• 109.

    כיצד מרחיקים את פרץ אחת ולתמיד מהמפלגה, או בואו ונתפלג מהדקטטור

    שמעון אמסלם, 03/05/06 22:09

    הלא ברור היום לכל אדם הגון במפלגה שפרץ ביצע תרגיל השתלטות עוינת למפלגה, אבל אפשר לגרום להשתלטות העוינת הזו שתהיה נצחון פירוס, אפשר וצריך (מוסרית לפחות) להוריד את מס' המנדטים ע''י עזיבה זמנית (כן, גם פרץ עשה זאת בזמנו), והקמת סיעת פורשים שתימנה בין 7 ל 9 חברי כנסת, תקבל 2-3 מינויי שרים (ואם לא, אז גם לא נורא) ותקטין בצורה דרמטית את כוחו של פרץ, תזעזע את כסאו, ותביא לירידה משמעותית וזמנית במס' חברי המפלגה.
    זיכרו- פרץ נבנה על שמות כמתן וילנאי, עמי איילון ופרופסור ברוורמן וללא ה''נבחרת'' שהציג ספק אם היה סופר 8 מנדטים.

    הגב לתגובה זו

    • מסכנים ''אמסלם'' והאהוד ברק שלו

      עומר, 05/05/06 18:22

      נשארו לבד עם כל מיני פנטזיות על פרישות ועריקות.

      הובסתם, הפסדתם. העם לא רוצה את אהוד ברק. :)

      הגב לתגובה זו

  • 108.

    דו''ח מיה, נתונים מעודכנים ואוביקטיבים. (ל''ת)

    יונית, 03/05/06 17:35

    הגב לתגובה זו

    • אכן נתונים מעודכנים ומדויקים

      תמי4, 05/05/06 20:52

      בדיוק כמו התרשומות המדויקות במסעדה של דברי הבת דוד

      הגב לתגובה זו

      • אבל השופט דווקא לא חשב כך (ל''ת)

        תמי4, 05/05/06 22:45

        הגב לתגובה זו

        • אפילו מצנע וגלאון לא מתגעגעים (ל''ת)

          תמי, 21/05/06 11:22

          הגב לתגובה זו

  • 107.

    לגזענים אין סיכוי

    שימי, 03/05/06 15:51

    לגזענים לא יעזור שום דבר. אמיר פרץ ינצח אותם ויחזיר אותם לחורים הקטנים מהם הם באו

    הגב לתגובה זו

  • 106.

    למעשה וזה כבר עובדה?מדינת ישראל נכבשה ע''י מרוקו.

    ישראל שטח כבוש, 03/05/06 11:13

    והמרוקאים הם אדוני הארץ...

    הגב לתגובה זו

  • 105.

    אתם רציתם אותו כראש ממשלה,גנרלים.

    יוסי א, 03/05/06 10:56

    לפני הבחירות נשיקות חיבוקים ,אחרי הבחירות דובר שהוא לא מתאים להיות שר בטחון,אם כל הגנרלים החמודים ידעו זאת מראש מדוע הם שתקו???????
    מפני שגם הם רודפי שררה ושלטון ולא שינה להם במאום אם זה קוף או כלב העומד בראשם.
    צבועים כולכם חברי מפלגת העבודה כולל העומד בראשכם הפתי שהאמין שהוא מסוגל.
    אז עכשיו הוא יבוא לפלשתינים ויאמר להם שאם לא תפסיקו לירות קסאמים אז נעשה שביתה????

    הגב לתגובה זו

  • 104.

    עמיר פרץ - עלה והצלח

    ורד, 03/05/06 10:00

    לשר הבטחון החדש
    עמיר פרץ

    אל תשים לב למכפישים, למקנאים ולגזענים

    הצלחתך היא הצלחתנו - הצלחת מדינת ישראל


    חג שמח
    ורד

    הגב לתגובה זו

  • 103.

    אמרנו לכם שהוא מרוקאי מגלומן טיפש! (ל''ת)

    לא רציתם להקשיב, 02/05/06 23:45

    הגב לתגובה זו

    • חג עצמאות שמח לכל האשכנזים (ל''ת)

      עומר, 03/05/06 00:55

      הגב לתגובה זו

    • אז קבל מתכון: שישליק כבש בתחמיץ

      עומר, 03/05/06 01:10

      מכיוון שהיית כל-כך חכם והזהרת אותנו מהמרוקאים, קבל מתכון שיעשה לך את החג:

      שישליק כבש בתחמיץ עגבניות ונענע

      המרכיבים:
      1 ק''ג ירך כבש חתוכה לקוביות
      לתחמיץ:
      1 כוס שמן זית
      מיץ מלימון אחד
      2 בצלים מגוררים
      1 עלה דפנה חתוך לחתיכות קטנות
      2 כפות נענע קצוצה
      2 עגבניות מקולפות, ללא המיץ, מגוררות
      מלח
      פלפל

      אופן ההכנה:
      מערבבים את כל חומרי התחמיץ בקערה, ומשרים בהם את הבשר למשך 6 שעות. משפדים את קוביות הבשר על שפודים וצולים בגריל כ-5 דקות.

      שיהיה לך בתיאבון. חג עצמאות שמח.
      אתה מוזמן למימונה בקריה יחד עם טומי לפיד והתזמורת האנדלוסית ההונגרית.

      הגב לתגובה זו

    • אין בעיה שהוא מרוקאי,ישנה בעיה שהוא טיפש.בעיה לא קטנה. (ל''ת)

      פושטק עלה, 03/05/06 06:08

      הגב לתגובה זו

    • הוא מרוקאי??איך לא ידעתי.וליברמן גם?אבל מופז מרוקאי..לא?הוא כורדי

      טוניסאי.., 03/05/06 08:50

      שרון הוא מרוקאי לא?
      לא הוא התחתן עם מרוקאית..
      אה נכון... וזה ברוורמן מרוקאי?
      זה כן בטוח..
      אז מי לא מרוקאי?
      איילון הוא לא מרוקאי ..
      איך זה ?הרי הוא טיפש.
      אבל יש טיפשים שהם לא מרוקאים..
      אה..הבנתי זה לא בגלל שהוא מרוקאי שהוא טיפש..

      הגב לתגובה זו

  • 102.

    עמיר חושב רק על עצמו

    שלומי, 02/05/06 22:39

    עמיר לא לעולם תשאר יושב ראש המפלגה , גם אם תלך למפקד גדול
    זה המפקד שיפיל אותך

    הגב לתגובה זו

    • פרץ זכה בפריימריס בין 130 אלף חברים

      עומר, 02/05/06 23:16

      אפילו הכסף שקיבל שמעון פרס שלא כחוק מחבריו המיליארדרים לא עזר לו מול האהדה לפרץ.

      הגב לתגובה זו

      • אין לנו פרץ אחרת. (ל''ת)

        זף, 03/05/06 00:23

        הגב לתגובה זו

        • פרץ אחד זה כבר יותר מדי

          אחד בש״ס, 03/05/06 19:00

          היו 2 פרצים מושחתים בכנסת הקודמת

          הגב לתגובה זו

      • ההסתדרות אנסה את הבוחרים להצביע בעד פרץ (ל''ת)

        עובד הסתדרות, 03/05/06 18:57

        הגב לתגובה זו

    • אולי הוא חושב גם עליך? (ל''ת)

      שמחה, 02/05/06 23:37

      הגב לתגובה זו

  • 101.

    הנעים החיובי והטוב אצל פרץ

    שמחה, 02/05/06 21:57

    א. הוא לא גנרל! צר אפק ,שברב החיים עסק באיך להרוג ולהרוס
    ב.יש לו את ההשכלה,והאיטליגנציה לפחות כמו רב הגנרלים
    ג.יש לו ראש וזה גם גברת בנגל מודה
    ד.קופת שרצים על גופו אין לו . ולכן
    ה. יש לתת לו את הצ`נס!

    הגב לתגובה זו

    • ההשכלה

      אאא, 02/05/06 23:08

      אין לו השכלה !!!!

      הגב לתגובה זו

      • אין לו לא השכלה ולא שכל (ל''ת)

        סתם קשקשן טמבל, 02/05/06 23:46

        הגב לתגובה זו

        • חג עצמאות שמח לכל הקשקשנים (ל''ת)

          עומר, 03/05/06 00:56

          הגב לתגובה זו

      • אתה מכיר את כל הא'-ב'? (ל''ת)

        עומר, 02/05/06 23:48

        הגב לתגובה זו

      • ל אאא

        שמחה, 03/05/06 00:12

        השכלה;זה דבר בעיתי אצלינו .אדון משה(דיין)הסתובב באוניברסיטה בירושלים ורחש את השכלתו מרוח הקדש.שרון בולדוזר משכיל.פרס ,בוגר נוער העובד
        והגבורים והמוכשרים,הטייסים רכשו את ''שכלתם בתור מהנדסים ''בקורס מחול בארה''ב.
        אני חושב שפרץ בהחלט מסוגל להתמודד עם ''המשכילים''המצויים.

        הגב לתגובה זו

  • 100.

    מצטער שהצבעתי לו

    פרנקו, 02/05/06 19:19

    בכל מערכת בחירות שהשתתפתי בהן (מאז 92) תמיד, אבל תמיד הצטערתי בסופו של דבר על בחירתי. המפלגה שהצבעתי לה תמיד הצליחה לבאס אותי. הפעם לראשונה, הצבעתי אמת. הפעם הצער על הקול שלי הגיע מהר מתמיד: הממשלה עוד לא קמה, וכבר אני כועס על עצמי שלא תמכתי במרצ. למה? בגלל ההתעקשות של פרץ על סגני שרים, ועל התעקשותו שלא לצמצם את מספר השרים מתחת ל- 28. כל הכבוד

    הגב לתגובה זו

    • אל תדאג, תכף עומר בא לשכנע אותך שבכל בסדר (ל''ת)

      המשכנע, 02/05/06 19:51

      הגב לתגובה זו

      • חג עצמאות שמח לתומכי פרץ ולמשמיציו (ל''ת)

        עומר, 02/05/06 20:49

        הגב לתגובה זו

    • מר''צ גם בדרך לממשלה (ל''ת)

      תקווה, 02/05/06 20:28

      הגב לתגובה זו

  • 99.

    אני עדין מחפש מי קיבל את התיקים החברתיים מחפש ולא מוצא מה קורה פרץ (ל''ת)

    שאלת תם, 02/05/06 18:54

    הגב לתגובה זו

    • הביטחון והחינוך הם התיקים בעלי התקציב

      עומר, 02/05/06 20:50

      הגבוה ביותר.

      החינוך הוא לא חברתי?
      צה''ל הוא לא צבא העם?

      העבודה קיבלה את התיקים החברתיים באמת.

      הגב לתגובה זו

      • תפסיק לזיין את השכל עומר

        יעל, 02/05/06 21:30

        פרץ בלון נפוח שעכשיו יוצא ממנו האוויר

        הגב לתגובה זו

        • איזו שפה נמוכה

          עומר, 02/05/06 23:15

          ובכל זאת אני מאחל לך חג עצמאות שמח, הרבה בריאות וביטחון אישי שיעניק לך שר הביטחון החדש.

          הגב לתגובה זו

  • 98.

    לאחר שפרץ התנפל על כל התיקים החברתיים- ונלחם עבורם איש איש ?האיש ק

    הקשת החברתית, 02/05/06 18:53

    קליבר

    הגב לתגובה זו

    • חג שמח לאנשי הקשת החברתית (ל''ת)

      עומר, 02/05/06 20:51

      הגב לתגובה זו

  • 97.

    גנרלים חלקם ואולי רובם מושחתים !!!!

    יאיר, 02/05/06 15:05

    כל מי שהיה בצבא יותר מ-3 שנים
    יודע שקבלת ההחלטות לקוייה בחסר
    מזל שהגנרלים שלנו מעונינים בקריירה
    פוליטית אחרת גם חיי החיילים היו בסכנה אולי הגיע הזמן שיהיה אזרח
    שר בטחון וקצת יזעזע את היושבים על סיר הבשר ומאימים עלינו ודואגים לעצמם בשם הבטחון...

    הגב לתגובה זו

  • 96.

    מצביעה לפרץ מבלי להניד עפעף.

    לכל יצור מגיעים, 02/05/06 13:59

    מה זו ההתלהמות הזאת?
    כל מנהיג צריך לעבוד בצוות - אבל הצוות צריך לשתף פעולה!!!!!!!!!!

    סבלנות!

    הגב לתגובה זו

    • המלך עירום בלי ברוורמן ואיילון הוא לא היה מגיע לשום דבר (ל''ת)

      המלך העירום, 02/05/06 16:46

      הגב לתגובה זו

      • אז תתלבש... (ל''ת)

        עומר, 02/05/06 17:05

        הגב לתגובה זו

        • גם אם אתלבש-עדין המלך עירום - בריון בעדינות טיפש (ל''ת)

          לעומר, 02/05/06 18:47

          הגב לתגובה זו

          • עמיר פרץ - ראש הממשלה שלי (ל''ת)

            ערדליים, 20/05/06 16:37

            הגב לתגובה זו

  • 95.

    מספיק כבר. תנו לפרץ צ'אנס

    אבי, 02/05/06 13:49

    נמאס מהירידות האלה על עמיר פרץ עוד לפני שהוא אפילו ניכנס למשרד הבטחון - תנו לו הזדמנות - יהיה שר טוב תשבחו אותו - יהיה שר גרוע - תרדו עליו

    הגב לתגובה זו

  • 94.

    ואלה רעיון-אם יש מתנגדים אז נחליף אותם. זהו דיקטטור!! (ל''ת)

    פרץ הביתה, 02/05/06 13:08

    הגב לתגובה זו

    • טוב, פרץ יבוא לבית שלך לחוג בית (ל''ת)

      עומר, 02/05/06 13:20

      הגב לתגובה זו

  • 93.

    לפי מצב העינינים פרץ מתרסק.

    רון, 02/05/06 10:51

    רק שפואד לא יתרגז ואיך מפתח לוולוו משתיק מצפון.
    כידוע פואד הוא גם גנרל ושכח או לא רצה לשמוע שמעליבים אותו על זה אומרים וולוו הופך שרים לחרשים.

    הגב לתגובה זו

    • גם רבין - ברק - ופרס השתיקו את פואד

      מתפקד ותיק, 02/05/06 11:11

      עם וולבו

      הגב לתגובה זו

      • וגנרל מצנע השתיקו בשיריון למספר 2 (ל''ת)

        א, 02/05/06 11:35

        הגב לתגובה זו

  • 92.

    פרץ בהחלט עשה טעות. אני עם איילון. (ל''ת)

    מתפקד עבודה, 02/05/06 09:09

    הגב לתגובה זו

    • בקדנציה ראשונה לא יזיק לו ללמוד את

      מתפקד ותיק, 02/05/06 09:58

      הכנסת.

      עמי איילון רק נבחר לכנסת וכבר רוצה לשלוט בכולם. הוא לא מכיר עדיין את המערכת הפוליטית. הדחף הבלתי נשלט שלו להיות שר ללא כל ניסיון פוליטי מוכיח שאינו ראוי להיות מנהיג בעתיד

      הגב לתגובה זו

  • 91.

    אפשר להביא את הסוס לנהר אבל אי אפשר להכריח אותו לשתות -המלך עירום ע

    בבחירות הבאות, 02/05/06 08:05

    עצוב.עומר כמה אתה מקבל בשביל לשכב על הגדר .

    הגב לתגובה זו

    • העם בעד עמיר פרץ

      עומר, 02/05/06 09:34

      ואני לא צריך אפילו 10 אגורות בשביל להגן עליו.

      חכו לבחירות הבאות ותראו מי ירכיב את הממשלה הבאה (רמז: זה לא יהיה אולמרט, פרס, אהוד ברק, ואפילו לא איילון, וילנאי ודני יתום).

      הגב לתגובה זו

      • ידוע למי ניתנה הנבואה...

        ., 02/05/06 09:55

        כן, לצערי, חלק העם שאוהב סיסמאות שדופות, סגנון של עלבונות והשתלחויות, אגרסיביות ובורות כאידאולוגיה - יוכל למצוא לו בפרץ מנהיג ''ראוי''...

        הגב לתגובה זו

        • ההתנפלות של פרץ על התיקים החברתיים מעוררת חמלה -תירוציו קלושים (ל''ת)

          חתול רחוב, 02/05/06 18:50

          הגב לתגובה זו

          • כל אלה שתוקפים את פרץ יאכלו את הכובע (ל''ת)

            מתפקד ותיק, 02/05/06 23:33

            הגב לתגובה זו

            • החבר פרץ ממש חברתי - לא רק הכובע נוכל גם את החסכונות (ל''ת)

              יודעי דבר, 03/05/06 17:31

              הגב לתגובה זו

            • קודם תלמד לכתוב בלי שגיאות כתיב (ל''ת)

              גרעין אבוקדו, 20/05/06 16:39

              הגב לתגובה זו

      • עומר צודק. הבחירות הבאות יפתיעו את כולם (ל''ת)

        מתפקד ותיק, 02/05/06 10:00

        הגב לתגובה זו

        • פרץ יפתיע אותי אם ילמד אנגלית (ל''ת)

          בושה וחרפה, 02/05/06 22:39

          הגב לתגובה זו

          • עד שתופתעי - שישליק עם עגבניות ויוגורט

            עומר, 02/05/06 23:47

            יש לי מתכון מצוין שיעביר לך את הזמן עד שתופתעי לטובה מביצועיו של שר הביטחון החדש, עמיר פרץ:

            שישליק עם עגבניות ויוגורט

            המרכיבים:
            1 ק''ג בשר עגל או טלה חתוך לקוביות
            3/4 כוס שמן זית
            2 בצלים מגורדים דק על פומפיה
            4 עגבניות בשלות מגורדות דק
            מלח גס
            פלפל שחור גרוס

            אופן ההכנה:
            מערבבים את כל החומרים מלבד הבשר. משרים את הבשר כ- 12 שעות בתערובת. משפדים את הבשר על ענף עץ זית או דפנה, צולים על הגריל ומגישים עם אורז, יוגורט עיזים, עגבניה מרוסקת ומעט שום טרי.

            בתאבון, חג עצמאות שמח.
            בשנה הבאה אני אתן מתכון לצמחוניים.

            הגב לתגובה זו

        • כן העם יבין שבחירתו גרמה לאסון,

          חושף האמת, 03/05/06 01:21

          ויבחר את ביבי נתניהו לראשות הממשלה.

          הגב לתגובה זו

      • תפסיק לעשן סמים עומר

        קרן, 02/05/06 22:29

        או שאתה באמת טיפש המאמין בדמגוגיה של פרץ

        הגב לתגובה זו

        • כשרואים את צורת ההתבטאות שלך

          עומר, 02/05/06 23:20

          ברור לגמרי מי כאן הטיפש.

          שיהיה לך חג עצמאות שמח (ולא משנה אם אתה גר בחיפה, בתל-מונד או בשער מנשה).

          הגב לתגובה זו

      • מי הוא בכלל מר פרץ

        שירי, 02/05/06 22:30

        על כמה פלוגות פיקדת
        אילו חוקים חיקקת למען אזרחי ישראל
        אילו קשרים בינלאומיים קישרת או חיזקת
        אתה אפס מאופס כלומניק
        חוץ מאוויר חם לא עשית כלום למען המדינה

        הגב לתגובה זו

        • עמיר פרץ היה סרן בצבא. (ל''ת)

          חושף האמת, 03/05/06 01:20

          הגב לתגובה זו

  • 90.

    מלחמת יום כיפור

    יוסי, 02/05/06 00:52

    הו מיה הו מיה - סוף סוף מישהו שמנסה לפחות לעקר את תרבות הגנרלים מהפוליטיקה. ימות המשיח!!
    חוץ מזה כמה טוב לראות אדם עם ראש אנליטי (על אמת)ודם מרוקאי בעורקים.

    הגב לתגובה זו

    • כן, ממש ראש אנליטי יש לו

      אנה, 02/05/06 06:45

      במיוחד ההתבטאויות בנאום הזה מראות יכולת ניתוח מהדרגה הראשונה.

      הגב לתגובה זו

      • אנה , אין לך חוש הומור כמו לפרץ. (ל''ת)

        חושף האמת, 03/05/06 01:15

        הגב לתגובה זו

        • אכן, ההומור האנין מתחרה רק בניתוחים האנליטים שלו (ל''ת)

          אכן, 03/05/06 18:04

          הגב לתגובה זו

  • 89.

    פרץ : '' יפה שתיקה לחכמים...קל וחומר לטיפשים'' (ל''ת)

    אבי 55, 01/05/06 23:59

    הגב לתגובה זו

    • יש רק 55 אבי בירושלים?

      עומר, 02/05/06 00:42

      או שיש יותר ואתה רק ה-55 בתור?

      הגב לתגובה זו

  • 88.

    פרץ האהבל תשמור על פיך

    שמיר, 01/05/06 22:37

    אם הטפשות היתה מחלה כואבת
    פרץ היה בה כל הזמן
    פרץ האהבל עוד לא תופס שהוא כבר לא עסקן קטן ומושתן אלה ''קפץ''
    ונהיה ''שר הבטחון'' זה נשמע כבדיחה
    אבל זאת המציאות הכואבת
    שנאמר איך הפשפש עלה למעלה זאת לא נדע עצוב.

    הגב לתגובה זו

    • ''הפשפש עלה למעלה'' - זה נאמר על פרס

      עומר, 02/05/06 00:41

      לשמעון פרס קרא אורי אבנרי לפני 40 שנה ''שמעון פרסומת'' ועל שמעון פרס כתבו את השיר ''הפשפש עלה למעלה''.

      עמיר פרץ סיים את שלטונו של פרס במפלגת העבודה - ובא לציון גואל.

      הגב לתגובה זו

      • ''איך זה שהפשפש עלה למעלה'',,,

        עובדות יבשות, 02/05/06 01:16

        נכתב ע''י נתן אלתרמן,אחרי מינויו של שמעון פרס לתפקיד יושב-ראש תנועת ''הנוער העובד והלומד''.

        הגב לתגובה זו

        • נכתב על פרס, שרו רביעיית מועדון התיאטרון

          פששששש, 02/05/06 09:58

          ובעת ההופעה האיר הפרוז'קטור על פרס.
          אך מה לומר, אפילו הפשפש כבר לא מה שהיה פעם....


          הגב לתגובה זו

  • 87.

    פרץ היהירות שנובעת מכוחניות תפיל אותך אתה טיפש (ל''ת)

    פרח, 01/05/06 21:35

    הגב לתגובה זו

    • אם הוא כל כך טיפש

      עומר, 01/05/06 22:23

      אם הוא כל כך טיפש - כיצד הוא הגיע
      להיכן שהגיע?

      הוא ניצח את ביבי, את שמעון פרס, הצליח להעביר הצעה במרכז (ועוד בהצבעה חשאית) שלוקחת מהמרכז את הסמכות הכי חשובה שהיתה בידיו.

      לא מסתדרת התזה הזאת, נכון? לא יכול להיות שטיפש היה מגיע לכאלה הישגים. אז אולי הוא לא טיפש כפי שחשבת?

      הגב לתגובה זו

      • עמיר פרץ התבלבל שם בצמרת. משהו השתבש אצלו לגמרי:

        אתה טועה, 01/05/06 22:39

        עמיר פרץ נפצע בתאונה... בזמן שאני שכבתי פצוע בבילינסון מקרבות התעלה, קרבות מרים שלא ישנתי כלל ונזהר מאד ברמזים.
        שבתי לצבא שנים לתפקידים ששוב נזהר.
        הוא לא רק פגע בכל לוחם בצה''ל.
        הוא פגע גם ברעיון המפלגתי שלו נגד העוני, הפנסיות וכו'. כל שהוא קצר שיולי תמיר שרת החינוך ועוד נראה מה יהיה.
        דומה שאולמרט עשה לו תרגיל חזק מאד שמשגע את עמיר לגמרי.
        לפני שעמיר יהיה דיקטטור מסוכן כמו ביבי בבחירות 1999 עדיף שיפיק לקחי היסטוריה ויעזוב הפוליטיקה לחלוטין!!!
        מי ששמע אותו אתמול לא יכול להתעלם שהאיש איבד עשתונות.
        עם כל כאב יום הזיכרון חג עצמאות שמח לעם ישראל.

        הגב לתגובה זו

        • פרץ דיבר על 2 גנרלים ואדמירל אחד

          עומר, 02/05/06 00:46

          פרץ דיבר על 2 גנרלים ואדמירל אחד: וילנאי, יתום ואיילון. ולא על כל קציני צה''ל (פרץ הוא רב סרן בעצמו).

          הגב לתגובה זו

      • לאן בדיוק הוא הגיע?

        הפשפש, 02/05/06 06:48

        להסתדרות הביא אותו חיים רמון, את ביבי הוא לא נצח באף אחד מהעימותים ביניהם, הוא הצליח בדרכים מפוקפקות לנצח בבחירות הפנימיות בעבודה והוביל אותה להישג עלוב של 19 מנדטים - בבחירות שבהן הליכוד ושינוי התפרקו הוא לא הצליח לקחת מהן מנדט אחד.

        ה''הישג'' היחיד שלו זה גיוס חסידים שוטים.

        הגב לתגובה זו

      • תפסיק לזיין את השכל עומר

        יעל, 02/05/06 21:32

        פרץ בלון נפוח שעכשיו יוצא ממנו האוויר

        הגב לתגובה זו

        • יעל, חג עצמאות שמח (ל''ת)

          עומר, 03/05/06 00:54

          הגב לתגובה זו

        • תודה רבה. מחר את ממנגלת? (ל''ת)

          עומר, 03/05/06 00:57

          הגב לתגובה זו

  • 86.

    טעות בסיסית

    ג. אביבי, 01/05/06 20:51

    הטעות של בנגל היא בכך שה''ירידה'' של פרץ היא על על גנרלים בשרות פעיל או מילואים אלא על גנרלים בדימוס שהפכו לפוליטיקאים שגם בתוך מפלגתם אינם מרשימים. לכן אין כל הכרח שהנאום של פרץ יפגע ביחסיו עם צמרת צה''ל.
    ועוד משהו. כל הגנרלים הפוליטיקאים המדוברים הם נטל על מפלגת העבודה, אף אחד מהם לא יכול להוביל את העבודה או מפלגה אחרת בצורה יותר מוצלחת, כבר ראינו את גנרל מצנע.

    הגב לתגובה זו

    • צ''ל: שה''ירידה'' של פרץ היא לא על גנרלים בשרות פעיל

      תיקון טעות, 01/05/06 21:59

      .....

      הגב לתגובה זו

  • 85.

    פרץ הוא עוזי כהן של מפלגת העבודה -הוא לומד מהר מנחמים אותנו (ל''ת)

    כמה עצוב, 01/05/06 20:16

    הגב לתגובה זו

    • נכון, כמה עצוב שהתגובות לא רציניות (ל''ת)

      עומר, 01/05/06 20:38

      הגב לתגובה זו

  • 84.

    סטאלין-1-במאי=הצבא האדום לישראל (ל''ת)

    פוטין, 01/05/06 20:15

    הגב לתגובה זו

    • פששש!! איזה הומור, איזה שנינות (ל''ת)

      עומר, 01/05/06 22:25

      הגב לתגובה זו

  • 83.

    אני שר השביתות פרץ -מדליק את המדינה (ל''ת)

    רואה בקפה, 01/05/06 20:13

    הגב לתגובה זו

    • לא ראית בקפה שהבדיחה הזאת כבר

      עומר, 01/05/06 20:35

      היתה? תסתכל שוב בקפה של אשתך.

      הגב לתגובה זו

  • 82.

    שני חברי מרכז שאני מכיר,יצאו נגד פרץ, ובחרו קדימה.

    אזרח., 01/05/06 18:59

    כמה כאלה יש?
    ומה עם אחיה של דליה איציק?הוא גם כן חבר מרכז.לא קשה לנחש עבור מי הוא הצביע אתמול.
    ובני משפחותיהם של כל שאר פורשי העבודה שהלכו לקדימה,עבור מי הם הצביעו?
    מרכז מפלגת העבודה מלא באנשים שהשקפת עולמם דומה להשקפת עולמה של קדימה.
    יש לנקות את המרכז מהם,ולהכניס רוח חדשה באמת.

    הגב לתגובה זו

    • נכון, צריך רוח חדשה מההסתדרת, רוח הקידמה....

      שמעון אמסלם, 01/05/06 22:18

      המפלגה בראשות עמיר פרץ גמורה, לא יהיו בה רעיונות יותר, לא סיעור מוחות, לא הזדמנויות לאנשים חדשים ומוכשרים ולא משמרת צעירה.
      זו הפכה להיות המפלגה הפרטית של פרץ ושכיריו הפוליטיים.

      המפלגה במצבה הנוכחי אחת דינה: להתאבן.

      הגב לתגובה זו

      • להחזיר מהר את שמעון פרס! (ל''ת)

        נגד התאבנות, 01/05/06 22:59

        הגב לתגובה זו

  • 81.

    אני עמיר פרץ איש השביתות! לתפארת מדינת ישראל!!!!!!!!! (ל''ת)

    אפס, 01/05/06 18:58

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק. השם שלך מייצג את דבריך (ל''ת)

      עומר, 01/05/06 19:37

      הגב לתגובה זו

      • תפסיק לזיין את השכל עומר

        יעל, 02/05/06 21:33

        פרץ בלון נפוח שעכשיו יוצא ממנו האוויר

        הגב לתגובה זו

        • תודה, וחג שמח ומהנה:) (ל''ת)

          עומר, 02/05/06 23:50

          הגב לתגובה זו

  • 80.

    העיקר שאתם מרוצים מהירשזון

    שבתי קניאל, 01/05/06 18:33

    כמה נחמדים המגיבים ששונאים את פרץ ומוצאים שאינו ראוי לבטחון. כולכם הרי בטוחים ושמחים שמינוי הירשזון לאוצר הוא דבר יפה ונכון וראוי. אחרי הכל להירשזון נסיון עצום וקריירה עשירה של הישגים כלכליים והוא מקדימה ולא מהעבודה והוא הירשזון ולא פרץ והוא כמובן לא גדל בשדרות כמו פרץ הנורא. אז שלוש פעמים כיפק לשונאי פרץ ואוהבי הירשזון הדגול מרבבה שעוד לא היה במדינתנו שר אוצר כזה נהדר. תמשיכו להשמיץ טוקבקיסטים יקרים. רק למען הסדר הטוב תתחילו לפרסם תגובות שמחה לכבוד הירשזון שר האוצר המתאים והראוי.

    הגב לתגובה זו

  • 79.

    הערה חשובה

    רחל, 01/05/06 18:02

    הערתי ממקודם לא פורסמה. חבל שהגברת בנגל מספיק גיבורה לפרסם את השינאה שלה כלפי אנשים ברבים, אך בכל הנוגע להערה אישית הגם שהיא נכונה היא משתפנת מלפרסמה. מי שמבקר ראוי שיהיה פתוח גם לקבל ביקורת.

    הגב לתגובה זו

    • רחל, את לא לבד

      עומר, 01/05/06 22:18

      גם אני נתקלתי באותה תופעה

      הגב לתגובה זו

  • 78.

    ''היחידה לאכיפת שכר מינימום'', פרץ

    יוני רייס, 01/05/06 16:54

    נמצאת במשרד התמ''ת, שעליו ויתרת.

    כי לא באמת אכפת לך אם ייאכף או לא חוק שכר המינימום. אז חדל להעמיד פנים.

    הגב לתגובה זו

    • פרץ מתואם עם שר התמ''ת העתידי

      עומר, 01/05/06 17:52

      פרץ מתואם עם שר התמ''ת העתידי אלי ישי, בנושא אכיפת שכר המינימום. כך שהדברים שכתבת אינם נכונים.

      פרץ הוא זה שיזם את התיאום החברתי המשותף בין ש''ס לעבודה. הגימלאים בגדו בבוחריהם וסירבו להצטרף לגוש הזה. הם העדיפו להתמזג עם קדימה.

      הגב לתגובה זו

      • תפסיק לזיין את השכל עומר

        יעל, 02/05/06 21:34

        פרץ בלון נפוח שעכשיו יוצא ממנו האוויר

        הגב לתגובה זו

        • חג עצמאות שמח, יעל

          עומר, 02/05/06 23:24

          נפגשת עם שיר כדי ללכת לראות את הזיקוקין?

          הגב לתגובה זו

  • 77.

    פרץ בגד בבוחריו

    יוני רייס, 01/05/06 16:47

    ויתר על התמ''ת, והעדיף את הבטחון, משיקולים קרייריסטים אישיים. כשר תמ''ת הוא היה יכול לאכוף את שכר המינימום. אבל לא באמת אכפת לו, כנראה.

    על ההתבטאות המזלזלת נגד אנשי הצבא חבל להתעכב.

    הגב לתגובה זו

    • שוב אתה מטעה ולא כותב דברים נכונים (ל''ת)

      עומר, 01/05/06 17:53

      הגב לתגובה זו

      • פרץ השבית מדינה שלמה לקידום הפוליטי שלו (ל''ת)

        בושה וחרפה, 02/05/06 21:35

        הגב לתגובה זו

    • די כבר עם הניסוחים ההיסטרים עוד לפני שמשהו בכלל זז

      שאלה לי-, 01/05/06 18:27

      גם במסעדה אתה מחזיר את הקפה/צלחת כי ''מלוח מדי'' לפני שבכלל יצא מהמטבח והוגש לך ?
      יש כנראה טרנד חדש כזה.
      :-)

      הגב לתגובה זו

  • 76.

    עמיר פרץ!

    בנצי א, 01/05/06 16:07

    אני לא מעריץ אותו ולא הצבעתי עבורו. וגם אני כמו רבים אכן סבור שהאיש לא מתאים לכהן כשר הבטחון.
    אבל! אולי אני טועה ויתכן שכולנו טועים. עמיר פרץ עוד לא החל את תפקידו וכולנו לועגים ומזלזלים בו כולל חבריו ומעריציו במפלגת העבודה . בטחון ישראל ישאר אותו הביטחון גם אם עוזי כהן מרעננה או אלי בן מנחם. או אולי איזה בוזגלו או זכריה התימני יהיו שר הבטחון.
    לדעתי צריך לתת לפרץ 100 ימים של חסד ואני אישית מסכים גם ל200 ימי חסד. מי יודע? אול היא יביא לנו מנהיגות אחרת או תפיסת עולם אחר בבטחון ישראל. ואולי כולנו נהיה מופתעים לטובה מפרץ בתפקידו הרם הזה . ימים יגידו נחייה ונראה ואחר כך נגיב ונשפוט...

    הגב לתגובה זו

    • תסנן אחוז (בד''כ גבוה, היום קצת פחות)של כתומים שמטרתם ליצור מצגת שוא

      של אוירת קילקול, 01/05/06 18:22

      ותו לא !
      שום קטע ענייני !
      #בד''כ תופסים טרמפ על איזושהי ביקורת- ויאללה מתחיל החור (הכתום) בראש !
      #אם אין להם על מה לתפוס טרמפ
      כבר ימציאו או יצווחו סתם: צריך בחירות,כולם מושחתים,התאכזבנו וכו'.

      הגב לתגובה זו

      • תוספת - היום ,למשל היו תגובות( *כתום לא נחשב* ) עם דעות מנוגדות (ל''ת)

        אבל תענוג לקרוא, 01/05/06 19:00

        הגב לתגובה זו

  • 75.

    פרץ כל כך חברתי - שהסיפור על המלך ובגדיו החדשים -כל כך מתאים שבא לב (ל''ת)

    בא לבכות, 01/05/06 15:49

    הגב לתגובה זו

    • עוד ימני עם התקף ''חברתי'' (ל''ת)

      בלתי נשלט?, 01/05/06 16:43

      הגב לתגובה זו

  • 74.

    פרץ - סכנה לביטחון המדינה

    שולדבנד, 01/05/06 15:03

    מי שמינה את יו''ר ההסתדרות
    הצרחן שלנו לשר הביטחון , פשוט
    מעמיד בסכנה את ביטחון המדינה .
    אוי אריק אריק . איפה אתה .

    הגב לתגובה זו

    • פרץ סכנה. הפיתרון - אהוד ברק

      עומר, 01/05/06 17:54

      רק רמטכ''ל מוכשר כמוהו יצליח להרוס אותנו באמת.

      הגב לתגובה זו

      • פרץ העסקן הכוחני לא מגיע לקרסוליו של ברק בשום תחום

        שמעון אמסלם, 01/05/06 22:20

        מלבד כמובן זיופים ואינוסם של אלו התלויים בו לפרנסתם.

        הגב לתגובה זו

        • גזענים נמאסתם

          יוסי רוזנטל, 02/05/06 01:00

          איך אפשר לאנוס מישהו שמצביע מאחורי פרגות תפסיקו עם כל השקרים.
          אהוד ברק!!! הצחקת את האימהות של אסון צאלים

          הגב לתגובה זו

          • הגזענות בראש שלך. ביקורת על פרץ היא לא גזענות. (ל''ת)

            חומר, 02/05/06 06:50

            הגב לתגובה זו

            • ''עמותות ברק'', כספים שקיבל שמעון פרס

              עומר, 02/05/06 09:38

              ''עמותות ברק'', כספים שקיבל שמעון פרס שלא כדין ממיליארדרים אמריקנים - אלו הן החקירות שמתנהלות והתנהלו במשטרת ישראל.

              כמה רעש עשו ברק ופרס מ''מפקד הארגזים'', ובסוף התברר שההר הוליד עכבר והשחיתות האמיתית נמצאת אצלם.

              חומר למחשבה לכל המתלהמים...

              הגב לתגובה זו

            • השופטת פריש קבעה בצורה מפורשת שפרץ התנהל בצורה מושחתת

              שמעון אמסלם, 02/05/06 19:53

              החקירה בעיצומה, ואגב אין שום חקירה כנגד ברק, קפיש? אבל מה לכמוך ולאמת, הרי אתה מתועמלניו של הדיקטטור הגדול שגנב את מפלגת העבודה.

              הגב לתגובה זו

            • פרץ השבית מדינה שלמה לקידום הפוליטי שלו (ל''ת)

              בושה וחרפה, 02/05/06 21:35

              הגב לתגובה זו

          • למי תאמינו? למבקר המדינה שקבע שברק תפקד היטב באסון צאלים או לשכיריו (ל''ת)

            של פרץ, 02/05/06 10:22

            הגב לתגובה זו

  • 73.

    עמיר פרץ

    יעקב מרקל, 01/05/06 14:13

    עוד שנים רבות ילמדו את נאום הגנרלים של עמיר פרץ. כמו נאום הלויתנים של חיים רמון.
    תקופה חדשה באה למפלגת העבודה עולם חדש ומדיניות חדשה.
    עולם הגנרלים הולך ונעלם וקשה להם להבין זאת. אותו הדבר קרה לצרציל לדה גול ולאחרים יש עולם חדש וכל השטויות האלה הוא לא יודע להיות שר ביטחון ומה ברק ידע להיות שר ביטחון? רק דבר אחד הוא עשה הוציא את צהל מלבנון וגם את זה עשה בצורה שהביאה ועוד תביא לנו קורבנות מי יודע כמה בעיניני ביטחון מתעסקים מספיק גורמים ולא איש אחד ויחידי ולכן לא חייב להיות רופא שר הבריאות וחייל לא חייב להיות שר ביטחון צריך בן אדם עם ראש פתוח והבנה זה הכל.

    הגב לתגובה זו

  • 72.

    צודקת כתמיד

    מעכשיו מעריץ, 01/05/06 14:12

    עוד טקסט חכם של בנגל. מאיפה הבאתם אותה?

    הגב לתגובה זו

    • גם אני מעריץ אנשים שמשבחים את עצמם (ל''ת)

      עומר, 01/05/06 16:26

      הגב לתגובה זו

      • עומר אתה אדם קטן (ל''ת)

        שירי, 02/05/06 21:37

        הגב לתגובה זו

        • תודה שירי, חג שמח לך ולכל ישראל! (ל''ת)

          עומר, 02/05/06 23:25

          הגב לתגובה זו

    • היא הדוברת של מ. העבודה בזמן מצנע

      גילוי נאות, 02/05/06 11:30

      מה הפלא שהיא מדברת ככה

      הגב לתגובה זו

  • 71.

    פרץ ימצא עצמו שר עם תיק ריק מתוכן... ומפלגת העבודה תתרסק...

    אדי, 01/05/06 14:06

    התנהגות בוטה ומתנשאת משולבת בחוסר נסיון מובילה למסקנה ברורה- האיש אינו מתאים לתפקיד!!!
    למערכת לא תהיה ברירה אלא לעקוף אותו ולמדר אותו מקבלת החלטות בשל פגיעתו הרעה...
    את מרכז המפלגה ניתן לכבוש באמצעות טריקים ושטיקים, אבל ציבור הבוחרים של המפלגה הזאת יצביע ברגלים...
    כניסתו של פרץ לפוליטיקה הלאומית הייתה משב מרענן, אבל הרוח הפכה לסופה הרסנית...

    הגב לתגובה זו

    • הביטחון - תיק ריק מתוכן. הכי חשוב - הספורט. (ל''ת)

      עומר, 01/05/06 17:55

      הגב לתגובה זו

      • מה פרץ יעשה עם הבטחון

        בושה וחרפה, 02/05/06 21:40

        יארגן את החיילים וישבית את צהל

        הגב לתגובה זו

  • 70.

    12 מנדטים בבחירות הבאות

    ליכוד ב', 01/05/06 13:48

    מפלגת העבודה נראית מפלגה בלי עתיד.

    הגב לתגובה זו

    • העתיד שייך לקדימה, שינוי, ד''ש והגמלאים

      עומר, 01/05/06 16:29

      מפלגת העבודה - OUT.

      מי צריך את עמיר פרץ כשלמפלגת הגמלאים, ד''ש וטומי לפיד יש עתיד כל-כך מזהיר.

      הגב לתגובה זו

      • עם כל הכבוד לעבודה(ויש,באמת) אל תתחיל עם קדימה (ל''ת)

        מצביע קדימה, 01/05/06 18:29

        הגב לתגובה זו

  • 69.

    צריך ללכת לבחירות (ל''ת)

    פרופ' יעל מורן, 01/05/06 13:48

    הגב לתגובה זו

    • ההיפך, אנחנו מרוצים. אתם מצביעי הימין- (ל''ת)

      תאכלו את הלב, 01/05/06 14:37

      הגב לתגובה זו

  • 68.

    אם מופז היה שר ביטחון

    חייל, 01/05/06 13:40

    גם פרץ יכול
    לא ראינו ניסים ונפלאות בטחוניות תחת שרביטו של הגנרל מופז. לא שכחנו את מדחת יוסף הי''ד שמופז כשהיה רמטכ''ל נתן לו לדמם עד מוות במקום להיכנס לקבר יוסף ולהציל את חייו.
    הוא השאיר פצועים בשטח, עם כל הדרגות המצוחצחות שלו.

    הגב לתגובה זו

  • 67.

    גנרל ההסתדרות - איש קטן ,בטחוניסט אפס (ל''ת)

    שחר, 01/05/06 13:39

    הגב לתגובה זו

    • יותר טוב ממשלת ימין (ל''ת)

      בכל מקרה, 01/05/06 14:38

      הגב לתגובה זו

      • תיקון טעות-צ.ל. כמובן (!) יותר טוב מממשלת ימין (ל''ת)

        בכל מקרה, 01/05/06 17:54

        הגב לתגובה זו

  • 66.

    ביבי אשם!!!!!! (ל''ת)

    בעצם, 01/05/06 13:37

    הגב לתגובה זו

    • ביבי ערמומי!!!! (ל''ת)

      ובעצם. למה לא?, 01/05/06 14:21

      הגב לתגובה זו

  • 65.

    גם זרזיר וגם עורב

    אחד 1, 01/05/06 13:26

    גם פרץ עלוב ולא ראוי אך גם הגנרלים הבכינים לא טובים יותר.
    העבודה מתחילה במסע לסוף דרכה וזה טוב לכולם.

    הגב לתגובה זו

    • כתומים-לאכול את הלב בשקט

      השכנים מתלוננים, 01/05/06 14:39

      אשליות-כמה שאתם רוצים !
      :-)

      הגב לתגובה זו

  • 64.

    פרץ עריץ

    קוראת ותיקה, 01/05/06 13:10

    בסוף מפלגת העבודה תתרסק. וחבל.

    הגב לתגובה זו

    • באמת חבל שוילנאי ויתום רוצים לרסק

      עומר, 01/05/06 15:10

      את המפלגה.

      הגב לתגובה זו

      • כן לפילוג, להשאיר את פרץ עם 10 מנדטים

        שמעון אמסלם, 01/05/06 22:21

        ושיא לאדמירלים ולגנרלים כמה שהוא רוצה.

        הגב לתגובה זו

        • תגיד אתה לא אהוד ברק?!?! (ל''ת)

          יוסי, 02/05/06 01:03

          הגב לתגובה זו

          • ועכשיו תשימו את פרץ לצד ברק ותנסו להשוות

            שמעון אמסלם, 02/05/06 10:18

            האחד חסר השכלה, דמגוג בגרוש, צעקן, תחמן ואופורטוניסט שגנב מפלגה בעזרת אנשים שחייבים לו את פרנסתם וכעת משתלח ונוקם כעבד לשעבר.

            השני מצביא ולוחם שסיכן חייו רבות למען אזרחי ישראל, הכין היטב את צה''ל למלחמה הנוכחית שנכפתה עלינו, משכיל ובקי בניהול עניני המדינה ומעל לכל , אדם ישר ואמיץ שחשף את ערפאת ומחבליו, וגרם לכך שעיני כל העולם תיפקחנה באשר לפלשתינים ולאיסלם.

            היו כנים עם עצמכם, ההשוואה ברורה וחדה.

            הגב לתגובה זו

            • ''ישר ואמיץ''? - בגלל זה הוא זרק את נאווה

              עומר, 02/05/06 10:50

              אהוד ברק הובס על-ידי אריאל שרון ב-30 אחוז וזה רק שנה וחצי לאחר שנבחר לראשות הממשלה.

              אהוד ברק נזרק בבושת פנים. אפילו קדימה לא רצתה אותו...

              הגב לתגובה זו

            • מה קשורה נאוה? תמיד כשלאנשי פרץ אין מה לומר הם יורדים נמוך

              אד, 02/05/06 12:17

              או האשמות בגזענות, או תקיפות אישיות נגד ביבי או ברק. התנהלות של פוליטרוק ועדים קטן - וזה כל מה שפרץ יהיה אי פעם. פלא שהוא מרגיש מאוים מכל אדם שעשה משהו בחיים שלו?

              הגב לתגובה זו

            • ראינו בתגובות כאן מי באמת יורד נמוך

              עומר, 02/05/06 13:14

              תומכי ברק, וילנאי ויתום - כשלונות שלא תרמו דבר למפלגת העבודה.

              לצערם, קדימה אינה מעוניינת בהם, יש לה כבר מספיק כשלונות בעצמה: הנגבי, איציק, רוחמה אברהם, פרס, אפללו והרשימה עוד ארוכה..

              הגב לתגובה זו

  • 63.

    אימלה..העזו להגיד לאלופים כמה אמיתות..מדינת ישראל היא לא בסיס צבאי. (ל''ת)

    שבתאי, 01/05/06 13:08

    הגב לתגובה זו

    • וואו, איזה אמיתות! ממש הזעזעה תפיסת עולמנו מהברקות פרץ המופלאות (ל''ת)

      יא אהבל, 02/05/06 12:18

      הגב לתגובה זו

      • אתה קורא לעצמך אהבל? (ל''ת)

        עומר, 02/05/06 13:40

        הגב לתגובה זו

        • או ש-''יא'' זה השם הפרטי שלך? (ל''ת)

          עומר, 02/05/06 14:12

          הגב לתגובה זו

          • וואלה, לקח לך 32 דקות לחשוב על השנינות השניה?

            יא אהבל, 02/05/06 19:53

            תמיד חשדתי שתומכי פרץ הם קצת איטיים, אבל חצי שעה בין קרש אחד לשני? חג עצמאות שמח :)

            הגב לתגובה זו

            • חג שמח חבר יקר (ל''ת)

              שמעון פרס, 02/05/06 20:30

              הגב לתגובה זו

            • מצא מין את מינו :)

              עומר, 02/05/06 20:45

              חג עצמאות שמח (גם למוצלחים פחות מבינינו).

              הגב לתגובה זו

  • 62.

    איזה כיף שיח אמיתי בלי רעש כתום מתלהם מזוייף ומזייף ! (ל''ת)

    כיף, 01/05/06 13:07

    הגב לתגובה זו

  • 61.

    כל העולם מנוהל על ידי אזרחים,ורק אצלנו מפחד היסטרי נותנים לאלופים (ל''ת)

    אתי, 01/05/06 13:07

    הגב לתגובה זו

  • 60.

    הגנרלים האלה מגוחכים בעיני יותר מהסטנד אפ של פרץ

    מרג', 01/05/06 12:52

    דני יתום הממורמר שמתקומם על היותו פוליטיקאי חיוור וחסר יכולת השפעה, עמי איילון עם כישורים פוטנציאליים אבל חסר רגישות - ראינו את התגובה הפתטית כלפי יושבת האוהל חסרת האמצעים,דמות חיוורת נוספת חסרת מוטיבציה להשפעה מתן וילנאי עם אגו מנופח של גנרל לשעבר
    ברוורמן זאת הדמות היחידה שמפוספסת בגדול ופרץ היה צריך לעשות מאמצים לשתפו. הגיע הזמן להפסיק לחכות לפרץ בפינה על כל מילה כל מניירה שהוא עושה וללעוג לו. התיקשורת הכתובה אחראית למסע הציד הזה ולדמות ריקטוראלית שלו שיצרה. נודף פה ריח חזק של גזענות. תנו לאיש לפעול הרי זה ברור שאם לא היה נותן לפואד אז המחנה של פואד היה מצביע נגד. איך שלא מסתכלים היה צריך לערוך נקיון יסודי במפלגה ולסנן חלק מהדמויות שתרבות פוליטית היא מילת גנאי עבורם, וכל תזוזה של נבחרם גורמת לשליפת סכינים ושחרור לשון רעה.

    הגב לתגובה זו

    • יפה אמרת מרג'!!!!! (ל''ת)

      ר''גית, 01/05/06 13:00

      הגב לתגובה זו

  • 59.

    ההשתלחות של עמיר פרץ בגנרלים ובאדמירלים זאת גסות רוח וחוצפה

    עודד, 01/05/06 12:47

    איזה חוצפה לעמוד על במה במרכז פוליטי להעליב ולפגוע במעמדם של אלופים בצה'ל ששרתו את המדינה עשרות שנים ביחידות שדה ובשיטת 13 תרמו תרומה אדירה לבטחון ישראל עמיר פרץ דיבר כי'ור ועד הסבלים דיבר בגסות רוח וגילה גישה פרימיטיבית בכל מה שקשור בנושא אנשי הביטחון ומעמדם

    הגב לתגובה זו

    • עמיר פרץ ירד על גנרלים בד י מ ו ס!

      חבר מפלגה, 01/05/06 12:58

      ודבריו כלפי יתום ווילנאי היו מדויקים
      מי שנישבר ברגע האמת (וילנאי)צריך להיות שר ביטחון בממשלה ששמעון פרס יקים (לפרס שום דבר לא בוער) ומי שניבל את הפה וגם טעה (יתום,כי עמיר פרץ היה קצין בצנחנים, נפצע ושכב שנתיים בבי''ח)

      הגב לתגובה זו

      • אה, בדימוס! אז סליחה, הכל בסדר

        במיל., 02/05/06 06:52

        ופרץ לא היה קצין צנחנים, אל תבלבל את המוח.

        הגב לתגובה זו

    • יש עוד אלפי אנשים לא במדים שתרמו למדינה הזאת..תרגע ,אתה שטוף מוח

      יואל, 01/05/06 13:05

      עוד פעם המדים שמרגשים את הגבריות של כמה אנשים..מדינה זה יותר מצבא מדינה זה הרבה יותר מכמה אלופים בדימוס שחושבים שבגלל שהם נהנו מתהילה צבאית צריך להשתחוות להם...לא מבריקים במיוחד האלופים שלנו..אז שישבו בשקט .

      הגב לתגובה זו

      • חבל רק שפרץ לא אחד מהם, אה? (ל''ת)

        גואל, 02/05/06 06:52

        הגב לתגובה זו

  • 58.

    רוצים ג'ובים? כן כן כן כן (ל''ת)

    קבלו נקניקיות, 01/05/06 12:36

    הגב לתגובה זו

  • 57.

    כמו כמו גדולים -תפרשו ואנחנו איתכם -האיש קטן קטן קטן (ל''ת)

    פרץ דבר חלש, 01/05/06 12:11

    הגב לתגובה זו

  • 56.

    הבושה או הטיפשות

    שכן של קרוקודיל, 01/05/06 12:10

    זו לא הבושה של עמיר פרץ אלא הטימטום של מי שהצביע עבורו

    הגב לתגובה זו

    • כן, אתה הצבעת לקדימה?

      עומר, 01/05/06 15:11

      או לגמלאים?

      בהחלט יצאת גאון :)

      הגב לתגובה זו

  • 55.

    פרץ מפחיד אותי הרבה יותר מהאירנים

    יוני, 01/05/06 12:04

    פולט גיבוב שטויות בטון של נואם בכיכר האדומה, זה ינהיג אותנו?!
    פחד!
    אולי משהו מסוללת יועציו יגיד לו לדבר כמו בן אדם, אתה לא בגין ולא סטלין, מספיק עם ההצגות הפתטיות!

    הגב לתגובה זו

    • רק לוילנאי מותר להתראיין ולהשמיץ (ל''ת)

      עומר, 01/05/06 15:11

      הגב לתגובה זו

      • פרץ הוא ערס שגנב והשתלט על מפלגת העבודה

        שמעון אמסלם, 01/05/06 22:23

        לא לעולם חוסן

        הגב לתגובה זו

        • קוראים לך שמעון אמסלם כמו שלי

          עומר, 02/05/06 00:48

          קוראים סטלה ליברמן.

          הגב לתגובה זו

          • עומר, אני מקווה שפרץ משלם לך על זה

            פר, 02/05/06 06:53

            תבדוק שלא ילין לך שכר - הוא כבר עשה את זה בעבר

            הגב לתגובה זו

  • 54.

    ''גנרלים'' ''אדמירלים'' ''קרוקודילים''

    אילן שגב, 01/05/06 12:01

    לשר הביטחון הבא של ישראל - זה אותו דבר

    הגב לתגובה זו

    • רק אתה גאון ויודע להבדיל (ל''ת)

      עומר, 01/05/06 15:40

      הגב לתגובה זו

  • 53.

    פרץ הוא ה''עוזי כהן'' של מפלגת העבודה (ל''ת)

    שש, 01/05/06 11:55

    הגב לתגובה זו

    • כל כך מצחיק חוש ההומור שלך (ל''ת)

      עומר, 01/05/06 15:12

      הגב לתגובה זו

  • 52.

    רק לפני כמה חודשים התהלך התרנגול עם אותם גנרלים .בלי החבורה הוא אפס (ל''ת)

    לפרץ הכי גדול, 01/05/06 11:47

    הגב לתגובה זו

    • וילנאי ויתום לא הוצגו באף קמפיין

      עומר, 01/05/06 15:14

      הם הגיעו למקום נמוך בפריימריס ואף אחד לא התגאה בהם.

      יותר מזה, במהלך מסע הבחירות הם עשו כל מאמץ כדי לפגוע בעמיר פרץ וקיוו לכשלונו.

      הגב לתגובה זו

      • ואת שמחון וכבל הציגו?!

        יוני רייס, 01/05/06 16:48

        עמי איילון ואבישי ברוורמן כיכבו במסע הבחירות של העבודה.

        ומי שיגיד שצריך להיות ח''כ לפני שמתמנים לשר, נזכיר לו שפרץ ביקש להיות ראש ממשלה לפני שהיה שר.

        הגב לתגובה זו

        • דווקא כן. כבל הופיע בדיוק כמו ברוורמן

          עומר, 01/05/06 18:18

          פינס והרצוג.

          פרץ סייר עם שמחון לפני הבחירות והתחייב פומבית ששמחון יהיה שר החקלאות הבא.

          הגב לתגובה זו

  • 51.

    בושה וחרפה-ההצגה המטופשת של שר ביטחון לעתיד איש בזוי (ל''ת)

    אמא של אדמירל, 01/05/06 11:44

    הגב לתגובה זו

    • אז למה הצבעת בשבילו? גם כן נוכלת (ל''ת)

      סבתא של חובל, 01/05/06 12:35

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    מה עם הזיעה של פרץ-בדיוק כמו של ביבי והעתונות שותקת (ל''ת)

    הצביעות, 01/05/06 11:43

    הגב לתגובה זו

    • זהו!! זה כל מה שפריע לך???

      יוסי, 02/05/06 01:12

      אולי מפריע לך שיש לו שפם?
      אולי מפריע לך האף היהודי שלו?
      אולי מפריע לך שהוא שחור?
      אולי מפריע לך ה''אקצנט'' המרוקאי?
      אולי מפריע לך שהוא נמוך?
      לי מפריע שאתה טמבל!!

      הגב לתגובה זו

  • 49.

    לבכירי העבודה המאוכזבים

    אוהב עמי, 01/05/06 11:39

    לבי לבי עליכם שלא קיבלתם תפקידים. לפני חלוקת התיקים לא פציתם פה בגנותו של פרץ אך כשחלקכם בשלל נגרע אתם פותחים פה גדול ומתבכיינים. עשו טובה ושבו בשקט או שעדיף שפשוט תפרשו בשקט.

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    אני קורא לוילנאי לפרוש עם עוד 6 ח''כים ולהפיל את פרץ ממשרד הבטחון

    יורם, 01/05/06 11:20

    פרישה של 7 ח''כים תהפוך את העבודה ל סיעה קטנה ופרץ לא יקבל את הבטחון, ולא את החינוך, וילנאי ושות' יקבלו 4 שרים כמו הגימלאים, וכך אולי ניפטר מהסרח עודף המכונה יו''ר העבודה.

    הגב לתגובה זו

    • דעה אישית

      רחל, 01/05/06 12:35

      גם ידע ואינפורמציה וגם תחושות בטן גרמו לי להרגיש חלחלה מצווחן הכיכרות החדש שהשתלט על המפלגה, אוי לנו אם אדם כוחני ודורסני שכמותו יעלה למעלה , כמאמר השיר : איך הפשפש עלה למעלה. אין בדברים אלו דאגה לחברים שלא קיבלו תפקידים, הם תמיד יכולים לעשות למען עם ישראל מה שמיצנע עושה ועם ישראל יצא נשכר מכך. הדאגה שמחלחלת בתוכי היא כאותה דאגה ופחד שהיו בי לפני שפרצה מלחמת יום כיפור, יוהרה, שיטת חפיף, סיסמאות ריקות מתוכן וגאווה שאין לה כיסוי. הלוואי ואתבדה.

      הגב לתגובה זו

  • 47.

    אתמול ההסתדרות, היום ישראל ומחר ?

    אריה, 01/05/06 11:06

    לאחר שהשתמש בהסתדרות כקרש קפיצה והשאיר אותה ואת מאות אלפי חבריה בפשיטת רגל - יעשה סטלין את אותו הדבר למדינה.
    חברי מפלגתו ובמיוחד אלה שנתמנו לשרים - מכורים לאל השררה והממון ואיכפת להם מהמדינה כקליפת השום.
    הסיכוי היחידי למפלגת האבודה להתעשת ולנסות לחזור לנתיב - זו דרך העמידה המוסרית.
    כיון שהסיכוי ששרי האבודה יהיו מוסריים שואף לאפס - לא נותר אלה לבכות את גורל עם ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • ל 47 אריה

      שמחה, 01/05/06 11:33

      אתה קצת מסונוור!האם ''הגנרלים''לא עשו את אותו הדבר?נצלו את הצבא כקרש קפיצה,תביט קצת אחורה לממשלות של 10 השנים האחרונות.המקום קטן למנות את כל אנשי הצבא שהחליפו את המדים תמורת כיסא בכנסת.
      האם זו נורמה של מדינה דמוקרטית?אולי תוכל למנות לי שתי מדינות דמוקרטיות עם כ''כ הרבה גנרלים שיושבים כחברי ממשלה ???

      הגב לתגובה זו

    • אריה מבשרת. אתה מכנה את פרץ סטלין

      רות, 01/05/06 12:42

      עוד בטרם הוכיח מנהיגות או כשלון
      ואפשר להסיק ,כי אתה מעדיף את שלטון ה''חונטטות'' שהוכיחו ''מוסר גבוה'' מימי דיין העליזים ועד הלום!
      האם לאו?!

      הגב לתגובה זו

  • 46.

    העיתומאים לא מבינים

    רמי, 01/05/06 10:46

    כמה זמן עוד יקח לכם העיתונאים להבין שהמלך הוא עירום.

    הוא לא גנרל אזרחי והוא לא כלום.
    פשוט בן אדם בינוני ומטה שרתם לעזרתו את המנגנון ההסתדרותי במפקד הארגזים והאנוסים והשתלט באמצעותם על מפלגת העבודה.
    הוא כבר הספיק לצבור עשרות טעויות פוליטיות וזה בכלל לא הולך להשתפר כי זה אותו הפרץ.
    בדרך הוא גם הספיק לבגוד בבוחריו כשהבטיח אג'נדה חברתית ולקח לעצמו את תיק הביטחון.
    את הנבחרת החדשה שלו הוא השאיר בחוץ כדי לפנות מקום לפואד ולכבל.

    ורק אתם העיתונאים לא מבינים מי באמת עומד פה ממול.
    שר ביטחון כזה הוא סכנה למדינה.

    הגב לתגובה זו

    • אתה צודק, רק אהוד ברק הוא גאון

      עומר,, 01/05/06 15:46

      הרמטכ''ל המוכשר שהנהיג אותנו בצורה מופלאה והצליח להביא לכך שהעם זרק אותו לאופוזיציה כבר אחרי שנה וחצי. איזה גאון!!

      הגב לתגובה זו

      • אם העם נתן לאחד כמו פרץ להיות לו אחראי לבטחונו, העם חכם?

        שמעון אמסלם, 02/05/06 10:10

        עם שדוחה מצביא ומדינאי כברק מגיע לו שר בטחון ערס כמו פרץ.

        הגב לתגובה זו

        • ''ברק מצביא ומדינאי''? - הוא הביא אינתיפאדה

          עומר, 02/05/06 10:44

          ''אהוד ברק מצביא ומדינאי''? - ברק הביא לנו אינתיפאדה. הוא נכשל בהשגת שלום עם סוריה ובמקום זה ברח מלבנון ללא הסכם. הפך את חיפה לחשופה לטילי החיזבאללה, וברח לחו''ל כשהוא משאיר אותנו לאכול את ההפרשות שהשאיר מאחוריו.

          הגב לתגובה זו

        • חחח... תחליף את העם

          עומר, 02/05/06 10:54

          לדעתך (המתחזה לשמעון אמסלם)צריך לשלול מהמזרחיים את זכות ההצבעה. רק אשכנזים ''חכמים'' יבחרו שוב בראש הממשלה המוצלח ביותר שהיה לנו - אהוד ברק.

          רק אהוד ברק יצליח להביא לחורבן בית שלישי - ההישג הזה יירשם לחוכמתו המופלגת.

          הגב לתגובה זו

        • יותר מכך, אם העם נתן לאחד כמו אולמרט להיות ראש ממשלה, העם חכם? (ל''ת)

          חושף האמת, 03/05/06 01:25

          הגב לתגובה זו

      • קצת כבוד הוא הוציא אותנו מלבנון

        טלי, 02/05/06 21:45

        מי אתה עומר יא אפס מאופס כמו החבר שלך פרץ

        הגב לתגובה זו

  • 45.

    דגל החברה מקופל בנפטלין, ההתישבות

    נחום, 01/05/06 10:43

    כבר מזמן אובדת, ועכשיו עושים רושם שלא צריכים את הגנרלים. מהר מאד יתברר שבור זה בעסקי בטחון, יצטרך את הגנרלים שינהלו לו את העסק, כי הוא לא יודע. אבל אם הם יעשו פשלה, האחריות עליו.

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    הקול פרץ והידים ידי יולי

    חבר מפלגת העבוד, 01/05/06 10:40

    יולי תמיר, ילדת השוקולדה, מושכת בחוטים ומפעילה את עמיר פרץ.
    אדם חסר שיקול דעת מינימלי.
    בתור שר בטחון לעתיד מצא זמן ללגלג על אנשי מערכת הבטחון לשעבר.
    ידעתי שהאיש איננו גאון, אבל לא עד כדי כך.
    אני תקווה שהמפלגה תשתחרר במהרה מהזוג המוזר הזה ותעסוק באמת בנושאים חברתיים.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    עבד כי ימלוך או פרץ כי ימלוך ואפשר מרוקאי כי ימלוך (ל''ת)

    מרקו פולו, 01/05/06 10:34

    הגב לתגובה זו

    • שרץ כי ימלוך (ל''ת)

      שם, 01/05/06 10:39

      הגב לתגובה זו

      • תמשיכו הלאה ותגיעו רחוק!!!!!!!

        קטני מוחין, 01/05/06 11:55

        הרי הגנרלים הללו היו צריכים לחבק את פרץ , לומר לו שהם איתו ,שיתנו לו כתף ועצות ביטחוניות . תחת זאת לא חדלו להטיל עליו רפש עוד בטרם
        החליט אם לקבל את התיק או אם לאו.
        איפה ההגינות? איפה השיפוט המאוזן? כן. מסכימה עליו היה לקחת את התיק החברתי, אבל המציאות מראה אחרת וצריך לשחות עם הזרם,
        כמו שחיינים אולימפיים! אחרת נרד למצולות, חו''ש.

        הגב לתגובה זו

        • בדיוק ! כמו שחיינים אולימפיים ! (ל''ת)

          דימוי מוצלח, 01/05/06 12:45

          הגב לתגובה זו

    • הגזענות ברורה - דבריך מדברים בעד עצמם

      עומר, 01/05/06 11:19

      דברים עצובים וגזענים.

      הגב לתגובה זו

      • עומר, איזה מגיב סידרתי נלהב אתה. מרוב התלהבות אתה לא רואה שהוא מרסק

        אחת העם, 01/05/06 11:38

        לנו את המפלגה.
        לא לילד הזה פיללנו!

        הגב לתגובה זו

        • מי מרסק את המפלגה?

          עומר, 01/05/06 12:10

          את המפלגה מרסק עמיר פרץ? או שאת המפלגה מרסקים וילנאי ויתום שעשו הכל כדי לפגוע במפלגה לפני הבחירות, וכשהתברר להם סופית שלא יהיו שרים יצאו במסע השמצות והכפשות.

          הגב לתגובה זו

    • מרקו פולו, תזהר. מי שמדבר על מרוקאים

      ש'קנזיה, 01/05/06 12:18

      זה נדבק לו ומיד!!!!
      עיין ערך: פרס, דודו טופז....
      ועוד רבים וטובים. והם דוקא מרוצים
      כך נראה בכל אופן.

      הגב לתגובה זו

      • שק'נזיה . דודו טוז אמר את מה שכולם חושבים יודעים ומסכימים איתו.

        כורדי שנשוי, 01/05/06 14:54

        ובס''ה דודו היה צודק ורוב אזרחי ישראל מחזיקים לא אצבעות על כך.
        ואני במקרה כורדי.

        הגב לתגובה זו

        • אני מסכים למה שגולדה מאיר אמרה על המרוקאים.

          השכן של, 01/05/06 22:39

          אתם לא נחמדים...

          הגב לתגובה זו

  • 42.

    שלי ועמיר- תשכחו ממני-מה את שותקת (ל''ת)

    תשכח ממני, 01/05/06 10:34

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    ראשי מערכת הבטחון היקרים

    מפנה זבל מתנדב, 01/05/06 10:30

    כפי שאתם מצילים את המדינה מאויבינו עליכם להציל את המדינה מהפרימיטיבי התככן ונעריו. הכריחו את ראש הממשלה להמנע מלמנות אותו לשר בטחון ע''י שתסרבו לשתף פעולה עם האפס העלוב. אפילו אם תצטרכו להתפטר.

    הגב לתגובה זו

    • מי צריך את מפלגת העבודה?

      רן, 01/05/06 11:21

      מעכשיו לא מצביעים עבודה!
      מצביעים ש''ס.

      הגב לתגובה זו

  • 40.

    פרץ הציג את פרצופו האמיתי

    לוחם ותיק, 01/05/06 10:22

    פרימיטיבי מלא רגשי נחיתות (הוא באמת נחות), שנאה וקנאה למפקדי צה''ל המסורים ומוכשרים.

    הגב לתגובה זו

    • ל''לוחם ותיק'' - פרץ הוא בעצמו קצין

      עומר, 01/05/06 11:01

      צה''ל שנפצע קשה במעבר המתלה - כך שהוא לא זקוק לתעודת יושר לא ממך ולא משום שחצן אחר שחושב שהמדינה שייכת רק לקבוצת מיעוט בעם.

      הגב לתגובה זו

      • עומר עומר

        אלי, 01/05/06 11:46

        כמה אתה מקבל בכדי להגן על פרץ.הגנרל שלך האדמירל הגדול.

        הגב לתגובה זו

        • יכלתי לחתום בעשרות שמות

          עומר, 01/05/06 12:02

          אבל אנחנו אנשי אמת ולא שקרנים כמו משמיצי פרץ.

          הגב לתגובה זו

          • אנשי אמת לא גונבים מפלגה ומשתלטים עליה

            שמעון אמסלם, 01/05/06 22:25

            רק קרימינלים מאפיונרים עושים זאת.

            אתם אנשי אמת כמו אל קאפונה.

            הגב לתגובה זו

            • שמעון פרס - אבי האומה

              עומר, 02/05/06 00:54

              איך אמר האח של שמעון פרס: ''בא עמיר פרץ עם הפלנגות מצפון אפריקה והשתלט על מפלגת העבודה'' - זה האבא הרוחני שלכם. שמעון פרס הוא ''איש של אמת''. הוא מתאים לקדימה, שיישאר שם.

              הגב לתגובה זו

            • שמעון פרס עשה הרבה יותר מפרץ וכל המגיבים בשכר שלו ביחד

              דימונה, 02/05/06 06:56

              תלמד קצת הסטוריה, ילד מתלהב, ואל תאשים את פרס במה שאחיו אומר.

              הגב לתגובה זו

            • שמעון פרס ריסק את העבודה 30 שנה

              עומר, 02/05/06 10:12

              שמעון פרס ריסק את מפלגת העבודה במשך 30 שנה. טוב מאוד שהלך לקדימה ושירסק גם אותה.

              הגב לתגובה זו

        • הוא לא מקבל כלום. ככה הוא חושב,ודבריו אינם נעדרי טעם

          מסתכל מהצד, 01/05/06 12:05

          ''כמה אתה מקבל'' ושטויות מהסוג הזה
          אפשר תמיד לחרטש מכל כוון ולכל כוון.
          זה בלבול מח . מיותר. אידיוטי.
          יותר נעים בלי שטויות נמוכות אידיוטיות.

          הגב לתגובה זו

        • עומר צודק. עמיר פרץ לפחות היה בצבא

          לוחמת ותיקה, 01/05/06 12:12

          אנחנו מכירים כמה לא שרתו ואע''פכ!!

          הגב לתגובה זו

        • עומר צודק. לפחות פרץ שרת בצבא!!!! (ל''ת)

          לעומת....., 01/05/06 12:14

          הגב לתגובה זו

  • 39.

    יצא מרצע מן השק

    עמוס, 01/05/06 10:22

    עמיר פרץ הוכיח מיהו באמת - פרח'
    הבוז והלגלוג שלו בח'כים וילנאי ויתום מוכיח את מה שידענו מהתחלה, שהוא לא ראוי להנהיג את מפלגת העבודה ויפה שעה אחת קודם שהמרכז יזרוק אותו למקומו הטבעי

    הגב לתגובה זו

    • מי הפרימיטיבי האמיתי?

      עומר, 01/05/06 11:24

      אסי דיין כבר כתב על זה שיר לפני 30 שנה, אותו שרה עופרה חזה: ''אני פרחה''.

      לעמיר פרץ קראת ''פרח''' - זה אומר הכל על הפרימיטיביות שלך ועל המקור האמיתי לביקורת שלך נגד עמיר פרץ - גזענות.

      הגב לתגובה זו

      • אם תשווה את עמיר פרץ הוא לשלמה בן עמי

        שמעון אמסלם, 01/05/06 22:27

        תבין שעמיר פרץ הוא לא יותר מצעקן ערסאוות.
        בטח תגיד על זה גזענות וכו'....

        הגב לתגובה זו

        • בן עמי - שר גרוע לביטחון פנים

          עומר, 02/05/06 00:56

          שסיים את תפקידו בבושת פנים וברח לאנגליה. אם זה קנה המידה שלך להשוואה אז יש לך בעיה.

          הגב לתגובה זו

    • פרס עם המבטא הפולני שלו נשמע לך יותר

      עמוס תתביש, 01/05/06 12:09

      טוב? כייין ולללללוא , איך תקרא לו פרח פולני?
      אני זוכרת עוד את ספיר ע''ה, ''ממש אנטליגנט'' שהנהיג את המדינה הזו ואף אשכנזי מעפאן כמוך לא הרים ראש וקרא לו בשמות כאלו או אחרים.

      הגב לתגובה זו

      • Peres is from Romenia not Poland (ל''ת)

        Boblill, 03/05/06 09:04

        הגב לתגובה זו

  • 38.

    עדיין לא החלטתי מי מחקה את מי. יצפאן את פרץ או פרץ את יצפאן (ל''ת)

    המתלבט, 01/05/06 10:18

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    אספסוף הליכוד פשוט עבר לפרץ

    מקיא, 01/05/06 10:17

    הבטחותיו הנבובות והפרימיטיביות של פרץ מושכות אותם יותר. כמוהו, הם שונאים ''גנרלים'' שעלו למנהיגות בזכות כשרונם ומסירותם. מרכז הליכוד עבר למרכז העבודה.

    הגב לתגובה זו

    • הבנתי, אספסוף = עדות מזרח

      עומר, 01/05/06 10:41

      לפי ההגיון הגזעני שלך: עדות מזרח הם ''אספסוף'' והאשכנזים הם גנרלים ומהנדסי הי-טק.

      אוקיי, לך לצפון ת''א, או הכרמל בחיפה, ותצטרף שם לתוכנית ''ההתכנסות'' הגדולה - תבנו חומות גבוהות ששם לא רואים ''אספסוף'', אלא רק כשצריך מישהו שיפתח סתימות בשירותים.

      הגב לתגובה זו

      • אספסוף זה אחד כמוך

        שמעון אמסלם, 01/05/06 22:28

        שמגן בלהט על ערסים.

        הגב לתגובה זו

        • נכון, שמעון פרס מלהיב את העם

          עומר, 02/05/06 09:30

          כבר עשרות שנים ''שכולם רצים'' אחרי ''אבי האומה'' שמעון פרס.

          בבחירות הקודמות הביאו הוא, מצנע וילנאי ויתום ביחד, 19 מנדטים. אפילו ב-84' כשהמדינה היתה מרוסקת עם אינפלציה ושקועה בלבנון הוא לא הצליח להיבחר לראשות הממשלה - כשלון פתטי.

          הגב לתגובה זו

          • ואת מי מלהיב פרץ? גם הוא הביא 19 מנדטים

            אבי, 02/05/06 12:21

            ההבדל היחיד הוא שפרס תרם פה ושם למדינת ישראל (לך תקרא קצת הסטוריה, ילד) לעומת פרץ שחוץ משביתות - שגם הן כשלו להשיג מטרותיהן - לא עשה דבר.

            הגב לתגובה זו

            • פרץ הציל את מפלגת העבודה מפרס

              עומר, 02/05/06 13:17

              אם פרס היה מתמודד בבחירות האחרונות בראשות העבודה, היא לא היתה עוברת את ה-10 מנדטים. לא סתם בחרו מתפקדי העבודה בפרץ - הם רצו להציל את מפלגתם האהובה.

              הגב לתגובה זו

            • תפסיק לזיין את השכל עומר

              יעל, 02/05/06 22:18

              פרץ בלון נפוח שעכשיו יוצא ממנו האוויר

              הגב לתגובה זו

      • אספסוף זה חסידים שוטים כמוך

        חומ, 02/05/06 06:58

        ואל תקשקש על חומות וגזענות - לפרץ יש יותר תומכים אשכנזים מאשר מזרחים, והאספסוף שמדובר עליו הוא האנשים ששונאים את כל מי שעשה משהו בחייו, מזרחי או אשכנזי.

        הגב לתגובה זו

  • 36.

    כשהשתן עולה לראש

    צופה נייטרלי, 01/05/06 10:15

    אז הפה מתחיל להסריח

    ציפיתי כי הדמגוג הפרוניסטי יתאר את חרדת הקודש שבה הוא עומד לגשת ולקצץ ככל הנחוץ קצוץ במערכת הבטחון במקום זאת שמעתי חדוות נצחון זחוחה בכל הקשור לפוליטיקה הפנים מפלגתית.

    היום הזה יזכר לדראון בדמוקרטיה הישראלית, ללא מסווה גואה התנהלות קטנונית נקמנית ומסרסת.

    הגב לתגובה זו

    • אתה ''צופה ניטראלי''?

      עומר, 01/05/06 10:37

      בגלל זה אתה מנבל את הפה וקורא לפרץ ''דמגוג פרוניסטי''?

      עוד ניטראלי כזה ונשלח אותך לאו''ם.

      הגב לתגובה זו

      • ואם אתה מנבל את הפה...

        שמעון אמסלם, 01/05/06 22:28

        זה אומר שפרץ הוא לא ערס?

        הגב לתגובה זו

        • שמעון אמסלם האמיתי מוסר לך ד''ש

          עומר, 02/05/06 09:26

          ומזמין אותך להורדות ידיים היום באוסישקין.

          הגב לתגובה זו

    • עומר אל תקח ללב, כל האנטישמיים ההלו

      ש'קנזיה, 01/05/06 12:26

      הם בגדר ''פַּסַה'' דור אחרון מזדכן שכך חינכו אותו בבית, אצלם זה בגנים !!!!!!
      אבל ילדיהם כבר חצי/חצי , גם האחינים והדודנים והדור הזה שמתבגר ההומוגני ישכח לגמרי את
      מכל הרוע הזה. זה כבר לא יהיה שייך לו!

      הגב לתגובה זו

  • 35.

    מי שעושה את הטעות הפוליטת זה עמי איילון

    אלי, 01/05/06 10:13

    הכח שדני יתום, ומתן וילנאי מתגאים בו הוא המרכז שהיה בנוי על אנשי ברק + עוד אנשים החוברים לאיילון.
    אם איילון לא היה מתחבר למורדים (שהם גוויות פוליטיות חוץ ממנו) תוך שנה שנתיים הוא היה הביטחוניסט הבכיר - וגם המדינאי הבכיר במפלגה.
    כעת, אפילו אם יגבש את מחנה הביטחוניסטים, גם וילנאי, גם יתום, וגם ברק יחתרו תחתיו.

    הגב לתגובה זו

    • הוא לא התחבר אליהם

      יוני רייס, 01/05/06 16:50

      הוא קרא למרכז לתת לפרץ לקבוע את רשימת השרים, על אף הביקורת.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    גנרלים - אאוט . עסקנים פוליטיים - אין . (ל''ת)

    מורגן, 01/05/06 10:12

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    נאום גדול - כל הכבוד לפרץ

    ג'קי, 01/05/06 10:10

    כל הג נרלים האדמירלים צריכים לשבת בשקט וללמוד איך לקבל פקודות.

    הגב לתגובה זו

  • 32.

    עבד כי ימלוך (עבד כי יהיה שר ביטחון)

    משלם המיסים., 01/05/06 10:08

    מנהיג אמיתי לא מלגלג על אף אחד , מנהיג אמיתי יודע ללכד את כולם סביב מטרה אחת , וגם מי שלא מקבל ג'וב יכול לקבל תחושה של שותף, בטח לא לקחת אנשים טובים ולירמוס את כבודם.
    אין מה לעשות , זה עבד כי ימלוך..

    הגב לתגובה זו

    • בטח שהוא עבד - הוא לא אשכנזי

      עומר, 01/05/06 10:44

      מרוקאים אמורים רק לעבוד בשוק והילדים שלהם מקסימום יכולים להיות מאבטחים.
      זה ברור - המלוכה נועדה לאשכנזים, ע''פ ההגיון הגזעני שלך.

      הגב לתגובה זו

      • הוא לא אמר שום דבר גזעני, רק אתה

        אבי, 01/05/06 19:50

        מנסה לסתום לו את הפה , מה שמראה שאין לך טיעון נגדי. אתה מאשים אותו בגזענות, אבל זה בראש שלך.
        סימן שהוא צודק.

        הגב לתגובה זו

        • להגיד שהמרוקאים הם צחצחים וערסים . זה לא גזענות זה עובדה (ל''ת)

          מרקו פולו, 01/05/06 22:02

          הגב לתגובה זו

          • הוא לא אמר את זה, וזו לא עובדה (ל''ת)

            אבי, 02/05/06 12:22

            הגב לתגובה זו

          • התגלה פרצופו האמיתי של אבי (ל''ת)

            עומר, 02/05/06 13:19

            הגב לתגובה זו

      • ועכשיו לערסים המרוקאים יש יצוג נכבד בכנסת (ל''ת)

        המרוקאים צחצחים, 01/05/06 20:51

        הגב לתגובה זו

      • הגזענות אצלך, דמגוג

        שונא גזענים, 02/05/06 06:59

        הוא לא אמר דבר על מוצא עדתי. תפסיקו להשתמש בקלף הגזענות כל פעם שמישהו מעז לבקר את פרץ.

        הגב לתגובה זו

        • אני לא גזעני. אבל. אני שונא מרוקאי ותימנים וסתם חולירות השורצות במד (ל''ת)

          פאבלו איספניול, 02/05/06 13:53

          הגב לתגובה זו

      • עוד לא היה מנהיג כל כך טיפש

        הסטוריון, 02/05/06 22:20

        וזה לא בגלל שהוא מרוקאי
        הוא פשוט טיפש

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    האיש טיפש גמור !מה ציפיתם? (ל''ת)

    בוקר טוב ישראל, 01/05/06 10:06

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    לכל הגנראלים והאדמירלים:

    אבי, 01/05/06 10:05

    שאמיר פרץ לא התמנה לשרים: מחכה לכם מקומות מרופדים בהנהלת תע''ש.

    הגב לתגובה זו

  • 29.

    פשוט מבייש את עצמו, האספסוף הזה

    מיכל, 01/05/06 09:58

    ואני טמבלית שחשבתי שהוא יפתיע לטובה.

    טעיתי, טעות, טועים.

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    שיראה איך אולמרט מתייחס אליו

    אזרח, 01/05/06 09:56

    אולמרט נתן לו את תיק הביטחון לא בגלל שהוא חושב שפרץ עם הרקע הבטחוני שלו ועם האנגלית העילגת שלו ברמה של תלמיד בכיתה ה הוא יציל את מדינת ישראל , אלא התיחס אליו כפגע רע שיהרוס כל משרד שיקבל , האוצר או הביטחון , ואולמרט סבר שהנזק המועט ביותר לעם ישראל יגרם אם יתן לו את תיק הביטחון , כלאמר עם ישראל ומדינת ישראל צריכים להתכופף ולסבול רק כי האיש חשקה נפשו בתיק הביטחון אז הוא משתלח בגנרלים ובאדמיראלים????

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    ====== במשך מספר ימים הגנרלים השמיצו את פרץ , מה רצית ? ===========

    אלברט לוי, 01/05/06 09:49

    במשך שבוע ימים , עמיר פרץ לא הגיב להתקפות של הגנרלים והאדמירל איילון על כך שלא קיבלו שרים ובישיבת המרכז הוא אמר שהוא שמח שגנרלים מדברים כיום על החברה כפי שהוא דיבר לפני שנה .
    מה רצית שלא יגיד מאומה להתקפות שלהם ?
    הם עוד עלולים להיעלב שלא מתייחס אליהם !

    הגב לתגובה זו

    • לא נעזוב את פרץ עד לכתו הביתה (ל''ת)

      שמעון אמסלם, 01/05/06 22:30

      הגב לתגובה זו

      • חחח.. תיאלץ להמתין הרבה זמן... (ל''ת)

        עומר, 02/05/06 10:14

        הגב לתגובה זו

        • אין שום בעיה, רק שילך בסוף...

          שמעון אמסלם, 02/05/06 10:25

          ננסה למזער את הנזק לעם.

          הגב לתגובה זו

          • אתה ועומר שניכם ממפלגת העבודה? (ל''ת)

            שנהיה גם אנחנו, 02/05/06 13:09

            הגב לתגובה זו

            • אנשי ברק סייעו בבחירות האחרונות לקדימה

              עומר, 02/05/06 13:31

              אנשי ברק ופרס (ביניהם: וילנאי ויתום) סייעו בבחירות האחרונות לקדימה בתקווה לקבל ג'ובים מאולמרט אחרי הבחירות.

              לתדהמתם, פרץ הצליח לשמור על כוחה של העבודה למרות מאמציהם, ועכשיו הם לא יודעים כיצד להתמודד עם המציאות החדשה.

              הגב לתגובה זו

            • איך פועלים לטובת קדימה?אתה מתכוון במרכז העבודה או בכללי?

              בליכוד אני מבין, 02/05/06 18:41

              משכנעים נגיד ראשי ערים שהיו ליכוד להכריז שהם קדימה וכו'
              או בתוך המרכז מעיפים את ''המורדים''.
              אבל מה בעבודה??
              פשוט אין הגיון
              איך וילנאי סייע לקדימה?
              (אלא אם כן אתה מתכוון שלא מביעים ''סלידה''מקדימה? ואפילו רחמנא ליצלן רואים שופות עתידית?זו הכוונה?).
              מצביע קדימה
              שואל בכל הכנות

              הגב לתגובה זו

            • רוצה דוגמא? אהוד ברק תקף את עמיר פרץ

              עומר, 02/05/06 19:06

              בחוגי בית של מפלגת העבודה במגזר הקיבוצי, ימים אחדים לפני הבחירות. הוא אמר שם ש''הנבחרת של קדימה טובה יותר מזו של העבודה'' וש''עמיר פרץ נבחר בזכות מפקד ארגזים''. למקורביו הציע ברק להצביע עבור קדימה או למפלגתו של עוזי דיין.

              כשעמיר פרץ ביקש מראשי סניפים של העבודה לדווח לו על פעילי המפלגה שעובדים בפועל במערכת הבחירות למען מפלגת קדימה, נזעקו וילנאי ויתום וצעקו ש''מדובר בסטלינזם'' (האנשים הללו שמגייסים פעילים למפלגת קדימה ופועלים במסגרת קדימה, משתייכים כיום למחנה וילנאי ויתום ולא מתביישים להמשיך את חברותם במרכז המפלגה).

              הגב לתגובה זו

            • תודה על התשובה

              מצביע קדימה, 02/05/06 21:45

              ברק באמת עשה כל מיני התחנפויות לקדימה(גם בטלויזיה)
              עם וילנאי נראה לי שהגזמתם, ולבקש דווחים על פעילות בכירים זה גם מוגזם.
              אבל אני מתבונן מבחוץ אז אולי זה לא אותו דבר.
              חג שמח

              הגב לתגובה זו

  • 26.

    מפלגת העבודה - נמאסתם

    אור, 01/05/06 09:43

    מרב דיבורים על הדאגה לעניים. מפלגת העבודה גרמה לממשלה מנופחת עם בזבוזים של מאות מליונים ודאגה לענייה כמו אופיר פינס עם משרד חדש מיותר ויקר

    הגב לתגובה זו

  • 25.

    לכל חסרי הסבלנות

    אזרח, 01/05/06 09:42

    אני לא יודע אם פרץ התנהג כטירון פוליטי או לא, אך אם כן זהו כבוד להיות טירון פוליטי. הייתי מציע לכל חסרי הסבלנות המצפים בקוצר רוח לנפילתו, לחכות עוד קצת, אני חש כי פרץ ילמד אותם איך מנהיגים מפלגה מסוכסכת, ואיך מגיעים להישגים חברתיים במדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי,גם יש שם (ל''ת)

      לא מעט, 01/05/06 11:54

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    הגיע הזמן שיורידו אותם מהעץ הגבוה שעליו ישבו. כולם מעריכים אותם

    אבל הם לא שונים, 01/05/06 09:40

    אלוהים. הגיע הזמן שיעריכו את כל האנשים באשר הם ולא ישימו ''גנרלים'' בכל מוסד כמנהלים, יש הבדל בין צבא לבין מדינה!

    הגב לתגובה זו

  • 23.

    זוהי מפלגת העבודה החדשה של עמיר פרץ (ל''ת)

    ב.ק., 01/05/06 09:40

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    לא הישתנה במילימטר היה ונישאר עסקן קטן

    AA, 01/05/06 09:36

    האיש חסר השכלה אקדמית
    אלים באופן מילולי
    מתלהם באופן קיצוני
    רודף כבוד ושררה
    אינו מסוגל להפנים את המציאות
    ואינו רואה את האמת - עדיין משוכנע שניצח בבחירות (מזכיר את הערבים שאחרי כל תבוסה בקרב עם ישראל צורחים שהביסו אותה )
    חסר כל כישורים ניהוליים וכלכליים - ע''ע המשבר הפיננסי בהיסתדרות

    והגרוע מכל -
    באמת ובתמים חושב שהוא גיבור ישראל (תאונת רכב בצבא) ומתת האל לעם ישראל עד כי כולם קטנים עליו כולל פרופסורים גנרלים ואדמירלים

    הגב לתגובה זו

  • 21.

    הם מיררו לו את החיים במיוחד יתום (ל''ת)

    יוסי, 01/05/06 09:30

    הגב לתגובה זו

  • 20.

    היה חמור קטן ונהיה חמור גדול

    עגלוני, 01/05/06 09:26

    מה קורה לחברי מרכז העבודה? כבר לא מסוגלים להבדיל בין מנהיג לחמור חמורותיים? הרי מרגע שהוא פותח את פיו לא שומעים אלא נעירות בקצב של הליקופטר. ועכשיו נותנים לו ללמוד את הבטחון על הגב שלנו? כמה זה יעלה לנו בחיי אדם ? אף אחד לא חושב על זה?

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    פרץ תזהר מהסכינאים המפאיניקים!!!! (ל''ת)

    צחי, 01/05/06 09:23

    הגב לתגובה זו

  • 18.

    והוא עוד רוצה להיות ראש ממשלה (ל''ת)

    שרה, 01/05/06 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 17.

    בושה וכלימה

    ת.פ., 01/05/06 09:22

    כאזרח שהנושא הבטחוני חשוב לו אני מתבייש ביו''ר מפלגת העבודה שהעליב לא רק את אנשי מפלגתו אלא את קציני צה''ל בעבר ובהווה.
    כמאט כל קצין שמתמודד עם חיילים מכל שכבות החברה, הנושא החברתי קרוב לליבו לא פחות מאשר אמיר פרץ אלא שהם לא עשו מזה הון פוליטי.
    אני מתבייש בשר הבטחון הבא

    הגב לתגובה זו

    • 3 הקפות סביב נהלל

      עומר, 02/05/06 10:15

      כשתגלה בעוד שנה שטעית :)

      הגב לתגובה זו

  • 16.

    הגנרלים שילכו הביתה ולא יפריעו (ל''ת)

    מאיר, 01/05/06 09:22

    הגב לתגובה זו

  • 15.

    פרץ נכנס '' לשדה מוקשים'' וכולנו עלולים לסבול

    לא מתלהם, 01/05/06 09:20

    גילוי נאות: מעולם ל-א התלהבתי מ, גנרלים'' בפוליטיקה.
    רובם ( אולי חוץ מרבין)היו פוליטיקיאים קטנים מאד!!

    2. אבל. כאשר שר ה-ב-ט-ח-ו-ן נכנס לתפקידו בארשת של '' מי אתם שתגידו לי מה לעשות!!!
    אתה קטנים עלי!!!''

    אזי עלולים אתה אני להיות בבעיה ''קטנה.''..

    ולמה הכוונה??

    '' '' הגנרלים'' עלולים לעשות ''תרגיל'' כזה לשר הביטחון שהוא... יעוף אבל אתה ושכן שלך עלולים לקבור את בניכם...!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    והיו דברים בעולם...

    הגב לתגובה זו

  • 14.

    מפלגת העבודה איננה. יש מפלגת פרץ.

    סבתא יוכבד, 01/05/06 09:18

    פרס צפה זאת מראש. אולי גם ברק.
    הגנרלים ובעיקר פרופ' ברוורמן, נתנו לאשליה, ולפיתוי השררה, לגבור על השכל ועל קריאת המציאות.
    אני מקווה שהם סוף סוף הבינו שזו כבר לא מפלגת העבודה, אלא מפלגת פרץ, ויסיקו את המסקנות לטובת העם ומדינת ישראל.

    הגב לתגובה זו

    • לעומת מפלגת העבודה

      שי, 01/05/06 10:38

      המנוונת והמתפוררת תחת פרס וברק, ''מפלגת פרץ'' טובה בהרבה. לפני חצי שנה, למי היה אכפת בכלל מה אמר מנהיג המפלגה לפני המרכז? פרץ החזיר לעבודה את הרלוונטיות, יצר אג'נדה, והפך את המפלגה לשחקן מרכזי במגרש הפוליטי. אפילו הנעלבים והממורמרים, וילנאי ושות', הרוויחו מכך. ללא פרץ ספק אם הם היו בכלל נכנסים לכנסת.

      הגב לתגובה זו

      • פרץ באמת החזיר למפלגת העבודה את הרלבנטיות (ל''ת)

        אי אפשר לקחת, 01/05/06 11:48

        הגב לתגובה זו

  • 13.

    עמיר פרץ ניצח בבחירות בגדול

    משה, 01/05/06 09:16

    עמיר פרץ ניצח בבחירות בגדול.
    בואו ונודה על האמת:
    הליכוד כמעט ונמחק.
    שינוי נמחקה לחלוטין.
    מפלגת העבודה נמחקה לחלוטין.
    מפלגת עם אחד עלתה מ 3 מנדטים ל19, ושמה כעת מפלגת העבודה.
    קדימה נוצרה וקיבלה 29 מנדטים.
    ישראל ביתנו התחזקה מאוד.

    אז למה כולם טוענים שעמיר פרץ הפסיד בבחירות ורק הוא חושב שהוא ניצח בהם? הוא באמת ניצח!!!
    משה הבאר שבעי

    הגב לתגובה זו

  • 12.

    וואלה, הצבעתי בעד אידיוט מתלהם...מה יהיה? (ל''ת)

    יונה, 01/05/06 09:10

    הגב לתגובה זו

    • ========= המשמיצים מתחזים שהצביעו לעבודה ==============

      דוד, 01/05/06 09:54

      לפי הכמות של המתחזים שהצביעו עבודה , אז יש לעבודה 45 מנדטים

      וזה גם אותם אנשים שהצביע לקדימה וממשיכים להגיע למרכז מפלגת העבודה

      הגב לתגובה זו

      • אלברט? דוד? עוד מגיב בתשלום לפרץ? ================================= (ל''ת)

        בוסקילה, 01/05/06 10:17

        הגב לתגובה זו

        • בוסקל 'ה -- (ל''ת)

          גמרנו עם, 01/05/06 12:15

          הגב לתגובה זו

      • תטפלו בכתומים שמתחזים ומתעלקים עליכם כבר חודש

        מצביע קדימה, 01/05/06 11:40

        ואל תהיו פרנואידים מתבכיינים כמו הליכוד.
        גם אם יש שמץ אמת במה שאתה אומר(בקשר לאנשי קדימה במרכז העבודה)-
        הרי הם ''יאותרו'' באופן טבעי ויווצר נגדם לחץ קבוצתי.

        הגב לתגובה זו

    • פעם הבאה תפיק לקחים (ל''ת)

      אל תמשיך להצביע, 01/05/06 11:43

      הגב לתגובה זו

  • 11.

    סטאלין חזר בדמות עמיר פרץ!!!

    גיא, 01/05/06 09:03

    אין כמעט הבדלים בין השניים

    הגב לתגובה זו

    • הלוואי ויהיה לנו מנהיג כמו סטלין.

      אזרח מהשורה, 02/05/06 13:55

      כי רק עים מנהיג בדמותו ובכוחו ומנהיגותו של סטלין יהיה סדר במדינה...

      הגב לתגובה זו

  • 10.

    פרץ מחליף את דוד לוי

    נוגה, 01/05/06 09:02

    פרץ ישלוט במפלגה וישאר בלי אנשים

    ובלי מפלגה

    הגב לתגובה זו

    • פרץ-דוד לוי

      +++, 01/05/06 09:34

      צוחקים על פרץ, והוא צוחק על כולם,

      חשבון הבנק שלו היה במצב טוב

      בתפקיד הקודם שלו, ועכשו מסתמנת

      תקופה טוב יותר לחשבון הבנק שלו,

      זאת הצלחה לאיש, וכל השאר הבל

      הבלים, האיש יכול להרשות לעצמו

      לעשות מה שהוא רוצה. יש לו את

      הועדים והוא שולט אולי באמת כמו

      סטלין ישראלי, מה לעשות, זו עובדה.

      והגנרלים שגרמו לאנשים להצביע

      לפרץ, אולי למדו משהו?,.

      חבל שהמדינה משלמת את המחיר.

      שהרי גם מצבם של הגנרלים שפיר,

      ורק רצו עוד קצת.

      הגב לתגובה זו

  • 9.

    לפרץ אין מקום במטכ''ל לגנרלים אין מקום בפוליטיקה

    רני, 01/05/06 08:57

    לא יעזור כלום גנרלים. יצאתם לפנסיה שבו לכם בגינה בכיסא נדנדה . אתם פוליטיקאים לא מספיק טובים.
    גנרל טוב ומהולל זה לא מתכון לפוליטיקאי משובח,להיפך .
    כי בפוליטיקה כל סגן רביעי של עוזר שלישי למשנה של השקמיסט יכול להיות טוב מיכם ובעל עוצמה פוליטית גדולה משלכם . גנרליות בצבא לא מעניקה לכם שום יתרון לידע וכישרון למנהיגות פוליטית . למרות שיכולה להיות לכם כזאת אבל גנרליות אינה התנאי לכך .
    לכן אם ברצון אחד מיכם לחתור תחת המנהיג,דעו לכם שיחתרו גם תחתכם וישתו אתכם בקש

    הגב לתגובה זו

    • זה נכון רק בחלקו

      דני, 01/05/06 09:39

      גנרלים רבים צריכים להתכבד, במטוטא, בישיבה בגינה בעיניים עצומות, חושבים על עברם דרך ענני עשן ולהבות אש. זה נכון למתן וילנאי, אהוד ברק, דני יתום, שאול מופז ורבים אחרים. אבל זה מאוד לא נכון לגבי עמי איילון. האיש הזה הוא נכס לפוליטיקה כי הוא ידע איך להפוך את נסיונו הצבאי לכלי שישרת אותו כאזרח. הוא עשה מעבר אמיתי לאזרחות, לא רק פשט מדים. הוא, כך נראה לי, לא פחות ''חברתי'' מפרץ. והוא חשוב לתהליך השלום ולחיי החברה הישראלית הרבה יותר מאיתן כבל

      הגב לתגובה זו

      • דני מאשקלון - צודק בכל מילה (ל''ת)

        יוני רייס, 01/05/06 16:51

        הגב לתגובה זו

      • גם זה לא מדויק

        המגיב יגיב נגיב, 01/05/06 20:12

        עמי איילון איננו כלל חברתי, מצבם של המובטלים ושל העשירונים הנמוכים כלל לא מעניין אותו. מעניין אותו רק תוכנית אוסלו ג' (''האמנה...'')אותה הוא רוקם עם נסייבה וזה אמור להיות קרש הקפיצה שלו לראשות הממשלה - כל חזונו ה''חברתי'' של איילון.

        הגב לתגובה זו

  • 8.

    פתחו בית ספר לשרים!! הציבור ישלם!!שר ללא הכשרה אסון למדינה!!!!!!!!! (ל''ת)

    שיחזיר תמפתחות!, 01/05/06 08:56

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    זה שר בטחון זה?? בקושי יצפאן לעניים (ל''ת)

    מתחרט על הצבעתי, 01/05/06 08:56

    הגב לתגובה זו

  • 6.

    לא לילד הזה ציפינו

    אילן פרץ, 01/05/06 08:55

    פרץ אתה שר בטחון לא מנהיג כנופיית רחוב.

    הגב לתגובה זו

    • אתה טועה,

      למספר 6, 01/05/06 10:36

      פרץ הוא בהחלט מנהיג כנופית רחוב.

      הגב לתגובה זו

  • 5.

    פרנקו כמשל

    שי, 01/05/06 08:47

    לא למדת שום דבר ההשתלטות העויינת שלפני הבחירות במקום להדליק נורה אדומה מצאה חן בעינך ואתה מרגיש על גג העולם תגיד כשאתה מביט במראה בבוקר מה אתה רואה???

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    בסך הכל מנהיג פועלים קטן ובעל רגש נחיתות (ל''ת)

    עמי, 01/05/06 08:46

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    לא מבין מי האידיוט שחשב, שפרץ (ל''ת)

    יחזיר את ברק, 01/05/06 08:37

    הגב לתגובה זו

    • באמת אידיוט, מי כלל רוצה לראות את ברק? (ל''ת)

      מתפקדת עבודה, 01/05/06 09:06

      הגב לתגובה זו

  • 2.

    איפה שלי? (ל''ת)

    אורי, 01/05/06 08:12

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    פרץ-'מנהיג' 'ענק',לכן יש להחליף אותו דחוף. (ל''ת)

    דוד, 01/05/06 08:09

    הגב לתגובה זו

    • לאן אתה רץ עם הרגליים העקומות?? (ל''ת)

      אזרח, 01/05/06 08:26

      הגב לתגובה זו

      • ===== הרגליים עקומות כי הגנרלים לא שמרו על הקצין הצעיר שנפצע (ל''ת)

        אבי, 01/05/06 09:51

        הגב לתגובה זו

        • טפש. והם לא נפצעו? קשה להאמין כמה דבילים תומכי פרץ.

          אורי, 02/05/06 07:00

          ה''גנרלים'' שאתה מדבר עליהם סכנו חייהם הרבה יותר מאשר עמיר פרץ - וזוכים על כך לבוז עכשיו, ממנו ומחסידים שוטים כמוך.

          הגב לתגובה זו