• 38.

    תמיהה

    , 13/07/13 12:40

    מדוע חסר ציון/רישום מדליקי המשואות בהר הרצל בשנת 1989 - "בסימן העליה ההמונית לישראל". אבי-מנחם לוזיה-ממדליקי המשואה באותה שנה וגם חוה אלברשטיין...
    מבקש שהנושא יטופל. תודה מראש.
    אלי לוזיה. קיבוץ אפיקים. 04-6754027

    IP: 81.218.15.194דווח על תגובה זו

  • 37.

    איזה יופי

    חנהR, 21/02/13 09:05

    רק שתדעו לכם שאני עושה עבודה על שרה חתן

    IP: 82.80.196.44דווח על תגובה זו

  • 36.

    יהודה ...תותח כל הכבוד (ל''ת)

    רשראש, 06/06/06 00:20


    IP: 88.154.2.15דווח על תגובה זו

  • 35.

    כל הכבוד לסמ''ר דיין, חייל מצטיין, שסירב ללחוץ את יד הרמטכ''ל. (ל''ת)

    יוסי בכינור, 03/05/06 21:59


    IP: 85.64.6.200דווח על תגובה זו

  • 34.

    כל הכבוד. גאוות המדינה

    נעמה, 03/05/06 18:02

    חזקו ואמצו. כן ירבו כמוכם

    IP: 128.139.88.6דווח על תגובה זו

  • 33.

    יישר כוח לכולם ומזל טוב למדינת ישראל!!! (ל''ת)

    gal, 03/05/06 17:07


    IP: 85.64.212.238דווח על תגובה זו

  • 32.

    לתפארת מדינת ישראל!! כל הכבוד! (ל''ת)

    ערד, 03/05/06 13:11


    IP: 84.228.23.18דווח על תגובה זו

  • 31.

    אשליות

    ישראל, 03/05/06 11:44

    הקו הירוק הוא קו הפסקת אש. אין הכרה בינלאומית בקו הזה כגבול מדינת ישראל! כל השמאלנים שמקשקשים פה על ''כיבוש'' ו''שטחים'' פשוט אימצו לעצמם את התעמולה השקרית של הערבים בלי לברר מה הן העובדות האמיתיות. השמאלנים כדרכם, ממציאים ''עובדות'' שתואמות את עמדותיהם הפוליטיות בלי קשר למציאות ולאמת.
    האמת היא פשוטה. הערבים פלשו למדינות רבות מחוץ לארץ מולדתם המקורית שהיא ערב הסעודית לפני קצת יותר מ1300 שנה. הם ''כבשו'' את כל המזרח התיכון והמשיכו לכיוון צפון אפריקה. שם הם כבשו את כל המדינות השוכנות על שפת ים התיכון הדרומית. צפונית יותר הם חדרו לאירופה ו''כבשו'' את רוב ארצות אירופה עד ספרד. בפורטוגל התחילו הנוצרים להתאושש ולהתחיל להדוף את ה''כובשים הערבים.'' לקח להם הרבה שנים לשחרר את רוב ארצות אירופה מעול הכובש הערבי. מדינות המזה''ת וצפון אפריקה לא הצליחו להתאושש ונשארו תחת השפעה ערבית-מוסלמית שקיימת עד היום. ה''כובש הערבי'' בהשראת דת האיסלאם, אף פעם לא זנח את רעיון הכיבוש הטוטאלי של העולם כולו. כיום, אנו חווים את הטרור הערבי הגלובלי שהוא ההמשך הטבעי של רעיון ה''כובש הערבי.'' במדינת ישראל הקטנה שלנו, ממשיך ה''כובש הערבי'' לנסות לפלוש ולכבוש ולהשיג בכל דרך כמה שיותר שטחים. כמה משלוחות ה''כובש הערבי'' מדברים ישר ולענין כשהם מתיחסים למדינת ישראל. לפי נקודת הראייה שלהם אין מקום בכלל למדינת ישראל. ''כל'' השטחים שעליהם בנויה מדינת ישראל שייכים ל''כובש הערבי''. כל מה שניתן להם עכשיו הם יקחו בשמחה... ומה שלא ניתן... יקחו בדרך אחרת. לפי ההיסטוריה שלהם אנחנו יודעים בדיוק איזה דרך זו תהיה...
    אז היום אנחנו חוגגים 58 שנה למדינת ישראל שהצליחה לשרוד את התקפותיו החוזרות ונשנות של ה''כובש הערבי'' שרוצה להשמידינו בכל מחיר. יש בינינו כאלה, שבעבור מוסריות מפוקפקת וכדי להפגין ''נאורות'' כביכול, מוכנים להתרפס ולהתקפל בפני ה''כובש הערבי.'' חלק מהם אף טוענים שמהלך כזה הוא לטובתינו כי זה יחזק את מעמדינו בקהילה הבינלאומית ויקל עלינו בהגנת שטחי מדינת ישראל ''קטנה'' יותר. שני טענות אלה לא רק שהם חסרות בסיס אלא מופרכות מיסודם לאור כל מה שעבר עלינו מאז ''הסכמי השלום'' שניסינו עם ה''כובש הערבי'' ושרק החמירו את המצב ועירערו את ביטחונה של מדינת ישראל, ובוודאי שלא הביאו אותנו קרוב לשלום עם ה''כובש הערבי'' בכלל. ההיפך הגמור היא המציאות של היום. אם היה פעם סיכוי קלוש להגיע לאיזה דרגה של שלום, אפילו כמו זה שעם המצרים למשל, הרי שהיום אין אפילו סיכוי לכך! רק יחידים בודדים בשמאל, הסהרוריים והמטורפים ביותר, עדיין מדברים על איזה סיכוי של שלום. רוב השמאל, ובמיוחד החלק הקטן בו שאפשר לכנותו שמאל שפוי, מבין שאי אפשר לעשות שלום ''חד צדדי.'' אז במקום זה המציאו את ''ההתנתקות'' (או בגילגולה החדש - ''התכנסות'') החד צדדית. אבל כאמור, זוהי רק המצאה - והיא לא עומדת במבחן המציאות! מאז ההתנתקות המצב הביטחוני התדרד בצורה חמורה. כמו נרקומנים מכורים לסמים, השמאל לא מוכן לוותר על אשליותיו, ובוחר להמשיך בדרך מעוותת ומסולפת כדי להוכיח שהוא צדק או צודק בתפיסותיו ובהשערותיו. כמה ''קורבנות'' זה עוד יעלה לנו, עד איזה שפל יגיע ביטחון מדינת ישראל, בדרך למזבח ''המזרח התיכון החדש'' של השמאל? זה לא בדיוק מעניין את השמאל... המטרה, מקדשת את כל האמצעים.
    השאלה היא כבר איננה האם מדינת ישראל תשרוד את תוקפנותו ורצחנותו של ה''כובש הערבי''. מדינת ישראל הוכיחה בבירור שהיא יכולה ויכולה!
    השאלה הקשה הנוקבת והמרה היא, האם מדינת ישראל תשרוד את מהרסיה ומחריביה מבפנים? האם היא תוכל לשרוד את מקריבי מולך ''קורבנות השלום'' על מזבח ''המזרח התיכון החדש'' הקדוש?

    IP: 71.247.205.216דווח על תגובה זו

  • 30.

    מעלים על נס את פיתוח הנגב והגליל בשביל להסתיר את החרבת יש''ע (ל''ת)

    יהושוע, 03/05/06 11:38


    IP: 85.64.58.61דווח על תגובה זו

  • 29.

    תרדו מהשליליות ותפרסמו בעיקר את הטוב

    יוסי איבגי, 03/05/06 10:41

    אמצעי התקשורת בשנים האחרונות נותנים יותר ויותר כותרות לפן השלילי של החברה עד כדי כך שבני הנוער קוראים בשקיקה את הכתבות על העבריינים בעולם התחתון ומנסים לחקות אותם ולזכות בפרסום.

    אולי שהתקשורת תתמיד לפרסם יותר את הפן החיובי של החברה כדי שאותם בני הנוער ישאפו לחקות אותם.????

    לכל זוכי הפרס ולכל העוסקים בסתר כל השנה,הרבה בריאות והשם ימלא משאלות ליבכם לטובה.

    IP: 84.228.77.247דווח על תגובה זו

    • תגובה ל- 29

      תלי, 03/05/06 23:46

      גם אני חושבת כמוך.
      התקשורת נותנת יותר מדי במה להתרחשויות שליליות, הגם שהן אכן מתקיימות.
      אין שיווי משקל בין המידע השלילי שאנחנו מקבלים לבין החיובי.
      לתשומת לב העיתונאים והעורכים.

      IP: 212.116.167.66 דווח על תגובה זו

  • 28.

    מדליקי המשואות

    מירה, 03/05/06 10:30

    ברכות לאלי אללוף ולשמואליק בן שלום.בחירה נכונה.חיזקו ואימצו.

    IP: 84.108.80.102דווח על תגובה זו

  • 27.

    אם זה לא היה עצוב זה היה מצחיק!

    בוכה וצוחקת, 03/05/06 10:11

    מדהים מוזר מגוחך ואירוני, איך מדינה שעקרה בקיץ האחרון אלפי משפחות מבתיהם והרסה במחי בולדוזר אלפי בתים ומוסדות חינוך בחרה השנה את נושא פיתוח הגליל והנגב כנושא מרכזי לחגיגות יומהעצמאות.
    אחרי שהוכיחה שמפעל חייים של 30 שנה יכול להמחות ב-5 ימים בלי להותיר זכר, המדינה בוחרת להעלות על נס אנשים שבנו את ביתם בפריפריה, שהיא יכולה בעוד 5 או 10 שנים שאין לנו מה לחפש שם, וההמשך ידוע.
    הייתי צוחקת אם לא הייתי עצובה מדי .


    חג שמח יהודים.

    IP: 88.152.87.215דווח על תגובה זו

  • 26.

    עוד לא אבדה תקוותנו!

    יונה בת יהודה, 03/05/06 10:10

    הס מלהזכיר את מפעלה הענק של מועצת יש''ע!
    עיני אינה צרה חו''ש במקבלי הפרס, אני מכירה פועלם של חלק מהם, ומוקריה אותם.
    עצוב, אך איני יכולה שלא לבטא דעתי גם ביום חגיגי זה, שיש צביעות ובוטות בנושא מתיישבי יש''ע.
    * בשל פירוש לא נכון את נושא ההתיישבות שלאחר מלחמת ''ששת הימים''.
    לוי אשכול ז''ל, שהיה חבר בקבוץ דגניה, זכר את הימים הקשים, המתקפות והאבידות בקבוצי מזרח הכנרת. הוא אישר את התיישבות בגוש עציון, כיצירת עובדות בשטח, לאחר הכיבוש, מכורח יציאתנו לכל מלחמות המגן.
    כך המשיכו ראשי ממשלות אחריו, ואישרו את ההתיישבות ביהודה השומרון וחבל עזה.
    אני מניחה שלוי אשכול ז''ל, המדינאי הגדול, ראה בעיניו את אדמות יש''ע ורמת הגולן, מלאים ביישובים, המתמלאים באנשים נשים וטף.
    אנו צבועים ובוטים:
    * בשל מתן גושפנקא לדעת מיעוט - השמאל הקיצוני וחלק מהמתנגדים בתוך הקיבוצים.
    איני מוכנה לוותר על כך ולומר, שאנו ''עוורים''. עוצמים עין על ''כיבוש קרקעות'' שלנו, על בנייה ללא רשיון באדמותינו.
    בעוונינו ויתרנו על חבל עזה, וד''ל.
    אסור להמשיך בעוורון ולוותר על יהודה והשומרון - ראינו שטעו ''הגדולים'' על ראשונים, ואסור לנו לתת להמשך טעות זו. שום ויתור שלנו לא יפסיק טרור, קאסם, והמשך לחימת חמאס, פת''ח, חיזבאלה, ושאר אוייבים קרובים ורחוקים.
    דרכינו לא ישנו תוכניותיהם.
    מודעות זאת חשובה, בהיותינו בארץ ישראל הגדולה, כיוון שהיא יכולה להכריע המשך קיומה של מדינת ישראל, עוד לא מאוחר!
    ותפילתי - שיברכנו ה' וישמרנו!

    IP: 84.94.195.5דווח על תגובה זו

  • 25.

    החרדים חיים בעזרת טיפשות המדינה מקיצבאות מבלי לתרום ליצוא,לתעשיה,

    חרדי נחשל, 03/05/06 09:37

    למדע,לקידום הטכנולוגיה,לבטחון המדינה,לחקלאות,להיי טק,לתרבות,לאומנות,ליצירה בקיצור הם מדביקים אותנו במארת הנחשלות האיסלמית.עם יהודים כאלה מדינת ישראל לא צריכה אויבים.

    IP: 217.132.41.75דווח על תגובה זו

    • יותר מתאים לומר שאתה חי על גב החרדים- כנס ותבין

      לחיי העם הזה, 03/05/06 11:02

      שכחת שחרדים יש גם בחו''ל והם ידידי נקראים ''הלובי היהודי'' שדרכו קידמתם ואתם מקדמים את מעמד המדינה בעולם, עוד שכחת ידידי את המליונרים החרדים מכל רחבי העולם שמזרימים לארץ הזו את כספם ואתה חי מהכסף הזה, בנוסף אינך לוקח בחשבון שכשאתה זקוק לעזרה רפואית או נפשית פתאום זה לגיטימי להשתמש בשירותי החרדים (שאינם תורמים לחברה כלום) ותיכף מזעיק את זק''א/הצלה/יד שרה/חסד לאברהם/עזרה ומרפא/בתי תמחוי בכל עיר/בית חב''ד לחו''ל אתה לוקח את הטלפון של בית חב''ד (יש לך מושג איפה נמצאת הקונסוליה הישראלית שאתה מממן אותה?) והרשימה עוד ארוכה.... ולאחר שמניתי את כל זה אשאל אותך שאלה פשוטה אתה יכול לפרנס את הילד שלך מקיצבה עלובה של 150 ש''ח לחודש? או אולי לפרנס משפחה שלמה (7 נפשות בממוצע)מקיצבת לימודים של 560 ש''ח בחודש? ולאחר שענית על זה תנסה לחשוב כמה כל משפחה חרדית ממוצעת מזרימה לקופת המדינה דרך המע''מ? פי ארבע לפחות מזוג חילונים+ילד+וכלב! ולאחר כל זה אתה עדיין חושב שזה הגיוני שמשפחות החרדים מתפרנסות על גבכם מסכומים שנעים סביבות 2000 ש''ח למשפחה? האם הם חוטאים כשהם מקבלים סכומים אלו על פי חוק בדומה לך או לחברך הערבי? או שאולי בדומה לאירופה שלפני המלחמה נפלתם לתהום העמוקה של שנאת השונה? כשמפלגה חרדית דורשת הטבות לבוחריה זו סחטנות וכשמפלגת הגימלאים נוטלת מאות מליוני שקלים בשנה (650-750 מליון) מהממשלה הרי זה קיום הבטחתה לבוחר?
      חבל שהצורך שלכם להדמות לעמים כולל בתוכו את שנאת ה''יהודון'' ואני בטוח שאף אחד לא הולך לבדוק כמה חרדים כן משרתים בצבא וכמה חרדים באמת מקבלים את קיצבאות הלימודים שעינכם כה צרה בהם?

      IP: 84.228.137.111 דווח על תגובה זו

      • לא צריך אויבים כשיש חר דים (ל''ת)

        נעמה, 03/05/06 18:04


        IP: 128.139.88.6 דווח על תגובה זו

      • ממש לא שכנעת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

        ישראל.........., 04/05/06 06:42


        IP: 88.155.6.137 דווח על תגובה זו

    • אתה סתם מכליל

      jak, 03/05/06 11:06

      חוץ מזה הם מביאים מאות מליונים מיהודי העולם שהולכים ללומדי תורה

      וזה גם סוג של יצוא

      IP: 85.65.124.143 דווח על תגובה זו

    • החר דים אויבי המדינה הציונית (ל''ת)

      נעמה, 03/05/06 18:03


      IP: 128.139.88.6 דווח על תגובה זו

  • 24.

    אנשים יפים מכל המגזרים

    א.ב., 03/05/06 09:15

    יפה עזו, לעניות דעתי, שבחרו אנשים ממגוון רחב של מגזרים, עדות וסוגי עשייה ותרומה. אלה אנשים יפים, חרוצים ותורמים לקהילה ולמדינה, ואין לחפש תמיד פגמים ולהיות צרי עין ביום חג שכזה. ואעפ''כ, ניתן היה ללהביא נציג מהמפונים, אשר עזרו בפתוח גוש קטיף ותרמו אף הם למדינה ובשמה, וגידלו וייצאו ועשו, ולא זכו לחגוג בביתם את יום חג זה!

    IP: 84.229.30.187דווח על תגובה זו

    • מתיישבי קטיף וישע חסרים פה

      סימה, 03/05/06 18:20

      למעשה מפעל ההתיישבות הגדול ביותר הוא המפעל בגוש קטיף ובישע.
      אך אין זה בון טון להכריז עליו כעל מפעל מצליח היום העצמאות, אחרי פינוי גוש קטיף. חברים אתם חסרים.

      IP: 89.138.91.97 דווח על תגובה זו

  • 23.

    תחי מדינת ישראל !!! (ל''ת)

    יצחק, 03/05/06 09:06


    IP: 213.156.52.103דווח על תגובה זו

  • 22.

    הייתי מצפה לאנשים מסוג אחר

    אחד, 03/05/06 08:21

    אני הייתי מצפה לאנשי רוח, אנשי מדע מצליחים, סופרים. אולי אנשי קולנוע שמנציחים את התרבות הישראלית.

    במקום זה יש לנו אנשי עסקים ומקורבים לצלחת. לא רק שהקירבה לצלחת הביאה לחלק מהאנשים האלה עושר חמרי רב, הם עד כדי כך מקורבים שהם מצליחים לסדר לעצמם גם פרס על זה. זה ממש יריקה בפני הציבור.

    למה אני מתכוון:
    להשתלטות בריונית על קרקעות בערבה בלי שום פרופורציה למספר האנשים שנהנים ממנה מתוארת כמפעל ציוני דגול (אם המפעל הזה כל כך ציוני למה ה''ציונים'' הגדולים האלה מתעקשים לשמור על כך האדמה והמים רק לעצמם ולהעסיק תאילנדים במקום לחלוק את האדמה עם היישובים הסמוכים?).

    על סטף וורטהיימר רצוי להזכיר את גניבת הטכנולוגיה הערמומית מהקיבוצים שפיתחו אותה ומכירתה לגויים בלי לתגמל את הממציאים.

    על לוצאטו אין כבר מה להגיד. משפחה עשירה מאין כמותה שמסרבת לשלם חובות לעובדים שלהם שעובדים בתנאים מחפירים. כשהחברה של אסתר לוצאטו פשטה את הרגל היא סירבה לשלם לעובדים אפילו את המשכורות האחרונות ואת דמי הפיטורים למרות שהיא מלאה בכסף. כמה סימלי שדווקא היא מדליקה משואה. ציונות 2006.


    IP: 24.236.182.163דווח על תגובה זו

  • 21.

    יצוג ראוי ללא כל ספק!

    גיורא, 03/05/06 08:16

    מראשית דרכה של רותי בערבה, היא וכל האנשים שעמה, הדור הראשון ,והיום גם הדור השני, הם כולם ,בדיוק כמו כל האנשים המיוחדים שהתישבו בחלק זה של הארץ בשרשרת הישובים של הערבה, רק מה שרותי היתה כמה שנים טובות לפניהם, ולכן רותי היא יצוג ראוי למפעל חקלאי ליוזמה וחזון שנעשה באמונה ובחכמה רבה, כך רותי מיצגת את כולנו יפה מאוד , ישר כח.

    IP: 80.74.115.33דווח על תגובה זו

  • 20.

    כל הסהרורים התקבצו לכאן?נו ודאי, לא שבת, הם יכולים לשפוך את מררתם (ל''ת)

    כתומחם הפנימו, 03/05/06 07:54


    IP: 132.64.35.223דווח על תגובה זו

    • מאחל לך שתשלם על כל הזוועות שעשיתם ותעשו במתנחלים (ל''ת)

      ד''ש מאיראן, 03/05/06 08:35


      IP: 62.0.112.112 דווח על תגובה זו

  • 19.

    רות הגזלנית מעין חצבה

    מיישבת, 03/05/06 03:05

    רות המתחסדת קיבלה בזכות אריק שרון אמצעי יצור ומים של ישוב שלם. בפועל גרות שם 3 משפחות שמפעילות 100 תאילדנים. עין חצבה היא למעשה התיישבות בודדים בניגוד למושב חצבה.

    IP: 194.90.37.179דווח על תגובה זו

    • ובנוסף - בעין חצבה פוגעים בנוף ובמים של כל עמישראל !!! (ל''ת)

      מתנחל מהערבה, 03/05/06 06:53


      IP: 80.74.115.33 דווח על תגובה זו

    • העצמאות חגיגה לקפיטליסטים ויום עצוב לעניים (ל''ת)

      מאיר, 03/05/06 07:09


      IP: 88.152.85.21 דווח על תגובה זו

    • עובדות ודעות

      אילן זהרוני, 03/05/06 08:11

      עובדות יכולות להתפרש בצורות שונות. ובכול זאת.
      עובדה א. מקימי עין חציבה היו חלוצי החקלאות המדברית, עקשנותם ומיומנותם פתחו פתח ויצרו בסיס ליישוב הערבה!
      עובדה ב: הקמת יישוב פרטי בתנאים שהוקמה עין חציבה חייבה הרבה כוח רצון תושיה ונכונות לחיות בתנאים קשים ובבדידות.
      עובדה ג: דומני ''שגזלת'' המים והקרקע ע''י מתיישבי עין חציבה לא מנעה הקמת שום יישוב בערבה.

      דעת הדיוט: המציאות משתנה כול הזמן וכך גם החברה והתפישות האידיאולוגיות - יישוב הנגב רק נשכר מהגיוון ומהעובדה שהוא נעשה ביותר מדרך אחת!

      וחוץ מזה למה לפגום באווירת החג ולא לפרגן קצת למצרות הכול!

      IP: 88.155.102.204 דווח על תגובה זו

      • למה שלא נפרגן גם לשודדים וגנבים?

        ישראל, 03/05/06 11:50

        בסה''כ הם אנשים שעובדים קשה ולפעמים גם משלמים קצת מיסים...
        עובדות אכן, יכולות להתפרש בצורות שונות... ומשונות.

        IP: 71.247.205.216 דווח על תגובה זו

  • 18.

    ולתפארת מדינת ישמעאל. (ל''ת)

    גדי, 03/05/06 02:38


    IP: 217.132.38.215דווח על תגובה זו

  • 17.

    מדוע אין נציג מגורשי גוש קטיף? הם לא תרמו לנגב? (ל''ת)

    ד, 03/05/06 02:28


    IP: 192.115.113.222דווח על תגובה זו

    • תשובה

      מיכל, 03/05/06 10:13

      בטקס הדלקת המשואות אתמול, הוזכר במרומז, שהמדליק האחרון, יהודה לוי, ''פעל לפי הדמוקרטיה וקיים את החלטות הכנסת בלה בלה ''קרי: השתתף בגירוש יהודי קטיף.
      דגל הצה''לי הועבר למשמרת לגדוד קרקל בפיקוד דרום, והוזכר שהם השתתפו בגירוש.
      אז מציינים לטובה את המגרשים לא את המגורשים ל''תפארת מדינת ישראל'' (?)

      IP: 89.138.4.250 דווח על תגובה זו

    • הם תרמו ועוד יתרמו רבות לנגב. אבל...

      אבשי, 03/05/06 10:29

      אבל אני חושש שאחרי שהמתנחלים ילכו לישב את הנגב והגליל, זה יעצבן את הממשלה והם גם יתנו את הנגב לחמאס

      IP: 80.230.147.206 דווח על תגובה זו

    • חלבו את לשדנו וכספנו

      נעמה, 03/05/06 22:39

      עבור אידאולוגיה דתית מטורפת ולא ציונית

      IP: 128.139.88.94 דווח על תגובה זו

  • 16.

    איזה עבודה בעינייים!

    מני, 03/05/06 01:40

    לירז בכלל גר בחיפה. לוצאטו גרה בעומר. תושבי עומר נגעלים מתושבי באר-שבע. יש להם תיכון נפרד ואוי לבאר-שבעי שנתפס מטייל ביישוב על ידי המשמר המקומי.
    לירז לא עשה דבר בבאר-שבע. קריית האמנים שאתם כותבים עליה הייתה אסופה של גלריות לאמנות בינוניות ומטה, שסבלו מבעיות ניהול קשות. מעט בתי הקפה שהיו שם סבלו מתפריט גרוע (טוסט תירס זה לא בדיוק תפריט מתוחכם) ומאוד לא נעים לשבת בבית קפה ופתאום המשטרה נכנסת ומבקשת מכולם תעודות זהות ורושמת שמות (זה קורה בבתי קפה בבאר-שבע עד היום, אחרי השעה 23:00, זאת הסיבה שהם מתרוקנים לפני זה). קריית האמנים כיום הפכה לרובע של בתי אבות, בתי זונות ומגורים של עובדי זרים.
    אני לא יודע מי זה האלי אללוף הזה. בחיים לא שמעתי עליו ולא על הקרן שלו בבאר-שבע.
    את הלוצאטו אני מכיר לצערי כי יש מקומון שכל הזמן כותב עליה כאליו הייתה איזה שחקנית קולנוע או משהו.

    IP: 89.138.15.148דווח על תגובה זו

    • השתלחות פרועה נטולת ידע

      באר שבעית, 03/05/06 11:07

      מי שבאמת באר שבעי ומעורה מאז שנות ה70 מכיר ויודע את פועלם
      חבל שמי שהיום מנהיג את העיר לא השכיל לשמר את העשייה ההיא
      יש בבאר שבע הרבה דברים איכותיים ויפים
      חבל שיש גם כמוך שכנראה בגללם המשטרה מגיעה
      אני לא נתקלתי מעולם בסיפורים שלך ואני 38 שנה באר שבעית

      IP: 80.230.181.147 דווח על תגובה זו

  • 15.

    מוזר ש....

    עצבני, 03/05/06 01:32

    על העירקי הכורדית והמרוקאי רשום מהיכן נולדו...
    על האשכנזים אין צורך ולא מוסיפים לנו מידע כזה

    IP: 80.178.180.131דווח על תגובה זו

    • תרגע,

      שיר, 03/05/06 05:35

      לא על כל דבר צריך להתעצבן!
      רותי נולדה בארה''ב, ד''ר לוצאטו בבאר שבע, דורית אלמליח בחיפה, זכריה ניצול שואה ונטשה עלתה מחבר העמים.
      לא על כולם כתבו הכל.

      IP: 70.20.76.118 דווח על תגובה זו

  • 14.

    אם זה הקרם-דה-לה-קרם, מוטב לבחור במשפחת סמפסון. (ל''ת)

    כבשה כתומה, 03/05/06 01:04


    IP: 217.132.129.157דווח על תגובה זו

    • u better waych your mouth- talking about the sympsons (ל''ת)

      homer, 03/05/06 02:27


      IP: 64.105.72.196 דווח על תגובה זו

  • 13.

    לוצטו ביזתה את הטקס

    יותם, 03/05/06 01:02

    אם כבר לתת ביוגרפיות וציוני דרך בחיי מדליקי המשואות למה לא לציין שאסתר לוצטו הקימה חברה שפשטה את הרגל. למה לא לציין שלמרות עושרה האגדתי של משפחת לוצטו מסרבת לשלם משכורות לעובדים ששרתו אותה נאמנה. למה לא לציין שעל אף המחאות הלוצטו התעקשה להדליק את המשואה כאילו לא אירע דבר? לוצטו ביזית את הטקס. הרצל התהפך בקיברו בשניות בהם נאמת בקול רוטט.

    IP: 88.152.189.241דווח על תגובה זו

    • צודק. הפרס ללוצאטו באמת מעיד על אופן הבחירה (ל''ת)

      א, 03/05/06 08:10


      IP: 24.236.182.163 דווח על תגובה זו

  • 12.

    אנשים יקרים ואמנזיה

    נס די-נור, 03/05/06 00:43

    אכן רוב האנשים שהדליקו משואות הם אנשים ראויים שעשו ועושים. ישר כח. אולם בשנה זו חודשים אחרי שאנשים שנשלחו במשימה ציונית מטעם המדינה הוכרחו להעקר בכח מביתם, היה מקום להודות להם על מפעלם, ועל הקורבן שאותו הקריבו.
    מחווה זו לא היתה עולה כלום יותר למדינה אבל היתה עוזרת לאיחוי הלבבות הקרועים והקרע בעם.
    אולי פעם יבינו את זה.

    IP: 165.165.184.6דווח על תגובה זו

    • אתה צודק

      שיר, 03/05/06 05:41

      אני הייתי ועודי בעד הפינוי, אבל בהחלט צריך להכיר בסבל ולהוקיר את התרומה.

      IP: 70.20.76.118 דווח על תגובה זו

    • כול אלה שמגיע להם

      אילן, 03/05/06 08:01

      יש אנשים רבים שראויים להדליק את המשואה אבל יש רק 12 משואות.
      ובאשר למפוני גוש קטיף - אין טעם להעתיר שבחים ולעטות מעטה אידיאולוגי למעשים שנעשו מתוך רצון לגיטימי לעשות לביתם. אם מפוני גוש ראויים ראויות לכך פי כמה כול המשפחות שבניהן נפלו בשרתם את המולדת!

      IP: 88.155.102.204 דווח על תגובה זו

    • אכן אכן (ל''ת)

      גילי, 03/05/06 11:08


      IP: 80.230.181.147 דווח על תגובה זו

    • בתור שמאלנית אני מצדיקה את דבריך (ל''ת)

      רעיה, 03/05/06 11:38


      IP: 212.117.154.242 דווח על תגובה זו

  • 11.

    ALUF ALMOG

    HAYA, 03/05/06 00:18

    KOL AKAVOD LALUF ALMOG ADAVAREM SHALUF ALMOG DEBER AL BNO MAOD REGSHU OTY AEM AFSHAR LETROM LAGUDATA SHALO

    IP: 85.65.30.247דווח על תגובה זו

    • האלוף דורון

      אבינועה, 03/05/06 09:26

      האלוף דורון אדם ראוי שתרם לבטחון ויתרום לחברה אך מה תרומתו לנגב?מבין שאמור להקים בנגב כפר טיפולים שעל חשיבותו ותרומתו העתידית אין ויכוח אך מדובר על תוכניות וכוונות עתידיות .ראשית דבר יש לעשות ורק לאחר מכן להדליק משואה.האם הקשרים והלחצים גם באירוע ממלכתי קובעים?מי שחליט על כך חטא לתפקידו.

      IP: 85.64.177.46 דווח על תגובה זו

      • איפה המוח

        איש, 03/05/06 10:29

        הכפר כבר קיים

        IP: 83.130.242.28 דווח על תגובה זו

      • עלה נגב

        דידי, 03/05/06 10:45

        הכפר בנגב עומד לפני סיומו , הבן שלנו ערן כבר גר שם יחד עם עוד 27 חברים . הם פותחים את דלת ביתם ויוצאים לרכוב על אופניים בחופשיות ובביטחון ומאושרים עד אין קץ . כמו כן עובדים בכפר כבר 100 איש מכל האיזור , כולל נשים בדואיות שהשתלמו במכללת ספיר וזו להן היציאה לעבודה הראשונה בימי חייהן .
        אפשר לראות את כל הפרוייקט באתר ALEH.ORG
        חג שמח .

        IP: 84.108.75.99 דווח על תגובה זו

  • 10.

    חצי מהאנשים הם עסקנים

    א.ג., 02/05/06 22:29

    יש כמה אנשים שבאמת מגיע להם, אבל חוץ מהם השאר זה אנשי עסקים, מקורבים ועסקנים למינהם. השיא זה הפרס למשפחת לוצאטו. ממש פרס מגיע למשפחת סימפסון הזאת עם כל מה שקורה בפנים ובחוץ.
    על מה בדיוק ההדלקת משואה? כל עורך דין שמקים עמותה צריך להדליק משואה?

    אז כשמשפחת לוצאטו וסטף ווטהיימר, יחד עם עוד כמה עסקנים הם מדליקי המשואות זה אומר משהו על מה שקרה כאן בשנים האחרונות. חבל שלא נתנו לסמי עופר להדליק משואה. הוא היה חסר בטקס.


    IP: 24.236.182.163דווח על תגובה זו

    • מסכים איתך. גם עסקנים וגם מתקשטים בנוצות זרים (ל''ת)

      גועל נפש, 02/05/06 23:59


      IP: 88.153.120.245 דווח על תגובה זו

    • תתביש

      יפית, 03/05/06 08:34

      כנראה שהקנאה עולה לך לראש.אין במדינה הרבה אנשים עם חזון כמו סטף ורטהיימר.כדאי שפשפשים כמוך יתאמצו לעשות גם לעצמם וגם למדינה כמוהו.תעשה לעצמך טובה ותלך לראות את המקומות שהוא הקים.

      IP: 87.68.3.228 דווח על תגובה זו

  • 9.

    פיתוח ?

    אני, 02/05/06 22:28

    אני מציע למארגניי הטקס לבקר באחת מערי הנגב ... באר שבע,שדרות,קררית מלאכי,ירוחם מצפה רמון ועוד .... המקומות האלה מזכירים את מצבן של מדינות עולם שלישי .... ביוב ברחובות ילדים חסריי מעש הולכים מכות .... אין שם עתיד אין שם הווה אין שם כלום ....

    המצב בצפון לא יותר טוב קררית שמונה היא מיזבלה עכו מפוצצת בפשע לכלוך ברחובות ....
    חיפה היא שיקגו של ישראל ....


    המקומות האלה הם המקומות האחרונים שפיתוח הגיע אליהם

    IP: 141.156.222.184דווח על תגובה זו

  • 8.

    שמתם לב לדבריו של האחרון ?

    גבי, 02/05/06 21:54

    הוא דיבר משהו על חובת הציות לדרג המדיני. שכחתם את הנרקבים בבתי המלון , את ההתאבדויות, הזקנה שחירבנה על עצמה באוטובוס המפונים כי לא קיבלה אישור לצאת ועוד מעיזים להכניס למתנחלים קטנה בטקס המשואות על חובת הציות ולתבוע מהם לחגוג ולהניף את הדגל שבשמו זיינו אותם. תירקבו עם אונסי הקטינות הטובים לטייס ונראה לאן תגיעו.

    IP: 88.154.4.39דווח על תגובה זו

    • אין זו סיבה לנבל את המקלדת... (ל''ת)

      ד, 02/05/06 22:22


      IP: 84.94.110.53 דווח על תגובה זו

    • חובת הציות לדרג המדיני

      א, 02/05/06 23:47

      משפט ראוי גם להדלקת משואות שבוע קודם-ביום השואה

      IP: 85.64.99.245 דווח על תגובה זו

    • השנאה שלך לא תוביל אותך לשום מקום ובטח לא את העם הזה!!! (ל''ת)

      תרגיע, 03/05/06 01:56


      IP: 80.132.121.24 דווח על תגובה זו

  • 7.

    Great Deeds of Great People (ל''ת)

    Moises, 02/05/06 21:48


    IP: 64.148.217.158דווח על תגובה זו

  • 6.

    למה דווקא הנגב והגליל:

    jak, 02/05/06 21:41

    בגלל שמתכננים גירוש של עשרות אלפים מבתיהם ורוצים לזרוק אותם לנגב ולגליל
    בטח קבלנים חברים של אולמרט יהפכו מה''פרוייקט הלאומי'' הזה לעוד יותר עשירים ממה שהם

    לא סתם פרס הוא השר לטיפוח הנגב והגליל

    לתפארת מדינת ישראל ):

    IP: 85.65.78.123דווח על תגובה זו

    • בשנה הבאה בוני יהודה ושומרון ...

      אברהם, 02/05/06 23:25

      יקבלו את הזכות להדליק משואות
      יהיו שם אריק שרון ובניו
      מועצת ישע ותנועת אמנה
      מנופי נחמיה
      חממות טכנולוגיות
      יקבי חברון וגוש עציון
      אגד שנוסע בכל מקום
      צהל
      משרד השיכון והתמ''ת
      הבן שלי, קצין בצבא
      הבן השני שלי, תלמיד ישיבה

      וכל האנשים עם לב ציוני יהודי
      לתפארת מדינת ישראל

      IP: 83.130.35.230 דווח על תגובה זו

      • חס וחלילה. אויבי הציונות (ל''ת)

        נעמה, 03/05/06 18:06


        IP: 128.139.88.6 דווח על תגובה זו

    • בגלל שבגליל עומדת לקום כנסיה מסיונרית

      הרצל המטביל, 03/05/06 01:52

      פרס רוצה שכולנו נתנצר אם שמת לב כל שני וחמישי הוא אצל האפיפיור

      IP: 70.29.8.242 דווח על תגובה זו

  • 5.

    מפגן פאשיסטי - בולשביקי (ל''ת)

    סטאלין, 02/05/06 21:36


    IP: 88.154.27.37דווח על תגובה זו

    • עונש מוות לבוגדים כמוך (ל''ת)

      ליעם, 02/05/06 21:56


      IP: 84.228.113.16 דווח על תגובה זו

    • היה מוכן! - תמיד מוכן! עם הצדעת יד קומוניסטית

      סובייטי, 03/05/06 22:12

      אותה השירה
      אותם התופים
      ואותה האידיאולוגיה
      בונים מדינה עם ולאום

      ואת כל השאר נהרוס
      או נשמיד כי זה לא משרת את האידיאל הציוני...

      HEIL HERZEL

      IP: 84.94.23.47 דווח על תגובה זו

  • 4.

    רס''ן יהודה כהן

    יאיר, 02/05/06 21:26

    יישר כוח לך...

    זכיתי להיות חייל שלך במשך חודשים בגדוד היחס''ר של גבעתי וזמן מועט זה הספיק לי לראות את רצינותך ויכולתך הרבים!!!

    עלה והצלח...

    IP: 85.64.105.66דווח על תגובה זו

  • 3.

    @@ האלוף דורון אלמוג.

    צ, 02/05/06 21:12

    היה הכי מרגש מכולם !!!

    IP: 85.64.96.53דווח על תגובה זו

    • אחד האנשים הכי מדהימים שאני מכיר

      אורן, 03/05/06 01:04

      ובאמת הגיע לו להדליק משואה

      IP: 212.143.124.178 דווח על תגובה זו

      • דורון

        דוידי, 03/05/06 06:22

        כשהייתי מ''מ אצלך בגדוד 50 גרמת לי לבכות מפחד באחת המבצעיות. היום אחרי 25 שנים גרמת לי לבכות מהתרגשות. אתה איש מדהים.

        IP: 72.153.136.231 דווח על תגובה זו

  • 2.

    למה לא הזכירו את מפוני הגוש?

    אבשי, 02/05/06 20:59

    בטקס כל כך ממלכתי שלפחות יגידו להם תודה (אם לא סליחה) על השנים שהיו שם

    IP: 80.230.83.9דווח על תגובה זו

    • צודק מאד !!! (ל''ת)

      נאוה, 02/05/06 21:55


      IP: 85.250.6.78 דווח על תגובה זו

    • למה מפוני הגוש לא אומרים תודה לצה''ל על כל השנים שהוא שמר עליהם? (ל''ת)

      נמאסתם!, 03/05/06 00:23


      IP: 67.161.32.129 דווח על תגובה זו

      • כפי שהיהודים לא הודו לקציני ה SS באושוויץ על כל השנים ששמרו עליהם

        שאלת תם, 03/05/06 08:34

        כל תגובה לפי מה שקורה היום ולא על העבר....


        IP: 62.0.112.112 דווח על תגובה זו

        • תתבייש

          tom, 03/05/06 09:52

          אין לך בושה בעניים שנים שמרנו עליכם והגנו נפצענו ונהרגנו כדי שאתם תוכלו לבנות חממות ווילות ולא לשלם מיסים כמה כולם
          וזה מה שיש לך להגיד על חיילי צה''ל
          אתם פשוט תעודת עניות למדינת ישראל וחבל שאנשים כמוך חיים פה בארץ

          IP: 84.108.33.38 דווח על תגובה זו

        • בשום אופן לא להשוות

          מיכל, 03/05/06 10:15

          את צה''ל ל-ס.ס.!!!!

          IP: 89.138.4.250 דווח על תגובה זו

    • אכן חציר העם

      שלי, 03/05/06 11:18

      קצת גדולה להודות גם על העשייה ברוח כל ממשלות ישראל וגם על אובדן הבית התעסוקה השבר המשפחתי ההשתלחות החברתית בהם

      IP: 80.230.181.147 דווח על תגובה זו

    • המתנח לים אויבי הציונות (ל''ת)

      נעמה, 03/05/06 18:07


      IP: 128.139.88.6 דווח על תגובה זו

  • 1.

    אנחנו רוצים להדליק משואה לתפארת מדינת אירן

    חרדי אירני, 02/05/06 20:58

    משלחת התמיכה החרדית באירן ונשיאה אחמדינג'אד היא הראשונה ולכבוד יחשב לרב הירש להדליק משואה בטהרן לתפארת מדינת אירן מאשר לתפארת מדינת ישראל.

    IP: 62.0.139.12דווח על תגובה זו

    • כשתיפול פצצה גרעינית אירנית אתם תלכו לקיבינימט (ל''ת)

      עם כולם (:, 04/05/06 02:19


      IP: 80.178.177.89 דווח על תגובה זו