• 35.

    לכל הדוברים בשם הציונות

    אור, 20/08/09 10:42

    שאלו את עצמכם כמה שאלות:

    מהו גודל האוכלוסיה האידיאלי בישראל? 10 מיליון? 20 מיליון? תנו מספר, גדול ככל שתרצו. עכשיו חשבו כמה מים, אדמה, אוכל, חשמל וכו' יצרכו כל האנשים האלה. מנין יבואו כל אלה? המים הם משאב מוגבל, את זה לא צריך לספר לאף אחד. האדמה גם היא לא אינסופית. גידול מזון צורך הן מים והן אדמה (וגידול בעלי חיים לבשר צורך עוד יותר משניהם). ייצור חשמל נכון לעכשיו מזהם את האוויר ואת האקלים.

    נניח שתחליטו שאין דבר כזה גודל אידיאלי של אוכלוסיה. נניח שתאמרו שכל המרבה הרי זה משובח. מי יספק את צרכי האוכלוסיה הזו? מי ידאג למחסורם? המדינה? העולם? בסופו של דבר, המשאבים המשותפים שלנו מוגבלים.

    מי שציוני באמת, צריך לדאוג שהאנשים שיחיו בישראל יחיו בכבוד, ולא במחסור. זה לא הגרוע מכל שצפוי בעת התפוצצות אוכלוסין.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    הנושא לא קל

    אילן אינגלס, 19/08/09 01:30

    אבל כל הכבוד שמישהו הישיר מבט אל המציאות הזו, והעז לדבר על כך באופן פתוח.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    מדוע לשוב לארץ אם היא לא כאן

    אזרח, 21/05/06 19:28

    מה הטעם לעם ''לשוב לארצו'' אם הארץ אליה שב עומדת להיקבר ולהעלם תחת ערים,כבישים ו''תשתיות'' ? האם לכך התכוונו כשרצינו לשוב ? למקום שאינו ארץ ? של ערי מגה ענקיות שבמרווחים שבינם רק רשתות כבישים ו''תשתיות'' ? והכול בשם המרוץ הדמוגראפי המטורף אל העתיד שלנו ? ולאיזה עתיד אנו חותרים ? ולאיזה ''ניצחון'' חותרים הניצים: פלסטינאים וישראלים –המדורבנים בכוח השנאה ,החרדות והסכסוך להגביר את ילודתם ? הפלסטינאים-לעתיד שבו יהיה רצף ערי ''מגה'' ענק מחברון עד רמאללה בו יגורו עשרות מיליוני אנשים ובו יהיה רעב ועוני מחפירים מכל גטו והעתיד יהיה קודר כזפת? ואנו –לאן אנו חותרים ?לרוב יהודי יציב של אופקים מלאי גורדי שחקים אין קץ ?של ארץ בלי גליל ? ושל ירושלים שבמערבה גובלת במודיעין(בהחלט זה אפשרי אם לא ניבלם) ושאיזור התעשייה הדרומי שלה יתערבב בזה של באר שבע רהט ?לרוב יהודי של עשרים מליון אשר כדי כדי ליראות א-ר-ץ יצטרך ליסוע אל מחוץ לארצו ? ואיפה הארץ ? כשהפירוש להר יהיה איזור גורדי שחקים מוגבה ושכל גבעה ירוקה ונדירה שתסרוד תוגדר כשמורת טבע (כרגיל –לא לתמיד) וכאשר נעלה עליה ניראה סביבנו רק עיר ועיר ונישמע וניראה את ''תיפארת'' רכבינו וכבישינו ?

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    מה שבטוח

    ירון, 04/05/06 21:52

    מה שבטוח, יש יותר מדי סמולנים.

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    כשמנסים למרוח משחות במקום לעשות ניתוח...

    וזו השיטה, 04/05/06 20:51

    אם תרצו או לא תרצו לכל הדעות המין האנושי נועד לתחרות ומריבות. הדתיים יאמרו שלכל לאום השטח שהאל הקצה לו וכן הטיעון של העם הנבחר, הדרווינסטים יאמרו שמוצאינו בחיות ולכן עלינו להלחם על טריטוריה, ואילו יפי הנפש אין להם שום סיבה להשאר דווקא במקומות הומי אדם הרי לטענתם אין קשר בין אדם לאדמה וכולם שווי זכויות בכל מקום ואפילו אנרכיסטים וטרוריסטים זכאים ליחס אנושי (ואולי אף למעלה מזה) אז למה אתם תקועים לנו בארץ הדחוסה הזאת??? לכו לניו זילנד תיישבו את אנטרטיקה ותתנו ק''מ לכל תינוק!!! ותשאירו לנו את הפתרונות הידועים והמוכרים שעל בסיסם התקיים העולם מאות מליוני שנים והוא: החזק/החכם שורד וכל השאר מזבלים את האדמה בעבורו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    צריך להפסיק את העליה

    אאא, 04/05/06 19:46

    לעודד הגירה של סמולנים לבנים,ואז הכל יסתדר.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    הבעיה הדמוגרפית האמיתית

    אאא, 04/05/06 19:43

    היא נוכחות האוכלוסיה הנוצרית הלבנה במזרח התיכון.
    המדובר במליון וחצי סמולנים לבנים + מליון נוצרים מברה''מ.
    העברת הקולוניאליסטים הנוצרים הלבנים הללו בחזרה הביתה למזרח אירופה - תפתור את הבעיה בנקל.

    הגב לתגובה זו

    • אאא הוא ערבי מסית, המתחפש לימני או דתי. (ל''ת)

      יודע, 04/05/06 20:03

      הגב לתגובה זו

  • 28.

    לאדון 13 שמחלק סרטיפיקטים להורות

    אבא על תנאי, 04/05/06 17:52

    אם הורה שקיבל סרטיפיקט יפוטר ויאבד את מקור פרנסתו יקחו לו את הילד?????

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הכותב שוכח שני דברים קטנים

    קטנוני, 04/05/06 17:51

    1. כבר כיום (בזכות(!) הליכוד) מקבלים רק 142 שקל על כל ילד לחודש. זה לא בדיוק גורם מעודד ילודה. גם מענק הלידה הולך ויורד עם כל ילד.
    2. על מנת לקיים את הכותב בזקנתו יש צורך שיהיו מספיק אנשים צעירים באותו הזמן. הגבלת ילודה תיצור חברה מזדקנת. בהנחה של 2 ילדים למשפחה יצטרך כל ילד כזה בעתיד לממן קשיש אחד (אלא אם כן אתה מציע גם להרוג אותם). זה נטל כבד מאוד.

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    אנטי ציוני מוסרי

    mor, 04/05/06 16:59

    אני מאד מקווה שאתה לא ממש מתכוון לדבריך זוהי אמירה מאד קשה נגד יסודה של מדינת ישראל בייחוד לאחר חגיגת העצמאות . כנראה שהעם היהודי היושב בציון לא כלכך מעניין אותך ועוד לא ההיסטוריה שלו שבזכותה אנחנו פה היום.העם היהודי שרד במשך כל הדורות כי מבחינתו חינוך הילדים ויישוב העולם זה האידיאל ולא הראיה הצרה האגואיסטית הפרטית של אנשים כמוך שבסופו של דבר הארץ תקיא אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    השמאלנים טוענים שהילודה של הערבים תרד עם עליית רמת חייהם

    אפרים, 04/05/06 15:16

    והימנים חושבים שהילודה שלהם דווקא תעלה, ולכן הם רוצים לקחת להם את קיצבאות הילדים.
    האמת שאצל הערבים אין שום קשר בין המצב הכלכלי למספר הילדים, שכן מספר הילדים הוא עיניין דתי.
    אצל הערבים הנוצרים הילודה נמוכה (כמעט כמו אצל היהודים) ואצל שכניהם המוסלמים שרמת חייהם דומה - הילודה היא גבוהה.
    העושר של נסיכויות המפרץ לא שינה את שיעור הילודה, והוא דומה לזה של מוסלמי ישראל.

    המסקנה היא שקיומנו יובטח אך ורק באמצעות התנתקות מלאה מכל ערביי ארץ ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה

      אאא, 04/05/06 19:43

      עדיין ישאר בתוכנו הסרטן הסמולני הצלבני הלבן שהשחית והרס כל חברה שבה חי בעבר או חי בה בהווה.

      הגב לתגובה זו

      • אאא, אתה מרגל ערבי. (ל''ת)

        יודע, 04/05/06 20:05

        הגב לתגובה זו

    • זה ממש לא נכון

      גיא, 04/05/06 19:47

      באיראן שיעור הילודה נמוך מזה שבארה''ב. המצווה הדתית אינה דורשת משפחות של שמונה או תשעה ילדים.

      הגב לתגובה זו

      • על כל כלל אפשר להביא יוצא מהכלל

        אפרים, 04/05/06 21:39

        אירן כבר עושה כ- 40 שנה מאמץ לאומי לבלימת התפוצצות האוכלוסין.
        העובדה היא שהריבוי הטיבעי של המוסלמים הוא מהגבוהים בעולם, בין שמדובר במדינות עניות כמו מצרים ובין שמדובר בנסיכויות העשירות שבמפרץ.
        בשנת 1943 התקבלה בלבנון חוקה לפיה יהיה שם משטר נשיאותי, כשהנשיא הוא נציג הרוב הנוצרי וראש הממשלה הוא נציג המוסלמים.
        אולי תסביר לי איך זה קרה שבתוך 30 שנה המוסלמים הפכו שם לרוב?
        הרי בישראל זה לא קרה עד עכשיו בגלל שב- 1948 גרשנו כ- 80% מהערבים וב- 50 שנה שלאחר מכן הגיעו כ- 3 מיליון עולים.
        איך נתמודד עם הבעיה הדמוגרפית ללא עליית מיליוני ערבים?
        נבטל את קיצבאות הילדים? נעלה את רמת החיים ע''י הגדלת קיצבאות הילדים?
        שנינו יודעים את התשובה - רק היפרדות מכל ערביי ארץ ישראל תפתור את הבעיה הדמוגרפית ותאפשר לנו להיות מדינה דמוקרטית שיש בה שיוויון זכויות לכל אזרחיה.

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    יריב , מאיפה בלוד אתה קונה את החומר

    מסעודה, 04/05/06 15:06

    פצצות לגבות...
    הפעם החומר חירפן אותך סופית , וכנראה שמעתה ועד עולם יסתובב לו ה- ''יריב'' בוהה בחלל האיסופי וחושב לעצמו:
    ''לאן נעלם האור בלילה....?!''

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    הקיצוץ בקיצבאות לא מזיז לי

    מאיה, 04/05/06 14:42

    לא ילך לכם! אתם באמת חושבים שאם לא יהיו קצבאות אנשים יביאו פחות ילדים? בתור בחורה חרדית, אם לא יהיו קצבאות אני אעבוד יותר או שבעלי יעזוב את הכולל, כן, ואז סוף סוף תקבלו אולי חרדים עובדים...אבל לא פחות ילדים.
    בתור אחת ממשפחה ברוכה, ארבעה ילדים נשמע לי ממש קצת. עשרה זו משפחה ממוצעת.
    עכשיו כולם מתבקשים להפגין את האינטיגנציה שלהם ולומר שאני משוגעת. כיף לעשות ניתוח פסיכואנליטי לטוקבקים. תקומו ותגידו בקול שאתם מפחדים להיות מיעוט, ולא שאכפת לכם ממה שיקרה לכדור הארץ. למה אף אחד מכם לא מוחה על אי הקיום של הסכמי קיוטו?
    צבועים.

    הגב לתגובה זו

    • גדולה ... (ל''ת)

      ניקי, 04/05/06 15:07

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    בין הירדן לים

    רעיון מענין, 04/05/06 14:04

    לפי הגדרתך בכותרת (''בין הירדן לים יש יותר מדי בני אדם'') אתה גם מתנגד לזכות השיבה של פלשתינאים למדינה הפלשתינית העתידית.
    אז איך זה שיש לי תחושה מוזרה שדוקא לא ?
    אה, קוראים בפנים ומוצאים שמדובר בין ''הקו הירוק לים''. פתאום הדאגה לסביבה ולאיכות החיים הכוללת קשורה לגבול פוליטי ולא לגבול גאוגרפי. כלומר בעיקר יש יותר מדי יהודים. ערבים - תפאדל.
    בודאי יש לך הסבר טוב.
    אבל תבדוק טוב טוב מבפנים.
    אולי תמצא שם סוג של גזען קטן (גם גזענות נגד ערבים - כלומר שהערבים יחיו בצפיפות מה זה כבר משנה, וגם גזענות נגד יהודים דתיים, צריך להגביל את הגידול שלהם).

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לבטל את הקיצבאות השאר יקרה מעצמו

    שי, 04/05/06 13:45

    במגזר הפלסטינאי והחרדי כמות ילדים היא המקור ההכנסה העיקרי.

    נוצר מצב אבסורדי שאוכלוסיות חלשות הולכות וגדלות והציבור צריך לממן ולתקצב את העיוות הזה.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    אין שום צורך להגביל ילודה

    גבי - ואיציק, 04/05/06 13:11

    כל מה שנדרש הוא לא לעודד אותה, כפי שעשינו עד כה ע''י קצבאות גדולות.

    הקיצוץ בקיצבאות הילדים גרם לירידה מיידית בילודה, בקרב משפחות גדולות, בתוך שנה.

    השווה את הקיצבאות של כל ילד לסכום אחיד שנמוך בהרבה מן ההוצאות הכרוכות בגידולו, ותראה שהילודה צונחת מאליה בשכבות מרובות ילדים ואינה משתנה בשכבות אחרות.

    אגב, ילודה נמוכה מדי היא צרה צרורה בפני עצמה.

    הגב לתגובה זו

    • זו מדיניות של הגבלת יילודה (ל''ת)

      יריב, 04/05/06 14:11

      הגב לתגובה זו

      • הגבלת ילודה

        איציק - וגבי, 04/05/06 19:48

        זו מדיניות אקטיבית, כלומר קנסות או מאסר למתרבים הנמרצים מדי.

        זו מדיניות של אי-עידוד הילודה, או אפילו זה לא. מדיניות של עידוד חלש לילודה.

        הגב לתגובה זו

        • סמנטיקה זה עניין יחסי, לא אבסולוטי

          יריב, 08/05/06 13:41

          לצערי...

          הגב לתגובה זו

  • 19.

    יש מדינות דמוקרטיות יותר צפופות

    אפרים, 04/05/06 12:35

    בלגיה - 339, הולנד - 395, דרום קוריאה - 491, טיוואן - 636,
    מלטה - 1261, סינגפור - 6389.

    הרבה יותר דחוף להפוך את ישראל לדמוקרטיה כדי לרפא חלק גדול מחוֹלָיֵי המדינה, כולל הבעיה הדמוגרפית.
    עם צפיפות הגדולה פי 20 מזו של ישראל - האם שאלת את עצמך איך זה שסינגפור הרבה יותר נקיה מישראל?
    האם אתה מעלה על דעתך שסינגפור היתה מרשה לעצמה ש- 20% מאזרחיה יהיו מזוהים עם האוייב?

    הגב לתגובה זו

    • מדינה שבה מיעוט סמולני לבן

      אאא, 04/05/06 19:45

      המהווה 15 אחוזים מהאוכלוסיה אבל שולט על 100 אחוזים ממשאבי המדינה ועמדות הכוח שלה - היא משטר פיאודלי בסגנון המטריקס ולא דמוקרטיה.

      הגב לתגובה זו

      • אאא הוא פרובוקטור ערבי (ל''ת)

        יודע, 04/05/06 20:06

        הגב לתגובה זו

      • אז למה אתה לא מפעיל את בכירי המדינה -

        יצחק תשובה, 04/05/06 22:02

        את נשיא המדינה, שר הביטחון, הרמטכ''ל, שר התחבורה, שר הבינוי והשיכון, שר החקלאות, יו''ר הכנסת ועוד שחורים רבים נוספים?

        הגב לתגובה זו

  • 18.

    סוף סוף מישהו אומר את האמת

    כל הכבוד, 04/05/06 12:26

    לא צריך לנהוג באמצעים אנטי דמוקרטיים. צריך להוריד לגמרי את הקצבאותמילד שלישי ומעלה.

    אה, כן, עוד משהו חשוב:
    להפסיק לחלוטין את המימון לטיפולי ההפריה למיניהם. מי שרוצה שיממן לעצמו.
    מי שרוצה הילד ולא יכול לעשות, מוזמן לאמץ (כן, כולל הומואים, וחד הוריים מבחירה). יש מספיק ילדים שאין להם משפחה. ולילד תמיד עדיף משפחה עם שני הורים ממין שונה על משפחה עם שני הורים מאותו מין שכשלעצמה עדיפה ממשפחה עם הורה אחד שעדיפה על משפחה ללא הורים מתפקדים. וכל עוד יש מספיק ילדים ללא הורים, שזקוקים לאימוץ, אין סיבה לעשות ילדים מראש למשפחה שהיא פחות טובה לילד.

    הגב לתגובה זו

    • אפילו זה לא

      גבי, 04/05/06 13:13

      מספיק שישלמו קיצבה אחידה לכולם, בגובה 120- 150 שקל, והילודה תרד די מהר.
      לא צריך להפלות ילד שלישי לעומת ראשון ולא להיפך.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    איזה שטויות (ל''ת)

    מטורף, 04/05/06 12:18

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    ילודת היתר תוביל להרס המדינה - צודק 100%

    ארז, 04/05/06 11:14

    פשוט בלתי אפשרי שבמשפחה חרדית ממוצעת לכל סבא יש 100 נכדים... תוך שני דורות לא יהיה פה מקום לזוז, לא יהיה מים, שלא לדבר על זה שכל ישראלי חילוני יעזוב... לסבא שלי, אדם ברוך כשרונות שתרם המון למדינה יש 5 נכדים... זה לא כוחות...

    הגב לתגובה זו

    • למה לחכות?תתחיל כבר לארוז

      הדמוגרפיה בידנו, 04/05/06 13:26

      לא הבנתי,את מי בדיוק אתה מאשים בזה שלסבא שלך יש רק 5 נכדים?

      הגב לתגובה זו

    • אוי ואבוי

      אאא, 04/05/06 19:52

      לא יהיה למערב אירופה\ארה''ב סניף במזרח התיכון.
      אנה אנו באים?!

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    האמנם אין מקום?

    דניאל, 04/05/06 11:12

    על תישכח שאם המסקנה היא שאין מקום אז צריך להודיע לכל היהודים בעולם שלא יעלו למדינת ישראל כי אין יותר מקום.

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מיהו הציבור הכללי בישראל

    מורדי, 04/05/06 11:07

    יריב, כתבת ש: ''יש בה יותר מדי אנשים עם מחוייבות לרעיונות אנטי-דמוקרטיים או פסבדו-דמוקרטיים. אנשים אלה באים מכל שכבות החברה, אבל התפישות הללו דומיננטיות בעיקר בקרב מספר מגזרים שנוהגים, בהכללה, להביא הרבה יותר ילדים מהציבור הכללי בישראל''.
    לידיעתך, עיון בנתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מראה שהערבים והחרדים מהווים כ - 40% מאוכלוסיית המדינה, ואם הבנתי אותך נכון, אזי בצירוף הציונים הדתיים עברנו את ה- 50%. מחישוב שעשיתי על פי הנתונים הנ''ל יוצא שבשנת 2004 הערבים והחרדים בלבד איכלסו 46% מסך הכסאות בכיתות א' במדינה!
    ואני שואל, אם כן, מהו באמת הציבור הכללי בישראל?

    הגב לתגובה זו

    • ניסוח בעייתי, מודה

      יריב, 04/05/06 14:16

      בכל זאת יש שתי תשובות:
      כאלו שמזהים עצמם עם הישראליות עצמה (גם אם אין בדיוק דבר כזה).

      או כאלו שאינן חלק מקבוצה בעלת זהות בדלנית מודעת.

      בכל מקרה לא כל הערבים, הדתיים והמתנחלים הם בעלי תודעה פסואודו דמוקרטית.

      הגב לתגובה זו

      • ואולי אנו באמצע תהליך?

        מורדי, 04/05/06 15:39

        תודה על הערותיך.
        יתכן ואנו במרכזו של תהליך המרמז על שינויי תפישה של אזרחי המדינה בכל הנוגע לציביונה של המדינה. יתכן והתפישה ההולכת ומתגבשת אומרת שיש מקום נכבד יותר לערכים דתיים (איסלמיים ויהודיים) במסגרות הציבוריות ועל כן לריבוי הילודה יש מקום נכבד עוד יותר בהוויה המתגבשת. החלו עם זה החרדים בעקבות השואה והציונות הדתית והערבים נתנו לזה גושפנקא עד כדי כך שבתוך, כנראה עשור, רוב מערכת החינוך תהיה של נוער ''חובש כיפה''. האין הצעתך מתעלמת במודע משינויים אלו?
        הדיון נרחב, עמוק ובעל משמעויות רבות בהרבה מלהתאים למסגרת הנוכחית, למרות שהוא מחייב דיון ושיח.

        הגב לתגובה זו

    • ושכחת את העולים

      אחד, 04/05/06 14:46

      מבין מצביעי ליברמן אתה יכול לספור עוד כמה אחוזים טובים שביום פקודה לא יעמדו לצד הדמוקרטיה. (וגם לא נכון לספור אותם כיהודים).

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    יותר מכך: צריך שיהיה רשיון ילודה

    Maugly, 04/05/06 11:03

    אני ממש לא מבין את זה: כדי לנהוג במכונית צריך רשיון, כי זה יכול להרוג. אבל לעשות ילד כל אחד יכול, בלי שאף אחד ישאל האם יש מספיק כסף כדי לגדל אותו, או אם אחד מההורים חולה נפש, או משהו. זאת אומרת - צריך רשיון כדי לנהוג, אבל לא כדי לטפל בילד, שזו המשימה הכי רגישה וחשובה שיש. ואחר כך מתפלאים שיש הורים מכים ואונסים ומתעללים וכו'.
    אני אומר: שיהיה גם רשיון ילודה. שמי שרוצה ללדת יצטרך להוכיח שיש לו מקור פרנסה ושהוא לא פושע שהורשע במעשי אלימות או אונס. ומי שיעשה ילד בלי רשיון יעוקר מיד, שזה העונש הכי מתאים, ואת הילד יעבירו למשפחה אומנת.

    הגב לתגובה זו

    • נכון נכון

      אאא, 04/05/06 19:50

      אם אחד ההורים סמולני,או שיש לו סמולני במשפחה אסור לתת רשיון.

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא צריך להגביל את הילודה אך בשום

    שחר, 04/05/06 10:23

    פנים לא צריך לעודד אותה. כל מי שרוצה שיעשה ילדים כמה שהוא רוצה. אך שלא יבוא מאוחר יותר ויאמר כמה הוא מסכן, תנאים קשים, וצריך עזרה. חייבים לעזור לאנשים קשיי יום, אך מי שביודעין עושה ''ערמות'' של ילדים מבלי שיש לו יכולת מינימלית לפרנסם - זה אסון לכולם ובראש לאותם הילדים. ושיפסיקו לספר לנו כמה כולם מאושרים - הם לא - שוחחתי לא אחת עם אנשים ממשפחות מרובות ילדים...

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    לא בכוח אלא במוח-דרך הכיס!!

    תקראו איך לעשות, 04/05/06 10:11

    מקבלים קיצבה רגילה לילד הראשון והשני, לשלישי חצי ולרביעי רבע.

    כל ילד מעל לילד הרביעי יחוייב במס ולא יקבל שום הטבות מהמדינה.

    זהו פתרון אידיאלי - לא מכריחים אף אחד בכוח, אבל מצד שני לא ממנים במליארדים ילדים שאין לאיש אפשרות לממן אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    הגבלת הילודה או העליה

    יהושע, 04/05/06 09:51

    להזכירך!
    גם הבריטים טענו שאין בארץ מקום ליהודים נוספים, ולכן הגבילו את עליית ניצולי השואה ארצה.
    הזהר מהעלת רעיונות שמזכירים תקופות קשות לעם ישראל!

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    דמוקרט דגול:גם להתרבות זו זכות דמוקרטית

    קוראת בתדהמה, 04/05/06 09:35

    ענין אחד הוא לדבר על פירוק התבניות הלאומיות והאידאולוגיות ואולי בעיקר הדתיותה המעודדת ריבוי ילדים- ואחת מהם היא החרדה מהבעיה הדמוגרפית הערבית. דבר אחר הוא להפעיל סמכות ריבונית על הרחם ולסגור אותו אחרי שימוש מתאים למדינה. המקרה הסיני מדגים את הזוועות האפשריות של מדיניות אכזרית ובלתי דמוקרטית זו.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    להעלות שכר בסדיר להוריד קצבת ילדים

    נעמן, 04/05/06 09:30

    להעלות את שכר חיילים בסדיר, להוריד את קצבת ילדים.
    מי שמקדיש 3 שנים מחיו להגנת המדינה מגיע לו פיצוי כספי.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון לצמצם תמיכה בהתרבות,ו...

      קשה הבנה, 04/05/06 10:15

      לחזק אותה בעמצאי התחסרות מגמתית?
      או שהבנתי לא נכון.

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    מה נהיית לי דמוגרף פתאום?

    עומר, 04/05/06 09:16

    עזוב אותך, קח את עצמך ברצינות.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    למי שהחומר חשוב לו עושה חצי ילד וכלב-צפוף?סע לקנדה (ל''ת)

    פרח, 04/05/06 09:08

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    בלתי נתפס!

    עדי, 04/05/06 08:55

    פשוט מזעזע ובלתי נתפס. חשיבה ממש מעוותת!!!

    חשכת ימי הביניים חוזרת אלינו!

    למה מי אתה שתכנס לי לתוך הסדינים ותחליט בשבילי אם אני כן או לא אביא ילדים לעולם?!?!?
    מה תעשו? תחוקקו חוק ואז אחרי הלידה הרביעית תעשו הרדמה ליולדת בעל כורחה ותקשרו לה חצוצרות???? ובכלל למה אחרי ארבעה - שניים לא מספיק? אה, ואח''כ נעבור להפריה חוצגופית המאפשרת בחירת מין הילוד ניתן לכל אחד להביא בן אחד ובת אחת וזהו. הורים שכולים יוכלו להביא לעת זקנה עוד בן.

    תהרגו אותי אם אני אצליח יום אחד להבין את הראש של האנשים האלה.....

    הגב לתגובה זו

    • זו סתם פנטזיה של הכתב

      הרב טיז, 04/05/06 09:22

      מה שכן ניתן לעשות זה לבטל לגמרי את קצבאות הילדים. לא ייתכן שאנשים שיש להם מודעות חברתית ואקולוגית יממנו משפחות שלא רואות את הדברים כך.
      אתה רוצה ילדים- על חשבונך, לא קשור אלי.

      הגב לתגובה זו

      • צודק/ת במיליון אחוז, אבל

        לינוי, 04/05/06 12:04

        במדינה הזו קיימת אפלייה על-פי חוק. תראו מה קורה ממש עכשיו בממשלה, ותגידו לי אם יש סיכוי לבטל את הקצבאות.

        הגב לתגובה זו

    • אף אחד לא ינהג בכוח

      פשוט נפסיק לשלם, 04/05/06 10:14

      איש לא יקשור חצוצרות בכוח, אבל מדוע המדינה צריכה לממן במליארדים את ילדי החרדים והערבים?

      אם מעל ילד רביעי יהיה מס כבד במקום תשלומים רבים, אני בטוח שיותר אנשים יקנו קונדומים.

      רעיון מעולה!!!

      הגב לתגובה זו

      • גם אנחנו נפסיק

        אאא, 04/05/06 19:49

        לשרת בצבא,לשלם מיסים ולשים זין על החוקים שלכם.
        מה תעשו? אנחנו פה הרוב.

        הגב לתגובה זו

    • אין בעיה עדי...תביא כמה ילדים שאתה רוצה,אבל

      שלום, 04/05/06 12:40

      אל תצפה שאני ואנשים אחראיים כמוני יתמכו בך כלכלית כדי שתוכל להביא הרבה ילדים....אין,אבל אין מדינה בעולם שמעודדת משפחת עניות ומרובות ילדים ,להביא עוד ילדים ובכך להרחיב עוד יותר את מעגל העוני....

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    סופסופ מישהו אומר את האמת, ישר כח

    נועה, 04/05/06 08:48

    מעבר לטעמים פולטים יש להגביל את הילודה בישראל מהסיבה הפשוטה שאין מספיק מים, אוויר, אדמה לכולם. במילים אחרות, אנו בני האדם אונסים את הסביבה גם בשם משחקי הכח שלנו, כאילו לאדמה בת 4 מליארד שנה אכפת אם יישבו עליה יהודים או ערבים. למען הסביבה - יש להגביל את הילודה בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    מוטרף!!!

    ע, 04/05/06 08:41

    מתוקף איזו זכות ניתן לעשות את זה? זה מטורף לגמרי! הגבלת ילודה בכל דרך שהיא, אם ע''י חקיקה, אם ע''י עידוד או אפילו רק הרהור בעניין - תביא בסופו של דבר לקיצנו.
    פשוט לא נורמאלי ועצוב שזוהי עמדה שאנשים מחזיקים בה.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    פשוט אין מילים

    רוב, 04/05/06 08:30

    לזרם שלי גם ככה אין מספיק ילדים, סתם כי לא בא לאנו - בואו נגביל את כולם לפני שנהיה מיעוט!

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    להלן תרגום הדברים.

    ישעיהו, 04/05/06 08:18

    אנחנו השמאל החילוני שחושב רק על כסף ולא רוצה לבזבז אותו על ילדים שידפקו לנו את החופש חושש מכך שאנחנו גוזרים על עצמנו להיות מיעוט לא רלוונטי בדורות הבאים.

    הצעתי היא לקיים את גזירת פרעה ''כל הבן הילוד היאורה תשליכוהו'' רק בלי היאור בסוף.
    לגירוש קראנו פינוי, כבר נמצא איזו נוסחה ליפות גם מהלך כזה.

    הגב לתגובה זו

    • להלן תרגום המצב היום:

      תקראו ותראו!, 04/05/06 10:13

      אנחנו החרדים הימנים חושבים רק על כסף ולא רוצים להרוויח אותו בעבודה חס וחלילה. יש לנו ציבור גדול של חילונים משלמי מיסים שממן במליארדים את ילדינו ואנו יכולים להמשיך ולשבת עם הרגליים למעלה ולסחוט עוד ועוד כסף תמורת העובדה שאנחנו לא אוהבים אמצעי מניעה.

      הגב לתגובה זו

      • תרגמת יפה, אבל בשפה הלא נכונה

        יחזקאל, 04/05/06 13:41

        היית צריך לתרגם את הדברים כך אבל בגרמנית זה נשמע הרבה יותר משכנע.

        הגב לתגובה זו

    • פרשנות יפה מאד וגם נכונה. (ל''ת)

      dan, 04/05/06 11:19

      הגב לתגובה זו

    • בוא נבדוק את דבריך

      השומר, 04/05/06 13:32

      אני מסכים איתך שהימין יולד יותר מהשמאל.
      עובדות נוספות: הכנסת הקודמת היתה בעלת רוב גדול לימין, ואילו הכנסת הזו הינה 70:50 לשמאל (63:50 אם נוריד את הגימלאים).
      הכיצד???
      ההסבר לכך הוא מעבר מסיבי של אנשים מימין לשמאל כי שם השפיות וההגיון.

      הגב לתגובה זו

    • מבריק ונכון.

      אאא, 04/05/06 19:47

      מאחורי העטיפה הצבועה המלוקקת של הסמולנים הלבנים,תמיד מסתתר מסר נאצי מפלצתי.

      הגב לתגובה זו