• 11.

    זה אמנם מקומם אבל מותר להם זה עיתון פרטי.

    מנחם, 19/06/06 19:23

    הבעיה זה עם גבי גזיתים שעושים אותו דבר בשירות הציבורי. או ערוצי הטלוויזיה שחלקם שייכים גם לציבור

  • 10.

    הארץ חדל מזמן להיות כלי תקשורת רציני

    ביטאון אש''ף, 14/05/06 15:25

    ר.

  • 9.

    אתה צודק, וזה שאתה מעצבן את הטוקבקיסטים המופרעים - אומר הרבה (ל''ת)

    ץץץץץ, 12/05/06 17:15

  • 8.

    ניסיתי להבין כמה זמן את פשר המאמר

    Y, 12/05/06 12:07

    אך לא מצאתי. .
    במציאות, שבעיתונות מופיעים מדי יום הודעות ומודעות קיצוניות ל-2 הצדדים- גם שמאל וגם ימין , אין שום סיבה להתחיל לקטר , פתאום כאשר המודעה מגיעה מכיוון השמאל. עד כמה ''קטן'' אתה נראה כאשר אתה תוקף את הצד שלא נראה לך, שאתה לא איתו ולא מסכים איתו. זהו הדבר הפשוט ביותר לעשות.

    לא נותר לי אלא להסכים אם רוב התגובות פה.

    קטרנות , קטנוניות ובכיינות מסוג זה זה לא נועדו על מנת להופיע על גבי המדור האינטרנטי של מעריב.

    נקודה למחשבה..

  • 7.

    זהו סיפור חדש ישן..

    ד''ר ירון שטיין, 11/05/06 22:37

    עיתון הארץ היה ידוע בכך מאז ומתמיד, על כך יעידו כתבותיו המקוממות של המו''ל שלהם, אותן אני מכיר מעבודתי בתקשורת - אך מהוות מידע מועיל למחקר על כתבה שכזו

  • 6.

    מה אתה מקטר...

    אחד שזוכר, 11/05/06 16:19

    כשבמרחק הקלקה אחת נמצא מדור ''NRJ יהדות'' שכולו במה למטורפי הימין הקיצוני?
    אמור מאתה ''אני נגד פרסום עמדות קיצוניות - אבל רק כאשר הן באות מהשמאל...''

    • אריה, היית אומר גם ''מטורפי השמאל הקיצוני''? (ל''ת)

      מממממממממממממממ, 12/05/06 17:12

  • 5.

    לצערי הרב (בתקווה של כולנו)

    אריה, 09/05/06 12:22

    הערך היחיד הוא המזומן כל העיתונות נגועה בזיבה של זונת הכסף.
    אין לי עיניין לקלל אך זהו התיאור שמתקבל כשעוולות נאלמות בגלל כח.

  • 4.

     (ל''ת)

    t, 09/05/06 12:19

  • 3.

    איזה פוץ

    שמוליק, 08/05/06 11:51

    מה אתה יודע אל צוואתו של גרשום שוקן? הכותב הוא סטודנט ליחסים בינלאומיים אבל הוא ינחה את עורכי הארץ לבצע חשבון נפש עיתונאי.

    מאיפה הגרילו אותך?

    • אכן פוץ

      מישהו, 08/05/06 18:39

      אוקיי, פורמלית סרבנות היא עברה על החוק ולכן לכאורה לא צריך לתת במה פרסומית לגורמים שקוראים להפר את החוק. העניין הוא, ידידי, שעניין הסרבנות הפך לחלק לגיטימי מהויכוח הציבורי בישראל ולהסתפק בהשוואת סרבנות לעבריינות במובן שוד הבנק של המילה זה די מופרך ואכן, פוצי למדי. הדמוקרטיה הישראלית תשרוד את המודעה הזו

      • ולא סתם פוץ

        נאד, 11/05/06 18:45

        בחיי, הבן-אדם הזה כותב כמו זקן אלטע-קאקער מלא רטינות וקיטורים.
        ''אבוי! דעות קיצוניות! זה לא טוב לקרוא דעות שאני לא מסכים איתן! זה שוב פעם הצעירים האלה עם הדעות האלה והמוזיקה הרועשת שלהם והשיער הארוך! שיילכו להסתפר!''.

  • 2.

    בקשר לעיתונים ידיעות ומעריב

    אהבתי את המאמר אבל, 08/05/06 10:47

    אולי כאלה מודעות לא מתפרסמות, אבל כבר שנים עיתונים אלה, במסווה של עיתוני חדשות אובייקטיביים, מושכים את הציבור שמאלה. וזה מפריע להרבה ימניים כמוני לקנות כאלה עיתונים. או במילים אחרות: ההבדל בין הארץ לעיתונים האחרים הוא 10 שנים. אגב גם שאר כלי התקשורת כמו ערוץ 2 או רשת ב, מובילים אג'נדה שמאלנית.

    • נו באמת. תגובה של מקארטיזם טהור (ל''ת)

      תומך מרכז, 08/05/06 11:12

      • עוד עניין עם מודעות הפרסומת

        פרסומת סמויה, 08/05/06 11:50

        למה זה יותר טוב לאפשר ''במה'' למוצרי צריכה הזויים?! עיתון לא לוקח אחריות על הפרסומות אצלו

  • 1.

    הארץ = שמאלנות

    חובב דמוקרטיה, 08/05/06 10:47

    אין ספק בגך שעיתון הנותן במה קבועה לגדעון לוי ולאמירה הס, אינו יכול לטעון לאוביקטיביות.
    העיתון נוקט בדעות שמאלניות מובהקות.
    יש להניח שעורכי העיתון ישנים טוב עם הקו של העיתון.
    לא נותר לנו הקוראים, אלא להחליט באם לרכוש את העיתון בכספנו או לא.