• 55.

    גם אולמרט מזכיר אותו מידי פעם

    יאיר, 03/05/06 08:25

    במאה שנים האחרונות היו רק 2 אנשים שגרשו יהודים אולמרט/שרון ו...........

    הגב לתגובה זו

  • 54.

    עם ממשלת אולמרט, גם הפעם אנחנו נלך כצאן לטבח (ל''ת)

    השמאל מוליך, 30/04/06 13:33

    הגב לתגובה זו

  • 53.

    איראן הכריזה מלחמה טוטאלית על ישראל, ואם העולם לא יעצור אותה...

    אדי, 29/04/06 21:35

    ישראל תאלץ לעשות זאת בכול מחיר...
    היו בעבר איומים חמורים על ישראל , אבל זו הפעם הראשונה בה המדינה המאיימת, מפתחת אמצעים שיאפשרו לה להגשים את כוונתה...
    הטענה שיש באיראן אופוזיציה לנשיא וכהני הדת המטורפים, היא חשובה אבל לא רלוונטית. השאלה שעומדת על הפרק במקרה זה היא בידי מי ימצא הכפתור שיבצע את שיגור אמצעי ההשמדה...

    הגב לתגובה זו

  • 52.

    אולמרט עד שתזוז תעשה משהו

    שולה, 29/04/06 18:08

    הוא כבר עשה ובנה וגם יתכן שיפוצץ למה ממתינים ליגמור את האטום שלו נו כבר תגיבו אתם עם אמריקה היפיפה הנרדמת

    הגב לתגובה זו

  • 51.

    נכון, אבל...

    *אני משווה*, 29/04/06 17:58

    ''אחמדינג'אד מדבר כמו היטלר'' -- נכון !!!

    אבל הפוליטיקאי, אהוד אולמרט, מתבטא ומשתמש בעיתונות כמו גבלס !

    הגב לתגובה זו

    • לשטוף ת'פה עם אקונומיקה (ל''ת)

      טינופון, 29/04/06 18:15

      הגב לתגובה זו

  • 50.

    עיתון הבילד

    Amir Germany, 29/04/06 17:57

    עיתון הבילד הגרמני הוא אחד העיתונים הכי פרוישדראליים שיש, שבכדי לעבוד בו העובדים חייבים לחתום שהם מכירים בזכות הקיום של ישראל !!!

    הגב לתגובה זו

  • 49.

    לא תחסום שור בדישו- המשך אולמרט. (ל''ת)

    המטיף, 29/04/06 17:51

    הגב לתגובה זו

  • 48.

    שמאולמרד ושות '' יגמרו את המדינה

    רוני, 29/04/06 17:51

    לפני המשוגע מאירן.

    הגב לתגובה זו

  • 47.

    אומר דברים מסוכנים שלבסוף

    קגכעיח, 29/04/06 17:51

    יכו בפרצוף של הישראלים והיהודים.

    משלהב את הרחוב היהודי כדי להסיח את הדעת מבכית הקסאמים.

    הגב לתגובה זו

  • 46.

    כשמול ההיטלר החדש עומדת קבוצה

    אבי, 29/04/06 17:41

    אימפוטנטית ובוועדת חוץ וביטחון נמצה נציג התומך בחמאס- תגידו שלום למדינה !!!

    הגב לתגובה זו

  • 45.

    אז מה אם זה צהובון? מה שחשוב זה התפוצה שלו! (ל''ת)

    מיXתפוזים, 29/04/06 17:29

    הגב לתגובה זו

  • 44.

    ''הייתי מעדיף לראות אותם משנים את דרכם ובוחרים בשלום יחד איתנו''

    Avi Ecuador, 29/04/06 17:26

    גם משה רבנו היה מעדיף ללכת ישר עם דור העבדים ממצריים, להיכנס לארץ ישראל ולא לנדוד במדבר 40 שנה להחליף דור לדור בן חורין...
    אולמרט והוזי השמאל חושבים שיוכלו מחר לעשות שלום אולי בירושליים על קוץ ולהפוך דור חיות לדור בני אדם מחר.
    טוב, גם אצלנו מדובר להבדיל בדור עגל הזהב שצריך להתחלף.

    הגב לתגובה זו

  • 43.

    מי פסיכופאט מי

    אב י, 29/04/06 17:16

    האנשים ללו רוצים לפרק ולהחריב ישובים ישראליים .
    תירוץ יחיד שאפשר לקבל להחרבת ישובים זה בטחוני...איזה הכרח בטחוני נורא.. אבל ככה..יש מאין...איך עולה על הדעת בכלל רעיון כזה בלתי שפוי???
    הדעת לא קולטת איך בא בן אדם ו''מתלונן'' שעקב המצב הקואליציוני ייאלץ לפרק ולהחריב ולנטוש פחות שטחים מאשר תכנן מלכתחילה....
    האם אדם שהוגה רעיונות כאלה..מקומו לא בבית חולים ?

    ולנושא : סליחה ,אבל אחמדינא'ג'אד הוא לא פסיכופט.עם כל הכבוד.

    הגב לתגובה זו

    • נכון!

      Avi Ecuador, 29/04/06 17:34

      הסכנה המידית של ישראל היא לא מאוייב אלא ממחלה שנקראת שמאל ו''מנהיגים''.
      אם הערבים היו סומכים על אידיוטים הם לא היו צריכים ''לבזבז'' אטום או בתולות שאפילו לא היו נדרשים מהם.
      היו מקבלים הכל ועוד היהודים היו יוצאים אשמים.

      הגב לתגובה זו

      • אתה צודק

        אב י, 29/04/06 18:59

        מי שפסיכופט בין שניהם -זה לא אחמדינאג'אד. והמבין מבין.

        הגב לתגובה זו

    • העיקר שהפסדתם בבחירות (ל''ת)

      דברו עם עצמכם, 29/04/06 18:17

      הגב לתגובה זו

  • 42.

    חשבתי שבילד הוא אחד העיתונים הרציניים והגדולים יותר של גרמניה...

    אילנה, 29/04/06 17:05

    אלא אם כן יש צהובון עם אותו השם

    הגב לתגובה זו

  • 41.

    אחמדיניגאד

    ovadia, 29/04/06 16:57

    אני חי בגרמניה ויש פה הרבה סטודנטים ממןצא אירני שחלק מהם אני מכיר באופן אישי הם כאן מדברים בשפה אחרת הם רוצים חופש ביטוי ודוגלים בשלום לפי הלך הרוחות כאן העם שבחר בו הבין שזו היתה טעות והם מתחילים לארגן הפגנות נגדו ומאמינים שבסופו של דבר הוא יחוסל בתוך ביתו שלו והשלטון יוחלף הם יודעים טוב מאד שבמיקרה של תקיפה יהיה סופה של איראן כעירק נקוה לטוב

    הגב לתגובה זו

  • 40.

    הוא מקווה, האולמרט... איפה, איפה המנהיגים של פעם

    המחלקה הסגורה, 29/04/06 16:15

    אתם מדמיינים לעצמכם את בגין, שרון, רבין אומרים שהם מקווים שלאיראן לא יהיה נשק להשמדה המונית?

    הם היו פשוט מודיעים לאיראן ולעולם שלאיראן לא יהיה נשק כזה ושישראל פשוט תדאג שזה לא יקרה.

    הגב לתגובה זו

  • 39.

    ארצות הברית כבר מזמן נתנה לישראל אור ירוק

    Avi Ecuador, 29/04/06 16:10

    מה היו עושים האמריקאים?
    זוכרים את הטילים הבליסטים שרוסיה רצו להעביר לקובה?
    הרוסים לא העבירו...
    מה תעשה ישראל?
    אז כבר כתבתי לכם ובלי קשר לאם אני ממליץ או לא:
    https://www.makorrishon.co.il/nrg/online/1/ART/782/756.html
    56. עמוס קינן קורא לג'יהאד נגד בגין
    זכות ראשונים, תמיד לשמאל, 13/09/04 20:11
    ''... ייאמר בפה מלא ובגלוי: הפצצת הכור האטומי בעירק היא פשע לאומי, היא הימור פוחז וקליל על גורלו של עם ישראל, היא התגרות בנצח ישראל, היא מותירה אותנו לבדנו בעולם ללא בעלי ברית, והיא מתירה את דמנו והופכת אותו הפקר. אם האיש הזה (בגין) לא ייעלם מן המפה המדינית, ניעלם אנו חלילה מן המפה...
    בקורות הימים האחרונים, עולה וזוהרת דמותו של שמעון פרס. בדמגוגיה אינו יכל להתחרות עם האיש הזה(בגין) ובשווקים אין אוהבים אותו, אבל המכתב ששלח לראש הממשלה היה בו מהגדלות הטראגית ומהראייה ההסטורית הנוקבת של צופה לבית ישראל. 'נישאר כמו ערער בערבה', כך אמר שמעון פרס. אם בגין יישאר בשלטון, יהיה מכתבו של שמעון פרס העדות ההסטורית היחידה לכך שבמקום חורבן, אפשר היה אחרת – אילו היו שומעים לו. המכתב הזה עשה, לפחות בעיני, את שמעון פרס למנהיג לאומי. לו אני מערך, הייתי יוצא עכשו למלחמת קדש נגד הליכוד, כדי להציל את עם ישראל מחורבן בידי מטורפים....'' (עמוס קינן, ידיעות אחרונות, 2.6.81)



    הגב לתגובה זו

    • ואז עשו תלמידיו של קינן את הסכם אוסלו המפואר ותמו המלחמות.

      מנחם אב, 29/04/06 17:43

      סוף סוף יש כאן שלום אמת שמאלני.

      הגב לתגובה זו

  • 38.

    פרסים

    יוסף מלך השטיחי, 29/04/06 15:46

    כל פרסי =נחש ארסי

    הגב לתגובה זו

  • 37.

    לחוקק באו''ם שכל החברות בו חייבות להכיר בכל החברות בו !!

    זה כ''כ נדרש, 29/04/06 15:45

    חובת הכרה ! (כי הרי האו''ם הכיר !)
    --לא חובה נירמול
    --יחסים
    --שלום
    --אפשר אפילו להכריז מלחמה...
    ---- אבל חובה להכיר !

    הגב לתגובה זו

  • 36.

    Atomic bomb in Israel

    Mike, 29/04/06 15:44

    will destroy Jordan, Lebanon, Syria the Paletinians that he likes so much or may be he HATE them ALL.How did the Iranians elected to office a crazy person like that.''show me your friends and I will know who you are'' How true it is!

    הגב לתגובה זו

  • 35.

    בסופו של דבר זה אולמרץ שישמיד את המדינה לא אחמדיניג'אד אתם תראו (ל''ת)

    צבי, 29/04/06 15:43

    הגב לתגובה זו

    • אויי אויייי התסכול מעבירכם על דעתכם (ל''ת)

      תתייבשו בשקט, 29/04/06 16:37

      הגב לתגובה זו

    • אתה אידיוט, ולצערי לא חסרים מסוגך. (ל''ת)

      ארכיציוני, 29/04/06 16:47

      הגב לתגובה זו

    • אייני מסכים עם צבי מירושלים - לא אולמרץ

      דני, 29/04/06 17:36

      ישמיד את המדינה אלא עול-מרד.

      הגב לתגובה זו

  • 34.

    ואולמרט מממן את החאמאס בני טיפוחיו (ל''ת)

    של האיראני, 29/04/06 15:34

    הגב לתגובה זו

  • 33.

    ארורים מגרשי היהודים (ל''ת)

    עד עולם, 29/04/06 15:32

    הגב לתגובה זו

    • ברוכים השפויים האחראים למדיניות ראויה וגבולות סבירים (ל''ת)

      ברוכים יהיו, 29/04/06 15:48

      הגב לתגובה זו

      • דוגמה לגבול סביר - זה גבול עזה ! שקט

        חיה, 29/04/06 17:50

        שלווה הכרה בינלאומית !
        אומנם - זה פתח לחלוטין את הגבול עם מצרים של 230 ק''ם אורך.
        אך את מי זה מעניין ?
        '' ברוכים השפויים '' !!!!!

        הגב לתגובה זו

        • תצביע ימין (ל''ת)

          מי מפריע לך..., 29/04/06 18:19

          הגב לתגובה זו

    • ארור אתה ושולחיך הפנטיים מטורפים (ל''ת)

      גם בשבת.טפו, 29/04/06 16:16

      הגב לתגובה זו

  • 32.

    ההסברה ישראלית בזבל

    אב י, 29/04/06 15:29

    ואני מאמין יותר מכל שמה שסובל אחמדינאג'אד זה- בורות.

    כי ההסברה הישראלית לא קיימת.
    איפה הסברה ? משמיצים אותנו בעולם,רק לפני כמה ימים שודיה סירבה להשתתף באיזה תרגיל עם ישראל...

    לר'מ בפועל אולמרט -זה מה שאנחנ צריכים -כאויר לנשימה. הסברה ישראלית ראויה.הגיע הזמן לתת את הדעת לנושא הכאוב הזה,ולהשקיע בו את כל המאמצים והתקציב הדרושים.לגייס את האנשים הכי מוכשרים שיעשו ימים כלילות להסביר את מדינת ישראל לעולם.למשימה הזו אפשר אם צריך אפילו משרד מיוחד ושר מיוחד.

    הגב לתגובה זו

    • אם מנהיגות של מדינה החברה באו''ם מרשה לעצמה לדבר על השמדה של מדינה

      חברה אחרת, 29/04/06 15:39

      זה קצת יותר מהסברה

      הגב לתגובה זו

    • הסברה זה בדיוק מה שאולמרט עושה כעת (ל''ת)

      פז, 29/04/06 15:45

      הגב לתגובה זו

      • חובה להעלות את נושא ההסברה

        הלקויה,אב י, 29/04/06 17:06

        מה שאומר נשיא אירן מאמינים בזה בכל ארצות ערב והארצות המוסלמיות.
        נכון שיש הסתה רצחנית ומתמדת נגד מדינת ישראל אבל הסברה מוצלחת אמורה בדיוק להתגבר על זה, עד שכל מוסלמי וערבי, יידעו את האמת על ישראל.
        וגם באירופהו בארה'ב.
        אנשים רואים את הדיווחים בתקשורת, משוכנעים שישראלים הם רוצחים לא אנושיים.מי אשם? ההסברה האפסית.

        הגב לתגובה זו

  • 31.

    z (ל''ת)

    z, 29/04/06 15:21

    הגב לתגובה זו

  • 30.

    צהובון הגרמני הרמה המתאימה לגולמרץ (ל''ת)

    @ בנצי-א @, 29/04/06 15:21

    הגב לתגובה זו

    • כל מי שיקשיב לנו ויעביר את דברינו - יבורך. (ל''ת)

      מוטי, 29/04/06 16:48

      הגב לתגובה זו

  • 29.

    אם אחמדינג'אד הוא היטלר...

    ארז, 29/04/06 15:20

    אם אחמדינג'אד הוא היטלר מודרני, הרי אפשר להבין את יחסה של ישראל ואת יחסו של העולם אליו: פייסנות, זלזול, התעלמות... ואם בכל זאת הוא יהרוג כמה יהודים, נו, אז מה...?

    הגב לתגובה זו

  • 28.

    ואולמרט מדבר כמו צ'מברלין (ל''ת)

    דבורה, 29/04/06 15:17

    הגב לתגובה זו

  • 27.

    collective Fears

    Jacob, 29/04/06 15:00

    It’s about time to stop the collective paranoia!!! We, The Jews, are paranoid from birth. Collective fear brings all our troubles. It’s a very powerful thing and very dangerous.
    Fears come true!!! U really thinks that Iran will be stupid enough to send an atomic bomb? One bomb and it’s the end of Iran… nuclear weapons r strategic weapons!!!
    Not to use in the actual battle field. The only nation that use it (Americans) , and killed thousand of woman , children and man in Japan. R now the peace keepers of the world… don’t u find it ironic? What we believe will happen! So what’s its going to be?


    הגב לתגובה זו

    • 100% 100% (ל''ת)

      100%, 29/04/06 16:20

      הגב לתגובה זו

  • 26.

    הצמרת הבטחונית האירנית בישראל, מטרידה את מנוחתי, יותר. (ל''ת)

    חרבונא, 29/04/06 14:59

    הגב לתגובה זו

    • המושג ''צמרת בטחונית'' לא מתאים. באירן תמיד ''כאילו דתית''.

      הרגע חביבי, 29/04/06 15:31

      והיא באמת מוציאה גזים,
      אך הם לא רעילים...

      זה רק נסיון לכבושד מחדש את (לא את ישראל)... את דעת הציבור שנמאס לו משלטון הדת על החיים...

      ולך לא נמאס מהכפייה הדתית?

      הגב לתגובה זו

  • 25.

    הלוואי שאולמרט היה.... אהודנג'אד

    פטריוT, 29/04/06 14:29

    לפחות יש לו כבוד עצמי..לאומיות..והוא לא לחיץ.
    לא כמו הסמרטוט הלאומי שלנו..עורך דין מדושן עונג וכסף.

    הגב לתגובה זו

    • יש בזה משהו.. (ל''ת)

      נורית, 29/04/06 16:32

      הגב לתגובה זו

  • 24.

    צריך שלום עם העולם, שלום עם בוש עוזר רק לכיבוש, ומפריע לנו

    ל ר ו ץ לשלום, 29/04/06 14:27

    בעניין נשיא אירן אולמרט צודק.
    הוא גם לא פופולרי באירן, ומנסה לרכב על גל של הסתה ושנאה (מוכר למישהו???)

    מה שיותר חמור זה שאצלנו, ''מדינה תרבותית''(?), דמוקרטיה(?), המנהיג לא רוצה שלום עם שכנינו. אז האם הוא שפוי?

    וזה מסוכן. כי התחרות בין הבלתי שפויים במזה''ת, תביא על כולנו את הסוף.
    לכן כדאי שהאהוד שלנו יפסיק לברבר שטויות ויעשה מה שצריך: שלום עם הפלסטינים ועם יתר השכנים. ועם זה כדאי למהר!

    הגב לתגובה זו

    • איך נעשה שלום...

      ארז, 29/04/06 15:21

      עם מי שלא מכיר בזכותנו להתקיים? על מה בדיוק ננהל מו''מ? על אוטונומיה מוגבלת בין חדרה לגדרה?

      הגב לתגובה זו

    • אנחנו אמשים אנחנו רעים לא רוצים שלום

      אעלק, 29/04/06 15:33

      אז אתה מבני דודינו.אוקיי הבננו.

      הגב לתגובה זו

    • דחוף לפסיכיאטר, לא בטוח אבל אולי הוא יעזור לך (ל''ת)

      פעיל שלום, 29/04/06 16:14

      הגב לתגובה זו

    • האם 21 ו-24 זה אותו אחד?

      hkbv, 29/04/06 17:00

      מאיפה ברחת והאם בכלל היית באזור בזמן האחרון?

      הגב לתגובה זו

  • 23.

    למגיבים המתלהמים ''אחיתופלים'' !!!! (ל''ת)

    סוסו, 29/04/06 14:23

    הגב לתגובה זו

  • 22.

    Collective fears

    Jacob, 29/04/06 14:22

    It’s about time to stop the collective paranoia!!! We, The Jews, are paranoid from birth. Collective fear brings all our troubles. It’s a very powerful thing and very dangerous.
    Fears come true!!! U really thinks that Iran will be stupid enough to send an atomic bomb? One bomb and it’s the end of Iran… nuclear weapons r strategic weapons!!!
    Not to use in the actual battle field. The only nation that use it (Americans) , and killed thousand of woman , children and man in Japan. R now the peace keepers of the world… don’t u find it ironic? What we believe will happen! So what’s its going to be?


    הגב לתגובה זו

  • 21.

    לאולמרט אוזניים גדולות, והוא לא שומע. י ש פ ר ט נ ר , יא אהוד

    י ש פ ר ט נ ר, 29/04/06 14:19

    זה הרבה יותר חשוב מאשר לנבוח ולקרוא היטלר למישהו.
    ## אז אחמדינאג'אד ליכלך. זה לא יפה לדבר כך. זה אפילו מסריח. מגיעה לו נזיפה חמורה
    ## אבל אתה פשוט מתחמק מהאמת -- יש הנהגה פלסטינית שעדיין רוצה שלום, למרות שהאכלתם אותה מרורים שנים על שנים.
    ## דבר לעניין יא אהוד! לעניין השלום, כי עוד יש פרטנר, ושמו אבו מאזן. ומחר?

    הגב לתגובה זו

    • כן, הם רוצים שלום

      ארז, 29/04/06 15:21

      אם רק נפסיק להתעקש על קיומה של מדינת ישראל, יהיה פה שלום...

      הגב לתגובה זו

      • למה רק אנחנו מבינים ?

        הממ..., 29/04/06 19:13

        מה זה ,כמעט חצי מדינה לא קולטת ??

        הגב לתגובה זו

        • זה שהפלסטינים לא רוצים שלום לא אומר

          שלא צריך לצאת, 29/04/06 19:57

          מי יורה פגזים בעזה?
          המתנחלים??

          הגב לתגובה זו

    • יש לנו אולי את אבו מאזן, אבל לאבו מאזן אין את הפלסטינים... (ל''ת)

      בעייה, 29/04/06 15:34

      הגב לתגובה זו

  • 20.

    עמי איילון - ראש הממשלה הבא

    שמוליחק, 29/04/06 14:10

    אולמרט ופרץ - זמניים בלבד !!!

    הגב לתגובה זו

  • 19.

    השותפים האידיאולוכים היו-היטלר ומוסוליני, ועכשיו אחמדיניג'ד ואולמרט

    א.א., 29/04/06 14:10

    הבחירה בצהובון ''בילד'' מעניינת.

    ומעניין שאולמרט לא הסביר מה בדיוק מצא ב''קאנצלרית מרקל'' ש''הרשימה אותי מאוד''.
    ייתכן שהוא הביט בצילום התחת שפורסם בצהובון הבריטי, סאן?

    הגב לתגובה זו

    • שטוף ת'פה עם אקונומיקה (ל''ת)

      זמנכם עבר, 29/04/06 15:26

      הגב לתגובה זו

    • אל תסית!!!! (ל''ת)

      אתה חזית העם2?, 29/04/06 16:54

      הגב לתגובה זו

  • 18.

    גם הג'יהאד, וגדודי חללי אלאקצה וגם

    מיקי, 29/04/06 13:55

    החמאס ושאר כנופיות הטרור הפלשתינאיות. רק השמאל ההזוי בישראל מסרב להקשיב.

    הגב לתגובה זו

    • הגיע כבר זמן להבין ששמאל קיצוני מבין הכל

      מרק, 29/04/06 14:19

      שמאל קיצוני פועל ביודעין להשמדת מדינת ישראל. הם גם לא מסתירים את זה - תקרא אתרים של קומוניסטים ואנרכיסטים. לפי התיאוריות של מרקס, לנין, סטלין ודומים אחרים בשבילם ישראל היא מדינה אימפריאליסטית, קפיטליסטית, קולוניאליסטית, גזענית וכו' וכו' והם עושים הכל בשביל להשמיד אותה. בדיוק ככה הם פעלו בזמן מלחמת העולם הראשונה כאשר קומוניסטים רוסים תמכו באויב של רוסיה במלחמה גרמניה.
      ברגע שנבין ששמאלנים הם לא חבורת מפגרים תמהונים אשר באמת מאמינים שהם פועלים למען השלום וצדק, אלא הם אויבינו כמו חמאס, אז נוכל להתמודד אתם.

      הגב לתגובה זו

    • תצביעו ימין (ל''ת)

      מי מפריע לכם, 29/04/06 15:26

      הגב לתגובה זו

  • 17.

    למנוע שואה שניה היא צוו השעה !!!!

    דני, 29/04/06 13:48

    ולא משנה מה המחיר שישראל תשלם
    כי אם לא כך אנחנו נתעורר בוקר אחד לקול בוםםם גרעיני או אטומי ,,,
    ואז אם אתם חושבים שישראל תתאושש ממכה כזו טעות מרה ביידכם ! כי את האיראנים והערבים לא מעניין כלום הם פשות רוצים לרצוח את שישה מיליון היהודים שחיים בישראל ,,
    וכמובן לאחר הבום הגדול שבטוח יהיה צפוי לנו במידה שהעולם לא ימנע מאיראן להגיע לפצצה ,,אזזזז
    תאמינו לי העולם לא יעשה כלום למדינה כמו איראן והעולם יחזור לשיגרה ,כמו שחזרו לאחר שואת אירופה ,,,,

    המסכנה היא אחת אין ברירה
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    הגב לתגובה זו

  • 16.

    מי יתלה את הפעמון על זנבו של החתול האיראני???

    אדי, 29/04/06 13:42

    לכולם ברור שאיראן גרעינית היא סכנה חמורה לציוויליזציה, ולכולם ברור שמחיר פעולה אפקטיבית נגד איראן יהיה גבוה...
    המשחק הבין לאומי היום הוא איך להניח למישהו אחר לשלם את מחיר בלימתה של איראן, משחק צבוע שעלול לעלות ביוקר אם היא תצליח להתחמק בין הטיפות ולפתח יכולת גרעינית...

    הגב לתגובה זו

    • אבל אין צורך שאנחנו נהיה ה''כושי'' של העולם (ל''ת)

      לפעמים נדמה, 29/04/06 17:14

      הגב לתגובה זו

  • 15.

    אולמרט אין הבדל בין רדיפת וגרוש היהודים שלך לבין מי שאתה מזכיר

    ממשלת השמאל, 29/04/06 13:26

    ההבדל היחידי, יש לציין חשוב, שאתה משאיר את היהודים הללו בחיים.

    הגב לתגובה זו

    • למה לקשקש (ל''ת)

      להתחיל לארוז, 29/04/06 15:27

      הגב לתגובה זו

      • אני יהודי שחי במדינת יהודים מי שצריך לארוז זה השמאלנים (ל''ת)

        ממשלת השמאל, 29/04/06 16:27

        הגב לתגובה זו

        • שטויות , אתה יודע שמתנחלים (רובם) דינם לארוז ולזוז (ל''ת)

          לתוך המדינה, 29/04/06 17:08

          הגב לתגובה זו

          • טרנספר יהודים לא דרמה רק טרנספר עמים אחרים דרמה לשמאלנים

            ממשלת השמאל, 29/04/06 19:26

            את זוכרת איך שכיניתי אותך, זאת אחת ההוכחות לכך.

            הגב לתגובה זו

            • שו טרנספר-החלטה פוליטית לגיטימית מושכלת (ל''ת)

              היה ויכוח 40 ש', 29/04/06 19:59

              הגב לתגובה זו

  • 14.

    הוא נדבר כמו רס''ר שמש מספיחס (ל''ת)

    דוד, 29/04/06 13:25

    הגב לתגובה זו

  • 13.

    סוף סוף ראש הממשלה תופס מנהיגות ומגנה אותו חזרה כמו בגין זל שלא פחד (ל''ת)

    משה, 29/04/06 12:47

    הגב לתגובה זו

    • העניין הוא מבחן המעשה ולא הדיבורים לבנתיים אולמרט מבליג על פיגועים

      ק., 29/04/06 13:25

      בגין לא היה מבליג על הפיגו בתחנה המרכזית הישנה.

      הגב לתגובה זו

      • אני מסכים איתך לא נישארו גברים במדינה שיגנו על התושבים! (ל''ת)

        משה, 29/04/06 16:42

        הגב לתגובה זו

  • 12.

    הוא גם אמר שהוא לא שם עליך קצוץ (ל''ת)

    שמיר קצוץ, 29/04/06 12:40

    הגב לתגובה זו

  • 11.

    נשיא הרשע

    יוסי כהן, 29/04/06 12:36

    אני מקווה שאומות העולם וביכללם ישראל למדו את הלקחים של טרגדיות השואה וימנעו בכול דרך מאירן לפתיח נשק להשמדה המונית אם על ידי דפלומטיה או על ידי שימוש בכוח . אסור שההיסטוריה תחזור על עצמה היות ואם איומי נשיא אירן יתממשו לא רק מדינת ישראל תעמוד תחת איום גרעני אלה לא סתם איומי סרק אלה כוונות זדוניות ורשעות

    הגב לתגובה זו

  • 10.

    באמת מעניין את מי שקורא ''בילד'' מה יהיה איתנו

    רוני, 29/04/06 12:35

    מה יש, אהוד, הוושינגטון פוסט כבר לא רוצים לתת לך ראיונות אחרי שעשית שם את הפדיחות שלך?

    עם צורת מחשבה כזאת לא תגיע רחוק. התפקיד רק מתחיל כשאתה נבחר להיות ראש ממשלה.

    ע''ע אהוד ברק.

    הגב לתגובה זו

  • 9.

    -font color=''#FF0000''-יפה מאוד-/font-

    carmen, 29/04/06 12:32

    font color=''#FF0000''יפה מאוד/font

    הגב לתגובה זו

  • 8.

    אולמרט השחיתות ומשכורת מקסימום יותר גרוע מפצצת אטום !תעשה סדר בבית! (ל''ת)

    יש לנו לב חלש!!, 29/04/06 12:29

    הגב לתגובה זו

  • 7.

    why are

    jo, 29/04/06 12:27

    you trying to fight him in words. as u know its very dangerous situation we r facing. the more u call him names , the more he is going to laugh on u. he is very verbal and he is going to win in the word game. just get ready because he WILL send us a greeting missile sooner or later. this is my opinion.

    הגב לתגובה זו

    • שישלח (ל''ת)

      יקבל פי 100, 29/04/06 15:30

      הגב לתגובה זו

  • 6.

    אז המשוואה המיתבקשת שאתה תדבר כמו צ''רציל ולא כמו צ''מברלין !

    אמנון בן-יהודה, 29/04/06 12:23

    ואז קניתה את עולמך !

    הגב לתגובה זו

  • 5.

    אולמרט,תפסיק לקשקש,נשבר לנו לשמוע

    מומחה לקשקשנים, 29/04/06 12:12

    את סיפורי סבתא שלך.אמת לגרמנים לא מעניין האם אנו חיים או מתים.כי אנו נטל כספי וכלכלי כבד על גרמניה ואילו איראן חשובה להם מבחינת נפט.
    המבין יבין!

    הגב לתגובה זו

    • וגם אתה אל תקשקש שטויות (ל''ת)

      במיץ, 29/04/06 19:05

      הגב לתגובה זו

  • 4.

    לאיראן יש כבר נשק אטומי עכשיו היא בוחנת את תגובות העולם

    מודיעין אזרחי, 29/04/06 12:06

    הוא לא סתם מדבר כמפתח אלא המטורף הזה אחמדאנזי יודע לבחון את התגובות של העולם שלא כל כך נסער מסתבר מדבריו אבל עם הנשק הזה אפשר לגרום נזק אדיר ביותר לכל העולם המערבי. ויפה שעה אחת קודם........................

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    ברגע שימנעו מאיראן להשתתף במונדיאל ....

    שמעון אמסלם, 29/04/06 12:02

    הדבר יחולל מהומות לא מעטות באיראן וללא ספק מעמדו של אחמדניג'אד יורע בצורה משמעותית.

    האיראנים מכורים לכדורגל ומניעת השתתפותה של הנבחרת האיראנית יהווה מכה קשה מאוד שתאיר את עיני העם האיראני בקשר למעמדם בעולם.

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    הנה זה מתחיל

    א, 29/04/06 11:51

    יאללה מכות

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    והמאמר הזה ממש ימנע מאיראן משהו

    רפי, 29/04/06 11:47

    הדברים האלה חוץ מכותרת לא מסייעים, הרי זה לא יגרום לעולם לאהוב אותנו וליצור חזית בינ''ל אחידה כאשר יש לרוסיה וסין אינטרסים כלכליים באיראן וזה בטח לא יעצור את איראן מלפתח טילים ארוכי טווח, נשק והתחמשות גרעינית. בעוד כולם מדברים ועוסקים בדיפולמטיה איראן מתחת לאדמה ממשיכה בשלה.

    הגב לתגובה זו

    • ל-1 כאשר בוש יכבוש את איראן

      לרפי, 29/04/06 12:14

      כבר לא יהיו אינטרסים כלכליים
      שם לרוסיה ולסין...

      הגב לתגובה זו

      • רוסיה תלויה כלכלית באירופה

        רוני, 29/04/06 13:17

        מבחינה כלכלית נטו, רוסיה של היום היא בת חסות של האיחוד האירופאי.

        היחסים עם איראן חשובים לרוסיה האבה פחות מהיחסים עם האיחוד האירופאי.

        אם רוסיה תתמוך באיראן, זה רק בגלל שלאיחוד האירופאי לא היה חשוב מספיק ללחוץ על רוסיה בעניין הזה.

        הגב לתגובה זו

        • רוסיה מעצמה פ33תית!!!

          רוסי, 29/04/06 13:47

          אם אירופה לא תקבלם הם ילכו בשדות זרים יקבלו תמיכה בדרןם אמירקה הקומניסטית.

          הגאווה הרוסית של הרוסים יותר חשובה להם מחייהם.
          נמאס משחצונתכם רוסים.

          הגב לתגובה זו

          • רוסים ארורים (ל''ת)

            לא אוהב רוסים, 29/04/06 14:55

            הגב לתגובה זו

            • העליה הרוסית היא חלק מאתנו. אני כמזרחי כותב (ל''ת)

              תתבייש, 29/04/06 16:55

              הגב לתגובה זו

      • בלתי אפשרי גם עיראק וגם איראן (ל''ת)

        תהיה מציאותי, 29/04/06 16:40

        הגב לתגובה זו

      • בוש יכבוש את אירן?, נו באמת,,,

        מפוכח, 29/04/06 16:45

        אתה כנראה חי בהוליבווד ובסרטים של הוליווד,
        לצערנו אירן זה לא עירק, אירן הרבה יותר חזקה מתוכחמת ונחושה , מהמטומטם הזה סאדם,
        ובנוסף לכך צריך לזכור שבוש שקוע עד צוואר בעירק, הוצאות אדירות של מילחמה קשה טובענית, רווית קורבנות,
        האופוזיציה בארה''ב נושפת בעורפו של בוש ומימשלו הלא פופולרי בלשון המעטה,
        במקרה הטוב מבחינתנו ארה''ב יכולה להפציץ את מתקניה הגרעיניים של אירן שפזורים בעשרות אתרים במרחב גאוגרפי גדול ביותר, לאירן צבא גדול ומאומן ומצוייד היטב,
        העם אירני עולה בכל מישור על העם העירקי, כל הדברים הללו מלמדים על משימה קשה אם לא בלתי אפשרית, של ארה''ב,
        כדאי להיזכר בניסיון החילוץ של בני הערובה בשגרירות ארה''ב בטהרן שהסתיים בכישלון מחפיר של האמריקאים, כך שסרטים לחוד ומציאות לחוד,
        כדאי להיות מציאותיים,!!

        הגב לתגובה זו

        • נדמה לי שאני קולט מי כותב

          בלשחובב, 29/04/06 19:02

          התגובה הזו...
          ההפך .אמריקה מאיימת על אירן מתוך עיראק עצמה. אולי אירן חזקה, אבל לא מול אמריקה כשהיא יודעת מה שהיא רוצה...

          הגב לתגובה זו