• 84.

    ''למשכילים השמאלנים''

    מוטי אטלנטה, 04/05/06 06:10

    תמיד התהדרתם בהשכלתכם והתהלכתם כטווס בקרב המחנה.
    ואני שואל אתכם שאלה ''השכלתית''
    פשוטה-מה תעשו כשהים יציף את שפלת החוף.
    וזו עובדה מדעית,ידידי המשכיל.
    שפלת החוף היא איי-אלמוגים בראי הזמן.
    לכן דעו כי השכלתכם שווה ל...,והמתנחלים הדתיים הם המשכילים היחידים ולעומתם אתם בבחינת הגולם מפרג.-תן חיוך.
    ויהודה ושומרון הם חלק בלתי נפרד
    ממדינת ישראל,ושייכת לאלו שלא חפצים לטבוע בשם השלום!!!!
    על החתום: קול צף-תן עוד חיוך.
    אין עוד מלבדו!!!

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    חבל שיהיו נפגעיים בגלל שלטון החונטה

    super, 03/05/06 19:28

    מצד שני חונטה היא גוף פחדני,לחץ בלתי פוסק עליה ופגיעה במבצעיי דברה יתן פרןת מהר מאוד! ראיתם ? חונטה העיזה לעצור מבצעיי לינץ ברוצח משפרעם? החונטה נכנסת להרוס בתים בנגב? החונטה נלחמת בפשיעה קשה בלוד ? החונטה מונעת גזל אדמות מדינה בגליל '' שיפרח וישגשג''. רק פגיעה אך מאורגנת מתמידה תיתן פרות!

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    על תרפי ידיך משטרת ישראל (ל''ת)

    גיא, 03/05/06 17:32

    הגב לתגובה זו

    • לגיא

      מוטי אטלנטה, 03/05/06 19:54

      התכונת בודאי ל''אל'' מלשון ''לא''
      ולא לעל.
      הגיא(חיוך) הזמן שתלמד אברית(חיוך).

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    CIVIL WAR TO END CORRUPTION

    SOLUTION, 03/05/06 17:08

    AND THE SELLING OFF OF ISRAEL

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    להיות עם של כבשים טיפשים בארצנו (ל''ת)

    נתיני אולמרט, 03/05/06 12:33

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    קדימה לקו הכחול (ל''ת)

    ותלמדו לשחות, 03/05/06 12:14

    הגב לתגובה זו

  • 78.

    אל תעמוד על דם רעך במיוחד שהפורעים (ל''ת)

    הם רובוטים, 03/05/06 12:09

    הגב לתגובה זו

    • בהחלט לא לתמוך במתנחלים הפורעים! (ל''ת)

      אתם באמת, 03/05/06 12:46

      הגב לתגובה זו

      • לא תומכים במתנחלים הפורעים כי אין כאלה

        D.H, 03/05/06 16:36

        בניגוד ליס''מניקים שלא היו מביישים את הקוזאקים.

        צפיה מהנה:
        http://www.tzedektzedek.org/

        הגב לתגובה זו

        • מה פתאום ''מתנחלים פורעים'' חס וחלילה...

          האמת, 03/05/06 17:18

          רק מתפרעים עלובי נפש שפצעו מעל 90 שוטרים וחיילים ביום אחד.

          הגב לתגובה זו

          • ומתי זה קרה?

            D.H, 03/05/06 17:53

            עם אתה מדבר על עמונה אז נפצעו שם 46 שוטרים עם פגיעות קל עד קל מאוד (סריטות וכדו') ואת זה הם עשו רק אחרי שהשוטרים פרעו בהם (מדו''ח עמונה עולה של בהתחלה על הגגות לא היו אבנים, אז מאיפה הם הביאו אבנים? כי השוטרים זרקו עליהם)

            זאת בניגוד ללמעלה מ322 פצועים בינוני בימין (כולל חברי כנסת ואישי ציבור) שהוכו באכזריות בראש בביצים ובעצם בכל מקום בלי שעשו כלום.
            נקודות למחשבה:
            א. עם הם התפרעו כל כך, איך יש מאות פצועים ופחות מ30 עצורים?
            ב. משטרה היא גוף לאכיפת חוק, מי שמעניש זה בית משפט.
            ג. איך זה שהתאורים שלך והעובדות לא מסתדרות ביחד?

            http://www.tzedektzedek.org/

            הגב לתגובה זו

  • 77.

    אשליות

    ישראל, 03/05/06 11:32

    אין שום חוק בינלאומי שקובע את גבולות מדינת ישראל! כל השמאלנים שמקשקשים פה על ''כיבוש'' ו''שטחים'' פשוט אימצו לעצמם את התעמולה השקרית של הערבים בלי לברר מה הן העובדות האמיתיות. השמאלנים כדרכם, ממציאים ''עובדות'' שתואמות את עמדותיהם הפוליטיות בלי קשר למציאות ולאמת.
    האמת היא פשוטה. הערבים פלשו למדינות רבות מחוץ לארץ מולדתם המקורית שהיא ערב הסעודית לפני קצת יותר מ1300 שנה. הם ''כבשו'' את כל המזרח התיכון והמשיכו לכיוון צפון אפריקה. שם הם כבשו את כל המדינות השוכנות על שפת ים התיכון הדרומית. צפונית יותר הם חדרו לאירופה ו''כבשו'' את רוב ארצות אירופה עד ספרד. בפורטוגל התחילו הנוצרים להתאושש ולהתחיל להדוף את ה''כובשים הערבים.'' לקח להם הרבה שנים לשחרר את רוב ארצות אירופה מעול הכובש הערבי. מדינות המזה''ת וצפון אפריקה לא הצליחו להתאושש ונשארו תחת השפעה ערבית-מוסלמית שקיימת עד היום. ה''כובש הערבי'' בהשראת דת האיסלאם, אף פעם לא זנח את רעיון הכיבוש הטוטאלי של העולם כולו. כיום, אנו חווים את הטרור הערבי הגלובלי שהוא ההמשך הטבעי של רעיון ה''כובש הערבי.'' במדינת ישראל הקטנה שלנו, ממשיך ה''כובש הערבי'' לנסות לפלוש ולכבוש ולהשיג בכל דרך כמה שיותר שטחים. כמה משלוחות ה''כובש הערבי'' מדברים ישר ולענין כשהם מתיחסים למדינת ישראל. לפי נקודת הראייה שלהם אין מקום בכלל למדינת ישראל. ''כל'' השטחים שעליהם בנויה מדינת ישראל שייכים ל''כובש הערבי''. כל מה שניתן להם עכשיו הם יקחו בשמחה... ומה שלא ניתן... יקחו בדרך אחרת. לפי ההיסטוריה שלהם אנחנו יודעים בדיוק איזה דרך זו תהיה...
    אז היום אנחנו חוגגים 58 שנה למדינת ישראל שהצליחה לשרוד את התקפותיו החוזרות ונשנות של ה''כובש הערבי'' שרוצה להשמידינו בכל מחיר. יש בינינו כאלה, שבעבור מוסריות מפוקפקת וכדי להפגין ''נאורות'' כביכול, מוכנים להתרפס ולהתקפל בפני ה''כובש הערבי.'' חלק מהם אף טוענים שמהלך כזה הוא לטובתינו כי זה יחזק את מעמדינו בקהילה הבינלאומית ויקל עלינו בהגנת שטחי מדינת ישראל ''קטנה'' יותר. שני טענות אלה לא רק שהם חסרות בסיס אלא מופרכות מיסודם לאור כל מה שעבר עלינו מאז ''הסכמי השלום'' שניסינו עם ה''כובש הערבי'' ושרק החמירו את המצב ועירערו את ביטחונה של מדינת ישראל, ובוודאי שלא הביאו אותנו קרוב לשלום עם ה''כובש הערבי'' בכלל. ההיפך הגמור היא המציאות של היום. אם היה פעם סיכוי קלוש להגיע לאיזה דרגה של שלום, אפילו כמו זה שעם המצרים למשל, הרי שהיום אין אפילו סיכוי לכך! רק יחידים בודדים בשמאל, הסהרוריים והמטורפים ביותר, עדיין מדברים על איזה סיכוי של שלום. רוב השמאל, ובמיוחד החלק הקטן בו שאפשר לכנותו שמאל שפוי, מבין שאי אפשר לעשות שלום ''חד צדדי.'' אז במקום זה המציאו את ''ההתנתקות'' (או בגילגולה החדש - ''התכנסות'') החד צדדית. אבל כאמור, זוהי רק המצאה - והיא לא עומדת במבחן המציאות! מאז ההתנתקות המצב הביטחוני התדרד בצורה חמורה. כמו נרקומנים מכורים לסמים, השמאל לא מוכן לוותר על אשליותיו, ובוחר להמשיך בדרך מעוותת ומסולפת כדי להוכיח שהוא צדק או צודק בתפיסותיו ובהשערותיו. כמה ''קורבנות'' זה עוד יעלה לנו, עד איזה שפל יגיע ביטחון מדינת ישראל, בדרך למזבח ''המזרח התיכון החדש'' של השמאל? זה לא בדיוק מעניין את השמאל... המטרה, מקדשת את כל האמצעים.
    השאלה היא כבר איננה האם מדינת ישראל תשרוד את תוקפנותו ורצחנותו של ה''כובש הערבי''. מדינת ישראל הוכיחה בבירור שהיא יכולה ויכולה!
    השאלה הקשה הנוקבת והמרה היא, האם מדינת ישראל תשרוד את מהרסיה ומחריביה מבפנים? האם היא תוכל לשרוד את מקריבי מולך ''קורבנות השלום'' על מזבח ''המזרח התיכון החדש'' הקדוש?

    הגב לתגובה זו

    • יפה מאוד! כדאי לקרוא

      D.H, 03/05/06 16:41

      כל הכבוד! יישר כוח!
      ושמאלנים-אם אתם מגיבים עליו אז אל תברברו שטויות כמו ''איזה שטויות'' ודברים כאלה, תכתבו משהו ענייני

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    אולמרט מבין רק כח ושוחד (ל''ת)

    יהודי, 03/05/06 11:04

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    על מה הויכוח? הרי יהיו פינויים מרוב ההתנחלויות ביו''ש!

    בנצי א, 03/05/06 10:24

    וגם אם הימין יהיה בשלטון יפנו את רוב רובם של ההתנחלויות ועל אחת כמה וכמה אם חו''ח ביבי יהיה בשלטון(ומזל שבחיים הוא כבר לא יחזור לשלטון)הוא נתניהו יסוג מי כול שטחי יו''ש ויסוג לגבולות 67 ואף יותר מי כך תמורת כלום. אז על מה הויכוחים והשינאה המיותרת. חברון זה לא לנצח ולא אלון מורה תפוח או קדומים ובוודאי לא בית אל. כי במוקדם ואף לא במאוחר נצטרך לפנות . ימים יגידו!!!.

    הגב לתגובה זו

    • אדם לא צריך לשמוח שהוא חולה והולך למות! (ל''ת)

      ימים יגידו, 03/05/06 11:38

      הגב לתגובה זו

    • את שוב מוכיח שלשמאל אין טיעונים עניניים

      D.H, 03/05/06 16:44

      אתם יודעים רק להגיד דברים כמו ''זה לא לנצח''
      ו ''באיזשהו שלב נפנה את זה'' ועוד כל מיני קשקושים. מאיפה הבאתם את זה? נמק הסבר פרט והדגם

      הגב לתגובה זו

    • לבנצי

      מוטי אטלנטה, 03/05/06 17:20

      אולי במדינה שלך הוא לא יחזור לשלטון,אבל הוא בהחלט יכול להיות שליט במדינה היהודית שתפרד ממך!!!
      נמאסת עלינו כבר!

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    סופו של אולמרט כסופו של שרון. בקרוב אמן

    יהודי, 03/05/06 09:33

    מי ייתן וכל כנופיית הפשע תתרסק בקרוב

    הגב לתגובה זו

    • אמן ואמן (ל''ת)

      תומך!, 03/05/06 11:36

      הגב לתגובה זו

    • amen sela (ל''ת)

      ven, 03/05/06 15:00

      הגב לתגובה זו

    • אמן כן יהי רצון (ל''ת)

      D.H, 03/05/06 16:45

      הגב לתגובה זו

  • 73.

    לארוז ולצאת כמה שיותר מהר יותר טוב

    רוני, 03/05/06 09:01

    הגיע הזמן שיהיה שקט ושצהל יוכל לצאת מהמקומות הארורים האלו, שמנציחים את אהבת האדמה מול אהבת החיים.
    מספיק דם נשפך וצריך לדאוג להפרדה ברורה ולגבול קבע הוגן לנו ולפלשתינאים.
    אחת לא יהיה שלום, ולכן לארוז ולהתארגן יפה - יהיו מי שיקחו אתכם למקומות ולמחוזות אחרים שזקוקים לתושבים.
    רק תפסיקו להתנחל.
    40 שנה מצצתם את הדם של החולים, החינוך של הילדים, הבריאות של החולים, הבריאות של הבריאים ודם חיילים רב נשפך במקומות שלא שלנו.
    לשוב הבייתה לתוך ישראל, ומהר!!

    הגב לתגובה זו

    • שוים שבשוים

      יורם, 03/05/06 11:25

      אתה בן אדם שפל וחסר רגשות.אנחנו אזרחי המדינה כמו כולם שילמנו מיסים משרתים בצהל . והכי חשוב היכנסנו כסף למדינה בזכות עבודת אדמה. אז שתלך לאלף עזאזל.

      הגב לתגובה זו

    • דמגוג מסריח - מיש שעושק אותך זה בעלי ההון והבנקים (ל''ת)

      מלא ארס אנטישמי, 03/05/06 11:37

      הגב לתגובה זו

    • שובו הביתה מתנחלים...

      לישראל המדינה, 03/05/06 16:11

      רוני התמימה..כנראה שאת אף פעם לא יצאת את גבולות ת'א...?
      יקחו אותם למחוזות אחרים... כשאת מדברת אפשר לחשוב שהארץ הזו היא מינימום אוסטרליה הריקה המצפה במחוזות רחוקים שיישבו אותה...כ ו ל ה 15 ק'מ רוחב !על איזה ''מחוזות , את מדברת??וצפיפיות אוכלוסין כבר עכשיו גדולה מאד!
      ססמאות הנדושות שאין מאחוריהן אמת ...
      אהבת החיים זה להחזיק ביהודה ושומרון ולהילחם על כל ס'מ.כי זאת הארץ שלנו ,כי לנו אין מדינות אחרות לשוב אליהן, כי התושבים הערבים פה הם לא עם נפרד אלא חלק מהעמים הערביים מסביב...אהבת החיים זה אהבת האדמה הקטנה הזו..
      גם עם כל יו'ש אנחנו מדינונת קטנטונת פיצפונת ,ואנחנו זקוקים ליו'ש מכל בחינה שהיא !
      מי שמצץ את הדם של החולים העניים זה השמאלנים. הם השפיעו על ממשלות להטות מדיניותן לפייסנות כלפי הטרור.
      יש לך מושג כמה עולה להחזיק צבא קרבי ,השומר ופועל נון סטופ נגד הטרור? אם רק היו מקשייבים לרבין כשפרצה האינתיפאדה הראשונה שאמר ''לירות להם ברגליים''במקום ליוסי שריד חברך הטוב, היום אנחנו היינו במצב טוב הרבה יותר. כי היו נפגעים כמה פורעים ''זורקי אבנים'' והיתר היו לומדים לקח. אבל כשהצבא מבליג ומבליג, הם תפסו אומץ וחוצפה, והנה יש לנו אינתיפאדות וטרור נון סטופ..הוצאות אדירות על בטחון ,והרוגים ופצועים רבים כל כך...פעם היו ישראלים מסתובבים חופשי ביוש וערבים חופשי בתל אביב
      .והוצאות על הבטחון היו קטנות .

      וכמה עלתה ההתנתקות את יודעת ?יותר מ2 מיליארד דולר .מצצו את הדם לחלשים בחברה כדי לממן עקירה של ישובים ישראליים פורחים משגשגים שהכניסו כסף רב מאד מיצוא .
      ומה יש לנו?. טילים על הראש והוצאות בטחון גדולות .
      אז עזבי סיסמאות נבובות. תקראי תלמדי תתעמקי. אני פעם הערצתי את השמאל. אבל עם הזמן גיליתי ,שהעיקר להגיד ההפך מכל הגיון. כי מה לעשות? אם לא יגידו ההפך,המפלגות השמאלניות לא ישרדו ! אז אם הימין יגיד לבן, הם יגידו שחור וההפך, וחבל שיש עדיין אנשים תמימים שמשתכנעים...

      הגב לתגובה זו

    • חה! נקרעתי

      D.H, 03/05/06 16:52

      אם החיילים נהרגו בחברון צריך לפנות את חברון? אז בא נפנה את ת''א כי היה שם פיגוע.
      מה שכתבת זה פשוט חוסר הגיון, החיילים נהרגו בחברון כי זה אזור שקרוב לערבים, אז אם נצא מחברון אזור אחר יהיה קרוב לערבים במקום חברון ויהרגו שם חיילים ואז נפנה את המקום הזה וכו' עד שנגיע לתל-אביב?

      ואת במקרה יו''ר ועדת הכספים? לא? אז איך את יודעת מי מצץ את דם החולים הזקנים ושאר הדברים? מה זה כל הקשקוש הזה? למה הם מצצו את כל זה ולא תושבי חיפה? מה בכלל ההבדל בין תושבי חברון לחיפה בעניין מציצת כל ההדם של החולים וכו'?

      הגב לתגובה זו

    • לרוני המחבל

      מוטי אטלנטה, 03/05/06 17:35

      הגיע הזמן שתסתום את הפה,מקומך בעזה ומקום העם היהודי ביהודה ושומרון.
      אז קפוץ לנו עם הצעותיך ההזויות.
      -אין עוד מלבדו.

      הגב לתגובה זו

  • 72.

    מופז מתכונן לפוגרום חברון 2006

    איון האיום, 03/05/06 08:39

    ממשלת השמד ממיכה בפוגרומים שלה נגד הישוב היהודי

    הגב לתגובה זו

    • היהודים לא נלחמים גם בארץ שלהם... (ל''ת)

      היהודי הנצחי, 03/05/06 09:28

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    לחיילים ומשפחותיהם מאחל לכם חג עצמאות שמח כמו לקורבנות העקירה שלכם (ל''ת)

    הלב עקור!, 03/05/06 08:04

    הגב לתגובה זו

  • 70.

    חייל פושע - שאתה תולש הזקן ומשפיל היהודים תדע שגם סופך קרב! (ל''ת)

    איראן והפצצה, 03/05/06 08:00

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    בהצלחה לכוחות הבטחון בפינוי המתנחלים !!

    עוז לציון, 03/05/06 02:40

    ומי שיעז להרים יד על חייל או שוטר סופו יהיה רע ומר...

    הגב לתגובה זו

    • הצלחות אלו יובילו להרס המדינה

      אור, 03/05/06 08:19

      הרי בשלב מסוים המלחמה הזו תגיע למרכז הארץ ואז גם אתם תיפגעו

      הגב לתגובה זו

      • לאור

        מוטי אטלנטה, 03/05/06 08:36

        הם לא יפגעו כי הוא גם לקח בחשבון שהים עולה במפלסו,ושפלת החוף מימלא לא תהיה שם,אלא תחת גלי הים.
        ועליו נאמר: '' חכמולוג טובע.''

        הגב לתגובה זו

  • 68.

    העם בחר באולמרט. כדי שיהיו פנויים!

    בנצי א, 03/05/06 00:00

    כי זה רצון העם והרוב קובע.

    הגב לתגובה זו

    • זה נכון אבל קבוצה קטנה רוצה לאנוס את תושבי ישראל

      ד'ש, 03/05/06 02:25

      והדמוקרטיה לא מענינת אותם ומאידך גם לא מכירים בשלטון בישראל רק שזה מגיעה לסיבסוד
      הם ידעים בדיוק איכן נימצאים משרדי הממשלה

      הגב לתגובה זו

    • 67% אמרו *לא* לאולמרט ולעקירות שלו! (ל''ת)

      23%, 03/05/06 03:20

      הגב לתגובה זו

      • רק 32 מנדטים מתנגדים לפינויים (ל''ת)

        תלמדו להפסיד, 03/05/06 08:11

        הגב לתגובה זו

        • קדימה+עבודה+מרץ=60 (שזה דוקא לא רוב אלא חצי) (ל''ת)

          תלמדו חשבון, 03/05/06 16:59

          הגב לתגובה זו

          • באמת תלמדו חשבון

            קשה להפסיד אה?, 03/05/06 17:23

            קדימה
            עבודה
            מרץ
            ערבים
            גימלאים
            ביחד איזו הפתעה- 70 מנדטים שמהווים רוב.
            עכשיו תגיד לי שהחרדים מתנגדים אז:
            ש''ס בקואליציה ואף תמכה במהליכים הכי שמאלניים בהיסטוריה.
            אגודת ישראל לא התנגדה להתנתקות.

            הגב לתגובה זו

    • לרוב אין זכות להפקיע זכויות האדם של המיעוט !!!!!

      פשע נגד האנושות, 03/05/06 07:54

      ההסתה הסגנון הנאצי של הפיכת המתנחלים לתת אדם - כרקע לעשיית מעשים של עקירה וגזל המוני
      היא פשע בינ''ל

      הגב לתגובה זו

    • לבנצי-קראנו על אטלנטיס

      מוטי אטלנטה, 03/05/06 08:10

      העיקר שתיסוג מירושלים.
      תוכל לקבוע לך את תל-אביב כבירתך
      ואז כפי שאמרת נקים לנו את מדינת יהודה או מדינת שמעון ואו זכריה.
      תודה עבור ההתחשבות.
      ועכשיו לגבי חלוקת המשאבים של נכסי המדינה הצבא וכו...
      לגבי אמרות הכנף שלך לגבי יצורים בארץ ישראל,אז עלי לתקן אותך התכונת בודאי למדינת ישראל בשליטה שמאלנית ברצועת החוף ולא לארץ ישראל.
      רק עלי להסב את תשומת לבך כי לפי כל תחזיות המדענים המבוססות על נתוני אמת של עליית הים,מדינתך בעתיד היא איי אלמוגים.
      אבל כבר הבנו שאינך דואג לעתיד ילדיך אלא רק לתחת שלך-ביי.

      הגב לתגובה זו

      • מוטי אלטלנה. רוב רובם של המתנחלים רוצים לעזוב ואף לברוח מזמן

        בנצי א, 03/05/06 11:02

        מההתנחלויות. אבל! כול הרעש והמהומה שהם עושים זה הסיבה שהם רוצים לחלוב את המדינה בסכומי עתק. דהיינו. הרבה פיצויים ומה שיותר לסחוט ולמצוץ את דמה של המדינה. ואת זה המזוקנים יודעים לעשות זוא היטב . אך רוממות ההתישבות בגרונם וחרב הסחתנות בידהם וזהו כול הסיפור. אך מה לעשות שינם נאיבים רבים בארצנו המאמינים לערמומיותם של מגודלי הזקן וחובשי הכיפות המתבכיינים כאלו על ארץ ישראל השלמה...

        הגב לתגובה זו

        • עוד טלפת בסיגנון אורי גלר

          D.H, 03/05/06 16:58

          שיודע מה אחרים חושבים עושים ומאמינים

          הגב לתגובה זו

        • לבנצי

          מוטי אטלנטה, 03/05/06 17:40

          אל תשקר,העם היהודי לא ינטוש ביתו שביהודה ושומרון.
          כי השם יהודי נגזר מהשם יהודה.וכידוע לך יהודה הוא אחד משבטי ישראל.
          בנוסף,לאורך הדורות מאברהם אבינו עד היום היהודים מלים בשר עורלתם.
          את המצווה הזו קבל עליו אברהם אבינו,האם חשבת שנוותר על העיר בו הוא קבור?מה אתה אהבל,או מה?!

          הגב לתגובה זו

          • מוטי אטלנטה. אתה הזוי וחי בהשליות שאו .

            בנצי א, 03/05/06 20:55

            וכמוך לא חסרים בארצנו . וחבל על כול הויכוחים שאין להם שום תכלית ומטרה כול שהיא עמכם...

            הגב לתגובה זו

            • לבנצי

              מוטי אטלנטה, 04/05/06 05:53

              אמת ,חבל על כל ויכוח אתנו,כיון שהעם היהודי לעולם לא יוותר על חברון עיר האבות.
              ו''אשליות'' כותבים עם א'.
              כל נסיון לוותר על מערת המכפלה
              יגרום לקרע בעם והקמת שתי מדינות.
              ההסבר לכך הוא פשוט אתה לא יכול לעקור את אברהם אבינו מהעם היהודי.כל הדורות העם היהודי שמר על ''מצוות המילה'' להכניס התינוק ב''בריתו של אברהם'',ואין שום סיבה לשנות זאת.חברון היא עיר קדושה ליהדות,וחבלי יהודה ושומרון הם חלק מהעבר היהודי ואדמת אבותינו.
              אז,כל נסיון לעשות דה-לגיטימציה וערעור זכותינו על המקום ,יגרום לקרע.
              אז מה בדיוק לא ברור לך?

              הגב לתגובה זו

    • לבנצי

      מוטי אטלנטה, 03/05/06 08:26

      הרוב קובע כל עוד רוצה המיעוט לחיות עם הרוב.
      לצערי,כבר לא!
      ודרכיהם נפרדו.
      ההר ליהודים ,שפלת החוף כיום ובעתיד איי האלמוגים למתיונים
      השמאלנים.
      -אין עוד מלבדו!
      נ.ב למי שלא הבין עדיין משמעות של פינוי עיר האבות חברון. הטריגר להפרדות ודאית בתוך עם ישראל,ולחלוקת הנכסים.

      הגב לתגובה זו

      • לצערך? לשמחתי!

        נדב, 03/05/06 09:45

        עכשיו לכו תממנו לעצמכם את החיים והשמירה.

        נ.ב. למוטי ודומיו שעדיין לא הבינו, אתם לא מפחידים את המדינה.

        הגב לתגובה זו

        • לנדב

          מוטי אטלנטה, 03/05/06 17:06

          לא לפני שניקח את חלקנו בכסף בטנקים בתחמושת במטוסים בתחבורה ציבורית במפעלים בבנקים ובכל מה שנבנה מכספי היהודים.
          כולל הפיצויים מגרמניה שניתנו לעם היהודי ולא למתיונים.וכן תרומות הקהילות היהודיות ברחבי העולם שנעשו לאורך השנים.
          ולאחר שנמכור ביתך למימוש נכסינו אז ניפרד!!!!!

          הגב לתגובה זו

          • אם נתחשב במיעוט שהצגתם בבחירות זה לא הרבה

            נדב, 03/05/06 17:19

            אז תעשו את זה כמה שיותר מהר וצאו לנו מהחיים.
            את ביתי הוריי קנו בעבודה קשה, בניגוד לביתך שנקנה בכספי ממשלה.

            הגב לתגובה זו

            • לנדב

              מוטי אטלנטה, 03/05/06 18:41

              ומאין אתה יודע כיצד נקנה ביתי?אני מציע לך להפסיק לבלבל במוח כי אתה כרגע לא מדבר עם אדם שגר בהתנחלויות,וגם אלו שבהתנחלויות שבנו ביתם עבדו קשה על מנת לבנותו.
              אז הגיע הזמן שתפסיק להפריח ססמאות ריקות.
              ודרך אגב הבית שבנה אביך בשפלת החוף לא שווה מאומה בראי הזמן-הים עולה במפלסו ואיי האלמוגים לא תורמים לחיי האומה.-לך ללמוד את המשפט האחרון שכתבתי לך.

              הגב לתגובה זו

            • מעניין למי נאמין... למשטרה או למתנחלים?

              נדב, 03/05/06 20:46

              חסוך ממני את הדמגוגיה שלך, אני אבטח במדינה שלי מאות שנות אור לפני שאבטח במתנחלים.
              הבית שקנה אבי לא קרוב כלל וכלל לחוף, אם כבר מדברים על סיסמאות...

              הגב לתגובה זו

        • לנדב

          מוטי אטלנטה, 03/05/06 17:17

          ושלא יהיה לך ספק העם היהודי יקח חלקו,ואם חשבת לירוק עליו אז לידיעתך זה סופך וכל
          יום יום תקרא בעיתון על מימוש הנכסים היהודים,ולא תדע מאיפה זה בא לך,וזו הבטחה.
          -אין עוד מלבדו!

          הגב לתגובה זו

          • רק שאני אבין, מתנחלים יורדים בלי סוף על חיילים

            נדב, 03/05/06 17:35

            אבל אתה פוחד שירקו עליך? מגוחך מאוד.
            עוד לא הבנת? לא פוחד לא ממך ,ולא משאר 100000 המתנחלים, ההפך רק מחכה לרגע שתעלמו מחיינו.

            הגב לתגובה זו

            • לנדב

              מוטי אטלנטה, 03/05/06 17:50

              הבן שלי משרת כרגע ביחידה קרבית,בתי סיימה כרגע את השרות הצבאי.
              אז מה אתה מקשקש.
              כפי שציינתי פרדה מחברון זו פרדה מהעם היהודי במדינת ישראל והקמת מדינת יהודה.
              ביי

              הגב לתגובה זו

            • אז מי ישרת ?

              מוטי אטלנטה, 03/05/06 17:59

              אם נעלם אז מי ישרת? ,או שלמדת שחייה.-חחחחח
              -אין עוד מלבדו!

              הגב לתגובה זו

            • חחחח עלאק ''אז מי ישרת''

              נדב, 03/05/06 18:17

              כי כל הלוחמים מתנחלים? מעניין שלי אתה אומר את זה, שאחיותיי, אחי ואבי לוחמים בקבע, ואני בסדיר.
              מעניין גם שאתה אומר את זה אחרי הבחירות, שבהן החיילים נתנו מנדטים נוספים לקדימה ולמרצ.
              יש לך עוד נסיונות להפחיד או שגמרנו?

              הגב לתגובה זו

            • כמו שכבר כתבתי

              נדב, 03/05/06 18:19

              אני לוחם, אחי קצין לוחם בקבע, 2 אחיותיי לוחמות (אחת נכנסת בקרוב לקבע שלה) ואבי קצין לוחם בכיר.
              אז מי מקשקש?

              הגב לתגובה זו

    • העם בחר אולמרט?

      D.H, 03/05/06 17:01

      היחיד שהציע פינויים זה אולמרט, שקיבל 29 מנדטים. ולמיטב הבנתי עם 29 הצביעו אולמרט, אז 91 לא הצביעו אולמרט

      הגב לתגובה זו

  • 67.

    זה לא מעניין אותך ?

    ד''ר ארוין, 02/05/06 23:40

    אוןמרים לך שהבתים ניקנו כחוק
    אף אחד לא טוען שהם פלשו, אפילו לא הערבים
    האזור שמור ממילא ע''י צה''ל

    ולך לא אכפת שיהודים זורקים יהודים מביתם ?

    האם שטיפת המוח עובדת עליך באופן מוחלט ?

    האם הדמות שלך היא הדמות של הישראלי 2006 ?

    הגב לתגובה זו

    • זה ערבי. (ל''ת)

      לד''ר ארוין, 03/05/06 02:03

      הגב לתגובה זו

      • תכנס!

        ה-ד''ר, 03/05/06 19:42

        שלא תעיז לצאת עד שאני לא נותן לך אישור!

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    צריך לסלק את הפולשים לכול הרוחות ובלי הנחות

    בנצי א, 02/05/06 23:37

    ומספיק עים ההבלגות המטופשות כלפי הימין הקיצוני ורבניהם המטורפים...

    הגב לתגובה זו

    • לסלק דחוף ת המתחזה בנצי א. לאחת ממדינות ערב. (ל''ת)

      בנצי א., 03/05/06 01:55

      הגב לתגובה זו

    • לסלק את הפולשים הערבים לכל הרוחות ובלי הנחות

      D.H, 03/05/06 17:03

      ומספיק עם ההבלגות המטופשות כלפי השמאל/מחבלים ומסיתיהם/השייחים שלהם המטורפים

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    another igal aMIR IS NEEDED (ל''ת)

    MADAHAT YOSSEF, 02/05/06 23:25

    הגב לתגובה זו

    • אומרים יוסוף לא יוסף, חתיכת עילג. (ל''ת)

      לפחות תכתוב, 02/05/06 23:44

      הגב לתגובה זו

      • his mother on tv said ''yossef''

        madahat yossef, 03/05/06 01:58

        you freaking frascist smallani

        הגב לתגובה זו

      • עוד טמבל שאין לו מה להגיד

        D.H, 03/05/06 17:05

        זה שיטה שמאלנית ידועה-אין לכם מה להגיד אז אתם מעירים על שגיאות כתיב. תגידו פעם משהו ענייני סוף סוף.

        הגב לתגובה זו

  • 64.

    continue smallanim

    xyz, 02/05/06 23:23

    your end will be on the gardom.

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    למה??? לא היה מספיק מה שקרה בעמונה?

    קדימה, 02/05/06 23:11

    כנראה מופז צמא הדם רוצה לראות עוד קצת מכות לפני שהוא יועף אחר כבוד מהתפקיד....

    הגב לתגובה זו

    • לא

      מתנחלת, 03/05/06 16:29

      לאאאאאאאאאא!
      אף אחד לא מת וגם כבר מזמן לא היה ליסמניקים מקום בו הם יכולים לפרוק את עצביהם.

      הגב לתגובה זו

  • 62.

    כל יהודי שמגרש יהודי , ארור יהיה, אין לו מקום בקהל ישראל (ל''ת)

    cyrano, 02/05/06 22:28

    הגב לתגובה זו

    • אל תדבר בשמינו (ל''ת)

      צה''ל לעד, 02/05/06 22:44

      הגב לתגובה זו

    • כול יהודי הפולש לאדמה כבושה ובניגוד לחוק ארור יהיה. (ל''ת)

      ישראלי ותיק, 02/05/06 23:36

      הגב לתגובה זו

      • האדמה אדמתנו והמולדת מולדתנו גם לפי החוק הבינלאומי.

        ישראלי, 03/05/06 01:20

        חזור למדינתך המקורית: אחת ממדינות ערב הרבות. אתה ישראלי? ישראל זה שם של עם.

        הגב לתגובה זו

        • למה אני לא מתפלא שאתה שקרן?

          חייל, 03/05/06 08:13

          לפי החוק הבינלאומי האדמה אדמתנו עד גבולות הקו הירוק.

          הגב לתגובה זו

          • אז אתה חבר ''חדש''? (ל''ת)

            לחייל, 03/05/06 15:46

            הגב לתגובה זו

            • יש לך גם תגובות ענייניות או רק מטופשות בסגנון כיתה א'? (ל''ת)

              חייל, 03/05/06 16:19

              הגב לתגובה זו

          • משתי סיבות

            D.H, 03/05/06 17:08

            א. כי אתה חי בסביבה שמאלנית אז אתה רגיל לשקרים וזה לא מפליא אותך
            ב. כי הוא לא שיקר

            הגב לתגובה זו

            • איך אני אוהב את הערבות הימנית

              חייל, 03/05/06 17:24

              אין לכם איזה הפסד צורם בבחירות לבכות ממנו?

              הגב לתגובה זו

            • איך אני שונא את הקשקשנות השמאלנית

              D.H, 03/05/06 17:55

              אין לך מה להגיד אז אתה מדבר על דברים אחרים?

              הגב לתגובה זו

            • חחח ''שמאלני: ''איך אני אוהב'', ימני: ''איך אני שונא'' (ל''ת)

              נדב, 03/05/06 18:20

              הגב לתגובה זו

      • להחזיר מיד את באר שבע ונהריה!

        כבוש, 03/05/06 03:23

        ואם לא רוצים לצאת מנהריה, אז להפסיק להתנכל לתושבי חברון!
        כל הפייסנים - לכו לשחות, עכשיו!

        הגב לתגובה זו

      • מזל שאין יהודים כאלה

        D.H, 03/05/06 17:06

        חוץ מבשייח מוניס (צפון תל-אביב בלע''ז)

        הגב לתגובה זו

  • 61.

    איפה אנו חיים לעזאזל

    שמחה, 02/05/06 21:41

    מדובר בפעולה משטרתית מה מכניסים את צה''ל לענין???
    מה אנחנו רפובליקת הבננות ?

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    כל הכבוד לצה''ל!!! חזקים מול יהודים

    יהודי, 02/05/06 21:34

    פחדנים מול כל השאר

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    השמאל ו''מנהיגנו'' בהצלחותיהם

    Avi Ecuador, 02/05/06 21:20

    הולכים להטביע את ישראל בדם לצערי.
    לא יצליח להם בכל מקרה; הגישה של בניית חומות וגרוש יהודים רק ישניא את הצבא והמנהיגות על העם.
    אין שום סיכוי שבעולם שאפילו הערבים לא ירגישו שאין על מה לדבר ויש להם תקווה לחסל את מדינת ישראל.
    העם היהודי מתחיל להבין שאין בשביל מה ומי להלחם ובטח לא בשביל מדינה שלא תהיה מדינת היהודים בשום מקרה, אפילו לא בקו הירוק.
    העולם המערבי והנצרות בטח לא יתמכו בצועדי גאווה בירושליים ויביאו לביטולה של ישראל באומות המאוחדות.
    הפיכתה לשמורת טבע לדת עולמית לכל הדתות.

    הגב לתגובה זו

  • 58.

    אפילו קצב אמר היום שהויתורים מגבירים את הטרור. (ל''ת)

    ב, 02/05/06 20:38

    הגב לתגובה זו

    • מגבירים את הטרור. (ל''ת)

      ודאי שהויתורים, 02/05/06 22:59

      הגב לתגובה זו

    • יהודי אוהב טרור ?

      אברהם, 02/05/06 23:19

      אז למה הוא נותן לערבים ?
      הוא נותן להם רובים
      הוא נותן להם כסף
      הוא נותן להם כפרים יהודיים ובתי כנסת
      הוא נותן להם מרחבי שיגור קרובים

      ואנחנו שותקים

      הגב לתגובה זו

  • 57.

    עד מתי

    רועי, 02/05/06 20:00

    עד מתי המששלה שלנו תמסור שטחי מולדת לאויבנו.עד מתי.עד מתי.

    הגב לתגובה זו

    • עד הקו הירוק +-

      לא מעבר לזה, 02/05/06 20:16

      זמן ומרחב קשורים

      הגב לתגובה זו

      • לא מעבר לזה-רק אז תלחם על ביתך? (ל''ת)

        יהודיה חילונית, 02/05/06 22:38

        הגב לתגובה זו

        • את מתכוונת להלחם נגד חיילי ושוטרי המדינה? (ל''ת)

          תוהה, 02/05/06 23:13

          הגב לתגובה זו

          • אני מתפלל שכל מי שעוקר יגיע למצב של שרון! אפילו אם זה אחי (ל''ת)

            לא להבליג עוד, 03/05/06 07:44

            הגב לתגובה זו

            • אל תדאג, תרים יד על חייל צה''ל ומצבו של שרון יהיה עוד מצב טוב בשבילך (ל''ת)

              באמת לא להבליג, 03/05/06 08:14

              הגב לתגובה זו

            • ולמה לפי דעתך מותר לחיל צהל להרים יד על אזרח

              ישראל, 03/05/06 11:36

              יהודי, ואילו לאזרח יהודי אסור לו להתגונן על נפשו?
              אז כמו שהשמאלנים אוהבים לאמר: ''תגובה גוררת תגובה.'' הפעם לא נשב בחיבוק ידים...

              הגב לתגובה זו

            • למה ''לפי דעתי''? כי אני הולך לפי חוקי הדמוקרטיה, ולא הרבנות ההזויה.

              נגן על חיילינו, 03/05/06 12:48

              הדמוקרטיה אומרת שלאיש כוחות הבטחון יש אפשרות להשתמש בכוח על מנת לאכוף את החוק.
              תכו אותם ותחטפו את זעמו של עם ישראל.

              הגב לתגובה זו

            • אולי אתה טועה?

              אב י, 03/05/06 15:42

              אתה מפגין שנאה עיוורת ואובססיבית לכל אורך התגובות.
              תחשוב קצת..אולי אתה טועה. אולי אתה לא יודע מספיק?

              הגב לתגובה זו

            • אולי אני טועה? זה החוק, טיפש. אולי אתה טועה?לא יתכן שמתנחל טועה אה? (ל''ת)

              נגן על חיילינו, 03/05/06 16:20

              הגב לתגובה זו

            • דוקא השמאלנים הם אלה שמפגינים שנאה עיוורת ואובססיבית

              D.H, 03/05/06 17:11

              תחשוב קצת, אולי אתה זה שטועה? וממה שאני קורא תגובות השמאלנים הם אלה שלא יודעים מספיק

              הגב לתגובה זו

            • צפיה מהנה:

              D.H, 03/05/06 17:12

              http://www.tzedektzedek.org/

              הגב לתגובה זו

            • מה אתה אומר....

              D.H, 03/05/06 17:13

              כאילו לא ראינו כבר שהשוטרים לא נופלים מפורעי קישינב

              צפיה מהנה:
              http://www.tzedektzedek.org/

              הגב לתגובה זו

            • עוד אחד שמשנה שם בכל הודעה

              נגן על חיילינו, 03/05/06 17:25

              תלמד את חוקי המדינה ותחזור אלי.
              אנחנו הולכים לפי מדינת ישראל ולא הרבנים.

              הגב לתגובה זו

      • למה נראה

        D.H, 03/05/06 17:10

        שכל פעם שיש איזה נסיגה או ''הסכם'' אתם אומרים שזה האחרונה ושזה ייתן לנו לגיטימציה לתקוף את הערבים (ע''ע גוש קטיף) ועוד הרבה דברים שמיד בתום הנסיגה מתהפכים?

        הגב לתגובה זו

  • 56.

    אולמרט ספירה לאחור

    דוד, 02/05/06 19:45

    נשים קיפחת

    רוסים קיפחת

    דרוזים קיפחת

    איפה ההבטחה לדן מרידור בפני כל

    העם איפה ההבטחה היחידה של שרון

    זה כמו צוואה ולא קיימת

    קדימה תיעלם מהר יותר מהמתוכנן

    הגב לתגובה זו

    • נא לא להתעלם מהציבור שתומך באולמרט ויתר הקואליציה (ל''ת)

      יש שם ציבור, 02/05/06 20:17

      הגב לתגובה זו

      • קצת חשבון

        D.H, 03/05/06 17:15

        באולמרט תמכו: 29 מנדטים
        באולמרט ל-א תמכו: 91 מנדטים

        מחק את המיותר: 9129 2991

        הגב לתגובה זו

        • באולמרט תמכו 29 מנדטים (ל''ת)

          בימין תמכו, 03/05/06 17:26

          הגב לתגובה זו

  • 55.

    ''וויטורים רק יגבירו טרור'' (ל''ת)

    סטליניסת, 02/05/06 19:37

    הגב לתגובה זו

    • ''וויטורים''...''סטליניסת'' (ל''ת)

      ימין עילג?, 03/05/06 11:05

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    לא לגירוש נוסף!

    עינבל, 02/05/06 19:35

    מופז ואולמרט שלא תעזו לגעת בעוד איזור שלנו!
    בעוד אתם חוגגים את עצמאות ישראל מה שמתברר כזיוף אחד גדול מצידכם, אתם בפועל מתכוונים לעקור אזרחים טובים למדינה, אנשים שלא חטאו במאום, ציונים אמיתיים, אתם מתכוונים להרוס את ביתם! איך אתם לא מתביישים?!

    תטפלו באוייבי ישראל, חבריכם מהחמאס ושאר האנטישמיים, או שגם לזה אתם לא מסוגלים...

    הגב לתגובה זו

    • מזדהה עם כל מילה שלך אבל מה לעשות, אלה הם מנהיגינו לצערי :( (ל''ת)

      חילוני אשכנזי, 02/05/06 20:04

      הגב לתגובה זו

      • הם לא יהיו מנהיגים לזמן ארוך! (ל''ת)

        ממשלה חדשה בדרך, 03/05/06 03:25

        הגב לתגובה זו

    • לא, הם לא מסוגלים! (ל''ת)

      Avi Ecuador, 02/05/06 20:34

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    אי האמון בממשל

    שמוליק, 02/05/06 19:33

    למרבה הצער חברי הכנסת והשרים בהתנהלותם הנלוזה ברמה האישית והציבורית איבדו את אמוני שאכן יש ביניהם כאלה שהתנהלותם אכן ענינית ואחראית . וגם במקרה הזה קשה לדעת

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אולמרט=מר''צ (ל''ת)

    צבר, 02/05/06 19:33

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    ''פינוי'' יהודים? מה הם, חפצים? מה דעתכם על עקירה? גם אברי גלעד אומר (ל''ת)

    הנסיכה הקטנה, 02/05/06 19:31

    הגב לתגובה זו

    • החזרת בנים לגבולם (ל''ת)

      בסדר?, 02/05/06 20:12

      הגב לתגובה זו

      • שתי גדות לירדן-גבולה האמיתי והעתידי של ישראל! (ל''ת)

        עבדאללה, 02/05/06 23:13

        הגב לתגובה זו

  • 50.

    אולמרט הרס לי יום הזכרון וחג העצמאות

    העלה לי הסעיף, 02/05/06 19:31

    ביום הזיכרון התחלתי לשנוא כל חיילי צה''ל על הפשעים שהולכים לבצע
    וכבר לא היה איכפת לי מהנופלים שלא חטאו וחיו בתקופה אחרת של גבורי ישראל.

    ובחג העצמאות אין לי מה לחגוג - כי הלב כואב ודואג על טבח ועקירה של רבבות יהודים מסכנים שכל פשעם הוא שאיזה דפוק נבחר על מצע של שינאה ושיטנה ....

    הגב לתגובה זו

    • ביום העצמאות מסבירים לעם

      Avi Ecuador, 02/05/06 20:37

      שארץ ישראל היא עוד ארץ גלות ליהודים.
      אני מבין אותך

      הגב לתגובה זו

      • לא לחינם 'ווטש' מתנכלות לחיילים

        מחריד ביותר, 02/05/06 23:05

        יש להן כל הגב שבעולם. אנשים אלה אינם יודעים גבול, והם אלה שבוכים ש'רוצים גבול'. אגב: 'ווטש' אמרו לנו (נשים בעד החיילים במחסומים- חילוניות, וממערב לקו הירוק) שהן רוצות גבולות 47, כלומר ללא הנגב, ללא הגליל ולהחזיר גם את איזור 'ניצנים'. אכן אחת ממנהיגות 'ווטש' נאמה (יש באינטרנט, לחצו ומיצאו) ש'שלום עכשיו' לא קביל (היות והוא לא גורס דוקא גבולות 47).

        הגב לתגובה זו

  • 49.

    הדיקטטורה השמאלנית של אולמרט ממהרת להכות בדתיים...

    ג'ף, 02/05/06 19:30

    עוד בטרם אושרה ממשלת השמאל ובעיצומו של יום העצמאות שהיה תמיד מקור לאחדות ישראל...נאלץ הציבור הדתי להאבק על קיומו ביום עצוב לעתיד ישראל...בעוד האויב החמאסי והנשיא האירני נהנים מההרס העצמי ושנאת חינם שכבר הביאה אסון בהיסטוריה של העם היהודי...יום עצמאות העצוב ביותר...

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    למה לשלוח למשימה כזו חיילים??? (ל''ת)

    יום הזכרון,, 02/05/06 19:30

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    מחזיר את פנקס המילואים אות יום הכיפורים (ל''ת)

    והדרגות לצבא, 02/05/06 19:26

    הגב לתגובה זו

    • תחזיר גם את הכסף והחיילים/שומרי ראש שלך (ל''ת)

      ערן, 02/05/06 20:40

      הגב לתגובה זו

      • אני בעד המתנחלים. לא 'ערן משלם'. הוא לא משלם עבור עצמו אפילו. נכון?

        'ערן' השקרן, 02/05/06 23:07

        ת.ז. כחולה?

        הגב לתגובה זו

        • ואני בעד ערן, לא בעד הימין ההזוי שאתה מייצג

          חייל, 02/05/06 23:46

          מה עשית למען המדינה ימנון?

          הגב לתגובה זו

          • אתה לא חייל ואני לא 'ימני'-אני בעד ישראל ונגד מתחזים כמוך.

            חס וחלילה, 03/05/06 01:22

            חזור למדינתך המקורית. חייל של חמאס.

            הגב לתגובה זו

  • 46.

    לכסח לכל מי שמשתתף בגירוש את הצורה (ל''ת)

    רק כח הם, 02/05/06 19:25

    הגב לתגובה זו

    • לכסח את כול הפולשים לאדמות כבושות ולא שלהם

      ארצי, 02/05/06 23:41

      ולפוצץ לרבנים המטורפים שלהם את הפרצוף.רק בכוח המתנחלים האלה יתחילו להבין.

      הגב לתגובה זו

      • אינו יהודי, השקרן. השטח שלנו וזכותנו לגור שם לפי החוק הבינלאומי. (ל''ת)

        ארצי, 03/05/06 01:25

        הגב לתגובה זו

      • שאלה תמימה: לערבים אין רבנים

        D.H, 03/05/06 17:18

        אז איך יפוצצו להם את הפרצוף?

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    מופז ידליק את משואת החאמאס (ל''ת)

    ביום העצמאות, 02/05/06 19:20

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    תודה למופז מפקיר היהודים וחלוץ המגרש (ל''ת)

    החאמאס, 02/05/06 19:19

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    חברון לנצח ולא יוצאים

    לא לא יוצאים, 02/05/06 19:18

    תקפצו כל ממשלת ישראל
    את חברון לא תשנו
    חברון קנויה בכסף מלא היא שלנו
    לא התנחלות ולא ישובים מי אתם שתחלקו את ישראל

    הגב לתגובה זו

  • 42.

    ממתי המשטרה קובעת האם מסמך מזויף?

    יוני, 02/05/06 19:17

    מדוע המשטרה והצבא לוקחים את סמכויות בתי המשפט? כיצד הם יכולים לקבוע שצד מסוים הוא דובר אמת? האם הם הפכו לסמכות שיפוטית?

    הגב לתגובה זו

    • בדיקטטורה זה ככה (ל''ת)

      יודאן, 03/05/06 07:49

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    זו התשובה של אולמרט שאנחנו ''עם אחד''

    לעג לרש, 02/05/06 19:14

    בטקס הזכרון אומר לנו ''הבעל הבית החדש'' כי אנחנו עם אחד, ובערב לפני הדלקת המשואות הוא ''מחליק'' ידיעה כי הוא מתחיל בגירוש היהודים מארץ ישראל. מה אגיד לכם ממש תאווה לעניים ןלאוזנים. ממש ''עם אחד''. חג שמח.

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    יש לי בעיה עם השוכרים. תשלחו צבא לעקור אותם מרכושי? צבא פוליטי והרו (ל''ת)

    נחמה, 02/05/06 19:13

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ההחלטה מהווה גזל של ממש, תוך שימוש לרעה בסמכויות השלטון (ל''ת)

    אחרון, 02/05/06 19:12

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    המשך פסיכודרמה-הסטריה שמאל

    פסיכיאטר, 02/05/06 19:11

    בהמשכים ובסרוגין ,רק שחקנים מתחלפים .עכשיו יש כוכב חדש עם שפם.ומי במאי ואיפה יושב,מי יודע?

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לשמאלנים מחוררי הריב כנסו!

    חילוני שפוי, 02/05/06 19:09

    אני רוצה לראות אתכם אומרים שאין בתים לא חוקיים של ערבים במזרח ירושלים בגליל ושלא נדבר על הנגב,
    ושהפינוי הזה הוא לא בשביל לדפוק את המתנחלים!!!!
    מחכה לתגובה

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    בג''צ וה-''דמוקרטיה'' בעידן הטרור (ל''ת)

    ברוח אג'נדת, 02/05/06 19:05

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    בכוח מחפשים מלחמה בנינו

    אלי, 02/05/06 19:01

    אין לנו צרות במדינה רק הבית הזה עכשיו?
    תלחמו בשחיתות תלחמו בפשע המאורגן תלחמו בתאונות הדרכים תלחמו בטרור

    כדי להסיט את הדברים האחרים מסדר היום הם מפנים יהודים מעיר אבותינו.

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    בלי חברון תתחילו לשחות (ל''ת)

    לקו הכחול, 02/05/06 19:00

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    כל הכסף של המדינה מנוהל בידי מתנחלים העושקים הפועלים הישרים (ל''ת)

    המתנחלים האלו, 02/05/06 18:56

    הגב לתגובה זו

    • איתך ודומך השאלה שתישאל אם אתם תהיו רוב

      Avi Ecuador, 02/05/06 19:18

      ותנצחו עם התשקורת שעוזרת לכם; איזו מדינה?!
      בטח לא מדינת היהודים.
      אז למי יהיה אכפת באמת?
      בטח לא ליהודים.

      הגב לתגובה זו

      • OK (ל''ת)

        :-), 02/05/06 20:11

        הגב לתגובה זו

    • הלואי והיית צודק

      משיב, 02/05/06 20:14

      אתה אנרכיסט ואף אחד לא קונה את השקרים שלך.
      הכסף של המדינה הוצא יותר מ2 מיליארד דולר על חשבון העניים והפועלים הישרים,כדי לפרק ולהחריב ישובים ישראליים,ולגרות תיאבונם של הערבים לעוד ''התנתקויות''.

      הגב לתגובה זו

      • מממנים את האזרחים הערבים. הערבים מקבלים פי 6

        אזרחי ישראל, 02/05/06 23:11

        מהסכום שהם משלמים מיסים. נוסף לכך ישראל מממנת סיוע לערבים בשטחים. אז מי משקר שהמתנחלים מקבלים את הכסף? כשהמתנחלים מקבלים-זה נורמאלי ותקין, כי הם יהודים וזה לחיזוק ישראל. אני רוצה שהם יקבלו. הם אחי. הערבים ממש לא.

        הגב לתגובה זו

    • לא קלטתם שאני מצטט ההסטה הגרמנית של שנות ה30? תתביישו!

      המתנחלים האלו, 03/05/06 07:49

      רק החלפתי ''היהודים'' ב''מתנחלים''

      הגב לתגובה זו

      • הציונות החילונית הקימה ובנתה את המדינה והמתנחלים האלו מחריבים אותה.

        המתנחלים האלו, 03/05/06 11:10

        הורסייך ומחריבייך . מהמתנחלים האלה יבואו...

        הגב לתגובה זו

        • חבל שההסטוריה לא לצידך

          D.H, 03/05/06 17:20

          כי מי שהקימו את המדינה אלה העליה הראשונה, שהיו דתיים

          הגב לתגובה זו

          • מצחיק שאתה אומר, ימנון שקרן

            לך תלמד קצת, 03/05/06 17:30

            כי כל ההגנה והפלמ''ח היו חילוניים.

            הגב לתגובה זו

            • כן אבל החיים לא התחילו הפלמ''ח

              מתנחלת, 03/05/06 18:32

              לפני העליה הראשונה היה את עליית תלמידי הגר''א ועליה הראשונה כולם היו דוסים חוץ מאנשי ביל''ו שהיו מיעוט שם... שמעת על ר' יואל משה סלומון? האלה שיבשו את הביצות? וכו'...וכן, יש לי חידוש-גם אבות אבותיך שהולידו אותך היו דוסים (אלא אם כן אתה אחד ממליוני הגויים שהממשלה הביאה ארצה כדי שלא יהיה רוב דוס עוד 20 שנה)

              הגב לתגובה זו

            • הדוסים יעני אנשי הישוב הישן לא עשו כלום למען הקמת מדינה

              נדב, 03/05/06 18:52

              הצאצאים שלהם, עד היום מתנגדים לשלטון יהודי באזור.
              גוי אני לא, צר לי לאכז אותך, אבותיי המאוד רחוקים היו דוסים, בעיות שלהם.

              הגב לתגובה זו

  • 32.

    ''עצמאות''...חחחח בדיחה טפלה....

    יהודי, 02/05/06 18:53

    מסכנים הישראלים הטיפשים שעוד חולמים על ''עצמאות''....חחחחייייייי

    הגב לתגובה זו

    • נכון, מדינת ישראל היא בטח לא עצמאית

      Avi Ecuador, 02/05/06 19:22

      ובהמשך אפילו לא תהיה יהודית בדרך שאידיוטים מובילים את עם-הארץ.
      למעשה היה עדיף לנסות בכל כוחנו האחרונים והמעט רלוונטיות שהיום עדיין קיימת לישראל להסתפח לארצות הברית.
      אז צחקת צחוק מר, אני מבין אותך, רק שיבינו גם אידיוטים...

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    להחזיר את תעודות הזהות. כי הגיע הזמן. (ל''ת)

    אחד שנמאס לו, 02/05/06 18:52

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    להקים את היסודות למדינת יהודה כבר בסוף השנה הזו (ל''ת)

    שאול, 02/05/06 18:51

    הגב לתגובה זו

    • יהודה לוי?? (ל''ת)

      נינט גם בקטע?, 02/05/06 20:10

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    חוקי אולמרטברג

    מתנחלים ראיין, 02/05/06 18:49

    חוקי כנסת ''ישראל'' הבאים לא יהיו חברתיים אלא כגון הללו להלן:

    1) ''חוק דגל המדינה'' – באמצעותו מובהר כי דגל המדינה הוא סמל חילוני ואיננו טלית או משהו יהודי במקורו.

    2) ''חוק אזרח ישראל'' – קבע כי רק לבעלי מוצא חילוני, התנהגות פוסט ציונית ותושבי ישראל תינתן אזרחות ישראלית.
    לחוק זה תקנה חשובה שהגדירה מיהו מתנחל - מתנחל הוא מי שמוצאו לפחות משלושה סבים, שהם מתנחלים גמורים ע''פ מוצאם, וכן כמתנחל יחשב גם בן תערובת שמוצאו משני סבים מתנחלים.
    כן התקנה קבעה שמתנחל לא יכול להיות אזרח ישראלי, ולכן לא מגיעות לו זכויות פוליטיות, ובהן זכות הצבעה ואפשרות כהונה במשרות ציבוריות.

    ''החוק להגנת המוצא החילוני והכבוד הישראלי'' – החוק אסר על נישואים בין מתנחלים לבין ישראלים, ואף ביטל נישואים קיימים; נאסר קיום יחסי מין עם מתנחלים; נאסר על מתנחלים להעסיק עוזרות בית ופועלים גרמנים, כדי למנוע את עליונות המתנחלים על היישראלים וקיום יחסים עם המועסקים (שעלולים להביא לילודה); נאסר על המתנחלים להניף את דגל ישראל או לעשות שימוש בצבעיו, כדי שלא לטמאו, אבל הותר להם להציג סמלי מתנחלים כגון דגלים וסמלים כתומים.

    הגב לתגובה זו

    • תשלח את זה לבשבע או להצופה. (ל''ת)

      אחד משלנו, 02/05/06 19:33

      הגב לתגובה זו

    • יאללה יאללה לארוז,אתם תחליטו איפה יעברו גבולות המדינה??? (ל''ת)

      מישהו מינה אתכם, 02/05/06 20:08

      הגב לתגובה זו

      • יאללה יאללה. מי שיקבע הם המתנחלים. אני תומך בהם. (ל''ת)

        שיארזו הערבים, 02/05/06 23:12

        הגב לתגובה זו

        • אם אתה תומך בהם אתה מוזמן ללכת לשמור עליהם כי לנו נמאס (ל''ת)

          חייל, 02/05/06 23:48

          הגב לתגובה זו

          • אתה לא שום חייל, רק של החמאס. שקרן. (ל''ת)

            מר 'חייל', 03/05/06 01:27

            הגב לתגובה זו

      • עוד 20 שנה נהיה הרוב

        מתנחבלת, 03/05/06 16:41

        ואז כ-ו-ל-כ-ם תישפטו על כל מעשיכם, הכל מתועד ומצולם.

        הגב לתגובה זו

  • 28.

    אולמרט מחפש עקשן.ומה הקשר שר התחבורה לפינוי? (ל''ת)

    חד, 02/05/06 18:48

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    שוטר, חייל כל הרמת יד על יהודי חברון תיתקל (ל''ת)

    בתגובה מתאימה, 02/05/06 18:47

    הגב לתגובה זו

    • מתנחל, מתפרע כל הרמת יד על כוחות הבטחון הגיבורים תיתקל

      על מי נדמה לך, 02/05/06 19:20

      בהגנת ישראל על בניה הגיבורים, חייליה ושוטריה.

      הגב לתגובה זו

      • נדמה לך שאתה יהודי, שקרן שקוף. כל אחד מבין מי אתה

        'על מי נדמה לך', 03/05/06 01:30

        לפי צורת הכתיבה המגחיכה שלך שאתה אוי אוי עזאיסט מעזה. לא אגלה לך למה ואיך קל כל כך לקלוט מי אתה טמבל מתחזה.

        הגב לתגובה זו

        • שמע הוא לפחות יודע עברית (ל''ת)

          ''מגחיכה'', 03/05/06 17:31

          הגב לתגובה זו

      • מר 'על מי נדמה..' הוא ערבי. (ל''ת)

        אבקש ליידע:, 03/05/06 01:57

        הגב לתגובה זו

        • טוב שהמגיבים מתחילים לזהות

          בלשחובב, 03/05/06 15:30

          כי לפעמים נדמה שהשמאלנים הקיצוניים ,והאנארכיסטים, הם 80% מן האוכלוסיה...
          כ ו ל ה מגיב אחד או שניים ערבים, המשתלטים על התגובות בכל האתרים.

          הגב לתגובה זו

      • בניה הגיבורים הם קוזאקים ומחבלים. לאן הגענו (ל''ת)

        D.H, 03/05/06 17:23

        הגב לתגובה זו

  • 26.

    בשביל זה כדאי להתגייס לקרבי. גיבורי ישראל שכמוכם. (ל''ת)

    צבא הפינוי, 02/05/06 18:45

    הגב לתגובה זו

    • בשביל זה? מה פתאום... בשביל לשמור לכם על חתונות (ל''ת)

      צנחן, 02/05/06 19:21

      הגב לתגובה זו

      • שאתה חייל. איזה שקרן. פוי. (ל''ת)

        לא מאמין לך, 03/05/06 01:28

        הגב לתגובה זו

        • למגיב הסדרתי.

          גדוד 202, 03/05/06 08:17

          ביום שאני אשאל אותך, אתה תדע. עד אז, תגיד תודה, שיש חיילים שמסכימים לשמור על גיס חמישי. אדיוט.

          הגב לתגובה זו

          • הצבא מחליט לבא לשמור על חתונה

            D.H, 03/05/06 17:26

            ואז אומר שהמתנחלים עשקים את המדינה. איזה יופי
            תגיד תודה שהימין מוכן לשלם כזה מחיר בשביל להציל אותכם.

            הגב לתגובה זו

            • באמת ''אדמת הצבא''...ממש חוצפה לתלות בכם אשמה.

              נכון?, 03/05/06 17:36

              אחרי הכל מה עשיתם? שלחתם דרישה אחרי שכבר קבעתם את מקום החתונה, אז מה אכפת לכם אם הוא שם בשביל למנוע את הבעיות שהייתם יוצרים? לא, זו ''אשמת צה''ל''.

              הגב לתגובה זו

            • האתר הארכיאולוגי בסבסטיה

              ., 03/05/06 18:35

              פתוח למבקרים אה תאכלו תלב.

              הגב לתגובה זו

  • 25.

    בבקשה תפרסמו ....בבקשה....זה חשוב

    מידע למתעניינים, 02/05/06 18:40

    לינק על תולדות הבתים בחברון והבעלות האמיתית עליהם.
    http://news.walla.co.il/?w=/2952/897404
    עו'ד יורם שפטל כותב שם כתבה מעניינת ומאלפת ומבהירה את המצב המשפטי.

    הגב לתגובה זו

    • אין חשיבות לבעלות האמיתי

      מוסה, 02/05/06 18:51

      מי שטוען שזכות הבעלות על נכסים בטאבו היא הקובעת צריך לוותר על רוב הנדלן במדינת ישראל לטובת הפלסתינאים

      הגב לתגובה זו

      • אז הבדיחה הולכת כך -

        אל תבלבל את המח, 02/05/06 19:33

        זה מן הימים, שהגויים האמינו עדיין ששרון הוא בעד עם ישראל -
        שרון וערפאת יושבים למו''מ. שרון מבקש רשות לפתוח בסיפור קצר, הערבים אוהבים סיפורים וערפאת אומר - תפאדל...
        שרון מספר - כשבני ישראל יצאו ממצרים, משה הכה על הסלע ויצאו ממנו מים רבים, וכולם התפשטו וקפצו למים. גם משה קפץ למים. כשרצה לצאת גילה שהבגדים נעלמו. כל העם נבוך, משה תקוע במים, לא יכל לצאת, מישהו סחב את בגדיו. ואז אומר מישהו - הפלשתינאים גנבו את הבגדים....
        קופץ ערפאת - אבל אז לא היו פלשתינאים, עונה שרון - אם הסכמנו על זה, אפשר להמשיך....

        הגב לתגובה זו

      • רוב הערבים הגיעו לישראל בזמן המנדט

        שקר שקר, 02/05/06 23:15

        בניגוד לחוק, ומיד כשהגיעו המציאו שהם כאן מאות שנים כביכול, ולא יניחו ליהודי אחד להימלט לכאן מהנאצים (לבית הלאומי שלו- שהוגדר כך ע''י החוק הבינלאומי) 'פן יתפוס את מקומם'. ניהלו טרור שנים בדרישה זו עד שהשיגוה במלואה מהבריטים ב 1939 והבריטים היתנו בכתב כניסת כל יהודי-באישור מדינות ערב. אין לכם דבר פה, כלום. ש ק ר נ י ם.

        הגב לתגובה זו

    • נניח. ואם יש בית חוקי של יהודי באפריקה אז

      הרבונות שלנו שם, 02/05/06 20:05

      מדובר איפה המדינה רוצה להיות,לא איפה מתנחלצ'יק יחליט ל''קנות/לשכור'' בית.
      נודניקים

      הגב לתגובה זו

      • אל תערבב מין בשאינו מינו

        אוקיי?, 03/05/06 15:26

        שמאלנצ'יק המתפלסף.. אנשים רוצים לגור בחברון, ראבאק, זאת עיר האבות ואנחנו אוהבים אותה .

        הגב לתגובה זו

  • 24.

    כל עם ישראל צריך להיות בחברון (ל''ת)

    עיר האבות, 02/05/06 18:40

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    סוף סוף! אין יותר מתנחלים אדוני הארץ! (ל''ת)

    עם, 02/05/06 18:39

    הגב לתגובה זו

    • שב בשקט מחורר ריב עלוב שכמוך!!!!! (ל''ת)

      אלי, 02/05/06 19:01

      הגב לתגובה זו

      • הבנת?הבריונים יעשו כרצונם ואם יגיבו- (ל''ת)

        זה חירחור ריב !, 02/05/06 19:28

        הגב לתגובה זו

        • בריוני המשטרה בהחלט עושים כרצונם

          34, 03/05/06 17:28

          ומגשימים את חלומם של האנטישמים

          הגב לתגובה זו

      • תפסת תחת? לך תבכה על מיעוט המנדטים שלכם (ל''ת)

        עם, 02/05/06 19:32

        הגב לתגובה זו

        • מה הקשר פה בכלל?

          ///, 03/05/06 17:30

          סתם לתקוע את התגובות המטומטמות שלכם בכל מקום?

          הגב לתגובה זו

          • אין התייחסות בוגרת אה? (ל''ת)

            עם, 03/05/06 17:37

            הגב לתגובה זו

    • יאללה! בה נעשה עוד כמה פינויים. אולי בסוף נצליח להביא את הקסאמים ל

      טטט, 03/05/06 17:31

      תל אביב

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    צריך להתנגד בכח זה לא יעבור סתם כך (ל''ת)

    יואל, 02/05/06 18:39

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    יום העצמות למתנחלים

    עצנון עצמוני, 02/05/06 18:34

    עד מתי המתנחלים יזדהו עם התנועה הציונית הארורה??????????

    הגב לתגובה זו

    • עד יומי האחרון! (ל''ת)

      ''מתנחל'', 02/05/06 18:53

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    נראה את בגצ פוסק שיש להרוס בתים של ערבים

    100% ציוני בדם, 02/05/06 18:22

    שנבנו בצורה לא חוקית ללא רשיוןנראה את בגצ פוסל את המפלגות הערביות שנפגשות עם אירגוני טרור ונוסעים למדינות אוייב ללא כל הפרעה מצד המדינה
    נראה את בגצ פוסל את העתירות של הפלסטינים ואנשי השמאל הקיצוני ומורה על המשך בנית הגדר נראה אותם אם הם חכמים לפעול גם נגד הערבים או שהם חכמים רק נגד יהודים

    הגב לתגובה זו

    • אני מזדהה עם כל מילה שאמרת!

      נועם, 02/05/06 19:04

      במדינה הזאת פשוט אין דמוקרטיה לצערי :(

      הגב לתגובה זו

      • יהודים לגור ביו''ש. לפי החוק הבינלאומי שטח זה (גם עזה)

        זכותם ואף, 03/05/06 01:34

        לא הוקצה לשום מדינה, עם עדיפות לישראל- בגלל החלטת 1920 שמעולם לא בוטלה.

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    המניעים

    לוי, 02/05/06 18:22

    ברור לכל שמניעי הגרוש אינם טהורים.

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    שלוש משפחות ? אתם עושים צחוק ? או כולם או אף אחד

    עיר, 02/05/06 18:20

    שלוש משפחות ? אתם עושים צחוק ? או כולם או אף אחד.
    מה זו זה השטות הזו?

    הגב לתגובה זו

    • אתה רוצה להבהיר את עצמך?

      מתנחלת, 03/05/06 16:53

      חברה שלי היתה גרה כמה שנים בשוק הסיטונאי, שהיה שומם כי בנו להם שוק חדש. רצו לגרש אותם משם ואז הם חתמו על הסכם עם הצבא שהם יעזבו את הבתים מרצון ואז הם או אנשים אחרים יחזרו לבתים אחרי חודשיים, פתאום, אחרי שהם קיימו את חלקם בהסכם-שאול רצפז אמר שההסכם מבוטל... לחברה שלי לא היה בית והם היו בכמה מקומות אבל זה היה בשיא הקור והם היו ממש מסכנים, כשהם שמעו שהמדינה מתכחשת להסכם שחתמה אתם הם שכרו מערבי את הבית והם יחד עם עוד 2 משפחות עברו אליו. מאיפה המשטרה יכולה להחליט שזה מזויף? בשביל זה יש בת משפט-לא? אה, שכחתי איפה אנחנו נמצאים.

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    אולמרט ממשיך לשחק באש

    דתי ימני, 02/05/06 18:19

    הוא עלול להצית את הציבור שנרמס ע''י שרון ואז מי יודע לאן נגיע. עוד לא טיפלו בפליטי גוש קטיף וכבר שיסו את הקוזאקים בעמונה. עוד לא גמרו לטפל בפושעי משטרת ישראל וכבר מתחילים עוד פשע עם? אולמרט עצור !

    הגב לתגובה זו

    • לא אמרתם שתקבלו החלטה דמוקרטית? (ל''ת)

      הבחירות עברו, 02/05/06 18:30

      הגב לתגובה זו

      • גם שרון אמר שיקבל את החלטת

        12345, 02/05/06 18:51

        מרכז הליכוד.
        אז אמרנו.

        הגב לתגובה זו

        • גם אמרנו שנהיה עדינים איתכם, אז אמרנו. (ל''ת)

          :), 02/05/06 19:22

          הגב לתגובה זו

        • לשרון היה מנדט מבוחריו ומהכנסת (ל''ת)

          מרכז הליכוד לא, 02/05/06 19:30

          הגב לתגובה זו

          • לשרון היה מנדט מבוחריו לשמור על ארץ ישראל שלמה (ל''ת)

            ליכודניק, 02/05/06 20:05

            הגב לתגובה זו

            • ?? (ל''ת)

              40 מנדטים לא''י, 02/05/06 20:46

              הגב לתגובה זו

            • שרון בגד בבוחריו ואיבד את אמוני.

              מסכים, 03/05/06 03:30

              ואולמרט סתםמנסה למצא דרך להצדיק את קיומו וקיומה של קדימה. זה יכשלץ בגדול. בקרוב בימינו אמן.

              הגב לתגובה זו

          • אם לא שמעת על תוצאות הבחירות הקודמות

            D.H, 03/05/06 17:34

            אז דוקא לימין היה רוב עצום.
            שרון רימה את בוחריו ובמשאל המתפקדים הם גם אמרו לו את זה

            הגב לתגובה זו

    • הציבור תמך בשרון ותומך באולמרט-יש לכם בעייה (רצינית) עם הציבור (ל''ת)

      לא עם רבין שרון, 02/05/06 20:01

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    קצב: למה העולם המוסלמי שותק.... (ל''ת)

    הגיע הזמן להחרי, 02/05/06 18:15

    הגב לתגובה זו

    • אתה מוזמן לעזוב את המדינה (ל''ת)

      ערן, 02/05/06 18:31

      הגב לתגובה זו

      • תעזב אתה

        D.H, 03/05/06 17:35

        אנחנו נשאר פה ונאבק ונשלם בדמנו (כמו בעמונה) כדי שתשאר מדינה ואולמרט לא יחריב אותה

        הגב לתגובה זו

  • 15.

    מה קשור צה''ל לסכסוך על דירה?

    חייל מיל, 02/05/06 18:12

    אם היהודים אומרים ששכרו את הבנין אז צריך לבדוק את זה בבית משפט. למה צריך לשלוח צבא?
    למה בכל הנוגע ליהודים בחברון יש יד קלה על ההדק של מופז?

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי שהייתה ''יד קלה על ההדק''

      קצין בקבע, 02/05/06 18:25

      כך פחות היו פוגעים בחיילים ויוצאים אפילו בלי מעצר.
      בית המשפט הוא שהורה על הפינוי, צא מזה!

      הגב לתגובה זו

      • חמוד, ע ההסכם של

        ., 03/05/06 16:55

        פינוי הבתים בחבון הם נאלצו לחתום כי הגיעו אליהם ידיעות שיהיה שם צלפים...

        הגב לתגובה זו

        • ההזויות נובעות מסמים או שאתה סתם משקר כדי לצאת מזה? (ל''ת)

          קצין בקבע, 03/05/06 17:27

          הגב לתגובה זו

          • לא חמוד, הייתי שם... (ל''ת)

            מתנחבלת, 03/05/06 18:38

            הגב לתגובה זו

            • שאני אבקש חתימות?

              קצין בקבע, 03/05/06 18:56

              דוד שלי הוא הקצין שהיה אחראי על הוצאתכם מחברון, אז תחסכי ממני את השקרים שלך, בבקשה.

              הגב לתגובה זו

            • כנראה שדוד שלך הוא מאוד מאוד

              מתנחלת, 03/05/06 22:37

              זקן אם אתה כבר קצין בקבע...

              הגב לתגובה זו

      • אבל בית המשפט לא הורה על הפינוי...

        D.H, 03/05/06 17:37

        הוא דוקא הורה לפנות כמה בתים לא חוקיים של בדואים אבל המשטרה אמרה שאין לה מספיק כח אדם בשביל זה...

        הגב לתגובה זו

  • 14.

    מופז אתה עוקר ועוכר ישראל (ל''ת)

    רפי, 02/05/06 18:12

    הגב לתגובה זו

    • רפי. אתה אידיוט וטפש בישראל... (ל''ת)

      אלרגי למטומטמים, 02/05/06 23:57

      הגב לתגובה זו

      • אם אתה אלרגי למטומטמים בטח תמיד יש לך גירויים

        ----, 03/05/06 17:38

        כי אתה מטומטם

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    האם מדובר בפצצה שמניח מופז לפתחו של פרץ? (ל''ת)

    ירון, 02/05/06 18:09

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    יופי. עשיתם לי את החג!

    יוני, 02/05/06 18:03

    סוף סוף ידיעה חיובית!

    הגב לתגובה זו

    • מה חיובי

      D.H, 03/05/06 17:38

      אתה נהנה לראות מחבלים שמחים?

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    חברון עיר האבות (ל''ת)

    jak, 02/05/06 18:00

    הגב לתגובה זו

    • והם ימשיכו לנוח על משכבם בשלום

      מערת המכפלה, 02/05/06 19:59

      אם לא שמת לב
      זה המצב

      הגב לתגובה זו

      • ' ודומיו. האבות לעולם לא מתים בלב צאצאיהם. אתה חולה

        זה חוורון מוות, 03/05/06 01:38

        במחלת הדקדנס והניהיליזם, מחלה חברתית קשה, וציבור שחולה בניתוק מהאותינטיות של עצמו לא יעמוד נגד האויב בכלל, לא שם, ולא בישראל המצומצמת.

        הגב לתגובה זו

  • 10.

    הפניה לבג''ץ היא טעות קשה

    חשוך ימי בינימי, 02/05/06 17:57

    עצם העובדה ש''בג''צ הערב רב'' קבע את הדיון ליום הגירוש המיועד, מוכיחה שה''שופטים'' לא מתכוונים לדון בעתירה בכובד ראש, ואין עניינם עשיית צדק. הם כבר קבעו שהדיירים יגורשו, ורק הואילו בטובם להעמיד פני שופטים ולערוך צרמוניה שיפוטית למראית עין. חבל שיש עוד אנשים שמאמינים במוסד הרקוב והמרושע הזה, שכל עניינו רדיפת היהודים בארצם תוך נפנוף בססמאות נבובות בדבר ''כבוד האדם (הערבי) וחירותו'', ''זכויות האדם (הערבי)'' ושאר ירקות רקובים ומעופשים ממין זה.

    אבל למי שמתעניין בחוק באמת, ולא למראית עין, כדאי לזכור שמה שצבא הפוגרומיסטים הישראלי מתכנן ליום חמישי הוא פלישה בלתי חוקית לחצרים שלדייריהם שמורה הזכות ה-ח-ו-ק-י-ת להגן עליהם, (אפילו נגד צו בג''צ הרשעים. כן, כך כתוב בחוק!!! זו מהותה של זכות ההגנה העצמית שאינה ניתנת להפקעה לעולם). אגב, לא רק להם מותר, אלא גם לכל מי שמוכן ורוצה לסייע להם. אני מקווה שימי החיבוקים עם הפוגרומיסטים דוברי העברית (העילגת) חלפו לבלי שוב ושהמיועדים לגירוש ''ידעו מה לעשות''.

    הגב לתגובה זו

    • זמנכם הגיע

      נגמר, 02/05/06 18:02

      שום זכות ושום כלום.
      בשביל לקבל את הזכות להגן על הבית צריך זה להיות ביתכם, וזה לא, חוקיץ.

      הגב לתגובה זו

      • הם שכרו את הבית. תקרא את הכתבה (ל''ת)

        לפני שאתה קופץ, 02/05/06 18:29

        הגב לתגובה זו

        • הם לא שכרו, הם זייפו מסמכים. (ל''ת)

          תקרא אתה, 02/05/06 18:35

          הגב לתגובה זו

          • עם ת.ז. כחולה. מגעיל שכמוך, מה אתה עושה פה? עוף לעזה

            'תקרא אתה', 03/05/06 01:47

            או לכל אחת ממדינותיך המקוריות: אחת ממדינות ערב הרבות לפי בחירתך. שקרן כזה, חברון לא שלנו. פיכססס

            הגב לתגובה זו

            • ת.ז. כחולה היא לא רשיון לפשוע, אדיוט. (ל''ת)

              מה אתם עוד, 03/05/06 12:17

              הגב לתגובה זו

    • אולי זה הפוך?אולי צריך לתת לשר

      הבטחון החדש, 02/05/06 18:11

      נראה לי ..אולי זה הפוך? אולי הצבא קבע את זמן הפינוי ליום הבג'ץ? כי הם בטוחים בתוצאות?
      לי נראה שלא ייתכן שמתיישבים ישקרו כשהם יודעים שהנושא כל כך רגיש. בטוח שכל המסמכים שלהם חוקיים וכשרים.

      הגב לתגובה זו

      • ברור למה שישקרו? הם כ''כ ''צדיקים'' מכי החיילים האלו (ל''ת)

        ביי ביי, 02/05/06 18:26

        הגב לתגובה זו

        • כן הם יודעים שזה עניין רגיש

          משיב, 02/05/06 18:36

          ולא ירשו לעצמם לשקר בנושא הזה.
          בן כמה אתה המגיב הסדרתי?

          הגב לתגובה זו

          • זה נושא רגיש

            ביי ביי, 02/05/06 18:57

            אבל יום העצמאות זה לא נושא רגיש, כשהם קוראים לא לחגוג.
            השואה זה לא נושא רגיש, שהם משווים בינה לבין דברים אחרים.
            החיילים הגיבורים שלנו הם לא נושא רגיש, שהם מעזים להרים עליהם יד.

            לא מבין למה זה עניינך אבל אני בן 30.

            הגב לתגובה זו

            • לא מאמין.אתה 14-18 לכל היותר

              משיב, 02/05/06 20:04

              ואם לא, אז תתבגר.

              הגב לתגובה זו

            • תשובה מתאימה לימין ההזוי! (ל''ת)

              ביי ביי, 02/05/06 23:15

              הגב לתגובה זו

  • 9.

    ארץ ישראל שלנו או לא?

    כבר לא ציוני, 02/05/06 17:53

    על מה נלחנו אם לא?
    עבדו על הנופלים במלחמות ישראל אולי?

    אולי אוגנדה שלנו למרות הכל

    הגב לתגובה זו

    • אחי נפל בגללכם, עלאק ''עבדו''... (ל''ת)

      לכו תחיו בלי, 02/05/06 18:03

      הגב לתגובה זו

      • אולי שרת בחמאס. חתיכת מתחזה מסריח ביותר. (ל''ת)

        'אחיך נפל'??, 03/05/06 01:49

        הגב לתגובה זו

      • ש'אחיו' נפל, ואינכם מאפשרים לי להגיב? זה ערבי שונא ישראל (ל''ת)

        מתחזה כותב כאן, 03/05/06 02:00

        הגב לתגובה זו

    • מתברר שכבשת הרש לא תהיה שלנו

      Avi Ecuador, 02/05/06 18:19

      ישראל בשלב של פירור, השנאה, אי רלוונטיות, ומכירה פומבית.
      היא בשלב של ביטול.
      אם הערבים לא יפריעו ל''יהודים'' ישראל למעשה היא אגדה לצערי.
      לא תמיד יהיה נס ערפת והאינתיפאדה...

      הגב לתגובה זו

    • מדינת ישראל שלנו, חמוד, מדינת ישראל (ל''ת)

      לא כל א''י, 02/05/06 19:32

      הגב לתגובה זו

      • ככה לא יצא

        111111, 03/05/06 17:41

        זה המצב שהשמאל ההזוי הביא אותנו אליו

        הגב לתגובה זו

    • תגובה 9 - חכם. פשוט ולעניין. (ל''ת)

      ''כבר לא ציוני'', 02/05/06 19:34

      הגב לתגובה זו

    • על מדינת ישראל שהיא בארץ ישראל ולא בכולה (ל''ת)

      מאד מאד פשוט, 02/05/06 19:54

      הגב לתגובה זו

      • איפה שזה לא מדינת ישראל

        D.H, 03/05/06 17:40

        יש מדינת חמאס
        פשוט מאוד

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    ואן יהיה לי סכסוך עם שוכר שלי, גם אז ישלחו צבא לעזור לי? (ל''ת)

    צבא פוליטי, 02/05/06 17:52

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    תבינו קיצוני הישוב היהודי בחברון

    מוטי חיפה, 02/05/06 17:51

    העם מאס בכים בהתנהגותכים הנילוזה, קיימו את החוק, אחרת ממיאוס תהפכו לקיא של העם, מרזל שלכים קיבל שמינית מנדט, זה כניראה מה שהינכים שווים.

    הגב לתגובה זו

    • תלמד לספור! אנחנו חיים בדמוקרטיה.

      גולד-שטיין, 02/05/06 18:08

      ואצלנו בדמוקרטיה מתחילים לספור ממרזל וימינה.

      הגב לתגובה זו

      • מי מפריע לכם? (ל''ת)

        אגב,לאן הגעתם?, 02/05/06 19:35

        הגב לתגובה זו

    • צא מחיפה הכבושה גם אתה (ל''ת)

      תאופיק, 02/05/06 18:16

      הגב לתגובה זו

      • אין ויכוח על חיפה

        יש על השטחים, 02/05/06 19:37

        רק על השטחים
        רק !
        שאני אחזור?
        רק !

        הגב לתגובה זו

        • אידיוטים כמוך עדיין לא הגיעו לשלב ז'

          Avi Ecuador, 02/05/06 21:03

          רק שבשלב ז' בקו הירוק אפילו שמוק כמוך לא יהיה לו כוח או סיבה לעמוד.

          הגב לתגובה זו

        • ש ק ר ן!!! 'הויכוח' הוא בהחלט על חיפה. פוי מתחזה. (ל''ת)

          'יש על...', 03/05/06 01:50

          הגב לתגובה זו

    • תבין קיצון הצפוניות בחיפה!

      אודי רוזנצוויג, 02/05/06 18:29

      אם העם מאס בנו בעייה שלו!!!!! לנו יש את התורה שלנו ולא מספר הקולות של מרזל ישכנע אותנו אם להמשיך להילחם על הארץ הזו!

      הגב לתגובה זו

    • שמחה לא במקום

      בטחו שהצדק ייצא, 02/05/06 18:33

      מוטי חיפה יוני גבעתיים יקר...אתה
      מפגין אטימות ושמחה לאיד ..אחר כך אתם כועסים שיש שמחה לאיד ו''גזענות'' , גם כלפיכם...?

      הגב לתגובה זו

    • למוטי חיפה

      מוטי אטלנטה, 02/05/06 18:51

      אני מתפלא עליך,איך אתה לא מבין,
      מפלגות הימין אכן נגשו לבחירות בדמוקרטיה הישראלית החולשת על שטחי יהודה ושומרון.
      ברגע שמישהו יחשוב לפרק את הדמוקרטיה הזו,כלומר לצאת מחברון עיר האבות,הרי שמאותו רגע תוצרך לחשוב על שתי מדינות ישראל ויהודה-ושלא יהיה לך שום ספק בנושא.!

      הגב לתגובה זו

      • לצערי מוטי כשבסברתי לך

        Avi Ecuador, 02/05/06 21:06

        עך עזה הסנונית הריאשונה שמפנים אתה ודומיך לא הבנת.
        היום בטח אתה מבין את שהסברתי...
        לצערי לא טעיתי

        הגב לתגובה זו

        • לאברהם אקוודור

          מוטי אטלנטה, 02/05/06 23:18

          אני עדיין חושב שאין לנו מה לחפש בעזה,אלא אם הערבים שם יחזרו בתשובה וירצו לחיות עם היהודים.
          לגבי יהודה ושומרון גם משורש המלה יהודה אתה יכול להריח שזה יהודי.וזו ארץ אבותינו,אז אם יקומו מתיונים
          בעם שיכחישו בהאחזותינו במקום,אז אני בדעה שצריך להפרד מהם וככל שנמהר לעשות זאת כן ייטב.(אז לגבי מסים וכו ושאלת רכוש יהודי ופיצויים
          ששולמו יש לפתור עוד בשלב זה!!!)
          ואם אתה חושב שאני יושב ומקונן עליהם אז אתה טועה.וגם איני רוצה לחיות עם אלו שאינם מכבדים צורכי אחיהם.מצידי הם גם יכולים לא למול
          כי כידוע מצוות המילה נמסרה דרך אברהם אבינו.ואם אינם מכבדים את המקום ואת השם אז שילכו לעזאזל וזה עוד בצנעת המילים.
          -אין עוד מלבדו!

          הגב לתגובה זו

    • תבין אשכנזי יקר אירופה מאסה בכם

      דורון, 02/05/06 19:03

      אתה כנראה ממשפחה של מתבוללים שהגיעה לכאן כפליטה אחרי השואה.ן
      אז אולי תתנער מהשנאה העצמית שלך ותחזור למקורות. ככל שתתחנף לגויים ככה יחטיפו לך יותר.
      ומבחינת החמאס דין גבעתיים כדין חברון כולנו כולל אתה נחשבים יעד להתקפת טירור.

      הגב לתגובה זו

      • הכנסת קובעת (ל''ת)

        מי אתם?, 02/05/06 19:35

        הגב לתגובה זו

    • לפי שגיאות כתיב המגיב ערבי

      כנסו, 02/05/06 21:54

      ''שלכים'' ''הינכים'' ''התנהגותכים''

      הגב לתגובה זו

    • מוטי מחיפה אתה צודק ב100% ולכן התגובות הסהרוריות של החוליגנים

      בנצי א, 02/05/06 23:49

      באים אליך ברצף.אז מוטי! אל דאגה הם מיעוט מבוטל בעם והבלתי נסבלים באומה. והם הימין הקיצוני ההזוי ורבניהם המטורפים תואמי האיטולות שבאירן מוכחים לנו אזרחי הארץ שהם הם יוצאי זרע העמלק שנגררו אחרי בני ישראל בצאתם ממצרים!!!

      הגב לתגובה זו

    • learn hebrew you arab filth

      ven, 03/05/06 02:00

      you hebrew skills expose you

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    רציתם הכרעת עם נכון?

    ערן, 02/05/06 17:50

    הבחירות נתנו רוב מנדטים לפינויים, עכשיו צאו ושלא תעזו להרים יד על חייל או שוטר.

    הגב לתגובה זו

    • לערן

      מוטי אטלנטה, 02/05/06 18:57

      ברגע שתחשוב לצאת מחברון אז דע לך שבאותו הרגע קמה מדינת-יהודה,כלומר עם ישראל מתפצל.
      אז על איזה חייל ואיזה שוטר אתה מדבר?שלנו,או שלכם?!

      הגב לתגובה זו

      • שור . ברור.זה מובן מאליו.אבל תצבעו את האוטובוסים שלכם בצבע שונה (ל''ת)

        שלא יהיה בלגאן, 02/05/06 19:43

        הגב לתגובה זו

        • אתה תחזור למצריים, או לסוריה, והמתנחלים אחינו ישארו בישראל הגדולה.

          'ערן', 03/05/06 01:52

          כמו שצריך.

          הגב לתגובה זו

      • תקימו את מדינת יהודה תאמין לי שאיום זה לא (ל''ת)

        ערן, 02/05/06 20:44

        הגב לתגובה זו

      • מוטי אלטלנה. אתם בהחלט יכולים להקים מדינה כול שהיא בחברון ותשארו שם

        בנצי א, 02/05/06 23:55

        אני ורבים מאזרחי הארץ נשמח מאוד שתקימו לכם מדינת יהודה או מדינת שמעון ואולי מדינת זכריה. העיקר שתשארו שם אין לנו צורך ביצורים כמוכם בארץ ישראל מספיק לנו המלחמות הרבות והעקובות מידם משכננו הערבים. אתם כבר מיותרים לגמרי עבורנו...

        הגב לתגובה זו

        • לבנצי

          מוטי אטלנטה, 03/05/06 07:03

          העיקר שתיסוג מירושלים.
          תוכל לקבוע לך את תל-אביב כבירתך
          ואז כפי שאמרת נקים לנו את מדינת יהודה או מדינת שמעון ואו זכריה.
          תודה עבור ההתחשבות.
          ועכשיו לגבי חלוקת המשאבים של נכסי המדינה הצבא וכו...
          לגבי אמרות הכנף שלך לגבי יצורים בארץ ישראל,אז עלי לתקן אותך התכונת בודאי למדינת ישראל בשליטה שמאלנית ברצועת החוף ולא לארץ ישראל.
          רק עלי להסב את תשומת לבך כי לפי כל תחזיות המדענים המבוססות על נתוני אמת של עליית הים,מדינתך בעתיד היא איי אלמוגים.
          אבל כבר הבנו שאינך דואג לעתיד ילדיך אלא רק לתחת שלך-ביי.

          הגב לתגובה זו

    • בדמוקרטיה 60 מתוך 120 זה לא רב

      D.H, 03/05/06 17:44

      קדימה עבודה ומרץ זה שישים, מה לעשות, זה פשוט לא רוב.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    זמן גאולתינו הגיע

    עורי עורי, 02/05/06 17:49

    כי אז יתקיימו דבריו של הרב כדורי

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    יהודי מגרש יהודי (ל''ת)

    צוריא, 02/05/06 17:47

    הגב לתגובה זו

    • יהודי (מתנחל) זורק אבנים, מוטות ברזל וקרשים על יהודי קדוש

      ישראל, 02/05/06 17:56

      (חייל ושוטר)

      הגב לתגובה זו

      • אפשר לחשוב שפעילי שמאל לא עושים את זה בבלעין בימים אלה.... (ל''ת)

        נועם, 02/05/06 19:06

        הגב לתגובה זו

      • על מי חשבת אתה עובד? רק ערבי כותב כמוך. איזה כיף לך?- יום הזכרון!

        'ישראל', 03/05/06 01:53

        יופי אתה מקפצץ משמחה ביום הזה. כלב איבן כלב.

        הגב לתגובה זו

      • משום מה באף סרט עוד לא ראינו מתנחל תוקף שוטר או חייל

        D.H, 03/05/06 17:45

        אז תפסיק כבר לבלבל בשכל

        הגב לתגובה זו

    • יהודי מעלם לא גרש יהודי. יהודי פינה מתנחל

      בנצי א, 03/05/06 18:11

      כי זה צו המלכות . כלומר דינא-דמלכותה-דינא!!! והמתנחל הוצע לו פיצויים ביד נדיבה ודיור חלופי . והיהודי המתנחל הרים ידו על חייל יהודי טהור וביזה את כחות הבטחון השומרים עליו...

      הגב לתגובה זו

  • 3.

    ניתן לביצוע ב-15 ד',עם מחלקה 1 (ל''ת)

    סגן שלומיק, 02/05/06 17:46

    הגב לתגובה זו

    • תצטרף... (ל''ת)

      ס.ס, 02/05/06 17:56

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    למה? למה ? (ל''ת)

    אורי, 02/05/06 17:38

    הגב לתגובה זו

    • כי המתנחלים לא מעל החוק (ל''ת)

      די, 02/05/06 17:56

      הגב לתגובה זו

      • רק הבדואים הנגב מעל החוק אותם לא מפנים מהתנחלותם הפראית בכל הנגב (ל''ת)

        עמירם, 02/05/06 18:31

        הגב לתגובה זו

        • כשהם יסכנו אזור שלם (ל''ת)

          נדבר, 02/05/06 18:34

          הגב לתגובה זו

          • אז בוא נדבר עכשיו.

            דניאל, 02/05/06 18:54

            תן לי לנחש, לא היית בנגב בזמן האחרון.

            הגב לתגובה זו

            • לא קשורים לגבולות המדינה ,מדיניות החוץ שלה

              ולויכוח פוליטי, 02/05/06 19:49

              כן שטחים/לא שטחים
              לא למשאבי מדינה
              לא לצה''ל+מילואים
              ועוד 2 טון הבדלים

              הגב לתגובה זו

    • כי כך טוב ויפה (ל''ת)

      ורצון הרוב, 02/05/06 19:57

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    אין גבול לשנאת אחים? (ל''ת)

    TJ, 02/05/06 17:33

    הגב לתגובה זו

    • יש ויש-----הקו הירוק ! ( +-) (ל''ת)

      בואו !, 02/05/06 19:50

      הגב לתגובה זו

      • הירוק מתקשקש. איזה קצר רואי. (ל''ת)

        העוור מהקו, 03/05/06 02:01

        הגב לתגובה זו

      • מה אתה כל כך שמח ??

        לבור השמח, 03/05/06 15:11

        בקו הירוק כבר היום צפיפות אוכלוסין גבוהה.

        הגב לתגובה זו