• 90.

    נו מה אתם רציניים ?, הם לא אמורים לקבל עונש בכלל

    אני בכבודי ובעצ, 02/05/08 00:28

    אני לא מבינה אותכם,
    הילדה אמרה שכל מה שהיא עשתה זה היה מרצון, והם לא שילמו לה והם לא הכריחו אותה אז מה אתם רוצים ?
    להעניש את החיילים בכל מיקרה ?
    לאנשים הייתה הזדמנות להיות עם אזה מישהי יפה צעירה לכאורה בת 16 וחצי אז הם תופסים תהזדמנות,
    למה לא ?
    אם אני הייתי בן אני גם הייתי עושה אתזה .
    וחוצמיזה, הילדה שיקרה להם ככה שהם לא יכלו לדעת - אז הינה לכם .
    מה החיילים יכלו לעשות ?
    מגיל 16 מותר לקיים יחסי מין, והם חשבו שהיא בת 16,
    לא צריך להעניש תחיילים האלה בכלל.
    מה הם עשו בסך הכל ?
    עזבו אותם - הילדה נהנת מזה .
    היא בעצמה אמרה אתזה
    אני בחרתי לעשות אתזה מתוך רצון - אז תנו לה להמשיך לעשות אתזה
    מה אחפת לכם.
    כתוב בכתבה ככה ''עצם העובדה שהדברים נעשו בהסכמה לא מפחיתים מעוצמת החומרה של הפרשה'' .
    תנו לי לשאול תשאלה - למה?
    אם זה היה מרצונה, והיא נהנת מזה, והיא רוצה אתזה , אז למה שהיא לא תעשה אתזה ?
    אזה חומרה יש פה בדיקו אם היא אוהבת לעשות סקס ?
    מה החומרה פה בדיוק ? , כן היא ילדה קטנה בת 12-13, אבל העובדה שהיא ניהלה סקס עם כל החיילים האלה ~ בהסכמה ~ זה כבר אומר משו על הילדה
    וזה גם אומר משו על החיילים - שאין שום סיבה לתת להם עונש .
    הילדה עשתה אתזה כי היא רצתה - החיילים ניצלו תהזדמנות .
    סוף סיפור .
    אין פה שומדבר חמור ולא צריך לתת עונש לחיילים .|:

    ד''א, כבר הרבה זמן לא הייתי שם אבל בכל מיקרה אני ממליצה בחום - לכן תגורו שם או תשרתו שם ...
    זה אחד הדברים הכי כי]יים שיש, אני החלטתי כבר שאני ילך לשרת שם [;

    הגב לתגובה זו

  • 89.

    נו מה אתם רציניים ?, הם לא אמורים לקבל עונש בכלל

    אני בכבודי ובעצ, 02/05/08 00:28

    אני לא מבינה אותכם,
    הילדה אמרה שכל מה שהיא עשתה זה היה מרצון, והם לא שילמו לה והם לא הכריחו אותה אז מה אתם רוצים ?
    להעניש את החיילים בכל מיקרה ?
    לאנשים הייתה הזדמנות להיות עם אזה מישהי יפה צעירה לכאורה בת 16 וחצי אז הם תופסים תהזדמנות,
    למה לא ?
    אם אני הייתי בן אני גם הייתי עושה אתזה .
    וחוצמיזה, הילדה שיקרה להם ככה שהם לא יכלו לדעת - אז הינה לכם .
    מה החיילים יכלו לעשות ?
    מגיל 16 מותר לקיים יחסי מין, והם חשבו שהיא בת 16,
    לא צריך להעניש תחיילים האלה בכלל.
    מה הם עשו בסך הכל ?
    עזבו אותם - הילדה נהנת מזה .
    היא בעצמה אמרה אתזה
    אני בחרתי לעשות אתזה מתוך רצון - אז תנו לה להמשיך לעשות אתזה
    מה אחפת לכם.
    כתוב בכתבה ככה ''עצם העובדה שהדברים נעשו בהסכמה לא מפחיתים מעוצמת החומרה של הפרשה'' .
    תנו לי לשאול תשאלה - למה?
    אם זה היה מרצונה, והיא נהנת מזה, והיא רוצה אתזה , אז למה שהיא לא תעשה אתזה ?
    אזה חומרה יש פה בדיקו אם היא אוהבת לעשות סקס ?
    מה החומרה פה בדיוק ? , כן היא ילדה קטנה בת 12-13, אבל העובדה שהיא ניהלה סקס עם כל החיילים האלה ~ בהסכמה ~ זה כבר אומר משו על הילדה
    וזה גם אומר משו על החיילים - שאין שום סיבה לתת להם עונש .
    הילדה עשתה אתזה כי היא רצתה - החיילים ניצלו תהזדמנות .
    סוף סיפור .
    אין פה שומדבר חמור ולא צריך לתת עונש לחיילים .|:

    ד''א, כבר הרבה זמן לא הייתי שם אבל בכל מיקרה אני ממליצה בחום - לכן תגורו שם או תשרתו שם ...
    זה אחד הדברים הכי כי]יים שיש, אני החלטתי כבר שאני ילך לשרת שם [;

    הגב לתגובה זו

  • 88.

    זה אונס ?

    אבא לילדה ?, 26/05/06 15:19

    אם זה אונס, אז איך תגדירו גבר ההמכניס בכוח נערה שהלכה לתומה ברחוב , קורע את הגדיה בכוח הזרוע במקום נידח, בועל אותה באיומי סכין ונעלם....?

    בסך הכול קיימו יחסי מין עם נערה שרצתה בכך.....הבעיה היא התנהגות הנערה ואי הדיוח של החיילים - שום אונס....

    מי שקורה לזה אונס פוגע ביכולת ההרתעה אמיתית ממעשי אונס.

    הגב לתגובה זו

  • 87.

    מספיק עם ההתחסדות הזאת!

    סקס לא הורג, 18/05/06 00:58

    לקיים יחסי מין לא הורס את החיים, גם אם יחסי המין מבוצעים בצורה המונית. יש סיבה שקיום יחסי מין גורם הנאה, וערכים נוצריים-קתולים ויהודים שהשתרשו בחברה המערבית ויוצאים מנקודת הנחה שיחסי מין הם חטא פסו מן העולם. הילדה אמרה שהיא מעל גיל 16, והחיילים שעשו את מה שעשו אשמים בדבר אחד בלבד : הפרת השילוב הראוי.
    זה לא ריאלי לבדוק תעודת זהות למישהי שהציעה לשכב איתך, ומילתה אמורה להיות מספיקה. הגורם המחמיר היחידי שאני רואה בפרשה זאת היא שהמעורבים בה הם חיילים, אבל גם את זה צריך לקחת בפרופורציות.
    אין אשמים בפרשה הזאת. ברור שלילדה יש הפרעה מסוג כלשהו, הפרעה שצריכה להביא את החברה לדיון מחדש במיליטריזציה בחברה הישראלית, ומה זה עושה בדיוק לילדה לגדול בבסיס צבאי.

    הגב לתגובה זו

  • 86.

    אם היא נהנתה אז מה רע?

    ע, 09/05/06 13:55

    זה לא נשמע כאילו היא מבואסת מזה שעברו עליה , סביר להניח שדיי אהבה את העניין אם המשיכה אותו
    אז מה רע? למי בדיוק נגרם נזק שיהפוך את זה ללא מוסרי???
    היא זונה שרמוטה, אז שתהיה זונה שרמוטה, בגיל 12 כבר יודעים משהו מהחיים ואפשר להחליט אם להיות זונה או לא...
    וכולם נהנים מזה. גם החיילים וגם היא

    לגבי פדופיליה, מה רע בה אם לא עושים כלום בכפייה?

    הגב לתגובה זו

    • רחמנא לצלן! הסר אוייבנו מתוכנו (ל''ת)

      יהודה, 18/05/06 02:15

      הגב לתגובה זו

      • ישועת השם כהרף עין!!!!!!!! (ל''ת)

        אי שם, 18/05/06 03:14

        הגב לתגובה זו

    • תגובה על התגובה

      עבדו, 15/06/06 12:48

      מה היית אומר אילו הייתה זו הבת שלך?

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    ריח לא טוב עולה מדברי דן חלוץ

    ריח לא טוב, 04/05/06 09:58

    לעשרות חיילים הוא קורא ''עשבים שוטים'', שאותם ינקה מצה''ל, צורם לי באוזן, דן חלוץ, אולי תנקה את הילדות מהבסיסים - כי היא לא נופלת מההגדרה עשב שוטה - וזה כמובן בזכות הוריה. לא יודעת במי להתבייש קודם.

    הגב לתגובה זו

  • 84.

    הכותרות עובדות עלינו בעיינים

    בלונדה, 03/05/06 01:05

    יש מבוגרות שנראות לפעמים צעירות. נדיר מאוד שיש צעירות שנראות מבוגרות ולכן, החיילים ידעו היטב שהיא לא בוגרת אלא פינטזו ודפקו לפי רצונם, אלא שאין טעם לשפוט אותם אנחנו חיים בעידן מודרני ודמוקרטי שמחנך להמון מיניות מגיל ילדות.. אשר על כן כל חוק שמונע מבת 14 לקיים יחסים עפ''י רצונה החפשי בטעות יסודו.

    הגב לתגובה זו

  • 83.

    צורת הלבוש וההתנהגות של ילדות בעידן הנוכחי מטשטשת את פער הגילים...

    ג.ק., 02/05/06 17:20

    רובן כמובן עומדות בפיתוי לעשות את הצעד הבא והאולטימטיבי שתרבות לבושן והתנהותן שואפת אליו, אבל ישנן כאלה שהולכות עד הסוף...

    במידה מסוימת אפשר להבין את הגברים שכל הזמן רק רואים ומדמיינים את מה שידוע שאסור... עד שבאה ילדה כזאת ומפשקת להם מול העיניים...

    התרבות כולה פדופילית בשורשה ואת זה אפשר לראות מהצורה שילדות כבר בגיל גן מתלבשות... אין להן את היכולת והכסף לקנות את הבגדים האלה שמשאירים את הפופיק בחוץ... ההורים הם אלה שקונים ומשלמים עבורם...

    ואז, כשהדברים מתדרדרים (כביכול) בעיני התרבות לסיטואציה שבעצם הכל הצביע עליה מלכתחילה מעצם קיומם של הדברים, מסתמנת תמיהה, הסתייגות, רוגז, טינה ורצון לענישה.

    לכן מדובר בעצם בפסיכופתיות... המאפיין העיקרי של פסיכיות הוא חזרה על מעשים ואו התנהגות מסוימת שוש ושוב תוך צפיה לתוצאה שונה או תוצאות שונות... בבית-ספר מלמדים בשיעורי טבע למשל, שזה לא עובד ככה. מוכיחים בשעור תוך ניסוי שכשתנאים מסוימים מתמלאים, התוצאה המצופה מתמלאת גם כן.

    כשהתרבות תשתנה, תשתנה גם צורת ההתנהגות ואתה הסיכוי שילדה בגיל כזה תדמיין ולימים תוציא לפועל הזדיינות רבתית מהסוג שהסתבר מעדותה.

    התרבות הזאת מזכירה לי בדיחה על הסקוטי הקמצן שמבטיח לילדים שלו שבשבת בערב הוא יקח אותם העירה כדי שיראו איך אוכלים גלידה... מה שכמובן מענין זה כמה גלידה הם יאכלו כשתהיה להם האפשרות לאכול ולא רק לראות...

    הגב לתגובה זו

  • 82.

    קודם כל היא בת 14.

    שם, 02/05/06 16:30

    וזה לא שזה הופך את המקרה ליותר מובן אבל חשוב לשמור על דיוק.

    חוץ מזה היא סיפרה להם שהיא בת 16 והיא עשתה הכל בהסכמתה - מה שבעצם הופך אותה לאשמה.

    החיילים לא אמורים לבדוק תעודות זהות בשביל לאמת את הגיל.

    לבחורה יש בעיות, לא צריך לפגוע בשם של חיל שלם בגלל בחורה אחת.

    הגב לתגובה זו

    • הילדה ש''נאנסה'' בסיס חיה''א בדרום

      ogoj0816, 04/09/06 01:28

      בעיה. הייתי מורה שנים רבות, בין השאר לימדתי בכתות י''א שיעורי נהיגה תיאורטיים. לא שכחתי את הלבוש שאותן פתיות בנות 18 - 16 לבשו. מאחר שלא הייתי מחנך שלהן לא הערתי להן עצמן מאומה אך למחנכות כן! אלה הגיבו ב...משיכת כתפיים. לפני כן, בחטיבת הביניים בה למדתי היו ''פרגיות'' בנות 14 חושפות בטנן ברבים. אז מה הן רוצות בעצם? אח''כ טוענים שה''זכרים'' כולם מיוחמים. יש פלא בכך? אינני אומר שכולנו צריכים להיות דתיים או ''חרדלים'' אבל צריך להיות קצת שכל בקדקד הבנות ולדעת שיש גבול, גם בלבוש, שאין לעבור אותו!! אחרת - כאילו שיחקו באש!!!

      הגב לתגובה זו

  • 81.

    SAD SAD SAD

    avi, 02/05/06 15:13

    DON''T FORGET SHE IS ONLY 12YO STIL A BABY

    הגב לתגובה זו

  • 80.

    כנסו!

    כנסו!, 02/05/06 11:28

    לפי מיטב הבנתי מדובר בנערה שרצתה ונהנתה לקיים יחסים עם כל מיני גברים. היא גם מספרת בעצמה שיזמה ונהנתה. הבנתי גם שנראית ומתנהגת כבוגרת לגילה ובעלת ניסיון. כמו כן נראה שיזמה בעצמה ועשתה ''טיזינג'' לחיילים. כנראה העבירו ביניהם שהיא ''נותנת''. עד כאן אין פשע. הבעיה המחרידה היא שבדיעבד כשחושבים על זה הרי מדובר בילדה שעוד תצטער על מה שעשתה כי הרסה לעצמה את הילדות. חבל. עוד יהיה לה הרבה זמן לסקס בחיים וחבל שילדות שאמורה להיות תמימה נהרסת ככה. בכל מקרה אני בטוחה שלא יוגש כתב אישום כנגד החיילים, אין על מה.

    הגב לתגובה זו

    • את החיים היא לא הרסה לעצמה, הרסו לה (ל''ת)

      שפיות, 10/05/06 16:54

      הגב לתגובה זו

  • 79.

    צריך להאשים את ההורים שלא נתנו..

    רון, 02/05/06 11:10

    אהבה והיא נאלצה לחפש בחוץ.
    אי אפשר להאשים חיל שמכיר בחורה שאומרת שהיא בת 16 ומוכנה לשכב איתו.

    הגב לתגובה זו

    • נכון

      נכון מאוד, 02/05/06 11:33

      לא רק ש''מוכנה'' לשכב איתו אלא יוזמת מפתה קוראת לו בשמות סקסיים (כך עפ''י הכתבה הראשונה שפורסמה במעריב) ורוצה לשכב איתו.

      הגב לתגובה זו

    • לא פייר!

      רוני, 02/05/06 14:06

       זה לא פייר צריך להכניס את החיילים לכלא אזרחי!

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    תחשבו שזו הייתה הילדה שלכם

    cap, 02/05/06 10:11

    תחשבו שזו הייתה הילדה שלכם ואחר כך נראה איך תגיבו
    תחשבו על ההורים שצריכים לחיות עם עצם הידיעה על מה שהתרחש
    בהסכמה או לא בהסכמה
    ובכלל נראה שככל שהאמצעים הטכנולוגים לקשר בן אנשים מתקדם
    כך אנו נהיים פחות אנושיים.

    הגב לתגובה זו

    • חשבתי. זו לא יכולה להיות הבת שלי.איך אני יודע?...

      ארז, 02/05/06 13:15

      אני לא יודע על כל צעד שעושה בתי.
      אני מכיר אותה,מדבר איתה,מבלה איתה......
      הייתי פשוט יודע!

      הגב לתגובה זו

  • 77.

    די עם ההתחסדויות !!

    אריאל, 02/05/06 09:32

    ומספיק עם ההיסטריה הזאת לגבי מין. שטפו לכם את המוח יותר מדי, בגיל 16 או 18 לא קורה פתאום ''קסם'' ופוף הבן אדם מוכן לסקס. זה יכול לקרות מוקדם או מאוחר יותר. כולה סקס.. כל עוד זה היה בהסכמה וכל הצדדים נהנו למה אתם צרי עין ?

    הגב לתגובה זו

    • בבבבבקשה תהרגו אותו! תראו כמה פדופילים גולשים כאן. מפחיד!! ובטח יש

      פפפפחחחחדדדדדדד, 02/05/06 12:51

      יותר שלא גולשים כאן ....................

      הגב לתגובה זו

    • בן כמה אתה? (ל''ת)

      שולי, 02/05/06 13:16

      הגב לתגובה זו

    • איזו הסכמה? איזו רצון???????????

      חזירים!!!!!!!!!, 02/05/06 15:32

      מה זה משנה הגיל? איזו בחורה רוצה לשכב עם עשרות חיילים??? דייייי עם החזירות הגברית הדוחה הזו!!!!!!!!!!!!!!!!1 מה זהה ''נותנת'' איך אפשר לשכב אחד אחרי השני עם אותה בחורה בלי להבין שמשהו כאן לא בסדר?????????
      בהמות!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
      בושה וחרפה החיילים הפרחים והדוחים האלה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    Gog till when????????????? (ל''ת)

    udi, 02/05/06 05:06

    הגב לתגובה זו

  • 75.

    ילדה,רוצה לבוא איתי לדירה? (ל''ת)

    ג'ירפה, 02/05/06 04:47

    הגב לתגובה זו

  • 74.

    אם החיילים לא אשמים אז מדוע נשמר הדבר בסוד??

    יפעת, 02/05/06 03:20

    מצד אחד נזעקים החיליים וטוענים - היא עשתה זאת בהסכמה, ומצד שני היה ערפל קרב על הפרשה. אין ויכוח בין המתווכחים שהעניין נשמר בסוד!!!!
    מדוע לשמור בסוד מעשה שאין בו פשע?? מדוע לשמור בסוד מעשה שכולם מרוצים ממנו? מדוע לשמור מעשה בסוד אם לכאורה הוא משמח?
    התשובה הרי ברורה - גבר ששוכב עם ילדה ולא אכפת לו ממנה יתרץ לעצמו אלף תירוצים כדי לא לקחת אחריות ולהמשיך להתעלל בה. וכדי להרגיש טוב עם עצמו הוא מחפש גברים נמושות ואכזריות כמוהו שיצדיקו יחד איתו את מעשיו.

    הגב לתגובה זו

  • 73.

    איזה תגובות דפוקות!

    זיו, 02/05/06 01:00

    מצד אחד הפדופילים ששואלים בכלל למה צריך להיות גיל שמתחת אליו אין חשיבות להסכמה, מצד שני הפוריטנים המוחלטים, לגביהם יום אחד פחות מאיקס זה חטא ויום אחד אחרי איקס זה בסדר, בלי קשר לבגרות המינית ולרמות האחריות שבן-אדם מסוגל לגלות ובלי קשר לרצונו כאדם, מצד שלישי את כל הציניקנים שהאירוע מקפיץ להם את כל הסופרלטיבים האפשריים.

    ראוי שייאמר פה פעם אחת ובגלוי: הצדקנות הפוריטנית וההימנעות מעיסוק במיניות שלנו עד גיל מסויים לא תביא הרבה שקט למקומותינו, והאקסקלוסיביות שיצרנו מסביב למיניות שלנו יביאו עלינו רק יותר אלימות ויותר אלימות מינית. מן הראוי שנתחיל למדוד את הדברים כפי שהם, מן הראוי שנשאל את פי הנערה, גם אם היא קטנה מאד (ולטעמי זה באמת גיל צעיר נורא), מן הראוי שנתייחס לעבירה מצד החיילים ברמה שבה היא צריכה להיות, ואני חושב שלקרוא אונס למה שקרה, עד לרמה שהיא שיקרה לגבי גילה כדי לשכב איתם, אונס כנראה גם על פי ההגדרה הרחבה של החוק לא היה שם. מהצד האחרון, המפקדים, אותם אפשר להבין לחלוטין כי הם תקועים בתוך מערכת ארכאית ומפגרת בשנות דור, והם עושים את מה שמצופה מהם על פי אמות מידה של שנות השבעים על הצד הטוב ביותר, ואני חושב שהמפקדים הם האחרונים שניתן להאשים אותם.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    זו כבר הפעם ה-3 שהסיפור הזה מגיע לפה!

    היצ'קוק,קוק..., 01/05/06 23:50

    כל פעם מסתבר שהגירסה הקודמת היתה,(איך אומרים?)לא בדיוק.
    אני מחכה לפרק הבא,ומכריז תחרות על ''ההמשך הטוב''.
    בסוף עוד יסתבר ש''הילדה'' היא אנסית סדרתית שברחה מסרט של היצ'קוק,ושהוריה,שאף אחד לא שומע מהם,סגורים באיזה מרתף,בתוך ארון........

    הגב לתגובה זו

    • אולי עדיף ככה על עוד אמת אחת,ופרה קדושה אחת פחות. (ל''ת)

      אבנר, 02/05/06 00:47

      הגב לתגובה זו

    • לא מסובך.1)ילדה רעבה 2)הורים מופרעים 33 (ל''ת)

      3)חילים חרמנים, 02/05/06 01:00

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    make love not war

    ודים, 01/05/06 23:44

    כמה חבל שביטוי הנהדר הזה הוא לא אופנתי היום! במקום להרוג ולהילחם עדיף אולי לאהוב? וכל הכבוד לנערה הזאת שנתנה לחיילים שגויסו למלחמה את סיכוי לאהוב. אולי היה זה קצת מוגזם, אולי היא צעירה למדי, אולי התנהגות של כולם היה לא יפה. אתם אומרים שזה לא מוסרי אבל מה כן מוסרי? רצח ומלחמה? ויחסי מין הם דבר החשוב בחיינו, הם נועדים להביא לנו סימחה וגם להקים את חיים החדשים. ללא מין, אף אחד מאיתנו לא היה בא לעולם הזה. ואכשיו, ביום זיכרון לחללי צה''ל, אני מאחל לחיילים: שתעשו אהבה ולא מלחמה. ואז - לא יהיו יותר חללים!

    הגב לתגובה זו

    • זיונים הם לא אהבה!!!! חבל שאתה מבלבל בינהם!!

      נא להבדיל, 02/05/06 05:45

      זיונים הם מלחמה בין גבר לאשה.

      הגב לתגובה זו

  • 70.

    חייל הולך לצבא לשמור על האזרחים ולא לפגוע בנו

    עצבני, 01/05/06 22:47

    ואם חייל מעל בתפקידו מגיע לו עונש חמור מאוד ובמקרה הזה מגיע להם מוות ! ! !

    הגב לתגובה זו

  • 69.

    לבטל את החובה המשפטית הארכאית לגיל ''הסכמה''.

    איתמר, 01/05/06 22:04

    אם אדם 5 או בן 12 מסכימים למין אין בכך כל פסול,אלא עידון השכלתו המינית ביחסים אחראים עם בוגר.

    הגב לתגובה זו

    • אתה פדופיל דוחה. איפה משטרת ישראל?

      מימי ק, 02/05/06 00:25

      שיבדקו את הכתובת IP של החרא הזה ויעצרו אותו. או שיתנו אותה לי אני כבר אטפל בו....

      הגב לתגובה זו

      • תגובה ל 68

        אלכס, 02/05/06 01:50

        אתה חרא בעצמך. רוצה לקחת את החוק לידיים ? נראה אותך בשטח...
        (ולא, אני לא מס' 69.)

        הגב לתגובה זו

      • את צודקת מימי!!! החלאה מסוכנת לילדות ולנערות סביבו!!! (ל''ת)

        מפחיד ומגעיל, 02/05/06 02:43

        הגב לתגובה זו

    • לבטל את הזכות לאנשים כמו 68 להתבטא

      איתמר, 02/05/06 07:30

      כל-כך מגעיל שבא להקיא, אבל אולי מה שצריך להקיא זה טיפוסים כמוך מהחברה

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    לבטל את החובה המשפטית הארכאית לגיל ''הסכמה''.

    איתמר, 01/05/06 22:04

    אם אדם 5 או בן 12 מסכימים למין אין בכך כל פסול,אלא עידון השכלתו המינית ביחסים אחראים עם בוגר.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    לבטל את החובה המשפטית הארכאית לגיל ''הסכמה''.

    איתמר, 01/05/06 22:04

    אם אדם 5 או בן 12 מסכימים למין אין בכך כל פסול,אלא עידון השכלתו המינית ביחסים אחראים עם בוגר.

    הגב לתגובה זו

  • 66.

    בהסכמה?

    מיה, 01/05/06 21:59

    בגיל 12 אין דבר כזה בהסכמה. היא חשבה שהיא מסכימה והחיילים ניצלו אותה.

    הגב לתגובה זו

  • 65.

    זה היה בהסכמה.. ומעל 12 לפי ההלכה היא בוגרת...

    משה, 01/05/06 21:52

    ועם היא זונה זה בעיה שלה..
    היא הציעה להם שיקרה עליהם..
    כי היא רצתה בולבול..
    מה אשמים החיילים????

    הגב לתגובה זו

    • אתה דפוק ברמות על

      ארנון, 01/05/06 22:17

      מדובר בילדה בת 12, איזה עולם מושגים מוזר יש לך...

      הגב לתגובה זו

    • משה, פתאום נעשתה מבין ב.ה.ל.כה....

      לא ללכלך, משה, 01/05/06 22:28

      יא אהבּל!!! הייתה פעם דתי?
      טוב' אז לא למדתה כלום. פשוט כלום.
      אני מתפלאה שיש לך בכלל גישה ויכולת כתיבה כלשהי באינטרנט.

      הגב לתגובה זו

    • די תפסיק כבר להתחזות ליהודים! נמאסת אפילו עלי כבר ואני דווקא תמכתי

      דני, 01/05/06 22:36

      בשיווין והכול בשבילכם.
      למה אתה עושה ככה ?
      אל תתחזה ליהודי

      הגב לתגובה זו

    • ישר כח,יש להתעלות ממחסומי הגיל ולעודד יחסי מין (ל''ת)

      איתמר, 01/05/06 22:43

      הגב לתגובה זו

    • אתה משה אשם כי אתה סוטה בטירוף ומסוכן לכל המין הנשי!!!! (ל''ת)

      זהירות, 02/05/06 02:45

      הגב לתגובה זו

    • לפי ההלכה אתה ''מגלה פנים בתורה שלא כהלכה'' ודינך מוות!

      מי שמך לרב?, 02/05/06 02:51

      לפי ההלכה אדם שבעל נערה בהסכמתה ללא נישואין חייב 1.מלקות. 2.לשלם לה ממון כפיצוי או במידה והיא ואביה רוצים בכך לשאתה לאשה ללא יכולת לגרשה!!! (ובכך הוא מתחייב לכסות ומגורים, הזנה, {שלה ושל ילדיה} ולספקה מינית אחת לתקופה כפי המתחייב לפי תחום עיסוקו למשך כל חייו !!) אם הייתה זונה (הנבעלת לגברים הרבה) הרי שהוא לוקה. (מלקות שנקבעות על ידי רופא על גבול סף יכולת הסבל של גופו לפני שיגיע לקריסת מערכות)

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    מה עם התפקיד של הורי הילדה?איפה הם היו?לא ידענו,לא יתקבל! (ל''ת)

    שרה, 01/05/06 21:44

    הגב לתגובה זו

  • 63.

    עם חילים כאלה לא הייתי יוצא לקרב אין להם מוסר פנימי (ל''ת)

    לשחרר אותם מצהל, 01/05/06 21:33

    הגב לתגובה זו

  • 62.

    מקרה לא נאים אבל

    ודים, 01/05/06 21:30

    יש הרבה מקרים של אלימות ממש קשה נגד נשים קשהן נאנסות בכוח, נעלצות ''לעבוד'' בזנות, ואפילו נרצחות. תופעה איומה של סחר בנשים היא לדעתי דבר הכי גרוע שאפשר לעשות לאישה. אבל - סוחרי בנשים לא מקבלים את האונש שמגיע להם. אז למה עושים כזה סיפור מחיילים ונערה המתבגרת אחת שבסך הכל בילו ביחד ונתנו הרבה כיף זה לזו? עדיף שהשילטון ילחם יותר בסחר בנשים ובתופעות אחרות כשאישה באמת הופכת לקורבן

    הגב לתגובה זו

    • כי הנערה לא ידעה גבולות ממצוקה והחיליים

      קצת מודעות, 02/05/06 02:50

      לא חשבו עליה לרגע אלא רק על הז...... שלהם שלא מבין שום דבר ביחסי אנוש תקינים ובריאים ויפים.

      קוראים לזה - אגואיזם חזירי!!!

      הגב לתגובה זו

  • 61.

    פלא שעוד לא קם החכם שיבקש את הכתובת ומספר הטלפון (ל''ת)

    של הלוליטה, 01/05/06 21:22

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    תרבות הדיבור של הישראלים האלו מאוד מפחידה אותי. מפחיד (ל''ת)

    מממממממממממממממ, 01/05/06 21:07

    הגב לתגובה זו

  • 59.

    אני ממש כועס עליהם.למה לא קראו לי?סתם סתם סתתתתתתם (ל''ת)

    אנטי פדופיליה, 01/05/06 20:56

    הגב לתגובה זו

    • איכס!!!! אסור לעשות צחוק מכאלו דברים!!! אף אחד לא מבין מה זה אונס?

      פדופילים לגרדום, 01/05/06 21:51

      תתנדבו לארגוני עזרה לנפגעי תקיפות מיניות, תראו את האנשים האלו ובמיוחד את הילדים. אחרת אתם לא תדעו במה מדובר.
      זה מפחיד מה שעובר עליהם, פעמים רבות הילדים האלו רוצים להתאבד אחרי מה שקרה להם.

      הגב לתגובה זו

  • 58.

    היא קורבן של חברה עם אשלייה

    טל, 01/05/06 20:46

    הילדה הזו היא קורבן של החברה שלנו.
    יש איזו אשלייה שהחברה הטביעה בעצמה שבנות הן יותר בוגרות מבנים ולכן זה בסדר שבחורה בת 16 יוצאת עם בחור בן 18 ויותר(אחר כך היא תתלונן שהוא לחץ עלייה לקיים יחסי מין בזמן שהיא לא הרגישה בשלה. אם היא לא בשלה אז שתצא עם מישהו בגילה שבשל בדיוק כמוה).
    צר לפוצץ את הבועה הזו בנות, אך אתן לא יותר בוגרות מבנים ובטח שלא יותר בשלות. הבגרות המינית של בנות מופיעה הרבה לפני הבגרות הנפשית. וזה שבחורה בת 15 מצליחה לסובב את הראש של גבר בן 30 לא הופך בחורה לבוגרת יותר וזה שהיא יכולה להיות אקטיבית מבחינה מינית בטח שלא הופך אותה ליותר בוגרת.
    להיפך. הגישה הזו רק מנציחה את הפער ואי השוויון בין גברים לנשים כי לכל בחורה היום יש איזה חבר מבוגר ממנה בשנתיים שלוש, משכיל ממנה בשנתיים שלוש, מתקדם ממנה בשנתיים שלוש ומבוסס יותר בשנתיים שלוש (המגמה משתנה אך עדיין הרוב של הקשרים בחברה הישראלית מתנהלים כך). חבר בגיל שלה נתפס בעיניה כילדותי אך הילדותיות שלה זהה לשלו והיא לא מוכנה לצאת עם מישהו כמוה. היא רוצה יותר אך לא בשלה ליותר.

    זה שיש גברים חזירים זה נכון. אך בחורה בוגרת ובשלה מבחינה נפשית יכולה להדוף זאת (לא מדובר כאן על אונס ברוטאלי וכן יש לעשות את ההפרדה בין המקרים).
    אכן לגברים יש תגובות שנתפסים בחברה שלנו כילדותיות אך למושג בגרות, אצלי לפחות, יש משמעות שונה לגמרי.
    בגרות היא עצמאות, היא היכולת להסתדר לבד ללא הגנה מההורים או מהחברה. בגרות זה שלב שבו אדם יכול לקבל החלטות מושכלות לבד, וזה השלב שבו האדם לא תלוי באף אחד.

    שמעתי כבר את כל התירוצים על השעון הביולוגי וחוסר הרצון של בנים לקשר מחייב.
    אולי אם בחורות בגיל שלהם היו שמות עליהם כשהם היו בני 16 אז הם היו עוברים את השלב של החוסר מחוייבות מוקדם יותר.

    התוצאה של אשלייה זו היא בנות שמקיימות יחסי מין כאשר הבגרות המינית קיימת אך הנפש רחוקה מלהיות בוגרת ואז פתוחה הדלת לניצול כי האדם הוא חיה אופרטוניסטית.

    צר לי על הילדה הזו וצר לי על כך שהחיילים האלה ניצלו את הטרף הקל. היה על מי שחינך אותם לגרום להם להבין שהתנהגות מינית כזו באה ממצוקה.

    אם הם חשבו שהיא בת 16 אז ההתנהגות שלהם אינה פלילית אך היא מאוד פגומה מבחינה מוסרית.

    אך ההתנהגות של הילדה ושל החיילים היא תוצאה של אשלייה חברתית

    הגב לתגובה זו

    • תגובה יפה של אדם מבין, תודה. (ל''ת)

      Avi Ecuador, 01/05/06 21:04

      הגב לתגובה זו

    • בלה בלה... כשיום אחד תשימו לב מה כל שלט חוצות צורח לילדים שלנו (ל''ת)

      ''תזיין אותי'' זה, 02/05/06 02:57

      הגב לתגובה זו

      • אני לא מבין את הזלזול

        טל, 02/05/06 13:31

        אתה לא חייב להסכים אבל מאיפה נובע הזלזול בדיעה של אחר.
        מי שאשם בענין השלטי חוצות הוא הצרכן ולא המפרסם. המפרסם יודע מה מושך את הצרכן ומה גורם לו לקנות.
        תמשיך להגיד בלה בלה ולחפש פיתרון פשוט לבעייה סבוכה.

        הגב לתגובה זו

  • 57.

    היו דברים מעולם

    חבקוק, 01/05/06 20:44

    בסוף שנות החמישים הייתי חייל בקו
    העירוני בירושלים, ואל המתקן הצבאי
    בשכונת אבו טור הגיעה נערה בגיל דומה ועם תאבון מיני רב ש''השכיבה'' כמה מהחיילים שקלטו את רמזיה..
    כמו כן זמן מה אח''כ התפרסמה גם הפרשה של ''השורקת'' מרחובות.
    עם כל הזעזוע מהמקרה הנוכחי , היו דברים מעולם...

    הגב לתגובה זו

    • ילדה, לא נערה, ש''שוכבת'' עם עשרות גברים היא לא בעלת תיאבון מיני רב

      עובדת סוציאלית, 01/05/06 23:05

      אלא נשמה אומללה שבוודאי עברה חוויות מאד מאד מאד קשות ש''הכשירו'' אותה להיות כל כך מנותקת מרגשותיה ונוחה כל כך להתנדב לשמש כקורבן לאכזריות של האחרים, במקרה זה האנסים.

      הגב לתגובה זו

    • גם השואה התרחשה .....

      יונית, 02/05/06 03:49

      האם מעשה אכזרי מצדיק מעשה אכזרי נוסף?? תחשוב רגע!!
      ואולי אתה מעוניין שיעשו לך את זה??

      הגב לתגובה זו

      • תגובה ליונית

        חבקוק, 02/05/06 09:53

        אם הבנת שאני 'מצדיק' את המעשה אז כנראה שלא הבנת. אני מזועזע לא פחות ממך ! אלא שזכורים לי מקרים דומים מהעבר. חייל שמקבל רמזים עבים מזמינים ומפתים הוא לא בהכרח
        'עובד סוציאלי' שיבדוק מה המניעים והסיבות לכך, זה גם עשוי להיות גם הניסיון המיני הראשון שלו. כך היה בזמנו בקו העירוני בירושלים ויתכן שגם אצל ה''שורקת'' מרחובות. מכל מקום המקרה הנוכחי מרגיז ומקומם אותי לא פחות ממך. אך למרבה הצער היו דברים מעולם...

        הגב לתגובה זו

        • תגובה לחבקוק

          יונית, 02/05/06 13:11

          יפה שאתה קורא וחושב ועונה - תודה.
          אבל,
          אין צורך להיות עובד סוציאלי, יש רק לחשוב רגע לפני שהיצר גובר. האם מולך עומדת יצור אנושי שהיית רואה אפשרות להיות ידיד שלה או לא. ואם התשובה היא לא - אז אל תשתמש בה כחפץ מיני. אל תשתמש ותזרוק. אל תעשה לאשה, ובוודאי לא לנערה או ילדה, מה שלא היית רוצה שיעשו לך כקטין או לבת שלך.
          פשוט וקל!!! אבל הצביעות והתירוצים המאוסים כל כך שניתנים כדי להגן באופן גלוי או סמוי על מעשים מסוג זה, מותרים בתרבות האטומה שלנו - שהמחשבה הזו לא עולה על הדעת של הרבה גברים.

          ושמחתי לראות שלא ניסית להגן על הנאשמים!!!

          הגב לתגובה זו

  • 56.

    דרך אגב

    Avi Ecuador, 01/05/06 20:06

    לא מזמן היתה כתבה במעריב על ישראלים בפנסיה שיוצאים למדינות אפריקאיות ומנצלים את כספם למעשים דומים בקטינות שם.
    לה היתה ביקורת חריפה בכתבה ההיא על הישראלים.
    אני מגנה ולא מאחל לאף אב שלביתו יעשו זאת.

    הגב לתגובה זו

  • 55.

    צבא שמגרש יהודים יאנוס גם בנות 12 (ל''ת)

    רובוטי קבע, 01/05/06 19:16

    הגב לתגובה זו

    • במקרה זה אין קשר

      אחד, 01/05/06 20:02

      זה גם קיים בחברה החרדית

      הגב לתגובה זו

      • ממש לא !!!

        אורי, 01/05/06 20:26

        גם אם יש יחידים סוטים אין כזו תופעה.

        הגב לתגובה זו

        • נו, באמת..... בחורות דתיות...

          חשי, 02/05/06 00:18

          כמה שהן סקסיות בשמלות הארוכות שלהן, נראה לי שהמקרים שהבנות הדתיות הצהירו עליהן כ''הטרדה מינית'' הם בסה''כ ידי החיילים שהעיפו אותן לקיבינימט. הרי לחרמניות חסרות הסיפוק הללו כל מגע ולא משנה איזה, מידי גבר, נחשב להטרדה מינית.

          הגב לתגובה זו

          • אל תדבר ככה על בנות! לא יפה! (ל''ת)

            לא יפה!, 02/05/06 14:46

            הגב לתגובה זו

          • איך אתה יודע?

            איש, 03/09/06 23:41

            ואם הן חסרות סיפוק או לא, מה זה עניינך? זה לא נותן לך לגיטימציה לאנוס אותן.
            לא מספיק אתם מגרשים אנשים מהבתים, אתם גם אונסים את הבנות?
            אני יודע שאתה חם נורא על הבנות הדתיות אבל תראה לי אחת שרוצה לשכב עם איזה יס''מניק או מג''בניק אלים שמתלהב מלפוצץ ראשים.
            אתם שונאים מתנחלים אבל אין לכם שום בעיה להנות מהבנות שלהם.
            אתם תאנסו אותן ואז תרביצו להם עם
            אלה ותגרשו אותן בכוח ועוד תאשימו אותן שהן רצו כי ''הן נורא חרמניות''
            אין גבול לחוצפה.

            הגב לתגובה זו

          • אתה לא אומר את זה מאהבה אלא

            א, 03/09/06 23:45

            משנאה ומרצון לנצל ולהשפיל אותן.
            זאת עוד דרך שלך להשיג שליטה.
            הרי אתה שונא דתיים.
            וגם את הדתיות אתה שונא אבל זה לא מונע ממך לרצות לנצל ולאנוס אותן.

            הגב לתגובה זו

      • נדמה לי שבאמונה היו דיווחים על הטרדות מיניות כלפי נערות

        גיא, 01/05/06 20:36

        ומשום מה התנועה הפמנסטית שתקה על זה ולא התייחסה ברצינות. אבל אם זה היה קורה לפעילות שלום שמאלניות אז התנועות הפמנסטיות היונה עושות שמניות באוויר כדי שזה יזכר כתודעה תקשורתית לזמן ארוך מאוד.

        הגב לתגובה זו

        • צריך לכתוב עמונה (ל''ת)

          קטנוני, 04/09/06 00:44

          הגב לתגובה זו

      • אתה באמת מאמין כי 30 בחורי ישיבה מסוגלים לפשע קולקטיבי כזה? (ל''ת)

        שמואל, 01/05/06 21:36

        הגב לתגובה זו

    • רק מאז שחובשי הכיפות הגבירו את מעורבותם (ל''ת)

      אלון, 01/05/06 20:58

      הגב לתגובה זו

  • 54.

    48 מגיב לכל ההיסטרים שהגיבו קודם :

    מיקי, 01/05/06 19:13

    א. אני לא ערבי ולא פדופיל
    ב. יש הבדל בין אונס לבין בעילת קטינה בהסכמה, ואולי אפילו בעידוד , ותוך תרמית בקשר לגיל
    ב. אחרי המקרים עם ה'נערות' שהלכו לדיסקוטק, נכנסו עם זכר לא מוכר לשירותי גברים, כי הן רצו רק סמים, ואח''כ מספרות שקיבלו גם 'ז' - אז לא כל האשמה היא בגברים.
    ג. היו כבר כמה מקרים לאחרונה של תלונות על הטרדה מינית, שאח''כ הובררו כנקמנות וסתם רשעות, ואפילו לא תבעו את המעלילות.
    החינוך בא קודם כל מהבית. לא יתכן שהורים יגידו שהם לא יודעים שה'ילד' משתמש בסמים, או שה'ילדה' מקיימת יחסי מין. זה דברים שהורים חייבים לדעת.

    הגב לתגובה זו

    • מיקי אין קשר בין מה שכתבת לכתבה זו.

      לולו, 01/05/06 19:42

      א. פה מדובר בילדה בת 12 !
      ב. הבסיס הוא מקום קטן ואין מצב שלפחות חלק מהחיילים לא ידעו על גילה או לא היכירו את משפחתה.
      ג. היה כאן אונס בשיטת חבר מביא חבר. ילדה בת 12 לא מכירה לבד עשרות חיילים. היא הולכת לבית ספר עם בני גילה ולחוגים עם בני גילה וחיילים הם לא במעגל החברויות שהיא מסתובבת בו.
      ד. כתוב בפירוש שהיא שיקרה בקשר לגיל רק לחלק מהחיילים. זה אומר שהשאר ידעו שהיא ילדה.
      ה. חינוך בא מהבית זה נכון, אבל מה תעשה שיש בתים שאין בהם חינוך? תנצל את הילדים שגדלו בכאלו בתים? ניצול הוא גם של ילדים לא רק של ילדות. אז מה אתה אומר, לילדים-בנים נעשה הנחה ועל ילדות-בנות נגיד שהן נימפומניות?.
      ו. נימפומנייה היא סוג של מחלה. במחלות מטפלים. לא משתמשים בהן נגד החולה.
      ז. גם אם היא היתה בת 20 או 30 זה היה מגעיל אותי. אבל פה מדובר בבת 12 אז בכלל זה אונס.

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    כיפק לפדופילייה ! הזין לשלטון !

    כיפק ! היי !, 01/05/06 18:03

    כיפק לעצימת העיניים !
    היי !

    כיפק להורדת האחריות מהמבוגרים והשלכתה על הקטינים והילדים ומחר על התינוקות !
    היי !

    כיפק לזריקת המוסר לקיבינימאט !
    היי!

    כיפק לכאוס !
    היי !

    כיפק לסדום ועמורה !
    היי !

    כיפק לסטיות המיניות !
    היי !

    ועכשיו כולם ביחד לקראת אבדון מוחלט של הצדק,היושר, ההגינות והמוסר : כיפק - היי ! היי ! היי !

    הגב לתגובה זו

    • גם אני היתי עושה אותה !!

      גרשון יודקוביץ, 01/05/06 20:21

      היי היי היי !!!

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    חבר'ה החלקתם על הראש? נהייתם דוייסלאך?

    אור, 01/05/06 17:59

    נו, 30 חיילים שכבו עם נערה בת 16 מרצונה...
    מה הסקופ כאן? מה בכלל רע בזה? מה אתם נרעשים? על מה ולמה?
    איני רואה בכך כל פסול, ובעתיד הייתי בהחלט מעודד תופעה כזו שמשמעותה הבסיסית היא: ''לשכב עם מי שאתה אוהב''.

    הגב לתגובה זו

    • יא סוטה ופדופיל. היא בת 12 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      דפוק שכמוך, 01/05/06 18:45

      הגב לתגובה זו

    • כן, נקווה שזו תהיה הבת שלך בפעם הבאה

      Avi Ecuador, 01/05/06 20:01

      תוכל לתת לנו יותר פרטים

      הגב לתגובה זו

    • היא בת 12....הייתה מוכן שיאנסו את...

      אלי, 01/05/06 20:45

      אחותך,או הבת שלך,או דודה שלך? אתה פדופיל מנייאק.

      הגב לתגובה זו

    • הייתה מוכן שיאנסו את אחותך,הבת שלך

      אלי, 01/05/06 20:47

      או דודה שלך?דרך אגב היא בת 12. אתה פדופיל מנייאק.

      הגב לתגובה זו

    • העובדה שגברים רצים לז...... על ימין ועל שמאל

      נמאס מהריקנות, 02/05/06 05:57

      בלי להתחשב ברגשות של הנשים, לא הופכת את הגברים למשהו טוב!!! ובטח לא קוראים לזה אהבה! עובדה זאת מצביעה רק על הגברים כבני אדם שמועכים רגשות של אחרים. בני אדם שאכפת להם אך ורק מעצמם!!! חלולים כמו הצינור הזה שהם משתמשים בו לחדור לתוך גוף של מישהו אחר.

      הגב לתגובה זו

  • 51.

    הטלויזיה תהפןך לגורם מחנך

    יוסי דין, 01/05/06 17:42

    עתה, כשאיתן כבל הדביל יהפוך להיות אחראי על הטלויזיה במסגרת תפקידו כשר בלי תיק, אין ספק שילדינו החמודים יפסיקו לראות את התכניות שגורמות להם לנזק התפתחותי וסטיות מהסוג שבהם לוקה בת הנגד מבסיס נבטים , מוזר כמה מוכנים משכילי העבודה להתכופף לגחמותיו ותרגיליו של יושב ראש ההסתדרות המושחתת

    הגב לתגובה זו

  • 50.

    בטח זו הבת של

    SY, 01/05/06 17:41

    רס''ר הבסיס שכל חייל נורמלי שונא.
    מדוע לא מפרסמים לאיזה גפים בתוך בסיס ח''א כל האנסים שייכים ומפרסמים בהכללה.
    בתור אחד ששירת 4 שנים בח''א אני יכול לומר כמעט בודאות מאיזה חתך אוכלוסיה בבסיס (טייסות וגפים) באים החיילים ואני לא מתכוון לצוותי קרקע שעובדים ישירות על מטוסים.
    ותחשבו על זה.

    הגב לתגובה זו

    • אז אולי תדבר

      חייל, 02/05/06 03:22

      אם אתה כל כך חכם אז אולי תגיד איפה אפשר למצוא אותם ואני אומר לך שזאת לא הבת של הרסר

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    האם לחיילים ולאזרחים אין חברות ונשים באזרחי? (ל''ת)

    ריטה, 01/05/06 17:36

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    מדובר בנימפומנית. והילדות של היום

    מיקי, 01/05/06 17:26

    מפותחות, נראות בוגרות, ביחוד אלו שהולכות חצי ערומות, ו''יודעות את העבודה'' מהטלביזיה ומהאינטרנט.
    לא ברור לי מדוע רוצים לזהם את החיילים.

    הגב לתגובה זו

    • יא משוגע ! היא בת 12 !!!!!!! הבנת ? בת 12 !!!!!!!!!!!!!!!!!! (ל''ת)

      דיי לפדופלייה, 01/05/06 17:38

      הגב לתגובה זו

    • למה לא תדאג לחברי החמאס שאותם אתה אוהב, ולא לחיילים שאתה שונא?

      מר 'מיקי', 01/05/06 17:55

      בקיצור, למה אתה פה? אתה כ''כ שונא את ישראל ושמח בכל אסון. אז יאללה. אתה מוכן להוציא לעצמך עיין, שהטלויזיה תתעלל בילדיך, ובלבד שתתעלל בילדינו.

      הגב לתגובה זו

    • פדופיל

      כע, 01/05/06 18:14

      יא פדופיל אחד מה עובר עליך? היא ילדה בת 12 היא לא יודעת מה היא רוצה! ואתה ממש לא יודע על מה אתה מדבר! יש חוק במדינת ישראל וכל שותפי הפרשה צריכים להיענש במלוא חומרת הדין!

      הגב לתגובה זו

    • ''אז אני יסביר לך''

      אריאל, 01/05/06 18:15

      נימפומניה היא הפרעה נפשית הדורשת טיפול, לא ניצול.

      ילדה בת שתים עשרה יכולה להיות מאד מפותחת גופנית - אבל היא עדיין ילדה מבחינה רוחנית ונפשית.

      מה, בכל הבסיס לא נמצא צדיק אחד שיסב את תשומת ליבם של ההורים, ואם ''לא נעים להם'' - את של רשויות הרווחה, שיש כאן ילדה עם בעיה קשה? כל מי שידע רק חשב על השכבה חינם?

      הגב לתגובה זו

    • אני ערבי ומטרתי להציק לקוראים בתגובות, שירגישו הכי רע. שונא אותם. (ל''ת)

      מיקי, 01/05/06 18:17

      הגב לתגובה זו

      • אצלכם שוחטים את הבחורה

        Avi Ecuador, 01/05/06 21:43

        והרבה דם נשפח...
        ''רוח תניק עינזה'', מאוד מקובל אצלכם לדפוק חיות, ספר ליהודים.

        הגב לתגובה זו

      • היי מיקי..נגמרו הכבשים בכפר?. (ל''ת)

        הכבש ה 16, 02/05/06 00:35

        הגב לתגובה זו

    • יש הרבה במה שאתה אומר (ל''ת)

      יעקב הלל, 01/05/06 18:36

      הגב לתגובה זו

    • מדובר בבהמות ולא בנימפומנית

      ישראלה, 01/05/06 20:09

      הילדות היום נראות אמנם בוגרות - אבל הן לא יודעות כלום - הן ילדות - והחיילים זיהמו את עצמם בעצם התנהגותם הבהמית - החיים הם לא רק זיונים קלים עם ילדות או בכלל. והתנהגותם היא שזיהמה אותם ואת חיל האויר ובכלל את הגברים בארץ שיותר ויותר מתנהגים כבהמות ומתרצים התנהגות זו כרגיל בצורת הלבוש של הבנות. בסוף עוד בכלל יאשימו את הילדה באונס החיילים .

      הגב לתגובה זו

    • כמה מעוותת ואטומה, שלא לאמר מטומטמת, היא התייחסותך לפרשה (ל''ת)

      יותר עדיף, 01/05/06 23:07

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    ההדרדרות המוסרית קשורה לנורמוט

    ד''ר רועי לרנר, 01/05/06 17:18

    של מרכז הליכוד

    הגב לתגובה זו

    • ל''פסיכולוג''

      ''בלרינה'', 01/05/06 18:18

      ככה כותבים נורמות, ולא ''נורמוט'',
      אתה פסיכולוג בדיוק כמו שאני
      פרימה בלרינה.
      מה הקשר לנורמות של הליכוד??

      יש לך צורך להתבטא כנגד מישהו שאתה שונא? לך לפסיכולוג!

      הגב לתגובה זו

      • נגמר הכסף לאיחוד האירופאי והתחילו לקחת (ל''ת)

        אהבלים בזול, 01/05/06 19:15

        הגב לתגובה זו

  • 46.

    עם כל שאת הנפש שלי על אלה ששכבו עם ילדה.

    יגאל כהן, 01/05/06 17:12

    עם כל שאת הנפש שלי מהם.
    הבעיה היא שהטבע פועל נגדנו.
    אימי נישאה לאבי בגיל 12 .
    נכון שהוא היה צריך לחכות זמן מה עד ש''תבשיל'',אבל לא יותר משנה למיטב ידיעתי.
    וכך היה הדבר מאז ומעולם.
    אנחנו העלנו את הגיל שמותר להתחיל בשל ההתפתחות הטכנולוגית והקידמה.
    גיל הנישואין עולה ועולה והיום הוא מעל לגיל 30 .
    יש לי ילדים רווקים בסביבות גיל ה30.
    אבל הטבע עושה לנו דוקא ומסתבר שהילדות של היום מתבגרות מינית בגיל עוד יותר צעיר.
    בעבר לא היתה בעיה עם הילדה הזו.
    ה''מחלה'' שלה,היא יותר מחלה סוציולוגית מאשר מחלה.
    בעבר היו מקיימים בה את מאמר חז''ל:''בגרה ביתך שחרר עבדך וגו'''.
    חז''ל המליצו להורים לילדה אישה כזו לשחרר את העבד שלהם ובלבד שישא אותה לאישה.
    ואז הכל היה ''בסדר''.
    ולהכעיס.
    לא רק שהן מבשילות יותר מוקדם,
    הן גם חשופות לפורנוגרפיה מכל המינים והסוגים.
    הפתרון של רשויות הרווחה ממש לא עושים לי נחת רוח.
    מה הם יעשו איתה?
    יכניסו אותה למוסד של ''ילדות רעות'',
    ויהרסו את חייה סופית.
    וכואב לי על כל החיילים השוטים שלא הבינו שזה מעשה פסול מעיקרא.
    אבל אמרו חז''ל:''אין אפורטופוס לעריות''.
    אז אנא מכם,אל תגדילו יותר מדי את הנזק.
    החיילים הם עצמם ילדים,ילדים שילדה ''רעה'' רצתה בהם והסיכוי שלהם להתגבר על הפיתוי היה קטן.
    לכן עצתי.
    רדו מהטררם ואל תהרסו לילדה את חייה.
    זו בסך הכל ילדה שבגרה ב''טרם עת''.
    שהרי ,אם היא היתה קצת יותר מבוגרת,הכל היה כשר.
    ומעט מאוד אנשים מבקשים מבחורה תעודת זהות לפני האקט.
    כל עוד היא נראית כמו אישה,החומרה היא קטנה.
    אין צריך לאמר,שאם היא נראית ילדה,
    יש לחתוך להם את הזיין.
    בנערותי השתוללה פרשייה דומה ברחובות עירי והעמידו לדין בחורים חפים מפשע על שהיא פיתתה אותם.
    והמציק בפרשה ההיא ,שהיא נראתה אחותם הגדולה ,אם לא אמא שלהם.
    על דבר אחד אין מחלוקת.
    מפקד הבסיס הוא האשם העיקרי בפרשה.

    הגב לתגובה זו

    • פסיכופט אתה!!! פסיכופט!

      לך להתקלח, 01/05/06 17:31

      אינשאללה אולמרט ידרוס אותך עם הוולו שלו!

      הגב לתגובה זו

    • אני מסכים איתך. (ל''ת)

      ביבי, 01/05/06 17:41

      הגב לתגובה זו

    • שאט הנפש היחיד פה זה התגובה שלך

      אבי, 01/05/06 17:52

      אמא שלך היתה בת 12 שהתחתנה בעולם השלישי, עם אחד שהפך לאב ילדיה ולבעלה לכל חייה. ולא הפכה למזרון של גדוד שלם בגיל 12.
      מה הקשר לגיל הנישואים ולאונס ? היה פה אונס בשיטת חבר מביא חבר. זה מגעיל ודוחה ומזעזע ברישעות שלו. זה ניצול החלש.
      חשיפה לפורנוגרפייה לא גורמת להבשלה מינית ,אלא לעיוות תפישה של מה זה מין.
      גם אצל החיילים.
      אין לי רחמים על החיילים. הם ידעו בדיוק מה הם עושים. הם התנהגו כמו חיות ולא כמו בני אדם חושבים. כתוב בכתבה בפירוש שהיא לא אמרה לכולם שהיא בת .16 זה אומר שחלקם ידעו שהיא בת 12. וזו כבר סטייה מינית ופדופילייה.
      איך אחרי כל השטויות שלך הצלחת להאשים את מפקד הבסיס. למה מה? הוא אמר לה ללכת לישכב עם כל החיילים שאתה מאשים אותו?
      איפה ההורים שלה? הם אחרים לחינוך ולא מפקד הבסיס.

      הגב לתגובה זו

      • ביהדות מדינות ערב זה היה נהוג

        Avi Ecuador, 01/05/06 21:36

        להתחתן גם בגיל 12 13 והיו אמהות גם בגיל זה שבניהם הגיעו להשגים והיו להם חיים מאוזנים, הבעיה היא שהיום זה לא מקובל ובאמת לא מוצדק להרוס לילדה את החיים ולא לתת לה סיכוי להתפתח ולהפוך לאישה שהחיים יאירו לה יותר פנים ויתנו לה גם זכות להנות לא רק מחיי משפחה או מין.
        אני מרחם על הבחורה הזאת, יסבכו אותה ויגרמו לה לתסביכים שבספק אם היא תצא מהם אי פעם.
        רק שלא תתאבד בהמשך ושהוריה יוכלו לחיות ולצאת מהצרה שנפלה עליהם לרעה.
        החברה לא תיתן להם להתאושש כנראה.
        אולי היה טוב שהיו מפצים אותם כספית אלה שניצלו את מצבה של הילדה והיו מוצאים להם מקום חדש שיוכלו לחיות בו ולא יכירו אותם, אולי אפילו שילכו לחו''ל וינסו לחיות חיים חדשים שהרי אמרו חז''ל: משנה מקום משנה מזל.

        הגב לתגובה זו

        • אבי אקוודור, חתונהבגיל צעיר זה לא אונס בידי עשרות חיילים מיוחמים ! (ל''ת)

          יש הבדל, 02/05/06 05:10

          הגב לתגובה זו

    • מפקד הבסיס לא אשם!

      מה הקשר למב''ס, 01/05/06 18:30

      היכן היו ההורים שלה??????????????????????????

      הגב לתגובה זו

    • הכל נכון וצער לי על המטומטמים המבקרים אותך (ל''ת)

      יעקב הלל, 01/05/06 18:41

      הגב לתגובה זו

    • פשוט הפגנת חוכמת חיים ובגרות בתגובתך

      Avi Ecuador, 01/05/06 21:16

      הופתעתי.
      כל הכבוד.

      הגב לתגובה זו

    • ואם היא בת 18 זה הגיוני לשכב עם עשרות גברים?

      תחשוב על זה, 01/05/06 23:10

      וזה מעיד על ''בשלות מוקדמת''? או שהילדה האומללה היא קורבן וזקוקה לטונות של עזרה. והרווחה לא מענישה, ושולחת למוסד לילדות רעות, הרווחה מטפלת, או לפחות מנסה למזער נזקים

      הגב לתגובה זו

    • יגאל..עכשיו אני יודע למה אתה כפי שאתה..

      קוקו, 02/05/06 02:26

      תגובותיך,תמיד עוררו בי שאט נפש ובחילה.
      עכשיו אני מבין איך יצאת דפוק כזה

      הגב לתגובה זו

  • 45.

    הכל בגלל הכיבוש ושרון אשם (ל''ת)

    אוהב שלום, 01/05/06 17:07

    הגב לתגובה זו

    • תמווווווווווווות כבררררררררר !!!!!!!!!! (ל''ת)

      שונא שמאלנים!!!, 01/05/06 17:24

      הגב לתגובה זו

  • 44.

    מי שתומך בחיילים - שיקרא

    צדיק, 01/05/06 17:02

    אתם קלי דעת ויש לכם סיכוי להסתבך
    אני מניח שאתם הטיפוסים שמנצלים בחורות שיכורות או חסרות אונים או אולי אתם אפילו מביאים אותן למצב זה.
    אני מצטרף לדעתו של מגיב 24

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    האם זה קרה בבסיס חצרים?

    חשוב לומר ש..., 01/05/06 16:47

    דעו לכם שזה פשע לשכן משפחות של אנשי קבע בבסיס על חשבון משלם המיסים
    הם מקבלים הכול- לא משלמים משכנתא, חוגים, דלק , מועדון, ברכה, הנחות בגני הילדים...וזוכים לחינוך הכי טוב !
    סתם כי לאבא שלהם או אמא שלהם ג'וב מכניס מלא ג'ובות
    אם הם היו גרים סמוך -בב''ש אולי היה עתיד לעיר הזאת והרמה הייתה עולה
    במצב של כוננות בדיוק שתי דקות להגיע לבסיס
    לא בריא לערבב ילדים וילדות עם חיילים הורמונאליים באותה ברכה ובאותם אירועים
    ממש לא בריא ולמרות העבר הקודם שלה לטעמי המצב רק החמיר בבסיס
    הורים עסוקים קרייריסטים- שמרו על ילדיכם שמחפשים תשומת לב בדרך אכזרית!

    הגב לתגובה זו

    • מסכים איתך 100% (ל''ת)

      פורש, 01/05/06 17:05

      הגב לתגובה זו

    • זה אמנם קרה אצלנו בבסיס אך יש

      רפי קדוש-רס''ר, 01/05/06 17:19

      לפרק את כל שיכוני הקבע-גם כירורג לא גר בבית החולים

      הגב לתגובה זו

      • נזכרתי בהערה של האלוף עזר וייצמן

        עבדו, 15/06/06 13:03

        מי שלימים היה נשיא מדינת ישראל אמר פעם (ראיתי בעיתונות) שאילו היו מקימים גג מעל בסיס גדול אחד של חיל האוויר (ולא אנקוב בשמו) זה היה בית זונות אחד גדול.
        זו היתה בדיחה, אבל לא תלושה מן הקרקע, לא סתם מילים באוויר, והיא תואמת גם לגבי בסיס חיל האוויר בנבטים, למשל.

        הגב לתגובה זו

    • תגובה חשובה !!! (ל''ת)

      המבקר, 01/05/06 17:23

      הגב לתגובה זו

    • הילדים מחפשים תשומת לב אבל האכזריות היא של המבוגרים (ל''ת)

      הדגשה, 02/05/06 03:56

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    ברור שהחטא הקדמון הוא לא בחילים אלא

    עברה המסתורי, 01/05/06 16:33

    כשהיא היתה קטנה עשו לה משהו נורא ומאז היא מתייחסת אל עצמה כאל ספקית שרותי מין.
    צריך לבדוק מיהו האנס הקדמון והראשון שהתעלל בה מינית והפך אותה למה שהיא היום.
    אולי זה משפחתה אולי שכן...

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    בסיס חיל האויר בדרום הארץ...

    נווט ע', 01/05/06 16:27

    מה זה כל הסודיות המגוחכת הזו?יודעים איפה זה קרה ולא קשה לשמוע על זה...נו באמת.במדינה קטנה כזו , נוסח הכתבה נשמע מגוחך.יש רק לשפוך שמן ולהבעיר את השמועות אתם יודעים?

    הגב לתגובה זו

    • בבסיס ''נבטים'' (ל''ת)

      Boy_friend, 01/05/06 16:56

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    הלוואי שתמות הזונה וכול מי שקיים איתה יחסי מין (היא בת 12 !~!!!!!!! (ל''ת)

    סדום עכשיו, 01/05/06 16:14

    הגב לתגובה זו

    • אני מעדיף אותה עליך מבחינה מוסרית.. אתה אפס!!!!

      אלון, 01/05/06 17:21

      אני בז למוסריות החולנית שלך!!!!!!

      הגב לתגובה זו

      • הלוואי שתמות ביחד איתה ועם הפדופילים האחרים(נדמה לי שאתה אחד מהם) (ל''ת)

        וויצ'יץ', 01/05/06 17:31

        הגב לתגובה זו

  • 39.

    אז למה עדיין מכנים זאת ''אונס''?

    אור, 01/05/06 16:09

    מעל גיל 16 זה חוקי, לא? בת כמה היא באמת?

    הגב לתגובה זו

    • 14.5 (ל''ת)

      המידע, 01/05/06 22:51

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    עם כל הכבוד

    Max d, 01/05/06 15:39

    אונס הופרך, הילדה שוכבת עם גברים מגיל 13, הכל היה בהסכמה, היא שיקרה בקשר לגילה. במה מאשימים את החיילים? בסקס? צר לי- אבל עד שלא יוציאו חוק נגד סקס בהסכמה, אין פה שום אישום קביל וזה רק על סמך עדות הילדה.

    הגב לתגובה זו

    • למדינתך המקורית? כגון מצריים. שם לפתע תדבר אחרת, אם תדבר. (ל''ת)

      למה לא תשוב, 01/05/06 16:34

      הגב לתגובה זו

      • על טימטום אין מדליות!

        MAX D, 01/05/06 19:57

        וכנראה היום לכל טמבל/ית יש פיתחון פה...

        נו שויין- HAVE FUN,
        הגיזענות לא תעזור לך...

        הגב לתגובה זו

        • נו שויין מקס- הפדופילייה לא תעזור גם לך.... (ל''ת)

          טמבל, 01/05/06 21:00

          הגב לתגובה זו

    • היא בת 12. נקודה. זו פדופילייה.

      בלי כבוד, 01/05/06 16:47

      שיקרה בקשר לגילה? החיילים הכירו אותה ואת משפחתה. הם ידעו שהיא לומדת בכתה ו'. האחריות היא של הבוגר ולא של הילד. תמיד.
      ואיך ילדה קטנה יכולה להסכים לקיים יחסי מין שהיא לא מבינה את המשמעות של יחסי מין. היא כנראה חוותה התעללות בילדות המוקדמת (כי גם גיל 12 זו ילדות) ומשחזרת את החוויה הזו שוב ושוב. כמו שקורה אצל רוב שחקניות הפורנו והחשפניות והזונות.
      לא מדובר בסקס בהסכמה. מדובר בבעילת ילדה וזריקת אחריות מהמבוגר אל הילד.

      הגב לתגובה זו

      • הילדות של היום מבינות יותר טוב ממך

        מיקי, 01/05/06 17:20

        מה זה יחסי מין. מהטלביזיה, מהאינטרנט וכו'.
        נראה שהיא ''מכורה לסקס'', לוליטה.
        גם אני לא הייתי מאשים את החיילים.

        הגב לתגובה זו

      • רואים שאין כבוד-

        MAX D, 01/05/06 19:55

        אבל גם אין שכל,
        בעיקר לילדה אבל גם לך.
        לא מדובר בסקס בהסכמה? הילדה אומרת אחרת... נו טוב- לא ציפיתי ליותר מידי מאנשים שזורקים להם את האמת בפנים...
        רע לשמוע את האמת- אני מתנצל

        הגב לתגובה זו

        • MAX D אתה פדופיל וסוטה !

          בשביל כבוד צריך, 01/05/06 20:58

          הכי טוב שמחר תבקש הסכמה מבנות שנתיים.
          או שאתה מעדיף בנות חצי שנה?

          הגב לתגובה זו

    • היא עדיין לא בת 13!

      מישהו אחר, 01/05/06 17:14

      כתבת כי ''הילדה שוכבת עם גברים מגיל 13''. אתה גורם לזה להשמע כאילו היא עכשיו בת 18.

      מדובר בסך הכל בילדה בת 12. זה _לא_ גיל לפעילות מינית.

      הגב לתגובה זו

    • על דבר שנקרא חוק שמעת?

      לה/אדיוט, 01/05/06 23:12

      יחסי מין בין בוגר לקטינטנה כזאת הם אונס בהגדרה

      הגב לתגובה זו

  • 37.

    חוסר מודעות

    אסמרלדה, 01/05/06 15:39

    במבנה האישיות של הילדה. ''מחריד לגלות איזו ילדות קשה היתה לה והיא אפילו לא מודעת לזה'', תעודת עניות לנו כולנו כחברה שמאפשרת לאקלים תרבותי כזה להיווצר. מן הסתם זה התחיל מההורים שאשמים ברשלנות פושעת, דרך עובדי הרווחה, השכנים, החיילים והמפקדים. כ''כ הרבה זמן זה נמשך וכ''כ הרבה אנשים היו מעורבים, ואין פוצה פה ומצפצף. אם יש אלוהים אנחנו נגמור כמו סדום ועמורה, ואין לנו להלין אלא על עצמנו.

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    נראה לי שהילדה סתם נימפומנית.

    מהרהר, 01/05/06 15:33

    החיילים היו צריכים להיזהר יותר, ולחשוד לגבי הגיל, אבל להטיל עליהם את כל האשמה ולהגדירם כפושעי מין לכל חייהם זה עוול נורא.
    לפחות הילדה כנה מספיק כדי להודות.
    לא מצדיק את החרמנים הבהמות, אבל הם לא פושעים. סתם אידיוטים.

    הגב לתגובה זו

    • היא לא נימפומנית, יש לה בעיות נפשיות, והיא צריכה טיפול ושיקום

      מיXתפוזים, 01/05/06 17:03

      במקום להרהר, תתחיל לחשוב!

      הגב לתגובה זו

      • נימפומניות זה סוג של בעיה נפשית. (ל''ת)

        מהרהר, 01/05/06 18:33

        הגב לתגובה זו

    • מסכימה אתך ! (ל''ת)

      מיכל, 01/05/06 17:16

      הגב לתגובה זו

      • עלאק מיכל. עוד סוטה פדופיל שכותב בשם של בת. (ל''ת)

        מיכל עלאק, 01/05/06 17:55

        הגב לתגובה זו

    • אז מדוע היתה שמירת סוד??? (ל''ת)

      לא פושעים?, 02/05/06 03:01

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    איפה כל אלה שקיללו אותי אתמול?

    ספקן, 01/05/06 15:22

    אתמול כתבתי תגובה מס' 105 לכתבה הראשונה על המיקרה הזה https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART1/079/522.html והרבה אנשים התנפלו עלי וקיללו אותי למרות שמהכתבה היה ברור שלא היה כאן אונס.
    מפחיד כמה אנשים טיפשים יש במדינה הזאת.

    הגב לתגובה זו

    • בן זונה, אתה מת בקרוב!! וכול מי שמחפש לסנג'ר על הפדופילים !! (ל''ת)

      סמיירט, 01/05/06 16:25

      הגב לתגובה זו

      • אני מת מצחוק מהשטויות שלך. אמרו לך פעם שאתה בדרן? (ל''ת)

        ספקן, 01/05/06 19:29

        הגב לתגובה זו

    • תחזור למדינתך המקורית? כגון סעודיה? פרובוקטור שקרן. (ל''ת)

      למה לא, 01/05/06 17:27

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    נו באמת

    איתמר, 01/05/06 15:19

    ילדים היום אוכלים סקס לארוחת בוקר צוהריים וערב.
    מישהו הסתכל היום על ערוץ הילדים ועל הפסטיגל עם הרמזים המיניים הברורים ומחשופי הפטמות הזקורות?

    פדופיליה זה לישכב עם ילדים רק שבגיל 13 הילדים היום ברובם משכילים מינית יותר מרוב הפולניות המסורסות שמהלגות פה.

    הילדה כנראה ידעה בדיוק מה היא רצתה - וכנראה קיבלה אותו והרבה.
    העובדה כי הנושא נחשף ע''י מרגל סטייל 1984 ועל התעקשותה של הנערה הרעבתנית כי עשתה הכל מרצונה נותנים גוון מעט אפלולי לכל הפרשה.

    הגב לתגובה זו

    • תבדוק את עצמך.

      יפתח, 01/05/06 16:52

      ילדים היום לא משכילים מינית. הם חשופים להמון מסרים מיניים שהם בכלל לא מבינים את המשמעות שלהם. ושהם יגדלו ויבינו הם יסתכלו על הכל אחרת. בכל מיקרה האחריות היא של המבוגר ולא של הילד. ופה היה ניצול התמימות או עיוות תפישת המין של הילדה.

      הגב לתגובה זו

    • אתה זה שזולל סקס בלי לשתף טיפת מצפון ומוסר!! (ל''ת)

      דנה, 02/05/06 03:04

      הגב לתגובה זו

  • 33.

    צריך לקצץ לכל סוטי המין דחוף (ל''ת)

    שי, 01/05/06 15:14

    הגב לתגובה זו

    • שלך כנראה מת לכן לא יהיה צורך לקצץ אותו (ל''ת)

      ידען, 01/05/06 16:25

      הגב לתגובה זו

      • אתה דפוק בראש?מכזה נושא אתה עושה צחוק?! ככה זה כול אזרחי ישראל ? (ל''ת)

        מה ?, 01/05/06 17:07

        הגב לתגובה זו

        • למעשה

          מיטל, 01/05/06 17:38

          אני יודעת שהוא אמר את זה בצחוק אבל למעשה אני לא חושבת שזו טעות נעשו מחקרים רבים שהוכיחו כי אונס הוא בעצם בעיקרו מעשה של אלימות וקשור למין במידה ועטה מאוד עם בכלל. בנוסף הוכח כי רוב הגברים בעלי נטיות אלימות סובלים מרמת טוסטרון גבוהה מהרגיל (הסיבה שאני אומרת סובלים היא שזה אכן בעיה מחלה הם לא שולטים בעצמם כראוי) וכולנו יודעים שסירוס מוריד את רמות הטוסטרון במידה ניכרת כמו גם מוריד חשק מיני על כן רעיון הסירוס, אף על פי היותו רעיון קיצוני וחולני בעיני רוב הגברים, הינו למעשה רעיון הגיוני ביותר לפתרון בעית האנסים והסוטים למינהם

          הגב לתגובה זו

          • אני הסכמתי עם המגיב הראשון. זה שהגיב לו(הידען) הוא שעיצבן אותי!

            פדופילים לגרדום, 01/05/06 18:11

            אבל סירוס צריל לעשות רק אחרי שננסה להשפיע על בתי המשפט שיוציאו את החלאות האלו להורג !

            הגב לתגובה זו

    • שי צודק ! (ל''ת)

      ירון, 01/05/06 17:20

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    כל מי שהיא אמרה לו שהיא מעל 16 - נקי

    יהודה, 01/05/06 15:08

    אין שום בעיה, חוקית או מוסרית, במין שנעשה בהסכמה בין בחורה בת 16 וכמה גברים שהיא רוצה לשכב איתם.

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי שהמוסלמי המזויין אחמדינג'אד יחסל את המדינה !!!!!!!!!!!!!!!!!

      סדום עכשיו!!!!!, 01/05/06 16:42

      כך יטוהר העם היהודי מכול הפדופילים המזויינים האלו !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      אחמדינג'אד פוצץ את המדינה הזאת, בבקשה !!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      הלוואי שתופצץ המדינה וימותו כול הפדופילים, ותוך 100 שנה, האו''ם יתן לנו לחזור למדינה הזאת . נתחיל כאן את הכול מחדש, המדינה תהיה מטוהרת מפדופילים רוצחים ומשאר השרצים המתועבים שפועלים כאן היום

      הגב לתגובה זו

      • אתה גאון

        אבי, 01/05/06 17:15

        אתה בטוח פרופסור למתמטיקה או רופא בכיר באיכילוב! איך לא שמענו עליך עד היום?חבל העולם מפסיד בכל יום שאתה לא נחשף!אתה שילוב של אדם נאור ,משכיל וייצירתי!

        הגב לתגובה זו

      • תדע! אתה איש חולה! ואפשר לטפל בזה!!!

        פרויד, 01/05/06 17:16

        התאור שאתה מתאר מעיד עליך יותר מאשר על מה שאתה מתלונן.
        ולפי הטון של דבריך אתה מרגיש רדוף ויש לזה טיפול שיעזור לך להרגיש הרבה יותר טוב.
        גש לרופא המשפחה שלך ותאר לו את הרגשות שלך. הוא כבר יפנה אותך לגורמים הנכונים
        בהצלחה !!

        הגב לתגובה זו

        • הלוואי שהמדינה הזאת תופצץ ותטוהר מכולכם !!!!!

          שונא פדופילים!!, 01/05/06 17:38

          הלוואי שכול הפדופילים יעלמו מהעולם הזה (עדיף בעינויים)

          למי שיש בעיות פסיכולוגיות זה לך!!! אין לך בכלל רגש?? הידיעה בכתבה נראת לך בסדר?
          זה נורמאלי לדעתך שקוראים כאלו דברים בישראל ??

          אין לכם רגש ?!?

          הגב לתגובה זו

          • אין ליבעיה אם תעוב פדופילים אלה בשיטות הטיהור שלך (ל''ת)

            הרס טוטלי, 01/05/06 21:02

            הגב לתגובה זו

      • נכון שאתה בתול? (ל''ת)

        עמורה, 01/05/06 17:34

        הגב לתגובה זו

        • בתול, זה אחד שלא אונס ילדות צעירות בנות 12 ???

          פדופילים לגרדום, 01/05/06 18:13

          פדופילים לגרדום!

          הגב לתגובה זו

      • סדום עכשיו

        ד''ר דגן, 01/05/06 18:25

        אתה חולה מאד. מציע לך לפנות
        דחוף לאברבאנל,
        עושה רושם שאתה נפגעת בילדותך ע''י סוטה מין, אולי אפילו
        ע''י אחד מקרובי משפחתך. נכון?

        הגב לתגובה זו

    • הזין לשלטון !

      כיפק ! היי !, 01/05/06 16:59

      כיפק לעצימת העיניים ! היי ! היי ! היי !

      כיפק להורדת האחריות מהמבוגרים והשלכתה על הקטינים והילדים ומחר על התינוקות !
      היי ! היי ! היי!

      כיפק לזריקת המוסר לקיבינימאט ! היי! היי ! היי !

      ועכשיו כולם ביחד : כיפק - היי !

      הגב לתגובה זו

    • אין שום בעיה מוסרית ביחסי מין ללא נישואין?? וכי בהמות אנו? (ל''ת)

      איתן, 01/05/06 22:16

      הגב לתגובה זו

  • 31.

    די לצביעות

    שטולץ, 01/05/06 15:00

    כמה מכם היו מסרבים לפיתוי
    של צעירה והולכים לבדוק
    בת כמה היא לפני ש... ?
    אם מישהו חושב שהנערה צריכה
    טיפול אז בסדר , אבל תרדו
    מהמעורבים . די לצביעות .

    הגב לתגובה זו

    • כן כן,עוד אחד שהזין אומר לו מה לעשות בחיים.אפשר להבין שכולכם עדיין

      מדינה בהפרעה!!!, 01/05/06 15:42

      חיים במערות, נבוט ביד אחת והזין אחוז ביד השנייה.

      תגידו חבר'ה אמיצים זיינים שכמוכם, יש לכם בנות? צעירות? אתם בהיסטריה כשהן רוצות לצאת לבלות? או סתם לרחוב? או רוצים להרוג את מי שמסתכל עליהן בדיוק כמו שאתם מסתכלים על ילדות קטנות?
      או אולי יש לכם בנים? כאלה שלימדתם אותם שהזין הוא המלך? כאלה שבקרוב מאד יסבכו אתכם במשפטים על בעילת קטינות?
      אל תתלוננו, זיינים חבר'המנים, זה הכל מהחינוך.

      הגב לתגובה זו

      • יש לי בת בת 17 ואני מאוד אשמח כשהיא תעשה את זה (היא יפה)

        ליברל, 01/05/06 16:28

        אני לא מדבר על בסיס שלם אלה על יחסי מין תקינים ויפים.

        הגב לתגובה זו

        • מי מאמין לך. שקרן פרובוקטור. (ל''ת)

          מר 'ליברל', 01/05/06 17:01

          הגב לתגובה זו

        • אתה שקרן. אין אבא נורמלי שיכתוב את זה. (ל''ת)

          לאן הגענו????, 01/05/06 17:02

          הגב לתגובה זו

          • תקרא גם את התוכן ולא רק את הכותרת ואולי תרגע (ל''ת)

            ליברל, 01/05/06 21:11

            הגב לתגובה זו

        • אולי ליברל אבל מטומטם !

          שמרן, 01/05/06 17:23

          מה הקשר לבת שלך ולכתבה ?
          מדובר על אונס של בת 12 בידי עשרות חיילים. זה מה שאתה מאחל לבת שלך ? או שאתה עוד זיין מטומטם ופדופיל גם כן, שסתם ממציא בת דמיונית כדי שכל הסיפור הזה של האונס בכתבה הזו ישמע רך יותר ואולי שפוי.

          מדובר פה בסטייה ובפדופילייה.

          הגב לתגובה זו

          • אתה צודק ,אבל טועה

            ליברל, 01/05/06 21:09

            לא טענתי שהייתי רוצה משהוא כזה לבת שלי זה בהחלט נורא ואיום
            הגבתי למגיב הראשון לשרשרת זו בלבד! (מדינה בהפרעה) שטען שכל האבות מפחדים מהרגע שהבת שלהם תתחיל לקיים יחסי מין ,ואמרתי שאותי זה לא מפחיד אלה ההפך.
            זה הכול!
            הבעיה שכולם מגיבים בטרוף ולא מקשיבים(קוראים) עד הסוף.

            הגב לתגובה זו

          • כנראה שלא קראת הכול ולא הבנתה שההקשר הו לתגובה לפי ההררכיה של התגוב

            ליברל, 01/05/06 21:14

            לא לקפוץ כמו פסיכי
            קודם להבין במה מדובר

            הגב לתגובה זו

        • סוטה!!! (ל''ת)

          לקצוץ, 01/05/06 17:48

          הגב לתגובה זו

          • למה מה רע בנערה בת 17 שמקיימת יחסי מין בריאים? (ל''ת)

            ליברל, 01/05/06 21:03

            הגב לתגובה זו

            • אם כה טוב להקדים יחסי מין לפני הקמת התא המשפחתי, למה מסתתרים בזיון (ל''ת)

              בני, 01/05/06 22:20

              הגב לתגובה זו

      • מדינה בהפרעה, אתה צודק מאה אחוז. (ל''ת)

        יריב, 01/05/06 16:54

        הגב לתגובה זו

  • 30.

    לנדיח את נשיא ארצות הברית (ל''ת)

    ואת מנזכל האום, 01/05/06 14:59

    הגב לתגובה זו

    • הרגת אותי (ל''ת)

      אני, 01/05/06 18:53

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    ילדה בת 12 לא מבינה את המשמעות של יחסי מין (ל''ת)

    מרצונה?, 01/05/06 14:48

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    הכל בגלל שאין שר ביטון משס (ל''ת)

    רבי, 01/05/06 14:42

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    בטח היא למדה וראתה הכל באינטנט ואז הלכה לבצע (ל''ת)

    יוסי, 01/05/06 14:38

    הגב לתגובה זו

    • ולא צריך אינטרנט, בטלויזיה בכל הערוצים. הטלויזיה מסיתה לניצול מיני

      בודאי, 01/05/06 15:24

      וזה כמובן מצליח יותר על ילדים המשוכנעים ע''י הטלויזיה, שמחובתם לקיים יחסי מין.

      הגב לתגובה זו

    • תסביר, אז למה אתה משוטט באינטרנט? (ל''ת)

      צבוק, 01/05/06 15:41

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    יחסים עם בת 12 זה אונס.

    ילדה לשעבר., 01/05/06 14:33

    מחריד לגלות שמדובר במספר גדול של גברים צעירים שניצלו את הילדה בשיטת חבר מביא חבר. זה מזכיר לי את הכלבים שרודפים אחרי הכלבה שלי כשהיא מיוחמת. מגעיל.

    הגב לתגובה זו

    • טעות

      Max d, 01/05/06 16:12

      היא בת 14 ולכן כבר לא קטינה, היחסים היו בהסכמה ולכן לא אונס. אחרי קריאה מעמיקה מכל הכיוונים- מקסימה זה ניצול.

      הגב לתגובה זו

      • עו:ד בשקל....מאיפה הצאת את השטויות האלו!? (ל''ת)

        מיץ פטל, 01/05/06 17:09

        הגב לתגובה זו

        • ספר החוקים עליהם מושתת המדינה

          MAX D, 01/05/06 20:04

          שלך...

          הגב לתגובה זו

      • בת 14 זו עדיין קטינה. בת 12 זו ילדה.

        דיי לפדופלייה, 01/05/06 17:27

        קטינות וקטינים אלו גילאי 14 עד 16.
        למרות שגם אם כל הסיפור היה קורה לאחת מעל גיל 16 זה היה נשמע מופרע וסוטה .

        הגב לתגובה זו

        • לא

          MAX D, 01/05/06 20:03

          קטין עפ''י החוק מתחת לגיל 14,
          בקשר לסיפור- נשמע לי קצת לוקה בחסר מה שיש שם

          הגב לתגובה זו

      • Max d אתה פדופיל סוטה שמורח את הסטיות שלו על כל התגובות פה

        ABC, 01/05/06 17:36

        תוך ניסיון לנקות את המצפון שלו. כמו כל הסוטים.

        הילדה בת 12. איפה אתה רואה שכתוב שהיא בת 14?

        גם אם היא היתה בת 16 או 18 זה לא היה משנה.

        הגב לתגובה זו

    • נשים נשים, שק של נחשים! (ל''ת)

      TTG, 01/05/06 16:40

      הגב לתגובה זו

      • למה אתה כותב כאלו דברים???? לללללללממממממההההההההה????????????????? (ל''ת)

        אתה יהודי בכלל?, 01/05/06 17:39

        הגב לתגובה זו

        • מה הקשר יהודי או לא יהודי? גזען מטומטם (ל''ת)

          אני, 01/05/06 18:49

          הגב לתגובה זו

  • 25.

    להדיח את מפקד הבסיס

    יעקב, 01/05/06 14:29

    שאין לו מושג מה מתרחש בבסיס שלו.
    ולפי מה שקורה היום בחיל האויר צריך להחליף גם את מפקד החייל.

    החברה הישראלית איבדה צלם אנוש.

    הגב לתגובה זו

  • 24.

    צריך להדיח מידית את כל המעורבים

    פורש, 01/05/06 14:28

    שיכון המשפחות הוא מקום קטן וכולם יודעים על כולם. בוודאות יידעו שהילדה קטינה. יש להשהות מיידית את כל החשודים.כמו כן יש לפטר מי שיימצא מעורב ללא פיצויים.
    אנשים לא מבינים ששיקול הדעת אם לנצל או לא לנצל את הילדה צ''ל של האנשים הבוגרים וזה לא משנה אם היא רצתה או יזמה את התהליך

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    אני לא מבין אתכם...

    שמחה הליצן, 01/05/06 14:23

    הרי כולם מתים על נערות צעירות,
    כאלה מפותחות וסקסיות.

    מזילים ריר מול הטלויזיה והמחשב וברחובות הכרך ועכשיו נהייתם צדקנים גדולים ???

    צביעות, זהו !!!

    הגב לתגובה זו

    • עוד זיבלון אחד.תגיד חוכמותוחעס,זה כבר אבוד להסביר לך מה ההבדל בין

      מדינה בהפרעה!!!, 01/05/06 15:43

      להזיל ריר מול מסך לבין לזיין ילדה?

      מאוחר אה?

      אז שיכניסו אותך ואת כל המנוולים שכמוך מאחורי סוגר ובריח.

      אנחנו המון שנים ועוד קצת אחרי תקופת המערות.

      הגב לתגובה זו

      • אל תדאג, הוא יתלה בקרוב בככר העיר, ואז הוא לא יזיק לאף אחד. (ל''ת)

        שונא פדופילים, 01/05/06 17:10

        הגב לתגובה זו

  • 22.

    לאן להתייצב למילואים ???? (ל''ת)

    רגע חכי לי !, 01/05/06 14:16

    הגב לתגובה זו

    • במילואים וגם לא בסדיר, שקרן עם ת.ז. כחולה. (ל''ת)

      אתה לא, 01/05/06 17:29

      הגב לתגובה זו

    • פדופיל ! (ל''ת)

      יא סוטה !, 01/05/06 17:37

      הגב לתגובה זו

    • האאאאאאאא, הוא עבר את הגבול!!! למה פירסמתם ?? לא רוצה לדעת שיש כאלו

      מפחיד!!, 01/05/06 18:15

      בישראל !!!!!!!!

      ההאאאאאאאאאאא, מפחיייד!!!!!!!

      אני מבין שהוא כתב בצחוק. אבל איך אפשר לצחוק מכאלו דבריםםםםםםםם ??

      ההאאאאאאאא, מפחידד!!!

      הגב לתגובה זו

  • 21.

    עצוב אבל

    בני, 01/05/06 14:14

    שנערה אומרת שהיא בת 16
    תשעים אחוז מהחיילים ישכבו איתה
    אם יתאפשר להם.
    זהו הטבע האנושי.

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    איך זה שילדה מתגוררת בבסיס?? (ל''ת)

    אבי, 01/05/06 14:00

    הגב לתגובה זו

    • בגלל העוני שביבי המיט עלינו

      הרוזן דה-מגוג, 01/05/06 14:16

      ילדים חסרי בית נאלצים לגור בבסיסי צה''ל ולסמוך על רחמי החיילים.

      הגב לתגובה זו

      • דבריך הם דברי הבל (ל''ת)

        BIBI, 01/05/06 15:00

        הגב לתגובה זו

      • אני נגד ביב אבל זה שטויות

        אחד, 01/05/06 16:18

        טין שום קשר בין מה שכתבת למציאות

        הגב לתגובה זו

      • לפי תגובתך, לא רק דמגוג, גם אידיוט! (ל''ת)

        מיXתפוזים, 01/05/06 17:01

        הגב לתגובה זו

    • מגורי ילדים בבסיסי חיל האוויר

      הדרומית, 01/05/06 14:17

      בחלק מבסיסי חלק האוויר בארץ הוקמו ''שיכוני משפחות''. מדובר בשטח כאילו אזרחי עם דירות ומרכז קהילתי ומסחרי קטן שבו מתגוררות משפחות של אנשי קבע שתפקידם מחייב אותם להיות זמינים ברמה המיידית.

      הגב לתגובה זו

      • מקומו של נגד בכיר הוא בעיירה הסמוכה

        י.ב, 01/05/06 16:40

        ולא במגורי צוות אויר

        הגב לתגובה זו

  • 19.

    עם כל הפלמ''ח, שרמו..... (ל''ת)

    המטיף, 01/05/06 13:58

    הגב לתגובה זו

    • בני הדור ההוא היו מאוד צנועים עדיין בהשפעת המסורת הדתית.

      זה כמובן שקר, 01/05/06 16:33

      כל ההסתה הזו נגדם היא אנכרוניזם (הלבשת ההווה על העבר). היו אפילו קיבוצים שהעקרון המחייב אותם היה נזירות (כן כן). זכור לי לוחם שהיום בודאי בן 80- איש יקר ביותר- שביקש להלביש את נכדו הפעוט בן השנתיים כשהוא משחק בדשא. זה הפריע לו שאין הפעוט לבוש. מיד ראיתי את ההקשר המסורתי שעדיין היה לבני הזמן ההוא. אגב, בזמנו כל העולם המערבי עדיין היה מקושר לעברו ולכן לא היה פרוץ כמו היום. הטלויזיה היא שמעבירה ומטמיעה במהירות שיא את הרקבון והניצול, ומנחילה אותם לכל חברה בריאה, ומדביקה אותה במגפת הפדופיליה וההפקרות הכללית.

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    תעודת כבוד לכולנו -חינוך מצוין! (ל''ת)

    ישראלי, 01/05/06 13:52

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    מה הקשר לצבא?

    דניאל כאן, 01/05/06 13:51

    יש סיפורים כאלה בכל מסגרת. גם אצל בני נוער לפני צבא. גם אצל סטודנטים. גם במקומות עבודה, בישיבות, במועדוני חברים, במועדוני ספורט, בטיולים מאורגנים ואפילו בבתי אבות.

    הגב לתגובה זו

    • כי חיילים וצה''ל נתפס בעינינו כמי שאמורים

      להגן עלינו...., 01/05/06 14:10

      וככה הם נראים... ועוד חיל האויר....

      הגב לתגובה זו

    • מעבר לכך, מגע מיני אסור בתחומי הבסיס

      מיXתפוזים, 01/05/06 17:00

      כך שיש כאן גם עבירת משמעת (שמתגמדת אמנם לעומת המעשה כשלעצמו)

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    איפה המשפחה?

    ברוס, 01/05/06 13:48

    מהרגע הראשון ששמעתי על הסיפור שאלתי את עצמי איפה הייתה המשפחה שלה. מהדברים שמובאים בסוף הכתבה נרמז כאילו היא חוותה התעללות מינית בילדותה, מה שמחזק את השאלה - איפה המשפחה? האם חקרו גם את הוריה? את אחיה? האם יכול להיות שילדה של איש או אשת חיל אוויר תיאנס (וזה אונס) על ידי עשרות אנשים בבסיס סגור והוריה לא יידעו כלום?
    למה לא אומרים לנו שום דבר?

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    עם של מפגרים

    חן מימון, 01/05/06 13:47

    לקרוא את התגובות ופשוט לא להאמין. קיום יחסי מין עם ילדה בת 13 הוא פדופליה לכל דבר. העונש על מעשים שכאלו צריך להיות סירוס מיידי.

    לקרוא את הקוראים כאן, המנסים להבחין בין אונס לבעילת קטינה, גורם פושט להזיל דימע. לשמוע את אלו המנסים להאשים את הפריצות וחוסר המוסר, מביא אותך מיד לסוכן הנסיעות ולרצון לנסוע מכאן רחוק רחוק.

    כל חברה מתוקנת מרחיקה מתוכה פדופילים, אבל בחיל האוויר שלנו ובעם שלנו הכל כשורה.

    מדהים ועצוב.

    מקווה שחלוץ ירים את משקפי השמש שלו, ירגיש רעידה קלה בכנף (כמו אחרי שהוא שולח פצצה במשקל טון על ילדים), וידאג להעיף את כל חבורת הפדופילים הזו הרחק מהצבא.

    השלב הבא הוא, שהחברה הישראלית תדע להרחיק חיות כאלו מתוכה, ולהתייחס אליהם כמו שמתיחסים אליהם במדינות מתוקנות.

    העם ננבחר. ממש.

    ו

    הגב לתגובה זו

    • במקום להוזיל דמעה תלמד להוקיע אונס!!!

      חן מימון ה-2, 01/05/06 14:17

      כשבעילת קטינה מרצונה זה אונס, אונס בגירה הופך להיות שכנוע..
      תלמד משפטים..

      הגב לתגובה זו

    • בואי נדבר על זה

      Max d, 01/05/06 16:25

      לא שאני מנסה להצדיק את החיילים, אבל תסתכלי על העובדות מכיוון העין המישפטית- 1.היא בת 14 הווה אומר לא קטינה ואחראית למעשיה. 2. היא בעדותה אומרת ששכבה עם גברים כבר לפני שנה כלומר היא יודעת מה היא עושה. 3. היא שיקרה לדבריה לחיילים באומרה שהיא בת 16. מסקנה- היא לא קיבלה את מה שהיא חיפשה אז היא מנסה לצאת ברווח כלשהו דרך תביעה מישפטית. לי כל הסיפור נשמע כסחיטה שהילדה מפנה מול החיילים. תנסי להסתכל על זה לא כניפגעת- אלא כאובייקטיבית.

      הגב לתגובה זו

      • מה זה הרובוטים האלו שמסנג'רים על פדופילים? לאיפה הגענו? זה מפחיד או

        סדום ?, 01/05/06 17:12

        אותי מאוד

        הגב לתגובה זו

        • תבין שהם פרובוקטורים שעובדים פה מטעם חמאס. אלה לא תגובות 'תמימות'. (ל''ת)

          תבין, 01/05/06 17:32

          הגב לתגובה זו

        • שמו בעצם אסוואד, או שם דומה. עכשיו ברור יותר? (ל''ת)

          מר 'מקס', 01/05/06 17:34

          הגב לתגובה זו

        • דבר ראשון זה מסנגרים לא מסנג'רים

          MAX D, 01/05/06 20:06

          דבר שני וחשוב עוד יותר- אמרתי שאני לא מנסה להצדיק אותם.

          מה שמוכיח שמחפשים פה להכנס אחד בשני ולא ליקרוא

          הגב לתגובה זו

      • גאון

        מיטל, 01/05/06 17:53

        1 ממתי 14 זה לא קטינה, עזוב שלפי הכתבה כתוב שזה התחיל שהיא עוד לא היתה בת 13 אבל בכל זאת 18 זה בוגר 14 זה קטין
        2. הרעיון הדבילי שלך שזה סחיטה ממש לא הגיוני עם היא היתה סוחטת היא לא הייתה אומרת שהיא הסכימה, גאון
        3. זה שזה קורה שנה זה לא אומר שהיא יודעת מה קורה, רוב הסיכויים שכל זה זה תוצאה של טראומה מוקדמת יותר בחיים שמתבטאת אצל כל קורבן בדרך אחרת לפי הרגישות הנפשית בה הוא תופס את הנעשה
        אז...בבקשה הרעיון שזו מדינה נוראית שיש בה מפלצות כאלו בכל פינה קשה מספיק אבל זה שאתה מוסיף עם הערות דביליות לחלוטין ששוללות כל היגיון בריא מיותר, פשוט מעבר לנסבל

        הגב לתגובה זו

        • אני אנסה להסביר למרות זאת שלא נראה לי

          MAX D, 01/05/06 20:12

          שקוראים את התגובה כמו שצריך:
          1) קטין נחשב/ת מתחת לגיל 14 את מוזמנת לבדוק עם עו''ד את זה.
          2) לי חסר משהו פה, אם יפרסמו את כל המימצאים, אולי זה יסדר לי קצת את הראיות, אבל לשכב עם עשרות במשך כמה זמן ואז ''פתאום'' להבין לא נישמע הגיוני.
          3) אם את פסיכולוגית כה דגולה- אנא ממך, צרי קשר עם הילדה וגלי למה היא מתנהגת ככה. אולי זה משהו שהתחיל בבית.

          ועל ההכפשות האישיות אני לא אענה, לא לרמתי (כן כן, בדיוק כמו שזה נישמע)

          הגב לתגובה זו

    • עם פצצת הטונה שלך התגלה פרצופך המתייפיף

      שלום ושלווה, 01/05/06 16:44

      כמו כל השמאלנים הקיצוניים גם אתה מתאר את העולם כעולם אידיאלי שיש בו כמה רשעים (שהם תמיד בצד שלך) שהורסים אותו.
      ובכן החיים הרבה יותר אכזריים מאשר שאתה מתאר. והחיים שלך באקווריום של שמאלנים שבהם נושכים את הכר בהשלמה כשהאויבים שלך תוקפים אותך(מאחור) הם חיים ייחודיים ונכחד יםבעולם הזה.
      מי שלא ילחם על חייו כולל הרג חפים מפשע כשאין בררה יכחד.!!!!!
      במקומו תעלה תרבות אחרת של אנשים שמוכנים למות ולהרוג למען הרעיון שלשמו הם נלחמים.
      ולגבי הילדה כמו כל האמונות שלך גם פה את חי בסרט מעט מאוד גברים יוכלו לדחות פתוי כזה (כשהם מאמינים שהיא מעל 16) ביניהם נושכי כריות כמוך.
      לא שאני מצדד בזה ויש לעזור לילדה שזועקת לעזרה בהתנהגותה.

      הגב לתגובה זו

      • היו כמה שניסו ליישם את הרעיונו של דארווין, שרידת ה''חזק'', על בני אדם

        אני, 01/05/06 18:44

        ראינו מה יצא מזה...
        תתעורר מהחלום הגזעני שלך!

        הגב לתגובה זו

        • אתה מדבר שטויות .. זה לא מה שטענתי

          שלום ושלווה, 01/05/06 21:25

          מאוד אופייני לאנשים כמוך לצעוק ''גזעני''
          אני לא זוכר שהזכרתי גזע.
          פשוט תתעורר ותבין שיש להאבק באלה שרוצים לחסל אותך ולא משנה מה הסיבות שלהם.
          אני בטוח שאני לברל והומניסט גדול ממך.

          הגב לתגובה זו

  • 14.

    תרבות הדוגמניות מעודדת פדופילייה

    בוקשטר, 01/05/06 13:44

    מצד אחד מעודדים ילדות בנות 11 להיות דומניות, להתפט, לעכס, לגרות ומצד שני נוזפים במגורים

    הגב לתגובה זו

    • תרבות הפדופיליה מעודדת דוגמנות

      גרטרוד, 01/05/06 13:56

      אם לא הייתה תרבות פדופיליה אף אחד לא היה מעודד ילדה בת 11 להבליט את האגן ואת ניצני השדיים בראש חוצות.

      הגב לתגובה זו

      • אכן תרבות פדופילית קיימת אצלנו!!

        ליאת, 02/05/06 04:06

        והגברים מקדשים אותה בעבור חופן דולרים וזיונים!!
        בא לי לסרס כמה גברים!!! רק לא ברור לי אם זה יהיה פירסומאי, ח''כ, שר בממשלה, או סרסור?

        הגב לתגובה זו

    • אם כך, האנסים בסדר..הסבר משכנע (ל''ת)

      צבוק, 01/05/06 15:43

      הגב לתגובה זו

  • 13.

    בעילת קטינה היא עברה פלילית

    אבנר, 01/05/06 13:38

    וגם אם זה בהסכמתה החיילים שהשתתפו במעשה המזעזע צריכים לתת את הדין .

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    סתם לפרוטוקול '' בעלו קטינה ''... למה לתקוע 'אונס' סתם?? (ל''ת)

    עברית, 01/05/06 13:32

    הגב לתגובה זו

    • כי בעילת קטין זה אונס לפי החוק אולי... (ל''ת)

      תקרא את החוק, 01/05/06 14:08

      הגב לתגובה זו

    • כל מה שקשור למין וילדה בת 12 = אונס!! (ל''ת)

      הילה, 01/05/06 14:26

      הגב לתגובה זו

    • חוק העונשין

      דני, 01/05/06 14:29

      אם תקרא את סעיף האונס - תבין שזה מה שהם עשו

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    החוקר בדק לעומק?

    המטיף בשער, 01/05/06 13:30

    ...(את העובדות, כמובן)?

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    איכס צבא מלא במסריחים (ל''ת)

    du, 01/05/06 13:25

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    לא מפתיע בכלל, מסכנה הילדה

    יניב, 01/05/06 13:23

    אין שום דבר מפתיע בידיעה זו. הפריצות שמתגלגלת ברחובותינו היא כבר מזמן לא סוד.

    ההבדל הוא שכעת מדובר בנערה צעירה ומסכנה בת 12 שנפלה קורבן לחברה סוטה ומושחתת.
    החברה הישראלית

    כולי תקווה שמקרה זה יעורר אותנו לפשפש במעשינו כדי שמקרים כאלו לא יקרו שנית.

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    פיחס איזה מחלועה (ל''ת)

    גועל נפש, 01/05/06 13:22

    הגב לתגובה זו

    • אתה איש מגעיל!! (ל''ת)

      אלון, 01/05/06 16:46

      הגב לתגובה זו

  • 7.

    אופיני לחיל האוויר דברים כאילו

    רועי לרנר, 01/05/06 13:21

    אפילו הצבא הסורי מכבד נשים

    הגב לתגובה זו

    • אופייני לצה''ל

      חמי מורדו-אגמון, 01/05/06 13:51

      בצבא הרומני עושים כבוד אפילו לסוסים.

      הגב לתגובה זו

      • ולא מרביצים לחיילים המפקדים שם בצבא הרומני (ל''ת)

        סרג'יו, 01/05/06 20:38

        הגב לתגובה זו

  • 6.

    היא לא נאנסה!!!!!

    דן הבלשן, 01/05/06 13:20

    המונח ''אונס'' מוגדר שאחד עושה לאחר מעשה בניגוד לרצונו. המעשה החמור שקרה כאן הוא ''בעילת קטינה''.

    זה לא נכון להשתמש במונח ''אונס''. אונס זה מעשה הרבה יותר חמור מבעילת קטינה.

    הגב לתגובה זו

    • אידיוט

      לפחות, 01/05/06 13:38

      היא לא ממש בגיל שיכול להבין את המשמעות של ההסכמה כך שזה בעצם אותו דבר כמו לאנוס

      הגב לתגובה זו

    • אתה קצת טועה

      תבדוק שוב, 01/05/06 13:41

      זה נחשב לאונס משום שגם בהסכמה -
      יחסי מין המבוצעים עם נערה בין הגילאים 14-16 עם אדם הגדול ממנה ביותר מ-3 או 3.5 שנים נחשב הדבר כאינוס.
      שוב - למרות שהכל נעשה בהסכמה.

      הגב לתגובה זו

    • בלשן כן עו''ד לא

      עוד, 01/05/06 13:46

      זה אונס

      הגב לתגובה זו

    • אתה טועה. המונח החוקי ''בעילת קטינה''

      אייל, 01/05/06 13:48

      המונח החוקי ''בעילת קטינה'' היה נכון לו היתה הילדה בין הגילאים 14-16.

      במקרה דנן, חוק העונשין מגדיר כ''אונס'' כל מגע מיני בו מעורבים בגיר וקטין מתחת לגיל 14.

      הגב לתגובה זו

    • הרשה לי להפנות אותך לספר החוקים

      המבין, 01/05/06 13:53

      בין גיל 14-16 היית צודק וזה היה בעילת קטנה, אך החוק קובע שמתחת לגיל 14 ילד או ילדה לא מסוגלים להבין ולהיות אחראיים באמת למעשיהם, ולא באמת יכולים להסכים לכזה דבר גם אם הם טוענים שהם כן רצו את זה. לכן, יחסי מין עם ילדים מתחת לגיל 14 מוגדרים אוטומטית כאונס והעבריינים נשפטים עליהם בהתאם.

      הגב לתגובה זו

      • מדובר על מקרים בהם ידוע לבועל גילה של הקטינה

        מיXתפוזים, 01/05/06 16:56

        ולא על מקרים בהם היא משקרת וטוענת לגיל מבוגר יותר

        הגב לתגובה זו

    • חוק העונשין

      שמעון, 01/05/06 14:33

      רק צריך לקרוא ולהפעיל שכל ישר ולהשליך - אם הייתה הבת שלך
      סעיף 345(א)(3) - בעילה של קטינה שטרם מלאו לה 14 שנים, גם אם בהסכמתה. במקרה זה ''הסכמתה'' של הקטינה לא תיחשב להסכמה תקפה.
      סעיף 345(א)(4) - בעילה תוך ניצול מצב של חוסר הכרה בו שרויה האישה, או מצב אחר המונע ממנה לתת הסכמה חופשית

      הגב לתגובה זו

      • ?

        מיטל, 01/05/06 17:58

        אני עדיין לא מבינה ממתי 14 זה כבר לא קטין ולמה?
        כשמדובר באלכוהול בנהיגה זה קטין למה במקרה זה הילד/ה לא נחשבת לקטינה?

        הגב לתגובה זו

  • 5.

    איפה היו הורי הילדה????

    ***, 01/05/06 13:18

    ילדה בבסיס סגור נעלמת לכל כך הרבה שעות וההורים לא בודקים מה קורה? זה לא מצדיק את מעשי החילים והאזרחים, אבל גם להורים יש אחריות על מה שקרה

    הגב לתגובה זו

    • מי אמר שהיא נעלמת לכל כך הרבה שעות? (ל''ת)

      ?, 01/05/06 13:28

      הגב לתגובה זו

    • מסכימה איתך, צריך לחקור תחילה את ההורים (ל''ת)

      julia, 01/05/06 13:44

      הגב לתגובה זו

    • אמא שלה היתה מחפשת אותה

      עבדו, 15/06/06 13:16

      בשטח הבסיס, רכובה על אופניים! אין ספק שהיא הייתה מודאגת בקשר לבתה ושוטטותה בבסיס בעקבות הטלפונים שהייתה מקבלת.
      כל זאת ניתן ללמוד מן העיתונות.

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    מה נסגר עם ההורים שלה???

    מיכל, 01/05/06 13:16

    למה לא הביאו את תגובותיהם?
    הם לא שמים לב לאן היא הולכת? איזה חוסר אחריות!!

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    זה לא אונס ולא נעליים!!

    דורון נ, 01/05/06 13:16

    ארגוני הנשים במדינה הזאת מטילים טרור על בתי המשפט והמשטרה . כל ציוץ של איזה משהיא שהתחרטה יום אחרי ההשתרללות שלה , כל המדינה צריכה לעמוד על הרגליים. ואז מתחילים לעצור ולהרוס חיים של גברים שלא עשו כלום. די ! נמאס

    הגב לתגובה זו

    • זה אינוס קטינה.ואל תבלבל את המוח  (ל''ת)

      אישה נזעמת, 01/05/06 13:34

      הגב לתגובה זו

    • היא גם לא התחרטה, זה *רק* החוק היבש שאוסר.. (ל''ת)

      סתאאאם, 01/05/06 13:41

      הגב לתגובה זו

    • בנאדם מה נסגר איתך?

      א, 01/05/06 13:42

      אני לא יודע בן כמה אתה אולי אתה ילד קטן אבל שתגדל תבין (אני מקווה) אין כזה דבר ולעולם לא יהיה מין בהסכמה על ידי ילדה בגיל 12 היא לא יודעת מה היא עושה אפילו שהיא טוענת כך בנאדם לפני גיל 17 ו 18 עדיין לא בוגר מספיק בשביל להבין את המושג של קיום יחסי מין ההורמונים שלהם משתוללים בגיל צעיר והם מחליטים בשבילם לא ההיגיון. לא בכדי חוקקו חוקים כאלו בכל מדינה מערבית מתוקנת כדי להגן עליהם מפני אנשים שחושבים כמוך

      הגב לתגובה זו

    • אתה טיפש! (ל''ת)

      HELLO KITTY, 01/05/06 14:59

      הגב לתגובה זו

    • אתה מת !!!!!!!!!!!!!!!!! ככול שתרבו יהיה יותר קל לצוד אותכם!!!!!!!!

      סדום עכשיו!!!!!, 01/05/06 16:34

      תתפלל שכול הפדופילים שגולשים באתר הזה הם היחידים במדינה, ככה יהיה לכם יותר קל להתחבאות, אבל זה לא ימנע את חיסולכם רק ידחה אותו במעט .

      הגב לתגובה זו

    • נכון, זה לא אונס, זו בעילת קטינה בנסיבות מחמירות

      מיXתפוזים, 01/05/06 16:53

      וזה לא דבר של מה בכך!

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    קטינה

    זאב, 01/05/06 13:12

    אפילו שהילדה עשתה זאת מרצונה...איך אפשר לנגוע בילדה בת 12 ?בושה וכלימה

    הגב לתגובה זו

    • בשם חופש הביטוי והכסף

      כבר לא קטינה, 01/05/06 13:35

      מציגים ילדות קטנות בפוזות מפתות בכל מיני פרסומות ואף אחד לא מעיז לומר שזה לא בסדר. אז אתה מדבר על קטינות? כל החברה הצבועה מעודדת התיחסות לקטינות כאל אובייקטים מיניים, וכשדברים כאלו קורים, כולם מצקצקים ב''תדהמה''.

      הגב לתגובה זו

      • נכון מאוד

        יוסי, 01/05/06 14:14

        פעם כתבתי משהו על הפרסומות של חברת ''האגיס'' המשווקת חיתולים.
        בכל פרסומת שלה מופיעים פעוטות בפוזות מיניות אשר מגרות את כל הפדופילים למיניהם.

        בזמנו הצעתי וגם היום אני מציע לכל אזרחי המדינה להחרים לאלתר את כל מוצרי ''האגיס'' עד אשר חברה זו תפסיק את הפרסומות שלה המעודדות פדופיליה.

        הגב לתגובה זו

        • להאגיס ולע'2 כדבריך, וכמובן לא נעניתי. זו השיטה שלהם- לא לענות

          מר יוסי:, 01/05/06 17:06

          ולהכחיש שהתקבלו תלונות בכלל.

          הגב לתגובה זו

        • אני גננת בארה''ב

          ענת, 01/05/06 17:11

          ופעם ראיתי שני ילדים בני שלוש משוחחים בינהם בחדר השרותים התמונה היתה מתוקה וללא מחשבה הוצאתי מצלמה וצילמתי...מנהלת הגן הגיע אלי במהרה והורתה לי מייד למחוק את התמונה מחשש שיעשה בה שימוש לא נכון....אז רק בישראל אין חוק לגבי כלום

          הגב לתגובה זו

      • 100% right

        DANI, 01/05/06 14:21

        unfortunately youre right.

        הגב לתגובה זו

      • הסתה קבועה לניצול מיני של קטינים ע''י הטלויזיה והפרסום

        אני מסכים, 01/05/06 15:50

        'החינוכית' מתועבת ובנויה עקרונית על שיטת השידור השגרתית ביותר של הצגת קטינים כאובייקטי מין, ושל כפיית קטינים לשמש קהל ליחסים פיקטיבים בין מבוגרים, או בין מי שאינם קטינים, היות והטלויזיה ללא כל הבדל ערוץ כולל 'החינוכית' מכחישה עקרונית קיום קטינים מצד אחד, וקיום אדם בוגר מנטאלית מצד שני- זה אינטרס קיומי של החברות הכלכליות הגדולות שאותן הטלויזיה משרתת, להטמיע את התפיסה הזאת- שאין ילדות ואין בגרות מנטאלית, וזה מה ש'החינוכית' עושה בדמיון מוחלט לע'2, 1, 10 ודומיהם. 'החינוכית' וע'1 הם כביכול 'ציבוריים' בפעילותם, והם מתעללים בילדים לעיתים יותר מהאחרים, וכללית באותה מידה. הם פאשיסטים. הפאשיסטים, יותר הנאצים, נהגו לשאוף לדיכוי כללי של האוכלוסיה ע''י חלוקת חומרים מסממים וניצול מיני. השידור והפרסום הם חומרים מסממים, מלבד האינטרס הטלויזיוני הישיר, כולל של 'החינוכית', להדיח ילדים לסמים אלכוהול וכמובן לקיים יחסי מין ולבצע הפלות-כל מי שצופה בכנות בשידורים מבין זאת היטב. ראו הסידרה 'דגראסי' למשל.

        הגב לתגובה זו

      • עונש מוות לפדופילים!ולאסור על רכישת מוצרי מין ! (ל''ת)

        סדום?, 01/05/06 17:13

        הגב לתגובה זו

        • היי סדום אוליי תסתום עם הערות הילדותיות שלך (ל''ת)

          אני, 01/05/06 19:15

          הגב לתגובה זו

          • למה התגובה שלי הפריעה לך? אתה פדופיל? מפחד? אני מבטיח לך שאני ארדוף

            סדדדווווווםםםםם, 01/05/06 20:38

            את כולכם עד האחרון!!!!!!!!!!!
            לא ממליץ לך לנסות אותי! כדי לך להפסיק לחשוב על ילדות קטנות. אני מביא לך הזדמנות נוספת. אם אתה תעשה משהו לילדות ישראל, אתה מת !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
            לא כדי לך לבדוק אותי !!!!!!!!!!

            הגב לתגובה זו

    • עקרונית אתה צודק

      מיXתפוזים, 01/05/06 16:52

      אבל תדע לך שלא תמיד אפשר לדעת

      כמו שיש בחורות מבוגרות שמתנהגות ונראות כמו ילדות כך גם יש את ההפך הגמור

      הגב לתגובה זו

  • 1.

    זוהי היתנהגות

    פקק תנועה, 01/05/06 13:01

    שבאה כתוצאה מתרבות הסקס הסמים והרוקנרול שמיתפשטת בחברה הישראלית.

    הגב לתגובה זו

    • בצבא ערבי לא מתנהגים ככה! (ל''ת)

      פאטמה ברנאווי, 01/05/06 13:22

      הגב לתגובה זו

      • בצבא ערבי יש כבשים וחמורים

        מוחמד, 01/05/06 15:21

        לא צריך ילדות יש את דולי

        הגב לתגובה זו

    • תרבות הרוקנרול?! מאיזו שנה הגעת? 1960?

      קרנפי, 01/05/06 13:29

      ממש חוליגנים הביטניקים האלה עם התספורות המשונות וכל הטוויסט הזה.
      ועוד לרקוד בנים ובנות ביחד במסיבות סלוניות? מה זה ?! ממש בורדל?

      מה עם קצת באך?

      קצת שוברט?
      מה עם איזה ספר טוב.... 'לוליטה' למשל....

      הגב לתגובה זו

      • מזל שבנגוריון אוסר את הגעת הביטלס

        נעמה, 01/05/06 13:54

        לארץ!! הרוקנרול הזה משחית!!

        הגב לתגובה זו

        • מה? הם לא באים? אני בשוק! (ל''ת)

          אישוני הכבאי, 01/05/06 14:29

          הגב לתגובה זו

        • התנגדות בן גוריון להקמת טלויזיה היא עוד עדות לגדולתו. יבורך!

          אכן, 01/05/06 15:39

          בזכותו עדיין זכינו אנו, לחוות תקופת ילדות, שהטלויזיה מחסלת גם מטבעה, וגם בכוונה, במטרה להתעלל בקטינים כשיטת שידור וניצול. מאיתנו לא דרש חלילה שום גורם בעל עוצמה בלתי מוגבלת לשרת אותו פיזית או נפשית, וגם לא שום אדם- היות והטלויזיה דורשת לקיים יחסי מין עם ילדים, ושוטפת את מוחם של הילדים בתביעתה מהם לקיים יחסי מין עם קטינים ועם מבוגרים (פדופיליה). בזכותו עדיין לא היתה טלויזיה בישראל. תודה עמוקה לזכרו היקר של בן גוריון. זר פרחי תודה.

          הגב לתגובה זו

        • אתה מתכוון לגולדה מאיר (ל''ת)

          מיXתפוזים, 01/05/06 16:47

          הגב לתגובה זו

    • במיוחד הרוקנרול!

      יהושוע בן-עזוז, 01/05/06 13:31

      הרוקנרול משחית את הנפשות! זוהי מוזיקה בזוייה של גויים וערלים!

      מדוע לא ישמעו בני התשחורת מוזיקה חסידית וירגעו קמעה.

      הגב לתגובה זו

    • אידיוט אחד.

      Gabi, 01/05/06 13:32

      מה הקשר בין רוקנרול, סקס וסמים?
      מי שאוהב רוקנרול אז הוא גם אוהב סמים (והפוך)?
      ניראה לי שהאוויר קצת דליל אצלך.

      הגב לתגובה זו

      • אתם לא מודעים למשמעות

        פקק תנועה, 01/05/06 15:27

        המישפט הזה. ומה שקורה כתוצאה מכך ובמיוחד ממקרה זה.תיפקחו את עניכם ואז תבינו מה קורה בחברה הישראלית אן שום קשר לכל מה שציינתם.תיתעוררו ואז תבינו. חבורה של דמגוגים בתחילת דרכם.שכמותכם.

        הגב לתגובה זו

    • אתה צודק ב-100 אחוז !

      מיץ פטל, 01/05/06 15:03

      אני גם ממליצה לך ובכלל לכל המגיבים אליך לקרא את הכתבה ''מוכרת הסקס הקטנה'' באתר המתחרה ותראו כמה הוא צודק...
      בקיצור כתוב שם על אגם רוטברג והפוזות הסקסיות לפרסומות שהיא עושה שכל כך לא מתאים לה.....

      הגב לתגובה זו

    • מוסר.מחזק ומבריא חברה.בצבא,כל שכן. (ל''ת)

      ללמד ערכים., 01/05/06 15:08

      הגב לתגובה זו

    • פקק.. יללה ,מספיק לדבר שטויות!! (ל''ת)

      חולץ, 01/05/06 16:48

      הגב לתגובה זו