• 150.

    מסכנים האיראנים

    תבוטל מייד, 09/05/06 19:30

    אם ערפאת קיבל מפרס וחבריו רובים, אז למה שהאיראנים לא יקבלו ממנו איזה פצצת אטום קטנה?
    למה האפלייה הזאת?
    זה ממש לא יפה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 149.

    אההה-אז ככה זה עובד

    מוטי אטלנטה, 09/05/06 13:29

    שר לפיתוח הנגב מטפל בבעיות בטחון.
    והשר לעניני בטחון עוסק בתעסוקה ןלאו דוקא זו הישראלית,וכן הלאה וכן הלאה.
    ואז אף אחד לא רואה שהם מזניחים את תפקידם.
    אז לדעתי יש להנהיג חובת דיווח ופרסום חודשית איזו התקדמות הושגה במשרדיהם.
    ובקורתי היא בקורת בונה אז קחו זאת לתשומת לבכם.
    -אין עוד מלבדו!

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    סליחה ,לא הבנתי,זה אומר שיש לנו פצצות גרעיניות? (ל''ת)

    ילד טוב, 09/05/06 13:12

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    הח''כים הערבים לא רלוונטים

    עודד, 09/05/06 12:56

    רוח וצילצולים שמטרתה להקניט

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    מומחים בדבורים

    מוטי אטלנטה, 09/05/06 12:38

    אכן השמאלנים מומחים בדיבורים ומעשים אין.
    ככה הם גם הפריחו את הנגב ב-50 השנה האחרונות.
    וזה שלא תראה שם עץ לא מפריע לדיבורים על יער.
    -אין עוד מלבדו!

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    הצהרה טיפשית שלא משרתת אף אחד,חוץ מאחמדינאגד.

    דניאל יאמר, 09/05/06 10:18

    חוסר אחריות שגובל בטיפשות האחמד הזה מנסה לגרור את כל האזור לסכסוך שלו עם עצמו, ואת כולם למלחמה, במקום לנהוג בחוכמה פרס בוחר בדרך ההתלהמות. ישראל צריכה להוריד פרופיל ולתת לארה''ב והמערב לטפל בזה כי להם יש הכלים להפעיל לחץ כלכלי ,דיפלומטי וכ''ו.
    כל פולטיקאי חיוור במדינת ישראל מנסה לתפוס כותרות על העניין , ולא תורם כלום חוץ מי עליית מחירי הנפט, שמשרתת את אחמדנו היקר.

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    פרס

    אלי, 09/05/06 09:51

    עכשיו יבקשו האיראנים כ י ישראל תתפרק מנשקה האטומי בשל איום של שר בכיר להשמיד /למחוק את איראן. בשביל מה היה צריך הטיפש הזה להגיד את מה שאמר, מה טוב יוצא מזה ? בשביל מה אולמרט, בעתון הגרמני השמיץ את נשיא איראן, וכינה אותו בשמות גנאי פסיכיאטריים '' מה יוצא מזה ? אנחנו מתחילים להראות כמטורפים ומשחקים לידי האיראנים ומאבדים את האהדה העולמית אפילו בנושא הגרעין. לישראל יש מנהיגות טפשה, ולזכור את אולמרט שהכריז קודם הבחירות- אנחנו (קדימה ) כבר ניצחנו... האם אולמרט פחות חכם ממה שחשבנו ? ניחא שהוא לא נקי כפיים במיוחד, כפי שהכל יודעים ומרגישים, אבל גם שכל אין לו ??

    הגב לתגובה זו

    • בכל הרצינות, עדיף שישתקו (ל''ת)

      מודאג, 09/05/06 11:01

      הגב לתגובה זו

  • 143.

    בפעם הראשונה בחיי אני מסכימה עם פרס (ל''ת)

    רבקה, 09/05/06 09:51

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    איפה היו הח''כ הערבים...

    ארצי, 09/05/06 08:19

    ...כאשר פורסמו האיומים של הצורר האיראני ???!!!

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    יש רק דבר אחד שלא הבנתי...

    מבולבל, 09/05/06 08:13

    כאשר ח''כ א-סאנע אומר שפרס הוא ''האחמדי נג'אד הישראלי''... הוא מדבר בשבחו של פרס או בגנותו?

    הגב לתגובה זו

    • לגנותו של פרס. בשבחו של אחמדי-נג'אד.איך זה מסתדר? פשוט:

      שובר קודים, 09/05/06 12:57

      זהו הקוד התקשורתי המיוחד של הח''כים הפלסטינים,שמאפשר במשפט אחד:
      ''פרס הפך לאחמדינג'אד הישראלי'',
      לאמר דבר והפוכו באותו הדבר.
      השמאל הישראלי מתקשה עם זה.אצל הימין לאומתם,הקוד בשמוש כבר זמן רב.

      הגב לתגובה זו

  • 140.

    כל הכבוד לפרס! חזק ואמץ איש חכם (ל''ת)

    משה, 09/05/06 07:29

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    פרס עצמו היה ממקימי הכור בדימונה, לא? (ל''ת)

    סתם שאלה, 09/05/06 06:36

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    I would be the first to push the red botton, and nuke them right no

    ilan, 09/05/06 04:24

    Nuke Iran now, before they get us first.

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    תמסור להם נשק גם כן! למה רק למחבלים מגיע? (ל''ת)

    שימי, 09/05/06 04:13

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    אכן גיס חמישי !! (ל''ת)

    ירון, 09/05/06 03:57

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    well done Shimon

    avi, 09/05/06 03:51

    how can that be that the arb members of the kneset are calling shimon peres , achamedinigad, the man who is doing so much to achive peace in this country. but , no wonder, because these arb memeber are our enemies, and with these kind of atitude, as the arabs leders, they should not be suprised why the jews will always see the arabs who live in israel as enemies.

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    Lieberman is right. We have a problem

    Baruch, 09/05/06 03:34

    Same as in Europe.

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    i love you shimon

    dubon, 09/05/06 03:06

    i never in my kife said any thing like that but now i will I LOVE SHIMON

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    I love Perez!

    John, 09/05/06 02:39

    A man after my own heart...
    But, talk is cheap.
    Bomb now. Talk later.

    הגב לתגובה זו

    • ? Perez Perets Peres

      משה זוכמיר, 09/05/06 08:38

      אולי תחליט כבר

      הגב לתגובה זו

  • 131.

    אם לצעירים בארץ אין ביצים, אז טוב שיש עוד זקנים. יישר כוחך, פרס. (ל''ת)

    צודק, 09/05/06 02:37

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    שוב פעם אני רואה שהחכ''ים הערבים נאמנים לטרור.

    צ, 09/05/06 02:27

    שהטרוריסט מאירן אמר שיש לחסל את ישראל. ברכה הטרוריסט שתק.

    אבל שנציג מישראל יוצא נגד אותו טרוריסט. פתאום הטרוריסט הקטן יוצא מהמחילות.

    הגב לתגובה זו

  • 129.

    יאלה פרס תן לערבים באטום!!!!!!!! (ל''ת)

    מיקרוגל, 09/05/06 02:24

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    הח''כים הערבים לא הזדעקו כאשר הגיעו איומים מאחמדינג'אד

    שימו לב, 09/05/06 02:11

    כל האיומים שלו לא גרמו להם לצאת במחאה שכזו. הם שתקו וחייכו מתחת לשפם שלהם בנחת ובשמחה. רק כאשר פרס מזהיר את איראן כתגובה לאיומיה, אז כבר קופצים הערבים כנשוכי נחש ופותחים לוע גדול.
    הם בעצם מחכים בכליון עיניים להשמדת ישראל ואוי לו לפרס אם בכלל יזהיר את האיראנים מפני השמדת ישראל...זה אסור בתכלית האיסור. ערביי ישראל הם גייס חמישי במלוא מובן המילה !!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    כשאיימו עלינו הם לא ציצוץ כשעונים להם, פתאום הם קופצים. (ל''ת)

    הם משתדלים, 09/05/06 01:59

    הגב לתגובה זו

  • 126.

    חידה: למי נאמנים החכים הערבים?

    שוקו, 09/05/06 01:47

    האיום המקורי של איראן לא הזיז להם, אבל האיום של פרס בתגובה לאיום המקורי... זה מרתיח אותם ומוציא אותם מדעתם.

    חידה ילדים: למי נאמנים החכים הערבים?

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    אפילו וענונו לא חשף שיש לנו פרס בארסנל

    אורי, 09/05/06 01:43

    אבל לפני זה אולי אפשר לחשוב על איזה מבצא חילוץ של שניים שלושה צדיקים מאירן?

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    עד מתי האויבים ישבו בכנסת שלנו? מה אנחנו עד כדי כך תמימים? (ל''ת)

    אסף, 09/05/06 01:42

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    מה הם רוצים הבוגדים האלה?

    גחלילית, 09/05/06 01:34

    מה הם מתנפלים על פרס? זה רק בגלל שהוא כל כך נחמד לערבים ומתלקק עליהם הם מדברים עליו ככה. מה הם חושבים שהפרסי יאיים עלינו ואנחנו נשתוק? יחראב ביתו. כמו שאומרים בערבית. והח''כים הערבים שיסתמו כבר את הפה. תפסו יותר מדי בטחון. איפוה ליברמן שיעשה כאן קצת סדר ויבהיר להם מאיפוה משתין הדג?

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    בעלי בריתו של כלומרט

    אאא, 09/05/06 01:31

    טיבי,ברכה,דהמשה...
    לקראת הפתרון הסופי של אנשי יש''ע שמתכננת ממשלת הכיבוש של כלומרט,התשקורת הסמולנית הלבנה כבר תהפוך אותם לחובבי ציון.

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    פרס מעולם לא היה ציוני

    אאא, 09/05/06 01:30

    ולהבדיל מנשיא איראן שדואג לאינטרס האיראני,פרס דואג לאינטרסים של האיחוד האירופי

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    תהיו רציניים שניה, במלחמה נגד החמאס בעד מי נראה לכם שהח''כים הערבים?

    צבי, 09/05/06 01:24

    ברור שהם בעד החמאס וישמחו אם הפלסטינאים יכבשו את ישראל או אחמדיניג'אד ירים את תל אביב באוויר.
    אסור להגיד את המילה ''בגידה'' כי ישר איזה מאה שמאלנים שונאי ישראל יקומו וינבחו, אבל תחשבו על משמעות המילה בגידה או אויב ותגיעו למסכנה לבד

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    טיפסתם על העץ הלא נכון, יש לו פרס נובל לשלום

    חוץ מזה..., 09/05/06 01:21

    טוב שאתם מודים לפחות שמשהו דפוק אצל אחמדינג'אד. תמשיכו ב''עבודת הקודש'' שלכם לנכר את הציבור הערבי ישראלי כלפי ישראל, במיוחד כלפי התקציבים. רמז: מהאופוזיציה ומקריאות להשמדת ישראל לא מקבלים תקציבים.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    עייאטולה חום איני (ל''ת)

    גרעיני עפולה, 09/05/06 01:08

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    פרס, גיי שלופן (לך לישון) ולתמיד!

    כיבויי אורות, 09/05/06 01:07

    אתה אבי האפוקליפסה או אם כל חטאת. תבחר.

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי שאתה זה שישן לתמיד. (ל''ת)

      מוות לקול הרע''ם, 09/05/06 03:34

      הגב לתגובה זו

  • 116.

    הם לא מבינים שפצצת אטום לא מבחינה בין ערבי ליהודי? (ל''ת)

    אולי זה יגרום, 09/05/06 01:02

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    החכים הערבים רוצים להיות רוב ולהשמיד אותנו. (ל''ת)

    דודו סופר, 09/05/06 01:02

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    החכים הערבים רוצים להיות רוב ולהשמיד אותנו. (ל''ת)

    דודו סופר, 09/05/06 01:00

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    כל הכבוד לפרס

    אני, 09/05/06 00:58

    עכשיו רק תתאחד עם ליברמן וביחד תשמידו את אירן ותוציאו להורג את החברי כנסת הערבים ...
    לגרש את א סאנע וברכה הנבלות לעזה

    הגב לתגובה זו

  • 112.

    For the 102 time- hopefully published this time

    Abi, 09/05/06 00:50

    As long the Arab/''Israeli'' parliament members serve
    in the Parliament- that parliament IS NOT LEGITIMATE !!! and the citizens
    of Israel-the Jews especially
    must wake up

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    הסניגורים של איראן קופצים ימח שמם !!

    גיל, 09/05/06 00:49

    החכי''ם הערביים גיס חמישי !!

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    screw you (ל''ת)

    ג'ון, 09/05/06 00:29

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    נו מה אמרתי לכם! (ל''ת)

    ליברמן, 09/05/06 00:24

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    הערבים הישראלים מתים להרוג אותנו אין פתרון חוץ מעידוד הגירה מרצון

    יהודי,רוצה חיים, 09/05/06 00:13

    נתן להם כסף ונעיף את כולם מפה כי זה אנחנו או הם. עידוד הגירה מרצון זה פתרון ארוך טווח והיחיד שבאמת יעזור לכל הצרות הביטחוניות.

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    הערבים הישראלים מתים להרוג אותנו אין פתרון חוץ מעידוד הגירה מרצון

    יהודי,רוצה חיים, 09/05/06 00:13

    נתן להם כסף ונעיף את כולם מפה כי זה אנחנו או הם. עידוד הגירה מרצון זה פתרון ארוך טווח והיחיד שבאמת יעזור לכל הצרות הביטחוניות.

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    חכים ערבים - איפה אתם ואיפה פרס? שם אתכם בכיס הקטן (ל''ת)

    מית נמש, 09/05/06 00:03

    הגב לתגובה זו

    • מה שלומך? איזה ספר את קוראת לאחרונה? חזרי בקרוב. (ל''ת)

      הי מית נמש, 09/05/06 01:03

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    א-סאנע, טיבי ובאראכה כולכם אחמדינג'אדים

    ישראלי, 09/05/06 00:02

    להעמיד אתכם מול כיתת יורים!
    רק לזחלקה ולמסאלחה אפשר עוד להקשיב

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    פרץ לא הבין שיש בעיה יותר דחופה פה

    Avi Ecuador, 08/05/06 23:59

    והיא קודם בעיה של ישראל מדינה של יהודים ואת זה מסבירים לו הערבים שהיו צריכים להיות בירדן או אזרחי פלסטין ולא ישראל.
    בשלב ריאשון יש להפוך אותם לאזרחים זרים כמו שאולי היו יכולים לעשות את אזרחי עזה היהודים אזרחים ישראלים תושבי חוץ.
    בכל מקרה מתחילים מסדום שבבית ואז ההסבר של פרס יכול להיות יותר מובן...

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    שמאון פרס סובל מפיצול אישיות

    א, 08/05/06 23:59

    מצד אחד הוא חולה על הערבים ומצד שני רוצה לחסל אותם. לך תבין פוליטיקאים

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    הוא איים על ישראל והם חלק מישראל לא? (ל''ת)

    יהודי ישראלי, 08/05/06 23:57

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    פרס עוסק בהסחת דעת.

    איציק, 08/05/06 23:55

    פרס המניפולטור והשרדן מסיח דעתם של החוקרים בפרשיות השחיתות הפיננסית ונראה אם זה יצליח לו גם הפעם.

    הגב לתגובה זו

  • 100.

    אים לא יתנו לשמעון פרס תפקיד מכובד,מוגדר, (ל''ת)

    המצב אלול.., 08/05/06 23:48

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    הפחד מדבר מתוך גרונם של החכים הערבים

    דבע, 08/05/06 23:48

    כשיש פיגועי טרור הם לא כועסים אבל כשאנו מגינים על עצמנו הם משתוללים מכעס, ולחשוב שפעם הצבעתי לשמאל, אני פשוט לא מאמין שעשיתי זאת!!!

    הגב לתגובה זו

  • 98.

    שתי הערות לחברי הח''כ הערביים.

    יהודי ציוני גאה, 08/05/06 23:47

    א. מבלי שרציתם בזה אתם מודים שאיראן על נשיאה המטורף (אוליי לא כל כך מטורף ואחמינג'אד, רק אומר בקול רם את מה שהח''כים הישראלים חושבים ומתאווים כמו מרבית בני עמם במרחב הערבי מוסלמי) רוצה למחוק מהמפה את המדינה היהודית. 2. חוצפתכים מתחילה באמת לעבור כל גבול, והרגע שבו היהודים יפסיקו להיות יפי נפש, מתקרב דיי במהירות. ואתם אוליי לא הבנתם את המסר של הבוחר היהודי, שבבחירות האחרונות, נתן הזדמנות אחרונה לנסיון להגיע להסדר סביב שולחן הדיונים ולא בשדה המערכה. שם תמשיכו לחלוץ נעליים באותה מהירות כמו בעבר הלא כל כך רחוק, ואז לא יעזרו לכם כל המטורפים שלכם המתפצצים ברחובותינו. כי זאת עליכם לדעת אנחנו עם סבלני וסובלני, אבל גם לתכונות אלו יש גבול, שאתם ברוב להיטותכם ושנאת היהודים שבלבכם, המעוורת את יכולתכם להבדיל בין הרצון לדמוקראטיה, לבין חולשת עם. לכן הגיע הזמן ותתעשטו ותבינו כי אין לנו שום כוונה להתקפל בשום צורה לא בפניכם, ולא בפני שום זומם ודורש את רעתינו. וכל זמן שלא תפנימו עובדה זו כך גם אכזבתכם ומפח נפשכם יגדל, בשעת האמת שבוא תבוא. וזאת עליכם לזכור העם היודי על כל מרכיביו ימין ושמאל, ניסה לבוא אתכם בדברים ואתם במו ידכם פניתם לדרך ההרג וההרס. וביום הדין תוכלו רק להאשים את עצמכם, על כך שבעלי הבית הסכימו להתחלק אתכם באחוזתם ואתם כמו זאב רעב רציתם את ''כל העדר''. ואתם חברי הכנסת הערבים תהיו אחראים לטרגדיה שתבוא עליכם, בדיוק כמו מנהיגי החמאס, אחמינג'אד,וכל דורשי רעתינו שבתוככם.

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת !!! (ל''ת)

      מוטי, 09/05/06 00:27

      הגב לתגובה זו

    • גם תומך !!!!!! יפה מאוד!!!!!! (ל''ת)

      אלון, 09/05/06 01:57

      הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד (ל''ת)

      תומך, 09/05/06 07:05

      הגב לתגובה זו

    • יהודי גאה כותב עברית בלי שגיאות.

      מורה לעברית, 09/05/06 07:29

      תתעשתו ולא תתעשטו פרושו תתחזקו האם אתה רוצה שהם יתחזקו? או אולי שהם יתעטשו?
      (תביא להם ממחטה?)

      רעתנו או רעותינו אבל לא רעתינו.


      האם אתה סבור שהח''כים הערביים קוראים את חיבורך ?

      הגב לתגובה זו

      • תתעשטו=תתחזקו?! על זה נאמר ''אל תגיד שטויות בקול'' או ''סייג לחכמה שתי

        בלה בלה בלה בלה, 09/05/06 09:58

        שתיקה''
        תתעשטו היינו תתעוררו או תשקלו את מעשיכם בשנית אך לא תתחזקו

        הגב לתגובה זו

        • נכון בלה בלה, אבל היכן הבנת הנקרא. (ל''ת)

          סתם, 09/05/06 23:11

          הגב לתגובה זו

  • 97.

    Peres vs Ahmednagad

    Dany, 08/05/06 23:46

    I must be the only Stupid one here;
    Why are ALL of you responding about what Peres said?
    The title talks about these Arab Kenest members!
    How can we PLUG the MOUTHS of these TRAITORS? Why are they so vocal in the Wrong way about the Iranians? Have they been saying ANYTHING about the ''Taking Israel Off the Map''? They should be JUDGED as TRAITORS & dealt with properly.Imagine the Commies in the US speaking @ ALL TIMES against the US...
    By the way, Peres's words are ''Ke'Dorbanot''...
    Why didn't Israel PUSH to convene the Security Council, the UN ASSEMBLY @ the first words of this Iranian president against us?
    What a ''Mousy'' Israeli Government...

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    מה אפשר לדרוש ''ערבים''

    מר מלדה, 08/05/06 23:43

    אפשר לחשוב שאחמדינגאד שם קצוץ עליהם הרי הוא שיעי, הם לא חושבים שטיל איראני יפול בטעות על שכם, רמאלה, או עזה, העיקר שהפסיכופאט
    אמר שהוא רוצה להשמיד את ישראל, בכל מקרה איראן שמה את עצמה בראש ציר הרשע, וזה רק שאלה של זמן מתי היא תישא בתוצאות, הרי זה ברור שניצחון בעיראק מחייב טיפול שורש באיראן.

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    הגיע הזמן לשגר את הח''כים הערביים לאיראן על-גבי טיל (ל''ת)

    יוד, 08/05/06 23:41

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אני באמת נגד קיפוח הערבים, אבל הח''כים הערביים חולי רוח!! (ל''ת)

    אבי לב-טוב, 08/05/06 23:40

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    חברי כנסת ערבים איפה אתם ש..

    יהודי, 08/05/06 23:38

    נשיא אירן מאיים על ישראל מחכיש שואה ומדבר כמו אנטישמי?? איפה אתם אז?? ניזכרתם עכשיו לדבר צריך להוציא אותכם מחוץ לחוק כמו שעשו עם אחרים בארץ ושתדעו שאני לא ימני בדעות אבל פשוט אתם נימאסתם על כולם איך אומרים אצלכם חאלס איתכם מפסיק

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    פרס אמר מה שרבים רצו

    sailor, 08/05/06 23:37

    חברי כנסת ערבים חולי אנטישמיות וגזענות בכיסוי ''דמוקראטי לא אומרים מה שפרס אמר ,לא בכנסת אך הקרב''אחיהם'' כמו חיזבאללה נמשל! כמה רוצים אנו להיות ללא כושר גרעיני אך כשמוגלת העולם-מוסלמים פנאטיים מימי הביניים סביבינו אין לנו ברירה! לכן שכלבים ינבחו השיירה תמשיך לעבור.

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    ליברמן התרופה לחכים הערבים (ל''ת)

    גדי חי, 08/05/06 23:35

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    להעמיד את החכ''ים הערבים לדין על הסגרת סודות מדינה

    TITUS, 08/05/06 23:35

    להעמיד את כל החכים הערבים לדין על זה שהם גילו פרטים שמסווגים בדרגה גבוהה מבחינה בטחונית, להכניס אותם לכלא על בגידה במדינת ישראל ככה כולם יהיו מרוצים

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    אני מקווה שהערבים, הם סתם יצורים עם שלט רחוק, שנשלטים על-ידי המוסד

    קארי, 08/05/06 23:33

    אחרת- מצבנו בכי רע! אם אלו לא פרובוקציה של המוסד, ועדיין חיים\מכהנים בתור ח''כים, זמננו קצוב ולא מאמין שנעבור את היום העצמאות השמונים של מדינתי היקרה!

    הגב לתגובה זו

    • כמה שאתה צבוע, מר כפל לשון 'קארי', מה חשבת? (ל''ת)

      אבו עלי, 09/05/06 01:47

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    פתאום נזעקו

    שלמה, 08/05/06 23:33

    מעניין, כאשר האירני מאיים להשמיד את ישראל, לא הגיב אף חבר כנסת ערבי נגד הדברים ופיהם מלאו מים, אבל כשהם שמעו את פרס שבעצם אמר דבר כוללני, וצודק, פתחו כל חברי הכנסת הערבים את הפה בגינוי. זו שוב הוכחה על הגייס החמישי היושב בכנסת, ועל הרעל שהם מחדירים לאזרחים הערבים במקום להיות השטיח לשלום.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    כשכלבים ערבים נובחים זה טוב ליהודים... (ל''ת)

    פפר, 08/05/06 23:33

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    הח''כים הערביים - גייס חמישי

    גיל אזולאי, 08/05/06 23:32

    גורמים נזק אדיר לציבור הערבי ולסיכויי השתלבותו.
    מה שפרס אמר זה הדבר הכי טריביאלי וברור.

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    ''אחמדינג'אד הישראלי''?!?!?! תתבייש לך, ברכה!

    שמאלן מתון, 08/05/06 23:32

    אולי הגיע הזמן שתתחילו לדאוג לאנשים שאתם אמורים לייצג במקום לצאת בהשוואות מבישות כאלה. איכס.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    פרס לא התכוון.

    שולם לעולם, 08/05/06 23:31

    הוא סתם חשב שהוא מדבר אל עצמו במקלחת,כמו דה-נירו לפני המראה בנהג מונית.הוא מתחרת,וכבר שלח בערוצים המיוחדים שלו,בקשת סליחה.
    כמובן גם בשמי ובשמך.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    בחיי, אני מצביעת מרצ, ואני תומכת באמירת ליברמן לגבי חה''כ הערבים

    והבהרה קטנה, 08/05/06 23:29

    1. אם לישראל תשוגר חו''ח פצצה גרעינית גם ערביי ישראל וגם הפלשתינים ייפגעו ממנה. (שלא לדבר על ירדן, מצרים, לבנון וסוריה. פצצה גרעינית מרעילה את הכל, וההרג לא יהיה מוגבל לאזור אחד).

    2. אם יש סיכוי שהעם האיראני יעצור את הטירוף של מנהיגיו, הרי שהוא יבוא לכדי מימוש רק אם העם האיראני יבין מבעוד מועד שמדינה שתשלח פצצה גרעינית כדי למחוק את ישראל תימחק בעצמה ותהפוך למדבר של יכול לגדול בו דבר 300 שנה. זה לא איום, זו עובדה. עדיף לאיראנים לדעת עליה מבעוד מועד, ולא להיהרג על טירוף מנהיגיהם.

    3. לכן, ההצהרה של פרס היא המעשה הכי אחראי ורודף שלום שקיים. ממש לא מטורף, אפילו לא טיפשי. חכם ואחראי מאין כמותו, ומבקש למצות את הערוץ של סיכול הציבור האיראני את מלח''הע השלישית, ובכך למנוע את הצורך בסנקציות, ומתקפות על איראן.

    4. אני לא יודעת אם חברי הכנסת הערבים הם אויבי השלום והקדמה במסווה, או שהם טיפשים פופולסטים, או משוגעים. דה פקטו הם מזיקים לערביי ישראל ולישראלים היהודים, וגם לפלשתינים. ולענין ההצהרה של ליברמן, העברתי אותה במוחי שוב ושוב, ועל אף שהתאמצתי מאוד, לא ראיתי בה שום טעות. חברי הכנסת הערבים תומכים בחמאס ובאחמדיניג'אד, ז''א שאינם תומכים בלוחמי חופש למדינה פלשתינית, אלא פשוט תומכים ברצח ישראלים חפים מפשע, שגורר הרג פלשתינאים חפים מפשע ואולי איראנים חפים מפשע, ובכלל בהמשך ההרג באופן עקרוני. לכן, איני רואה מדוע אין להעמידם לדין על עידוד ההרג הזה, רק לשם המשך ההרג, ולבקש את חייהם שלהם כעונש. אני פשוט לא מוצאת כאן שום טעות. האירו את עיני

    הגב לתגובה זו

    • שלום לך

      אסי, 09/05/06 00:53

      יש לי שאלה קטנה. את חושבת שיוסי ביילין, לו הצבעת, מסכים עם מה שכתבת?
      לא. הוא מאותם צבועים/עיוורים שתקפו את ליברמן על מה שהוא אמר. ביילין כל כך שמאלני, ותמיד הוא מוותר על הבטחון של מדינת ישראל מול כל פסיק של סיכוי מ-ד-ו-מ-ה לשלום.
      ואני אומר את זה בתור איש מרכז פוליטי.

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    שרוני+פרס=כנסת לא נורמלית

    מוטי חיפה, 08/05/06 23:28

    החברה עברו את ה80,יש לסלוח להם

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    כמו שהבטיחו לנו שיקרעו את הפלסטינים אם יירו קסמים...

    אודי, 08/05/06 23:23

    ולא עושים כלום. אז למה שיעשו משהו לאירן.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    פרס הוא איש נורא..כש אין לו מה לעשות הוא הכי נורא..

    בועז, 08/05/06 23:23

    הוא ציני בעור של רגיש הוא סכסכן בעור של עושי שלום הוא אופורטוניסט בעור של אידאליסט הוא מושחת בעור של צדיק הוא גזען בעור של אוהב בריות הוא חתרן בעור של מפרגן בקיצור הוא אסון בעור בן אדם.

    הגב לתגובה זו

    • ואתה אידיוט בעור של אידיוט (ל''ת)

      דביל, 08/05/06 23:31

      הגב לתגובה זו

    • פרס הוא הדיפלומט היחיד בישראל ברמה שיכוןל

      מקלדת, 09/05/06 09:48

      להוות השפעה בינלאומית...כך שגם אם כל התכוונת שציינת נכונות . כישוריו עולים עליהם ובתפ'קיד דיפלונט הווא טוב לישראל

      סליחה על השגיאות בהדפסה בעיות מ'לדת

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    שמעון פרס - טיפוס מסוכן ולא יציב

    ש. כהן, 08/05/06 23:21

    לפני כ 10 שנים כשפרס התמודד מול נתניהו והפסיד את הבחירות (כרגיל), הוא הכריז כחלק מתעמולת הבחירות ההזויה שלו: ''תמורת שלום, ישראל תהיה מוכנה לוותר על הגרעין''.
    זוכרים?
    זה היה נס משמיים שפרס הפסיד אז לנתניהו.
    פרס עם הזיות השלום הבלתי נשלטות שלו, עוד היה מסוגל לפרק את ישראל מנשקה הגרעיני, אם חס ושלום הוא היה נבחר אז לראש ממשלה.
    אם זה היה קורה, מה מדינת ישראל היתה עושה היום ומה פרס היה אומר היום?

    הגב לתגובה זו

    • חחחח הכל עיניין של הגדרה - ועד שיגדירו שלום במזה''ת

      לא היה מוותר, 09/05/06 09:50

      חחח

      הגב לתגובה זו

      • הגדרה של ''שלום'' אצל פרס וחבריו:

        עכשיו הבנת?, 09/05/06 19:10

        1) כשמביאים רב-מרצחים כמו ערפאת מטוניס ומעניקים לו לגיטימציה, זהו צעד לקראת השלום.
        2) כשמציידים את אותו רב-מרצחים בנשק, אצל פרס וחבריו זהו ''צעד בונה אמון'' לקראת השלום.
        3) כשיהודים מתפוצצים באוטובוסים, אצל פרס ושאר ההזויים שדומים לו, זהו שלב הכרחי לקראת השלום. ללא קורבנות שלום -אין שלום.

        הגב לתגובה זו

  • 78.

    חברי הכנסת הערבים זהים לנשיא איראן ביחסם למדינה.

    גיל, 08/05/06 23:19

    אז שלא יאשימו אף אחד אחר בגזענות ובעמדות אנטי-הומניות. הם הגזענים הגדולים ביותר, שונאי יהודים, המסתתרים תחת כותרות של מפלגות שמאל. בשארה ואחמד טיבי הם בדיוק כמו לה פאן בצרפת, ההבדל היחיד הוא שהאחרון מכריז שהוא ימין קיצוני, והם טוענים שהם שמאל, הם ממש לא שמאל, הם ימין קיצוני גזעני פלסטיני !!!

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    תפסו תחת! איך נותנים להם במה איך?? (ל''ת)

    אדם הרפז, 08/05/06 23:16

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    בוגד הוא בוגד הוא בוגד (ל''ת)

    גרדורוד שטיין, 08/05/06 23:16

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    סיכול ממוקד אמרנו ?! (ל''ת)

    לתשומת לבו של -, 08/05/06 23:13

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    +++טוב עשה פרס! המשוגע מטהרן צריך לקלוט שנוכל למחוק את אירן מאה פעם

    מפוכח, 08/05/06 23:10

    ועוד ישאר ''עודף'' וזאת הרבה לפני
    שיבינו מאיפה זה מגיע בכלל!

    הגב לתגובה זו

    • טמבליות היא לא רק של פרס אני רואה.מה תשמיד מו תשמיד מי תשמיד.. (ל''ת)

      שפיות לא, 08/05/06 23:57

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    ממשיכים לטפל בעינייני חוץ !

    פנוס, 08/05/06 23:09

    החכי''ם הערביים ממשיכים להתעלם מבעיותיהם של ערביי ישראל ובמקום זאת הם דואגים לבעיות הפלסטינים. הם מועלים באמון הציבור שבחר בהם וחבל שכך.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    פרס לא פראייר

    02, 08/05/06 23:09

    אבל סילבן שלום דומה לתחת. על כך אין ויכוח

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    סליחה קוראים,אך מה דעתכם ששימון והפרסי יתחרו למי יש יותר גדול?(פה) (ל''ת)

    פ.ע, 08/05/06 23:08

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    אמינותם של החכי''ם הערביים נמוכה.

    ינטל, 08/05/06 23:06

    עד היום הם לא גינו את כל מסכת האיומים של האחמד דינאל-זיב הזה ופתאום נחה עליהם רוח הפטריוטיות כששמעון פרס מזכיר לשליט המעורער הזה כי גם מדינתו עלולה להיות בסכנה.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    חברי הכנסת הערבים - אולי תתמודדו על מקום בבית המחוקקים האיראני ?

    שמאלני, 08/05/06 23:02

    אהה...סליחה...שכחתי...
    אם הייתם אזרחים באיראן ומדברים ככה כנגד המדינה היו קוצצים לכם איבר או שניים בגוף כעונש, וזה במקרה הטוב.

    אולי פשוט תוותרו על האזרחות שלכם ותעברו לגור ברמאללה ?

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    בוגדיםםםםםםםםםםםםםםםם

    אזרח מודאג, 08/05/06 23:00

    ח''כ ערבים שמגנים גינוי כלפי האויב מס אחד שלנו כיום הם פשוט בוגדים ואין שום מילה אחרת לתאר את זה
    מזוז תתעורר לפני שיהיה מאוחר מידי

    הגב לתגובה זו

    • זה לא עינין של באגדים או לא בוגדים....

      אצלנו בטנק..., 08/05/06 23:25

      זה ענין של זכרון.
      הח''כים הפלסטינים שכחו שהם לא אמרו עד היום כלום נגד הצהרותיו של האחמדינג'אד,ולכן זה קצת טפשי להגיד עכשיו: ''פרס הפך לאחמדינג'אד של ישראל''.כאילו שהם כל הזמן.....
      ולנו הם לא גילו.

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    אני באמת בטוח שהם בוגדים!!!!!

    דרור, 08/05/06 22:53

    ליברמן? טפל בהם!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    לא שמעתי את הח''כ הבוגדים

    תומר, 08/05/06 22:53

    מדברים ומגנים את נשיא איראן ולכן כאזרח אני רואה בהם כבוגדים במולדת הגיע הזמן להעמיד אותם לדין.

    הגב לתגובה זו

    • אני שמאלני, ולמרות הציניים שלא יאמינו לי....

      שמאלני, 08/05/06 23:05

      אני שמאלני, ולמרות הציניים שלא יאמינו לי, אני מאמין שהגיע הזמן למצות את הדין עם המסוכנים האלה.

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    אני באמת בטוח שהם בוגדים!!!!!

    דרור, 08/05/06 22:53

    ליברמן? טפל בהם!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    הבדוי מתימן הגיע להטיף לנו מוסר

    שמעון אמסלם, 08/05/06 22:53

    א-צנעא, שוב הביתה ותפסיק לנסות להפחיד כי אתה לא עושה עלינו שום רושם .

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    חשבנו שיש כבר ''מזרח תיכון חדש'' למה הקרבנו אלפי''קרבנות-שלום''מאוסלו?! (ל''ת)

    עבד עלי הבנאדם!, 08/05/06 22:40

    הגב לתגובה זו

    • אין דבר כזה ''קורבנות שלום''

      יש רק קורבנות, 08/05/06 23:41

      כל העם (וכל העולם, בעצם) כבר הבין את זה
      אז לך ולבן גביר יש קליטה איטית. תתמודדו.

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    פרס טעה טעות חמורה. כנסו ותבינו למה

    אלי, 08/05/06 22:33

    מה שהנשיא האיראני רצה זה לגרור אותנו לויכוח ולהביא לפירוקנו מנשק גרעיני. במה אנחנו שונים ממנו אם גם אנחנו מאימים בהשמדה?
    המסקנה של הא''ם תהיה שגם אותנו צריך לפרק
    הבנתם ??????????????

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    איום מול איום.

    זוהר, 08/05/06 22:26

    מקובל שבשכונה לא מתעסקים עם משוגעים. התשובה של פרס היא במקום ובאותו מטבע.

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    מזרח תיכון חדש, אכן

    המחתרת הסגולה, 08/05/06 22:19

    אפשר להתפקע מצחוק מהשטויות של מר פרס -- איש השלום והאחווה, עלק.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    פרס גאון! (ל''ת)

    שומר על עמימות, 08/05/06 22:18

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    שטויוט במיץ

    דן טל, 08/05/06 22:15

    האלק ישראל לא דוגלת בעין תחת עין היא דוגלת בזה ועוד איך אחרת איך אפשר להגדיר את השמדת טרוריסטים? מה גם שאם אירן תמהר למחוק אותנו הרי שגם היא תמחק ואיני חושב שאחמדינג'ד רוצה למות, ובטח שלא מוות שהידים ןאם תפרוץ מלחמה הרי שאצלנו יהרסו כמה בניינים ולא יותר מזה אבל אירן תושמד טוטאליט

    הגב לתגובה זו

    • באיזה כתה עפת מהיסודי? (ל''ת)

      אוהב אנאלפביתים, 08/05/06 23:10

      הגב לתגובה זו

    • פשוט...

      אסי, 09/05/06 00:58

      הגדרת השמדת טרוריסטים היא - הרתעת טרוריסטים אחרים בעתיד. במקרה של אחמדינג'אד אין את מי להרתיע אחרי אסון גרעיני.
      אם טרוריסט מוכן למות רק כדי להרוג כמה יהודים, ואם איראן מממנת ומאמנת את אותם טרוריסטים, למה שמנהיגה יפחד למות? וגם אם כן, ללא האמירה של פרס, הוא לא היה חושש מהשמדה ואז הטיעון של הפחד ממוות נופל שוב.

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    האמירה הזאת היתה צריכה להאמר לפני זמן רב (ל''ת)

    יצחק, 08/05/06 22:09

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    קודם תכניס את שד של אוסלו לבקבוק

    @ בנצי-א @, 08/05/06 22:09

    ותחסל את טרוריסטים שהבאת מתוניס

    הגב לתגובה זו

    • תרניס לשד בקבוק, זה כבר מטפל את אוסלו

      עצוב, 08/05/06 22:25

      או שד אומו, אז לא עוזר בקבוק, שד להגיד ''איי איי איי עוד עוד עוד'' אוסלו שמח כולם שמחים אני עצוב עצוב עצוב.

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    שמעון פרס רוצה לדפוק שטיחים פעם ולתמיד (ל''ת)

    @כספומט, 08/05/06 22:05

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    אין ''עין תחת עין'' עם נשק גרעיני-מישהו מתאדה וזהו!!! (ל''ת)

    פרס, 08/05/06 22:04

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    if you want to shoot dont talk -(הטוב הרע והמכוער) (ל''ת)

    משה בודק, 08/05/06 22:02

    הגב לתגובה זו

    • טיפשי, לא שנון , ולא מתאים...

      נימרוד, 09/05/06 02:49

      אתה לא מבין שבנשק אטומי לא משחקים, ולא כדי שאף אחד ילחץ על הכפתור האדום, לכן פרס do the talking כדי שלא נגיע חלילה וחס ל shooting
      המטרה של הדיבורים היא יצירת ''מאזן אימה'' שבו לכל צד ברור שאם הוא יורה זה גם הסוף שלו וכך אף אחד לא ישתמש בנשק הגרעיני לכן הציטוט שלך לא במקום הוא לא רוצה לירות!!!(ובצדק)

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    זקן סנילי

    אורי, 08/05/06 21:49

    שמעון פרס, זקנתך מביישת את בחרותך, אתה יודע מה זאת ''עמימות''? ממתי ישראל מאיימת בשימוש בנשק גרעיני ? התחרפנת לגמרי? אינך מבין שבאיומיך הנך מצדיק את דרישת מדינות ערב כי ישראל תתפרק מנשקה הגרעיני או שגם להן יש זכות לפתחו ? אדוני ''המשנה לראש הממשלה''-לך לבית אבות !

    הגב לתגובה זו

    • הידד לאורי מחיפה ! כל מלה בסלע ! (ל''ת)

      ודייק, 08/05/06 22:19

      הגב לתגובה זו

      • אנחנו בארגון של המגיבים מסוריה צריכים לשמור סודיות. תגיד ל'אורי'. (ל''ת)

        ודייק, 09/05/06 01:49

        הגב לתגובה זו

      • אנחנו בארגון של המגיבים מסוריה צריכים לשמור סודיות. תגיד ל'אורי'. (ל''ת)

        ודייק, 09/05/06 01:49

        הגב לתגובה זו

    • ואתה אורי צעיר סנילי וכסיל

      אלעד, 08/05/06 23:43

      כך שבטח אתה די מתוסכל. הרי ברור שאנו מדינה שמאוימת כל הזמן ונמצאת בכוננות, וגוננות...אנו באמת ובתמים רוצים לחיות בשקט ובשלום וכמה כבר אפשר להבליג.

      הגב לתגובה זו

    • דביל, איפה פרס מדבר על נשק גרעיני? (ל''ת)

      אריק, 08/05/06 23:45

      הגב לתגובה זו

    • בינתיים אתה זה שמבייש את החיפאים שביננו...

      אורן, 09/05/06 00:08

      איפה הוא ציין את המילה אטום?

      הגב לתגובה זו

    • אינו יהודי. (ל''ת)

      מר 'אורי', 09/05/06 01:06

      הגב לתגובה זו

    • 52, מסכים איתך לגמרי, כל הכבוד על מילותיך אלה. (ל''ת)

      מאיר, 09/05/06 10:11

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    למה הוא לא מצחצח שיניים ? (ל''ת)

    קארגי, 08/05/06 21:49

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    עד עכשיו לא דאגתי

    הצהרה מדאיגה, 08/05/06 21:43

    עד עכשיו חשבתי שיש לנו יכולת התגוננות כנגד האיום האירני.
    ההצהרה של פרס מזכירה לי את דדו מבטיח לשבור את העצמות למיצרים ב73
    שמישהו ירגיע אותי או את פרס בבקשה

    הגב לתגובה זו

    • אחמדינג'אד כבר לא יישן הלילה. (ל''ת)

      אני הדודה, 08/05/06 22:11

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    פרס , אתה תותח , אין אין עליך ,אתה הגדול מכולם (ל''ת)

    אוהב אותך שמעון, 08/05/06 21:43

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    לא חבל כולם ישמידו ככה את היבשה ואת הים ואת השמים שהשם ברא? (ל''ת)

    גוג ומגוג, 08/05/06 21:40

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    ואאללה, שמעון ברס נהיה מג'נון ? ? (ל''ת)

    ##חיל ג'ובניק##, 08/05/06 21:34

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    זה יהיה קצת מאוחר מידי בשביל סחבק (ל''ת)

    תשמע חבוב, 08/05/06 21:33

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    לשלוח את חלוץ ושיחזור עם רעידה קלה בכנף. (ל''ת)

    טורנטו, 08/05/06 21:33

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    איזה פה גדול ! ! ! הפה החלק הכי בולט בתמונה ! ! !

    אזרח, 08/05/06 21:31

    כמו כריש לוויתן...

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    לכל המתלהבים - פרס תקף את בגין כשזה הפציץ את הכור האירני ב-1981

    יוס2, 08/05/06 21:27

    אז שבו בשקט

    הגב לתגובה זו

    • התכוונת לכור האירני שהיה בעירק??? (ל''ת)

      טוביה גנוט, 08/05/06 22:05

      הגב לתגובה זו

      • עזוב אותו, דביל עם דיפלומה...

        אורן, 09/05/06 00:06

        זה פשוט בחינם אז הוא מגיב

        הגב לתגובה זו

      • עזוב אותו, דביל עם דיפלומה...

        אורן, 09/05/06 00:06

        זה פשוט בחינם אז הוא מגיב

        הגב לתגובה זו

  • 42.

    בוא שימון בוא. (ל''ת)

    הקשקשן מטהרן, 08/05/06 21:27

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    מדינאי חכם אשר אמר בידוק את מה שצריך להגיד !!

    א, 08/05/06 21:23

    בניגוד לאולמרט שנתן ראיון במגזין פורנו גרמני !!

    הגב לתגובה זו

    • שטויות! בג'יהאד אין ערך לאיום בהרג עצמי. (ל''ת)

      אני אהרוג ואהרג, 08/05/06 21:39

      הגב לתגובה זו

      • תפקידים

        זקן בעל ניסיון, 08/05/06 22:21

        כל אחד עם התפקידו. המותר והרצוי למרס, אסור לאלמרט. כך מתחלקים התפקידים בממשלה חכמה.

        הגב לתגובה זו

      • תפקידים

        זקן בעל ניסיון, 08/05/06 22:21

        כל אחד עם התפקידו. המותר והרצוי למרס, אסור לאלמרט. כך מתחלקים התפקידים בממשלה חכמה.

        הגב לתגובה זו

  • 40.

    אזהרה!!!!

    יוסף, 08/05/06 21:20

    פרס מסוכן למדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מפציצים את אירן בפצצת אטום...ומיד! (ל''ת)

    משה, 08/05/06 21:20

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    עם ישראל. הפסיד בגדול את מנהיגותו של פרס.

    בנצי א, 08/05/06 21:16

    אך למרות זאת ! פועלו ומעשיו של פרס למען המדינה היא רבה וכמה טוב שהאיש הגדול והדגול מרבבה היה ונמצא בתוכנו.

    הגב לתגובה זו

    • אדמת טהרן תרעד! אדמת טהרן תרעד! אדמת טהרן תרעד!

      יוס2, 08/05/06 21:25

      חה חה חה חה חה חה.
      בנציל'ה לך תקנה לעצמך שכל בשוק הכרמל

      הגב לתגובה זו

    • סתם דמגוגיה, מס שפתיים לעמך שמתחיל להיות מודאג מאיראן

      סתם מישהו, 08/05/06 21:28

      שלא ישלו אותך, לישראל אין שום תשובה לאיראן וארה''ב לא ממש מעוניינת לעשות משהו בנידון.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    מה קרה שמעון ? פתאום קיבלת שריר בלשון ! יאללה תפעיל כבר איזה פצצה (ל''ת)

    על הראש של, 08/05/06 21:04

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לכל המשמיצים את פרס, תבינו בזכות מי יש לישראל אטום.

    איתן, 08/05/06 21:01

    ועדיף שתשתקו.

    הגב לתגובה זו

    • בזכות אשר בן נתן ופרופסור שמואל ברגמן (ל''ת)

      יוס2, 08/05/06 21:25

      הגב לתגובה זו

      • קשקשן, טוב שלא אמרת איינשטיין (ל''ת)

        אורן, 09/05/06 00:04

        הגב לתגובה זו

      • קשקשן, טוב שלא אמרת איינשטיין (ל''ת)

        אורן, 09/05/06 00:04

        הגב לתגובה זו

  • 35.

    כל הכבוד לפרס! מדינאי חכם,אחראי,ואמיץ! (ל''ת)

    AVIVA, 08/05/06 20:52

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    מדינות כמו ישראל ואיראן מסכנות את העולם (ל''ת)

    אבי, 08/05/06 20:50

    הגב לתגובה זו

    • 'אבי מת''א' מסכן את העולם. (ל''ת)

      אבי, 08/05/06 21:23

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    הצהרה מיותרת מאוד , ומזיקה מאוד . האי

    אבו יסמין, 08/05/06 20:43

    בהירות שהיתה קיימת עד היום היא האפקטיבית ביותר , יתכן ופרס חדל לשלוט בלשונו .

    הגב לתגובה זו

    • על איזה אי בהירות / עמימות אתה מדבר?

      אורן, 09/05/06 00:03

      ועאנונו עשה שירות גדול לישראל. על מאזן אימה שמעת? למה אתה חושב שהוא עוד חי?

      הגב לתגובה זו

      • אינם יהודים. (ל''ת)

        מר 'אבו יסמין', 09/05/06 01:08

        הגב לתגובה זו

      • אלה מגיבים שתפקידם לייצר קונספירציות נגד ישראל.

        מדוע צינזרתם?, 09/05/06 01:51

        'אבו יסמין' ו'אורן'. זכותי ליידע את הקוראים.

        הגב לתגובה זו

  • 32.

    פרס גרוע ממאפיונר (ל''ת)

    אורי וייס, 08/05/06 20:39

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    אטום

    אדיז.דאיד., 08/05/06 20:36

    שיפציצו.אותם.בגדול

    הגב לתגובה זו

    • אל תדאג, הם הבטיחו את הפצצה הראשונה בניו יורק. (ל''ת)

      בבה עזיזי, 08/05/06 23:48

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    בזבלנות קדימה מצויינים ראה מופז אולמרט (ל''ת)

    ועכשיו פרס, 08/05/06 20:33

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    פששש פרס סחתיין עליך.

    fcbj, 08/05/06 20:33

    הפתעת אותי לטובה,אני איתך.
    הקם להשמידך השכם והשמידו !

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    יאללה לך הביתה שימון, שלום ותודה. מיצית את עצמך, תרח (ל''ת)

    חסאן בק, 08/05/06 20:33

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ואנחנו זוכרים היטב שאפסו ביצים בישראל

    המחלקה הסגורה, 08/05/06 20:31

    ואנחנו לא סומכים עליכם בלירה שתחזירו.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    עכשיו,אחרי האיום של פרס,האחמדינג'אד ישב כבר בשקט.

    יפה, 08/05/06 20:31

    לפחות 5 דקות

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    פרס, לך לבית אבות כבר (ל''ת)

    פג תוקפו, 08/05/06 20:30

    הגב לתגובה זו

    • ואתה תלך לבית זונות (אה חרוז) (ל''ת)

      לוציפר, 09/05/06 02:56

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    מה הוא מתלהם?

    חיים כץ, 08/05/06 20:27

    הפרס הזה מזכיר את הסיפור על האריה והנמר שרבו בינהם ואז בא העכבר חברו של האריה ואיים על הנמר ''אנחנו גם יכולים לחסל אותך''.

    פרס ושמאלמרט הרי לא יזיזו אצבע בלי לבקש אישור מבוש

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    השוּעָל

    אזרח מודאג, 08/05/06 20:26

    השוּעָל (קווים לדמותו)

    הוא עוד יִקְבּוֹר אֶת כּוּלָנוּ... !
    אם נמשיך לעסוק בְּשֶלָנוּ...
    השועל העָרוּם, הנוֹאֵל
    שהוֹנָה את עמו ישראל.

    הוא עָתִיד עוד לִקְבּוֹר אֶת כּוּלָנוּ... !
    אם רק נתמיד לעסוק בְּשֶלָנוּ...
    השוּעָל החָמַקְמָק, הכּוֹשֵל
    שבבינת בני עמו מְזַלְזֵל.

    זו תהיה כבר בְּכִיָה לדורות
    כשכולנו נוּבָא לקְבוּרוֹת
    מאחור יִצְחֲקוּ פוֹחֲזוֹת
    עיניים לוֹעגוֹת, מַלְעִיזוֹת.

    הוא עוד יִטְמוֹן פַח לְכּוּלָנוּ...
    אם נמשיך לעסוק בְּשֶלָנוּ...
    השוּעָל התַּכְכָן, השָפֵל
    שלשְרָרָה ולכוֹחַ פּוֹזֵל.

    הוא עָתִיד עוד לִמְכּוֹר אֶת כּוּלָנוּ...
    אם רק נתמיד לעסוק בְּשֶלָנוּ...
    העסקן הניצחי, המוֹעֵל
    באמון בני-עמו, ישראל.

    זו תהיה כבר בכיה לדורות
    כשכולנו נוּבָא לקְבוּרוֹת
    מאחור יִרְעמוּ מְהַדְהֵדוֹת
    לכבודנו מַטחֵי יְרִיוֹת.

    הוא עוד יִקְבּוֹר אֶת כּוּלָנוּ... !
    אם נמשיך לעֲסוֹק בְּשֶלָנוּ...
    הצְלוֹפָח החֲלַקְלַק, המְהַתֵּל
    שלמנעמי השלטון התרגל.

    הוא עָתִיד עוד לִקְבּוֹר אֶת כּוּלָנוּ... !
    אם רק נתמיד לעסוק בְּשֶלָנוּ...
    ''חַתְרָן בִּלְתִּי נִלְאֶה'' מִתְּפַּתֵּל
    שעיניו לכבוד מְגַלְגֵל.

    זו תהיה כְּבָר בְּכִיה לדוֹרוֹת
    כשכּוּלָנוּ נוּבָא לקְבוּרוֹת
    תְלווֵנוּ שְדֵרָה אֲרוּכָּה של נֵרוֹת
    עֵת נִיטַמֵנָה (עָמוֹק)
    בתוך שוּרת ארוֹנוֹת.




    הגב לתגובה זו

  • 22.

    ואני הבנתי דווקא את העין תחת עין אחרת

    מיץ. לימון., 08/05/06 20:10

    כלומר ישראל עלולה שלא לחכות למכה ראשונה לפני שתפעל, על תשכחו שפרס לא מדבר פרסית,

    הגב לתגובה זו

    • שפרס התכוון ההפך מדבריך. כלומר שהוא ימתין... (ל''ת)

      זו הבעיה:, 08/05/06 20:27

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    לאט לכם..

    אבישי, 08/05/06 20:00

    אני מציע לפוליטיקאי שלנו (וגם לכם, המגיבים ה''מבינים'') לנהוג במעט יותר שיקול-דעת ולהשאיר את ההתלהמות למשחקי המחשב בבית. אני בטוח שהאיראנים יגיעו ליכול ייצור של נשק גרעיני. תעבור עוד שנה, עוד שנתיים, וזה יקרה. הרעש שאנו עושים סביב הנושא רק שם אותנו במרכז המטרה ומציב את ישראל כאויבת הראשית של איראן. פעולה התקפית ישראלית יכולה להסתיים באחד משני האופנים: הצלחה או קטסטרופה! הצלחה תהיה אם נצליח להשמיד את התשתית הגרעינית שלהם. קטסטרופה תהיה אם לא נצליח באופן מוחלט ומטוסינו יופלו. אם נצליח, יקח לאיראנים שנתיים נוספות כדי לבנות מחדש. אם ניכשל, נותקף בודאות על-ידם. אפשר להרחיב כאן את התיזה עוד הרבה אך היריעה קצרה. מה שאני רוצה לומר הוא שהאינטרס העליון שלנו כרגע, הוא להוריד פרופיל ולסתום קצת את הפה. כשתגיע השעה לפעול, צריך לפעול בשיטת:..''IF YOU WANT TO SHOOT - SHOOT. DON'T TALK'' כפי שאמר האקדוחן בסרט הידוע.

    הגב לתגובה זו

    • פששש איזה ידען גדול אתה.

      fcbj, 08/05/06 20:32

      אולי ניתן לך לנהל את המדינה?

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    כל הכבוד לפרס !! סוף סוף תגובה נכונה !!!

    הקם להורגך, 08/05/06 19:55

    די נמאס עם האיומים !!! שילך לעזעזל המכוער מאירן !! בגין כבר היה מטפל בו !!!

    הגב לתגובה זו

    • פרס דואג לאגו שלו . להזכיר לנו את יוזמתו בנידון. (ל''ת)

      מוטי, 08/05/06 20:46

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    מזה''ת חדש...

    אדישי, 08/05/06 19:52

    ואללה , אחרי הפצצה באמת יהיה מזרח תיכון חדש !

    ניראה שנבואותיו של פרס באמת יתגשמו....בסוף.

    עם מי אנחנו רוצים ו/או רצינו לעשות שלום בדיוק... תזכירו לי ...

    לעולם , אבל לעולם לא יהיה שלום איתם זה פשוט בגלל שתדרי השידור שונים לא רק הערוצים אלה התדר שונה לחלוטין....

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    הכיצד תמחק, הלו ביקשת לפרק את ישראל מיכולתה הגרעינית? (ל''ת)

    חננאל, 08/05/06 19:51

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    פרס: אם האירנים יתקפו וינסו להשמיד את ישראל אז נגן על ישראל...

    שושי, 08/05/06 19:44

    למה פרס לא מבין שאם הוא יחכה להשמדת ישראל ...יהיה מאוחר להגיב...האם ישראל לא אמורה להשתמש בטיסים הטובים ובמטוסים ופצצות העומק האמריקאיות להרס הכורים האירניים ולא להמתין לפצצת אטום אירנית...כפי שבגין לא המתין לעירקים ב-1981 ..? מדובר באותו פרס שהביא לעם ישראל את אסון אוסלו ההתנתקות וההתכנסות...

    הגב לתגובה זו

    • פרס הקים את הכור !! לידיעתך...... (ל''ת)

      שושי תרגעי, 08/05/06 20:19

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    לא תמיד אנשים יודעים כמה חשוב שימעון פרס בתוך הממשלה!

    אמנון בן-יהודה, 08/05/06 19:43

    פ,ר,ס היחיד והגדול מכולם, כן מכו,,,,,לם, האיש אשר העם חייב לו כל-כך האחרון לדור הנפילים, אהוד אולמרט צריך להיות המישנה לפרס , אוהבים אותך שימעון ..איך אבל איך? שמו את החתול במגפיים לשר ביטחון ,איך --ולמה , פרץ מקסימום מתאים לחלק תה בכנסת !היקר !

    הגב לתגובה זו

    • לא פלא שאתה יושב היכן שאתה (ל''ת)

      נומי נומי, 08/05/06 20:03

      הגב לתגובה זו

    • פרס הגיע לשיאו כשמש-שרת של בנגוריון

      האמת, 08/05/06 20:34

      ראשית כל, ההכרזה הזו שאירן אינה חסינה מהשמדה היתה צריכה להנתן כבר מזמן. אך הרבה אין לצפות מפוליטיקאי קטן שקנה את מקומו בתככים בשחיתות, בתרגילים מסריחים למיניהם ובמרפקים. במפלגתו שנאו אותו ופחדו מההתנהלות הקונספירטיבית שלו. הוא אחראי בן השאר לסיום הקריירה של משה שרת, אבא אבן ועוד כמה אנשים מצויינים שהיו בעבודה. אפילו חברו הטוב יצחק רבין קרא לו ''תככן וחתרן בלתי נלאה''. עצם העובדה שיש שמייחסים לו (שלא כשורה) את רצח רבין, מראה את אופיו המוכר של הנאשם חסר העכבות. הגרוע מכל הוא הסינדרום של אוסלו שישראל סובלת ממנו מאז 92 עקב פעילותו שלא כחוק של הנאשם.
      לשימון פרס צריך לומר שגם הוא אינו חסין לעולם. הנאשם יתן את הדין בבא היום כל מעשיו ובין השאר גם על המתנות שקיבל מחיים סבן וחבריו לקראת הבחירות לראשות העבודה.

      הגב לתגובה זו

    • אני לא חייב לפרס כלום! אני בניגוד אליו שירתתי בצבא

      יוס2, 08/05/06 20:43

      ואני בניגוד אליו תמכתי בהפצצת הכור העיראקי ב-81'.
      אז שב בחו''ל יחד עם הילדים של אולמרט וסתום את הפה.

      הגב לתגובה זו

      • יוסי שעל נעליך מעל רגלילך שאתה מדבר על פרס

        לוציפר, 09/05/06 03:06

        בהגנה הייתה?מנכ''ל משרד הביטחון הייתה?סגן שר, ושר הביטחון הייתה?
        את הכור בדימונה בניתה? על מבצע אנטבה החלטת? על חיסול ''המהנדס'' אתה החלטת? לא ... זה היה שימעון פרס אבל אתה גיבור גדול הייתה בצבא...בדיחה ,עדיף שתישתוק!

        הגב לתגובה זו

      • יוסי שעל נעליך מעל רגלילך שאתה מדבר על פרס

        לוציפר, 09/05/06 03:06

        בהגנה הייתה?מנכ''ל משרד הביטחון הייתה?סגן שר, ושר הביטחון הייתה?
        את הכור בדימונה בניתה? על מבצע אנטבה החלטת? על חיסול ''המהנדס'' אתה החלטת? לא ... זה היה שימעון פרס אבל אתה גיבור גדול הייתה בצבא...בדיחה ,עדיף שתישתוק!

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    מה עם הקסאמים?

    מאמין, 08/05/06 19:39

    אין שבוע בלי קאסמים אולי נימחוק אותם קודם?!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    כנסו דחוף !!!!!

    קוקו-ג''ירף, 08/05/06 19:31

    כל פרסי נחש ארסי !

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    יללא פרס, תלחץ על הכפתור לפני שיהיה מאוחר מידי. (ל''ת)

    לוחם, 08/05/06 19:28

    הגב לתגובה זו

    • טוב שהכפתור נשאר רק עם כפתורים במעילו (ל''ת)

      זה מה שאמר הכסא, 08/05/06 19:55

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    אוי. ואבוי , פרס רץ לנשיאות

    לב, 08/05/06 19:27

    לפי הסגנון והקצב שימעון פרס רוצה להיות הנשיא הבא ורצוי בלי אף מועמד מתחרה
    כל בר דעת צריך להבין שהתפקיד האיזוטרי של שר זוטר בממשלת אולמרט היא רק מקפצה לחתרן להיות הנשיא הבא ואז אז מני יוכל לעצור אותו
    הוא עוד ישנה את שיטת המימשל בארץ

    תזכרות את מה שאני אומר

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    פרס. מה עם כספי השוחד שקיבלתה מאנשי העסקים ???

    צ, 08/05/06 19:27

    למרות שקיבלתה את הכספים מאותם אנשי עסקים.
    עליך להחזיר את הכספים לאוצר המדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הוא זוכר עוד מזמן אחשורוש (ל''ת)

    דני, 08/05/06 19:26

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    פקה פקה פקה פקה על קאסמים אתם לא יכולים מבלבל תמוח הזקן הזה.

    יצחק, 08/05/06 19:26

    תרגיל פוליטי מסריח כמיטב המסורת של שמעון הפרס והאוזניה.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    פתאום פרס מבין באטום??? מה עם הנגב טמבל. (ל''ת)

    :-), 08/05/06 19:24

    הגב לתגובה זו

    • אל תהיה טמבל,הוא בנה את הכור בדימונה... (ל''ת)

      מתנחל, 08/05/06 19:33

      הגב לתגובה זו

      • מה זה בנה? לבד לבד בנה

        ברוך, 08/05/06 20:42

        האתרוג הזה מנצל את המדינה
        בלי רחמים ! ! !והאידיוטים
        מוחאים כפיים !

        הגב לתגובה זו

        • כן, לבד בנה, כולם התנגדו לזה...

          אורן, 08/05/06 23:57

          ומה אתה בנית? ברוך?

          הגב לתגובה זו

        • כן, לבד בנה, כולם התנגדו לזה...

          אורן, 08/05/06 23:57

          ומה אתה בנית? ברוך?

          הגב לתגובה זו

        • כן, לבד בנה, כולם התנגדו לזה...

          אורן, 08/05/06 23:57

          ומה אתה בנית? ברוך?

          הגב לתגובה זו

        • כן, לבד בנה, כולם התנגדו לזה...

          אורן, 08/05/06 23:57

          ומה אתה בנית? ברוך?

          הגב לתגובה זו

      • מה זה בנה? לבד לבד בנה

        ברוך, 08/05/06 20:42

        האתרוג הזה מנצל את המדינה
        בלי רחמים ! ! !והאידיוטים
        מוחאים כפיים !

        הגב לתגובה זו

        • כן, לבד בנה, כולם התנגדו לזה...

          אורן, 08/05/06 23:57

          ומה אתה בנית? ברוך?

          הגב לתגובה זו

        • כן, לבד בנה, כולם התנגדו לזה...

          אורן, 08/05/06 23:57

          ומה אתה בנית? ברוך?

          הגב לתגובה זו

        • כן, לבד בנה, כולם התנגדו לזה...

          אורן, 08/05/06 23:57

          ומה אתה בנית? ברוך?

          הגב לתגובה זו

        • כן, לבד בנה, כולם התנגדו לזה...

          אורן, 08/05/06 23:57

          ומה אתה בנית? ברוך?

          הגב לתגובה זו

  • 7.

    הנה הוכחה שלפרס נטיות נוצריות (ל''ת)

    מפנה את הלחי, 08/05/06 19:20

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    נשק יעיל לאיום האירני.

    בעל פרס ישראל, 08/05/06 19:08

    טיל עם ראש קרבי מלא אמרות כנף פלצניות של פרס. יעיל יותר מגז צחוק. השמדה מובטחת.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    פרס: משחק הגנה נגד האירנים...לא ניתקוף ראשונים...

    ג'קי, 08/05/06 19:02

    פרס לא תוקפני ולא נקמני...לא כמו בגין שתקף את הכור העירקי ...פרס יחכה לעולם שיעשה משהו...התאפקות וסבלנות ראויה לציון...

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אפילו פרס אומר את מה שאני מחכה כבר חודש שאולמרט רפה השכל יגיד.. (ל''ת)

    מיואש למדי, 08/05/06 18:59

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ישראל לא יכולה לאיראן (ל''ת)

    אלברט, 08/05/06 18:57

    הגב לתגובה זו

    • אם אני לא טועה אתה לא איינשטיין (ל''ת)

      מרדכי, 08/05/06 20:08

      הגב לתגובה זו

    • ישראל לא יכולה ?

      עמיר, 08/05/06 20:26

      כמה שאתה תמים.
      לא מדובר כאן בקרבות שיריון.
      לא יזיק לך לחשוב באופן לא שיגרתי
      ( לא קונבנציונלי ... )

      הגב לתגובה זו

    • התכוננתי כבר לכתוב את התעמולה של 'אלברט', אבל תפס לי ת'גוב.

      אבו עלי, 09/05/06 01:20

      סוריה משלמת לך? אז למה לא יחזיקו רק אותי וישלמו טוב?

      הגב לתגובה זו

    • 'אלברט' אינו יהודי ותפקידו לייצר דמורליזציה. (ל''ת)

      מדוע צינזרתם?, 09/05/06 01:52

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    חסר חוש מציאות: ודאי לאחר שיחסלו אותנו לא נוכל לחסלם. האירני מבין

    יפה מאוד, 08/05/06 18:51

    השאלה אם מי שאומר שאינו דוגל בעין תחת עין, האם הוא מבין? בוא נתחיל ללמוד מ א': לדברים יש סדר התנהלות אלמנטרי, ב' בא אחרי א', לא להפך. אני מצטער, גם אם תבקש ממש יפה מהאירנים, הסדר לא ישתנה.

    הגב לתגובה זו

    • אל תהיה אדיוט

      רונן, 08/05/06 19:24

      כי אתה לפחות נשמע כמו אחד כזה.
      שמעת על ''מכה שנייה''? תקרא קצת עיתונים תהיה מעודכן.. צוללות עם יכולת גרעינית (שאולי יש ואולי לא..), שצוללות באופן קבוע ורצוף יכולות לנקום ולהשמיד.

      הגב לתגובה זו

      • אתה האידיוט, לפחות לדעת אלה שיהרגו לפני המכה השניה שלך. (ל''ת)

        רונן, 08/05/06 20:10

        הגב לתגובה זו

      • אתה האידיוט, לפחות לדעת אלה שיהרגו לפני המכה השניה שלך. (ל''ת)

        רונן, 08/05/06 20:10

        הגב לתגובה זו

      • נכון רונן, אבל אתה תהיה כבר מחוק, למה לא להקדים רפואה למכה? (ל''ת)

        לולי, 08/05/06 20:12

        הגב לתגובה זו

        • בוודאי שצריך להקדים תרופה למכה!

          רונן, 09/05/06 01:05

          לא אמרתי שלא. רק אמרתי שאפשר לחסלם גם אם ישמידו את ישראל.

          הגב לתגובה זו

        • בוודאי שצריך להקדים תרופה למכה!

          רונן, 09/05/06 01:05

          לא אמרתי שלא. רק אמרתי שאפשר לחסלם גם אם ישמידו את ישראל.

          הגב לתגובה זו

        • בוודאי שצריך להקדים תרופה למכה!

          רונן, 09/05/06 01:05

          לא אמרתי שלא. רק אמרתי שאפשר לחסלם גם אם ישמידו את ישראל.

          הגב לתגובה זו

        • בוודאי שצריך להקדים תרופה למכה!

          רונן, 09/05/06 01:05

          לא אמרתי שלא. רק אמרתי שאפשר לחסלם גם אם ישמידו את ישראל.

          הגב לתגובה זו

      • נכון רונן, אבל אתה תהיה כבר מחוק, למה לא להקדים רפואה למכה? (ל''ת)

        לולי, 08/05/06 20:12

        הגב לתגובה זו

        • בוודאי שצריך להקדים תרופה למכה!

          רונן, 09/05/06 01:05

          לא אמרתי שלא. רק אמרתי שאפשר לחסלם גם אם ישמידו את ישראל.

          הגב לתגובה זו

        • בוודאי שצריך להקדים תרופה למכה!

          רונן, 09/05/06 01:05

          לא אמרתי שלא. רק אמרתי שאפשר לחסלם גם אם ישמידו את ישראל.

          הגב לתגובה זו

        • בוודאי שצריך להקדים תרופה למכה!

          רונן, 09/05/06 01:05

          לא אמרתי שלא. רק אמרתי שאפשר לחסלם גם אם ישמידו את ישראל.

          הגב לתגובה זו

        • בוודאי שצריך להקדים תרופה למכה!

          רונן, 09/05/06 01:05

          לא אמרתי שלא. רק אמרתי שאפשר לחסלם גם אם ישמידו את ישראל.

          הגב לתגובה זו

      • ומה יצא לך מזה? (ל''ת)

        סקרן, 08/05/06 21:11

        הגב לתגובה זו

        • קשה איתכם, הא?

          רונן, 09/05/06 01:04

          עצם זה שאני מדבר ברצינות על מכה שנייה, מרתיע.
          חוץ מזה, אם האיראנים יצליחו רק להשמיד חלק, איך תרתיע אותם שלא ינסו שוב? בתגובה חריפה!

          הגב לתגובה זו

        • קשה איתכם, הא?

          רונן, 09/05/06 01:04

          עצם זה שאני מדבר ברצינות על מכה שנייה, מרתיע.
          חוץ מזה, אם האיראנים יצליחו רק להשמיד חלק, איך תרתיע אותם שלא ינסו שוב? בתגובה חריפה!

          הגב לתגובה זו

        • קשה איתכם, הא?

          רונן, 09/05/06 01:04

          עצם זה שאני מדבר ברצינות על מכה שנייה, מרתיע.
          חוץ מזה, אם האיראנים יצליחו רק להשמיד חלק, איך תרתיע אותם שלא ינסו שוב? בתגובה חריפה!

          הגב לתגובה זו

        • קשה איתכם, הא?

          רונן, 09/05/06 01:04

          עצם זה שאני מדבר ברצינות על מכה שנייה, מרתיע.
          חוץ מזה, אם האיראנים יצליחו רק להשמיד חלק, איך תרתיע אותם שלא ינסו שוב? בתגובה חריפה!

          הגב לתגובה זו

      • ומה יצא לך מזה? (ל''ת)

        סקרן, 08/05/06 21:11

        הגב לתגובה זו

        • קשה איתכם, הא?

          רונן, 09/05/06 01:04

          עצם זה שאני מדבר ברצינות על מכה שנייה, מרתיע.
          חוץ מזה, אם האיראנים יצליחו רק להשמיד חלק, איך תרתיע אותם שלא ינסו שוב? בתגובה חריפה!

          הגב לתגובה זו

        • קשה איתכם, הא?

          רונן, 09/05/06 01:04

          עצם זה שאני מדבר ברצינות על מכה שנייה, מרתיע.
          חוץ מזה, אם האיראנים יצליחו רק להשמיד חלק, איך תרתיע אותם שלא ינסו שוב? בתגובה חריפה!

          הגב לתגובה זו

        • קשה איתכם, הא?

          רונן, 09/05/06 01:04

          עצם זה שאני מדבר ברצינות על מכה שנייה, מרתיע.
          חוץ מזה, אם האיראנים יצליחו רק להשמיד חלק, איך תרתיע אותם שלא ינסו שוב? בתגובה חריפה!

          הגב לתגובה זו

        • קשה איתכם, הא?

          רונן, 09/05/06 01:04

          עצם זה שאני מדבר ברצינות על מכה שנייה, מרתיע.
          חוץ מזה, אם האיראנים יצליחו רק להשמיד חלק, איך תרתיע אותם שלא ינסו שוב? בתגובה חריפה!

          הגב לתגובה זו

  • 1.

    ישראל אינה דוגלת בעין תחת עין

    ישו, 08/05/06 18:42

    לדברי פרס. היא דוגלת לשיטתו במדיניות הגשת הלחי השניה. וזה מה שהמדינה עושה כבר שנים על חשבון דם היהודים שנשפך כאן

    הגב לתגובה זו