• 53.

    די לאלימות - יגולח טופי לאלתר (ל''ת)

    טיפ, 08/05/06 16:55

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    נו פרובלם 46

    Avi Ecuador, 07/05/06 15:18

    כולם יודעים שהאדמה היא יהודית
    יהודה ושומרון הם של יהודים.
    הבעיה שהשמאל מפחד שהערבים יהיו רוב והוא נותן שטחים שפלשו זרים לשטחי יהודים והיום חיים שם ויוצאים לזנב בעם; עמלקים של שנות האלפיים.
    אז היום חושבים שעזה יותר גדולה בקו הירוק זה לא איום, אז זה לא רק איום אלא שמעשי אידיוטים היום מביאים להשנאת המדינה על עמנו ומצב שמסבירים לעם שמדינה זו היא לא מדינתו או בכל מקרה לא תהיה.
    דרך אגב מי צריך מדינה עם רוב כמוך?
    מספיק שיבטלו את מדינת ישראל ויספחו אותה לארצות הברית כתנאי לכל משא ומתן בעתיד, אזרחות אמריקאית לכל היהודים אולי בעולם ואולי לאזרחי עם-הארץ בישראל.
    יש פיתרונות שלא מספרים לתושבי עם-הארץ, את השטחים בכל מקרה לא צריכים לתת לחברת רוצחים; אפשר להכריז על ישראל כמדינת היהודים, שטחים שיכללו את יהודה ושומרון ואולי עזה וכולם יוכלו להצביע ולהיבחר לכנסת כולל ערבים.
    ישראל שתוכרז מדינת היהודים תשנה את מעמדה ותכריז על קיומה כמדינת הוותיקן להבדיל ליהודים כאשר ההצבעה למדינת היהודים תהיה בשיטה הבאה:
    יהיו 120 אלקטורים שמיתוכם 80 ינתנות ליהודים החיים בארצות הברית, 20 אלקטורים ינתנו ליהודים בשאר העולם ולאזרחים ישראלים תושבי חוץ ועוד 20 לתושבי עם הארץ כולל ערבים.
    הערבים יחויבו להסכים ומי שלא יסכים יעיפו אותו...
    הדרך האחרת היא להסתפח לארצות הברית.
    כמובן שיש דרך גם לעשות טרנספר דו צדדי שכך לדוגמא יפנו את יהודי אילת עד שייח מוניס (תל אביב) כולל ויפנו את ערביי הקו הירוק יהודה ושומרון וערביי ירושליים ויעבירו אותם לשייח מוניס (תל אביב( לבאר שבע לאשקלון לאילת.

    הגב לתגובה זו

    • טוב, שתהיו בריאים, גם שמאל (רק שתתעוררו)

      Avi Ecuador, 07/05/06 16:26

      אני הולך לחגוג את יום ההולדת שלי...

      הגב לתגובה זו

    • את הערבים כפי שנעשה בין תורכיה/יוון, ובקפריסין ועוד.

      יש לפנות, 07/05/06 16:43

      מעבר לכך: הערבים אפילו אינם תושבים וותיקים: רובם היגרו לכאן בניגוד לחוק בזמן המנדט, ממדינות ערב רבות מאוד לשיפור מצבם הכלכלי, ומיד כשהגיעו סיפרו שהם כאן כביכול מאות שנים ( מחשש החזרתם מחוץ לישראל, היות ונכנסו באופן בלתי חוקי), תכף לכך פצחו בשנים של טרור, בדרישה ששום יהודי לא ימלט לכאן מהנאצים (לבית הלאומי שלו) פן יתפוס את מקומם. בתק' זו , עד 1939, עדיין הנאצים היו מעונינים לגרש את היהודים למדינות שיאותו לקבלם, אך הערבים החדשים לא נתנו.

      הגב לתגובה זו

    • יוכלו גם להעביר את אלעקצה והמסגדים

      Avi Ecuador, 07/05/06 18:00

      כמו שהעבירו בתי כנסת

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    מה איכפת לשאמלנים????

    יונתן, 07/05/06 15:10

    מה איכפת לאולמרט ופרץ שאחינו ישתכנו שם. הכל מתוך רשע שמאלני אויבי ארץ ומדינת ישראל!!!

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    סמולים מניאקים/קפוים, אם נראה לכם שהחרב תדלג עליכם אתם חיים באשליות

    cyrano, 07/05/06 15:06

    חכו רק עוד כמה שנים מראה מי יצחק על מי

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    למקשקשים על בנייה והשתלטות ערבית לא חוקית

    אין קשר !, 07/05/06 14:10

    זה לחוד וזה לחוד.
    ***מה שעושים המתנחלים זה נסיון לכפות על כולנו את השקפתם ודרכם הפוליטית.****
    *לקבוע לנו איפה יהיו גבולות המדינה.
    *לקבוע לנו מדיניות חוץ.
    לא מתקבל על הדעת !
    מי שמם??
    *בקשר לערבים-מעורב עם מטרות לאומיות (סמויות,ולא מאורגנות) ועם תנאים קשים שגם המדינה אשמה בהם.
    יש לנהוג בכל מקום לגופו.
    ברור ששונה לחלוטין.
    (ויש גם עבריינות בנייה יהודית ).

    הגב לתגובה זו

    • אבל הם באים בשם החוק ולא בשם מדיניות

      יש קשר יעוד איך, 07/05/06 15:08

      בשום מדינה בעולם לא יעשו טרנספר כדי לרצות את האויבים! במדינה נורמלית העיר עזה והעיר רמאללה (לינץ' מזכיר לכם משהו? כל העיר השתתפה) לא היו קיימות עוד.
      אתה סתם מחפש תירוצים מתחת לשטיח. מה ההבדל בין יהודה ושומרון והכותל וגבעת התחמושת? כולם נכבשו ב67 וכולם נכבשו מידי הירדנים! ולא מהבדואים שקוראים לעצמם פלשתינים מאז שנמאס להם לנדוד

      הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת, נכון בהחלט. (ל''ת)

      מיצפטל, 07/05/06 15:20

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    לסכום

    מוטי אטלנטה, 07/05/06 13:20

    כיון שעובדה ידועה כי לאחר עליית מפלס הים הקרקע שתיוומר לנכדינו ונינו היא יהודה ושומון ולא שפלת החוף שתהפוך לאיי אלמוגים.
    אז ברור ומובן מדוע ממשלת ישראל לא תפקיר שטח חיוני זה.
    מאידך,מתן אזרחות כפולה אמריקאית ישראלית לעם שבציון
    יכול בהחלט להביא לידי הגמשה בעמדה תקיפה זו שהצגתי.

    הגב לתגובה זו

    • זה בעוד מיליון שנה,עד אז אברהם אבינו (ל''ת)

      יצא מאור כשדים, 07/05/06 13:30

      הגב לתגובה זו

      • ליצא מאור כשדים.

        מוטי אטלנטה, 07/05/06 14:04

        מדינה לא נבנית ליום אחד,לפיכך כפי שאמרתי כיון שהקרקע ביהודה ושומרון
        חיונית להשרדות העם בעת עלייה במפלס הים.
        מכאן אתה מבין שלא תהיה שום התגמשות ללא מתן אזרחות אמריקאית בנוסף לזו הישראלית לעם בציון.
        מפלס הים יגיע למקסימום של 120 מטר מעל מפלסו הקיים בהדרגתיות,
        ומספר מטרים אחדים דיים להעלים את מישור החוף.
        אז יש לבצע מה שאמרתי עכשיו,על מנת שהעם בישראל לא ירגיש כאילו משליכים אותו הימה.
        -אין עוד מלבדו.

        הגב לתגובה זו

      • ועוד

        מוטי אטלנטה, 07/05/06 14:20

        הקרחון בגרינלנד שהוא כלום לעומת אנטרטיקה מראה בודאות שאפקט החממה משפיע,וזה לבדו כ-7 מטר נוספים במפלס הים.
        תבצע חיפוש באינטרנט ותכתוב גרינלנד וקרחון ותקבל מידע מדעי שיוריד אותך לקרשים!
        נוק אאוט!

        הגב לתגובה זו

        • אבל זה בעוד מיליון שנה! (ל''ת)

          :), 07/05/06 14:50

          הגב לתגובה זו

          • גם על הנפט :)

            מוטי אטלנטה, 07/05/06 15:32

            גם על הנפט אמרו שזה לא ייגמר לעולם,והנה גם זה מגיע.
            אין עוד מלבדו

            הגב לתגובה זו

  • 47.

    נא לזכור, הענין עדיין נדון בבית המשפט. ולא הוכרע עדין אם זה לא שיי

    דין אחד, 07/05/06 13:09

    הפעם מדובר ברכישה חוקית של נכס. מה אתם מתנפלים ונובחים. אם המסמך שקיבלו תמורת כסף מלא ששילמו עבור הנכס מזויף צריך או להביא את הפושע שמכר נכס לא לו ולהחזיר את הגזלה או לקבוע שהנכס שלהם.
    הפעם איש לא יכול לזעוק שנישלו מישהו מאדמתו, גם אם נורא בא לכם.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    אילו רק ידעת, מדינת ישראל, כמה אני שונאת אותך!! (ל''ת)

    שלא תזכי לחגוג, 07/05/06 12:41

    הגב לתגובה זו

    • לא יפה לדבר כך

      מוטי אטלנטה, 07/05/06 13:22

      אפילו בשעת רוגז.

      הגב לתגובה זו

      • אילו ידעת מדינת ישראל כמה באמת!! באמת אני שונא אותך (ל''ת)

        טל, 07/05/06 15:36

        הגב לתגובה זו

    • אילו רק ידעת, כמה שנים אני שונאת את המדינה הזו.

      ושלא תזכה המדינ, 07/05/06 14:51

      מאז שנולדתי בארץ הזו, לפני הולדת המדינה הנוראה הזו, לא חגגתי את יום הולדתה.

      הגב לתגובה זו

    • למה?????

      יונתן, 07/05/06 15:12

      מדינת ישראל היא מדהימה הבעיה היא המושחתים והשקרנים שמנהלים אותה!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    זה לא רק ''לגור'' אלא לגרור את כולנו לשם,המדינה וצה''ל

    מי שמכם?, 07/05/06 12:12

    המדינה זה כולם-כולל כל הציבור שמתנגד.

    הגב לתגובה זו

    • חזור לביתך

      מוטי אטלנטה, 07/05/06 12:33

      והמשך להתגרד,אף אחד לא בקש ממך שתבוא ליהודה ושומרון.בדיוק כפי שאני לא רוצה לגור בתל-אביב.
      ואם רוצה אתה לוותר על יהודה ושומרון אז זו עסקת חבילה כי אנחנו לא נפרדים ממנה.
      -אין עוד מלבדו!

      הגב לתגובה זו

      • גם אני בעד שהמדינה וצה''ל יצאו וישאירו אתכם שם

        אבל אם זה, 07/05/06 13:19

        דינכם להתפנות

        הגב לתגובה זו

        • אמת

          מוטי אטלנטה, 07/05/06 15:17

          לכן הצעתי לבקש גם אזרחות כפולה אמריקאית-ישראלית לאזרחי ישראל.
          זה יכול להביא להגמשה כגון התכנסות לגושים וכו,מתוך ידיעה שלנכדינו ונינינו יש גב,אזרחות אמריקאית בנוסף לישראלית.
          זה יקנה שקט גם בזמן ''אפקט החממה'' ועליית מפלס הים.
          וכל זה בהנחה שיימצא פרטנר אמיתי לשלום בצד האחר,שלא תמנע הגישה למקומות קדושים וכו,
          העניין אינו פשוט,אבל בהחלט פתיר!

          הגב לתגובה זו

    • ללא ישוב יהודי בחברון. הערבים יבואו לפה, וגם כאן תוותרו. (ל''ת)

      אין לכם קיום, 07/05/06 12:37

      הגב לתגובה זו

    • ומה חשבת?

      מוטי אטלנטה, 07/05/06 12:38

      כי אנחנו נשנה מקום מגורינו לפי הקריזות שלך?!!
      יהודה ושומרון זו קרקע יהודית,עוד פעם-יהודה=יהודי=אדמה יהודית.
      ואם לא ברור עדיין אז תקרא עוד פעם.
      יהודה=יהודי=קרקע יהודית.
      אז קפוץ לי,אתה יכול לותר אני לא!!!

      הגב לתגובה זו

      • תקים מדינה משלך (ל''ת)

        נו פרובלם, 07/05/06 13:18

        הגב לתגובה זו

        • יפה

          מוטי אטלנטה, 07/05/06 15:38

          גם זו אפשרות.

          הגב לתגובה זו

  • 44.

    אף פעם בתולדות הציונות (לא בימי הישוב ובטח לא אח''כ) -לא התיישבה

    קבוצה על, 07/05/06 12:10

    ללא הסכמת ההנהגה (של הישוב או המדינה) וללא הסכמה לאומית רחבה.
    זה פסול.

    הגב לתגובה זו

    • בחברון

      מוטי אטלנטה, 07/05/06 12:30

      בחברון ישבו יהודים עוד לפני שהוקמה התנועה הציונית-אז תפסיק
      לקשקש.
      וסבי קנה אדמה ביהודה ושומרון עוד לפני שהוקמה המדינה.
      אז מי אתה שתחליט שאדמתו תינתן לערבים.ועוד לאחר שהוחזרה אלינו במלחמת מגן.

      הגב לתגובה זו

      • נכון, אני יודע. אין צורך להוסיף שליבי איתם.

        הויכוח-איפה, 07/05/06 13:22

        ורוב אזרחי המדינה לא חושבים כמוך.
        אין לך רוב בתוך הציונים.

        הגב לתגובה זו

        • זו תוצאת שטיפת מוח איומה הנמשכת שנים, של התקשורת.

          יש לו רוב, 07/05/06 13:43

          נכון אינך יודע שההתנחלויות חוקיות עפ''י החוק הבינלאומי? אני לא ידעתי זאת עד לפני שנה. התקשורת הונתה אותי.

          הגב לתגובה זו

          • איזה רוב?

            אין לו רוב !, 07/05/06 14:00

            לא מספיק להגיד יש לו רוב והכל שטיפת מח.
            לא מספיק.
            לא !

            הגב לתגובה זו

        • איני יודע

          מוטי אטלנטה, 07/05/06 15:37

          או שכן או שלא.
          מכל מקום זה לא טוב להרטיב את כל הנכסים במי הים.

          הגב לתגובה זו

    • זה לגמרי לא נכון,

      , 07/05/06 14:50

      רק להזכיר שוב, שאפילו השלטון התורכי וגם לא שלטונות המנדט, הרסו ישובים יהודים בארץ ישראל. בימי חומה ומגדל, לאחר שהיה גג, על פי החוק העותמאני אסור היה להרוס. מדינת ישראל, שהיא המדינה הפושעת ביותר בעולם, החריבה התיישבות שלימה, על פי מיטב מדיניות תחום המושב וכל מדיניות אנטישמית, מאז שזו החלה.

      הגב לתגובה זו

      • מתי התיישבו ללא הסכמה ציונית? (ל''ת)

        ?, 07/05/06 15:42

        הגב לתגובה זו

  • 43.

    הערבי צדיק

    מוטי אטלנטה, 07/05/06 12:03

    הערבי שמכר להם את הבית הוא צדיק,כיון שבודאי ידע שבעברו של הבית ישבו בו יהודים.
    לעומת הצדיק הזה כל הרשעה מתרכזת בצד הישראלי השמאלני.

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    נו.....

    מוטי אטלנטה, 07/05/06 11:47

    אז בדקתם למי באמת שייך הבית?!
    וכדאי מאד לבדוק בעברו של כל בית
    ומגלים ממש נפלאות.
    איך שבתים ואדמות של נרצחים מחליפים ידיים בזריזות.
    לרגע הייתי חושב שאני בגרמניה הנאצית,אך למרבה הפלא זו ישראל.
    והרכוש היהודי במדינות ערב ובמדינות אירופה ואף בבנקים באירופה היה כלא היה.
    ועדיין לא שאלתם את השאלה כיצד
    ומדוע ולמה.?!
    למשטרת ישראל: למי שייך הבית?!!!
    אז עוד פעם נשאלת השאלה ''למי לעזאזל שייך הבית?.


    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לכל הסמאלנים!!! היהודים תמיד גרו בחברון...

    חכם עזרא, 07/05/06 11:33

    לכל הסמאלנים !!!!!!!!! היהודים תמיד גרו בחברון עוד לפני שהרצל נולד , ועוד לפני שבנו את ת''א , והיהודים ימשיכו לחיות בה גם אחרי ממשלתו של שמאלמאט הלוחם האמיץ בצה''ל בעל עיטור העוז והגבורה

    הגב לתגובה זו

    • מה באמת?

      מוטי אטלנטה, 07/05/06 12:13

      ואני כשקראתי עיתונים בישראל השתכנעתי כבר שמעולם לא היינו
      ביהודה ושומרון,והשם יהודי לא נגזר מיהודה, אלא שיבוש מקומי של המלה הודי.
      -אין עוד מלבדו!

      הגב לתגובה זו

      • הויכוח הוא איפה כיום (!) אנחנו רוצים להיות ! (ל''ת)

        הכרעת הויכוח-, 07/05/06 12:25

        הגב לתגובה זו

        • לחכמולוג

          מוטי אטלנטה, 07/05/06 12:42

          את הגבול עם ירדן כבר קבענו.וישובינו הוקמו לפי מתווה זה.
          ואף על פי שהותרנו מאדמת שניים וחצי השבטים מעבר הירדן.
          אז אני תורם אדמה זו מעבר לירדן לפלשתינאים-ילכו אלו שאינם מעונינים לחיות עם היהודים ויקימו שם מדינה חדשה.
          אז אין ויכוח-יש עובדות!

          הגב לתגובה זו

          • תביא נימוקים מפה עד הודעה חדשה,תהיה משוכנע עד השמיים (ל''ת)

            אחרים(הרוב), 07/05/06 13:26

            הגב לתגובה זו

        • הויכוח?

          מוטי אטלנטה, 07/05/06 12:46

          הויכוח איפה אתה רוצה להיות?!
          אנחנו נשארים במקומנו,לא מוכנים לוותר לאף מחבל על בתינו ואדמתינו.
          הבנת?או שאתה צריך תרגום בגוף הסרט?!

          הגב לתגובה זו

          • יחיד או קבוצה לא יכולים לקבוע (ל''ת)

            בדברים כאלה, 07/05/06 13:25

            הגב לתגובה זו

        • להכרעת הויכוח

          מוטי אטלנטה, 07/05/06 12:55

          האדמה עליה אתה מדבר היא האדמה בה ישבו נכדי וניני,אתה יכול לדבר אתי עחל חיים משותפים על האדמה,אינך יכול להפקיע את האדמה
          בפני ולא לאפשר לי לגור בה-כך שאם רוצה הנך לגור באיי-האלמוגים של העתיד(100 מטר מעל מפלס הים הנוכחי) זו זכותך,אבל אין די בזכותך
          להפקיע מידי את המקום שישרד לאחר עליית מפלס הים.-פשוט ומובן.
          הבנת?או שעוד פעם אחזור.
          ביהודה ושומרון לא מותרים על אף שעל!

          הגב לתגובה זו

          • זה ויכוח פוליטי -נימוקיך עימך (ל''ת)

            נימוקי אחרים, 07/05/06 13:24

            הגב לתגובה זו

            • זה לא ויכוח פוליטי

              מוטי אטלנטה, 07/05/06 14:17

              זה ויכוח רטוב!

              הגב לתגובה זו

            • אולי נבנה תיבה? (ל''ת)

              נח פנוי?, 07/05/06 14:32

              הגב לתגובה זו

            • לנוח

              מוטי אטלנטה, 07/05/06 15:23

              לנוח התיבה = 2 נושאות מטוסים גרעיניות לצורכי שלום,מטרתן ,שינוע סחורות לייצוא.ההפעלה ע''י חיל-הים.
              בהחלט אפשרי.

              הגב לתגובה זו

        • להכרעת הויכוח

          מוטי אטלנטה, 07/05/06 13:07

          מתן אזרחות אמריקאית אוטומטית לכל אזרחי מדינת ישראל.ואח''כ
          תחזור ותשאל אותי את השאלה.
          כלומר : ברגע שאתה נוטה לותר על העתיד כי מפלס הים עולה והוא לא שואל פיך או פי שמאלן אחר.אז אתה זקוק לבטחונות,אזרחות כפולה אמריקאית וישראלית היא הבטחון.
          -אין עוד מלבדו!

          הגב לתגובה זו

    • לא מדובר על ''מגורים'' אלא על ריבונות

      אתם לא תקבעו, 07/05/06 12:18

      איפה נהיה ריבונים

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    כיצד לנהוג בפעם הבאה- כנסו

    ישראלה, 07/05/06 11:29

    פעם הבאה, קונים בית או שוכרים ומיד מפיצים את שמו של הערבי שביצע את העיסקה. ברחוב הערבי, ערבי כזה שווה למת.
    הם יהרגו אותו ואנחנו נשאר עם הבית!
    שום בג''צ ושום ערבי שיפתח תפה

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ביתי היפה בירושלים לא אמכור לשמאלני (ל''ת)

    ירושלמי ותיק, 07/05/06 11:28

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    סביר להניח

    מוטי אטלנטה, 07/05/06 11:26

    סביר להניח כי אם מדובר במסמכים מזויפים של הבית,אז זה בודאי עוד אחד מבתי היהודים ממאורעות תרפ''ט.
    אבל אל תגידו את זה בקול שלא לפגוע ברגשותיהם של השמאלנים הארורים.
    -אין עוד מלבדו.
    וגם אם לא,אז עדיין יהודה ושומרון
    הם נחלת העם היהודי ואף היטלר לא ישנה עובדה זו!

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לפחות שיתפסו את הפושעים שמכרו להם בית לא להם

    יאיר, 07/05/06 10:58

    מישהו הרי קבל כסף עבור הבית הזה. אז איפה החוק שידאג לכלוא את הרמאים והגנבים,שלקחו כסף מהרוכשים. איפה החוק שידאג להשבת כספם של הרוכשים בכסף מלא?

    הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט.איפה המוכר והכסף? (ל''ת)

      ירו, 07/05/06 11:55

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    דחו את הפינו בגלל שס!!! למה הם לא דוחים ת'פינוי!! (ל''ת)

    בנאדם, 07/05/06 10:57

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    לטוענים: ''אבל הם קנו''

    השומר, 07/05/06 10:52

    ומה היתם אומרים אם מיליונר ערבי היה קונה מספר בניינים בשכונה שלכם ומישב אותם בערבים?

    עכשיו בטח תגידו: ''חברון היא שלנו''

    אבל זו כבר חזרה ל לוויכוח הישן.

    הגב לתגובה זו

    • שחברון שלנו. חוצפה כזאת. עוול. (ל''ת)

      בודאי, 07/05/06 11:50

      הגב לתגובה זו

    • עושים את זה חוקי לגמרי

      יהודי לא מחברון, 07/05/06 12:02

      ואיש לא מפריע

      הגב לתגובה זו

    • הם עושים את זה .....איפה אתה חי. תצא קצת מגוש דן ותראה במו עי

      יוגב, 07/05/06 13:01

      תשלוף את עצמך מגוש דן וסע קצת מסביבי ותראה במו עיניך את שוד הקרקעות המסיבי המתרחש לאור היום בצפון בדרום ובמרכז הארץ. הדוגמה שהבאת רק מראה שאתה ממש תלוש מכל מה שקורה פה.

      הגב לתגובה זו

    • דוקא בשכונה שלי ערבים קנו דירה ולא מגרשים אותם (ל''ת)

      מתנכלים רק, 07/05/06 13:04

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    הבית נקנה כדת וכדין

    יודע דבר, 07/05/06 10:49

    בכסף מלא ועם כל האישורים. וזו אמת. תנסו לראות גם את הצד של המתישבים.

    הגב לתגובה זו

    • הצד של המתיישבים לא יחליט לכל המדינה איפה להיות (ל''ת)

      נורא פשוט, 07/05/06 12:27

      הגב לתגובה זו

    • אתה, יהודי, יכול גם לקנות כדת וכדין בית בלוס אנג'לס

      אבל זה קשור, 07/05/06 12:29

      בחברון-כן
      ואתם זה לא המדינה

      הגב לתגובה זו

      • תיקון טעות צ.ל. בלוס אנג'לס לא קשור למדינה (ל''ת)

        אבל, 07/05/06 13:02

        הגב לתגובה זו

  • 33.

    נא לא לקנות בתים בלב היישוב הערבי בכדי שנוצטרך לפנותם (ל''ת)

    לימון, 07/05/06 10:37

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מעשי המיתנחלים מבאים לסוף דרך הציונות הדתית (ל''ת)

    גדי, 07/05/06 10:26

    הגב לתגובה זו

    • 'מתנחל' אם לא אכפת לך. חברון ליהודים. (ל''ת)

      גם אתה, 07/05/06 11:51

      הגב לתגובה זו

      • חברון ,למרות זיקתנו האדירה,ערבית על כל הראש

        תסתכל מסביב, 07/05/06 12:16

        רוצים לצאת מרוב השטחים

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    ימנים,תמשיכו להגיב והפינוי ימשך.לא יעזור לכם (ל''ת)

    יוסי, 07/05/06 10:21

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    המתבצרים נמושות

    מוטי חיפה, 07/05/06 10:19

    היו צריכים לעשות כמו במצדה, תלמדו מההיסטוריה

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    אם מישהו ברמת אביב היה קונה מסמך מזוייף השמאלנים היו מרחמים עליו

    שמאלני לא פאנט, 07/05/06 10:07

    אם מישהו בקו הירוק היה קונה בית על ידי מסמך מזוייף בלי שידע שהמסמך זוייף ישר השמאלנים היו אומרים הוא לא אשם הוא מסכן. בסה''כ המתנחלים קנו בית והראו להם מסמכים אבל בעל הבית הערבי זייף מסמכים שהבית שייך לו. המתנחלים לא אשמים כי הם שלמו כסף עבור הבית. תארו לכם היו מרמים אותכם באותה צורה ולאחר מכן היו באים שוטרים בכח לפנות אותכם. אז על תדברו שחורות סתם על המתנחלים כי הפעם הם צודקים.

    הגב לתגובה זו

    • גם אם כל מה שאתה אומר נכון - אתה טועה

      עידן, 07/05/06 10:31

      באם אתה מחזיק כסף מזויף - אתה מחוייב למסור אותו לבנק ישראל, ואף אחד לא מפצה אותך.

      באם הם רכשו את הבית במסמך מזויף - שיתבעו. באם הם לא יכולים - זבש''לם.

      הגב לתגובה זו

      • אתה מקשקש בקומקום.

        כבשה מגיבה, 07/05/06 11:06

        אצלי, כשפורץ שהה בתוך דירתי ''הפרטית'' והתקשרתי למשטרה-אף כלב של קראדי לא טרח להגיע.

        במקרה זה, לא היתה שום תלונה של אף אחד בגין ''הפלישה'' או שימוש במסמך מזויף כפי שטוענת המדינה שלך. אף ''בעלבית'' ערבי לא תבע אותם לדין ולא דרש את פינויים. גם אם היה מגיש נגדם תלונה, ההליך המסודר (והמקובל) היה מחייבם לפנות לבית משפט ( ואם הם לא יכולים - זה בש''ם כהגדרתך). מתי ראית אלף שוטרים מתנפלים על שלוש משפחות, שגם לדברי המדינה-''פלשו'' לרכוש פרטי (!!), כשאין כל תלונה ''פרטית'' עומדת כנגדם?

        הגב לתגובה זו

        • לא יודע בדיוק מה המצב המשפטי

          ירו, 07/05/06 12:02

          של הבית וכמה באמת החבר'ה האלה נדפקו כשרכשו את הבית.אבל מה ההתממות הזאת.
          ברור שדין בית בשטח ישראל הוא לא כדין בית מחוץ לגבולות המדינה.למיקום הגיאוגרפי משקל חשוב מאוד כאן.הפלשתינים כל הזמן עושים הפגנות ויורים באוויר בשטחים.אז מה? אתה חושב שהם יכולים לעשות את זה גם בת''א?

          הגב לתגובה זו

          • מחוץ למדינה? אני מפסיקה לשלם מיסים!

            תושבת שטחים, 07/05/06 13:38

            ולא אשלח את ילדיי לשרות לאומי ולצבא.
            חובות יש לנו וזכויות אין?

            הגב לתגובה זו

            • יש לכם זכויות כמו לכל אזרח!!לאף אזרח אין רשות לעשות שם מה כמעשיכם! (ל''ת)

              אתם רוצים, 07/05/06 14:15

              הגב לתגובה זו

            • טעית. המצב היהודי הוא אנומאלי, ואינך יכול להתיחס בתמימות שטחית כזו.

              מר 'אתם רוצים', 07/05/06 16:37

              זה ביתם. רק אנטישמים של ממש או הוטנטוטים אינם מבינים זאת. ההוטנטוטים-לא מאנטישמיות כמובן, אלה משום שהם רחוקים מאוד מכאן. אתה לא בסביבה? הלו?

              הגב לתגובה זו

      • כן

        מוטי אטלנטה, 07/05/06 11:11

        הערבים הוציאו מסמכים מזויפים לבתים של היהודים במאורעות תרפ''ט.
        תבדוק ,עוד יתברר לך שמדובר בבית של יהודי.
        כך גם עשו הנאצים בגרמניה.
        מכל מקום יהודה ושומרון שיכות לעם היהודי,וכל נסיון לעשות דה לגיטימציה של ההאחזות היהודית יתקלו בהתנגדות חוזרת ונשנה.הספור לא נגמר ידידי הוא רק מתחיל.

        הגב לתגובה זו

    • עוד פעם המתנחלים המיסכנים

      איתי, 07/05/06 11:28

      כמה שהמתנחלים אוהבים לאמץ לעצמם את עמדת הקוזאק העשוק - אכלו לי,גנבו לי, שתו לי...הערבים מרמים אותם, השוטרים מרביצים להם ללא סיבה וכו וכו...חברה, נימאסתם על כולנו, נימאס לנו לממן את ההתפרעויות שלכם, נימאס לנו להילחם בשבילכם... תיקחו את הרבנים שלכם איתכם ותנסו לסבך אחרים (אוגנדה מאוד מתאימה לצורך העיניין)!

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    מישהו מוכן להסביר את הטירוף של מדינת ישראל?

    ימח שמכם, 07/05/06 09:53

    האם זו רק שנאת ישראל ואהבת כסאות השלטון, או שמעורב פה הרבה, הרבה, הרבה, הרבה כסף. הרי יהודונים ימכרו בכסף גם את אמם יולדתם, קל וחומר שימכרו את מולדתם, אליה הם מתנכרים.

    ציפי, במקום אליו את רצה במהירות, תוכלי לחסוך לך את סידור השיער, את האיפור ואת כל הפוזה, כפסע בינך לבין הגיהינום.

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    קראדי המושחת עומד ליפול בפרשת פריניאן, אז מסית את תשומת

    פפר, 07/05/06 09:22

    הלב למקומות אחרים

    הגב לתגובה זו

    • לא יאומן, זה ה''קו'' החדש שלכם? פעולה צודקת הכרחית ומתבקשת!

      רואה נכוחה, 07/05/06 14:16

      כל פעולה צודקת הכרחית ומתבקשת כלפי פורעי חוק כמו מתנחלי חברון נגרמת בגלל צורך להסיט תשומת לב??! יאללה תתבגרו, ואל תעלו בתגובה את הבניה הבלתי חוקית של הערבים! שרץ אחד לא מכשיר שרץ אחר

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    לאולמרט וכל שאר השרים הסוררים והמושחתים

    יהודי אמיתי, 07/05/06 09:13

    סבבה תמשיכו ככה, לפי החישוב שלי בשביל לפנות 70,000 יהודים תצטרכו בערך 7,000,000 שוטרים...

    הגב לתגובה זו

    • הצורך בשוטרים

      רועי, 07/05/06 11:35

      אם השוטרים היו עושים את מה שרבני המתנחלים טוענים שהם עושים, לא היה צורך אפילו ב7000 שוטרים, הבעייה שכדי לפנות כל מיתנחל צריך 7 שוטרים כדי שחס וחלילה לא תיפגע שערה משערות ראשו...אם היו מפנים אותם כמו שעושים זאת במדינת חוק מתוקנת מספר השוטרים הדרוש היה נמוך בהרבה!

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק בדיוק בדיוק בדיוק

        בדיוק בדיוק, 07/05/06 12:32

        בכלל, היו אמורים להתפנות עם קבלת הצו-ללא חצי שוטר או חייל.

        הגב לתגובה זו

      • אלה דברי תעמולה ותו לא. אלה אחינו. לא אחיך, לכן זו תגובתך הטבעית.. (ל''ת)

        'רועי', 07/05/06 13:45

        הגב לתגובה זו

      • נו, עכשיו תוכל להבין למה אפשר לעשות טרהספר לרשעים

        Avi Ecuador, 07/05/06 18:27

        תוכל להתחיל ביהודה ושומרון וירושליים, טרנספר לכל הערבים.

        הגב לתגובה זו

  • 25.

    ממשלה שמעלה מחיר לחם וזורקת כסף על בעיות מוניציפליות (ל''ת)

    אריה, 07/05/06 09:12

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    משטרת ישראל על הכונת

    כתום, 07/05/06 09:10

    קראדי התפתל במחקירה המשטרתית ורוצה להוכיח את עצמו

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    באיזה זכות?

    משה, 07/05/06 08:49

    לכל המייחלים תפנו תבית שלכם בתל אביב
    באיזה זכות אתם מפנים אנשים מהבית שלהם?
    ועוד חברון עיר האבות

    הגב לתגובה זו

    • באיזו זכות?

      מישהו אחר, 07/05/06 09:55

      פינו המתנחלים את הדיירים הקודמים מהבית שלהם?

      הגב לתגובה זו

      • אתה מושפע מהתעמולה

        רדיו חזק, 07/05/06 10:47

        הם השכירו את הבתים בכסף. זה אפילו מקובל בעולם הדמוקרטי

        הגב לתגובה זו

      • באיזה זכות? בזכות חוזה ההשכרה...

        D.H, 07/05/06 10:58

        טיפש.

        הגב לתגובה זו

      • סתם לידע כללי הבית נטוש כבר עשרים שנה לפחות (ל''ת)

        חגית, 07/05/06 11:01

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    חבל ש...

    הילה, 07/05/06 08:48

    חבל שזה מה שהמשטרה שלנו עושה במקום לפנות/להרוס את כל המבנים הלא חוקיים של הערבים בלוד רמלה וכו'
    עוד כמה שנים הם ישתלטו על כל מקום ואז למשטרה שלנו יהיה משעמם כי לא יהיו עוד יהודיםשצריך לפנות...
    איך הם יסתדרו???

    הגב לתגובה זו

    • לא הבנת ששילטון החוק הוא כנגד יהודים-דתיים בלבד ????? (ל''ת)

      פפר, 07/05/06 09:25

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    איזה עוול!

    שאול המלך, 07/05/06 08:47

    המקום שייך להם! הם רכשו אותו בכסף! לא חסרים אנשים בלי בית

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    בהצלחה לכוחות צה''ל (ל''ת)

    אוהבים אתכם, 07/05/06 08:42

    הגב לתגובה זו

    • יש כמובן הרבה מאוד מתנחלים ודתיים, הם חיילים מצטיינים באהבת המולדת (ל''ת)

      בין כוחות צה''ל, 07/05/06 14:08

      הגב לתגובה זו

      • שיצליחו גם הם בכל משימות צה''ל (ל''ת)

        כולל פינויים, 07/05/06 14:55

        הגב לתגובה זו

        • החיילים והאזרחים, הדתיים והחילונים. זה לא כולל אותך, למה תתערב. (ל''ת)

          שיצליחו היהודים, 07/05/06 16:33

          הגב לתגובה זו

        • מר 'שאול המלך המרכז' הוא מיפו, ואין בו אהבה לאיש מאלה שציין.

          שוב אציין, 07/05/06 16:47

          לחמאס כן. האינטרנט מתיר הכל, לכן זכותי ליידע את הקוראים.

          הגב לתגובה זו

        • אוהב אשף וחמאס, ואם צה''ל מפנה אני אגיד שאני אוהב אותו! זה בחינם! (ל''ת)

          גם אני!, 07/05/06 17:02

          הגב לתגובה זו

      • אני תומך אש''ף וחמאס, אם צה''ל מפנים, אני אומר 'כל הכבוד' מדבר בחינם!

        נכון!, 07/05/06 16:57

        אבל אם צה''ל לא מפנה, אוהו אוהו! ... ומה אני חושב על יהודים בלב בלב ולא כותב...

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    סליחה?

    אביב, 07/05/06 08:40

    מגרשים אותם מבתיהם? זה בכלל לא הבתים שלהם! יש פה מוסר כפול של חלק מהאנשיםשמגיבים פה. למתנחלים מותר לגרש תושבים מבתיהם ואחרי זה לשדוד אותם, ולישראל אסור? זו חבורה של עבריינים שצריכים להיות בכלא

    הגב לתגובה זו

    • הם קנו את הבתים (ל''ת)

      ארץ ישראל השלמה, 07/05/06 08:53

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    לכל הצדיקים בחברון, אשרייכם! בזכותכם לעמ''י תישאר מדינה

    :), 07/05/06 08:35

    והלוואי וכל המגיבים פה ישכילו, ויבינו מה עניינה של ארץ ישראל עבור העם היהודי.
    בשורות טובות ומשמחות..

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    ממשלת זדון ושליחיה אנשי זדון, כולם יתנו את הדין. (ל''ת)

    משה בודק, 07/05/06 08:26

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    זה רק התחיל

    אהרון, 07/05/06 08:16

    מדובר פה ב3 משפחות.... אולמרט ובג''ץ מתכוונים לעשות את זה לעוד אלפי משפחות במשך השנה וחצי הבאות!

    הגב לתגובה זו

    • בעזרת השם (ל''ת)

      אלי, 07/05/06 08:39

      הגב לתגובה זו

      • נבל

        משה, 07/05/06 09:40

        את ''עזרת השם'' מקבלים רק כאשר פועלים ע''פ רצונו יתברך,ראה בשולחן ערוך מסכת שבת סימן שכ''ט. שבמפורש השם נגד מסירת שטחים של ארץ הקודש,רק טיפש כמוך ושכמותך מותירים לשכלם המעוות להמציא מחשבות זרות שמסכנות את קיום העם היהודי ולהבדיל את קיום העולם כולו

        הגב לתגובה זו

        • הוא צודק, בע''ה (ל''ת)

          בועז, 07/05/06 10:41

          הגב לתגובה זו

        • אני בעד הפינוי (ל''ת)

          השם, 07/05/06 12:39

          הגב לתגובה זו

      • פה, התכוונו 'בעזרת מוחמד' אז נא לדייק, שלא להטעות את הקוראים. (ל''ת)

        מר אלי ודומיו, 07/05/06 16:32

        הגב לתגובה זו

    • הלואי שאתה תהיה אחד מהם!!!

      מתנחלת גאה!, 07/05/06 11:22

      כשבסוף יגיעו לת''א אתם תראו מה זה! ותאמין לי שתצטערו שתמכתם בממשלה לפנות ישובים!!!
      אחי ואחיותי אל תכנעו לגירוש ולממשלה! ה' בעזרינו!!!

      הגב לתגובה זו

      • אין ויכוח פוליטי על ת''א וכו' (ל''ת)

        רק על השטחים, 07/05/06 12:38

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    היהודים שכרו את הבתים כחוק

    יאיר, 07/05/06 08:12

    מדוע מגרשים אותם?

    הגב לתגובה זו

    • מדוע? למה החריבו את גוש קטיף? שם היה הכל חוקי לגמרי. (ל''ת)

      שנאת ישראל, 07/05/06 08:46

      הגב לתגובה זו

      • כי לא היה מקובל על רוב העם (ל''ת)

        ככה זה, 07/05/06 11:57

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    צבא של רשעים (ל''ת)

    יוסף, 07/05/06 08:00

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    ממשיכים בדרך מופז/עזרא. ואיפה הם היום?

    טלי, 07/05/06 07:46

     

    הגב לתגובה זו

    • שרים בכנסת. ואיפה המורדים?

      אורי, 07/05/06 08:04

      כמו בסרט אימה נעלמו מהכנסת אחד אחרי השני.
      יד האלוהים?

      הגב לתגובה זו

    • 13 קיבלתם את פרץ

      מוטי חיפה, 07/05/06 09:02

      אים תמשיכו כך תקבלו את יוסי שריד

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא ראינו קטשופ לא נאכל ת'צ'יפס (ל''ת)

    בהצלחה לצה''ל, 07/05/06 07:46

    הגב לתגובה זו

    • שמצחקק כמוך ממילא לא יהיה ישראלי. מה כל זה מענין אותך. (ל''ת)

      אין ספק, 07/05/06 13:47

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    נמאס מהמתנחלים שכופים את עצמם על כולנו (ל''ת)

    שיחזרו, 07/05/06 07:27

    הגב לתגובה זו

    • אולי הקונצנזוס נדפק קצת .... (ל''ת)

      תחשוב על זה, 07/05/06 07:57

      הגב לתגובה זו

      • מה לעשות? מי יחליט ? (ל''ת)

        מי יקבע?, 07/05/06 12:47

        הגב לתגובה זו

    • נמאס מבורים המדבררים את ''כולנו'' על בסיס קונצנזוס של מצע מר''צ-קדימה. (ל''ת)

      כבשה מגיבה, 07/05/06 08:00

      הגב לתגובה זו

      • קונצנזוס=הסכמה רחבה. על פנים הקו הירוק יש כזו (ימין+שמאל)

        על מחוץ לו (+-), 07/05/06 12:47

        כלומר הקונצנזוס הוא המכנה המשותף.
        *התבלבלתם (כרגיל) בין מושגים :
        בין המושג קונצנזוס ובין המושג רוב.*
        רוב-קדימה עבודה גילאים מרצ (ונוספו יהדות וש''ס).

        הגב לתגובה זו

      • באמת אצל מי הבורות :-) (ל''ת)

        לא לפעות, 07/05/06 13:07

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    רשעים נמאסתם (ל''ת)

    שי, 07/05/06 07:26

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    יאללה בכו ביהודים (ל''ת)

    יבין, 07/05/06 07:26

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    Bosha VeCherpa- The leftist government start to work (ל''ת)

    Abi, 07/05/06 07:21

    הגב לתגובה זו

    • נו ו...

      אורי, 07/05/06 07:41

      מה הנקודה שלך בדיוק?
      בבחירות הושפלתם, עכשיו שבו בשקט.

      הגב לתגובה זו

    • והמלאכה (ל''ת)

      אכן מרובה, 07/05/06 13:08

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    נמאס כבר מהמתנחלים

    נועה, 07/05/06 07:20

    חסרי כבוד לשלטון החוק.

    הגב לתגובה זו

    • ''שלטון חוק'' ? שלטון חוק סלקטיבי הוא לא שלטון חוק (ל''ת)

      פפר, 07/05/06 09:23

      הגב לתגובה זו

    • נמאס מהשמאלנים - חסרי כבוד ליהודים (ל''ת)

      מוטי, 07/05/06 09:27

      הגב לתגובה זו

      • אתם המתנחלים הפכתם לאנטי ציוניים

        אדי, 07/05/06 09:49

        לא מקבלים את הדמוקרטיה ?
        תישארו שם ואל תחזרו אף פעם

        הגב לתגובה זו

        • אגב להזכיר לך שהיטלר עלה ע''י הדמוקרטיה (ל''ת)

          יואב, 08/05/06 02:18

          הגב לתגובה זו

  • 6.

    מתי סוף סוף יכניסו מתנחלים אלימים לכלא?! (ל''ת)

    מתנחלים הביתה, 07/05/06 07:18

    הגב לתגובה זו

    • מתי סוף סוף תפסיקו לגרש יהודים ?

      תיקי, 07/05/06 07:38

      ועוד מהבית שלהם
      ועוד כאן בארץ נחלת אבות
      וגם להאשים אותם בכל המחלות של המדינה והחברה
      מתי
      איפה סדום ואיפה עמורה ?

      הגב לתגובה זו

      • מתי ישימשו שוטרים מושחתים

        אני, 07/05/06 09:48

        בבית הסוהר?

        הגב לתגובה זו

    • רק שאלה אחת

      D.H, 07/05/06 09:32

      למה אתה שונא מתנחלים למרות שהם לא עשו כלום ואוהב מחבלים למרות שהם רוצים להשמיד אותנו?

      הגב לתגובה זו

      • אפשר לשנוא את שניהם

        גלעד, 07/05/06 20:53

        שניהם מחבלים בנורמליות ש-2 העמים מחפשים

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    נמאס ממלחמת האחים שאולמרט עושה.

    דידי, 07/05/06 07:16

    למה למה צריכים לפנותם.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    אין ליהודים על מי לסמוך אלא על עצמם! (ל''ת)

    ככה זה, 07/05/06 07:14

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    כוחות האוייב צרים על יהודי חברון (ל''ת)

    פושעי מלחמה, 07/05/06 07:11

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    עם ישראל ככל שיענו אותו כן ירבה וכן יפרוץ! (ל''ת)

    תתחשלו בחברון!!, 07/05/06 07:11

    הגב לתגובה זו

    • המתבצרים בחברון - עבריינים שודדי בתים (ל''ת)

      גיל, 07/05/06 07:27

      הגב לתגובה זו

      • ואנחנו כבשנו את עכו יפו ועמק יזרעל! אנחנו גרועים מהם! (ל''ת)

        להתפנות מ ת''א!!, 07/05/06 08:48

        הגב לתגובה זו

        • פנים הקו הירוק בקונצנזוס(=מקובל על כולם ולא בויכוח בכלל) (ל''ת)

          חוץ הקו הירוק, 07/05/06 11:59

          הגב לתגובה זו

          • מקובל על החמאס? על איראן? (ל''ת)

            6, 07/05/06 15:48

            הגב לתגובה זו

      • שודדי בתים? חוסר שכל

        D.H, 07/05/06 09:34

        הם קנו את הבתים בכספם.
        בניגוד לגנבי המכוניות הבדואים בנגב ששדדו אדמות

        הגב לתגובה זו

    • המלצה להמשך לימוד

      מר ינשוף, 07/05/06 11:17

      לקחי יציאת מצרים עפ''י מתנחלי חברון:
      וכאשר יענו - לא חשוב את מי - כן ירבה וכן יפרוץ לבתים לא שלו...

      הגב לתגובה זו

      • על מי אתה עובד? ערבי. הבתים שלנו והכל שלנו. (ל''ת)

        'ינשוף', 07/05/06 12:01

        הגב לתגובה זו

  • 1.

    לא צריך כח רק גז מדמיע יבריח את המתבצרים

    ש.לוין, 07/05/06 07:10

    בשביל זה יש לצבא מוח לא צריך כל הזמן להפעיל כח.

    הגב לתגובה זו

    • להבריח אותך (ל''ת)

      מתחזה, 07/05/06 12:02

      הגב לתגובה זו

      • שטותניק-למה הוא מתחזה (ל''ת)

        אתם מיעוט, 07/05/06 12:59

        הגב לתגובה זו

        • ממש מיעוט. אני שייך למפא''י הקלאסית מנאמני בן גוריון ויצחק בן צבי.

          כן 'אנחנו מיעוט, 07/05/06 13:50

          אני מבין היטב את הקשר הטבעי שלנו ליו''ש, ואת האיסור לתת פרס לטרור.

          הגב לתגובה זו

          • אבל כיום אתה לא במפאי ולא בעבודה..קשר לשם יש לכולנו

            וכנ''ל גם דיעה, 07/05/06 14:18

            אתה לא עם הרוב

            הגב לתגובה זו

            • אתה פשוט מנוהל ע''י התקשורת. לפחות הסכמת על קשרינו הטבעיים ליו''ש

              בודאי שכן, 07/05/06 15:11

              דבר נוסף: כמובן הוסתר ממך (גם לי נודע רק בשנה שעברה) שישיבת יהודים ביו''ש חוקית עפ''י החוק הבינלאומי ואף עדיפה על התישבות ערבית שם-עפ''י החוק הבינלאומי. כפי שאמר הסופר קינן על יהודי הגולן-זה ביתם, שישבו שם ואפילו ללא ריבונות. בודאי זה תקף גם לגבי חברון. מדוע הרעיון הפנאטי הבלתי צודק לגרשם? אומר לך למה: זה גם מהעדר תרבות אותינטית, וגם מאובדן יכולת חשיבה ורגישות לצדק אלמנטרי, מתוך פחד איום מ300 מיליון ערבים ותומכיהם האנטישמים בעולם. הפחד הזה הוא לא מתוך בריאות, זו מחלה.

              הגב לתגובה זו

    • למשטרה אין שכל ואין רגש. מגרשים ילדים קטנים!!!!!! תתביישו (ל''ת)

      מתנחלת גאה, 12/08/07 14:34

      הגב לתגובה זו