• 266.

    בושה וכלימה !!

    יעקב, 15/05/06 15:22

    לחשוב שאפשרו לך לשרת בצבא ההגנה לישראל זה מזעזע אותי !!
    בוש והכלם .

    הגב לתגובה זו

    • לבוש ולהיכלם?

      סיון, 21/05/06 18:21

      חיילים כמו חננאל הם החיילים שמחזיקים את צה''ל!!!!!!!!!!!!!

      הגב לתגובה זו

  • 265.

    חננאל בוש והיכלם יחד עם האמא שלך

    ביזיון, 15/05/06 13:31

    היא מגינה עליך בדיוק כמו עוד אמא אחרת והמבין יבין....
    אתה ביזית את הרמטכ''ל ועוד יש לך טענות? תתבייש לך!!!
    לך לישיבה ושב בשקט וקבל את העונש המגיע לך. אף אחד לא צריך אותך יותר בצבא כי חונכת לשנוא את הצבא ומפקדיו. אתה בושה לצבא ואל תחזור יותר, הבנת?

    הגב לתגובה זו

  • 264.

    מצדיעה לך חננאל דיין!!!!

    HEART, 12/05/06 13:06

    תודה לך על שעזרת עוז, ודאגת שהעם שלנו לא יעז לשכוח את האסון הנורא שעוד כל כך טרי, וכבר נשכח כלא היה.... אני לא שכחתי ולא אשכח!!!

    הגב לתגובה זו

  • 263.

    TO # 262

    ahik, 12/05/06 08:58

    G-d bless you
    and maariv we are waitting for your appology on page one!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 262.

    מצג שוא או הסתה ???

    שי, 11/05/06 20:38

    ברצוני למחות על האופן בו שמתם את תמונת הפתיחה של קטע הוידאו של הטלויזיה הצרפתית. התמונה מראה מצג שוא בו הרמטכ''ל עומד עם יד מושטת ללא מענה. בצפיה בכל הקטע, לא היה מצב כזה שהרמטכ''ל הושיט את ידו ללחיצה ולא נענה. החייל נראה אומר לרמטכל כנראה שהוא לא ילחץ את ידו והרמטכ''ל בכלל לא הושיט יד ללחיצה. יתרה מזאת. לאחר שהחייל אמר לרמטכ''ל את מה שאמר, הרמטכ''ל בכל זאת העניק לו חפץ כלשהוא, כנראה מדליה או משהו אחר וגם אז לא הושיט את ידו ללחיצה. התמונה שאתם מציגים בפתיחת הקטע היא הקפאה של תנועת היד של הרמטכ''ל החוזרת למקומה לאחר הענקת המדליה בצורה שנראית כאילו ידו הושטה ללחיצה ולא נענתה, דבר שבפירוש נראה בקטע הוידאו שלא היה ולא נברא. יתרה מזו, כותרת הכתבה ''חלוץ הושיט יד, החייל התעלם'' היא שקר גמור במקרה הטוב והסתה חמורה במקרה הרע. אני חושב שמידת ההגינות מחייבת אתכם לפרסם תיקון והתנצלות בפני החייל ובפני ציבור הקוראים.

    הגב לתגובה זו

  • 261.

    עפ''י התמונות של הטלויזיה הצרפתית הרמטכ''ל לא הושיט יד!!! (ל''ת)

    עידו, 11/05/06 14:53

    הגב לתגובה זו

  • 260.

    לא נשכח ולא נסלח לחלוץ

    לוחם מילואים, 11/05/06 13:49

    וגם אם נמשיך לשרת, לא נעריך אותו, ולא נהיה חברים שלו

    הגב לתגובה זו

  • 259.

    דרך ארץ קדמה לתורה!!!!

    אמא של חיילים, 11/05/06 12:17

    חינוך קודם לכול!!!!
    אם הוא מצטיין , וקיבל הזמנה לבוא לבית הנשיא . עליו להתנהג בהתאם.
    חלוץ הוא מפקד הצב והוא כפוךף לדרג המדיני ומבצע את הפקודות שהוא מקבל.
    וחייל פישר כז צריך לדעת מה מקומו . יפה עשה מפקדו שהדיח אותו מיחידתו.
    ועוד יעשה ולא יקבל את המלגה

    הגב לתגובה זו

  • 258.

    חייל מצטיין!!!!!!!!

    מתנחל, 07/05/06 18:22

    דוגרי אחי! יצאת מלך! כל מילה מיותרת!

    הגב לתגובה זו

  • 257.

    תנו לרמתקל להיתביש

    יונתן, 07/05/06 18:18

    אני יונתן בורא לא ראיתי מאולם דבר כזה ליפנה 5 דקות היוא היה חיל מיצתיין שעבד 3 שנים והיתעמץ וקיבל את הפרס הראישון הוא לא רצה לילחוץ את היד לרמתקל את היד כי - המישפחה שלו הופנו מיבתהם דמינו לעצמכם שלוקחים אתחם מהבית שלכם לוקחים את מישפחותיחים מיבית קברות ולא רק זה אלה אחרי שעבדתם 3 שנים רצוף בלי הפסקה אתם זוכים בפרס היכ גדול (שמגיע לכם) וביגלל שאתם לא רציתם לילחוץ את היד של מי שאסה לכם את החיים לאיסורים והרס לכם את הבתים וללא פיצויים אז לא הייתי מאיז לילחוץ לא את היד עם הייתי הרמתקל הייתי אומר:בסדר אני מסקים איתך זה הארץ שלנו אנחנו לא נארוס את הבתים ועם אתה לא רוצה לילחוץ לי את היד אתה יחול זה לא חובה ובחול זאת מגיע לכה את הפרס הזה על עבודתך הקשה .

    הגב לתגובה זו

  • 256.

    אתה תותח! הלואי שלי גם היה אומץ (ל''ת)

    חייל מגולני, 07/05/06 17:09

    הגב לתגובה זו

  • 255.

    משפחת החייל אנחנו גאים בכם

    אולגה, 07/05/06 16:35

    החייל מלא חובתו למדינה למרות שהמדינה קרע אותו השפילה את משפחתו וכל קהילת המגורשים
    מעכשו ידאגו בצהל הצבא הפוליטי שלנו לא לציין לשבח חילים מהמגורשים כי הטובים והמשובחים מאימים לא כדי לתת להם את המקום הראוי להם גאה בך ובמשפחתך

    הגב לתגובה זו

  • 254.

    כל הכבוד חננאל!

    אריאלה, 05/05/06 16:46

    גאים בך! הצבא הזה לא ראוי למישהו ערכי אמיתי וישר כמוך!

    הגב לתגובה זו

  • 253.

    אתה המצטיין, הרמטכ''ל - ביזיון

    איש, 05/05/06 09:26

    רמטכ''ל שמונה כתחליף ליעלון, שהודח כי העז לחשוב בעצמו, לא מסוגל להבין חייל שחושב לבד, כאשר הוא, הרמטכ''ל, אמור להכתיב לו איך לחשוב.
    חננאל, כל כך הרבה אנשים מרגישים שהיית להם לפה, שביטאת את מה שהם חושבים על היעדר המנהיגות, על אובדן האומץ. כולם מחזקים אותך. לא משנה מה צה''ל יעשה - בשביל רבים רבים אתה הכי מצטיין מכולם.

    הגב לתגובה זו

  • 252.

    גאים בך גבר גבר!

    טלי וארי, 04/05/06 22:20

    כל הכבוד על האומץ והנחישות שהראת!

    הגב לתגובה זו

  • 251.

    רמטכל פוליטי ראוי לביזוי

    אבישלום, 04/05/06 14:19

    אם הרמטכל היה רק מבצע פקודות אזי למרות שאני מתעב את הגירוש הייתי מבין שזו חובתו אבל ברגע שהוא שש ללעוג, לשקר ולהיות פוליטי הרי שהוא ראוי להשפלה ולבוז.
    חננאל חזק ואמץ

    הגב לתגובה זו

  • 250.

    כל הכבוד לו

    אביעד, 04/05/06 09:08

    אסור לעולם לסלוח לפושעי הגירוש

    הגב לתגובה זו

  • 249.

    לא מצטיין . פופולרי - נבחר . מתחזה לערכי .

    אני, 04/05/06 07:28

    דור שני ושלישי לאנשי הפועל המזרחי בועלי הברית ההסטורית .
    חומץ בן יין - הוא ואביו וקהילות המתבדלים מבית פורת וולרשטיין .

    הגב לתגובה זו

  • 248.

    טוב מאוד!!

    ליאור, 04/05/06 02:21

    חלוץ גרם למות רבים כשהיה מפקד חיל האוויר והורה על הפצצות נגד פלשתינאים תמימים

    הגב לתגובה זו

  • 247.

    מזכיר לי עוד משהו על לחיצת ידיים

    Avi Ecuador, 04/05/06 02:13

    בזמנו כשבוש וערפאת להבדיל היו אמורים להגיע לאו''ם יכל להיווצר מצב מביך מאוד לבוש שהוא יפגש במסדרונות עם ערפאת, הוא דאג בכל מחיר שלא להגיע למצב מביש זה ושחס וחלילה יאלץ ללחוץ את ידו של ערפאת.
    תארו לעצמכם שהערבים היו נעלבים שבוש לא הניח לערפאת לנשק אותו מצד לצד במשך 5 דקות עם הזעה והזיפים שלו.
    הערבים היו מתרגזים כמו השמאל היום.

    הגב לתגובה זו

  • 246.

    כל הכבוד!!! תותח!!! אל תיבהל מהשמאלנים. (ל''ת)

    אורן, 04/05/06 00:51

    הגב לתגובה זו

    • היום השמאל הוא יד ימין של הערבים

      Avi Ecuador, 04/05/06 02:08

      הם תומכים בערבים יותר משהערבים תומכים בעצמם.
      מזכיר לי את שרון להבדיל, בזמנו פחד פחד מוות להיתקל במצב שיצטרך ללחוץ את ידו של ערפאת.
      טוב, יכל להצדיע לו, השמאל היה מספר לכם משהו בטח.

      הגב לתגובה זו

  • 245.

    כל הכבוד לחייל יישר כוח ושירבו כמוך בישראל (ל''ת)

    xxxxx, 04/05/06 00:27

    הגב לתגובה זו

  • 244.

    איזה מזל שלטוקבק אין סאונד (ל''ת)

    ירו,אומן טוקבק, 04/05/06 00:15

    הגב לתגובה זו

  • 243.

    השקר של המתנחלים

    ירו, 04/05/06 00:02

    הם חוזרים וטוענים שהם מתנגדים לפינוי כי הוא מסכן את ביטחונה של מדינת ישראל.
    האמת היא שאיו רחוק מכך מן האמת .הסיבות הנכונות הן אמונה פנאטית בכתוב בתנ''ך,חינוך של שטיפת מוח (מי שלא שמע שיעור בגן של ילדי מתנחלים לא ידע על מה אני מדבר),אהבת הדיור הזול שיכול להכיל בקלות משפחה מרובת ילדים,ושנאת ערבים.
    אז עלי אתם לא עובדים.אף אחד מכם לא באמת מאמין שהוא שומר על בטחון המדינה.
    מה שנכון הוא שראשי הממשלות האינפנטילים שלנו האמינו בכך.

    הגב לתגובה זו

    • כן, ספר לנו שאתה מאמין שהמדינה של הפלסטינים

      Avi Ecuador, 04/05/06 01:36

      עותק, בבקשה מעריב... יום העצמאות ליהודים לא?
      עותק:
      ''...
      ובנושא הכיבוש:
      יהודה, שומרון וחבל עזה הם שטחים שניתנו לעם היהודי בדיוק באותה ועידה שנתנה לשכנים שלנו, את הריבונות על השטחים שיש להם היום: ועידת סן-רמו של חבר הלאומים, ב-1920.
      היות ועמנו לא היה אז מסוגל לקבל לידיו מדינה, היא נמסרה כפיקדון לידי האנגלים (המנדט הבריטי). בסעיף 6 של אותה החלטה (מ-24/04/1920), הטילו על האנגלים החובה לעודד וליישם התיישבות יהודית בכל שטח המנדט. מיותר לציין ששטח המנדט כלל גם את ישע. גם בעבר הירדן היו היהודים יכולים להתיישב אך, לפי סעיף 25, מותר היה לאנגלים לדחות את ההתיישבות שם למועד יותר מאוחר.
      בשנת 1945, כאשר נוסד ארגון האומות המאוחדות – אום - (שהחליף את חבר הלאומים), הוחלט שכל ההחלטות שנתקבלו קודם לכן לגבי המנדטים למיניהם, יישארו על כנן. (ראה סעיף 80 בפרק 12 של אמנת האום, Charter of the United Nations שגם אותו אפשר למצוא בכל מנוע חיפוש באינטרנט). אי לכך, ההחלטה של חבר הלאומים אשר קבעה שעל האנגלים לעודד וליישם התיישבות יהודית בכל שטח המנדט, נשארה על כנה על פי החלטת האום.
      להווה ידוע, שהחלטות האום ומועצת הביטחון בכלל זה, מבוססות או על הפרק ה-6 של אמנת האום (המדבר על פתרונות של סכסוכים בין מדינות, בדרך של מומ ובדרכי שלום) או על הפרק ה-7 (המדבר על הפעלת כוח לפתרון סכסוכים). כל ההחלטות המבוססות על הפרק ה-6, הן בבחינת המלצות בלבד. מאידך, ההחלטות המבוססות על הפרק ה-7, (כגון ההחלטה שחייבה את עירק לצאת מכווית), מאפשרות למועצת הבטחון להפעיל כוח כדי ליישם את ההחלטה. מאז נוסד האום, ב-1945, כל ההחלטות בנושא ישראל-ערב, התבססו על הפרק ה-6, (כולל ההחלטה על החלוקה וההחלטות האחרות - כגון 242 ו-338). לכן, כל ההחלטות הנוגעות לסכסוך הישראלי-ערבי הן המלצות בלבד ואינן מחייבות אף צד!

      בן גוריון כידוע, הסכים להחלטת החלוקה. אילו הסכימו לכך גם הערבים, כי אז אפשר היה לומר שהחלטת ועידת סן רמו מתבטלת מאליה. ברם, לא רק שהערבים לא הסכימו לכך אלא שאפילו תקפו אותנו: 7 מדינות ערביות תקפו אותנו (תוך כדי הפרה בוטה של החלטות האום). בגמר המלחמה ההיא (מלחמת תשח), הערבים כבשו את שטחי ישע שהיו מיועדים לעם היהודי על פי החלטה בינלאומית. לכן, אם אפשר להאשים מישהו ולקרוא לו כובש – זה דווקא הערבים ולא אותנו. הירדנים כבשו את יוש והמצרים כבשו את עזה. במלחמת ששת הימים לא כבשנו אדמות הערבים אלא החזרנו לעצמנו את השטחים שהיו שייכים לנו מלכתחילה על פי דין ועל פי החלטה בינלאומית.
      אי לכך, ההחלטה של ועידת סן רמו מ-1920 ואשר קבלה משנה תוקף באמנת האומות המאוחדות בעת הקמת הארגון הזה ב-1945, היא ההחלטה המחייבת היחידה - Enforceable decision.
      היות ובועידת סן רמו, החליטו גם על מתן ריבונות למדינות אחרות כגון, מצרים, לבנון, סוריה ועירק ועל מסגרת הגבולות שלהן, אם מישהו יטען שיש לשנות את החלטת ועידת סן רמו לגבי גבולות ישראל, זכותנו לדרוש דיון מחודש גם על גבולות של כל המדינות שמסביבנו, על פי העיקרון שכל הגבולות נקבעו באותה ועידה. הדדיות זה המינימום שאנו יכולים לדרוש...
      Avi-Schuster
      Ph.D-EE
      Palo-Alto
      CA-USA
      Major Reserves
      IDF-Paratroopers
      ''

      הגב לתגובה זו

      • בחייך אבי, יש לך דוקטור? (ל''ת)

        +, 04/05/06 20:31

        הגב לתגובה זו

      • מה זה זכותנו? מי אתה?

        תישאר שם, 07/05/06 16:07

        אומנם, זכותך לתאר את ההסטוריה מנקודת הראות שלך. אבל מאיפה אתה בא ואומר זכותינו, אנחנו יכולים לדרוש, ועוד כהנא וכהנא. כל עוד אתה גר לך בפאלו אלטו ולא מסתכן בפיצוצים באוטובוסים, לא שולח את הילדים שלך לצבא ולא משרת במילואים, הזכות שלך נעצרת כאן. אתה לא תגיד מה זכותנו ומה חובתנו אם אתה לא מוכן לקחת את הסיכון שבמימוש זכותנו או חובתנו..
        חיים טובים שיהיו לך. פארטרופר.

        הגב לתגובה זו

    • חה! איזה מטומטם פשוט בדיחה..

      D.H, 07/05/06 15:49

      אתה מדבר כאלה שטויות שנובעות משטיפת מוח. ''כל הפוסל במומו פוסל''.

      כבר הרבה זמן לא צחקתי מתגובה של שמאלני אבל זה כל כך מגוחך שזה מצחיק...

      בקשר לביטחון-גם אדם מאוד לא חכם יכול לראות בכלות שהם כן שומרים כל הביטחון אם אתה לא מסוגל לראות את זה אז אתה באמת טיפש.
      אתה רוצה להגיד לי שבאמת לא שמת לב לזה שמאז ההתנתקות הטרור התגבר במאות אחוזים?

      סרטון:
      http://www.machonmeir.org.il/leumi/sakin_balev.wmv

      הגב לתגובה זו

  • 242.

    כול הכבוד לחיל! כן ירבו

    גוסטאב גרונדיק, 03/05/06 23:30

    משמח לדעת שיש בצבא אוהבי ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 241.

    כנראה עקירת ישובים אכן קרעה את העם (ל''ת)

    גיא לשם, 03/05/06 23:27

    הגב לתגובה זו

  • 240.

    גם טרומפלדור הגיבור לא לחץ ידיים (ל''ת)

    והחזיק אצבעות, 03/05/06 23:26

    הגב לתגובה זו

  • 239.

    עכשיו כשידוע מי האבא

    אילן ד., 03/05/06 23:23

    ברורה ההתנהגות המבישה.

    הגב לתגובה זו

    • וצריך להיות ברור לך למה הוא הצטיין! (ל''ת)

      Avi Ecuador, 03/05/06 23:47

      הגב לתגובה זו

    • ודרך אגב

      Avi Ecuador, 03/05/06 23:48

      ברור לך למה הבן של ראש הממשלה לא התגייס ונמצא בחו''ל והבת לסבית ושמאלנית קיצונית והאם שמאלנית ווטש?

      הגב לתגובה זו

  • 238.

    מעניין כמה סרבני גיוס היום יש לצבא הכנה לפלסטין

    Avi Ecuador, 03/05/06 23:21

    אני לא מתכוון מהשמאל.
    החייל הצדיע ובצבא חובה להצדיע...

    הגב לתגובה זו

  • 237.

    הוא לא מתאים ל''משימה הלאומית'' של הלגיון של חלוץ

    ישראל מתוני, 03/05/06 23:16

    הלגיון של חלוץ צריך צבא של בהמות מגרשות ולא חיילים עזי רוח וגדולי מוסר!

    הגב לתגובה זו

  • 236.

    מה הקשר לפרס?

    אביתר, 03/05/06 23:09

    למה רוצים לשלול לו את הפרס, מה הבעיה. הוא באמת חייל מצטיין שעושה את עבודתו נאמנה אך לא מאמין בדרך.
    טוב שלא יצא צבוע ולחץ את ידו.
    לפעמים צריך לומר את האמת בפנים

    הגב לתגובה זו

    • כנראה שצריך להסביר לכם את זה בקול רם

      חייל בצה''ל, 04/05/06 02:46

      כחייל בצה''ל, אסור, אני חוזר, א-ס-ו-ר לו להביע דעות פוליטיות בשום צורה.
      איפה אתה חי??

      הגב לתגובה זו

  • 235.

    כל הכבוד לחייל האמיץ! (ל''ת)

    משה, 03/05/06 23:09

    הגב לתגובה זו

  • 234.

    גם מצטיין, גם ישר. כל הכבוד!

    doctor, 03/05/06 23:08

    ולכל מי שמקלל את החייל: אין פקודת מטכ''ל המחייבת ללחוץ יד של הרמטכ''ל או מפקד אחר.
    חובה להצדיע - זה הוא עשה.
    וטוב שיש לו יושר ואומץ להגיד מה שהוא חושב.
    אם הצבא יעניש אותו, הצבא ייצא מטומטם.

    הגב לתגובה זו

  • 233.

    פרס מי שהביא את צבא המחבלים

    מיכל, 03/05/06 23:07

    לארץ ב-1993 בהסכמי אוסלו, ונושא באחריות ישירה למחיר הדמים, הדליק אתמול משואה ל''תפארת מדינת ישראל'' על חייו ב''שרות הציבור''.
    אנא ממך שימון, הפסק לשרת אותנו ואת ה''שלום'' ולך לך בשלום.

    הגב לתגובה זו

  • 232.

    מצפה מהרמטכ''ל ומפקדיו של החייל לראות את הפקודה כאשמה

    מוטי, 03/05/06 23:05

    מצפה מהרמטכ''ל ומפקדיו של החייל לראות את הפקודה כאשמה ולא את החייל!!
    החייל התנהל למופת ביחידתו ועל כך קיבל חייל מצטיין אין קשר בתרומתו להצטיינות עם מה שהחליט לא ללחוץ יד לא ירד מקבוד הרמטכ''ל מאומה הרי הוא קבל את הצדעתו של החייל
    לכן החייל לא אשם!!
    יש לבדוק האים המערכת אשמה שבחרה חייל מצטיין כתום!!

    הגב לתגובה זו

  • 231.

    אתם לא!

    מיכל, 03/05/06 23:05

    תנהלו מסע שיסוי נגד מתנחלים ההתנחלויות. תפנו, תזרקו לכלבים תנתקו אנשים מביתם, מפרנסתם ומשפיותם מרכושם (במכולות מתפוררות) ועוד תדרשו, שלא יביעו זעם עליכם בכלל (וזו בצורה הכי עדינה שיש!)
    ואתם מתכננים עוד פעולה כזאת נגד עוד 70,000 איש וזה לא סופי בהחלט! במחיר עצום רב ותוצאה קאסמים במרכז כמו עכשיו בנגב.
    מפנים, מגרשים, משניאים, משסים, נמאסתם!!!!

    הגב לתגובה זו

    • תזעמי כמה שאת רוצה, ותתכונני להתנתקות הבאה.

      אחד, 03/05/06 23:54

      האנשים מההתחלה היו מנותקים משפיותם.
      מיעוט שוטה ומשיחי האוחז בחזון קיקיוני.
      את לא תפחידי אותנו עם קסאם, מבחינתי את יכולה להישאר שם
      תחת שילטון פלסטינאי - לי אין בעיה עם זה בכלל.

      הגב לתגובה זו

      • זה שמנותק משפיותו זה אחד כמוך

        Avi Ecuador, 04/05/06 01:45

        שגם ידע להסביר את השפיות של עזה בקו הירוק בהמשך ואת ההפגנות של חצי מיליון ערבים בכיכר רבין-ערפאת-''שלום'' ששורפים דגלי ישראל.
        שמאל כמוך יוכל למכור להם דגלי פלסטין להנפה ולהסברי לאידיוטים על קיפוח ועל זכויות ועל דמוקרטיה שלא מגיעה רק לאידיוטים כמוך.

        הגב לתגובה זו

        • שב בשקט בגולה. (ל''ת)

          אחד, 04/05/06 09:28

          הגב לתגובה זו

  • 230.

    כאשר ישתחרר, יראה הרבה כתום

    איש בטחון, 03/05/06 23:05

    כאשר ימצא עבודה רק ב..פרדסים, לשב''כ כבר לא יקבלוהו

    הגב לתגובה זו

    • מי בכלל עוד רוצה לתת משהו למדינה הזאת? ועוד בשב''כ??? (ל''ת)

      אלי, 04/05/06 20:52

      הגב לתגובה זו

  • 229.

    אי אפשר ללחוץ את היד לרמטכ''ל ללא נורמות מוסריות

    האזרח המוטרד, 03/05/06 23:03

    רמטכ''ל שלא העיף את כל אלו שקיימו יחסי מין עם קטינה בת 12, אי אפשר ללחוץ את ידו, היא מלוכלכת

    הגב לתגובה זו

  • 228.

    ''יום העצמאות עמד בסימן אחדות''

    בדיחת העצמאות, 03/05/06 23:03

    הנזק הוא בלתי הפיך וישאר לדורות.
    מה חשבו, שלעקור יהודים בארץ ישראל יעבור ללא פצע מדמם ועמוק שלעולם לא ירפא????

    הגב לתגובה זו

  • 227.

    אני ממש שקט

    מוטי סטטיסטיקאי, 03/05/06 23:01

    כמה זה אחד ממאה ותשע עשרה, פחות מ1 % זה הכוח שלכים בעם?, אני הייתי קובר עצמי בארון...כתום

    הגב לתגובה זו

    • ,תרגע אידיוט

      Avi Ecuador, 03/05/06 23:19

      תמשיך לעזה בקו הירוק, ערבים אוהבים שמוק כמוך.

      הגב לתגובה זו

    • זה אחד מ-120

      ידיג, 04/05/06 00:54

      אבל זה אחד שהיה לו האומץ לעשות זאת. יש מתוך ה-120 רבים שהיו עושים זאת.

      הגב לתגובה זו

    • 55% מקורס קצינים הם דתיים לאומיים!

      יהודה דתי לאומי, 05/05/06 17:03

      אז השאלה מתעדכנת סטטיסטיקאי דגול. כמה אחוז אנחנו?

      הגב לתגובה זו

  • 226.

    היכן משטרת המחשבות ? (ל''ת)

    יובב, 03/05/06 23:00

    הגב לתגובה זו

  • 225.

    קטליזטור שמעיר פגרים

    מוטי ''קדימה'', 03/05/06 22:56

    העם החליט זה מה שאתם שווים 8 מנדטים.

    הגב לתגובה זו

  • 224.

    כל הארצ'י בנקר מוחאים פה כפיים - מתאים לכם (ל''ת)

    ת, 03/05/06 22:56

    הגב לתגובה זו

  • 223.

    הקודם שעשה זאת אין לו מה לאכול

    בית תמחוי, 03/05/06 22:54

    שמעתי שמגייסים לו תרומות אבל החברה ...קמצנים

    הגב לתגובה זו

  • 222.

    מה הקשר בין הפינוי לרמטכל זו החלטת ממשלה טיפשים (ל''ת)

    צחי, 03/05/06 22:54

    הגב לתגובה זו

  • 221.

    חברה תבינו אותו, אפרט שזה פוליטי

    מוטי,דמוקרט, 03/05/06 22:52

    האיחוד הלאומי קיבל ז' מנדטים, אחד מ''קדימה'' ועוד 7 מאחורה, העם כבר החליט, ב% זה בדיוק כ7% מהעם.

    הגב לתגובה זו

  • 220.

    ללא דעה פוליטית -מדובר בעבירת משמעת שלא לאמר חוסר נימוס (ל''ת)

    נטרלי, 03/05/06 22:50

    הגב לתגובה זו

  • 219.

    הכלבים נובחים והשיירה עוברת. - תתכוננו להתנתקות הבאה (ל''ת)

    אזרח, 03/05/06 22:46

    הגב לתגובה זו

    • תתכונן למלחמה

      אזרחית, 03/05/06 23:22

      מבפנים ומבחוץ, לקאסמים וקטיושות על הישוב שלך.

      הגב לתגובה זו

  • 218.

    צל''ש מגיע לו (ל''ת)

    אריק, 03/05/06 22:45

    הגב לתגובה זו

  • 217.

    כל הכבוד על שבחרת באמת ולא בכבוד

    יעקב, 03/05/06 22:45

    בעידן שבו מתעניינים הקצינים רק בדרגות וקידום, החיילים עסוקים במשימה האמיתית של צבא ההגנה
    אשריך ישראל שאלו בניך!

    הגב לתגובה זו

  • 216.

    יפי נפש שלום

    אבי, 03/05/06 22:44

    אם חייל שסרב לשרת בשטחים היה עושה אותו דבר במחאה על היות הרמטכ''ל מפקד צבא הכיבוש, אף אחד לא היה פוצה פה ומצפצף - הייתם מהללים עד קצה השמים את המעשה בשם חופש הביטוי והדמוקרטיה - נשארתם בגלות רבותי ואינכם מבדילים כבר בין מוסרי ללא כזה - ולכן אתם תומכים בצד של הרוצחים - זה לא חדש - תמיד היו כמותכם - הם חלפו ואנחנו נשארנו
    אני לא דואג - גם אתם תחלפו
    חבורת צבועים.

    הגב לתגובה זו

  • 215.

    עוד תיווכחו שזה הרמטכל הגרוע ביותר

    שרון, 03/05/06 22:44

    עוד תיווכחו שזה הרמטכל הגרוע ביותר שהיה למדינת ישראל. שחצן, מגלומן וקר.

    הגב לתגובה זו

  • 214.

    מקומו של חייל כזה הוא לא בצה''ל (ל''ת)

    מיכל, 03/05/06 22:43

    הגב לתגובה זו

    • מקומו לא בצה''ל? ומי יהיה במקומו?

      סתם חייל, 03/05/06 23:03

      את? נשות ווטש או האנרכיסטים?

      הגב לתגובה זו

    • תזהר, הוא עוד יבין שבאמת אין לו

      Avi Ecuador, 03/05/06 23:56

      בשביל מי ומה להילחם ויתן לך להדליק את המשואה בפלסטין...

      הגב לתגובה זו

  • 213.

    אב שמחל על כבודו,כבודו מחול. (ל''ת)

    פ.ע, 03/05/06 22:41

    הגב לתגובה זו

  • 212.

    כל כבוד רמטכל של בורחים (ל''ת)

    ##חיל ג'ובניק##, 03/05/06 22:39

    הגב לתגובה זו

    • יפה נפש מתחזה (ל''ת)

      פרעה, 03/05/06 23:58

      הגב לתגובה זו

      • לידיעתך, השם ''חייל ג'ובניק'' שייך לערבי שמגיב פה קבוע. (ל''ת)

        גולשת קבועה, 04/05/06 00:52

        הגב לתגובה זו

  • 211.

    אנו מצפים מרמטכ''ל לא להיות פוליטי

    גאה בך חייל, 03/05/06 22:38

    וביום השואה לא להשמיץ את המתנחלים שכאילו מוזילים את זכר השואה עם הסיסמה לא נשכח לא נסלח.
    את השמאל שטבע את הסיסמה אחרי רצח רבין. חלוץ השמאלן לא הזכיר, רק את הכתומים.

    הגב לתגובה זו

  • 210.

    קחו לו את הנשק ...........הוא מסוכן....כנסו

    אזרח מוטרד, 03/05/06 22:37

    פוליטיקה אינה שיקול לגיטימי במישור הצבאי.
    שם עקרון המשמעת מחיב כבוד ודאי לרמטכ''ל. שאת דעותיו ישאיר לקלפי
    ולא לאקט שמבזה אותו

    מערכת טעתה כשלא סיננה אותו מראש

    הגב לתגובה זו

    • נכון, תנו את הנשק שלו לחיילים של דחלן ורג'וב, כמו שעשיתם באוסלו (ל''ת)

      פפר, 04/05/06 08:38

      הגב לתגובה זו

    • איזה שטויות אתה מדבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      נצח, 22/05/06 20:12

      הגב לתגובה זו

  • 209.

    כל הכבוד. הוא לא חיייב ללחוץ יד של מגרש

    רוב העם, 03/05/06 22:36

    גם אם יש לשרת בצבא, לא צריך להיות חבר של חלוץ מספיק להצדיע.

    הגב לתגובה זו

  • 208.

    תומך בחייל ב100 אחוז (ל''ת)

    דוד, 03/05/06 22:33

    הגב לתגובה זו

  • 207.

    למען האמת

    חכו חכו, 03/05/06 22:31

    נוכח האירוע הזה שבו חייל נטל על עצמו צעד שיש בו משום חריגה מכללי הטקס זה דבר שקורע את הלב.
    מצד אחד החייל מצטיין והצטיין בכל המשימות שהוטלו עליו ועל כן נחשב למצטיין וזכה למעמד של הטקס בליכשת הנשיא, אבל מצד אחר הוא החייל מאמין מושבע בנחישות האמונה שיש להתנגד לצעדים שבאו מגבוה כלומר מהדרגה המעמדית הפולטית. ובכן זה דבר לא בריא לשני הצדדים, לפי עניות דעתי על החייל לעמוד במשימותיו בפרט אם קיבל את מרות מפקדיו והתייצב למעמד המכובד של פגשיה עם הנשיא. החייל יכול היה להפגין את התנגדותו למגמות הפוליטות בזמן או במעמד אחר ולא ולא לבחור את קיטת הצעד שבו נקט דווקא במעמד כמו זה. תאור לעצמכם שחייל היה נשלח לבצע משימה כלשהיא ודוקא בגלל אמנותו היה בוחר שלא לבצע את המשימה בתור חייל רק בגלל שזה נוגד את אמונתו.
    גם פתיחה בירי וגם הוראת הפסקת אש לעיתים היא נוגדת אמונה אבל כשיש פקודה אז צריך לבצע אותה עד הסוף על הצד הטוב ביותר ואין זה משנה אם זה פקודת ירי או לחיצת יד ליריב מה גם שאין מדובר כאן ביריב של ממש לפי ההגרדה של יריב-אוייב, הרמטכל סיכן את חייו במילוי משימותיו בצבא, לפי דעתי לפתון בעיות מהסוג הזה צריך להעביר סידרות חינוך שיגלמו בתוכן את כל האפשרויות מהסוג הזה ובמקרה של היום אין לדעתי לנקוט בפעולות של סנקציות כנגד החייל וגם לא כנגד הרמטכל. יש ללמוד את העיניין וטוב שזו הייתה התקריתהיחידה ביום העצמאות
    חג שמח לכולם

    הגב לתגובה זו

  • 206.

    תגובה רגשית ???

    יוסין, 03/05/06 22:28

    מה זאת אומרת תגובה רגשית? מה יקרה אם לא ימלא פקודה של מפקדו בגלל תגובה רגשית ?
    לשלול ממנו לאלתר את אות החייל המצטיין ולשלול ההטבות של ההסדרניקים, לא יתכן להינות מכל העולמות

    הגב לתגובה זו

    • לשלול ממך את המקלדת (ל''ת)

      אזרח, 03/05/06 23:04

      הגב לתגובה זו

    • נכון, חיילים הם רובוטים

      הובס, 03/05/06 23:05

      באמת היינו רוצים שבמחסומים יעמדו חיילים בלי רגשות?

      הגב לתגובה זו

  • 205.

    למה עמדה פוליטית??? האם התנגדות

    meni, 03/05/06 22:25

    לגרימת עוול לאלפי אנשים, השפלתם, זריקתם ללא עתיד ברור, ללא פרנסה,ללא בית, בהתעלמות מוחלטת מצרכיהם הבסיסיים נקראת עמדה פוליטית??? כנראה שיש עדיין אנשים מוסריים ואנושיים וכמובן חיילים מצטיינים. כל הכבוד לחייל.

    הגב לתגובה זו

  • 204.

    הלוואי ויכולתי ללחוץ לחייל את ידו (ל''ת)

    שרגא, 03/05/06 22:22

    הגב לתגובה זו

  • 203.

    כל הכבוד ל- NRG. ב -YNET מצנזרים כמעט כל תגובה ימנית ! (ל''ת)

    המשיכו לשמור על, 03/05/06 22:22

    הגב לתגובה זו

  • 202.

    דווקא ראוי ללחיצת יד חלוץ

    חץ, 03/05/06 22:17

    חלוץ הוא בסך הכל חייל מבצע פקודות
    כמו שרפול ביצע את הנסיגה מימית ושלל אותה אישית לחלוטין דווקא דן חלוץ שחיסל את שחאדה וישן טוב בלילה ראוי ללחיצת יד יותר מכל הפקידים האחרים שלא עשו דבר למען המדינה

    הגב לתגובה זו

  • 201.

    יבחנו מתן תעודות חייל מצטיין רק למקורבים !????????????????????????? (ל''ת)

    חץ, 03/05/06 22:17

    הגב לתגובה זו

  • 200.

    הלוואי וירבו כמוך (ל''ת)

    טובה, 03/05/06 22:15

    הגב לתגובה זו

  • 199.

    אותי חינכו

    אילן ד., 03/05/06 22:14

    שכשמישהו מושיט לך יד אל תשאיר אותה תלויה באוויר. זהו אקט מבזה ומשפיל.

    בלי שום פוליטיקה-רק התנהגות של אדם לאדם. תבלע את הרוק ולחץ את ידו.

    מתבייש בשביל החייל שחינוכו לוקה בחסר. הוא ביזה רק את עצמו.

    הגב לתגובה זו

    • טמבל

      משה, 03/05/06 22:59

      אותי חינכו לשמור על העם היהודי
      ואם נופלים ביום 60 קסאמים על שדרות
      ולחבורת המושחתים עם העניבות והחליפות לא אכפת
      אז הם לא ראויים ללחיצת יד

      אולי ליריקה ביד

      הגב לתגובה זו

      • מושחתים? למה הם מושחתים?

        יניב, 03/05/06 23:11

        גם אם הם הולכים עם עניבות, בשורה החתונה, הם (אגב למי אתה מתכוון?) אחראים על בטחוננו, ולא ישנים בלילות לעתים בגלל זה.
        כן, יש מנעמים בשלטון, אבל זו הקרבה של הרבה דברים אחרים.

        לכן צריך טיפה להעריך את האנשים האלה, בטח שאת הרמטכ''ל...

        קצת יראה, כבוד, ערכים.

        או שמא יריקה ביד אצלך זה חלק מהכבוד הזה?

        הגב לתגובה זו

    • שילחץ לו את היד, ויכתוב לו אח''כ

      שמחה ניר, עו''ד, 03/05/06 23:14

      שילחץ לרמטכ''ל את היד, ואחר-כך יכתוב לו על אי-הנוחות שחש, וכו'.
      ואפשר ביתר אלגנטיות, לסדר שההורים יכתבו לרמטכ''ל (עם העתק לאמצעי התקשורה, ולכלהעולם) עד כמה הבן שלנו לא חשבנוח ו/או חזר הבייתה נסער, וכו'.
      ישנן הרבה דרכים בהן חייל יכול להביע עמדה פוליטית פומבית, בלי שייחשב לו הדבר. ללכת בלי ולהרגיש עם.

      הגב לתגובה זו

  • 198.

    מצדיעים לך (ל''ת)

    המשפחה-67 איש, 03/05/06 22:14

    הגב לתגובה זו

  • 197.

    חייל מצטיין

    מיכאל, 03/05/06 22:10

    יש כאן גישה לא חד משמעית. מצד אחד אנו מעריכים את עמדתו הערכית של החייל וזוכרים בגאווה את סירובו של הרב ניסים ז''ל כאשר סירב לפגוש את האפפיור במגידו כי עמד על כבודו של העם היהודי. מאידך גיסא יש לזכור את שמואל הנביא לאחר שקרע את כנף בגדו של שאול כי לא השמיד את עמלק אך מכבדו מול פני העם. אין כאן שחור ולבן.יש כאן התנגשות ערכית לא עמדה פוליטית כפי שרוצים לצייר.מוטב לעבור לסדר היום ולא ללבות יצרים.החייל יודע כי עלול הוא לשלם על כך אך לכבדו כי לא התקרנף.

    הגב לתגובה זו

  • 196.

    חייל עם ערכים, גאווה לצה''ל ולמדינה (ל''ת)

    גאה בחייל, 03/05/06 22:09

    הגב לתגובה זו

  • 195.

    חננאל - בשנה הבאה תהיה לך עוד סיבה

    לא אוהב מתנחלים, 03/05/06 22:08

    עוד התכנסות ועוד התנתקות - אחחח, לראות את כל המתנחלים המרושעים, גוזלי האדמות וכורתי העצים מורחקים מאדמות הגזל - איזה תענוג!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

    • טינופת

      דוד, 04/05/06 19:19

      חתיכת טינופת!

      הגב לתגובה זו

  • 194.

    עכשיו ברור למה בחרו אותך לחייל מצטיין!!

    ישראלית גאה, 03/05/06 22:06

    ערכים זה דבר שחסר בזמן האחרון..

    הגב לתגובה זו

  • 193.

    כל הכבוד. (ל''ת)

    יוני, 03/05/06 22:02

    הגב לתגובה זו

  • 192.

    צריך להקיא מתוכנו אנשים כמו חלוץ. יישר כוח לחייל (ל''ת)

    יהודי, 03/05/06 22:02

    הגב לתגובה זו

  • 191.

    119 מצטיינים שמלנים לחצו את היד, וכתום עלוב אחד לא...

    לוחם., 03/05/06 21:59

    זה היחס בין הכתומים הדפוקים לאזרחי המדינה השפויים,
    לזרוק את חננאל מהצבא.
    אגב לכל אלו שהולכים להישתלח לי באינטרנט אני לחמתי ונפצעתי בלבנון.

    הגב לתגובה זו

    • בקורס קצינים כנראה 1/120 = 50 אחוז...

      פפר, 04/05/06 08:40

      יופי של חשבון אתה יודע.
      בקורסי הקצינים השונים בשנים האחרונות הכתומים מהווים כ 50 אחוז מהמסיימים

      הגב לתגובה זו

  • 190.

    ישר לכלא ולהעיף מהצבא (ל''ת)

    מייק, 03/05/06 21:54

    הגב לתגובה זו

    • מסכים - לעשות כן לרמטכ''ל (ל''ת)

      מויש, 03/05/06 22:25

      הגב לתגובה זו

  • 189.

    כל הכבוד לחייל האמיץ שעומד על עקרונותיו (ל''ת)

    עוזי, 03/05/06 21:51

    הגב לתגובה זו

    • עוזי כהן,הליצן. (ל''ת)

      בוז, 03/05/06 22:29

      הגב לתגובה זו

  • 188.

    צודק!!! - אסור להשתתף בצביעות (ל''ת)

    עדו, 03/05/06 21:46

    הגב לתגובה זו

  • 187.

    מזל שלא שלף אקדח! (ל''ת)

    מיכל, 03/05/06 21:46

    הגב לתגובה זו

    • מזל שלאט שלף 30000 חיילים לפנות את הרמטכל... (ל''ת)

      פפר, 03/05/06 22:01

      הגב לתגובה זו

    • מזל שלא פתח תא גאזים... (ל''ת)

      פפר, 03/05/06 22:01

      הגב לתגובה זו

    • הוא אפילו הצדיע. הוא בסה''כ לא לחץ יד. למה ללכלך ? (ל''ת)

      השאלה באה מראש, 03/05/06 22:14

      הגב לתגובה זו

  • 186.

    חננאל, הרשה לי להצדיע לך ! כל הכבוד !

    יואב, 03/05/06 21:39

    אתה לא רק מצטיין. אתה אדם בעל מוסר.
    אילו כל בני האדם היו ישרים כמוך, היו עכשיו 6 מליון יותר יהודים בעולם.
    טוב שיש אנשים בעלי מצפון.

    הגב לתגובה זו

    • אתה מתכוון ל6 מיליון נספים בשואה?

      צח, 03/05/06 22:19

      כי אז ההשוואה לכאורה שלך דבילית בעליל ולא יהודית טיפש.

      הגב לתגובה זו

      • על ראש הגנב בוער הכובע! לא קראת מה שכתבתי.

        יואב, 03/05/06 23:25

        קרא בדיוק את מה שכתבתי. ההגיון הוא אמיתי ומדוייק.

        הגב לתגובה זו

  • 185.

    שמאלנים יקרים תחשבו רגע

    אבינועם יאיר, 03/05/06 21:37

    הבחור חייל מצטיין. יודעים למה? מה הוא עשה? אם הוא זכה בפרס הוא כנראה תותח. ואם הוא תותח אז תעריכו אותו לפחות על זה. אבל אתם, בתגובה פבלובית, מיד מקללים.

    הגב לתגובה זו

    • חננאל יא תותח.

      יוכבד, 03/05/06 23:18

      מחכה לך במקום הקבוע.

      הגב לתגובה זו

  • 184.

    גם אני לא הייתי לוחץ את ידו של מי שגירש אותי מביתי. (ל''ת)

    המטיף, 03/05/06 21:29

    הגב לתגובה זו

  • 183.

    אני יכול להבין את התנהגות החייל (ל''ת)

    יוסי, 03/05/06 21:26

    הגב לתגובה זו

  • 182.

    מצדיעה לחייל!

    יהודיה חילונית, 03/05/06 21:25

    בושה לקצינים אשר מעלים בדעתם להענישו.

    הגב לתגובה זו

    • במועל יד כתומה?

      מוטי חיפה, 03/05/06 23:02

      ב39 התנהגו כמוכים

      הגב לתגובה זו

  • 181.

    מגיע לו אות הגבורה על מעשהו (ל''ת)

    מול הכאילו, 03/05/06 21:22

    הגב לתגובה זו

  • 180.

    חייל אמיץ מול רמטכ''ל שחצן ונבוב ! (ל''ת)

    אלעד, 03/05/06 21:20

    הגב לתגובה זו

    • חייל מזדיין (ל''ת)

      דובר, 03/05/06 22:01

      הגב לתגובה זו

      • לפחות לא עם קטינות ולא שמאל שעושה מצעדי גאווה (ל''ת)

        אחד, 03/05/06 23:58

        הגב לתגובה זו

  • 179.

    כל הכבוד!

    טל, 03/05/06 21:20

    שמחנו לשמוע שיש עוד חיילים חושבים, חיילים שהצבא לא סרס את עצמאותם, חיילים שכשיורקים עליהם אינם טועינם ש''זה גשם''. אכן, זו הדרך: להצטיין - ולהישאר נאמן לערכיך ולעקרונותיך.
    יישר כוחך, חננאל!

    הגב לתגובה זו

  • 178.

    צעדים משמעתיים? סטלין מצדיע לכם (ל''ת)

    ירושלמי, 03/05/06 21:20

    הגב לתגובה זו

    • רגע, רגע ..... מי שר הביטחון, זה עם השפם ? (ל''ת)

      לא סטלין ?, 03/05/06 22:15

      הגב לתגובה זו

  • 177.

    אל תתרגש מקצינים חנפנים. (ל''ת)

    מצדיע לך, 03/05/06 21:19

    הגב לתגובה זו

  • 176.

    יש לזרוק את התפוז הרקוב שלא ירקיב את כל המיכל.

    יגאל כהן, 03/05/06 21:17

    הילד הזה חצוף וחוצפה לא הולך עם צבא.
    הוא מסוכן.
    לשחרר אותו מצה''ל על אתר.
    שיחזור הביתה ויתחצף אל אבא שלו.

    הגב לתגובה זו

    • המגעיל, שוב גם הפעם לא לקחת את הגלולות שלך? (ל''ת)

      חץ, 03/05/06 22:10

      הגב לתגובה זו

    • לך ללמוד עברית:מכל ולא מיכל

      חייל מצטיין, 03/05/06 22:24

      עברי בארצו צריך לדבר עברית ולא שפה נלעגת.מה זה מיכל? קלמנטינה?!

      הגב לתגובה זו

    • ביחידה בה שרתת היו לוחצים את יד החייל

      אבו מוסא, 03/05/06 22:57

      ככה זה באמ''ן ולא היו מקימים וח''ק כי ברור שבחור איכותי. אז מה אתה רוצה? לך חפש את הקרוק ותתנחם בחיפושיך

      הגב לתגובה זו

  • 175.

    האם גם מאות ההרוגים בלבנון היו למען בטחון תל אביב?

    ליאור, 03/05/06 21:16

    לכל אלו המתרוננים על כך שמשפחתו של החייל המבולבל הזה, הגנה על יושבי תל אביב וחיפה בכך שישבה בגוש קטיף, ולכן נהרגו שם חיילים,
    תזכורת,
    גם ערב היציאה מלבנון, אחרי 18 שנים ומאות הרוגים, הזהירו אותנו ש'הארץ תבער'. ש'רצועת הבטחון' מגנה על כל המדינה מהקטיושות וכו' וכו'.

    וראו זה פלא, היציאה מלבנון החזירה לראשונה מזה שנים את השקט לגבול ולישובי הצפון.

    זו כנראה מדינה לשני עמים אחרי הכל.

    הגב לתגובה זו

    • שקר דמגוגי ענק !! הוא גרם לאיום אסטרטגי על ישראל

      פפר, 03/05/06 21:54

      עקב עשרות אלפי הרקטות שבידי חיזאללה . חיזבאללה מכתיב כיום את סדר היום ומשחק בנו כפיונים

      הגב לתגובה זו

      • תגובה של טיפש

        דרור, 03/05/06 22:17

        זה מה שאתה מחזיק מהצבא של המדינה שלך ?
        עדיף שתשתוק, אתה רק מחליש אותנו.
        לך תתכרבל בסינר של האמא שלך.

        הגב לתגובה זו

      • אתה לא אבדת מישהו בלבנון נכון?

        ירו, 03/05/06 22:47

        ועוד קורא לעצמך פפר , חתיכת דפקט.
        תן לשחק מהיום ועד איו קץ את המשחק שיש כיום בלבנון.כנראה שאהוד ברק חסך לנו כבר לפחות 150 חיילים מתים.תוקיר תודה

        הגב לתגובה זו

  • 174.

    חננאל כל הכבוד- באמת מגיע לך חייל מצטיין (ל''ת)

    שלמה, 03/05/06 21:12

    הגב לתגובה זו

  • 173.

    כל הכבוד

    אלעזר, 03/05/06 21:10

    הוא לא ראוי להיות רמטכ''ל, כל הכבוד לך!!1

    הגב לתגובה זו

  • 172.

    רק על זה מגיע לחייל פרס....מקנא (ל''ת)

    חייל, 03/05/06 21:09

    הגב לתגובה זו

  • 171.

    זהו מעשה ערכי זהו מעשה אידיאולוגי אמיתי (ל''ת)

    יהודי גאה, 03/05/06 21:08

    הגב לתגובה זו

  • 170.

    קשקשת אחת גדולה - קידשת את השם??

    יניב, 03/05/06 21:07

    כולה מתבגר מבולבל ומתוסכל...

    ובאמת תודה לו שהוא מסכים עדין לשרת בצה''ל, הצבא שהגן עליו ועל משפחתו בגוש קטיף, אז. קצת להכניס לפרופורציות.

    קידשת את השם? מה זה כמות הקשקושים הזאת שרצה כאן?

    הגב לתגובה זו

    • כן. הוא מחה בשם ציבור ענק. הוא קידש את השם ! (ל''ת)

      בודאי לא ''קשקשת, 03/05/06 21:51

      הגב לתגובה זו

    • בכל מקרה האידיוט הקטן עושה שרות חלקי בלבד

      גיל אזולאי, 03/05/06 23:02

      ולא כמונו האנשים הפשוטים שצריכים לעשות שרות מלא.
      לפרק את מסגרת ישיבות ההסדר ולבטל את הפטור לבחורי ישיבה.

      הגב לתגובה זו

    • לשטחי שמקשקש

      תומר, 04/05/06 09:07

      זה שאתה לא מבין מה המשמעות של קידוש השם לא אומר שצריך לקרוא לכך קשקשת

      הגב לתגובה זו

  • 169.

    כל הכבוד!! יישר כח!! (ל''ת)

    פלפלת, 03/05/06 21:00

    הגב לתגובה זו

  • 168.

    גם טנקיסט וגם תותח!!

    , 03/05/06 20:59

    אין עליו. כל הכבוד!
    וכל אלו שמתלהמים כנגדו - תאכלו את הכובע. בלי הכתומים - אין צה''ל. היחידים שמשרתים את הצבא והמדינה ולא את ''הגשמתם האישית'' עלק...

    הגב לתגובה זו

  • 167.

    כל הכבוד אחי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    יפית, 03/05/06 20:58

    הגב לתגובה זו

  • 166.

    כל הכבוד וחזק ואמץ

    יאיר, 03/05/06 20:56

    כל תגובה של המערכת הצבאית בעקבות הארוע, רק תמחיש עד כמה הם השפוטים של השלטון המושחת.

    הגב לתגובה זו

  • 165.

    חננאל אני גאה בך!! (ל''ת)

    יישר כחך!, 03/05/06 20:55

    הגב לתגובה זו

    • לזרוק אותו לכלא צבאי

      חילוני, 03/05/06 21:13

      נראה מי ילחץ לו את היד שםץץץץ

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא חילוני אתה גס נפש.

        גירוש, 03/05/06 21:46

        בכל אופן, אין חוק צבאי המחייב ללחוץ יד. יש רק חוק שמחייב להצדיע.

        הגב לתגובה זו

        • והוא כנראה לא הצדיע ולא לחץ

          צח, 03/05/06 22:22

          חסר תרבות שכמוהו ואח''כ לומר שהוא לא יכל לראות את פניו של הרמטכ''ל חהחהחהחחה עוד אחד כזה ואבדנו

          הגב לתגובה זו

          • צח - כתוב בפירוש שהוא כן הצדיע לרמטכ''ל

            סרן במי''ל, 03/05/06 23:11

            ''דיין, אחד מ-120 חיילים מצטיינים, עלה לבמה, הצדיע לרמטכ''ל, אך סירב ללחוץ את ידו. ''

            הגב לתגובה זו

  • 164.

    לא אלחץ יד למגרשי יהודים עד סוף הדורות (ל''ת)

    @ בנצי-א @, 03/05/06 20:52

    הגב לתגובה זו

    • יופי

      שלומי, 03/05/06 21:03

      עד עכשיו לא ידעתי איך להימנע מלחיצת יד איתך. טוב שפתרת לי את הבעיה.

      הגב לתגובה זו

      • SHLOMI- you can also cut your hend

        For him, 03/05/06 22:36

        it's a solution for you

        הגב לתגובה זו

        • כותב באנגלית עם טעויות האינטילגנט (ל''ת)

          שלומי, 04/05/06 01:00

          הגב לתגובה זו

  • 163.

    זה לא רגשית,אולי לאמא כן אך לנו ולחבריו זו שכלית ביותר!!! כל הכבוד! (ל''ת)

    י.ב., 03/05/06 20:51

    הגב לתגובה זו

  • 162.

    כל הכבוד לחייל האמיץ!!!

    יאיר, 03/05/06 20:51

    במעשיך זה אתה מביא גאווה גדולה לכולנו.

    הגב לתגובה זו

  • 161.

    מצטרפת לחיזוקים

    רות עציון, 03/05/06 20:48

    ככה ייעשה לרמטכ''ל אשר שלח ידו בבתי יהודים בארץ ישראל. גאים בך.

    הגב לתגובה זו

  • 160.

    אני לוחץ את ידך חייל יקר ואמיץ (ל''ת)

    שמאלן לשעבר, 03/05/06 20:48

    הגב לתגובה זו

  • 159.

    Dan HALUSH it is (ל''ת)

    AMR, 03/05/06 20:42

    הגב לתגובה זו

  • 158.

    ישר כח גדול !! חייל אמיץ !!! (ל''ת)

    יהודי מארץישראל, 03/05/06 20:41

    הגב לתגובה זו

  • 157.

    119+1

    יעקב, 03/05/06 20:41

    119 חיילים וחיילות מצטיינים + חייל נוסף מצטיין זכו לכבוד על פעילותם.
    119 חיילים וחיילות + חייל נוסף מייצגים את עם ישראל.
    חייל בודד מייצג את הכתום
    זה כוחו של הכתום. כל כוחו.
    זאת זכותו וחולשתו.
    חייל בודד.
    הולכים הלאה.
    ולתפארת מדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • חהחהח, 30000 חיילים מול 8000 אזרחים, זה ''כוחו'' של חלוץ !!! (ל''ת)

      פפר, 03/05/06 20:50

      הגב לתגובה זו

      • טעות !! אלו המספרים הנכונים:

        הכתום מתפורר, 03/05/06 21:11

        6,800,000 אלף ישראלים כנגד 200,000 כתומים.
        אתם מיעוט צעקני פנאטי שחי באשלייה שמדינה שלמה תוקרב לטובת הרעיון המשיחי. בעוד 20-30 שנה תזכרו כאוסף תמהונים שישראל הקיאה מתוכה.

        הגב לתגובה זו

        • הצחקתני

          משה, 03/05/06 21:38

          אתם מגדלים ילד וכלב
          הכתומים מגדלים 10ילדים נראה אתכם ביום העצמאות ה-100

          הגב לתגובה זו

          • LAMA YELED ? (ל''ת)

            For him, 03/05/06 22:39

            הגב לתגובה זו

          • תמיד אבל תמיד...

            משה, 03/05/06 23:04

            תמיד אבל תמיד לאורך כל ההיסטוריה
            היהודים מומחים באיך לריב אחד עם השני
            ועל זה חרב הבית כאשר בר גיורא שרף את מחסני המזון

            והסיפור הידוע בר קמצא ועוד...

            ובאופן ''פרדוקסלי''
            כולם פה דנו בשאלה מה יהיה יותר
            חילונים,חרדים ודתיים
            אבל לא שמתם לב שבנתונים האחרונים שהתפרסמו לפני שבוע
            יש 20 אחוז ערבים
            כל בן אדם 5 בארץ אזרח ערבי

            הגב לתגובה זו

        • תרגע, הדמוגרפיה מראה את ההיפך המוחלט, תוך 30 שנה יש כאן מדינת הלכה (ל''ת)

          פפר, 03/05/06 21:45

          הגב לתגובה זו

          • אים תחיה עד אז (ל''ת)

            8 מנדטים, 03/05/06 22:58

            הגב לתגובה זו

        • עוד 30 שנה הדוסים יהיו רוב. לא כתום- (ל''ת)

          תקבל שחור, 03/05/06 22:12

          הגב לתגובה זו

          • עוד 20 שנה הערבים יהיו רוב (ל''ת)

            מוסא, 03/05/06 23:56

            הגב לתגובה זו

            • עוד 10 שנים אחמדינאלג'ד יזרוק כאן פצצת אטום (ל''ת)

              אזרח, 04/05/06 00:08

              הגב לתגובה זו

      • רוב העם תומך. זו כוחה של דמוקרטיה.

        דרור, 03/05/06 21:17

        הבחירות האחרונות הכריעו:
        העם תומך בהתנתקות והתכנסות לגבולות קבע של מדינת ישראל.
        יש בך את הבגרות לעכל את זה ?

        הגב לתגובה זו

        • אין שקר גדול מזה ! קדימה קבלה רק 25 אחוז, לכל המפלגות האחרות

          פפר, 03/05/06 21:44

          כולל מפלגת העבודה המצע דיבר על צעדים בהסכמה עם הצד השני

          הגב לתגובה זו

          • 69 מנדטים לתומכי ההתנתקות זה לא רוב ?

            הוכחה, 03/05/06 22:00

            תומכי ההתנתקות:

            קדימה: 29 מנדטים
            עבודה: 19 מנדטים
            גמלאים: 7 מנדטים
            מרץ: 5 מנדטים
            ערבים: 9 מנדטים

            סה''כ: 69 מנדטים. זה לא רוב ?

            הגב לתגובה זו

          • וכמה מנדטים קבלו האיחוד הלאומי ומרזל (ל''ת)

            ירו, 03/05/06 23:48

            הגב לתגובה זו

  • 156.

    מעשה פחדנות, פרובוקציה זולה.

    דרור, 03/05/06 20:38

    מעניין מאוד שאת הפרס הוא כן היה
    מוכן לקבל.
    מחאה אמיתית היתה אם הוא היה מסרב לקבל את תעודת ההצטיינות מלכתחילה.
    במעשהו הוא הוכיח רק דבר אחד,
    שהוא חייל קטן ומושתן שנגרר לצעד זול שלא הוסיף כבוד לא לו ולא למעמד.
    אני מאמין שיבוא היום שהוא יתבייש במעשיו.
    ומילה לכל המגיבים כאן שמצדדים בו,
    אני בטוח שכולכם ג'ובניקים מעאפנים שבחיים שלהם לא ראו קצה קצהו של שטח מהו. למרות זאת שיהיה חג עצמאות שמח גם לכם :-)

    הגב לתגובה זו

    • רובינו ג'ובניקים שלא ראו שטח?

      קצין בסיירת, 03/05/06 21:31

      דרור, להקה צבאית לא נחשבת ליחידה קרבית,
      לפחות אל תסלף את המציאות של מעל 50% מבוגרי הקורס הקרביים בבה''ד אחד חובשי כיפות! (וזה עוד בלי דתל''שים)

      הגב לתגובה זו

      • אתה לא בקיא במספרים אז שב בשקט.

        דרור, 03/05/06 22:07

        המספרים שאתה רושם כאן לא נכונים.
        אתה חי באשליות שמישהו מכר לך.
        ואני גם לא בטוח שאי פעם היית מקורב ליב''א.

        הגב לתגובה זו

        • יא ג'ובניק בזוי!

          קצין בסיירת, 04/05/06 00:39

          אתה בטח שירתת ביב''א שכשאנחנו קרענו ת'ישבן בניווטים מסביב. אז שלחו אותך לעשות ש.ג. בהר אריכא?
          אל תוציא את התסכולים שלך עלינו...

          הגב לתגובה זו

  • 155.

    כל הכבוד.

    פרעסבורג, 03/05/06 20:37

    כל הכבוד לחייל!

    הגב לתגובה זו

  • 154.

    חלוץ - שכחנו מה אמרת לגבי הקאסמים מעזה (ל''ת)

    שחר אדום, 03/05/06 20:36

    הגב לתגובה זו

  • 153.

    החייל לא חייב ללחוץ את ידי הרמטכ''ל

    אלדו, 03/05/06 20:32

    מה רוצים מהחייל? הוא לא חייב על פי פקודות מטכ''ל ללחוץ אף יד של אף אחד , הרי הוא הצדיע לרמטכ''ל וזה מה שחשוב, הוא נהג על פי כל הכללים.
    כל מחפשי הדראמה היו צריכים לשאול ולתמוה לפני שהסכימו על ההתנתקות , שנעשתה באונס , באכזריות, והכי גרוע על שום דבר.
    בקרוב מאוד תתקבל ההחלטה להיכנס שוב לעזה על מנת לנקות את האיום האסטרטגי שקם נגדנו בדרומה של המדינה.
    אחד בלבד ראה הכל מראש בני בגין.

    הגב לתגובה זו

  • 152.

    בשבילנו עכשיו אתה חייל מצטיין (ל''ת)

    חזית כתומה, 03/05/06 20:32

    הגב לתגובה זו

  • 151.

    עכשיו ברור מי אלה ששורצים בטוקבקים ומפזרים תגובות על כל נושא (ל''ת)

    הכתומים, 03/05/06 20:31

    הגב לתגובה זו

    • ואתה? חחחח (ל''ת)

      ---, 03/05/06 21:23

      הגב לתגובה זו

    • מה אתה מדבר... לא תהיה התנתקות.. וביבי מנצח בבחירות (ל''ת)

      כתומים נמאסתם, 03/05/06 22:48

      הגב לתגובה זו

  • 150.

    החייל הטיפש ירה לכתום בברך

    אין שכל, 03/05/06 20:31

    הצבא לא יכול לסמוך יותר על נאמנות המתנחלים. הם משלימים במהירות את תהליך ניתוקם ממדינת ישראל ובכך מביאים לסופה את תנועת משיחיות השקר. זה רע להם וטוב לנו.

    הגב לתגובה זו

    • רק בגלל שלא הצדיע? (ל''ת)

      אבי מור, 03/05/06 21:24

      הגב לתגובה זו

    • אתה לא כתום, אני כן. אני גאה בו - אם אתה מתבייש זה מעיד רק עליך ! (ל''ת)

      חננאל מחזק את, 03/05/06 21:54

      הגב לתגובה זו

      • תגידו זה נכון שלא מוכרים יותר תפוזינה

        ירו, 03/05/06 22:56

        כי כתום זה פסה?

        הגב לתגובה זו

  • 149.

    חננאל חבל שהתגייסת לצבא הגירוש (ל''ת)

    לשעבר קצין במיל, 03/05/06 20:30

    הגב לתגובה זו

  • 148.

    שאלה רק לאנשים ישרים, האם חלוץ הוא רמטכל פוליטי בהתחשב בעובדה

    פפר, 03/05/06 20:29

    שמר חלוץ טען לזילות השואה ע''י השימוש בססמא : ''לא נשכח ולא נסלח'' ע''י המגורשים.
    אבל !!!!! מר חלוץ כמובן לא התלונן מעולם על אותו סטיקר ''לא נשכח ולא נסלח'' שמודבק על אלפי מכוניות בהקשר של רצח רבין !!!

    הגב לתגובה זו

    • כי רצח=רצח ופינוי לא שווה רצח

      ירו, 03/05/06 22:59

      הבנת?

      הגב לתגובה זו

      • סליחה, השאלה יתה לאנשים ישרים וחכמים, למה ענית ? (ל''ת)

        פפר, 04/05/06 08:43

        הגב לתגובה זו

  • 147.

    החלוץ השחצן (ל''ת)

    גבר אמיתי!!, 03/05/06 20:28

    הגב לתגובה זו

  • 146.

    כל הכבוד (ל''ת)

    ol, 03/05/06 20:28

    הגב לתגובה זו

  • 145.

    זו מדינה דמוקרטית?!

    אזחרית שאכפת לה, 03/05/06 20:26

    שצה''ל לא יצפה שילחצו לו ידיים על פשעים פלתי חוקיים בעליל!! זו אינה אמורה להיות מדינת דיקטטורה!!!

    הגב לתגובה זו

  • 144.

    אח שלי גיבור, אתה מספר אחת חננאל!! (ל''ת)

    יוני ח., 03/05/06 20:24

    הגב לתגובה זו

  • 143.

    אני מצדיע לחייל!

    מוש, 03/05/06 20:23

    כל הכבוד!
    ''אנו מצפים מחייל שנבחר על רקע הצטיינותו שלא להביע דעות פוליטיות''
    הרמטכ''ל בכבודו ובעצמו מעל כל במה משמיע דעות פוליטיות ומשמיץ את המתנחלים..

    יאללה לך הביתה חלוץ, הרסת מספיק במדינה.

    הגב לתגובה זו

  • 142.

    Kol HaKavod !!!! (ל''ת)

    liron, 03/05/06 20:23

    הגב לתגובה זו

  • 141.

    אני לא הייתי נוהג כך,אבל כל הכבוד לחייל האמיץ,עם עקרונות (ל''ת)

    דבי, 03/05/06 20:22

    הגב לתגובה זו

  • 140.

    ''כעת תיבחן מחדש הענקת תעודת ההצטיינות לחייל''.

    Erez, 03/05/06 20:22

    תתבישו על המחשבה.
    אל תשפטו אותו ,צריך להבין אותו.

    הגב לתגובה זו

  • 139.

    חייבים להצדיע לא ללחוץ את היד!!!

    *מדבקה*, 03/05/06 20:21

    סירוב ללחוץ את ידו של הרמטכ''ל איננו סירוב פקודה!
    חייל/חיילת צה''ל, בין אם הם מצטיינים או לא, חייבים להצדיע לרמטכ''ל, אבל אינם חייבים ללחוץ את ידו.

    העובדה שחננאל דיין סירב ללחוץ את היד המושטת אליו איננה הופכת אותו בין רגע מחייל מצטיין לחייל פורע חוק שצריך להענישו.

    אם צה''ל יחליט להעניש את חננאל דיין ולשלול ממנו את תעודת ההצטיינות תהייה זו הכרזה פומבית כי צה''ל איננו רוצה בין שורותיו חיילים חושבים, אלא רובוטים החייבים לחשוב לפי קו המחשבה של הרמטכ''ל או מפקדים אחרים בצבא. צריך לקוות כי לרגע הזה לא נגיע !!!

    הגב לתגובה זו

    • !!! Right On !!! (ל''ת)

      A Visitor, 03/05/06 20:30

      הגב לתגובה זו

  • 138.

    אוי לנו אם אלה החיילים שלנו, גועל נפש (ל''ת)

    יעקב, 03/05/06 20:14

    הגב לתגובה זו

    • התבלבלת

      אמא, 03/05/06 20:24

      אוי לנו שאלו המפקדים שלנו.
      בזיון!

      הגב לתגובה זו

    • הרבה אנשים היום אומרים אותו דבר

      ציוני בדם, 03/05/06 20:26

      על הרמטכ''ל.. אז סתום ת'פה...

      הגב לתגובה זו

    • הם חיילים מצטיינים, נבחרו בקפידה - אפילו חלוץ אמר ! (ל''ת)

      או שבזה חלוץ, 03/05/06 21:55

      הגב לתגובה זו

  • 137.

    קונים את עולם הבא ברגע אחת

    יונתן, 03/05/06 20:14

    קול הכבוד גיבור ישראל-ברגצ אמת אתה התייצבת בשורות הגיבורים האמיצים של עם ישראל - ותזכר לטובה לדורות

    הגב לתגובה זו

    • ''כל'' כותבים עם כ'

      דרור, 03/05/06 20:33

      קודם כל תלמד לכתוב עברית
      יא עילג.
      חג עצמאות שמח לך ולבני ביתך.

      הגב לתגובה זו

      • נבער מדעת שכמוך, גם ק מסתדר במשפט שכתב !!!!! (ל''ת)

        פפר, 03/05/06 22:00

        הגב לתגובה זו

        • לא מסתדר בכלל (ל''ת)

          ירו, 03/05/06 23:49

          הגב לתגובה זו

  • 136.

    כל הכבוד! שירבו כמותך בישראל! (ל''ת)

    א, 03/05/06 20:13

    הגב לתגובה זו

  • 135.

    אל תתרגש, חייל!

    רב, 03/05/06 20:08

    אני מצדיע לך חייל! טוב מאד מה שעשית, קדשת את השם. נתת למנופחים שמינית ממה שעשו לנו בגוש. אשריך שהופעת בטקס וסרבת ללחוץ את ידו. ירבו כמותך בישראל.

    הגב לתגובה זו

  • 134.

    תודה לך חננאל החזרת לנו את כבודנו (ל''ת)

    חנית, 03/05/06 20:08

    הגב לתגובה זו

  • 133.

    20 -צודק מאד ! חיילים מצטיינים מיהם?

    בני, 03/05/06 20:05

    בדרך כלל מקורבים למפקדים .
    כאלו שיכולים לוותר עליהם ויש להם הרבה זמן פנוי.
    ולגבי הרמטכ''ל חלוץ : הוא אינו אשם בהתנתקות , הוא ממלא הוראות כמו בכל מדינה דמוקרטית .

    הגב לתגובה זו

  • 132.

    חלוץ לא רוצים להושיט לך יד אתה איש הרס וחורבן (ל''ת)

    רפי, 03/05/06 20:04

    הגב לתגובה זו

  • 131.

    החייל הכתום ביזה את עצמו (ל''ת)

    כחול ולבן, 03/05/06 20:00

    הגב לתגובה זו

    • הרמטכ''ל ביזה את מדינת ישראל בפשעיו

      כל הכבוד חננאל, 03/05/06 20:26

      רמטכל הגירוש הוא עלוב ובזוי,גרם נזק בטחוני אדיר למדינה.

      הגב לתגובה זו

  • 130.

    כל הכבוד לחייל

    שרה, 03/05/06 19:58

    כל הכבוד לחייל ושירבו כמותו בישראל

    הגב לתגובה זו

    • אמן! (ל''ת)

      חגית, 03/05/06 20:02

      הגב לתגובה זו

    • גועל נפש ואבוי לנו שכך חייל מתנהג! (ל''ת)

      אריק, 03/05/06 20:17

      הגב לתגובה זו

  • 129.

    אני מעניק לך צל''ש ופרס ישראל, חננאל דיין התותח (ל''ת)

    מש''ק צל''שים, 03/05/06 19:56

    הגב לתגובה זו

  • 128.

    כל הכבוד לו! (ל''ת)

    יהודי, 03/05/06 19:49

    הגב לתגובה זו

  • 127.

    רמטכ''ל פולטי מקבל תגובה פוליטית. על מה הוא מתלונן?!

    דרור, 03/05/06 19:48

    דן חלוץ שהיה אמור לבצע ולשתוק החליט להיות שחקן פוליטי בכל הסיפור של ההתנתקות. זה החל בהכללה שלו נגד כל ישיבות ההסדר, והמשיך עד ההתבטאות האומללה שלו ביום השואה (רק לפני שבוע) על כך כי בכל סוכה ביהודה ושומרון היה תלוי שלט ''לא נשכח ולא נסלח''.
    כשחלוץ יחליט להפסיק להיות פוליטי הוא לא יקבל תגובות פוליטיות.

    הגב לתגובה זו

    • וטיפש מגיב כמו טיפש. (ל''ת)

      דרור, 03/05/06 21:12

      הגב לתגובה זו

      • דרור, התגובה שלך לא ענינית. אולי תתיחס לתוכן ?! (ל''ת)

        ממתין לתשובתך !, 03/05/06 21:57

        הגב לתגובה זו

  • 126.

    צהל שומר על משכן הכנסת ולא על האזרחים. (ל''ת)

    לוי, 03/05/06 19:47

    הגב לתגובה זו

    • מעניין

      משה, 04/05/06 01:55

      מעניין אותי לדעת אם יהיה מחבל שירצה לעשות פיגוע ואתה תהיה במקום הזה ויבוא אדון צה''ל ויציל אותך מזה האם גם אז תחשוב כך
      תדע שאתה כפוי טובה

      הגב לתגובה זו

  • 125.

    לשלו את תעודת המצטיין ולהוציא אותו מהצבא ושכמותו

    עמיר, 03/05/06 19:46

    בית הנשיא צריך לשלות את תעודת המצטיין מהחייל ולהרחיק אותו מהצבא ואת שמותו
    אבוי למפקדים שבחרו בחייל הזה לחייל מצטיין אבוי למפקד שלא זיהה את החייל ואת עמדתו הפוליטית
    ואבוי למפקד שבחר בחייל כתום לחייל מצטיין
    יש להרחיק את הכתומים מהצבא ומקורסים צבאיים בכירים ולא לתת לכאלה לשרת בצבא
    הצבא היום הוא כבר לא צבא העם והכתומים פרצו כל דרך לאיחוד יש להיפרד מהם וכן לסגור את ישיבות הסדר שמשם בא כל רע

    הגב לתגובה זו

    • כתומים

      יוסי למד, 03/05/06 20:19

      אני לא כתום ולא צהוב אבל משום מה הכתומים ולא הוורודים שכמוך מקןמם בצהל הוא די משמעותי

      הגב לתגובה זו

    • מי יהיה הצבא שלך . השין גימלים מהקריה? המשתמטים מהשמאל? (ל''ת)

      מגורש, 03/05/06 20:22

      הגב לתגובה זו

      • הגימלאים... (ל''ת)

        פלוטו, 03/05/06 20:59

        הגב לתגובה זו

    • להוציא כתומים מהצבא???

      הלוואי, 03/05/06 20:28

      אני בעד.
      אבל
      מי ישרת?
      צפונבונים? קיבוצניקים? בנים של...?



      אפשר לסגור את הצבא באותו יום.

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק פראייר מי שמשרת תחת כזה רמטכ''ל (ל''ת)

      שוני, 03/05/06 23:01

      הגב לתגובה זו

  • 124.

    כל הכבוד!

    רעות, 03/05/06 19:45

    ריגשת אותי. הרבה הצלחה בהמשך!

    הגב לתגובה זו

  • 123.

    אפשר ללחוץ לך את היד?

    חלוץ תתפטר, 03/05/06 19:44

    נסלח

    הגב לתגובה זו

  • 122.

    הצטיינות אינה תכונה מולדת

    תום, 03/05/06 19:39

    ''היא נרכשת על בסיס חינוך וערכים, מסורת ודוגמא אישית... הם עשו את המוטל עליהם והרבה יותר, מתוך אמונה בצורך להיות טוב ואיכותי, מתוך שליחות והכרה בחשיבות השרות''. (רב-אלוף דן חלוץ).

    ב ד י ו ק!

    הגב לתגובה זו

  • 121.

    אכן, חייל מצטיין. (ל''ת)

    ירון, 03/05/06 19:38

    הגב לתגובה זו

  • 120.

    אין לי מילים לתאר כמה אני גאה בך, אח שלי, אוהב אותך, ומחבק אותך (ל''ת)

    cyrano, 03/05/06 19:36

    הגב לתגובה זו

  • 119.

    שחלוץ ילחץ ידיים לאולמרט. (ל''ת)

    ירון, 03/05/06 19:34

    הגב לתגובה זו

  • 118.

    גבר יהודי (ל''ת)

    ענת, 03/05/06 19:31

    הגב לתגובה זו

  • 117.

    לסמ''ר חננאל, לוחם מצטיין: אני אל''מ שמצדיע לך! (ל''ת)

    אל''מ מ., 03/05/06 19:31

    הגב לתגובה זו

  • 116.

    אל תשכחו לרגע שהרמטכל מבצע החלטות הממשלה (ל''ת)

    יוסי, 03/05/06 19:29

    הגב לתגובה זו

    • זה נתון לבחירתו ! לבצע או להתפטר, אבל לא זה העניין

      פפר, 03/05/06 20:17

      העניין הוא שדן חלוץ עשה זאת כ''עוד משימה'' שצריך לבצע, ללא שאלות מיותרות

      הגב לתגובה זו

      • יותר מזה! הוא נכנס לתפקיד במיוחד על מנת לבצע

        אאא, 03/05/06 20:30

        את תכנית ההתנתקות. זה לא ''נפל עליו מהשמים''.
        זו בחירה מודעת.

        הגב לתגובה זו

      • זה לא רק עוד משימה

        ירו, 03/05/06 23:06

        זו משימה משמיים שאין חשובה ממנה להציל את חיינו,חייכם וחיי אויבינו.דיברתי עם אלוהים אתמול,הוא אמר לי
        יאללה תתחילו להתקפל פנאטים מטורפים!!!!

        הגב לתגובה זו

      • נכון, חיילים גרמנים להבדיל גם מילו פקודות (ל''ת)

        Avi Ecuador, 04/05/06 00:15

        הגב לתגובה זו

  • 115.

    חייל שלא משרת 36 ח' לא צריך להיות מצטיין!

    שי, 03/05/06 19:28

    אינני מבין מדוע חייל שלא משרת 36 ח' כמו כולנו צריך להיות מועמד להצטיינות?

    הגב לתגובה זו

    • צודק בהחלט

      גיל, 03/05/06 23:06

      צריך לבטל את ישיבות בטלני ההסדר

      הגב לתגובה זו

  • 114.

    מי נתן למתנחלים רובים?

    גבי פדר, 03/05/06 19:23

    לאסוף מהם מייד את כל הרובים ולהרחיק אותם משורות הצבא!

    הגב לתגובה זו

    • אז מי ישאר? גיבורי השמול? (ל''ת)

      אבנר, 03/05/06 20:12

      הגב לתגובה זו

    • ואז

      רופלולמאו, 03/05/06 20:31

      יהיה לנו צבא למופת המורכב מאביב גפנים למינהם ו''סרבני מצפון''. הצעה מפתה אבל לא תודה.

      הגב לתגובה זו

  • 113.

    עמדה אמיצה מצד חייל המייצג ההפך של עמדותיי. ''רעד קל בכנף המטוס...'' (ל''ת)

    שמאלן גאה, 03/05/06 19:22

    הגב לתגובה זו

    • תשמע

      גדע, 03/05/06 20:32

      שאלו אותו שאלה הוא ענה.. מה רצית שהוא יגיד?

      הגב לתגובה זו

  • 112.

    מזל שלא שם טלאי כתום

    יעקב שלח, 03/05/06 19:20

    בהתחלה הם חיללו את זכר השואה. אחר כך הם ירקו הכו ובעטו בחיילי צהל. עכשיו הם יורקים על הרמטכל. צריך להעיף אותם מצהל. הם בושה לעם ישראל!

    הגב לתגובה זו

    • אם יזרקו אותו מקרבי

      אאא, 03/05/06 20:31

      מי ישרת בצבא?
      שמאלן יפה נפש כמוך???

      הגב לתגובה זו

  • 111.

    בלי שום קשר לדעות פוליטיות,

    אנארכיסט, 03/05/06 19:20

    גם אות הצטיינות לא הייתי מוכן שמישהו יעניק לי.
    מי שמקבל אות הצטיינות,צריך להיות מוכן לקבל גם נזיפה.

    הגב לתגובה זו

  • 110.

    המתנחלים לא חלק מהמדינה (ל''ת)

    יוסקה גביש, 03/05/06 19:20

    הגב לתגובה זו

    • ופרו פלשטינים כמוך הם כן? (ל''ת)

      שתווווק, 03/05/06 20:33

      הגב לתגובה זו

  • 109.

    חייל מצטיין כמוהו עשוי להיות רמטכ''ל בעוד 20 שנה (ל''ת)

    מוטי, 03/05/06 19:16

    הגב לתגובה זו

    • ואימרו אמן (ל''ת)

      מיכאל ש, 03/05/06 20:34

      הגב לתגובה זו

    • זה אם השמאל לא יביא לביטולה לפני זה

      Avi Ecuador, 04/05/06 00:18

      והערבים יפריעו לו לעשות זאת.

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    מצדיע לך

    אמוץ, 03/05/06 19:14

    כל הכבוד!!!

    הגב לתגובה זו

  • 107.

    גיבור ישראל!!!

    דורון, 03/05/06 19:12

    אנחנו גאים בו!!
    לא צריך הוקרה מהם
    אתה יקיר העם וזה מה שחשוב!!!
    אנחנו גאים בך!!!

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    כל הכבוד.אסור ללחוץ ידי רשעים (ל''ת)

    אבוחצירא אילן, 03/05/06 19:12

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    אין שום חוק צבאי שמחייב ללחוץ יד למפקדים, גם ההצדעה היתה קשה מידי (ל''ת)

    גם לחייל הזכות, 03/05/06 19:12

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    כל הכבוד (ל''ת)

    איתמר, 03/05/06 19:11

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    חינוך לקוי

    יאיר, 03/05/06 19:10

    חייל קודם כול ממלא פקודות !
    וגם הרמטכל עשה זאת .
    החייל המצטיין סתם טיפש.
    מי שרוצה להבליג או למחות שיעשה
    את זה באזרחות .

    הגב לתגובה זו

    • אל תתיימר להטיף על חינוך

      י, 03/05/06 19:46

      הרמטכ''ל לא רק מילא פקודות. ההתלהבות מההתנקות נראתה עליו באופן ברור.
      לא סתם הגדיר זאת כ ''משימה לאומית'' באופן פוליטי ובוטה.
      אם רק היה ממלא פקודות, היה בוחר בהתבטאות כגון'' פקדו עלי ואין לי ברירה אלא למלא''.
      הוא עשה זאת כי מינויו על חשבון בוגי חייב אותו להיות הפודל של שרון ושות' משהשמאל הקיצוני הדקדנטי.
      אני שמח בבושתו.
      לגבי חינוך, בוא לא נשווה לחינוך החילוני. לא כדאי לך.

      הגב לתגובה זו

    • ספר לנו איך ראש ממשלה חינך את בניו

      Avi Ecuador, 04/05/06 00:20

      לא לעשות צבא ועל איך יחנך ויוביל עם על אותו משקל והבנה של דבריך.

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    הרמטכ''ל הוא בובה פוליטית אז שלא יבהל מתגובה פוליטית למעשיו הפוליטים (ל''ת)

    פוליטיקון, 03/05/06 19:09

    הגב לתגובה זו

  • 101.

    יופי של חינוך...

    אא, 03/05/06 19:06

    אמא מסבירה מדוע לא חינכה את בנה החייל לדרך ארץ.,

    הגב לתגובה זו

    • אמא שלו חינכה אותו שאת השנוא עליך לא תעשה לרעך (ל''ת)

      cyrano, 03/05/06 19:44

      הגב לתגובה זו

  • 100.

    גם חלוץ לא נולד מצטיין. הוא למד מאדוניו הפוליטיים איך להיראות כזה.. (ל''ת)

    רוטנברג, 03/05/06 19:02

    הגב לתגובה זו

  • 99.

    ההורים שלו צריכים להתבייש

    נוגה וינשטיין, 03/05/06 19:01

    כתם על המתנחלים כולם. המתנחלים נגד עם ישראל!!!
    דן חלוץ! אני מבקשת סליחה על החוצפה של הפרעח הזה. אתה מגיבורי ישראל - אתה צריך תעצומות נפש אדירות כדי להתמודד עם האיום האיראני ולא עם חלאה כזאת.

    הגב לתגובה זו

    • את צריכה להתבייש !!!

      אסתר גולדפרב, 03/05/06 19:11

      החיל גורש מגוש קטיף. הוא לא בקש להשתמט מן השרות. הוא לא בקש להבחר כמצטיין. בחרו אותו כי היה כזה. רמטכל הגרוש יכול לשאת רגע של מבוכה שהוא כאין ואפס לעומת חרפת הגרוש.

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא גורש. קיבל אכלה פיצוים (ל''ת)

        שבח רון, 03/05/06 19:26

        הגב לתגובה זו

        • ואתה קיבלת אחלה חינוך (ל''ת)

          שמוק שכמותך, 03/05/06 20:36

          הגב לתגובה זו

    • עכשיו יודעים כו..לם כמה את לא חכמה. (ל''ת)

      אבן-בוכיה, 03/05/06 19:24

      הגב לתגובה זו

    • עובדה שהוא נבחר כמצטיין (ל''ת)

      שמואל, 03/05/06 21:27

      הגב לתגובה זו

  • 98.

    אני מצדיע למרות שאיני שותף לדעתך הפוליטית

    שמאלני, 03/05/06 19:01

    וזה בגלל שצריך שהמדינה לא תהפוך למדינה דיקטטורית אין שום חובה ללחוץ יד לאף אחד.
    אפשר אם מאד רוצים, להכניס את זה לספר החוקים..

    הגב לתגובה זו

  • 97.

    הוא כבר לא מצטיין

    בוגר גולני, 03/05/06 19:00

    מה פתאום בחרו בו? כדי להתחנף לחארות האלה? שיילך לעזעזל.

    הגב לתגובה זו

    • אתה ''בוגר גולני'' כמו שאני מיליונר שאוכל צנוניות בשקל (ל''ת)

      שקרן מאוס, 03/05/06 19:30

      הגב לתגובה זו

      • תתפלא, בגולני יש הרבה מאוד ימניים (ל''ת)

        לו, 03/05/06 20:26

        הגב לתגובה זו

    • אתה צודק !מגיעה לו הצטיינות יתרה כן ירבו (ל''ת)

      חיפאית, 03/05/06 19:47

      הגב לתגובה זו

  • 96.

    ידו של חלוץ ניתנה להתנתקות המופקרת. הוא אינו ראוי. (ל''ת)

    סגן במיל., 03/05/06 18:59

    הגב לתגובה זו

  • 95.

    חח כל הכבוד

    רז, 03/05/06 18:58

    אני חושב שעשיתה מעשה חשוב הייתה צריך לומר לרמטכ''ל שיתחבר לי וי

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    כל הכבוד לחייל, מעכשיו לא מתגייסים לצבא הגירוש! (ל''ת)

    אלון, 03/05/06 18:57

    הגב לתגובה זו

  • 93.

    מורדים במלכות

    ורהפטיג, 03/05/06 18:56

    ביום העצמאות של מדינת ישראל הריבונית, התגשמות חלום הדורות, שישים שנה אחרי השואה, חייל ישראלי לא לוחץ יד לרמטכ''ל? שתיבש ידו. אם הייתי שם הייתי יורק בפרצופו.

    הגב לתגובה זו

    • מחובתו להצדיע. אין חובה ללחוץ יד. (ל''ת)

      זרח, 03/05/06 19:14

      הגב לתגובה זו

  • 92.

    חוצפן מאין כמוהו

    אביבה קרייתי, 03/05/06 18:55

    כמה חיילים נפלו ברצועת עזה כדי להגן על המשפחה של הדרעק הזה ועל מתנחלים אחרים?
    שחכתם כבר את המחזה של חייילים עומדים בשורה ומחפשים בחול את שרידי גופות החיילים שנהרגו בציר פילדלפי? רק בגלל המתנחלים האלה הם היו שם.
    שיתנצל ולא שיעיפו אותו מצהל קביני מט. לא צריךל גייס את האנשים האלה לצבא. הם גיס חמישי!

    הגב לתגובה זו

    • כל הכבוד לך! כל מלה בסלע! (ל''ת)

      אמא של חייל, 03/05/06 19:07

      הגב לתגובה זו

    • ניסו שחם עליך , קרייתי. (ל''ת)

      אביב, 03/05/06 19:26

      הגב לתגובה זו

    • אין גבול לצביעות השמאל-מגעיל!!!!

      אלון, 03/05/06 19:41

      אם לא היו ישובים בעזה לא הייתה ת''א ולא רמת גן.חיילים שנפלו בעזה-הגנו על ת''א!
      את יודעת כמה חיילים דתיים ומיתנחלים נפלו בגבול הצפון כדי להגן על מושבים וקיבוצים של שמאלנים?!

      הגב לתגובה זו

      • באמת?

        תל, 03/05/06 20:33

        ואני חשבתי שתל אביב וחיפ וירושלים קמו הרבה לפני היישובים בעזה שקמו אחרי 67 ...אבל מה זה בעצם משנה העיקר להיות ימני גאה...

        הגב לתגובה זו

      • אלון תפסיק להתנחל

        ירו, 03/05/06 23:30

        תן לעמים אחרים גם קצת שטח לחיות.
        תחזור הביתה,תפסיק להתעמת עם פלשתינים ולנופף ברובה כמותם.
        שוב הביתה שוב

        הגב לתגובה זו

    • בואי נתבלבל עם העובדות

      טבעון עדיין, 03/05/06 20:13

      חיילים בפילדלפי שמרו שקטיושות וקסאמים לא יגיעו לאשקלון, ולא רק על המתנחלים.

      הגב לתגובה זו

    • שמאלנית

      סתומה, 04/05/06 00:34

      עזבי את טבעון שייך לערבים , את יושבת על קרקע ערבית

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    גם אני לא הייתי לוחץ את ידו של רמטכ''ל ה''התנתקות''.

    יושקו, 03/05/06 18:55

    הייתי מסרב ברגישות אך בנחישות.

    הגב לתגובה זו

  • 90.

    עם חננאל, החייל המצטיין, יש עוד אולי עתיד למדינה

    מרשמלו ירוק, 03/05/06 18:54

    עם פוליטיקאים כמו חלוץ אנחנו נתפוגג בתוך פטריה גרעינית אם לא יפוצץ אותנו איזה מחבל או קסאם קודם לכן.

    אם חלוץ היה פוקד ''אחרי'' אני הייתי מבין ''אחורה פנה''.

    אם אנשים כמו חננאל היו פוקדים ''אחרי'', הייתי רץ אחריהם.

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    להעמיד אותו לדין על בגידה (ל''ת)

    וולודיה, 03/05/06 18:54

    הגב לתגובה זו

    • אבל וולודיה, הוא בכ''ז רמטכ''ל (ל''ת)

      שיבי, 03/05/06 21:31

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    כל הכבוד לחייל,זו הצטיינות אמיתית!!! (ל''ת)

    סרבן, 03/05/06 18:52

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    אפה החינוך הדתי?

    אבי, 03/05/06 18:52

    לצערי רוב התגובות מצדיקות את הצד המאוד לא נימוסי! ידידי אתה אחי אבל עם התנהגות כזה אתה מרחיק את רוב שלא מסכים איתך! תלמד תרבות מינימלית . כנראה לא קיבלת חינוך מינימלית לא בבית ולא בישיבה. צער לכולנו שיש אנשים כאלה.-

    הגב לתגובה זו

    • ירבו כמותו בישראל (ל''ת)

      שלומית, 03/05/06 19:44

      הגב לתגובה זו

    • מי שתפלא על נימוס שלא יגרש אנשים מביתם (ל''ת)

      בן יפונה, 03/05/06 19:46

      הגב לתגובה זו

    • איפה החינוך הדתי באמת ? הוא לא בדיסקוטיקים או בשירותי ה TLV

      פפר, 03/05/06 20:53

      TLV, זה תהיה בטוח

      הגב לתגובה זו

  • 86.

    בפקודות יש חובה להצדיע אבל אין פקודה ללחוץ יד... (ל''ת)

    חייל במיל', 03/05/06 18:52

    הגב לתגובה זו

  • 85.

    אני מבין עכשיו למה נבחרת למצטיין - כל הכבוד

    קצין_21, 03/05/06 18:52

    זה ביזיון למדינה שנותנת פקודות כל כך שנויות במחלוקת לביצוע בידי חיילים בשירות חובה!

    כל הכבוד חננאל .
    חיילים הם לא מכונות!
    והגיע הזמן שמישהו יסביר את זה לחבר'ה למעלה.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    יצאת מלך!!!

    עמית, 03/05/06 18:46

    כל הכבוד!!!!
    ברוך ה' שיש עוד אנשים גיבורים שלא מתביישים ומפחדים להגיד את דעתם!!!
    עוד תגיע לגדולות!!!

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    כל הכבוד! קידוש השם אמיתי!! ישר כוח (ל''ת)

    צבי, 03/05/06 18:44

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    כל הכבוד לך שבחרת לא להשתפן!!!

    גילי, 03/05/06 18:41

    בשבילנו אתה חייל מצטיין וזה מה שחשוב!

    הגב לתגובה זו

  • 81.

    כל הכבוד לחננאל-מעשה אמיץ וכנה

    טליה, 03/05/06 18:41

    המוכיח את גודל הזוועה שנעשתה כאן בקיץ האחרון.אתם,היושבים לבטח בבתיכם היציבים והמוגנים-שרק את סביכם גירשו ככה-בשואה ובארצות המזרח,התביישו.אפילו להזדהות עם כאבם אינכם יכולים.

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    כל הכבוד חננאל

    יגאל, 03/05/06 18:38

    יישרת טיפה את גבנו הכפוף ביום העצמאות הלא כל כך שמח הזה.

    הגב לתגובה זו

    • עד הפעם הבאה שנכופפו שוב (ל''ת)

      יגעל, 03/05/06 18:54

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    עצה לרמטכ''ל

    שמחה ניר, עו''ד, 03/05/06 18:36

    בלי קשר לשאלה אם החייל נהג כהלכה וכראוי - עצתי לך היא לעבור על כך בשתיקה, ולא לעשות דבר. תנהג כך - ואחרי יומיים הכל ישכחו מהסיור הזה. תגיב - יתקפו אותך או מימין, או משמאל, או מהמרכז, או מהדתיים, או מכל הכיוונים.
    החלטתך לחכות יומיים בלי להגיב הייתה צעד בכיוון הנכון.

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    גבר גבר (ל''ת)

    E, 03/05/06 18:35

    הגב לתגובה זו

  • 77.

    רמטכ''ל פוליטי ראוי לתגובה פוליטית (ל''ת)

    עמי, 03/05/06 18:35

    הגב לתגובה זו

    • ^^כולם לקרוא^^ מעולה, וכל מילה מיותרת. (ל''ת)

      אחת, 03/05/06 18:54

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    כל הכבוד לצה''ל! (ל''ת)

    קובי, 03/05/06 18:24

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    העניקו לו אתם צלשי''ם

    קורא, 03/05/06 18:19

    מי צריך את חלוץ? כל זמן שהוא לא באזור אתם בטוחים שיש לכם בית.

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אדיר!!!!!!!!! אין כמוך!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    שירבו כמותך..., 03/05/06 18:18

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    זה לא סירוב פקדוה, כל הכבוד.

    עודד, 03/05/06 18:18

    אם הוא לא היה מצדיע, היה זה סירוב פקודה.
    אך החייל לא לחץ את ידו של חלוץ מכיוון מטעמים רגשיים שלא נוגעים לצבא ולא ופרובוקציה...

    כל הכבוד.

    הגב לתגובה זו

    • עודד! מתוק! (ל''ת)

      מאוהבת, 03/05/06 19:34

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    אם היה גבר היה מסרב להתגיס גסות רוח לומדים בבית

    דש, 03/05/06 18:17

    מה שמצין את הנוער לומדי הישיבות בגדה זוהי גסות רוח כך הם מתנהגים כלפי השכנים הערבים דורסים זקנים שהולכים בצדי הדרך עוקרים עצי זיית
    נילחמים בשלטון הדמוקרטי במדינת ישראל שמסבסדת אותם סוגרים כבישים
    גידלנו במדינה גידול סרטני שנוגס בכל חלקה טובה במוסר של העם היהודי
    קיבל דקה תהילה שלא לחץ ידו של מפקד צהל והלבין את פניו זה מה שמלמדים אותו בבית מחר יסתור לפניו של אביו ויכה את אימו גסות רוח לא עושה הבחנה בין טוב לרע

    הגב לתגובה זו

    • דש גס הרוח מה עשית בשביל מדינה ? (ל''ת)

      ygot, 03/05/06 18:41

      הגב לתגובה זו

      • ניקיתי את הליכלוך שהשארתם בעזה

        דש, 03/05/06 23:24

        ושמרתי על קרוון מלאה זונות ליד ההיתנחלות שלכם בזמן המילואים

        הגב לתגובה זו

  • 71.

    אחי הצעיר. גאה אני בך..!..

    צנף בסדיר, 03/05/06 18:14

    אתה מביא המון גאווה ועוצמה, חוסן נפשי וכבוד לכולנו, הלוחמים הקרביים.
    רבים מאיתנו, שרואים ברמטכ''ל הזה, אדם קטן, שלא מבין שוםדבר בלוחמה אמיתית, ונטיותיו וסטיותיו הסמאלניות-קטנות ידועות לכל.
    אשריך, על אומץ הלב.
    הלוואי שכל לוחמי צה''ל היו בעל אומץ לב, אמת ואמונה כמוך.

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת !!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      ארז, 03/05/06 20:25

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    אשרינו שיש לנו בנים כאלה

    כל הכבוד, 03/05/06 18:13

    מגיע לו צל''ש על יישור הגב של כולנו.

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    ''אחדות העם''? הצחקת אותי

    צוכה ובוחקת, 03/05/06 18:12

    למה שארצה להתאחד עם מפקירי ומדרדרי המדינה היהודית. יום העצמאות מחדד את זה במיחד

    הגב לתגובה זו

  • 68.

    המנחבלים מפעילים מערך טוקבקיסטים

    גיל אזולאי, 03/05/06 18:12

    להגן על המעשה הבזוי של החייל שעלול להיות היגאל עמיר הבא

    הגב לתגובה זו

    • גיל האם אתה משטרת משטרת המחשבות ?

      ygot, 03/05/06 18:40

      או שאולי אודי אדיב או וענונו הבא ?

      הגב לתגובה זו

      • הימינים מעסיקים טוקביסטים בשכר. (ל''ת)

        ביילין צדק, 03/05/06 18:57

        הגב לתגובה זו

        • הלוואי. אך מי שמשלם על תגובות זה השמאל הקיצוני מכספי האיחוד האירופי (ל''ת)

          יודע דבר, 03/05/06 19:32

          הגב לתגובה זו

  • 67.

    התנהגותו של מרזל

    NY, 03/05/06 18:11

    התנהגותו של מרזל מזכירה לי פרס כספי אחר הניתן לאלה הנישלחים לבתולות, מעט צורם.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    חננאל אתה מותק

    משה, 03/05/06 18:10

    כל הכבוד

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    אחדות ולא התבטלות

    חגי, 03/05/06 18:05

    בכאב גדול ועם גאוה הייתי עושה אותו דבר . רצון לאחדות ולא התבטלות

    הגב לתגובה זו

  • 64.

    הייתי אולך אחריך בקרב בעניים עצומות גיבור (ל''ת)

    רפאל כהן, 03/05/06 18:05

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    הרמטכ''ל עדיין מכפיש את המתיישבים !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

    לילי, 03/05/06 18:02

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    חובה להצדיע. אין חובה ללחוץ יד (ל''ת)

    רמטכל פוליטי, 03/05/06 18:01

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    כול הכבוד

    צנף במיל', 03/05/06 18:01

    הרי רוב החיילים הקרביים הם ימניים
    במעשך זה החזרת את הכבוד לצבא,
    אחרי גרושו של יעלון וביצוע ההיתנתקות ההזויה.

    הגב לתגובה זו

    • רוב החיילים ימניים?

      סטטיסטיקוס, 03/05/06 18:17

      באמת? אם ככה, איך זה שאחרי ספירת קולות החיילים נוסף מנדט למרצ?

      איך זה שהבינישי''ם הם מיעוט די שנוא בפלוגות המבצעיות?

      הגב לתגובה זו

      • רק בראש שלהם הם הרוב-כמו שרוב העם איתם וקדימה והעבודה מרכיבות (ל''ת)

        את הממשלה., 03/05/06 18:34

        הגב לתגובה זו

        • לא יהיו לעולם רוב

          ירו, 03/05/06 23:54

          כי כשנצא מהשטחים לא תהיה עוד אידיאולוגיה מטורפת להאחז בה ולאט לאט הם יהפכו ממתנחלים לסתם דוסים ואז כשיגורו במרכז אנו החילוניים נדאג כבר לחנך אותם.

          הגב לתגובה זו

      • אתה באמת מנסה לא להבין?

        כבשה מסבירה לאט, 03/05/06 18:35

        ביחידות השדה, קיים רוב מוחלט וגדול לחובשי הכיפות/מתנחלים/ימניים. כך בקרב החיילים והקצונה הזוטרה. ואגב, מר''צ קיבלה את המנדט הנוסף על חשבון בל''ד, כך ששום דבר מפתיע אין כאן.

        הגב לתגובה זו

        • תפסיק לקשקש, אתם לא רוב ולא נעליים (ל''ת)

          כל היום מחמיאים, 03/05/06 18:53

          הגב לתגובה זו

          • תוך 30 שנה הדתיים והערבים רוב -ואותך יזרקו לאירופה (ל''ת)

            אחמדיניג'אד, 03/05/06 22:14

            הגב לתגובה זו

      • הבנת הנקרא.רוב הקרביים ולא רוב החיילים (ל''ת)

        אמיר, 03/05/06 19:00

        הגב לתגובה זו

      • רוב רובם של החיילים בצהל ג'ובניקים ! (ל''ת)

        גולנצ'יק, 03/05/06 19:44

        הגב לתגובה זו

  • 60.

    כל הכבוד

    רימון כדר, 03/05/06 17:57

    ברכת ישר כוח לחייל שסרב ללחוץ ידו של רב אלוף דן חלוץ.

    הגיעה השעה שהאיש השחצן הזה,שאין כסוי לאף הבטחה שלו,ידע כי במעשה הגרוש הוא נתן יד לחציית קו אדום.

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    כל הכבוד! חננאל דיין-אני מחבק אותך!

    שמילוביץ, 03/05/06 17:55

    אני מצדיע לחייל המצטיין על כך שסירב ללחוץ ידו של הרמטכ''ל! הקצינים אמרו שאסור פוליטי?
    מיום התמנותו לרמטכ''ל הכריז דן חלוץ הודעות פוליטיות מידי יום - בושו והכלמו קציני צה''ל המוכרים לנו לוקשים כמו ''מרחבי שיגור'' ועוד בלה בלה בלה...
    פינוי גוש קטיף עוד יכה בנו בעתיד!


    הגב לתגובה זו

  • 58.

    חייל גיבור ורמטכל פחדן .חוזרים לגוש בעזרת השם . (ל''ת)

    צפוני, 03/05/06 17:54

    הגב לתגובה זו

    • אמן אמן אמן!!!!! (ל''ת)

      ישכוייח, 03/05/06 21:10

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    חייל למופת מנהיג לעתיד (ל''ת)

    יואל, 03/05/06 17:54

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    לדן חלוץ פשוט היתה אגזמה ביד, החייל שמר על הגיינה (ל''ת)

    הסיפור האמיתי, 03/05/06 17:53

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    איפה כתוב שזה חובה ללחוץ יד

    הועד למען החייל, 03/05/06 17:50

    לקצין גבוה ממך בדרגה, לא משנה איזה תפקיד הוא ממלא.

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    רגע האמת של החברה הישראלית

    מודאג, 03/05/06 17:50

    המתנחלים צריכים להחליט: צה''ל הוא בית או אוייב ... אנחנו לא יכולים להרשות לצייד בנשק מתנחלים ששונאים את המדינה... מסוכן מדי!!

    הגב לתגובה זו

    • אנחנו קודם

      קובי, 03/05/06 18:10

      צריכים להחליט אם הרוב רוצה מדינה יהודית או כל אזרחיה ? המתנחלים שהם מתיישבים מיישבים מקומות יהודים ,לא יתכן שערבים ייתישבו איפה שחפץ ליבם בעוד יהודים עוברים טיהור איתני ,בכול מקרה מעולם לא יכלו לעקור מיהודים מאמינים שהולכים אחרי תורת ישראל את מדינת ישראל מדינת היהודים ,אם לא עכשיו תבוא עוד הזדמנות ,

      הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, תן לבנים של אולמרט לשמור עליך (ל''ת)

      כבשה לועגת, 03/05/06 18:19

      הגב לתגובה זו

    • צודק-באמת כדאי שאני וחצי מחיילי בפלוגה עליה מפקד לא נשרת במילואים (ל''ת)

      מ''פ בגדוד 920, 03/05/06 19:01

      הגב לתגובה זו

    • המדינה חייבת להחליט אם המתנחלים הם בנים או אוייבים!

      ניתוק ושנאה, 03/05/06 22:47

      השמצת המתנחלים הפכה לתחביב חברתי במדינה, והסרחון עולה עד לשמים, גם מדברי השמאלניים וגם בתקשורת ''הבלתי משוחדת'' שלנו.
      מה קרה בין ''דין נצרים כדין תל אביב'' ובין שנאת אחים בוטה כמו ששומעים היום?

      ההתנתקות ניתקה אותנו מאחינו ומלאה את לבבנו שנאה - וזה בנוסף למטר הקסאמים היומי.
      מורשת שרון.... יפה!

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    אל תדון אדם עד שתגיע למקומו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    לילי, 03/05/06 17:48

    אם כך הוא הרגיש ודאי מרגישים כך עוד אלפים וצריך גם את המגורשים להבין . מסירותם לצבא לא מוטלת בספק אבל אי אפשר להכריח חייל לעשות מה שליבו מסרב לעשות

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    באמת מצטיין - ירבו כמותו בישראל (ל''ת)

    כהן דוד, 03/05/06 17:47

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    הימין המתנחל השתלט לחלוטין על הטוקבקים

    יוסי, 03/05/06 17:46

    נמאס לי לחטוף עצבים. אם מישהו מכיר אתר בו מסננים את הזבל הכתום אני אשמח לשמוע

    הגב לתגובה זו

    • כל שאר העם חוגג-אל תקח ללב (ל''ת)

      כחול, 03/05/06 18:12

      הגב לתגובה זו

    • no ktumim

      eli, 03/05/06 18:18

      yes, there are many ''atarim'' that will make you very happy - al arabia, al jumhuria, hayat al jadida.... when you're done reading those, call me, i'll get you a new list.

      הגב לתגובה זו

    • אה, הבנתי אותך, מי שחושב אחרת ממך הוא מתנחל? (ל''ת)

      אלון לוי, ימני, 03/05/06 20:05

      הגב לתגובה זו

    • אני ליברל בהשקפותי ומעריך את החייל הזה (ל''ת)

      קיבוצניק, 03/05/06 20:28

      הגב לתגובה זו

    • אני מתנחלת רמת השרון ומצדיעה לחייל (ל''ת)

      יהודיה, 03/05/06 21:19

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    כל הכבוד-אילו היית סרבן צפונבוני היו מהללים כאן את אומץ ליבך (ל''ת)

    מעודד, 03/05/06 17:45

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    מחאה דמוקרטית לגיטימית. (ל''ת)

    שמאלן קיצוני, 03/05/06 17:44

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    כל הכבוד!! - לא נשתתף בצביעות (ל''ת)

    אבי, 03/05/06 17:44

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    איפה כתוב שחייל מצטיין חייב ללחוץ את היד לרמטכ''ל? (ל''ת)

    הצדיע וזה מספיק, 03/05/06 17:44

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    הרמטכ''ל רק מילא פקודות כשגירש את אחיו היהודים. זה מזכיר לי משהו

    שעמרי שרון, 03/05/06 17:43

    רמטכ''ל פוליטי ולא יותר מזה.
    נבחר לתפקידו ע''י משפחת הפשע מחוות השקרנים כי הם רצו שקט תעשייתי מצד הצבא, דבר שיאפשר להם להמשיך ולבצע את תוכניותיהם הנפשעות כלפי יהודים ולמלא את הג'ארות שלהם בכספי שוחד ושלמונים.
    אכן, מצא מין את מינו.
    מנסה לשמור על פרופיל נמוך כרמטכ''ל, לא מתווכח עם הדרג הפוליטי, לא מפעיל יוזמות חדשות, מנסה לכבות שריפות ולהמשיך הלאה על מנת לסיים את הקדנציה שלו בשקט ולהיכנס לפוליטיקה המסריחה.
    לא כבוד גדול ללחוץ את ידו.

    בוגי. בוגי. בוגי.

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כל הכבוד,החייל הצדיע וכיבד את צה''ל,לא חייב ללחוץ יד.הרמטכ''ל לא לחץ (ל''ת)

    ידיים בגירוש, 03/05/06 17:42

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    דיין אנחנו איתך!!

    נסים, 03/05/06 17:42

    אם הרמטכ''ל רוצה שנלחץ לו את היד, שיפסיק לפתוח עלינו את הג'ורה שלו...

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    הנה שוב פעם הכתומים (9מנדטים) מתלהמים ומגדפים

    מצאו להם כוכב, 03/05/06 17:41

    את מי בדיוק אתם מעניינים עם המחאות העלובות שלכם? עם ישראל מבלה וחוגג את עצמאותו והכתומים חייבים להעיב על השמחה ולדחופ פוליטקה גם ביום חג.

    בכיינים מאוסים, לא מתנהגים כרצונכם אז אתם שוברים את הכלים? היו בחירות שהוכיחו מעל לכל ספק את היותכם מיעוז זניח ולא רלוונטי להחלטות העתידיות, אז קבלות את ההכרעה הדמוקרטית ושבו בשקט

    הגב לתגובה זו

    • הדגשת את הטעות שלך

      כוכב נולד, 03/05/06 21:33

      מי אמר דאם האיחוד הלאומי-מפדל קיבל 9 מנדטים, אין לכתומים זכות דיבור? אתה בכלל מבין מה זה דמוקרטיה?
      ולשיטתך, למה לערבים, דתיים, רוסים יש זכות דיבור? האם הם קיבלו מספיק מנדטים כדי לדבר?
      האם רק למיעוט השמאל קיצוני מותר לדבר בעודו מחזיק 5 מנדטים?
      כנראה שכן.
      דמוקרטיה כבר אמרנו?

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    כל הכבוד!

    ליאור בדין, 03/05/06 17:41

    חייל, מחוייב להצדיע למפקדו, אין לו שום חובה ללחוץ עם ידו, במיוחד אם בגללו חרב ביתו!

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    סיפרתי זאת לגיסתי המגורשת והיא שמחה עד הגג (להם, למרבה המזל, יש גג) (ל''ת)

    תודה לך חננאל!, 03/05/06 17:41

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    לגרש יהודים מותר, ולא ללחוץ יד אסור? (ל''ת)

    מתעניין, 03/05/06 17:40

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    כל הכבוד לחייל בשנה הבאה שידליק משואה (ל''ת)

    אלון, 03/05/06 17:40

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    כול הכבוד לחייל

    אחמד, 03/05/06 17:39

    גם אני לא הייתי לוחץ יד לאיש שאחראי על ההפקרות והזלזול בכבוד האדם, פעם אחר פעם...,
    פעם זה בבזיון שבפינוי גוש קטיף,
    ופעם בחוסר האנושיות שנוהגים חיילי צה''ל לפי האוכולסייה האזרחית הפלשתינית ביו''ש

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    המעשה ראוי וכן הפינוי... הטקס פוליטי, לדוגמא הדגש על עליה אינו קשור

    גיא, 03/05/06 17:39

    להצטיינות בצבא, והחיילים ניבחרים גם ע''פי קריטריונים סימליים, על כן ראוי להביע בו דעות פוליטיות באופן מכובד כפי שעשה החייל. אני בטוח שגם בעתיד יהיו חיילים שימחו על הפינוי הבא, ועל הפשעים בשטחים שחלוץ מוביל.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    דן חלוץ הוא רמטכל פוליטי

    רס''ן במיל, 03/05/06 17:39

    ששואף לפוליטיקה. חייל לא חייב להושיט יד למפקד, זה לא נוהל תקין אלא מנהג נימוסין, ואי אפשר לצפות ממי שנפגע מהגירוש האנטישמי להפגין נימוסין כלפי המגרש.

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    סמל חננאל דיין אתה תותח ורק תותח (ל''ת)

    יואל, 03/05/06 17:38

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    על מה ולמה?

    rotemliss, 03/05/06 17:38

    אני תמכתי, ועודני תומך, בתוכנית ההתנתקות, אך אם החייל מתנגד לה, זוהי זכותו המלאה. הוא לא סירב לפקודה, ולא עשה דבר מלבד להימנע מללחוץ את ידו של הרמטכ״ל. יש לו זכות מלאה להחזיק בדעות פוליטיות ולהביען (כל עוד הוא לא עושה זאת בצורה מחוצפת או פוגעת, אך אני לא רואה הימנעות מלחיצת ידו של הרמטכ״ל כצורה מחוצפת או פוגעת), גם אם אלה דעות פוליטיות שאינן מקובלות על הצבא. ''צבא הוא צבא'', אמר 5, אך זו לא הייתה פקודה צבאית, זה היה אירוע. היום אלה המתנגדים לתוכנית ההתנתקות – מחר אלה כל השאר. אוי לנו אם נתחיל להשתיק אנשים.

    לפיכך, צר לי לומר שאינני מסכים עם אף אחת מהתגובות 1-11, שהן היחידות (מלבד התגובות להן) המופיעות כאן.

    הגב לתגובה זו

    • החייל הוא חסר דרך ארץ.. כמו רוב

      דודו, 03/05/06 23:41

      המתיישבים בגוש ובשטחים.
      גם אם לא עבר עבירה על פקודות הצבא (דבר שאיני בטוח בכלל) - הזילזול שלו במפקד הבכיר של הצבא, היא סימפטום של חוצפה מגעילה, שרק פישר קטן, על אף הצטיינותו בהפעלת טנק, יש לו עוד הרבה מה ללמוד.
      תתבישו לכם - חושבים שאתם גברים..

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    אחי, שיחקת אותה- כל הכבוד (ל''ת)

    דנידין, 03/05/06 17:38

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    חננאל.. בשביל מה?

    לי, 03/05/06 17:38

    תקבל את הצל''ש ותשתוק

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    חייל אחד הציל את כבוד הצבא

    ג, 03/05/06 17:37

    כל הכבוד!!!
    לא יזיק לרמטכ''ל היהיר ולפטרונו היהיר לא פחות, לפגוש את המציאות.

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לרמטכ''ל כן מותר להביע דיעות פוליטיות?

    אבי, 03/05/06 17:36

    אבירי חופש הביטוי מאמינים שחופש ביטוי הוא חד צדדי. הרמטכ''ל לא מפסיק להביע דיעות שמאלניות ואף אחד לא נוזף ברמטכ''ל הכי פוליטי שהיה אי פעם. חייל אחד נוקט באקט סופר דמוקרטי ועדין וכולם מתנפלים עליו. כך נהגו ברוסיה טרום המהפכה האחרונה. מותר לך להביע רק את ...דעתי בלבד.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    מתקרנף חולירא

    אלעד, 03/05/06 17:36

    מה זה הבושות האלה, החייל החולירה הזה היה צריך מראש לוותר גם על ההופעה בטקס ,אם הוא כל כך נפגע מהריסת הבית של קרוביו.
    וכלל בכל העולם מצדיעים למפקדים ולא לוחצים ידייםץ

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    בושה

    אלי, 03/05/06 17:35

    לחיצת יד אינה הכרה בדעת האחר .
    אי לחיצת היד היא בושה גדולה למסרב שמא דעתו תשתבש מלחיצת היד.
    כנראה שהטיפול בכפפות המשי במוצצי הדם של המדינה מאז 1967 שיבש עליהם את דעתם וערכיהם.

    הגב לתגובה זו

    • מוצצי דם אלה משרתים בצבא ומגנים על מוצץ דם משתמט כמוך (ל''ת)

      מלפפון כבוש, 03/05/06 17:46

      הגב לתגובה זו

    • צודק, להוציא את הפוליטיקה מהצבא ולבטל את ישיבות ההסדר

      גיל, 03/05/06 18:15

      יותר משהעליב החייל את הרמטכ''ל הוא ביזה את עצמו.
      לכל להקת הטוקבקיסטים של המתנחבלים - תקימו לכם את מדינת יהודה בשטחים עם צבא שלכם ותרדו מאיתנו.

      הגב לתגובה זו

    • לחיצת יד משמעותית

      אלי אתה טועה, 03/05/06 20:51

      למה עשו כזה עניין גדול כשרבין לחץ את ידו של ערפאת? כי זה סימל את ההכרה, ואולי את מתן הלגיטימיות באש''ף. לחיצת יד מקבלת טעינות סימבולית רבת משמעות!

      הגב לתגובה זו

  • 27.

    סמל חננאל דיין הכבוד הוא רק לך (ל''ת)

    יקי, 03/05/06 17:34

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    רמטכ''ל גירוש לא חובה ללחוץ יד

    פלוני, 03/05/06 17:34

    אין פקודה המחייבת ללחוץ ידו של רמטכ''ל המכשיר צבא לגרש אזרחים מבתיהם ...

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לכל מי שתומך במעשה החייל - כנסו...

    יאיר, 03/05/06 17:34

    למי שלא יודע, התיישבות בשטח כבוש הינה פשע מלחמה לפי אמנת ז'נווה.
    אין הכרה בכיבוש הישראלי של 1967, ולכן לפי המשפט הבינ''ל ההתנחלויות הן פשעי מלחמה.
    ישנם רבים במדינה הזו שיודעים שמדובר בפשעי מלחמה, ולמרות זאת, במשך שנים רבות, כשצה''ל הגן על ישובי גוש קטיף, בארועים מכובדים ידעו להתנהג וללחוץ את יד הרמטכ''ל. עכשיו - כשגוש קטיף פונה, ישנים אנשים בעם שלא מסכימים עם הפינוי וזוהי זכותם.
    אבל לסרב ללחוץ את יד הרמטכ''ל ביום העצמאות? הרמטכ''ל מילא פקודות לגבי הפינוי, כמו שקודמיו מילאו פקודות והגנו על ההתנחלויות, שלפי המשפט הבינ''ל הן מעשים של פשע מלחמה.
    חלוץ אינו אדם פוליטי! הממשלה היא פוליטית, שר הבטחון הפוליטי, אבל חלוץ אינו פוליטיקאי.
    אני שומע יותר ויותר על בני נוער מהמפונים שלא רוצים להתגייס לצבא, ולהמשיך לקחת חלק בחובות האזרחיות כאן.
    תזכרו - מתנחלים יקרים, שכמו שבני קיבוצים, שיש תהום אידאולוגית עמוקה בינם לבינכם, הגנו עליכם במשך שנים רבות והלכו לשרת במקומות השנויים במחלקות האלה, חובתכם עכשיו להמשיך למלא אחר פקודות הצבא וחוקי המדינה.
    הכי גרוע זה שפתאום צד אחד במחלקות הפוליטית ישבור את הכלים ויפסיק לקחת חלק במדינה שלנו, וכמו שאנשי השמאל שתקו , הלכו לצבא ונטלו חלק בחיים האזרחיים במדינה בזמן שישבנו בגוש קטיף, כך אני מצפה גם ממכם בימים אלו.

    הגב לתגובה זו

    • מרוב שטויות , אין טעם להתייחס

      יושי, 03/05/06 17:40

      שטח כבוש במלח ובפלפל אך לא בחומץ אינו פשע מלחמה (חשוב על טיבט, יא ללה)

      שנית אין חובה ללחוץ יד לרמטכ''ל אלא להצדיע וזה מה שהוא עשה.

      אז במקום להתלהם , לך לצבא ושרת שם קצת, לא יזיק לך בכלל.

      הגב לתגובה זו

    • אבל הם מיוחדים

      שונא הכתומים, 03/05/06 17:43

      הם נורא רוצים שנבכה איתם על זה שלקחו להם את האחוזות, אבל חושבים שזה בסדר גמור שכל שנה לקחו אותנו מהחיים האזרחיים כדי לשמור עליהן כמו כלבים.

      מבחינתם הצבא לא ראוי יותר מאז שהפסיק לשחק לפי הכללים שלהם, אבל כשאנחנו נלחמנו בשבילם הם חשבו שזה בסדר גמור.

      הם רואים רק את עצמם. הם זה העם. הם לא סופרים אותנו, והגיע הזמן שנפסיק לספור אותם.

      מי בכלל שלח הסדרניק מכונם שמשרת רק שנה וחצי אל הרמטכ''ל על תקן חייל מצטיין? שישלחו איזה רוסי חצי-יהודי מעיירת פיתוח, שלא חושב שהוא עשה טובה למישהו כשהוא התגייס - אלו החיילים האמיתיים, לא דוכסי ישיבות ההסדר היהירים והקומבינטורים.

      הגב לתגובה זו

    • בלה בלה בלה...... (ל''ת)

      נהיה בקשר, 03/05/06 17:54

      הגב לתגובה זו

    • צודק (ל''ת)

      אבי, 03/05/06 18:16

      הגב לתגובה זו

    • יאיר כפרה מהמרכז המשפט הבינ''ל זה התנ''ך (ל''ת)

      מתנחלת, 03/05/06 18:44

      הגב לתגובה זו

    • לך תלמד חוק בינלאומי - שטויות מה שכתבת (ל''ת)

      נמרוד, 03/05/06 18:56

      הגב לתגובה זו

    • יאיר, אז בוא ניתן גם את הכותל ואת גבעת התחמושת ואת רמת אשכול, גם הם

      בגבעת התחמוושת, 03/05/06 20:30

      נכבשו ב67 אז מה ההבדל?

      הגב לתגובה זו

    • מכל בליל החוקים הבינ''ל, יצאת דמגוג קטן למדי...

      פפר, 03/05/06 20:57

      אתה רוצה שנתחיל לספור את הפשעים שביצעו או מבצעות מדינות מהמערב, או החברות השונות באו''ם ?
      איך יתכן שהחוק הבינלאומי שורר כאן, אבל בכל המקרים האחרים לא ?????
      רד מהסיפור הזה של חוק בינ''ל

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    העיקר לקבל אות הצטיינות הוא יודע ....

    מישה, 03/05/06 17:32

    פחדן מוג לב שכמוהו .........

    הגב לתגובה זו

    • אם לא יבוא לטקס

      נו שוין, 03/05/06 17:46

      איך יכול לעשות פרובוקציות כתומות?

      צריך לבדוק אם הכתומים הקומבינטורים ששלחו אותו במקום חייל אחר ידעו על כוונותיו.

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    כל הכבוד אחי (ל''ת)

    רפי, 03/05/06 17:30

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    מחאה נימוסית מאוד של חייל ששומר על כבוד מפקדיו אך

    אחד שפוי, 03/05/06 17:30

    גם על ערכיו,כל הכבוד!

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לא מכובד

    אילן, 03/05/06 17:28

    אני חושב שמר דיין היה צריך לוותר ולא להופיע לטקס ואם כבר מופיעים לטקס אז צריך לינהוג בכבוד כלפי כולם ולא לערבב פוליטיקה

    הגב לתגובה זו

    • מסכים עם אין, לא מכובד לגרש יהודים מביתם (ל''ת)

      איש, 03/05/06 17:33

      הגב לתגובה זו

    • מכובד לגמרי. צל''ש נוסף ממני. (ל''ת)

      ארנון, 03/05/06 17:37

      הגב לתגובה זו

    • והרמטכ''ל הוא לא פוליטי? אז למה הוא דיבר נגד מתנחלים והאשים אותם ב

      ד''ר אורי לוין, 03/05/06 17:45

      ש''לא נשכח ולא נסלח'' זה קשור לשואה? הוא לא יודע שהמשפט ''לא נשכח ולא נסלח'' לקוח מהפגנות השמאל הקיצוני לאחר רצח רבין, סיסמה מוצלחת אגב, שהימין ניכס לעצמו. אבל קשר לשואה - אין.
      ומה שיש זה: התבטאות פוליטת!

      החייל הצדיע, ובכך עשה את המוטל עליו לפי פקודות מטכ''ל. אין סיבה שיעשה שקר בנפשו וילחץ את ידי מי שהרס לסבו ולסבתו את הבית שבנו בעשר אצבעות.

      אפשר להיות בעד העקירה, אבל אי אפשר לא להבין ללבו של החייל.

      הגב לתגובה זו

      • תפסיקו כבר בכיינים !

        דודו, 03/05/06 23:35

        נמאסתם.
        חוצפנים - בנו בעשר אצבעות.... כו בטח. אחמד בנה לכם, וגם אים השתתפתם בבניה, ןעם שלם מבקש מכם להפסיק ליהיות נטל עליו, חוקק חוק בצורה חוקית דמוקרטית... (ומי שקופץ עכשיו - נא לבדוק את תוצאות הבחירות האחרונות.....) ביקש התחנן ופיצה ביד נדיבה את המתיישבים בחבל.... אז לא תענו לבקשת העם?? גם אם זו טעות... האם זו טעות ששווה בגללה לכרסם בכוחו של צ''הל... לא הגזמתם קצת? לא ירדתם מהפסים לגמרי? האים צו רבני גובר על הכל? גם על שיקול דעת היחיד, גם על ואהבת את רעך כמוך? אנו עומדים בפני מהלכים קשים נוספים.... אל תהפכו ךיהיות קנאים דתיים... יש לנו מספיק כאלה מעבר למיטרס מולם אנו צריכים להילחם באמת...

        הגב לתגובה זו

  • 20.

    איך נבחר חייל מצטיין?

    מומחה למצטיינים, 03/05/06 17:27

    בחירה של חייל מצטיין היא במידה רבה עניין של פוליטיקה פנים-יחידתית.

    הדתיים טרחו להתברג בעמדות מפתח בפיקוד הזוטר, באמצעות קשרים שיש לפטרוניהם מישיבות ההסדר (קצינים במי''ל) והם עובדים בשיטת חבר-מביא-חבר, תוך שהם מדירים חיילים מוכשרים לא פחות אך דתיים פחות.

    כשהמ''מ דתי, מקומבן עם המ''פ הדתי (שהגיע לתפקידו כי הר''מ מהישיבה שלו זרק איזה מילה לידידו המח''ט) ומינה תחתיו סמלים דתיים, הללו יבחרו חייל ''מצטיין'' דתי.

    אותה השיטה עובדת גם במגזרים אחרים (בעבר קיבוצניקים, פה ושם כמה רוסים, וכו') ואין לה שום קשר ל''הצטיינות'' צבאית כזו או אחרת.

    הגב לתגובה זו

    • פשש... איזה ניתוח מעמיק של המומחה למצטיינים... (ל''ת)

      ארנון, 03/05/06 17:37

      הגב לתגובה זו

    • זה שאתה דפוק זה לא אומר שהמערכת דפוקה

      ערן, 03/05/06 17:50

      על מה בדיוק אתה מדבר???
      רגשי הנחיתות שלך עובדים שעות נוספות....

      הגב לתגובה זו

      • שים לב פעם לחיילים

        גם מומחה, 03/05/06 18:22

        חיילים ''מצטיינים'' נבחרים בצורה כזו שתיצור תמהיל ''יצוגי'' - דתי, דרוזי, חיילת, רוסי, אתיופי וכו'.

        אין שום קשר להצטיינות, ואם כבר יש דרוזי ורוסי וקיבוצניק מיחידות אחרות, היחידה שלך תצטרך לשלוח דוס גם אם יש איזה דרוזי שיותר מצטיין ממנו.

        הגב לתגובה זו

    • בוניתערב שאתה לא עושה צבא ? (ל''ת)

      חיילצ'יק, 03/05/06 19:50

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    צל''ש צריך לתת לו

    רון, 03/05/06 17:27

    אז מסתבר שעוד יש חיילים אמיצים בצה''ל. כל קציני המטה העלובים כולל הרמטכ''ל צריכים ללמוד מהחייל הזה, שהעז לעמוד על דעתו. כל הכבוד. הפחת תקווה ונתת דוגמא לכולנו. אל תפחד ואל תירא מהקצינים העלובים שמפחדים לומר את האמת לציבור ושכחו את תפקידם העיקרי. להגן על חיינו. זכרו את תושבי שדרות המפוגזים יום וליל...

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    כל הכבוד

    מ.ס., 03/05/06 17:27

    כל הכבוד לחייל מצטיין! מכוון שלחיצת יד זה הבאת כבוד כלפי אותה אישיות לה לוחצים יד וחייל הראה לאותה אישיות מה הוא חושב על אתה אישיות שהרסה בית סבו מצד אחד מצד שני הוא הצדיע לו כסימן נאמנותו!!! כל הכבוד!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    כל הכבוד..בשבילי אתה המצטיין מכולם

    שוקי, 03/05/06 17:26

    תעודה לא מעידה על הצטיינות...
    שמירה על עקרון וחופש המחשבה שווה מליוני תעודות....
    ולכל הקצינים שרוצים לנזוף בחייל אם אתם לא פוליטים כולל הרמטכל אז אני ברווז...

    .......ללחוץ את היד למה?
    ........אין פקודה שמחיבת רוצה הצדעה בבקשה...לחיצת יד לא ולא...

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    כל הכבוד! גבר!!

    דורון, 03/05/06 17:26

    ''אנו מצפים מחייל שנבחר על רקע הצטיינותו שלא להביע דעות פוליטיות'', כך אמר קצין בכיר בטכס. אך הנה יש לנו רמטכ''ל אפוף כולו בעשן סמיך של שמאל פוליטי שלא מחמיץ הזדמנות להשמיץ מחנה שלם.
    רק לפני שבוע התבטא חלוץ על ''זילות ערך השואה'' ונקף באצבע מאשימה נגד המחנה הלאומי כולו והזכיר את הסיסמה שנלקחה מן השמאל לאחר רצח רבין ''לא נשכח ולא נסלח'' והאשים את המחנה הלאומי כולו שתלה לדבריו בכל סוכה בשומרון את הסיסמה.
    כל הכבוד לחייל הגבור על שהעז לעמוד כנגד העזות הפנים של דן חלוץ העלוב. אני נותן לו צל''ש על אומץ לב!

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    אחי, אתה פשוט תותח!!!

    אלעד, 03/05/06 17:26

    הלוואי עלי כזו הזדמנות! הוכחת שיש חיילים עם ראש על הכתפיים! אל תתנצל! עם ישראל גאה בך! וכך גם כל תושבי גוש קטיף!

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    לחייל : אנני מצדיע לך!!! יש לך אומץ!!!! ואל תתרגש מזה שיתנכלו לך (ל''ת)

    סטודנט, תא כתום, 03/05/06 17:26

    הגב לתגובה זו

    • תנגב את הריר, מתלהם (ל''ת)

      מצדיע? אומץ?, 03/05/06 17:43

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    כל הכבוד לסמל דיין

    אבי, 03/05/06 17:25

    ירבו כמותו בישראל.
    את חלוץ יש לגרש ובבושת פנים מלשכת הרמטכ''ל.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    חייל טיפש - בוז לך . (ל''ת)

    מתנחל, 03/05/06 17:24

    הגב לתגובה זו

    • כן, בטח מתנחל. אתה בטח מאלה שתמכו בהתנתקות. (ל''ת)

      ארנון, 03/05/06 17:38

      הגב לתגובה זו

    • טיפש אתה בעצמך (ל''ת)

      יהודי מא''י, 03/05/06 17:48

      הגב לתגובה זו

    • אתה מתנחל מרחוב שיינקין בתל אביב (ל''ת)

      קובי, 03/05/06 18:17

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    חייל אמיץ יישר כח

    אזרח יהודי, 03/05/06 17:24

    כל הכבוד לחייל האמיץ הוא זה שמבטא מה שצה''ל צריך לבטא ולא רמטכ''ל שזורק יהודים מבייתם צריך לקדם את אותו חייל ולשלוח הבייתה את הרמטכ''ל

    הגב לתגובה זו

    • החייל המצטיין

      דניאל סלע, 06/05/06 13:39

      אבוי למדינת ישראל לתת לחייל כזה הצטיינות ואבוי למי שבחר בו לחייל מצטיין

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    הגיבור עשה לי את היום!

    אחד של שוכח, 03/05/06 17:23

    יש לו אומץ. זה לא פשוט לילד צעיר לעמוד מול רמטכל מזדקן ולהגיד לו: אני בז לך.

    סוף סוף ביום ה''עצמאות'' הזה עלה חיוך של נחת על פני.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    כל הכבוד לחייל הוא בעל ערכים ולא רובוט (ל''ת)

    קובי, 03/05/06 17:23

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    החייל הצדיע - זה מראה כבוד לדרגה.... אבל

    קובי, 03/05/06 17:23

    הוא לא חייב ללחוץ לו יד - אקט שמראה כבוד לאיש.
    לדעתי התנהגות סבירה מאוד. חבל שאנשים רוצים לעניש אותו על כך שהוא אינו צבוע

    הגב לתגובה זו

    • גם לדעתי לא צריך ללחוץ יד לאדם שפעל להחרבת בתים של יהודים ולסילוקם (ל''ת)

      ד''ר אורי לוין, 03/05/06 17:28

      הגב לתגובה זו

      • לא צריך ללחוץ את ידו של האידיוט שהחליט להושיב 1500

        גיל אזולאי, 03/05/06 18:23

        1500 משפחות בתוך מליון וחצי ערבים. מהלך מטומטם וחסר סיכוי שעלה בהרבה משאבים ודם.
        המהלך שתיקן אותו - ההתנתקות היה החלטה פוליטית שאינה קשורה לצבא ששפך לא מעט דם בהגנה על אחוזות המתנחלים.

        הגב לתגובה זו

        • גיל, אתה שטוף בהסתה שמאלנית. תברר קצת עובדות (ל''ת)

          ד''ר גבלס, 03/05/06 19:28

          הגב לתגובה זו

        • מה שבעצם אמרת: לא צריך ללחוץ את ידו של רבין

          ASDF, 03/05/06 21:20

          ושל שרון...

          כי הם אלו שהקימו את הגוש.
          ממשלות השמאל הקימו את הגוש ואני יכול להביא לך נאום מרגש של רבין כשהוא חנך יישוב בגוש קטיף.
          האם אתה למעשה אומר שרבין אידיוט? אתה רוצה שהשב''כ יבוא לבקר אותך?
          תלמד הסטוריה ואז תדבר

          הגב לתגובה זו

  • 7.

    מי שמערב פוליטיקה הוא הרמטכ''ל דן חלוש (ל''ת)

    אני, 03/05/06 17:21

    הגב לתגובה זו

    • דן חלוש? אחלה שם מתאים. (ל''ת)

      כל הכבוד לחננאל, 03/05/06 18:18

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    TRY SELLING YOUR BULL CRAP STORIES ELSEWHERE

    ven, 03/05/06 17:20

    NO ONE IS BUYING THE BULLSHIT MANTRAS OF THE SMALLANIM NO MORE.
    MOFAZ WHO ABANDONED AN ISRAELI SOLDIER TO BLEED TO DEATH FOR 5 HOURS, SHOULD HAVE BEEN ROTTIN IN JAIL Along with the ramatkal

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    ביזיון

    אלאל, 03/05/06 17:19

    מקווה שינקטו כנגדו צעדים קשים על הביזיון
    צבא הוא צבא ,ולא הייד פארק לנאומים להפגנות ודעות

    הגב לתגובה זו

    • לאלאל: אין מה להעניש אותו כי הוא הצדיע, ובכך לא עבר על פקודות מטכ''ל (ל''ת)

      ד''ר אורי לוין, 03/05/06 17:29

      הגב לתגובה זו

    • לא ביזיון

      nb, 03/05/06 17:32

      מצא נא פקודה האומרת שיש
      ללחוץ את יד הרמטכ''ל, אם הוא
      מושיט לך יד?
      בהחלט אפשר להבין אותו.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    חלוץ תבקש סליחה מהחייל (ל''ת)

    מאירה, 03/05/06 17:18

    הגב לתגובה זו

    • התחרפנת ? החייל מפגין פוליטי, עושה צבא חלקי

      גיל, 03/05/06 18:19

      לבטל את מסלול בחורי הישיבות, שיעשו צבא מלא כמו כולנו.

      הגב לתגובה זו

    • השתגעת?

      ארז, 03/05/06 20:35

      אם חלוץ יתנצך זה יחשוף את ערוותה של הקצונה הפוליטית. רק תחשבי מה יקרה אם גם המשטרה תתנצל על היותה פוליטית. ואם הצמרת המשפטית תודה שיש לה נטייה מוגזמת שמאלה....
      הכי בטוח זה לכופף את הראש וללכת בשביל שהיתוו השמאלנים הקיצונים - ככה יש סיכוי להתקדם בחיים ולעשות כסף ושהמדינה תלך לעזאזל

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    חלוץ אתה אשם הרסתה את ביתו ונחלתו בוש לך (ל''ת)

    זהר, 03/05/06 17:17

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    חייל אני מצדיע לך כל הכבוד (ל''ת)

    דרור, 03/05/06 17:16

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    יפה נהג החייל

    ורד, 03/05/06 17:15

    לא מגיע לרמטכ''ל הפוליטי השפן חלוץ לחיצת יד על מעשיו הנפשעים בגירוש יהודי גוש קטיף

    הגב לתגובה זו

    • שני עמים

      אלדד, 03/05/06 17:21

      אנחנו כנראה שני עמים ויתכן שנצטרך שתי מדינות

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק. השמאל מוזמן לעבור לעזה (ל''ת)

        אמיר, 03/05/06 19:05

        הגב לתגובה זו

    • רציתם דמוקרטיה...מה לא בסדר? (ל''ת)

      רננה, 03/05/06 17:22

      הגב לתגובה זו

    • להשאיר את הדוסים בשטחים ולצאת משם!! (ל''ת)

      אנטידוס, 03/05/06 18:55

      הגב לתגובה זו

    • מי שלא משרת 36 ח לא צריך להיות מועמד! (ל''ת)

      שי, 03/05/06 19:30

      הגב לתגובה זו

      • ברוב המקרים מי שמשרת 18 חודש עושה זאת טוב מהרבה שעושים

        פפר, 03/05/06 21:18

        36 חודש...

        הגב לתגובה זו

    • הרמטכ''ל ה''שפן'' הזה גיבור ישראל.

      דרור, 03/05/06 20:45

      לחם במלחמות הקשות שידענו
      בחירוף נפש.
      ומי את שתקראי לו שפן ?
      איפה הבושה שלך ?
      איפה החוב המוסרי שלך ?
      יש בתי ספר בחיפה ? אם כן, תכנסי לשיעור אזרחות ותמדי מהי חובת הצבא במדינה דמוקרטית מתוקנת.
      וסתם שתדעי, הבחירות האחרונות הכריעו שרוב העם בעד התנתקות משטחי ארץ-ישראל.
      אומנם עדיין לא יום כיפור, אבל זה לא פוטר אותך מעשיית חשבון נפש נוקב.
      ואני מבקש ממך,
      לפני שאת מגיבה באיזו תגובה טיפשית, תחשבי רגע על מה שכתבתי.
      חג עצמאות שמח גם לך.

      הגב לתגובה זו

      • אין שום סתירה ! אז זה אז, היום זה היום (ל''ת)

        פפר, 03/05/06 22:22

        הגב לתגובה זו

        • וטיפש נשאר טיפש (ל''ת)

          דרור, 03/05/06 23:09

          הגב לתגובה זו

    • לאן נגיע אם כל חייל ינהג כאמונתו הפרטית (ל''ת)

      עצוב לקרוא, 03/05/06 22:41

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק.. לאן נגיע?!?!

        ליאור, 11/05/06 13:14

        אתה צודק.. אבל אם הוא לא מסוגל מי בחינה נפשית ורוחנית אז למה לחייב אותו.. מי שיכול לילחוץ לו את היד ילחץ (אם יש מישהוא כזה)?.. אבל אתה צודק בהחלט אנחנו לא יכולעים ליהתנהל על הדעת האישית שלנו!!!

        הגב לתגובה זו