• 79.

    די תפסיקו לפנות במקום לפנות תגרשו ערבים ותכבשו יותר שטחים! כדי שיהי

    זזי, 04/05/06 22:34

    כדי שיהיו לכול יהודי העולם אדמות לעלות עליהן

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    מדינת חוק סלקטיבית, ומה עם הנגב והגליל (ל''ת)

    אורי, 04/05/06 22:23

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מחסומים כבר קיימים

    חי, 04/05/06 22:20

    אני גר באזור והמחסמים לפעילים שיבואו ויתנגדו נפרסו כמו שלא נפרסו אפילו כנגד מחבלים

    הגב לתגובה זו

  • 76.

    מה אם הבתים הערבים שלא חוקיים ..?

    ליאור, 04/05/06 22:03

    מה קרה לחצי מיליון בתים הערבים שלא חוקים אהה? ... על זה אולמרט לא מדב נכון?! .. קיצר הוא שונא מיתנחלים... ! יש המוןןןן בתים לא חוקים של ערבים בנגב ובשטחים .. פנה אותם ..! אול+ מרט = אול באנגלית- כולו: מרט בצרפתית= חרא... מסענה כולו חרא!!!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    הצליחו ממשיכי דרכנו.. הייל (ל''ת)

    נציג הוורמאכט ב, 04/05/06 21:48

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    מה אם הבניה הבלתי חוקית של הערבים? (ל''ת)

    אין דין, 04/05/06 21:39

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    מה ציפיתם מהבגג''ץ? לצדק? אוביקטיביות? אלת הצדק ,פרת ברק עיוורת. (ל''ת)

    נחמה, 04/05/06 21:35

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    שופטי בג''צ הם ערב רב (ל''ת)

    דתי מני, 04/05/06 21:27

    הגב לתגובה זו

  • 71.

    אולמרט + בג''צ = השקר הציוני

    איתן, 04/05/06 21:26

    מדינה מטורפת ,הניהול של הדיקטטור החדש בג''צ ואולמרט יביא אותנו למקום רע שלא חלמנו עליו.
    חבל שאין דמוקרטיה במדינה הזאת!!
    ומי שלא מאמין שיבדוק מה קרה עם שבעת המשפחות הערביות במזרח ירושלים , בית המשפט קבע כבר לפני כחודשיים על פינויים - בניה בלתי חוקית.
    אז אכן יש אפליה אבל נגד יהודים!!!
    תתעוררו לפני שיהיה מאוחר זה הזמן להפגנות בכול רחבי המדינה עד שהשיטה הרעה הזאת תשתנה.

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    ל-א. זוהר (21), זו תמצית הנאציזם

    וזו תוצרת שלכם, 04/05/06 21:24

    ''כנופיית גנגסטרים חמושים, פושעים נגד האנושות, סדיסטים, פוגרומיסטים ורוצחים'' (עמוס עוז, 'בשם החיים והשלום', ידיעות אחרונות, 8.6.89).

    ''רק כלי נשק אחד חסר היום בארסנל הנשק של צה''ל, והוא התותח הקדוש...'' (מאיר שלו, ידיעות אחרונות, י''ט בחשון תשס''ג).

    ''אם נהרג למתנחלים ילד או שניים, הם אומרים: 'נעשה ארבעה במקומם והכל יהיה בסדר'' (יגאל תומרקין חתן פרס ישראל, בראיון לעיתון תל-אביב, בפברואר 2004).

    ''אנחנו כיפות סרוגות... ואת... יום חג המצות הזה... נחוג בהתכוונות ובמצותנו דם נערים פלסטיניים'' (יצחק לאור, 'המנון לגוש').

    ''... אני יכולה לשבת מולם ולשנוא, ועם הזמן זה רק מחמיר'' (כוכבת הטלוויזיה עינב גלילי, בראיון למיכל קפרא, במעריב).

    ''הממלכה הישראלית... נוהגת להפגין יעילות תכליתית. אם הם לא מאמינים לזה שישאלו את השכנים הערבים שלהם'' (יאיר לפיד, ידיעות).

    ''... להתמודד נגד כל פרובוקציה שנועדה לגרור את צה''ל למלחמת אזרחים, אפילו זה יהיה כרוך בשפך דם'' (יואל מרכוס, הארץ).

    ימני = מטומטם

    ''מתנחל עטוי עוזי ודובון כחול, רסיסי רוק ושיירי מזון משובצים בזקנו הפראי. ולצדו, בטרנספורטר המשפחתי, אשתו המתנחלת בעיצומה של אביונה לאומית. תינוקות נושרים ללא הרף מבין חלציה בעודה נואמת בלהט על זכות אבות. אידיוט צעקני ועילג... אם אתה מטומטם אתה ימני, ואתה ימני אם אתה מטומטם...'' (דן תדמור, עיתון ירושלים, 28.5.93).

    ''... ליד מקום הפיגוע התגודדו הסוחרים בדם, סרסורי הגזענות והשנאה... התבוננתי בפרצופים המעוותים של האספסוף, רובם המכריע חובשי כיפות. (חיים ברעם, עיתון ירושלים, 8.3.96).

    ''שבוע של רגיעה בשטחים: חמישה מתנחלים נרגעו ממטעני צד'' (מעריב, 13 יולי 2001, מדור ההומור).

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לפרק למתנחלים את הצורה- ביד ברזל ובלי פשרות (ל''ת)

    נמאס להתקפל.הם, 04/05/06 21:21

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    לטינופת המתקרא א. זוהר -

    אינך ראוי לצחצח, 04/05/06 21:18

    ''הכיפות הסרוגות עבורי הן כמו צלב הקרס על השרוול של החיילים הנאציים'' (אלוף שלמה גזית, ידיעות אחרונות, 8.3.1998).
    ''...יש כמה התנחלויות, כמו תפוח ויצהר, שלא צריך רק לפנות, אלא צריך לרסס אותם ולהרוג את כולם... מבחינתי להרוג אותם זה בכלל לא נחשב להרוג בני אדם, אלא רק חיסול עשבים שוטים'' (ידיעות אחרונות, 12.8.1999).
    סרן ד.ר מ''פ בגולני: 'אין שום בעיה לפנות מתנחלים. בתור התחלה לוקחים אחד ודופקים לו כדור אחד בראש. אחר כך לוקחים את המשפחה שלו, דופקים גם להם אחד לכל ראש. אחר כך מובילים מסק''רים (מסוקי קרב) לכיוון המאחז ומורידים עליהם 20 מילימטרים וולקאן, עד שמפסיקות הצרחות'' (אתר אינטרנט 'הפנקס הפתוח', המפרסם 'ספרות אלטרנטיבית').

    הגב לתגובה זו

    • חנה (ל''ת)

      יפה, 04/05/06 22:05

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    מדינה פשיסטית

    אנטי פשיזם, 04/05/06 21:17

    איך יתכן שמפנים אנשים מבתיהם שנקנו בכסף מלא ושהם מראים מסמכים על בעלות?
    למה משפטנים אינם מוחים? איך זה קורה? האם זאת מדינת משטרה? ללא חוק וללא צדק?

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    אצלנו בכפר...

    הנרי ה-8, 04/05/06 21:13

    אצלנו בכפר קוראים לפולשים לכבד את החוק ולהתפנות בעצמם. נלווה אותם בקריאת '' היידה הביתה''. לידיעתם: הכנו עבורם מגורים אלטרנטיביים בכפר.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    הבג''צ של מדינת ישראל גם רצח את טלי חתואל

    אז מי אמר הלל?, 04/05/06 21:09

    על עוברה ואת ארבע בנותיה. היה זה הבג''צ של מדינת הדמים והזדון הזה, שאסר את הריסת הבית, ששימש עמדה לנאצים הערבים, למרות בקשת צה''ל.
    הבג''צ הזה מורכב מחלאת המין האנושי, השמאל הרדיקאלי, אויב ישראל מספר אחת. המשתמש במדינה שהוא בנה, בשעה שעם ישראל בנה את ארץ ישראל, כדי להחריב את עם ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מה עם הבניה הבלתי חוקית של הערבים? (ל''ת)

    איפה בג''ץ?, 04/05/06 21:08

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    פינוי חברון במהירות ונחישות-צו השעה! (ל''ת)

    טל, 04/05/06 21:01

    הגב לתגובה זו

    • פינוי השמאל, בנחישות ובלי שום רגישות (ל''ת)

      צו החיים!, 04/05/06 21:29

      הגב לתגובה זו

    • כן, יתנו לנאצים תקווה

      Avi Ecuador, 04/05/06 21:29

      אני מתכוון לשמאל שבונה אותם היום.

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    חסימות בנמיר, נתב''ב ואיילון - הרבה יותר יעילות מכל מראות עמונה (ל''ת)

    רמי, 04/05/06 20:58

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    ואני בטוחה שהחבר'ה בחברון אמרו הלל ביום העצמאות

    של מדינת תמצית, 04/05/06 20:56

    ב־18 במאי הודיע ראש העיר הגרמני ליהודים, שניתנת להם הזדמנות לעזוב את העיר ''מרצונם החופשי'', ואלה שיעשו כן יוכלו לקחת עימם את רכושם. היום האחרון שנקבע להם היה ה־15 באוגוסט. ואמנם עד לאותו יום עזבו את העיר רבבות יהודים ''מרצונם החופשי''. חלקם עברו לאזור פולין המזרחית, שנכבשה על ידי רוסיה, וחלקם לעיירות הקטנות ולכפרים בסביבות קרקוב, בתקוה שהכובש הגרמני לא ימצא אותם שם. בנובמבר 1940 החל הגירוש בכח של יהודי קרקוב לעיירות הסביבה. עתה הורשו היהודים לשאת עימם רק מטען של 50 קילוגרמים לנפש. עד מרץ 1941 גורשו כ־40,000 יהודים, ובעיר נשארו כ־11000 יהודים.
    ''אסור להשוות...'', האמנם?
    זה היה בנובמבר 1937 בעיר טומשוב-מאזובייצק, יצחק בן עמי, שליח העפלה מטעם ה''ארגון''- בית''ר (''שנות זעם, ימי תהילה'') נלקח ע''י משה לביתו. בבית אוירה מתוחה, שסיבתה מתבררת תוך כדי ארוחת הערב;
    - על רגל אחת, זהו, אבא; נמאסה עלי ועייפתי מן העיר הזאת, מהארץ הזאת ומחייה. אני רוצה לצאת מכאן. פשוט איני יכל לשאת זאת עוד.
    - אינך יכל לשאת זאת עוד? מה שהיה טוב למדי לי, לאבי ולסבי אינו טוב למדי לך?
    - זה אינו טוב למדי לי, וזה לא היה טוב למדי לך, היינו צריכים לעזוב מזמן, כמו שעשה סבו של יצחק. אני רוצה לנסוע לארץ שאני יכל להרגיש כחלק ממנה, שאיש לא יהיה מסוגל לזרוק אותי ממנה, כאשר יתחשק לו.........(?!)

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    לתושבי חברון: שוב הוכח שמרזל צדק (ל''ת)

    ברטוב, 04/05/06 20:54

    הגב לתגובה זו

    • אני מזמן תמכתי בו

      Avi Ecuador, 04/05/06 21:31

      ואני אפילו לא דתי, ציון עובדה, לא שהייתי מתבייש בזה חס וחלילה אם הייתי יכול...

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    הבג''ץ השמאלני לא דן בחוקיות מסמכי השכירות שבידי היהודים! גירוש דוחה

    דרור, 04/05/06 20:51

    חוק.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    מה הבעיה?

    אורן, 04/05/06 20:44

    אפשר להוציא את הצבא משם ופשוט לתת למתנחלים ולפלשטינאים לפרוק את זעמם ולהילחם בכיכר העיר
    יהיה אפשר לפזר מצלמות בכל מקום
    ולהרים אירוע ''שלם וצפה'' שכזה

    הגב לתגובה זו

    • אתה בטח חושב שאתה מצחיק (ל''ת)

      jak, 04/05/06 21:24

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    גיבור על מתנחלים.מה עם דיר יאסין רמת אביב ג? (ל''ת)

    אביב, 04/05/06 20:29

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אני מצדיע לאהרן ברק ושאר השופטים תודה שאתם נלחמים למעננו המשיכו כך! (ל''ת)

    ערבי ''ישראלי'', 04/05/06 20:28

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    עם שמבטל את זכות קיומו

    Avi Ecuador, 04/05/06 20:25

    שמאל שמסביר לנו את ההגיון שהוא פולש זר לארץ ישראל.
    ישראל לקראת ביטול או קלטסטרופה.
    שמאל שמלחמתו ביהודים.
    הרבה שמאלנים ולא דתיים שאפילו ימנים שחיים בחו''ל היום ימצאו להם את הסיבה בעתיד הלא רחוק בכדי להתבולל אולי בעתיד.

    הגב לתגובה זו

    • same

      ofer, 04/05/06 21:39

      shitttttttttttttttttttttttttttttttttt

      הגב לתגובה זו

      • מה לעשות פאסווה שלי, אני משחרר אותך בצורה דומה

        Avi Ecuador, 04/05/06 22:25

        לפחות אתה נאמן לי.
        אתה גורם לי לחייך לפחות.
        אחחחחחח, היה לי לחץ בבטן.

        הגב לתגובה זו

  • 54.

    מתי תלמד שכל רו''מ שנתן שטח

    פרשן פוליטי !, 04/05/06 20:18

    לערבים נאלץ להקדים את הבחירות

    הגב לתגובה זו

    • או נעלם מהמפה!!! (ל''ת)

      א, 04/05/06 20:32

      הגב לתגובה זו

      • זה לא אמרתי ולא רוצה להתווכח לכן

        פרשן פוליטי!, 04/05/06 20:56

        לא אקרא הת.הבאות שלך א

        הגב לתגובה זו

    • לפרשן הפוליטי

      מוטי אטלנטה, 04/05/06 21:05

      אתה והפרשנות הפוליטית שלך, איך אתה לא מבין עובדת חיים פשוטה.
      רק התנתקות העם היהודי מהשמאלנים בישראל והקמת מדינת יהודה,היא הדרך הנכונה.ואם לא תשמע לדברי ותתנתק מהם אחת ולתמיד,אז נדון אתה לסבל מתמשך.וכל הקללה הכתובה בתורת משה מתקיימת.
      אז ידידי היקר הגיע זמן הגאולה גור כיהודי בנחלת שבט יהודה והקם מדינת יהודה.
      והוצא עצמך מקרב השמאלנים בשפלת החוף ודבק באלוהיך אל שדי
      אשר נגלה לאברהם בברית בין הבתרים.

      הגב לתגובה זו

    • שים לב שגם מי שלא נתן שטח נאלץ להקדים את הבחירות

      חיים, 04/05/06 21:24

      תופעה מעניינת בפוליטיקה הישראלית, לא?

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    הפעם מדובר בהחלטה פוליטית מסריחה!חובת ההוכחה חלה על הטוען שיש זיוף!

    עו''ד נדל''ן..., 04/05/06 20:14

    כשמאלני אני המום מהתנהגות צה''ל ומערכת המשפט. אדם קונה בית מראה מסמכים נכנס לגור שם מגיע המוכר טוען שמסמכיו מזוייפים. מעיפים את זה שמתגורר עד שיביא הוכחה? בושה וחרפה! מי שטוען שהמסמכים מזוייפים עליו חלה חובת ההוכחה. דבר ראשון זורקים מהבית? יש כאן החלטות פוליטיות מסריחות ואני בטוח שאם לא היה מדובר בחברון (שייתכן ובאמת צריך לפנותה במסגרת משא ומתן) שופטים לא היו מעלים על דעתם לנהוג בצורה כה שפלה ומקוממת! אני נדהם המום ולא מאמין למראה עיני! ברק-הזדקנת! עליך לפנות את מקומך לצעירים ואמיתיים ממך! מהר

    הגב לתגובה זו

    • קשקשן עלוב-אתה עו''ד מת''א כמו שאני אסטרונאוט מיצהר (ל''ת)

      חוזה המתחזה, 04/05/06 21:46

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    בג''צ הסמל של השחיתות!!!

    s10, 04/05/06 20:10

    שמואלנים תמיד אם בצד של הערבים

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אם זה מה ש''קדימה'' עושה ביומה הראשון אני באמת מתחרט שהצבעתי להם!טעות (ל''ת)

    אדם חילוני כאוב, 04/05/06 20:07

    הגב לתגובה זו

    • ואני הצבעתי איחוד לאומי ומצטער שהם לא תמכו בהחלטה (ל''ת)

      חוזה המתחזה, 04/05/06 21:44

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    מתי תבינו שרוב העם מאס בכם ? מתי תבינו שאתם קוץ בת*ת ?

    ישמור אותי האל, 04/05/06 20:07

    כל הזמן דברתם על משאל עם ורציתם משאל עם וחיכיתם לבחירות ואמרתם שהבחירות הן הן משאל העם האמיתי - וחטפתם תבוסה מדהימה ומהדהדת - רק 9 מנדטים לאחיוד הלאומי ורק 11 מנדטים לליכוד- שתי המפלגות היחידות שמנתגדות לפינוי.

    יש 70 מנדטים לפחות שתומכים בתכנית ההתכנסות של אולמרט. העם בעד פינוי . העם רוצה גבול לישראל.

    הגב לתגובה זו

    • תתעדכן שמאלני מגעיל-הליכוד 12

      נחום, 04/05/06 20:30

      ש''ס 12 וביתנו 12! תסתכל בתגובות כאן כולם נגד הפינוי! זה שאתה ועוד מיעוט מסכן+ערביי ישראל וערב רב היצבעתם שמאלה - זה אורמ רק דבר אחד-צריך לזרוק את כל הערב רב יחד עם הערבים מישראל לעזה וכך נישאר מדינה יהודית נטו!!!

      הגב לתגובה זו

      • נחום, מחר יש מבחן בחשבון-לך ללמוד!

        מיכי רצון, 04/05/06 21:43

        בוא נחשב , 60 מנדטים יהודים כשרים בעד הפינוי, 10 מנדטים ערבים

        ביחד=70, כמובן הס מלהזכיר את ש''ס תומכת אוסלו ויהדות התורה ששלמוני מעט יקנו את ידיהלכל הצבעה

        הגב לתגובה זו

    • תכין את הגרון הערבים באים (ל''ת)

      מוחמד, 04/05/06 20:36

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה עם דעתו של 50.כתומים-נמאסתם! (ל''ת)

      טל, 04/05/06 21:03

      הגב לתגובה זו

    • לעם-הארץ יש הרבה מהמשותף עם דור המדבר

      Avi Ecuador, 04/05/06 22:09

      גם לדור המדבר היה רוב לבנות את עגל הזהב, מזלנו, לפי המורשת לפחות, שהיה לפחות מנהיג אחד והשאירו את הרוב לנדוד במדבר למות ולהחליף לדור בן חורין.
      אז גם בחלם יגידו שהיה פעם רוב.

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    צריך לכלול את שופטי הבג''ץ בין המשת''פים שליברמן דיבר עליהם היום!דחוף

    גורשתי מביתי..., 04/05/06 20:01

    נורא ואיום איך שכל עתירה נגד יהודים לא מתקבלת וכל עתירה בעד ערבים גם אם היא מסכנת יהודים,נענית בחיוב! לבג''ץ יש חלק גדול בנרצחי הטרור לאחר שהגדר מתעכב בגללם. לא נותנים להרוס בתי ערבים,רק בתי מתנחלים. לא נותנים לבצע נוהל שכן. בקיצור נורא ואיום איך שלא מעניין אותם ביטחוננו אלא אך ורק דיעותיהם השמאלני קיצוני-פרו פלשתיני... צודק בן גביר שאם היו עושים בחירות שם,טיבי ובילין היו מקימים ממשלה! אני קורא לליברמן לכלול את שופטי הבג''ץ ברשימת משתפי הפעולה ותומכי הטרור עליהם הוא דיבר היום בנאומו הצודק בכנסת!!!

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק במאה אחוז התפכחתי רק לאחר שנוכחתי בדיעות הבג''ץ החד צדדיות! (ל''ת)

      שמאלני לשעבר..., 04/05/06 20:16

      הגב לתגובה זו

  • 48.

    יהודי חברון אנחנו אוהבים אתכם (ל''ת)

    אזרח, 04/05/06 19:55

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    איפה אתה גר דוד?

    ארנון, 04/05/06 19:47

    ,תפנו אותם עם הרבה כוח הם חוליגנים.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    התביעה האמתית - הכנסו

    אבי, 04/05/06 19:44

    בית המשפט מטה את הדין לערבים - זו החלטה פוילטית בעליל.

    מדובר בנכס שהחזקה עליו הועברה כדת וכדין, עם כל המסמכים הנחוצים, לידי העותרים. בנכס הושקע ממון רב, וההחלטה לפנות אותו על בסיס תלונת סרק של בעליו הקודמים – מהווה גזל של ממש תוך ניצול לרעה של הסמכות השלטונית.


    התכחשות מצד פלסטינים למעשה העברת חזקות שבוצע על ידם הוא דבר מצוי במקומותינו, וזאת מחשש לחייהם, ובהקשר זה גם הגשת תלונת סרק למשטרה . מן הראוי היה שהשלטונות ישקלו את צעדיהם לאור נתון בסיסי זה, שידוע גם להם, ולא יקבלו החלטות חפוזות.


    המשטרה והמנהל האזרחי נחפזו לקבוע – ללא כל בסיס עובדתי וללא כל בדיקה מקצועית ואובייקטיבית – כי מדובר בזיוף, ומיהרו לעשות דין לעצמם בלא לאפשר בירור משפטי ועובדתי של טענות הסרק של הפלסטינים. אנו משוכנעים שאם תנתן לנו האפשרות להציג את כל המסמכים והעובדות בפני בית משפט מתאים – יתברר שאכן הנכס מוחזק בידינו כדין. לכן, הבקשה מבג''צ היא גם למנוע את הפינוי וגם להעביר את הדיון והבדיקה לערכאה שיפוטית מתאימה.


    מדובר במקרה של חוסר הגינות שלטונית מובהק, תוך שימוש לרעה בסמכויות השלטוניות ותוך איבוד מימד האובייקטיביות לחלוטין.


    מן הראוי שכל שאלת ההחזקה החוקית בנכס, וכשרות המסמכים, תידון ותתברר בפני בית משפט בזהירות הראויה, ולא יתקבלו החלטות בהליך של ''בית דין שדה'' שנודף ממנו ריח פוליטי.


    הגב לתגובה זו

  • 45.

    החולרות מבזבזים את כספנו על אבטחתם ועל אבטחה מפניהם.

    יגאל כהן, 04/05/06 19:43

    ארור אפם כי עז ועברתם כי קשתה.

    הגב לתגובה זו

    • נכון מאוד! ארורים הם! (ל''ת)

      אבנר, 04/05/06 21:04

      הגב לתגובה זו

    • יגעל הדוחה אתה מפיץ רשעות וטפשות- חולדה רחובותית (ל''ת)

      נחמה, 04/05/06 21:29

      הגב לתגובה זו

    • יגאל צודק וזה מעצבן את החולרות הנאלחים (ל''ת)

      טלילה אדן, 04/05/06 22:33

      הגב לתגובה זו

    • ולמה לא פורסמה תגובתי לחולירע, יגאל? (ל''ת)

      שחי על חשבון, 04/05/06 22:59

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    בושה וחרפה כנסו

    קובי, 04/05/06 19:42

    ועדיין יש אנשים שבאים בטענות ליהודים שלא חוגגים את יום העצמאות ,אני חילוני חברון היא השורש אם אני שומר שבת או לא ,היא הבסיס ,הזהות ,אתם מכרים מדינה בעולם שנוטשת את מקומותיה ההסטורים ? אני לא מכיר ,מישהו מכיר ? ממשלת ישראל חייבת להבהיר לאזרחי ישראל היהודים והערבים לאיזה מדינה הם מובלים אותנו ? מדינה יהודית ישראל היא לא ,

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    למה אתם מתלוננים.

    מוטי אטלנטה, 04/05/06 19:39

    מי שרוצה מדינה יהודית עוזב את ישראל ומקים את יהודה.
    מתנתק מהשמאלנים.!!!!
    ומי שרוצה לסבול כורת ברית לאלוהיהם וסובל,אז אין כלל בעיה-לא תכרות ברית לאלוהיהם .
    אם אתה יהודי כך רכושך וצא משם ובנה מדינת יהודה!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
    וכיצד תקח רכושך?הפעל מחשבה יוצרת.
    -אין עוד מלבדו!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    למה נטפלתם לאנשים האלה? אין כבר מה לעשות בשישי בצהריים ברמת אביב? (ל''ת)

    ירון, 04/05/06 19:37

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    לסלק את המתנחבלים במהירות וביד ברזל. ובלי רכרוכיות.

    בנצי א, 04/05/06 19:36

    כי המתנחבלים החמסניקים היהודים צרכים להבין אחת ולתמיד. שכאן מדינת חוק. ומספיק עים ההבלגות המטופשות שהיו עד כה.

    הגב לתגובה זו

    • היהודים לעולם לא יסכימו לחוקי השמאלנים/ערבים.כאן מדינת טרנספר

      ממשלת השמאל, 04/05/06 20:03

      יהודים.
      כל צוררי יהודים באו על עונשם, כך גם אתם.

      הגב לתגובה זו

    • לבנצי

      מוטי אטלנטה, 04/05/06 20:04

      מצווה מן התורה להפר את החוק בישראל ולהקים את יהודה.
      חוקכם אינם חוק ישראל אלא עבודה זרה של שמאלנים מתועבים שנצלו את היהודים.
      וכמובן יש להפוך את הקערה ולהפר חוקכם.
      וגם נמצא את הדרך לקחת רכושנו הגנוב בחזרה.
      -אין עוד מלבדו!

      הגב לתגובה זו

      • למוטי

        Avi Ecuador, 04/05/06 20:36

        הח' שאתה מתעסק איתו הוא ערבי שמנסה להביא לשנאה.

        הגב לתגובה זו

        • לאבי אקוודור

          מוטי אטלנטה, 04/05/06 21:14

          אין הבדל בין שמאלני (כביכול יהודי)
          השולל זכותי בחברון,לבין מחבל ערבי השולל זכותי בחברון.
          משניהם צריך להתנתק.

          הגב לתגובה זו

          • יש הבדל

            Avi Ecuador, 04/05/06 21:57

            האחד מחלה איידס שדבק בעם (שמאל) והשני אוייב למרות שבמקרה של העם היהודי המחלה יותר מסוכנת מהאוייב.

            הגב לתגובה זו

        • למוטי.

          בנצי א, 04/05/06 22:10

          לפני שאתה משמש בתורת ישראל לצרכים הפוליטים שלך. לך וקודם תלמד ותשנן מהי תורת ישראל. ועל משמעות התורה ומהי יסודותיה שהם למעשה ההיפוך שלך ושל חבריך הרוצים להשתמש בדת היהודי כקרדום לחפור בו. . ואני קבוגר ישיבת בני עקיבא . לא אתנצח עימך על נושא תורתנו הקדושה. . אשמח להתפלמס אתך על הילכות ישראל ועל הא ועל דה. ותמיד עליך לזכור! דרך ארץ קדמא לתלמוד תורה...

          הגב לתגובה זו

    • המשת''פים השמאלנים של הטרור הפלשתינאי מסכנים את קיום המדינה. (ל''ת)

      דרור, 04/05/06 20:54

      הגב לתגובה זו

    • תשמע, נמאס לנו מן הנאצים. רווינו אתכם עד מעבר לראשינו.

      הטבעתם אותנו, 04/05/06 21:06

      יומכם קרב ובא, עם כל מעשה נאצי שאתם מבצעים נגדנו, היהודים. ימח שמך וזכרך! וגם, שלא תזכה להגיע לקבר ישראל.
      נמאסתם עד מוות. עברתם כבר את כל גבולות הרוע, למעשה, לקרוא לכם נאצים, זה עלבון לנאצים.
      הנאצים לא התעללו כך בבני עמם. והנאצים לא היו הראשונים בכל אלה שבכל דור ודור עומדים עלינו לכלותנו. אתם טינופת שכמותכם לא ברא האלוקים לפני-כן. והוא ישמיד אתכם כמו זבובים, כי אתם עומדים לסיים את תפקידכם. תפקידכם הוא לפקוח את עיני העם הזה לזהות את השטן.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    חברונים, התמימות שלכם היא פושעת

    עמוני, 04/05/06 19:36

    כבר התפנתם מרצון מהשוק תמורת הסכם ששוה בערך כמו הסכם עם ערפאת, ועוד פעם תתפנו מרצון? חלאס להתרפס בפני האנטישמים האלה.

    הגב לתגובה זו

    • אחת התושבות שם

      מתנחבלת, 04/05/06 23:29

      סיפרה לי שהם נאלצו לחתום כי הגיעו אליהם ידיעות מבוססות שהצבא הכין צלפים...

      הגב לתגובה זו

    • תשמע ידידי המגיב אני תושב חברון. והלוואי ויפנו אותנו בהקדם.

      מהן-דהוא., 05/05/06 11:51

      ותאמין לי שרבים מהישוב מתים כבר מזמן לברוח מי שם. רק פיותנו סתומות וגופינו קפוא. וגם אם אנו צורחים ומפגינים כנגד הפינוי . זה מיתוך צורך חברתי והעמדת פנים כלפי הקיצונים.

      הגב לתגובה זו

  • 39.

    הבית ישאר נעול- משמע לא יועבר לערבים. מישהו חושב שהבית באמת ערבי?

    איתי, 04/05/06 19:36

    לדעתי מדובר בעוד עלילה של הצבא והמשטר, שלא שמענו מהם שום טענה מוכחת חוץ מהצהרה ''שהחוזה מזוייף''.

    איפה הימים שהיתה פה דמוקרטיה...

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    לא מכיר מגינה בעולם בה השלטון נלחם נגד אזרחי המדינה (ל''ת)

    cyrano, 04/05/06 19:35

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    החולרות מבזבזים את כספנו על אבטחתם ועל אבטחה מפניהם.

    יגאל כהן, 04/05/06 19:30

    ארור אפם כי עז ועברתם כי קשתה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה החולירע, ואל תגן על היהודים,

      אתם מוצצי דמים, 04/05/06 21:01

      הם יכולים מצויין להגן על עצמם, אם לא תשליך אותם לבתי כלא, כאשר הם מגינים על עצמם.
      ונמאסתם! טוטאלית!!!!! אתם, השמאל, חיים על חשבון המתנחלים מכל הבחינות. אתם עלוקות מוצצות דם.
      ביש''ע אחוז המובטלים הקטן ביותר במדינה, וכל אלה משלמים מסים, כדי להחזיק את הצבא הפושע המתעלל בהם, שלא לדבר על כך, שהם עוסקים בהגנת העם והארץ, לא רק בשירות הצבאי, אלא גם באזרחי, כשהם חוצצים בין חולירע כמוך לבין החולירות הערביות שאתה תומך בהם.

      הגב לתגובה זו

  • 36.

    תושבי יוש תתכונו לפניוי

    דוד, 04/05/06 19:27

    אין מה לעשות

    רמון אומר בגלוי מה הוא יעשה

    המשפטים הוא ינעל את אולמרט

    יחד עם חברו טומי לפיד ודן מרגלית

    יחד עם עליזה אולמרט והמשפחה

    תתחילו לצאת ויפ שעה אחת קודם

    כולל קרית ארבע בית אל אלון מורה

    בקיצור הכל

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    כפי שאמרתי

    מוטי אטלנטה, 04/05/06 19:25

    רק חומה גבוהה בין היהודים במדינת יהודה לבין השמאלנים בישראל.
    ויש להתחיל דיוני ההפרדה והוצאת הרכוש היהודי ממדינת ישראל.
    מדינת יהודה שתקום בעזרת ה' ביהודה ושומרון היא מדינתינו.
    ויהודה לעולם תשב וירושלים לדור ודור במדינת יהודה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    כולם לבוא למנוע את הפינוי,מופז הרשע (ל''ת)

    צופיה, 04/05/06 19:22

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    בג''ץ - הוצאה לפועל פלסטינית (ל''ת)

    עמי, 04/05/06 19:21

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מה קרה לנו ?

    ד''ר ארוין, 04/05/06 19:21

    מחסומים ליהודים - לא מזיז לנו
    גירוש יהודים - לא מפריע לנו
    הריסת יישובים - מתאים לנו
    שריפת בתי כנסת (כמו בליל הבדולח) - לא מקוממת אותנו
    קהות החושים שלנו - לא מורגשת אצלנו

    מה קרה לנו, עם קשה עורף ? לא למדנו כלום מהשואה ?

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    למה ערבים לא נחשבי למתנחלים???

    ילד חכם, 04/05/06 19:19

    הריי זה אותו דבר הערבים אומרים שהיהודים יושבים ב''חלקות ערביות?'' אז למה יש ערבים בחלקות היהודיותאני אומר שאם מעיפים את היהודים משם בגלל שהם יהודים אז שיעיפו את ערבים בארץ בגלל שהם ערבים מי שמסכים איתי שיכתוב נכון בתגובה נעשה עצומה
    את איתי?????????

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    בג''ץ הפרו ערבי אמר את דברו !!!!!!!!!!

    יהודי, 04/05/06 19:17

    העם היהודי צריך להפסיק לפנות לגוף האנטישמי הזה המכונה בג''ץ. ובפועל מורכב מפוליטיקאים חתרנים מקדמי אג'נדת הסמול הקיצוני.

    הגב לתגובה זו

    • תפסיק להתלונן כל פעם שלא מסכימים איתך

      אורן, 04/05/06 21:11

      אל תפנה לבג''ץ אם אין בכוונתך לכבד את ההחלטה שלוץ אשמח אם תפרט מה זה העם היהודי.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    שופטים מסרחים

    אור, 04/05/06 19:16

    אתם לא מיצגים 75 אחוז מהעם
    מזכירים לי את הבישופים של ימי הביניים
    תאווי הבצע והשלטון

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    למה לא דואגים לפנות בכח ערבים שגוזלים אדמות יהודים בארץ ישראל ??

    דוד תל אביב, 04/05/06 19:13

    האם יתכן שרק יהודים יפונו באלות ובסיוע פרשים? מה קורה עם כל האדמות הנגזלות מהעם היהודי ע''י הערבים? למה אנו לא רואים תמונות כמו שראינו בעמונה , אבל בואדי ערה, בסכנין ובכל הכפרים הערבים, ששם הזלזול בחוק ובמדינה הוא עניין שבשגרה. מה קרה לממשלת אולמרט ולשופטי בית הבמשפט העליון ?
    האם רק על יהודים אתם יכולים?
    מה קרה האם אתם מפחדים לפנות באותו כוח ערבים??
    ממשלת אולמרט היא ממשלת שמאל פחדנית !!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    לפנות אותם ואת שאר מתנבחלי חברון מייד! (ל''ת)

    לסיים את זה יפה, 04/05/06 18:59

    הגב לתגובה זו

    • להעמיד לדין את כל משתפי הפעולה עם רוצחי,מגרשי היהודים. (ל''ת)

      ממשלת השמאל, 04/05/06 19:20

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    שופטי בג'ץ - למי אתם לנו, או לצרנו? (ל''ת)

    משה בודק, 04/05/06 18:59

    הגב לתגובה זו

    • זאת שאלה ריטורית או שבאמת לא ברור לך? (ל''ת)

      דני, 04/05/06 19:22

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    מדינה נאצית! הלוואי שתישרף במהרה בימנו בעזרת השם אמן (ל''ת)

    צבי, 04/05/06 18:55

    הגב לתגובה זו

    • אתה מהחמאס או מהג'יהאד האיסלאמי? (ל''ת)

      מתנחבלים-הגזמתם, 04/05/06 19:35

      הגב לתגובה זו

    • יום שואה שמח גם לך! (ל''ת)

      סטפן בייזנשאוצר, 04/05/06 20:31

      הגב לתגובה זו

    • היא שורפת את עצמה, ב''ה. בקרוב ישלטו כאן (ל''ת)

      היהודים!, 04/05/06 21:02

      הגב לתגובה זו

    • לא הצלחתי להבין בעד מי אתה? (ל''ת)

      אורן, 04/05/06 21:09

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    ככול שתפנו יותר שטחים, אנחנו נכבוש יותר שטחים !

    Ипполит М., 04/05/06 18:51

    ככול שהפשעים שלכם כנגד העם היהודי יהיו חמורים יותר, התמורה שתקבלו כאשר נגיעה לשלטון תהיה כואבת מאוד!

    אף פשע אנחנו לא נשכח, ועל אף פשע אנחנו לא נסלח!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    בג'צ=בית דין גבוה צורר היהודים (ל''ת)

    משה בודק, 04/05/06 18:51

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    בג'מ=בית דין גבוה צורר היהודים. (ל''ת)

    משה בודק, 04/05/06 18:50

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    להזכירכם - השואה החלה בגירוש... (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 04/05/06 18:50

    הגב לתגובה זו

    • לא. השואה התחילה בהתנחלות יהודית בגרמניה

      א. זוהר, 04/05/06 19:22

      ואח''כ בגרימת המגיפה השחורה, עירבוב דם ילדים נוצריים בבצק של פסח והשתלטות על הבנקאות העולמית.
      אם אתה משווה פינוי חוקי של גנבים חובשי כיפה למה שנעשה בשואה, תשווה עד הסוף, עלוב נפש ומכחיש שואה שכמוך.

      הגב לתגובה זו

      • לפי תגובתך אתה בור לחלוטין!!!

        נחום, 04/05/06 20:32

        בור ועם הארץ -לך תעשה שיעורים בהיסטוריה!

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    לקצר עימות באצעות גז מדמיע.די,נמאסתם (ל''ת)

    יוסי, 04/05/06 18:49

    הגב לתגובה זו

    • אין תקדים

      יאיר, 04/05/06 19:21

      אלפי בתים בלתי חוקיים בארץ, עשרות אלפי סכסוכי רכוש-אין תקדים לכך שהמשטרה קובעת שרכוש אינו שייך לקונים-ומחליטה לפנות.רק למתנחלים אין זכויות יסוד-למה רק גז מדמיע? למה לא לחסל אותם בגז רעיל?
      השנאה שלך ושכמותך מעוורת אותך מראות שאפילו הבג,ץ מעביר את הענין לערכאה שיפוטית אחרת ואינו מנמק את החלטת הפינוי. מתערב שנימוק לא יכתב אף פעם.

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    לקצר עימות באצעות גז מדמיע.די,נמאסתם (ל''ת)

    יוסי, 04/05/06 18:49

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    אנחנו באים להילחם על ארץ ישראל

    אסור לתת להם, 04/05/06 18:47

    כולם להגיע בהמוניכם ( מגורש מעמונה ומהגוש!!!!)

    הגב לתגובה זו

    • קשקשנים... אתם מחפשים בנירות עימותים

      אורן, 04/05/06 19:25

      לא מספיק לך הסטירה עם הז*ן שקיבלת בשני המקומות? אני משוכנע שאתה חושב שהבית הזה הוא מה שיציל את מדינת ישראל בדיוק כמו שאני חושב שאתה מטורף ורק מנפנף בלפיד בוער מעל לחבית חומר נפץ כי ''אין חוק נגד לפידים''...

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    די לגרש יהודים. למה אתם עושים את זה ?

    גוסטאב גרונדיק, 04/05/06 18:44

    המדינה שלנו היא קטנה מכול אחת ואחת מ22 המדינות של הערבים. ובכול המדינות שלהם יש הרבה שטחים לא מיושבים, שגודלן מגיעה ל פי 20 מהגודל של המדינה שלנו.

    חוץ מזה הם כבר כבשו בתוך ישראל שטחים גדולים בהרבה מהשטח שמיועד לפינוי. השטחים בנגב בגליל ובחיפה שהם שולטים בהם גדולים בהרבה מהשטחים שאנחנו עומדים לתת להם.

    אם המדינה היתה מחליטה לגרש את כול הערבים, ולהפסיק את הכיבוש שלהם בתוך ישראל, אז אפשר היה לעזוב את חלק מהאדמות ביהודה ושומרון. אבל המדינה לא עושה כלום לערבים בתוך ישראל, הם כובשים את האדמות שלנו כאן ואף אחד לא עושה להם כלום.

    עד שהמדינה לא תחליט לגרש של כול הערבים אסור לדבר על מסירת שטחים

    הגב לתגובה זו

    • ''והיו צריה לראש'' - הכל מאת השם יתברך

      יהודי, 04/05/06 18:58

      לקראת הגאולה השם מחזק את הרשעים ומעלה אותם מעלה מעלה.
      בגאולה הם יתרסקו כמו עריק שרון.
      המצב הוא בבחינת ''הגבהה לקראת הנחתה'' הרשעים עולים ומציקים ליהודים. עד שמלכות הרשעה תתפוצץ כמו בלון. והעם היהודי ייצא מהחושך לאור.
      בדיוק כמו ששאל משה את השם יתברך:
      ''וַיֹּאמַר: אֲדֹנָי, לָמָה הֲרֵעֹתָה לָעָם הַזֶּה--לָמָּה זֶּה, שְׁלַחְתָּנִי. כג וּמֵאָז בָּאתִי אֶל-פַּרְעֹה, לְדַבֵּר בִּשְׁמֶךָ, הֵרַע, לָעָם הַזֶּה; וְהַצֵּל לֹא-הִצַּלְתָּ, אֶת-עַמֶּךָ.''

      ככל שכרגע רע יותר לעם היהודי כך הגאולה תאיר באור חזק יותר על העם היהודי. לכן השם העלה את אולמרט מלך שגזרותיו קשות כהמן. כדי להחזיר את עם ישראל בתשובה. עד שנצעק להשם והוא ישמע ויענה. במהרה בימינו אמן.

      הגב לתגובה זו

      • יופי, אז תפסיקו להתנגד לפינוי. זה רצון האל! (ל''ת)

        אלוהים אדירים!, 04/05/06 19:50

        הגב לתגובה זו

        • תשובה לערב רב

          יהודי, 04/05/06 22:16

          חובתו של העם היהודי להתנגד לאויב.
          ולהראות לבורא את רצונו בא''י.
          בבוא היום ננצח את אויבנו מבית, גויים דוברי עברית היושבים בתוכנו. ואז נביא אותם למשפט על כל הפשעים שלהם נגד העם היהודי.
          אבל לא נלך כצאן לטבח מול אויבנו מבית ומחוץ.
          אני בסך הכל הסברתי לגוסטאב כמיטב הבנתי את המצב שלא יתפלא מדוע פעולות הבג''ץ נראות תמוהות הם לא תמוהות את מיצגות את עמדותיו של הבג''ץ האמיתיות.
          ניתוק עם ישראל מארצו ומדתו.
          ב''ה דרכם תתרסק בקרוב. ביחד איתם.

          הגב לתגובה זו

    • זהו רצון האלוקים- ה' נתן וה' לקח. (ל''ת)

      יהי שם ה' מבורך, 04/05/06 19:35

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    די לערצות - להרים את נס המרד.

    נחום, 04/05/06 18:43

    במלחמה כמו במלחמה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    ועוד יש כאלה שאומרים שמדינת ישראל היא מדינת חוק...

    dz, 04/05/06 18:40

    החוק בארץ הוא פוליטי, אין חוק אחיד, יש חוק לאנשי (ילדי) ימין, בני 14 שחסמו כבישים ונעצרו עד תום ההליכים ךמשך חודשים, ויש אנשים שמואשמים בהריגה ונמצאים במעצר בית במקרה הטוב.
    יש את ערביי הנגב והגליל שבונים אלפי בתים לא חוקיים על אדמות מדינה, שבג''ץ נמנע מלהתייחס אליהם בטענה שזה יעורר מהומות, ויש את ה'מתנחלים', אויבי העם, שמותר להרביץ להם באלות, ולשלוח אותם לבתי חולים, חלקם במצב קשה, זאת גם כשידוע לבית המשפט שהצדק עימם והאדמות נרכשו כחוק.
    החוק במידנתנו הוא חוק פוליטי, וכך יהיה עד אשר יופקד מינוי שופטי בג''ץ בידי העם. עד אז, לחוק בישראל יש שם פרטי ויש שם משפחה- קוראים לו, אהרון ברק

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    איזו הפתעה

    עינת, 04/05/06 18:39

    בג''ץ שוב פסק לרעת המתנחלים

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    צ''ל - ''הנאצים: צאו מרצון או....'' (ל''ת)

    שכחתם מילה -, 04/05/06 18:38

    הגב לתגובה זו

    • איזה כיף היה בשואה

      דיויד אירווינג, 04/05/06 21:01

      כל היהודים קיבלו פיצויים וקראווילות, נסעו לכפר הגרמני-סודטי שפרעיימר ורצחו גרמנים-צ'כים שלווים שנסעו בחשמלית, זרקו אבנים וקרשים על חיילי השוצשטאפל שאף פעם לא ירו בחזרה, שמו לעצמם טלאי כתום כדאי להתגאות בזהותם, ולקינוח - טענו שהם בעצם האריים האמיתיים ושמקרבם יוצאים טובי השטורמבאנפיהררים בפלוגות הסער.

      אני לא מבין למה סבא כל כך מבואס ומגרד את המספר הכחול הזה שיש לו על היד - הכתומים הרי מספרים לנו שהשואה הייתה חוויה לאומית כייפית ואף משתלמת. למה סבא בוכה? הכתומים אומרים שהשואה הייתה בסדר גמור, לא שמישהו מת או משהו כזה - רק עברו דירה למזרח.

      הגב לתגובה זו

      • מנסה להרגיע את המצפון? הצלחת?

        אם כן, אתה נאצי, 04/05/06 23:05

        הלוואי ויחריבו את ביתך וישכינו אותך בקרא''וילה''. הייתי מאחלת לך שגם יחריבו לך את המשק ואת החממות, אבל בוודאי לא היה גם יום אחד בחייך בו הוצאת לחם מן הארץ.
        הלוואי ותהפוך למובטל ותושפל עד עפר. והעיקר, הלוואי ויגרשו אותך ממולדתך. אם זה יהיה בכלל אכפת לך. הרי תמורת חופן דולרים תמכור גם את אמא שלך.

        הגב לתגובה זו

        • כואב, הא?

          רט באטלר, 05/05/06 11:04

          כואב לאבד את האחוזה המפוארת ואת העבדים הצייתנים, סקרלט אוהרה?

          כואב להפוך ל''סתם ישראלי'' במקום להיות פיאודל מיוחס, סקרלט אוהרה?

          כואב הצורך לחפש עבודה כמו כולם במקום להתעשר מהחווה המסובסדת, סקרלט אוהרה?

          כואב שאין יותר גדוד חיילים צייתנים שעבורם אתם החוק, סקרלט אוהרה?

          ברוכים הבאים לעולם האמיתי. האחוזה נשרפה, והעבדים שוחררו.

          ובכנות, יקירי, אני לא שם עליכם קצוץ.

          הגב לתגובה זו

  • 12.

    בבג''ץ (ל''ת)

    עד מתי יהיה, 04/05/06 18:38

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    למה בכלל פונים לבג''צ?!

    יהודי, 04/05/06 18:38

    יהודים צריכים להתרגל שלא לפנו לבג''צ, שכן ברוב המקרים ידועה החלטתו!
    הבג''צ למעשה פועל כנגד היהודים כאן.
    טעות לפנות אליהם, צריך להחרים אותם!!

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הגיע הזמן להלחם בממשלה האנטישמית! (ל''ת)

    משה, 04/05/06 18:38

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    עצוב

    אביהו, 04/05/06 18:37

    שוב בגצ מותח את החבל ביחסו למתיישבים ולהתיישבות.בסוף החבל יקרע,וחבל יהיה על הקרע הסופי.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    די...

    משה, 04/05/06 18:37

    א. אין מתנחלים יהודים בחברון
    בחברון שוכן הקבר של אברהם אבינו

    יש אולי מוסלמים שמתנחלים בחברון
    ובארץ הזאת

    ב.במוארעות תרפ''ט נגנב הבית מיהודים

    ג. הם קנו אותו שוב בכסף

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    להעיף את החמאסניקים היהודים האלה כמה שיותר מהר

    ישמור אותי האל, 04/05/06 18:37

    נמאס לשחק משחקים עם העבריינים האלה- תוצאות הבחירות מעידות כי לעם נמאס מההתנחלויות והמתנחלים.

    הגיע הזמן ששלטון החוק ייושם במלואו במזרח הפרוע אשר מעבר לקו הירוק - להעיף את המאחזים הלא חוקיים כמה שיותר מהר, את החמאס היהודי מחברון, להשתלט על נוער הגבעות המוסת והפרוע, ובתוך שנתיים- להתכנס בתוך גבולות עם רוב יהודי ברור ומוצק, אחרי פינוי של 70 אלף מתנחלים אל ממערב לגדר ההפרדה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה חיי באשליות

      מישהו, 04/05/06 19:17

      אין, לא היה, ולא יהיה לך רוב מוצק יהודי.
      יש לך רוב, הוא לא מוצק בכלל.

      הערבים מתרבים כמו שפנים, לפני 5 שנים הם היו 18%, היום הם כבר 20%.

      עד היום האם היהודייה הייתה פוריה, אבל כבר שנים שהמגמה הזאת נחלשת. אם יהודייה פורייה הרבה פחות מאם ערבייה.

      תן להם עוד חמישים שנה, והם יהיו כבר 40%.
      תן להם 100 והם 80%.

      ההתנתקות זאת טמינת ראש בתוך החול. השטחים שתברח מהם עם הזנב בין הרגליים לא ישכנעו את החמאס (אין חמאס יהודי, אף יהודי לא התאבד ולא יתאבד באוטובוס מלא נשים וטף באמצע עזה) להפסיק את הטרור, או להפסיק את הקסאמים. רק ישכנעו אותם להמשיך, כי ישראל מראה בבירור שהדרך הכי טובה להשיג ממנה משהו זה להפעיל עליה אלימות.

      הנה הראייה הפלסטינית:
      זה עבד בלנון, זה עבד בעזה, זה עובד ביהודה ושמרון, זה יעבוד גם בתל אביב והשרון.

      הגב לתגובה זו

      • זה בדיוק הטמטום של הימין - למה היינו בלבנון, עזה, ויו''ש מלכתחילה?

        ארז, 04/05/06 19:59

        לא היה צריך להתקפל משום מקום אם לא היינו נכנסים לכל המקומות המיותרים הללו מלכתחילה.

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    מדינה מטורפת לחלוטין!!!

    ליאור, 04/05/06 18:34

    חצי מליון מבנים לא חוקים בכל רחבי הארץ של יהודים ובעיקר של ערבים
    וממשלה נטפלת לבית קטן בשכונת אברהם אבינו שהיתה קיימת הרבה לפני השמאלנים המתועבים שחונקים את המדינה כבר 60 שנה
    למה?!

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    מישהו ציפה למשהו אחר מבג''ץ - מר''ץ ?

    יואב, 04/05/06 18:34

    כולנו ידענו בדיוק מה יהיה פסק הדין. רק אנשי חמאס אסור לגרש. יהודים מותר.
    לא נשכח ולא נסלח על הגירוש מגוש קטיף: לא נסלח למבצעים ולא נשכח למתכננים ולמאשרים.
    פשוט אנשים רעים.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    יש חוזה שכירות, אם המדינה טוענת

    ע, 04/05/06 18:34

    שהחוזה מזוייף - חובת ההוכחה עליה.
    בנתיים שמענו שהצבא החליט משום מה שזה חוזה מזוייף - יעני הצבא הפך את עצמו לבית משפט.
    ולא שמענו מבג''צ מילה אחת של הכרעה האם זה מסמך מזוייף או לא.

    אז מודע להוציא את המשפחות מהבית ?
    ואם זה היה חוזה שכירות של משפחת שוקן או נמרודי, גם היו מוציאים אותם מהבית ?

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מי שנלחם בחוק, במשטרה, בצבא ובבג''ץ שלא יבכה על ''קרע בעם''

    חיים, 04/05/06 18:33

    הבחירות היו משאל העם האולטמטיבי, והעם אמר את דברו.

    אפילו אי אפשר לבכות ש''גנבו קולות'', ו''זה לא דמוקרטי''.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מזכיר לי תקופה אפילה

      כ, 04/05/06 18:50

      מי שנלחם בספר הלבן החוקי - שלא יבכה על התוצאות.
      ויש עוד דוגמאות... מאירופה.

      הגב לתגובה זו

      • תגובה צפוייה. מה שלא מוצא חן בעיניך מזכיר לך ''תקופה אפילה''

        חיים, 04/05/06 21:21

        חזור לבית הספר ותלמד מה היא דמוקרטיה

        הגב לתגובה זו

    • העם לא נתן לאולמרט מנדט והוא צריך את ש,ס

      arv, 04/05/06 19:25

      אבל כשאריק גירש בניגוד למצע שלו- יצאת למחות? עכשו פתאם צריך ללכת רק לפי הקלפי?-צביעות

      הגב לתגובה זו

      • אז מה? להזכירך, ש''ס גם תמכו באוסלו

        חיים, 04/05/06 21:22

        ואריק (שבכלל לא הצבעתי לו אלא למצנע) לא הלך בניגוד למצע שלו.

        צפית בתשדירי הבחירות ב2001? מה צמד המילים ''וויתורים כואבים'' אומר לך?
        כן, פינוי.

        תתרגל, זה שוב מגיע

        הגב לתגובה זו

  • 2.

    ואני חשבתי שבגץ יעשה צדק

    תמים, 04/05/06 18:31

    אבל שוב הוכיח בגץ, שיש צדק שונה ליהודים (במיוחד אם הם מתנחלים) ואחר לערבים (או לאנשי שמאל), אני מתפלא במחשבה שניה ,למה המתנחלים בכלל פנו לבגץ, שהוא חד צדדי ונגד כל מה שרק מריח יהודי ,או יהדות....

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    כל עוד החכי''ם הערבים תומכים בזה

    דרור, 04/05/06 18:27

    אז הכל בסדר!
    תנו לאוייב להביס אותנו!!!!!

    הגב לתגובה זו