להחזיק את סיני לאחר המפולת שאיבדנו התעלה עלה הון והאמריקאים אמרו לנו בפירוש לצאת כפי שכתב לך בעל היתוש המגיב.
אתה עושה צחוק?!?
כנראה שכחת מה זה להחזיק כוחות בסיני. בשביל הנפט שאפשר לקנות מהמצרים.
אני רציתי שנכבוש התעלה ערב מלחמת כיפורים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ידעתי הכל!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
במעמקי לבי לא רציתי פינוי סיני, לצערי השתתפתי בפינוי חרף רצוני ובפקודה, אבל בעומק לבי שמא אתה עושה צחוק, יצאנו למילואים בצווי 8 וחזרנו עם צו נוסף ביד....
הנזק הכלכלי למדינה עלה מעבר לכל הגיון.
שהמצרים יאכלו אותה כעת על מה שעשו כל העשרים שנה שבישלו עם הפלסטינים, ויש להם בעיה רצינית כי רוב התיירים בדהב היו מאירופה.
כביש השלום היפה כבר סגור לאזרחים ומלא צבא.
נפלת על הראש להכנס בשלב זה למלחמה עם המצרים ולהדהיר לשם אוגדות טנקים ומטוסים ולאבד בנים יקרים בקרבות ש' ב-ש'.
קח כדור הרגעה בבקשה. אני גם לוקח וזה עוזר.
זה בוודאי לא שלום. אני לא נוסע לשם אך בעיניי זו הפסקת אש שהלוואי ותמשך לנצח....! אמן!
הגב לתגובה זו