם כל חבריי הדוסים את מלכת הביצה ככה אין לי כוח להסביר במיוחד לך על איפה ומתי בא לי לבלות..

    לוי
    התנועה לשחרור המעקבים המעיקים

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    יש אולי אמת בדברייך, אבל מה התחליף? ולמה לא לכבד את מי שאוהב זאת?

    שרון, 11/05/06 02:19

    לא מבין אותך ולמה כתבת את הדברים.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    כתבה מסובכת ומתוסבכת..

    ידידיה לב, 11/05/06 02:16

    מה השטויות שאת כותבת, הייתי באירוע שדיברת עליו, מאוד ניהנתי, אולי זה כבר לא מתאים לך, חשבת על זה?

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    תחליפו את ''מסיבת הקמצנים'' במילים:''הופעת סטנד אפ של מלכת הביצה''!!!

    דורי, 11/05/06 02:12

    הייתי בהופעת סטנד אפ שלך ''מלכת הביצה'' וכמעט כל מה שכתבת במאמר מתאים למה שחוויתי בהופעה...

    לתשומת ליבך..

    הגב לתגובה זו

    • אתה תותח!

      הילי, 11/05/06 02:26

      בדקה אחת קראתי שתי תגובות פצצות סוף!

      הגב לתגובה זו

      • את תותחית!

        דורי, 11/05/06 10:43

        בעצמך!

        הגב לתגובה זו

        • אם שנינו תותחים אולי ניפגש.... (ל''ת)

          הילי, 14/05/06 13:57

          הגב לתגובה זו

          • יש לך מייל להשאיר לי ? (נשה מטווח!) (ל''ת)

            דורי, 14/05/06 17:35

            הגב לתגובה זו

            • כבטח! אבל גם אתה תשאיר לי מייל ?

              הילי, 15/05/06 11:54

              hila_levi@walla.co.il

              הגב לתגובה זו

            • תודה (תותחית) אצור קשר - הנה שלי:

              דורי, 15/05/06 16:41

              dorel28@yahoo.com

              הגב לתגובה זו

    • נו... מה לא העליתם על דעתכם שזו הגרסא הכתובה למופעי הסטנד אפ שלה?

      מורי אל כניס, 11/05/06 13:19

      אתם עד כדי כך טפשים?

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    dosibot

    moti, 11/05/06 02:09

    does anyone know the one on the far left in picture 58?

    (yom haatzmaut party-mini israel

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    רויטל, הצביעות שלך פשוט מביישת..

    הילה, 11/05/06 01:57

    כשאני קוראת את הכתבה אינני יכולה שלא להבחין כי נעצת את החץ וסימנת את המטרה מסביב!!
    עמדתי לידך בכניסה וראיתי איך התעצבנת בתור הארוך וכבר אז הודעת שאת הולכת לכתוב על זה!!
    א.אני בניגוד אלייך ראיתי יותר משלושה מתחמים
    ב.אני בניגוד אלייך שמעתי בכריזה שהפסיקו את המוסיקה מלחץ של כמות אנשים וכדי שחלילה אנשים לא ייפגעו פתחו גם למטה מתחם נוסף של ריקודים.
    ג.אני בניגוד אלייך חושבת שלארגן אירוע במיני ישראל עם טררם, שרימבה, מסיבת ריקודים עם הגברה מעולה ועוד כל מיני שראיתי,עולה לא מעט כסף ולא מבינה איך אפשר להרויח על ה''דוסים''
    ד.אני בניגוד אלייך חושבת שמסיבה עם חבר'ה דתיים שווה פי 1000 מהמסיבות במגזר החילוני, המסיבות ה''מקוריות''
    ה.אני בניגוד אלייך חושבת שברגע שאני יתחתן אצא עם בעלי ומס' חברים למסיבה ביתית או שאבוא בראש סבבה לזכרונות עבר מהמסיבות.
    ו.אני בניגוד אלייך לא מכפישה על אירועים ''עדריים'' שהיו מפרנסים אותי בתור מלכת הביצה!!
    ז.אני בניגוד אלייך הייתי בודקת מי המארגנים ולא כותבת השמצות והכללות בלי בדיקה עניינית.
    ח.אני בניגוד אלייך לא הייתי כותבת את המאמר שפשוט מלא סתירות אישייות ומבטא חוסר אינטלגנציה כלפי ה''דוסים'' שיש להם ראש על הכתפיים.
    ט.אני בניגוד אלייך לא הייתי מעלה על הכתב את התיסכולים האישיים שמעוררים לצערי צביעות מבישה.
    יאני בניגוד אלייך הגעתי עם עוד 8 חבר'ה ולמרות שכעסנו על ההמתנה בכניסה רקדנו במקום מקסים שמאוד מתאים ליום העצמאות, ראינו הופעה של להקה מדהימה וסתם חגגנו לנו באוירה כיפית.

    קראתי שוב את מאמרך המלומד וצר לי לומר לך כי חשפת פן מאוד לא ענייני בכתיבתך שעד היום נראתה לי די מכובדת.

    עצה קטנה: פשוט תני לנו להינות בשקט ובמקום להגיע למסיבות האלו תלכי להופיע כמלכת הביצה..

    הגב לתגובה זו

    • הילה , הצביעות שלך פשוט מביישת..

      נעה, 11/05/06 08:51

      איך דתיים הולכים לכאלה מסיבות ?

      אני גם היית הולכת וחזרתי בתשובה שלמה!!

      הגב לתגובה זו

      • רויטל יש אמת בדברייך

        הילה, 11/05/06 10:45

        אני יודעת שזה לא בסדר ואני מנסה ''לחזור בתשובה'' ולהגמל. הבטחתי לעצמי שזו פעם אחרונה שאני הולכת לכאלה דברים ובעז''ה אעמוד בזה. חוצמזה אני הרבה ברעננה-כפ''ס יש לך אולי שיעור תורני (למתחילות ) להמליץ לי עליו באזור ?

        הגב לתגובה זו

        • מדרשת שלהבת ברוטשילד כפ''ס

          אורלי, 11/05/06 12:49

          ליד פינגווין

          הגב לתגובה זו

          • תודה - אני חוזרת בתשובה!!!!!!! (ל''ת)

            הילה, 14/05/06 17:36

            הגב לתגובה זו

    • הילה אמרת איזה מאה פעמים את המילה:''אני'' בתגובה אחת (ל''ת)

      מסקנה: את, 13/05/06 06:30

      הגב לתגובה זו

    • אני ואפסי (ל''ת)

      עוד.., 13/05/06 18:54

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    מחפש פרטים על בחורה מהטיש בבר-אילן

    חיזקי, 11/05/06 00:55

    ביום העצמאות בטיש של בר -אילן, הבחורה הימנית בתמונה מס' 4 בדוסילנד.

    http://www.dosiland.co.il/html/modules.php?name=coppermine&file=displayimage&album=90&cat=0&pos=3

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    שירשור בדיחות על דתיים לייט

    בבקשה לא להעלב, 11/05/06 00:29

    אנא כנסו והוסיפו את בדיחתכם!
    דתיים לייט לא להעלב - גם ככה אתם לא לוקחים שום דבר ברצינות לא ככה?

    הגב לתגובה זו

    • שני דתיים לייט נכנסים למסעדה בלי הכשר

      דרור, 11/05/06 08:44

      המלצרית ניגשת אליהם ואומרת להם ''סליחה, אתם לא דתיים במקרה?'' אז הם עונים ''אווווופס, שכחנו''

      הגב לתגובה זו

      • נחמד (ל''ת)

        אני לא, 11/05/06 10:46

        הגב לתגובה זו

      • דתי ''לייט'' בא לבקר את ידידה לייטית בביתה השכור בלילה

        גבריהו, 11/05/06 13:25

        השניים משוחחים .. צוחקים, מתקרבים והופ... מוצאים את עצמם במיטה . לאחר שנהנו ונרגעו קצת , מחבקת אותו ה''לייטית'' ולוחשת לו בתחינה ''תשאר איתי במטה עד הבוקר אל תלך עכשיו - תחבק אותי''

        והלייט עונה לה ''אני לא יכול מותק, שכחתי את התפילין''

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    מה????

    פיפקה, 10/05/06 23:50

    על איזה מסיבות מדובר?
    מעולם לא שמעתי עליהן...
    נשמע כמו איזה כת דתית סודית ובדיונית.

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    עזרה דחופה-- תמונה מהדוסיבות....

    אמיר, 10/05/06 22:29

    אנסה פה את מזלי- אולי במקרה מישהו יודע ויש לו פרטים לגבי הבחורה האמצעית בתמונה מס' 26??
    אודה אם למישהו יהיו בדל מידע לספק לי עליה...
    תודה!!

    הגב לתגובה זו

    • dont know

      boombamela, 10/05/06 23:21

      but does anyone know the one on the far left in picture 58?

      thanks

      הגב לתגובה זו

    • כנס לפרטים -זיהוי ודאי

      מכירה, 11/05/06 00:28

      ידידה מאד קרובה שלי. אלא שהיא חזרה בתשובה לפני כעשרה ימים והחליטה שהיא חיה את חייה ברצינות ושומרת על ההלכה כפי שנראה להלכה ולא כפי שנראה לה....

      בכ'' אם אתה רציני אשמל להעביר לך מייל שלה

      הגב לתגובה זו

    • האתר לא עולה (ל''ת)

      אוריאל, 11/05/06 00:53

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    לתגובות 31 ו38! כל מילה בתגובה יהלום יישר כוחכם.מיזדהה עם כל פסיק.

    טל, 10/05/06 18:51

     

    הגב לתגובה זו

    • אין ספק

      גיל, 10/05/06 22:21

      שחיים מירושלים (תגובה 38 )נתן תגובה מצוינת עוד בפעם הראשונה שכתב למי שהגיב לו. ישר כח.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    אני לא מבינה

    אפרת, 10/05/06 18:31

    את אותם הדתיים שהולכים למסיבות
    והכל מעורב ויש המון פריצות וקוראים לעצמם דתיים.
    ישנו אתר שנקרא דוסיבות,איזה חארטה הדבר הזה!מה זה?
    אני בחורה דתייה מאד ולא מבינה את זה הכל פשוט מועתק מהחילונים

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    שנה הבאה מסיבה פרטית בים כמו בל''ג בעומר לפני 4 שנים...

    חוגגים 4 שנים, 10/05/06 18:00

    א. כתבה מעולה כרגיל. ממש הרגשתי כאילו הייתי שם. מחמם את הלב
    ב. יאללה, להתחיל לארגן מסיבות פרטיות. אני מכירה כמה אנשים עם אחלה חצר או גג....
    ג. א' האדווקט הוא בדיוק טיפוס מס' 3 או שזה נדמה לי?

    נשיקות, מתגעגעת קצת.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    משעשע כרגיל , את המסיבות האמיתיות

    אוליק, 10/05/06 17:58

    צריך לדעת לחפש...

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    גם בנאות קדומים היה זוועה (ל''ת)

    בפעם האחרונה, 10/05/06 16:41

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מי הבלונדינית בתמונה 10 בדוסילנד? (ל''ת)

    שלומי, 10/05/06 16:38

    הגב לתגובה זו

    • חשבתי אתה מתכוון לויטלזון (ל''ת)

      כרמלי, 11/05/06 00:52

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    ממזמן הפסקנו ללכת לדוסיבות האלה

    מומו, 10/05/06 16:30

    מספיק פעם אחת (ולמחמירים פעמיים) כדי להבין שזה ממש לא.

    רוצים מוזיקה, אלכוהול , נשים/גברים (כל אחד לפי הטעם) -יש אלטרנטיבות הרבה יותר מוצלחות.

    רק אל תפסיקו לכייף !

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    יאללה מסיבה!!!!!

    מיי, 10/05/06 16:28

    לא ממש סבלתי בערב יום העצמאות
    אף פעם לא הלכתי לכזו מסיבה מכמה סיבות:
    1.דורסים אותי
    2.ביני לביני החברה הרווקים שמגיעים לשם ממש לא בסגנון שלי...
    3. תסתכלו בתמונות מהדוסיבות/לנד ודומיהם.
    הייתי בבית אריאלה עד שנזדעקה חברתי הטובה באומרה '' בועי נעוף מכאן, את לא רואה שאנחנו בתיבת נח?!''
    אז עפנו והגענו לבר אילן להופעה של רמי קליינשטיין שאם לא היינו מגיעות לשם כ''כ מאוחר אפשר היה לומר שיש שם פוטנציאל....
    למה לא סבלתי?
    כי הופעלו אצלי מנגנוני האדישות והעייפות ופשוט נהנתי מהשירים ...
    אה וגם פינטזתי על המנגל של יום המחר...

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    תבואו למסיבות האמיתיות.

    אנשופלה דובלה, 10/05/06 16:06

    של חילונים.
    הרי ממילא תוכן המסיבה (ריקודים ולא במרחק קילומטר מהמין השני, במיוחד אם זה סלסה), הוא חילוני לחלוטין, וממילא ברוב המקומות שתיה היא מתוך בקבוק כך שאין בעיה של כשרות, אז מה בדיוק הבעיה?
    למה לא לבוא למסיבות של החילונים, לדבר האמיתי במקום להסתפק בחיקוי עלוב?

    הגב לתגובה זו

    • אח שלו- הבעיה במחיר

      גורי, 10/05/06 16:28

      יודע מקדמא דנן שהדוסים קמצנים, ומסיבותיהן זולות בשיעור ניכר ממסיבה כהלכתה.

      הגב לתגובה זו

    • כי במסיבות של חילונים אין סמים

      לוחך מזוזות, 10/05/06 17:21

      אתם החילונים מתחילים בחשיש וגומרים במריחואנה. אנחנו התחלנו בדת ואחרי 3000 שנה אחנו זקוקים למשהו חזק יותר.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    ראבק!

    עו''ד טיטולי, 10/05/06 15:12

    שכחת להוסיף לרשימת הפאגנים והרוחנים את הפולניה..שמקטרת כל הזמן.. מרכלת על כל האולם..
    ודוחפת רבע עוף לתיק.. ראבק.. את בנאלית ..ראבקקקקקקקקקקקקק!

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    אתם לא דתיים, אלא חילונים גמורים.

    חיים, 10/05/06 14:11

    זה שיש לכם כיפות שנראות יותר כמטלית לניקוי משקפיים וחצאיות שדומות יותר לחגורה רחבה לא עושה אותכם לדתיים.
    המסיבות האלו הן הדרדרות אמיתית של הנוער, הן בושה וחרפה. לא מחפשים חתן ב''סדום ועמורה'' הללו.
    האם יש לכם הלכה משלכם, האם ציווי ''דושים תהיו'' לא חל עליכם. אדם דתי צריך להתנהג בהתאם להלכה ומוסר הדתי. בשעות הפנאי אדם דתי צריך לקבוע עתים לתורה, בחג לשמוח מתוך קדושה וטהרה ולא לעשות שמחה של טומאה.
    תפסיקו לתת למסיבות שלכם שם ''מסיבה של דוסים'', המסיבה שלכם זו מסיבה חילונית לכל דבר.
    לסיום : ''אשרי האיש אשר לא הלך בעצת רשעים ובדרך חטאים לא עמד ובמושב ליצים לא ישב. כי אם בתורת ה' חפצו ובתורתו יהגה יומם ולילה וגו'''
    תעיינו בהמשכו של פרק א' של תהילים ותדעו מה שכרכם , כי עשיתם ההפך ממה שאמר דוד המלך, והלכתם נגד היהדות.

    הגב לתגובה זו

    • חיים איראן זה לא פה יא חומני קטן (ל''ת)

      דתי, 10/05/06 14:48

      הגב לתגובה זו

    • ואתה לא חיים אלא איציק.

      הרב''ט סמואל, 10/05/06 15:29

      ככה קבעתי וזה לא ניתן לשינוי!

      הגב לתגובה זו

    • מי שמך?!?! חתיכת חרד''לון מתנשא!!! ואני אומר את זה כאדם דתי!

      יוני, 10/05/06 15:49

      אנשים כמוך הם האסון שלנו כסקטור!
      החרד''לות גומרת אותנו כבר עכשיו!!!
      תסתכל מסביב על איך העם מסתכל עלינו!!!
      הפנאטיות והדחף האדיוטי להתבטל בפני החרדים לא היה קיים בציונות הדתית לפני 30 שנה!!!
      דגלנו בשביל הזהב, במידת המיצוע של הרמב''ם, ופתאום נהיינו עוד זרם חרדי כמו החסידים והמתנגדים!!!
      זה בדיוק מה שיצר את התופעה שמדובר עליה כאן! הציונות הדתית מתחרדת, ומי שאורח החיים החרדי לא מקובל עליו פשוט בורח ממנה!!!

      הגב לתגובה זו

      • מודה ועוזב ירוחם - טעיתי

        יוני, 11/05/06 00:34

        חיים - חשבתי על זה שוב ואני טעיתי והצדק עמך!
        ברור שצריך לקיים א כל המצוות אחת לאחת ולא לחפף

        הגב לתגובה זו

        • כל הכבוד

          חיים, 11/05/06 10:49

          הכח להודות בטעות ולחזור בתשובה הוא כח עצום. אשריך שניחנת בו

          במקום שבעלי תשובה עומדים אין צדיקים גמורים עומדים

          הגב לתגובה זו

          • זה לא אני כתבתי

            חיים, 11/05/06 13:42

            אך אנימסכים עם המגיב שהזדה בשמי.

            הגב לתגובה זו

        • מי שכתב את זה הוא מתחזה עלוב. אני לא חוזר בי מאף מילה!!!

          יוני, 11/05/06 13:32

          הנה עוד דוגמא לחרד''לים עם ראש בטון...

          הגב לתגובה זו

          • תגיד לי מאיפה הידיעה כזאת אם הוא חרד''ל

            חיים, 12/05/06 00:39

            אז הוא ראש ביטון. ואם הוא יותר משכיל ואינטלגנטי ממך ויודע יותר דברים ויותר מפותח. וגם אם אומרים לך שאתה טועה ומביאים טיעונים למה, אז כדאי להקשיב ולא להיות ראש בטון, כהגדרתך.
            אני, אישית, מוכן לעשות איתך תחרות בידע כללי והשכלה ונרארה מי ינצח.
            אני גם ל אוהב שמשתמשים בשמי, אך זו לא סיבה לכנות מישהו ''ראש בטון''. ועדיף היה שבאמת היית חוזר מדבריך אם אתה דתי ואכפת לך מהלכה ומצבו של עם ישראל.

            הגב לתגובה זו

            • אתה אפילו לא שם לב לגישה האטומה והמתנשאת שלך...

              יוני, 12/05/06 15:43

              מה דעתך על זה שאולי, במקרה, דווקא אתה הוא זה שלא יודע הכל הכי טוב?
              אני יודע שזה שמאוד קשה לחשוב ככה. הרי קיבלתי בדיוק את אותו החינוך שאתה קיבלת...
              ואם באמת תרצה לבחון את הידע שלך מול שלי, בכל תחום העולה על דעתך, אני בטוח שתמצא שאני יותר מ''יריב'' שקול כנגדך.
              אני בוגר ישיבה תיכונית וישיבת הסדר (כמוך, אני מניח..) ומשוכנע שאני לא פחות מאמין ממך. לא כל הדתיים שאתה מגדיר כ''לייט'' או כ''לא באמת דתיים'' מחזיקים בהשקפה הזאת מתוך בורות, אלא בדיוק להפך.
              ואם לא היה אכפת לי מהעם הזה לא הייתי מצר כל כך על העובדה שהציבור שלנו נועל את עצמו והופך לעוד זרם חרדי.
              כל היופי בציבור שלנו היה אותו איזון עדין בין קודש לחול.
              מאז שנטשנו אותו לטובת אורח החיים החרדי הציבור שלנו רק הולך מדחי אל דחי.
              אין לו ייחוד, אין לו השפעה, אין לו כבוד ואין לו כוח. העם ממש מקיא אותנו מתוכו (מה לעשות, רוב העם היום זה לא הדתיים..), בדיוק כמו את החרדים.
              בעיני החילונים אנחנו נתפסים היום כהוזים המנותקים מהמציאות. יודע מה? אולי הם צודקים.
              במקום להשקיע אנרגיה בקירוב לבבות אנחנו משקיעים את כל מרצנו במשחקי ''מונופול קרוואנים'' על גבעות השומרון.
              אל תטעה, הצבעתי חירות בבחירות (מה לעשות, מרזל הוא חרד''לניק-על), אבל אני חושב שזה שקיים פה דור שלם של יהודים שלא יודע מה זה שבת, מה זה שמע ישראל, מה זה תפילין, שלא ראה מימיו כיצד נראה בית כנסת מבפנים ואף פעם לא ביקר בכותל (!), זה דבר הרבה יותר חמור מזה שעדיין לא הוקם יישוב חדש על הגבעה החשופה מצפון לחוות מעון ג'.
              אם היינו משכילים לשבת בתוך עמנו ולא בגטאות מעבר לקו הירוק, אם היינו משכילים לקרב את אחינו החילונים במקום להסגר בפניהם מחשש שח''ו הם ''יקלקלו'' אותנו, אני משוכנע שמעשה נפשע כמו חורבן גוש קטיף מעולם לא היה יוצא אל הפועל.
              קנאים ומתבדלים מעולם לא הצליחו להושיע את העם הזה בשום תקופה.
              יש לדעתי דברים הרבה יותר חשובים מהקפדה רובוטית על קלה כבחמורה. כמו שכתוב במדרש תנחומא על פרשת צו:
              ''גדול השלום, שאפילו ישראל עובדין עבודה זרה, ועושין חבורה אחת, אין מדת הדין פוגעת בהם, שנאמר: 'חבוּר עצבּים אפרים הַנח לו' (הושע ד', יז).
              חלק עצום מכוחנו כיהודים טמון בקיום מצוות, אבל ללא החלק השני, אותו ''שלום'' שמדובר עליו במדרש, אין לכוח הזה משמעות.

              הגב לתגובה זו

            • לא קיבלנו אותו חינוך

              חיים, 13/05/06 22:35

              אני באתי ממשפחה חילונית ( למרות הדורות של הרבנים שהיו במשפחתי ). סבא שלי הפסיק לשמור תורה ומצוות. אני ממשפחה מאד משכילה. נולדתי בחו''ל וגם למדתי שם במוסדות חינוך חילוניים עם גוים. אך מתוך בחירה חזרתי בתשובה בהגעתי לארץ למדתי בסוף תיכון בישיבה תיכונית ישיבת הסדר, אח''כ אוניברסיטה בחו''ל ועוד פעם חזרתי לישיבה גבוה. אז חינוך שלנו שונה. אני מכיר גם את היהדות וגם את העולם הגדול.
              לענין זהות של הציבור דתיח לאומי, אני מסכים שצריך לקרב אנשים ולבנות תדמית יפה( תקשורת עובדת בשיא המרץ כדי להשחיר אותנו ) , אך לא לוותר על המצוות ( דר''א הקפדה על קלה וחמורה דורש הרבה מחשבה וידע ולא פעולות רובוטיות ). יש בציבור שלנו טשטוש זהות - חלק לוקחים אותו לכיוון חרדי ( כוונה יחס למדינה, צבא וכו' ) וחלק לכיוון חילוני ( ויתור על קיום מצוות ) מה שאתם עושים, לכן על תתיף על תשטוש זהות. יפה אמרת שצריך דרך האמצע - וזה נאמנות לרעיון הציוני והקפדה על מצוות ( לפי כל מה שדורשת ההלכה היהודית) .
              מה שאתם עושים זה התחלנות ולא שמירה על דרך האמצע, דווק מי שעדיין שומר את גבול בין קודש לחול - זה ציבור שלנו ( שאתם מכנים חר''דלניקים ) - אנחנו שומרים תורה ומצוות בהקפדה ומשתלבים בעולם מדע, תרבות, עסקים, כלומר ''החול ''. משרתים בצבא ועדין מאמיטנם במדינה.
              אז תחשוב על כל מה שכתבתי ותחשוב מי באמת הדתי הלאומי האמיתי ששומר על זהותו ולא פוזל לקצוות - חילוניות וחרדיות, ואצל מי באמת הזהות לא מטושטשת.

              הגב לתגובה זו

            • סליחה שהתלהמתי

              יוני, 14/05/06 17:38

              אני חוזר בתשובה
              הרי יש לנו את התורה שכתוב בה מה מותר ומה אסור!!

              ואני יהודי!

              הגב לתגובה זו

            • יוני, אני מקווה שהפעם זה אתה

              חיים, 14/05/06 20:10

              ואם זה לא בציוניות, אני שמח מאד שאתה רוצה לחזור בתשובה.
              אמנם לא הבנתי את האמירה : '' יש לנו תורה ובה כתוב מה מותר ומה אסור''.
              יש לנו גם תורה שבע''פ והלכה והיאר הקובעת מה מותר ומה אסור. אני לא צריך להסביר לך אם למדת בישיבות.
              בהצלחה ועוד פעם אני מאד שמח על כוונתך לחזור בתשובה.

              הגב לתגובה זו

            • חשבתי על הדברים במשך השבוע

              יוני, 15/05/06 11:56

              והגעתי למסקנה שאני סה''כ די מסכים יתך ברוב הדברים

              הרי אני יהודי!!!

              הגב לתגובה זו

            • אני שמח (ל''ת)

              חיים, 15/05/06 13:52

              הגב לתגובה זו

          • מי שכתב את זה הוא מתחזה שלא מאמין

            יוני, 14/05/06 13:56

            ביכולתם של אנשים לחזור בתשובה

            אני מסכים עם חיים
            צריך לשמור על קלה כחמורה

            הגב לתגובה זו

    • הלו, גם אתה לא נראה לי כזה צדיק

      שבאבניק, 10/05/06 17:01

      בחיי שלא איכפת לי מה אתה עושה בשעות הפנאי שלך, אבל מצחיק שמישהו שמבזבז זמן כמוני באינטרנט מטיף מוסר לאחרים ללמוד תורה בשעות הפנאי.
      אני בכלל לא מתנגד לחשיבה שלך על אורח חיים דתי, אבל מה דעתך להתרכז בעצמך ולהסתפק בכך.
      ואם ממש בא לך להסתכל בצלחת של אחרים, אז למה שלא תאמץ את ''הווי דן כל אדם לכף זכות''?
      בוא נתערב שרבי יצחק מברדיטשב לא היה כותב טוקבק תוקפני כמו שכתבת.
      יאללה אחי, תפסיק להיות קטגורם של ישראל, ולך ללמוד תורה. איך זה?

      הגב לתגובה זו

      • שתי דקות כהפסקה לא נחשב בזבוז זמן

        חיים, 10/05/06 20:33

        לפעמים צריך לנוח, אני לא גולש באינטרנט שעות.
        לגבי יר' יצחק מברדיטשב, בוא נתערב שהגר''א, הרמב''ם ועוד הרבה טובים היו כותבים בצורה עוד יותר תוקפנית.

        הגב לתגובה זו

    • אתה דתי גמור, וזה הרבה יותר גרוע...

      איתמר, 10/05/06 18:37

      ציווי ''קדושים תהיו''? אתה בסרט אחי? ומה הקשר ''כיפות שנראות כמו מטלית לניקוי משקפיים'' (סחתיין על העולם האסוציאטיבי שלך)

      הגב לתגובה זו

    • צודק. (ל''ת)

      ב, 10/05/06 20:28

      הגב לתגובה זו

    • לכל המגיבים

      חיים, 10/05/06 20:45

      כדי לא לבזבז זמן אענה לכולם ביחד.
      א. אין דתי לייט, דתי הרד וכו' - דתיות לא סגריות.
      ב. קצת בירור מושגים. הבדל בין דת''ל לבין חרדי הוא יחס למדינה, שירות צבאי ופתיחות להשכלה ולא רמות בשמירת מצוות. הלכה אותה הלכה לכולם ואין בה חלוקה למגזרים.ע''פ זה אני עונה על ההגדרה דתי לאומי, ואתם להגדרה חילוני או מסורתי לכל היותר.
      ג. דרך האמצע של הרמב''ם - אם תטרחו לפתוח ספרי הרמב''ם ( כגון שמונה פרקים, מורה נבוכים ומשנה תורה ) תבינו שדברים נאמרו כלפי המידות של אדם ולא שמירת המצוות. במצוות יש מושגים של לכתחילה ובדיעבד או דאור' ודרבנן ולא שיבל האמצע.
      בהלכה היהודית אפילו ע''פ פוסקים המקילים ביותר אין שום היתר למסיבות הללו.
      ד. לגבי הדיבורים על איראן, לא צריך להרחיב, כדי שתבינו שאמירה שמי שומר הלכה ונאמן לתורת ה' הוא חוממיני, היא מטופשת וחסרת כל יסוד. תלמדו קצת על איראן ושאריאת אז תבינו שמה שאתם אומרים מטומטם.

      הגב לתגובה זו

    • חיים צודק (ל''ת)

      צילה, 11/05/06 10:47

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    בואו ללמוד תורה בת''א במקום ללכת למסיבות שמבזבזות את הזמן (ל''ת)

    לתקן מבפנים, 10/05/06 14:04

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לא יודעת מה איתך,

    ירושלמית, 10/05/06 13:58

    אבל אני לשתי המסיבות האחרונות כבר לא הגעתי.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    בתוך יהודי מסורתי ולא דתי

    עודד, 10/05/06 13:53

    אני חושב שהדתיים האלה שמנסים לחקות חלקית את אורח החיים החילוניים הם לגמרי פטתיים.
    לא פלא שהחוזרים בתשובה הופכים להיות חרדים ולא דתיים לאומיים - אתם פשרנים מדי, חלשים מדי, כל הזמן בהתגוננות, מנסים להיראות יפה בעיני המיעוט החילוני.
    אני אישית אוהב את המסורת ומנסה ליישם מה שבא לי אבל לא אומר שאני דתי. אם וכאשר אחליט להתקרב יותר ליהדות, אני אקבל השארה מהיהודים שאינם מתפשרים, ולא מכם.

    הגב לתגובה זו

    • אשרייך, עודד! (ל''ת)

      אלון, 10/05/06 14:18

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    בפעם הראשונה מאז שאני זוכר את עצמי

    מוטי, 10/05/06 13:51

    הייתי בבית בערב יום העצמאות עם אשתי קנינו פלאפל (בשביל הישראליות) וראינו טלויזיה (גבעת חלפון וכו...)
    זה היה אחד הערבי יום העצמאות הטובים ביותר

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מי זה א' אדווקט הבית? (ל''ת)

    ב', 10/05/06 13:38

    הגב לתגובה זו

    • אבישי מן הסתם (ל''ת)

      א, 29/05/06 13:29

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    צחקתי עד כאב (ל''ת)

    דתי מחמד, 10/05/06 13:37

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אכן זיוף...

    אלון, 10/05/06 13:31

    אבל לא מדובר במסיבה שהיא זיוף, אלא באנשים שמגיעים אליה...
    אם יש דבר יותר גרוע מלהיות חילוני (שזה דבר גרוע בפני עצמו) זה להיות אדם שיש לו כלים להיות אדם טוב (חינוך, יהדות וכו') וכל מה שהוא רוצה לעשות זה...לחקות חילוני. למה יש לצפות מלבד זיוף? אולי כשיבואו שוטרים על סוסים לגרור אתכם מהמסיבות...אולי אז תבינו כמה אתם לא שייכים לשם?
    ושאלה נוספת...לאור כל הכתבות שלך, נראה שזה פשוט סיוט להיות דתי. אולי תסבירי פעם (בכתבה מסוגננת לא פחות) מה כן גורם לך להישאר דתיה?

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    המסיבה של אבי שאלתיאל היתה מצויינת

    ירושלמית, 10/05/06 13:26

    נכון שעמדנו הרבה זמן בתורות השונים. אבל היה שווה!
    בשתיים בלילה נעלמו כל הערסים והילדים, בטח חזרו לסינר של אמא.
    ואז המסיבה הפכה להיות מצויינת. צפינו בזריחה והלכנו הביתה.
    רויטל שכחה לציין שבמסיבות של דוסים כאלו - אין פחד שמא תדקר ע''י איזשהו ילד הולל ופוחח, אתה גם לא חוזר הביתה טובל בריחות של עשן וסמים.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    רווק מחפש כלה בנרות

    רווק, 10/05/06 13:15

    אם גם לך נמאס מהמסיבות האלה וברצונך להכיר בחור סימפטי ואמיתי - את מוזמנת ליצור איתי קשר.

    אני רווק בן 39 אמיתי ולא משחק משחקים. ההודעה הזו רצינית. מי יודע אולי זו את ?

    הגב לתגובה זו

    • אני במקומך הייתי מחפשת במקום אחר (ל''ת)

      רווקות לא מבלות, 10/05/06 13:54

      הגב לתגובה זו

    • אני רק מקשר בינכם

      hfd, 10/05/06 17:35

      אבל לך לבלוג שלה.
      אחלה בחורה

      tamidekel@walla.co.il

      http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=14555


      הגב לתגובה זו

  • 28.

    נראה לך שאנחנו חוזרים?

    אסי, 10/05/06 13:02

    אין מצב.
    היינו ב3-4 מסיבות כאלה והבנו שזה לא יהיה שונה בפעמים הבאות ולכן הפסקנו עם זה. כבר שנתיים שאנחנו לא הולכים למסיבות דתיים.
    לראות ולהראות? בולשיט. ממתי מסיבות כאלה באמת עוזרות למצוא מישהי? דתיים/ות בקושי מתחילים/ות, אז למה שבמסיבה הם יתחילו?
    לכו לפאב לשתות ולשמוע מוסיקה טובה, ולא לאיזו מסיבה ''מאורגנת''. אם לא יצא מזה לרווקים/ות חתונה, מה שסביר להניח, לפחות נהניתם מהשתייה והאווירה.
    ואפשר גם ללכת להופעת סטנדאפ, מוסיקה, או כל הופעה טובה במועדון אמנים.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כתבה דבילית

    יהודית, 10/05/06 12:59

    פשוט כתבה דבילית, נראה לי שאת מחפסת בנרות לרשום דברים על דתיים, ובשביל זה כמובן משלמים לך כסף, אז אני מציעה שתעשי הסבה ותחפשי עיסוקים ותחומים אחרים.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    רויטל. חלאס חילול ה'.

    איתמר, 10/05/06 12:50

    תפסיקי לעשות שקר מעצמך ומאיתנו.
    נמאס לנו כבר לשמוע את הציבור החרדי מכפיש אותנו, ובצדק, לצערי.
    מה לכם ולדת?
    מה את מתלהבת ומתגנדרת בדברים לא לך?
    דת זה לא שבת, כיפה, וכשרות.
    דת זה עולם. דת זה מה שסובב אותך. איפה שהמוח שלך והמחשבות שלך נמצאות. השאיפות והתקוות.
    העולם שלך נמצא בצורה תמידית על הגבול הדק של טובל ושרץ בידו.
    הניסיון התמידי לשחק על הקו הדקיק של דתי-חילוני.
    תפסיקי. זה מגעיל את החילונים,
    ומבייש את הסרוגים שעוד נשארו נאמנים לדת משה המקורית.

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם כל מילה (ל''ת)

      רועי, 10/05/06 13:59

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה (ל''ת)

      אאאאאאאאאאאאאאא, 10/05/06 16:12

      הגב לתגובה זו

    • מה שנכון - נכון... (ל''ת)

      מגיב פעם אחת, 11/05/06 00:36

      הגב לתגובה זו

    • נכון נכון נכון! נמאס מכל ה''דתיים האלו'' (ל''ת)

      אילנית, 11/05/06 18:54

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    נקרעתי :)))) (ל''ת)

    חחח, 10/05/06 12:46

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    מצעד המעצבנים.

    ???, 10/05/06 12:33

    מצעד המעצבנים במסיבות של דתיים:

    1. פרחות
    2. חבורה גדולה של בנות שירות לאומי.
    3. חבורה גדולה של בנות שירות לאומי פרחות.
    4. שבאבניקים (או איך שכותבים את זה)
    5. שבאבניקיות.
    5. אנשים שלא יודעים לרקוד
    6. אנשים שחושבים שהם יודעים לרקוד.

    וכל פעם אתה מבטיח לעצמך, שזאת הפעם האחרונה, אבל הפעם האחרונה (!!!) שאתה הולך למסיבות כאלה.
    ותמיד איכשהוא אתה מוצא את עצמך בעוד מסיבה עלובה כזאת...לא?

    הגב לתגובה זו

    • נכון!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      חחחחחחחחחח, 10/05/06 14:13

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    שאני אבין משהו ותענו לי בבקשה - מי שיודע

    מורי אל כניס, 10/05/06 12:04

    בשירותים האלה שלכם עושים את מה שגם מלכת אנגליה עושה, או את מה שמלכת אנגליה היתה מאד רוצה לעשות?

    או שמא בעברית בוטה יותר אשאל הם דין שרותי ה''מועדון'' של ה''דתיים'' הוא כדין השרותים במועדונים תל אביביים ידועים לשמצה?

    שאשאל יותר ברור?

    הגב לתגובה זו

    • ובכן, גם אנחנו עושים את צרכינו בשרותים

      לו רק, 10/05/06 13:53

      הייתכן ששירותים ציבוריים משמים לדברים נוספים שהצנעה יפה להם?

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    היא כתבה על המסיבה של אבי שאלתיאל

    פלטיאל, 10/05/06 11:56

    היו מלא ערסים ופרחות

    הגב לתגובה זו

    • אתה קורא לי ערס?

      אחד שהיה שם, 10/05/06 12:19

      יאללה, פרפר מפה!

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    תענוג, כ''כ צודקת שזה פשוט עצוב... (ל''ת)

    הפילגש של נדב, 10/05/06 11:44

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    צודקת

    מאוכזבת, 10/05/06 11:42

    כמה נכון, השנה הגענו ומאחר והיה תור לבדיקה בטחונית על מנת לחכות בתור לקנות כרטיסים על מנת לעמוד בתור להכנס, סובבנו פעמינו וחזרנו כלעומת שבאנו.
    שנה הבאה ב''בוגי במושבה'', לפחות נראה שם חברה איכותיים...

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    מקסים

    ל, 10/05/06 11:33

    פשוט נכון...
    כתבת בצורה יפה ומצחיקה,התחלת לי את היום טוב...
    תודה, שבת שלום.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    מה אמרת ???

    צוריאל 'ניק, 10/05/06 11:24

    לא הבנתי מילה ממה שכתבת
    האם זה אומר שהזדקנתי ?!

    הגב לתגובה זו

    • כן הזדקנת וגם אני (ל''ת)

      אלישיב, מרכז, 10/05/06 13:48

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    יש משהו מאוד מתסכל בזה...

    חילוני, 10/05/06 11:22

    שמצד אחד אתם שם בכיפות הסרוגות ברובכם באמת חבר'ה איכותיים ברמה, אבל מצד שני מבחינת מה שקשור ליחסים בין המינים אתם ילדותיים...הכרתי כמה נשים דתיות ממש חמודות ונחמדות, בסוף שנות ה-20 לחייהן, אבל בגלל החינוך שהן קיבלו, והחוויות שהן (לא) חוו, כל ההתייחסות שלהן לגברים ולסקס היתה דומה להתייחסות שיש לחילוניות בגיל חטיבת הביניים או התיכון.

    נראה לי שגם במסיבות האלה שאת מתארת, האווירה היא אווירה ילדותית כמו בתיכון חילוני אי שם סביב כיתה י'. ושוב, חבל, כי יש ביניכן הרבה בנות ברמה.

    הגב לתגובה זו

    • אבחנה חדה ויפה!!!

      מסכים איתו, 10/05/06 12:51

      אתה צודק במאה אחוז!

      הגב לתגובה זו

    • אז אם מהכרות עם כמה בנות דתיות אפשר

      שלי, 10/05/06 14:05

      להסיק שכל המגזר הדתי ילדותי אז אני מניחה שמקריאת דבריך אפשר להסיק שכל החילוניים אטומים, ממהרים להכליל וגזעניים במידה מסוימת?!..... בטח תתקשה להאמין אבל גם במגזר הדתי יש כל מיני אנשים. מדהים לא?!....

      הגב לתגובה זו

      • לא הבנת למה הוא התכוון!

        טל, 10/05/06 14:32

        הוא התכוון שבאמת הדתיים הם אחלה חבר'ה ומאוד ברמה,
        אבל מה לעשות שבמסיבות שלהם הם מתנהגים כמו חבורת ילדי חטיבת ביניים מגומגמת ונבוכה...והוא צודק!

        הגב לתגובה זו

      • שלי, מה עם המחמאות שנתתי? לא שמת לב?

        חילוני, 10/05/06 15:54

        אם תתני אימייל, אשמח להתכתב איתך, ואולי תוכלי להוכיח לי שאני טועה :)

        הגב לתגובה זו

        • נכון, אתה צודק בהחלט

          דתיה בסוף שנות, 11/05/06 09:52

          יש משהו נאיבי וילדותי ביחס שלנו לסקס ולאינטימיות גופנית. בגלל החינוך והמחסומים.
          מנגד יש יחס בוגר מאד מצידנו לבני אדם, ליחסים, לגברים בכלל.
          אבל עלית בהחלט על נקודה

          הגב לתגובה זו

    • חילוני חמוד, בוא אגלה לך משהו.

      נעמה, 10/05/06 17:09

      אני ממש שמחה שהבת שלי בגיל עשרים מתנהגת בנושא בנים-בנות כמו הבת של השכנה שלי בגיל ארבע עשרה. תקרא לזה ילדותי, אבל לדעתי בת השכנה התבגרה טרם זמנה.
      הרבה יותר נכון להתרגש ממין בגיל עשרים מאשר לצפות בסרטים כחולים בגיל שתים עשרה ולהגיע לבשלות משועממים לעייפה.
      כשאני שומעת מחברותי החליוניות בעבודה איך בנים בגיל שבע עשרה כבר עשו וראו הכל, אני בהחלט מעדיפה את הבוסריות והילדותיות של עלמותינו הבתולות התמות.
      מה דעתך עכשיו?

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    אוי לנו מדתיים כמוך

    משה, 10/05/06 11:14

    מסיבות לדתיים? נשים וגברים? תתבישי לך, אנשים כמוך הורסים את כל היופי שביהדות. אתם יותר קרובים לנצרות מאשר ליהדות. חובשי הכיפות הסרוגות בגודל חצי שקל ובנות עם חצאיות שכבר מזמן הפסיקו להיות צנועות. מה זה השטויות האלה? יש לכם שולחן ערוך משלכם?

    הגב לתגובה זו

    • נו, באמת חיכינו לך...

      הרב''ט סמואל, 10/05/06 12:20

      למה לקח לך כ''כ הרבה זמן? במשמרות האייטולות יש רפיון בזמן האחרון, תתחילו להיות קצת יותר זריזים.

      הגב לתגובה זו

    • אוי לנו מחרד''לים כמוך.

      דונש, 10/05/06 12:37

      דתיים אטומים, מתנשאים ובעלי אורח חיים מקובע ורובוטי כמוך הם בדיוק הסיבה שהתופעה הזאת קיימת.
      החינוך הדתי של היום או הופך אנשים לחרד''לים או מבריח אותם מהדת שנתפסת בעיני הרבה מתבגרים שלומדים בישיבות ובאולפנות ולא חיים בגטו (התנחלויות, או שכונות לדתיים בלבד) כמשהו חונק וטוטליטרי.
      והעובדה שמבחינת ציונים זה החינוך הכי טוב שיש היום בארץ כל כך לא שווה את זה.
      החינוך הדתי במתכונתו הוכחית הוא האסון שלנו כסקטור.
      אם נפסיק להתבטל בפני החרדים ולהאמין שהם יהודים טובים מאיתנו אני בטוח שהרבה יותר דתיים לאומיים יצליחו למצוא את עצמם בחברה שלנו ולא להרגיש חריגים ושווים פחות רק בגלל שאורח החיים החרד''לי מרתיע אותם.

      הגב לתגובה זו

    • להיפך

      לאה, 10/05/06 12:50

      אשנים כמוה הופכים את היהדות ליותר נסבלת, קצת חיים חבר'ה.

      הגב לתגובה זו

    • נשמע שאתה מכיר טוב את הנצרות... (ל''ת)

      מריה מגדלנה, 10/05/06 13:36

      הגב לתגובה זו

      • הסבר קצר על הנוצרות ואז תשוו

        חיים, 12/05/06 00:33

        פאולוס אבי הכניסיה ומחולל הנוצרות ברבים אמר שאין צורך בקיום החוקים, אלא מספיק להאמין ביש''ו. אם חטאתם לא נורא כל עוד אתם מאמינים, תלכו לכנסיה פנו ליש''ו ויסלח לכם. מי שרוצה להיות נזיר או כומר הוא יקפיד על החוקים.
        עכשיו אתם הדתיים לייט- אני מגדיר מה אני מקבל ומה אני לא מקבל, אין צורך לשמור את דיני ההלכה ולהקפיד, אם אני מאמין - אני דתי. ההלכה שייכת לרבנים, חרדים וחרד''לניקים ושהם ישמרו אותה ( כי הם פאנטים ). אני חוטא ( אין צדיק בארץ ולא יחטא ) אני יתפלל ביום כיפור והקב''ה יסלח לי.
        ועכשיו תשוו האם אתם לא הולכים לכיוון הנוצרות. לענ''ד לזה התכוון משה מחיפה

        הגב לתגובה זו

    • למה מי אתה שתמדוד את מידת הדתיות שלה?מה אתה,אלוהים? (ל''ת)

      דוד, 10/05/06 13:36

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    התגלגלתי מצחוק כל הדרך לקרקע. אאוץ' !

    רפונזל, 10/05/06 11:12

    חבל שהמכשפה הגיעה מיד וגררה אותי בשערות בחזרה אל המגדל. המרשעת לא נותנת לי לצאת מפה לאף מסיבה. במקום זה אני נאלצת לשבת ולשמוע אותה, במשך שעות, מטיפה לי בידענות והתחסדות על רווקותי המאוסה, על כך שטרם תפסתי חתן בגילי המתקדם...ולעולם אינה שוכחת להוסיף, בקולה הצורם והצווחני, צרור עצות ''חכמות'', ששאבה ממאמרים נדושים ועתירי לחץ שכתבו כל מיני נשים צדקניות ב-NRG יהדות.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    תגובה ראשונה !!!

    יודלייב, 10/05/06 11:08

    דוייסלך בואו לחממה! חוץ מהעובדה שמי שלא אשכנזי לא נכנס, פנאן שם! אחות שלו הוהוהו אחלה טור! האם יש רמיזה לכך שאני הדרכתי בבני עקיבא?.בכתה ט' הקומונרית העיפה אותי משם.... יאללה עצמאות שמייח!

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    אין עלייך

    אנטי, 10/05/06 10:49

    אשרי בעלך, אני מת על הסיגנון ועל הכתבות.אל תשימי על הביקורת הם פשוט קנאים...
    אחד נשוי

    הגב לתגובה זו

    • בעלה באמת כריש בלי קשר (ל''ת)

      א, 29/05/06 13:26

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    ממש התחזקתי מהכתבה הזאת

    דתיה מעושה, 10/05/06 10:29

    הפולניה שולטת. הייתי עושה לך את המסיבה יא סקסית

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    רתם חייבים להסביר לי? במסיבות של דתיים נשים וגברים רוקדים לחוד? (ל''ת)

    מתעניין, 10/05/06 10:26

    הגב לתגובה זו

    • לא (ל''ת)

      פיל, 10/05/06 13:13

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    כל מילה נכונה!!! - נמאס כבר מעסקני המסיבות! (ל''ת)

    סטודנט, 10/05/06 10:24

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מסיבה של דוסים? נשמע נורא!!

    דוס בדימוס, 10/05/06 10:24

    עכשיו אני מבין שזה באמת נורא.

    אגב,
    מה באמת קורה שם עם השירותים??

    הגב לתגובה זו

    • זה באמת נורא. לגבי השירותים

      הרב''ט סמואל, 10/05/06 12:22

      בינתיים לפי דרישת המגזר הם נפרדים.

      הגב לתגובה זו

      • חחח... הרגת אות!!

        בבון מפותח, 10/05/06 15:31

        צריך להעלות אותך לדרגת סמל!

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    ככה זה כשמנסים לחקות חילונים

    צ'ומפי, 10/05/06 10:19

    מי אמר שחייבים ללכת למסיבה בערב יום העצמאות, יש המון ארועים אחרים קצת יותר נורמליים וקצת פחות מייזעים. אבל יש כאלו שמנסים להרגיש מגניבים או משהו אז מכריחים את עצמם ללכת למסיבות עלק של דוסים ומתחרטים על זה ברגע שהם מגיעים.
    אז יאלל, אל תתבכייני, העולם לא מצומצם למסיבות או כלום.
    תחפשי דברים יותר מעניינים לכתוב עליהם.

    הגב לתגובה זו

    • אפשר למשל להגיד תהילים. (ל''ת)

      הרב''ט סמואל, 10/05/06 12:22

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    פרייאריית

    נשוי, מרכז, 10/05/06 10:09

    נשואה, ובמקום ללכת לבמות או סתם לעל האש, נדחפת ללטרון למסיבה הזוועתית הזו
    חוץ מזה את לא יודעת שכל העולם בבית אריאלה?

    הגב לתגובה זו

    • במות זה אסור מדאורייתא

      הרב''ט סמואל, 10/05/06 12:23

      תראה כמה מלכים נענשו בגל ה''עם המזבחים בבמות''.

      הגב לתגובה זו

      • ''העם, המכעיסים אותי על-פניי--תמיד: זובחים, בגנות, ומקטרים,'' (ל''ת)

        ישעיהו סה ג, 10/05/06 14:03

        הגב לתגובה זו

      • ''רק הבמות לא-סרו; עוד העם מזבחים ומקטרים בבמות''

        מלכים ב טו ד, 10/05/06 14:07

        ככה זה, ישארלים. קודם מזבחים בבמות, אח''כ לא מפסיקים לקטר...

        הגב לתגובה זו

    • איזה כיף לך שהיית בבית אריאלה! פלצנית.. (ל''ת)

      עדיף להקיא אחד, 10/05/06 12:30

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    את מעצבנת

    יאירי, 10/05/06 10:09

    אמרו לך את זה.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מגיע לך

    דוד, 10/05/06 10:07

    אם את הולכת למקומות כאלה, ועוד כותבת על זה ,מגיע לך שתסבלי.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    וואו! כל כך נכון!

    נעמה, 10/05/06 10:03

    הוצאת לי את המילים מהפה!
    ולפעמים אני מעדיפה ללכת למסיבה חילונית בעליל ולא לראות את חבורת הדוסלאך שמנסה להתחקות לחילוניים בכל מחיר.
    ככה, כשאני הולכת למסיבות שלי חילוניים- אני מרגישה דתייה גאה!
    שיהיה בכיף!

    הגב לתגובה זו

    • נעמה זוהר ? (ל''ת)

      מממ, 12/05/06 04:27

      הגב לתגובה זו

      • נעמה רוזן. (ל''ת)

        זובין, 29/05/06 13:23

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    איך שהצחקת אותי על הבוקר.....ושוב

    קוראת נאמנה, 10/05/06 10:02

    אין לך מושג כמה את צודקת.
    מנסים לחקות? לספק אלטרנטיבהלפחות תעשו את זה כמו שצריך....

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    מי הולך בכלל למסיבות ? אתם דתיים ?

    עופר, 10/05/06 09:54

    בשעות הפנאי דתיים לומדים תורה, או עושים חסד עם הסביבה, או מרחיבים את עולמם הכללי לצורך עבודת ה', או נהנים מהמשפחה.

    כל בלייני הזמן לא מבינים כלל את הציווי קדושים תהיו.

    הגב לתגובה זו

    • את זה עושים חניוקים, לא דתיים. (ל''ת)

      הרב ססובר, 10/05/06 12:24

      הגב לתגובה זו

    • שכחת כמה פעילויות אחרות של דתיים:

      אני אזכיר לך, 10/05/06 13:10

      * שריפת רכבים של שוטרים.

      * פיצוח גולגלות של ילדים ערבים.

      * ריסוס כתובות נאצה על פרסומות/ לוחות מודעות/ חנויות שונות ועוד.

      * שריפת דגלי מדינת ישראל.

      * השלכת חיתולים משומשים על שוטרים.

      יש עוד פעילויות כאלו החביבות על דתיים. להבא נא לא לשכוח אותם!

      נ.ב. נראה את ''NRG יהדות'' מפרסמים את זה. הם הרי מצנזרים כל מודעה שאינה של מתנחלים.

      הגב לתגובה זו

    • אז לך תעשה את זה..אידיוט (ל''ת)

      יאיר, 10/05/06 13:32

      הגב לתגובה זו

    • אז מה אתה עושה באינטרנט??? (ל''ת)

      נתי, 10/05/06 14:40

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    דווקא זיהיתי אותך בגלריה של ''דוסאמו'' (ל''ת)

    יהו, 10/05/06 09:36

    הגב לתגובה זו

    • בטח התכוונת לדוסילנד (ל''ת)

      יוסק'ה, 11/05/06 15:41

      הגב לתגובה זו