• 38.

    מתי הימין הרופס יתחיל להגיש עתירות נגד הבנייה הפלשתינאית הבלתי

    דרור, 08/05/06 19:28

    חוקית בלוד ובגליל, והבדואית בנגב?
    מתי העיוורים האלו יפקחו את עיניהם?

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    מה קורא לגבי המאחזים של הבדווים

    יואל, 08/05/06 18:03

    להגיש בגץ מאחזים בלתי חוקיים של הבדווים

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    כל השמולנים בוגדים.

    עדי, 08/05/06 17:56

    אחרי יום העצמעות הם מחזירים אותנו למציעות הכואבת שיש ביננו כאלה שלא תומכים בבית הלואמי לעם היהודי בארץ ישראל
    הם חגגו את יום הנככבה.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    התיקשורת לא מספרת לכם כמה חיילים

    לא נסלח למדינת, 08/05/06 13:57

    וחיילות נזקקים מאז ה''התנתקות'' לטיפול נפשי.
    במשך כשנה הרעילו אותם בשנאת ישראל, פשוט הרסו את נשמותיהם. ואז הם הגיעו אל ה''מתנחלים'' וגילו שאין כל דמיון בין האדם לבין הסטריאוטיפ שמוני פסיכולוגים, פושעים נגד האנושות, תקעו להם לראש. תארו לעצמכם, עשו משחקי סימולציה על אמהות שכולות בין ה''מתנחלות'', שרק עושות שימו ציני ביקיריהם שמתו, כי המפלצות האלה, הרי אין להם רגשי אנוש.
    יש הורים הרוצים להגיש תביעות נגד המדינה, על הפגיעה בילדיהם, אך אין מי שירכז את המגמה הזו. שולחים ילדים לצבא ההגנה לישראל, והופכים אותם לאויבי העם היהודי.
    לאחר ה''התנתקות'' התקשרה אלי נציגת ''ער''ן'' ובקשה שאגדיל מעט את תרומתי הקבועה, השבתי שאיני יכולה, אנו פנסיונרים ותורמים גם לכל מיני ארגוני חסד. ואז הפצירה בי - יש היום הרבה מאד חיילים שנזקקים לטיפול בגלל ה''התנתקות'', אולי בכל זאת אגדיל את תרומתי.
    בו במקום, ביטלתי גם את התרומה הקיימת. אמרתי, שמצדי הם יכולים לסבול עד יומם האחרון.
    האם יש לכם מושג כמה מגורשים מקבלים היום טפול נפשי?

    הגב לתגובה זו

    • לעולם לעולם לא לשכוח שהרצון הפוליטי של חושבים אחרת ממך (ל''ת)

      אסור לו להתגשם-, 08/05/06 15:14

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    התנהגותם של אנשי שלום מבחילה (ל''ת)

    הילה, 08/05/06 13:08

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    עוד קצת על חברון לבור השונא בורות - 22

    שנאה עצמית, 08/05/06 10:42

    הצלבנים הפכו בשנית את מערת המכפלה לכנסייה בשם סנט אברהמיוס, ולצִדה ישב כפר פרנקי קטן עד כיבוש העיר בידי צלאח א-דין ב־1187. הממלוכים שלטו על חברון עד 1516 כאשר המקום עבר לשלטון האימפריה העותמנית. בתקופה זו התגבשה המסורת היהודית שכללה את חברון כאחת מארבע ערי הקודש (יחד עם ירושלים, צפת וטבריה).

    במהלך תקופת שלטון הממלוכים, ניטש התל סופית והעיר הישנה (הקסבה) התפתחה סביב מערת המכפלה לכוון מערב, לאורך תוואי של אמת מים. באותה התקופה התגבש במקום רובע יהודי, במרכזו בית הכנסת על שם אברהם אבינו. התושבים היהודים שהתיישבו במקום היו ממגורשי ספרד, הם קנו את השטח עליו הוקם הרובע היהודי מהערבים. בראשית המאה ה־19 נוסדה במקום קהילה יהודית אשכנזית שאנשיה שייכים לחסידות חב''ד.

    ב־1831 איברהים פאשה (כשליחו של מוחמד עלי) השתלט על חברון עד 1840. בשנת ה־90 של המאה ה־19 הגיעה הקהילה היהודית לשיא גודלה.

    בדצמבר 1917 הבריטים כבשו את חברון. חברון נשארה בשליטת המנדט הבריטי עד 1948. בשנת 1929 הערבים טבחו ביהודי חברון (מאורעות תרפ''ט) ודבר זה הוביל לפינוי יהודי העיר. היישוב היהודי התחדש בשנת 1931 אך במהלך המרד הערבי הגדול בשנת 1936 הורחקו היהודים מהמקום סופית. ב־1949 ירדן השתלטה על חברון ועל שאר הגדה המערבית; בתקופת שלטונה נהרס במכוון הרובע היהודי ועל חלק משטחו הוקם שוק סיטונאי.

    במהלך מלחמת ששת הימים (יוני 1967), חברון שוחררה על ידי חטיבת ירושלים יחד עם שאר האזור.

    כעבור שנה התיישבה במקום קבוצת יהודים

    הגב לתגובה זו

    • אז מה? הקשר ההסטורי שלנו לחברון ידוע לכולם,כנ''ל זיקתנו כיום

      ואעפ''כ-הויכוח, 08/05/06 11:17

      אנחנו רוצים להיות.
      ויכוח של 40 שנה ,והתנחלויות שתמיד היו במחלוקת ציבורית-מוכרע בימנו ,כיום (!!) ,לכוון חזרה +- לקו הירוק.
      *לך יש את נימוקיך להישארות--ולאחרים (הרוב) את נימוקיהם ליציאה !!*
      כו--לם חייבים לקבל את החלטות הכנסת !

      הגב לתגובה זו

      • בין שאר כל התגובות שכתבתי לך אתמול

        שונאת בורות, 09/05/06 08:35

        ולא פורסמו, הגבתי גם על השאלה הדבילית הזו - מה הקשר? אתה העלית את ענין הבורות, והבאתי את העובדות, אז איזו מין שאלה זו - מה הקשר?

        הגב לתגובה זו

    • תודה עבור הסקירה הממצה (ל''ת)

      קראתי בעניין רב, 08/05/06 13:40

      הגב לתגובה זו

    • שכחת את המדרגה השביעית.גרם המדרגות החיצוני למערה המכפלה-

      ואעפ''כ, 08/05/06 13:56

      (מבפנים זה אולם יצחק ,אם אינני טועה).
      המוסלמים לא הירשו ליהודים להיכנס למערה-אלא להגיע רק למדרגה השביעית של אותו גרם מדרגות.
      ואומנם שם התפללו היהודים.
      בעקבות ששת הימים,רחבעם זאבי,גנדי, הרס את המדרגות-כמחיקת ההשפלה.
      ואעפ''כ-עלינו לצאת! עם כאב, אבל לא הסתייע.

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    לאותו בור השונא בורות - 22

    השמדת יהודים, 08/05/06 10:40

    חברון היא אחת הערים העתיקות במזרח התיכון ומהערים העתיקות בעולם שמאוכלסות באופן ממושך. על סמך ממצאים ארכיאולוגיים, קבעו החוקרים, שהיא כנראה הוקמה במאה ה־35 לפנה''ס, ושמשה מאוחר יותר כעיר כנענית. במקרא מסופר שחברון נבנתה שבע שנים לפני העיר צוען שבמצרים (במדבר יג,כב). חברון היא המרכז העירוני-התיישבותי של מרחב הר יהודה מאז תחילת העיור בארץ-ישראל.

    המסורת המקראית מייחסת לאברהם אבינו ישיבת קבע בעיר (בראשית פרק יג). על פי אותה מסורת אברהם קנה את מערת המכפלה עם חלקת השדה סביבה מידי עפרון החיתי (בראשית פרק כג); אברהם קבר שם את שרה אשתו ונקבר בה בעצמו ולאחר מכן נקברו שם יצחק ורבקה, יעקב ולאה (בראשית פרק מט). גם יצחק קבע את מקום מושבו בחברון (בראשית פרק לה), על כן נקראת חברון ''עיר האבות''.

    היישוב היהודי המשיך להתקיים בתחומי התל הקדום גם בימי הבית השני ובתקופה הביזנטית.

    חברון הייתה בירתו הראשונה של דוד המלך הוא מלך בה שבע שנים לפני שכבש את ירושלים מידי היבוסים וקבע אותה לבירת ישראל (שמואל ב ב,יא; ה,ה). הקיסר הביזנטי יוסטיניאנוס הראשון בנה כנסייה במערת המכפלה במאה השישית לספירה הנוצרית שהושמדה מאוחר יותר ע''י הססנידים.

    השלטון המוסלמי על חברון החל ב־638. הוא נמשך עד שהעיר נכבשה ב־1099 ע''י הצלבנים. במהלך תקופת הכיבוש הערבי, ניטש התל הקדום והעיר עברה למיקומה הנוכחי בעמק.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    לשונא בורות ולשונא ישראל (22)

    אל תשכח, 08/05/06 10:27

    חיפה העתיקה
    במרחב העירוני של חיפה של ימינו מצויים אתרים רבים של יישובים קדומים, מהם ערי נמל וחוף ומהם אתרי הר ומידרון - ובכולם נמצאו עדויות לשכבות היסטוריות עתיקות יומין. ואולם, אתר התיישבות, הנושא את השם חיפה מופיע במקורות הכתובים רק למן המאה השלישית לספה''נ.

    מעט השרידים שניתן היה לזהותם בראשית המאה שלנו טמונים היום מתחת לרציפיו המערביים של הנמל. אתר חיפה העתיקה השתרע לחוף הים, ונשען על מפרצון שנוצר בקו החוף כמה מאות מטרים דרומה לבית החולים רמב''ם.

    תפרושת יישובים זו נשמרה גם בתקופה ההלניסטית (למן המאה הרביעית לפנה''ס), שבמהלכה עבר אזור חיפה לידי מדינת החשמונאים (בימי אלכסנדר ינאי), ושב לשמש כאזור חיץ בינה ובין מחוז עכו. מתקופות אלה נותרו שרידים רבים בתל אבו-הוואם ובראש מיה, אך מכולם עולה שקמונה ומתבלטת כעיר הראשית באזור חיפה והכרמל. שקמונה שמרה על מעמד זה לפחות עד הכיבוש הערבי במאה השביעית לספה''נ.

    למן התקופה הפרסית הפך התל למקום המצודה של העיר שהחלה מתפשטת במישורהסמוך. למן המאה הראשונה לפנה''ס היא כבר מופיעה במקורות בשם שקמונה - ומאז היא מוזכרת כעיירה יהודית, שסממני ההלניזם לא פסחו עליה.

    חשיבותה נבעה מהיותה בעלת מעגן נוח למדי, ובעיקר מאיתורה הגיאוגרפי - היא שכנה בפתח המעבר הצר שלרגלי הכרמל ויכלה לפקח עליו ואף לשלוט עליו.

    בין הממצאים הרבים שהתגלו בשקמונה, שחלקם מוצגים במוזיאון ישראל ובמוזיאונים בחיפה, ישנם לא רק כלים ופריטים מהודרים, כי אם גם בתי בד, בניין תעשייה וכמה עשרות רצפות פסיפס צבעוניות - המעידים כולם על מעמדה הכלכלי האיתן.

    הגב לתגובה זו

    • 31-33 ----- הסקירה שלך יפהפייה ,ברצינות וכנות (ל''ת)

      אבל...., 08/05/06 11:29

      הגב לתגובה זו

    • הבהרונת-אני לא 22 (ל''ת)

      אבל..., 08/05/06 11:49

      הגב לתגובה זו

  • 30.

    כל הכבוד ל''שלום עכשיו''!

    אלעד, 08/05/06 09:37

    איך מצטרפים לפעילות?
    חייבים להילחם במאחזים האלה, למען ישראל ולמען השלום!

    הגב לתגובה זו

    • שיהיו בריאים!על ההתמדה והשכל !

      עם המאחזים, 08/05/06 10:23

      לטפל בבדיחה הרעה הבלתי נתפסת הזאת

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    מדינה מטומטמת

    הבוס, 08/05/06 08:58

    מה לא הספיקו לכם גוש קטיף ועמונה? ראיתם מה יצא מזה פי 2 טרור ואתם ממשיכים? הוא אשר אמרתי מדינה מטומטמת!

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הרחבת ההתיישבות ביהודה ושומרון היא תוכנית השלום הראלית

    יאיר, 08/05/06 08:52

    יש להרחיב את ההתיישבות ביהודה ושומרון למליון יהודים. התשתית כבר קיימת ,בעלות קטנה ובזמן קצר אפשר להשיג את המטרה.

    יש לייצור גושי התיישבות יהודית סביב הישובים שעדיין קטנים וכן להרחיב את ההתיישבות היהודית בגושים הקיימים.

    הרחבת ההתיישבות היהודית תתרום לבטחון ולצמצום הטרור.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    כל הכבוד לצהל שמסר נשק לחמאס דרך הפתח (ל''ת)

    דובי, 08/05/06 08:40

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    כל הכבוד, נפתרו בעיות החינוך, הבריאות, הקשישים ופחי האשפה ריקים. (ל''ת)

    ירחמיאל, 08/05/06 08:00

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    איפה אנשי שס?לא חברתים ולא ימניים

    מתביש, 08/05/06 07:55

    אולמרט תתביש נראה אותך מזיז מאחז אחד מתוך אלפים של הבדואים פחדן. רק לקרוע את העם אתה יודע.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    ומה עם פינוי המאחזים הערביים ?

    שאלה, 08/05/06 07:53

    הבלתי חוקיים, בנגב, בגליל, בנחל עירון, ובעצם היכן לא ? היכן התוכנית לפינוי ? הצחקתי את השמאל, נכון ?

    הגב לתגובה זו

    • למה לפנות? מביאים עוד ועוד פועלים פלשתינים

      קינה, 08/05/06 08:46

      אז היכן הם יסתתרו וממי יקבלו סיוע?
      חייבים ליישב את הנגב והגליל רק לא מבהירים במי.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    שלום עכשיו=מלחמת אחים עכשיו (ל''ת)

    חילוני שפוי, 08/05/06 07:33

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    המנהל הולך לעכב-יכינו תוכנית, ימנו ועדה-במקום לבצע

    עמיר, 08/05/06 07:28

    ולחקור. עו''ד טליה ששון כבר הגישה מסמך לשרון...

    צריך פשוט להרוס את כל ההתנחלויות, ולפנות את השטחים,לשלום, אם אנו חפצי חיים. וידוע לכל שאדמות מדינה הם אדמות של המדינה הפלסטינית בהקמה, ואין לישראל הכובשת שום זכות לבנות שם, ולהעביר אוכלוסיה מישראל לשם.

    הגב לתגובה זו

    • כל המדינה הזאת על שטח של ערבים...

      D.H, 08/05/06 08:07

      אבל זאת הארץ שלנו וזכותנו להיות בה
      כי אנחנו פה אלפי שנים ואם הערבים היו פה 150 שנה זה לא נהיה שלהם

      הגב לתגובה זו

      • טעות. רק ירושליים הייתה

        המתנתק, 08/05/06 08:52

        שלנו באופן עקרוני לפני אלפי שנים. אל תשכח 90% מתו בשנת 1100-1300 בשליטת הרומאים שדיכאו את המרי היהודי בזמנו. חיפה וכל השאר לא התקרבנו לשם בכלל. לא ניסינו בגלל פחד לצאת מחומות העתיקה.

        הגב לתגובה זו

        • שונא בורות, 08/05/06 09:17

          ב1300 כבר מזמן לא היו רומאים,
          שהפכו להיות ביזאנטים במאה ה4 לפנה''ס...

          ב1300 שלט כאן הכיבוש המוסלמי של ביברס.

          חיפה היתה יהודית וכך גם הגליל ''קסטרא (השומרונית) צרתה של חיפה'' נכתב בתלמוד, אבל אתה כנראה יודע יותר טוב.

          חברון, צפת, טבריה קיימו יישוב יהודי רציף - כדאי שתפתח ספרים מדי פעם.

          הגב לתגובה זו

  • 21.

    חרטה ואחרי זה תוקם ועדה ובעוד 5 שנים תמסור המלצות (ל''ת)

    חלם, 08/05/06 07:11

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    מפ' העבודה חרפה נפשה על תיק הרווחה (ל''ת)

    פרץ רב-נוכל, 08/05/06 06:46

    הגב לתגובה זו

    • למס' 20 -בקר טוב-התעוררת וגילית

      נאוה, 08/05/06 07:29

      בחיים לא האמנתי לפרץ הזה. רק
      שביתות בועדי עובדים - זה מה שהוא
      יודע!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    הפינוי/גרוש - הסחה בלבד ממצב העוני (ל''ת)

    הון+ממון+שלטון, 08/05/06 06:16

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אולמרט ''ואח''כ הגדר תגן בפני קטיושות קסאם פצמ''ר'' (ל''ת)

    עפ''י מורשת שרון, 08/05/06 06:14

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ארה''ב לא תשלם עבור ההרס של אולמרט...

    דנה, 08/05/06 05:25

    היוזמה להרס הישובים היא של אולמרט ופרס...לסגירת מעגל עם היהודים הדתיים...ולהחזרת הפליטים לגדה במקום היהודים...ברור שארה''ב לא תשלם לפינוי...

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כל עוד השמאלנים שולטים בכל עמדות הכח במדינה

    אורי, 08/05/06 05:12

    הימין ידוכא!!! לכל אלה מהימין שמוציאים כיום הרבה קיטור - היכן הייתם בבחירות האחרונות?מדוע לא צבעתם את המפלגה היחידה ששומרת על נכסיכם, בכתום?מדוע נתתם את קולותיכם למפלגות שמראש אפשר היה לדעת שאין להן ולרצונכם שום חוט מקשר? תבואו בטענות רק לעצמכם!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    מה הרווח מגירוש יהודים מעיו''ש? - העלמת עיין מהשחיתות

    הספין המלוכלך!, 08/05/06 05:10

    לדעתי אין שום רווח מבריחת ישראל מעיו''ש
    חוץ מהגברת הלחימה כנגדנו...

    אבל מלחמות מדומות והסתה כנגד מתנחלים זו קרקע להעלמת עיין מפשעי השלטון המושחת

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    האם יפנו גם את הישובים

    אלעד, 08/05/06 04:53

    האם גם יפנו את הישובים הלא חוקיים במגזר הערבי ? האם גם להם יעשו מיפוי ?

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    גמלאים+שלי+פרץ = בדיחה חברתית (לחם, תחבורה ציבורית,...)

    מרגישים מרומים?, 08/05/06 04:20

    איך רימו אותנו הא????

    איזה לוקשים של חברתיות מכרו לנו - ומייד כשתפשו הכיסא לא ייצא כלום וכולם חזרו לדפוק השכבות החלשות...

    היו צריכים להבטיח ווילה ומרצדס לכל אזרח - זה בערך מידת השקר שרימו אותנו.

    הציבור בכלל לא מעניין אותם! הציבור הוא אמצעי לעשיית הון פרטי ....
    ולרמות הציבור זו נורמה מקובלת - כי מי סופר את המפגרים הללו שהולכים להצביע ...

    אהה כן - המתנחלים הם אוייב העם - תהרגו המתנחלים ותצילו ישראל......
    (עוד גימיק מלוכלך של דיקטטורים שפלים ומושחתים)

    אנחנו לא מגלים שאנו מקבלים מארה''ב $$ לחשבונות בשוויץ עבור פינויי הישובים של המסכנים הללו

    הגב לתגובה זו

    • צריך לתת להם ''כמה'' (כמאה) ימי חסד וניראה

      ש.לוין, 08/05/06 06:34

      לא לשפוט מיד , אומנם קיבלו ג'ובים ויצרו קואליציה אבל אי אפשר מיד מהיום למחר לשנות דברים ובעיקר לשנות מיד את המחטף שעשה המנוול שתפס את השררה של השלטון, ודווקא ערב יום העצמאות מצהיר הצהרות חברתיות ולפני כן אוכל עם עני בבית תמחוי ומיד למחרת הבחרו לראש ממשלה משחרר את צו העלאת המחירים ודווקא של הלחם האחיד.
      מהלך זה של האטום אולמארט משקף יותר מכל שהוא כבר לא רואה אף אחד ממלימטר , וכל דבריו הם רק מס שפתיים. אבל לגבי מפלגת העבודה ויתר חברי הקואליציה ניראה מה הם מתכוונים לעשות בנדון.
      אם הם ישתקו וימשיכו הלאה נדע אל נכון שהם אותם הזונות הפוליטיות שהיו ולא השתנו וצריך כבר להתפקח.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    niceguy0047@yahoo.com

    דנה, 08/05/06 04:18

    ארה''ב לא תשלם פיצויים למפונים...אשר שיהפכו לפליטים... חגיגת הפינויים בעיצומה וההרס של הבתים של היהודים זוכה לקריאות שימחה מיהודים שמאלנים אנטי דתיים ואנטי ציוניים ומערבים תומכי חמאס...כעת רק צריך למצוא מי ישלם פיצוי לפינוי ולמפונים ... האם ממשלת ההרס של אולמרט תתכחש לאחריותה ...?

    הגב לתגובה זו

    • אולמרט זו ממשלה בע''מ - 0 אחריות למעשיה .... (ל''ת)

      ככה זה, 08/05/06 05:03

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    המתנחלים הם האוייב הדימיוני של מדינת ישראל

    הדיקטטורה 2, 08/05/06 04:12

    כל דיקטטור מושחת מסבך מדינתו במלחמה בכדי שהציבור יעלים עיין ממעשיו

    ואצלנו לא חשוב מה בוחרים - תמיד רואים אותם פרצופים מסריחים בממשלה...

    יום לאחר הבחירות בעלי ההון והעולם התחתון שיושב בכנסת מחלקים העוגה ביניהם. מחוקקים חוקים שיעשירו בעלי ההון ובתמורה מקבלים קצת שוחד מהצד....

    הציבור מקבל עליה 7% בלחם 10% בתחבורה הציבורית עוד בתרופות ועוד ועוד ....
    אבל בעלי ההון מקבלים מענקים מהמדינה (ומחלקים מענקים ומצנחי זהב לח''כ ועוזריהם)

    וכמו בכל דיקטטורה מושחתת ממציאים אוייב דמיוני ונורא שכולם צריכים להתאחד כנגדו וכך לא לשים לב למעשי השילטון המושחת

    הפעם האוייב הוא המתנחלים - שיש למגרם ולהורסם כי הם מקור הסבל של עם ישראל - ובכלל לא השחיתות וזה שאנשי השלטון גונבים ומרמים את הציבור כל הזמן....

    אז מכריזים מלחמה אלימה - ושפריצי הדם והמכות מרתקים הציבור שלא רואה כיצד מרמים אותו בצורה בוטה ושפלה....

    אני מבטיח לציבור שכל הפוגרומים ביו''ש הם טריק תקשורתי להסיט תשומת לב הציבור ממעשי הפשע והשיפלות של השולטים בו.

    וכל כך מרגיז לראות עדר הבהמות רץ אחרי הפאשיזים והאכזריות - כמו ארנב אחרי הגזר....
    והוא לא מרגיש איך הביוב שמאכילים אותו הח''כ כבר מאיים להטביע אולי 5.5 מליון אזרחים!!!!!

    הלוואי בממשלה הבאה שלא יישאר אפילו אחד מזו של היום!
    אבל הסיכוי לזה הוא בדיוק 0%

    לדעתי לא חשוב מה יצביע הציבור פתאום נראה אותם אנשים בשלטון ........

    הגב לתגובה זו

    • קשה לך עם הדמוקרטיה

      האזרח קליין, 08/05/06 05:20

      מעניין לראות עד כמה אדם שלא סובל דמוקרטיה מלין כאילו היא דיקטטורה.

      הגב לתגובה זו

      • גם סין קוראת לעצמה דמוקרטיה (ל''ת)

        עמי, 08/05/06 06:00

        הגב לתגובה זו

        • סין היא רפובליקה קומוניסטית (ל''ת)

          יצאת, 08/05/06 08:11

          הגב לתגובה זו

          • רפובליקה עממית. יצאת נעל בעצמך

            ששון, 08/05/06 09:18

            גם צרפת היא רפובליקה, זה אומר שאינה דמוקרטית??

            הגב לתגובה זו

    • דמוקרטיה זה קודם כל כיבוד החלטות הכנסת

      לא עושה רושם, 08/05/06 11:05

      בקשר לפרצופים חדשים-למה שלא תנסה בלוקבאסטר?
      לאיזה רעננות מתחדשת אתה מייחל?
      שכולם מרזל כזה כאילו??

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    חיילי קונדוליסה היקרים - תתגיסו למארינס ותשובו הביתה (לארה''ב) (ל''ת)

    חזרה לבית, 08/05/06 03:17

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    מיפוי שמיפוי - לפנות ומיד את כל ההתנחלויות !!

    נועמי, 08/05/06 03:15

    אין גדבר כזה ''התנחלויות חוקיות '' !! - כל ההתנחלויות עפ''י התוספת ה-4 לאמנת ז'נבה שישראל חתומה עליה - הן לא חוקיות !!
    את ההתנחליות והמתנחבלים צריך להעיף ומיד לכל הרוחות , ללא פיצוי !!

    המתנחבלים צריכים לפצות את עם ישראל על הדם והדמים שעם ישראל הקריב עבורם !!!

    הגב לתגובה זו

    • את לא חיה כאן אז אל תתערבי - מתבוללת! (ל''ת)

      שלום ולא להתראו, 08/05/06 04:14

      הגב לתגובה זו

    • נעומי!! בעזרת השם שיעקרו אותך מביתך כשם שאת מייחלת לאחרים !! (ל''ת)

      שלום, 08/05/06 04:45

      הגב לתגובה זו

    • יש דבר כזה

      D.H, 08/05/06 08:12

      אין דבר כזה התנחלויות לא חוקיות, זאת המצאה של השמאל
      בניה לא חוקית של ערבים/בדואים דוקא יש הרבה

      הגב לתגובה זו

  • 8.

    חיילים ''יקרים'' בקרוב תהיה מלחמה גדולה ואני אשמח שעוף השמים יאכל בשר (ל''ת)

    ''מתוקים'' שלי, 08/05/06 03:14

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    פינוי יעלה הון. צריך פשוט להוציא משם את צה''ל

    חיים, 08/05/06 03:00

    להפסיק את המימון למועצת י''ש, להפסיק את התקציבים ואת הפיתוח באיזור.
    להוציא משם את החיילים שמגינים על היישובים הלא חוקיים ולתת לפרזיטים להגן על עצמם.
    מה אכפת לנו שיגורו שם עם אחיהם הערבים? עדיף שם מאשר פה.

    הגב לתגובה זו

    • הצבא הוא לא רק שלך אלא גם שלהם!

      ישראלי, 08/05/06 05:04

      אין בעיה. תן להם את החלק היחסי שלהם בצבא ותעוף לכל הרוחות!

      הגב לתגובה זו

      • בלתי ניתן לחלוקה. או בפנים או בחוץ. (ל''ת)

        שיקימו סטארטאפ, 08/05/06 10:17

        הגב לתגובה זו

    • ולתת נשק מספיק למתישבים - וזה יספיק!

      בלי טובות!, 08/05/06 05:12

      אגב הנשק מגיע למתישבים כי הם חלק מהאוכלוסיה ומשלמים מיסים ותורמים למדינה יותר מהממוצע....

      הגב לתגובה זו

      • אל תתנו להם רובים !! (ל''ת)

        איך שגלגל, 08/05/06 10:19

        הגב לתגובה זו

    • צודק!

      H, 08/05/06 05:41

      להסיג את צה''ל ולסגור את השיברים

      הגב לתגובה זו

    • נכון ! לשלוח הודעה שהמדינה וצה''ל מתפנים משם

      והם מתבקשים, 08/05/06 10:15

      למדינה .
      הסעה מסודרת בהרשמה מראש.
      מי שלא נרשם-יאלץ לחזור בכוחות עצמו.
      מי שנשאר-על אחריותו.

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    קדימה לפגוע בחלשים: לדפוק העניים (לחם תחבורה ציבורית) והמתישבים (ל''ת)

    אוואנטי, 08/05/06 02:59

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    צאו לנגב וראו איך הבדואים השתלטו על הכל

    ללא בג''צ, 08/05/06 02:55

    השמאל אלוף!
    לפני קום המדינה הסגירו יהודים שהאמינו בדרך שונה לאויבינו הבריטים וראו לזה ''סזון''.
    אחרי קום המדינה שוברים עצמות למי שפועל מתוך אמונה דתית או לאומית וקוראים לזה ''התנתקות'', ''התכנסות'' וכו' (זוכרים את ה''פעימות''?)
    דרך אגב, בדרך עבריינית זו נבנו גם כל הישובים היהודיים של ''חומה ומגדל'', אלא שאז זה היה מהצד הפוליטי ''הנכון''.

    הגב לתגובה זו

    • צודק בכל מילה. (ל''ת)

      אלעד, 08/05/06 04:55

      הגב לתגובה זו

    • נו, למי זה מזיז שהם שם? זה מפריע?

      המתנתק, 08/05/06 08:50

      הם הסגירו אנשים שגרמו לכך שישנאו אותנו וזירזו את הקמת המדינה שלנו. ואל תשכח אם לא כל הפיתוח לא היינו מקבלים המדינה. הפקחים של האו''ם באותה תקופה ראו אותה מפתחים אזור שנקרא ''DEAD SEA''(ים המוות) ואמרו וואו, ראו שפיתחנו את הנגב והתרשמו מאוד במסעם מהיכולת שלנו לבנות ולהקים מקורות בתנאים בלתי-סבירים(כדברם).

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מכונת ההשמדה של אולמרט בלתי ניתנת לעצירה

    מזכיר משהו, 08/05/06 02:38

    היהודים חסרי הגנה אל מול מכונת השמדה חזקה ומאורגנת
    שהחליטה לחסל כל ישוב יהודי בגבולות 67

    וזאת לפי הוראה מארה:ב

    היהודים יהפכו לפליטי מלחמה זרוקים ברחובות - אבל זה ממש לא מעניין אף אחד במדינת ישראל ה''בית'' לעם היהודי

    הגב לתגובה זו

    • דמויים מהשואה לא יעזרו לכם!

      F, 08/05/06 05:38

      הגיע הרגע שהרב הדומם יקצץ לכם את הכנפיים.

      הגב לתגובה זו

      • ל-4, לפי מגילת העצמאות היינו

        המתנתק, 08/05/06 08:40

        צריכים גם לכבד במידה שווה את הערבים שחיים איתנו בארץ.

        הגב לתגובה זו

      • הגיע הרגע שהרוב הדומם יחזור לצפות בטלנובלות

        גאיה, 08/05/06 08:48

        ככה מסממים אותנו.

        בינתיים נותנים הישגים לאויב ומייקרים את הלחם.

        הגב לתגובה זו

  • 3.

    אם המהלך הזה עובר. אני ארצה להתנתק גם מהשמאל!

    מתעב שמאלנים!, 08/05/06 02:36

    אנחנו נדרוש מהם חצי ממדינת ישראל שתישאר בידינו! אני לא אחייה עם השמאלנים באותה מדינה! אני אחייה במדינה נפרדת וממנה נכבוש את אדמותינו בחזרה!!


    זו לא מדינתי. אני שונא את המדינה הזאת! אני מאחל לה שתעלם מהמפה!
    צריכים להקים מדינה נפרדת ללא שמאלנים !

    מחצית מאדמות המדינה מגיעות לנו! נתחלק חצי בחצי עם השמאלנים!

    הגב לתגובה זו

    • צודק גם אני בדיעה דומה - מסריח כאן אי אפשר לנשום! (ל''ת)

      מסכים, 08/05/06 04:21

      הגב לתגובה זו

      • להכין תשתיות להקמת מדינת יהודה! (ל''ת)

        שונא שמאלנים, 08/05/06 04:54

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    BUILDING ILLIGALY ON PRIVATE ESTATE

    HOMELESS, 08/05/06 02:31

    ANY TYPE OV DEVELOPMENT ON PRIVATE ESTATE SHOULD NOT BE ALLOWED
    IT APPEARS THAT ONLY IN THE STATE OF ISRAEL
    THE GOVERNMENT POLICY ALLOWS DEVELOPING ON PALESTINIANS' PRIVATE ESTATES
    THIS PRACTICE HAS BEEN GOING ON SINCE THE CREATION OF THE STATE OF ISRAEL
    WHAT WE CALL THE GAZEL ADAMOT IS PART OF THIS POLICY
    PALESTINIANS MUST BE ALLOWED TO REPOSSES THEIR ESTATE REGARDLESS TO ITS LOCATION
    THE SAME SHOULD BE ALLOWED TO ISRAELI JEWS
    ONCE IT COMES TO PRIVATE ESTATE
    THE OWNER HAS PARAMOUNT RIGHT OF REFUSAL
    ALL GAZEL ADDAMOT SHOULD BE REPOSSES BY ITS OWNERS REGARDLESS TO ITS ETHNIC BACK GROUND THE TABO LAW IS CLEARS AND INAMBIGUOUS IN THIS REGARD
    ITS THE POLICIES OF THE STATE OF ISRAEL THAT ALLOWING THE BREAKING OF ITS OWN LAWS
    THATS WHY GAZEL ADDAMOT IS RECIST POLICY
    THATS THE SAME POLICIES THAT KEEP THE CONFLICT WITH THE PALESTINIANS ALIVE
    THE KIND OF RECIST POLICIES THAT ONLY A RECIST GOVERNMENT PRACTICES TOWARD ITS VICTIMIZED CITIZEN

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הממשלה גורמת לי בחילה! אני רוצה להשאר במדינה הזאת אבל אני לא יכול ל

    די נמאס!, 08/05/06 02:23

    לסבול את המדינה הזאת!
    נדמה לי שאני יורד מהארץ. אני לא יכול לסבול יותר את הפינוים והמדיניות האנטי-יהודית שנודפת מכול המהלכים של המדינה !

    כואב כואב

    הגב לתגובה זו

    • מי צריך פלצן כמוך בחו''ל!

      H, 08/05/06 05:34

      מי שיורד עושה זאת בשקט ובאלגנטיות. למי שיורד יש דרכון זר או מקצוע מבוקש? אני מכיר עשרות שעשו את זה משנה האחרונה מבלי לצייץ. ומה אתה יודע לעשות? להניח תפילין?

      הגב לתגובה זו