• 56.

    הגיע הזמן לשחרר את פולארד!

    ירון, 06/05/06 21:27

    21 שנה של הפקרה הן די והותר!

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    אוי פולארד ,פולארד ,פולארד

    שמחה, 02/05/06 22:07

    רק בגלל הטפשות שלך מגיע לך מאסר עולם במיוחד שבמשך 23 השנים האחרונות לא למדת שום דבר
    אבל מאחר שהיהודים הם רחמנים בני רחמנים הייתי רוצה לראות אותך מחוץ לכתלי בית הסהר.

    הגב לתגובה זו

    • א, 03/05/06 01:59

      פולרד תן יחס לפסיכולוגית

      הגב לתגובה זו

    • אנטישמי (ל''ת)

      יואב, 06/05/06 21:26

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    תליתם שלט של פולארד?? (ל''ת)

    רוצים את פולארד, 02/05/06 11:38

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    אני בוכה ושואל למה בחרו בבוגד הזה ? ? ?

    ישראל, 02/05/06 03:26

    לדאוג לאדם אחד הוא לא יכול ורוצים לתת לו לדאוג לכל הגמלאים בארץ ?!

    הגב לתגובה זו

    • פני הדור כפני הכלב המת... (ל''ת)

      פלפלת, 02/05/06 11:37

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    איתן מה עם פולארד ? ? ? אני רוצה את אחי .

    מאיר, 02/05/06 03:23

    רפי איתן ה ב ו גד מה עם אח'שלי יונתן פולארד ? אנחנו רוצים אותו עכשיו ! ! !

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    אנחנו אוהבים לזכור גיבורים מתים

    נעמה, 01/05/06 23:10

    ולהפקיר את החיים למוות...

    הגב לתגובה זו

    • נעמה למה לומר כך. שהמדינה תדאג שישאר חי! (ל''ת)

      יוסי, 02/05/06 00:23

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    איך קרה כדבר הזה?

    מוטי, 01/05/06 22:31

    איך מדינת ישראל מפקירה את אחד מבניה הטובים. יהונתן פולארד העם איתך.

    הגב לתגובה זו

    • איך אתה יושב בבית ולא עושה כלום?? (ל''ת)

      בדיוק ככה כולם, 01/05/06 22:57

      הגב לתגובה זו

      • זה תפקיד הממשלה, לא הציבור. (ל''ת)

        רון, 02/05/06 03:14

        הגב לתגובה זו

        • זה תפקיד של כל אחד שיש לו מצפון!!! (ל''ת)

          פלוטו, 02/05/06 11:30

          הגב לתגובה זו

  • 49.

    הבנ'אדם נמצא בבית כלא ומתעללים בו שם!! אתם חייבים להוציא אותו!!!!!! (ל''ת)

    פולארד הביתה, 01/05/06 20:41

    הגב לתגובה זו

    • הו לא!

      סיימון אדביזי, 01/05/06 21:46

      אל תקחו את הכלבה שלי!

      הגב לתגובה זו

      • שקט ג'וק !!!! הלוואי והיית כמוהו.. (ל''ת)

        שלח את עמי, 02/05/06 11:32

        הגב לתגובה זו

        • איך, על ארבע? (ל''ת)

          פאפא פיטוח, 02/05/06 12:02

          הגב לתגובה זו

  • 48.

    איך אפשר להפקיר כך את מי שפעל למעננו? (ל''ת)

    יניב, 01/05/06 20:30

    הגב לתגובה זו

    • באמת איך?? אולי תעשה משהו?? (ל''ת)

      פלוטו, 01/05/06 22:57

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    http://www.jonathanpollard.org/facts.htm

    לירון, 01/05/06 20:06

    לכל האנשים שבחרו לכנות את פולארד בוגד מסיבות המובנות להם, כדאי לקרוא באתר הרשמי כמה עובדות ורק אז אולי לשאול את עצמם למי באמת יש בעיות עם אמות המוסר שלו עצמו

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    איפה הצדק? איפה הבושה? (ל''ת)

    יגל, 01/05/06 19:48

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    כל עוד פולארד נמק בכלא הוא משמש תמרור אזהרה לכל

    מבין עניין, 01/05/06 19:41

    היהודים שעובדים במערכות הביטחון האמריקניות לבל יעשו את מה שהוא עשה.
    סה טו. קאפיש?
    וכל השאר זו קשקשת מטופשת.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    די לכפיות הטובה! לשחרר את פולארד עכשיו! (ל''ת)

    יאיר, 01/05/06 19:33

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מציא השיטה ברק-צאלים-מדחת יוסוף-צד''ל (ל''ת)

    ע''ש א.ברק בטאבו, 01/05/06 19:24

    הגב לתגובה זו

    • למעשה

      מומחה למרגלים, 01/05/06 21:48

      היה זה יצחק שמיר, איש שעולם הריגול והטרור היה מוכר לו באופן אישי, ש''הפקיר את פולארד'' - משת''פ שנשרף (ואף ''זימר'') הוא משת''פ שנזרק, לפי ההגיון האכזרי של עולם הביון.

      חבל שפולארד לא חשב על זה לפני שהתחיל לשחק במרגלים.

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    המופקרים הפקירו את רון פוךארד ארד מדחת יוסוף צד''ל (ל''ת)

    חיה ותן לאחרים, 01/05/06 19:22

    הגב לתגובה זו

    • צודק.טוב שהזכרת אותם- לא נשכח לא נסלח על הפקרתם (ל''ת)

      למרות שחלוץ אסר, 01/05/06 21:04

      הגב לתגובה זו

  • 41.

    פולארד כולו גנב קטן

    עזורי, 01/05/06 19:21

    גנב מסמכים, בגד בארץ שלו, אמריקה, ועוד מתבכיין. למה צריך לגנוב מסמכים מאמריקה הידידה הטובה ביותר של ישראל, שבלעדיה אנחנו לא שווים יריקה? אנחנו ירקנו בפצרופה של אמריקה בזה שהפעלנו מרגל בארץ הכי ידידותית בעולם, שעכשיו אנחנו יורדים על ארבע ומתחננים שתעשה משהו נגד איראן.
    פולארד הוא מרגל קטן ועלוב. מי הוא בכלל לעומת רפי איתן, שתפס את איכמן במו ידיו והביא אותו לישראל, שחיסל במו ידיו כמה מהאוייבים הכיגדולים שלנו. כבוד ויקר לרפי איתן!
    פולארד הוא כמו משת''פ קטן. שירצה את העונש שלו ויישב בשקט. לא חייבים לא כלום. הוא גם קיבל כסף בשביל המסמכים שלו.
    מי שעושה רעשה סביבו זה רק חבורה מופרעת של מתנחלים משוגעים.

    הגב לתגובה זו

    • אתה כולך כפוי טובה ומשמיץ גדול (ל''ת)

      נעם, 01/05/06 19:48

      הגב לתגובה זו

    • אם יש משהו שלא שווה יריקה בארץ הזו זה אתה. (ל''ת)

      עופר, 02/05/06 03:26

      הגב לתגובה זו

    • עזורי, הסטנה פורצת מגני תקווה.

      תיקונים למשמצים, 02/05/06 04:25

      רפי איתן הגנב הקטן, הגיע אל פולארד וטען כי ישראל המסכנה עומדת בפני השמדה.
      ואם פולארד לא יעביר לו את המסמכים, ישראל הקטנה תעלם מהמפה.
      פולארד גנב את הסמכי הכור העירקי מהאמריקאים, והעבירם לנוכל הקטן.
      הכור העירקי שהושמד שלח עקבות אל פולארד למשרד.
      וכשהגיעו הסוכנים אל פולארד, ישראל הכחישה, ואיתן הנוכל הקטן עוד העיד כדי להפליל את פולארד,
      וטען כי הוא פעל באופן עצמאי, תוך כוונה שיושתק ע''י הכסא החשמלי.

      הגב לתגובה זו

      • למה לשקר סתם?

        מומחה למרגלים, 02/05/06 10:47

        אתה בדאי, או סתם לא בקיא בפרטים?

        הפצצת הכור הגרעיני בעיראק התבצעה ב1981, בעוד שפולארד פנה לאביאם סלע והציע לו מסמכים גנובים תמורת תשלום רק ב1984. האם לדבריך פולארד גם ידע לנסוע אחורה בזמן?

        אבל זה בסדר, אני לא מצפה מאנשים שמציגים שטינקר קטן כגיבור ישראל שיהיו בקיאים בעובדות.

        הגב לתגובה זו

    • צבי מלחין ז''ל תפס את אייכמן בשתי ידיו, בארגנטינה. (ל''ת)

      תיקון לעזורי, 02/05/06 06:27

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    אבל יש לה בסיס מוסרי (ל''ת)

    גיא הירשפלד, 01/05/06 19:21

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ערב יום הזיכרון

    ישראלי גאה, 01/05/06 19:17

    נכון, רפי איתן עשה טעיות בקשר לפולארד. אך הוא גם מילא תפקידים בצורה מיקצועית בהחלט ( תפיסת אייכמן ימ''ש, ראש המוסד)

    הגב לתגובה זו

  • 38.

    פולארד אין לך מה לחפש מוסריות בבג''ץ השמאלני.יש להם אותו המוסר

    ממשלת השמאל, 01/05/06 19:14

    כמו למפעילך רפי איתן.

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לפולארד מגיע יום עצמאות! לא יום זיכרון!! (ל''ת)

    נומי, 01/05/06 19:10

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    לתומכי פולארד שאלה

    מומחה למרגלים, 01/05/06 19:04

    איזה מידע כל-כך חשוב שהציל ישראלים השיג פולארד?

    צילומים מהKH-11 שחלקם נמכרו לסובייטים במסגרת עסקה מפוקפקת של שמיר וחלקם שמשו לתכנון הפצצת מפקדות אש''ף בתוניס?

    מה יש לכם לומר על זה שפולארד הציע את שירותיו הטובים גם לסינים?

    איך זה שמרגלים אמיתיים נמקים בשקט בכלא, בעוד שהבוגד ששיחק במרגל והפך לגיבור הימין הקיצוני לא מפסיק לצווח, לקשקש, להביך - ובכך להפחית את הסיכויים לשחרורו?

    אתם לא חושבים שאילו שמר על פרופיל נמוך ולא ניסה להפוך את עצמו מסתם בוגד ומלשן-בשקל למין גיבור ישראל, כבר מזמן היה משתחרר באיזו עיסקה שקטה?

    את פולארד הבוגד הקטן היו משחררים מזמן. את פולארד גיבור הימין הסהרורי המשמש ככלי לניגוח ממשלות ארה''ב וישראל בקולי קולות - אף אחד לא ישחרר.

    הגב לתגובה זו

    • זה משנה

      שגיא, 01/05/06 19:38

      מה הוא השיג העיקר הוא השקיע בשבילנו נתפס אנחנו לעזרתו

      הגב לתגובה זו

      • העברית שלך לא משהו

        מומחה למרגלים, 01/05/06 21:44

        בעצם, גם לא של פולארד - שהוא בכלל אזרח אמריקאי שמעולם לא ביקר בישראל, ושהפר את שבועת הסודיות שלו למודיעין הצי האמריקאי בו עבד.

        אף מפעיל סוכנים לא מקריב את עצמו עבור המשתפי''ם וגנבי המסמכים שהצליח לגייס. במידת הצורך גם משליכים אותם לכלבים. זו המציאות העגומה של עולם הריגול, ומי שנכנס למשחקים הללו אמור לדעת את זה - משלמים לו מספיק עבור הסיכון.

        פולארד היה פנטזיונר שרצה לשחק במרגלים, וגילה את האמת הזו. הוא לא מפסיק לצווח, ולא ממש עוזר לעצמו. ספק אם תועלת רבה נבעה לישראל מהפעלתו של החובבן הזה, בהשוואה לנזק שנגרם מלכידתו.

        הגב לתגובה זו

        • סוכני החרש במדים השחורים של משטר השמאל השתלטו גם על האינטרנט? (ל''ת)

          אפי, 02/05/06 03:30

          הגב לתגובה זו

    • די עם החצי אמיתות

      מישה, 01/05/06 19:47

      כן צילומים מה-K11 אכן הצילו חיים! דרך אגב ארה''ב חתומה על הסכם בין שרותי הביון שלה לישראל מאז שנת 66 לשתף מידע זה ולא הם לא נמכרו לסוביטים, הם רק שימשו כלף מיקוח בעסקה אחרת, בכל מקרה זו פעילות של מדינת ישראל לא של פולארד!

      שקר - פולארד מעולם לא הציע את שרותיו לסינים, רק ישראמניקים טוענים כך.

      אני לא יודע מה זה מרגל אמיתי, יש פשוט מרגלים שגרמו הרבה יותר נזק ושוחררו במסגרות של החלפות מרגלים, בכל מקרה הנזק שפולארד גרם הוא גרם בעיקר לאגו האמיריקאי.

      פולארד שמר על פרופיל מאוד נמוך מספר שנים בזמן שהוחזק בבידוד מספר שנים - לא היועל לו בכלל.

      את ממשלות ארה''ב לא מעניין ימין או שמאל זה רק מעניין שמאלנים מטומטמים!

      הגב לתגובה זו

      • פרט, נמק והבא דוגמאות

        מומחה למרגלים, 01/05/06 21:40

        קודם כל, זה KH-11, לא K.

        שנית, איזו ''הצלה'' ליהודים הגיעה מתצלומי לוויין אלו? תצלומי לוויין הרלוונטיים לבטחונה של ישראל הועברו לידיה באופן סדיר. בתצלומים שפולארד העביר נעשה שימוש להתקפה על מפקדות אש''ף בתוניס, שתועלת רבה ספק אם נבעה ממנה.

        תצלומים נוספים הועברו לידי הסובייטים. אם זה לא משהו שאמור להרגיז את הממשל האמריקאי, מה כן?

        פולארד לא הציע את שירותיו לסינים? דווקא כן. הסינים לא רצו את שירותיו כי חששו שמדובר בנסיון להזנה במידע מוטעה.

        לישראל יש אינטרס שגנב המסמכים ימשיך לשבת בכלא - הוא הכבש השחוט בסולחה בין ישראל לארה''ב הנבגדת (מילא אם הוא היה מרגל בשביל הסינים, אבל בשביל מי שנתפסים כבעלי ברית?), הכאה על חטא והבטחה שמחדל דומה לא יתרחש שנית. אם הוא באמת היה כל כך ''פטריוט ישראלי'', הוא היה ממשיך לשבת בכלא בשקט במקום לצעוק ולאיים בחשיפת פרטים מביכים (שאין לו).

        הלובי שהתארגן למען פולארד לא ממש תורם לעניינו - מדובר בציבור הזוי של אנשי ימין קיצוני, המעוניינים לנגח את ישראל והממשל האמריקאי למען חלומותיהם המשיחיים. שום ממשלה ישראלית או אמריקאית לא תיתן להם להשיג ''ניצחון''.

        הגב לתגובה זו

    • מומחה?

      א., 01/05/06 19:48

      אילו מרגלים יש לישראל שהיא לא מנסה לשחרר?
      ישראל משחררת גם כאלה שהם לא הכי ישרים בעולם תמורת כל הון שבעולם
      את ההשמצות שלך אתה צריך להוכיח ועד שלא אתה מוציא שם רע למישהו שהסכים להעביר מידע תמורת סיכון
      אני חייב לציין שיש משהו בדבריך לגבי השתיכותו של יונתן למגזר מסוים (בא נגיד שיש תחושה שאם הוא היה קרוב של מישהו אז הוא היה משוחרר מזמן)

      הגב לתגובה זו

      • תלמד קצת על הפעלת סוכנים

        מומחה למרגלים, 01/05/06 21:32

        סוכן הא מי ששוכנע לבגוד ולרגל, או כמו פולארד הציע את שירותיו תמורת כסף.

        מסוכן שנתפס מצפים לשבת בכלא בשקט, לא להסגיר את חבריו לרשת (במידה שיש כאלה) ואולי אולי אולי משחררים אותו באיזו עסקה לאחר זמן מה, אם בכלל מכירים בו.

        אין לפולארד ולתומכיו הצעקנים המהללים את מעשה הבגידה והפרת האמונים כלפי מדינה ידידותית להלין אלא על עצמם. אילו סתמו את הפה ולא הציגו את גנב המסמכים כגיבור שהציל יהודים (לא הציל ולא נעליים), הוא מזמן היה אדם חופשי - עם הרעש שמגיע מהמחנה הימין הסהרורי בעניינו, אין לשום ממשלה ישראלית או אמריקאית עניין בשחרורו (שלא יוצג כנצחון ההזויים מימין על ישראל וארה''ב).

        הגב לתגובה זו

    • 20 שנה הוא שתק ואתה לא עשית כלום.

      אילנית, 11/06/06 18:40

      וגם אף אחד אחר לא. אז הוא חשב על משהו אחר.... אולי זה יעזור. מה דעתך? מה אתה היית עושה לאחר 20 שנה בכלא? מחכה בשקט? לא נראה לי. ו- תגיד תודה שהוא יושב שם בשביל שאתה תחיה. הו מסר מידע חיוני למדינת ישראל. אתה לעומת זאת- סתם יושב מול המחשב ומשמיץ. זה בטח יותר נוח מהצינוק בארה''ב..

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    בג''צ נגד מספר רב של שרים (ל''ת)

    מושחתים נמאסתם, 01/05/06 18:58

    הגב לתגובה זו

  • 34.

    רוצים את פולארד בבית!

    יעל, 01/05/06 18:55

    כמה האיש הזה עוד יצטר לשלם את מחיר ההפקרה על ידינו?

    הגב לתגובה זו

    • איזה בית?

      דוד סם, 01/05/06 19:35

      הוא מעולם לא היה בישראל - הבית שלו היה בארה''ב - אותו בית שהיה מוכן למכור גם לביון הסיני אם הללו היו מוכנים לקנות.

      הגב לתגובה זו

      • לבית היהודי - בארץ ישראל!!! (ל''ת)

        פלפלת, 01/05/06 21:43

        הגב לתגובה זו

        • אם ככה

          דוד ז'ו, 01/05/06 22:22

          למה רוב התומכים של פולארד חיים בשטחים?

          הגב לתגובה זו

          • כי גם זה בארץ ישראל- מה לעשות... (ל''ת)

            פלוטו, 01/05/06 22:54

            הגב לתגובה זו

            • אז זהו, שלא (ל''ת)

              אולמרט, 02/05/06 12:03

              הגב לתגובה זו

  • 33.

    איך מישהו יכול להתיימר לעזור לאנשים (במקרה הזה לגמלאים) כשהוא דפק

    D.H, 01/05/06 18:54

    לבנאדם אחר את החיים

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    עוד כמה רוע אפשר לבלוע ?..

    cyrano, 01/05/06 18:48

    משהו עוד זוכר שפעם היה לנו קוד אתי שלא משאירים פצועים בשטח ?..
    מישהו עוד זוכר שכל תורתינו הקדושה מושתתת על האמירה ''את השנוא עליך לא תעשה לחברך ?''...
    מישהו עוד זוכר שבגידה בחבר הינו פשע הגרוע מרצח ?...
    מישהו עוד זוכר שבני ישראל אמורים להיות ערבים זה לזה ?..
    מישהו עוד זוכר שכבר מזה 20 שנים נמק חייל שששם נפשו בכפו למען המדינה בכלא האמריקאי ?..
    מישהו עוד חושב שלפני שיחשוב על התחת השמנמן והורדרד המסריח שלו מחובתו לחשוב על אילו שבזכותם התחת הזה נמצא במקום בו הוא נמצא ?...
    מדברי סירנו : הוי לה לצביעות, הו רשעות, הו חמדנות עלובה, הו בוגדנות, הו עליבות נשמה, ואני מתפלל רק זאת לאלהים, שלעולם לא אדמה לייצורים האלה, ולעולם לא אצטרך להסתופף בצל קורתם...
    ברצוני למות כמו סירנו :עם לב מקי

    הגב לתגובה זו

  • 31.

    תחזירו לנו את פולארד!תחזירו את פולארד ! (ל''ת)

    יהודי אחד, 01/05/06 18:34

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    רפי איתן

    r f, 01/05/06 18:32

    לא מובן לי למה רפי איתן לא ראוי להיות שר בממשלת ישראל. בסה''כ עוד פוליטיקאי מושחת עם המון שלדים בארון. לא משהו שלא ראינו קודם (לצערנו).

    הגב לתגובה זו

    • רק שאצלו זה ברור ומוכח (ל''ת)

      אפרים, 01/05/06 19:23

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    די לכפיות הטובה! להשיב את פולארד הביתה! (ל''ת)

    יוחאי, 01/05/06 18:25

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    פולארד הקריב את חירותו למעננו וכאן מקשקשים

    עדי, 01/05/06 18:24

    בושה!!

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    הוא פעל למעננו!! כיצד ניתן להפקיר אותו כך? (ל''ת)

    נעמה, 01/05/06 18:22

    הגב לתגובה זו

  • 26.

    רפי איתן, אתה לא מתבייש!? (ל''ת)

    נילי, 01/05/06 18:22

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    האמריקאים לא ישחררו את פולארד לעולם בגלל צביעות רשעות וצדקנות ...

    אדי, 01/05/06 18:05

    ואולי אפילו קצת אנטישמיות...
    האמריקאים אוספים מודיעין על ישראל, ואיש לא יעלה בדעתו להאשים את מוסרי המידע בריגול...
    בוגדים אמריקאים שהסגירו רשתות ריגול לרוסים וגרמו למותם של סוכנים, נענשו בעונשים קלים בהרבה מזה של פולארד...
    ומכאן, האם האשמת ממשלת ישראל מוצדקת???
    ישראל והלובי היהודי עומדים חסרי אונים מול האשמתו בבגידה, והאפשרות שתמיכה בו מתפרשת כתמיכה בבגידתו...
    כך שלמרבה הצער, ישראל לא יכולה לעשות שום דבר בנושא...

    הגב לתגובה זו

    • שטויות. זה לא נכון עובדתית. ישראל פשוט מעולם לא תבעה את ..

      חגעצמאותשמח., 01/05/06 18:44

      חזרתו. וושינגטון דרשה מישראל לשחרר רוצחים עם דם על הידיים תמורת אינטרסים של עצמה, וישראל עשתה זאת בגלותיותה האופיינית מבלי לדרוש את המובן מאיליו-שחרורו של איש שלא הרג זבוב. ישראל נהגה ונוהגת סביב המקרה הזה בנמושתיות מכוערת שמתאימה לדפוס ההתנהגות שננקטה כלפי צדל. המתנחלים. החייל שנשכח למות בקבר יוסף. מדינה חלשה. רופסת. מתחנפת. חג עצמאות שמייח.

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    תרקב בכלא אמן פולארד - בוגד (ל''ת)

    אורן, 01/05/06 17:51

    הגב לתגובה זו

    • בשביל זבל כמוך לא כדאי לנקוף אצבע

      צפונית, 01/05/06 18:16

      אבל בשביל יהודי שריגל- כן! ריגל!- לטובתנו, אנחנו צריכים לעשות הכל. כמו עבור כל סוכן או משת''פ אחר.

      הגב לתגובה זו

    • איפה הלב שלך?

      אבי, 01/05/06 18:34

      מה לא עשינו כדי לשחרר את אלי כהן בזמנו?מה נשתנה?

      הגב לתגובה זו

    • אנטישמי

      D.H, 01/05/06 18:39

      לך לצרפת ותחיה עם האנטישמים שלך.

      מה הקשר בוגד?

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    מי שמרגל לוקח סיכון

    משה-ירושלים, 01/05/06 17:39

    פולארד ודאי ידע מה צפוי לו לכיתפס.
    ישנם מרגלים שנתפסו ,עונו והומתו. כמו אלי כהן בסוריה והמחתרת בשנות ה 50 במצרים.
    רפי איתן פעל בשליחות המדינה וגם אם הוא שגה אין לבוא אליו בטענות.

    הגב לתגובה זו

    • גם מי שמתגייס לקרבי לוקח סיכון!

      יהודי גאה, 01/05/06 18:02

      אז מה? נפקיר לוחמים?

      הגב לתגובה זו

    • טעית.... חבר ! המדינה היא זו שלקחה סיכון !

      גם כן משה, 01/05/06 18:39

      מרגליה של מדינה הינם חייליה לכל דבר ועניין. וכמו שאין מפקירים אזרחים בשטח האוייב לעולם (ראה מבצע אנטבה), קל וחומר בין בנו של קל וחומר אין המדינה יכולה להפקיר את מבצעי שרותיה.

      הגב לתגובה זו

    • שגה?

      D.H, 01/05/06 18:40

      הוא הפקיר ומפקיר את פולארד

      הגב לתגובה זו

  • 22.

    אני רוצה לראות את אחחח שלייייי בבית !!!!!!!!! (ל''ת)

    תחזירו אותו!!!!, 01/05/06 17:26

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    צודק פולארד

    יעקב, 01/05/06 17:21

    בושה לנו כיצד אנו מפקירים אותו, כל ממשלות ישראל עד כה.
    נוסף לכך יושב עכשו אדם ,אשר אחראי במדה לא מועטה לפשלה, בממשלה כשר. אני כישראלי מתביש.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    רגע אחד

    יענקל, 01/05/06 17:12

    וכשאדם מחליט להיות מרגל ? הוא לא אמור לדעת שמי ששלח אותו יתנער ממנו? הרי כל המהות של ריגול זה חשאיות? מה , לא לקחת בחשבון שתיתפס ? מה חשבת ?שזה משחק ילדים .אם טובת המדינה לנגד עיניך הדבר החשוב ביותר שעליך לעשות זה לדאוג שהאינטרסים של המדינה לא יפגע וכן, לקחת אחריות .( אין בכך כדי לנקות את איתן שכפי הנראה אין טעות שהוא לא עשה בפרשה )

    הגב לתגובה זו

    • הכל נכון אבל

      א., 01/05/06 17:58

      זה מהצד שלו ומה עם הצד שלנו ששלחנו אותו
      מדינת ישראל שלחה את יונתן והמדינה התנערה ממנו בכל הדרכים האפשריות
      ואחד המתנערים הראשיים זה רפי איתן

      אז אנחנו אחראים ליונתן
      הוא את שלו עשה עכשיו תורנו

      הגב לתגובה זו

    • מה זה פה? 'משימה בלתי אפשרית'?

      D.H, 01/05/06 18:43

      במשימה בלתי אפשרית המפעיל מתנער מאחריות.

      באשמת איתן פולארד בכלא.
      הוא אמור לפעול לשחרורו אבל במקום זה אומר לאשתו של פולארד שהטעות היחידה שלו היא שלא ירה בפולארד וגמר את הסיפור

      הגב לתגובה זו

    • יענקל, השם שלך יהודי אך לבך אינו יהודי

      צפונית, 01/05/06 18:43

      שום הכרת תודה למי שלקח סיכון על עצמו כדי להציל אותך? כן, אותך, ואת הילדים שלך והשכנים שלך!
      מינימום של הכרת טובה הוא לדאוג לאיש הזה, שסיכן את עצמו ושילם מחיר יקר במיוחד למען מדינת ישראל. ברור שהוא קיבל עונש לא פרופורציונלי לעבירה שעבר.
      אז למה לא דואגים לשחרורו?
      כי כמה מושחתים בצמרת (ואולי גם רפי איתן) חרדים למעמדם במקרה שהאמת לגבי פרשת פולארד תצא לאור. היות שהם פוליטיקאים מושחתים, אין להם מצפון, ולא אכפת להם שאדם אחר נמק בכלא בגללם. ברור, הם מתרצים במגוון תירוצים מדוע לא צריך, או אי אפשר לשחרר אותו.
      בסוף האמת תצא לאור. נקווה שלא מאוחר מדי.

      הגב לתגובה זו

    • רגע אחד- למה זרקו אותו מהשגרירות?? יכלו להציל אותו (ל''ת)

      ליאור, 01/05/06 19:37

      הגב לתגובה זו

  • 19.

    לשחרר את פולארד מיד!!!!!!!!! איתן נמאסת (ל''ת)

    אורי, 01/05/06 17:04

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    בעתירתו מתאר פולארד כיצד בגד בו איתן...?

    חנה, 01/05/06 17:03

    ומה בקשר לבגידה שלך במולדתך, אמריקה? פולארד בגד בארץ מולדתו!
    צודקים האמריקאים שלא משחררים אותו! בוגד, שירקב בכלא!

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בעתירתו מתאר פולארד כיצד בגד בו איתן ???

    חנה, 01/05/06 17:01

    ומה בקשר לבגידה שלך במולדתך, אמריקה? פולארד בגד בארץ מולדתו!
    צודקים האמריקאים שלא משחררים אותו! בוגד, שירקב בכלא!

    הגב לתגובה זו

    • עוד כפוי טובה

      א., 01/05/06 17:53

      אמריקה בגדה בנו ויונתן נתן לנו את המגיע לנו ע''פ חוזה
      אתה בוגד באמון שניתן בלוחמים שקטים כגון פולארד שמובטח להם שיעשה ככול שניתן לחלצם

      הגב לתגובה זו

      • נכון 100%

        D.H, 01/05/06 18:44

        17 אידיוט

        הגב לתגובה זו

    • לנו כאן בארץ יש אלפי בוגדים שחוברים לאוייב בגלוי ולא נענשים, ואת?

      יחזקאל מר''ג, 02/05/06 06:05

      הבוגדים......
      מגלים סודות
      משתפ''ים
      נלחמים עבור האוייב
      מבינים את האוייב
      מצדיקים את האוייב
      פוגעים בכללכלת ישראל

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    ליבי עם פולארד-בושה לממשלות ישראל

    איתן, 01/05/06 17:01

    אני לא מבין איך רפי איתן בכלל מסוגל להראות פניו ברבים,
    נכון שאחרי הכל פועלו היה למען המדינה , אבל צריך גם לדעת לקחת אחריות ,

    הגב לתגובה זו

    • חשבת פעם שאולי הרעש שפולארד עושה מזיק לו?

      ארנון, 01/05/06 17:45

      אי אפשר לשחרר אדם מכלא אם הוא תופס כותרות כל הזמן, יש כאן צורך בדיפלומטיה שקטה. מי אמר שהמדינה מפקירה אותו, אולי אשתו וכל היועצים למיניהם עושים לו נזק אדיר?

      ולגבי איתן, מזכיר לך שזהו האיש שפיקד על חטיפת אייכמן ועוד מבצעים גדולים שתרומתם למדינה אדירה.

      הגב לתגובה זו

      • צריך שקט? למנות את איתן לשר זה שקט?

        נעם, 01/05/06 18:25

        אין גבול לצביעות? מה יותר מזיק ומרעיש מלמנות את מפעילו של פולארד לשר!?

        הגב לתגובה זו

      • אין ברירה אלא לעשות רעש

        D.H, 01/05/06 18:46

        בגלל שכל מיני מושחתים כמו רפי איתן יושבים בממשלה ולאף אחד לא אכפת ממנו.

        הגב לתגובה זו

      • טיפש, 20 שנה הוא כבר בשקט. ומה זה עזר??

        אריק, 01/05/06 19:36

        לך נוח שהוא יהיה בשקט. כדי להשקיט את המצפון שלך.
        מושחת ונבזה. כפוי טובה.

        הגב לתגובה זו

        • חוץ מלקלל אתה גם יודע לענות ענינית?

          ארנון, 01/05/06 19:49

          OK, קראת לי טיפש מושחת ונבזה רק בגלל שדעתי שונה משלך. יש לך גם טיעונים ענייניים? אני עדיין טוען שהרעש הציבורי שהלובי של פולארד עושה מזיק לו עובדתית.

          הגב לתגובה זו

  • 15.

    פולארד חזק ואמץ, אנחנו אתך, הכה את המניאק (ל''ת)

    לשפוט את התכמן, 01/05/06 16:58

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    קדימה לשחיתות שלטונית ואישית של צבועי אולמרט ושרון לדין שדה בככר... (ל''ת)

    מושחתיי קדימה, 01/05/06 16:55

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    רפי עם פני הסבא הטוב

    זפ, 01/05/06 16:34

    רפי איתן עם המשקפיים הגדולות מעמיד פני צדיק. אדם שמפקיר כך את פקודיו לא תעזור ארשת פנים ''כאילו של הסבא הטוב'' הוא שקרן ולא יכול להיות שר בממשלה.

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    פולארד מברבר את עצמו לדעת

    שושואיסט, 01/05/06 16:22

    מוטב שיחריש קצת אם ברצונו להשתחרר אי פעם.

    הגב לתגובה זו

    • נהפוך הוא

      א., 01/05/06 17:51

      הרבה דברים משתנים בעקבות לחץ ציבורי

      הגב לתגובה זו

      • לחץ ציבורי פנים ישראלי ישפיע על ארה''ב?

        ארנון, 01/05/06 19:52

        קצת נאיבי, לא?

        הרעש הזה בפרוש מזיק לענינו של פולארד, הוא מקשיח את העמדה האמריקאית כדי שלא יראו כאילו הם נכנעים ללחץ של מדינות זרות.

        הגב לתגובה זו

        • בוש כבר רוצה לשחרר אותו אבל בגלל

          פלוטו, 02/05/06 11:36

          שאולמרט הרשע הזה לא מוכן לפנות בבקשה רצינית לשיחרור - הו א לא משתחרר!!
          אז מה השטויות האלה???
          הוא רצה לשחרר אותו לפסח, ואף אחד רציני לא פנה אילו...
          ומה אנחנו עושים???

          הגב לתגובה זו

          • מה עושים?

            מומחה למרגלים, 02/05/06 12:06

            סותמים סוף סוף את הפה לכמה שנים, ומפסיקים לצווח את השקר המביך כאילו פולארד הציל את מדינת ישראל נגד רצונה של ארה''ב.

            פולארד נתמך על ידי הימין המשיחי ההזוי, ושום ראש ממשלה ישראלי לא ירצה לתת לפלג המטופש הזה משהו שהם יוכלו להציג כ''נצחון'' על ארה''ב וישראל.

            ככל שהימין הקיצוני יתמוך יותר בפולארד, כך הוא יעכב את שחרורו.

            הגב לתגובה זו

    • בגלל שלא עושים כלום אז הוא לא משתחרר

      D.H, 01/05/06 18:48

      אז אל תברבר לנו את השכל

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    אם לאיתן יש טיפה של כבוד שפשוט יפרוש (ל''ת)

    sam, 01/05/06 16:15

    הגב לתגובה זו

    • איתן כבר פרש

      יאיר, 01/05/06 19:26

      איתן התפטר מתפקידו בעקבות פרשת פולארד, על אף שבסופו של דבר האמריקאים זיכו אותו מבחינתם.
      שמיר רבין ופרס ידעו על כל צעד בהפעלה של פולארד, ואם הם שמרו על תפקידיהם, הרי שגם לרפי איתן, ששילם כבר את המחיר בכך שעזב את שרות הבטחון, מותר להיות שר.

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    צדק, צדק, צדק!!!! שחררו את פולארד!!!

    נועה, 01/05/06 16:12

    כי הגיע הזמן

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    ישוחרר פולארד! יישפט איתן!

    צפונית, 01/05/06 15:47

    די לכפיות הטובה של הישראלים!
    אחינו לנשק בצד''ל הופקרו לגורלם. אחינו הפועלים למענינו בחו''ל נמקים בכלא. ישראל מוכנה לפעול רק לטובת סוחרי סמים או נשק, אך לא למען מי שנלחמו בשבילה.
    מדוע? מישהו בצמרת יצטרך לתת את הדין על משהו?

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    מיברג זכאי !!

    אהרן בוארון, 01/05/06 15:43

    תנו לו לשמוע ניל יאנג חופשי בכלא

    אהרן

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    ישוחררר פולארד לאלתר

    בני, 01/05/06 15:42

    זה פשוט גועל נפש ההתנערות של הממסד מאדם שתרם רבות לביטחונה של ישראל...איפה המוסריות של העם שלנו בקשר למצוות פדיון שבויים...
    פשוט מגעיל....
    דברים כגון זה רק מדכאים כל רצון של אנשים משכמם ומעלה כגון פולארד להמשיך ולתרום למדינת ישראל תוך סיכון חייהם....

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    תפסיקו לקרוא לו מרגל, הוא פעל למעננו והופקר כמו מדחת יוסוף (ל''ת)

    חגית, 01/05/06 15:40

    הגב לתגובה זו

    • פולארד לא מרגל הוא בוגד, יש הבדל

      דניאל, 01/05/06 17:12

      פולארד לא נשלח ע''י מדינת ישראל, אלא החליט לעזור למדינה בגלל שהוא יהודי. טענתם של האנטישמים היתה תמיד שהיהודים, למרות שהם נטמעים באוכלוסיה, תמיד נאמנותם תשאר ליהודים ולא למקום בו הם חיים, ופולארד הוכיח את זה.

      פולארד הוא אזרח אמריקאי שבגד במדינתו! פולארד הוא בוגד כמו המשת''פים הפלאסטינים וגם אותם אנחנו מפקירים דרך קבע.
      מה ההבדל? בגלל שהוא יהודי?
      מאז ומתמיד הוכחש קשר למרגלים ע''י כל המדינות (אלי כהן היה יוצא דופן היחיד). עוד לא נשמע כזה דבר שמרגל יאשים את המפעיל שלו בהפקרתו. זה הנוהל תמיד

      הגב לתגובה זו

      • אתה פשוט כפוי טובה

        א., 01/05/06 17:50

        האם גם על לאלי כהן תקרא בוגד?
        מי שבגד כאן אלו הם האמריקים אז והיום וגם אלו ששלחו אותו

        לולא יונתן לישראל לא היה את המידע הנחוץ להגן על עצמה

        תתבייש לך
        כפוי טובה
        מקווה שתזכה להרגיש נזנח ע''י מערכת שלמה

        הגב לתגובה זו

        • עוד נאורונציק בגרוש ששינאת עצמו העבירה את אותו על דעתו (ל''ת)

          פולארדהביתה, 01/05/06 19:11

          הגב לתגובה זו

      • איכס, כמה שאתה עלוב... (ל''ת)

        יהודי גאה, 01/05/06 18:01

        הגב לתגובה זו

      • איך בוגד אם רפי איתן היה המפעיל שלו

        D.H, 01/05/06 18:50

        אז אתה בעצם תומך באנטישמים?
        אבל אתה שטח בעד השחרור של טננבוים נכון?

        הגב לתגובה זו

        • פולארד לא היה הראשון ובטח שלא האחרון

          דניאל, 01/05/06 22:07

          מה עם עסק הביש? מה עם המרגלים שלנו שנתפסו בניו זילנד? מה עם כל האנשים שיושבים באירן בכלא על ריגול ואין להם מי שידבר עבורם?
          מה עם הסייענים הפלסתינים נרצחים הרחוב כמו כלבים?
          לגבי כולם ישראל מכחישה כל קשר, כך היה תמיד וכך יהיה לעולם! מדינה לא תודה אף פעם ששלחה סוכן למדינה זרה. כל סוכן יודע זאת מראש.

          עם כל הסמנטיקה והרחמים לגבי פולארד, הגורמים הרשמיים ובהם איתן הכחישו קשר אליו וזו לא אשמתו של איתן כי אז צריך להאשים בהכחשה את כל הקבינט הביטחוני, את שר הביטחון ואת ראש הממשלה של הזמן שבו נתפס פולארד.

          אני לא אנטישמי והלואי והוא ישוחרר, אבל הכעס של האמריקאים הוא לגיטימי, כי מבחינתם פולארד הוא בוגד באומה האמריקאית.

          להלן רשימת חברי הכנסת ה-21 ושכולם שחכו שגם הם הפקירו את פולארד:
          שר הביטחון- יצחק רבין ז''ל
          שר הבינוי והשיכון דוד לוי
          שר החוץ יצחק שמיר
          שר העבודה והרווחה משה קצב
          שר התקשורת אמנון רובינשטיין
          שמעון פרס (עד ה - 23.12.1984)
          שר בלי תיק משה ארנס
          שר התעשייה והמסחר אריאל שרון
          שר בלי תיק עזר ויצמן ז''ל

          עוד אנשים אפשר למצוא באתר הכנסת (הכנסת ה-21)

          נ.ב.
          לגבי טננבטום, המוסד היה צריך לדפוק לו כדור בראש אצל החיזבלא ולא להביא את הזבל הזה חזרה.





          הגב לתגובה זו

      • בוגד זה אתה ודומיך. ערב רב מאוס.

        יהודי, 01/05/06 21:55

        הערב רב צריך לחזור לארצותיו

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    פולארד צודק ב-1000%

    בלהה, 01/05/06 15:39

    והמדינה צרכה לפעול לשיחרורו

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    פולארד צודק ב-1000%

    בלהה, 01/05/06 15:38

    והמדינה צרכה לפעול לשיחרורו

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    רוצים את פולארד בבית! (ל''ת)

    יניב, 01/05/06 15:30

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    איפה הבושה?! די להפקרת יהונתן!! (ל''ת)

    רונית, 01/05/06 15:19

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    מדהים איך כל המנוולים מגיעים לממשלה במדינה הזו. מפלגת הגמלאים רקובה

    יוני, 01/05/06 15:18

    מהיסוד, היא לא טובה אפילו מ-''קדימה''.

    הגב לתגובה זו

    • מדהים מזה איך כול שנה הציבור בוחר באותם מנוולים !! (ל''ת)

      אורי, 01/05/06 18:04

      הגב לתגובה זו

      • כמה דברים

        D.H, 01/05/06 18:53

        א. זה לא כל שנה. כבר כ-25 שנה שבכל מערכת בחירות בלי יוצא דופן השלטון מתחלף פעם ימין פעם שמאל.

        ב. גמלאים ועוד כמה מפלגות מעמידות פנים שהן תמימות אבל מיד אחרי הבחירות מתגלה פרצופן האמיתי

        הגב לתגובה זו

        • דבר אחד לך D.H !

          אורי, 01/05/06 22:36

          ימין שמאל זה לא משנה כולם מושחטים . זה כמו אפשרות בחירה בין בקבוק לפחית.

          הגב לתגובה זו