• 276.

    אולמאט

    ישי, 09/05/06 02:35

    צריך לעשות קללה דומה גם לראש הממשלה הנוככי כי הוא גרוע מקודמיו מתנה יפה כזאת צריך לתת גם לדן חלוץ נחשים צריך להרוג כל עוד הם קטנים

    הגב לתגובה זו

  • 275.

    בכוונה הסתרתי עובדות

    הצנזור, 06/05/06 21:52

    כמו למשל - שהפרקליטה הצבאית הראשית סבורה שהמעשה (של העמדת החייל לדין והדחתו) אינם חוקיים.
    ברור שאני (צנזור המחשבות) לא יכול לסטות מן הקו המפלגתי שתמיד צודק, ולפרסם את דעת הפרקליטה. אני ממליץ להדיח גם את הפרקליטה מתפקידה.
    רק אלה שאינם מתישרים עם הדוגמה (DOGMA) קוראים בדבקה וב- A7.ORG פרטים חסויים.

    הגב לתגובה זו

  • 274.

    יישר כח לחננאל הנבון והמוסרי

    נעמי, 04/05/06 23:10

    כל הכבוד לך חננאל ויישר כח.
    וכן כל הכבוד להורים שגידלו בן
    ערכי כמוך. אשרי אמך יולדתך.

    הגב לתגובה זו

  • 273.

    הרמטכל זו בחירה פוליטית של עומרי

    נאוה, 04/05/06 23:06

    אז מה אתם מסבנים את המוח על
    ענין פוליטי.
    הבחור לא חייב ללחוץ את ידו של הרמטכל העלוב, מספיק שהוא הצדיע
    לו וגם זה הרבה.

    הגב לתגובה זו

  • 272.

    כול הכבוד! צריך להעניק לחייל צלש על העמידה האיתנה מול הצורר מופז (ל''ת)

    אבי ל., 04/05/06 15:04

    הגב לתגובה זו

  • 271.

    חייל אמיץ שמגיע לו הצטיינות (ל''ת)

    תושב בנימין, 04/05/06 14:15

    הגב לתגובה זו

  • 270.

    למה לא מציינים בכותרת שסבתא שלו גורשה מגוש קטיף ועולמה חרב עליה (ל''ת)

    מוריה, 04/05/06 14:00

    הגב לתגובה זו

  • 269.

    תותח עולם (ל''ת)

    גאה בו, 04/05/06 13:57

    הגב לתגובה זו

  • 268.

    חננאל אתה תותח הלוואי שירבו כמוך בארצנו

    מישאל, 04/05/06 13:42

    אם כל החיילים היו מתנהגים כמוך אולי היה לנו עכשיו שקט בארצנו ולא גירושים של יהודים מבתיהם!

    הגב לתגובה זו

  • 267.

    אני מברך על ההתנתקות (כנסו)

    אבי, 04/05/06 13:24

    זה קורבן שהקרבנו כדי שהעדר הטועה והתועה של הציונות הדתית יבין סוף שאמנם הגאולה החלה אך התשועה לא תבא ממדינת המתיוונים הזאת.
    אני מעריץ את מתנחלים.
    הם עשויים מהחומר הנכון.
    חדורי מוטיבציה.
    חדורי אמונה ואהבת ה'.
    ללא הגלותיות החרדית.

    אתם.
    המתנחלים.
    הכתומים.
    תקימו אלטרנטיבה בארץ הזו.
    למדינה הרקובה הזו.
    לממשלות המושחתות המצחינות.
    יש לכם את הכח.
    יש לכם את האמצעים.
    לאחד אותנו.
    ולבנות פה את מלכות בית דוד.

    הגב לתגובה זו

    • לקחת כדור כתום בבוקר?

      דוד, 04/05/06 17:49

      מרחם עליך ועל נפשך המתייסת ובייחוד על ההורים שלך שסבלו אותך עד היום.

      הגב לתגובה זו

  • 266.

    מי יכול לחייב חייל ללחוץ ידו של הרמטכ''ל?

    ניר י-ם, 04/05/06 13:12

    יותר מהצדעה אין לרמטכ''ל החצוף דבר לבקש מהחחיל.

    אני שמאלני, ואני בהחלט תומך במעשיו של חננאל. למרות הגירוש, ולמרות דבריו של אביו - החליט חננאל להמשיך לשרת את מדינתו ואת צה''ל, ואף בצורה שגרמה שיבחרו בו כאחד ממצטייני הצבא (אחד מתוך עשרות אלפים).

    החייל הגיע במלוא הממלכתיות, נרגש וגאה על פועלו והישגיו. אני בטוח שאם היו מבקשים ממנו להצדיע - הוא היה מצדיע.

    אבל ללחוץ את ידו של חלוץ? למה מה קרה? מי יכול להכריח אותו? מי יכול לפסול את הצטיינותו, עקב סירובו לבצע פעולה אנושית שלא קשורה כלל לפעילותו הצבאית ?

    כל הכבוד לך חננאל. אני תמכתי בהחלט בפינוי גוש קטיף (וסיבותי שמורות עימי), אבל אני בהחלט תומך בך על הפגנת העוצמה ושמירה על כבודך וזכויותיך. כל הכבוד.

    הגב לתגובה זו

  • 265.

    אסור להביע דעות ''פוליטיות'' מותר לבצע פקודות

    וזה גרעין למאמר, 04/05/06 12:25

    פוליטיות שהן פשעים נגד העם היהודי.
    ומותר כמובן לצנזר.
    חלוץ ידע למה הוא בגד ביהודים. זו הדרך היחידה להיות in במדינה האנטישמית הזו.
    כשהוא סיפר שכל מה שחש הטייס כאשר הוא מפציץ את קיני הצפעונים הערבים הנאצים, זו רעידה קלה בכנף, קפצו כל משתפי הפעולה עם הערבים וטפלו בו כך, שהוא מהר מאד חזר בו ועשה תפנית של מאה ושמונים מעלות.
    הוא נהיה גבור ישראל, כאשר מסר את המולדת לאויב הנאצי, וכאשר יש יהודי אחד, יהודי אחד בלבד(!) שעושה את מה שצריך היה לעשות כל העם הזה, להחרים את הבוגדים, אותה תיקשורת, מגינת הנאצים, קופצת על היהודי, ואתה כל הגולשים המתועבים. הנה אחד שהחליק מן המנגנון, הוא אינו רוצה להיות בורג קטן...
    ואז כל להקת הזאבים הטורפים מתנפלת. כי מדינת ישראל, המדינה מתועבת ביותר בעולם, קיימת לתכלית אחת בלבד, להכות ביהודים. הנה יולי תמיר, ימ''ש, מתכוונת להכין את תלמידי המדינה הפושעת הזו, לחורבן ארץ ישראל, בנחישות, וכמובן ברגישות ובהרבה הרבה הרבה שנאת ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 264.

    כל הכבוד לו! (ל''ת)

    ג'רמי, 04/05/06 12:14

    הגב לתגובה זו

  • 263.

    די כבר עם הטקסים המטופשים האלה שעולים מיליונים

    יאללה, 04/05/06 12:01

    ועם הנשיא המטופש הזה שעולה גם הוא מליונים. אחרי שכבר לא יהיו עניים ופשע וצרות אחרות במדינה הזאת, לא אכפת לי שיזרקו עליהם כסף, אבל בינתיים זה רק מגביר את הניכור והניתוק מהעם.

    הגב לתגובה זו

  • 262.

    כול הכבוד לחייל היהודי! אתה גיבור! ישר כוח!

    פריץ, 04/05/06 11:53

    נותן הרגשה טובה לדעת שיש לנו בצבא חילים יהודים

    הגב לתגובה זו

    • אל תרגיש טוב כל כך, לצערנו יש בכל צה''ל (ל''ת)

      רק הגבור האחד, 04/05/06 12:26

      הגב לתגובה זו

      • בעצם, היו עוד כמה גבורים, שסירבו לבצע

        חזק ונתחזק בעד, 04/05/06 13:08

        את הפקודות שעליהן מתנוסס דגל שחור לבן ירוק אדום אדום אדום אדום..
        בכל זאת נותרו עוד כמה יהודים בעם היושב בציון.

        הגב לתגובה זו

    • מה הקשר בין עזה ליהדות?

      אני, 04/05/06 17:54

      אני יהודי לא פחות טוב ממך ואני לא מבין את הקשר. התלהבות מחייל שעושה רבע (8 חודשים) ואני עשיתי 36. אומנם האריך את שרותו ועוד חצי שנה ...אז מה? הוא בקושי סיים טירונות ואני לא סופר אותו כחייל כלל. חייל שמביע דיעה פוליטית הוא לא חייל. אל תטרח להגיב כי ממילא לא הקרא זאת.

      הגב לתגובה זו

  • 261.

    למה ישיבות ההסדר משרתים רק שנה וחצי במקום שלוש שנים ? (ל''ת)

    ***************, 04/05/06 11:49

    הגב לתגובה זו

    • למה ישיבות ההסדר משרתים בקרבי,

      לעולם לא יצליחו, 04/05/06 12:30

      וכל חייהם במילואים? למה חתני, שיש לו ששה ילדים, מתעקש להמשיך ולשרת כמפקד מחלקה קרבית? באמת למה? כל החיילים היהודים חייבים לפרוש מן הצבא הזה, העושה את מלאכתו של האויב, שאינו מצליח להביס אותנו.
      ששת אלפי הפצמ''רים שירה האויב הנאצי על גוש קטיף, בברכת ממשלת ישראל, לא הבריחו משם גם יהודי אחד. אז בא חלוץ, שצריך היה להוכיח שהוא לא פחות חרא משרון ושריד, וגירש משם את כל היהודים ומסר את ארצנו לאויב. כן, לאויב גרוע מן הנאצים. זה, כנראה תפקידו של צבא מדינה, להילחם באזרחיה.
      ימח שמו וזכרו של חלוץ! בושה וחרפה לחיילים שלחצו את ידו.

      הגב לתגובה זו

    • לא חשובה הכמות חשובה האיכות (ל''ת)

      המבין יבין, 04/05/06 12:33

      הגב לתגובה זו

  • 260.

    ופחדתי שאביו הינו אסי דיין ...

    שלמה, 04/05/06 11:45

    שאמר דברי הבל נגד רה''מ מעל בימת כבוד וקיבל תשבחות מהקהל שמאלני.

    הגב לתגובה זו

  • 259.

    צביעות מקוממת

    אחת, 04/05/06 11:41

    ''איך החייל מעיז להכניס פוליטיקה לצבא?'' תגידו,התחרפנתו?
    החייל שהוא סה''כ אחד,בן אדם עם רגשות,שסירב ללחוץ יד לאדם שגירש אותו(!) אין יותר לגיטימי מזה.
    אבל שהרמטכ''ל וראש הממשלה,מורים לצבא לעשות את הדבר הכי פוליטי בעולם,פתאום זה בסדר.

    נבלות-נמאסתם!

    הגב לתגובה זו

  • 258.

    עובדתית 2 מדינות 1) שמאל-פלסט' 2) יהודים (ל''ת)

    עפ''י התגובות, 04/05/06 11:41

    הגב לתגובה זו

  • 257.

    מה קרה ממתי חייל חייב ללחוץ יד של מפקד? (ל''ת)

    למה מי מת, 04/05/06 11:24

    הגב לתגובה זו

    • מתו הרבה. שיזלזל בחברים שלו.

      וגם יספר להם, 04/05/06 11:43

      זה הכל

      הגב לתגובה זו

    • החל מא' תשרי ועד בכלל (ל''ת)

      מובן ?, 04/05/06 11:46

      הגב לתגובה זו

  • 256.

    חלוץ לא הרמטכל שלי (ל''ת)

    דן אבני, 04/05/06 11:04

    הגב לתגובה זו

    • חלוץ לא הרמטכ''ל שלך,יום העצמאות לא החג שלכם, המדינה בגדה בכם.. (ל''ת)

      לכו תחפשו..., 04/05/06 11:23

      הגב לתגובה זו

  • 255.

    התפוח הרקוב לא נפל רחוק מעץ הבאושים

    עודד, 04/05/06 11:00

    חייל גס רוח חסר נימוס מה הפלא שזה תוצר שכזה כאשר קוראים על אביב והתנהגותו הנפסדת והעלובה עכשיו הכל ברור כאשר רואים את החייל והתנהגותו הבזויה

    הגב לתגובה זו

  • 254.

    זהו חלוץ שמונה עי עומרי הפושע (ל''ת)

    לא נסלח לא נשכח, 04/05/06 10:52

    הגב לתגובה זו

  • 253.

    כל הכבוד לחייל-מלח הארץ,מצטיין ובעל ערכים גבוהים (ל''ת)

    אלון, 04/05/06 10:52

    הגב לתגובה זו

    • לאומנות זה ערך פסול ובזוי (ל''ת)

      הכתום=לאומנות, 04/05/06 11:04

      הגב לתגובה זו

  • 252.

    קידוש שם שמיים חייל מצטיין בעיני עם ישראל (ל''ת)

    חזק ואמץ, 04/05/06 10:51

    הגב לתגובה זו

    • עם ישראל מאס בכם מזמן, אמר את דברו לא מזמן.. (ל''ת)

      לכו תעשו לביתכם, 04/05/06 11:06

      הגב לתגובה זו

  • 251.

    ירבו כמותך בישראל! כל הכבוד (ל''ת)

    נמרוד, 04/05/06 10:49

    הגב לתגובה זו

  • 250.

    אל תדון אדם עד שתגיע למקומו

    אריאל, 04/05/06 10:26

    אף אחד מהשמאלנים המתיפיפים לא היה לוחץ יד למי שהיה מפנה אותו מהבית שלו !

    הגב לתגובה זו

    • תגיש בג''צ (ל''ת)

      בידיבום, 04/05/06 10:59

      הגב לתגובה זו

  • 249.

    כל משפחה שכולה היתה מוכנה לעבור לגור בצריף אם הבן י חזור

    אף אחת לא קיבלה, 04/05/06 10:26

    כמה חוצפה וחוסר בושה יש למתנחלים הבזויים האלו! יש במדינה הזו עשרות אלפי משפחות שאיבדו ילדים במלחמות או שמטפלות בילדים שנפצעו בצבא ופיגועים או בתאונות... כל אחת מהן מוכנה היתה לעבור דירה ולהחליף עיר/ישוב אם יחזור אהובם לחיים , אם הבן העיוור יחזור לראות ,או הנכה ללכת ...... אף אחת מהם לא קיבלה מיליונים פיצויים על מה שנתנה למדינה . אלו עברו דירה בתנאים שכל ישראלי יכול לחלום עליהם - אבל הם לא רצו דירות בשכירות , לא רצו לקנות וילות בישובים קיימים ..... הם רוצים אותו ישוב בדיוק בתנאים שלהם בהוצאות ענקיות . בושה וחרפה

    הגב לתגובה זו

    • גם יש הרבה מתנחלים כאלו

      דוד, 04/05/06 11:26

      שהבן שלהם מת על הגנת גבול הצפון או קו התפר או במלחמות ישראל.

      הגב לתגובה זו

      • אין קונצנזוס על ההתנחלויות !!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        יש על כל היתר !, 04/05/06 11:39

        הגב לתגובה זו

        • אין קונצנזוס על ישראל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

          מדינות ערב+, 04/05/06 14:50

          הגב לתגובה זו

  • 248.

    יישר כוח לאבא, יישר כוח לבן!

    ירון צור, 04/05/06 10:23

    אריק שרון היה מנוול וגם דן חלוץ (החבר של ומרי) הוא מנוול.

    גם האב וגם הבן צודקים!

    הגב לתגובה זו

    • אריק מלך ישראל (ל''ת)

      התסכול מתסכל.., 04/05/06 10:47

      הגב לתגובה זו

  • 247.

    תגיד כל הכבוד לאמהות שאיבדו את בניהם החיילים בשמירה על המטורפים (ל''ת)

    חבורת חמסניקים, 04/05/06 10:19

    הגב לתגובה זו

  • 246.

    גיבור ישראל

    מאיר, 04/05/06 10:19

    גבר בן גבר

    הגב לתגובה זו

  • 245.

    חננאל הוא נכס לעם ישראל. אוצר יקר ביותר. ירבו כמותו (ל''ת)

    שי, 04/05/06 10:16

    הגב לתגובה זו

    • לא נמאס לכם לדבר בשם העם שמאס בכם ? (ל''ת)

      תמהתני..., 04/05/06 10:35

      הגב לתגובה זו

    • לחיילי צה''ל עיזבו את השמירה בכל ההתנחלויות

      אחד מהעם, 04/05/06 10:37

      תתבישו לכם כל מהללי אותו חייל נבזה בן לאבא מטורף אין צורך בפולסא פשוט הלואי ותהרג בימים אלו שאנו אזרחי המדינה חוגגים 58 ימי עצמאות. עשרות מבנינו נהרגו על ביטחון המדינה לא הופיע להם מול העיניים שאפשר לברוח מהקרב ואולאי להנצל. לא הרמטכ''ל החליט על הפינוי הוא המבצע את הוראות הממשלה. בפינויים הבאים יש לפנות עם הרבה כח ללא כל התחשבות גם לדרוס אנשים מנוולים, את חוקי המדינה חייבים לשמור בנתיים אנחנו החילונים הם רוב העם אין שתי מדינות חילונת ודתית.

      הגב לתגובה זו

  • 244.

    חננאל - כל הכבוד! יישר כח! (ל''ת)

    חיילת במיל', 04/05/06 10:11

    הגב לתגובה זו

  • 243.

    מסקנות-לפרק את ישיבות ההסדר ,בכלל הם משרתים (ל''ת)

    רק חצי-שנה וחצי, 04/05/06 10:00

    הגב לתגובה זו

    • *****נכון **** (ל''ת)

      ***נכון מאד***, 04/05/06 10:36

      הגב לתגובה זו

  • 242.

    מה עושה חייל כזה בצה''ל?? (ל''ת)

    מיכל, 04/05/06 09:59

    הגב לתגובה זו

    • עוזר להגן על המדינה. (ל''ת)

      חנן, 04/05/06 10:54

      הגב לתגובה זו

      • בדיוק, עוזר .כמו רבים אחרים ! שלא חושבים דוקא כמוהו

        הזלזול ברמטכ''ל, 04/05/06 11:19

        אין לו מקום בצבא

        הגב לתגובה זו

        • הצבא הוא צבא העם,לא צבא הרמטכ''ל! (ל''ת)

          חנן, 04/05/06 11:35

          הגב לתגובה זו

  • 241.

    מציעה לרב אלוף המכובד חלוץ להעיף את המופרע מהצבא (ל''ת)

    לימור, 04/05/06 09:53

    הגב לתגובה זו

  • 240.

    חננאל דיין,כל הכבוד לחייל חושב ולא רובוט (ל''ת)

    חייל עם אופי, 04/05/06 09:46

    הגב לתגובה זו

    • צריך לתת לו את המצטיין ולעצור את קידומו (ל''ת)

      פוליטיקה -בבית, 04/05/06 10:01

      הגב לתגובה זו

    • נוע שריון נוע-אבל המפקד אני לא רובוט ,אני חושב שלא צריך (ל''ת)

      גם אבא שלי חושב, 04/05/06 10:33

      הגב לתגובה זו

  • 239.

    לוקח דוגמה ממפקדיו

    אדם מהישוב, 04/05/06 09:46


    מפקדים בצה''ל מגיבים ללא מחשבה,פוגעים בהורים שכולים כמו אמירותיו של אלוף שטרן בעניין הפרדה בשכול.לא פלא שדוקא חייל מצטיין מגיב באופן דומה.כי מי שבחר בו הרי זה אותם מפקדים.אז מדוע הם מגלגלים עניים.


    אדם מהישוב

    הגב לתגובה זו

    • לא מגלגלים ולא נעליים-מה זה ''להתריס'' כלפי המפקד הראשי?? (ל''ת)

      זה צבא, 04/05/06 10:03

      הגב לתגובה זו

  • 238.

    לא ידעתי איך הממסד השמאלני יפרסם את התקרית (ל''ת)

    עכשו אני יודע:, 04/05/06 09:35

    הגב לתגובה זו

  • 237.

    בתור שמאלני לא הייתי לוחץ את ידו של חלוץ הטיפש (ל''ת)

    יורם, 04/05/06 09:28

    הגב לתגובה זו

  • 236.

    מי יתן שלום לדן?

    דני דני מלוכלך, 04/05/06 09:24

    דני דני מלוכלך
    מלוכלך כל כך כל כך
    אם ילך היום לגן
    מי יתן שלום לדן...

    הגב לתגובה זו

    • מה נשאר לכם חוץ מלקלל (ל''ת)

      מסכנים, 04/05/06 10:52

      הגב לתגובה זו

    • ענקקקקקקקקקקקקקק! (ל''ת)

      עמית, 04/05/06 11:14

      הגב לתגובה זו

  • 235.

    הוא עדיף על הבנים היורדים של אולמרט

    שבגדו בנו, 04/05/06 09:09

    למה לא מחטטים בחיים של הבנים של אולמרט שירדו מהארץ? אבל למי שמגן עליה בהצטיינות כן עושים זאת? הרשעות והטמטום בהתגלמותו

    הגב לתגובה זו

    • להוסיף-הם גם לא שרתו ''בצבא הכובש''. (ל''ת)

      מוסיפה, 04/05/06 09:44

      הגב לתגובה זו

  • 234.

    175 - התגובה הכי טובה בסביבה!!! (ל''ת)

    חכם ביום ובלילה, 04/05/06 09:09

    הגב לתגובה זו

    • למה?בגלל שהוא קולע לדעתך?סתם תגובה מגעילה של ימני מגעיל,על התנהגות

      מגעילה של איש, 04/05/06 09:26

      שהוא בן של איש מגעיל עוד יותר.

      הגב לתגובה זו

      • הגאולה תגיעה כשהם יבינו שהם מגעילים (ל''ת)

        חבורת לאומנים, 04/05/06 10:11

        הגב לתגובה זו

  • 233.

    נמאס כבר מהמשיחיים המטורפים בתוכנו. מספיק! (ל''ת)

    מפוכח, 04/05/06 09:07

    הגב לתגובה זו

    • נכון נמאס מביילין ושלום עכשיו המשיחיים ההזויים שהבטיחו ''שלום'' (ל''ת)

      פפר, 04/05/06 10:20

      הגב לתגובה זו

      • התרסקתם ועוד לא הפנמתם (ל''ת)

        ראית את ביבי, 04/05/06 10:55

        הגב לתגובה זו

  • 232.

    במדינה דמוקרטית מותר לא ללחוץ יד למי שרוצים. (ל''ת)

    יאיר, 04/05/06 09:07

    הגב לתגובה זו

    • אתה לא מבין

      ס, 04/05/06 10:16

      אם אזרח לא רוצה ללחוץ יד לרמטכ''ל זה דבר אחד הוא לא חייב לא שום דבר אבל פה מדובר בחייל .
      יש כזה דבר שנקרא משמעת צבאית וזה לא קשור לדמוקרטיה אבל כנראה שבמדינה הזאת לא שמעו על זה.אם חיילים מרשים לעצמם לנטוש בסיסים בגלל שלא ''מתחשבים'' בפז''ם שלהם אז מה הפלא שהצבא נראה כמו שהוא נראה.

      הגב לתגובה זו

    • התנהגות בזויה

      שפוי, 04/05/06 10:38

      החייל החכם היה צריך לא להגיע בכלל לטכס.ואין צורך לבייש את המדינה,כי בסופו של דבר הוא חייל שצריך למלא פקודות.כשהשתחרר תהיה לו הליגטמציה למחות לפי רצונו.אין להצדיק התנהגות שמבזה אותנו.

      הגב לתגובה זו

    • גם אם אני בצבא וגם אם זה הרמטכ''ל....

      הצבא דמוקרטי?, 04/05/06 10:57

      מכתום לא להתבלבל ולהבין מושגים
      זה כמו לדרוש מבלטה לנגן על פסנתר.

      הגב לתגובה זו

  • 231.

    אני בתור שמאלני לא רואה בעיה לתת

    ע, 04/05/06 09:04

    לו חיל מצטיין. יכול ליהיות שהוא ימני קיצוני אבל הוא לא מחזיק בתפקיד חשוב ( קצין, טייס וכו) והוא לא עשה מה שאביו עשה ומותר לו לא ללחוץ ידי הרמטכ''ל ( זה עדיף על לסרב פקודה

    הגב לתגובה זו

    • כנ''ל אני--לתת לו את המצטיין,מגיע לו (ל''ת)

      אבל בקשר לקידום, 04/05/06 09:17

      הגב לתגובה זו

  • 230.

    הבן כאביו-שונאי ישראל,עוכרי ישראל (ל''ת)

    ג.לוי, 04/05/06 09:00

    הגב לתגובה זו

  • 229.

    הידד לאמיצים, חלוץ נכשל ואינו ראוי (ל''ת)

    משה בודק, 04/05/06 09:00

    הגב לתגובה זו

    • ? (ל''ת)

      :-) !!, 04/05/06 09:18

      הגב לתגובה זו

  • 228.

    אצלנו בכפר

    הנרי ה-8, 04/05/06 08:59

    אצלנו בכפר החליטו לבדוק את שכתב אבי (208). ובכן ידידנו, בדקו בארכיונים ולא מצאו כל זכר למה שאתה מכנה ''ציטוטים''. עדיף שתקרא לילד בשמו: '' המצאות ממוחו של ימני''...
    לגבי נושא המוח: סריקה של מומחה הכפר בנושא קובעת שהבעיה היא דווקא במוח של הכותב (אתה) שאינו עובד בצורה תקינה. מומלץ להמשיך בטיפול בכדורים ומכות חשמל.

    הגב לתגובה זו

  • 227.

    לא נשכח לרמטכ''ל ולא נסלח לו

    יעל, 04/05/06 08:59

    זה הרמטכ''ל הנפוח ביותר מאז 1948 ופושע פוליטי. החייל המצטיין ראוי לעוד אות הצטיינות.

    הגב לתגובה זו

    • זה הרמטכ''ל הראוי המוכשר והאינטילגנטי ביותר (ל''ת)

      כתומים מתוסכלים, 04/05/06 10:15

      הגב לתגובה זו

  • 226.

    הידד לאמיצים! חלוץ אינו ראוי! (ל''ת)

    משה בודק, 04/05/06 08:58

    הגב לתגובה זו

  • 225.

    ומה עם הבנים של אולמרט? (ל''ת)

    מרדכי, 04/05/06 08:57

    הגב לתגובה זו

  • 224.

    די לרדת על החייל המסכן, מספיק יש לו אבא מטורף

    גיל, 04/05/06 08:56

    תנו לו לגמור את הכמה חודשים מסכנים שהוא משרת בצא ושילך הבייתה

    הגב לתגובה זו

  • 223.

    עם ישראל

    שמעון, 04/05/06 08:56

    העם הזה אינו ראוי למדינה משלו מפני שבמו ידיו הוא יהרוס אותו.

    הגב לתגובה זו

    • לא נמאס לכם לדבר בשם העם שמאס בכם? (ל''ת)

      שאלה לעניין, 04/05/06 10:17

      הגב לתגובה זו

  • 222.

    כולם לקרוא את הודעה מספר 175! (ל''ת)

    נמר, 04/05/06 08:55

    הגב לתגובה זו

  • 221.

    כל הכבוד!!! (ל''ת)

    חייל בשריון, 04/05/06 08:53

    הגב לתגובה זו

  • 220.

    עובדות

    dido, 04/05/06 08:43

    1.החייל הינו חייל מצטיין!
    2.אין בפקודות מטק''ל הוראת לחיצת יד
    3.ילדי אולמרט,וילדים אחרים -כדאי לעשות סטטיסטיקה ולראות האם המשטמטים הינם שייכים לגוש ימין/שמאל
    4.הרבה הרבה אנשי שמאל בתגובות שקראתי :מדברים ''פקה פקה'' ורק רוע זורעים

    הגב לתגובה זו

    • מטכ''ל. (ל''ת)

      יאיר, 04/05/06 09:20

      הגב לתגובה זו

  • 219.

    חיל צריך להצדיע ולא ללחוץ יד,עכשו יחיבו את חברי הכנסת החרדים ללחוץ

    עו''ד, 04/05/06 08:41

    אולי נקיח מחברי הכנסת החרדים את החברות כי אינם מוכנים ללחוץ את היד של דליה איציק?

    הגב לתגובה זו

  • 218.

    אולי נשפוט את אולמרט לפי בניו שלא (ל''ת)

    שרתו בצבא, 04/05/06 08:40

    הגב לתגובה זו

    • אולי לא?

      אולי נבין, 04/05/06 10:20

      קשקושים בקומקום לא ישקמו אותנו...

      הגב לתגובה זו

  • 217.

    התקשורת נתפסה עם המכנסיים למטה, וכעת

    יאיר, 04/05/06 08:35

    היא מנסה לעשות דמגוגיה זולה, כדי להסית את הדיון מהדבר האמיתי.

    לוחם צה''ל מצטיין בשיריון שנבחר מתוך אלפי חיילים סרב ללחוץ לרמטכ''ל את היד במחאה גרושו מהבית

    הגב לתגובה זו

  • 216.

    מאמינים או לא?

    אפי שדה, 04/05/06 08:31

    אז אתם דתיים שמאינים או לא?

    הגב לתגובה זו

  • 215.

    אז הבן של. מצטיין בצהל.. יפה

    ע, 04/05/06 08:18

    הרמטכל זה ההוא שזרק את יעלון???

    הגב לתגובה זו

  • 214.

    מנהיג טרור מקבל פרס נובל, למה לו אסור?

    אבי, 04/05/06 08:15

    ערפאת מנהיג הטרור הבלתי מעורער קיבל פרס נובל לשלום, בעקבות אוסלו, למה שחייל שהתבטא נגד ההתנתקות יסתם פיו? והוא לא יקבל את הפרס, יופי של דמוקרטיהמתנהלת פה!!

    הגב לתגובה זו

  • 213.

    אז בואוו נתחיל לשפוט בנים לפי אבות ואבות לפי בנים..

    cyrano, 04/05/06 08:11

    מעניין איפה היה טולמרץ נמנצא אילו כך נהגנו ?.. או שרון ?...
    למרות שבמקרה שלהם, אני מודה שהייתי רואה במקום שהיו מקבלים בדעת הקהל את מקומם הטבעי

    הגב לתגובה זו

  • 212.

    אם היו מפנים את משפחתו של הרמטכ''ל

    ד. ח.ט.ש, 04/05/06 08:10

    בטוח שגם הוא לא היה בתור חייל לוחץ את ידי הפוליטיקאים שגרמו עוול משווע לכ-10,000 אנשים, נשים וטף להיעקר מבתיהם ומעבודתם. בתמורה לכלום ! לא לשלום ולא לבטחון ולא למציאת חן בעיני העולם !
    לדוגמא; רצח היהודי מצרפת ודקירת שני יהודים מרוסיה ומקנדה וייתכן כי גם הם מתו/נרצחו מפציעתם. אז מה הועיל כל הגירוש והעקירה מגוש קטיף ומעמונה ? ועוד הדרג המפוליטי רוצה להמשיך בדרכו של שרון, שתראו כתומאה מכך היכן הוא היום!

    הגב לתגובה זו

  • 211.

    על מה קבל החייל תעודת הצטיינות?

    רות, 04/05/06 08:10

    אני מחפשת ומחפשת את הסיבה. לא כתוב בשום מקום, חוץ מזה שהוא החליט להשאר בצבא יותר ממה שמסלול הישיבות מחייב אותו וזו בהחלט לא סיבה מספיקה. אני מאד מקווה שלא עוד נסיון ''להבין ולקרב''...הוא שגרם למעשה הפרובוקטיבי והמכוער הזה. בכל אופן הוא כבר השיג את שרצה. כתבות בעיתונים ובטלויזיה. בחירה נאה מטעם בית הנשיא.

    הגב לתגובה זו

    • אז החלטת שזו הסיבה, בלי לברר ? טיפשה ! (ל''ת)

      פפר, 04/05/06 08:25

      הגב לתגובה זו

  • 210.

    לעם ישראל

    פקק תנועה, 04/05/06 08:03

    אן ברירה עליו לקבל את המציאות כפי שהיא ולהבין שבסופו של דבר תקום מדינה פלשטינאית. כדי שישאר שטח מסוים לעם ישראל.זה רצונו של עם ישראל.וההיסטוריה תישפוט אותנו על כך.במיקרה ועסק זה לא יצליח ניתן יהיה לתקן כישלון זה.וגם כדי לימנוע היתפוררות חברתית שהולכת וגדלה .ובנתיים אף אחד לא מסוגל לעצור מהלך זה.

    הגב לתגובה זו

    • מי שמתפורר זה אתם החילונים. תוך כ30 שנה מדינת הלכה

      פפר, 04/05/06 08:26

      ע''פ הדמוגרפיה העכשווית

      הגב לתגובה זו

  • 209.

    חלוץ .הזהר בלשונך

    שמול, 04/05/06 07:55

    חלוץ .גם אני לא הייתי לוחץ לך יד אחרי ההתבטויות האומללות שלך והגורפות שלך נגד ציבור המתנחלים שביזו לדעתך את השואה .איך אתה יכול להיות כל כך חסר רגישות לאנשים שהעתקתה אותם ממקומם ועכשיו כולם שכחו אותםץמי שצריך לשמור על הפה זה הרמטכל שמתחיל בנאומים פוליטיים כבר בצבא ודואג לעתידו הפוליטי על ידי שימוש ציני בכל מערכת הצבא

    הגב לתגובה זו

    • לא חשבנו שהחייל הכתום החצוף לבד, אל תדאג.. (ל''ת)

      לצערנו,כן, 04/05/06 11:27

      הגב לתגובה זו

  • 208.

    למדברים על התנתקות

    Avi Ecuador, 04/05/06 07:43

    ההתנתקות מאוד יתכן שהיתה טעות של שרון שעבר ארועים מוחיים מקדימים ואולי מוחו לא עבד בצורה תקינה והוא היה שבוי בידיו של השמאל.
    מה שיכול להיות שקרה וההסטוריה תשפוט כנראה, הוא ששרון זה שהתחיל את בנייתה של תעלת בלאומיך ואולמרט ממשיך את בנייתה במשנה קצב.
    גם אולמרט בזמנו עירער על כוח שיפוטו ועל שפיותו של שרון:

    מה חושב אולמרט על שרון? הנה כמה ציטוטים:

    אולמרט: ''שרון משתמש בשיטות מאפיונריות ופליליות לקידום מטרותיו...'' (ידיעות אחרונות , 1/99/ 9, עמ' 11 בראשי).

    אולמרט: ''אני מאשים את אריאל שרון בהפעלת משרד חקירות בשם ספקטור וחוקרים פרטיים כדי לבדות ראיות שנועדו לעשות לי רצח אופי בימים שלפני הבחירות''. (ידיעות אחרונות, 1/9/99, עמ' 11 בראשי).

    אולמרט: ''זכרונו של שרון מטושטש, הגיל עושה את שלו'' (העיר, 16.3.01, עמ' 29, גידי וייץ).

    הגב לתגובה זו

    • תכתוב ביוגרפיות,חה חה ..מהשטחים צריך לצאת !! (ל''ת)

      בהצלחה לנו !, 04/05/06 09:22

      הגב לתגובה זו

  • 207.

    אם כך, אז אולמרט צריך להתפטר, כי הילדים שלו הם סרבני גיוס ויורדים (ל''ת)

    אבות אכלו בוסר, 04/05/06 07:42

    הגב לתגובה זו

  • 206.

    בצבא=הצעדת למפקד.בעסקים=לחיצת יד (ל''ת)

    צבא זה לא עסק, 04/05/06 07:42

    הגב לתגובה זו

  • 205.

    על שלושה פשעי חננאל ועל ארבעה לא אשיבנו

    אחד, 04/05/06 07:42

    קח את הפולסא דנורא שלך למקום אחר.

    הגב לתגובה זו

    • איש בחטאו יומת - ולא אבות אכלו בוסר ושיני בנים תכהינה

      למה אתה מסריח, 04/05/06 07:52

      חננאל ג'וניור לא עשה פולסה דנורה

      ולכן מה שעושה אביו לא רלוונטי
      כפי שזה שאישתו של אולמרט סוכנת אוייב ובניו סרבניים ומשתמטים לא השפיע על הציבור לבחור בו.



      הגב לתגובה זו

  • 204.

    צבא המתנחלים הארורים (ל''ת)

    9, 04/05/06 07:36

    הגב לתגובה זו

    • אולי התכוונת הצבא הארור נגד המתנחלים? (ל''ת)

      אולי ככה?, 04/05/06 07:49

      הגב לתגובה זו

      • הצבא מיישם את החלטות נבחרי הציבור(ציבור!) כפי

        שמוחלט בכנסת !!, 04/05/06 09:25

        לא הצבא,פסיכים

        הגב לתגובה זו

  • 203.

    חננאל דיין! קיבלת ממני פרס: ''ישראלי מצטיין'' !!!!!!

    פרס נוסף!!!, 04/05/06 07:32

    מי שממלא תפקידו ב 100% וגם
    הולך נגד הזרם המצחין של ללקק לבוס ולהיות בעל מוסר ומצפון חלקלקים

    מקבל ממני פרס ישראלי מצטיין !!!

    הגב לתגובה זו

  • 202.

    איזהו הגיבור: המלקק לבוס!

    מוסר ישראל, 04/05/06 07:26

    איזהו הגנראל - המלקק לשלטון
    איזהו ראש הממשלה - המלקק לארה''ב

    איזה יופי של תרבות ומבנה חברתי!!!!!!!


    הגב לתגובה זו

  • 201.

    לפי התגובות - אדם צריך נאמנות לקדימה ולא לאזרחי ישראל

    מפגרים!, 04/05/06 07:24

    אנשים כאן דורשים שחייל צה''ל יהיה נאמן פוליטית לעמדתם

    זאת לפני שיהיה נאמן לכלל ישרלא על ידי בצוע תפקידו הלא פוליטי

    זה מצב - ר ק ו ב ! ! ! !

    הגב לתגובה זו

  • 200.

    עד מתי

    משה, 04/05/06 07:22

    עד מתי אנו נמשיך לבכות על כך שקומץ יותר קטן מקטן מכתיב למדינה שלמה בכלל ומנהיגים שלה בפרט מה איך ולמה לעשות, חברה תכניסו חזק חזק למוח: אין לנו מה לעשות בשטחים זה לא שלנו ולא יהיה שלנו אז חבל על בנינו שנמצאים שם בדיוק כמו הוריהם לפני 30 שנה ועדין לא ישתנה שם כלום לא בתפיסת העולם ולא בתפיסת מרבית אזרחי המדינה

    הגב לתגובה זו

    • תשאל את אלי ישי וליצמן, עד מתי... (ל''ת)

      פפר, 04/05/06 08:27

      הגב לתגובה זו

  • 199.

    הוא וכל מסוגו חציר העם . מדמנה אנושית מהסוג הבזוי . (ל''ת)

    אני, 04/05/06 07:22

    הגב לתגובה זו

    • למה - הוא נותן לישראל 100% - אבל לא לקדימה? (ל''ת)

      מי החשוב באמת?, 04/05/06 07:42

      הגב לתגובה זו

      • מה זה קדימה ? ישראל שבחרו בה! מה זה הימין-ישראל מאסו בו ! (ל''ת)

        ישראל מאס בכתום, 04/05/06 10:24

        הגב לתגובה זו

  • 198.

    חייל מצטיין- אך מסוכן מאד מאד מאד (ל''ת)

    עמיאל, 04/05/06 07:21

    הגב לתגובה זו

  • 197.

    מצבא הגנה הפך לכוח דיכוי אזרחים פאשיסטי של קדימה

    צבא הדיכוי לקדי, 04/05/06 07:21

    בלי להרגיש הפך צה''ל מצבא שתפקידו העיקרי להלחם בערבים שבאים להשמידנו
    לכוח דיכוי פוליטי שעושה טיהורים באזרחי ישראל, המתיישבים היהודים האומללים, שפתאום גילו שחיים תחת שלטון זר ועויין בלי מדינה וצבא שייגן עלייהם מפרעות!

    מטרתו של צה''ל התעקמה להיות אמצעי לחיזוק שלטון הדיקטטורה של קדימה

    וככזה לא מגיע פרס אלא רק למי שמגלה נאמנות עיוורת לקדימה - כמו חלוץ!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • ואני חשבתי לתומי שקדימה נבחרה בבחירות דמוקרטיות (ל''ת)

      עניין הדיקטטורה, 04/05/06 07:48

      הגב לתגובה זו

      • אממ כן, גם אסד וסדאם נבחרו בבחירות דמוקרטיות, לא ? (ל''ת)

        פפר, 04/05/06 08:28

        הגב לתגובה זו

        • הימין התרסק, העם מאס בכם (ל''ת)

          ברור?, 04/05/06 11:32

          הגב לתגובה זו

    • פסיכים,אין מילה אחרת. היו בחירות. התרסקתם. (ל''ת)

      וזה עוד אחרי(!), 04/05/06 10:26

      הגב לתגובה זו

  • 196.

    התגובות גרועות מפולסא דנורא (ל''ת)

    לא משנה, 04/05/06 07:09

    הגב לתגובה זו

  • 195.

    איפוק מדהים: במקום לירוק לו בפנים רק סירב ללחוץ יד!

    אתה מדהים !!!, 04/05/06 07:05

    חלוץ אדם מלוכלך שקיבל על עצמו משימה של תקיפת יהודים אכזרית וארסית בשיטות של הסטה שטיפת מוח לחיילים ותקיפה אלימה...

    זרקו איש מקצוע ואדם ישר כגון בוגי שהתסייג מטיהורים פוליטיים ע''י צהל

    ונתנו לאיש ''קדימה'' בנשמתו - אדם חסר מוסר ומצפון אנושי.

    קורבן של אדם כזה כשפוגש אותו בא לו להקיא עליו או לפחותלירוק לו בפנים

    והחייל הגיבור לא עשה דבר עם הגועל שהרגיש - רק לא נגע בו - זה הכול.

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100% (ל''ת)

      chaim, 04/05/06 07:22

      הגב לתגובה זו

  • 194.

    בשנה הבאה יבחרו בצה''ל רק מלקקי תחת מקורבי קדימה

    לבחור טוב!, 04/05/06 07:01

    מה זה משנה מה עושה האדם לטובת הציבור וכלל ישראל?!

    את אנשי קדימה הציבור בישראל לא מעניין כלל אלא רק טובתם האישית - והציבור הוא אמצעי להשיג זאת.

    בעתיד הקרוב הפרמטר החשוב לקבלת פרס הוא שהאדם מקורב לצלחת ומלקק לשלטון - גם אם השלטון מושחת רקוב והרס לאדם למשפחתו ולחבריו את החיים

    המוסר של קדימה ישתלט על צה''ל ובעתיד הקרוב יקודמו רק ''האנשים הנכונים''
    ששמים זיין על המדינה הציבור וישראל ודואגים רק למס' 1 - הם עצמם

    זה החזון התרבותי של קדימה - אנשים שהולכים בשיטה שלהם

    הגב לתגובה זו

    • קדימה ! (ל''ת)

      תאכל ת'לב בשקט, 04/05/06 09:31

      הגב לתגובה זו

  • 193.

    חייל צודק תבדקו את כל הפליטות של שטרן ראש אכא אותו צריך לסלק מהצבא (ל''ת)

    רחל, 04/05/06 06:59

    הגב לתגובה זו

  • 192.

    האם לחיצת יד צריכה להיות...

    צבי, 04/05/06 06:58

    כותרת ראשית. מה קרה לכם? באמת את מי זה מעניין.

    הגב לתגובה זו

    • תראי את מספר התגובות - ותביני את מי זה מעניין (ל''ת)

      ראש בטטה!, 04/05/06 08:16

      הגב לתגובה זו

  • 191.

    ירבו כמותו בישראל!!! (ל''ת)

    כל הכבוד!!!, 04/05/06 06:52

    הגב לתגובה זו

  • 190.

    זהירות -גייס חמישי מתכנן הפיכה צבאית... (ל''ת)

    ודי לחכימא, 04/05/06 06:52

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי - אני אהיה איתם על בטוח - צריך שינוי כאן! (ל''ת)

      הלאה הריקבון!, 04/05/06 07:27

      הגב לתגובה זו

    • אין צורך, המהפך הדמוגרפי יקרה ב30 שנה הבאות ממילא (ל''ת)

      פפר, 04/05/06 08:29

      הגב לתגובה זו

  • 189.

    עבורי, דווקא כעת הוא גיבור ישראל

    חיים, 04/05/06 06:44

    הצטיינותו בצה''ל היא בונוס...

    זהו חייל שעליו צריך לגדל דורות של לוחמים. רק על חיילים עם עקרונות ניתן לסמוך.

    תפנים זאת, שטרן.

    הגב לתגובה זו

  • 188.

    הפכו המתישבים לתת-אדם שמותר לגרשו ולעשות בו מה שרוצים

    פאשיסטים!, 04/05/06 06:42

    כל אדם שפוי ומצפוני היה מזדעזע מהתעוררות ההסטה הגבלסית והפאשיזים נגד מגזר המתיישבים

    אבל יש כאלה שממש כיף לשנוא!
    מין יהודונים כאלה ......
    אורגזמה תקשורתית בטיפטוף ארס אנטישמי קלאסי והפיכת הרס חיים של אנשים שבנו חיים 30 שנה - כדבר קליל לגיטימי ואפילו כייפי - ה''קלות הבלתי נסבלת''
    .
    ההתנהגות של המתישבים היא מפתיעה בעדינותה - ואולי כמו היהודים בפולין שהלכו להשמדה ללא כל התנגדות? - ואולי כמו יהודים גלותיים חסרי נכונות להלחם בשלטונות הפוגעים בהם?

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    צהל של חלוץ--אונס קטינות, הימורי-בורסה עריקים (ל''ת)

    זה מה יש, 04/05/06 06:29

    הגב לתגובה זו

    • חלוץ הוא מינוי של קדימה ומתנהג בהתאם! (ל''ת)

      ככה זה, 04/05/06 07:28

      הגב לתגובה זו

      • גם לדעתי מועצת יש''ע צריכה לבחור רמטכ''לים (ל''ת)

        באישור מרזל, 04/05/06 11:35

        הגב לתגובה זו

  • 186.

    אין כמוך חננאל - ירבו כמותך בישראל !!! (ל''ת)

    מתנחל מהערבה, 04/05/06 06:22

    הגב לתגובה זו

  • 185.

    אני אגיד לכם מי נרדם- השמאלנים!! כמוני

    מית נמש, 04/05/06 05:54

    אם היו שמאלנים, הומואים, לסביות...יו ניים אס - מתעוררים מרבצם, ותורמים למערך הסברה נכון בקרב המיועדים לגירוש - אולי היו פחות עשבים שוטים!!!! כל ההתנהלות היתה לא נכונה, ראש הממשלה צריך היה להסביר יום וליל ולהכין את השטח - שיחות רבות בכנסים=לבוא אליהם ולדבר על ליבם ולהסביר את היתרונות לטעת תקווה ולהראות דאגה אמיתית אולי זה היה עובר יותר בשום שכל

    הגב לתגובה זו

    • אין שכל בכניעה לטרור

      יוסי, 04/05/06 06:49

      אין היגיון בהפקרת שטח לרוצחים.
      אין סיבה למסור את אדמתנו לאלה שפלשו אליה בהיעדרנו, וניסו לחסלנו כששבנו.

      הגב לתגובה זו

    • לא הסבירו כי אין מה להסביר

      דיין, 04/05/06 06:58

      כל ההתנתקות זה טעות אחת גדולה שאי אפשר להסביר למה היא טובה ולכן לא הסבירו. כי אי אפשר להסביר לעם שכל ההתנתקות זה בגלל התיק של שרון.

      הגב לתגובה זו

    • ואני חשבתי שהתכוונו לשניים שאכן גרדמו (ל''ת)

      פיני, 04/05/06 07:45

      הגב לתגובה זו

  • 184.

    איזהו גיבור?!

    עידן לוי, 04/05/06 05:42

    סמל חננאל דיין
    צריך גבורה כדי ללחום במחבלים או להצטיין בצבא אולם דרוש אומץ עוד יותר ללחום מול ה''חברים'' שלך...
    בעיניי אתה גיבור אמיתי ואינך צריך שום תעודה כדי להוכיח את זה!
    עלה והצלח...!

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    הכתבה הזאת

    יורם, 04/05/06 05:38

    שייכת למדור יהדות.

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    פשוט-לבטל לחיצת יד בטקס.

    חלוץ, 04/05/06 05:35

    כל הטקס מיותר ולא ברורה משמעותו.

    הגב לתגובה זו

  • 181.

    Olmert children

    Yovel, 04/05/06 05:30

    What's the story about Olmert kids? Can someone enlightrn me

    הגב לתגובה זו

    • כל משפחת אולמרט שמאלנית

      יוסי, 04/05/06 06:51

      אחד הבנים סרבן גיוס והשני משתמט ממילואים כבר שנים רבות.
      שניהם חיים בחו''ל.
      כמו כן האם והבת פעילות שלום עכשיו, מחסום ווטש וכיו''ב.
      שנאמר- ''שמאלה ממר''צ''.

      הגב לתגובה זו

    • הם לא שירתו בצבא (ל''ת)

      יוסי, 04/05/06 06:54

      הגב לתגובה זו

  • 180.

    אני לא מבין

    hillel israel, 04/05/06 05:17

    הרי ההצדעה היא אמירת השלום הצבאית החיל אינו צריך ללחוצ את ידו של הרמטכל ההפך התמיה היא על הרמטכל שפשה בו המנהג האזרחי ללחוץ ידים בטכסים ולכל אלו שאומרים שהוא לא מצטין הוציאו ראשכם מזה כי אתם לא יכולים לשפוט אותו ולהגיד שהוא לא מצטין בגלל שלא לחץ את ידו של הרמטכל זו קטנוניות של אלו שלא אהבו את הרעיון כל הכבוד חננאל דין

    הגב לתגובה זו

  • 179.

    בשנה הבאה תבחרו את הבנים של אולמרט (ל''ת)

    למה להצטיין?, 04/05/06 04:52

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    היה צריך לתת סטירה לרמטוכ''ל !

    יקנעמי, 04/05/06 04:19

    מה שעשה החייל אינו מספיק. הוא היה צריך לסטור לרמטכ''ל כדי לנער אותו.
    הרמטכ''ל הזה אחראי לבטחוננו אבל אינו עושה כלום. המחבלים ממשיכים לירות פגזים וטילים על תושבי מדינת ישראל ולרמטכ''ל הזה לא יודע איך לעצור את זה. כל שקל מהמשכורת של חלוץ - מיותר!
    הצבא שכח את מטרתו היחידה - למגר את האויב ובהנהגת החבר של עומרי שרון, מידרדר מדחי אל דחי!

    הגב לתגובה זו

  • 177.

    מה עשה המפץ הגדול לאנשים?

    Metziuty, 04/05/06 04:18

    לפני המפץ :-
    * שמאלנים היו כותבים הגיונית, תוך נסיון שיכנוע.

    * ימנים היו כותבים מהבטן, תוך השמעת גידופים.


    אחרי המפץ :-
    * תגובות השמאלנים מציגות את הכותבים כדבילים אמתיים, שירדו מהפסים, אלימים ומקללים.

    * תגובות אנשי הימין, משכנעות הגיוניות, ומסבירות יפה את המצבים.


    מה עשה המפץ לשמאל / ערבים???

    התהליך כנראה מסובך, ודופק מנטלית את השמאלנים, נסו לעזור ולתת הסברים.

    קללות והשמצות מהחולים, בבית ספרינו לא מקבלים.

    הגב לתגובה זו

    • נראה כי המפץ הגדול פיזר רסיסים למוחך (ל''ת)

      ימני תרבותי, 04/05/06 07:58

      הגב לתגובה זו

    • יש פה תגובה ימנית אינטיליגנטית אחת ??? (ל''ת)

      אחת? אוי..את, 04/05/06 11:53

      הגב לתגובה זו

  • 176.

    מצטיין אך לא בכל !

    עסק בעייתי, 04/05/06 04:14

    אין ספק שהחייל מצטיין, אך נסיונו לעורר פרובוקציה שצלחה = ראוי היה שתדליק נורה אדומה קודם הענקת התעודה.

    הגב לתגובה זו

    • הוא משרת מדינת ישראל - ולא פוליטיקאים מטונפים שגם שולטים בצה''ל

      100% צודק, 04/05/06 06:54

      אם הרמטכ''ל איננו ראוי לתפקידו והוא מינוי פוליטי של אדם חסר מצפון שמוכן לרדוף פוליטית אזרחי ישראל היהודים באמצעות צה''ל - כק בכדי לקבל הג'וב

      עוד שנה שנתיים ייתנו פרסים בצה''ל רק למי שמקורב מפלגתית

      הגב לתגובה זו

  • 175.

    הערות מחכימות על כתבה מגעילה!

    קובי, 04/05/06 04:05

    דבר ראשון: הבן הוא מעל גיל 18, כך שהוא עצמאי לכל הדעות, דעתו עצמאית. אז אולי ''מומחי'' NRG יסבירו לנו למה זה שהוא הבן של אבא שלו היה צריך להדליק נורה אדומה?! ואולי הבת של אולמרט צריכה להדליק נורה אדומה על אבא שלה? וכך גם בנוגע לכל מיני בנים ובנות של אישים חשובים שדעותיהם שונות מדעת אביהם כרחוק מזרח ממערב.

    ודבר שני: למה כל התקשורת נפנתה להאשים את החייל בה בשעה שעשה את המעשה בצורה הכי אינטליגנטית ויפה שיכל היה לעשות. הוא לא צעק, לא עשה רעש, כלום! רק סירב בנימוס ללחוץ את היד של מי שהיה בין האחראים על הרס משפחתו. אני, כאדם רציונלי, חושב שזה דבר מקובל ומובן.

    ובפניה לNRG: עוד קצת שכל, ועוד קצת רגש יהודי, והוספה של עוד קצת שכל שוב פעם, כלל לא תזיק!

    הגב לתגובה זו

    • שכל ישר, יישר כוח (ל''ת)

      Avi Ecuador, 04/05/06 04:42

      הגב לתגובה זו

    • הוצאת לי את המילים מהמקלדת (ל''ת)

      נבו, 04/05/06 07:05

      הגב לתגובה זו

    • יפה כתבת!

      נמר, 04/05/06 08:56

      בשביל ההנאה, שלחתי הודעה שכולם יקראו את ההערות שלך.

      הגב לתגובה זו

    • כל מילה בסלע (ל''ת)

      שלומי, 04/05/06 09:33

      הגב לתגובה זו

    • מקובל ומובן????סירב בנימוס????

      אוי אוי אוי, 04/05/06 10:23

      קובי - אוי ואבוי לך ולכמוך! צבא זה צבא, וביום שצבא ההגנה לישראל יושתת על תחושות של קיצוניים פוליטית המדינה תתרסק! רגשות אישיים לרמטכ''ל אינם רלוונטים להצדעה או לחיצת יד - מדובר בצבא לא בגן ילדים.
      מה קורה פה לכולם??? בארה''ב הוא היה עף לכלא!

      הגב לתגובה זו

      • אין חוק ללחוץ יד בצבא

        אבי, 04/05/06 11:27

        יש חוק להצדיע.

        הגב לתגובה זו

    • אגב נורות אדומות

      רובי, 04/05/06 11:31

      אולי כאן המקום להזכיר, כי יו''ר הכנסת המיועדת לא שירתה את המדינה כי הצהירה שהיא דתיה. אולי זו נורה אדומה למה שמצפה לנו ממי שנמצא בתפקיד חשוב כזה. אולה שתעבוד שנתיים חינם כדי להחזיר את חובה למדינה?

      הגב לתגובה זו

  • 174.

    עיתונאי חצר, צהל בוחר חיילים מצטיינים, לא מומחים ללחיצות ידיים.

    פרופיל 1072, 04/05/06 03:48

    החייל נבחר כמצטיין, בתוקף היתנהלותו החיילית.
    כאשר הקריטריה תהיה בחירת החייל שמצטיין בלחיצת ידיים ומצטלם היטב עם הרמטכ''ל, אז תבחרו דוגמנים תמורת תשלום מאלה שמסתובבים ברווי החזית של שיינקין.

    ה''אשכנזיות'' מכה בכם ללא רחם.

    הגב לתגובה זו

    • GREAT , thank you (ל''ת)

      fellow jew, 04/05/06 05:59

      הגב לתגובה זו

  • 173.

    רק הכלבים של NRG לא נרדמו בשמירה

    צבי, 04/05/06 03:34

    והמבין יבין

    הגב לתגובה זו

    • ענק!!! אין עליך צבי... (ל''ת)

      מוטי, 04/05/06 04:03

      הגב לתגובה זו

  • 172.

    בחוג השפוי הוא מוקצה אצל חוגי הימין

    אזרח, 04/05/06 03:28

    גיבור לכן חבל שטרם הענקת תעודת חייל מצטיין לא נבדק הרקע הקיצוני ממנו בא, הצבא טעה פה !

    הגב לתגובה זו

    • בודאי - בשנה הבאה רק חלאות קדימה יקבלו פרסים

      חלאות קדימה, 04/05/06 07:12

      מה זה חשוב מה עושים למען הציבור ומדינת ישראל ???

      ממש לא רלוונטי!

      העיקר שהולכים על נאמנות לריקבון המכונה קדימה!

      הגב לתגובה זו

      • לא לתת זכות בחירה למי שאינו חובש כיפה (ל''ת)

        וכך קדימה תיעלם, 04/05/06 08:03

        הגב לתגובה זו

  • 171.

    דה לגיטימציה

    שלום, 04/05/06 03:09

    התקשורת עכשיו מתנפלת על חייל שביצע את צו מצפונו.
    כל הכבוד לחייל. אל תירא ואל תחת.

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    אצלנו בכפר...

    הנרי ה-8, 04/05/06 03:06

    אצלנו בכפר ממשיכים במבצע '' על הצבור לדעת''
    אנו גאים בממשלה הנחושה שלנו. פולשים /פושעים יש לפנות ולהעניש .
    בית משפחת אל-נזאר ננטש לפני כמה שנים בשל התנכלויות פרוגרמיסטים/מתנחלים; באפריל פלשו אליו שלוש משפחות, שטענו כי שכרו אותו; בדיקת מערכת הביטחון גילתה: המשכיר אינו הבעלים אלא נוכל; מופז אישר את הפינוי בהשתתפות 700 שוטרים;''
    חבל רק שזה עולה לנו כל כך הרבה כסף.

    הגב לתגובה זו

    • נו אני מבין למה אתה שמח לממשלתו של שמאלמרט

      Avi Ecuador, 04/05/06 03:26

      כמו שאני להבדיל שמח לממשלתו של החמאס.
      אני מקווה שהחמאס ימשיך לפחות עד שתוחלף כאן ממשלה של רציונלים
      (הרבה זמן ''אל תדאג'').

      הגב לתגובה זו

      • העיקר שהנפת דגל אש''ף עם נטורי קרתא (ל''ת)

        חוזר כמו, 04/05/06 08:05

        הגב לתגובה זו

  • 169.

    סקופ מדהים של NRG

    משה בן יקר, 04/05/06 02:58

    זו הידיעה הכי חשובה שמתפרסמת היום בכל אחד מכלי התקשורת הישראלים. כל הכבוד מכל הלב

    הגב לתגובה זו

    • פרסמו את זה בערוץ-7 כבר בצהריים

      רמי, 04/05/06 05:23

      לא סקופ ולא כפית

      הגב לתגובה זו

  • 168.

    אבות אכלו בוסר ושיני בנים תיקהנה?

    אף אחד לא נרדם, 04/05/06 02:51

    איזה יופי. הבן אדם הוא אדם עצמאי ואני מסכים שאין לדעות פוליטיות מקום בצבא. אבל ברגע שהשמאל הכניס את הקריאה לחיילים לסרב פקודה להוראות בשטחים, הוא אינו יכול לבוא ולומר כעת: ''אין מקום לדעות פוליטיות בצבא חוץ משלנו.'' ברגע שתנועות כמו ''אומץ לסרב'' או שאר מרעין בישין שכאלו, אין להתפלא שכעת גם הימין מכניס דעות פוליטיות לצבא. והיות והשמאל לא מתגייס וכותב מכתבי שמיניסטים מטופשים, אז נשאר לנו רק לסמוך על הימין שמתגייס. עצוב

    הגב לתגובה זו

    • בין השמאל והימין יש גם מרכז

      מי שלא חושב כמו, 04/05/06 09:40

      שאיננו שמאל ואיננו ימין והם רוב המשרתים בצבא.
      ואם תתחיל להתפלסף ולומר ש''קדימה זה שמאל קיצוני'' אגלה לך ולשכמותך סוד. יש הרבה ברבה יותר מתגייסים שהצביעו לקדימה, מאשר מתגייסים שהצביעו לליכוד הלאומי, או לליכוד.
      אבל למה לבלבל ת'מוח עם עובדות
      אנשים שמאמינים שהארנבת מעלה גירה או שזמן הריון של נחש הוא שבע שנים, שום עובדה לא תשכנע אותם.
      כמו שאתה ושכמותך קבעתם: ''לא תהיה התנתקות''. ו''הסקרים משקרים''
      וכך אתה ושכמותך תמשיכו לקבוע ''אנחנו החיילים הקרביים ובזכותינו צה''ל קיים.

      הגב לתגובה זו

  • 167.

    כל הכבוד לו, יישר כוח

    אדום, 04/05/06 02:49

    אנחנו הפכים אידיולוגים מוחלטים (אני מצביע מרצ) אבל אני חושב שחברה צריכה לאפשר גם לחיילים להביע עמדה, ולהתנגד בצורה לא אלימה לשלטון שפוגע בהם. ברור שאני אישית חושב שהגירוש אולי לא היה מוסרי במיוחד בגלל שההתנחלויות נתמכו על ידי ממשלות ישראל, הוא בטח היה יותר מוסרי מהמשך הישיבה בעזה. אבל אני מעריך אותו על האומץ לנקוט עמדה ולהפוך טקס שטחי לטקס שבאמת מנסה להראות את המורכבות של עצמאות ישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    חתיכת סקופ הבאתם

    דף בית, 04/05/06 02:46

    כל הכבוד אין מלים פשוט כל הכבוד NRG שכנעתם אותי שאתם דף הבית שלי

    הגב לתגובה זו

    • אצלי מזמן דף הבית שבבית (ל''ת)

      Avi Ecuador, 04/05/06 03:28

      הגב לתגובה זו

  • 165.

    תפוחים רקובים שיעופו מהצבא

    חמדב, 04/05/06 02:40

    נדךבר עח זה ניר

    הגב לתגובה זו

  • 164.

    שייקח את חבריו ומשפחתו, ושילך לגור

    יותם, 04/05/06 02:33

    בעזה, רק אותנו חיילי צה''ל שלא יבקש להגן עליהם

    הגב לתגובה זו

  • 163.

    שיעזוב את הצבא והארץ, ויתנחל בעזה

    רענן, 04/05/06 02:32

    בין המחבלים, כי זה המקום הראוי לו.

    הגב לתגובה זו

    • חייל מצטיין, שקבל הצטיינות מהנשיא, הצדיע לרמטכ''ל לא מוכן להיות חבר (ל''ת)

      אין שום עבירה, 04/05/06 03:49

      הגב לתגובה זו

      • הרמטכ''ל הציע לו חברות ?????? (ל''ת)

        פסיכים, 04/05/06 11:36

        הגב לתגובה זו

  • 162.

    כתבה נבזית, הקרואת להעניש בן על חטאי אביו. הבן הוא פושע כי הוא כובש

    אורי וייס, 04/05/06 02:30

    ולא בגלל אביו.
    הכתבה של NRG מעוררת חלחלה וסלידה בכל אדם הגון על כך שהיא מייחסת את חטאי האב הנבל לבן. וכי אבות אכלו בושר וגו'. הכתבה סותרת את הרעיון ההומניסטי הבסיסי של אחריות אישית. בושה!
    יחד עם זאת, חובה לציין, כי על אף שאין שום נפקא מינה לרשעותו של האב, לבן אין שום זכות לשרת בצבא הכיבוש. זאת ממש שאין זכות לשום אדם לשרת בצבא הכיבוש הישראלי, ומוטלת עליו חובה מסורית לא לשרת בצבא הכיבוש.
    נבלותו של הבן איננה נעוצה במעשי אביו, אלא בכך שהוא עצמו כובש קטלני מכוער, התומך במפעל הקולוניאלי.
    יחד עם זאת, אכן ידו של דן חלוצה מסריחה מדם ששפך, ועל אדם הגון להימנע מלחיצת יד זו. עצם המחשבה עלך לחיצת ידו של פושע המלחמה הנאלח, דן חלוץ, מעוררת באדם הגון סלידה.

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    לשחרר אותו מהצבא ולהחזירו לעזה,

    יששעיהו, 04/05/06 02:29

    זה המקום הראוי לו שבו יחיה.

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    לפטור אותו מהמשך השרות, שהרי אין

    ישי, 04/05/06 02:28

    לדעת איזה דבר חמור מזה הוא עוד עלול לעולל במסגרת שרותו הצבאי

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    מחדל של הצבא שלא הצליח לעמוד על

    צדקיהו, 04/05/06 02:26

    טיבו של החלאה הזאת, שלה העניקו תעודת הצטיינות

    הגב לתגובה זו

    • הצבא ניסה ללקק למתנחלים

      אורן שינדל, 04/05/06 09:52

      ע''י מתן הפרס למתנחל מוצהר והמתנחלים ירקו בפרצופו.
      ובכלל לדעתי כל הנושא של חייל מצטיין הוא ''ישראבלוף''
      אני שירתתי בזמנו ביחידת שדה (טילי ''הוק'') והייתי קורע את התחת בפריסות. ומי אתם חושבים קיבל חייל מצטיין? חייל שהיה עוזר שליש ביחידה שבחיים שלו לא יצא לפריסה והיה הולך כל יום הביתה. כך שהוא אפילו לא ייצג את הווי היחידה. הוא קיבל פרס כי השליש רצה ביקרו.
      כך שאני אינני מתרגש מהפרס ולגבי החייל זוהי בחירה שלו. נראה לי די עלוב לנצל מעמד ממלכתי כדי להביע עמדה פוליטית. גם לא ברורה לי התועלת בהתנהגות כזו

      הגב לתגובה זו

  • 158.

    צריך להיוושע כבר מהחוליערות האלה (ל''ת)

    יונית, 04/05/06 02:25

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    עד מתי נצטרך לסבול את הנגעים האלה

    ירון, 04/05/06 02:24

    שפשו בארצנו, ועומדים להשחיתה?!!

    הגב לתגובה זו

  • 156.

    העשב השוטה הזה צמח על הקרקע

    רוני, 04/05/06 02:23

    הפוריה של בית הוריו

    הגב לתגובה זו

  • 155.

    כל הכבוד

    רפי, 04/05/06 02:23

    רוצה לראות מה יעשו לחייל המצטיין.! האם משום אמונתו וסלידתו מתכנית הגירוש ואשר סירב ללחוץ את ידיו של המשת''פ הפושע, האם ימנעו ממנו את האות? זה כמו לבקש מיהודי שילחץ את ידיהם של הנאצים ימח שמם.
    תתביישו לכם אם אלו מפקדי צה''ל הגדול. שתלך לעזאזל אתה חלוץ וכל גוזרי הפרעות ביהודים אמיתיים.
    מה נפגעת שחייל פשוט אך מצטיין נגעל לנגוע בך? מה אתה מתפלא. חתיכת זבל ולקקן.!!!

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    שאלוהים ייקח את נשמתם, ויגאל אותנו

    נילי, 04/05/06 02:22

    מצרעות שכאלה

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    בושה וחרפה

    איסמעיל הניה, 04/05/06 02:08

    רמטכ''ל כזה טוב . עוד מעט יתן לנו גם את יו''ש.לא בסדר דיין.

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    די לצביעות. אם רמטכ''ל נבחר בזכות דעה פוליטית, אז גם לחיל מותר. (ל''ת)

    אורנה, 04/05/06 02:02

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    '' ומרדכי לא קרע ולא השתחווה'' (ל''ת)

    yo, 04/05/06 01:54

    הגב לתגובה זו

  • 150.

    נרדמנו בשמירה?

    רונן, 04/05/06 01:50

    2 בנים סרבנים, יורדים מהארץ, בת לסבית פעילה בארגון שמאל מחסום ווטש - והאבא - אולמרט הוא ראש הממשלה. הייתם מאמינים? מה קרה לאזרחים השפויים, נרדמו בשמירה?

    הגב לתגובה זו

    • תגובה מדליקה - צודק, (ל''ת)

      צדיק, 04/05/06 09:39

      הגב לתגובה זו

  • 149.

    The Soldier

    Doron Sacham, 04/05/06 01:37

    Get him out of the Army! He is no good!

    הגב לתגובה זו

    • לזרוק???

      רפי, 04/05/06 02:38

      למה לסלק אם הוא חייל מצטיין. מעניין מה אתה עשית אם בכלל בצה''ל? עובד רס''ר? או נמנעת מלהתגייס מטעמי ''מצפון'' שהשמאלנים מן הסתם אימצו בצורה מסיבית.

      הגב לתגובה זו

  • 148.

    לא לחץ יד - ובצדק. (ל''ת)

    יאני, 04/05/06 01:37

    הגב לתגובה זו

  • 147.

    סמל חננאל דיין- חזק ואמץ, אני מצדיע לך, כן ירבו אנשים כמוך.

    dz, 04/05/06 01:36

    ולכל השמאלנים הצבועים שרוצים לשלול ממנו את תעודת ההצטיינות ומעבירים עליו ביקורות: בצבא חובה לכבד מפקד בהצדעה, ובשום מקום חייל לא חייב ללחוץ יד לאף אחד.
    וזה לא משנה מי אבא שלו, שגם הוא יהודי יקר, הוא עדיין עשה את תפקידו בצורה מעולה ולכן הוא מצטיין, ועל כך מגיע לו כל הכבוד.

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    ככה זה כשראש המאפיה מחלק תעודות הצטיינות לרוצחים

    Yossi V, 04/05/06 01:35

    לפעמים מתגלעים ניגודי אינטרסים.

    הגב לתגובה זו

    • הטעות של ישראל

      Avi Ecuador, 04/05/06 02:44

      שהיא לא למדה לנצח כמו המוסלמים להבדיל.
      פעם אחת ולתמיד והדורות הבאים ידעו ללמוד על ארכיאולוגיה.

      הגב לתגובה זו

      • רבותי כולנו טעינו בהבנת הנקרא

        טוב לפגוש יהודי, 04/05/06 10:29

        לישראל לא תנצח את המוסלמים בגלל אי הבנת הנקרא של היהודים.
        כזכור אלוהים הבטיח לאברהם ''אעשך לגוי גדול ורב כעפר הארץ וככובי השמים לרוב
        ואכן הוא קיים את הבטחתו והפך את ישמעאל לגוי עצום ורב.
        והיהודים הטפשים עדיין חושבים שאלוהים התכוון ליצחק.
        ולכן אני אומר: כנראה שאלוהים איננו איתנו ויש לסמוך רק על עצמינו.
        ולאבי אקודור. אני במקומך הייתי מגיש תביעה נגד הרבנים מהישיבה שלך על סילוף עובדות אלוקיות.
        אולי כדאי שתתאסלם. אז תהיה בצד המנצח

        הגב לתגובה זו

  • 145.

    מה הקשר לומר שנרדמו בשמירה??

    nrg שמאלנים, 04/05/06 01:34

    בגלל שהוא נגד הגירוש זה מפחית מזכותו לקבל הצטיינות??
    שמאלנים

    הגב לתגובה זו

    • הסלקציה

      שמואל, 04/05/06 07:15

      לא הבנת - הם רוצים לומר שאת אותות ההצטיינות צריך לתת רק לאנשי שמאל.
      צריך לבדוק החל מבית הספר התיכון מי ימני ומי שמאלני.

      תחי הדמוקרטיה הישראלית !!

      הגב לתגובה זו

  • 144.

    מפחיד, בסוף הפולסא דנורא עבד פעמיים.... (ל''ת)

    שרון, 04/05/06 01:30

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    חייל מצטיין, פעמיים

    ארז, 04/05/06 01:29

    גם חייל מצטיין וגם חייל מצפוני
    כן ירבו

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    היכנסו וראו מה זה פולסא דנורא - ואם זה עובד או לא:

    לילי, 04/05/06 01:27

    קללות לא עובדות משום שאין טקס כזה ביהדות.

    ''פולסא דנורא'' - כדור האש שהקב''ה שולח במלאכים סוררים.

    בז'רגון אנושי - טקס ''חרם',' שמשמעותו שלא מדברים עם האיש יותר.

    ביהדות אין אדם יכול לקבוע או לבקש לקבוע גורל של איש. הגורל נחתם ביום כיפור לפי מכלול מעשי האדם.

    ושוב: ביהדות אין אדם יכול לקבוע או לבקש לקבוע גורל של איש. הגורל נחתם ביום כיפור לפי מכלול מעשי האדם.

    אל תתעסקו עם קללות וכישופים ואל תפחדו. פשוט תהיו אנשים טובים - במעשים, לא רק בלב! זה העיקר.

    הגב לתגובה זו

    • את ממש אינפוזיה

      יחיאל מרדכי עמר, 04/05/06 02:56

      יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד בשמחה וטוב לבב היום בקדש הקדשים הרבי מלך המשיח

      הגב לתגובה זו

  • 141.

    שנציין כאן מי האבא שלך? חבר'ה, בלי הורים, אוקיי? (ל''ת)

    אם הוא מצטיין -, 04/05/06 01:25

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    איש חיל!

    מ.ג., 04/05/06 01:24

    התנהגותך מעוררת כבוד, לך בכחך זה ותגיע רחוק!

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    די כבר עם התעמולה נגד המתיישבים, הנעל שלהם שווה את כל השמאלנים יש''ו (ל''ת)

    מוטי, 04/05/06 01:22

    הגב לתגובה זו

  • 138.

    סוף סוף מישהו עם אומץ.... (ל''ת)

    כל הכבוד לך!!!, 04/05/06 01:21

    הגב לתגובה זו

  • 137.

    עכשיו בכדי להרגיע את השמאל ספרו לו על הבן של יגאל עמיר שיצטיין

    Avi Ecuador, 04/05/06 01:20

    אולי יתנו לו צ'נס לפחות כמו לרוצחים ערבים.

    הגב לתגובה זו

  • 136.

    אין קשר! האב אמר מה שאמר, ובכל זאת הבן חייל מצטיין. זאת עובדה! (ל''ת)

    ''אבות אכלו בוסר, 04/05/06 01:17

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    בהבן למד מהאבא גסות רוח ומעשה נבלה (ל''ת)

    דש, 04/05/06 01:14

    הגב לתגובה זו

    • מצטיין זה מצטיין זה מצטיין ...

      צלשניק, 04/05/06 01:31

      גם אם הוא יהודי
      גם אם הוא ציוני
      גם אם הוא שניהם

      הגב לתגובה זו

      • מחר הוא ישלח צרור מהנשק שצהל נתן לו בחברו בגב (ל''ת)

        צאו, 04/05/06 03:20

        הגב לתגובה זו

  • 134.

    אני נגד הצעד שלו- אבל הוא חייב להצדיע ולא ללחוץ יד (ל''ת)

    ירון, 04/05/06 01:13

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    כל הכבוד לחייל האמיץ. (ל''ת)

    לאה, 04/05/06 01:12

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    ניצחון חופש הדעה

    יוסי, 04/05/06 01:12

    הצבא הינו גוף משימתי ועל כך קיבל החייל אות הצטיינות מהנשיא.
    הצבא אמנם אינו פוליטי אולם בכיריו
    פוליטיים מאוד, צודק החייל במחאתו
    מי יתן וירבו כמוהו. חוצפתו של אולמרט עוברת גבולות בדרישתו למנוע את האות שהוענק לחייל.
    ראוי שבכירנו ידעו שהינם משמשים מטעמנו זמנם וכוחם מוגבל .

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    שלא תאיימו עלינו שתעיפו אותנו מהצבא

    פעיל ימין קצוני, 04/05/06 01:10

    אנחנו רוצים לעוף מהצבא!!! בבקשה תממשו אל תאיימו

    הגב לתגובה זו

  • 130.

    אסור לשלול לו את ההצטיינות

    חייל לוחם, 04/05/06 01:06

    אפילו אסור לשקול את זה..בעצם בזה שהצבא שוקל את זה הוא לוקח צד פוליטי בסיפור..אם החייל הצדיע ולא העליב את הרמטכל אז אין שום סיבה לשלול לו את האות

    הגב לתגובה זו

    • מסכים אתך. אי אפשר לשלול אפשר רק להצטער

      תנו לפרשה, 04/05/06 10:48

      על הענקת הפרס למי שמנצל במה ממלכתית להביע עמדה פוליטית
      תנו לפרשה לדעוך. המערכת הדמוקרטית שלנו מספיק חסינה תתגבר גם על כך.
      אל תהפכו אותו לקדוש.
      ולסיום שאלה: מה ההבדל בין החייל ודב שילנסקי?
      שהחייל קודם קיבל פרס ואחר כך פגע בדמוקרטיה
      ואילו דב שילנסקי קודם פגע בדמוקרטיה (הכניס רימון למשכן הכנסת), ואחר כך קיבל פרס (נתמנה יו''ר הכנסת).
      נפלאות דרכי הימין!

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    Disgusting

    Eytan, 04/05/06 01:06

    I fail to see how the boys father can possibly be relevant to his case. Have we not reached the point at which each person's individual actions are the sole actions by which he is judged? I am not saying that I agree with his actions , I am just saying that what his father did is UNRELATED. The fact that he stayed in the army and served in an army which his father probably thought was the devil speaks more in his favor than anything else.

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    שיתנו הצטיינות לבן של אולמרט-הוא כן ילחץ יד

    צבא בזוי, 04/05/06 01:05

    בושה לצבא של 2006

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    תגידו, כל הקצינים בצבא מטומטמים, או רק הנפל הזה?

    עורך דין, 04/05/06 01:04

    מה זה ''לשלול ממנו את האות''? על סמך מה? הוא חייב להצדיע - אבל אין חובה ללחוץ יד.
    הנימוסים שלו לא מקובלים עליכם? הרי הישראלים, בעיקר השמאלנים, ידועים בנימוסיהם...רק קראו כמה תגובות אקראיות, ותבינו.
    פוסלים אותו בגלל קרוב משפחה, שאפילו לא הועמד לדין? זה אי-צדק ברמה גבוהה, אפילו למדינה עם מושגי חוק של העולם הרביעי, כישראל.
    אז תרגיעו...כמו שאומרים אצלכם.

    הגב לתגובה זו

    • אבל אתה ושכמותך מכריזים ''כבד את אביך'' (ל''ת)

      התפוח לא נופל, 04/05/06 10:57

      הגב לתגובה זו

  • 126.

    כל הכבוד לחייל. כנה, אמיתי וישר.

    שוקי, 04/05/06 00:56

    הוא חייל מצטיין ולא משנה מה עשה אביו, הוא הצדיע לפי הפקודה וביטא יפה את מחאתו, זו זכותו.

    הגב לתגובה זו

  • 125.

    שמאלנים נמאסתם! (ל''ת)

    אזרחית שפויה, 04/05/06 00:56

    הגב לתגובה זו

  • 124.

    כל הכבוד לחייל המצטיין (ל''ת)

    צ, 04/05/06 00:55

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    אבות יאכלו בוסר ושיני בנים תכהנה??? (ל''ת)

    יחזקאל, 04/05/06 00:54

    הגב לתגובה זו

    • כתוב גם ''פוקד עוון אבות על בנים''

      דע מה שתשיב, 04/05/06 11:05

      ועל שילשים ועל ריבעים
      כמו כל הנבלים מסוגך אתה מצטט מה שנוח לך ועושה תורתך קרדום לחפור בו.
      ומדוע שלא תצטט ''מלחמותי אינם מלחמותיכם נאום ה'''.

      הגב לתגובה זו

  • 122.

    למה המערכת השמאלנית של NRG חושבת ש ''מישהו נרדם בשמירה''?

    דרור, 04/05/06 00:48

    מה הקשר בין הצטיינות הבן לדברי האב?

    הגב לתגובה זו

    • ואתה צודק!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      ד''ר אורי לוין, 04/05/06 01:19

      הגב לתגובה זו

    • שמאלנית אני מנעוריי ועד הנה, אך אני נאלצת להודות שאתה צודק (ל''ת)

      ולווט אנדר', 04/05/06 01:21

      הגב לתגובה זו

  • 121.

    מי ייענש בחומרה רבה יותר,חייל שסירב ללחוץ את יד הרמטכ''ל,או קצין

    דרור, 04/05/06 00:46

    מודיעין בחיל האוויר, חתרן שמאלני קיצוני, שסיכל פעילות מבצעית של חיל האוויר נגד רוצחים פלשתינאים?

    רמז: הקצין ''הוענש'' בהעברה לתפקיד אחר.

    הגב לתגובה זו

    • הקצין הודח מהצבא יא אדיוט (ל''ת)

      קוקו, 04/05/06 01:19

      הגב לתגובה זו

  • 120.

    טוב, העובדה היא שאין בכלל שמאלנים בחיילים המצטיינים...

    חייל במיל', 04/05/06 00:46

    תנפו את הימניים ולא יישאר חייל אחד!

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    עכשיו נחכה ונראה איך הממסד השמאלני ''יטפל'' בסמל חננאל דיין,שאולי

    דרור, 04/05/06 00:45

    התווה את הדרך לימין הרופס והמתרפס בפני הממסד השמאלני.

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    מדוע מעריב מצנזר כאן תגובות (ל''ת)

    לאה, 04/05/06 00:45

    הגב לתגובה זו

    • כי את ימנית, כי אמרת דברים נכונים שלא נוחים להם, כי הוכחת אותם (ל''ת)

      עמלצת, 04/05/06 01:20

      הגב לתגובה זו

    • צריך להיות הוגנים - מעריב כמעט בכלל לא מצנזרים

      איתי, 04/05/06 01:32

      ולפחות על זה מגיע להם הכבוד שמגיע.

      נסי לכתוב באתרים האחרים ותביני.

      הגב לתגובה זו

  • 117.

    אי לחיצת יד לרמטכל אינה משנה את העובדה שהחייל הינו מצטיין מה הקשר? (ל''ת)

    שוש, 04/05/06 00:30

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    לחיצת יד אינה חלק מטקס צבאי. הצדעה - כן

    נבל ברשות התורה, 04/05/06 00:29

    כמו אביו, כך הבן - נבל ברשות התורה.

    הגב לתגובה זו

  • 115.

    כל הכבוד לחייל ויישר כוח ושירבו כמוך בישראל (ל''ת)

    הההע, 04/05/06 00:28

    הגב לתגובה זו

  • 114.

    מה הקשר??? עובדה שלמרות הפולסא בנו חייל מצטיין!!

    גילה, 04/05/06 00:28

    להבדיל האם בן לעבריין לא יכול להיות חייל מצטין??

    הגב לתגובה זו

  • 113.

    הצטיינות היא הצטיינות - לא לשלול (ל''ת)

    המעשה - חמור, 04/05/06 00:27

    הגב לתגובה זו

    • בלי קשר ללחיצת היד - מי שעושה שרות חלקי לא צריך לקבל הצטיינות (ל''ת)

      גיל אזולאי, 04/05/06 08:13

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    אז מה

    יוני, 04/05/06 00:27

    אם אבות אכלו בוסר. במדינה נורמלית לא מענישים בנים על מעשי אבות.

    הגב לתגובה זו

  • 111.

    הבנים של אולמרט ירדו מהארץ

    שמעון, 04/05/06 00:27

    הבנים של שרון יושבים בכלא

    רק הבנים של הימין הקיצוני הם חיילים מצטיינים

    ועכשיו בואו והיה כנים עם עצמינו ונבין מי מחזיק את המדינה הזאת על הרגליים...

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    קצת על אומץ...

    דויד, 04/05/06 00:26

    רק חיילים אמיצים כמו דיין, שלא מפחדים אפילו מהרמטכ''ל יכולים להציל את ההרתעה המתפוגגת של צה''ל, לעומת אותם קצינים פחדנים שהושפעו מהלך הרוח של ההתכנסות וההסתגרות מאחורי החומות...

    הגב לתגובה זו

  • 109.

    אין מילים

    הבוס, 04/05/06 00:26

    אחלה גבר אין מילים כך צריך להתנהג חייל בצהל למחות על עשיית פשע ולא משנה מי זה

    הגב לתגובה זו

  • 108.

    מה הקשר ?

    דוד, 04/05/06 00:26

    חזק ואמץ חייל יקר.

    אין שום חוק בצה''ל שאומר שאתה צריך ללחוץ את היד.

    לעולם אני לא אשכח איך חיילי צה''ל
    סילקו אזרחים מביתם.

    לא נשכח ולא נסלח (ואני לא מתנחל ).

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    אתם כאלה צבועים

    ערן.ב., 04/05/06 00:25

    מה הקשר בכלל בין מעשי האב למעשי הבן?
    די להיות פתאטים

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    חננאל

    יעל, 04/05/06 00:25

    עם אבא כזה- עדיף שלא תהיה בצה''ל.

    הגב לתגובה זו

    • גם עם אבא גם אחר

      Avi Ecuador, 04/05/06 01:10

      הרבה מבינים שאתה ודומך לא שווים להם ליסתכנו בעתיד.
      בטח לא בשביל מדינה שלא אמורה אפילו להיות של יהודים ואפילו לא בקו הירוק ועם ישראל שהופכת למדינת גלות של ''יהודים'' וגויים אנטישמים.
      אז בסך הכל ככל שישרתו פחות ימנים הסיכוי שלך להיפגע ולהפוך למשואה ואולי לתפארת מדינת פלסטין הרבה יותר גדול.
      סטטיסטיקה...

      הגב לתגובה זו

  • 105.

    שני בנים - סרבנים. בת במחסום ווטש. והאבא? ראש הממשלה... (ל''ת)

    נרדמנו בשמירה?, 04/05/06 00:25

    הגב לתגובה זו

    • תודה אחלה תגובה!!!! (ל''ת)

      עדי, 04/05/06 00:47

      הגב לתגובה זו

  • 104.

    הרהורים ביום זה

    הצדיק מסדום, 04/05/06 00:24

    היום טיילתי עם קבוצה של חרים מחיפה, בגוש עציון והסביבה, כולל ההרודיון.
    מראה הישובים הפורחים בגוש, היה מראה משובב נפש. אין לך קץ מגולה מזה, כאשר רואים את ישראל שב לאדמת מכורתו.
    לקראת סוף הטיול הערתי לחבר שאני תמה מדוע לעל אורך המסלול, ראינו רק משפחות דתיות. איני זוכר שנתקלנו במישהו שאינו חובש כיפה.
    אני מבין שיום זה גם נקרא יום המנגל הקדוש, אבל בכל זאת, זה היה מאוד מפתיע.
    כנראה שנוצרו בעם שתי קבוצות (או שהיו מזה זמן ורק עתה הדבר הפך לבולט במיוחד). קבוצה אחת מטיילת בארץ, לאורכה ולרוחבה (בפסח טיילנו באיזור עמק בית-שאן והמעיינות למרגלות הגלבוע. היה מקסים) וקבוצה שניה תקועה לה אי-שם בשמלת הבטון של שפלת החוף. כאשר שיא המאווים של קבוצה ב' הוא ה''נפנף'' למינהו.
    לסיכום, ראוי החייל המצטיין לעידוד על העזתו ואומץ ליבו, לעמוד על דעתו ולהפגין אותה קבל עם ועדה.
    סתם הערת אגב. לפני מספר שנים, גם אני נכחתי באירוע כזה בדיוק, לרגל ''זכיית'' בתי כחיילת מצטיינת מטעם חיל-האוויר. ואני עצמי נכה צה''ל. אז אל תתחילו להטיף לי מוסר.

    הגב לתגובה זו

    • מעשה נורא שקרה לי בטרם חג הסוכות

      גם אני ראיתי, 04/05/06 11:18

      עברתי בארץ בטרם חג הסוכות ואשא עיני וארא אנשי בליעל המנסרים ומשחיתים עצים נותני צל ולוקחים לביתם.
      והאנשים הלו - אללי. כולם חבשו כיפה או מגבעת ר''ל .
      ואשאל את האנשים האלו: ''מה לכם כי תשחיתו עצים ואילנות. החסרי בית אתם''? ומצוות ''לא תשחית'' מה יהא עליה?
      ולא ענוני דבר. ותהי כחידה בעיני.

      הגב לתגובה זו

  • 103.

    Hey fool

    God Sky, 04/05/06 00:18

    And I thought that doldiers in the Israeli army are good looking !! did I creat this ugly one? sorry

    הגב לתגובה זו

  • 102.

    הבן לא אשם בחטאי האב

    עמוס, 04/05/06 00:17

    בן של אדם שביצע פשעים או חטא, לא אשם בחטאי האב, ויכול גם יכול להיות חייל מצטיין. עולה מבין השורות כי על מפקדי צה''ל היה למנוע מלכתחילה את מועמדותו של חייל טוב, מפני שאביו נאשם בדברים לכאורה, אך אפילו לא הוגש נגדו כתב אישום. הרמיזה הזו היא פסולה לחלוטין

    הגב לתגובה זו

    • צודק ! יש לבן מספיק חטאים משלו (ל''ת)

      גיל, 04/05/06 08:13

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    די להפללה הפושעת!!!

    עתונות חופשית, 04/05/06 00:17

    את שירותי הצבאי העברתי כמפקדת צוות טירונים ולאחר מכן כרס''פ קורס ללוחמים, אני מציינת זאת משום שמאמינה אני- שבמהלך 16 מחזורי הפיקוד שהעברתי- למדתי והפנמתי משהו מערכי הצבא. בין מאות החיילים שעברו תחת פיקודי נתקלתי בחיילים שבאו מרקעים שונים ומגוונים- החל בנערי מכ''ם וכלה בילדי שמנת מצפון תלאביב- החל בנערים מרדנים שאבדו אמונה בכל- וכלה בחרדים (כן, חרדים- ולא רק מהנח''ל החרדי), בין השאר גם חיילים שבאים מהתנחלויות ומהזרם הלאומי דתי בכלל- כבר למדתי דבר או שניים בחיי- אחד החשובים בהם הוא לעולם לא להכליל- אך אם יורשה לי לחטוא- אומר כי רוב החילים שבאו מהזרם הלאומי דתי- היו בדרךכלל חדורי מוטיבציה- הרבה יותר מהממוצע, ממושעים, וכאלה שמוכנים להקדיש את כל כולם לשירות המדינה- אך כל אלה - אינם עומדים בניגוד ליכולתם לחשוב באופן עצמאי, כאנשים חופשיים במדינה דמוקרטית.
    סמל חננאל דיין- הינו חייל בצבא ההגנה לישראל- וככזה- בראש ובראשונה- עליו לציית לפקודות הניתנות לו - על הצד הטוב ביותר- כמדומני- תעודת ההצטיינות לה זכה- מעידה שבמשימה הזו- הוא עומד בכבוד. ואם זכרוני אינו מטעטה בי- כחייל עליו לעמוד ולהצביע לרמטכ''ל- אם זאת אינני זוכרת שום פקודה צהלית המחייבת חייל ללחוץ אץ ידו של הרמטכ''ל. אין לי ספק שהמעמד היה מחייב, וכי לפי כללי ההתנהגות המקובלים בחברה- לחיצת היד הזו מתבקשת - אך בצבא יש כללים אחרים - שבהם עמד החייל! הטרגדיה האישית שלו ושל משפחתו - כאדם לא אפשרה לו ללחוץ את ידו של הרמטכ''ל אותו הוא רואה כאחראי לעוול- ובכל זאת ברמה הצבאית הוא התעלה על רגשותיוו ופעל עלפי כללי ופקודות הצבא כשהצדיע לאותו רמטכ''ל בדיוק.
    דבר נוסף- לא נמאס לכם העיתונים לעשות רצח אופי לכל הזרם הלאומי דתי? אז אביו של החייל עשה טקס פולחני שיש בו כוונה רעה כלפי מדינת ישראל ומנהיגיה- היועץ המשפטי לממשלה החליט שלא לפתוח בחקירה- אך מה הקשר של כל זה ולהצטיינות בנו כחייל בצה''ל??? לי באופן אישי יצא לבחור חיילים מצטיינים בנים לאבות סוחרי סמים ואמהות מהמקצוע העתיק ההוא- האם יש בעיה עם זה שהחיילים הללו הצטיינו- האם מישהו היה כותב היום כתבה על חייל מצטיין שהתגלה כי אביו מרצה מאסר עולם בכלא על רצח? כנראה שלא- כנראה שאותו חייל היה זוכה לכתבת מסגרת בעיתון הבוקר עם ציטוטי מפקדים וחברים בנוסח :'' החייל האמיץ הזה שיצא מרקע כה קשה - והצליח לבנות לעצמו עתיד חדש ...''- תגידו לי אתם - מה יותר נורמטיבי- והאם הנורמטיביות של האב קשורה בדבר או חצי דבר ליכולתו של הבן...
    אני רוצה לציין שאינני משתייכת לזרם הלאומי דתי- ולא תושבת התנחלות- אני סה''כ בנאדם שמאמין בחופש בחירה ואמונה לכל- ומקווה שאני חיה המדינה דמוקרטית המאפשרת לאזרחיה חופש פרט וביטוי- במסגרת גבולות החוק אותם היא עצמה קבעה- ונורמות חברתיות - אינן חוקים - בטח שלא בצבא!

    הגב לתגובה זו

    • תגובה יפה (ל''ת)

      Avi Ecuador, 04/05/06 01:16

      הגב לתגובה זו

    • מסכים באופן כללי.הדמוקרטיה נרצחה בגוש

      אבוחצירא אילן, 04/05/06 01:24

      בס''ד
      שלום לך.
      הייתי חייל בודד בצבא.
      נתתי את הנשמה שלי למדינה.
      כך עשו כל בני המגזר שלי.
      אך- כששרון ראה שהוא עומד ללכת לכלא - החליט להקריב אותנו כצאן לטבח. כל אבירי הדמוקרטיה הסכימו למהלך האנטי דמוקרטי ששרון ביצע.העיקר לחסל אותנו.
      אנו נמצאים היום בעיצומה של מלחמת תרבות.
      זה או הם או אנחנו.
      אלו שהבנים שלהם מוכנים למות למען הארץ הזו מול אלו שהבנים שלהם בורחים לחו''ל או אינם מוכנים להקריב עצמם למען המולדת.
      רק טוב
      אילן

      הגב לתגובה זו

      • רק רציתי למסור את האימייל שלי.

        אבוחצירא אילן, 04/05/06 01:34

        abilan@netvision.net.il

        הגב לתגובה זו

      • אין לוחמים שמאלנים? שטויות

        צנחן 202, 04/05/06 02:41

        הטענה השקרית לפיה הימין משרת בצבא יותר מהשמאל זקוקה לריענון. המפה הפוליטית בישראל היום איננה כשהיתה, הימין החילוני נעלם בתהליך איטי כשקבורתו הסופית היא עליית קדימה. אליו חברו חלקים רבים מהשמאל השבע ונוצר גוש אנטי התנחלותי מרכזי וגדול. הימין מורכב מרוב ענק של הציונות הדתית שאכן משרתת ביחידות קרביות באחוזים גבוהים. אולם חלק גדול מהציבור הזה תופס את המדינה ודמותה באופן שונה מהותית מרוב האוכלוסיה, דבר שמוביל אט אט לריחוק של חלק גדול מהם מן המדינה וצבאה. מתוך הציבור החילוני שמשרת יש רבים מאד שתפיסתם המדינית היא שמאל מרכז, משתמטים וג'וניקים אינם עונים לרוב כשהמילה שמאלן נזרקת אלא דווקא כשיש אפשרות לקומבינה במטבח. חוסר ערכים הוא המאפיין את רובם (ואינני מדבר על הסרבנים שהם מיעוט זניח) ולא מחויבות פוליטית. אז די עם הדמגוגיה השקרית, החייל הזה אולי מצטיין נשיא(וכל לוחם יודע שזה לא בהכרח מעיד על משהו) אבל תפיסת עולמו הנה דתית משיחית והפוכה לשל רובנו. זה הסיפור, כל השאר דמגוגיה.

        הגב לתגובה זו

    • nothing to add...u should b a journalist in this site (ל''ת)

      yo, 04/05/06 01:49

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    כל הכבוד לך, חננאל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    חילוני מחיפה, 04/05/06 00:16

    תותח!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    Hey fool

    God, 04/05/06 00:15

    Hey fool,who do you think you are? I should have sterilized your father long before you've been born,some hero you are.Who needs to shake your hand anyway?,please don't bother me with your FOOLSA you fool

    הגב לתגובה זו

    • look who's talking (ל''ת)

      יוסי, 04/05/06 07:21

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    סחטיין על הפרסום הראשון

    אורי, 04/05/06 00:15

    במקרה הזה, נקווה שהתפוח ייפול רחוק מאוד מהעץ. מדובר באב שצריך לשבת בכלא, ובילד שעושה שטויות. כנראה ששטפו לו את המוח.

    הגב לתגובה זו

    • לך עשו שטיפת מוח

      גוליית, 04/05/06 01:10

      שטיפת מח זה התמחות של השמאל במך 50 שנה
      עכשיו אנחנו מפוכקחים

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    שנה הבאה הצתיינות לבניו של אולמרט ולנכד של פרס.מהם חלוץ בטוח יקבל

    ממשלת השמאל, 04/05/06 00:15

    לחיצת יד.
    נכדו של פרס על כמות העריקות שלו מהצבא.
    בניו של אולמרט על סירובם לשרת בצבא.
    כך התקשורת השמאלנית תהיה מרוצה, לא תטען על ''הרדמות בשמירה''.
    לפי התקשורת - חייל מצטיין - בעורקיו חייב לזרום דם שמאלני מדורות קודמים.

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    התנהגות מזעזעת

    שלמה, 04/05/06 00:14

    בוש והכלם לך חננאל. היאך לא תבוש לחשוב, ולא לציית באופן עיוור לקודים מוסריים נוצריים מעוותים הדורשים ממך להיעקר מביתך ואחר כך להגיש את הלחי השניה, וללחוץ את היד השייכת למפקד העליון של צבא העקירה לישראל.
    הלא אתה עלול לזעזע את כל המערכת בהתנהגות פסולה שכזאת, כי אולי לפתע יבינו כאן כמה ימים לאחר יום השואה והגבורה שפקודות אינן יכולות להיות תחליף לחשיבה ולאמת הצרופה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה פשוט מתוק בא לי לעבור לקנדה

      אדם, 04/05/06 00:42

       

      הגב לתגובה זו

  • 95.

    הוא מחוייב בהצדעה

    קצין בדימוס, 04/05/06 00:12

    לא בלחיצת ידיים!!
    לחיצת ידיים היא נימוסית לחלוטין,
    והיא בהחלטת כל אחד מאיתנו.

    ואם אכן החייל הוא מהמצטיינים,
    למה ומדוע לשלול ממנו את ''תעודת ההצטיינות לחייל''??
    אין כל סיבה מוצדקת מלבד,
    פוליטית.

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    אני מתבייש שחיילים כאלו צריכים לשרת ולהגן עלי, נא להענישו לאלתר

    בוני, 04/05/06 00:08

    לא סתם אנחנו האליטה השמאלנית, יש לנו זכיות ואחת מהן זו שהחיילים שמגנים עלינו צריכים להיות נאמנים במאה אחוז ולא לחשוב הרבה. הרוב הלאומני תמיד משרת את המיעוט השמאלני האינטלקטואלי, רק שלא יחשבו שהם פתאום יכולים לחשוב לבד.

    הגב לתגובה זו

    • Smolani hara ata kol hakavod l hayal

      aj, 04/05/06 01:44

      Aj

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    צה''ל להתעורר

    שלמה, 04/05/06 00:07

    אכן צה''ל בהלם. הצבא שלא חשב כשקיבל פקודה פוליטית נרגש לגלות שיש כאלה שתאי המוח שלהם מתפקדים גם בלי לקבל פקודה. האלוף שטרן, בזיון נוראי מצד עצמו, קומיסר חינוכי עלוב, דורש התנצלות! מר שטרן היקר תתנצל לפני עם ישראל על הטמטום הנוראי שלך ושל חבריך אשר גרמו לתוצאות הרות אסון בגלל חוסר מחשבה וציות עיוור לפקודות. שטרן תתבייש. חננאל יישר כחך!

    הגב לתגובה זו

  • 92.

    אני מצדיע לחייל הגבר שלא לחץ ידי הרמטכל הנפל (ל''ת)

    יגאל ש., 04/05/06 00:06

    הגב לתגובה זו

  • 91.

    פשוט לא היו מספיק שמאלנים בכדי לשלוח לטקס.

    אסי, 04/05/06 00:04

    כנראה שכולם בגל''צ קיבלו כבר צל''ש

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    החייל לא לחץ את יד הרמטכל

    חיים, 04/05/06 00:04

    וכל השמאל בלחץ.
    :-)
    אני אומר לכם - קרועים החבר'ה האלה בשמאל.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    מסורת

    י.תוש, 04/05/06 00:04

    אכן התקיים בחייל הפתגם אבות אכלו בוסר ושיני בנים תקהנה....
    אני מקווה שיש בצהל מושג גירוש משירות בקלון. יגורש החייל לאלתר ! יהיה גיבור בעיני חבריו המפזזים (אנשי עוצו עיצה ותופר) ובעיני המתגודדים בטקסי אופל הקרובים יותר לטקסי המולך....בעיני הוא רק חיזק את הפסוק מה לי ולכם....ואידך זיל גמור.

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    מחדל! לבן של ראש הממשלה יש בנים משתמטים !!!!!!!!!!!!!!ובת לסבית !!! (ל''ת)

    מחדלובסקי, 04/05/06 00:03

    הגב לתגובה זו

    • גם שני בניו של אולמרץ משתמטים וביתו הלסבית כמובן (ל''ת)

      צבי, 04/05/06 01:07

      הגב לתגובה זו

  • 87.

    אז מה אם האב קרא למות שרון ?

    גדגד, 03/05/06 23:59

    אבות אכלו בוסר ושיני בנים תכהנה ?

    הגב לתגובה זו

    • קוקוריה

      שי, 04/05/06 00:12

      ימי

      הגב לתגובה זו

    • תקהנה

      תקהנה, 04/05/06 00:31

      תקהנה

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    יש לשחררו מחר ב-0830. (ל''ת)

    קצין מילואים, 03/05/06 23:58

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא בכלא, מה אתה רוצה? (ל''ת)

      אחלה כתבה, 04/05/06 00:13

      הגב לתגובה זו

    • ולמה בדיוק?

      שלמה, 04/05/06 00:16

      כי יש לו לב, ויש לו אומץ, ויש לו מוסר של מי שיורקים עליו והוא אומר שזה לא גשם?
      קצינים מסוגך היה צריך לשחרר מזמן מצה''ל כי בחשיבה של קצינים מצייתי פקודות פוליטיות, מן הסוג שלך הגענו לאן שהגענו.

      הגב לתגובה זו

    • לשחררו מאיפה? (ל''ת)

      יאני, 04/05/06 01:35

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    ~~~~~~~~~~~~~~~~כל הכבוד לחייל!!! תותח!! ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ (ל''ת)

    ליאור כבביה, 03/05/06 23:57

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    מה הקשר?!

    בנימין, 03/05/06 23:57

    ''אבות אכלו בוסר ושיני בנים תקהינה''?! קיויתי שאחרי 58 שנה מדינת ישראל התקדמה קצת מעבר לזה, לעזאזל. איזו מין עיתונאות ביבים יש במדינה הזה, פשוט מפחיד.

    כן, הוא סרב ללחוץ את ידו, ממש סיכון בטחוני. כתב אינפנטילי.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    החורבן ששרון זרע רק עכשו מבצבץ (ל''ת)

    אבי, 03/05/06 23:56

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    מעריב -למה משהו נרדם.?-כותרת לא במקום

    רון, 03/05/06 23:56

    למה לא להיות אוביקטיבי עד הסוף.
    ?

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    הוא לא חייל מצטיין, סתם טמבל (ל''ת)

    שרון, 03/05/06 23:53

    הגב לתגובה זו

    • אידיוט (ל''ת)

      הבוס, 04/05/06 00:19

      הגב לתגובה זו

    • גם אתה טמבל, ואפילו לא סתם. (ל''ת)

      איתי, 04/05/06 01:35

      הגב לתגובה זו

  • 80.

    חננאל דיין כול הכבוד !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אוהב אותך !!!!! (ל''ת)

    בילי 'בוב' ט., 03/05/06 23:52

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    שחלוץ ילחץ ידיים לבנים הסרבנים-משתמטים של אולמרט...

    המום, 03/05/06 23:50

    ולבת של אולמרט...

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    הצדעה היא אמירת שלום צבאית

    סתם אחד, 03/05/06 23:50

    כפי שכתוב על פלקט בכל בסיס צבאי, הצדעה היא אמירת שלום צבאית. החיל חיב להצדיע לרמטכ''ל וכפי שאני מבין כך עשה. החיל לא חיב ללחוץ את ידו של הרמטכ''ל, מכיון שזו מחוה אנושית ולונטרית, ושכזו היא אינה כפופה ליחסי מפקד- פקוד. יש בה אולי דוגמה לנימוסים גרועים. וכפי שנהוג לומרת לא רוצה - לא צריך.

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    מה הקשר בין הצטיינות לבין לחיצת יד? כנסו

    מבין, 03/05/06 23:49

    האם זה שמישהו מעריך חייל על הצטיינותו, האם זה מחייב את החייל להעריך אותו חזרה? זה לא הגיוני ולא דמוקרטי, אבל דמוקרטיה היא רק כשהרוח נושבת שמאלה

    הגב לתגובה זו

    • במדינה בה ממנים

      אאא, 04/05/06 00:27

      בכירים לזרועות הביטחון לפי המוצא העדתי ולפי כמות הביקורים שלהם בחוות השקמים....הדעות והמוצא העדתי הם השיקול העיקרי לקבלת פרסים,מכרזים,ג'ובים....

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    המשותף לאב ולבן: דאגה אמיתית לשלום העם והארץ

    יואב שלם, 03/05/06 23:49

    כן ירבו בישראל!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    חננאל כל הכבוד העם איתך! (ל''ת)

    יואב, 03/05/06 23:46

    הגב לתגובה זו

    • יואנ יקירי אתה בטח לא העם (ל''ת)

      אברהם, 04/05/06 00:38

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    על נורות אדומות....

    איש אחד, 03/05/06 23:46

    כיצד ומדוע מצופה מצה''ל שתידלק אצלו נורה אדומה, לגבי הצטיינותו של הבן, אם האב עשה מעשה הנחשב כפסול? האם ''אבות אכלו בוסר ושיני בנים תיקהינה''?
    מהיכן להם לראשי הצבא שהבן ינהג כפי שאכן נהג? וגם אם הם חושדים שדבר זה ייתכן, האם בגלל חשש תיאורטי שכזה יש לשלול מראש את האפשרות להעניק לחייל את תואר ההצטיינות?
    הרי גם הייתה ''נדלקת הנורה'' עדיין לא ניתן ולא ראוי למנוע את הכבוד מהבן בגלל האב. אין זה תפקידו של הצבא. אם אכן הגורמים הרלוונטיים בצבא היו מונעים מהחייל את ההצטיינות מראש (בלי שיידעו, כמובן, שבעתיד ינהג כך החייל) לאור מעשי האב בעבר, הרי שהיה באקט שכזה משום עירוב פוליטי אסור של הצבא בתוך אופן קבלת החלטותיו!!!
    לא ניתן היה למנוע את שנעשה היום ע''י החייל מראש. ואם היה מתבצע ניסיון כזה מראש הרי שניסיון כזה הוא בעייתי מבחינה מוסרית בפני עצמו, על פי דברינו למעלה.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    כל הכבוד! צריך לתת גם לאבא צל''ש!!! (ל''ת)

    משה, 03/05/06 23:46

    הגב לתגובה זו

    • חחחחחחח שחקת אותה (ל''ת)

      חחחחחחח, 03/05/06 23:57

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    אני מתבייש

    עמית אונגר, 03/05/06 23:45

    אני מתבייש בשם אזרחי מדינת ישראל השפויים, באותו חייל שירת בצבא ההגנה שלי, אני מתבייש באביו של החייל על שהוא שייך בכלל לעם שלי. אני מתבייש באלה שהחליטו לתת פרס לאחד כזה ואני מלא סלידה מאותם אנשים שמצדדים באב ובבנו, רק שאחרי מעשה אל תהיו מופתעים מאיפה צץ יגאל עמיר הבא.

    הגב לתגובה זו

    • וזה כותב צבוע שאמור להיות ''ליברלי''

      דתי ימני, 03/05/06 23:59

      מסתבר שחופש דיעות אצל השמאל המטורף יש רק לפלשתיני ששונא יהודים. ליהודי קנאי לדתו תורתו או ארצו שמורה רק שנאה וצביעות.

      הגב לתגובה זו

    • לא הבנתי מה הבעיה, הוא בסה''כ לא לחץ יד. (ל''ת)

      אין חובה בצבא, 04/05/06 00:13

      הגב לתגובה זו

    • מר אונגר

      זאב, 04/05/06 00:25

      קודם כל צהל זה לא הצבא של אבא שלך. שנית דבר בשביל עצמך ולא בשמי גם אני אזרח ישראלי.שלישית כל האדם הזה שאתה מכנה בשם זבל הוא לוחם מצטין וגיבור ולא כמוך שפן עלוב נפש

      הגב לתגובה זו

    • תתבייש ותבכה

      חילונית - הכנסו, 04/05/06 02:58

      אתה רשאי להתבייש ואל תתבייש חלילה להזיל דמעה למול תמונות הגרוש הבאות שתקראנה ''התכנסות''.
      אנשים כמוך טרם הפנימו את גודל האסון שבמו ידכם גרמתם לו...... בעקירת האנשים כמו שנעשתה - עם ''המון רגישות ונחישות'' והכנה תחילה (ע''י מינוולת יש''ע). אולי אתה מצאת לך הזדמנות וסיבה טובה לצחוק ''מתכניות הבידור'' שסופקו לך במהלך 8.2005 בטלויזיה, מה שמעיד על הרגישות היתרה שלך ושל חברייך,אך היו רבים אחריםשאפילו שתמכו בהתנתקות=גרוש - ליבם נשבר באותם ימים...

      צא ולמד מיהם בעלי הערכים במדינתנו הנעלמת...?
      מי בקרב החיילם הם באמת -מלח הארץ ?,ואז תהייה לך סיבה טובה להתבייש ולהתנצל בפני האנשים היקרים שנתנו את דמם , גורשו מבתיהם וישנים עדיין באוהלים או לכל היותר בבתי קרטון (חרטאוילות).

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    איזה שטויות! ואם אבא שלו היה רוצח אז גם מגיע לו לשבת בכלא? (ל''ת)

    צבי, 03/05/06 23:44

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    רה''מ הוא לא פוליטי?

    לא מבין, 03/05/06 23:42

     מי שכואב הריסת ביתו זה כאב פוליטי? מי החליט שמה שהחייל עשה זה מעשה פוליטי'' תודה שלא ביישת את כבוד המגורשים.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    תבינו שהם לא שיכים למדינה ויש לפנותם (ל''ת)

    זיו, 03/05/06 23:41

    הגב לתגובה זו

    • אולי באמת הגיע הזמן להתנתקות מישראל

      שלמה המלך, 04/05/06 00:33

      עם כל השנאה הנשפכת על המתנחלים - החלוצים של ימינו (בניגוד לדן חלוש) - אולי באמת הגיע הזמן להתנתק מהארץ האנטי-יהודית הזאת ולהקים את מדינת יהודה!
      זה קרה אחרי מות שלמה המלך, וזה מתחיל עכשיו מחדש. וזוכרים? 10 שבטים מישראל גלו ונעלמו, ושני השבטים מיהודה עדיין חיים!
      רבותי ההסטוריה חוזרת?!?

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    חננאל אני גאה בך עד מאד!! (ל''ת)

    יוני ח., 03/05/06 23:41

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    נואה אדומה היתה צריכה להדלק לכול אזרחי ישראל אחרי שאולמרט נבחר להני

    שישליק 3DR, 03/05/06 23:40

    להנהיג את המדינה.

    הבנים שלו הם סרבנים. שמאלנים קיצונים והבת שלו היא לזבית.

    איך לא נדלקה לעם הנוראה שפניה של המדינה שלנוו לאבדון ????

    הגב לתגובה זו

    • חסר מוח.

      ברק, 04/05/06 02:07

      67 יש לך הרבה שגיאות כתיב וכנראה שגם יש בעייה רצינית בהשכלה הנמוכה שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 66.

    זה המחיר של דמוקרטיה - צריך לקבל גם את השונה

    ברווז במטבח, 03/05/06 23:39

    ולא לדחות בנאדם בגלל שהא חושב אחרת.
    אנחנו תרבות פלורליסטית וחלק מהיופי שבה נובע מכך שיש דעות שונות ואנשים שונים.
    אל תנסו לשנות ולהפוך אותנו לרובוטים.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    כל הכבוד לאדם היקר הזה! (ל''ת)

    משה, 03/05/06 23:38

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    מספיק עם ההשמצות

    א.ד, 03/05/06 23:36

    ומספיק לדיבורים ''לשקול מחדש את הענקת האות'' ומשפטים כגון זה.
    החייל צריך לקבל את האות בגלל מעשיו, ללא שום קשר לעמדות הפוליטיות שלו או של אבא שלו. אז הוא לא לחץ לרמטכ''ל את היד, נו- אז?! לא זה מה שצריך להפריע לאדם בדרגה רמה שכזו. מספיק עם זה.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    ואיזה מזל שכלב השמירה של הדמוקרטיה-לא נרדם. כעת, חייבים לבדוק (בשם

    כבשה דמוקרטית, 03/05/06 23:36

    הדמוקרטיה), שמא גם ברשימת מקבלי פרסי ישראל יש אחד כתום. תארו לכם איזה בושה תהיה, אם איזה אב.ג.יהושע יתחיל לדבר על הגירוש המשחית. לא יקום ויהיה כזה במקומותינו! בשם הדמוקרטיה, רק הכיבוש-משחית!!!

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    אני מצדיע לחייל! (ל''ת)

    ירון, 03/05/06 23:36

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    מישהו פישל ששלחו אותו ויש לחקור מפקדיו ולהדיחו מייד מצה''ל!!!

    לוחם ותיק, 03/05/06 23:35

    החייל הזה בעיניי סכנה לשלום הדמוקרטיה ורבים הסיכויים שאם חלילה חזיון הבלהות של הפיכה צבאית בישראל, שדובר עליה רבות, ללא ספק שהחייל הזה יהווה חלק ממנה.
    אלא שחוצפתו שהוא ללא ספק ידע לקראת מה הוא צועד!
    ושיא חוצפתו: מה הוא יודע מה נפשו של הרמטכ''ל שממלא פקודות הדרג הפוליטי ואם חייל מתנהג כך לרמטכ''ל עליו לעוף מייד מהצבא, שיישב בבית חודשים על חודשים ויעשה חשבון נפש עם עצמו.
    וחובה מוסרית לאתר לדעתי, לעקוב אחר החייל, לדווח לנו הציבור מה הוחלט לגביו, לעקוב ועוד... זו מלאכת עיתונאית קדושה ראשונה במעלה, שכן מדובר בהגנה על הדמוקרטיה שלנו ומה שעשה החייל, עם כל הצער להצטיינותו, זוהי ''הסתה למרד''!
    אבוי לנו מחיילים כאלה בצה''ל!!!
    לסיום חייל נכבד: בפינוי הישובים בסיני, כלוחם בתעלה שנפצע קשה והחלים והמשיך צבא ועוד, בערה נפשי נגד הפינוי (לא אוכל להרחיב מה עוד נעשה אז), בערתי בליבי, פיניתי חברים שכבר גרו בבתים שלהם, רדפתי אחרי צחי הנגבי שהיום אני כותב לו שאני קינאתי בו אז שהוא יכול היה להשתולל, אך אני כחייל הייתי חייב לבצע פקודה ופקודה בצה''ל היא פקודה ואם אתה לא יודע לקבל פקודה, תודה לאל יש במדינת ישראל אלפי אלפים שרוצים לשרת ויודעים לקבל פקודות ולדעתי או שתצא בסליחה גדולה לעם ישראל על מה שעשית ותחטוף עונש שיבלום קידומך כי חשדנותי כלפיך לנצח תוותר, או שפשוט צא מצה''ל ולך לדרכך לשלום!!!
    אנו דמוקרטיה שמושתת על ערכים וחוקים ולא אתה תקבע!!!
    חג עצמאות שמח, ושוב למערכת, אנו מבקשים מעקב שלכם על האירוע.

    הגב לתגובה זו

    • נכון אתה גולנצ'יק?

      לוחם לשעבר, 03/05/06 23:57

      כמה שגיאות כתיב!
      אין נשוא נשוא ומושא!
      אין פיסוק!
      פעם אתה מדבר ביחיד פעם ברבים!
      קיצר אתה טיפוס לא ברור
      אני משער שהקב''א באיזור
      51-52
      רק הבהרה קטנה ללחוץ יד של רמטכ''ל זאת פקודה?
      לדעתי זה חוסר נימוס או חוסר טאקט אבל מה הקשר לסירוב פקודה
      או שאתה מתכוון למשהו אחר ,שתף אותנו ,ספר לנו
      גם אנחנו רוצים לדעת

      הגב לתגובה זו

    • ואתה ודומך סכנה לקיומה של המדינה

      Avi Ecuador, 04/05/06 00:39

      וצחוק הגורל שאם ''תנצחו'' מדינת ישראל תתבטל או תושמד.
      הערבים היו רק צריכים לעודד אותכם ולסמוך עליכם שתעשו להם את העבודה.
      הבעיה איתכם שהשרשתם את האידיוטיות בצורה כל כך דבילית שאפילו אי אפשר להסביר לכם שאתם דבילים ועושים עבודה זרה להקמת הרשע ושום דבר לא ישכנע אותכם שישראל בקו הירוק בטח לא תהיה מדינה של יהודים.

      הגב לתגובה זו

    • ודרך אגב, מה דעתו של ''דמוקרט'' כמוך

      Avi Ecuador, 04/05/06 01:03

      לעקוב ולהביא למשפט את רוצחי המחבל היהודי שנתפס חי באוטובוס לאחר הרצח שביצע?
      ספר לנו על דמוקרטיה של שמאלנים יפי נפש כמוך.

      הגב לתגובה זו

  • 60.

    הצבא יכול להסתדר בלי ה''מצטיין'' הזה

    חלוץ אמיתי, 03/05/06 23:35

    יש לשחרר את החצוף מהשרות, ויפה שעה אחת קודם.
    נראה שגדל על רקע דומה לרקע שעליו גדל אחמדיניג'אד...
    הביתה, ומהר...

    הגב לתגובה זו

    • אממ כן... הוא יכול להסתדר עם בניו המשתמטים של אולמרט, נכון... (ל''ת)

      פפר, 04/05/06 08:34

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    אני גאה בך חייל אמיץ וגם מצטיין (ל''ת)

    דודו ביתן, 03/05/06 23:34

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    כל הכבוד לך חייל מצטיין

    משה, 03/05/06 23:32

    כל הכבוד לך גם אני נפגע טרור שהגיעו אלי ראשי המדינה לבית חולים סירבתי ללחוץ את ידיהם אלו שאחראים לכל הפגועים ואדריכלי אוסלו וכ' וכל אלו שרוצים לעשות שלום על חשבון הדם שלנו אסור ללחוץ להם ידים כל הכבוד לך
    זה יראה להם ויאותת להם אולי קצת יגרד להם ויביא אותם לצת חושבים על מעשיהם האיומים שמסכנים את חיינו וארצינו

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    סטאליניזם עלוב

    יעקב, 03/05/06 23:31

    מה זאת אומרת - ''נרדמו בשמירה''? הכתבה קוראת לצבא לזהות מראש חיילים בני משפחות ''לא אמינות מבחינה פוליטית'' ולפגוע בקידומם. סטאליניזם עדיין חי בתקשורת הישראלית העלובה.

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    אחלה מחאה - מקנא בו!!!

    חיים, 03/05/06 23:31

    ספק אם הייתי בכלל מצדיע למי שפיקד על גירוש בכזו אטימות ואכזריות. אני מקנא בחננאל - נדיר ביותר שאיש ימין מקבל במה להביע מחאה. חזק ואמץ!!

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    הספין (או בשמו הארכאי מסע צלב) מתחיל (ל''ת)

    הרב יריב שעשגז, 03/05/06 23:30

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    בושה וחרפה

    מישהו, 03/05/06 23:30

    זה חייל מצטיין ?
    בושה וחרפה למי שבחר בו למצטיין!
    צריך לבדוק מי אחראי למחדל ולבזיון.

    הגב לתגובה זו

    • מה הבעיה שלך?

      משה, 03/05/06 23:56

      יש חובה ללחוץ יד בצבא? יש חובה להצדיע ואת זה הוא עשה

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    פולסה דינורה

    משה, 03/05/06 23:28

    לאולמארט

    הגב לתגובה זו

    • To your mother too (ל''ת)

      God, 04/05/06 00:04

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    לחייל קוראים חננאל מגד. למה דיין?

    נקודה, 03/05/06 23:28

    .

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    מלך!! זה גבר אמיתי!! כל הכבוד!! (ל''ת)

    דני, 03/05/06 23:27

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    וואו! כנראה שפולסא דנורא היא מתכון להצטיינות בצבא!

    דניאל, 03/05/06 23:27

    נראה לי שנתחיל לנסות את זה כי זה מצליח...

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    יש לעשות הפרדה, החייל עדיין הינו מצטיין ותפקידו, ללא כל קשר למה שקו

    אבירם, 03/05/06 23:27

    שקורה מסביבו.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    הוא לא צודק! אבל אפשר בהחלט להבין אותו!!!

    שניאוררר היחיד, 03/05/06 23:26

    אתם הייתם לוחצים ידים למי שהיה קשור להחרבת הבית שלכם??? תהיה הסיבה מוצדקת אשר תהיה . . . אל תדון אדם עד שתגיע למקומו . . .

    הגב לתגובה זו

    • בלי קשר לכלום . . .

      מירי מתישרי, 04/05/06 00:45

      שניאור, אנחנו גאים בך . . . איך אתה אומר תמיד,, השעמום יכול להרוג . . . .

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    התפוח לא נופל רחוק מהעץ (ל''ת)

    שפו, 03/05/06 23:26

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    גאה בך

    הצדיק מסדום, 03/05/06 23:25

    יישר כוחך על עמידה איתנה על דעותיך. מי יתן וירבו כמותך בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    החייל ואבא שלו שניהם דגנרטים! (ל''ת)

    חוצפנים, 03/05/06 23:25

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    תודה-גיבור

    יצחק, 03/05/06 23:25

    תודה גיבור,
    עשית לנו טוב בלב,
    סרוסי נשאר סרוסי, גם אם קוראים לו דיין

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מה הקשר?!

    אריה, 03/05/06 23:25

    הרי בחנו את יכולות החיי'ל ולא את משפחתו, הכותרת של :מישהו נרדם בשמירה'' היא פוגעת מעליבה ולא קשורה לעניי'ן בכלל...
    אם החיי'ל עושה את עבודתו בצורה הטובה ביותר אז הוא מצטיי'ן ללא קשר למשפחתו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    אבות אכלן בוסר ושיני בנים

    עורך מטומטם, 03/05/06 23:25

    תכהינה?
    מה הקשר לאבא?
    לברוך גולדשטיין יש בן טייס?
    ומה הקשר בין דבריו של האבא לתיפקודו של הבן.
    זוהי עיתונות זולה במיטבה
    נסיון להטות את דעת הקהל עם כותרות מפוצצות
    תתבישו NRG

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    גבררררררררר!!!!!!!!!! (ל''ת)

    דני, 03/05/06 23:25

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    כל הכבוד לחייל האמיץ! (ל''ת)

    לא נשכח לא נסלח, 03/05/06 23:24

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    מה הקשר?

    אלי, 03/05/06 23:24

    מה הקשר בין חייל המצטיין בתפקידו לבין דעותיו הפוליטיות?

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    די כבר! אתם לא קולטים, הדתיים מצילים את המדינה!

    חן, 03/05/06 23:23

    מישהו מכם מתרגש ששרים את התקווה או שמניפים את הדגל?! אז מה אם האבא עשה משו רע, הבן הוא בן אדם בפני עצמו, תפסיקו עם השנאה לדתיים!!!

    הגב לתגובה זו

    • המשפחה הזאת הרוויחה את זה ביושר

      גיל אזולאי, 04/05/06 08:18

      אבא מטורף ובן ימני קיצוני שמנסה להכניס פוליטיקה לצבא.

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    אל מול השחיתות המוסרית והשלטונית (ל''ת)

    כל הכבוד, 03/05/06 23:23

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    חננאל דיין, אני מצדיע לך! אתה חייל מוסרי ואמיץ!

    יואב, 03/05/06 23:23

    מי יתן ןירבו אנשי מוסר, יושר, ואמת כמוך.

    הגב לתגובה זו

    • של מי?

      רוני, 03/05/06 23:39

      אמת של מי
      יושר של מי
      ישראלי של מי בושה

      הגב לתגובה זו

      • של מדינת ישראל - הרי זה ברור

        ברווז במטבח, 04/05/06 01:14

        לשם כך הזמינו אותו לטקס

        למה לשאול בהתרסה?

        הגב לתגובה זו

        • המתריס במומו מתריס

          רוני, 04/05/06 01:31

          הוא חייל שמגן על כל המדינה ולא רק על גוש קטיף והרמטכל לא מחליט לפנות או לא הוא מבצע החלטות ממשלה ברגע שהוא לובש מדים הוא מחויב לרמטכל אז שוב אני שואל
          מוסר של מי?

          הגב לתגובה זו

          • מי שהחליט על הגירוש ומי שביצע אותו אינם מוסריים !

            יואב, 04/05/06 07:15

            הם עברו על המוסר הבסיסי ביותר. אפילו את הקוד האתי של צה''ל (קראו אותו!) הם רמסו ברגל גסה.
            לא נשכח ולא נסלח!

            הגב לתגובה זו

  • 35.

    אנשי ההתיישבות הם מלח הארץ, מתי תבינו?

    אבי, 03/05/06 23:22

    מצטיינים בצה''ל, מגינים בגופם על המדינה ועל האדמה ולא שמים קצוץ על שונאי המדינה שעדיין יונקים ממנה את הנשמה.

    הגב לתגובה זו

    • פלפל הארץ

      רוני, 04/05/06 02:08

      מה זה מלח הארץ?
      האם דור של עניים בגלל העברת תקציבים לגוש קטיף הם לא מלח הארץ הם בוסר חיי שובע בשם הדת
      אבטלה לא הית בגוש קטיף נכון????

      הגב לתגובה זו

      • אבטלה היתה גם לפני 67 כל הכסף הלך לאנ''ש

        דורון, 04/05/06 06:30

        לקיבוצים שלא נשאר מהם כלום.
        שיפסיקו לשטוף לך את המוח.
        הסכום שיש''ע מקבל בשנה קטן יותר מקצבאות הילדים שמקבלים ערביי א''י

        הגב לתגובה זו

      • חישוב פשוט

        יוסי, 04/05/06 07:09

        62 מיליארד ש''ח עלתה ההתישבות ביהודה, שומרון וחבל עזה בכל 39 שנותיה.
        בממוצע לשנה - כמיליארד וחצי ש''ח.
        לשם השוואה:
        בכל שנה מקבלים ערביי ישראל כסף מביטוח לאומי בסך של 9 מיליארד ש''ח.

        הגב לתגובה זו

        • איזו דמגוגיה גזענית חסרת משמעות

          איתמר, 04/05/06 09:56

          מה הקשר בין התקציבים המיועדים לבניית ההתנחלויות לבין הביטוח הלאומי שמקבלים ערביי ישראל בהיותם אזרחים כמו כל אזרח אחר?

          הגב לתגובה זו

  • 34.

    לא יומתו בנים על אבות.

    רונן, 03/05/06 23:22

    החייל לא היה חייב ללחוץ את ידו של הרמטכ''ל.
    החוק הצהלי קובע שעל החייל להצדיע למפקדו, ואת זה עשה החייל שהצדיע לרמטכ''ל בטקס.
    הרמטכ''ל לא גילה כבוד כאשר הורה לחייליו לסלק בכל מחיר - באופן כפוי ואף בכח אקטיבי (כולל דחיפות, משיכות וכו') אם יהיה צורך - את כל אלפי תושבי גוש קטיף מבתיהם, ובכלל זה את סבו של החייל, למרות שהללו התנגדו רק פאסיבית (כגון ע''י קשירת עצמם לביתם) ולא אקטיבית (כלומר לא דחפו/משכו וכו'). הסבא המגורש הזה שנותר ללא קורת גג - מת יומיים אחרי הגירוש. אז למה שהחייל יגלה כבוד לרמטכ''ל שלא גילה כבוד לסב והורה לבצע סילוק כפוי ובכח?
    בעיניו של החייל (וגם בעיניי), מה שנעשה בגוש קטיף היה פשוט שוד-בחסות-החוק אפילו בית המשפט העליון הודה שמדובר בבתים שנרכשו/נבנו כדין, ושמדובר באדמות שנרכשו כדין - חלקן עוד לפני קום המדינה. אז ברגע שהמדינה שודדת את הבית של הסבא שלך, והוא מת יומיים אחרי השוד, וכעת משפחתו של הסב נותרה חסרת-בית, אז כבר אין שום הצדקה שבעולם לצפות מהחייל הכי מצטיין שבעולם שילחץ את ידו של זה הנתפס בעיני אותו חייל כ''שודד בחסות החוק''. אפשר לכל היותר לצפות מאותו חייל שיקיים את חוקי צה''ל - הדורשים ממנו להצדיע לרמטכ''ל, וזאת אכן עשה בטקס. אבל אין שום הצדקה שבעולם לצפות מאותו חייל שגם ילחץ את ידו של זה שנתפס בעיני החייל כשודד-בחסות-החוק.

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כל הכבוד לחייל! סוף סוף אחד שאומר את מה שכולם חושבים!

    יואב, 03/05/06 23:22

    חלוץ 0 אחד גדול!!!

    הגב לתגובה זו

    • לא כולם חושבים כך, ההפך הוא הנכון

      גיל, 04/05/06 08:21

      להקת טוקבקיסטים ימניים הפועלת באינטנסיביות אינה מעידה על הכלל.
      מדובר במיעוט מבוטל

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    He has every right to do so

    voice of reason, 03/05/06 23:21

    No where in the PKUDOT does it say that a solger has to shake hands with his comander in chief.. He saluted as he has to and that is enough. Since his grandfather's house was destroied in GUSH KATIF his choise to avoid shaking hands was personal - NOT POLITICAL

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    http://news.walla.co.il/?w=/0/894118 (ל''ת)

    זה השב''כ :, 03/05/06 23:19

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    האם הקללות עובדות - לא יודע (ל''ת)

    רוני, 03/05/06 23:19

    הגב לתגובה זו

    • לא עובדות משום שאין טקס כזה ביהדות

      לילי, 03/05/06 23:47

      פולסא דנורא - כדור האש שהקב''ה שולח במלאכים סוררים.

      בזרגון אנושי - טקס ''חרם'' שמשמעותו שלא מדברים עם האיש יותר.

      ביהדות אין אדם יכול לקבוע או לבקש לקבוע גורל של איש. הגורל נחתם ביום כיפור לפי מכלול מעשי האדם.

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    המשך כך - כולנו איתך (ל''ת)

    אזרח גאה, 03/05/06 23:18

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    אז מה? רק בגלל מה שאביו עשה? זה לא קשור אליו! (ל''ת)

    ישראלי, 03/05/06 23:18

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    למה מעריב מחטט בחיי משפחה של חייל המצטיין?

    ישראלי, 03/05/06 23:18

    מה איכפת לכם אדוני מעריב? אתם מחפשים סנציות זולות ולעורר ויכוחים ופילוג בעם ישראל?
    די הפסיקו לחטט את הפצע ''ניתוק-התכנסות-גירוש'' ממש אסון לישראל.
    המבין יבין

    הגב לתגובה זו

    • צודק!- די להסתה ולשנאה של התקשורת! (ל''ת)

      צדק בעם, 04/05/06 00:11

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    כשבשב''כ עובד מאבטח שפורץ לבתים

    תקראו, 03/05/06 23:18

    את מי זה מפתיע?
    כשבשב''כ עובד מאבטח שפורץ לבתים בת''א ותוקף מינית בתוך הבית בחורות, ואז מסתבר שיש לו כנראה קשר לתקיפות נוספות אז מי מתפלא?
    למה שיעשו בדיקה לחיילים המצטיינים?
    למה שיבדקו מי אלו שאמורים להכנס לבית הנשיא?
    פ ש י ט ת ר ג ל !!

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    מעולם לא היה רמטכל שכל כך דאג להחצין את דעותיו הפוליטיות!

    יניב, 03/05/06 23:17

    אם כבר בחיילים אנו עוסקים - הרמטכל הנוכחי מתנכל לציבור האמוני המדינה בצורה הבוטה ביותר - לא לחינם בחר בו מופז לכהן כרמטכל הגירוש.
    עובדה נוספת - את האמרה ''לא נשכח ולא נסלח'' חרטו על דגלם יפי הנפש המבכים על רצח רבין (דבר איום ונורא לכשלעצמו) והנציחו בזאת את שנאתם כלפי הציבור האמוני - אולם חלוץ לפני שבוע יחס את המשפט דווקא לזיכרון השואה ובזה הפך שוב את הציבור האמוני ליוצרי זילות בזיכרון השואה!!! די להסתה! אדם מתנשא ופוליטי זה - אסור לו להיות בראש הצבא!

    הגב לתגובה זו

    • צודק 100% (ל''ת)

      שיריונר, 04/05/06 00:25

      הגב לתגובה זו

    • סוד כמוס ,לא לספר

      המודיע, 04/05/06 04:04

      מה שחלוץ צריך לעשות זה להזמין את החיל לשיחה בארבע עיניים,ולהתנצל בפניו על כך שהיסכים לבצע את הגירוש מגוש קטיף ,היות וזו היתה ,בראיה לאחר מעשה,טעות איומה שהמודיעין לא חזה אותה ושגרמה להקצנה נגד ישראל במחנה הפלסטיני ולעלית החמס לשלטוןץ
      חלוץ צריך לבקש מהחיל שלא יספר על כך לאף אחד היות והוא עצמו מתביש על מעשיו,ואם היה חושד שזה מה שיקרה לא היה מוכן להתמנות לרמטכל כמינוי פוליטי,אחרי הדחת יעלון-הרמטכל הקודם שכן ראה את הנולד!!!

      הגב לתגובה זו

    • ליניב

      אזרח, 04/05/06 08:37

      1. אני משוכנע שתמכת בו כשאמר שהוא מרגיש רק את הרעידות בכנף.
      2. היו הרבה רמטכ''לים פוליטיים לפניו (ראה את רפול ובוגי).
      3. השימוש של טלאי כתום, ויציאת ילדים עם ידים למעלה, ןדיבורים על הרגשת שואה, לא התחילו מהרמטכ''ל הנוכחי.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    הבחור צודק, כול הכבוד על הביצוע. (ל''ת)

    בני, 03/05/06 23:17

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    יש שקונה עולמו בשעה אחת !!!! (ל''ת)

    meir, 03/05/06 23:17

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    חייל בממלכת יהודה....שלא מבין מהות הצבא (ל''ת)

    אחד העם, 03/05/06 23:16

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הכן יש בוגדים בצמרת צהל (ל''ת)

    הידע, 03/05/06 23:16

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    טיפשי אבל זו זכותו - הוא הצדיע לו.

    גדעון, 03/05/06 23:15

    די עם העליהום על כל מה שקשור למתנחלים ץ הם אחינו ובשרנו . הם כ40% מקורס קצינים ויש להם גם שעות פוליטיות בדיוק כמו שיש לכל אזרח בארץ וחייל הוא גם בן אדם . הוא חייב לבצע םקודות ולכן הוא הצדיע לו אבל הוא לא חייב לכבד את מפקדו .
    טוב שיש לנו מפקדים אמיצים ובעלי אופי ..

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    צודקים, לשלול התואר

    צ'ומפי, 03/05/06 23:15

    יש לשלול את תואר החייל המצטיין לאלתר. הרי הצבא, בתי המשפט ומוסדות השלטון שייכים לשמאל. איזה חצופים המתנחלים הללו שמעיזים להצטיין בצבא! זו חוצפה שלא תאמן שרוב החילים המשרתים כיום ביחידות העילית הם דתיים. הרי הצבא והמדינה שיכים לשמאל. החילים הדתיים טובים לדבר אחד-הם בשר תותחים מצויין. הם טובים רק למות בעד ארצם של השמאלנים. (טוב זה חוסך מוות מיותר של שמאלן). המתנחילים הם הכושים המודרנים של ארה''ב טרם מלחמת האזרחים. מעניין מי ימלא את מקומם של המתנחילים ביחידות המובחרות אם הן יחליטו לא לשרת שם יותר. מי ישמש כבשר תותחים?

    הגב לתגובה זו

    • אוי אוי אוי....ישללו לו את התואר...אני בכלל לא מבין למה הוא משרת

      אלי, 03/05/06 23:44

      אני כבר מזמן הפקדתי את פנקס המלואים שלי.
      עוד תמים שחושב שמחאה תעזור כאן.
      זו כבר לא המדינה שלנו.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    אין פקודה המחייבת ללחוץ ידו של מפקד

    doctor, 03/05/06 23:15

    אז אם הצבא יעניש אותו, הצבא ייראה מטומטם

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    הצטיינותו תישקל ?

    בן ציון, 03/05/06 23:15

    איך אפשר לשקול משהו שכבר נשקל ? ,הוא הצטיין עד כה . אם יש למישהו בעייה עם אביו שיגש לאביו . החייל שאל אמש את מפקדיו ונאמר לו כי אין שום חובה טיקסית ללחוץ את ידו של הרמטכ''ל וכך עשה . יש מלח הארץ גם מעבר לקו הירוק וחננאל הוא כזה .

    הגב לתגובה זו

    • מגוחך לשלול את ה''תואר'' אחרי שכל המדינה יודעת (ל''ת)

      שהוא מצטיין, 03/05/06 23:43

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    ולאולמרט אין בן סרבן גיוס???

    אזרח, 03/05/06 23:14

    יש לדון כל אדם בזכות עצמו.

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    כל הכבוד! הוא גם ישר. (ל''ת)

    doctor, 03/05/06 23:13

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מה המשמעות של כותרת המשנה?

    בועז מושקוביץ, 03/05/06 23:13

    שצה''ל היה צריך למנוע את התואר מחייל למופת (אחרת מדוע קיבל ''מצטיין'') בגלל הפעילות והאמונה של אביו?
    הדבר המטומטם ביותר, שצה''ל יכול לעשות עכשיו - זה לשלול ממנו את התואר.

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    פסיכי בן פסיכי

    להעיף מצה''ל!, 03/05/06 23:13

    אם הוא לא מוכן להכיר בסמכות הצהל''ית כדאי להעיף אותו מהצבא ומהר לפני שהוא יהפוך לעוד מתנחבל מתאבד באיזה מסגד.

    הגב לתגובה זו

    • באמת כדי להעיף מצה''ל את כול מקבלי אותות ההצטינות!מי צריך חיילים איכ (ל''ת)

      איכותים ?, 03/05/06 23:49

      הגב לתגובה זו

    • למה פסיכי?

      הגב לענין, 03/05/06 23:54

      כולה לא לחץ את היד.
      איפה כתוב שצריך ללחוץ יד בצבא?
      הוא היצדיע, סימן שכן מכיר בסמכות צהלית.
      מי הפסיכי לא ברור לי, בעצם כן ברור לי

      הגב לתגובה זו

  • 12.

    לא לעניין.

    ר, 03/05/06 23:13

    אם נראה לכם שלא מתאים להעניק לו פרס מסיבות התלויותבעצמו-בסדר..
    אבל מה השטות הזו לספר על אביו?מה הוא אשם??? מה זה קשור?

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    שיעשה פולסא לחלוץ גם כן

    ד-נורא, 03/05/06 23:13

    נראה שיפחדו להתעסק איתו. תראו מה קרה לרבין ולשרון אחרי הפולסה

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    גבר בן גבר (ל''ת)

    גי, 03/05/06 23:12

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    הצטיינותו ולא נימוסיו

    אביתר, 03/05/06 23:12

    למה רוצים לשלול לו את הפרס, מה הבעיה. הוא באמת חייל מצטיין שעושה את עבודתו נאמנה אך לא מאמין בדרך.
    טוב שלא יצא צבוע ולחץ את ידו.
    לפעמים צריך לומר את האמת בפנים
    המדינה צריכה להוקיר לו תודה על הצטיינותו ולא על נימוסיו

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    פרובוקטור קטן ומושתן...אבל..

    לינוי, 03/05/06 23:11

    במקרה זה אף אחד לא נרדם בשמירה.
    גם אם היו יודעים על מחלת הנפש של האב לא היה צריך לפגוע בבן.
    מעשיו של הבן עומדים בפני עצמם והם צריכים להשפט לגופם.

    הגב לתגובה זו

    • בדיוק! זה כמו לשפוט את אולמרט על זה שהבנים שלו הם משטמתים מסריחים (ל''ת)

      {}, 03/05/06 23:47

      הגב לתגובה זו

    • אתה הוא חולה הנפש ולא אביו של החייל

      dz, 04/05/06 01:43

      ועל מה הוא צריך להישפט?? אין שום חוק שקובע שצריך ללחוץ חד למפקד כלשהו. מקסימום הצדעה, ובמקרה של חולץ- גם זה יותר מדי

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    תקראו תבינו

    משה, 03/05/06 23:11

    תראו הרבה מהמתנחלים יש להם ערכים הם לא נלחמים סתם
    זאת אומרת אני בטוח שרובם שם
    היו מקריבים את עצמם למען זה שלא יהיה התכנסות ממש יעני יהיו מוכנים למות למען זה

    לכן אם הם היו חושבים שלהתאבד היה עוזר
    ולא הייתה התנתקות בגלל זה הם היו מתאבדים
    ולכן הקיצונים בינהם חושבים
    שהם גם יכולים לגרום למישהו אחר להקריב תעצמו למען המטרה
    לדוגמה אולמרט עצמו.

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    למה הכוונה'' מישהו נרדם בשמירה?''

    עיתונאי חצר, 03/05/06 23:11

    אולי שאסור היה העניק לו פרס חייל מצטיין כי אביו הוא כזה? היה צורך להחרים אותו ? לנדות אותו? לאסור אותו? לשלוח עליו סוסים ופרשים?

    מישהו בעיתונות נוחר בשמירה על חופש הביטוי

    הגב לתגובה זו

    • כל מילה שלך - מסמר (ל''ת)

      אין מה להוסיף, 03/05/06 23:41

      הגב לתגובה זו

    • מה ז''א נרדם בשמירה? אולי לא לתת

      זיוית, 04/05/06 07:09

      לו תעודת חייל מצטיין, למרות הצטיינותו, בגלל דברים שאביו אמר או עשה? משטרת המחשבות כבר כאן!!!

      הגב לתגובה זו

    • הכוונה שאיש כזה שאביו מטורף

      אילן ד., 04/05/06 08:28

      יכול היה לפגוע גם ברמטכ''ל.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    צריך לסלק אותו מצה''ל (ל''ת)

    שרון ורבין, 03/05/06 23:10

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    כל הכבוד

    אבי, 03/05/06 23:10

    חזק ואמץ .
    לא נשכח ולא נסלח !!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    סמולנים עלובים

    ליאור, 03/05/06 23:09

    נראה אתכם זורקים את הכתומים מצה''ל.
    עם מי תשארו? אולי עם גלצ ולהקת הנח''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    כל הכבוד לחייל!!!!!!

    נאי, 03/05/06 23:09

    עכשיו יעשו לו לינץ תקשורתי.
    כל הליברלים התקשורתיים יחברו יחדיו נגד חייל מצטיין

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    חייל תותח וצודק!

    גאיה, 03/05/06 23:03

    הכתומים קרביים מצטיינים ומי שלא טוב לו שיפרק את צה''ל.

    הגב לתגובה זו

    •  (ל''ת)

      צודקת ב 100%!, 03/05/06 23:11

      הגב לתגובה זו

    • אנשים כמוך צריכים להיות בכלא.. (ל''ת)

      גאי, 03/05/06 23:13

      הגב לתגובה זו

      • ואיפה צריכים להיות....

        דני, 03/05/06 23:54

        שני הבנים הסרבנים של ראש ממשלת ישראל? ואיפה צריכה להיות בתו שמתנכלת לחיילי צה''ל במחסומים יחד עם חבריה לאירגון שמאל קיצוני?

        הגב לתגובה זו

    • צודקת ב 100R0!

      חיים, 03/05/06 23:13

      חלוץ גירש מתוך שנאה!

      הגב לתגובה זו

    • קרביים בתחת שלי

      לוחם בגולני, 03/05/06 23:18

      עושים שנה וחצי ובורחים לישיבה

      הגב לתגובה זו

      • עדיף שנה וחצי בקרבי מאשר לעבוד בתור מש:ק ממטרות או מזכירה (ל''ת)

        סולומון, 03/05/06 23:46

        הגב לתגובה זו

      • וגם לא כולם עושים שנה וחצי-

        dz, 04/05/06 01:39

        תקן אותי אם אני טועה, אבל, אם אני, ימני, 'כתום', והתגייסתי במרץ 03 והשתחררתי לפני חודש וחצי, אז כמה זמן שירתתי??? וכמוני רבים מהחברים ה'כתומים' שלי...

        הגב לתגובה זו

    • כן, הא?

      רגלס, 03/05/06 23:23

      אמסבה היא סוג של אורניזם חד תא, מזכיר קצת את האנטילגנציה שלך...
      כל אלו שלא הפנימו את החשיבות הפרדת הפוחיטיקה מצה''ל הם אלו שהורסים אותו ובכך פוגעים במדינה. לפי דעתי זאת ההגדרה האמיתית של בוגד...עלה והצלח

      הגב לתגובה זו

    • לפרק את צה''ל?

      למה?, 03/05/06 23:31

      נפרק את מליציות המתנחבלים! צה''ל ישאר צבא תותח גם בלעדיכם.
      ושאף אחד לא יכתוב לי ''עשית צבא?'' וכו', שירות כמו שלי מעט מאוד כתומים עשו והם מאלה שיודעים לא לערב צבא ופוליטיקה.

      הגב לתגובה זו

    • באיזו פקודה כתוב שצריך ללחוץ יד לרמטכ''ל? (ל''ת)

      ההצטיינות תשאר, 04/05/06 09:59

      הגב לתגובה זו