• 49.

    מנסגר? (ל''ת)

    מממממממממממ, 06/02/09 08:58

  • 48.

    מצפים לשינוי חיובי מהשר החדש

    ליאת, 16/05/06 10:05

    ענת, את הכח המניע את הטוב והצודק בתחום. כולי תקווה ששר הבריאות החדש יחקור בנושא ויבין עד כמה העניין חשוב ומופקר ויפעל לתיקון העוול.

  • 47.

    כל הכבוד!!!!

    יאנה, 14/05/06 20:36

    כל הכבוד,לחיות הללו יש זכויות שוות לחיים טובים.

  • 46.

    כל הכבוד ענת! (ל''ת)

    ברק, 14/05/06 03:52

  • 45.

    יופי ענת.בן יזרי - השם אתך למען החיות! (ל''ת)

    הדס, 13/05/06 21:33

  • 44.

    כול הכבוד וישר כוח! אני בעד המכתב! (ל''ת)

    אולגה, 13/05/06 11:26

  • 43.

    כל הכבוד

    רון רון, 12/05/06 21:26

    שיהיה לשר החדש בהצלחה

  • 42.

    יש לאסור חוקית ניסויים בבעלי-חיים!

    דרור, 12/05/06 18:40

    מסכימה עם כל מילה בכתבה ומוסיפה, שחברה הומנית חייבת להתנער מכל סוג של גזענות (כולל סוגנות - גזענות כלפי גזעים אחרים).
    לכן, יש לשאוף למצב שבו ניסויים בבעלי-חיים (מכל סוג) יהוו עבירה על החוק ויגררו עונשי מאסר ממושכים.

    מעבר לזה, כבר הוכח מדעית שניסויים אילה אינם יעילים ואפילו עשויים להזיק (לצרכני התרופות האנושיים).

    • אין לאסור בחוק נסויים בבעלי חיים (ל''ת)

      דרור, 14/05/06 12:29

  • 41.

    לבעלי החיים מגיע ייחס הוגן!די להתעללות!

    רחל, 11/05/06 22:39

    חברה נמדדת ביחסה לבעלי החיים שבה. זהו הזמן לשנות-בשביל בעלי החיים ,בשביל כולנו.

  • 40.

    ישר כוח!!!

    דנה מיטלמן, 11/05/06 16:38

    ברצוני להודות לענת רפואה על כך שבעלי החיים לא משים מסדר יומה. גם אני מצטרפת לנאמר במכתב ומייחלת ליום שבו תופסק האכזריות הזו.

  • 39.

    כל הכבוד ענת רפואה. אני בעד בעח (ל''ת)

    Bילי, 10/05/06 19:47

  • 38.

    הירוקים השיגו פחות מעלה ירוק

    trt, 10/05/06 13:18

    כי החבורת ליצנים הצווחנית מהווה 3000 איש בקושי.

    נראה לי שמפלגת האתיופים הלבקנים גדולה יותר.

  • 37.

    תודה לאל על אנשים כמו ענת. אני מחזקת את ידייך (ל''ת)

    לילך, 10/05/06 12:25

  • 36.

    ישר כוח ענת (ל''ת)

    טל, 10/05/06 12:17

  • 35.

    מצטרפים למכתבה של ענת!

    שלומית צור, 10/05/06 10:54

    כל הכבוד לכותבת שמביעה את מחשבותיהם וחששותיהם של רבים שמצטרפים אף הם לפנייתה של ענת לשר הבריאות.
    הלוואי והשר החדש יביא סוף סוף לשיפור במידת השקיפות והפיקוח שעד היום שאפו לאפס.
    שיפור זה עשוי גם לשפר את כבודם של החוקרים העוטים בושה גדולה בהיותם עוסקים במלאכה מפוקפקת בדלתיים סגורות, בהעדר פיקוח והעדר שקיפות.

  • 34.

    חייבת להיות הפרדה

    רחלי, 10/05/06 08:43

    חייבת להיות הפרדה בין משרד ממשלתי השואף למקסם את רווחי החקלאים ומגדלי החיות ולבין המשרד שאמור לדאוג לזכויות בעלי החיים. עד שזה לא יקרה - כלום לא יעזור... חבל שלא יותר אנשים הצביעו ''ירוקים''.

    • נכון! אני הצבעתי ירוקים!!! (ל''ת)

      מלי, 11/05/06 14:57

  • 33.

    לענת - אני מקווה ששלחת לו גם מכתב ישיר (ל''ת)

    גם ענת, 10/05/06 08:29

  • 32.

    יישר כח לענת

    שירה, 10/05/06 08:22

    אני מסכימה עם כל הכתוב וכל הכבוד
    לך ענת.
    בפרט לאחר שראיתי את הסרט
    ''8 מתחת לאפס'' על כלבי אסקי
    סיבירי והתנהגותם בשלג.
    הסרט ממש מדהים, והתנהגות ופקחות הכלבים -זה דבר מדהים!

  • 31.

    די למונופול המדענים על המוסר!

    מכון, 10/05/06 08:10

    מעטיםם הטוענים שכל הניסויים כולם מיותרים. אולם, חוסר השקיפות המוחלט מצד המדענים, ומעשים הגובלים באלימות כל אימת שהגמוניה זו מופרת, אומרים דרשני. אם אין לכם מהל הסתיר, למה החשאיות ?!?!

  • 30.

    די להתאכזרות (ל''ת)

    ש, 10/05/06 07:58

  • 29.

    לקרוא לך ענת או ענתי?

    מקדים רפואה, 10/05/06 05:47

    זה שאת אוהבת חיות יפה לך מקדים רפואה למכה:)))))

  • 28.

    ענתי יישר כוח!! כל הכבוד (ל''ת)

    דני, 10/05/06 01:56

  • 27.

    הדוס לא מבין לרגשות בע''ח

    גדי, 10/05/06 00:36

    הדוס זה לא הכתובת בנושא זכויות בע''ח.

    • הגזען לא מתבלבל מעובדות..

      דוס, 10/05/06 03:21

      העובדה שהרבנים פסקו שאסור, מבחינה הלכתית, לאכול ''עגל רך'' וכבד אווז, עקב צער בעלי חיים לא תפריע לך לפרסם את השטויות וההשמצות שלך. העובדה שרקורד ההצבעה של חברי הכנסת הדתיים בנושא זכויות בע''ח הוא מהטוב ביותר, גם היא ךא רלונטית לגביך.כידוע, גזענות לא מושפעת או מתבלבלת מעובדות.

      • זה לא גזענות

        אחד שמבין, 10/05/06 06:34

        זה טמטום.

        טמטום שינויניקי מצוי (מהסוג של החזרזיר הורדרד טומיסלב). זה הכל.

  • 26.

    אולי די

    סטודנט, 10/05/06 00:02

    כתיבה דמגוגית ורדודה, מסולפת ומגמתית. כאן ובמאמרים אחרים שלה.
    הכותבת רחוקה מדיון אמיתי בנושא, ונראה שהיא רחוקה מלהבין את תחום הדיון.
    חבל שהעיסוק העיתונאי בכך נשאר ברמה הזו

  • 25.

    די לחמלה ודי למוסריות

    עמי מרון, 09/05/06 23:29

    המכתב החשוב של ענת רפואה לשר הבריאות החדש מייצג כמובן גם אותי, אבל...
    נדמה לי שהקריאה לשינוי בשם ''אנשים שהחמלה והמוסר נר לרגליהם'' היא פניה שגויה. הערכים האלה הם כמובן ערכים חשובים, אך התביעה שלנו צריכה להתבסס על זכותו הטבעית של כל יצור לחיות את חייו ללא התנכלות וללא איום. במילים אחרות, אני סבור שבמקום להתחנן לחמלה, עלינו לתבוע בתקיפות את קיום הזכויות הטבעיות של בעלי החיים כולם. לרבות זכויות אדם.
    בדיוק כשם שהמאבק על כיבוד זכויות האדם אינו מבקש חמלה, אלא תובע כיבוד זכויות, כך גם עלינו לנהוג. אנחנו לא ''אוהבי חיות'' אלא אנשי עקרונות וערכים מתקדמים.
    אני לא מתעלם, כמובן, מה-ב-ע-י-ה העיקרית שלנו שהיא היעדר הבנה בציבור של נושא הזכויות. זה לא יקרה מחר, גם לא בעניין זכויות האדם, אבל החברה כולה תבין זאת ביום מן הימים (במהרה בימנו, אמן) ובינתיים נהיה לה אנחנו למגדלור.

  • 24.

    האם גבי הנכבדה מוכנה להחליף את החיות בניסויים רפואיים?

    אריה, 09/05/06 23:20

    אני לא מוכן לקחת תרופה לפני שבדקו אותה על בעלי חיים.

  • 23.

    מדוע?

    NY, 09/05/06 22:57

    1) מדוע יש שימוש בקוף? הקוף מהווה חלקית חלקי האחוז של בעלי החיים שנמצאים בשימוש, אה זה מוכר טוב.
    2) ''....נמקים ביסורים ונתונים לחסדיהם או לגחמותיהם האישיות של מדענים ועובדי מעבדה.'' ענת, ניסויים בבעלי החיים הם דבר שעובד על פי פרוטוקול ולא על פי גחמות כפי שאת שאת מציינת ומשקרת, על גחמות לא ניתן להסיק מסקנות ולא לחזור על ניסויים.
    3) המדענים הם לא בעלי עיניין אלה אנשים שמבינים ומסוגלים לנתח את הצעות המחקר מבחינה מדעית. הנציגים הלא מדעיים הנמצאים בוועדה אמורים לתת את הביקורת במידה והם רואים שהניסויים לא מוסריים, לא אתיים או כל פאן אחר של התנגדות. מכיוון שכל הניסויים בבעלי חיים מחוייבים באישור הוועדה, את הטענות שלך תפני כלפי נציגי הירוקים בוועדה שלא עושים את עבודתם נאמנה. אם צריך להחליף אותם, כאן זה המקום לקרוא להחלפתם. אולם, אם הם מבצעים את עבודתם נאמנה, כנראה שלקיצוניות לשמה, שלך, אין מקום בתהליך קבלת ההחלטות, ואת תישארי מיעוט זניח!

    • מס' 23 -טועה וגם כותב בעילום שם

      נאוה, 10/05/06 08:17

      הכותבת צודקת ב-100%. ואני מצדיקה אותה ולא את הכותב האלמוני. הרי ידוע שבחו''ל יש שיטות
      שונות לבדוק תרופות במעבדות ולאו
      דוקא על בע''ח.
      מצדיקה אותך ענת בכל מאודי, וכל
      הכבוד לרגישות - .

      • במקום הנקרא חו''ל

        הרגיש מחו''ל, 10/05/06 13:55

        בחו''ל גם מוצאים כסף ברחוב, הכל קסום, פיות עפות באויר, אין בעיות בריאות, כל האנשים נחמדים, אין פשע.......אין ניסויים בבעלי חיים כי אין מחלות, וכל הניסויים שעושים הם וירטואלים, אך מכיוון שלא צריך תרופות, תרופות וירטואליות הן להיט.

  • 22.

    חומר למחשבה לכותבת

    חוקר, 09/05/06 22:52

    הנני מבקש ממך גברת נכבדה שאם חס וחלילה תחלי במחלה הן קלה או קשה(חס וחלילה עוד פעם) תבדקי אם התרופה שתוכל להציל את חייך נוסתה על בע''ח ואם כן אל תעזי לקחת אותה.. ועוד פעם .. רק בריאות

  • 21.

    חובה

    להציל, 09/05/06 22:44

    אותנו מענת רפואה
    אנא שר הבריאות- אני פונה אליך בקריאה נרגשת- צרף אותה עם קופסאות הסיגריות שלה לפרויקט גמילה, הסר מעלינו את הגבנת המעצבנת הזו
    דרך אגב- הסטייק טעים לי בדיוק עכשו

    • חובה להציל אותנו מזבל אנושי כמוך (ל''ת)

      רוסיה, 10/05/06 10:33

    • אם יש לך בעיה פשוט אל תקראי את ..

      מלי, 11/05/06 15:00

      הכתבות שלהץ
      ענת אדם מדהים!!! ישר כח!!!

  • 20.

    קודם שיאשר תרופות לסרטן

    תקציבים לאנשים, 09/05/06 22:41

    ממש מענין אותי הניסויים האלה
    לפחות האנשים שעובדים בניסויים האלה יש להם עבודה ולחם.

    • ל- 20= התרופה לסרטן כנראה עוד רחוקה

      נעמה, 10/05/06 08:20

      לפני 36 שנה שאמי חלתה בסרטן
      כתב לי פרופ' מרחובות(שכחתי את שמו) שהמחקר עדיין בעיצומו, אבל
      ראו עברו כל כך הרבה שנים ועדיין
      אין תרופה - והנסויים על בע''ח נמשכים, ו ח ב ל !!!!!!

      • המחקר עדיין בעיצומו

        NY, 10/05/06 17:03

        המחקר עדיין בעיצומו. אני לא יודע באיזה סרטן חלתה אמך אבל יתכן מאוד שהיום היא היתה נשארת בחיים. ישנה התקדמות אדירה, אך ככל שמתקדם המחקר אנחנו מגלים שהמלה סרטן היא מונח כללי מאוד הנחלק לסוגים רבים, ולכן הטיפול יהיה ספציפי בעתיד. כבר היום ההחלמה מסרטן השד, לוקמיה ואחרים היא גבוהה מאוד, דבר שלפני מספר שנים היה 100% גזר דין מוות.

    • סאדיסט שכיר מקצוע מבוקש

      רוסיה, 10/05/06 10:37

      וגם ישנו ברשימת מקצועות מעודפים אחרי צבא, שכר הולם, ביטוח במקרה של כניסה לכלא.

  • 19.

    יישר כח, ענת

    אסנת, 09/05/06 22:34

    מכתב מצויין אשר מסכם את מצב הניסויים נכון לעכשיו ומתאר את העבודה הרבה הניצבת מול השר החדש. הלואי ויהיו לו האומץ והכח הנדרשים לבצע את השינויים על מנת להקל על סבלם הכל כך מיותר של בעלי החיים במעבדות.

  • 18.

    ממש

    ממ, 09/05/06 22:31

    אני לא יודע על מה דיברת....אבל את ממש אישה יפה

  • 17.

    תעשה זה בזמן הפסקת האוכל

    המחלקה הסגורה, 09/05/06 22:28

    אנחנו מקווים שתדאג קודם כל לבני האדם הם אלה שמשלמים לך משכורת. קודם כל צרות של בני אדם ובשעות הפנאי שלך אתה יכול להקדיש מזמנך לבעלי החיים.
    בסדר הזה, או קיי?

  • 16.

    הלוואי... הלוואי שזה יעזור!

    שירה, 09/05/06 21:23

    להחרים את כל החברות המבצעות ניסויים כל כך מיותרים בבעלי חיים!
    מי שמעוניין לדעת איזה חברות מבצעות ניסויים ואלו שלא (והמון חברות מעולות כמו ד''ר פישר וסנו אינן מבצעות ניסויים) אפשר להשיג באגודה נגד ניסויים בבעלי חיים (רק תכנסו לאתר ותזמינו לכם)

  • 15.

    מסכימה עם כל מילה

    ..., 09/05/06 21:18

    כל כך נכון. רק נקווה שהשר לא יתעלם ממנו.

  • 14.

    Lambs

    Arnon, 09/05/06 21:13

    I just killed a lamb for you
    I will continue to do so for each and evry time that people will try to defend them on the internet.
    Think of it each time you wright you kill an animal!!!!!

  • 13.

    ממשלה חרא,עם דוסים ורוסים שלא מעניין אותם צער בעלי חיים (ל''ת)

    לעזאזל, 09/05/06 19:52

    • צר על ההצבעת הרוסים בבחירות

      רוסיה, 10/05/06 10:42

      בתור רוסיה צר וכואב שקהילה רוסית בחרה חלאה כמו ליברמן שכל משמעניין אותו זה להרוג ערבים.
      אני מתביישת בשבילם. דמות אויב החיצוני זה לא חדש, עברנו את זה ברוסיה הטוטאליטרית.
      נ.ב. בחרתי בחץ ואני שלמה עם המצפון שלי.

      • גם אני בחרתי חץ אחותי.. (ל''ת)

        לעזאזל, 11/05/06 03:33

      • גם אני רוסיה, ובכלל רוב הרוסים..

        מלי, 11/05/06 15:02

        הצביעו לליברמן רק בגלל שהו עצמו רוסי,בלי להכיר אותו בכלל..

    • זה ממש לא קשור..

      י.ש, 26/06/06 14:54

      זה ממש לא קשור לרוסים ודתיים. יש רוסים ודתיים שכן אכפת להם וכן תורמים לבעלי החיים. אני מנחש שאתה מזרחי לפי הדעות האנטי- אשכנזיות והאנטי רוסיות שלך. תתביש לך! הנושא המרכזי פה הוא הניסויים בבעלי החיים ואני מסכים בכל מילה עם ענת!

      כנסו לאתר של ''תנו לחיות לחיות'': www.letlive.org.il

  • 12.

    כל ניסוי שמטרתו תועלת האדם -הוא מבורך וטוב!

    די לפופוליזם, 09/05/06 19:29

    ניסויים ללא צורך ראוי להימנע אך כל מה שמביא תועלת לאדם הוא רצוי מבורך וראוי לקידום ולעזרה.

    • לכל האנשים שחושבים שניסויים זה בסדר

      לילך, 10/05/06 12:15

      רק לידיעתכם - זה שתרופות נבחנות על בע''ח לא אומר שהן טובות לבני אדם, אפילו להיפך. מחלות שמופיעות אצלנו לא מופיעות בד''כ אצל בע''ח- ואם כן - הן אחרות ומתנהגות אחרת.
      רק דוגמא אחת קטנה מהזמן האחרון- ''ואיוקס'' היא תרופה שהייתה בשוק שנים, ונבדקה על בע''ח- וכמו שאתם יודעים, או לא - היא מסוכנת והורדה מהמדפים.

      • לילך את יודע מה מצחיק?

        רר, 10/05/06 13:15

        שמגיבת אינטרנט כלומניקית מלמדת אותנו על יעילותן של תרופות.

      • ידעו אך התעלמו

        NY, 10/05/06 17:26

        הניסויים הקליניים בוויוקס הראו עליה של פי 2 במקרי התקפות הלב לאלה שלקחו את התרופה לתקופה של יותר משנה וחצי. הדבר היה ידוע אבל התעלמו ממנו ולכן השערורייה הרבה יותר גדולה.

  • 11.

    יעקב בניזרי, היה אתה התקווה

    זאפרוח, 09/05/06 19:04

    לעיניים במעבדות ותשמע את קריאתם החלושה. הם סובלים יותר מכ-ו-ו-ו-ו-ו-ו-ול-נ-ו והמשרד שלך אחראי על הכל: על מי השתייה שלהם, על הדכאון שלהם, על הדם המטפטף ועל כשלי התחזוקה שהורגים כמה מהם.

  • 10.

    די נמאס מהיבבות של ענת

    א.א, 09/05/06 18:54

    מספיק - הבנו את השטויות שלך בפעם הראשונה שכתבת אותן.

    מתי NRG יפסיק לאפשר לענת למחזר משפטים שחוקים?

    • אין לך בושה?

      ליאת, 10/05/06 12:18

      אנא הרחיבו את מנעד העניין שלכם ותוציאו את הראש מהתחת - לא רק אתם פה! זה שלא שומעים בע''ח זה לא אומר שהם אינם קיימים או סובלים והם לא פה רק בשביל שאנחנו נוכל להאריך את חיינו חסרי התוחלת. יש להם מטרה ופונקציה- כמו לכל פרט במערכת אקולוגית. זה שנכחיד אותם, נרבה אותם בצורה מסחרית לשימושינו האישיים וה''אנושיים'' - לא יעזור אלא רק יהרוס

  • 9.

    יש להשתמש בכמה שיותר חיות מעבדה כדי להציל חיי אדם

    גיל אזולאי, 09/05/06 18:43

    נמאס מההתחסדות של אוכלי הסטייקים

    • אתה צודק 100 %

      קוף -אחרי בןאדם, 10/05/06 00:19

      די למתחסדים

      • לילך את מוזמנת לעוף מהארץ (ל''ת)

        עע, 10/05/06 13:14

    • זה לא שאני מפחדת מגילי אזולאי

      לילך, 10/05/06 12:19

      אני בעיקר נגעלת. זו בדיוק הסיבה שבא לי לברוח מפה.אני יודעת שאני גדולה ממנו/ה בכל המובנים אבל איך זו שכזו בורות אינטיליגנטית ונפשית קיימת.
      ככה בדיוק התפתחה תורת הגזע והנאצים.

    • גיל אתה תמים

      סטודנט, ירושלים, 10/05/06 14:38

      אתה באמת חושב שכל החיות שמומתות במעבדות משרתות מחקרים לתרופות לסרטן?

      אתה יודע כמה מחקרים עוסקים בשאלות אינטלקטואליות גרידא?

      קרא את המאמר של ענת הניסויים של הארלו בקופים.

  • 8.

    מדוע?

    NY, 09/05/06 18:29

    1) מדוע יש שימוש בקוף? הקוף מהווה חלקית חלקי האחוז של בעלי החיים שנמצאים בשימוש, אה זה מוכר טוב.
    2) ''...נמקים ביסורים ונתונים לחסדיהם או לגחמותיהם האישיות של מדענים ועובדי מעבדה.'' ענת, הניסויים בבעלי החיים הם דבר שעובד על פי פרוטוקול ולא על פי גחמות כפי שאת שאת מציינת ומשקרת. על גחמות לא ניתן לחזור ולהוציא מסקנות מהניסויים.
    3) המדענים הם לא בעלי עיניין אלה אנשים שמבינים ומסוגלים לנתח את הצעות המחקר מבחינה מדעית. הנציגים הלא מדעיים הנמצאים בוועדה אומרים לתת את הביקורת במידה והם רואים שהניסויים לא מוסריים, לא אתיים או כל פאן אחר של התנגדות. מכיוון שכל הניסויים בבעלי חיים מחוייבים באישור הוועדה, את הטענות שלך תפני כלפי נציגי הירוקים בוועדה שלא עושים את עבודתם נאמנה. אם צריך להחליף אותם, כאן זה המקום לקרוא להחלפתם. אולם, אם הם מבצעים את עבודתם נאמנה, כנראה שלקיצוניות לשמה, שלך, אין מקום בתהליך קבלת ההחלטות, ואת תישארי מיעוט זניח.

  • 7.

    אולי תצאי לחופש....

    בשם ציבור, 09/05/06 18:25

    אין לי כבר כח לאנשים חדורי להט שראו את האור יודעים מה הכי חשוב ונכון ובוער ולא מפסיקים להטיף על זה לכולם כל הזמן.

    כמו בכל ענייןן בחיים ביקום ובכלל גם בנושא ה''פופולרי'' הזה יש טוב ורע ולא נורא, קצת שחור קצת לבן והרבה אפור, וכל מי שמנסה להציג לי צד אחד של המטבע בקיצוניות גמורה מאבד את תשומת הלב שלי.הגיע הזמן להודות גב' רפואה שנסחפת קצת, הסתחררת מתשומת הלב ומהבמה שניתנה לך והלכת רחוק, אולי אפילו רחוק יותר ממה שרצית אי פעם. אז תעשי לך ולכולנו טובה, צאי לחופש קחי נשימה עמוקה ואולי תחזרי קצת יותר רגועה...

    • אולי תרכוש קצת דעת - בור שכמותך

      נועה, 10/05/06 12:24

      אם היית קורא את הכתבה ולא רק מגיב כמו כל מתלהם היית מבין שאין פה דיעה קיצונית, אין הטפת מוסר, יש כאב גדול וניסיון לחולל שינוי במה שטעון שינוי לדעת הכותבת. מה אתה עשית בחייך הפאתטיים חוץ מלמלמל שטויות על גבי הלוח הזה שסובל הכל? איזו מלחמה נלחמת שלא הייתה מקושרת ישירות לאינטרס אישי שלך?

  • 6.

    הגיע הזמן !!!

    רונית, 09/05/06 17:49

    יעל כל הכבוד על היוזמה ועל המכתב הכה חשוב הזה.
    אני זוכרת בעבר שהגיעו נבחרי ציבור להפגנות שערכנו ותמכו (שריד, כבל וכו'...) אך דבר לא נעשה עבור בעלי החיים האהובים והמסכנים הללו.
    כל הכבוד על המכתב הרגיש הגלוי הנכון והצודק,
    מי יתן ונבחרי הציבור יטפלו במה שחשוב- בעלי חיים!!!

    • נכון - הכי חשוב בעלי חיים!!!

      לטמטום, 09/05/06 18:55

      במדינה בה מחסלים אנשים ללא משפט כאילו אין מחר, העוני משתולל, זקנים רעבים לפת לחם, חולים סופניים מתחננים לתרופות מצילות חיים,המשטרה חסרת אונים מול הפשע והאלימות הגואה,התרבות מסתאבת ומתרוקנת מתוכן, פדופילים משתוללים ברחובות, אלפים נהרגים בתאונות דרכים חסרות הגיון, טובי הצעירים שלנו נהרגים על מזבח הלאומנות,מייבשים לנו את ים המלח מתחת לרגליים והעשירים עושקים את כיסינו ומשאבי הטבע שלנו וגם שולטים במנהיגים כבובות על חוט...
      ההגיון הבריא אומר : עכשיו בדיוק זה הזמן להסתער על המאבק החשוב מכל!!! בעלי חיים.

      • תגובה קולעת ולעניין

        ע.ב, 10/05/06 01:48

        אבל לגברת שאין לה רפואה יש סדרי עדיפויות שונות בני אדם OUTחיות IN

      • למר טמטום אין רפואה

        עליזה, 10/05/06 08:26

        כנראה שאת/ה אדם חסר לב לגמרי.
        ובמקום לב יש לך שם אבן, ואבן
        גדולה.
        מה קשור לתאונות דרכים ואנשים
        OUT וחיות IN? זה ענין של רגש לבע''ח, ומסתבר שלכותב על טמטום
        יש באמת טמטום ואין רגישות ולב כלל.

    • יעל? (ל''ת)

      ..., 09/05/06 21:16

    • אומרים לך ענת מה קשור יעל? (ל''ת)

      מה קשור, תנו לו, 09/05/06 23:35

  • 5.

    What alternatives are you talking about? Please

    JJK, 09/05/06 17:48

    let us know what alternatives were approved in the USA ?

    • רד מהארץ מטומטם! (ל''ת)

      שיעשו עלייך, 09/05/06 19:51

  • 4.

    זה כל כוחה של ענת רפואה-טור שולי במדור שולי (ל''ת)

    rr, 09/05/06 17:47

    • למשמיץ-זה כל כוחה של ע.רפואה.....

      צמחונית אלמונית, 09/05/06 19:10

      למשמיצים כולם ולך:
      כשאנשים קטנים עושים צל גדול, סימן שהשמש שוקעת.
      כוחה של ענת רפואה גדול יותר משאתה אי פעם תבין קטן אמונה ונפש.
      הגיע הזמן שתתחיל להתשמש באיבר בגוף שלך הקרוי לב, ואולי גם כמה מהתאים האפורים , וכשאתה מדבר על מישהו שפועל ללא אינטרס למען מישהו אחר, ולו הוא פועל בניגוד לדעתך הפרטית תרכין ראש. אינך יכול להבין אנשים כאלה לעולם.
      יש פתגם נוסף שאומר סייג לחוכמה שתיקה, כנראה שגם מזה אין לך.
      אומץ לב כנראה אינך יודע מה הוא כי אינך מזדהה דבר שגובל בפחדנות לשמה כאשר משמיצים אדם שאינו מפחד להזדהות ולפעול בגלוי. אז מה יש לך לדבר בכלל יבחוש בן דומן?
      שב בשקט.

      • למתלהמת

        סטודנט, 10/05/06 00:17

        הכותב אליו הגבת לא השמיץ ולא השתמש בשפה בוטה.
        את כן עשית זאת

        לענת רפואה יש אומץ, ודאי שיש אמונה בדרכה, אבל אולי אמונתה גם מפריעה לה לראות את חלקי המציאות שאינם מתאימים לתיאורי השחור-לבן הקיצוניים בהם היא משתמשת.

        כל הניסויים אכזריים ומיותרים. כל החוקרים ערלי לב המתעללים בחיות בעבור כסף וקידום. נו באמת.

      • תגובה לצימחונית אלמונית

        RR, 10/05/06 13:13

        מהרגע שכתבתי את התגובה ועד שאת הגבת עליה נשחטו מליוני כבשים פרות ותרנגולות.

        ואימרו אמן.

  • 3.

    גב רפואה, אולי את צריכה לפנות לחברות התרופות כמו טבע שמכריחות לבצע

    חוקר, 09/05/06 17:44

    ניסויים בבעלי חיים כדי לזכות במימון. כל זה בגלל טמטום וחוסר הבנה של המדע הקליני אבל העובדה קיימת.

  • 2.

    הלוואי שזה יעזור (ל''ת)

    פאשוק, 09/05/06 15:35

  • 1.

    אמן אמן אמן (ל''ת)

    מיה, 09/05/06 14:53