• 5.

    חמולת בלביסי ממוצא בדווי המונה כ- 25,000 איש מפוזרת ביש''ע

    שמעון אמסלם, 27/04/06 22:39

    וכל כולם מחמולת בלביסי טוענים שהם אדוני ארץ ישראל הקרויה כיום בפיהם ''פלשתין''.

    הגב לתגובה זו

  • 4.

    *כל* מדינות אגן הים התיכון רוצות שלום ולא נותנים (ל''ת)

    סימה, 27/04/06 14:09

    הגב לתגובה זו

  • 3.

    שהמצרים ינהיגו שמירה יותר הדוקה, הטרור מוצא לו פתחים ופרצים כדי לפע (ל''ת)

    ול נגד האנושות., 26/04/06 17:04

    הגב לתגובה זו

  • 2.

    תגובת ישראל

    ישראלי, 26/04/06 16:57

    בתגובה, עומדת ישראל למנות מפגר נפוח למישרת שר הבטחון.

    הגב לתגובה זו

  • 1.

    הינו צריכים להישאר בסיני!!!

    אור, 26/04/06 16:46

    כי מיום ליום הוא הופך לארץ אוייב מסוכנת לנו ולמצריםמה גם שהתירות והנפט בסיני היו פותרים לנו את רוב הבעיות הכלכליות במדינה!!!

    הגב לתגובה זו

    • סתם שתדע, הסיוע הכספי שאנו מקבלים מארה''ב כל שנה

      בעל יתוש, 26/04/06 17:57

      הוא לא תרומה או מתנה, אלא התחייבות שניתנה לנו ע''י קרטר בזמנו, בתמורה לויתור על סיני (נפט/גז/תיירות)

      הגב לתגובה זו

      • סתם מטומטם! הכסף יענה את הכל! (ל''ת)

        אתה מגעיל וגם, 26/04/06 18:24

        הגב לתגובה זו

    • גם אני רוצה סיני. שכחת כמה כוחות ומילואים יצאנו אם יצאת כלל?!?

      לנתנייתי, 26/04/06 18:37

      להחזיק את סיני לאחר המפולת שאיבדנו התעלה עלה הון והאמריקאים אמרו לנו בפירוש לצאת כפי שכתב לך בעל היתוש המגיב.
      אתה עושה צחוק?!?
      כנראה שכחת מה זה להחזיק כוחות בסיני. בשביל הנפט שאפשר לקנות מהמצרים.
      אני רציתי שנכבוש התעלה ערב מלחמת כיפורים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      ידעתי הכל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      במעמקי לבי לא רציתי פינוי סיני, לצערי השתתפתי בפינוי חרף רצוני ובפקודה, אבל בעומק לבי שמא אתה עושה צחוק, יצאנו למילואים בצווי 8 וחזרנו עם צו נוסף ביד....
      הנזק הכלכלי למדינה עלה מעבר לכל הגיון.
      שהמצרים יאכלו אותה כעת על מה שעשו כל העשרים שנה שבישלו עם הפלסטינים, ויש להם בעיה רצינית כי רוב התיירים בדהב היו מאירופה.
      כביש השלום היפה כבר סגור לאזרחים ומלא צבא.
      נפלת על הראש להכנס בשלב זה למלחמה עם המצרים ולהדהיר לשם אוגדות טנקים ומטוסים ולאבד בנים יקרים בקרבות ש' ב-ש'.
      קח כדור הרגעה בבקשה. אני גם לוקח וזה עוזר.
      זה בוודאי לא שלום. אני לא נוסע לשם אך בעיניי זו הפסקת אש שהלוואי ותמשך לנצח....! אמן!

      הגב לתגובה זו

      • אשליות ה''שלום יביאו לאובדן מדינתנו (ל''ת)

        מתנחל, 27/04/06 00:26

        הגב לתגובה זו