• 53.

    נמאס כבר! מכל אותם חילונים סמאלנים

    חכם עזרא, 10/05/06 12:29

    נמאס נמאס ושוב נמאס כבר!!!!!!!!!! מכל אותם חילונים סמאלנים צאצאי הקווזאקים האוקראינים שיהדותם מוטלת בספק , עוכרי ישראל , ועובדי האלילים (רבין,שרון,פרס,ועגל הזהב=בתי המשפט והפרקליטות) נמאס מהם , נמאס מהבורות שלהם , נמאס מהכסילות שלהם , פשוט צריך להעיף את כל הזבלה החילוני בחזרה לאוגנדה מולדתם , שמה הם יפגשו עם אבותיהם הקופים ''מסכנים הם לא יתפתחו'' , שיספרו להם שהעולם נוצר מבוםםםםםםםםם פיצוץ

    הגב לתגובה זו

    • ואנחנו אמורים להאמין שימני כתב את זה? (ל''ת)

      ג'ון, 11/05/06 00:04

      הגב לתגובה זו

      • למה לא ? לא חריג במיוחד. אם אתה ימני שסבור אחרת,אדרבא -- (ל''ת)

        צא נגדו !, 11/05/06 08:18

        הגב לתגובה זו

  • 52.

    הדתיים אשמים במה שקרה להם הם חושבים שהם הרוב ששולט והם טועים (ל''ת)

    מתן, 09/05/06 19:59

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    המדור הזה מגזרי?

    יצחק, 09/05/06 12:13

    לא הבנתי. למה המדור הזה הוא חלק מ'יהדות' ולא, למשל, ב'ברנז'ה'.

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    שאלת השאלות

    בן, 08/05/06 16:54

    לאחר עיון מעמיק במדור ובתגובות הקוראים אני נאלץ להגיע למסקנה שדיון אי אפשר לנהל כאן..... מכיוון שכל ה''שמאלנים'' שואלים שאלות לעניין וה''ימניים'' פשוט לא מסוגלים לענות עליהם... או בגלל נכות שכלית או בגלל נכות רגשית.... לא מצאתי עדיין תגובה אחת אינטילגנטית מהצד הימני... אז אני שואל
    לא עדיף פשוט לעזוב מדור זה והפסיק לשאול כאן שאלות??

    הגב לתגובה זו

    • השקרים שלך אפילו לא מצחיקים (ל''ת)

      שמוקינטוש, 09/05/06 18:12

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    ממש הזוי מה שקורה פה

    בן, 08/05/06 16:31

    איך המדור הזה מנסה לקחת עצמו ברצינות אחרי כתבה כזו?
    בכלל, כל הכתבות במדור הן בעצם פרו ימניות ופרו מתנחלים, אין כתבה אחת על יהדות כיהדות....
    מנסים פה להלל עצמם על גבי האינטרנט... פעם ראשונה ואחרונה שאני נכנס למדור יהדות... פשוט בושה.. אנטי ישראלי, אנטי ציוני, אנטי ממסדי.
    מעריב.... נפלתם!

    הגב לתגובה זו

    • ברור, הרי היהדות כולה היא מועצת יש''ע...

      איתמר, 08/05/06 19:49

      המדור הזה פשוט מחפיר. עלבון לאינטלגנציה. תיאוריות הקונספירציה ההזויות של ברי חמיש נשמעות הגיוניות יותר מהבולשיט הזה

      הגב לתגובה זו

    • זה מה שקורה כאשר רבנות באה במקום אינטליגנציה

      הרצל, 08/05/06 20:31

      אבל מה, צודק זה שכותב את השאלות ''החכמות'' כי באמת התקשורת עויינת את המתנחלים, את מועצת ישע ואת הרבנים.
      הוא רק לא מבין שלא רק התקשורת לא אוהבת את כל הנ''ל אלא גם העם ברובו המכריע לא אוהב אותם והראיה היא שבבחירות המחנה של ''אף שעל'' קיבל רק 9 מנדטים בכנסת שזה 7.5 אחוזים. כל השאר מוכן לותר, בתאים מסויימים, על מרבית השטחים הכבושים.

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    *שאלה מאתגרת: מה ההבדל בין לאומיות ולאומנות ??? (ל''ת)

    לקוראים מימין, 08/05/06 08:54

    הגב לתגובה זו

    • לאומנים לא מתפשרים על הלואמיות שלהם (ל''ת)

      ראם, 08/05/06 16:03

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    חסר סילופים בתקשורת שנדבקתם למפה שולית? (ל''ת)

    ג'ון, 08/05/06 01:50

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    תשובה לכל השאלות:

    THX1138, 08/05/06 01:02

    השמאלנים הם עם קדום אשר חי במיזרח הקדום לפני 2000 שנה.
    לאחר שראשי השמאלנים הסגירו את ישו לרומאים נענשו השמאלנים בכך שלנצח ינדדו בעולם ללא ארץ משלהם. במשך כל הזמן הזה נדדו השמאלנים ברחבי אירופה כשהם מלווים בריבית, עושקים את שכניהם ורוצחים ילדים נוצרים לצורך הכנת מצות בפסח.
    מעיון בטקסטים שמאלנים נחשפת מזימתם האמיתית: הישתלטות על העולם. זיקני השמאלנים, יחד עם התקשורת, השב''כ וטומי לפיד, השתמשו בהון הרב שברשות השמאלנים כדי לשלוט מאחורי הקלעים בממשלות אירופה וארה''ב ולהפנותם כנגד הימין, המתנחלים, החרדים ומתנגדי ההתנתקות.
    מקווה שזה עונה על כל השאלות.

    (להל''ן תגובות אמיתיות שהתקבלו על קטע זה:)
    *
    הרבה יותר קדום ממה שאתה כותב
    חווה, 20/12/05 08:01
    השמאלני הראשון היה הנחש שהסית את אדם וחווה לאכול מהתפוח.
    מאז כמו אביהם הנחש הקדמוני השמאלנים מציגים את עצמם כאילו הם נותנים מעץ הדעת ותמיד גורמים בסופו של דבר להיות מגורשים ממה שיכול היה להיות גן עדן.
    הגב לתגובה זו
    *
    די לשנאת ישראל!
    טל, 12/02/06 01:15
    גועל נפש, תראו אתכם, הפכתם אנטישמיים!...
    *

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    איכותי כמו תמיד!! צריך היה לפרסם בראש השער במקום כול השטויות שמפורס

    אלון, 07/05/06 23:20

    שמפורסמות שם יום יום ...

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    למי שפיספס:יהודה ושומרון מעולם לא סופחו למדינת ישראל,אינם בריבונותה

    וחוקיה חלים שם, 07/05/06 22:54

    כלומר המתנחלים.
    פלסטינים בשטחי יהודה ושומרון,אינם כפופים לחוקי מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    חמש תשובות

    יהודי, 07/05/06 22:43



    1. על פניו נשמע באמת לא הוגן.

    2. מי בדיוק רציתם שיגיב מצד המתנחלים, דובר התוקפים? או שיכול להיות שמועצת יש''ע יודעת על ההתקפות כאלה והייתה יכולה להכחיש ש''כוחותינו פעלו בשטח''?


    3. האמת היא שאני אישית מזדהה מאוד עם המשפט הזה: ''הגיע הזמן שאת המדינה הזאת ינהלו אנשים נורמלים. כמונו וכמוך''. והאיחוד-מפד''ל הם לא אנשים כמוני וכמוך, אלא אנשים לא-רציונליים שדוחפים למדיניות מסוכנת.

    4. כי בשביל יאיר לפיד והרבה אחרים ישראל כמקום שכיף לחיות בו היא לא א''י השלמה, אלא ארץ ישראל השפויה, המציאותית והפרגמטית.


    5. ''בית שפירא'' זה סתם שם שהומצא עכשיו מטעמי תעמולה. הבעלים החוקיים של הבית קוראים לו ''בית אל-נזאר'', לכן כך ראוי לקרוא לו.

    הגב לתגובה זו

    • לגבי מס' 2..

      איתי, 07/05/06 23:52

      לגמרי יש מצב שבכלל לא היו תוקפים ותקיפה. זוכר שבמכונית של איזה שמאלן מצאו משור חשמלי ומאז (ממש במקרה, חחח...) כבר לא ''כורתים לפלסטינים'' עצי זית..?

      אז הם מצאו עלילות חדשות.

      הנה לך תגובה ימנית. מהסוג שלא תראה בעיתון.

      הגב לתגובה זו

      • מוזר... במהלך שירותי הצבאי מתנחלים

        בן, 08/05/06 16:27

        מאיזור הגדעונים ואיתמר הודו בפניי שהם עוקרים עצי זית..

        הגב לתגובה זו

    • הפעם התשובות באמת מושחזות (ל''ת)

      (-:, 07/05/06 23:52

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    מה יהיה? עוד אף אחד לא כתב שהפעם השאלות מושחזות (ל''ת)

    למה לוותר על, 07/05/06 22:17

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בדק בית

    מתן, 07/05/06 18:40

    אולי במקום לחפש כל הזמן את התקשורת ולבדוק מני פאר עשה ככה , מעריב עשה אחרת , אולי הגיע הזמן שהציבור הדתי (שאני נמנה עליו) יבדוק את עצמו, ואולי הוא יבין שלא רק החילונים אשמים בהכל, ואנחנו, הדתיים, המושלמים, שיודעים הכל ולא טועים, לא קשורים לכלום, לא ממאיסים את עצמנו על החברה.
    הרי בינינו, מי שאשם זה אנחנו, או אולי הציבור שלכם?

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הבנתם - הקו הירוק חי וקיים

    אברום, 07/05/06 18:31

    והגבול לאט לאט (יותר מדי לאט) זוחל אליו.

    הגב לתגובה זו

    • זאת הכוונה+- (ל''ת)

      שמחים שהבנת!, 07/05/06 19:10

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    אין ספק: הארץ זה העיתון הכי אנטי ישראלי בארץ. (ל''ת)

    ץץץץץץץץ, 07/05/06 18:09

    הגב לתגובה זו

    • ו ''נקודה'' שהתלבט בעניין יום העצמאות, מהו? (ל''ת)

      אוהד ישראל?, 07/05/06 19:58

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    עצוב לי. אני חושב שהתקשורת התגיסה למסע תעמולה אנטי יהודי

    אוף! טיפשים !, 07/05/06 17:58

    הקוראים כבר קראו את השקרים של מרשק, מאמינים להם, חושבים שכול המתנחילם חיות
    .
    והתשורת לא מוצא לנכון לתקן את הידיעה השגויה, ולפרסם אותה בראש העמוד, שירא כול עם ישראל את השקרים, למה ?

    למה אתם עושים את זה ??
    הכתבות שלכם מוציאות שם רע לכול המתנחלים, ורק הופכות את השייח בינינו לשמאלנים לקיצוני יותר.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    למספרי הדגל

    איתן בוקס, 07/05/06 17:50

    =============
    למספרי הדגל
    =============

    י.א.
    כמה עצות קטנות לפני פוגי סיפורים
    כולנו רובינו מהם שינה קלה טובה מקבלים:
    1. רצוי שתדעו להניף גם בשעת חשש או מצוקה.
    2. גם כדאי שאתם בירידת מכירות שלא תעבדו דרך מגמת 'השבחה'.
    3. גם מומלץ לא להשמיץ ידידים שבאים מרחוק כדי לעודד רוח של עם ואיזור.
    4. גם אם אתם 'חוכמולוג' 'נטולי מגמה' רובם כבר קלטו את כל שלכם החכמה.
    5. .
    6. ..
    7. ... ועל עוד ובעיקר על 'השכנת שלום' ו'אי ריקוד על הדם' ועוד ''מצוות'' אדירות שלכם.
    8. .. וגם בטוחים כולם שלא הכל הכל, הכל לשם הגנה על עורכם הרגיש. וקטן ממש ברררררררררררר ממכם.

    וזה מבורך,
    אז נסו שוב להמשיך,
    וזה טוב ורצון עיקרי, כדי שכולם כולם כבר למדו לומדים : גאוניות חוכמולוג אמת טבעכם, חש חששששש, איתן בוקס.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    מילא הגדה המערבית- על המפה של י.לפיד

    subzero, 07/05/06 17:45

    המפה שעיטרה את הטור הבדרך כלל
    מרתק של יאיר לפיד הייתה מטרידה...
    לא וויתרנו ולא נוותר על הגולן !! לא נוותר על אצבע הגליל !!! יאיר איכזבת, הגדה המערבית צריכה לעבור ידיים נכון, אבל מה אם השאר?67' זה האופציה היחידה שלנו לשלום? לא ! זה שסוריה דורשת לא אומר שהיא תקבל. אין לה זכויות שם

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    אני לא מבין למה זה נמצא בחלק של יהדות?

    יואל, 07/05/06 17:44

    אני יהודי מאמין וחושב שצריך לחזר לגבולות 67 . אם זאת אני חושב שהאיור לא היה במקום אבל למה זה נמצא במוסף יהדות. במוסף יהדות אני מצפה שיכתבו לי דברי חוכמה שקשורים לדת. נמאס שמספחים ימניות לדת

    הגב לתגובה זו

    • פה מעדיפים לאומנות בשם היהדות על היהדות (ל''ת)

      תשמיעו יותר, 07/05/06 19:12

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    ''מהם הגבולות'', לא ''מהן''. (ל''ת)

    המורה ללשון, 07/05/06 17:32

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    תארו לכם, למשל, את אורית סטרוק אחראית

    על השידורים, 07/05/06 17:32

    פורש על המקום.
    ברצינות-דמיינו חדשות , יומנים וריאיונות ע''י אורית סטרוק---
    שוס !

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    תשובת מחץ לשאלה 1 :תלוי בדרישת הקהל

    בנורמות שלו, 07/05/06 17:28

    ***למה אתם חושבים שאתם ''משקל הנגד ההוגן '' של משהו??*****
    ומי אתם?? הכפות הסרוגות?
    הימין?
    החרדים?
    כלומר כשיש לכם את התביעה לתקשורת ''הוגנת'' , מה זה ??

    הגב לתגובה זו

    • איזה עילג...! (ל''ת)

      ג, 07/05/06 18:37

      הגב לתגובה זו

    • אתה מוציא שם רע לאינטלגנציה (ל''ת)

      אלעד, 07/05/06 18:57

      הגב לתגובה זו

      • למה ? כי אתם לא מבינים? (ל''ת)

        תנסו, 07/05/06 20:06

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    תקראו את 1 , יא מאותגרי שכל (ל''ת)

    ונודניקים, 07/05/06 17:23

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    מה הקשר ליהדות?

    לא הבנתי, 07/05/06 17:22

    זה אתר ממומן על ידי מפלגות הימין?
    מה לזה ולדת?

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    לידיעת כל הבורים והטיפשים:

    עמית, 07/05/06 17:18

    גבולות מדינת ישראל - על פי חוקיה של מדינת ישראל! - הם גבולות 67'

    הגב לתגובה זו

    • לא גבולות החלוקה???? (ל''ת)

      ענת, 07/05/06 18:08

      הגב לתגובה זו

      • לא! החלוקה זה לפי החלטת האו''ם חצי ממה שהושג ב 48 (ל''ת)

        בלי הנגב, 07/05/06 19:03

        הגב לתגובה זו

      • החלוקה זה הכ''ט בנובמבר 1947 -באו''ם הוחלט על חלוקת הארץ ביננו לפלסט'

        הם כידוע לא, 07/05/06 20:21

        פרצה מלחמה , מלחמת העצמאות-ארכה כשנה.
        במלחמה השגנו הרבה יותר ממה שנקבע לנו בחלוקה !!
        *אלה גבולות הקו הירוק.*
        ב 1967 פרצה מלחמת ששת הימים ובעקבות נצחוננו אנו מחזיקים עד היום בשטחי יהודה ושומרון.

        הגב לתגובה זו

      • לא גבולות ועדת פיל מ-1937? (ל''ת)

        אודי, 07/05/06 23:54

        הגב לתגובה זו

        • הכרזנו על מדינה-פרצה מלחמה-נקבעו גבולות שביתת נשק.

          לא רצינו להתפשט, 08/05/06 08:49

          גבולות אלה הם האירוע המדיני המכונן שלנו. !!.
          עליהם גם דרשנו הכרה בינלאומית!
          היתר (מלחמת ששת הימים) הם אילוצי נסיבות,תמיד בויכוח בתוך החברה הישראלית.
          הקו הירוק הוא גבול מדינתנו הריבונית.
          תיקוני גבול עקב הסכמים/אילוצים אפשריים-לא מכוונות התפשטות ולא בחוסר פרופורציה,ולא בלי לקחת בחשבון צרכים לאומיים פלסטינים.

          הגב לתגובה זו

    • שמאלני חסר השכלה מינימאלית (ל''ת)

      עמית, 07/05/06 18:13

      הגב לתגובה זו

      • יהודה ושומרון מעולם לא סופחו למדינת ישראל. הם בא''י (ל''ת)

        אך לא במדינת, 07/05/06 19:05

        הגב לתגובה זו

        • נכון, ומאחר שלא סופחו אינם בריבונות ישראל (ל''ת)

          רק בשליטתה, 07/05/06 20:28

          הגב לתגובה זו

    • אבל את החמאס לא מעניינים חוקי ישראל

      דני, 09/05/06 13:15

      אין להם קווים , צבעים או כל סייג אחר , הם רוצים את הכל

      הגב לתגובה זו

      • פייגלין=לאומנות=הגזמה שלילית של הלאומיות.יציאה מפרופורציות.

        להכפיף כל דבר, 09/05/06 17:32

        כל מה שכביכול משרת את הלאום ,לדעת הפאשיסט/לאומן , הוא חיובי ונדרש.
        ולא משנה מה.
        ואין שיקולי אסור/מותר---כי הרי זה ''לטובת הלאום''.
        הפאשיסט לא יסבול שמתנגדים לדעתו,ואם יהיה בכוחו יכריח את כולם לנהוג כמוהו.
        בעזרת חוקים,משטרה מאד מאד חזקה,יאסור עיתונות חופשית וכו'.

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    בקשר לעניין עם יואל מרשק,

    ח. מ., 07/05/06 17:15

    השפה שבה אנו מדברים היא נדבך חשוב בתרבותנו ובהוויתנו. לא לחינם חידש אליעזר בן יהודה את העברית ולא עשה עמנו הקב''ה נס והחייה את השפה כדי שנוכל לדבר בקלקולי לשון ולהוריד לרחוב ולמטה מזה את שפתנו היפיפיה. עלינו ללמוד לדבר נכון ולהקפיד על כך. בכותבכם מאמר, גם אם אינטרנטי, ובעיקר בערוץ ''יהדות'', אנא הקפידו וכיתבו ''מתנחבלים'', ולא ''מתנחלים'' סתם, שכן זו המילה המתאימה לשכמותם. דברו עברית כתיקנה, והציבור ידבר בה בעקבותיכם.

    בכבוד רב ותודה מראש,
    ח. מ.

    הגב לתגובה זו

    • גדווווול!!! (ל''ת)

      מיכאל, 07/05/06 18:09

      הגב לתגובה זו

    • טוב מאוד (ל''ת)

      שלמה, 07/05/06 18:21

      הגב לתגובה זו

    • מצוין! (ל''ת)

      לפרסם בעמודים, 08/05/06 10:37

      הגב לתגובה זו

    • what r you talking about

      naor, 09/05/06 08:08

      if it was up to the religious public the hebrew language would still be a preyer language.

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    הקאלט השבועי-ברוך הבא. זכרו את הנאמר כלפי הטור הקודם- (ל''ת)

    אוספים שטויות, 07/05/06 17:12

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    והנה התשובות!

    ירוק, 07/05/06 16:56

    1-מעריב יהודות צודקים!
    2-בתושבה לשאלה מספר 2 כמעט
    צודקים!והנה ההסבר!העיתונאים פוחדים להיתקרב להתנחלויות (התיישבויות) או איך שתרצו?מחשש
    שהמתיישבים יפרקו לעיתונאים את העצמות!!!בגלל זה הם העדיפו לא לקחת תגובות מהמתיישבים!
    כי הם לא רוצים להיסתבך עם המתיישבים!כי הם פוחדים!ועולי בצדק?
    3-מעריב יהודות צודקים!
    4-בקשר למספר 4 באופן עקרוני
    אתם צודקים!אבל המלצה שלי.........
    לבטל את המנוי לכול העיתונים!גם
    לדתיים!פחות כאב ראש!שקט ושלווה!
    רק כך נוכל להינצל משטיפת מוח!
    5-כמעט צודקים.......כי ישכמה אתרים
    ''ימינים-קיצוניים'' כמו רוטר-נט ועוד...
    שקראו את המקום בשמו הערבי!
    בקשר למספר 5 שטוטי איך שנקרא
    לזה אבו-גושיה,סכניניה,או נצרתיה!
    כי במאלה בסוף הכול יהיה שלנו!
    בגלל השמות העולם לא יתהפך!
    תאמינו לי!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    ועכשיו כל השמאלנים במקהלה...

    חגי, 07/05/06 16:55

    מה הקשר ליהדות???''
    ''תשובה לשאלה 2!''
    וכו' וכו'
    בקיצור שמאלנים, האמת כואבת! נכון שלא משמיעים אותה הרבה אבל כשמשמיעים היא כואבת.
    והנסיונות האידיוטים לגרד תשובות מתחכמות לשאלות החדות האלה מבליטה עד כמה אתם צבועים בכך שאתם לא מסוגלים להודות שהתקשורת עוינת וחד צדדית בצורה כמעט טוטאלית.
    ואגב, אין קשר ליהדות, אבל כשנותנים לך פינה להשמיע את האמת תנצל אותה גם אם הכותרת ''יהדות'' לא קשורה.
    מדור זה הוא אי של שפיות בים של תקשורת מטומטמת ומאוהבת בעצמה.

    הגב לתגובה זו

    • האמת לא כואבת!

      עוכר-ישראל, 07/05/06 20:45

      פשוט אנחנו נהנהים לצחוק איך אתם
      מתעצבנים!זה מצחיק אותנו!ולכן אנחנו
      גם כותבים תגובות!
      אפשר לעשות גם 5 שאלות לתקשורת
      הימין!למשל..................................
      בידיעות פורסמה כתבה יותר מדי אוהדת על יולי-תמיר!וכך גם בעיתון
      בשבע!התפרסמה כתבה אוהדת מדי
      על יותר תמיר!מוגזם לא?
      בכול צד יש פגמים!
      גם בצד השמאלי!
      וגם בצד הימיני!
      וזה מה שמאחד אותנו!
      ומצחיק אותנו!

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    האם מבקשים את תגובת החמאס לירי קסאמים?

    מה השאלה ?, 07/05/06 16:46

    אתם מתרעמים על כך שלא ביקשו את תגובת המתנחלים על מעשה הטרור שלהם. האם אתם מתעקשים לקבל את תגובת החמאס לכל פיגוע?

    מה ההבדל בדיוק?

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    נכון הארץ היא מהנילוס עד החידקל...חחחחחחחחח....מטורפים (ל''ת)

    שלום, 07/05/06 16:26

    הגב לתגובה זו

    • תמים (ל''ת)

      יהודיה, 07/05/06 17:09

      הגב לתגובה זו

      • no his is not you r (ל''ת)

        naor, 09/05/06 08:11

        הגב לתגובה זו

    • תהר על החיים של הילדים שלך לא על שלנו... (ל''ת)

      סמדר, 07/05/06 17:40

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    מה שמקומם באמת

    מארק, 07/05/06 16:23

    הוא שהטור הזה נכנס למדור ''יהדות''. מה בין יהדות לטקסטים האלה? כלום. אלא אם כן גוש אמונים היא היא היהדות.

    הגב לתגובה זו

    • ברור! איזה מין

      שאלה אפיקורסית, 07/05/06 17:13

      אתה חדש בשטח?

      הגב לתגובה זו

    • פשוט מאוד הסבר בפנים:

      יגל, 07/05/06 17:45

      שמאל=קעקוע הקורלציה בין ישראל ליהדות למקום
      והימין ההפך....
      עכשיו גם אתה יודע....

      הגב לתגובה זו

    • נכון. גוש אמונים היא היהדות.

      ב, 07/05/06 20:49

      היהדות אומרת שא''י שייכת לעם ישראל, ולכן גוש אמונים היא חלק מהיהדות.

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    נשמח אם במקביל לבכיינות ,תתחילו לארוז!! (ל''ת)

    ביי,ביי למשיח!, 07/05/06 16:20

    הגב לתגובה זו

    • תתכונן לכיבוש עזה מחדש בפעם הבאה שהשלטון אצלנו, שמאלן... (ל''ת)

      אודי, 07/05/06 23:55

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    המפה אצל י. לפיד

    ערן ר, 07/05/06 16:19

    לא היתה ממש מפה, אלא קריקטורה. קורס מבוא לכרטוגרפיה מומלץ בשביל להבין את ההבדל.

    מלבד זאת, ב''מפה'' הזו, רצועת עזה נכללה ב''שטח'' מדינת ישראל, יו''ש - בערך - היו מחוץ לה, ורמת הגולן בחציה בלבד.

    סתם ייצוג אמנותי שמשקף את הטור הממש-לא-אובייקטיבי של י. לפיד. מן הסתם, בטור הממש-לא-אובייקטיבי הנוכחי היתה מופיעה מפה אחרת.

    הגב לתגובה זו

    • אובייקטיבי או לא, לפחות י.לפיד

      בן, 08/05/06 16:34

      כתב עם תוכן וחכמה.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    הפקחות המסוימת של אשרי

    יונה, 07/05/06 16:08

    נגמרת במקום שבו מתחילה הבנאליה השמאלנית שלו. והצדקנות של עיתון האם, ''הארץ'', לעולם לא נגמרת (איך אומרים, אגב, ''הארץ'' בערבית? אולי הגיע הזמן לעמדה אמיצה גם בנקודה הזאת?). וסימה קדמון היא תמיד לא מבריקה ולא מדויקת, ככה שאין חדש. וכו' וכו'

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    תשובה לשאלה החמישית: כן, וטוב שכך

    יאיר, 07/05/06 15:53

    גם בלי סקרים (רק מתוך שיחות עם חברים ובני משפחה מתוך המחנה), אני מוכן להתערב שרוב הציבור ביש''ע מביט בהסתייגות הגובלת בשאת נפש במה שעושים המתנחלים בחברון בימים האחרונים. זה חילול השם ובושה לכל המחנה.

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    NRG יהדות או NRG מתנחלים ?

    בחור רציונלי, 07/05/06 15:53

    מה הקשר בין מדור יהדות שאמור לעסוק בדת/יחסי דת ומדינה/יחסי דתיים חילוניים, לגבולות הארץ ?

    למה לא להיות כנים עם עצמכם והקוראים ופשוט להחליף את שם המדור ?

    הגב לתגובה זו

    • אולי,אבל לפחות יש להם מקום אחד בתקשורת (ל''ת)

      ג'ון, 08/05/06 01:48

      הגב לתגובה זו

      • בסדר, אבל שיחליפו את השם

        יהודי, 08/05/06 19:31

        זה לא יהדות.

        הגב לתגובה זו

    • פשוט בדיחה לא מצחיקה מה שקורה כאן במדור (ל''ת)

      בן, 08/05/06 16:35

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    הלוואי שהמדור הזה יצליח לשנות

    איציק, 07/05/06 15:37

    משהו בחד צדדיות של התקשורת הכל כך עוינת.

    הגב לתגובה זו

    • קראת את מסעות בנימין השלישי? (ל''ת)

      זה דומה, 07/05/06 17:15

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    לגבי 5

    חי וקיים, 07/05/06 15:06

    אפילו התקשורת הפלסטינית קוראת לבית ''בית שפירא''. (ראיון היום עם רזי ברקאי) אבל הארץ תמיד היה יותר פלסטיני מהפלסטינים.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    נודניקים בכיינים,כמו תמיד (ל''ת)

    דוד, 07/05/06 15:02

    הגב לתגובה זו

    • דוד, שכחת גם ''מה הקשר ליהדות'' (ל''ת)

      המזכיר הכללי, 07/05/06 15:50

      הגב לתגובה זו

      • מה באמת הקשר ליהדות? (ל''ת)

        זה טור לאומני, 07/05/06 17:16

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    קשור ליהדות...

    העין השניה, 07/05/06 15:02

    הנה לפניכם התייחסות לאירוע שכן קשור ליהדות: בקדימון לתוכניתה המהוללה, הודיעה הגב' יעל דן כי אחד האייטמים יעסוק בממצאי סקר מפתיע ממנו עולה כי יותר ויותר ישראלים מאמינים באמונות תפלות. מהם אמונות תפלות לפי דעתה של הגב' דן?:
    למשל 44% המאמינים בביאת המשיח, מעל 50% המאמינים בעין הרע וכיו''ב. אכן שירת ה''אני מאמין'' - המנון העם היהודי מאז ומעולם (אגב - התכנית שודרה ערב יום הזיכרון לשואה ולגבורה...) הפכה אצל הגב' דן לאמונה תפלה...לתכנית עצמה כבר לא האזנתי (אם כי בדרך כלל איני מאזין לה!).

    הגב לתגובה זו

    • גם אמונה באלוהים היא טפלה (ל''ת)

      כ, 07/05/06 16:50

      הגב לתגובה זו

    • משיח תמיד יתמהמה, כלומר לא יגיע לעולם.

      כך כתוב, לא?, 07/05/06 17:20

      אז מי שמאמין בביאת המשיח מאמין, ע''פ י''ג העיקרים, באמונה טפלה כי המשיח תמיד בזמן עתיד ולעולם לא בזמן הווה.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    כרגיל, מקומם מאוד.

    ב, 07/05/06 15:02

    מפחיד כמה שהתקשורת מגמתית!!

    הגב לתגובה זו

    • צודק! מדור שלם של אתר מעריב הוא -

      בן, 08/05/06 16:36

      פרו מרדני בריבונות ישראל

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    גם רזי ברקאי

    אוהד, 07/05/06 14:52

    ראיין עיתונאי ערבי מחברון ושאל אותו אם גם הם קוראים לבית ב''בית אלנאזר'' והערבי ענה לו שהם מכנים אותו בית שפירא... יש לערבים מזל שיש להם עיתונאים כמו רזי ברקאי והחבר'ה של עיתון הארץ
    אגב הוא גם דיבר איתו על עתיד ההתיישבות היהודית בחברון והערבי הזכיר לו שתמיד היו יהודים בחברון ואז רזי ברקאי דיבר על מה שהיה לפני מאורעות תרפט ואמ '' כן, עד מאורעות תרפט שלא נכנס אליהם עכשיו... למה להכנס למשהו שהוא נגד ערבים ????????????

    הגב לתגובה זו

    • קלמזי חרטאי. (ל''ת)

      ענר, 07/05/06 17:41

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    להחרים את ''הארץ'' ו''מעריב'' שונאי ישראל (ל''ת)

    כרמית, 07/05/06 14:46

    הגב לתגובה זו

    • ובאיזה אתר אדוני נמצא? (ל''ת)

      ?, 07/05/06 20:08

      הגב לתגובה זו

      • אלף סליחות, ובאיזה אתר גבירתי נמצאת... (ל''ת)

        ??, 07/05/06 23:56

        הגב לתגובה זו

        • that was a good one (ל''ת)

          naor, 09/05/06 08:15

          הגב לתגובה זו

  • 9.

    יאיר לפיד ושטיפת המוח..

    גורן, 07/05/06 14:33

    הוא תמיד מזכיר לי את המבוגרים הנחמדים האלה שנותנים לילדה סוכריה ומפתים אותהלבוא איתם לשיחים..יאיר מסווה את הדיקטטורה התקשורתית בחיוך מאולץ שקל מאד ליפול בשביו..

    הגב לתגובה זו

    • התפוח נפל קרוב מאוד לעץ... (ל''ת)

      רני, 07/05/06 17:42

      הגב לתגובה זו

      • אשרי האל שעשה את טומי ובכך את תפוחו

        בן, 08/05/06 16:38

        לתפוחי עץ הדעת! בניגוד לתפוחים הרקובים שנקראים ''יהודים'' (שום קשר ביניכם ובין הדת שאתם מייצגים)

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    יאיר לפיד ושטיפת המוח..

    גורן, 07/05/06 14:33

    הוא תמיד מזכיר לי את המבוגרים הנחמדים האלה שנותנים לילדה סוכריה ומפתים אותהלבוא איתם לשיחים..יאיר מסווה את הדיקטטורה התקשורתית בחיוך מאולץ שקל מאד ליפול בשביו..

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    למה כובתים שבג''צ דחה את העתירה של המתיישבים זה לא נכון

    hmm, 07/05/06 14:29

    הוא רק נתן הוראה לפנות עד שיגיעו להסדר בקשר לדירה עצמה.
    אילו התקשורת היתהקוראת נכון את פס''ד היתה מבינה שבג''צ לא דחה שום עתירה הוא רק קבע שצריך להגיע להחלטת עד לאותו רגע יש להשאיר את המקום ריק .
    אילו היו מפרסים כך לא היתה שום בהלה בקרב אזרחי ארץ.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    גירסה נכונה

    מוסיף, 07/05/06 14:20

    ''בג''ץ דחה את מועד הפנוי האחרון של הפושעים המתועבים''
    כך היה צריך להיכתב וארועי היום מוכיחם זאת מעבר לכל ספק.
    נבלות.

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    כל עוד הם לא יכולים להצביע, השטח שלהם הוא לא שטח ישראל

    יוסי, 07/05/06 14:19

    כך שיאיר לפיד צודק לגמרי. אם הדרך שלכם תצליח, אז מפת ישראל תכלול את הכל כולל עוד חמישה מנדטים (לפחות) לעזמי בשארה. מעוניינים?

    הגב לתגובה זו

    • לפי דבריך,באזורים בהם יש הרבה מהגרים מקסיקנים ללא זכות הצבעה

      עגל, 07/05/06 15:56

      השטחים לא שייכים לארה''ב? דרום פלורידה לא שייכת לארה''ב כי יש בה הרבה מהגרים ללא זכות הצבעה לסנאט ולקונגרס?
      לא ברור אם אתה צבוע או טיפש, אבל מזל שלא כולם כמוך!

      הגב לתגובה זו

      • כלומר הפלסטינאים הגרו לחברון? מאיפה בדיוק? (ל''ת)

        נזכור את האלמו, 07/05/06 17:21

        הגב לתגובה זו

        • מסוריה לבנון ועירק...חברון היתה עיר

          רצון, 07/05/06 18:36

          חשובה צומת דרכים...ולשם התקבצו נודים בדוואים...בעיקר במאה 18....

          הגב לתגובה זו

          • כן, כולנו בנו מאיפה שהוא. גם אברהם היה נווד בדואי יהודי (ל''ת)

            תרח, 07/05/06 21:41

            הגב לתגובה זו

            • רק שאברהם הגיע בתרפפו, הנוודים הבדואים הגיעו ביחד עם הציונות... (ל''ת)

              הליברל הדגול, 08/05/06 09:48

              הגב לתגובה זו

      • ישראל לא החילה החוק על הגדה המערבית

        פרה אישתך, 07/05/06 17:24

        (בניגוד לרמת הגולן והקו הירוק)
        ולכן השטחים שם נקראים בדין :''כבושים''.

        הגב לתגובה זו

        • סלט כבושים

          עז אחותך, 08/05/06 14:40

          כידוע, הצבא (המכונה גם צה''ל) הוא זרוע של מדינת ישראל, ואכן - הוא הריבון בשטחי יו''ש, עליהם לא הוחלו המשפט והשיפוט הישראליים.

          לכן, בכל מפה רשמית של מדינת ישראל נכללים גם שטחי יו''ש, המצויים בשליטתה - גם אם לא בריבונות אזרחית מלאה אלא צבאית.

          ושאלה מאתגרת לסיום - אם שטחי יו''ש הינם מחוץ לגבולות ישראל, בגבולות איזו מדינה הם? (שים לב - אם תאמר שהם מצויים ב''פלשתין'' - תתקשה לטעון אחר כך שמדובר בשטח כבוש)

          הגב לתגובה זו

      • יהודה ושומרון לא בריבונות מדינת ישראל !

        זה חדש למישהו??, 07/05/06 20:10

        שליטה כן לא ריבונות

        הגב לתגובה זו

      • ריבונות

        עגלון, 07/05/06 21:30

        לעגל שעוד לא יודע מה זה ריבונות. כל שטחי ארה''ב הם שטחה הריבוני כולל פלורידה. יהודה ושומרון אינם שטחה הריבוני של מדינת ישראל.
        לא הבנת? שטחי יהודה ושומרון הם בחו''ל, לא במדינת ישראל.
        עדיין לא הבנת? ביהודה ושומרון, למשל באלון מורה או שכם, לא חל החוק הישראלי. זה עובדתית פשוט לא חלק ממדינת ישראל.

        הגב לתגובה זו

      • usa didnt capture california with 20 milion mexsicans in it (ל''ת)

        naor, 09/05/06 08:17

        הגב לתגובה זו

  • 4.

    קרבות המאסף האחרונים של המתנחלים (ל''ת)

    ככה זה נראה, 07/05/06 14:14

    הגב לתגובה זו

    • אומללים סהרורים (ל''ת)

      לא נבונים, 07/05/06 17:19

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    לפיד: אני לא סנגור, סתם דייקן בקריאתי

    אורי קידן, 07/05/06 14:08

    מערכת יקרה,
    לגבי יאיר לפיד. אם שמתם לב, במפה המדוברת ישראל צבועה בכחול (קרי כוסתה בים...) והגבולות אכן 67 הם.
    רוצה לאמר, אם הייתם קוראים את הנכתב בכתבה, ולא רק מביטים בתמונות. הייתם שמים לב כי הכתוב עוסק במכות הנוחתות על ראשיינו ובכל זאת אנו נשארים כאן... ולכך התייחסה התמונה.
    אתם, ה''מכירים'' את דעותיו של מר לפיד.. עשיתם 1+1 ויצא לכם 3, חבל.

    הגב לתגובה זו

    • למה חבל? לפעמים 1+1 פה זה 4 או 5 או 6 ... (ל''ת)

      מנפלאות המדור, 07/05/06 17:21

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    חמש תשובות ל ''NRG מתנחלים''

    מוטי, 07/05/06 14:03

    1. טוב נו...... שיהיה.
    2. אני לא זוכר שעל כל דיווח על מעשה פלילי בתקשורת, ניתנת זכות התגובה לעבריין.
    וחוץ מזה התגובות של המתנחלים נעשות הזויות מיום ליום (זה השמאלנים והערבים עשו את זה ...) כך שממש אין טעם להביא אותן.
    3. מה הקשר לשמאל וימין או דתיים וחילוניים?
    ההקשר היה של אנשים שלא גנרלים ולא מומחים לעניין אלא סתם אנשים פשוטים.
    אתם ממש פרנואידים.
    4. כנראה שלפיד או המאייר שלו חושבים שלא ממש נחמד לגור בשטחים.
    ודרך אגב הגבולות החוקיים של מדינת ישראל לא כוללים את יהודה ושומרון והחוק הישראלי לא חל שם.
    עד שלא יספחו אותם לישראל אלה הגבולות המוצהרים של מדינת ישראל.
    5. ממתי קוראים לבית הזה בית שפירא?

    הגב לתגובה זו

    • איוש, אתה כזה שנון, זה משהו (חמש תשובות ואף תשובה רצינית) (ל''ת)

      אחת, כוכב יאיר, 07/05/06 16:23

      הגב לתגובה זו

      • אויש, אני כזו חכמה שאפילו שביב של תשובה אני לא מסוגלת לנפק (ל''ת)

        מוטי, 07/05/06 22:03

        הגב לתגובה זו

        • (טוב שהיא לא ענתה לך ''הפוסל במומו פוסל'' ... (ל''ת)

          מין מנטרה אצלם, 08/05/06 09:02

          הגב לתגובה זו

          • הייתי בטוח שהמנטרה היא - טול קורה.... (ל''ת)

            מוטי, 08/05/06 19:56

            הגב לתגובה זו

            • moti you got my suport (ל''ת)

              naor, 09/05/06 08:30

              הגב לתגובה זו

    • זה מה שיש לך לענות?! אני במקומך הייתי מעדיפה לשתוק... (ל''ת)

      י.נתניה, 07/05/06 16:40

      הגב לתגובה זו

    • 5 תגובות לחמש שאלות

      עמיר, 07/05/06 17:00

      1.אני שמח שאתה מסכים.
      2.אחי, נהיית לי גם השופט, גם התובע, וגם המוציא לפועל - צא מהסאטלה שלך אחי, אחרי שראינו את מהרשק ואת הסרט, תגובות המתנחילם לא הזויות בעיני, דווקא אתה, אחי, נראה לי קצת מוזר אחרי שמתברר שאכן הם צודקים...
      3.אח שלי, לא הבנתי את הקשר, אתה באמת על משהו טוב היום...
      4.כשאני רואה טלביזיה, לא מתחשק לי לדעת מה הן דיעותיו הפוליטיות, לא של מגיש התוכנית ולא של המאייר, נסה לחשוב מה היה קורה, אם חלק מירדן היה מצוייר כשטח ישראל ואולי תבין...
      5.משנת 1929.

      הגב לתגובה זו

      • 5 תשובות לעמיר הצפוני

        מוטי, 07/05/06 18:40

        1. הייתי עדין, זו סתם קטנוניות, אבל ניחא...
        2. לא נהייתי כלום.
        כל דיווח של מעשה פלילי הוא דיווח על ''לכאורה'' ואין פה שום הבדל.
        לגבי מרשק אם זה שמצאו אצלו מסור לגיזום זה הוכחה שהוא כרת את עצי הזית אז תקרא לי הזוי ומוזר.
        3. הסבר למתקשים: הגברת לא דיברה על מחנה שפוי ומחנה לא שפוי.
        זה שהכותרת הייתה ''שפיות זמנית'' זה לא הופך ההכרח את כל מי שלא בממשלה למטורף.
        בסך הכל דיברו על שרים שלא היו אלופים בצבא או אנשי מקצוע בכירים אלא ''סתם אנשים''.
        ההעלבות של כותבי המדור הזה במקרה זה היא פרנואידית לגמרי.
        קפיש?
        4.זה לא טלוויזיה אלא עיתון וזה לא קשור לדעות פוליטיות. תנסה להתייחס לטענה שגבולותיה החוקיים של מדינת ישראל הם גבולות 67 + ירושליים רבתי ורמת הגולן.
        כמו שאומרים - סה לה וי.
        5. תודה על האינפורמציה, ובכל זאת, אם כותבי המדור הזה כותבים בעצמם שהמתנחלים פלשו לבית אז כנראה שיש לו בעלים חוקיים והשם שלהם לגיטימי לפחות כמו השם מ-1929.
        אני לא רוצה שהבית של אנשי קטמון לדוגמא ייקרא על שם הבעלים הקודמים שלו (הערבים, אם לא הבנת).

        הגב לתגובה זו

        • סחטיין אחי, בוא נמשיך לדון

          עמיר, 08/05/06 09:45

          1.להודות על משהו, בעיני זה מראה על רמה, סחתין.
          2.אני מתייחס בדברי על מהרשק לארוע שבו הוא התלונן על ''תקיפה'', אנילא יודע מה מהרשק עשה עם משור גיזום בין עצי הזית (על טרקטור), אתה יודע?
          ולגופו של עניין, תסכים איתי שלשאול בבית משפט את התובע לדעתו, ולאחר מכן לשאול עוד נציג של התובע לדעתו זה לא הוגן, פתח למשל את אתר ערוץ 7 באינטרנט ותראה שהטענות של תושבי המקום היהודיים הן בדיוק הפוכות, שתקפו אותם, למה אין שום ציטוט גם כאן?
          4.אמצעי תקשורת הוא אמצעי תקשורת הוא אמצעי תקשורת.
          הבעת עמדה פולטית של מי מבין כותביו (או מאיריו)על דבר שאמור להיות ''פרשנות'', אינה במקומה, מקומה בטור ''דעות''.
          5.אחינו, הבעיה של הבית הזה היא ב-ד-י-ו-ק, מי הם בעליו (ואני מדבר רק על מה אומרים הערבים נכון לעכשיו), הדבר המוחלט היחיד כאן, עד שבית משפט יגיד את דברו, ומקובל גם על תושבי המקום הערביים, הוא מי גר בבית עד 1929, ואיך נקרא הבית, אז אם יש קונצנזוס צריך ללכת איתו, נכון?

          הגב לתגובה זו

          • יאללה, בוא ונמשיך...

            מוטי, 08/05/06 15:05

            1. לא הבנת אותי אבל זה שולי אז עזוב.....
            2. גם אני לא יודע מה עשה אותו מהרשק או מרשק בין עצי הזיצ עם מסור גיזום אבל אני מציע לך תאוריה מהפכנית - הוא גזם עצי זית (להבדיל מכריתה-גיזום עצים זו פעולה שיגרתית בטיפול בעצים).
            ערוצי התקשורת מדווחים על מעשים פליליים עשרות פעמים ביום ולא טורחים להביא תגובה של החשודים במעשים אלה.
            4. אתה משום מה מתעלם מכך שגבולותיה החוקיים של ישראל לא כוללים את יהודה ואת השומרון.
            5. הבעלים של הבית הנ''ל הם ערבים.
            אפילו המתנחלים טוענים ששכרו אותו מערבים (כנראה לא הבעלים האמיתיים).
            כמו שאני לא רוצה שהערבים יחזרו לבתים שהיו בבעלותם עד 1948 כך אני לא צריך את הבתים בחברון.

            הגב לתגובה זו

      • חוץ ממכם אף אחד בכלל לא יודע מי זה מהרשק

        מזכיר את אבישי, 07/05/06 20:12

        שהיפלתם עליו את הכל

        הגב לתגובה זו

    • אתה טועה בכל התשובות אבל אתייחס רק ל-4

      ב, 07/05/06 20:52

      ''הגבולות החוקיים של מדינת ישראל לא כוללים את יהודה ושומרון''????, ''החוק הישראלי לא חל שם''???- תגיד אתה נורמלי??? שטחי יהודה ושומרון נכבשו ע''י המדינה במלחמת ששת הימים, כמו ששאר הערים בארץ נכבשו מידי הערבים ב-48. ובאמת נראה לך שהחוק לא תקף ביהודה ושומרון???

      הגב לתגובה זו

      • כמה בורות יש פה, השם ישמור

        מוטי, 07/05/06 22:02

        אולי אני לא נורמלי אבל....
        תחזור לשיעורי האזרחות שאולי קיבלת בכיתה ו' ותבדוק מתי ישראל סיפחה את יהודה ואת השומרון.
        כשתחזור אלי תודיע לי מי פה נורמלי ומי בור ועם הארץ.
        דרך אגב, גם לבנון נכבשה מידי הערבים ב-1982 ואני לא זוכר שהחוק הישראלי חל אי פעם בביירות ובעליי.

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    גבולות מדינת ישראל

    חגי, 07/05/06 13:57

    גבולות מדינת ישראל - על פי חוקי המדינה - כוללים את גבולות 67 והאזורים שסיפחנו (ירושלים והגולן). שאר השטחים שבשליטת מדינת ישראל מנוהלים על פי דין צבאי, והריבון שם הוא הצבא.
    כך, המועצות האזוריות כבנימים מנוהלות על פי תקנות שהתקין אלוף הפיקוד. אחרת רבות מהפעולות שביצעו המתנחלים לא היו מקבלות לגיטימציה.

    בוקר טוב אליהו!

    הגב לתגובה זו

    • קצר קולע ועובדתי

      ציונה, 07/05/06 21:50

      אבל אין לך סיכוי שדתיים לאומיים יבינו על מה אתה מדבר.

      הגב לתגובה זו

    • ארוך מחטיא ובדיוני

      נס ודגל, 08/05/06 14:38

      כידוע, הצבא (המכונה גם צה''ל) הוא זרוע של מדינת ישראל, ואכן - הוא הריבון בשטחי יו''ש, עליהם לא הוחלו המשפט והשיפוט הישראליים.

      לכן, בכל מפה רשמית של מדינת ישראל נכללים גם שטחי יו''ש, המצויים בשליטתה - גם אם לא בריבונות אזרחית מלאה אלא צבאית.

      ושאלה מאתגרת לסיום - אם שטחי יו''ש הינם מחוץ לגבולות ישראל, בגבולות איזו מדינה הם? (שים לב - אם תאמר שהם מצויים ב''פלשתין'' - תתקשה לטעון אחר כך שמדובר בשטח כבוש)

      הגב לתגובה זו

      • תגובה לנס ודגל

        בן, 08/05/06 16:51

        מה אתה? סתום?
        חוץ מהשאלה ה''מאתגרת'' בסיום בעצם הסכמת עם כל מה שנאמר...
        ולשאלתך.... שוב... אני מוכרח לשאול... מה אתה? סתום? הרי ענית כבר.. שטחי יו''ש הם שטח כבוש הנמצא תחת גבולות השליטה צבאית מחוץ לתחומי הקו הירוק שהם הגבולות המדיניים...
        אכן איו''ש נמצאים בשטח הגיאוגרפי של ''פלשתין'' אך בשטח שליטתו של צבאנו... ומשום כך הוא נקרא כבוש...
        ולסיום... אתה די עגל.

        הגב לתגובה זו

        • כרגיל

          משקיף, 08/05/06 19:25

          המתנחלים מצליחים באיחור רב להבין את העובדות, אבל גם אז, לא את משמעותן.

          הגב לתגובה זו